Jump to content
Sign in to follow this  
soila

VAG in cadere libera ?

Recommended Posts

Razvan_SPD

Sunt foarte scumpe piesele dar de la iesirea din garantie masina nu are o interventie, nu ai ce sa ii faci! :) Sa stii in schimb ca Lexus-urile sunt de calitate!

La Renault de care zice Alexandru nu sunt scumpe piesele? Iar Hyundai-urile mi se par destul de slabe calitativ, dar fiabile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

preturi exact pt masina postata de tine;disc fata 300brembo,disc spate 150 brembo(nu sunt pe stok),placute fata 250 textat spate 80 textar(nu sunt pe stok),filtr ulei 20 lei mahle..ufi :lol: stok,distributie..nicaieri stok,curea distributie continental 200lei stok.Doar la un singur distribuitor am intrat.Relativ ieftine dar stok..lipsa.Le bmw e 70 disc frana fata brembo 450 lei bucata..colcaie in depozit.

Una peste alta..trebuie sa ai ceva putere sa intretii un lexus..pt ca daca apelezi la reprezentanta...iese misto :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razvan_SPD

Apropo de cade libera...

,,Grupul VW se pare că funcţionează foarte bine în acest an, constructorul VW a înregistrat în primele nouă lunii ale acestui o creştere a vânzărilor de 13,9% în comparaţie cu perioada similară a anului trecut. Acest lucru înseamnă că VW a vândut 6,11 milioane de maşini din ianuarie până în septembrie, fiind un nou record de vânzări ale constructorului german.

blank.gifx0.gif?sdtrnd=0.4533063294366002&&snocache=1319106731341_85150573006831100&spgid=1515027135610580&sck=y&sfver=11&f1pgad=13&__x1ts=9b9edadb&sww=1005&swh=677&sifr=0&pub=62&site=3221&section=135&zone=6229&size=0x0&xcrid=0&xgeo=RO|10|0|Bucharest||0|&x1guid=812251909093974306

La nivel de continete, VW a înregistrat creşte peste tot. Vorbim de un plus de 10,8% în Europa, 21,4% în America de Nord, 17,3% în Asia. În ceea ce priveşte celelalte mărci ale grupului, situaţia se prezintă în felul următor: Audi creşte cu 17.4%, Skoda cu 16.8% şi Seat cu 3.1%.''

Sursa: Promotor.Ro.

Edited by Razvan_SPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

Asa crestea si Nokia cu un an inainte de a incepe sa inchida fabricile. Ce vad eu este ca multi, chiar pe acest forum nu sunt multumiti de VAG sau isi pun intrebarea "ce sa cumpar, un VW sau o KIA". Degeaba spuneau unii ca neaparat VW, chiar si eu, dar pana la urma si-a cumparat KIA. Fordul scoate motor de 1L DE 120 cp. Mie imi place masina mea ca design, este buna, dar de multe ori se strica lucruri care la Dacia mea veche din 1985 care inca este in circulatie nu s-au stricat niciodata. ( geamuri intepenite ba pe stanga, ba pe dreapta de ex.) Ce sa mai spun de dieselurile PD cu injectoare Siemens care raman periodic pe drumuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

ca si fapt divers, ieri am mers cu un golf6 plus 2010

au servodirectie electromecanica... la renault laguna si symbol de la servici au crapat pe la 50.000km

golful asta avea abea 15.000km, dar proprietarul era cam dezamagit de problemele la climatronic si de scartaielile care au inceput sa apara prin usi

pai taica, golful meu are 9 ani vechime si 101.000km si tot nu scartaie nimic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
PTDA

Pai o fi VAG in cadere libera, dar la fiabilitate. Nu cred ca o sa te contrazica nimeni, defapt au fost multi pe aici care au sugerat ca dupa 2005 s-a rupt filmul si ca VAG a facut masini "de carton". Nu cred ca mai e cazul de alte exemple.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diesel

Dezvoltarea susţinută a Volkswagen la nivel mondial, împreună cu problemele înregistrate de Toyota în privinţa lanţului de furnizori după cutremurul din Japonia, înseamnă că grupul german va prelua poziţia de lider atât în privinţa vânzărilor, cât şi a producţiei.

În ultimii ani, titlul de cel mai mare grup auto a fost disputat între Toyota şi General Motors.

Evenimentul va marca revenirea surprinzătoare a Volkswagen, după ce în urmă cu numai cinci ani grupul avea unele din cle mai ridicate costuri de producţie din industria auto şi divergenţe majore la nivelul managementului.

În 2008, când directorul gneral al Volkswagen, Martin Winterkorn, a anunţat planurile de a depăşi Toyota, grupul nu a fost luat în serios de prea multă lume, întrucât vânzările erau cu trei milioane de unităţi mai mici decât cele ale producătorului nipon.

În ultimii ani, Volkswagen a profitat de poziţia importantă din China, cea mai mare piaţă auto din lume, şi a înregistrat chiar o majorare a vânzărilor de 8% în acest an pe o piaţă europeană în stagnare.

Volkswagen a avut vânzări record, de patru milioane de maşini, în prima jumătate a acestui an, iar Winterkorn afirmă că până la sfârşitul anului vânzările totale ar putea atinge opt milioane de maşini.

"Profită de toate investiţiile pe care le-au făcut în China şi înregistrează progrese solide în SUA, unde au avut mult timp o evoluţie mai slabă", a declarat economistul şef pentru industria auto la IHS Automotive, Nigel Griffiths.

Firma de consultanţă JD Power estimează că până la sfârşitul anului vânzările Volkswagen vor atinge 7,8 milioane de unităţi, reprezentând 10,5% din piaţa globală, General Motors se va plasa pe poziţia a doua cu 7,2 milioane de maşini, iar pe trei Renault-Nissan cu vânzări combinate de 6,8 milioane de autovehicule. Toyota va coborî până pe patru, cu 6,7 milioane de maşini.

Atât IHS Automotive, cât şi PwC Autofactsestimează că Volkswagen va deveni lider în industria auto, urmat de General Motors.

Analiştii consideră, însă, că este puţin probabil ca Volkswagen să-şi menţină poziţia de lider şi în 2012, când producţia şi vânzările Toyota ar urma să revină la normal.

sursa:

http://www.mediafax.ro/economic/volkswagen-va-deveni-liderul-pietei-auto-mondiale-va-depasi-toyota-cu-7-ani-mai-devreme-decat-avea-planificat-in-strategia-pe-termen-lung-8897338/

Share this post


Link to post
Share on other sites
LauCalin

VAG si-a dorit in primul rand bani, multi bani, cat mai multi bani. Unul dinte motivele prin care a reusit a fost folosirea platformelor comune cu ceva modificari de la o generatie de modele la alta. Si le-a iesit. La asta s-au adaugat mereu si noutati pentru acel nivel de pret (de ex. DSG, TSI, TFSI) si atacarea unor noi segmenete (de ex. Passat CC, Audi A7, Q3 sau Q5). In opnimia mea principalul avantaj al lui VAG este faptul ca acopera cam orice segment, de la VW Up!, la Audi Q7 sau Lamborghini. Asta ca sa nu mergem la o extrema, gen Bugatti. Iar preturile sunt de la 8500 la peste 1 000 000 de euro. Ideea e ca nu ai cum sa nu ai ce sa cumperi de la ei, indiferent de segment.

Pe Toyota au distrus-o doi factori mari si tari: un tsunami (asta e, nu te poti pune cu natura) si asa zisul recall, unde concurenta a incercat sa invarta cat mai mult cutitul in rana (de ex. Honda, care avea bannere in care scria "masinile noastre au frane bune" - la asta se mai adauga si speculatiile facute de concuenta, mass media care a maturat pe jos cu Toyota, mai ales in State, mentalitatile care au fost influentate de cel mai mare "recall" din lume). La toate astea se mai adauga si indiferenta japonezilor. Niciodata nu au contestat deciziile care li s-au impus referitoare la recall. Au tacut, au rechemat 8 milioane de masini (degeaba) si nu au zis absolut nimic. Cand s-a dovedit ca totul a fost o greseala era prea tarziu. Iar reactia lor cum ca nu si-au dorit niciodata sa fie numarul 1 in lume poate parea o aroganta. Stiu, e vorba de principii si mentalitate japoneza, care uneori poate parea foarte ciudata.

Renault-Nissan a crescut mult datorita unei politici bazata pe principiul "cel mai ieftin din clasa" (evident, ma refer in primul rand la marcile europene). Este greu sa te bati VW, asa ca trebuie sa-ti revizuiesti strategia de marketing. Iar aici un rol important l-au avut modele ieftine sau low cost dotate mai bine dcat concurenta (sa nu uitam ca Dacia a vandut si vinde foarte bine, Symbol se vinde bine, Clio la fel). La asta s-au mai adaugat investitii in consolidarea imaginii marcii (inovatii in siguranta, promisiunea de crestere a calitatii si clasari tot mai bune in sondajele de fiabilitate, afilierea modelelor cu divizia Renault Sport).

Ca o concluzie degeaba ai o dovada a calitatii (fiabilitatii) la nivel mondial (Toyota), daca nu te adaptezi cerintelor pietei (VAG sau Renault).

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

Treaba e ca Toyota detine suprematia in ASIA si SUA.Se stie ce populatie au respectivele in comparatie cu amarata de Europa.De tarile arabe cu modelele de desert..nu mai pomenesc.Acum 4 saptamani pe valea Oltului am vazut 2 trailere cu cate 2 Toyota pe fiecare.Respectivele aveau numere de US ARMY..si modelele de Toyota(tot numere de us army) erau pt tavaleala,posibil provenite din cine stie ce zona de conflict.Daca si armata americana are in dotare Toyota...Oricum VAG nu e incadere..si posibil in momentul de fata are ceel mai bun management de cand sa asamblat prima masina la Wolfsburg.Poza din Kuala Lumpur..cred ca 80%din masinile din poza sunt Toyota.

post-64586-0-07855700-1319523112_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri