Jump to content

Leaderboard

  1. yanq

    yanq

    Membru Level 2


    • Points

      64

    • Content Count

      572


  2. Acidutzul

    Acidutzul

    Membru Level 2


    • Points

      56

    • Content Count

      405


  3. rudiRUD

    rudiRUD

    Membru Level 2


    • Points

      49

    • Content Count

      19


  4. ovioneb

    ovioneb

    Membru Level 2


    • Points

      44

    • Content Count

      42



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/10/2020 in all areas

  1. 27 points
    Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente praguri si pachet crom. Culoarea si jantele se vad in poze Primele impresii: - scaunele sunt foarte confortabile, iti gasesti usor o pozitie buna - faza lunga automata si farurile fac o treaba foarte buna, decupeaza masinile si tu vezi mereu perfect - butoanele de pe consola centrala sunt de proasta calitate - navigatia se misca greut la inceput iar culorile pe modul zi nu sunt cele mai fericita (ruta activa culaore verde iar strazile galbene) Vor urma: - set covorase textile (cele de cauciuc au fost cadoul dealerului, masina venind fara din fabrica) - lumini LED pt portbagaj - folie geamuri fata spate - folie faruri - tratament ceramic -
  2. 26 points
    Ma bucur foarte tare ca exista oameni care urmaresc istoria masinii, e printre cele mai importante lucruri pentru mine. Asta si sentimentul pe care il am cand ma urc in ea. Buuuun, hai sa o luam cu inceputul. Primul lucru care s-a intamplat a fost bineinteles negativ. Mi-am gasit masina lovita in parcare. Numar de telefon? Un semn? Lucruri pe care eu le-am facut cand am fost in postura opusa? Bineinteles, nimic. Ooook, trecem peste. Reusesc si gasesc pe facebook un baiat binevoitor la Pitesti, care avea o usa fata stanga si pe care era dispus sa mi-o dea fara nici un ban, singura conditie fiind sa fac drumul sa o iau. N-am stat nici macar o secunda pe gand si iata-ma in drum spre Pitesti. Cand ajung, surpriza surprizelor. Avea si una spate stanga, la fel de ok (nelovita) si care urma sa fie la pachet cu prima. Incredibil mi s-a parut si am considerat ca s-a intors ghinionul venit odata cu gasirea masinii lovite. Le-am luat si le-am pus la un loc cu bara fata, piese care isi asteapta randul la vopsit si apoi montat. Buuun, urmeaza sa plec cu masina in weekend la munte si observ ca daca lasam masina mai mult de 12h oprita porneste un picut mai greu. Ok. Vorbesc cu mecanicul care sugereaza ca ar fi bine sa schimbam o-ringurile injectoarelor intrucat utlima data cand am umblat la ele nu am pus noi cum ar fi trebuit. Zis si facut, plec cu masina la munte. Acolo pentru ca nu aveam nevoie de ea in mod special zic sa o las nepornita pana plec ca sa vedem daca s-a rezolvat problema. Bineinteles, nu s-a rezolvat. Vin acasa, apuc sa o spal si a doua zi cand plec spre munca mi se opreste in mers si nu mai porneste. O imping pe dreapta pe un loc de parcare platit (am lasat un biletel dragut in geam) si stau sa ma gandesc de la ce sa fie. Prima data am crezut ca bateria, dar masina inca invartea daca incercam sa o pornesc. Incerc totusi alta baterie, nimic. E clar, avem problema de alimentare cu motorina. Am incercat mult si bine sa o pornesc, in cele de urma porneste, merge bine. Si zic, hai sa ne apucam sa vedem ce ar putea fi. Primul lucru la care m-am gandit a fost pompa din rezervor... nu o schimbasem niciodata si era oarecum prima in circuitul alimentarii. Cand o demontez, un stut unde intra unul dintre furtune era rupt, deci trebuie pompa cu totul. Zis si facut, schimbat pompa. Asteptam cu masina pe loc 2-3 zile, sperand ca am rezolvat. Bineinteles, nici de data asta. Inca avem aceeasi problema. Urmaorul lucru pe lista era pompa tandem care avea si joc in stutul din spate, nici nu umblasem niciodata la ea. Iau pompa de golf 5, mai noua, mai buna, cu stut pe filet. Garnitura noua pentru ea, montaj, totul ok. Cu ocazia asta zic sa schimb si filtru de motorina (poate poate era de la el). Las masina parcata 2 zile, bineinteles ca nici de data asta nu am rezolvat. Frustrarea era cu atat mai mare cu cat avansam si schimbam mai multe piese pentru ca ramaneam fara solutii. De fiecare data am crezut ca am rezolvat Ce mai facem, ce mai facem... mecanicul meu sugereaza sa punem inapoi injectorul pe care l-am scos in iarna, ca inainte de asta nu exista problema. Existand un pic de logica in asta si totodata ramasi cam fara solutii, hai s-o facem. Dupa toate experientele astea, imi cam 10 minute sa ajung sa dau injectoarele jos Aveam un missfire pe cyl4, masina pornea in 3 pentru ca nu ajungea destula motorina. Zice el, bai daca pe cyl4 avem eroare, injectorul ala il schimbam. Zis si facut. Valorile injectoarelor pe vcds erau acum perfecte (sub 0.3), ceea ce a crescut sperantele suuuuus de tot. Las masina iar nepornita 3 zile, cand ajung la ea, brruuuum porneste perfect. IN SFARSIT am rezolvat si ma pot ocupa de celelalte lucruri. De fericire, am pus si rotile de vara si reglat suspensia jos. Intre timp, imi vin din china fetele de usi gri (materialul taiat/cusut/pregatit de montaj pe placajul usii), pentru ca nu am fost multumit de cum au iesit ale mele. Cele oe au o cusatura pe mijoc (pe curba) si aia ajuta ca materialul sa stea lipit. La mine nu a fost asa si s-a dezlipit in cateva locuri. Pe langa asta, am luat si cleme noi pentru fetele de usi si manere noi (tot china). Se va completa si cu balamale noi la montarea "noilor" usi. Imi fac plan de bataie tot tot DAAAR intr-o zi cand sa plec cu masina, lasata o zi jumate nepornita SUUURPRIZAAAAAAAAA: nu porneste bine, invarte foarte mult, parca m-am intors in timp. Ma inorc la garaj, deja nu ma mai consumam ci din contra, totul era foarte amuzant. Era un punct din acela cum n-am avut niciodata... orice i-as face masinii, ea NU MERGE. Ba merge... asta e una dintre probleme, ca dupa ce porneste (greu) ea merge foarte bine, trage si toate cele. Ok... mai facem un scan si de data asta apare o eroare pe senzorul de turatie. Bun ok, hai sa il luam si pe ala si bonus si pe cel de temperatura. Ca sa mai taiem lucruri de pe lista. Si cu asta, am ajuns in prezent. In prezent, incercand sa desfac surubul de la senzorul de turatie (intepenit rau de tot), cand am reusit in sfarsit mi-a sarit clichetul din inertie in conducta de servo care pleaca de la pompa si merge la caseta. Masina veche.. de austria.. conducta moarta de rugina, bineinteles ca se crapa si pierd tot lichidul de servo. Zic bai... asta fix lipsea Azi sunt aici, cu o conducta cumparata din dezmembrari, dar care inca nu stiu sigur ca se potriveste (o duc inapoi daca e ceva dar na), asteptand un elevator liber sa pot sa imi continui incercarea de a face in sfarsit masina sa mearga. Ma oftica tare ca am atatea lucruri pe care sa le fac si in schimb am fost blocat de problema asta. Daar, nu-i nimic. N-am nici un gand rau pentru masina, are aproape 20 de ani. A avut bine grija de mine pana acum, acum e randul meu. See you next time...
  3. 21 points
    Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.
  4. 19 points
    O perspectiva altfel
  5. 17 points
    @C Z R @catalinmiti Am îndesat și eu cât s-a putut! Rezultat: loc de 2 persoane, 4 jante și 8 anvelope . Atentie - long post ahead! Pentru ca in ultima perioada am cam tras chiulul la partea de “făcut” chestii la masina, cu toată situația pandemică, am profitat de proaspătul câștigat timp petrecut in casa pentru “documentat”, “căutat” și “comandat” . Și pentru ca următoarea perioada se anunța a fi una plină, cu așteptări ridicate și cu frecat de mâini de nerăbdare, următoarele postări vor fi structurate sub forma de capitole . Chapter I: Wheels and Gummi Dupa nu foarte mult timp de joaca cu Stage1, mi-am dat seama ca, in direcția in care ma îndrept, nu întrevăd viața lunga Conti-urilor SC5 ContiSeal... Aderență bunicică, dar nu “lipicioase”, utile contra perforarii, dar exagerat de grele! Enter: Michelin Pilot Sport 4S XL . Dar piticul tot forta - “Parca și jantele is grele! Parca sunt și un pic cam mici! Nu vrei upgrade, upgrade, upgrade?!”. Nu a ajutat nici faptul ca un coleg de forum (știe el cine este, dacă intra aici ) a reușit sa îmi sufle in ureche ca ii picasera cu “tronc” Suzuka-urile ... M-am tot chinuit sa rezist tentației, pana intr-o zi, când pierzând timpul online, văd un anume set de jante la vanzare și ceva a făcut click! Astfel, noile jante sunt preluate de pe Audi RS7 Performance și sunt 21” x 9J și, surpriza, 14.5 kg/buc. Dupa aceasta schimbare neprevăzută de plan, a trebuit sa ajustam dimensiunea gumelor și, astfel, am trecut la 265/35/zr21, fiind singura care corespundea pentru a nu avea abateri ale vitezometrului, cât și care exista intr-o varianta cu indicele de greutate de care aveam nevoie. Din păcate, totul a mers pe de-a-ndoaselea și, închizându-se fabricile, nu erau nicăieri de găsit... Asta pana de curând, când, prin diverse canale, am reușit sa găsesc un set de 4 bucăți disponibil . Inca sunt in perioada de rodaj a anvelopelor, dar diferența este sesizabilă. Aderenta este îmbunătățită, chiar și fără sa forțez (încă!), iar totalul de masa scăzută este de ~9kg / roata. All in all, toate bune. Voi reveni cu feedback odată ce se aseaza și in funcție de cum progresează “Project Tig1” . Stay tuned! Goodies to come.
  6. 17 points
    Dupa ultima escapada pe Motorpark din 2019 cand am stricat o volant aproape noua, m-am decis din nou (prima incercare a fost in 2011) sa montez un kit cu masa simpla. De data am mers pe kit-ul de la Darkside, intrucat are cea mai grea volant single mass pentru cutia mea (10.5kg), lucru care ar trebui sa reduca chatter-ul din cutie. Placa si discul sunt tot Sachs Performance, cu care am mers si pe volant DMF (evident, piese pentru volant SMF). Desi zgomotul la ralanti este acolo, am ajuns sa ma obisnuiesc cu el si sa nu-l mai constientizez, nici macar cu geam deschis. Uneori se aude chiar foarte incet, si nu inteleg de ce doar uneori :)... o sa fac un video comparativ cand imi vine si o fulie siliconica din SUA care ar trebui sa ajute (Fluidampr). In rest, ambreiajul este perfect, cupleaza frumos (prinde un pic prea in podea totusi, poate fi rulmentul), nu am smucituri/vibratii, in viteze intra foarte usor, iar dupa rodaj si o vizita pe circuit pot spune ca este exact ce imi trebuie. Urmeaza povesti de pe circuit (ROTAC Race 1 si 2) P.S. Se pare ca acest topic are postari prea putine ca sa isi pastreze abonatii (alta explicatie nu am), asa ca toti cei care urmareati topicul acum nu o mai faceti, deci "follow" din nou va rog, daca va intereseaza :). O sa incerc sa scriu mai des...
  7. 17 points
    56.000km si un set nou de jante pentru gumele de vara.
  8. 16 points
    Se pare ca la mai mult de 6 luni fara o postare, numarul de follow-eri ai unui topic se reseteaza automat la 0 Asadar, dupa ce anul trecut am reusit la Motorpark un 2.03.4 pe Federal RS-PRO (street-UHP) si cu ceva probleme la frane, am sperat ca pe Federal FZ-201 (semislick), fara probleme la frane si cu ceva kg date jos am sanse sa cobor sub recordul stabilit tocmai in 2017 la clasa tuned de la ROTAC, respectiv 2.01.1, motiv pentru care m-am inscris la primele doua curse din campionat. Problemele la frane constau in intarirea aleatorie a pedalei de frana. Cum fade de placuta nu e (la urmatoarea frana am eficienta 100%), am sperat ca rezolvarea a fost schimbarea rulmentului dr. spate care avea senzorul ABS ruginit si dadea erori... credeam ca de acolo aveam comportamente anormale ale sistemului ABS, dar m-am inselat. RACE 1 - Motorpark sens normal La prima cursa am constatat ca problemele la frane inca exista, motiv pentru care in continuare am avut cateva ture stricate de frane, iar trasele de intrare pe virajele unde am frane serioase sunt conservatoare (intru pe interior si franez mai precaut). Cu toate astea, excelentele cauciucuri FZ-201 (carora nu le pot reprosa decat greutatea) si kilogramele date jos (banchete spate +scaun pasager ~ 45kg) m-au ajutat sa scad timpul succesiv in cele doua sesiuni antrenamente + doua sesiuni de cursa pana la un nou best de 2.00.451. Din pacate, sesiune de super-lap nu a mai fost, din cauza unui accident serios.. din fericire pilotul este ok. Asadar, obiectivul a fost atins (am batut recordul grupei), daaaaaaaaaaaaaaaaaar asta a fost suficient doar pentru un loc 2 in grupa. Locul 1 a fost obtinut la distanta (1.59.339) de un Megane 3RS pregatit de circuit, la putere stock (250CP) si usurat cat se incardreze la tuned cu cel mai bun coeficient, iar eu m-am luptat la zecimi intr-o lupta pasionanta pt locul 2 cu un Megane 4RS (sasiu CUP, 280CP, EDC) STOCK (cauciucuri Bridgestone, frane oem), doar cu banchetele date jos. Concluzia este ca Megan-urile RS sunt niste track-toys veritabile, asa cum ies din fabrica, iar conduse bine si cu cauciucuri si frane upgradate sunt greu de batut. Singura mea sansa sa ma apropii de 1.59 low ar fi doar un diferential (LSD), frane rezolvate, si mult mai multe ture pe an. Dar dupa ce 4RS-ul va pune semislick, nu cred ca ma voi mai apropia de el, deci as putea spera in cel mai bun caz la un loc 3. Rezultatele le puteti vedea aici (2020 - Tuned). Una peste alta experienta a fost foarte placuta, am facut prieteni noi, si am primit si ceva poze de la amici si de la Rotac. Best lap:
  9. 15 points
    Cu o mica intarziere, revin cu povestea de la ROTAC Race 2 - Motorpark reversed In primul rand am fost foarte incantat de varianta in sens invers a circuitului; mi se pare tehnica, sigura si complet diferita de cea normala. Practic, in afara de combinatia stanga-dreapta de la mijlocul turei, e cu totul alt circuit si alta abordare pentru fiecare viraj. A fost necesara o acomordare rapida cu circuitul (0 ture experienta) si dupa cele doua sesiuni de antrenament (in fiecare sesiune prind 2 ture rapide) aveam un best de 2.01.1. Povestea sesiunilor de cursa a fost insa cu multe emotii. Problema a fost ca in pauza de pranz cerul s-a intunecat si a inceput sa ploua sporadic, iar circuitul era rece si pe alocuri umed, lucru care nu se potriveste deloc cu gumele FZ-201. Astfel. dupa cele doua sesiuni de cursa, locul 1 era la 1.58.59 (Megane 3RS pregatit de circuit, sunt foarte curios pe ce cauciucuri a mers), locul 2 era la 2.00.538 (Megane 4RS pe cauciucuri de strada) iar eu am scos un chinuit 2.01.8, la 7 zecimi distanta de timpul din antrenamente Din fericire, fiind in top 5, m-am calificat in sesiunea de Superlap, unde mai ai posibilitatea la o singura tura rapida. Din fericire pentru mine pista s-a uscat, am reusit sa incalzesc gumele suficient in tura de intrare, am spus "fk the brakes, ori la bal ori la spital " si am reusit un 2.00.011, obtinand un nou loc 2. Megan-urile nu au mai imbunatatit timpii in Superlap. Experienta a fost foarte placuta, dar ramane sa vad daca mai particip anul asta la ROTAC, deoarece nu cred ca pot spera la mai mult de locul 3 in situatia de fata, iar daca nu am sanse reale in competitie, un track-day are mai mult sens (ture mai multe pentru bani mai putini).
  10. 14 points
    Salutare, Prea mult timp de cand am scris ultima data pe topic, cu toate ca sunt activ zilnic pe forum. Incerc sa recuperez in ordine cronologica evenimentele de la ultima postare. Primele de care imi aduc aminte sunt 2 zgarieturi in decurs de o luna: una de la un sofer incepator care nu s-a asigurat si alta de la un biciclist (sau asa pare)... necesita revopsire chiar daca s-au mai estompat dupa polish. Din fericire, acestea au fost singurele evenimente neplacute. Ne place in Maramures asa ca anul trecut ne-am plimbat iar, de aceasta data am vazut cum e si vara. Consum mediu pe excursie: 6.1. Apoi pe la mare, pe la munte.. si intre timp ne apropiem de 89.000 km. O poza si cu incaltarile de iarna: Apoi a venit pandemia si am avut mai mult timp sa ma ocup de piticii mei de pe creier... asa ca s-au intamplat urmatoarele: - strat nou de sealant Soft99 Fusso + polish tips; - camera auto Viofo WR1; - semnale dinamice in oglinzi; - Etrieri vopsiti cu Foliatec Racing Rosso; - Arcuri -30mm ST Suspension by KW. In rest, toate bune, urmeaza alte plimbari sa sprijinim turismul national Mai atasez cateva poze facute in weekend 📸
  11. 13 points
    Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si am zis sa-mi prezint si eu masina. Este vorbe de un Polo 9n3 GTI 2006. Masina a fost achizitionata in Februarie 2019. La data aceea masina era stock interior si exterior. Dupa cateva lupte cu mine '' nu ii fac nimic, o tin stock ca e un GTI si nu ii mai trebuie nimic'', am renuntat si urmeaza o mica lista cu modificarile si cateva poze. Exterior: - bara fara Cup Edition - Lip Leon Cupra - Jante Cup Edition - Praguri Votex - Bara spate custom cu prelungire de Golf 5 R32 - Suspensie KV V1 - plus cateva chestii de micute (embleme negre, renuntat la sigla GTI pe spate, folie pe stopuri, antena Audi Q5) Interior - Volan Scirocco - Nuca schimbator R32 - Suport 2 ceasuri pe stalp - Stalpi fata imbracati in ''alcaranta'' - Repozitionat tweetere - Lumina ambientala picioare - Player Alpine UT92BT (urmeaza sa-i cumpar o navigatie) - Usi antifonate - Oala roata de rezerva antifonata Motor: - Soft stage 1 (180-190cp) - Intercooler frontal - Filtru sport de la Ramair - Heat shield custom - Vacuum-uri anulate Sper ca am mentionat tot.
  12. 12 points
    Noi accesorii pentru Silver Arrow, ne pregatim de prima plimbare cu masina Bebe la bordul Skodei 💙
  13. 12 points
    Salutare. Povestea incepe in 2019 prin vara. Masina este o octavia 3 combi model 2016, fabricatie 2015. Culoare rosie(am 2 fetite si la acel moment m-am gandit ca e cea mai buna varianta - asa a fost) Masina a trecut prin atatea transformari, ca imi este greu sa mi le amintesc pe toate. Dotari de fabrica: varianta Style motor 2,0l 150cp, DSG 6 - Navigatie MIB2 Harman cu smarlink - camera marsarier lowline - climatronic - comenzi volan, volan RS cu padele - scaun sofer electric cu memorie - haion electric - oglinda retrovizoare FLA - oglinzi laterale heliomate - parbriz incalzit - scaune partial piele incalzite Ce sa zic, totul ok, pana l-am cunoscut pe Alex B98XAL si de atunci a inceput nebunia. Efectiv nu stiu cati bani am bagat in masina pana acum. Mereu zic sa fac un calcul dar ma ingrozesc. Aproape toate retrofiturile sunt realizate de mine. La cateva am avut parte de ajutor. El a pornit de la o simpla activare - drive modes - la fel am vrut si eu retrofituri: Faruri OEM, cu AFS si spalatoare (inlocuire bara fara) Side Assist (BSD si RTA) Lane Assist ( cu inlocuire parbriz si oglinda retrovizoare) - TSR si HBA AID Activare meniu Personalisation MIB2,5 cu SIM si ecran de 9,2" (+ antene GSM) Radar ACC (Emergency Assist, TJA,Predictive ACC,Front Assist) inlocuire gateway 5Q-3Q inlocuire BCM preFL - BCM FL inlocuire camera marsarier Lowline - camera marsarier Highline (+ spalator camera) Jante 16" - Jante 17" stopuri (normale fara LED) - stopuri Lowline 2018 (cu LED) lampi numar spate (originale cu LED) lumini interioare (integral OSRAM LED) becuri LED proiectoare (OSRAM LED) update-uri soft (climatronic, gateway, directie) amortizoare capota ornament RS haion, + ornament original (protectie) bara spate ornament iluminat priza 12V (consola centrala) leduri manere interioare (fata + spate) Retrofituri viitoare: climatronic FL protectii originale laterale usi Drive mode (totul este tras, bara de butoane si fire - mai trebuie codurile swap) Cateva poze in atasament. Aproape 1 an de munca (printre picaturi)
  14. 11 points
    Când domnița dorește weekend la castel și trebuie să improvizez cu ce avem... Iar pentru senzații profunde sunt suficiente 2 minilanterne, un telefon si o galerie minieră abandonată. În rest: Kodiaq - cariera Racoș. Și cateva video de saptamana trecută:
  15. 10 points
    Aproape 4 ani ,fara probleme ,329118 km . Azi motorul arata neschimbat,fara nici un fel de scurgeri. Dupa 48219 km uleiul de la DSG nu arata chiar bine,deci urmatorul schimb va fi la maxim 40.000 km.
  16. 10 points
    Pe ploaie...după o săptămână de ploaie. Până în vârf.
  17. 9 points
    1 - 0 pentru tehnologie 😅
  18. 9 points
    Felicitari pentru masina! O fi ea Cupra Ateca, dar cu asa o "prezentare" topicul acesta o sa ramana deschis doar pana se trezeste primul moderator.....
  19. 9 points
    @acidone77 @kef_petry Multumesc! Si eu ma gandeam pe viitor sa ramana jantele astea pt iarna si sa imi iau ceva mai mare pt vara dar momentan ramane asa Navigatia este Columbus. Android Auto nu am incercat insa Apple CarPlay merge perfect fara cablu, este full screen. Din cate stiu doar CarPlay merge wireless. Nu am predictive ACC si Traffic Sign Recognition. O sa pun mai multe poze in weekend 😃
  20. 8 points
    am pornit hotarat si mi-am pierdut entuziasmul pe drum. sau am fost ocupat cu alte lucruri. Etrierii erau incarcati maxim de rugina , depuneri de la placute si cateva straturi de vopsea , ca un mare tort in straturi alternative. din cauza asta am avansat destul de greu si in loc sa ma concentrez doar pe asta am mai facut si alte prostioare. deci aproape am curatat etrierii fata , am curatat etrierii spate dar ... am mai vopsit un set de etrieri spate mai vechi si ..... am comandat un maf de 1.8T BAM , adaptoare pentru injectoare ( urmeaza sa apara si injectoarele curand - Bosch 550cc) , si turbina BBT K280 ( mai dureaza 2-3 saptamani pana o primesc) + oversized tip + kit montaj turbina. . mai ramane sa ma hotarasc ce varianta aleg pentru filtrul de aer - fie pun alta cupla siliconica si pastrez filtrul Evoms fie iau si carcasa oem de BAM si pun filtru sport in carcasa ( pentru ca ma gandesc sa montez si capacul de la motor la loc pentru un look oem) . trebuie sa studiez putin pentru varianta optima. Si la final sa montez piesele si sa refac softul.
  21. 8 points
    Doua update-uri mici Cu ocazia asta am refacut alimentarea camerei DVR.
  22. 8 points
    Continuam cu "detaliile". Saptamana trecuta am revopsit pragurile. Aveau punctulete de la pietricele ce s-au facut in timp. Ca sa evit pe viitor acest aspect, am fost la un atelier de detailing unde am montat si folie de protectie pe ele. (Partea de jos si pragurile de pe usi). Am mai cumparat si un set de footrest noi si OEM de pe ebay pentru pasagerii din spate. Cred ca pot sa numar pe degete datile, in 5 ani, cand am dus pe cineva in spate, dar trebuie linistiti si piticii de pe creier.. In iulie, vor ajunge in posesia mea. Vopseaua pe exterior pot sa zic ca e impecabila acum. (2 ani de la revopsire integrala) Rugina 0 ceea ce e un lucru important pentru varsta masinii Singurul aspect ce imi sta pe creier sunt farurile. Arata bine, dar nu ca noi. Si parca nu se pupa cu restul masinii ca si stare. Vor veni si alte faruri curand.
  23. 7 points
    Poate anvelopele aveau nevoie de puțin “rodaj”. Legat de asta: Spune-i acelui cineva să încerce mașini mai puternice. E mai distractiv să dispui de o rezervă de putere decât să-ți dorești una.
  24. 7 points
    Salut. Eu sunt Adi, iar acesta este Golful meu. 2.0 TDI 140 HP 16V, cod motor BKD Sunt relativ multumit de el. Masina din 2005, luna a 6-a, iar ca dotari, are cam asa: - Trapa - Faruri Xenon - Parbriz heliomat - Oglinzi heliomate ( inclusiv cele de pe exterior ) - Tempomat - Dublu climatronic - Senzori parcare spate - Pachet sport de fabrica ( arcuri / telescoape si interior ) - Geamuri ionizate pe care ulterior le-am infoliat - Incalzire in scaune - Cotiera fata - x4 Geamuri electrice Cand am luat-o, a avut 221.000 de km, iar acum are 250.000. Diferenta facuta intr-un an de zile + -. De inlocuit la ea am inlocuit destule la ce drumuri "superbe" avem. Turbo nou, bucse brate fata, ambele inlocuite, "boltul" care e faimos la BKD-uri, ca sare din chiulasa afara, iar in rest, doar consumabile la timp Ulei Aral 5 40, am incercat Motul, dar il mananca in prostie si nu i-a placut. Momenta, e fara soft, urmeaza sa ma "bag' in ea, mai tare, cu telescoape reglabile, sistem audio custom, revopsit sau infoliat inca nu sunt decis, jante pe 17 de aliaj. Restul, in episodul urmator
  25. 7 points
    Oh well, mare lucru nu s-a mai intamplat. Plimbari prin tara noastra draga masina e un deliciu in continuare.
  26. 7 points
    Si ultima piesa din puzzle a cazut la locul ei. Cam cu asta inchid capitolul cu acest golf. Asa va ramane pana voi scapa ea el
  27. 7 points
    Salut tuturor! N-am postat de foarte mult timp, masina e inca la mine, s-au intamplat foarte multe lucruri de cand nu am postat. Urmeaza sa fac o postare kilometrica in care sa detalizez tot. Nu se va vinde niciodata. Va merge la mine pana “ii cad rotile”.
  28. 7 points
    Salutare tuturor, 👋 Mai jos va prezint si eu noua mea caleasca. Din pacate, povestea nu are un inceput tocmai fericit 😔deoarece achizitia a venit ca urmare a unui eveniment rutier in urma caruia vechiul meu Golf 4 1.4 BCA a fost incadrat ca dauna totala. Astfel, nu am avut de ales si a trebuit sa-mi cumpar o noua masina. Cum Golful are un loc special acolo in creierasul meu m-am dus imediat cu gandul tot la un Volkswagen Golf. La inceputul cautarilor nu prea aveam multe criterii dupa care sa ma ghidez. Tot ce stiam este ca imi doream sa fie de culoare neagra si diesel. Dupa cautari ce au durat aproape 3 luni de zile si aproximativ 10 vizionari, am gasit-o pe cea ce astazi ma suporta si anume Golf 5 1.9 tdi Goal Edition, cod motor BRU. Ca dotari pot spune ca sunt decente si un pas inainte fata de vechiul Golf: - Motor 1.9 TDI, 66KW, BRU, An fabricatie 2005, - Cutie de viteze 5+1trepte - Culorare: black magic pearl, Cod LC9Z, - Jante model Atlanta R 16 - Interior Goal - Proiectoare de ceata, - Clima pe 2 zone cu torpedoul si cotiera refrigerate, scaune fata cu incalzire pe 5 trepte, - Geamuri electrice fata, spate, - Oglinzi laterale electrice si incalzite, - Tempomat, - Senzori cu avertizre acustica spate, - Scaune fata cu sertar depozitare si cam atat. Ca planuri de viitor nu sunt foarte multe. Cel mai probabil unitatea radio am sa o inlocuiesc si o mentenanta cat se poate de riguroasa. Pentru inceput am facut schimbul de ulei al motorului si al tuturor filtrelor, o curatare la interior si o iginenizare a sistemului de climatizare. De asemenea, am schimbat kit-ul de distributie. Va las mai jos cateva incercari de a face cateva poze artistice. 😀 Sper ca v-a placut mica mea descriere. Sa auzim de bine si drumuri bune fata incidente.
  29. 6 points
    Azi ne-am pregatit de plecare, maine dimineata o taiem spre zona Tg Jiu pentru vacanta.
  30. 6 points
    Azi am instalat DRL-uri. Am preferat acest setup deoarece scad sansele de a arde lupele circuland ziua cu farurile aprinse in afara localitatilor. Am observat la Kia Sportage acelasi principiu de functionare. Singurul lucru care mai ramane de facut, este sa vina seara si sa vad cat de puternice sunt defapt ledurile albe si daca deranjeaza, caz in care voi monta un releu in comutatie ce va stinge DRL-urile cand se aprinde faza scurta sau becul de pozitie, inca ma mai gandesc. Oricum, asta urmeaza sa fac zilele urmatoare, fiind un efect interesant la intrarea/iesirea din pasaje.
  31. 6 points
    Cel mai fain este ca, dupa un drum de genul asta sa fii multumit de masina pe care o ai. Nasol e cand te intorci nervos, chitit sa pui anuntul :)
  32. 6 points
    Camera pare a fi aceeasi de pe Octavia 3. Putin deformata imaginea in colturi dar e acceptabil. Nu cred ca voi folosi prea des Park Assist dar l-am testat si functioneaza foarte bine. E nice to have dar nu un must. Inca o poza cu interiorul Cred ca voi pune o folie pe zona piano black din jurul schimbatorului, sigur se va zgaria altfel 🤔 Imi place foarte mult ca oglinda retrovizoare este fara rama, arata mult mai elegant decat cea din masina de test drive. Sincer nu stiu din ce pachet face parte dar ma bucur ca o am 😅 Si cu luminile stinse: La asta ma refeream cu culorile navigatiei: Pana acum sunt foarte incantat de masina 😀 Astept sa ii termin rodajul sa vad cum sta pe partea dinamica Era sa uit de cheie, parca nu e Skoda cu cheia asta 😅 Pare ceva mai premium
  33. 6 points
    Daca tot este sambata si am renuntat sa o vand, am facut urmatoarele: 1.Admisie custom DIY s-a potrivit la fix.. filtrul este Simota pe 76mm, pana se refac stocurile in tara la RAMAIR. Are un sunet ca de supapa, se aude un psssit..a crescut si consumu odata cu sunetu asta, nu ma mai satur de el. 2.Vopsit jantele DIY, polish,primer,vopsea, lac. 3.Vopsit sigla vw fata spate cu acelasi procedeu ca la jante. 4.Full gti look - grile proiectoare+centrala fagure. Acum e un mic black mamba 😆.
  34. 6 points
    Am schimbat acea valva de pe filtrul de motorina deja . Lasand zambetul de o parte, ieri am avut inca un eveniment nefericit. O doamna care se grabea nu a fost pe faza cand eu am franat la o trecere de pietoni si buf. Am fost amabil (ba chiar initial imediat dupa buf m-a bufnit oarecum rasul), am facut amiabila si asta e. Urmeaza sa merg la o constatare, sa cer reparatie in regim propriu, bara oe din dezmembrari si poate cu putin noroc raman 2 lei sa vopsesc si celelalte elemente care asteapta cuminti.
  35. 6 points
    Setup-ul actual nu va mai fi actual pentru mult timp . Masina oricum e foarte cocoțată din fabrica, doar ca, acum, rotile pe 21” accentuează și mai mult acest aspect. Planul de viitor clar include remedierea acestui “deficit”, și nu numai din prisma aspectului . @cristi511 Da, este enorma diferența, data mai ales de anvelope! Conti-urile au undeva la ~20 kg/buc (19.xx), fiind ContiSeal, in timp ce PS4s au undeva la ~12 kg/buc. Scăzând încă ~1.5 kg/buc la jante... P-acolo suntem . Nu zic ca Conti-urile sunt proaste sau ceva, doar ca faptul ca sunt ContiSeal vine cu dezavantajele greutății. @Gusti Mulțumesc! . Și tu la fel, sa te bucuri de ale tale! @CristiALF Da, nu este o dimensiune certificata de producător. Partea amuzanta este ca de când am masina, nu m-a mai oprit niciodată Poliția. Probabil Tiguan-ul este văzut ca un Dad-mobil și nu atrage atenția . Case & point - sleeper-ul perfect! Și, oricum, in viitorul nu prea îndepărtat, probabil va fi fix ultima chestie de care sa se lege...
  36. 6 points
    Bineînțeles! Podu' cu Florile https://maps.app.goo.gl/C6LJfKGobHEzeXnN8
  37. 6 points
    Sunt tare curios care sunt argumentele tale ca KIA si Peugeot sunt cu mult in urma VAG, in afara faptului ca esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac si altii bine. KIA o vad ca alternativa cinstita in fata oricarei alte marci din pricina pretului corect pt ceea ce ofera si cei 7 ani garantie care sunt pe bune. Avand in vedere ca oamenii de rand isi cumpara masini care sa-i duca in siguranta din punctul A in punctul B, implicit inseamna o putere de >150CP. iti garantez ca in zona asta toate marcile sunt similare pt ca niciuna nu este vreun super car, deci cam cade ideea ca e "Golf si restul". Diferente fata de KIA sunt de acord ca sunt mari cand comparam un Golf R cu cel mai puternic Ceed de exemplu. Peugeot a scos modele frumoase in ultima vreme. Haide sa comparam dpdv al designului noul 508 cu Passat, atat interior cat si exterior. Masini frantuzesti recunosc ca nici eu nu mi-as mai cumpara deoarece am avut un Clio iar cand ii faceam revizia era mai scumpa decat la Passat, dar nu pot spune ca sunt masini proaste ci din contra. Motoarele in general sunt f fiabile la masinile frantuzesti. Vis a vis de afirmatia ca ai facut test drive cu Focus si ca ai constatat ca derapa "de fund" pe zapada, iarta-ma dar este o opinie total neconcludenta. Fordurile in general sunt recunoscute in special datorita trenului de rulare superior care o face mai manevrabila si mai fun to drive. Insa e tare greu sa reusesti sa faci o comparatie cat mai obiectiva, nu pe principiul romanesc VW si restul. Toate cele mai de sus mentionate au ceva aparte. Civic Type R este net superior unui Golf R ca si performante (sunt dovezi clare in acest sens pe youtube in diferite teste) si stabilitate, doar ca este o masina "hard", adica destul de rigida de daily car, pe cand Golf R este un all arrounder mai potrivit din acest pdvd. Kia este imbatabila la raport calitate/pret/performante/dotari/GARANTIE Fordul este mai fun to drive, dar nu are aceleasi atentii date detalilor de asamblare/imbinari. Pana la urma toate sunt bune in felul lor si fiecare analizeaza care este mai potrivita pt el, dar sa ai argumente ca doar Golful este masina inseamna ca fie esti fan inrait VAG si nu vrei sa vezi ce fac altii, fie nu ai condus niciuna dintre celelalte marci ca sa fii obiectiv Nu acuz pe nimeni ci doar doresc sa ne pastram obiectivitatea. Inca nu a aparut moose test cu G8, dar las un video cu noua Octavia care este construita pe aceeasi platforma cu G8 https://www.youtube.com/watch?v=bdFpJa8fLIA
  38. 6 points
    Pai...Cosmin a dorit să vadă ce poate Kodiaq-ul. Concluzia a fost că trebuie organizat ceva un pic mai dificil 😆 A debutat inițial ca o plimbare ușoară...dar fără partea finală n-ar fi existat amintiri 😁 Sunt oameni faini.
  39. 6 points
    @cristi511 Mersi! (apropo, ai idee de ce nu pot sa "multumesc" prin vot la toate posturile?). Turele stiu ca sunt fix 77 pe Nurburgring, 140-150 pe Hungaroring, iar pe Motorpark nu pot sa fac decat o estimare: la 12 track-days + 2 ROTAC, ar fi undeva peste 260 ture (vorbim de ture rapide, nu incalzire/racire, si sunt incluse aici si ture pe varianta scurta sau reversed).
  40. 6 points
    Probabil putin dintre voi stiti ca in acest an 2020 grupul VAG a trebuit sa inlocuiasca aproape toata gama de ulei datorat contrafacerii in special norma 5W30 ultra folosit. In ambalarea uleiului original VAG la partea inferioara a bidonului de plastic sub codul de bare se afla data de productie a bidonului (cu niste ''cesulete'' sub bidon) si ambalare uleiului gravata cu laser in relief fix in culoarea ambalajului drept nu stramb ca la fake. Va puteti documenta si singuri la fel ca mine de pe Google. Nu incepeti cu hate-reala! (ex. https://www.drive2.ru/b/466957916465791766/ )
  41. 6 points
    Pentru ca am un job relativ stresant si uneori simt nevoia acuta de relaxare, mers in natura, m-am decis sa imi achizitionez/creez un sistem tip platforma pentru plafon pe care sa asez cortul, ca in imaginea de mai jos. Cochetez de ceva timp cu iesitul in natura, singur, undeva la munte, pe vreun traseu mai ferit de ochii lumii unde sa mananc dimineata o omleta si sa beau un ceai fierbinte (vor urma si astfel de poze in acest topic). Nu am gasit multe detalii legate de greutatea pe care o suporta Touaregul pe barele longitudinale insa configuratia va fi ca cea din randul de jos al colajului care urmeaza, deci greutatea pe plafon va fi undeva la maxim 50 de kg. Culeg in aceste zile si informatii cu privire la locurile in care vreau sa ajung. Va fi ceva soft off-road, deci nu voi rupe masina pe coclauri. Intre timp, masina continua sa adune kilometri. Dupa un drum Bucuresti-Turnu Magurele in care am condus in cel mai economic mod cu putinta, cu franat cat mai rar si accelerat cat mai lin, fara a stajeni totusi traficul, am realizat un consum decent Apoi am adus dinozaurul inapoi la odihna bine-meritata Si fiindca azi am avut putin timp liber si am facut curat prin pozele din telefon, am gasit unele de pe vremea cand abia cumparasem masina si nu era inca inmatriculata pe numele meu
  42. 5 points
    Si cred ca asta e si nou Golf 8 R: https://www.carbuyer.co.uk/news/172398/2020-volkswagen-golf-r-styling-leaked-in-latest-spy-shots
  43. 5 points
    Multumesc tuturor pentru aprecieri ! Legat de optionalele pe care nu le-am adaugat... e un singur raspuns : banii ! Cand am inceput sa ne facem planuri pt achizitia unei masinii ne-am propus sa nu sarim de 25.000 euro. Dar uite ca am depasit "plafonul autoimpus" ... pentru ca am profitat de aceasta oferta buna. Si fara R-Line exterior sau faruri TopLed, ni se parea (si nu vreau sa supar pe nimeni) o masina putin banala ca design. Sunt multe optionale foarte utile care imi faceau cu ochiul, dar ....atat s-a putut ! Inca nu am primit de la dealer documentele mentionate de b94uri , insa ma bucur ca v-a raspuns el in locul meu.
  44. 5 points
    Și plusurile care ar fi? Ca ai comparat cu O3 fl, fără supărare, dar mașina aia iese în evidență și cu luminile stinse... Sincer nu cred ca avea nevoie de led uri pe drl... Și cu și fără arată ciudat. O4 mi se pare ca arată mult mai ok.
  45. 5 points
    Pe logica aste de marire de pret ce se efectueaza de o vreme in UE, in zece ani un Golf echipat mediocru la vremea respectiva o sa coste 40-45 000 euro si un R 55-60 000. In ultimii 10 ani s-au scumpit enorm masinilie si nici macar in tarile mai rasarite nu s-au marit in asa rata veniturile fata de aceste scumpiri. SI pe langa toate aceste scumpiri, la toate marcile vedem scaderi de costuri de productie si implicit si de calitate, in unele cazuri chiar grosolan ( vezi suspensii semiindependente din concernul VAG sau la golf 8 lipsa telescoapelor la capota etc... Ne iau ochii cu ecrane LCD de 50 euro bucata si totul bagat pe soft care orice numai ergonomia in conducere nu duce inainte... Dar arata spectaculos sa iti ia ochii si sa ai senzatia ca ai dat banii pe ceva woooaaw.
  46. 5 points
    @alex.1983 🤣🤣🤣 Eu acum ma tavalesc pe jos de ras ;)) Really. Vezi de aia e bine sa citești manualul Circula o vorbă prin târg: "doar cine nu e in stare să isi deschidă un service lucrează în reprezentanță". Am validat-o cel puțin o dată anul ăsta. Și mai e una legata de garanție: cică e valabilă până ieși pe poarta reprezentanței. Asta am testat-o doar pe jumătate. Legat de consum Cu jante de 18 si Michelin PS4 225 40 ZR18 92Y XL. Referitor la parbriz trebuie sa pun o întrebare la un "shop" care nu face doar (decât?) montare de piese. Am luat doar un cataroi anul ăsta asa că... Aia e ;)) Legat de faruri: pentru ca farurile au o poziție inițială care e greu de suprascris fara tester, am ales un perete in parcarea subterană. Am făcut o poza pentru "before". Se vedea clar cum farul stanga bate jos si dreapta. Am ridicat capota si am încuiat mașina. Am avut 30 de secunde sa dau farul spre stânga (in cazul meu la 130km/h pe B2 pe autostradă, vedeam perfect ce se întâmplă pe B1 si pe banda de urgenta. B2 max 30-35m). Încearcă sa nu exagerezi. Tot acolo parchez si băbuța (O2FL) asa că pot aproxima cum trebuie sa arate pata de lumină. După asta am ridicat farul stânga aproape de cel din dreapta (bănuiesc ca cel din urma batea veo 40-45 de m). Apoi am ridicat farul dreapta tot atat mult (ochiometric). In drum spre casa am oprit la un service de cartier (de doua ori mi-au blocat baba la ITP acolo si a trecut fara probleme) si i-am rugat sa verifice farurile cu prisma aia de o au ei. All fine. In rest pune benzină de 98 de la Rompetrol, uită ca ai mod eco sau S/S, da-i talpă (dar ține de plastic) pe viraje (ai mod sport) si bucură-te de motoraș. E cea mai mișto parte a "bestiuței". (Ai injecție duala, dupa 3500 intra FSI-ul si se cam plafonează cu cea de 95, coastingul doar uzeaza discurile de ambreiaj aiurea, castigi azi 0.5l dar mâine bagi 9000 de lei in ambreiaje, StartStop-ul e prea agresiv pentru mers bara la bara cu motorul rece) Si daca inca n-ai trecut pe jante de 18 cu PS4 ( @tetea poate sa confirme) pune-o pe "to do list".
  47. 5 points
    Cand o masina merge excelent, si nu iti mananca bani pe probleme vitale, te gandesti si la altele - de exemplu, acum 2 ani am schimbat stopul drept (crapat de cand am luat masina) cu un DEPO (care se tine admirabil) si recnditionat placa cu becuri; si a venit vremea sa fac la fel la cel stang - avea o fisura, si arata usor mai tern (da, stiu, pitici...) Si daca tot eram acolo era pacat sa nu schimb lampa de ceata, din care scoteam periodic forme de viata (neetansa, si matuita rau pe int si ext). Acum arata si mai ales lumineaza uniform. Mai este pragul de inox de pe bara. Manual nu se poate face, bara fiind usor curbata, si indoitura nu se poate realiza. Cautam, insa se gasesc al naibii de greu. Si, last but not least - piesa pentru pompa de ambreiaj. Si, stand apoi in curte - mi-a placut o imagine, cu vag-urile din dotare.
  48. 5 points
    Cam asa arata cu rotile de vara care le aveam pe GTI si vara asta asa va sta pt ca voi merge mai mult cu ea avand drumuri mai multe lungi. Voi incerca sa gasesc sa ii schimb capacele de la roti.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri