Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/25/2022 in all areas

  1. Si in sfarsit, Golful are DSG. Sambata am rezolvat si merge in sfarsit cum trebuie! Sunt foarte incantat Si povestea pe lung. Luati-va popcorn si cola/suc/bere sa nu cadeti de pe scaun de sete. PT ca ambreiajul meu dadea semne de oboseala si cerea cam multi bani sa il refac + sa pun la punct cutia manuala (joc in cutie+ joc in timonerie) ...Am decis ca merg pe adaptare la DSG. Ambreiajul: Volantul putea avea porecla de "sarpele cu clopotei" ------------------------------------------------------------------------------------------ Asadar am fost la un amic mecanic sa schimbam cutia. Ma duc pregatit cu suruburi noi pt Volant, cu rulment pt priza cutie, etc. Desfacem tot pe sub masina ca sa ne fie mai usor de lucrat. Ulei de peste tot prin toate partile ca ...cere si motorul ala garnitura la capacul culbutori. + alte garnituri... Dam jos cutia manuala. Easy peasy. Dam jos protectiile de caldura de la evacuare ca sa ajungem la timonerie. 2 suruburi in interiorul masinii, 2 de sub, deasupra evacuarii. Evacuarea, doar un pic trasa de ea cat sa iasa timoneria si sa o punem pe cea de DSG. Timoneria de DSG, evident ca e mai mare. Desi banuiam, am zis ca nu am masurat bine si totusi o sa se potriveasca. Nu s-a potrivit. Nu a intrat pe gaura. Ce faci cand nu intra pe gaura? fortezi, ii faci loc, etc O panza de bomfaier, si taiat cam 5-6 mm pe colturi in asa fel incat sa se largeasca un pic gaura cat sa intre timoneria si sa se lipeasca garnitura timoneriei de tunelul central (pt ca izolare fonica, nu?). Si acum partea amuzanta si nu prea: ne-am apucat sa punem mastodontul de DSG pe golf. Mecanicul zice: ba, bine era daca luai si simeringul ala de la vilbrochen, sa il schimbi. Eu zic: L-am luat, ca m-am gandit la asta. Ii dau simeringul sa il puna. Il pune. Tzaca paca...montat. ok zic. trecem mai departe. Urcam cele 93kg de metal+ulei si le prindem de motor. Cu simering, nou, nu? Pai da cum?! 120 lei pe Elring. Si ne apucam sa montam planetarele. Surpriza. NU se potrivesc. Ba... nu are cum ca doar baietii mi-au zis ca se potrivesc. Ce gresim? capacele planetarelor dinspre cutie... NU voiau nici in ruptul capului sa intre pe flansele 02E. Sun un amic. Nu raspunde. Sun pe Doru (nu am reusit sa ii dau tag) si zice: baaa, pai trebuie sa iei flansele de pe cutia ta si sa le pui pe DSG. Aaaaa... Sa fie lumina! ne apucam sa schimbam flansele. un surub la fiecare in parte si gata... punem fericiti si planetarele. Bolt on de data asta. Montam jugul cu toate cele 2 brate inapoi. Bucsa lemforder a iesit din camasa (nu de pe brat). Banuiesc ca de buna si veche ce o fi fost ?! Aia e, comand alta bucsa. mai dam 40 lei pe o bucsa. Montam totul la loc, verificam inca o data ca totul e ok si strans bine. Punem scutul ala greu din tabla si strangem bine si pe ala. Punem bateria si tot ce mai trebuie si...punem contactul: Fericire maxima, functioneaza. Apare deja PRNDS. calc frana, frana e vazuta de DSG...si functioneaza si electromagnetul de la timonerie. Merge Parking, Revers, Drive, Tip-tronic... Sport. Hai sa pornim. Porneste. Pun in D... se misca masina! Wow! Ce magie! Pun in Revers.. incepe si merge cu spatele. Supeeerb! Bat palma cu mecanicul si plec sa imi iau familia. Era deja 8:30 PM. Tarziu pentru toata lumea. Fericire maxima pe drum...pana cand decid sa-i dau un pic de talpa. Trece prin treapta 1-a...a doua....a 3-a si pac se pune in Neutral. motorul se tureaza cutia nu mai cupleaza viteza. Zic...ook..ceva nu e bine. PRNDS incepe ca palpaie in ceasuri. Trag pe dreapta si repornesc masina. Si-a revenit si merg sa imi iau familia. Copiii fericiti peste masura! - Merge golful nostru? E automat? Merge singur? - Nu...doar schimba vitezele singur. ... Cum nu stau in oras si i-am luat de la mama sotiei, iesim pe autostrada (bad decision... bad...) si dai talpa. ajung la 60... iar se tureaza in gol. Asadar, limita de 60 kmph pana acasa (20 km de Sibiu). La ora aia...nu m-a incurcat nimeni pe drum...si nici eu pe nimeni. Ajungem in fata portii...si zice sotia: iti curge ulei. Ei da...cum sa curga ulei? tocmai am schimbat simeringul! Am pus pe seama faptului ca "nu se pricepe"... De fapt, am vazut ulterior cand am parcat masina la serviciu: Hansel si Gretel - Sigur puteam sa gasesc drumul spre casa dupa petele de ulei Deja imi faceam scenarii: curge cutia.. Dar e ulei negru - pare a fi din motor?! Am spart baia? sun mecanicul si duc masina la el. Vedem Sambata ce o fi. Intre timp mi-am cumparat inca un simering de vilbrochen ca am banuit eu ceva... Sambata: dam jos jugul motor, dam jos planetarele, dam jos cutia. Curgea din belsug pe la simeringul de la vilbrochen. Luasem altul deja si il desfacem pe cel vechi: mecanicul, inainte sa il puna pe masina a dat jos plasticul de pe el si apoi l-a montat, garnitura intorcandu-se si nu a mai etansat pe vilbrochen = reteta perfecta de a scuipa uleiul din motor... Punem altul, punem inapoi totul, cutie etc. Plec cu ea. Merge prost...dar macar nu mai curge ulei. Yay.... Acum, sa vedem ce facem: sun in stanga si in dreapta... mai merg cu masina ceva timp..... incerc sa codez ABS MK20. Imposibil de codat. Incerc sa codez ECU: imposibil de codat. #aiae Caut pe net: ABS mk60 cu M in coada (de pe AXR). Gasesc. Cumpar. 200 lei. Descopar din schema electrica ca am nevoie si de ESP DuoSensor. Cumparam si dinala. inca 200 lei cu tot cu mufa. Biznis... Ma apuc intre timp de schema electrica: Apoi punem pompa de ABS. Cu chin si multa tragere de tevi si remodelare tevi, reusesc sa instalez pompa. Trec la Pompa centrala de frana. Nada... nu se potriveste. Am primit pompa de benzinar...care era mai lunga Aia e...raman fara masina pana cand pot sa merg in Cristian sa iau ce imi trebuie de la Tibi. Asta trebuia sa fac de la inceput! Reusesc in final sa pun Pompa centrala de frana ...cu 2 senzori dar doar cu senzoru dinspre servofrana conectat. Nu-i place, asadar fac schimb de senzori. Senzorul de pe pompa cu un senzor mutat pe pompa mea centrala cu 2senzori. Conectam si tevile de la pompa, facem dezaerisire cu pompa cu presiune + din VCDS. Sterg erori. martor ABS/ESP inca aprinsi. Incep sa-i urasc deja... En fin. Ies in teste, si...surpriza: nimic schimbat, tot prost merge dupa atata munca. Deja apareau scenarii gen: dezmembrez golf 4 variant Jazz blue.. si cumpar alta masina cu DSG. Mai intreb iarasi de ce si cum si ajung la concluzia cu un baiat ca am nevoie de alt ecu de pe o masina cu cutie automata. Pun intrebarea si aici pe forum si primesc raspuns de la Florin ca ori modific ECU meu ori... alt ECU + immo off. Caut ECU de Sharan AUY Automat. Gasesc. 150 ron+ transport. Cumpar, ajunge Sambata. Sambata...nici pofta de mancare nu aveam: daca nu merge? Daca am dat iar bani degeaba pe o piesa care nu ma ajuta cu nimic? Hai sa testez. Intre timp, trebuie sa fug cu tata la spital. Probleme de glicemie. aproape de 500. Il las la spital, ca cica dureaza. Plec acasa, pun ECU cumparat. testez, scanez, sterg erorile. totul ok. Fac immo off si pornesc. Porneste. Iarasi iesit in teste si acum surpriza placuta si un zambet larg si tamp aparut pe fata mea! FUNCTIONEAZAAAAA! Merge cum trebuie, schimba frumos...yuhu! Fericire maxima....:)) Acum ramane doar sa facem urmatoarea chestie: Inca am o eroare pe ABS in ceasuri: ABS light pornit si handbrake light care palpaie. Ce-o fi? scanez de erori, nimic. Dar macar cutia merge si ma pot bucura de masina, cu toate ca piuie cand plec prima data de pe loc...pot sa ignor asta o perioada. Si acum ceva poze cu codari si altele: Grup 125 pe DSG, dupa schimbare ECU Grup 125 pe Engine - cu ECU de AJM Manual - nu comunica cu cutia Grup 125 pe engine - Ecu de AUY automat Grup 125 pe 17-Instruments - totul ok. Erorile pe cutie la prima instalare - nu comunica cu nimic... Codare pe ABS MK60 Si... cam atat momentan. Va urma, cel putin partea de diagnosticare ABS MK60. Trebuie sa scap si de erorile alea sa mearga perfect. + trebuie sa invat sa modific shifting points la DSG. Pare un pic cam subturat pentru 1.9 TDI Euro 3, asadar, ne pregatim sa facem si asta. Dar momentan, inchei postarea asta cu zambetul pe buze...ca merge! am facut-o sa mearga! Drumuri bune tuturor si sper ca nu ati adormit pana la final! Va urma....
    19 points
  2. La jumatatea lui mai am facut o excursie la Nurburgring, dupa o pauza de 8 ani. Am plecat cu Nankang AR1 (montate din RO), care au fost foarte ok pe drum public dpdv aderenta uscat&ploaie, insa aveau anumite intervale de viteza unde erau foarte zgomotoase. In prima zi, pe final, am prins deschis circuitul de GP, insa a fost aglomeratie foarte mare si, cel mai grav, au intrat pe pista impreuna masini si multe motociclete. Am prins doar doua ture "rapide", deoarece sesiunea a fost oprita in timpul turei de racire ca urmare a unui accident moto. Am reusit totusi sa "gust" un pic circuitul, care e cel mai lat pe care personal am mers vreodata, si cu cele mai generoase zone de esapare... in contrast evident cu Nordschleife Mai jos cateva poze si un film cu cele doua ture Enjoy!
    15 points
  3. Ca sa nu sar etape din povestea masinii (topicul asta a devenit un jurnal al masinii), trebuie sa revin cu finalul povestii ROTAC de anul trecut. Rotac 4 - Mures ring Loc 5, desi mi-am batut recordul personal in cursa (1.46.210) si recordul personal pe Mures, facut insa in antrenamente (1.45.6) video aici. In fata mea au fost Alfa Romeo Mito cu o noua suspensie KV V3, BMV Z4 cu slick, Megane 3RS pe noile Yokohama A050 (grip de semislick si greutate de guma de strada, la pret insa de slick!) si Megane 4RS cu soft-ul st. 1. Inainte de Rotac 5 am mai incercat un track-day la Adancata, unde dupa doar cateva ture, dimineata, am spart (nu topit) un piston. Am inteles ca "se mai intampla" (am vazut chiar aproape identic pe un motor 1.9 TDI stock, din atelierul mecanicului). Banuiesc ca nu am de ce sa ma plang, avand in vedere ce fac eu cu masina. Din fericire blocul/chiulasa nu au avut de suferit si am pus un piston nou identic. Masina merge foarte corect, insa am pierdut ceva km/h top-speed, lucru care nu m-a ajutat la Rotac 6 unde am iesit din nou pe locul 5. Acum, dupa iarna si inca ceva track-days, pare sa fi revenit la forma initiala... ma gandesc sa fi fost o chestie de rodaj al segmentilor noi de pe acel piston, donno. Overall, la ROTAC 2021 am iesit pe locul 3, la egalitate de puncte cu Megane-ul 3 RS. Daca FRAS ar fi facut gala si decernare de premii, eu as fi primit cupa pt. locul 3, pentru ca eu as fi iesit pe 3 la departajare, conform regulilor ROTAC. Dar cum nu s-a tinut nicio gala, n-am ce sa va arat . Singura chestie interesanta de la cele doua rotac-uri ramane o tura din antrenamente, in care sunt urmarit de Megane-ul 4RS, care are pasager.
    12 points
  4. @Emy D Căutăm informații și poate bifăm odată cu activarea Range-ului! În căutarea altor jante, mă gândeam la Borbet Evolo (model de pe echiparea GT Sport), și negăsind nimic pe gustul meu, m-am pricopsit cu alte 4 Monici din care am oprit 2 bucăți! Așa am ajuns ca setul de pe mașină sa fie unul decent Ieri a fost zi de spa pentru Bora și a primit o spălare mai în detaliu, urmată de un răsfăț care a constat în aplicarea unui Sealant Menzerna Power Lock, o ceară Collinite 476s, Poorboy's Natural Look pe plasticele exterioare și chedere și un Sonax Tyre Gloss pentru anvelope. Acesta este rezultatul muncii de ieri , interiorul fiind următorul pe listă!
    11 points
  5. O excursie scumpă, dar interesată . Partea buna este ca am recuperat numerele #grindsair #rollingontwenties #ozdakar #gti
    8 points
  6. Au mai trecut cateva luni si cateva mii de kilometri si am ajuns impreuna cu bine la 1 anisor , ocazie cu care a primit un detailing interior/exterior plus aplicare ceramic pe noile jante de vara. Drumurile facute in ultima perioada au fost in principal spre munte (pe Cheia, Poiana Brasov, etc.) asa ca a avut ocazia, pe unde s-a putut, sa se simta in largul ei . De mers, merge in continuare preponderent in weekend si extraurban cu ocazional drumuri prin oras, dar seara. Asteptam in continuare surioara S3, deja se fac 5 luni de la comanda si nimic concret la orizont. Las si o poza random, se pare ca am uitat sa fac unele mai frumoase prin plimbari.
    7 points
  7. Si cateva poze dupa un pic de detailing de mana proprie, i-am dat o ceara, am curatat interiorul, am dat cu oja inca vreo 15 ciobituri de pietre
    7 points
  8. A fost 1 iunie, si ca si oricare copil, am scos jucaria pe maidan. Cateva nopti la Timisoara, de data asta doar "leisure" Dus "normal", intoarcerea pe Transalpina, abia deschisa. Superb, dupa cum stiam, si efortless...
    7 points
  9. 45500 km. Proaspat intors dintr-o tura in Thassos. E o masina buna pt un cuplu tanar, dar nu prea e loc cum trebuie in ea destul pt 3 adulti, un copil si bagajele aferente de concediu. Nu la inaltimea mea, fiind destul de lung de picioare. A trebuit sa sacrific f mult pozitia comoda la volan ca sa se poata sta in spatele meu. Iar bagajele s-au inaltat pana spre tavan, am mai lasat doar 2 degete din luneta libere. Masina merge f bine, am facut timpi f ok ( mers doar pe noapte, plecat la 11 din Bucuresti, la 6 eram ajuns la Keramoti, la intoarcere la 8 seara din Keramoti, la 1 eram la Ruse la vama) , consumul iarasi foarte bun, pe la 5,8. Totusi, cu perspectiva celui de-al doilea copil curand, am pus-o la vanzare ( a 3-a oara o fi cu noroc ) ). Probabil daca finantele stateau altfel o pastram de a doua masina, dar nu prea e cazul si nici nu as folosi-o suficient. Piata din păcate e cam moarta, nu am primit nici macar ofertele clasice de hala metalica/mobila/schimb cu 2 rable, nimic.
    6 points
  10. No bine , deja ne-a palit insomina de grija dupa ce ai scris aici Daca tot dispar $-ii si alte jucarii ptr ce sa mai iei masina , ca nu va mai exista nici benzina nici curent electric , gropile din asfalt nu vor mai fi astupate deci numai de bine Hai sa ne sapam ceva locuri in pestera sa ne putem adaposti de taifun Dar daca dispar manelele si shaorma nici pestera nu ne mai trebuie Noi avem insa un avantaj - fiind ultimii la orice vom pierde cel mai putin si vom fi multumiti ca si-au pierdut toti vecinii caprele ca noi nici pe aia nu o mai aveam Sa privim si partea buna - macar scapa omenirea de obezitate ca din ros radacini nu se mai face burta Pacat de O5 , bucuria asta o mai aveam pe langa cea data de meciurile nationalei , ramanem doar cu nationala , ne multumim cu putin Asta asa , sa mai diluez cu un zambet acidul din postarea anterioara , pana vor sterge moderatorii Nu ca se dilueaza cine stie ce acidul cu acid dar macar de ochii lumii sa ne prefacem
    6 points
  11. Lucrurile astea apar de la faptul ca se da cu jetul foarte aproape la spalatorie.
    6 points
  12. Intr-un final am instalat senzorul in bara. Acuma urmeaza sa mai instalez un mic panou de sigurante in portbagaj, ceva de genul celor de G4 de pe baterie sa imi pot alimenta toti consumatorii din portbagaj. La portbagaj mai trebuie facute niste ajustari din balamalele, dar alea mai incolo.
    5 points
  13. Mie imi expira abonamentul pe 24 iunie. Din ce vad, exista 3 optiuni de prelungire: WeCharge Free — gratis — incarcare la 2.72 lei/kWh pe AC, 3.76 lei/kWh DC, 3.91 lei/kWh la Ionity AC/DC; preturile sunt mai mari decat la Renovatio si cele de lista de la Ionity WeCharge Go — 29.99 lei/luna timp de un an, 360 lei/an — incarcare la 1.93 lei/kWh pe AC, 2.43 lei/kWh DC, 3.91 lei/kWh la Ionity AC/DC. Ca sa produci economie de 360 lei/an, trebuie sa mergi incarcand la Renovatio 35000 km sau infinit la Ionity (e practic pretul de lista). WeCharge Plus — 63.99 lei/luna timp de un an, 770 lei/an — incarcare la 1.83 lei/kWh pe AC, 2.33 lei/kWh DC, 1.73 lei/kWh la Ionity AC/DC. Ca sa produci economie de 770 lei/an, trebuie sa mergi incarcand la Renovatio 28000 km sau 2000-2500 km la Ionity. Spre comparatie: la Renovatio costa 2.49 lei/kWh la Ionity costa 280 HUF = 3.55 lei/kWh in Ungaria, 0.79 euro = 3.91 lei/kWh in Austria la Tesla costa 0.71 euro = 3.51 lei/kWh fara abonament, 0.53 euro = 2.62 lei/kWh cu abonament de 10.99 GBP = 64 lei/luna, fara obligatia sa il tii un an. Deci trebuie sa parcurgi 423 km intr-o luna ca sa merite abonamentul sau 291 km vs. Ionity
    5 points
  14. Siii... instalat cutie. Merge dar nu prea cum trebuie pt ca am dat de un alt impas: Cutia nu comunica ok cu ABS MK20. Asadar, am trecut la alt upgrade: ABS MK60. Am instalat pompa, am conectat tevile de frana...dar cand sa pun pompa centrala de frana pe brakeboost-erul meu...hop ca nu merge. Are nevoie si de alt brake booster. Asadar, asteptam alta piesa. Poate revin si mai tarziu cu povestea mai pe lung + poze.
    5 points
  15. O compilatie de momente mai interesante de la track-day-ul de pe 1 decembrie de la Motorpark Adancata (+1 Ferrari din alta zi)
    5 points
  16. Mic update: Am montat jantele si anvelopele noi (mai trebuie să vină capacele pentru prezoane): Unitatea multimedia OEM cu Apple CarPlay: Piesele pentru retrofit proiectoare (mai trebuie cablajul) și acumulatorul AGM: Becuri pentru faruri și proiectoare:
    5 points
  17. Am adăugat un trip de aproximativ 2.400 km (Roman-Gheorgheni-Deva-Hunedoara-Eșelnița-Timișoara-Budapesta și retur prin Timișoara-Târgu Secuiesc-Roman) în care mașinuța s-a descurcat excelent, singurul minus fiind insonorizarea la viteză de autostrada . Consumul mediu calculat la pompă a fost sensibil mai mic, undeva la 6,18L/100 km Urcăm o poză cu ea de la întoarcere, rozalie, de obicei fiind spălată cu șampon și mănușa
    5 points
  18. Salutare! Revenim cu noutati, dupa ce am in primavara am tot cautat noi jante pentru vara, indecis daca sa merg pe o dimesiune mai mare, cumva dorinta mea fiind sa incalt jante pe 21, am decis totusi sa raman pe 19 dar sa aleg un ET mai mic si o latime mai mare a jantei, avand posibilitatea de a pastra anvelopele cu dimensiunea de fabrica (235/50). Astfel, masina a primit un nou set nou de jante "no name", dar care m-au multimit atat dpdv al specificatiilor dar si al aspectului. Jantele Triglav: - latime 7 - ET : 43 Noile jante: - latime 8 - ET : 27 Sunt foarte multumit de cum arata pe masina, ma bucura ca acum jantele vin la linia aripii si nu complet ingropate ca cele originale. Am parcurs ceva km in noua configuratie iar totul este ok. Nu exista zgomote sau vibratii ciudate, poate consumul a crescut cu putin, aproximativ cu 0.5 litri, totusi nu sunt complet convins. Daca la momentul achizitiei masinii realizam ca modelul Triglav are cea mai mica latime din toata gama de jante pe 19 disponibila la Skoda probabil nu le plateam sau alegeam modelul Sirius. Pentru moment am decis sa pastrez jantele originale, sa vedem cum se comporta cele actuale, sperand ca nu voi avea surprize neplacute cu ele.
    4 points
  19. Gata si aventura de 2000+ km. Stii cum e, nu poti merge la mare fara sa faci niste coasting Dupa ce am dat o hartie de 50euro pe 20l de benzina am zis s-o mai las pe liber la vale Cat m-am plimbat singur m-am tot jucat cu modurile de condus dar "in productie" la drum lung si cu pasageri cel potrivit mi se pare comfort sau individual (DCC pe comfort si restul pe normal). Interesanta experienta in benzinarii, am alimentat de doua ori si in ambele cazuri baiatu' era pregatit cu furtunul de motorina ca nah, vezi barca si faci automat presupuneri unul a si verificat pe capac ca nu ma credea ca e "benzin". Consum pana in Sofia si a doua zi din Sofia pana la vama, unde am stat vreo 30 min cu motorul pornit si apoi inca vreo 20 min intr-o parcare tot cu motorul pornit pentru alimentat bebe (per total am ajuns cu 7.4 in Bucuresti) Nu-i rau, iti faci treaba si cu TSI-ul. Din poza asta se vede ca porbagajul nu era tocmai gol dar in mers nu s-a simtit deloc, ba chiar s-a comportat excelent pe drumurile proaste din BG. Pe langa toate criteriile/pretentiile pe care le am de la o masina, dupa excursia asta pun pe lista si scaune ventilate (cel putin al soferului ) si DCC (sau ceva similar) S-au cam adunat ciobiturile pe bara din fata asa ca iau in calcul sa remediez problema + aplicat folie cel putin in zona din fata.
    4 points
  20. Pardon...eu nu traiesc in RO,nu raspund pe PM ca sa agat clienti,orice moderator poate verifica asta,nu am lasat niciun fel de date de contact,si mereu specific,nu ma cautati sa va fac reparatii,etc. Afara e cald,avem 40...42 grade pe zi,asa ca stau la birou si imi pierd timpul cu forumurile.Sint curios sa vad cu ce se mai ocupa lumea,ce diferente sint intre RO si unde sint eu,pe scurt in loc sa citesc ziarul,ma informez. Stiu ca pe unii care se ocupa cu asa ceva,poate sa-i deranjeze anumite mesaje,cred ca eu sint concurenta,sau le stric afacerile,dar pentru asta exista PM,sa ma caute si sa imi spuna ce vor,nu vreau sa fac pe desteptul si sa le iau painea de la gura.
    4 points
  21. Va salut!E primul meu mesaj,o sa para ca am intrat pe forum ca sa dau lectii altora,totusi,cu ingaduinta tuturora,si daca moderatorii vor permite,pentru ca de moment nu pot deschide un topic nou,as putea sa va ajut in privinta injectoarelor si a pompelor diesel cu informatiile de care aveti nevoie. Eu nu locuiesc in RO,nu pot sa repar nimic la nimeni,deci nu are rost sa mi se trimita astfel de intrebari. Acum haideti sa vorbim despre pacatoasele astea de injectoare,pentr grupul VAG de 1,6 dar nu numai. Injectorul 03L130277xx se poate monta si in alte masini care nu fac parte din acest grup. TOATE INJECTOARELE SIEMENS,VDO,CONTINENTAL,au aceeasi problema,partea electrica,bobina,sau cum vreti sa o numiti,fiind de fapt folii de cuart,... Sa vedem ce se intimpla,si ce se poate face: ATENTIE...citeam niste mesaje mai inainte...ESTE INTERZISA desconenctarea cu motorul pornit,a vreunui injector PIEZO.Fiind un pachet de folii de cuart,acestea prin deformarea lor,produc virfuri de tensiune de pina la 140v....cind se descarca. Este adevarat ca in viata reala,am mai scos si noi conectorul din injector si nu sa intimplat nimic,dar mai bine sa nu riscam.Cind se alimenteaza injectorul,primeste o tensiune de pina la 110v care face sa se deformeze acele lamele de cuart,si in felul acesta sa puna in miscare sitemul mecanic,care la rindul lui lasa duza sa injecteze,apoi prin intermediul rezistentei de 200k se descarca. Daca termenii folositi de mine va suna un pic mai rar,e din cauza ca nu mai stiu cum se numeau anumite chestii in limba romana,dar incet incet si cu rabdare o sa reusesc sa ma fac inteles. In munca mea de zi cu zi,folosesc un banc de probe EPS 200 si STARDEX . Valori reale,masurate pe injectorul siemens VDO sau 03l130277b...s...x Cu aparatul de masura de toate zilele,injectorul trebuie sa marcheze o rezistenta de intre 170kohmi...200kohmi si o capacitate de 2,5microfarazi...4microfarazi Este suficienta aceasta masuratoare? Nu,nu este,in realitate noi folosim un aparat de masura care ne permite sa masuram ,,sub tensiune" ...am sa va urc poze. Este de ajuns aceasta masuratoare sub tensiune? Din pacate nu,avem multe surprize ca dupa ce am masurat cu acest aparat,in bancul de probe,injectorul functiona bine pina la anumite presiuni,apoi ,,bobina" se punea in scurt circuit si oprea bancul de probe,il punea in mod de protectie,lucru care se intimpla si in masina de multe ori,se opreste pur si simplu motorul. Ca orice roman care se respecta,am taiat citeva bobine ale acestor injectoare,si la unele le-am pus rezistente noi de 200k,dupa care le-am probat in bancul de probe. Unele,foarte putine,au functionat,dar nu au durat prea mult,ceea ce denota ca de fapt elementul care se strica este cuartul. Ca sa nu lungesc prea mult,dar cu promisiunea ca revin cu noi informatii,la intrebarea se pot repara aceste injectoare?...raspunsul este NU. Nu se fabrica ,,bobine" pentru acest injector.Am vazut ceva prin China,dar nu am cumparat niciodata ca sa probez. Exista solutii? DA...orice bobina de la orice injector VDO indiferent de seria acestuia,daca corespunde la dimensiunile piulitei,fizic vorbind. trebuie codificate? Sa ne intelegem...RECOMAND codificare pe masina,si foarte important...INVATAREA...calculatorului de bord,cu noul injector sau cu injectorul reparat. Aceasta invatare,se face cu masina in mers,uneori dureaza 20km,alteori dupa ce parcurgeti 200km si lasati masina o zi,doua nepornita,isi ,,ia mersul" singura. Invatarea consta in parcurgerea unor km,in care trebuie sa mergeti cit mai lung,in toate treptele de viteza,cit mai constant,din treapta in treapta,si fara sa atingeti ambreiajul sau frina,decit cind este nevoie sa schimbati viteza,si bineinteles in caz de pericol frina,apoi revenirea la fel,coborind din viteza maxima,din una in una,si tot asa de 2...3 ori. SE POT REPARA ACASA?...orcine poate dezmonta o bobina,dar cind se pune alta,sau chiar si aceeasi,odata slabita...din pacate nu se poate face fara cunostintele necesare,si sculele aferente,deci NU RECOMNAD. Distanta intre elementul magnetic,cel care se misca la primirea unui impuls electric,si piesa actionata de acesta,este de ordinul miimilor de mm. In caz ca se stringe mai mult decit trebuie,injectorul va ramine blocat INCHIS iar daca se lasa slab,injectorul va injecta atit de mult ca poate topi capul pistonului. Intre bobina si corpul injectorului exista o saiba de calibrare,care se alege dupa o masuratoare prealabila,si care regleaza distanta dintre miezul electromagnetic,si piesa care regleaza valva de control din corpul injectorului. Toate aceste date,cele care ne ajuta sa reglam cantitatile de combustibil injectate pentru fiecare regim de mers al masinii,le avem stocate in bancurile de probe,si toate piesele de reglaj vin din fabrica cu dimensiuni specifice. Cind mi se va permite sa public de alt mod,in asa fel incit sa pot aseza poza si textul corespunzator,am sa postez ceva mai detaliat,acum fiind primul mesaj banuiesc ca sint limitat la anumite chestii pe forum. Sper ca am putut fi de folos cit de cit,si sper sa mai pot aporta informatii de acest gen daca se considera necesar si in viitor,bineinteles in functie de timpul avut la dispozitie.
    4 points
  22. inca nu am ajuns sa fac noul soft pentru ca mai am de remediat ceva pe la motor. si mi-a mai venit o idee.... sa aduc compartimentul motor la aspectul "de fabrica". asa ca am cautat o carcasa oem pentru filtrul de aer cu maf de 80mm. dupa ceva cautari am descoperit ca audi TT cu cod motor APX are carcasa de carea aveam nevoie. asa ca am facut rost de una. filtrul va fi de la ITG ( cred ca si cel de la VWR este tot ITG ) am montat si celalalt set de faruri ( provizoriu , pentru ca va trebui reparat si la astea motorasul de regla , m-am grabit si nu am mai verificat inaintej). farurile vechi au fost si ele reconditionate ( la farul din stanga am refacut instalatia electrica si am schimbat motorasul de reglaj iar la cel din dreapta am schimbat tot . am si revopsit interiorul pentru ca incepuse sa se cojeasca ( cel ce a vopsit initial interiorul a dat vopsea direct , fara sa matuiasca macar oglinda)
    4 points
  23. Si am mai promis un retrofit, a durat un pic mai mult din lipsa timpului. Multumesc tot lui Sabin( si ca de obicei gresesc cate un fir dar s-a rezolvat rapid). Ce am sesizat de la prima usa, trimurile cu lumini ambientale sunt semnificativ mai grele decat cele normale... Urmeaza si revizia de 15 000 km cat de curand posibil. Dupa 7 luni cred ca pot sa mai las cateva feedbackuri ( multe probabil le repet fiind scrise in primele posturi) - consumul foarte bun in continuare, dar ajuta foarte mult softul masinii ( nu este o racheta pe drum sa lamurim acest aspect, dar nici nu ma asteptam la asa ceva) - insonorizare decenta( nimic waw, mi-as fi dorit un pic mai buna) - interiorul de textil pentru mine este un punct minus, cel putin cotiera si fetele de usi( care sunt destul de urate) trebuiau imbracate in piele. - am avut problema cu un parasolar ( contactul de stingea lumina de la oglinda nu mai functiona, am ramas cu lumina aprinsa, dar s-a rezolvat) - imi place foarte mult sistemul multimedia, foarte intuitiv si prompt - incarcarea wireless este ok, dar am si un cablu, ca sa intelegeti - calitatea sunetului este slaba, probabil un Dynaudio sau ce se pune acum,ar fi fost mai ok Despre retrofiturile facute pana acum pot spune ca merita AID( complet alta masina) si iluminare ambientala ( simti ca esti intr-o masina un pic mai premium pana dai cu ochii de textilul de pe usi .
    4 points
  24. Incredibil, au mai economisit vreo 2 euro cu asta.
    4 points
  25. Si terminam cu un -20mm de la racingline
    4 points
  26. In ritmul asta comanzi Golf 8 si vine modelul 8.5. Producatorul daca trece cel mai pesimist termen in contract sau alte clauze si cumparatorul accepta o asteptare pe termen uneori nedefinit, atunci nu are de ce producatorul sa fie tras la raspundere. Plus e vorba de profit, asa ca normal ca vor accepta avans acum si masina livrata pe 2ani. Mingea nu e la producator, ci este la consumator de evaluat concret nevoia de o masina noua, ce termene e dispus sa accepte.
    3 points
  27. Eu concluzionez ca, e bine pt un dpf sa fie relativ curat si putin fisurat, asa ca sa fie pres dif mai mica, dar sa oscileze suficient. Concluzie romaneasca.
    3 points
  28. Am facut si o mica escapada estivala pana in Grecia, cu pauza in Sofia. Foarte multumit de cum s-a comportat masina cu 3 adulti + un copil + bagaje full, AC permanent la 22-23 pe auto, mers mult cu ACC dar si cu cateva reprize de depasiri, trage foarte bine si de jos, si de sus, si in Eco si in S Inainte de drum am facut simularea pentru bagaje si rezultatul: (au mai fost puse niste posete si o sacosa peste ce e acolo...) Consum Bucuresti - Sofia si Sofia - Nikiti Si un drum prin Grecia unde am prins si eu consum de diesel (3 pers in masina, un troller mic, mers constant ACC, AC auto 23) Am facut o aroganta si am pus niste Shell V-power la 2.38e litru diferenta fata de maxxmotion se simte doar la pret. Sunt pe aici niste drumuri mai virajate pe coasta si am iesit putin cu ea singur, in S si M, foarte placuta experienta. Isi pierde rapid senzatia de "barca" si fuge de sub tine ca un pocket rocket. N-am dus-o la cine stie ce extreme ca trebuie sa ma si intorc acasa cu ea dar e placut ca te poti si distra din cand in cand. Niste poze de pe drum, facute si selectate in graba
    3 points
  29. Pai daca esti simplu utilizator,macar o sa stii pe ce dai banii,iti faci o idee,iar daca lucrezi in bransa,cumperi o masina de ultrasunete si te apuci de treaba.Daca ar fi dupa mintea mea,le-as spune tuturor sa gaureasca filtrul pe mijloc cu un spiral gros,ceva care sa faca o gaura de diametrul tevii care intra in filtru,si sa mai termine cu aburelile astea ca poluam atmosfera,si asa ne fura inclusiv cind respiram,dar nu e legal....sa o faci,e legal sa o spui. Pe cealalta parte,ma gindesc ca cei care au astfel de masinarii,trebuie sa isi recupereze banii,sa manince o paine,si sa faca si treaba buna. Ia sa vedem,acum ce o sa mai comentezi...ca invat lumea sa anuleze filtrele?
    3 points
  30. In permanenta auzim de la unii si altii,ca injectoarele piezoelectrice cum le place unora sa le numeasca nu se repara.Da,in mare masura este adevarat,dar exista exceptii de la regula. Prima regula este ,,nu crede,cerceteaza" Anumiti solenoizi,ptiu,piezoelectrici,se pot repara,dar nu se poate garanta buna functionare,si se presupune ca daca pompangiul(ce urit suna) iti cere o cantitate de bani(sau era o suma de bani?) trebuie sa iti dea si o garantie pe masura,ca sa nu mai vorbim ca daca nu isi face treaba bine iti poate rupe motorul(de fapt iti rupe pistoanele). Cum se pot repara? Unele merg reparate doar schimbind rezistenta din solenoid,altele merg regenerate dar fara garantie. Cel mai bun mod de a repara este sa schimbati solenoidul cu un alt solenoid de la orice injector siemens indiferent de serie(referinta) care corespunde din punct de vedere fizic,lungime,diametru,piulita,etc. Ca sa va reuseasca aceasta operatie,este neparata nevoie sa calibrati(procesul asta cum so numi in romana?) injectorul dupa schimbarea solenoidului piezoelectrica(ptiu cite litere) eu cred ca suna mai romaneste sa-i zic bobina,dar hai sa fim educati.
    3 points
  31. Rezumind un pic,din cauza ca rezistenta elementului piezoelectric nu este cea normala,automat cantitatile injectate de injector,si mai ales in testul de preinjectie,sint in afara parametrilor de functionare. In testele facute de noi,urmarim in general returul injectorului,care ne indica in prima faza daca un injector are probleme in reglajul jocului axial,apoi chiar daca celelalte teste trec,ne fixam atentia in preinjectia injectorului care dupa datele fabricantului reprezinta o cantitate foarte mica de combustibil injectat,intr-un timp foarte mic,si care dupa cunostintele noastre este cea care ,,bate" la relanti in general,dar asta nu inseamna ca injectorul nu poate bate si daca cantitatile de combustibil depasesc maximul in alti parametri.
    3 points
  32. Ai buget de 13000 si vrei Passat B8, R Line, "extra full" si intretinut corespunzator. Chiar si unul ce se apropie de 300000 de km, sa fie mega dotat si intretinut ca la carte, sare lejer de bugetul tau in Germania. Fa o documentare pe site-urile de profil de dincolo si pe urma o sa te convingi ce masini gasesti in prezent si la ce scoruri. Da vorbim de masini corecte, pentru ca asta vrei si tu. Cum iti spunea un coleg mai sus, toate cele indicate de tine si multe altele ce sunt acuma la vanzare la scorurile astea de vis, daca te apuci sa scazi toate costurile + profitul vanzatorului, iesi la niste preturi care dau de banuit. La ora actuala, in bugetul tau, daca vrei o masina dotata, intretinuta exemplar, iei Passat B7, final de generatie, 2013-2014. Repet, uita-te pe dincolo ce scoruri sunt si la ce preturi au ajuns masinile si pe urma gandeste-te cum naiba is mai ieftine masinile astea aduse la noi, decat cele din tara lor de origine.
    3 points
  33. Daca apare doar cand pui masina in miscare pregateste 2 rulmenti pt spate
    3 points
  34. Apropos de usi si chestii... Ati inchis vreodata usa la Golf 8 cu geamul coborat la maxim ? Suna "a gol" si zdrangaje de zici ca am inchis capacul de la tomberon
    3 points
  35. Softul e dezvoltat de Eric de la Dio Performance, si a fost cizelat incet incet multa vreme, pana a iesit exact ce am vrut, un soft liniar si curat (fum minim) pana la 70-80% request, si decent cu fumul si temperaturile la WOT, astfel incat sa pot face 2-3 ture de circuit fara probleme (s-a dovedit de curand ca o tura de Nordschleife e mai problematica, dar sper sa gasesc solutii ). Ultimul dyno pe care l-am facut la el a dat 243 cai la aprox 23C in admisie, dar de atunci am mai avut ceva ajustari pentru liniaritate, gestiune fum etc. Turbina e capabila de 1.2-1.3 bari la 2000rpm si merge cu boost maxim de 2.3 bari. Nivelul de fum (care se poate vedea in flimul de mai sus) poate fi un indicator pentru debitul de motorina. Va las ca si comparatie mai jos doua poze cu diesel-uri care, zic eu, merg intr-adevar cu un AFR de curse care maximizeaza potentialul de putere ce se poate scoate dintr-un diesel. Eu oricum nu cred ca as putea sa ma duc la valori similare fara racire suplimentara, dar oricum nu este o optiune cat timp masina este si daily-drive.
    3 points
  36. Pun si eu un consum pentru long-term la 2.0 TDI de 110 kW cu DSG: distanta: 3655 km viteza medie: 61 km/h consum mediu: 4,3 l/100 km Toata distanta a fost parcursa cu rotile de 17" cu care a venit masina. In perioada asta masina a vazut autostrada, drumuri europene, nationale si judetene, drumuri pietruite sau in stare foarte proasta ce au necesitat rularea cu viteza mica, serpentine si urcari lungi, tranzit de orase mai mult sau mai putin aglomerate. Au fost drumuri atat singur in masina si fara prea multe bagaje, cat si cu doua persoane si portbagajul plin. Distanta minima de la pornirea motorului a fost de 97 km. Si am mers cu ea normal. Nici ca un batran, dar nici sportiv. A scazut simtitor consumul in ultima perioada. Am obtinut si cateva consumuri de 3,5 l/100 km. Ajuta mult si navigatia care stie ce limitari de viteza sunt in fata si ma anunta sa ridic piciorul de pe acceleratie pentru a face coasting. Sunt foarte multumit de consumurile obtinute cu motorul asta, care, pentru modul meu de utilizare, e mai mic decat consumul mediu declarat de producator. La ultima alimentare am verificat si consumul indicat la pompa: Distanta: 715 km Volumul de motorina ars conform consumului mediu indicat de masina: 31,46 L Volumul de motorina cu care am alimentat: 30,83 L Turatia motorului la 130 km/h in bord (127 km/h pe telefon) este de putin sub 2000 rmp la configuratia asta.
    3 points
  37. Da, nu am sa renunt la pompa.
    3 points
  38. Cred ca ai mult si bine de asteptat, am inteles ca ucrainienii sunt ocupati cu altceva acum.
    3 points
  39. Montat cheder suplimentar intre usile fata-spate. Cost = 25lei, timp montaj=5min Ma declar multumit deoarece s-a diminuat zgomotul de tigaie la inchiderea usilor, diminuat zgomotul de rulare, mai ales cand este vant lateral si nu se mai murdareste zona dintre usi. Nu cumva sa folositi cheder autocolant, e o mizerie care se dezlipeste imediat. As fi luat si eu optiunea daca dadeam peste un reprezentant de vanzari adevarat, care chiar sa stie ce vinde...
    3 points
  40. Au mai trecut 5 luni de zile, am mai adunat cativa Km (am prins momentul putin mai tarziu..), azi ma apropii de 71000 Km. Intre timp, desi nu acestea erau planurile initiale, am mai bagat niste cai in masina In rest ..maruntisuri: am mai luat o piatra in parbriz (iar am decartat sa o rezolv, parbrizul original rezista ca in renumita reclama ) si trebuie in curand sa fac revizia. Am un MARE "feeling" ca iarasi voi face operatiunea loco aici la mine si nu la Brady (nici nu mai am chef sa le cer astora o oferta, ca iar ma ia capul cand vad ce "oferta" minunata imi dau la ulei, zici ca il fac ei in house si e cu praf de stele ceva..). Vedem ce se mai intampla in viitor...sanatosi sa fim !
    3 points
  41. Cum in curand se face fix un an de cand am luat masina mai las un mic update. Vreo 6500km, mai putin decat faceti unii din voi la parcarea laterala dar asta e. In proportie de peste 95% drumuri prin tara, foarte putin doar prin Bucuresti. Pentru asta am si luat masina si isi face bine treaba din punctul meu de vedere. Chiar si cu putini km apar battle scars asa ca dupa ce remediez problema voi aplica folie de protectie pe zona din fata De consum sunt multumit, 11%-13% prin Bucuresti — nu fac naveta si nici nu merg la ore de varf, 7.3% - 8.4% in afara. Nu merg deloc la consum, mai mereu cu masina destul de incarcata si cu AC pornit. Ca tot se apropie perioada vacantelor si a drumurilor mai lungi am decis sa fac si revizia anuala. Filtrele de aer si polen le-am schimbat singur, inspirat de alte postari de pe forum. Chiar si pentru cineva cu doua maini stangi ca mine a fost o chestiune de 20 minute. Costuri: 127 RON pentru filtrele si doua beri pentru manopera Apoi am fost la PBN pentru schimb de ulei, 987,71 RON Lasand la o parte pretul dublu al uleiului si 242 RON "manopera" pentru turnat ulei, am fost foarte dezamagit de intreaga experienta cu ei. Ma puteau avea client pe viata pentru ca sunt aproape si nu ma deranjeaza sa platesc putin mai mult pentru servicii de calitate si garantia lucrarilor dar nu va fi cazul, ma voi orienta spre serviceuri mai mici de acum — sper ca doar pentru mentenanta
    3 points
  42. Azi revenim cu o lucrare la masina si anumare, revizie ULEI + FILTRE + BOLT pompa ulei, am ajuns si noi la acest aspect am facut si un mic flush la motor, doar de curiozitate sa vedem cum arata uleiul. Am luat 2 filtre de ulei, solutie Liqui moly engine flush, ca si ulei ca sa spal motorul am folosit Drive+ 5W30, filtru tot drive, iar la final ca si filtre momentan am mers pe MANN la cel de ulei, Febi la cel de aer cu panza pentru climat rece, filtru combustibil UFI, iar cel de polen MANN. Ca si ulei la motor am mers pe MOTUL Specific 507 504, am folosit acest ulei si la celelalte VW-uri din familie si am fost destul de multumiti de el, si in fisele tehnice, cam el mi-a tras cel mai tare cu ochiul fata de Liqui moly TOPTECH 4200 si Liqui moly LL III 5W30, din pacate cei care sunteti FAN RAVENOL, momentan nu am incercat acest ulei, deoarece nu il am ca si produs ( lucrand in comert) dar poate pe viitor, am sa fac un test cu acest ulei. La fel si pe partea de filtre, din pacate nu am inca filtrele Mahle, pe ele as fii vrut sa merg, mai ales la cel de ulei, dar la cealalta revizie deja am gasit o solutie sigura pentru aceste filtre ca sa le cumpar. cam asa arata boltul dupa 166586 de KM, nu cred ca a mai fost schimbat la masina asta dupa revizie, am implinit si noi 166666 de KM, surprinsi de sotia la volan si am avut ovazia sa pun la treaba alltrack + carligul de remorcare si tractiunea intregrala, conducand un decedat la reanimare... din pacate un urainean si-a pierdut o biela de la motor pe autostrada, si a trebuit inlocuit motorul, toate bune si frumoase pe mai departe, pacient remediat urmeaza sa rezolv si pe partea de climatizare, am sa merg la o curatiare de instalatie clima + igienizare, si am cumparat si o solutie Liqui moly dupa ce finalizez igienizare ionizare si ce mai este nevoie, solutia asta am sa o folosesc inainte sa schimb filtrul de polen In rest ne pregatim pentru urmatoarea lucrare mare, adunand piese si vreau sa ma apuc de Distrbutie si flush la sistemul de racire, si inlocuit antigel pe urma trecem la partea de transmisie, inlocuit ulei cutie, grup spate/fata, haldex, si filtrele de la cutie si haldex. Ca sa ma dau mare si eu cu ce am, o poza mai jos si cu surorile si mai este unca mica a mamei, un Polo 6C pe care nu l-am avut in acel moment prezent cu noi
    3 points
  43. te rog frumos nu fi asa sadic. deja am multi nervi. nu e nevoie sa ma chinui si tu! next time imi iau ferrari, chit ca de jucarie, macar sa stiu pt ce astept.
    2 points
  44. Pe pompa de inalte se afla doar regulatorul de debit. In poza e regulatorul de presiune de pe rampa. Incearca sa nu induci colegii in eroare. Asta e doar un mit vechi. Pompa din rezervor trage numai de pe fundul rezervorului ,indiferent de nivel.
    2 points
  45. Făcut testul cu substanța aia care se colorează in prezenta monoxidului de carbon, in vasul de expansiune. Are covid! S-a confirmat. Probleme chiulasa. Mulțumiri tuturor!
    2 points
  46. Care-i diferenta intre 5H0035816J (al tau) si spre exemplu 5H0035820G (al meu). Eu nu am navigatie si am: Hardware: H56 Software: 1804 H ABT: H42 S ABT: 3080 Navi Database: 20.7 P.S: am gasit
    2 points
  47. Fix ca un capac de tomberon se aude daca inchizi usa din fata dar ai usa din spate deschisa. Deci e un sunet de trebuie sa ma uit in jur si sa imi cer scuze de rusine, asa se aude. O zdranganeala penibila, pentru ca usa din fata nu se mai opreste cum trebuie in muchia usii din spate (cea din urma fiind deschisa). In schimb, daca usa din spate e inchisa (99.9 % din cazuri), atunci cand trantesc usa din fata sunetul e perfect, amortizat si silentios, ca la un Golf nou Sper sa mai confirme si ceilalti, altfel trebuie sa fac un filmulet si sa il postez aici
    2 points
  48. Ok, multumesc de elaborare. Totusi nu pot sa inteleg cum de la tine incep sa cada piese si sa te astepti sa fie o povara dupa atat de putini kilometri si chiar si ani. A mea e din 2014 (final de 2013) - 115000km si are cam tot original in afara de placute si discuri (spate, fata inca sunt originale) si un set de bielete care s-au distrus in urma unui drum foarte foarte prost de prin Botosani in care am luat cred ca 1000 de gropi intr-o singura seara. In rest nu am zgomote, nu scartaie, nu caraie (bine, caraie putin in a1a ), nu se simte invechita, slabita, uzata in absolut niciun fel si am tot facut TD-uri in ultimii ani cu masini noi si ... ok, nu se simte chiar 100% ca una noua, dar e 95%. Si a fost cumparata si rulata in RO. Asadar, cred ca este mai ineficient financiar sa schimbi masina la 5 ani, o masina care inca mai duce lejer inca 5 ani fara probleme majore (pana in 150000km, daca o folosesti cu respect), decat sa mai repari una alta la ea (apropo, exista si piese OE, adica de fabrica). Deci problema la tine e mai mult la service, nu la masina si in cazul acesta eu as pastra masina si as cauta un service serios. Mai ales in perioada aceasta cand preturile la masinile noi sunt exagerate si timpii de asteptare, nu mai zic.
    2 points
  49. Eu imi comandasem inainte de livrare un "prezervativ" pentru cheie, dar cand am fost sa ridic masina am uitat sa-l iau. De la dealer pana la parcare si din parcare pana sus in birou mi-au aparut zgarieturi si nu am nisip in buzunare. Arata mai urat, mai butucanoasa, nu alunec a in buzuar si nici nu mai incape in consola, dar macar cand o sa o scot din husa (de ce oare nu stiu) o sa fie prety
    2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!