Jump to content

Leaderboard

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membri Seniori


    • Points

      40

    • Content Count

      8,651


  2. tucson

    tucson

    Membru Level 2


    • Points

      39

    • Content Count

      27


  3. grp

    grp

    Membru Level 2


    • Points

      35

    • Content Count

      300


  4. BeciAcustic

    BeciAcustic

    Membru vwForum


    • Points

      34

    • Content Count

      171


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/14/2021 in all areas

  1. Am ridicat de nici o săptămâna de la PBN un Enyaq iv80, comandat anul trecut pe final de Noiembrie. Primul astfel de model comandat in RO (si probabil primul livrat). Am condus timp de ~4 ani un kodiaq, si un tesla M3 intr-un concediu, vreo 2 săptămâni in 2019. Și am decis atunci sa aștept un compromis, la un preț decent, cu ceva din ambele lumi (suv Skoda dar electric) 🙂 Când s-a lansat, am comandat. Am avut in minte si un plug-in hybrid, temător puțin de schimbare, dar cum nu am priza acasă inca, și nici la birou, am zis sa încerc direct.. viitorul. Am benef
    32 points
  2. Am zărit-o eu acum 15 minute, un stil de mers fără minte @Andy24 (cei sensibili citiți sinucigaș), lejer 150 la ora prin mamaia, l-am vazut in oglindă cum sărea de pe banda 1 pe 3, eu eram pe banda 2 cu trei copii in mașină, m-am tras spre dreapta sa ii lărgesc traiectoria. Nr. B666UFF, traficul la ora respectivă era conform pozelor... sper sa mai prinda multi km cu ea, spre norocul celor din jur.
    19 points
  3. O spalare de weekend unde am incercat si ceva produse Sonax pentru caroserie si jante.
    17 points
  4. absolut nimica nou sub soare....#pandemie si drumuri putine... 23xy km Open topics: vineri schimb set iarna/vara, oi ajunge si eu in clubul celor cu R20, vedem concret cat de tare va racaii rinichii setup-ul luni programare PDR - am luat un sezlong de gradina clapabil de fier pe capota aici macar is fericit ca am promisiuni ca reusim sa refacem fara sa afectam folia, astfel tinand costul distractiei cu mult mai decent dupa cele 2 de mai sus, urmeaza sesizarea de la avocat catre domnisorii posesori de bunuri pe comand
    16 points
  5. ODO: 133.000 Hello! Am revenit dupa ceva perioada de inactivitate. Nimic nou cu masina, am pregatit-o de vara si merge exemplar. A trecut printr-o revizie si schimb de bujii + bobine (de data asta am mers pe OEM, 07L 905 115B). Pe 3 e programata la detailing interior, motor si exterior (+tratament ceramic), abia astept s-o vad Drumuri bune!
    15 points
  6. Cam asa arata masina noaptea, pana acum nu am avut ocazia sa circul noaptea, pe motive de pandemie, dar cred ca farurile sunt suficient de luminoase (sunt adaptive, sunt curios daca imi voi lua flash-uri de la cei din sens opus) Nuanta benzii galbene din interior poate fi schimbata, sunt destul de multe combinatii, dar daca nu am circulat noaptea, nu stiu ce mi-ar placea (overall, masina nu are nici un bec cu incandescenta, toate luminile sunt led), banda de pe usa clipeste cand exista un vehicul in unghiul mort; logo-ul cupra proiectat pe asfalt ca lumina mi se pare manelistic, dar trebu
    14 points
  7. Astazi a fost ziua cea mare. Dupa cam 3 - 4 ore de munca (incluzand si pauzele lungi si dese 😊) am ajuns la rezultatul din imagini. Sunt foarte multumit de evolutia de pana acum. Problema nepotrivirii s-a mutat acum la praguri, dar vorba aia: timpul le rezolva pe toate. Urmatoarele pe lista sunt: - evacuare - big turbo 😊 - remap in concordanta cu modificarile exiatente. (Cred ca stage 2, pentru ca la stage 3 trebuie sa schimb interne si inca nu am facut nimic in motor). Poze:
    13 points
  8. @andrei0241 Modelul din poze, 20” forged oem de RS7, nu gasesc acum poze mai detaliate dar arata criminal (sunt destul de concave). PS: va saluta Eric 😂 Paste fericit !🐰
    12 points
  9. Etrierele sunt gata. Discurile sunt luate si ele (350mm, de Mercedes ML). In 2 saptamani maxim, sper sa fie sus tot kitul. Daca tot fac operatiunea asta, am zis sa mai fac o treaba, si anume sa dau cu un mastic de la CTK pe contra-aripi. Are doua roluri: 1. Protejeaza de rugina 2. Insonorizant(reduce mult zgomotul produs de amortizoare si anvelope). Zgomotul este oricum redus mult de la insonorizarea interiorului.. Sunt curios dupa ce pun masticul asta ce diferenta mai poate sa faca. Revin cu feedback curand !
    12 points
  10. Update time 1.5 luni, 4000+ km, niciun regret. Doar ce am trecut de 100k. Nu sunt ingrijorat de sanatatea bateriei, a fost folosita mult si bateria nu a avut timp sa stea la extreme. Azi am instalat piesele, pretul manoperei fiind aproape cat piesele…no comment, moving forward… Normal ca luase Popescu toate suruburile, mai putin cele de la suportii de etrier (las-o ba asa, ca merg alea vechi). Surpriza a fost ca fuzeta e mai groasa (duuuh) si e nevoie de suruburi mai lungi…problema rezolvata dupa vreo 60km cu uber… Masina arata cum trebuie, de-abia incape un deget intre roata si
    11 points
  11. Nu trebuie sa te certi cu nimeni. Daca n-ai primit bon fiscal e si mai simplu. Problema ta e ca si rezolvata. Setul de poze il anexezi la plangerea online adresata ANPC. Asta dupa ce in prealabil incerci o negociere in scris cu cine ti-a facut lucrarea. In scris sau prin mesaje telefonice, scoase la print si anexate cererii catre ANPC. Vei vedea ca la cum arata pozele problema ta se va rezolva intr-un fel. Eu as cere banii inapoi ca s-ar putea sa nu o poata face asa cum trebuie. Folia aceea trebuie incalzita cu tot felul de generatoare de aer cald inainte de aplicare pe suprafete curbe, se poa
    11 points
  12. Salutare! Ieri am reusit sa-mi ridic de la dealer jucaria in culoare Magnetic Tech si jante standard. I-am zis baby beast ca nu e "fully grown" cu 310 CP 😀 Per total nu regret achizita - chiar si condusa "pentru rodaj" mi-a oferit cateva zambete deja. Abia astept sa treaca primele mii de km sa vad cum se simte in largul ei. Timpul de livrare a fost foarte scurt - 6 saptamani - si m-a cam surprins dar totul s-a rezolvat in final. Experienta cu delerul a fost... ok sa zic, dat fiind conditiile actuale. Singura treaba care nu mi-a placut a fost ca masina a venit cu 50
    10 points
  13. De ceva vreme faptul ca am decupat interiorul plansei de cord pt a monta ceasurile virtuale nu-mi dadea pace...unde mai pun faptul ca am decupat si consola centrala pt wireless charger ... Pe.langa asta exista un mic spatiu la AID pe bord pre-FL, mici zgomote deoarece nu sta bine...gaura ramasa dupa retrofitul de xenon... toate au dus la un singur lucru: achizitionare plansa si consola 2018 (tot de pe masina de unde am luat fetele de usi) Profit de ocazie si organizez cablajul...in special cel rezultat in urma a 15 retrofituri...sau mai.multe... dupa care in
    10 points
  14. Simteam cumva nevoia de o noua provocare..si cum am spus ca CC'ul nu il vand, mai ramasese cabrioleta 306 care era tziplean ; insa ii gasisem un defect cand am fost weekendul trecut pana la Balotesti la Edenland, si anume lipsa AC'ului cand am stat 20 min decapotat in coada bara la bara pt ca eu si inca ~300 persoane am ales acea destinatie in a doua zi de Pasti Asadar cand m'am intors acasa eram chitit sa o pun la vanzare..imi doream de ceva timp un MX5..insa preturile nejustificat de mari si problemele de fabricatie cu carul + amprenta vechimii ( majoritatea necesita reconditionare lonje
    10 points
  15. Am reusit aseara sa ajung la un atelier si sa infoliez plafonul cu negru si cu transparent stalpii laterali , partile din fata pasajelor de roti fata si fata celor din spate .
    10 points
  16. Salutari si bine v-am regasit. Dupa muulta vreme in care nu am avut timp deloc de forum, am zis sa mai pun niste info pe aici... Cand vand masina, vand si topicul asta. Glumesc, nu o s-o vand niciodata. Drumuri, drumuri si iar drumuri. trebuie sa fac schimbul de ulei si filtre. Cum Ravenol VPD nu mai este pe nicaieri...(nu se mai fabrica)trebuie sa caut alta varianta de la Ravenol... Filtre Mann, cel de polen de la Mahle... si cam aia e. Anul asta masina cere ceva mai multi bani in consumabile: cauciucuri de vara, deoarece Hankook K125 s-au ovalizat in 3 ani , butuci+rulmenti spate
    10 points
  17. Salutare domnilor,iar a trecut timpul...iar mi-au disparut "prietenii" Masina inca este la mine si nu la sotie dar urmeaza cat mai curand sa ii predau stafeta... Inca nu a luat permisul,a trecut deocamdata de sala dar le-am facut cunostinta.La prima vedere masina ii place,adica este visul oricarui incepator din moment ce pleaca singura din ambreiaj Ce nu ii place este starea interiorului si m-am pus pe treaba. Domeniul meu de activitate este mort de ceva vreme si am timp berechet sa lucrez la ea...Curaj imi mai trebuia dar a aparut si acela Primul pas l-am rezolva
    10 points
  18. Am uitat sa mai updatez pe aici... in ultima perioada a vazut destul de multa zapada, ba chiar si zapada 'virgina' intr-o dimineata in parcarea de la Telegondola Sinaia unde am reusit sa o invart destul de mult. Se simte puterea trimisa spre spate si asta ajuta foarte mult la joaca pe zapada. Las mai jos cateva poze cu zapada asa cum a cerut colegul @bubu182 In rest masina merge foarte bine, o placere la drumuri lungi atat din prisma confortului cat si prin puterea pe care o dezvolta la nevoie sau cand mai am putin chef de 'joaca'. Tehnic am schimbat doar bateria de la
    10 points
  19. 1 Mai...muncitoresc. 😄 Nimic nou sub soare. intretinere si plimbari ocazionale pline de zambet. Paste Fericit!
    9 points
  20. Am reusit in weekend sa ii schimb rotile cu alea de vara - cu ce ar fi venit ele daca nu imi ajungea iarna. Adelaide pe 19".
    9 points
  21. Azi, desi vremea a fost inchisa, am prins o portita sa mai pot face una alta. Am pus rotile de vara dupa ce le-am curatat bine, am coborat suspensia cu 1,5 cm (nu m-am putut abtine) si am pus si bandourile.
    9 points
  22. Aprox. 1250 km facuti in weekend, prin tara. 100 pe autostrada,100 prin orase ,restul pe DN-uri ,DJ-uri. ... DPF-ul e in mare "forma",mai merge cateva sute de km pana la regenerare
    8 points
  23. Ei bine, masina a iesit de la detailing. Sincer sunt destul de nemultumit de servicii asa ca nu il voi lauda/recomanda pe cel care le.a facut deoarece trebuie sa refaca anumite chestii din lucrare. Va las si cateva poze facute de mine cu telefonul, am vrut sa fac o sedinta profi dar cel cu care am vorbit a avut treaba fix in ziua in care sa ne vedem pentru poze si stabilisem ziua cu o saptamana inainte. 😂 numai ghinioane in ultimul timp. A da si astazi i.am facut si un dyno. Au iesit 360 hp si 510 nm. Destul de mult peste ceea ce zice fabrica. Abea astept acum sa ajung la mtm dupa care voi re
    8 points
  24. Azi am montat si scutul central de Tiguan, cel prins pe puntea fata, intercalat intre scutul motorului si cel al tunelului central. Am dat si cu spray de cupru peste suduri si margini pt a mai proteja de rugina. A fost destul de greu pt ca am lucrat cu masina pe cric.
    8 points
  25. Revin cu noutati. Un retrofit pentru care aveam piesele de foarte mult timp (dintre toate modificarile pe care le-am facut, oglinzile si radarele de side assist au fost primele cumparate si ultimele montate ) dar am tot amanat sa il pun pe masina pentru ca am vrut si TPMS cu senzori in roti si eram indecis in privinta PLA 2.0-2.5 cu OPS360. Intr-un sfarsit m-am hotarat sa le pun si pe astea daca tot dau bara spate jos, asa ca a mai durat pana am facut rost de piese. Daca pentru side lucrurile sunt destul de clare in privinta pieselor - radare, capace oglinzi (in cazul meu ogli
    8 points
  26. Salutare. De curand am devenit fericitul posesor al unui A3, an 2012, 170 🐎, cod motor CFGB. Avand un Vw Lupo inainte ( motorul de 1.7 SDI), trecerea la A3 este incredibila . Ca si dotari, masina este echipata cu faruri bixenon, navigatie mare cu suport pt aux si bluetooth, scaune sport cu suport lombar adjustabil, clima automata. Bara fata, spoilerele si eleronul au fost montate ulterior de catre proprietarul anterior. Va atasez cateva poze cu masinuta.
    7 points
  27. Hristos a inviat! De ceva vreme nu mai eram multumit de jantele Teron deoarece am trecut la "black line". Cautand pe net am gasit modelul Hawk asa ca am trecut la treaba. Am lucrat si la interior...nuca DSG si mansonul - am ajuns la nr 5, am utilizat mansonul cu cusatura gri OEM octavia 3 impreuna cu nuca DSG de culoare gri OEM Skoda Yeti.
    7 points
  28. ~115000 km Anul trecut la prima spalare dupa o drumetie cu opriri prin diverse parcari am observat niste zgarieturi pe aripa din spate: N-au iesit la polish, dar nici nu m-am grabit sa revopsesc elementul - nu mi s-au parut adanci, iar de vizibile, eu zic ca se observau doar de aproape, eventual daca le cautai. Totusi, n-am mai rezistat si am dus-o la vopsit. M-a motivat si faptul ca unul din capacele stropitoarelor de faruri s-a facut disparut, deci aveam nevoie de unul nou, care vine nevopsit. Am ales Avia Motors Militari dupa ce am citit parerile de pe forum, chi
    7 points
  29. S-au mai intamplat niste chestii. In primul rand, am fost la o verificare/ umplere cu substanta de contrast AC-ul. Aparent are o neetanseitate, dar nu ar fi asa mare, la o prima vedere nu se vede, Revin in vreo luna. In orice caz, acum este frig, si l-am rezolvat tocmai cand s-a incalzit vremea. Apoi - dupa cum spuneam mai sus, franele fatza erau la sfarsit de viata. Nu mi-am dat insa seama cat de aproape... Placutele duse, discurile tocite, si cel mai nasol, nu mai calcau cum trebuie - se vede in una din poze cum arata discul pe interior. Cauza? Bineinteles glisierele imbacsite, m
    7 points
  30. 89k km si o "directie".
    7 points
  31. Revin cu inca un update. Am instalat kit full Maxton design - lip fata, lip praguri, lip laterale bara spate, eleron peste eleron (eleronception? 🤣) Am finalizat partea de evacuare (mai era ceva putin de sudat + vopsit tevile care intra in tips cu negru mat ... ca sa fie totul din acelasi film acolo "inauntru") Am montat suporti slim pe spate pentru placuta inmatriculare (dupa 2 ani cat am stat cu suportul de la dealerul din Germania.. lol) Voi mai reveni cu update-uri pe masura ce le "aplic" Nustiu cata dreptate ii fac pozele masinii, dar credeti-ma ca in realitate
    7 points
  32. Azi am facut o mica excursie off-road(daca tot am activat functia). Am mers de la Zarnesti spre prapastiile Zarnestiului apoi pe drum forestier spre sat Magura si coborat prin sat Peatera spre Parcul Natural Bucegi. Un drum la limita pentru octavia mai ales ca a plouat sanatos si noroiul mi-a dat de furca. Inca o data multumit de alegera PDG-ului :).
    7 points
  33. Multumesc @pronet @cristi511 Aventura continua asa cum a inceput (intretinere si reparatii de calitate)
    6 points
  34. Inlocuire volant.Batea putin la rece (suficient cat sa ma "enerveze") Am pus vasilina + rulment OE si volant LUK ( singura marca disponibila si actual cea mai recomandata ) Nu a fost nevoie sa inlocuiesc semeringul ,pe acolo totul e curat. Volantul a rezistat eroic ,fiind cel original . Acum pe partea tehnica nu mai e nimic de facut
    6 points
  35. Combustibilii fosili par mai "disponibili" fiindca s-a creat o retea imensa de aprovizionare globala in ultimii 100 de ani. Daca se produce un conflict in orientul mijlociu si se stopeaza accesul la petrol, ne cam uitam la termice in parcare! Pe cand electricitatea o poti genera de la numeroase surse. Soare, eolian, hidro, atomo. Chiar si in propria ta ograda. Electricitatea, intr-o exprimare relaxata, se transporta singura oriunde este legata. Nu conteaza ca firul urca la deal ea tot ajunge acolo unde este cablata. E doar o chestiune de imaginatie, pe care unii vad ca o au in
    6 points
  36. Adevarata problema a masinilor electrice stiti care e de fapt? Si o sa imi iau dislike-uri pentru asta, dar imi asum. Ca nu se gasesc SH la 5k euro luate de la o batranica din Germania.
    6 points
  37. Ziua a șasea: Borșa - Câmpulung Moldovenesc - Gura Humorului - Roman - Bacău - Adjud - Mărășești - Tecuci - Galați distanța parcursă 480 km cu un consum mediu 5.6l/100km, temperatura de plecare 0.5°C, cea de sosire 13°C. Dimineață când am tras draperiile am văzut ceea ce spusese Busu la tv: ninsese. Nu extraordinar de mult, cam 2cm, dar peisajul se schimbase complet din verde în verde-alb. Am pornit Tiguan-ul, l-am lăsat să se încălzească după care am curățat geamurile, am cărat toate bagajele, ne-am luat la revedere de la gazdele noastre și am plecat la drum. Nu pot să vă spun ce
    6 points
  38. @halamadrid Esti pe langa subiect si la masini electrice, si la panouri fotovoltaice.
    6 points
  39. Topicul asta mi se pare ca a devenit varza. Unii cu BEV, cred ca vor sa se convinga pe sine ca au facut alegerea corecta, iar cei cu ICE, incearca sa isi justifice alegerea pe combustibil fosil. De asemenea, mi se pare ca am vazut ceva afirmatii absolutiste, pe care le iau sub forma de gluma. Fiind in schimbare de caruta, m-am gandit la ID3. Copilotului, nu i-a placut interiorul si masina all together, asa ca asta a fost (Happy wife, happy life) si am mers pe o masina pe benzina. 1. Merita o masina electrica? - dpmdv, Da, atat timp cat va mai fi Rabla Plus si range-ul tot cres
    6 points
  40. @c_A_b: este posibil să ai dreptate, să fie ceva ca la Transalpina, dinspre Sibiu închis și dinspre Târgu Jiu deschis. Ziua a patra Borșa - Bârsana - Sighetul Marmației - Săpânța - Certeze - Baia Mare - Cavnic - Moisei - Borșa, distanța parcursă 322km cu un consum mediu 5.2l/100km, temperatura de plecare 5.5°C, cea de sosire 15°C. Un traseu mai lung dar interesant, din păcate nu am putut bifa și Satu Mare, deși eram la o intersecție la doar 30km, dar ar fi fost prea mult acest ocol suplimentar, din cauza timpului, nu neapărat a distanței. Caracteristic zonei cred, sunt drum
    6 points
  41. Primele impresii despre ambreiaj: Deja pot spune ca e o alta masina. Acum nu va inchipuiti ca e racheta. Insa plecarile sunt altfel, accelerarile sunt foarte in forta chiar si la motorul stock. Se adauga un pic potential si de la intercooler. Se observa si faptul ca ambreiajul e prea strong fata de puterea motorului si asta e adevarat. Insa modificarile le fac avand sensul care trebuie. Degeaba ridici motorul in potential si prajesti ambreiajul in 2 zile. Ca am facut si asa cu celalalt cabrio modificat :). Motorului ii vine radul acusi..
    6 points
  42. Am inceput la ora 15.30 - la ora 21.00 totul era montat si functional. Multumesc lui Mihai si lui Daniel pt tot ajutorul dat (pt suport moral, pt ajutor fizic, pentru documentare, pt experienta). Fara ei cu siguranta nu o faceam atat de repede si 100% nu iesea atat de bine.... este perfect...nici un zgomot dupa montaj. Am scapat de belele...ca sa zic asa. Ceasurile stau fix...asa cum trebuie, la fel si displayul MIB. Sanatate tuturor!
    5 points
  43. @Marius N nu cred ca afecteaza garantia, desi am facut si altele la masina incat sa nu imi mai bat capul cu aceste mici detalii. Referitor la masini, fiecare alege ce si cum ii place. Unii aleg utilitatea electrocasnicelor, altii cum arata masina de spalat. E doar o chestie de gust.
    5 points
  44. Eu incerc aici un scenariu si am sa ma opresc: baiatul a zis ca nu vrea sa se certe cu un om in varsta, deci baiatul e tanar si zice el ca nu-i sta in caracter sa se certe. Asadar omu ala in varsta a profitat de tineretea lui si de caracterul lui nerazboinic, ca sa zic asa, si a dat buleala la lucrare. Perfect plauzibil intr-o Romanie plina de abuzuri de cum iesi din casa. Asta nu inseamna ca acest baiat nu are parinti, prieteni, oameni care sa-l indrume sa-si ceara drepturile. Eu zic ca un forum, pe langa multitudinea de informatii super tehnice pe care eu nu le pot furniza, de exemplu, ar tr
    5 points
  45. La suma asta si la asa rezultate eu dupa un eventual esec al ANPC-ului m-as fi adresat instantei. Insa tot eu n-as fi apelat la aceasta procedura deoarece nu cred ca sunt inca bine specializati in asa ceva, e o munca foarte migaloasa, folia tre sa fie de calitate, mana de lucru tre sa fie super calificata si nu stiu daca aceste conditii se indeplinesc la centrele noastre de detailing. Probabil da, la unele, insa eu nu as avea incredere... A si inca ceva: daca stai prost cu banii, apoi las-o mai moale cu asemenea incercari de finete, lasa masina asa cum e pana te restabilesti financiar, ch
    5 points
  46. Din nou un miniconcediu impreuna cu fii-mea - pe la tzara si imprejurimi - aka Rasnov. Si pentru ca biciclete si ceva bagaje si lucruri d-ale casei de dus/adus, a fost randul busului. Nimic de reprosat, din contra, iar felul in care te zen-uieste in trafic pe orice drum este priceless. Vreau insa volan 3 spite de Golf - nu am reusit inca sa gasesc faimoasa bucsa adaptoare... Posibil saptamana ce vine sa am drum prin zona PBN si arunc si acolo o intrebare - am codul scris pe undeva...
    5 points
  47. Am ajuns in sfarsit la montaj, din pacate a trebuit pus lichid ate normal, sl6 pt ca daca vroiam altceva trebuia aerisit babeste si n am vrut, asa au folosit ce au ei in masina si e okish si asta.
    5 points
  48. Asta este si parerea mea referitor la plastice tari . Am facut drive test Mercedes E class fabricatie 2020 de la volan in jos plastic tare peste tot . Diesel 194 cp 4X4 automata 9 trepte pret 68 de mii de euro am primit oferta la 61500 de euro masina noua fabricatie 2020 septembrie . Seat Tarraco nu este masina premium clar ( nu stiu de ce unii mergeti sa faceti drive test cu gandul ca este o masina premium ), dar primesti multa masina , dotari foarte bune, asamblare si materiale bune . Plasticele sunt exact in media ce ofera industria auto la ora actuala la toate marcile . Daca nu suferi d
    5 points
  49. Mi-am mai luat niste jucarii pt tinut in portbagaj: un manometru Porsche Classic care este foarte finut si atent lucrat. Un multitool luat pe puncte de la Mol si o trusa micuta, 1/4 pentru cand voi mai mesteri chestii finute la masina, sa nu mai aduc trusa mare si grea din casa. Pe toate 3 nu le-am luat pentru utilitate ci pentru ca marketingul lor probabil m-a lovit in cap. Le-am luat ca mi-au placut, nu aveam neaparata nevoie
    5 points
  50. @Rave scuza-mi incoerenta, a trebuit sa deschid o sticlă de vin ca sa imi fac curaj sa întru în cușca leilor. Ca sa incep cu inceputul... Bag degetele in priza de la 3 ani așa ca a fost sa ma înțeleg cu electricitatea... Incat am făcut o facultate in domeniull si... am zis ca n-ar strica si un master in regenerabile... Si un job tot prin zona. So... SEN (Sistemul Energetic Național) grosso modo e împărțit in 3 bucăți: generare, transport si distribuție. Daca in distribuție au mai existat ceva investiții (de obicei extensii) si pe la transport au mai făcut un
    5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...