Jump to content

VAG in cadere libera ?


soila
 Share

Postare recomandată

Motoarele de 1.2 TSI sunt identice pe tot grupul VAG. Coduri CBZA, CBZB, CBZC.

Asta doar ce imi vine in minte in clipa asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SOLAR

    27

  • GABIVVX

    27

  • soila

    23

  • bogmotorsport

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 1.4TSi (TFSI) difera. CAXA pt VW, cu 122cp si 200nm, CAXC pt Audi si Seat cu 125cp si 200nm. Sincer nu stiu de ce difera avand in vedere doar cei 3 cai putere diferenta :))

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat zilele trecute pentru cineva diferentele dintre 1.2 TSI de 86 si 105 cai. Motorul, turbina, injectoarele identice. Am gasit un inel in plus la cel 86 CP pe o conducta de la turbo. In rest pare sa fie diferenta de soft. Am inteles de la el ca daca se scoate un anume restrictor (nu cred ca acel inel este diferenta) se ajunge de la 86 la 105 cai.

Asa ca nu m-ar mira ca si la cele de 122 sa fie o piesa in plus fata de 125. Daca am 2 serii de sasiu pot sa vad diferentele (in mare).

Am gasit asta in ETKA:

CAXA = 122 CP = A1, EOS, Golf, Passat, Jetta, Scirocco, Tiguan, Octavia, Yeti

CAXC = 125 CP = A3, Altea, Leon, Toledo, Superb

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti pot da VIN-ul meu, chiar sunt curios de diferente WVWZZZ1KZBP076554. Hai, cineva cu seat/audi acu :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica nu testeaza pe VW si apoi pune pe Audi ci testeaza pe Audi si pune pe VW? Eu stiam fix pe dos.

Mai toate motoarele puse pe Audi mai tarziu au fost puse pe Vw,Seat,Skoda chiardaca este vorba de luni de zile.Imi cer scuze nu am pus in ecuatie A1,A2 si A3 insa eu m-am raportat la motorizarile importante pe Audi nu la cele de mai sus :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numar VIN: TMBCJ21Z0B8014181

Adresa 01: Motor (CAX) Eticheta: fara

Numar VAG SW: 03C 906 016 AK HW: 03C 906 016 C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi chiar de mirare sa fie diferite :)

In mod normal sunt identice surub cu surub in compartimentul motor,numai privind

motorizarile de pe A1 iti dai seama de unde provin.

Vag nu pare in cadere libera ,doar si-au adaptat la piata mai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si la noi oamenicare traiesc la nivelul celor din Germania dar din pacate sunt prea putini ca sa ii punem la socoteala.

Sorry Kostas da postarea asta nu pot sa nu o comentez! Intradevar ai mare dreptate, si acesta este un lucru inbucurator, ceea ce este mai putin inbucurator este faptul ca sunt tratati inca la nivelul celor din Romania. Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va uitati pe cablaje ele difera ca si culori. Faptul ca sunt la fel ca forma este firesc. Cu toate astea poate cunoasteti faptul ca motoarele pleaca in tiruri din diverse tari ajung la fabrici din tari mai "civilizate" se stampileaza si se intorc ca si motoare fabricate in Spania desi ele au fost fabricate in Romania. Ma intereseaza procesul de turnare al motorului si materialul din care a fost turnat. Doar atunci putem sa ne dam seama daca motoarele or sa fie la fel de fiabile sau nu desi au aceeasi forma. Insa asta e tare greu de aflat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele doua serii de mai sus:

Acelasi bloc motor. Aceeasi baie de ulei. Difera codul carcasei de la distributie care costa vreo 400 euro la ambele. Distributia identica.

Chiulasa si capac chiulasa identice. volant identica. Arore cotit, biele, pistoane, supape, axe, turbo identice.

Avand in vedere ca sunt CAXA ambele nu am vazut nici o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

seful VW e cam ingrijorat de cat de solida e hyunday i30 :))

ar si trebui, i30 e mai ieftina cu 30% si sincer m-am urcat in una de curand, si arata mai bine si pe interior si pe exterior decat un golf :D

un comentariu pe youtube:

winterkorn is appreciating the solid feel and sounding of the mechnanism to change the steering wheel. he says smth like "no weird sound...bmw can't do it, we can't do it..why can they?!" someone else says: "we had a solution for that but it was to expensive to produce!"

