Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/05/2021 in all areas

  1. Salutare tuturor! Masina a ajuns pe data de 25 mai, la fix 16 saptamani dupa comanda data la dealer. Astazi avem deja impreuna ~6.000km asa ca e timpul sa deblocam topicul si sa las impresiile mele la rece, dupa rodaj, dupa hype-ul initial si tupa toata perioada de acomodare cu masina. Nu mai reiau partea cu achizitia, caracteristici si dotari, sunt in primul post. Pentru mine personal, masina e ca o jucarie de oameni mari. Haioasa, ascultatoare, comoda, agresiva cand trebuie. Nu o vad ca o masina super sport avand in vedere ca poate si cara de toate cu 4 adulti si bagaje. E mai mult un all-rounder care trage bine de tot cand vrei. O folosesc in modul individual in 90% din timp, totul pe confort si eco, fara sunet in boxe. Atunci cand vreau distractie sau depasiri in forta o dau direct in sport si ii rup fashul. Apropo de sunetul in boxe - e o chestie de love it or hate it. Imi place cand e in sport - iti amplifica senzatia dar nu as putea face un drum lung cu el activ. Suspensia DCC isi face treaba cu brio, e diferenta mare intre confort si sport cu singura mentiune ca modul confort nu e atat de confortabil cat as fi vrut eu. Bine ca nu am luat jante pe 19 altfel o luam in freza mai rau. Motorul trage bine pe toata plaja de turatii. Puterea lui se simte 100% doar in modul sport. Turbo lag are in toate modurile, in sport se simte cel mai putin. Consumul e irelevant, consuma cat vrea ea. Dar ca si idee, oras: orice intre 11-18% in functie de trafic, extra urban sub 7% nu am vazut. Sunt iarasi foarte multumit de pachetul scaune ergonomice, schimba complet feeling-ul interior al masinii. Combinatia aia de alcantara pe scaune, usi si bord + cusaturi rosii pute asa un pic a RS6 🤣 (gluma) dar ati prins ideea. Am cumparat din shop si ambient light plus care vine cu un mov smecher rau. Partea de electronica/infotainment: ei bine aici e mai complicat. Am primit toate erorile posibile de la toti senzorii. Dar la restart isi revin. Frecventa era mare de tot, dar dupa cateva update-uri de soft acum primesc cam 1 eroare pe saptamana, in principiu de la front assist sau senzorii de parcare. Nu e normal , stiu, dar m-am obisnuit cu ele Sound systemul CANTON e o vrajeala, 600 euro pe geam, in Octavia 3 sistem standard se auzea aproape la fel Au pus subwooferul sub roata de rezerva, cric si scule, zornaie alea de ma dispera. Abia astept sa il arunc de acolo, dupa ce gasesc o solutie sa bun un subwoofer aftermarket fara sa pierd garantia. Haionul electric zornaie si el, nu ai ce face aia e. Are zile cand face si nu face. M-am obisnuit si cu asta. Probabil e de la contactul care il face cu sabotii aia de plastic. Alti 800 euro aruncati pe geam sunt cei de pe sistemul de navi Columbus. Eu am crezut ca sistemul asta vine cu un ecran mai mare si de aia l-am luat. de fapt in banii astia e doar functia de navi deblocata si atat. Nu am folosit-o niciodata, folosesc doar Android Auto - care apropo merge si wireless. Urmeaza dupa modelul colegului @nsm sa arunc si eu niste folie neagra pe plafon, si transparenta pe botul masinii - apoi insonorizare completa usi si schimbat tot sistemul audio. Mai vedem dupa ce ii mai fac Cateva poze atasate. Weekend placut va doresc!
    24 points
  2. Salutare, Dupa o lunga asteptare in sfarsit ma pot alatura grupului cu "drepturi depline". Timp de aproximativ doi ani cat am cautat un Golf 7 R am fost lurker pe acest forum si nu numai pentru a ma informa cat mai bine. La inceput am fost sceptic, dar dupa asa o perioada de cautare am ajuns la concluzia ca atat motorul cat si cutiile DSG au ajuns in sfarsit la maturitate si pe aceasta generatie de masini chiar sunt de luat. Initial am vrut un Golf 7 GTI, dar dupa multe batai de cap din partea unui coleg de munca si un test drive cu un GTI am concluzionat ca da, vreau R pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa imi doresc ceva mai multa putere si nu cred ca tractiunea fata se va descurca prea bine, mai ales in conditii ce nu sunt ideale. Dupa multe cautari, in 2020 am renuntat sa ma mai uit in tara, oferta de masini fiind limitata. Am gasit ceva in Germania, dar din cauza restrictiilor am decis sa aman momentul achizitiei. Dupa un an agonizant in care am scanat siteurile de profil si pe cele de licitatii zilnic de cel putin 2-3 ori nu am mai gasit nimic sa ma multumeasca. La un moment dat incepusem sa ajung la segmentul de pret al RS3(dar cu provenienta dubioasa/revopsiri/fara dovezi mentenanta) sau Golf 7.5R de la reprezentanta cu toate actele la zi. L-am ales pe cel din urma stiind ca am sa tin masina cel putin 4-5 ani si vreau sa minimizez riscul de a avea "surprize". Aceasta cautare continua s-a oprit brusc intr-o noapte de miercuri spre joi la ora 3-4 dimineata. Un anunt simplu, fara poze cu masina, doar o poza cu parcarea reprezentantei. Am dat mailuri ca un disperat cerand mai multe detalii si niste fotografii deoarece dotarile se potriveau la fix cu ceea ce cautam eu, ba chiar erau peste asteptarile mele. Dimineata la ora 10 am primit fotografiile la o calitate mediocra cu masina, dar suficient de clare cat sa le cer actele la semnat. Dupa semnare, vineri am primit factura, am efectuat plata si am luat bilet de avion pentru a ridica noua jucarie. Pana luni cand trebuia sa ajung acolo nu am mai putut sa dorm noaptea din cauza ca nu imi venea sa cred ca in sfarsit am gasit exact ceea ce voiam, dar si din cauza gandului ca poate masina nici nu exista si am trimis banii aiurea (paranoia much?!). 🤨 Fast forward la ziua de luni, cand am vazut-o in vitrina am crezut ca mi se taie genunchii: MASINA EXISTA! Specul masinii este urmatorul: 06/2018, DJHA 310cai, fara OPF, DSG 7 trepte DCC (singura optiune fara de care nici nu as fi conceput sa iau asa masina) ACC Dynaudio excite 400W Discover Pro 9.2" Jante Pretoria pe 19 Scaune piele nappa carbon cu ajustare electrica si memorii plus airbaguri laterale spate Active info display Side, lane, emergency si rear traffic assists + blind spot monitoring altele: parbriz incalzit cu reflexie IR, geamuri cu protectie termica + fumurii 65% opacitate spate si luneta, oglinzi rabatabile electric, interfata telefon business, app connect, car-net, camera marsarier, torpedou refrigerat, fara elemente revopsite istoric complet fara pachet de fumatori fara panoramic (mi se pare ca arata demential, cred ca ma impacam sa stiu ca am 100kg extra deasupra capului, dar nu as fi putut sa suport sa aud mici greierasi la denivelari....daca avem colegi cu panoramic as aprecia feedbackul lor deoarece pe marele internet am gasit doar pareri negative :(, lucru ce m-a facut sa ma indepartez de aceasta optiune) Baietii de la reprezentanta au fost super de treaba si mi-au predat-o cu detailing interior/exterior/motor plus revizia de 3 ani efectuata (ulei motor, lichid frane, placute noi fata-spate, revizie haldex inclusiv curatare sita pompa sper😁) Fostul proprietar a folosit-o ca a doua masina si i-a efectuat reviziile anual la aproximativ 8000km, a umplut-o de folii de protectie(maner usa, praguri, bara spate portbagaj) si probabil asa va face si cu urmatoarea sa masina ce il astepta la aceeasi locatie: Golf 8R lapiz blue. Imediat dupa predare: Prima ei spalare dupa 1000km la spalatoria din toate aftermovieurile de la Wörther (o pregateam pentru urmatoarea poza): Poza clasica de la Wörthersee (Egger Marterl este la cativa km de Villach in caz ca sunteti prin zona si vreti sa va inramati masinile): Dupa ce am testat-o pe autobahn in Germania, am hotarat sa ma abat de la autostrada si sa vad cum mananca niste serpentine si tuneluri austriece. A meritat din plin! DSG farts si pops&bangs sunt geniale, dar cam cer un upgrade la evacuare! Vinde cineva un Akrapovic la pret bun (joke 😅)? Impresii dupa primii aproape 5000km: Masina mi se pare efectiv o racheta, cea de dinainte avea motor de 1.6 benzina aspirat 100 cai si nu concepeam o depasire fara 2 trepte retrogradate, acceleratia la podea si ceva rugaciuni . Acum mi se pare efectiv ca am ajuns sa conduc cu coduri, nivelul de aderenta si reprizele mi se par fenomenale si abia atept sa vad cum e cu un stage 2 atunci cand ma voi hotari sa fac pasul! Sunetul turbinei si cel de la schimbul treptelor inca imi fac mainile sa transpire dupa fiecare acceleratie si sper ca sentimentul asta sa mai persiste macar cateva luni 🤩 Multi prieteni cu TDI mi-au zis ca o sa plang la pompa din cauza consumului, tot lor le-am trimis poza dupa 500km rulati intre Villach si Budapesta cu un consum mediu de 6.6% la mers regulamentar(ori treapta a 7-a e sfanta ori am mers la vale). Desi nu cred ca intereseaza pe nimeni, dupa drumul Germania-Romania ce a inclus viteze de 269(nice) pe autobahn, mers prin oras, mers pe serpentine, pedala on/off in fiecare tunel pentru pops&bangs, dar si o gramada de mers linistit cu viteza legala pe ACC am ajuns in Bucuresti dupa 2525km cu un consum de 8.7%. Eu imi calculasem 7 plinuri pentru drum, dar am oprit doar de 4 ori 😮 facand si 730km cu un plin...mi se pare obscen de economic motorul pentru puterea dezvoltata! Acum si ceva minusuri sau carcoteli: masina are acum placute TRW si genereaza asa mult praf incat ma cam exaspereaza. Macar jantele au spitele suficient de departate incat sa se poata curata usor, dar totusi.... raza de virare mi se pare foarte mare, ceea ce face oarecum dificila manevrarea in spatii inguste. Poate nu sunt eu obisnuit cu o masina cu AWD fie el si de tip haldex? ce a fost in capul lor cand i-au setat harta de racire in asemenea hal? 107 grade la mers linistit, iar la mers mai vioi temperatura scade la 100?! Mi se pare putin cam ridicata temperatura...e mai ok sa merg cu ea turata fara sa fie in sarcina inainte de oprire sau sa o las de capul ei si sa duca uleiul la 107 grade? Cum spuneam fosta masina era aspirata si fara pretentii deci nu aveam asa probleme Planuri pentru viitorul apropiat: vreau sa ii caut kitul cu roata de rezerva de dimensiuni reduse(a venit cu kit de pana si cu rotile de 19 merg cu ceva emotii...deja am oprit de cateva ori dupa niste gropi romanesti sa verific daca e nevoie sa dau cu diclofenac pe cauciucuri ca sa se traga galmele ) set de roti de iarna pe 18 (imi fac cu ochiul niste neuspeed RSE10 fiind mai usurele si big brake kit friendly) + conti TS860(am mai avut si mi s-au parut super bune) montat badge R pe portbagaj. Desi multi prefera sa dea jos badgeurile, mie imi place mai mult lookul OEM, plus ca nu prea poti sa fii stealth cand ai 4 evacuari pe la primavara as vrea o sesiune pe circuit pentru a ii vedea adevaratele limite de aderenta. Nu as vrea sa le descopar pe drumuri publice. Vara viitoare intentionez sa trec pe Michelin PS4S deoarece actualele cauciucuri vor implini 4 ani. Momentan mai au 6mm tread depth, dar nu as vrea sa ma iau dupa asta ci dupa varsta cauciucului. Alte planuri (aici va rog sa imi dati sugestii daca spun prostii): schimb bujii la 40.000 schimburi ulei la 8-10mii de km (as prefera la 10.000 pentru easy tracking cat timp nu are nicio modificare si nici nu pot spune ca o abuzez non stop, iar apoi sa cobor intervalul la 8000km) revizie haldex la fiecare 2 schimburi de ulei revizie DSG la 60.000 (DQ381 am vazut ca are revizia la 120.000 si mi se pare cam mult) In momentul de fata masina are putin peste 34000km si fiind un mare upgrade pe partea de putere comparativ cu cea veche nu ii voi aduce modificari cat timp se va mai afla in garantie. De acum sper sa ii ofer cea mai buna ingrijire si ea sa nu ceara nimic in afara de benzina si vizite dese la spalatorie (nu credeam ca e asa greu de intretinut o masina inchisa la culoare). Ceva intalniri prin Bucuresti in perioada urmatoare? PS: scuze daca m-am intins prea mult cu postarea
    23 points
  3. Am recuperat astazi masina, dupa o saptamana, timp in care a primit folie PPF pe partea frontala si un pic extra (partea din fata a plafonului, muchiile interioare ale aripilor si pragurile in zonele unde vopseaua e predispusa la matuire datorita mizeriei aruncate de roti). Pentru ca pe faruri folia de la primul detailing era montata pana la margine doar si se vedea taietura/muchia, s-a inlocuit si ea, pentru un look mai curat si rezistenta mai buna in timp. Un alt plus pentru mine este faptul ca s-au imbracat in PPF si elementele negre lucioase ce "gazduiesc" dungile rosii, care de altfel erau predispuse la dezlipire datorita suprafetei mici de contact. Acum stau mult mai linistit la spalatorie 😁. Overall, sunt 110% multumit de rezultat si atentia cu care s-a lucrat, sunt foarte placut impresionat. Apreciez si ca am fost rugat sa revin la inceputul saptamanii viitoare, dupa prima spalare, pentru o inspectie vizuala, sa ne asiguram ca nu exista nicun fel de defect. Abia astept sa fie buget pentru a reveni sa infoliez si partea din spate. Cateva poze mai jos cu rezultatul, plus vreo doua extra cu interiorul, ca nu prea am pus.
    15 points
  4. Rotac 2 - Mures ring Loc 3, fara diferential, la 0.4s de Megane 4RS (2) si la 0.8s zecimi de Z4 (1) care a venit cu slick si ne-a cam stins lumina. Tura de 1.46.293 aici Rotac 3 - Motorpark Adancata reversed Loc 4, tot fara diferential (pentru ca asa respecta unii mecanici angajamentele). Probleme foarte mari de aderenta (a 3-a cursa pentru FZ-urile de pe fata... aveam wheelspin pe iesirea din ultimul viraj, in treapta 4!). La 0.5s de Megane 3RS (3), 0.6s de un Nissan 350z (2) si la 1s de Z4 (1). Cursa s-a terminat brusc din cauza ploii. Tura de 1.58.564 aici Rotac 4 - Mures ring Loc 3, cu diferential, set nou de FZ pe fata, si foarte foarte cald. La 0.3s de Z4 (2) si la 0.8s de Megane 4RS (1) care a facut soft stage 1. Batalia mea se pare ca este pentru locul 3 cu Meganul 3RS care a fost pe 4 la 0.1s de mine. Tura de 1.46.548 aici Mai las cateva poze si doua urmariri cu Megane-ul 4RS din primele sesiuni de antrenamente. Enjoy!
    13 points
  5. Azi mi-am mai facut o nebunie care nu imi dadea liniste de aproape un an: Rear body brace din carbon de la Racingline. Stiu ca nu voi ajunge pe circuit si probabil doar ma va incurca, insa ma simt mai fericit cu tampenia asta montata. Practic dupa ce am dat comanda m-am linistit si nu am mai pierdut ore de cautari dupa cum arata montata si ce “ avantaje “ reale aduce. Ieri a sosit, azi am montat-o si maine o testez.
    12 points
  6. Retapitare plafon (incepea sa se dezlipeasca) Pentru a scoate plafonul a trebuit demontat tot interiorul . Daca am demontat tot interiorul ....nu puteam monta totul la loc fara insonorizare ,curatare,spalare,eliminare greieri....etc. -insonorizare plafon -stratul 1,material vibro absorbant (STP BLACK SILVER, 1.8MM) -stratul 2,material fono absorbant (STP ACCENT GOLD 6, 6 MM) -insonorizare podea ,material vibro absorbant ( CTK Practic 2MM) -plafonul a fost retapitat cu acelasi tip de material si culoare ,operatie efectuata de un tapiter auto. Insonorizarea de fabrica consta in doua bucati de carton lipite pe plafon.
    10 points
  7. @calin.g Vreau sa-ti multumesc ca m-ai trezit la realitate. Promit sa nu mai deranjez forumul cu documentatii inutile sau cu comentarii lipsite de suport tehnic. Si da, sunt niste idioti cei care au inventat motorul cu piston si care sustin ca orice motor de acest fel consuma mai mult sau mai putin ulei din cauza segmentilor raclori care nu pot rade tot uleiul de pe camasile pistoanelor. Nu-ti dau nici link-uri in care se arata ca orice motor care nu consuma gram de ulei intre schimburi este o utopie si ca daca ai face o analiza a acestui ulei ai vedea ca e contaminat cu motorina. Tu stii cel mai bine, te felicit pentru mintea deschisa si pentru cunostiintele tehnice pe care le-ai dobandit.
    9 points
  8. Asadar si prin urmare m-am hotarat sa vand seatul pe care il detin de 13 ani si sa trec la ceva in 2 usi si diesel, spatiu fiind suficient pentru drumurile saptamanale iar pentru drumuri lungi am golful break al sotiei. La concurenta cu scirocco a mai fost audi a1 1.6 tdi dar datorita faptului ca preturile sunt similare iar audi fiind mult mai mic si la materiale nu chiar wow am hotarat sa merg pe scirocco 2.0 tdi 140cp. Am vazut 3 masini pana am reusit sa o gasesc pe aceasta, proprietar de 6 ani, adusa de el in 2015 din germania, istoricul pana in 2015 il are la vw complet(verificat de mine la Vw). Avea la intrarea in tara 115000km si 4 ani vechime iar in prezent se prezinta ca in pozele de mai jos, are mici defecte optice marunte dar inevitabile traficului din bucuresti. Mi-a placut ca este foarte curata la interior, functioneaza toate dotarile, nu foarte multe dar a avut cam tot ce am cautat mai putin xenon si este Oem pe partea de sunet, roti si diverse. Ca intretinere nu a avut chiar cel mai bun proprietar sa zic, anvelope varza, jante cam zgariate pentru gustul meu, un semnal de oglinda spart si cam atat. Deja a primit anvelope noi si indreptat jante, de la 120km iti sarea volanul din mana, acum este cu totul alta masina(nu stiu cum pot conduce unii asa). La verificarea in service inainte de achizitie a fost totul ok pe tester, valori injectoare, dpf ok in stare foarte buna, ce urmeaza sa verific la revizie acum filtrul de span si in rest motorina. Va urma next week o revizie completa, sper un detailling la interior iar luna viitoare ar cam trebui amortizoare spate si ceva bucse pe fata(amortizoarele sunt toate cele originale cu data de fabricatie pe ele), in schimb m-a uimit cat de confortabila este cu jantele de 18 si cauciucuri 234/40 comparativ cu seatul cu jante pe 17. Nu troncane, nu boncane ca sa zic asa, consuma foarte decent iar spatiul in ea este similar cu un hatchback normal aproape doar ca ai 2 usi. Spor.
    9 points
  9. Salutare, o sa las cate ceva despre masina (ce urmeaza sa-mi intre in posesie) noua, care s-a concretizat dupa indelungi cautari. Planul initial era pe anul trecut, dar pandemia mi-a dat putin planurile peste cap, cum eram inchisi in casa mult timp, am zis ca nu are rost sa schimb masina (cea din profil, Citroenul), anul trecut inafara de un drum pana in Grecia a stat majoritatea timpului in garaj oricum. Daca vreti sa dati skip la story, dati scroll jos la poze (din anunt) si dotari(le mai importante). Intamplarea face ca stau foarte aproape de Compexit in Cluj si alta intamplare face ca am inchiriat de la ei o masina cand a mea era in service si mi-a placut experienta (mai putin faptul ca se incapataneaza sa nu adopte strategia full-to-full la combustibil 🤯). Anul asta de Pasti mi-a scris baiatul de acolo ca are ceva oferte bune pentru Octavia la inchiriere. Din moment ce imi placea masina, am zis sa incerc si am luat una pentru 4 zile, numai bine de umblat pana la familie, intre orase. Surpriza a fost ca am primit una noua, avea 100km, eu am fost literally primul care si-a pus piciorul in masina. Era cu 150 cai DSG, am vrut neaparat sa incerc combinatia noua, avand deja experiente cu motorul "vechi" de 150. Am parcurs cu ea vreo 700 km atunci, mi-a placut experienta si am zis ca daca gasesc ceva oferta buna, probabil asta va fi urmatoarea masina... Ca orice om, m-am pus pe cautat pe mobile 🤠, am si gasit cateva, dar cum productia avea intarzieri, nu erau foarte multe. Am zis ca mai astept. Intre timp, a aparut si posibilitatea sa ma inscriu in Rabla cu o alta masina a familiei si am inceput sa cer oferte de la dealeri pentru o configuratie. Termenul de livrare de 8 luni m-a cam descurajat insa asa ca am verificat si stocul existent pe stoc.skoda.ro si am si gasit una in Bucuresti, 4x4 cu 150 cai, cu multe dotari la un pret ok. Din vina mea masina s-a vandut inainte sa ma pot decide, dar unde se inchide o usa, se deschide o fereastra, uitandu-ma intr-o zi pe Weltauto, am gasit una la fel echipata in Brasov, care avea ~4600 km si 200 CP. Cum am fost deja in contact cu tipa de la vanzari (careia ii tin pe aceasta cale sa ii multumesc pentru tot ajutorul oferit) de acolo pentur configuratia noua, dupa cateva schimburi de mailuri si telefoane am si batut palma. Avansul urmeaza sa fie platit azi, dosarul de finantare este aprobat la Porsche, urmand ca in decursul zilelor/saptamanilor urmatoare sa intru in posesia masinii, dar pana una alta las aici niste poze din anunt si o lista cu dotarile extra care merita mentionate dupa pararea mea. Revin cu detalii si impresii indata ce am facut primul drum cu ea. Sanataturi! ✌️ Skoda Octavia Style 2.0 TDI 200 CP 4x4 Titan Blue Cleverpack Style -Blocuri optice spate TOP LED -Camera video spate -Climatronic in 3 zone -Parking Assistant -Priza 230V si conexiune USB-C (consola fata/spate si in oglinda retrovizoare) Cleverpack Style Plus -Faruri Matrix-LED -Parbriz incalzit -Adaptive Cruise Control Travel Assistant -Adaptive Cruise Control -Adaptive Lane Guidance -Traffic Sign Recognition Pachet depozitare -spatiu depozitare sub scaun pasager -plase de prindere in portbagaj -elemente CARGO Incalzire stationara cu telecomanda Dynamic Chassis Control si Driving Mode Selection Tapiterie textil / piele Sound System Canton Trapa portbagaj electrica si senzor deschidere (pedala virtuala) Side Assist Instalatie spalare faruri Geamuri laterale fata cu protectie acustica si Sunset Jante aliaj 18" Perseus - antracit
    8 points
  10. Va salut pe toti ! Dupa o lunga asteptare ( aprox 4 luni), in sfarsit mi-a sosit si mie masina :). Povestea a inceput prin ianuarie, eu aveam un T-Roc care pur si simplu ma exaspera la calitatea interiorului..( foarte mult plastic), astfel am decis sa il schimb cu o masina din aceeasi clasa. Astfel am ajuns la Q2, ideea principala a fost sa achizitionez unul SH versiune prefacelift, insa vazand ca pe facelift sunt disponibile farurile LED matrix am inceput sa cad pe ganduri.., ulterior am renuntat la ideea de a mai schimba masina, insa intr-o vineri dimineata conducand T-Roc-ul si auzind iar plasticele dure cum scartie..am schimbat directia catre un dealer Audi.. si in mai putin de 2 ore aveam o comanda lansata pentru noul Q2 :). Astfel, este vorba despre un Audi Q2 30 TDI- S Tronic. de ce motorina ? Fac in jur de 65.000 de km pe an.. si de ce 30 TDI? Mai detin si un vw arteon cu motorul de 190 hp.. deci sunt acoperit. Ca si dotari optionale : -Active Lane Assist -Audi drive select -Audi sound system -Audi virtual cockpit -Cheie confort,fara safelock -Climatizare automata -2 zone -Cotiera centrala fata confort -Active Cruise Control -Ornamente praguri cu insetii aluminiu si -iluminare pentru usile din fata -Pachet asistenta parcare ( Camera video spate, -Audi Hill Hold Assist, -Parking control plus, avertizare vizuala si acustica, cu senzori parcare fata si spate ) -Pachet comfort selection ( scaune fata incalzite, hayon cu actionare electrica ) -Pachet confort plus (oglinda interioara cu efect automat antiorbire, oglinzi exterioare antiorbire rabatabile electric si incalzite , reglaj lombar pe 4 directii pentru scaunele din fata.) -Pachet Connectivity & Infotainment ( - Audi smartphone interface , - pregatire pentru navigatie MMI plus ) -Pachet design interior 2 ( - scaune sport culoare neagra, - tapiterie stofa index, - optica interioara aluminiu, - pachet lumini ambientale ) Pachet technology Selection ( - Audi phone box antena LTE, - Faruri LED Matrix ) Roata rezerva compacta Volan multifunctional plus Pachet depozitare si portbagaj Pretul doresc sa ramana confidential, daca este cineva interesat.. poate sa aplice dotrile de mai sus pe configuratorul Audi si va vedea si pretul :). Urmeaza sa ii aplic un detailing exterior si folie Llumar saptamana urmatoare. Atasez si cateva poze :). Promit ca voi mai face.
    8 points
  11. A venit momentul mult asteptat, o noua infatisare.
    8 points
  12. Masina a primit grila stil fagure luata din Germania, lip bara fata Maxton-Design La interior am facut o imbunatatire de look schimband culoarea ecranelor la ceasuri si clima. Pentru a avea fundalul complet negru si nu albastrui a trebuit sa inlocuiesc lcd-urile. La ceasuri cu unele de Q7 Facelift (greu le-am gasit) si la clima cu unele luate din china. Astea sunt singurele variante de a avea fundal negru. Bineinteles pt iluminat alb leduri si rezistente schimbate. Plus ace facute ca la S6. As mai vrea momentan niste bandouri la praguri in stilul S-line de la A4 B8. Ca sa continue linia lipu-ului.
    8 points
  13. salutare.. Ca se poate merge la drum intins cu masina electrica se poate, dar trebuie sa acceptam limitarile. Din punctul meu de vedere mai toate electricele, cu cateva exceptii si modele f noi, au fost cu destinatia de masini de oras, iar noi ce am fost "early adopters" le-am acceptat ca atare. Eu, cu un range real de 150km ma descurc foarte bine pe oras. La drumuri mai lungi ma ajuta si rex-ul, dar cred ca l-am folosit mai mult ca sa nu se strice benzina decat sa merg pe el. Cu dieselul (Skoda) merg in oras doar in caz de forta majora, in rest doar drumuri lungi, ca doar acolo ii este locul. Ca nu o fi nici electricul curat e adevarat, dar incercati sa bagati o masina benzina/diesel in garaj si apoi una electrica si o sa sesizati imediat diferenta. Atata timp cat mutam poluarea din oras si o si reducem la general, eu zic ca suntem pe calea buna. Acum fiecare alege ce i se potriveste cel mai bine si mai ales dupa cum crede ca i se potriveste. Dar asta nu inseamna sa blamam sau sa laudam, doar pentru ca asa credem noi.. eu zic ca e loc pentru toata lumea, asa cum e loc si pentru alte marci de auto. ps: electrica o incarc in mare masura de la panouri foto acasa, cca 4kw putere instalata.
    8 points
  14. Sooooo, cine vrea un golf r 7.5? Am dat avansul pt a45s astazi..
    8 points
  15. Aventura a continuat cu insonorizare podea. Absolut tot ce sa demontat sa curatat/spalat....dupa caz. (inclusiv pedala frana ,acceleratie...) Consola centarala a fost desfacuta complet pentru eliminarea greierilor.La toate imbinarile am pus banda textila si vasilina (unde nu sa putut pune banda),greierii au disparut toti ,indiferent cum as torsiuna/apasa consola. In urma interventiei niciun clips,clema,surub... etc nu a fost deteriorat,pierdut,avariat... @vwblabla Masina se vinde pentru un pret corect.Asta nu inseamna ca nu mai fac nimic la ea ,sau fac treburile partiale,incomplete....
    7 points
  16. Tips-urile va saluta Zici ca am filmat cu cartoful ... nu inteleg de ce ...
    7 points
  17. bara spate project RS (in lucru)
    7 points
  18. Si pentru ca a crescut copilul, ne-am permis ca dupa 6 ani sa revenim in Grecia pentru o bine-meritata vacanta. Am facut 1960 km, in continuare foarte multumit de consum avand in vedere forma de dulap a masinii. M-am incapatanat sa nu alimentez la greci, testand oarecum si autonomia maxima - aproape 900 km cu un plin. Grecia este tot acolo, acceasi mancare simpla dar gustoasa, soarele potrivit pentru perioada asta, iar apa cu temperatura potrivita. Vacanta placuta tuturor!
    7 points
  19. Multumesc mult! In weekend am dat o fuga pana la Ranca. 5 grade in cel mai inalt punct, zapada pe margine -> un alt mod de a incepe luna Iulie. Cel mai frumos a fost faptul ca ne-am putut plimba pe Transaplina cu trafic aproape de 0. Circulatia a fost inchisa cu ocazia etapei de drift.
    7 points
  20. Azi am început cu matuirea ochelarilor după cum spuneam. Am insistat unde aveam ridurile, apoi am dat iar primer și vopsea. A ieșit o idee mai bine. Am pus și ornamentele lupelor, am strâns totul și am mai testat o dată. După ce s-a uscat vopseaua am montat toate la loc și am pus masticul pentru lipirea "sticlelor". Si rezultatul aproape final este acesta Urmează cât de curând matuirea și polisharea farurilor pentru a crește transparența acestora. O săptămână frumoasă tuturor!
    6 points
  21. Bine v-am regăsit! Mă trezesc săptămâna trecută cu un e-mail din partea admin-ului VW Forum care mă invita pe un ton serios să-mi resetez parola contului din motive de siguranță. Sincer să fiu, m-a luat puțin prin surprindere, fiindcă în urmă cu vreo 3-4 săptămâni, mă gândisem să mai intru pe forum să văd ce mai face lumea. Ultima mea activitate aici a fost în 2014, timp în care s-au schimbat o mulțime de lucruri în viața mea. Cel mai important, este acela că din iulie 2014 locuiesc în UK iar Seat-ul Cordoba pe care îl aveam şi al cărui topic de prezentare e pe undeva prin arhiva forumului, l-am vândut în 2017. Până aici c-am asta ar fi explicația lipsei mele de pe VW Forum. Un alt motiv pentru care m-am hotărât să mă reactivez, ar fi că soția mea acum vreo 2 luni, s-a decis să se apuce de condus în UK şi printr-o conjuctură comică a ajuns în posesia unui "gândac" VW UP! 1.0 60CP cutie automată ASG din 2017, o maşină super haioasă care acum îmi place şi mie. 😀 În afară de UP! care este al ei, eu conduc un VW SHARAN din 2019 2.0TDI 140CP DSG6 plus alte multe dotări. Cam asta ar fi pe scurt povestea ultimilor ani din viața noastră, mai jos aveți o fotografie cu ambele maşini. Drumuri bune tuturor şi aveți grijă de voi!
    6 points
  22. Ceva probleme cu browserul. Dar si cu timpul si munca. Am mai ajuns pe la munte, maine iarasi o tura. Nimic dur pentru Golf, mostly sosea. Aerul conditionat merge perfect - o sa ma duc prin septembrie sa vedem totusi pe unde pierde, e pacat sa nu remediez corect. Deja am implinit mai mult de 11k km de la ultimul schimb, asa ca am prestat din nou. Tot cu ulei OE, am fost foarte multumit la ultimul schimb. Azi si ITP-ul - fara probleme. Decent pentru o masina de 20 de ani. si pozele de mai sus:
    6 points
  23. @Luciosu cu cea mai mare placere dar cu siguranta o sa fie o incercare sa ne gasim datorita distantei LE: am incercat sa schimb tipsurile dar erau sudate asa ca a trebuit sa merg pe asa ceva 😁
    6 points
  24. Multumesc tuturor! Am citit diverse pareri referitor la plafonul panoramic, dar nu am prea vazut probleme cu crapatul acestuia la R, doar la TCR si GTI de America + cazurile de la Passat B8 si nu am vrut sa risc Legat de tipul uleiului folosit, nu am idee. Pe buson scrie Castrol, deci posibil sa fi folosit asa ceva. Cel mai important e ca dupa atatia km nu a ciupit niciun gram. Sa speram ca asa o sa fie in continuare. Inca nu m-am gandit ce am sa folosesc la urmatoarea revizie, cred ca Liqui, Motul sau chiar Castrol edge. Acum daca alti utilizatori au recomandari sunt deschis la sugestii pentru ca nu vreau sa fiu tipul ala care intreaba ce ulei sa puna Ceva poze de la interior: Imitatia de carbon de pe laterale si tetiere e putin cam rice style, dar nu pot spune ca ma deranjeaza. As fi fost ok cu scaunele stock cu alcantara pentru extra ventilatie in zona spatelui deoarece am simtit uneori ca incep sa transpir. Pe de alta parte mirosul de piele inca se simte si iti da senzatia de masina noua😍
    6 points
  25. Eu am decis sa folosesc cat mai putine resurse, merg cu masina o data la cateva zile la drum lung, in rest pe jos si cu bicicleta, nu consum inutil, ci cat mai mult local, nu folosesc aer conditionat acasa, iarna termostatul sta la 20 de grade samd. Cu toate ca am o masina pe benzina (care polueaza foarte putin), ea imi e indispensabila, iar poluarea pe care o produc bag mana in foc ca e mult mai mica decat a marii majoritati a posesorilor de electrice. De aceea nu tolerez condescendenta unora care cred ca electrica lor scoate fluturi pe "teava", in timp ce merg in concediu cu avioane cu kerosen. Nu am nimic impotriva electricelor, dar nu pot sa nu observ ipocrizia omului modern.
    6 points
  26. Buna ziua tuturor Am comutat de la Citroen la VW, pentru prima data in viata, pentru ca nu am mai avut bani de service. Sunt posesorul unui Golf VI cu 98.000 km, al carui proprietar este cunoscut, masina fiind luata din tara acum 10 ani. Extrem de bine intretinuta, atat in interior cat si la motor, suspensii, etc. Am gasit exact ceea ce am cautat, un motor de 1,4 aspirat 80 CP, fara compresor, turbina, sau orice altceva ce ar complica functionarea si ar creste rata de defectare, nu stiu daca e corecta sau nu judecata, asta am cautat si asta am gasit. Nu fac curse, pe serpentine am "castigat" si cu un Citroen C3 de 1,1, dar la ... vale, deci nu imi fac probleme pentru puterea motorului. Da, in depasiri voi suferi putin, dar am avut numai masini mici pana acum (mai mici) deci sunt antrenat, la Citroen pedala de acceleratie era de fapt buton ON-OFF, o calcam pana la podea si asteptam :-) Am schimbat distributia si discuri+placute, uleiul are 7.500 km si 9 luni deci cred ca il mai tin concediul asta. Ambreiajul cred ca ar mai merge 20.000-30.000 km desi e usor intarita pedala. Singurul lucru pe care l-as face ar fi sa modific instalatia audio originala astfel incat sa montez o mufa de sursa externa, dar nu stiu daca se preteaza si daca e posibil. Se conduce formidabil! Ma bucur ca am un VW in sfarsit si ma bucur ca am gasit comunitatea voastra. Daca nu mi-o fura in Bulgaria, sper sa ma bucur de ea cat mai multi km fara probleme. Am citit o buna parte din forum si am vazut o comunitate compacta, intrebari la care se ofera raspuns, ma felicit ca v-am gasit. Drumuri bune si sigure tuturor!
    6 points
  27. Autorul de la Zona IT a ramas traumatizat dupa ce a plecat la mare cu un Fiat 500e cu baterie de 37 KWh. Practic a incercat sa manance ciorba cu furculita si acum zice ca furculita e proasta. Sunt masini electrice cu care ajungi la mare fara stres chiar si mergand tot drumul cu 130 km/h, problema in momentul de fatra e doar pretul mare de achizitie si faptul ca piata SH este foarte saraca. Asta e motivul principal pentru care sunt putine electrice ... nu neaparat vreun aspect/limitare tehnica.
    6 points
  28. La peste 40 de grade nu le este cam cald anvelopelor ice-plus?
    5 points
  29. Sunt mai puternice decat cele originale, si se vad mai bine.
    5 points
  30. "Operatia" a depasit 35 de ore de munca .Rezultatul: tot interiorul impecabil de curat,fara greieri ,si mai multa liniste. Si pe aceasta cale multumesc pentru sprijinul tehnic colegului nostru @Andrei_72
    5 points
  31. Multam fain, este foarte placuta la condus ca si feeling. Intre timp a primit presuri cauciuc oem, este lichidare de stoc la pbn pentru accesoriile pt golf 5,6, scirocco, am dat 110 ron pe setul de presuri fata reduse 50%(pot da contact pentru cine doreste). Ca si planuri de viitor, estetic vor urma tips-uri la toba, pedale aluminiu si footrest si alta maciulie de schimbator cu piele noua, ori o refac pe asta originala, nu arata rau dar mansonul este putin ciupit . Next week revizie si cam atat momentan. Singurul minus pana acum este ca nu imi gasesc pozitia in scaune inca perfect, are spatarul cam tare si ma cam doare spatele putin de el.
    5 points
  32. “Acolo” aproape tot saracul isi permite masina noua la fiecare 3-4 ani de zile (exceptie tarile cu taxe aberante). Tot “acolo”, intretinerea e relativ scumpa (vs la noi) iar “ei” sunt chitrosi (tu poti sa le zici “educati financiar” daca iti place mai mult) - deci nu se sinchisesc sa faca altceva in afara operatiunilor obligatorii. Iar conditiile de exploatare sunt diferite oricat de ciudat ti s-ar parea tie: masinile ruleaza pe foi de hartie, in conditii fara praf, fara uzura accentuata (masinile parcurg in general distante maricele la un drum, putine porniri/opriri, etc). Si chiar daca nu ar fi exploatate corect, tinandu-le putin timp - masinile nu se vor strica si nu vor avea timp sa isi arate bubele in cei 3-4 ani de zile (cand oricum sunt in garantie). Asa ca pot schimba uleiul si la 40k probabil, la ei nu se vor strica. E valabil si la noi: daca tii o masina cativa ani, poti schimba uleiul si la 30k, nu vei ajunge tu sa vezi urmarile. Conteaza foarte mult si in cat timp faci acei 30k: una e sa ii faci in 6 luni, alta e in 2 ani. Conteaza si ce motor ai (diesel 3L e altceva vs benzina 1.0 de ex). Uleiul se uzeaza, isi pierde proprietatile in timp. Fiecare face cum doreste.
    5 points
  33. Am iesit si eu prima data la drum lung cu masina pana in Thassos, unde eu m-am dat cu bicla pe coclauri, baietelul la nisip si masina la umbra printre maslini Consumul la intoarcere a fost maricel dar si vantul a batut violent din fata, am avut "parasuta" 3 bicle pe carlig, 500 kg load, depasiri la greu in Bulgaria
    5 points
  34. si ne invartim in cerc... nimeni nu vrea compromis, nimeni nu renunta la confort, dar toti vrem aer curat, ieftin de mers si da...sa ajung in Siberia din Buc cu un plin. ca toti suntem soferi de TIR (si aia cu niste limite fizice si legale). nu face nimeni nimic, sa faca altii..iar aia care fac..."sunt fraieri" conforul e doar personal..ce ne doare de restul, ca societate. ce daca dam banii pe cancer...sa avem consum de 5% pt 1000km ..asta e important. /sarcasm.
    5 points
  35. Update la aproape 10 luni si peste 7000km cum masina. Totul ok, pe ultimul soft si cu ambele stopuri schimbate in garantie. O poza de la ultima plimbare din weekend. Totul ok dpdv al folosintei unui EV pe unde am fost pana acum. Am reusit chiar sa incarc 2% bateria si sa am consum mediu de -3 kWh/100 km pe traseul Poiana BV - Brasov centru.
    5 points
  36. Ok, hai sa lasam poluarea la o parte. Lasam si partea eco, lasam si toate celelalte avantaje. Spun doar atat: ID3 45 kWh, autonomie declarata WLTP 349 km, pret platit sub 23.3k euro (pret lista 35.5k). In banii astia am primit o masina noua cu garantie, toate sistemele de siguranta necesare in anul 2021, ios/android auto, scaune/volan incalzite, faruri/stopuri led, wireless charging, etc. Pt mine e suficient. Nu cred ca puteam alege altceva mai ok. Si da, ma descurc cu 45 kwh in 95% din situatii, chiar si extraurban. Ca dovada drumul de azi. Cluj-Bistrita-Cluj 251 km realizati, autonomie ramasa estimata 99 km => 350 km. Mers in ritm cu ceilalti, AC pornit, 90-110 kmh extraurban, traversat ambele orase la ore de varf dimineata si seara. Atat s-a putut. Nu am putut merge mai repede, pentru ca...aglomeratie si pentru ca DN. Ca majoritatea drumurilor din Romania de fapt, ca de autostrazi ducem lipsa. Merita? Pentru mine DA.
    5 points
  37. Tipul asta a pornit de la a face unbox la placi video la a fi un fel de expert in tot ce misca. Nu zic, fiecare e liber sa isi dea cu parerea in ziua de astazi, dar acestui tip ii place sa fie parerolog. Are clipuri despre politica, despre vaccin, despre geografie si fenomene globale, acum a dat-o pe electrice, maine-poimaine ajunge presedinte ca are o fata cunoscuta si tine speech-uri placute la popor. Ca asa a ajuns si Firea primar si nea Klaus presedinte. Pentru vizualizari, fel de fel de personaje ajung sa isi dea cu parerea, parere formata 99% din cateva mituri citite pe net, macinate frumusel si transmise mai apoi ca opinii argumentate. Cred ca cea mai pertinenta opinie este a celor care detin electrice si pot face comparatia direct cu fostele masini. Noi ceilalti doar ne dam cu parerea. Totodata, cred ca ce era de zis pe tema topicului, s-a cam zis. Minusurile electricelor sunt destul de evidente, la fel ca si avantajele lor. Cei care detin electrice evident ca incearca sa voaleze un pic minusurile, iar cei care nu le detin, incearca sa le faca sa para mai mari decat sunt. Cert este per total electricele sunt o imbunatatire suficient de semnificativa ca tranzitia sa se doreasca, sa se faca R&D si ca in decurs de cativa zeci de ani sa lasam fumegatoarele in urma. Fiecare la momentul oportun.
    5 points
  38. @DiLivioReferitor la aproximarea incarcarii DPF cu oil ash folosind senzorul de presiune diferential s-au facut studii inca de la inceputurile DPF si concluzia unanim acceptata a fost ca "Pressure drop across DPFs does not correlate the mass of ash in filters". Gasesti aceasta concluzie la pagina 53 din studiul MIT din 2010, link-ul urmator https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjRrczT2JHyAhWj_rsIHSFYCvo4FBAWMAV6BAgPEAM&url=https%3A%2F%2Fcore.ac.uk%2Fdownload%2Fpdf%2F4426077.pdf&usg=AOvVaw2r9aUurCzuvUJPOI9EG7zz Pentru cine e interesat pot pune si link-ul cu modul de calcul al oil ash la diesel in general dar e matematica pura... multe derivate si ecuatii care iau in considerare foarte multi parametri (mapele ECU, sarcina, presiuni, temperaturi, etc.). Mai scrie clar ca fiecare producator foloseste factori de corectie proprii functie de tipul de ulei recomandat, consumul specific de ulei al motorului, tipul de PDF folosit, etc.
    4 points
  39. Vopsea noua. Cam asta a iesit
    4 points
  40. Deocamdată le-am dat doar polish și arată foarte bine, diferența este foarte vizibilă și abia aștept să se întunece Before After Before After Când s-a inserat am plecat la test . Așa era acum 2 zile Așa e acum Acum 2 zile Acum Sunt foarte luminoase și pe lateral și pe lungime, cam cum era xenonul, chiar parcă mai luminoase undeva până la 10m în fața mașinii. Mai trebuie doar sa merg la un service să le reglez ca la curte și sunt 100% mulțumit.
    4 points
  41. @ct_act Cu siguranta, cand ajungi prin Bucuresti da un semn si ne vedem. Poate vorbim si cu @bubu182 si ai mai multe optiuni de model si soft Referitor la jante, sunt cele OE pe care le aveam, doar le-am vopsit. Am cochetat cu ideea de pune niste jante custom, dar pastram banii pt altceva Da, a comparat-o cu un A6/A7 cu motorul V6 benzina, care bineinteles ca este mai dinamic si mai rapid, dar ma multumesc si cu asta. Stii vorba aia ... 'atat s-a putut' @Bebeee da, sunt difuzoare. A facut o eroare acolo. Ca si la farurile matrix, dar apoi si-a dat seama si a comentat si a pinnuit comentariul. Stie destul de multe baiatul, ar fi greu sa le stie perfect pe toate. @C Z R lasa ce zice el acolo, concluzia este ca i-a placut mult. A facut si niste reprize 0 -> vmax, dar nu le pot mentiona aici Acum referitor la modificari, acestea ar fi: - colantare tot ce era crom in negru lucios - vopsit tipsuri evacuare negru - vopsit jante OE 19'' negru lucios - vopsit etrieri rosu - distantiere H&R 12mm (24mm axa) Acum rotile sunt putin mai iesite si arata mai bine cand suspensia este setata pe sport, inainte pareau prea intrate.
    4 points
  42. @Doomy: nu e mare diferență, maxim 1.5l/100km intre 4motion și tracțiune față. @dydu_kuf: diferența de kg și de aerodinamică modifică clar consumul. Strict din punct de vedere al consumului eu nu merg niciodată la consum! @Emy Do să râzi dar am scos 6.1l/100km pe ultimii 390km făcuți. A crescut la 6.4 cât am stat o oră așteptând bacul. Dragilor după cum v-am spus a urmat o excursie în Delta Dunării, de miercuri până vineri. Ne-am cazat la pensiunea La Tavi, pe care v-o si recomand. Abia aștept să termine podul peste Dunăre, m-am saturat de bac până peste cap. La 7 fără 5 eram la bac, ne face semn să luăm bilet fiind ultima mașină și când să urcăm ne spune ăla că nu mai încapem. Am luat banii înapoi și am plecat la Brăila pentru că nu am mai vrut sa mai astept încă 30 de minute. Drumul spre Murighiol e foarte frumos, virajat, umbros pe multe sectoare și destul de bun să poți rula cu o viteză mare. Ne-am grăbit puțin întrucât trebuia să ajungem până la 9.30 să prindem prima excursie și am ajuns, chiar dacă am trecut ma târziu la 9.35 . Ne-am luat în primire căsuța, am lăsat bagajele și am plecat spre doc împreună cu domnul Tavi (proprietarul pensiunii și al bărcilor). După ce ne-am urcat în barcă ne-am plimbat pe canale, printre sălcii, stuf, trestii și insule de nuferi admirând peisajele și fauna. Am surprins lebede cu pui,rațe, lisite, cormorani (nu erau în piscină să facă baie ), pelicani (puțini pe apă și mulți în zbor întrucât tot îi speria cineva înaintea noastră, probabil apropiindu-se prea mult), etc. Excursia s-a terminat în satul Caraorman, unde am mers la o familie și am mâncat tradiționalul meniu de pește (icre, chiftele de pește, borș de pește, saramură, stropite cu o țuică și un vin și încheind cu negrese și cafea ). Am plecat ghiftuiti spre Murighiol admirând peisajele și liniștea Deltei. A doua zi, din nou la drum , de data asta spre Sfântul Gheorghe, cu punctul terminus gura de vărsare a Dunării în Marea Neagră. Traseul a fost comun până la un punct, tot prin stufaris, nuferi și sălcii, apoi cu viteză mai mare (și barca a fost mai mare fiind mai mulți pasageri, împinsă de un motor de 150cp) spre Sfântul Gheorghe. O dată ajunși am înaintat spre revărsare, dar marea era destul de agitată și am privit cele două culori ale liniei de îmbinare a Dunării cu marea de la distanță, dar se vedea foarte clar demarcația între maroul tulbure și verdele inspumat. Apoi am întors și am mers pentru câteva ore la plajă și baie, pe o plajă semi sălbatică, deși există și șezlonguri și umbrele și aici și 2 terase unde poți servi o băutură și o porție de hamsii. Neașteptat de caldă apa mării, cred că avea 27°C, cam ca la greci. După ce s-a făcut ora stabilită pentru plecare, am mers la barcă și într-o oră am ajuns din nou la Murighiol. A treia zi, după ce ne-am luat la revedere de la gazde, am plecat spre Cetatea Enisala. Nu este foarte impresionantă decât prin priveliștea oferită de sus și mă întreb dacă accesând fonduri europene nu s-ar putea reconstrui și automat să o facă mai atractivă, că din cei 8 lei de persoană cred că se plătesc doar salariile... Drumul până la Enisala e foarte plăcut ochiului După vizită am plecat spre Tulcea unde am făcut o oprire la Centrul muzeal Delta Dunării, la acvariu și celelalte exponate și apoi mergând cam 1 km mai sus am ajuns la Monumentul eroilor, de unde se vede foarte bine toată Tulcea și Dunărea. După Tulcea mai aveam o oprire pe traseul spre casă, în localitatea Niculițel la mănăstirea Cocoș unde am făcut un mic popas în liniștea mânăstirii. După un timp ne-am îndreptat spre Galați, unde am stat o oră să trecem cu bacul. Vă recomand să treceți pe la Brăila unde există două societăți diferite și patru bacuri. O dată ajunși acasă am trecut pe la mecanic și am luat Golfuletul, dar despre asta vă povestesc dincolo.
    4 points
  43. @dercos ti-am prezentat situatia din punctul meu de vedere (producator de energie electrica) si-ti spun ca eu nu am modificat nici cursuri de apa, ba am fost pus in situatia de a reface malurile raului pe distante imense fara nici o legatura cu amenajarea mea, ba curat respectivul rau de 2 ori pe zi de animale moarte si tone de plastic aruncate de locuitorii satelor de pe marginea raului. Oricum imi pare rau de investitia facuta, am gresit grav tara in primul rand.
    4 points
  44. Salutare tuturor, Am avut si eu greierasi in masina pentru care am facut o obsesie un pic cam deplasata. Am cautat dupa ei luni intregi. Eram obsedat de ei. M-au ars si la buzunar. Insa am reusit sa le dau de cap. Sper ca informatiile mele sa ii ajute pe uni dintre voi. Unele probleme prezentate aici le-am avut si eu. Referitor la zgomotul din bancheta din spate - Se aude ca si cum niste bucati de plastic se lovesc intre ele, in special la trecerea peste denivelari. Rabatati bucata din mijloc unde este suportul de pahare. Asta e greierasul. Aceste doua piese s-au desprins si se lovesc intre ele. O alta solutie ca sa faci mai silentios orice model de TSI si chiar sa faci sa dispara o parte din greierasi care se aud in partea din fata a masini este inlocuirea unui furtun din plastic articulat de la motor. Este un defect de fabricatie nerecunoscut oficial. VW a scos din productie piesa si a inlocuit-o cu un furtun din cauciuc fara sa anunte nimic. Cei din reprezentanta nu stiu nimic. Am fost la Porsche Nord si incercau sa ma convinga sa nu il schimb pt. ca nu el este problema. Concluzia - el era problema. Acesta este noul furtun. Cod piesa: 04E133518E Aveti aici explicatia detaliata. Eu mai am un greieras de prins. Il urmaresc de 1 an. Se aude ca si cum o bucata de plastic subtire s-a rup in interiorul orificiilor de dezaburire de langa parbriz. Nu am gasit inca o camera endoscopica suficient de subtire sa intre pe orificii. Am mai gasit problema prezentata pe net dar deocamdata nu are nimeni si o solutie. Succes.
    4 points
  45. @Rave poate tie ti se par stupide, insa mie nu. Sunt dezamagit de nivelul tau de limbaj si nu e prima oara. Incearca sa intelegi ca fiecare are asteptari diferite de la o masina si ca unii ne dorim mai mult decat 200-300km in conditii ideale, pentru ca nu folosim masinile pentru a ne plimba prin oras sau sa mergem 10km pe zi pana la birou, ci mergem la drum lung, trebuie sa ajungem la o anumita ora si nu putem pierde timpul cautand scuze pentru pauze nedorite. Daca tu ai timp sa pierzi ore intregi cu incarcari la drum lung, foarte bine! Inca o data iti spun: nu am nicio aversiune pentru electrice, dar in acest moment o masina termica pentru mine este infinit mai flexibila si castig o gramada de timp la ce fac eu. Daca tu nu intelegi asta, din nou, foarte bine! Daca trebuie sa ajung in Timisoara sau in Bulgaria mi-e tot una, pentru ca stiu ca masina este oricand gata sa ma duca in cel mai scurt timp posibil acolo, nu ma intereseaza nimic de pe drum, ma opresc daca am chef, unde am chef, plec oricand e nevoie. Nicio electrica nu imi ofera ACUM aceasta flexibilitate. Asta e realitatea.
    4 points
  46. Nu am gasit unde sunt instalati senzorii. Poate cel de la Universitate e departe de strada. La Baneasa emisiile ar putea fi de la centrale termice (pe pacura, sau de apartament), pentru ca scad odata cu incalzirea: Dar uite in Militari (Iuliu Maniu), unde merg cel mai des si unde se simte poluarea cand stai la semafor sau la trecerea de pietoni: Mosilor: Piata Sudului: Libertatii: Bucurestiul este amendat pentru poluare. Daca doar mirosim aerul, este clar ca e poluat. Putem sa dezbatem cu particulele in suspensie si este adevarat ca sunt multe surse si ca Bucurestiul e plin de praf. Trebuie facut ceva cu toate. Nu trebuie sa permitem nici existenta atelierelor care anuleaza filtre DPF. Am mers mult prin trafic cu bicicleta si era o placere deosebita sa ma depaseasca un diesel in accelerare care lasa in spate un nor de fum negru, plin cu PM2.5 si cu alte "vitamine".
    4 points
  47. Dar ce le faceti? Le impingeti?
    4 points
  48. Se poate face retrofit la scaune B8 in orice varianta fara a afecta in vreun fel functionarea! Spre exemplificare : retrofit care nu exista pe Passat B8, Arteon! Scaune full electric stg/dreapta + memorie stg/dr + masaj stg/dr. Pozele de mai jos sunt pentru exemplificare - Passat B8 R line 2018 (masina personala). Completarea a venit doar pe partea pasager, masina a avut de fabrica full electric LHD/ memorie / masaj , dreapta doar electric...... s-au adaugat componente RHD pentru pasager. Pentru ca trebuia sa existe si un mic impediment , exista o eroare de parametrizare ( e posibil sa se poata face cu fisier de parametrizare de Tiguan MQB-singurul care are memorie stg/dr. Eroarea nu influenteaza cu nimic functionarea perfecta! Memoria instalata pe scaun pasager nu influenteaza pozitionarea oglinzilor retrovizoare, functioneaza easy entry dar daca nu ai greutatea si gabaritul care sa necesite asa ceva, este o idiotenie de codat, fiabilitatea motoraselor este discutabila mai ales la revenire cand sunt sub "sarcina". Daca nu se asociaza cheile la memorie, este recomandat ca trecerea de la MEM 1 la 2 sa se faca langa masina cu usa deschisa si apasare continua fara a fi pe scaun. Varianta din interior , pe scaun , cu usa inchisa si pulse,.... solicita foarte mult ansamblul...
    4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00


×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept