Jump to content

Leaderboard

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membri Seniori


    • Points

      36

    • Posts

      9,346


  2. mirceateodor

    mirceateodor

    Membru Level 2


    • Points

      33

    • Posts

      293


  3. EmilianPop

    EmilianPop

    Membru Level 2


    • Points

      21

    • Posts

      209


  4. ICiceu28

    ICiceu28

    Membru Level 2


    • Points

      19

    • Posts

      96


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/06/2023 in all areas

  1. Reusesc INTR-UN FINAL sa pun si franele. Ca de obicei, nu totul a mers perfect. Aparent portetrierii de Phaeton 3.0 (pentru etrierul ce e folosit la frana de mana) ce i-am luat erau o idee diferiti de cei pentru care erau proiectati adaptorii. Ori nu mi-au trimis cei de la dezmembrari portetrierii corecti, ori sunt modele diferite de portetrieri in functie de an.. nu stiu. Desi erau vopsiti electrostatic, practic i-am vopsit degeaba. Norocul a fost ca mai era un set bun de portetrieri pe stoc la garaj si i-am folosit pe aia. Mai trebuie doar sa ii fac negrii. In rest, totul a decurs ok. Spec frane spate: Etrieri principali - Brembo 4 pistonase Etrieri pentru frana de mana - Phaeton 3.0d, spate Discuri: 310mm Brembo (ventilate, perforate) Reminder spec fata: Etrier Brembo Z18 6 pistonase Discuri: 350mm Brembo (ventilate, perforate) Before: After:
    11 points
  2. Weekendul asta prelungit am dus masina la un eveniment de pasionati auto, in Arad. A fost expusa ca si demo car, las cateva poze si un mic filmulet. Fiind cu al 2-lea bebe proaspat venit acasa, nu prea am apucat sa merg si eu, dar macar a fost masina
    10 points
  3. Sa terminat solutia AdBlue cu care a venit din DE. I-am facut plinul
    9 points
  4. Dupa aproximativ 6900 km pot spune ca: -e o masina exact asa cum o defineste numele. -ofera tot ce trebuie ,manevrabilitate ,performanta,precizie ,sportivitate,prestigiu,lux,confort...le are pe toate. -acceleratia e acceleratie,frana e frana,muzica se aude cum trebuie ,evacuarea activa suna demential.... -se comporta excelent in toate conditiile. -piesele au preturi decente si cam toate consumabilile sunt pe stoc .
    9 points
  5. Astăzi am avut ceva timp liber așa că am terminat proiectul. Las aici o poză de final controllerul e custom, un Wemos D1 Mini configurat de mine, ca sa controlez banda cum vreau din telefon, pe orice aplicatie care suporta controller bluetooth.
    8 points
  6. Câteva imagini surprinse ieri la o iesire pe modul explore...
    8 points
  7. Pentru vara asta am revenit la anvelopele cu care am luat masina ,ContiSportContact 5 2021 cu aprobare porsche N0. Pentru a face schimbul le-am spalat temeinic .
    8 points
  8. Azi am schimbat jantele: Sebring cu ...Sebring . Am achizitionat modelul 8J cu ET40 si am renuntat astfel la vechile 7.5J ET51, pe care le voi scoate la vanzare. Imi intrase in cap sa imi iau distantiere si am zis ca mai bine fac asa momentan . Cata vreme raman pe varianta de suspensie stock, este foarte bine. Daca vreodata voi trece la coilovers, probabil ca voi reanaliza putin puntea spate, dar anul asta cu siguranta nu operam nimic pe partea de suspensie. Sper sa revin cu noutati peste aprox 1 saptamana
    7 points
  9. Zic sa continuam povestea... Dupa o tura de 16 zile si 10k km pe doua roti in care am atins capatul cel mai vestic al Europei... am revenit acasa si am facut trecerea de la flat-six la V8. Este greu de adaugat rulaj la masina dupa o lipsa asa indelungata in care sunt multe lucruri urgente de facut, dar seara si cu dispozitia potrivita alaturi de jumatatea mea mai buna am reusit de i-am miscat contorul peste cifra rotunda de 10k km in ambianta lui nenea Joe care le zice bine in ritm si in versuri... Why don't we go out tonight, Put on your favorite dress, Let's drive, let's ride... Pe perioada asta am vrut sa las masina intr-o parcare cu lift la intrare unde aveam un loc dar dupa cateva incercari de repozitionare in cabina, nu am reusit sa incapem intre senzori... prea lunga masina, asa ca a stat in curte. Nano s-a comportat excelent iar cu cateva ploi in acest timp arăta mai bine decat ma asteptam. Consumul e mixt, oras majoritar seara cu exterior, estimez eu un 50-50. In timpul zilelor de munca evit sa o folosesc in oras, nu am nici o bucurie sa trec zecile de santuri cu piatra si sa urc toate caminele de beton ramase aiurea in asfalt.
    6 points
  10. Salutare colegi, Avand in vedere ca business-ul imi solicita o masina mai mare pentru carat diferite echipamente foto/video pentru evenimente am decis sa cumpar un Sharan din pricina practicabilitatii si a confortului ce il ofera. Masina este un 1.4 TSI, cod motor CAVA, 150hp, supercharged (intre timp a beneficiat si de un Stage 1, urcand pana la 191hp si 340nm cuplu). Fiind o masina grea ma asteptam ca motorul de 1.4 sa fie putin fortat pus pe masina dar sunt super incantat de performantele lui. Masina am luat-o de la dealer, istoric complet din 2015 (pre-facelift) pana in Decembrie 2022 cand este la mine. - 0 probleme cu lantul de distributie si anexele lui - 0 probleme cu, consumul de ulei Nefiind foarte dotata si pasionat de asemenea de retrofit-uri ne-am pus pe treaba DOAR cu piese OEM. In mare: - retrofit de la ceasurile lowline la ceasurile highline alb-negru (cele 3D color sunt in garaj, urmeaza adaptarea lor) - retrofit volan cu comenzi - retrofit DRL LED - retrofit in prima faza la RCD 330G Plus de la RNS 315 apoi la MIB STD2 Nav + cablaj si mufa compatibila Carplay + camera LOWLINE compatibila - retrofit Door Warning Lights OEM LED - retrofit becuri LED interior OEM VW, marca Philips + becuri LED OEM la parasolare, torpedo si portbagaj - retrofit becuri LED OEM la numarul de inmatriculare - retrofit Footwell Lights fata + spate OEM LED (cumparati suportii necesari pt scaune spate) - retrofit panou cotiera cu modul USB OEM - retrofit panou clima cotiera OEM (panoul asteptam sa ajunga, instalatia electrica este realizata si trasa la punct) - retrofit becuri LED faruri H7 de la baietii de la LED IT UP - retrofit butoane cromate actionare geamuri electrice OEM - retrofit ornament hayon cu becuri suplimentare pentru spatiul portbagajului OEM - montat jante Audi Rotor 18" dar trebuie sa pun dimensiunea anvelopelor corecta momentan fiind montate anvelope 225/40/18 Atat imi vin in minte dar pe parcurs completez Ca si planuri de viitor: - ornament bara spate cromat OEM - spoiler hayon OEM - retrofit stopuri LED facelift (achizitionate, trebuie doar timp) - retrofit faruri Xenon Look - retrofit ACC - retrofit inchidere hayon electric + easy open (m-ar ajuta enorm) - etc. Am reusit sa adaug si cateva echipamente lipsa masinii cum ar fi triunghi reflectorizant OEM in ornamentul de hayon, compresor aer OEM + spuma roti, rulou portbagaj OEM Va las si cateva poze la care imi cer scuze ca nu sunt prea multe si prea profesionale dar urmeaza
    5 points
  11. Breaking News... Va salut. NU am mai trecut de mult pe aici ca NU prea au mai fost noutati majore...acum am zis sa trec in "revista" tot ce sa intaplat de la inceputul anului pana astazi. Prin aprilie mesaj porcos in bord “alternator workshop”, am mers si l-am reconditionat pe Energeticienilor la Viorel. Tot in aprilie am trecut si la rotile de vara. Acum de ceva timp se apridea ocazional sexy “Check Engine” in bord, se aprindea doar la cald si motorul intra in trepidatii….oprem motorul, stergem eroarea si contimuam mersul si tot asa zilnic prin capitala noastra draga. Am zis ca e cazul sa achizitionez toata aprinderea. Am luat: -Bobina Bosch. -Fise bujii Beru. -Bujii NGK (cu 3 electrozi). -Ulei Ravenol HCS 5W40. -Filtru ulei Mann. Le-am pus pe masina si merge brici! Am mai resucitat-o si de data acesta…zi placuta domnilor!
    5 points
  12. Simt mirosul de cafea si din poza. Initial am crezut ca o sa fie probleme dar placiile s-au curatat frumos. La fel displayul si butoanele. Desfacuta complet si curatata corespunzator. "Trenuletul unitatiilor". 1.MFD1; 2. RNC210; 3. Gama; 4. Beta. Asa arata pe masina. Acum caut un CD changer de portbagaj. Cele 1 DIN nu le pot folosi acum.
    5 points
  13. Am reușit să fac și un drum mai lung cu Family Dubana ( Cluj - Debrecen ) și mă declar pe deplin mulțumit de consum. 5 persoane/AC pornit/ Mers sportiv-chill - 6.9L/100km. Super încântat de mașină, foarte mulțumit de alegerea făcută! A trebuit să facem și o poză!
    5 points
  14. "BIG" Brake Upgrade Discurile fata/spate si placutele cereau schimbare dupa ~60K Km si am zis de ce sa nu fac un mic upgrade, diferenta de bani fiind destul de mica, asa ca am facut putin research, comparatii intre diferiti producatori si m-am apucat de adunat cele necesare. Spatele: Am inceput cu spatele, discuri de 358mm si placute Brembo de la Unix, 4 distantiere din inox confectionate la un atelier de strungarie, 4 suruburi OE cu 14mm mai lungi pentru repozitionarea etrierelor si un spray pentru temperaturi inalte pentru a vopsi aparatorile de praf din spatele discurilor. Urmeaza sa vopsesc electrostatic si etrierele spate, momentan nu am avut timp sa astept. Fata: Am cumparat niste etriere Brembo 18Z de pe o masina din 2011 pentru a fi cat mai "proaspete", acestia pot fi intanliti pe Touareg V10, Porsche Cayenne sau Audi Q7. I-am nimerit intr-o stare foarte buna doar ca erau vopsiti prost, la spray, si vopseaua era deja coclita. I-am lasat la baietii de la SRZ unde mi i-au vopsit electrostatic, aplicat noul logo Brembo si lacuit electrostatic. Discurile (350mm, 34mm grosime) si placutele, ambele Brembo, le-am luat de prin Germania iar arcurile, bleederele si senzorii de la Unix. In final, am inlocuit tot lichidul si am aerisit franele dupa metoda clasica. Am ales ATE SL.6, 2 litri. Nu am inca o concluzie, caci nu am pasuit inca discurile si placutele, astept seara sa nu fie trafic, dar cand totul va fi gata voi reveni cu un update. Nu ma astept sa franeze mai bine fata de ce aveam inainte, caci franele stock sunt mai mult decat suficiente, dar in mod clar voi avea o racire mai buna datorita discurilor mai mari si mai groase si un feeling mai bun in pedala. Urmeaza furtune cu insertie metalica. La urma urmei, totul a fost un moft
    5 points
  15. Am montat aparatori de noroi noi OEM fata si spate. Ajuta foarte mult, nu se murdareste asa usor acum.
    5 points
  16. @acidone77 am stat 1 ora la Boita-n sens… Momentan o poza… nu prea reusita. Apoi revin cu detalii Me happy
    5 points
  17. Un pic, da ... desi a fost riscant. Trimisa prin curier si plina de cafea. Ma asteptam la ce era mai rau dupa ce am primit-o. Am avut noroc. In prima faza am incercat sa cumpar una de la un centru de dezmebrari din zona. Dubla ca pret dar care s-a dovedit nefunctionala. Am primit de la @andrei_221un cd changer. Multumesc pe aceasta cale. O sa vad daca reusesc sa il conectez la MFD1. Si o poza de azi.
    4 points
  18. Urcare pe Vf Penteleu pe ploaie.
    4 points
  19. Salut tuturor Dupa 7 ani cu fostul S5 B8.5, care a fost o masina absolut senzationala, eram la un pas de a face trecerea la o electrica. Cu toate astea, am decis intr-un final ca mai merge un "last hurrah" inainte de trecerea la EV, care probabil va fi inevitabila pana la urma. Totodata, piticul a crescut intre timp, nevoia de spatiu de bagaje nu mai e atat de mare asa ca am zis ca merge si un coupe si asa am ajuns aici.... RS5 B9 Coupe. Rosu Daca e sa fac o scurta comparatie cu fostul S5 (pentru cei care nu stiu, S5 B8.5 3.0TFSI supercharged cu soft pe motor si cutie dus la 460bhp), diferentele cele mai notabile ar fi: tech. Diferenta de gadget-uri si functionalitati la interior este uriasa, fix cum te-ai astepta pentru 2 modele cu vreo 10 ani intre ele, dat fiind ca S5-ul 2012 era practic aceeasi masina la interior ca si in 2008 cutie: RS-ul are ZF8, S-ul avea S-Tronic. In mod absolut surprinzator pt mine, S-Tronic-ul era semnificativ mai smooth in timp ce ZF8-ul este *mult* mai brutal. Dar mult! motor: dat fiind ca S-ul modificat era cam la aceeasi putere cu RS-ul stock, probabil ca diferentele intre ele puse una langa alta la blana nu sunt uriase. Desi ma astept ca RS-ul sa fie overall ceva mai rapid, chiar se simte cuplul de neam prost (tocmai am testat-o pe dyno in weekend, 449bhp si 640Nm). Pentru comparatie, S-ul avea 450Nm stock si 550Nm modificat. pe de alta parte, mi-este super dor de supercharger... chiar si setup-ul asta twin-turbo de pe RS cu turbinele puse in V-ul motorului, oferind un lag f mic... nu are absolut nicio treaba cu raspunsul la pedala pe care-l avea supercharger-ul, era pur si simplu in alta liga. Motorul supercharged in ture decente (macar un 2000rpm) e on par la raspuns cu un EV, ceea ce spune multe. RS-ul twin-turbo nu se ridica din pacate la nivelul asta, not even close. Cred ca asta ar fi singura plangere pe care o am trecand peste raspunsul la pedala, odata ce treci peste "eternitatea" de juma' de secunda pana s-au incarcat turbinele, masina se simte semnificativ mai agresiva decat S-ul iar combo-ul motor+cutie este mult-mult mai sportiv decat era pe S, modul in care trece prin 2-3 trepte in cateva secunde este chiar impresionant. sunetul e si el complet diferit, mult mai agresiv RS-ul (chiar si decat S in forma modificata), fart-urile sunt super agresive, pocneste in continuu la fiecare lift off, crackle overrun, nu are soft limiter, urla ca nebuna la fiecare pornire a motorului etc. Asta chiar e o chestie f haioasa, de fiecare data cand opresti motorul, deschide valvele din tobe astfel incat la urmatoarea pornire sa porneasca pe modul "loud". Nu poti opri chestia asta. I like Ca dotari, urasc sintagma "full fara X" dar... e full fara discuri ceramice Chiar am cautat si nu mai gasesc nimic lipsa pe ea. Ma enerveaza groaznic-groaznic ca nu are webasto (S-ul avea si iubeam feature-ul asta) dar aparent nu exista pe RS5 deloc Exista si pe A5 si pe S5, dar nu pe RS.... aparent nu a mai avut loc. Daca e sa incerc o enumerare rapida a chestiilor mai importante (sigur ratez cate ceva): Black optics Evacuare sport Diferential spate sport HUD scaune piele incalzite + masaj + memorie "aripioare" reglabile scaune virtual cockpit camere fata/spate + 360 self parking trapa adaptive cruise control lane assist side assist volan + schimbator alcantara pielea neagra + cusaturi rosii audi drive select CarPlay / Android Auto Cam atat imi vine in cap pentru moment, va las cu niste poze
    4 points
  20. mai desfundam putin si nasul
    4 points
  21. Am gasit un far drepta xenon in stare buna si la un pret fain asa ca nu am ratat ocazia. Curatat arata mai bine decat ce am eu pe masina. Inainte si dupa. Intre timp am schimbat si minidotul cu unul vechi de vreo 10 ani. Cel existent nu se mai vedea aproape deloc. Pana la adaptoarea ceasuriile cu maxidot zic ca merge si varianta asta.
    4 points
  22. Am schimbat si capota. La baza parbrizului era ruginita. Un pic de polish pe "noua capota" si masina arata deja mai bine.
    4 points
  23. A trecut ceva vreme,dar nu am stat deloc. Am schimbat : electromotorul , ventilator mare, motoras clima, garnitura pompei lichid parbriz si sonda lambda. In bord nu mai am nici o eroare. Masina porneste excelent si merge foarte fain. Am scapat si de " Bob" - donatorul. A plecat pe platforma fara usi.
    4 points
  24. Dupa mai bine de 15000km pot sa fac si un mic review despre masina. Plusuri: - spatiu mare in interior; - vizibilitate foarte buna; - sta foarte bine pe sosea si pe viraje, mai ales daca o pui in mod sport cu chassis control zici ca e lipita; - farurile matrix led sunt un adevarat avans tehnologic, desi scumpa optiunea merita fiecare leu; - vopseaua se potriveste perfect cu pachetul sportline cu negru, multa lume ma intreaba de masina, chiar si oameni necunoscuti de pe strada, cel putin eu nu sunt obisnuit cu asa atentie; - panorama mare este foarte faina, e prima mea masina cu pano/trapa, dar pot sa zic ca imi place mult; - scaunele au suport lateral foarte bun, chiar stai bine in ele - virtual cockpit este o chestiune interesanta cu care m-am obisnuit din prima, nu as putea sa mai trec la cadranele clasice; - volan incalzit este ff bun iarna daca nu ai garaj. - incalzire auxiliara la fel ff buna iarna daca nu ai garaj, de exemplu am fost in concediu e iarna 1 saptamana si am lasat masina in aeroport, cand am aterizat inapoi pana sa ajung la masina am pornit din aplicatie incalzirea si pe cand am ajuns la masina, era dezghetata si incalzita; - DSG 7 este un upgrade fata de DSG 6 clar, in treapa 7 motorul nu sta turat deloc, este pentru viteze mari pe autostrada, dar sincer consumul mare pe autostrada tot nu il inteleg. Minusuri: - in oras consumul este de 10L/100 km, ceea ce este ok, in afara, undeva la 7% daca mergi normal, daca o calci sare la 10% ceea ce mi se pare mult; - suportul de pahare este degeaba, ff greu de utilizat; - nu poti dezactiva wireless charging ceea ce ma enerveaza maxim; - este un pic cam rigida (cel putin cu rotile de 20 inch cu care a venit); - acceleratia fata de fosta mea skoda oct 3 de 150 cp este mai slabuta, chiar daca are 200 cp kodiaq e si mai grea si se simte; - scaunele ventilate sunt mai mult un moft, inca nu le vad rostul, sincer nici nu e vara, dar cel putin pana acum nu le vad rostul; - pedala virtuala de la portbagaj, desi functioneaza cum trebuie zic cei de la reprezentanta, eu nu o vad chiar un sistem reusit, cateodata nu vede piciorul, etc... - asistent parcare cam useless, eu parchez tot timpul fara; - camera video spate, desi e utila, eu m-am obisnuit de la vechea masina cu senzori si oglinzi laterale, parearea mea este ca te descurci bine si fara; Cei de la Skoda mi-au facut un update de soft, era ceva rechemare pentru comenzile de pe volan, si cam atat, in rest totul ok.
    4 points
  25. De 1 iunie, fiecare cu jucaria lui. Eu am schimbat filtrele si uleiul. 217800 km la filtrul de polen, sistemele dau uneori codul KU2545 care e putin mic, CUK 26010 care intra cam fix. Este un sentiment fain, sa poti schimba singur aceste chestii simple. Banuiesc ca la modelele noi esti dependent de diagnoza.
    3 points
  26. Salutare! N-am mai dat de mult timp pe aici...Nici mare lucru nu s-a intamplat cu agregatul din dotare, benzina si km. Insa de ceva timp ma necajea un miros insuportabil, cu precadere de cand venise caldura. Ce sa fie, ce sa fie?! Scurgerile de sub stergatoare pe extremitatile aripelor erau infundate, praf, nisip, frunze etc. astfel mi-a compromis filtrul de polen si rezistenta de la treptele ventilatorului. Pe langa acestea ma necajeau butoanele de la actionare geamuri, probabil si ele oxidate dupa ultimul detailing. Cureaua de accesorii dadea si ea semne de oboseala ( crapaturi subtile ) astfel am recurs la schimbarea acesteia. In final, am ajuns si la borna cu numarul -> 200,000 km Sper sa ma poarte linistit pana la vreun urmator upgrade!
    3 points
  27. Felicitări pentru achiziționarea noului tău automobil! Cu siguranță, ai făcut o alegere bogată în dotări și accesorii. Modelul Style 2.0 TDI 190 CP DSG 4x4 este complet echipat, oferindu-ți confort și siguranță în timpul călătoriilor. Adăugarea accesoriilor precum prezoanele antifurt, aparatoarele de noroi, protecția de cauciuc pentru tunelul median și cardul SDXC de 64 GB îți vor asigura o experiență completă. Bucură-te de mașina ta nouă și de toate facilitățile pe care le oferă!
    3 points
  28. Salutare din nou! In primul rand, multumiri lui @Doomy pentru pont! Era vaselina dar nu parea sa fie prea multa sau cel putin nu la fel de mult ca la cea din dreapta. Si nici nu se misca asa de usor capatul ala de planetara. Am mai scapat de bazait/vibrat (nu mi se pare ca e complet) dar pare ok acum ca nu se mai transmite in masina. Acum am de schimbat suportii motor ca se vedea cum motorul se scutura rau la oprit/pornit/franat. Comandat set complet -> vineri instalam. Sambata sunt ocupat cu "sound gear" pentru nunta surorii mele si sper sa apuc sa si spal masina cum trebuie, apoi duminica nunta si saptamana viitoare sper sa ma bucur de un weekend cu rulota la Bran Frane avem, suporti motor o sa avem, planetare noi avem... De-abia astept sa imi fac timp sa pun si axa cu came si ce mai trebuie. Dar ma mananca tare "chelea" sa cumpar o chiulasa si sa o duc la reconditionat si sa schimb chiulasa cu totul, cu scaunul supapelor refacut, cu simeringuri schimbate, garnitura noua, tacheti noi, etc. We shall see...
    3 points
  29. Dubios, a mea 1.5 a venit cu capac si antifonare. E deaia "de export" cum se vorbea cand primeai dacia 1310 in vremea comunismului
    3 points
  30. Cum să fie 0.04L? Ce schimb poți face cu 40 mL? Sunt 30L x 0.04, adică 1.2L.
    3 points
  31. Si nu "Rivanol"!
    3 points
  32. Salutare. Pentru ca planetarele aveau o vechime si uzura si jocul intre acceleratie-deceleratie era destul de mare, am zis ca fac o treaba buna si pun planetare noi. Set complet. Ce sa fie? SKF sau Spidan? Am mers pe SKF, desi, cred ca era mai bine pe Spidan. De ce zic asta? Pai ca m-am ales cu un bazait/vibratie (nu e bataie) care rezoneaza in masina pe la 1950-2050 RPM sau pe la 4000 RPM (aici se aude mai tare). Se aude in accelerare si decelerare doar in drive/Sport. In N nu se aude. Au aparut instant la schimbarea planetarelor. Daca ati mai auzit... de problema asta sau vazut pe undeva pe forum, dati una dupa cap sa ma apuc de citit... In alta ordine de idei... Mi-am pus oglinzi in loc de discuri Frana prinde bine, pedala ferma (de pui, de porci, etc)
    3 points
  33. Salutare, zilele trecute am facut o vizita in Germania la fabrica din Wolfsburg. Am ramas placut impresionat de partea de productie dar si de muzeul VW. Am vrut sa ii testez si limita de viteaza in Germania dar nu am reusit din cauza conditiilor meteo. La sosirea in tara am deschis dosar de dauna pentru inlocuirea plasticului de la trapa. Crapatura a avansat si pare ca nici chederul nu mai sta cum trebuie.
    3 points
  34. În sfârșit am reușit să pun mâna pe butoane OE cromate Achizitionate din dezmembrari dar impecabile optic! Love ‘em
    2 points
  35. Masina a supravietuit ok. Husa e perfecta pentru astfel de situatii. Ma declar multumit. Intre timp am desfacut cd changerul pentru curatare. Folia laserului are trasee corodate. Am comandat alta cu cablu. Daca tot ma apuc de operatiune o sa montez si cablul pentru incalzire in scaune.
    2 points
  36. Dupa doua luni de asteptare, a ajuns in sfarsit si admisia. Am montat-o singur, a durat cateva ore, dar a fost experienta amuzanta, avand in vedere ca instructiunile de la Eventuri vin de pe RS3 unde suportii sunt diferiti. Diferenta sunetului la admisie e mai mult decat evidenta atat din interior cat si din exterior. Acum am inceput un nou mic DYI. In urma cu o luna am dat comanda de un kit de iluminare auto RGB de la Glowkit (UK). Avand in vedere ca eu am deja instalat kit-ul de la Maxton, kit-ul s-a montat super usor. O sa incerc zilele astea sa termin cablurile si revin cu poze. Am decis sa trag cablurile pe la semiaripi decat sa-mi stea agatate pe dedesubt aiurea. Singura problema e ca trebuie taiate la fiecare roata si facute legaturi noi. Singurul sfat pentru cine-si va monta pe viitor, e sa nu taiati cum am taiat eu aici, ci dintr-un capat sau celalalt al rotii, unde incepe banda urmatoare de LED. Astfel incat, aici vine un cablu intreg, iar la taietura, puteti pune un conector triplu, cu garnituri, care sa poata fi scos usor cand veti demonta pe viitor. Recomand un kit simplu, de pe AliExpress, de genul asta https://www.aliexpress.com/item/1005002780390428.html. Astept sa-mi ajunga zilele astea ca sa termin legaturile. Acelasi lucru am facut la semiaripele spate, iar firele ajung la ultimele 2 benzi LED pe care eu le-am montat unde e diffuserul si senzorul de deschidere hayon cu piciorul, pentru ca n-am loc destul sa le montez pe "colturi". Cablul final cu controllerul vine prins frumos de cablajele care duc in portbagaj, prin aceeasi cale de acces sigilata cu o bucata de cauciuc, avand in vedere ca bateria mea e in spate. Pentru cei cu bateria in fata, recomand sa incepeti din spate spre fata, ca sa va ramana controllerul undeva pe la motor, conectat la baterie. Nu trebuie la terminal 15 (contact pus), avand in vedere ca, controllerul isi pastreaza setarile si nu porneste decat din aplicatie pe telefon, prin bluetooth.
    2 points
  37. Pe weekend masina a stat sub carport. A trebuit sa o mut si se pregatea de ploaie si gheata asa ca... A fost doar ploaie...dar au iesit toate canalele. Nasoala vreme.
    2 points
  38. In spiritul bunului simt, revin cu informatii, dupa ce, se pare, am rezolvat cu DPF-ul. L-am demontat la un service din Suceava, care a efectuat si operatiunea de curatare chimica, apoi remontare, resetare si actualizare valori cu diagnoza. Acum pres diferentiala e undeva la 5-6 mbar. Am facut deja 180 km mixt si inca nu a cerut regenerare. Se pare ca am scapat usor, cu DPF intreg, fara fisuri sau ceramica topita. Am schimbat si uleiul, de la Castrol LL 5w30 la un Ravenol, 5W30,cu spec vw 50700, si sincer se simte diferenta si la zgomot produs de motor, si la mirosul gazelor de la teava de esapament.
    2 points
  39. Încă un retrofit mult așteptat de mine s-a finalizat. Totul functioneaza a la cart exceptand încălzirea în banchete dar poate rezolvam
    2 points
  40. @mad_katAsa e. Jumatate standard si jumatate Pacific. O sa vina si randul ceasuriilor. Momentan avem piele noua: Nuca refacuta si un alt volan imbracat.
    2 points
  41. Va salut! Sunt foarte fericit ca dupa 8 ani de Octavia 3 am luat o alta Skoda, un Kodiaq de aceasta data, motorizare 2.0 TDI, 200cp DSG, 4x4. Dotari principale: - faruri matrix led - trapa panoramica - scaune electrice ventilate de piele - virtual cockpit - dynamic chassis control - camera video spate - incalzire auxiliara - volan si parbriz incalzit - asistent parcare - tot felul de asistente pt siguranta - navigatie - hayon cu deschidere virtuala - jante 20 vara si 18 iarna Zilele ce urmeaza o sa pun mai multe poze si detalii.
    2 points
  42. Eu le am dat jos si le am vandut dupa 1 saptamana. Dar poate esti tu mai norocos.
    2 points
  43. Revin cu noutati. Cei de la service si-au recunoscut gresala ca au schimbat broasca usa dreapta fata in loc de broasca usa stanga fata si azi au schimbat broasca de la usa fata stanga. Acum totul functioneaza asa cum ar trebui.
    2 points
  44. @dercos ultima data cand am verificat pe DJ si DN (DNCB) limita era 90.
    2 points
  45. Prezent Dap, recunosc ca a cantarit mult si pt mine asta, s-a simtit ca un “now or never”… mai ales ca pt sotie am facut deja trecerea la EV si am fost si eu cat pe ce Si va las si cu un filmulet foarte anti-EV https://youtu.be/_R9Z6cICCrk
    2 points
  46. A mai ajuns pe Dubană un reper oem. Se pare că lumina emisa in portbagaj de LED-urile Philips, OEM VW nu emanau destula lumină asa ca am ales sa trec la reperul de lampa LED. Vizibil emana mai multă lumină. Vedem diseara!
    2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!