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la Hyunday si Kia sunt piesele de schimb :blah: .Pentru toti producatorii europeni..gasesti piese,in maxim o saptamana se aduce orice.Oricum i30 se face in Cehia,parca prin 2008 au inaugurat fabrica ..impreuna cu fabrica din China.Acum 2 saptamani ma sunat un mecanic care avea un SantaFe in lucru.Mi-a spus sa -i caut un semering de cutie...pt ca a comandat la Hy..si i-au trimis aia alt semering.Mi-a dat si cotele..tot..sa-i caut macar un semering in cote sa poata termina masina.Am cautat 2 ore,am rupt calculatorul si cataloagele....nimic.Ia venit peste 3 zile semeringul pe original..banuiesc ca din Cehia.Lucrul asta nu se putea intampla la o masina europeana.Asa ca consider ca din punctul asta de vedere Vag e in fata Coreenelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amicul asta al meu care si-a luat i30-ul a dat 12.000 si ceva pe masina, motor 1.4 de 109cp, si are un consum pe bord de 8l mediu prin oras

zicea ca are 5 ani garantie la ea fara limita de km, avea dotari standard, ac manual, mp3 player, 6 airbag-uri parca... etc

acum ca nenea director de la VW pare ingrijorat, m-am uitat sa vad cat costa cel mai ieftin golf6 (adica concurenta lui i30)

surpriza, golf6 cea mai ieftina motorizare, adica 1.2 TSI de 85cp, si dotari minime absolut, costa 15.000 euro

acum sa ma lamureasca si pe mine ca un "viitor cumparator" de ce as da 3000 euro in plus pe golf ? pentru sigla ? pentru brand ? calitatea e aceiasi, hyunday stiu ca se asambleaza in cehia

sincer va spun am mers cu i30-ul asta si nu e un viitor prea stralucit pentru concernul vag, care s-a pus pe copy/paste, si a lasat ceea ce i-a facut populari, adica masini solide, fiabilitate buna, interior de calitate.... masini precum golf4 sau passat b5, sau T4.. etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mers cu accent si sonata,nu m-a dat pe spate mai bine plec spre Japan decat Coreeni, apropo ,am colega cu Santa Fee si a crapat volantul in 32k km,masina noua asa ca belele au si altii :icon_thumleft: Oricum daca nu-mi place B8 ,merg pe AUDI ,adica sus nu jos.STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As da aia 3000 de euro in plus pentru un Golf oricand. De acord, Hyundai a crescut mult, insa la calitatea interiorului nu se apropie nimeni din clasa compacta de Golf (exceptand bineinteles modelele premium). Eu sunt pe care de a-mi cumpara o masina din acest segment si desi incerc sa ma conving ca sunt si alte modele in afara de Golf, cand ma urc in ele totul se reduce la comparatia cu Golf. Inca nu am gasit o masina care sa imi confere aceeasi senzatie de calitate ca Golful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica completare la mesajul de mai sus: soila, vorbesc in primul rand in numele meu, insa cred ca toti ne-am saturat de cat ridici in slavi pe tot forumul Golful tau 4 si T5. Am inteles, parerea ta e ca nu nu se mai fac masini ca cele doua. Urca-te totusi intr-un Golf generatia actuala, mergi ceva km (cateva sute, macar) si apoi da-ti cu parerea daca s-a schimbat ceva din 1997, cand a aparut Golful 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea trista este ca am condus golf6 cam 300km si nu e decat un golf5 (masina din 2003) cu faruri diferite :)

si ai dreptate, multe s-au schimbat din 1997 de la golf4, dar nu in spre bine... :) la cati bani costa, astepti sa te simti mai bine in ea, si sa aiba plastice mai de calitate, dar nu e asa....

nu insult posesorii de golf 5 si 6, dar strict comparand un model cu altul (golf cu i30) diferenta de pret pur si simplu NU se justifica

si din nou ai dreptate, tin la masinile mele, le consider un triumf a inovatiei germane VW, ceea ce nu mai vad din 2007 incoa

cine ma poate contrazice ca intre 1995-2005 s-au facut cele mai bune masini ? fiabile, calitative, etc...

chiar ieri vorbeam cu cineva care are Craftere la servici, si absolut toate care nici 100.000km nu au implinit, au niste probleme de zici ca sunt ultimele rebuturi, cu motorina in ulei, probleme la ECU, etc... nu vorbesc de consumabile, ci de functiile de baza a motorului

toate aceste aspecte nu ma fac decat sa cred si eventual sa ma feresc de vreun VW pe viitor

poate am o atitudine partinitoare, dar ma uit in jur la concurenta si vad progres si inovatii auto, iar la VW nu vad decat copy/paste

sincer mi-e ciuda, pentru ca am laudat si laud in continuare ce a facut VW din termenul "masina buna"

la servici sofez numai renault si mereu cand ma urc in una imi zic "vw-ul meu din 2002 e parfum pe langa astea" :))

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila, te contrazic, diferentele exista. Ca nu vrei tu sa le vezi e altceva. Care i30 are navigatie sau faza lunga automata sau DSG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu Hyunday iar Kia are cel mai bun prieten al meu....e petarda ce naiba,si el regreta ca a luat-o.Si nu intru in detalii ,dar ambreiaj facut muci la 18.000km si merge foarte frumos cu ea.Baterie moarta tot la 18.000km si mai putin de 2 ani,Start-stop a incetat sa mai functioneze dupa 2 luni,comenzile de pe volan merg cand vor ele,masina consuma multicel pt 1.4 109CP ,aproape 8% la 100km/h

Nu mi-as lua nimic coreean de genul asta si nu as recomanda nimanui.

Hiunday Santa Fe in 2008 prima revizie 950 RON....penibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va contrazic pentru ca eu pana saptamana asta nu m-am urcat niciodata intr-un hyunday,

dar am fost surprins de cum se prezinta si cum merge...

pai motorul de 1.4 16v 109cp consuma cat consuma si al meu 1.4 16v 75cp, si avea ceva vlaga in ea (i30-ul) bine ca e si diferenta de 9 ani intre al meu golf 2002 si a lui i30 2011 :) dar totusi, a lui are deja 30.000km (ca e masina de servici) si a mea 101.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la tine e diferenta de asteptari. Probabil te-ai fi asteptat ca diferenta intre Golf 4, 5 si 6 sa fie constanta si mare. La fel cum asteptarile tale de la Hyundai erau foarte reduse si ai ramas uimit. Cand ajungi la un anumit nivel de calitate e destul de greu sa mai ridici nivelul fara costuri foarte mari. In schimb, cand vii de jos, de la plastice de toata jena asa cum erau cele de pe modelele Hyundai de acum 4-5 ani, e destul de usor ca prin cresterea costurilor cu foarte putin sa ai un salt de calitate. Tu te astepti ca la cei 3000 de euro platiti in plus sa primesti o diferenta mare de calitate, insa nu are cum sa fie asa, avand in vedere ca marea majoritate a modelelor VW sunt facute in Germania, cu costuri de productie mai ridicate decat in Cehia, Ungaria sau Spania. Nu ma intelege gresit, si mie mi se pare ok ceea ce fac cei de la Hyundai cu masinile lor, insa nu se pot compara cu Volkswagen. Probabil ca o comparatie cu modele Renault ar fi mult mai nimerita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila: Tu ti-ai lua Hyundai i30 peste Golf 6?

Faptul ca l-ai condus 300km nu inseamna ca stii cum e, depinde si ce nivel de echipare, ce motorizare a avut. La interior sunt finisaje mai de calitate, mai rafinat, zgomotul la rulare este mai mic. Nu sunt doar alte faruri sunt multe piese schimbate. Uite-te la teste comparative stiintifice sa vezi. Diferente radicale intre modele nu vei vedea vreodata intre modele apropiate ca varsta ale concernului (ex. G5/G6, Passat B6/B7). VW aduce imbunatatiri constante, nu ceva incredibil, senzational, ci mici detalii care conteaza. De ce sa schimbi doar de dragul schimbarii? Sorry de off-topic:

Comparatia cu Hyundai este departe de adevar, am vazut de aproape atat interior cat si exterior, plasticaraie multa la interior, bord incarcat inutil cu tot felul de butoane, aceeasi poveste si pe volan. In plus compari modelul i30 2011 cu G6 2008, injust. Compara G7 cand va aparea cu i30 de acum.

P.S.: Forma cadranelor vitezometrului/turometrului la noul i30 este f asemanatoare cu cele de pe G6.

Pretul de achizitie ar trebui sa dea un indicativ si asupra calitatii. Iei ceva mai ieftin acum, doar timpul va spune daca a meritat economia.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kostas, I30 nou are si navigatie. Probabil ca vor scoate si o cutie automata, daca li se va parea ca asa ceva se va vinde. Asiaticii pot face orice la modelele lor, daca vad ceva nou la modelele concurentilor, insa n-au scapat inca de mania copiatului si de folosirea acelorasi butoane si comutatoare pe modele din clase diferite.

http://www.netcarshow.com/hyundai/2013-i30/1600x1200/wallpaper_1c.htm

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt unul dintre cei mai mari fani Mk4. Am avut un 1,9 ATD de care am abuzat si care nu m-a lasat niciodata la greu, l-am dat la 200 000 km si vorba ai am plans dupa el.

In locul lui a venit un Mk6 (ma rog, cu pagubosul 1,6mpi). Ei bine, trebuie sa recunosc, e la ani lumina. In afara motorizarii, normal. Da fu cu oferta.

DA, la momentul lui, Mk4 a insemnat mai mult ca Mk6 acum. Dar diferenta intre ele e foarte mare.

Nu stiu daca s-a mai spus, auzisem ca VW vrea sa introduca in RO garantia de 4 ani. Inca un motiv pentru a mai "reevalua", ca sa folosesc un termen politic mult uzitat la noi. (vezi seful mafiei personale :) )

http://www.informatiiauto.ro/porsche-romania-extinde-garantia-volkswagen-la-4-ani-sid8689.html

Modificat de oaspetele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!