Jump to content

Leaderboard

  1. Doomy

    Doomy

    Membru Level 2


    • Points

      72

    • Content Count

      150


  2. grp

    grp

    Membru Level 2


    • Points

      70

    • Content Count

      265


  3. yanq

    yanq

    Membru Level 2


    • Points

      42

    • Content Count

      518


  4. lambda_dryver

    lambda_dryver

    Membru Level 2


    • Points

      37

    • Content Count

      348



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/26/2019 in all areas

  1. 19 points
    @CristiALF Nu, nu, dar un IS38 nu ar suna chiar rau! @C Z R Am inteles acum. Foarte tare ca isi pastreaza (in cazul tau, chiar foarte accentuat) caracterul de Dr. Jekyl & Mr. Hyde . Saptamana asta masina a fost "trasa pe dreapta" timp de 2 zile pentru o intretinere a protectiei nano-ceramice. S-a spalat caroseria in sistem pre-spalare urmata de metoda 2-B cu sampon cu PH neutru, decontaminare chimica si mecanica fina, refacere strat nano-ceramic sub lampi IR (self-healing) si finisare cu un strat de EXO pentru redarea efectului hidrofob si a luciului. Jantele au fost demontate si curatate temeinic cu solutie anti-depuneri de fier, spalate cu sampon cu PH neutru si apoi decontaminate chimic si mecanic mediu si finisate cu ceara de protectie rezistenta la temperaturi inalte. S-a profitat de ocazie si, astfel, s-a efectuat si un detailing al carenajelor rotilor, pulverizare strat de ceara lichida si dressing pentru plastice. Totodata, s-a reaplicat si un tratament hidrofob pe toate suprafetele vitrate, inclusiv pe oglinzi. Per total, foarte multumit de rezultat si atrage privirea pe strada (mai ales a mea, dupa ce o incui ). Pacat ca de maine ploua ... Cateva cadre dupa pre-spalare: Si dupa:
  2. 15 points
    @yanq Sa stii ca! Nu stiu cum de am reusit sa-mi gasesc o zona neasfaltata, ca o mini-caldera, plina cu noroi si apa - dar dressing-ul de anvelope (coafura) rezista! @C Z R Ti-am raspuns in privat @Muale Ce ochi format ai! Anyway, trecand la urmatorul punct pe lista, desi a durat ceva mai mult decat ma asteptam, aproape am terminat si cu Stage 1 .:R - la interior . Vineri am ridicat volanul de la tapiter si parca nu ma mai satur de el . Grosimea a crescut de la 40mm la ~44mm, finisaj in piele semi-perforata + piele lisa si substrat de material anti-perspirant. Si fiindca maneta de la schimbatorul de Golf 7R avea mansonul mai lat decat cel de la Tiguan, initial, am fost nevoit sa-i fac 2 pliuri - lucru ce-mi statea pe creier, deci am refacut si mansonul in piele lisa + capacelul superior in piele semi-perforata, pentru a se asorta cu noul design al volanului. Evident, totul condimentat cu un strop de culoare, asortata cu liniile ceasurilor de bord si a etrierelor . Un Before - After: Si rezultatul final:
  3. 13 points
    Ne apropiem de 8 luni și aproape 25k km împreuna, timpul zboară...și începe lupta interioară: sa rămână sau sa nu rămână . Îmi place enorm mașina, ceea ce nu s-a mai întâmplat cu alta mașina intr-un timp atât de lung...adică după 8 luni erau făcute alte planuri pt alta mașina, punct, asta ma face sa visez la următorul drum după care la următorul drum...și tot așa...acum 2 zile ne-am întors dupa un drum de aproape 7000km și azi nu m-am putut abține sa nu cobor la ea sa o duc la spălat (deși nu era necesar)... Deobicei încerc sa fiu practic, sa nu ma atașez de mașini, sa ma folosesc de ele intr-un mod de respect reciproc și sa ne despărțim amiabil fiecare căutând ceva mai bun. Problema este ca, cam toate scrise mai sus devin nule in momentul de fata. Nu vreau sa ma despart de ea și chiar dacă as vrea nu as știi cu ce sa o înlocuiesc...ceea ce nu s-a întâmplat pana acuma, defapt nu e intru totul adevărat, planuri erau, kind of...acum 2-3 luni pentru un GLE63S coupe care s-au spulberat repede după un testdrive...mașina asta e ca un vin...pe măsura ce trece timpul devine tot mai bun...incredibil de ciudat când vorbim de o mașina. Ce e absolut clar e ca mașina va sta la mine pana in Aprilie-mai 2020, dacă trece de perioada asta și nu se schimba nimic mașina va rămâne la mine mult timp... Planuri pentru viitorul apropiat: revizia in 2-3 săptămâni și probabil un stage 1 după revizie și înainte de vacanța de la sfârșit de Iulie . Daca mașina va rămâne la mine mult timp, va veni un facelift complet , volan R8 2018 si probabil și niște downpipe Milltek...vedem...
  4. 11 points
    Si dupa cum v-am avertizat, a venit si un detailing exterior.
  5. 11 points
    Gata si vacanta. Am mers impecabil 2400 km, cu o placere incredibila, chiar si plina cu bagaje, aer conditionat si 3 persoane in masina. A surprins pe toti cei din celelalte masini Asa ca, imi doresc in continuare sa ma plimb cat mai mult cu masina si sa ajung la 30k km anul asta. Cu ocazia asta am facut si cateva consumuri la pompa. Cifrele mi s-au parut incredibile.. La un mers pe drum cu o banda pe sens, cu depasiri cu orice ocazie si apoi mers normal pe autostrada consumul a fost 6.3. Apoi la un mers tare pe autostrada a iesit 6.8. Nu am mers subturat o secunda, am stat doar peste 2250 rpm. Am luat cele mai bune decizii in a modifica asa motorul, insa ambreiajul cam da semne de oboseala. E o placere incredibila la drum, abia astept fiecare km care o sa urmeze cu masina asta.
  6. 11 points
    ...si continuarea a fost un concediu prin Eu in care a adunat 5000km in vreo 8-9zile si in care masina s-a comportat excelent, singura problema a fost ca pe final am cam ramas fara freon :), stiam de cand am plecat ca am un furtun care pierdea dar nu am mai avut timp sa il schimb si cum era doar un por in el mi-am sumat riscul, am ajuns inapoi cu cca 50% din freon, intre timp l-am schimbat si e totul ok acum. Consumul mediu pe durata acestui maraton a fost de cca 10%, dar am reusit si sa fac de doua ori cca 750-800km cu un plin dar asta a insemnat sa ma tin sub limitele de viteza si fara joaca :), ceea ce nu e usor. I-am luat o bara fata originala completa de S-line si sper ca in curand(adica anul asta) sa o si montez.
  7. 11 points
    Legea e clara si sanctiunea pare legal acordata. Totusi adaug ca legea e prost gandita. Adica daca sa zicem ai patit ceva la masina (habar nu am ce) dar ceva care te obliga sa mergi cu o viteza minima de deplasare la care ai incurca circulatia pe banda1 a autostrazii. Ai patit chestia asta,da ? Singura posibilitate legal este sa tragi pe banda de urgenta dar sa OPRESTI acolo. Adica domne blocheaza dumneata banda de urgenta vreo 2 ore pana iti vine platforma in loc sa te deplasezi cu 20-30km/h 5 minute pana la prima iesire/primul spatiu de urgenta/prima parcare. In cazul omului pt ca stiu zona era vorba de 1 minut de mers pana la iesirea spre carrefour. Tot in cazul omului e foarte interesant si ca era pe pod, adica ai voie sa opresti pe banda de urgenta dar pe banda de urgenta aflata pe un pod oare ai voie? Inca o precizare, daca masina nu se mai poate deplasa cu o viteza superioara celei de 50km/h nu ai voie strict legal nici sa circuli pe banda1 a autostrazii. Codul Rutier (OUG 195/2002) Art.74. (1) Pe autostrazi este interzisa circulatia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depasite fara autorizatie speciala de transport eliberata de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tractiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor si mopedelor, a tractoarelor si masinilor autopropulsate pentru lucrari agricole, precum si a vehiculelor care, prin constructie sau din alte cauze, nu pot depasi viteza de 50 km/h si sincer ar fi fost oricum FOARTE periculos sa circuli pe banda1 a autostrazii cu 20-30-40kmh. Altfel consider ca ati fost prea duri cu colegul. Forumul asta pe vremuri nu genera discutii bai vezi ca ai o vechitura de ce iesi cu ea pe strada? Masinile se strica, hello. si din 1900 toamna si din 2016. exemple de colegi care au ramas cu masinile in drum sunt nenumarate. Ca fapt divers daca voi erati in situatia omului sa fii nevoit sa mergi cu viteza mica ce faceati? Eu recunosc ca as fi mers pe banda de urgenta pana iesirea care repet, era imediata
  8. 10 points
