Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/20/2024 in all areas

  1. Salutare tuturor! In urma cu o săptămână, prin intermediul unui grup de whatsapp pe care il administrez, am lansat o invitatie la un mic "meeting" audi and friends, va las o poza cu o parte din masini la cea de a doua locatie din traseu mai jos. De asemenea, din cauza unui taximetrist grabit, am reușit sa sparg spoilerul de la bara spate (acel difuser), iar masina arata cam asa fara el. O sa il pun la loc, reparat, dar acum am oportunitatea sa io modific putin, si sa scot un tips dublu afara, pentru un confort mai bun la relanti. Sa fac sau nu mutarea asta? Cer si eu parerea publicului ca sa spun asa. De asemenea, daca tot am luat volanul, nu am putut sta mult fara sa il montez, dar era pacat sa nu punem si cruise control. Am ramas placut surprins ca masina fiind benzina, mufa intermediara era precablata spre ecu (chiar daca la beetle ecu este la 5cm distanta de acea mufa, m am bucurat ca a fost precablata), deeeeci, beetle nu e golf 4, glumesc. Las cateva poze cu volanul pus pe masinuta Va urez o săptămână minunată si astept parerile dvs legate de evacuare!
    10 points
  2. Buuuuuuuuun, din nou saptamana viitoare a devenit luna viitoare. M-am obisnuit cu treaba asta. Partea buna e ca am reusit sa incalt jantele, si sa le pun pe masina. Am avut o mica problema la o perna pe care am remidiat-o. Am rezolvat si pompa de apa secundara care functioneaza perfect acum. Inca 2 chestii off the list. Las si cateva poze in noul setup: Ultima poza e cu nivelul cu care circul de obicei. Jantele fiind foarte usoare, se simte si directia o idee mai usoara. Franele se vad mult mai bine acum, mai ales cele de pe spate. BBS-urile vechi au intrat la vanzare. Daca nu se vand, le voi reconditiona si le voi pastra ca si al 2-lea set. Unii poate observati, inca nu am grilele din bara. Am reusit sa comand complet noi grila centrala + grila stanga. Din pacate grila dreapta efectiv nu o gasesc nicarier. Nu o mai duce nimeni. Daca stiti voi cineva care m-ar putea ajuta in directia asta, as aprecia mult. Am si grilele vechi, dar cea din dreapta e putin decupata de la traseul vechi de intercooler. Nu e decupata tare dar la masina asta, totul trebuie sa fie impecabil E putin trist ca deja nu mai gasesti piese pentru ele. Daca nu mai gasesti grile pentru bara, o zona care e destul de expusa la incidente, ce sa mai zic de lucrurile marunte? Pe langa asta, am mai luat multe chichite. Plafoniere spate originale negre. Chit ca si ale mele sunt vopsite, alea originale au si iconitele de on / off / on when door open, pe ele. Ceasurile inca asteapta, suport ochelari OE pe care trebuie sa il curat si vopsesc. Inca un set de grile manere noi originale (erau la pret bun), cleme usa prag (pragurile ce sunt pe usa au niste cleme ce as vrea sa le schimb ca sunt subrede - din nou, aceste cleme nu le-am gasit nicaieri, noroc cu ebay si traiasca B5.5) Am mai cumparat si un set de magneti foarte puternici pentru numar. Am pregatit numarul cu banda de protectie in spate sa nu stricam vopseaua + magnetii. Mai am de dat bara jos si sa pun magnetii in spatele ei. Clima e urmatoarea prioritate, identificat de ce nu mai merge / ce s-a intamplat si reparat.
    9 points
  3. Nimic nou pe frontul litoral, de unde tocmai am mai facut un road trip, continua sa inghita kilometri, oferind aceeasi placere pt mine ca sofer…da, e vechi ca un ursulet de plus, da e demodat, dar e babuinul meu si imi place la fel de mult ca la inceput…cred ca am sa ii iau o prajiturica, sau un energizant din ala, Kong😃😃😃😃😃 Brgds
    9 points
  4. Stie multe despre masini , mereu am admirat oamenii care cunosc si vorbesc ce trebuie - sunt putini - ca o voce clara pe un post de radio unde e doar zgomot de fond in restul timpului Asa ca apreciati-i si pe @F l o r i n , @EEXCALADE , @Al Bundy + mai sunt cativa , profesionisti care ajuta cu sfaturi bune pe gratis Revenind la @Doomy Stie sa povesteasca ( la fel stie si @corad0 , sunt unii oameni ( nu multi ) care au talent sa se faca placuti cand povestesc ceva ) Stie sa filmeze , sa pozeze , sa redacteze postarile Stie sa se descurce in orice situatie , are si mult bun simt , se simte asta din tot ce posteaza Exista doua feluri de bun simt - bunul simt al omului simplu , de la tara ( rar il mai intalnesti la unii batrani , putini de altfel ) - bunul simt al omului destept , stapan pe el , care inlocuieste aroganta cu intelepciune ( si asta e rar , majoritatea oamenilor destepti sunt aroganti ) Unul din topicurile mele preferate Niciodata nu m-a atras Tiguan-ul dar mi-a devenit simpatic datorita acestui topic , ba mai mult , cand vad unul culoarea asta ma uit la numar sa nu fie @Doomy
    8 points
  5. A ajuns comanda zilele trecute 🤩! Hai să facem un scurt rezumat: L&K 2.0 TSI 265 CP 4x4 02.07: comandă plasată 06.07 - 29.07: concediu fabrica 22.08: mașina fabricată 28.08: mașina în Curtici, cu Cartea de Identitate emisă 05.09: ridicat mașina de la dealer Am atașat și câteva poze – scuze pentru calitate, din cauza limitărilor forumului. Dacă aveți întrebări, nu ezitați! 😊
    7 points
  6. Au trecut deja aproape trei săptămâni de când am început retrofiturile cu @Mihai.Nechifor, dar din cauza lucrărilor de canalizare a străzii, realizate în regie proprie si a serviciului, nu am mai avut nici timpul și nici dispobilitatea necesară să scriu. Din păcate ce e mai rău, nu am avut nici posibilitatea de a finaliza lucrurile la mașină, deși am început sa o scot la plimbare. Să începem cu începutul: cu o seară înainte de a o duce la Mihai, am echipat cele două bare cu senzori, reflectoare, grile și ce mai erau pe acolo A doua zi, am încărcat totul în Golfuleț și i le-am predat lui Mihai care urma să facă retrofitul farurilor cu xenon cu senzor de autoleveling, a instalației de spălare a farurilor, goarnei alarmei și a senzorilor de parcare față-spate. După ceva timp am luat mașină de la Mihai, deși nu finalizase retrofitul, întrucât am vrut să montez și eu din piesele rămase pentru că urma weekendul și el nu mai lucra, urmând a o aduce săptămâna ce urma. Rămăseseră de rezolvat ledurile, care refuzau momentan să se aprindă și de asemenea avea eroare pe calculatorul de afs (aveam deja vu, de la experiența cu Tiguanul). Nu era o problemă majoră pentru mine, întrucât asa cum vorbisem și cu Mihai, era clar o problemă pe codarea centralei electrice highline, care provenea de pe un Skoda Superb și de asemenea de schimbarea calculatorului de afs, care provenea, probabil de pe un Passat, cu unul de pe un Golf 6. Pornisem bine: aveam senzori de parcare față-spate funcționali să completeze camera de mers înapoi montată de mine, aveam alarmă cu goarnă, aveam instalația de spălat farurile, farurile cu xenon cu autoleveling, fază scurtă si lungă. În weekend aveam de gând să desfac ușile și să montez semnalizările dinamice în oglinzi, puddle lights, lumini în portiere și să fac izolarea fonică. Am început însă cu montajul cutiei bateriei, pentru că nu îmi plăcuse idea de a sta bateria în aer și am cumpărat una. De asemenea am schimbat becurile de semnalizare din faruri cu unele led, canbus, mai puternice pentru a fi mai vizibile. Apoi m-am apucat de desfacut fețele de uși și a oglinzilor, ocazie cu care am "îndoit-o pe cea de la șofer... Am comandat altă oglindă pentru a o înlocui. Am tras firul pentru puddle lights, am conectat vcds-ul și am codat și apoi am testat noile semnalizări. Totul ok pe partea de semnalizare și a jocului de lumini, doar că una din lumini este albastră și una mov... Am să văd dacă comand alt set sau vor rămâne așa. De asemenea puddle lights (luminile de sub oglinzi) funcționau corespunzător. După aceea m-am apucat de lipirea izolării fonice pe fețele de uși și pe uși. Nu m-am mai chinuit să scot macaralele, chiar dacă văzusem un filmuleț, întrucât mi s-a părut destul de complicată și riscantă operațiunea. Am preferat să izolez cât de bine am putut restul ușii. După ce am terminat cu fețele de uși, am legat și codat și luminile din portiera. Totodată am montat și un fir de neon transparent, dar cu iluminare albastră la funcționare. A fost ceva de muncă cu potrivirea și găurirea fetelor de uși, dar sunt foarte mulțumit de rezultatul final, în special noaptea. Suplimentar am schimbat toate butoanele cu cele satinate Apoi am facut o aspirare completa a interiorului si am montat totul la loc, plus scaunul pasagerului. Totodată fiindcă veniseră și clemele de prindere a stopurilor de pe aripi, am desfăcut stopul din stânga și după montarea clemei, s-a așezat altfel stopul pe linia caroseriei. Cam asta a fost de făcut in weekend, după care am asteptat sa treaca zilele pentru a ajunge din nou la Mihai, să încercăm alte codari. După mai multe încercări în sfârșit s-au aprins led-urile, farurile funcționând corect cu daylight și poziții pe led, fază scurtă și lungă pe lupă și de asemenea și flash-ul. Singurele erori rămase au fost: pe afs (no bend light) și pe ledurile de la proiectoarele de ceață. Am găsit și comandat alt calculator de afs, de data asta de pe un Golf 6 și l-am montat, am șters erorile și farurile au funcționat corect, dispărând si eroarea din bord. Rămâne doar să le reglez ca să nu îi deranjez pe alții. Apoi am așteptat seara, pentru a ieși la plimbare, ocazie cu care am făcut o nouă sesiune de poze. Azi am schimbat si al treilea stop, întrucât era comandat de pe Aliexpres (are siglă VW) și am așteptat destul de mult să ajungă. A costat aproximativ 92 lei față de minim 280 lei la noi. Garnitura de cauciuc era aproape dublă ca grosime față de cel vechi și nu am reușit sub nici o formă să-l clipsez pe hayon. După puțin studiu, am hotărât să-l micșorez cu ajutorul unui cutter subțire și de data asta s-a clipsat corespunzător. L-am testat și totul este în regulă, inclusiv stropitorul, care acum dă lichid pe hayon. Ce mai am de făcut? La interior: trebuie să montez toate plasticele la loc, bancheta spate, portbagajul, subwooferul, să rezolv parasolarele (o să le inversez să văd dacă asta e problema de fapt). La exterior: vreau să dau cu antifon spray pasajele roților, să montez la loc carenajele și scutul de pe față, să finalizez alinierea și prinderea barelor față și spate, să înlocuiesc ledurile de pe proiectoare cu becuri Osram pentru a scăpa de erorile din bord și un set de ștergător pentru parbriz și hayon. Urmează să montez filtrul suplimentar la ventilatorul de habitaclu (pe care vreau să-l scot, să-l curăț de praf și să-i ung axul). De asemenea, va ajunge la infoliat geamurile si luneta, intr-o nuanță asemănătoare cu cea de la Tiguan. Apoi o să o iau la puricat pe partea mecanică: vreau să îi schimb egr-ul cu unul original (ocazie cu care nu va m-ai rămâne nici eroarea din bord) împreună cu o curățare a capotei de accelerație, apoi să verific bucșele/bieletele de pe față întrucât se aud niște zgomote. Trei luni si aproape 3.450€ mai târziu (îmbunătățiri, înmatriculare și reparații, fără costul mașinii) mașina a beneficiatde următoarele: 😁 Exterior: ● înlocuire prag dreapta ● înlocuire aripă față stânga ● vopsire aripă față stânga / dreapta ● vopsire aripă spate stânga / dreapta ● vopsire bară față / spate ● vopsire capotă ● vopsire prag dreapta, senzori parcare ● înlocuire bară simplă cu bară cu locaș spălătoare faruri și proiectoare ceață ● retrofit proiectoare ceață ● retrofit senzori parcare față-spate ● retrofit faruri bixenon ● retrofit instalație spălare faruri ● înlocuire rezervor normal cu rezervor pentru spălătoare far și senzor nivel lichid ● retrofit alarmă cu goarnă ● retrofit cameră mers înapoi ● înlocuire stopuri cu led ● retrofit puddle lights / lumini sub oglinzi ● înlocuire semnalizare oglinzi cu cele dinamice și joc de lumini ● înlocuire al treilea stop și reparat conducta de stropit hayon Interior: ● curățare interior complet ● antifonare uși, tavan, portbagaj, podea, hayon ● montat footlights pentru locurile din spate ● înlocuire becurile halogen cu leduri - plafoniere, torpedo, portbagaj, parasolare, footlights ● retrofit lumini led în uși (exit door lights) ● montat fir neon în portiere ● înlocuit cablaj lumini tavan și reparat lumini parasolar pasager ● montat cameră supraveghere trafic față (urmează și cea de pe spate după montarea foliei) ● înlocuire RCD310 cu RCD360 PRO cu Bluetooth și conexiune carplay / android auto ● adăugare subwoofer ● acoperitoare pedale inox ● înlocuire nucă și manșon schimbător viteze ● tăviță cauciuc portbagaj Profit de această ocazie să îi mulțumesc și pe această cale lui @Mihai.Nechifor pentru toate retrofiturile făcute și îl și recomand pe această cale! Urmează fi alizarea lucrării de canalizare, astfel încât să pot băga mașină în curte și să finalizez toată lucrarea și nu în ultimul rând să o predau beneficiarului final, adică fiică-mii. 😁
    7 points
  7. Neata I am back - urmeaza HUD
    7 points
  8. Salutare Sa mai stergem praful pe aici 20.000 km parcursi de la achizitie Pe la sfarsitul lunii iunie, inceputul lunii iulie concediu, destinatie Italia Umplem masina cu bagaje si rezervorul cu OMV 100 si pornim la drum: - Ungaria, lacul Balaton - Italia, Venetia (incerc sa evit pe cat posibil locurile aglomerate in concedii, dar nah, sotia😁) am pornit spre munti, Dolomiti! Ne-am cazat pe langa Cortina d' Ampezzo, urmand sa facem diferite trasee in fiecare zi la pas sau doar plimbare cu masina traversand diverse pasuri, o scurta enumerare pt cei pasionati de munte sau idei pt calatorii viitoare: pasul Tre Croci 1809m, lacul Sorapis, pasul Falzarego 2105m, telecabina Lagazuoi 2730m, lacul Braies, Rifugio Auronzo 2320m, Tre Cime, Cinque Torri, pasul Gardena 2136m, pasul Tonale 1883m Ne-a placut foarte mult, in special cele evidentiate, foarte faini Dolomitii! - Italia, lacul Como - Slovenia, Postojna, Predjama in total aprox 3800km Masina s-a comportat foarte bine, fara nici o problema Ajuns acasa a urmat revizie, am mers tot pe Motul Specific 0w20 Zilele trecute am comandat un set de anvelope de iarna, am mers pe Vredestein Wintrac Pro, astept sa ajunga Atasez cateva poze
    6 points
  9. Partea mea preferata, micile detalii
    6 points
  10. Mulțumesc! Primele poze pe care le-am făcut în ziua în care a ajuns. Revin după achiziție cu impresii.
    5 points
  11. Salut din nou, A venit toamna, cel putin in IASI, asadar nu ratez ocazia sa ma bucur de natura, binenteles cu Kodiaq ul din dotare.In urma iesirilor mele precedente, off the road, am reusit cumva, nu stiu unde si cand, sa crap usor scutul de plastic, si am gasit si niste pietricele pe acolo :D, asadar cred ca in viitorul apropiat o sa purced la achizitionarea unui scut motor si cutie.Deja am gasit ceva ceva dedicat pe un site din Germania, ceva din aluminiu, poate putin mai scump dar cu reviewuri bune si usurel.Consider ca e ceea ce trebuie pentru drumurile pe care le frecventez eu cu precadere si micile iesiri in natura soft offroad.Toate cele bune tuturor!
    5 points
  12. @srn_stanciu Despre fiabilitate putem discuta peste câțiva ani, însă pot să îți spun că motorul TSI de 265 CP nu ar trebui să aibă probleme dacă e întreținut corespunzător. Este același motor care se montează pe Audi de câțiva ani, iar problemele clasice legate de motoarele pe benzină au fost rezolvate de multi ani. Codul motorului este DNPB. Las mai jos un scurt filmuleț și câteva poze cu interiorul. https://www.youtube.com/shorts/WEJE2u4Y0ks
    4 points
  13. Azi am scăpat de pocnetele și zgomotele ce se auzeau din zona punții față. Am început cu operațiunea programată de schimbare a capetelor de planetară de la ambele roți. Am mers pe Spidan până la urmă, diferenta de aproximativ 50 lei/buc față de SKF, mi s-a părut nesemnificativă. Până la urmă, cele dinspre cutie au rămas pe poziție, nu le-am mai schimbat întrucât nu au prezentat uzură. La demontarea jugului față, verificând bucșele, am constatat că erau crăpate. așa că, le-am înlocuit si pe acestea, atât cea superioară cât și cea inferioară. După remontarea tuturor componentelor am mers la un test de drum. Zgomotul principal a dispărut, cel care se simțea in caroserie, dar a mai rămas un pocnet la anumite viraje la dreapta cu spatele, din zona dreapta față. După alte câteva manevre, ne-am edificat și ne-am întors la service, unde am urcat Tiguanul pe elevator. Suspiciunea mecanicului era bucșa mică de la brațul drept (pe care l-am schimbat acum un an, de la Lemforder, luând braț complet cu bucșe și pivot ). Se vede si uzură de pe jug, bucsa fiind cumva aproape inexistentă pe partea aceasta (avea cam 2mm) După inlocuire bucșei cu una de la Meyle, am trecut la următoarea operațiune, urmând ca testul de drum să-l facem la sfârșit. Ceea ce m-ai rămăsese de făcut era curățarea clapetei de accelerație, întrucât trecuseră 5 ani și peste 60.000km de când făcusem curățarea anterioară. Nu era foarte murdară, depunerile fiind la jumătate din ce fusese acum 5 ani. Înainte de a demonta clapeta, la scoaterea racordului de plastic dintre priza de intrare a aerului și filtrul de aer am constat că acesta fusese rupt si ulterior lipit, dar cei de atunci au "uitat" să-mi menționeze acest lucru. După curățarea clapetei s-a montat totul la loc si am mai mers la o testare. De data aceasta nu am mai auzit nimic, indiferent de manevrele făcute. Așa că mi-am luat o piatră de pe suflet și continuăm cu pași repezi spre ITP-ul de la finalul lunii. 😁 La final fac un mic spoiler, cu promisiunea să revin cu prima ocazie când o săam timp. 🙃😁
    4 points
  14. 180 000 km azi maine, masinuta (lol) merge bine in continuare, posibil ca incet-incet sa ne gandim la despartire. Am mai avut 2 mici probleme, putin semnificative. Tare multumit de ea, mai ales ca acum ca am mai pus si eu niste ani pe raboj a mai scazut si consumul. 😄 Baiul e ca nu stiu ce ar putea urma...
    4 points
  15. Dupa 82.000 de km in 7 ani cu 2.0TDI (fara AdBlue) din care 70-80% fataiala prin oras si maxim 7-8 drumuri mai lungi pe an consider ca e mai potrivit un hybrid si chiar PHEV, am acces la incarcari gratuite. Asa ca atunci cand a fost anuntat, am zis ca e momentul potrivit, doar am asteptat sa mai treaca un timp de la lansare, sa il prindem dupa aproape un an de la inceputul productiei.
    4 points
  16. Acuma serios, cata ceata ati prins? Asa in general:)). Pt situații de astea tin eu golf 4🤣
    4 points
  17. Gabriel 77 "Nu am avut ocazia să-l văd la lucru pe Octavia, dar dacă este tot așa gurmand, nu îmi pare rău că am ales 1.5 tsi." Ati denigrat repede un motor excelent fara sa oferiti un minim de informatii: viteza medie, folosire start-stop, in ce mod ati ales sa conduceti, ati dorit sa " rupeti" masina ca sa vedeti ce poate , oricum nu erati proprietarul. Masina mea , Karoq 2.0 TSI 4x4, consuma la o viteza medie de 15 km/h cu treapta S cuplata din schimbator nu din infotainment cu start-stop dezactivat , aproximativ 12l/100km evident mergand civilizat fara prea multe "decolari" de care motorul asta e capabil, fara acceleratii inaintea stopului rosu etc.
    4 points
  18. Salutare tuturor! Aproape ca trecut vara, dar nu a trecut fara sa isi lase cateva amprente pe broscoi si bifam asa: Am reușit sa incorporez foarte elegant un intercooler frontal cu intrare si iesire pe aceasi parte de 550x180x70mm de care sunt enorm de mulțumit in ideea in care la un ambiental de 39 grade eu in admisie aveam 54 si vedeti bine ca beetle nu are grila la capota. Totul a fost inhouse sa zic asa, cum mi-a mers mie mintea, dar eu zic ca mi-a mers bine! Acum am nevoie de 2 proiectoare de 90 mm ceva mai slim, mai am decat vreo 75mm pana ating in intercooler. De asemenea, am reușit intr-un final sa fac putin ordine prin compartimentul motor, nu e gata, e 40% din ce am de facut, dar atat am avut timp sa montez. Am dat un nou look capacului de culbutori, am improspatat cablajul de la bobine care era copt precum cozonacii, cine ma urmareste pe tiktok, probabil a vazut, de asemenea am trecut la bobinele de tfsi mai mult pentru aspect si pentru ca sunt noi, nu ca ar aduce un aport de performanta cum mint altii si pe langa toate astea am gasit niste ornamente de aluminiu rosii la orezarii de pe aliexpress care dau destul de bine, doar ca dupa ce ai mers cu masina, slabe sanse sa mai pui mana pe ele, frig rau de tot. Si nu in ultimul rand, am facut si ceva pentru sufletul meu, un volan custom in totalitate, plecand de la cateva poze in Photoshop, tot orezarii au reusit sa le aduca la realitate dupa cum urmeaza Mai multe poze, cand il montez, pentru ca punem si pilot automat.
    4 points
  19. Da, s-a adeverit. Ieri m-au anunțat că o pot ridica azi. Mulțumesc!
    3 points
  20. Amn tot citit si eu postarile colegului @Gabriel*77 Sincer si eu as fi foarte nemultumit sa cumpar masina noua si apoi sa descopar orice chestie care ma deranjeaza la ea Faptul ca ai cumparat ceva nou ridica pretentii Cand cumperi SH iti asumi si nemultumirile sunt mult diminuate prin faptul ca ai platit o suma mica Psihologic este un stres cumpararea unei masini noi cu bani la limita Cand ai bani sa poti cumpara 2 masini noi atunci poti cumpara fara stres una Este unul din multiplele motive pentru care nu as cumpara masina noua in RO Restul sunt cele cunoscute : - o zgarie in parcare imediat - de banii pe care mi-i permit o sa cumpar o masina de care nu o sa fiu niciodata multumit - daca tintesc mai sus sa cresc nivelul de multumire ajung sa raman fara bani si mi se pare o imensa prostie pe care nu as face-o niciodata Nu totul se rezuma la bani dar cand esti dator devine un stres in plus de parca nu ar fi destule deja Si nici 2 GLS-uri nu te scapa daca e martea neagra si intra tirul pe constrasens Dar da , intr-o masina mare te simti mult mult mult mai relaxat si in siguranta
    3 points
  21. Probabil ca BYD si alt giganti au masini de calitate superioara multor branduri europene , am vazut reclame la competitii sportive mari La noi vin momentan astea mai ieftine gen MG dar si calitate scazuta Problema cea mai mare e ca la absolut toate brandurile pe an ce trece scade calitatea per total Indiferent ca sunt chinezesti sau nu Nu ma pricep la masini dar vad in fiecare zi la televizoare Un lucru e cert , fizica nu o poti inlocui cu electronica decat pana la un punct De asta orice telefon smecher cu nspe camere de mii de magapixeli nu va putea sa faca ce face un dslr , nu poti trece peste optica prin prelucrari digitale Alt exemplu - o sticla a unui ecran tv de acum 10 ani era groasa si rigida , putei sa o lovesti destul de tare si nu se intampla nimic Pentru cine nu stie , un ecran LCD are electronica intre straturile de sticla Circuitele electronice dispa caldura in functionare si au nevoie de racire In ecranele vechi era putina electronica , sticla groasa , racire buna , destul de fiabile , pica un ecran la o mie Ecranele noi sunt de 5-6 ori mai subtiri si au de 5-6 ori mai multa electronica in sticla - COG Pica pe capete , un ecran la 10 , multe in garantie dar majoritatea imediat dupa garantie , un ecran nou costa mai mult decat tot tv , ecran second nu exista De la 4-7 placi conectate prin cabluri s-a ajuns la o placa , suruburile inlocuit cu cleme , plasticul subtire , etc Totul ptr economie , la fel si la masini , totul e facut cu economie prin scaderea calitatii Se plateste in plus ptr fiecare jucarie din dotarea , nu pentru calitate , se face economie acolo unde nu poti crede ca se poate cobora un producator auto - de la grosime mocheta la diverse plastice Pretul masinilor a crescut semnificativ in ultimii 15 ani dar calitatea definitiv nu
    3 points
  22. 1)Pretul final se stabileste dupa ce duci masna la dealer si se face o inspectie a ei. 17000 euro este cam putin ptr o masina de 1 an de zile, mai ales ca acum programul Rabla nu mai exista, deci cumparatorii trebuie sa scoata ceva mai multi bani din buzunar pentru o achizitie de masina noua. Eu te sfatuiesc sa stabilesti o intalnire cu dealerul, sa o inspecteze cei de la Vanzari second hand, si iti fac o oferta. Am vrut si eu sa imi dau o masina la buy back la Brady Trade, si nu dealerul mi-a facut oferta, ci colegii lui care se ocupau de vanzari masini second hand. Dealerul doar isi da cu parerea, dar nu stabileste el pretul. 2)Pe de alta parte, iti sugerez sa pui anuntul in primul rand pe Autovit. Eu pe acest site am vandut 2 din masinile mele, si sa stii ca am primit o gramada de telefoane (si de la samsari care incercau sa o cumpere cu bani putini, dar si de la oameni seriosi). In al doilea rand scoate din anunt partea cu cele 2 avarii ale masinii ptr ca gonesti clientii. Cand te intalnesti cu clientul, daca il vezi interesat, ii spui tu verbal ce avarii ai avut si ii arati poze cu masina avariata. Dar, daca accentuezi din anunt ca ai avut avarii, mare minune daca te suna cineva (ptr ca toti vor crede ca au fost avarii majore, si nu minore). Sub nicio forma nu zic sa ii ascunzi clientului faptul ca ai avut avarii, dar nu accentua acest lucru in anunt.
    3 points
  23. Odata cu intercoolerul, din pacate, au disparut proiectoarele. Am tot stat vreo luna de zile, sa caut unele mai slim, mai legale, mai toate felurile, nu am gasit. Ieri mergeam prin leroymerlin, si vedeti si voi ce a iesit. Momentan ramane asa pana visez la o alta idee. De asemenea, cum sunt scuturile metalice? As pune unul ca sa rezolv si onduleurile barii.
    3 points
  24. Încă, câteva poze de la car meet-ul organizat de Rodrag. Fiind membru din staff nu prea m-am ocupat de ea. Dar am expus-o și eu acolo, sa fie. Cam asta e forma finala. Important e ca am curatat si pus grilele inapoi + grila noua.
    3 points
  25. 266.500, alta revizie cu ocazia careia s-au schimbat: ulei si filtre, role fata, curea si fulie vilbrochen, 1 set de covorase pe gri si 1 set cauciucuri Michelin 255/40/R19 PS5. Nu am putut sa ma obisnuiesc cu jantele pe 17, imi place mai mult sportivitatea celor pe 19, iar inainte aveam niste Pirelli cu care se simteau mai dure, probabil si DOT-ul 2018 isi spunea cuvantul, Michelin sunt destul de moi, ma asteptam sa fie culmea rigiditatii dar nu. Iar acolo unde simteam un damb, o groapa cu cele de 19, se simte la fel si pe cele de 17 deci nu-si aveau rostul.
    3 points
  26. Salut Haro…pai acum am 43, are si babuinul 17, la anul e major, poate sa bea legal😃😃 E genul de masina de care te indragostesti, daca a fost un vis, si ai putut sa ti-l indeplinesti…aveam cam 26 cand m-am cunoscut cu el, as putea sa zic ca l-am luat de nou, dar avea 33.000 km, luat de la un bun prieten, care cand a luat-o de noua, stia ca ajunge la mine…m-a dus peste tot, de la munti si mari si tari, la maternitate, la inmormantari, e genul de masina care imbatraneste odata cu mine dar nu isi arata varsta. Tre sa sic ceva frumos, ca mai citeste si el😃😃😃…il mai pozez, nu il fac de ras, ca sa nu se supere. More pics to come Babuin in vama veche, langa un cartonabil legendar In 2 Mai Imbatranim impreuna…si nu imi pare rau, am 43, el 17 si 250.000 km…mai avem timp si unul si altul Brgds
    3 points
  27. Probabil ca are inca montate blocatoarele de transport sau e parcată ciudat, nu e așa înaltă cu suspensie standard. Legat de tableta/climă, clar la modelul următor vor schimba, e o tâmpenie actualul. Eu de exemplu în cele mai multe cazuri închid AC cu ceva vreme înainte să opresc motorul ceea ce înseamnă că la următoarea pornire trebuie sa pornesc AC iar tableta nu funcționează imediat după pornirea motorului, trebuie să aștepți...sa aștepți.
    2 points
  28. Hai sa te trag putin de urechi, nu te supara, varsta mi permite acest aspect...🙂 Niciodata, dar NICIODATA, sa nu mai faci,sau nu mai fa,credit pentru masina. Sunt bani irecuperabili, traieste i (de ultimul model de masina, generatie). Banii sunt din ce in ce mai...scumpi. PS Niciodata, dar niciodata, nu o sa primesti mai multa masina decat ai platit... PSS. Nu, nu ai fost chibzuit, daca banii stransi i ai pus la masina... Acesta este un pamflet, nu mi o lua in nume de rau... Si cu o nota optimista si de bun augur, sa o stapaniti sanatosi! PSSS ti am scris parinteste, ignora ce nu ti convine...🙂 T
    2 points
  29. De cativa ani am inceput sa folosesc Nufar Covoare pentru interiorul masinii si se comporta ireprosabil, plastic, piele, vinilin, nu a dat gres pe nimic. Folosesc o dilutie mai light pt plastice, daca ai nevoie pt parti textile e ok mai concentrat. Cu 12lei cureti masina 2 ani, cum spunea cineva, viata e simpla, noi o complicam 😃
    2 points
  30. ma sperie un pic povestile cu dsg-urile picate si cu problemele software. O sa raspund pentru ca am masina de mai mult de 3 ani deja... -> multi colegi si-au luat alte masini intre timp (vorbim de aceeasi clasa, dar alte branduri), si VW chiar e mai ok din multe puncte de vedere (daca esti ok overall cu desingul masinii). Deci functionalitate, calitate materiale, comparand de mine cu altele, este mai ok (parere foarte subiectiva, dar hei, de-asta scriu aici pe formul vw golf). -> parere cutie de viteze DSG, dar extind si la motor, la sistemul start stop, la mild-hybrid.... absolut nicio problema care sa ma afecteze (a, ok, o chemare in service ca vor sa inlocuiasca o piesa preventiv.. ma rog.. nu trec astfel de lucruri), ci vorbesc de experienta de sofer. Am condus in absolut toate felurile cu ea ("condu-o ca si cum ai furat-o") si nu are nimic (momentan). Deci chiar e ok, comportament de golf salbatic, daca vrei salbatic. Sau catel linistit daca asta vrei. Nu bate, nu troncane, nu face figuri... (aaa, ok, pe la inceput niste erori random in bord, dar fara impact... afisa asa ... chestii... - vezi punctul urmator) -> probleme software: in ultimul an si jumatate incomparabil de putine fata de cum a fost primul an... Dar in primul an stiam absolut toti la ce sa ne asteptam.. era si cu pandemia...in fine). Hai sa vorbim despre prezent: cu toate ca a fost soft-ul (si sistemul) ala initial, au fost nenumarate updates over the air (si poate vreo doua in service) si nu mai sunt probleme, mi se pare ca overall comportamentul s-a imbunatatit, acum este mai buna decat la inceput !!! -> chestii legate de uzura. Nu neaparat uzura naturala e problema, cat interventiile in service pentru tot felul de reparatii... nu ai cum sa nu ai interventii in service. Orice om care umbla si desface ceva... si dupa ani de zile... multe chestii vor fi fost desfacute si puse la loc, din diverse, diverse motive. Rezista bine si la reparatii de-astea mici din ce am vazut, dar da... nu e o masina turnata, e din mii de piese facuta... si asta e. Overall, daca iti place design-ul, ea calitativ nu o sa dezamageasca. Totusi exista "ghinioane" personale... not all cars are created equal Dar e valabil peste tot. Poti lua Audi, Porsche si ghinion, la tine s-a nimerit nu stiu ce defect.
    2 points
  31. Tu crezi ca daca iti lua cineva senzorul mai punea altul la loc?
    2 points
  32. Liniștit poți să-i spui cum vrei și nu se va supăra nimeni...cu mici excepții.
    2 points
  33. Sper ca nu se considera a fi reclama, este un sfat de achizitie bazat pe experienta avuta: va recomand Brady Trade si in special pe Domnul Adrian Manescu. Procentul este confidential.
    2 points
  34. Daca va ajuta, Evo2 m-au tinut 75000km, destul de tari si zgomotoase, erau cotate la 71db. Acum am trecut la Eagle F1 Assymetric 6, cotate cu 69db (225/45/R17). Sensibil mai silentioase si mult mai confortabile, dar trebuie tinut cont ca astea sunt noi iar Hankook aveau 5 ani.
    2 points
  35. Si eu zic tot Ventus S1 Evo3
    2 points
  36. Eu votez pentru Evo3. De regula sunt cam primele sub top3/5, in teste.
    2 points
  37. Surse din cadrul VAG spun ca urmeaza lansarea de noi masini pe benzina si hybrid cu preturi mai mici decat cele ale concurentei, adica vom vedea o revenire a VW in zona masinilor cu preturi bune, si care nu sunt electrice https://autolatest.ro/stiri/vw-are-mari-sanse-sa-dispara-de-pe-piata-din-europa-in-doi-ani-daca-nu-incepe-sa-vanda-masini-ieftine-hybrid-pe-benzina-sau-diesel/ I-au cam “curentat” ev-urile
    2 points
  38. Revin cu ...ceva noutati! Am fost la reprezentanta VW de la Debrecen ( Ungaria )... si se pare ca, pt moment nu exista rezolvare! Problema pleaca din camera de sus de la oglinda care citeste indicatoarele ...se pare ca se incinge prea tare si da acele erori... deoarece nu porneste tot timpul un ventilator mic ...cand se incalzeste camera. Au spus ca 99% problema e din soft! Fabrica a confirmat defectul si a anuntat ca in saptamana 38 va aparea un update de soft la camera respectiva! Daca nu se rezolva cu acel update de soft atunci se va inlocui complect camera de sus de la oglinda!
    2 points
  39. La 2 luni distanta de la postul anterior, am fost nevoit sa schimb discurile si placutele pe fata. Am ales tot ATE, am avut o tentativa sa iau niste discuri perforate, dar am zis pas repede. Nu am chef de fisuri aparatute prematur in discuri, garantii si tot tacamul. Discurile vechi aratau cam asa. Erau la limita, dar aveau ‘buza’ mai pronuntata pe interior, asta a fost si motivul pentru care au taiat senzorul de la placutele de frana. Discurile si placutele noi: Odata cu placutele am mai executat un schimb de ulei cu filtrul aferent, tot Castrol + Mann. Adunase deja 9400km de la precedenta revizie + temperaturile ridicate pe durata concediului in Grecia, asa ca am considerat suficient rulajul acumulat. Am scazut intervalul de revizie de la 15k la 10k km si in meniu. Mi se pare suficient un rulaj de 10k km pentru uleiul de motor. Dupa operatiunea asta, am dat o fuga la mare sa facem rodajul franelor corect. Temperatura uleiului nou pe autostrada tot e ridicata, dar am vazut problema asta si la alti membrii de pe forum, asa ca mergem inainte asa cum se poate. Si un consum la intoarcerea acasa dupa ce am refacut plinul la plecarea din Constanta.
    2 points
  40. Daca utilizati masina preponderent in oras atunci un PHEV este mai economic . Daca folositi masina la drum lung , autostrada , viteza ridicata in situatia asta un diesel este imbatabil .
    2 points
  41. Revin cu un update. După scoaterea acelei piese, temperatura a scăzut cu 10-15 grade pe autostrada, dar încă a rămas mare, 120 +/- la 140 km/h. Pe oras nu am vazut vr-o modificare substanțială. Următorul pas este schimbarea radiatorului de aer condiționat, acesta fiind puțin îndoit către intercooler și cam multe fante îndoite. Radiatorul de răcire este înlocuit de curand și radiatorul de ulei este curatat când am demontat carcasa filtrului.
    2 points
  42. Am LED Matrix si proiectoare de ceata clasice cu lumina galbuie. Net mai bune ultimele pe ceata. Eu am ceata cam 80 zile pe an si adesea merg noaptea, cu vizibilitate extrem de scazuta. Pot vedea farurile ca pe o dotare de siguranta. Te gandesti ca Octavia e o masina obisnuita, costa destul de mult si ar trebui sa aiba aceste faruri. Pana la urma e ca la cauciucurile de iarna, le pui in decembrie si le scoti in martie, chiar daca nu a nins toata iarna. Nu stii cand si pe unde dai de zapada.
    2 points
  43. Poze cu interiorul folosit nu am avut astăzi timp să o curăț.
    2 points
  44. Cost cutting renuntand la faruri, cablaj samd.
    2 points
  45. Nu e chiar consiliere dar am zis sa nu mai deschid topic nou.
    2 points
  46. Aproape 190000 km. S-a intamplat si o bucurie. 2.5 litri de lapte de tara, nefiert, cumparati de mine si pusi intr-o sticla pe presul de la picioare in spate au decis sa evadeze si sa ajunga pe pres si pe mocheta din jur si dedesubt. Am încercat injectie extractie, abur, ozon, detergent, enzime, bicarbonat, cafea, am uscat bine, am sters pe dedesubt bagand mana pe la ventilatia de sub scaunul fata. Nu am reusit sa scot mirosul care s-a format in 2-3 zile cu nimic. Reusisem sa il aduc la un nivel suportabil, se putea circula cu masina, dar era inca acolo in narile mele, mai ales daca o lasam la soare inchisa cateva ore. Am sunat la 2-3 ateliere de detailing, am vorbit la 2 service-uri si spre surprinderea mea, laptele nu poate fi abordat, toti au zis unanim ca nu iese cu nimic 100%. In momentul ala, pentru ca nu sunt adeptul solutiilor pe genunchi cand vine vorba de igiena ( gen sa torn parfum si sa las asa acoperit), am pus mana pe telefon, am sunat la Brehuiesti si, cateva ore mai tarziu, cu amabilitatea patronului de la dezmembrarile de acolo, aveam adusa acasa mocheta intreaga de Passat B8 Variant in stare noua, cu tot cu pasla de dedesubt, de pe masina cu 4000km. Am dus-o la service, s-a demontat, s-a curățat si igienizat tabla, pus insonorizant STP bomb aero peste tot (daca tot e sa facem o treaba), pus mocheta noua, montat totul la loc, igienizat habitaclul cu ozon, filtru de polen nou si e boboc. Cu ocazia asta, am cerut si un polish exterior sa mai ia din zgarieturi, i-am dat eu si o mana de ceara si e intinerita si afara. Iar noua insonorizare adauga si mai mult confort la condus. Merita si niste poze cu ocazia asta, in momentul asta, mergand spre 200.000, masina se conduce, se simte si arata mai bine decat atunci cand am luat-o acu 2 ani si 40000 km.
    2 points
  47. Viata merita traita si sa ne bucuram de ea…anul asta, fata de ceilalti ani, ne-a acomodat banuinul, noi suntem 2 parinti cu 4 copii, si de obicei pt concediu avem un touran cu 7 locuri, are si el topic pe aici, dar merge doar o luna pe an…si cum spuneam, fiul cel mare a fost plecat peste mari si tari si astfel am mers 5 cu golful…mergem babuinul cu noi peste tot, chiar si la munte, doar ca noua ne place marea, poate mai mult ca orice…erau ani cand aveam 7-8 calatorii la mare pe timpul verii, intre timp lucrurile s-au mai schimbat/ aglomerat, cert e ca noi ramanem aceiasi, cu tot cu banuin…imi place sa ma consider un membru mai vechi sa zicem si poate nu asa de activ ca in anii primei tinereti, insa noi continuam povestea, si va multumim ca mai aruncati un ochi din cand in cand. Brgds
    2 points
  48. Puteai sa spui simplu ca iti asumi riscurile. Nivelul detergentului la un ulei de camion este mai mare iar atunci cand uleiul este ars se pot forma depozite de cenusa care se pot lipi de supape in cazul motoarelor mici ce merg mai turate decat cele de camion. Acest lucru poate impiedica chiar inchiderea corecta a supapelor. Dispersantii utilizati în uleiurile de motor HD in multe cazuri nu sunt compatibili cu garniturile utilizate in motoarele autoturismelor, astfel inca acestea se pot deteriora mai rapid. de asemenea, folosind un ulei de camion, uzura mai mare se produce la fiecare pornire la rece - camioanele sunt facute sa fie pornite la rece mai rar si sa mearga distante mult mai mari. Referitor la cenusa are cu 25% mai multa asa ca e posibil ca si DPF sa-si scurteze viata cu un sfert.
    2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!