Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 11/02/2023 in all areas
-
14 points
-
12 points
-
12 points
-
Salutare. A venit momentul sa inchidem capitolul cu Skoda Rapid si sa trecem la un nou capitol, de alta clasa si gabarit .. sub al sau nume de Kodiaq. Am avut ocazia sa merg cu unul intr-o configuratie foarte similara si mi-a placut foarte mult. Asadar acesta este noul nostru vehicul de familie. Kodiaq 2.0 TSI, 190cp, "4x4" , DSG Echiparea este Style peste care au mai fost alese niste optiuni precum Plafon panoramic Pachet Business & View Pachet Confort & Function Volan Incalzit. Capitonaj plafon Suedia. Interior Eco package. Culoare mi-a placut in deosebi , Graphite Gray. Rotile au ramas pe 18 si ma bucur de acest lucru pentru ca nu am DCC.10 points
-
Dupa cum ziceam, ca sa fac rodajul, am inceput sa folosesc masina ca si daily driver. Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult Daca inainte, ma lua cu durerea de cap cand trebuia sa pornesc TDI-ul cu Firaduri, acum cold-startul e o placere. Plus plimbarile si sunetul motorului, chiar daca il aud doar pana la 3k rpm. Chiar azi ma uitam peste topic, si citeam toate etapele prin care a trecut.. cum a ajuns de la stickere peste tot ca sa acopere defectele, trunk setup din parchet si jante replici, la un aspect clean si simplu. Probabil si o maturizare a gusturilor.. varsta asta..9 points
-
In sfarsit am luat masina de la infoliat. Am apelat la aceeasi firma care mi-a infoliat si s3-ul si am ales urmatoarele : - infoliere completa cu folie transparenta Oraguard270 - faruri/stopuri/proiectoare protejate cu PPF transparent - chrome delete pe toate elementele cromare inclusiv roof rails si capacele oglinzilor tot in negru lucios - inscriptiile si badge frontal in negru.8 points
-
6 points
-
Faruriile custom aproape gata. Multumesc lui @EmilianPoppentru oglinda de Skoda. Ieri am gasit cateva bunatati sa completeze intr-un viitor retrofitul de oglinda: oglinda completa de Passat B5.5 cu senzor, suport de parbriz si cablaj Totodata am gasit o antena GPS oem si inca o pereche de ceasuri cu maxidot.6 points
-
In program pentru saptamana viitoare avem: climatronic 3 zone, clima spate cu incalzire bancheta, sound actuator (de terminat), mib3 (gateway, conbox etc), parbriz nou.6 points
-
"revizie" si curatenie dupa o vara de umblat. de data asta am mers pe varianta "normala" de schimb ulei, mai ales ca am facut si eu rost de o plosca de golit lichidele masinii, ocazie cu care constat ca pompa isi face treaba - prin busonul de la baia de ulei iese aceeasi cantitate pe care am extras-o "mecanic" in alte dati. si o incercare de "modernizare" - o navigatie android, pe care o urmaream de mult (pt ca are bunoane fizice) prinsa la reducere de la fratii chinezi. de aratat arata bine, si se misca decent - enorma evolutie fata de experimentul esuat din 2017 ... merge waze, inclusiv aplicatii cu harti offline, bt, chiar si car play wireless. Vedem, nu pun inca la vanzare RCN-ul totusi. pana in primavara nu ii mai fac nimic, doar vom adauga km6 points
-
Salutare! Lucrez cu uleiuri de foarte mulți ani in domeniul naval. Toate tipurile de ulei, ulei angrenaje de vreo 4 feluri(in functie de viteza de rotatie si temp de functionare) hidraulice(macarale, usi/porți hidraulice) uleiuri instalatii frig, etc, sper ca ați înțeles... In cartea de uleiuri am scris negru pe alb intervalul de schimb de ulei pentru fiecare agregat si ATENȚIE durata de viata a uleiului. Adica uleiul poate deveni neconform si doar stand in magazie. Pentru orice ulei din magazie cand ajunge la 5 ani vechime trebuie sa trimit mostra din lotul respectiv la laborator pentru analize. Din experiență va spun ca cele mai solicitate uleiuri sunt cele hidraulice, au cele mai mari temperaturi si presiuni de lucru si ciclurile acestea pot afecta structura chimica a uleiului si a diferitilor aditivi. Ca idee, la instalatiile hidraulice de presiuni medii si volum mic de ulei (<20L) schimbul se face anual indiferent de numarul de ore de functionare. Pentru cele de presiuni si volume mari la 3 ani se trimit mostre la laborator si la 5 ani se schimba uleiurile. Lucrez in domeniul naval de aproape 20 de ani si nu am auzit in viata mea de ulei "pe viață " cu atat mai puțin in instalatii hidraulice de mecanica fina cu tolerante foarte mici. Fiecare face ce vrea cu masina lui dar cand citesc povesti cu uleiuri pe viață ma simt dator sa imi exprim opinia profesională. Eu daca maine as lucra la VW si ar veni unul să-i schimb uleiul la mecatronic nu as face-o deoarece oficial nu am procedura de executie si normativ. Este o chestiune de garanție si responsabilitate. Din pacate orice producător de masini este interesat de functionarea din timpul garanției, avariile ulterioare fiind doar producatoare de profit fara nici un fel de responsabilitate, ceea ce este ideal pentru un producător. Sistemul de economie de piață este unul bazat pe consumerism iar orice producator ce face un produs foarte bun, pe termen lung, va avea probleme financiare deoarece nu face profit post vânzare pe eventuale reparatii si daca nu se strica atunci nu va fi inlocuit si deci va avea vanzari mai mici. Philips era sa intre in faliment la un moment dat deoarece facea becuri ce nu se stricau niciodată, excelente dpdv ingineresc dar falimentare in termeni economici pentru companie. Azi mai mult ca oricand se face design cu uzura programată din considerente economice. PS: eu mi-am schimbat uleiul in cutie si mecatronic DQ200 la 5 ani si 65.000 km, in acelasi timp si lichidul de frână a doua oară, antigelul prima oară. Tot atunci am facut si distributia desi cureaua cu teflon este garantata pe durata de viata a masinii (altii spun 120k sau 240k) deoarece masina mea sta parcata afară in soare,ploaie,zapada. Daca o tineam in garaj poate schimbam mai tarziu. Acum am 85.000 km si merge perfect. Este masina de familie cu care soția e cărăuș pentru 3 copii mici asa ca nu mi-aș face rau intenționat.5 points
-
A trecut si plimbarea in Buila-Vanturarita. Putin vant pe creasta si.. putin cam devreme ;)) Weekendul urmator vremea fost superba insa... nu am mai ajuns in Bucegi. Apoi ne-am intalnit prin Moeciu pentru un weekend ploios: Nimic special de adaugat.5 points
-
Salutare colegi, in caz ca aveti motorasul de la stergatorul din spate defect, gripat sau curge din el (cum era al meu), nu dati banii pe unul cu acelasi cod, deobicei este scump si se gaseste greu cel de Touareg sau A6 C7. Eu l-am schimbat ieftin si bine cu un produs aproape nou din dezmembrari si anume cu unul de Audi A1, Q3.... ultima generatie cu cod 4G9 955 711 C5 points
-
5 points
-
4 points
-
Să mai șterg puțin praful! Pe la sfârșitul lui septembrie am tras o fugă de câteva zile la Durău! În prima zi, ne-am plimbat doar prin Durău si am servit masa, întrucât am ajuns târziu pentru alte activități. A doua zi, ne-am urcat pe Vf. Toaca,apoi am continuat până la cabana Dochia, după care ne-am întors la cazare. Un drum lung, nu foarte ffoarte obositor, dar destul de solicitant, cel puțin până la vârf 90% din traseu e doar urcare, culminând cu cele 519 trepte. O dată ajunși sus, am beneficiat de o panoramă de kilometri, vremea fiind minunată. A treia zi am fost pe un traseu mai scurt și datorită febrei musculare dobândită după prima zi , până la cascada Duruitoarea! Atât la dus, cât și la întors, am avut însoțitori doi căței, care nu erau la primul drum 😁 și ne-au călăuzit prin pădure! In ziua a patra am plecat spre Cheile Bicazului și Lacul Roșu, unde am doar am mâncat langosi și am cumpărat Kurtoscalacs, fără să mai urcăm pe nicăieri! Apoi am plecat spre casa; deși nu am mers încet, s-a cunoscut "lipsa" autostrăzii la consum! O dată ajuns la Galați, am vorbit la vopsitorie să vopsesc bara spate, pe care o atinsesem la poartă și hayonul, unde l-a dezlipirea ornamentului cromat pe care îl avusesem, se luase și din vopsea, apărând puțină rugină. Dar, deși ii feresc pe alții, uneori nu mă feresc de mine. La o manevră de dat cu spatele, nu am observat la 50cm un copac mai strâmb crescut și chiar dacă senzorii au semnalizat, am oprit după ce m-am lipit de el. A rezultat îndoirea ușoară a aripii stânga, zgârierea barei și spargerea stocului de pe aripă. 2000 de lei mai târziu, totul este cum trebuie! Am schimbat și rotle de iarnă între timp. Am achiziționat de la chinezi un set de footlights cu cablaje pentru spate și le-am înlocuit pe cele de Audi, întrucât se tot întrerupeau. Totodată, am înlocuit ledurile albastre cu o variantă mai puțin luminoasă. De acum doar motorină și consumabile, urmând o verificare a amortizoarelor și flanșelor în primăvara. Weekend fain tuturor!4 points
-
@mad_kat, multumesc! Am fost fortat sa renunt la deschiderea originala a capotei (la prima treapta doar). Asa ca am pus niste hood latches aftermarket.. a fost cea mai discreta optiune ce am gasit-o. Nu sunt fan dar alternativa era sa mut motorul mai in spate cee cea implica foarte multe. M-am obisnuit cu ele, desi la inceput aveam dubii in privinta lor. Am primit in schimb multe feedback-uri pozitive legat de cum arata cu ele..4 points
-
28 de jante, 8 seturi de xenoane oem. Am impresia ca esti dilăr 🤣 sau hoarder? Da' noua nu ne-ai da unu'. PS: toata vara nu am avut timp de o intrunire. Rusinica.4 points
-
Al 2 lea set de faruri xenon oem e gata. Am facut conersia de la Gen 1 la Gen 2. Am folosit cablajul de Sharan dar am fost nevoit sa schimb multi pini Am folosit ca si referinta faruriile de pe masina. Am izolat cam toate cabluriile deteriorate. A fost mai dificil in cazul celor care nu s-au putut scoate. Cam asa arata cablajul terminat. Am folosit termocontractil colorat. Rezultatul final :4 points
-
Avand in vedere ca intru des in contact cu brandul Bentley prin prisma muncii, locuind aproape de fabrica din Crewe si avand acum o masina care imparte ADN-ul cu acest brand consacrat, am inceput sa ma documentez si vreau sa impart cu voi o stire recenta legata de fosta masina a reginei si niste informatii care mie personal mi-au imbogatit cunostintele generale in domeniul auto, sper sa va placa: "Ultimul Mulsanne: limuzina reginei Elisabeta a II-a se retrage în Muzeul Bentley de la Crewe. Ultimul Bentley Mulsanne produs la Crewe în 2020, la comanda reginei Elisabeta a II-a, s-a întors „acasă” după serviciul efectuat în slujba Casei Regale a Marii Britanii. Este vorba despre un exemplar Bentley Mulsanne Extended Wheelbase care devine acum parte a Heritage Collection, colecția brandului britanic, care numără 45 de mașini. Vopsită în verde Barnato, culoare botezată după numele lui Woolf Barnato, unul dintre Bentley Boys și triplu câștigător al cursei de 24 de ore de la Le Mans, cu interiorul decorat în furnir de lemn de nuc și covorașe din lână de miel, limuzina este dotată cu sirenă și lumini albastre ca ale Poliției, controlate de la o consolă dedicată amplasată lângă schimbătorul de viteze. Locurile din spate beneficiază de intimitate dincolo de perdelele decorate cu blazonul Casei Regale, în timp ce consola centrală a fost înlocuită cu o tavă pe care stătea poșeta reginei. Propulsat de consacratul motor V8 de 6,75 litri și 537 CP, Bentley-ul reginei este al treilea Mulsanne care face parte din Heritage Collection. Bentley a lansat modelul Mulsanne în 2009, la Pebble Beach, un automobil complet nou, dezvoltat de la zero, propulsat de o versiune îmbunătățită a motorului V8 de 6,75 litri. În 2016, Bentley a prezentat la Geneva un Mulsanne trecut printr-un face lift care a adus îmbunătățiri importante la interior, dar și o nouă capotă și o nouă grilă frontală, devenită între timp emblematică pentru imaginea actuală a mărcii. Tot atunci a fost lansată și versiunea cu ampatament mărit (Extended Wheelbase). Producția Mulsanne s-a oprit în 2020, ultimele 30 de exemplare fiind denumite 6,75 Edition by Mulliner – după capacitatea cilindrică a motorului V8, de asemenea scos din producție cu acea ocazie, după 60 de ani. În total, Bentley a produs 7.300 de Mulsanne la fabrica din Crewe. Cine sunt BENTLEY BOYS? La sfârșitul anilor ’20, Grosvenor Square, în exclusivistul cartier londonez Mayfair, era locul unde puteai admira o duzină de Bentley-uri. Dacă erau atât de multe, însemna că The Bentley Boys dădeau una dintre faimoasele petreceri despre care vorbea tot orașul. Nucleul grupului era format din patru prieteni care locuiau chiar în zona Grosvenor: Tim Birkin, Woolf Barnato, John Duff și Glen Kidston. Lor li se alăturau, ocazional, la povești de la curse depănate la un pahar de șampanie, alți tineri eleganți, bogați, dornici de aventură și cărora viața nu le putea refuza nimic. Ei erau the Gentlemen drivers, piloții gentlemeni: mergeau împreună la schi în Alpi, la vânătoare în Scoția și navigau pe Marea Mediterană. S-au jucat cu moartea în nenumărate ocazii și și-au risipit averile cu aceeași viteză cu care își conduceau mașinile pe pista de curse. Aventură, onoare, sportivitate, prietenie, dorință de victorie, viteză la maxim: acestea erau valorile grupului. Iubiți de nenumărate femei, puțini dintre ei erau genul care să se așeze la casa lui; admirați și invidiați de bărbați, erau camarazii pe care te-ai fi putut baza fără ezitare într-un conflict. Tim Birkin Sir Henry „Tim” Birkin provenea dintr-o familie bogată din Nottingham. În timpul Primului Război Mondial a luptat în Royal Flying Corps (predecesorul Royal Air Force) și a obținut gradul de locotenent. Cu o mustață impecabil tăiată și nelipsita eșarfă cu buline fluturându-i în vânt, dependent de viteză și complet lipsit de spirit de conservare, Tim era probabil cel mai popular dintre The Bentley Boys. De fiecare dată, își solicita mașina dincolo de limite: nu-l interesa neapărat victoria, cât viteza, pilotajul spectaculos și doborârea recordurilor. „Tim Birkin nu știa ce-i frica și era mereu grăbit, motiv pentru care în numeroase ocazii a ratat victoria: viteza i-a întunecat judecata și mașina nu a rezistat”, scrie The Times. Se spune că, în 1928, în timpul cursei de 24 de ore de la Le Mans, a făcut un tur complet cu 130 km/oră, pe trei roți, după ce unul dintre pneuri îi explodase. Tim participa la curse din 1921, însă apoi s-a căsătorit și, la presiunea familiei, a fost nevoit să renunțe la competiții până în 1927. De numele lui Tim Birkin se leagă una dintre mașinile britanice legendare, Bentley-ul Blower, versiunea cu turbină a modelului Bentley din 1927, cu cilindree de 4,5 litri. La acea vreme, lui Birkin i se părea că Bentley-urile nu mai sunt suficient de rapide și încep să piardă teren în fața competitorilor. De aceea, a încercat să-l convingă pe W.O. Bentley să construiască Blower-ul. Însă, pentru a putea participa la Le Mans, trebuia ca 50 de modele Blower să fie produse și omologate. W.O. s-a opus fără succes proiectului; pe atunci era însă doar inginer-șef la Bentley, companie pe care, din cauza greutăților financiare, i-o vânduse lui Woolf Barnato, liderul Bentley Boys (mai târziu, W.O. a acuzat Blower-ul că a provocat falimentul Bentley și vânzarea din 1931 către Rolls-Royce). Prea fragil pentru a învinge în cursele de anduranță, Blower-ul era imbatabil în linie dreaptă. La volanul lui, Tim Birkin a stabilit, în 1932, recordul de viteză la Brooklands, cu 221 km/h. 80 de ani mai târziu, Blower-ul cu No. 1, The Birkin Blower, a fost vândut pentru 5 milioane de lire, devenind cel mai scump automobil britanic vândut la licitație. Odată cu venirea crizei din 1929, lucrurile au început să meargă prost. Echipa Bentley Motors s-a retras de la curse în 1930, dar Birkin a continuat să piloteze și, în 1931, a câștigat Le Mans la volanul unei Alfa Romeo – însuși Mussolini i-a scris felicitându-l pentru că „a câștigat pentru Italia”. După recordul de la Brooklands, Birkin s-a înscris la Tripoli Grand Prix cu un Maserati-ul 8C. În timpul unei opriri la boxe, s-a ars la mână după ce a atins țeava fierbinte a eșapamentului. Rana s-a infectat, fapt care i-a fost fatal temerarului pilot, care s-a stins pe 22 iunie 1933, la 36 de ani. Woolf Barnato Spre deosebire de impetuosul Birkin, Woolf Barnato era un pilot mult mai calculat. „Îl consider cel mai bun pilot al nostru, ba chiar cel mai bun pilot britanic. Nu greșește niciodată și întotdeauna ascultă ordinele”, îl lăuda W.O. Bentley. Extraordinar de ambițios, Barnato voia să exceleze în orice sport. A participat la curse de bărci cu motor (în 1925 a câștigat trofeul Ducelui de York), era un talentat boxer amator și un țintaș redutabil. Juca tenis și golf la nivel semiprofesionist și creștea cai de rasă pe domeniul său din Ardenrun, unde organiza partide de vânătoare. Provenind dintr-o familie care deținea mine de diamante în Africa de Sud, Barnato și-a cumpărat primul Bentley cu motor de trei litri în 1925, iar un an mai târziu a achiziționat compania de la W.O. A câștigat de trei ori la Le Mans, în 1928, 1929 și 1930. La sfârșitul anilor ’20, bătălia dintre automobil și tren era acerbă, mulți pasionați încercând să demonstreze superioritatea mașinii în privința vitezei și confortului. În 1930, Woolf Barnato i-a provocat pe cei de la Rover, care tocmai învinseseră pentru prima dată Le Train Bleu, un tren care făcea legătura între Calais și Riviera franceză. A pus pariu pe 100 de lire sterline că le doboară recordul cu Bentley-ul său Speed Six cu cilindree de 6,5 litri și a cîștigat. Mașina pe care le-a condus-o în cursa contra trenului, un sedan cu caroserie făcută de HJ Mulliner, a devenit cunoscută ca Blue Train Bentley. Barnato a fost căsătorit de trei ori și a avut patru copii, două fete din prima căsătorie și doi băieți din cea de-a doua. S-a stins în 1948, la 53 de ani, suferind de cancer. În fruntea cortegiului funerar s-a aflat Bentley-ul său Old Number One, acoperit cu flori și coroane. Glen Kidston Kidston s-a luat cu moartea la trântă în nenumărate ocazii. A câștigat cursa de la Le Mans în 1930, făcând echipă cu Barnato.Ca locotenent-comandor în Royal Navy, a supraviețuit la două atacuri cu torpilă. A reușit să scape chiar și de pe un submarin care eșuase și a fost singurul supraviețuitor al prăbușirii unui avion – deși a intrat de două ori în epava în flăcări, încercând să mai salveze pe cineva. Tatăl său a fost armatorul A. G. Kidston, deținătorul companiei de transport naval Clyde Shipping. Se spune despre Kidston că era cel mai bogat dintre avuții Bentley Boys. El a fost proprietarul primului Bugatti adus în Marea Britanie. A participat cu el la curse, dar victoriile de la Le Mans le-a obținut cu un Bentley Speed Six. în 1929 și 1930. De-a lungul timpului, în Grosvenor Square a putut fi admirată întreaga colecție de automobile a lui Kidston: de la Baby Peugeot, AC sau Chrysler, până la faimosul Hispano-Suiza H6C cu șasiu scurt, cu care se remarcase în cursele de la Brooklands. Glen Kidston și-a găsit sfârșitul într-un accident de avion, după ce stabilise un record pilotând un aparat de Havilland Puss Moth din Anglia la Cape Town, care a acedat în timpul zborului de întoarcere. Arătosul Kidston a fost regretat de multe femei frumoase: la auzul veștii despre sfârșitul său, atât scriitoarea Barbara Cartland cât și Margaret Whigham, Ducesă de Argyll, au declarat că au leșinat. John Duff John Duff este cel care l-a convins pe W.O. Bentley să participe la cursa de la Le Mans. Este primul pilot auto canadian care a participat la cursa de la Le Mans și singurul care a câștigat-o; de asemenea, deține alte 50 de recorduri pentru viteză și anduranță. Născut în Kuling, China, unde părinții săi stabiliseră un mic avanpost comercial al Imperiului Britanic, Duff a fost un patriot dedicat. La izbucnirea Primului Război Mondial, a călătorit din China, prin Rusia prerevoluționară, până în Anglia, pentru a se înrola. A fost rănit în cea de-a treia bătălie de la Ypres și a fost internat într-un spital din Anglia, unde și-a întâlnit viitoarea soție. Duff a fost dealer Bentley, iar din 1920 a început să participe la curse. În 1923, l-a convins pe W.O. să prepare o mașină pentru cursa de la Le Mans. Pilotul de teste de la Bentley, Frank Clement, a fost partenerul lui Duff în cursa care a avut o evoluție dramatică după ce rezervorul de benzină a fost spart de o piatră. Cu toate acestea, Duff și Clement au terminat pe locul 4, iar W.O. a fost convins că merită să participe la cursa care avea să-i facă mașinile faimoase. Duff s-a retras din curse în 1926, în urma unui accident suferit la Indianapolis. Campion olimpic la scrimă, s-a mutat apoi în Santa Monica, unde a dat lecții de scrimă vedetelor de la Hollywod. A fost bun prieten cu actorul Gary Cooper, căruia i-a fost dublură în scenele de luptă. Banii câștigați i-a investit în creșterea cailor de rasă, o mai veche pasiune a sa. A participat la concursuri de călărie, inclusiv la cele de sărituri. Într-o astfel de competiție și-a găsit sfârșitul, în 1958. John Birkin, strănepotul lui Tim Birkin a făcut, în 1995, un film despre viața acestuia. Se numește Full Throttle și îl are în rolul principal pe Rowan Atkinson (Mr Bean). Regizorul spune că, documentându-se pentru film, a vizitat una dintre fostele rezidențe ale străbunicului său, din care nu mai rămăsese decât un grajd. Pe unul dintre pereți Tim Birkin scrisese: Every day, in every way, faster and faster… Probabil cea mai potrivită formulă pentru a sintetiza vremurile în care eroii nu erau generați pe computer, ci erau oameni adevărați, pe care vulnerabilitatea unui trup trecător din carne și oase nu-i împiedica să trăiască fiecare clipă ca și cum ar fi fost ultima. Bentley Blower No. 1 Automobilul proiectat de Sir Henry Tim Birkin a fost vândut în 2012, la o licitație organizată de Casa Bonhams, pentru suma de 5.041.500 de lire sterline. Este cel mai scump automobil de producție britanică vândut la licitație. A fost cumpărat de o persoană din afara Marii Britanii și guvernul englez a impus temporar o restricție la exportul mașinii, în speranța că va fi acuziționată totuși de un britanic."3 points
-
Salutare! Update, 97000km, detailing int+ext cu protectie ceramica samd, reconditionat/revopsit jante si tipsuri evacuare si trecut la anvelope de iarna, Hankook. Probabil acest set o sa ramana de iarna, vedem ce apare pana la primavara. Noul look a venit la dorinta prietenei, si-a dorit sa aiba doar negru si rosu pe masina. Am abandonat ideea de unitate android auto, nu am gasit nimic care sa nu imi lase impresia de "improvizatie". Am amanat pana la primavara resoftarea, nu stiu din ce motiv..pur si simplu nu m-am decis unde sa o duc. Toate cele bune!3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
Ieri am facut proba de test pe masina. In primavara o sa le si codez si atunci o sa desfac si setul de pe masina pentru a le curata si vopsi interior. Pentru desfacere am folosit o scula home made. Lucrul afara sper ca s-a incheiat. Asta nu inseamna ca se opreste mesteritul. Pe lista am asa : 1. Faruri custom - dubla semnalizare si lupe Sharan ( macar reciclam ce avem ). 2. In 2 seturi xenon oem de desfacut si curatat ( astea nu sunt ale mele 😁).3 points
-
Sunt de buget din cauza claselor, NU sunt clasa A si B ca sa fie premium....si NU sunt mult peste Dunlop, din toate testele reies ca sunt pe acelasi nivel, deci cade si aia cu "mult peste"! Am omis sa va spun ca am mai schimbat si un cap de planetara stanga fata si butoanele de la usa soferului, erau coapte si se impunea.3 points
-
Un detaliu pe care nu stiu cate masini din prezent il au: dezaburirea/dezghetarea geamurilor laterale fata/spate. Gurile de ventilatie de pe usile frontale sunt indreptate pe geamuri, fiecare parte stanga/dreapta avand buton individual de a porni/opri ventilatia + guri de ventilatie in stalpii laterali superiori (pentru geamurile laterale din spate)+partea inferioara, de asemenea cu buton pentru a porni/opri ventilatia. Butonul este iluminat LED alb in momentul in care il apesi pentru a porni ventilatia si portocaliu cand este OFF. Porschele Cayenne pe care l-am avut avea doar grile de ventilatie in stalpi pentru zona din spate (pozitia inferioara) insa nu avea dezaburire/dezghetare pe geamurile laterale si butoane de pornit/oprit, ventilatia era pornita permanent... VW > Porsche 😄3 points
-
am reusit sa montez piesele, las mai jos etapele: demontare ansamblu carcasa filtru aer si traseu pana in turbo demontare turbo muffler delete comparativ turbo muffler delete instalare turbo muffler delete + turbo inlet + racingline r600 intake Rezultat final: P.S. :furtunul de antigel nu l-am montat(e doar de ordin estetic) - exista niste cleme pe care riscam sa le rup si am decis mai bine nu Concluzii: Raspunsul acceleratiei mult imbunatatit, sunetul fenomenal, fonic interior nu deranjeaza cu nimic - daca mergi pe confort si normal este aceeasi masina , doar pe sport se aude turbo mai puternic, nu stiu daca exista castiguri reale in ceea ce priveste putere si cuplu desi in toate video-urile pe dyno exista o plaja superioara pe tot graficul. La softul stock sigur nu are relevanta dar la stage 1 mai mult ca sigur va ajuta.3 points
-
Masinuta mea a hotarat ca vrea sa faca galagie asa ca am trimis-o la doctor si i-a fost schimbata cureaua de accesorii, fulia de la alternator si intinzatorul. Inainte de asta a fost pregatita si pentru vremea rea. Masca radiator + cauciucuri Continental WINTERCONTACT Ts 870 puse pe jantele pe 16. Din review-uri, par bune aceste cauciucuri. Sper sa se comporte bine si in realitate.2 points
-
Salutari! M-am hotarat sa imi fac (singur) retrofit la Side Assist pe Kodiaq asa ca mi-am comandat un kit de pe Aliexpress. Pretul pe Aliexpress a fost de $212.87 la care am mai platit si vama cand mi-a venit la posta. Atasez doua poze. Dupa ce m-am uitat pe retrofitul lui @sabinx de aici, am realizat ca am cateva necunoscute. Ma puteti ajuta cu raspunsul la cateva intrebari? Radare - care este master si care este slave, care vine pe stanga si care pe dreapta? Cablajul care vine din spate de la radare, se trage prin stanga sau prin dreapta (am volanul pe stanga, binenteles). CAN-ul pare ca are un fel de conector in care faci "hijack" pe niste cabluri deja existente, care ar fi locul cel mai bun pentru conectarea CAN-ului. Dar +/-? Presupunerile mele sunt: radar master stanga (slave dreapta), cablaj tras pe partea stanga a masinii, conexiunile canbus/+/- legate in pragul din stanga/sofer. Orice ajutor imi este de mare folos. Si voi incerca sa documentez toate procedura. Cat despre codare/parametrizare voi incerca singur, si daca nu reusesc voi cere ajutor. Multumesc!2 points
-
Breaking News... Am primit "cadoo" 5L de ulei Motul 5W40 si am cumparat un filtru Mann desi este cam devreme am zis ca e bun peste iarna. Cand am schimbat rotille, am vazut ca placutele de pe spate erau aprope de limita, asa ca am cumparat un set de la Brembo performaance si am facut programare la service. Am facut schimbul de ulei si filtru ulei, am inlocuit placutele spate si am facut testul pe bancul de franare ITP2 points
-
Cele mai bune oferte la Audi si Seat sunt la Porsche Bucuresti Vest. Insa, daca spui ca ai o relatie mai speciala cu Porsche Bucuresti Nord, poti suna la ei sa iti faca legatura la un dealer Audi. Insa, asa cum am zis, cam la 15% reducere te poti astepta acum, plus 3500 euro de la rabla (daca mai poti sta o luna-doua). Daca faci test cu Audi Q5, o sa iti cam treaca cheful de Tiguan si Kodiaq, sa nu zici ca nu ti-am spus.2 points
-
Oil ash residue este cum trebuie, raportat la nr de km, presiunea diferentiala este buna si ea. Daca nu ai regenerari dese sau alte simptome care sa te ingrijoreze, tot inainte . PS: Apasa inca o data pe casutele cu ND, inchise la culoare, le-ai debifat din greseala.2 points
-
2 points
-
In manual ce iti scrie? Cred ca ai norma 502, deci un 5w30. Cauta ceva ok (eu as pune Ravenol, dar e mai scump). Pana la urma orice brand cunoscut e ok (Mobil, Castrol, etc) daca il schimbi mai des. Mai bine un Castrol schimbat la 8-10k km decat un Ravenol schimbat la 30k km 😉2 points
-
O problema semnalata de multi posesori de Phaeton (modele mai vechi si/sau rulate multi km) ar fi cablajul electric al portbagajului. Protectia (coverul) firelor din portbagaj, realizat dintr-un material plastic/textil cedeaza in timp de la uzura (fiind indoit excesiv de la deschis/inchis portbagajul) astfel, firele se pot rupe foarte usor, din acest motiv, stopurile si mecanismul de inchidere al portbagajului + soft close nu mai functioneaza. Aceasi problema este semnlata si la modele break. (de exemplu BMW seria 5 Touring pe care l-am avut "suferea" de aceasi problema) Este intalnita problema si la multe hatchback-uri si SUV-uri. La masina mea acest "cover" arata ca nou, la fel si mecanismul portbagajului si telescoapele care ridica foarte usor portbagajul, dar opun rezistenta foarte mare cand incerci sa il inchizi (exact cum ar trebui). Am preferat sa previn problema firelor rupte in timp, asa ca am cumparat o banda adeziva dintr-un material cauciucat rezistent si am "invelit" coverul firelor in partea inferioara si cea care "se indoaie" excesiv. Daca tot am ajuns la magazin auto dedicat, am luat si un burete pentru spalat, sa fie acolo langa carpele din microfibra. . Acum ca am avut timp sa analizez mai in detaliu portbagajul, am constatat ca acesta este "imbracat" INTEGRAL in mocheta foarte calitativa si rezistenta, atat "tava" inferioara care acopera kitul rotii de rezerva+peretele superior din interiorul portbagajului+peretele din adancime+peretii laterali, cat si fata interioara, unde se afla triunghiul reflectorizant, chiar nu s-a facut rabat la materiale si calitate nici macar in portbagaj. Bateria Varta si panoul de sigurante se afla in partea laterala stanga, nu stiu exact ce capacitate/amperaj are si/sau daca este originala pe masina sau nu insa am citit ca masina are peste 3 km de cablaje prin ea. 😲(poza a5-a cu firele colorate nu este de la mine, am atasat doar ca sa va arat ce se "ascunde" in spatele coverului)2 points
-
Salutare. Au trecut 6 luni de cand am achizitionat masinuta (un A4 B9 allroad) si 10.000km. Pana acum foarte multumit de alegere. Am trecut de la Octavia rosie (pe care multi o cunoasteti B200CRL) la aceasta. O gramada de retrofituri, o sa le mentionez doar pe cele mai importante si totodata sa vad la ce numar am ajuns 1. Camera marsarier 2. Side Assist 3. Homelink (functional 100%) 4. ACC / pACC (functional 100%) 5. Audi Sound System (ASS) 6. Unitate Harman 7. Virtual Cockpit 8. Volan Q5 (Sline) 9. Trim-uri "Dark Oak" 10. Lumina ambientala RGB (SET COMPLET TOTUL OEM) 11. Fete usi piele 12. Cotiera piele 13. Scaune electrice (sofer memorie, pasager electric) 14. Bancheta incalzita (urmeaza clima) 15. Stopuri LED 16. Faruri LED 17. Torpedou mic (sofer) 18. Electric child lock (poate cea mai utila functie pt mine) 19. Centrale usi inlocuite, gateway inlocuit, bcm inlocuit, pompa abs inlocuita. 20. Hub usb (pt carplay si android auto) 21. RDKS (MONITORIZARE PNEURI) - directa cu senzori 22. Activare Lane Assist + High beam assist Urmeaza: climatronic 3 zone, clima spate, HUD, de terminat bancheta incalzita si sound actuator. Pana una alta am o eroare pe modulul adblue (doar cand face regen) pe care trebuie sa o remediez urgent. Am atasat si cateva poze, oricum este #workinprogress2 points
-
E perfecta pentru scopul ei! Tu, peste 1 sapt: - jante pe 20 - arcuri - soft - admisie - chrome delete - sport cat - high flow exhaust -> hello tiguan R2 points
-
Dacă urmezi un drum drept, la viteză legală, greu atingi peste 350°C temperatura de la care pornește regenerarea pasivă. Alta este situația la viteze ilegale ori în rampă pe distanțe lungi.2 points
-
2 points
-
Cateva noutati din ultima perioada, una mai ciudata si una cat de cat asteptata si fireasca. :) Cea fireasca este cumva in ton si cu perioada ce urmeaza, respectiv am inlocuit bateria. Cea originala deja avea 7 ani. Cumva iarna trecuta am scapat de a o inlocui, desi de cateva ori a dat semne de oboseala. Asa ca, preventiv si necesar pana la urma, am pus una fresh, ca sa stau linistit. Intamplarea mai ciudata tine de inlocuirea torpedoului.....cu totul. Luat si gasit altul din dezmembrari, de pe un Golf 7.5, din 2019. Motivul: cam de aproximativ 2 luni, imi aparuse un scartait din zona torpedoului. La inceput doar pe drumuri mai denivelate. Pe urma tot mai des si tot mai des. Deja persista si cand era cald in masina. Si pe orice drum, la orice mica torsionare. Deja de cand au venit si zile mai reci, era concert. Partea extrem de frustranta a fost ca pentru prima data, dintre toate masinile avute, pur si simplu nu i-am putut eu da de capat. Cu toate info-urile de pe toate forumurile, incercate toate variantele si posibilele cauze (btw...Golf-ul 7 e renumit ca tot produce zgomote din zona fata dreapta), pur si simplu epuizasem toate optiunile, solutiile, variantele. Deja o dadusem in semidepresie cu faza asta. Si pentru ca in multele mele cautari gasisem o singura postare, in care un posesor de Golf 7, cu masina noua, dupa 1 an ii aparuse si lui ceva zgomote si pe garantie ii schimbasera torpedoul, am zis ca e ultima varianta, a naibii sa fie, iau si eu altul. Si se pare ca s-a rezolvat Am schimbat torpedoul, am inlocuit si manerul cu yala de la a mea, ca sa ramana totusi "echiparea" de Golf 7, nu de 7.5 unde s-au zgarcit la incuietoarea aia. Iar acum am din nou liniste. Singurul lucru ce pot sa il banuiesc este ca posibil, in structura torpedoului, cum e alcatuit din mai multe bucati (zona de unitate media, zonele alea de pus banuti etc etc), la aceste module sa fi cedat acele nitur de plastic topite, sa se fi slabit careva, si de acolo frecus plastic pe plastic, si nervi....foarte multi nervi.2 points
-
2 points
-
SSP-555 pentru 1.5tsi-evo1: https://cardiagn.com/ssp-555-the-1-5l-96-110-kw-tsi-ea211-evo-engines/ SSP-733 pentru 1.5tsi-evo2: https://cardiagn.com/ssp-733-the-1-5-l-110-kw-tsi-engine-ea211-evo2/ sunt foarte multe info acolo, cine are habar o sa inteleaga multe SSP-555 pentru 1.5tsi-evo1: https://cardiagn.com/ssp-555-the-1-5l-96-110-kw-tsi-ea211-evo-engines/ SSP-733 pentru 1.5tsi-evo2: https://cardiagn.com/ssp-733-the-1-5-l-110-kw-tsi-engine-ea211-evo2/ sunt foarte multe info acolo, cine are habar o sa inteleaga multe SSP-555 pentru 1.5tsi-evo1: https://cardiagn.com/ssp-555-the-1-5l-96-110-kw-tsi-ea211-evo-engines/ SSP-733 pentru 1.5tsi-evo2: https://cardiagn.com/ssp-733-the-1-5-l-110-kw-tsi-engine-ea211-evo2/ sunt foarte multe info acolo, cine are habar o sa inteleaga multe2 points
-
Colegul Al Bundy a rezolvat rapid si eficient problema. ii dau 5* Recomand si altora care vor sa rezolve definitiv beleaua. Dupa modificarea facuta azi, la fiecare repornire a motorului veti avea setarea efectuata in meniu si memorata, fie ON, fie OFF.2 points
-
Am pus 8.5 cu ET35 (s-a verificat compatbilitatea de, ies cam cu 1 cm in afara versus stock, am trecut la all season Michelin Crossclimate 2, jantele si anvelopele stock le-am vandut cu 5.000 de lei unui detinator de Cupra care avea exact aceleasi jante si anvelope de vara...nu am inteles de ce a mai vrut un rand dar nu e treaba mea. Prima problema aparuta la masina e ca nu mai functioneaza ridicarea sau coborarea partii din fata a scaunului, apas pe buton, se aude un chitait dar nu face nimic.2 points
-
Dar intotdeauna va fi mai slaba calitativ ca VW, incepand de la materiale, pana la asamblare.2 points
-
2 points
-
Îmi imaginez pe cineva care aștepta după tine povestind la prietenii lui... "Ɓă, băeți... am văzut azi pe unu... cu două fise a spălat doar o oglindă și apoi a plecat..."2 points
-
2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00