    M-am decis in sfarsit sa prezint si eu modul in care imi fac curatarea si mentenanta trapei pentru masina mea : Tiguan 5N2 - 2013 - 4motion . Metoda care urmeaza a fi descrisa este inspirata din multe surse video si text dar si asistare personala la o astfel de operatie intr-o reprezentanta oficiala VW din Romania .Este mult imbunatatita fata de ce am vazut ca se aplica prin reprezentanta care nu poate fi descris decat ca "apa de ploaie" , operatie pentru care am fost taxat ~175 ron pentru "Mententanta" care a durat maxim 20 minute timp in care am urmarit "de pe bara" ce se intampla cu masina mea . Operatia care urmeaza sa o descriu poate sa dureze intre 2 si 4 ore, asta depinde de fiecare in parte cat de atent la detalii este si cat de mult se bucura de satisfactia lucrului bine facut. Pentru mine operatia a durat aproximativ 4 ore. Operatia de Mententanta/Curatare Trapa se imparte in 2 mari categorii : 1) Lubrifiere/curatare trapa 2) Curatare si desfundare scurgeri (4 la numar pentru trapa PANORAMICA) In urmatorul post va fi atins doar punctul 1 de mai sus . Avand in vedere ca am facut recent operatia de curatare scurgeri , fara sa documentez spre rusinea mea , aceasta va urma la urmatoarea scadenta a acestei operatii. Warning ! Solutiile , echipamentele si uneltele de mai jos au fost alese personal considerand ca aduc un plus operatiei si usureaza volumul de munca . NU sunt recomandate oficial de producatorul VW . Operatia a fost efectuata de 5 ori pana acest moment in decurs de 1 an , iar micile efecte secundare ale procedurii/solutiilor de mai jos vor fi detaliate corespunzator . Efecte secundare care nu afecteaza mecanic , structural sau operational trapa panoramica ! Prin urmatoarea procedura am constatat ca se rezolva urmatoarele "bube" ale trapei panoramice : - Sacadarea trapei la deschidere si inchidere - Glisarea greoaie a trapei pe sina de culisare - Zgomote ale trapei (troncanit la trecerea prin gropi sau denivelari) - Scartait puternic/moderat la urcarea bordurilor sau in cazuri generale de flexare a caroseriei La mine trapa avea deja 2 luni de la ultima curatare si se prezenta un urmatorul fel : Sa incepem : 1) Pentru aceasta operatie eu folosesc urmatoarele "ingrediente " : La acestea se adauga si un pulverizator standard de gradina si aprox 3 litri de apa : 2) Operatia de curatare o sa devina destul de "messy" asa ca de la inceput , parasolarul trebuie rulat pana la capat si portiunea deschisa a trapei trebuie blocata/protejata cu ceva pentru ca mai mult ca sigur o sa ajunga praf, vaselina , picaturi....etc pe tapiterie in interior . Eu am rezolvat aceasta problema prin decuparea unei bucati de carton care deserveste ca protectie dar si ca "masa de lucru" pe care imi pot depozita ingredientele in timpul operatiei. 3) Se pulverizeaza cu (5)WD40 multifunctional in toate canalele laterale din partea frontala a trapei (cele din imaginea de mai jos) apoi se folosesc pensulele pentru agitarea mizeriri de pe suprafetele pulverizate. Aceasta etapa este una dintre cele mai laborioase care nu se poate estima , este in functie de fiecare trapa cat de murdara/curata este. Aici este nevoie de multa rabdare , nu va grabiti , repetati operatia de pulverizare daca este necesar , recomand ca procesul de pulverizare / agitare sa fie facut de 3 ori . In timpul acestei operatii mai mult ca sigur veti gasi reziduri de mizerie inchegate cu "fosta" vaselina care a fost folosita pentru trapa . Moment in care una din uneltele de la punctele 12->20 va fi la indemana pentru adunarea acesteia. Greu de descris ca si proces , deoarece este de la caz la caz. 4) Dupa ce ati agitat foarte bine zona cu pensula si WD40 se trece la prima etapa de clatire . Se va folosi pulverizatorul de gradina dar nu cu prea multa presiune , se va stropi intreaga portiune frontala a trapei in directia : Din Spate spre Fata . Jetul de apa nu trebuie sa fie orientat catre partea din spate deoarece toata mizeria va calatori in portiunea greu accesibila a trapei: 5) In timpul acestei operatii se testeaza si scurgerile frontale ale trapei daca sunt sau nu infundate . Apa trebuie sa curga pe partea care se face clatirea si foarte important de retinut : TREBUIE SA CURGA APA IN ACELASI RITM IN CARE ESTE TURNATA ! Asa va dati seama ca scurgerea este cu probleme la "vezica" sau este sanatoasa si curata ! Scurgerile sunt pozitionate langa bucsele de la basculele fata stanga/dreapta. Operatiile de la punctul 3 si 4 se repeta pana se considera curata partea frontala a trapei. 6) Se trece la partea din Spate a trapei : 7) Dupa aplicarea solutiei (5)WD40 se repeta operatia de clatire in urmatorul fel : Se introduce (15)Spatula de plastic intre cheder si marginea trapei pentru despartirea unui orificiu prin care se poate pulveriza apa pentru curatare. Operatia se poate face in ambele sensuri in aceasta situatie , mentiune ca trebuie aplicata si la partea din spate a trapei. De asemenea se poate face si cu trapa deschisa daca indemanarea este pe masura. Nu uitati ca aceasta operatie se face pe tot perimetrul partii din spate a trapei. 8.) In timpul acestei clatiri din partea din spate , se verifica si scurgerile spate daca sunt "sanatoase" . Acestea sunt pozitionate exact in spatele rotilor , in spatele carenajelor . Exact ca la cele din fata , fluxul apei care se scurge trebuie sa fie egal cu cel de apa turnata , in caz contrar .....e de rau sau cel putin e "pe vine" raul. Operatia de clatire/curatare se efectueaza pana se considera curata in ochii celui care munceste. 9) Dupa operatia de clatire , se usuca cat de bine se poate toate zona cu lavetele microfibre/servetelele iar apoi se aplica un strat subtire de (6)Vaselina siliconica WD40 pe toata suprafata proaspat curatata . Apoi pentru curatarea canalelor interne se foloseste o carpa cu microfibra curata in urmatorul fel : Se "indeasa" laveta folosind (18)Accesoriul T cu carlig in capat , apoi se foloseste acesta pentru miscarea lavetei dealungul canalului in care este introdusa . Operatia se face din SPATE catre FATA ! Laveta va aduna tot excesul de vaselina siliconica dar si toate rezidurile ramase in urma clatirii. Operatia se repeta de cate ori este necesar pe ambele canale ale trapei si pe ambele parti. Daca este necesar , schimbati microfibra care oricum va fi contaminata cu vaselina veche ramasa. 10) Pentru uscarea suplimentara se foloseste sprayul cu aer comprimat pentru eliminarea apei ramase . Nu se sufla direct in gaurile de scurgere ale trapei , in rest se poate folosi la liber arbitru pentru uscarea sinelor. Ca sa va faceti o idee -> 1 tub ajunge pentru 1 curatare. 11) In procesul de curatare/agitare cu pensula /clatire nu trebuie uitate "balamamele" trapei . Si acestea trebuie curatate si sterse in functie de dexteritatea fiecaruia. Toate operatiile de mai sus se aplica si pentru acestea . Se pot folosi si lavete de microfibra umede pentru aceasta operatie. 12) Daca toate procesele de mai sus se considera implinite de catre utilizator , atunci se poate trece la partea de lubrifiere. Cu mentiunea importanta ca toate zonele trebuie sa fie uscate (fara apa) pentru a incepe acest proces. Aici intervin sculele mentionate mai sus dupa indemana fiecarui utilizator. Eu personal am gasit cel mai convenabil folosirea betisoarelor de urechi si pus si simplu a degetelor cu manusi pentru lubrifiecrea canalelor de curculare a trapei : Sunt 3 puncte de "slide" . Principalul este cel in care este introdus betisorul galben de mai jos , al doilea este in sageata de sus iar al treilea sub sina din sageata de mai sus. Acestea se pot observa destul de usor ca sunt potiuni cu zgarieturi longitudinale specifice miscarolor inainte/inapoi. Aici se aplica (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY , cantitatea aplicata nu trebuie sa fie in exces , suprafata totala trebuie steasa usor cu o laveta microfibra pentru indepartarea vaselinei excesive. Cu rabdare o sa vedeti ca este destul de usor de aplicat. (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY se aplica si pe bratele laterale ale paravantului ,aceasta parte se freaca de trapa la fiecare inchidere si trebuie lubrifiata si curatata corespunzator. Pentru lubrifiere vin utile (17)Accesoriu inelar carlig pentru lubrifiere spatii stramte dar si (19)Betisoare curatare urechi . Fiecare decide in functie de indemanarea propie. 13) Dupa operatia de lubrifiere , se trece la curatarea si tratarea chederelor folosind solutiile de la punctele 9,10,11 in functie de alegerea fiecaruia. In functie de locul in care trebuie aplicata fiecare recipient are rolul lui specific . Chederele trebuie acoperite pe tot perimetrul si absolut toata suprafata cu solutia lor de tratament. Se asteapta cateva minute apoi tot excesul de solutie se va sterge usor cu o laveta cu microfibre . Aceiasi operatie se aplica si la chederul de mijloc care trebuie si el curatat si lubrifiat : 14) Dupa ce se aplica solutia de tratament de chedere se inchide complet trapa . Se foloseste solutia (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY impreuna cu (15)Spatula de plastic in urmatorul mod: Se pune cate putina vaselina pe varful spatulei apoi se introduce spatula intre cheder si marginea trapei pe tot perimetrul acesteia . Spatula nu se forteaza! se apasa usor intre cele doua folosind miscari sus/jos pana cand aceasta operatie devine usor se efectuat si spatula intra usor intre cele doua. Se repeta operatia pe tot perimetrul trapei : Inclusiv in partea din spate : Sa fiti pregatiti cu multa rabdare pentru acest proces ! Mie personal mi-a luat 1 ora din totalul operatiei . In timpul acestor manevre foarte multe impuritati vor iesi la iveala in vaselina ramasa pe varful spatulei. Pregatiti o carpa cu microfibra pentru stergerea varfului spatulei periodic pentru a nu introduce vaselina contaminata in orificiile stramte. 15) Dupa ce terminati intreg perimetrul trapei se sterge tot excesul de vaselina cu servetele uscate sau lavete microfibra iar rezultatul final ar trebui sa arate in urmatorul fel : 16) Se pune trapa pe pozitia "Aerisire" pentru a avea acces la marginea din spate a acesteia. Se foloseste (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY aplicata direct cu degetul pe suprafata de contact a trapei cu chederul transversal de mijloc , dar si pe terminatia de plastic a trapei : Inca odata , excesul de vaselina se sterge cu laveta sau servetelul. 17) Pentru balamamele trapei se foloseste (1)Vaselina pe baza de Litiu cu punct de picurare ridicat +240C am observat ca aceasta tine mai bine decat (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY in aceste locuri , dar nu este exclus ca se poate folosi si (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY . Pentru aplicarea vaselinei pe balamale se folosesc (20)Diverse pensule scolare( marimi 6->10) 18) Se deschide apoi trapa la maxim si se incepe tratarea chederelor pe partea interioara pe tot perimetrul : 19) In interior trebuie curatata si sina parasolarului folosind betisoare de urechi . Se face cu miscari din Spate spre Fata ! Tot un betisor de urechi va fi folosit pentru lubrifierea acestei sine folosind (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY . Asigurativa ca ati reusit sa parcurgeti cu vaselina intreaga suprafata a sinei parasolarului. Cu rabdare ! Nu va grabiti ca sa nu uitam ca acum lucram la "interioare" si nu trebuie sa dam pe "langa" sau sa picure ceva pe jos..... Tot excesul de vaselina se sterge cu o laveta curata . Si cred ca am cam incheiat .......cu rabdare putem sa obtinem ce ne-am propus . La final trapa va arata asa : Iar de functionat , va functiona impecabil: Efectele negative ale procedurii de mai sus ar fi: - Dupa 1 sau 2 zile tot perimetrul exterior al trapoi va trebui sa fie sters cu o laveta microfibra pentru ca va elimina tot excesul de vaselina odata ce caroseria va incepe sa "lucreze" . - Vaselina (8)Vaselina Siliconata LIQUIMOLLY am vazut ca tine destul de bine la praf , in sensul ca nu aduna asa de mult ! dar din pacate mai aduna acei fulgi albi care sunt specifici sezonului actual. La o simpla spalare de masina acestia cad fara probleme. Am reusit totusi in perioada asta de cand am masina sa experimentez ce inseamna trapa deschisa si trapa inchisa ( folosita doar ca moon roof) iar concluzia mea a fost una "socanta" Am stat si 2 luni fara sa deschid trapa iar apoi am folosit si trapa periodic, iar in final am lasat trapa deschisa in parcare acolo unde vremea a permis . Concluzia? Nu este nimic mai daunator trapei decat sa fie lasata deschisa atunci cand este masina parcata , exemplu mai jos: Este incredibil cata mizerie se poate acumula in locurile FIX in care nu te astepti atunci cand trapa este lasata deschisa sau doar rabatata. Nivelul de mizerie cumulat in 2 saptamani aproape ca era echivalent cu cel din primele poze ale acestui post cu adagarea ca in sinele trapei mai gasesti si alte surprize : frunze , bete, rahat de pasare......va imaginati voi. Reziduri care se duc direct spre scurgerile trapei cu prima ocazie. In cele 2 luni in care nu am deschis trapa , nivelul de mizerie era semnificativ mai mic dar totusi era prezent. Pe scurt : NU lasati trapa deschisa atunci cand masina este parcata ! Stiu ca este util dar luati in considerare cele de mai sus apoi decideti singuri daca merita sau nu sa lasati trapa deschisa.
  9. 10 points
    O sa las urmatorul post aici deoarece in aria de Tiguan 5n&5n2 nu este topic deschis specific pentru EGR , aceasta piesa fiind comuna in multe modele VW , tot face parte din scopul acestui topic . Masina in cauza -> Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 2013 - CFFB cu aprox 90.000km . M-a lovit si pe mine vestita problema cu vestita eroare : 4891 - EGR Valve (N18) P0403 00 [032] - Malfunction. Dar m-a "lovit" mai bland in sensul ca nu s-a manifestat cu LIMP MODE , am descoperit eroarea la o scanare de rutina . Avand in vedere tot ce citisem inca de cand am cumparat masina , solutia nu era decat una singura : schimbarea unitatii cu una OE ! Iata cum am procedat : Piesele necesare pentru aceasta operatie : - EGR - OE recomandat 100% 03L 131 512 DQ ! - Garniturile si piluitele necesare date la schimb! -Antigel +apa distilata (recomandat sa se schimbe tot , la scoaterea EGR oricum curge o cantitate considerabila) - Suruburile noi de punte pentru modelele 4Motion acolo unde se da puntea jos pentru montare EGR - Suruburile de punte sunt trecute ca unica folosinta , acestea se lungesc la prina strangere. - 10 ore de manopera in service x 2 persoane pentru schimbarea acestuia ( pentru 4motion) Sa incepem : 1) Eroarea in cauza : 2) Am comandat piesa noua OE cu terminatie cod DQ (ultima revizie) 03L 131 512 DQ 3) Am comandat toate garniturile si cele necesare conform procedurii ELSA ( toate sunt date spre schimbat de VW deoarece sunt de unica folosinta) : 4) Am urmat strangerea tuturor suruburilor la specificatia lor din ELSA . Strangerea prea tare a piulitelor sau a suruburilor in aluminiu are consecinte destul de grave atunci cand temperatura este mare in acel loc ! Nu va jucati cu acestea , o dinamometrica de precizie mica este 70 RON in magazine ..... daca mecanicul nu are asa ceva e simlu....schimbati mecanicul.... 5) Pentru Tiguan 4motion operatia de inlocuire EGR presupune dezasamblare majora a masinii pentru a avea acces la acesta : Punte , DPF, Caseta directie , planetara dreapta ...toate trebuie date jos. Pentru Tiguanul 4x2 este destul loc pentru scoaterea acestuia fara dezasamblarea puntii deoarece nu este diferentialul care obtureaza accesul. Asa arata la 4motion : Si uite asa am rezolvat problema ! Dupa schimbare masina trage mult mai bine ! Consumul a scazut vizibil ! Credeati ca e gata? Schimbat si atat? Hai sa vedem si de ce a crapat....ca sa nu mai existe nicim un dubiu pe viitor. Sa vedeti si voi de ce aceasta piesa este asa "speciala" si toata lumea spune ca trebuie schimbata si nu altceva.... Pe scurt : NU SE CURATA ! NU SE RECONDITIONEAZA! NU SE FACE UPDATE DE SOFT (pentru eroarea/problema de mai sus) NU EXISTA MOS CRACIUN ............... Confirm toate cele de mai sus ! Cu urmatoarele dovezi care sa sustina cele afirmate! Am deschis EGR sa aflu cauza de ce acesta a crapat , iar spre surprinderea mea nu a fost doar o singura cauza ! Am gasit 3 probleme de natura MECANICA care nu se puteau rezolva prin reconditionare , update de soft sau alte povesti spuse copiilor inainte de culcare. Asa se prezenta EGR in interior , relativ murdar dar nu critic ! Prima mentiune impotriva reconditionarii , odata deschis se rupe garnitura turnata OE si nu exista inlocuitor , montat inapoi fara etansare sigur nu va rezista. In filmul de mai jos am prezentat motivele din cauza carora EGR-ul a crapat impreuna cu ce am descoperit la dezasamblarea acestuia : Cauzele : 1) (principala cauza) Pistonul de la valva se misca cu ingreunare - rulmentul din capatul acestuia era si el blocat si a dus la deformarea pistonului iar din aceasta cauza bratul metalic actionat de motoras s-a friecat "fier pe fier" ceea ce a dus la suprafete cu uzura inegala si inevitabil la agatarea bratului in timpul cursei de Deschis/inchis : Chiar si cu lubrifiere , santurile metalice facute au fost prea adanci pentru a conta.....dupa cum se vede si in film , nu face mare diferenta. Pe langa asta , forta cu care se impinge pistonul in interior ( cel de la valva) este considerabil mai mare decat cea aplicata la EGR NOU , in interiorul acestuia nu se poate ajunge , este incapsulat in carcasa EGR-ului. 2) (cauza secundara) Clapeta interioara avea rulmentul de sus uzat semiblocat ( cel cu bratul de miscare) Asa cum se vede si in filmul de mai sus are pozitii in care agata destul de serios iar in partea bratului , rulmentul acestuia pare ca si-a dat " duhul". O-ringul acestuia pare complet distrus . Cea mai des intalnita cauza pentru aceasta este CALDURA EXCESIVA ! De unde caldura excesiva? Cine oare a fumat Dieselgate fara Filtru ? si arata asa in conditia in care masina mea a avut doar ~8000km softul Dieselgate pus..... 3) Pompa de vacum era si ea putin gripata , cu putin lubrifiant insa aceasta si-a dat drumul , dar solutia nu cred ca era pentru termen lung deoarece lubrifiantii care sunt folositi , se vor scurge din cauza temperaturii mari din acea zona , iar odata ce gravitatia isi face treaba , nu mai ramane deloc lubrifiant in interior. Cam acestea sunt cauzele descoperite de mine ! Putea sa fie totusi mai rau ! cum se putea mai rau ? .......... pe bune , putea sa fie mai rau ! Chiar si pe acest topic este pomenit de motorasul defect ! Unele EGR functionand o perioada lunga de timp cu problema blocarii pistonului , motorasul este fortat constant pana se rupe rotita de plastic care controleaza clapeta de recirculare. In cazul meu , problema fiind in faza incipienta , nu a fost fortat o perioada lunga de timp si arata intr-o stare foarte buna. De aici si eroarea P0403 .....Motorasul cand este fortat ca nu poate deschide /sau inchide valva corespunzator cedeaz din cauza cuplului solicitant prea mare si arunca LIMP MODE ! Aparent la mine valva ramanea pe deschis , ceea ce insemna ca motorul era inundat cu gazele recirculate fara sa fie controlate , fapt ce ducea la pierderea puterii si cresterea consumului . Motorasul a fost curatat si reconditionat apoi pus la "pastrare" ca nu se stie ....: Rezumatul celor scrise mai sus : Acest EGR NU SE REPARA sau RECONDITIONEAZA doar se schimba ! este cea mai buna optiune ! Repet si consecintele daca acesta nu este schimbat atunci cand apar primele probleme : - Colmatarea DPF - fapt ce o sa duca si la "craparea" acestuia si de acolo alta distractie alti bani . - Ramas cu masina in drum ( masina nu mai porneste din cauza valvei blocate) - Pierdut putere in accelerare (LIMP MODE) sa zicem intr-o depasire....unde chiar ai nevoie sa "bagi viteza" ca deh din sens opus vine doar un TIR sau doua.... pentru multi pare o joaca EGR AM sunt de foarte proasta calitate ! Problema principala a acestora vine direct de la Motoras , acesta este primul care crapa din cate citesc . Fiind LOW COST , nu se "intelege " bine cu ECM al masinii. In speranta ca m-am facut inteles ...
  10. 8 points
    Buna seara! Așa cum am spus după Retrofitul Driving Mode Selection a venit rândul sa montez Active Info Display. Procedura de codare a durat in jur de 5 ore, rezultatul este fantastic. Pentru persoanele interesate de acest Retrofit, va stau la dispoziție cu toate informațiile cat si care sunt componentele necesare pentru efectuarea modificărilor. Va atașez și câteva poze cu cele 5 moduri principale.
  11. 8 points
    Intr-adevar este o zona ideala pentru drumeții și recreere în natura. Iar lipsa asfaltului a facut pe plac si kodiaq-ului care din nou a afisat la final un consum de invidiat 🙂
  12. 8 points
    Sa mai lucram si pe partea de mentenanta : - Au ajuns la scadenta placutele de frana pe fata , sunt cele OE montate din fabrica , nu are in istoric schimb de placute fata/spate pana acum . Cele de pe spate le-am schimbat eu anul trecut. Asa ca acum la ~92.000km vin si placutele pe fata. Nu s-au aprins in bord , dar nici nu intentionez sa astept pana se aprind . Am mers pe ATE . - Lichidul de frana care intra la "mentenanta anuala" , cu acest prilej fac si schimbarea lichidului de frana. - Toate suruburile de punte noi si OE - Distantierele de punte fata (pentru rigidizarea - Rulmentul stanga fata care la inspectia vizuala incepe sa dea putina vaselina pe la O-ringul de la senzorul de ABS. Asa ca nu astept sa crape , se schimba preventiv , am mers pe marca FAG .
  13. 7 points
    Am facut si eu pasul cel mare si am schimbat masina cu ceva ce ziceam ca nu-mi i-au niciodata: SUV, automat si din grupul VAG :). M-a convis inca din poze si dupa 2 test drive am sarit pe ea: Noua mea Ateca Excellence 2.0 TSI 4Drive. Alba ca-mi place mult contrastul cu pragurile, 4Drive sa stie sa urce pe dealuri si DSG ca nu am avut de ales altfel. Ca optinui extra sunt: - Adaptive criuse control cu park assist - sunroof panoramic - pachetu Enjoy Xcellence - pachet depozitare Mai jos poze cu minunea:
  14. 7 points
    Astazi s'a facut revizia anuala de ulei ( castrol 5w40 td ) si filtre ( mann ) la 142955 km si alte tziganii cum ar spune unii.
  15. 7 points
    Nu stiu de ce suneti asa de vehementi totusi. Mie mi se pare un caz clar de aplicare a legii in litera si nu in spiritul ei. Bun, este interzisa circulatia pe banda de urgenta, dar totusi banda aia e facuta pentru urgente tehnice sau de alta natura care sa te ajute sa iesi din traficul autostrazii in siguranta. Ceea ce colegul a facut. Oricum, cand tragem pe banda de urgenta de la viteza legala de circulatie vom mai parcurge o oarecare distanta pana la oprirea totala, asta tot circulatie se numeste si primim amenda? Cati metri trebuie sa parcurgem pana la oprire pe banda ca sa se considere ca nu circulam pe ea? Sau incetinim pana la 5 kmh pe banda 1 si intram brusc pe secure? Daca a tras pe banda de urgenta pe pod mai avea vreo 100 de metri pana la iesirea centura/Carrefour, decizia logica era sa inainteze pana acolo daca mai putea. Echipajului de politie respectiv i-as recomanda sa se mute pe sensul celalalt, mai ales dupa 16:00, o sa aiba sute de clienti care depasesc coloana pe banda de urgenta si nu au nici o problema, nici tehnica, nici de sanatate, poate doar o durere in... fata de ceilalti si fata de lege... 😉
  16. 7 points
    In ultima vreme nu prea am mai facut nimic la masina. Doar o curatenie la interior cand am fost la tara. Caut un tinichigiu bun pentru a inlocui aripa stanga spate ( masina a avut un incident in trecut si a aparut rugina in zona reparatiei ) si pragurile care au si ele ceva urme de rugina. Spun inlocuire pentru ca , desi nu se vede din exterior, masina are o varsta si cred ca o sa fie nevoie de asta. Daca imi puteti recomanda pe cineva va sunt recunoscator. Am inceput sa pregatesc si revizia si intinerirea sistemului de franare. Etrierii spate nu prea arata bine si nici nu mai functioneaza asa bine ( frana de mana nu mai functioneaza in parametrii si culisele de la portetrieri nu prea se mai misca.) asa ca am am achizitionat etrieri noi , culise noi , placute de frana si in curand si alte discuri si lichid de frana . Pentru partea din fata voi revopsi etrierii si voi inlocui discurile si placutele. la urmatoarea revizie voi inlocui si suporturile motorului . Si cat atat acum.
  17. 7 points
    @andrei0241: Într-adevăr, schimbând și difuzoarele originale cu unele dedicate, sigur se va îmbunătăși și mai mult audiția în mașină. Considerații finale, dacă vă apucați de așa ceva, singuri ca și mine, pe care ar trebui să le aveți în vedere: Studiați cum se ”deschide” mașina voastră, ce fel de cleme are, șuruburi, etc. Interetul e plin de materiale, dar unele chestii nu le veți găsi și va trebui să improvizați sau să încercați Pentru Tiguan vă vor trebui cleme de plastic pentru uși (chiar dacă le scoateți și le montați cu grijă), cleme de metal în romb (pe care le veți găsi la prinderea pragurilor, stâlpilor, altor elemente prin portbagaj) și cele 4 cleme de la plafon, pe care eu nu am reușit sa le scot întregi. De asamenea, studiați modul în care acestea se scot, astfel veți economisi timp și bani (de exemplu, cea mai de sus clema de la stalpul A se scoate prin rasucirea stalpului la 90 grade și apoi se scoate clema de pe metal; dacă veți trage de ea, ca și de celelalte două, o veți rupe) Ordinea de remontare a fost (sau ar fi trebuit să fie): stâlpii A, plafon (cu tot ce implică susținerea, adică mânere, parasolare, etc), stâlpii B (se montează întâi partea de sus, se prinde în surub provizoriu, apoi se prinde partea de jos de partea de sus, se introduce partea de jos în pragul din față, dupa care se clipsează pe stâlp și în spate, stâlpii C (partea cu geamul mic), pragulul spate, ornament protecție aripă spate (cel pe care stă centura spate) și apoi acoperitorile din portbagaj. Pragul față și ornamentele hayonului pot fi puse înainte (pragul față e recomandat să-l puneți înainte de montarea parții de jos a stâlpului B, pentru un montaj mai facil) Materialele vibroabsorbante si fonoabsorbante se lipesc foarte bine! Folosiți rola și coada unui trafalet mic, pentru a întinde foarte bine materialul, presați-l corespunzător, nu foarte tare, dar este esențial atît pentru a rămâne lipit ulterior, căt mai ales pentru a-și face efectul. Răbdare, timp și loc! Trebuie să aveți răbdare foarte multă. Spre exemplu, stâlpul B din partea șoferului, l-am montat și scos de cinci ori până mi-a ieșit cum trebuie. Când nu vă mai iese ceea ce trebuie să faceți, luați o pauză și faceți altceva. De asemenea vă trebuie timp. Mie mi-a luat 9 zile și între 8 și 10 ore pe zi de muncă la ea. Vă trebuie și un loc unde o puteți lăsa desfăcută, cei de la case sunteți avantajați. Și cred că mai trebuie și o doză sănătoasă de masochism și nebunie! Este foarte greu, foarte multă muncă, foarte multă atenție, răbdare, pot apare lucruri sau cheltuieli neprevăzute. De aceea, manopera pentru asemenea operațiuni este pe măsură. Veți avea momente în care vă vor durea câțiva mușchi pe care nu credeați că îi mai aveti , alte momente în care o să simțiți că nu mai puteți. Materiale folosite: CTK Standard 2mm – 29 folii (50x37cm, aprox. 5.4 mp) STP GB 2mm – 10 folii (75x47cm, aprox. 3.5 mp) Folie buretată 6mm – 9 mp Folie buretată cu folie aluminiu – 1,5 mp STP Anti squeak – 1 rolă (aprox. 2ml) Scule folosite: truse tubulare și chei fixe truse torx șubelnițe drepte de diferite dimensiuni unelte de plastic pentru scos ornamente rolă presare materiale insonorizare măner trafalet mic foarfece, cutter aparat de măsură clește de sertizat, patenți diferiți bandă izoler și bandă pânzată Greutatea adaugată a tuturor materialelor insonorizante este de aproximativ 32kg. Și mai micșorăm și din lista celor ”făcute și de făcut”: Interior: înlocuit RCD310c u RNS 510 - rezolvat montat folie geamuri - rezolvat înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat montat footlights spate - rezolvat schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat ornamente praguri uși - rezolvat achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat înlocuit interior cu cel de R-line (scaune + fete de usi) - rezolvat montat lumini in portiere - rezolvat montat mânere uși față iluminate - rezolvat montat subwoofer portbagaj - rezolvat efectuat insonorizare interior - rezolvat montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat 50% - mai trebuie înlocuită spira Exterior: înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat achiziționat jante 18" Vancouver OEM vară - rezolvat montat tips-uri Inox - rezolvat montat ornament cromat hayon - rezolvat înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat montat leduri la număr fără eroare - rezolvat montat camera mers înapoi OEM - rezolvat înlocuit oglindă pasager - rezolvat retrofit faruri xenon - rezolvat 90%, mai trebuie înca o ultimă codare la modulul AFS (pe care l-am cumpărat a 4-a oară) montat stopuri LED - urmează clean look hayon - urmează aplicată folie neagră pe plafon + capace oglinzi + ornamente inox grile - urmează aplicată folie incolora pentru protectie capota, bara fata, faruri - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat. În încheiere, doresc și pe această cale, să îi mulțumesc soției meie, pentru răbdarea și înțelegerea avută în toată această perioadă. Vă doresc un weekend plăcut tuturor și vă mulțumesc pentru atenție, sfaturi și comentarii.
  18. 7 points
    @Muale: după pozitia stalpului, a clemelor si a faptului că plafonul intră deasupra stalpului. Adică dupa ce introduci clipsul în partea de jos, lângă bord, cand ridici stalpul să-l clipsezi te lovești de plafin. ziua 9 - final day Azi m-am luptat cu fiecare clema, clips, surub, etc. Parcă fiecare se impotrivea si trebiia împinsă, trasă sau rugată să intre unde a fost... Si la singura lovitura de pumn, o clema s-a indoit și a rupt si suportul. Poxipol și rabdaresi am rezolvat-o si pe asta. Am sunat să mai cumpăr si ghici ce? Vin maine si se vand doar la pachet de 10 😁. Până la final am gasit încă doua îndoite așa ca maine le voi pune inapoi la inchiderea plafonului. Am montat tot înapoi si am mai aspirat încă o dată mașina și i-am facut o poză, pentru că așa curată nu o să mai fie . Scaunelor din fața le-am mobtat luminile si acum stau mult mai bine, fără bandă adeziva. Nu știu dacă mă credeți, dar nu am rămas cu nici un șurub in plus. Am reușit sa stric clemele de la stalpii B, pe care scrie "Airbag", dar mi-au ramas 4 cleme de plastic, pe care nu îmi aduc aminte de unde le-am scos. Erau in punga cu "portbagaj", dar nu am nici o gaură neocupata... În sfârșit, am pus scaunele si bancheta spate, am pus si polistirenul si polița in portbagaj, am legat si statia si am făcut un drum de probă, fără muzică. Toate denivelarile și zgomotele de pe stradă se aud mai înfundat, mai estompat. Am pornit muzica și joasele sună la superlativ, chiar daca sunt difuzoare de fabrică. Ma gândesc că dacă le voi înlocui cu ceva maicu staif, nuzuca se va auzi și mai bine. Am pornit si subwooferul, care in plus adaugă tonuri mai joase și o vibrație în mașină, dar...e provizoriu. Il voi inlocui in viitor cu ceva care sa intre sub poliță Monentan va ramane însă. Mâine după ce vor veni ultimele cleme, operațiunea va fi 100% gata :).
  19. 7 points
    🚗🚗
  20. 7 points
    @EEXCALADE: am văzut pe schema de pe RNS un AMP. La el te referi? Eu citisem de soluția cu priza de 12V aici pe forum și având-o la îndemână, am folosit-o. Ziua 7 - mulțumit, obosit, frustrat Azi m-am apucat să montez ceea ce pot, pânăvin clemele și am început cu hayonul. Și aici am adăugat materiale, pe tablă folie anti-vibrații și pe părțile din plastic, folie buretata. Chiar dacă sunt multe striații, am stat cu foarfecul la decupat, ca să intre fokia cat mai bine. Mâinevoi adaugă folie buretata și celorlalte elemente rămase. Hayonul se închide mai "înfundat" față de cum era până acum. Am continuat cu montarea pragurilor din fața și din spate și a piselor ce vin în lateralele banchetei spate, acestora din urmă le-am aplucat de asemenea puțină folie buretata, pe lângă ceea ce a pus VW din fabrică. Apoi m-am apucat de ușile din spate. Nu am găsit nici un videoclip în care cineva să scoată față de ușă internă, dar am zis că poate seamănă cu cea de Golf 5 cât de cât. Am scos toate suruburile care o prind de ușă și pe cele care țin incuietoarea, fața de ușă s-a mișcat, dar nu a ieșit. Am mai întrebat un prieten, m-a intrebat daca am scos manerul?! Ba mai mult, dacă l-am scos înainte de a scoate suruburile de la broasca?! Nu-l scosesem.Am mai căutat pe net, am mai dat câteva mesaje, câteva telefoane, nimic. M-am frustrat! Am plecat și am facut altceva o vreme, am mai căutat pe net. Tot nimic. M-am întors la mașină, am studiat puțin deschizătura, am vazut ca pot baga mâna suficient cat să așez ofolie și apoi să o întind. Tare aș fi vrut sa o dau jos de tot și să pit pune mai mta folie acolo.. Asta este, dacă voi găsi cum se face sau îmi va spune cineva mai în amănunt, voi redesface și voi face treaba cum mi-am dorit-o. Până atunci, pe fața exterioara mai exista încă o bucata de 30x20cm, în plus față de izolația de fabrică. Apoi m-am concentrat pe ce aveam la dispoziție și am adăugat folie STP pe fața de ușă internă dar si pe cea din plastic. În plus, pe cea din plastic, am aplicat și folie buretata pe unde am crezut de cuviință. Din când în când, ciocaneam fața, să văd unde ar mai putea vibra. Înainte de a mă apuca, aveam o zornaiala de undeva din portiera spate stânga, care acum a dispărut, deci am rezolvat. Am reușit să termin ambele portiere spate și primul lucru pe care l-am făcut, a fost să verific ușile. Se inchid corect, se luminează ceea ce trebuie, nu am rămas cu suruburi, dar cel mai important, s-a schimbat sunetul când se inchid! Așa că m-am băgat în mașină, am inchis ușile si am pornit muzica. Acum chiar se aude basul în mașină, fără subwoofer ! Olee! Abia aștept să vină clemele și să montez totul la loc și să fac din nou proba! În încheiere am schimbat oglinda dreaptă, care fusese achiziționata de vreo doi ani și pe care am uitat să o montez când am schimbat interiorul de R. Oglinda mea, fusese lovită de fostul proprietar și pe lângă faptul că șuiera la viteze mari, avea si o roată dintata ruptă si se mișca. În plus nici nu cobora, atunci când dădeam cu spatele. Când să infiletez șurubul de strângere, am constatat că după un punct se rotește greu și după deloc, dar oglinda nu era încă fixată. Cel care mi-a vandut-o, a "uitat" să specifice acest "mic" amănunt, ca filetul nu mai e cum trebuie... Cu 3 saibe am rezolvat, oglinda e strânsă corespunzător. Sper să nu fie și rabatabila, nu doar încălzită și reglabila electric, mâine dimineață am să o probez complet. Mâine termin de izolat ușile față, celelalte plastice și vreau să cuplez și iluminarea de la mânere. Fețele astea de uși au venit cu iluminare, eu am luat ledurile și mâine incerc să le fac funcționale. Am cam obosit, mai e ceva de lucru la mașină și incep să mă frustreze micile chestii care nu îmi ies. Singurul motiv care îmi dă putere și plăcere să continui, este că mașica va fi la final, așa cum mi-am dorit-o.
  21. 7 points
    O sa las asta si aici : Disectia detaliata a EGR-ului care a crapat si cele descoperite in interior
  22. 6 points
    Buna ziua, Dupa multi ani mi-am indeplinit si eu un vis, si anume un SUV clasa mare. Mai exact, dupa cum spune si titlul este un Volkswagen Touareg 7P Exec-line V6 245 cp culoare dark flint grey metallic Masina a fost achizitionata din Germania la 187.000 km la inceputul acestei luni. Starea ei estetica si functionala (fara sa exagerez) este incredibila. Nici mie nu mi-a venit sa cred cat de bine a fost intretinuta aceasa masina. ( si am vazut vreo 5 Touareg-uri aduse pentru vanzare.. pierdere de timp cu samsari) Service-uri doar in reprezentanta VW din 30k in 30 k km. Schimbat spoilerul fata in reprezentanta.. in rest doar consumabile. Nu a avut niciun accident.. nimic..nu are decat zgarieturi foarte mici la nivelul manerelor. Se vede diferenta intre masinile care circula pe drumurile din Romania si autostrazile din Germania Ca sa va faceti o idee de ce sunt atat de impresionat de aceasta masina trebuie sa luati un calcul ca pana la 30 de ani am avut decat dacii ( logan mcv, lodgy) si nissan primera 2007 1,6 benzina. Nivelul de confort si drive pleasure mi se pare maxim ce il poti cere de la un SUV.. Imi vine sa scot masina din garaj si sa conduc toata noaptea. Lista de dotari este.. foarte lunga. Tot mai descopar cate una zilnic. Mentionez doar cele "extra" : -scaune din piele gri perforata cu 16 reglaje electrice memorie scaun sofer -incalzire si ventilatie scaune fata, incalzire bancheta spate ( ventilatia in scaune a fost un must.. ) -aer conditionat 4 zone -toate sistemele de siguranta posibile + camere 360 grade -sistem audio profesional Dynaudio -plafon panoramic -haion actionat electric -suspensie pneumatica =carlig electric si multe altele.. Ce nu am ca si dotare ar fi pachetul off-road cu diferentiale blocabile Acum rugamintea mea este urmatoarea: va rog sa ma ajutati cu tips and tricks la aceasta bijuterie. Ce sa fac, ce sa nu fac, ce trebuie verificat, ce trebuie schimbat etc Masina a primit scut metalic de 2.5 mm la motor si cutie + covorase cauciuc si tavita portbagaj. Am primit de la un prieten cu audi Q7 2008 3.0 tdi urmatoarele sfaturi: -suspensia se lasa pe modul automat si pe cat posibil nu se ridica/coboara masina decat cand este necesar -se spala bine pernele de aer+senzorii -trapa se deschide cat mai rar si nu se deschide daca a fost lasata masina in soare -se ridica la maxim si se blocheaza suspensia cand se schimba roata/ mers la vulcanizare. -verificat cele 2 furtunase de la trapa pentru scurgere apa sa nu fie infundate -la 200.000 km ar trebui schimbat uleiul in cutia de viteze + diferentiale Poze cu masina o sa pun imediat de pe telefon! Multumesc anticipat !
  23. 6 points
    Sa sterg putin praful pe aici, Am ajuns la 110.000 km fara probleme majore in afara de alungirea lantului distribuitiei, defectiune care a fost remediata la Pbn. Schimbat farurile si stopurile cu cele de pe facelift. Am facut remapare la AMC Motorsport acum 3 ani si acum masina a juns la un total de 300hp si aproximativ 580Nm.
  24. 6 points
    Am terminat si cu piesele de mai sus . - Inlocuit placutele de frana pe fata cu cele ATE apoi aerisit franele cu lichidul OE. - Schimbat rulmentul suspect , a fost justificat deoarece avea vaselina iesita prin incheieturi deci clar urma sa isi dea duhul - apoi am schimbat toate suruburile de la punte si am montat si distantierele necesare rigidizarii caroseriei . Chiar se simte o diferenta la urcatul unei borduri sau in alte situatii specifice. - La final am facut si "retusurile" necesare etrierilor si protectiior de disc , acum arata cam asa : Ansamblul total este cam asa : Va urma inca o revizie pe anul acesta. In rest aduna km cuminte.
  25. 6 points
    Long time no see....13.000+ km. Mai nimic notabil decat o spalare free of charge pentru ca am gasit-o murdara de la un santier invecinat cu locul unde parcam la locul de munca. Am spus ca parcam pentru ca de vreo 2 saptamani cehoaica are si o surioara mai mica si electrica drept urmare a devenit masina de weekend si de mai putin kilometrii in Bucuresti si mai mult de iesit din oras. Drept urmare speram si la o scadere a consumului general pentru ca acum nu mai am 9-12% zilnic ci 6-7% pe weekend. Asa sar si eu de 400km range cu un plin. Am zis s-o rasfat daca tot sta pe tusa si ultimul plin l-am facut cu mult laudata Omv Maxx 100+. Nu ma da pe spate si pot spune ca, consumul este mai mare decat ce am avut ultima data si in speta Socar 95. Singurul plus care poate fi este acela ca parca urca mai repede in ture dar pentru acele 1-2sec nu merita din punctul meu diferenta de 30lei/plin. Drept urmare o sa revin la la Co 95 dupa rasfatul asta. Micuta surioara electrica nu este nici Up, nici Citigo, Zoe etc. Este o chinezoiaca pe 2 roti si-o cheama Xiaomi M365. Fac cam 20km cu o incarcare (mai ramane 20% baterie dar nu este recomandat sa o golesti de tot) si asta cu un cost total de max. 1kw/incarcare. Ieftin domne. Pentru cei 7km care-I am de facut pana la munca este ok (mai putin pe ploaie ca sunt sensibile). Cu o incarcare merg 3 drumuri (1.5 zile). Top speed-ul este de 25km/h (se poate mari la 30 cu un custom firmware) si fac cam 20-30min pana la munca (cu masina facem 45min minim) cu tot cu lasat copilul la gradinita (el merge pe trotineta lui non-electrica). Pentru orasul asta imi pare o investitie ok si de aceea am decis sa achizitionez asa ceva. Nu este o scumpisenie de x mii lei cum au altii (range de 70km, v max 60km/h, greutate 20+kg) Cele 2 fete cucuiete. Inca nu au sarit una la gatul celeilalte si nici urme de gelozie nu am vazut Over and out
  26. 6 points
    Doamne ce tâmpit sunt 🤣🤣🤣. Se vede că eram praștie de oboseală, că am uitat esențialul, să închid hayonul! Multumesc pentru sugrstie @dionescux și @ShadoWzZ! Victorie! 😀 Ziua 5 - aproape de montaj Azi am început aplicarea foliei buretate negre, pe podea și în hayon. A fost ceva de muncă, de masurat, tăiat, lipit, calculat, etc. Am crezut că va fi mai ușor, dar nu a fost așa, decât pe podeaua din portbagaj,, unde am avut de decupat doar o gaură. Datorită diferitelor forme, unghiuri și suprafețe lipitul a fost anevoios, Totodată am decupat cele câteva zeci de găuri și găurele de la diverse cleme și prinderi. Am măsurat, aplicat, tăiat, probat si în final lipit folia, pe bucăți mai mari sau mici, în funcție de posibilități. Am refolosit de asemenea, majoritatea resturilor. Am încercat să punem și plafonul, dar cele 4 cleme de susținere au refuzat să iasă, întregi. Așa că mâine trebuie să le cumpăr. Sper să le găsesc rapid, pentru că de tavan, depinde restul asamblării . Am reușit să mai așez doar pasla de sub mocheta, mâine continui cu ansamblarea pieselor scoase.
  27. 5 points
    Week-end cu peripeții pe traseul Comandău-Târgul Secuiesc-Lepșa. Bonus incursiune în Cheile Tișiței.
  28. 5 points
    Asa rau te-a deranjat ciupitura aia ? :)))
  29. 5 points
    Atentie...aceasta nu este o solicitare de inchidere topic Desi din ce urmeaza pare ca v-am tradat...inca sunt de al vostru...deocamdata Asadar...de la ultimul post...masina a stat pe dreapta...in primul rand ca nu am avut timp de ea(munca multa)...si in al doilea rand deoarece m-am mai luat o jucarie... Mergand tot mai mult cu Dokker-ul a inceput sa imi placa senzatia de garda mare la sol...mai o bordura,mai o groapa,mai o sina de tramvai...ce sa mai...brusc parca nu trebuia ca fii asa grijuliu...sa nu ramai cu baia pe acolo... Dupa asta s-a format si acel mic grup de soft offroad si am zis ca tre sa ma bag si eu cumva la distractie Ce aveam nevoie... -garda la sol...aveam in minus -4x4...foarte complicat/costisitor de pus -caucuicuri...nevoie -cuplu/putere...eram in grafic Am tras linie si am zis ca Bora...te sa isi continuie drumul...tot pe sosea Dupa multe tentative si cautari...nici acum nu stiu cum...dar am ajuns la cel mai mic si controversat JEEP...si anume Renegade... Are abia 2 luni si deja 4k km...si am tras deja o concluzie... Desi multi se dau smardoi...170cai se simt total diferit pe 4x4...asadar cei cu peste 200 cai...nu mai spuneti ca nu va trebuie 4 motion ca nu e chiar asa Desi multi spun ca manuala este masina de barbat adevarat...imi rezerv dreptul de a ma relaxa cu o automata... Este cu totul alta senzatie si alt comportament... Cotiera...desi spuneam ca este un moft...se pare ca este un moft util...mai ales la automata Am fost foarte surprins cand mi-am dat seama (acu la poze) ca de fapt au acceasi lungime PS. Nu ma intrebati ce se intampla cu LWR-itza pt ca inca nu stiu sa va raspund...cert este ca daca pana acum fugeam la ea sa ma bucur de putere si confort fata de Dacie....acum nu prea am motive tehnice sa mai fug la ea...
  30. 5 points
    Deci momentan tot fara un bec is dar in cautarea unei alte planse de bord am ajuns sa mai cumpar un passat 2.5 tdi v6 110kw, 4x4,cutie automata,xenon oem,bara cu spalatoare,senzor de ploaie,senzori de parcare,pachet crom exterior,mahon,piele cu alcantara si incalzire in scaunele fata,maxidot,comenzi volan,pilot automat,esp,clima,alarma oem cu senzori volumetrici,geamuri ionizate,4 geamuri electrice,2 chei.
  31. 5 points
    Cu prilejul noii achizitii deschid un nou topic sa pot impartasi noul proiect cu voi,am renuntat la vechiul A3(mai mult fortat de noul proprietar),totusi am ramas fidel grupului VAG. Cautand prin Romania masina dorita,piedut nopti pe internet,discutand cu oameni la telefon ,am pierdut destula vreme cu "masinile ce se vand la noi" am renuntat la idee si am cautat peste hotare. Este vorba de Touareg facelift 2007 luat la licitatie cu ajutorul unei firme din Mures , 3 luni garantie Touareg facelift 2.5 BPE dpf 211000km -suspensie clasica -xenon adaptiv -piele -parbriz incalzit -navigatie si maxidot -bare transversale Restul optiunilor cred ca sunt standard si nu merita prezentate. Primele chestii au aparaut inevitabil necesitand schimbul garniturilor de pe traseul evacuarii.
  32. 5 points
    Asta-i chiar nesimtire Eu nu fac nici 1% din distanta aia cu 150 de lei
  33. 5 points
    Un weekend cu de toate prin Harghita si Covasna - Cheile Vîrghișului...de data asta adrenalina a fost oferita de cele peste 7 ore petrecute prin rezervație.
  34. 5 points
    Daca o mai tii putin pe dreapta vei ajunge sa comanzi alta masina cu totul Suntem definitia excesului in ceea ce priveste intretinerea unei masini.
  35. 5 points
    Salutare colegi, Ce trece timpul.. nu mi-a venit sa cred ca au trecut aproape 6 luni de la ultima postare.. asa ca voi face un mic update. Nu am mai postat deoarece mare lucru nu am mai facut la masina, avand alte prioritati, daaaar asta nu inseamna ca renunt la proiect. Departe gandul. Ce ma bucura este ca setup-ul ales la motor impreuna cu softul, este unul foarte fiabil. A trecut aproape un an de la upgrade-ul de 300+ cp, timp in care masina a mers exemplar. Am schimbat doar o planetara care avea joc. Si pot sa zic, ca am profitat de multe ori de puterea asta.. Placut surprins sunt si de ambreiaj. Pe langa faptul ca diferentele la condus fata de un ambreiaj stock cu volant SMF sunt insesizabile, are 3 ani de cand e pe masina si pana acum nu a patinat deloc. Totusi, e de 228mm, nu 240mm si masina merge cu 587nm cuplu. Urmeaza curand o revizie, o baterie noua, si probabil voi muta pernele de pe amortizoarele actuale pe amortizoarele stock. Am un set de amortizoare OEM gata modificat, numa sa fac swap-ul la perne. Si daca tot veni vorba de airride, si acolo totul ok. Nu am avut probleme cu ele. Cat timp masina are table, am mers cu ea tot ridicata pentru a avea aspectul de masina stock (7 bari in pernele de pe fata, 5 bari cele de pe spate) Pe parte de expo-uri, nu am fost anu asta decat la unul dedicat pentru partea audio organizat de Proppers Droppers. Am reusit sa iau locul 3 la categoria mea. Pe parte de upgrades, cum ziceam, nimic semnificativ. Am dat folia Piano black jos deoarece timpul si-a pus amprenta asupra ei. Asa ca, momentan am revenit la Mahon. Probabil ca le voi vopsi in viitor Piano black in viitor. Am reusit sa cumpar si o umbrela OEM Skoda pentru locasul din spate. Lipsea umbrela respectiva cand am cumparat masina. Am luat si un set de jante BBS CH 19" x 8.5J et35. Jantele sunt originale si vor fi incaltate cu cauciucuri 215 35 19. Sunt foarte usoare, probabil cele mai usoare jante pe 19 pe care le-am avut. Anul asta am reusit sa ajung si la worthersee. Las un link aici cu niste poze facute de mine: https://photos.app.goo.gl/LVyEEd6qg8XiXCF87 Pot sa zic ca e raiul pe pamant acolo. si recomand oricarui pasionat sa mearga. La anu, sper sa merg cu Skoda.
  36. 5 points
    Interesante opiniile voastre despre modul offroad (inca neutilizat) si o sa am grija sa-l dezactivez la revenirea pe asfalt... Am fost sa montez folia Llumar la Tinted (in parcarea magazinului Cocor) pe care-l si recomand cu aceasta ocazie pentru rabdarea inumana de care a dat dovada (aproape 3 ore de montaj foarte minutios). Am avut de ales intre ATR35 si ATR05. Si am mers pe cea din urma pentru ca prima era cam deschisa si nu filtra la fel de bine caldura radiata de lampa de test. Nu a iesit beci dar nici departe nu e... 😄 Sunt foarte multumit de rezultatul final!
  37. 5 points
    @Ebi Bine ai zis (scris). Uite un link care cred ca o satisfaca pe toata lumea: https://www.dropbox.com/sh/6mvh3pqryshv3rp/AAAYSoCsp-vVWz-h4ko4QoAha?dl=0 Sa scrieti daca e functional. Si unul pentru Seat-iști: https://drive.google.com/drive/folders/1M4ofxxMgsFjE7hNWg6l4KuifelmdMUu0
  38. 5 points
    Am reusit sa fac si mentenanta /curatarea trapei iar de data aceasta am si documentat tot . Este a 5-a oara cand o fac de cand masina este la mine . Toata detalierea operatiei este postata in topicul dedicat Trapei din aria Tiguan 5n&5n2 : Iar rezultatul final este acesta:
  39. 5 points
  40. 5 points
    Azi la ora 17.00 am primit un telefon "ți-au venit clemele"! Am și zburat spre magazin și pe drum primesc mesajul ăsta: Gândul mi-a zburat imediat la ce s-a întâmplat ieri în Salaj! Am fugit spre școală, am luat copilul și cand mai aveam 5 minute a inceput ploaia. Bineînteles că toți mergeau cu "încetinitorul" și mie imi veneau in cap tot felul de catastrofe . Am ajuns acasă si am dat să mut Tiguanul. Nu aveam scaun... no problem, se poate conduce încet, cu ochii in oglinzi și in ecran pe senzorii de parcare . Apoi am bagat și Golful sub acoperișulul de policarbonat și mi-am dat seama că nu va rezista, dacă grindina va avea dimensiuni mari. Fug în casă, iau pături, mochete si covorasele de cauciuc, le întind împreună cu soția și așteptăm... plouă încet, puțin... dupa 20 minute iese soarele, curtea e aproape uscata.... il sun pe prietenul meu și la 7 ne apucăm. Pusem stâlpii B de aseară, v-am spus nu? Ei bine azi a trebuit sa ii scot , cel puțin partea de sus, pentru că, surpriză, tavanul nu intră cu stâlpii B montati. Așa că i-am demontat, am tras cablurile in dreptul orificiilor, am fixat tavanul in cleme, apoi au urmat manerele, după parasolarele, cleme parasolarelor, luminile parasolarelor, plafoniera spate și cea din față. Ok. Am zis că e de ajuns, dar pentru că mai era ceva lumină afară, am luat stâlpii A și am zus să ii montez; au doar 3 prinderi, deci credeam că e ușor. Știți că le spune stâlpi A pentru un motiv? Că se montează înaintea plafonului . Dar, cu perseverență îi poți monta și după. Apoi am încercat să remontez, a treia oara stalpul B de la sofer, (da, știu, dar dupa prima montare, reglajul de la centuri nu functiona si după ce le-am dat jos, am realizat de ce ), dar cumva nu am reusit să il conving să se aseze in poziție. And I called a day and that was it! Mâine sper sa termin tot!
  41. 5 points
    Revin cu experienta de la service Faur (autorizat ZF, numai asta fac ei defapt). Am lasat masina marti seara pe la 19:00 (trebuie lasata cu o zi inainte ca sa fie rece a doua zi dimineata cand se apuca de ea), gardianul de acolo mi-a deschis portile si m-a orientat spre a parca masina fix la elevator, i-am lasat cheia si am revenit a doua zi dimineata. Masina a fost urcata pe elevator, s-a desfacut tot ce trebuia pentru a ajunge la capacul baii de ulei a cutiei, s-a desfacut, s-a scurs uleiul pentru un timp destul de indelungat (cred 3+ ore), s-au facut cu diagnoza lor dedicata ZF niste verificari, s-au uitat pe istoricul de temperaturi ale cutiei (pe ce temperaturi s-a mers cel mai mult), au vazut inclusiv istoric de erori (desi pe VCDS nu apar, ele sunt stocate toate in calculatorul cutiei, sneaky ). S-a curatat si spalat baia de ulei, s-au pus filtru nou, garnitura noua, suruburi noi, ulei au intrat total 7 Litri (atat s-a scos, am fost un caz fericit, la altii iese mai putin... dar a si stat mult la scurs). S-au facut teste cu ea, s-au resetat adaptarile cutiei (practic o resetare a tot ce "invatase" cutia din stilul de mers), s-a urcat pe elevator iar, s-au mai facut completari, treceri prin viteze.. etc etc Eu nu am fost prezent pe toata durata reviziei deci nu pot sa relatez pas cu pas totul, nu am putut sa imi iau o zi libera de la job, asa ca am stat doar o perioada scurta de timp cu masina dimineata si apoi am lasat o cunostinta sa "supravegheze" totul. Cutia schimba ok, am o senzatie ca e putin mai smooth totul, oricum comportamentul ei pe urmatorii 100-300km se va tot schimba, fiindca o sa tot "invete" din nou adaptarile si stilul de mers, etc. Ca multe alte tiptronic din acest model, cand e rece la prima pornire, pentru 3-10 minute se simte cand schimba din 1-2 (nimic grav, doar ca nu e o trecere perfect lina din 1-2 .. ca la celelalte), acum dupa revizie pare ca e putin mai lina, mi-a spus inginerul ZF ca mai toate fac asa, si in general dupa revizie + adaptari noi (deci dupa 100-300km) se va mai imbunatati feeling-ul putin, posibil sa fie eliminat total. O sa mai revin cu pareri si impresii dupa weekend (o sa fac ~600km ). Tind sa cred ca a fost respectata procedura ZF corect., per total sunt multumit de cei de la ZF Faur. PS: aceasta procedura este cea cu scurgere 5-7L ulei si completare, este cea recomandata de producatorul ZF. Mai exista si alternativa cu flush, care scoate cam tot uleiul din cutie (11L parca, not sure, adica ce mai ramane prin convertizor etc), dar NU este recomandata de ZF, fiindca exista riscul sa bage impuritati in solenoizi si sa dauneze. Probabil cea mai sfanta revizie ar fi cu toata cutia desfacuta, spalata, curatata, gresata etc si apoi alimentata cu ulei... dar cine ar face asta Costul a fost de ~2150 lei cu TVA, urmeaza date primite de la ei pe mail: - ulei ZF Lifeguard Fluid 8 – 124 lei + t.v.a. / litru x aprox. 6-7 litri, - filtru ZF 8HP – 192.50 lei + t.v.a. - garnitura ZF 8HP – 195 lei + t.v.a. - manopera schimb ulei si diagnoza sumara – 540 lei + t.v.a. Exista sansa sa iesiti mai ieftin daca va cumparati de pe ebay (sau alte surse) kit complet ZF de revizie (Garnitura, Filtru, Ulei), dar trebuie sa discutati cu ei daca sunt de acord, daca mai acorda garantie in aceasta situatie.. etc (eu nu am intrebat, am uitat). Atasez cateva poze, nimic profi ..
  42. 5 points
    @EEXCALADE: mulțumesc frumos! @ShadoWzZ: așa este, dacă nu aș fi avut unde sa o las așa desfăcută, mi-ar fi fost aproape imposibil să fac ceea ce am făcut. Ziua 8 - almost there Azi mi-a ieșit tot ce mi-am propus să fac. Primul lucru a fost să testez oglinda și din fericire totul e in regulă. Al doilea lucru a fost să mobtez luminile în mânerele portierelor. Deși cumpărasem două mânere, interiorul a venit și el cu mânere iluminate. Am mai comandat două leduri, două mufe pentru leduri și două cabluri de reparație. Exista și posibilitatea să le leg la butoanele de lumini, cum spunea si @ShadoWzZ, dar tot ce pot face OEM, încerc să o fac. Înarmat cu aparatul de măsură am identificat pinii 17/21, i-am măsurat și apoi am introdus cabkurile de reparație în mufe. Am codat cu vcds si apoi am testat și s-au aprins. Apoi m-am apucat de portiere. Aceleași lucruri ca și ieri, doar că suprafața e mai mare. După ce am montat totul la loc, am început săadaug folie buretata și uneori si cea cu butum, în funcție flexibilitatea plasticului. La stalpul B, pe care l-am și montat, în partea de jos am pus două straturi, unul de STP și unul de burete. More and more and more o dată cu montarea stalpilor B și a pragurilor față și spate, începe să semene a mașină . Mâine dacă vin clemele sper să o termin de pus la loc.
  43. 5 points
    Salutare, Azi am condus pentru prima data in ultimii 30 ani o masina cu motorul pe benzina. Este vorba de Golf-uletul din semnatura 1.0TSI. Recunosc ca aveam emotii dupa ani de 2.0 TDI. Motorasul a reusit sa ma surprinda. Trage foarte bine inca de la turatii joase, cuplul de 200 te ajuta, cred ca mai zglobiu decat TDI-ul de 115 cai pe care l-am condus ceva timp. Ma declar foarte multumit 300 km (Tg Mures Iasi) regim normal, trafic aglomerat, consum 4.6 medie orara 65km/ora 100 km condus in sportiv, reprize, 120-130 - consum mediu 6.3
  44. 5 points
    Ziua 5 - montaj, retușuri, cabluri Dragilor, chiar și eu abia aștept să reansamblez mașina . @Emy D: admit și eu că îți trebuie ceva curaj și o doză de nebunie să desfaci mașina, cum am făcut-o eu. Dar deja văd rezultatele pe măsură ce mai ansamblez ceva. Folia buretata se vinde la rola de 10m2 (10×1m) și e foarte ok. Am vrut să o iau si pentru Golf, dar la momentul respectiv nu era pe stoc pe nicăieri si am mers pe cea cu aluminiu. @TAZ844, @Muale, @Doomy, @CristianH așa este, mașinuța nu va pleca de la mine cel puțin in urmatorii 5-6 ani, poate chiar mai mult. Legat de înălțare, pot spune că deja am depășit, sper, acest moment. Azi am continuat cu mici "detalii" mancatoare de timp. Am probat subwoiferul, luând comanda (remote) de la plusul prizei din portbagaj. Dar măsurînd am observat că dupa ce îi iau contactul, din 12V rămân 8.6V, chiar dacă stația nu pornește. Și pentru că uneori basul e deranjant pentru soția mea, am rezolvat montand un comutator in consola. Si pentru a îmi veni ușor, dacă vreodata mai trebuie să scot consola, i-am pus si mufa rapidă. Apoi am montat și conectori rapizi, pentru luminile de la picioare, de sub scaune. Aici chiar sunt utili, daca voi mai scoate scaunele. Totodată am schimbat și doua leduri albastre care se arsesera. Când am montat mocheta mi-am dat seama de ceea ce zice și @Muale și anume că s-a schimbat înălțimea. Puțin, pentru că am fost moderat și pentru că am pierdut mult timp la măsurat, decupat și lipit. Și dacă o să faceți și voi izolarea fonică, va sfătuiesc să "pierdeti" timpul pentru asta! A urmat consola centrala și cotiera, unde am decupat și montat și switch-ul pentru inchiderea stației. Aici s-a cunoscut acea înălțare, am avut nevoie de ceva timp să o fixez pe poziție. Apoi am schimbat pedalele, cu cele de GTI pe care le luasem de pe ebay.de, pentru că mă enerva că tot cadea acoperitoarea de la accelerație, de la setul luat de pe Aliexpress. După am montat pragurile față, care s-au poziționat mult mai fest decât de obicei și asta sigur din cauza inaltarii. Deși nu am izolat usile, muzica sună mai bine, chiar fără subwoofer. Ce mă enervează deocamdată este că merg cu volumil stației la minim pentru subwoofer și gain-ul din adaptorul high-low tot la minim, dacă maresc puțin volumul stației și apoi cel general, stația intră în protecție. O să rămână la temă de casă, poate cu o stație care să preia semnal în locul adaptorului high-low se ca rezolva. Am comandat și cele 4 cleme pentru tavan, care evident că nu vin decât pe original si vor ajunge în 3-4 zile, așa că montajul final îl voi dace atunci. PS: până acum nu mi-au ramas suruburi în plus 😜 (v-am spus că le-am pus în pungulite când le-am scos, dar am uitat sa scriu pe pungi de unde erau, așa că mă bazez oe memoria mea fotografică și pe ligica bunului simț:D )
  45. 5 points
    Am cumpărat masina astăzi! Am fost cu ea la test, sa verificat filtru de particule totul pare ok, mașina are full service la skoda, rezivi facute la 15.000, la skoda la reprezenta masina in luna februarie figurează fix cu 270.000 km. Zile astea o sa fac si o prezentare
  46. 5 points
    Si dupa 8 ore de download pe pc si aprox 40 min instalare in kodi avem si hartile noi. Au facut noul kit la limita. Pe un stick de 32 gb mai ramasese spatiu doar vreo 300 mb.
  47. 4 points
    Nu ar fi primul care desface juma‘ de masina sa schimbe un bec de far😀. Ce varsta au copiii tai, nu de alta dar ai cam mult timp liber pentru un tata si sa stiu cat mai am de asteptat.
  48. 4 points
    Salutare! Pentru Retrofil Active Info Display aveți nevoie de: 1. Active info display cod - 5E0 920 790A (la 3000 lei îl pot aduce eu) ; Atenție !!! trebuie piesa noua, altfel nu o sa aveți km reali al mașinii. Dacă se achiziționează sh va rămâne kilometrajul ceasurilor. 2. Butoanele de pe volan cu tasta view 2019 pentru DSG - cod 3V0919719H cost 700 lei ( fără aceste butoane nu puteți configura in interiorul cercurilor); 3. Columbus MIB 2.5 - doar dacă vreți sa va apăra harta pe AID + cablu fibra optica 130 lei aliexpress. 4. Instalare + Codare online (pentru cei din bucuresti va pot ajuta eu). 5. De asemenea, aveți nevoie de can Gateway versiunea high, în procesul de instalare se va face update la ultima versiune. Atașez câteva poze după montarea noilor butoane de pe volan. Să auzim de bine.
  49. 4 points
    Si daca am facut baita zic sa ne mai expunem un pic.... Si daca tot e cuminte si ma incanta de cate ori ma urc in el a mai capatat si footrest ca sa fie pedalierul complet. Este cel cumparat pentru Superb si se potriveste perfect! Si daca a capatat la interior musai sa primeasca si la exterior... Si va urma..
  50. 4 points
    Mai sterg putin praful:D Totul ok cu masina, am revenit la cutia de aer stock (o aveam pe cea de RS7) si se pare ca fara soft facut, MAF-ul da ceva erori din cauza volumului prea mare de aer, deci ramane pe stock pana la un stage1 care nu va veni anul asta .. (inca n-am idee cand.. deocamdata sunt f multumit de puterea stock a masinii). Am avut o intamplare nefericita, s-a stricat un senzor de nivel (cantar) s-a gripat mai exact, este o buba comuna si foarte des intalnita la toate masinile din gama vag (echipate cu xenon / led si/sau suspensie reglabila). L-am inlocuit cu unul nou OEM si totul merge perfect acum (e amuzant ca acel senzor costa ~600 lei.. si nu conteaza daca e Audi A7 sau Skoda fabia sau alte masini ieftine ce il au echipat ) . Miercuri o duc la revizie pentru cutia tiptronic, la service Faur (autorizat si dedicat ZF). Sper sa iasa treaba buna Va incant cu 2 poze de pe instagram-ul masinii (nu, nu am prea mult timp liber, e doar o pasiune) cat si cu senzorul nou (poate are cineva nevoie).
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri