Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/16/2019 in all areas

  1. 18 points
    Cred ca asta va fi cea mai lunga postare dar mai cred/sper ca va fi cea mai interesanta dintre toate Cum mi-am petrecut eu 3-4-5 luni in 2018 incercand sa comand o piesa parca din aur (well, nu e nici fer...) interzisa muritorilor de rand si cum am ajuns tocmai in UK. De unde tot chinul? De ce nu am putut lua din alta parte? Sa va povestesc cate am incercat - Am dat mail la mai multi dealeri din Germania care aveau reperul listat pe site/eBay/etc - toti mi-au raspuns negativ, piesa nu poate fi livrata - Am dat mail la AwesomeGTI (UK) (cei care au avut un stoc limitat de 10 buc.) - raspuns negativ, nu mai au si nu cred ca vor mai avea vreodata - Mi-am luat inima in dinti si am decis sa fac tot posibilul sa o comand din tara. Am incercat 2 variante, ambele fara succes. a) trimis banii la un service apropiat mie (care promitea sa nu ma dezamageasca) -> s-au trezit ca... nu se poate comanda b) recuperat banii de la service si deschis comanda direct la Audi Pipera (cu pile, cunostinte, etc) Cateva zile mai tarziu am fost informat ca FABRICA a BLOCAT comanda si solicita seria de sasiu a masinii pentru care se comanda. Bulversat si presimtind o noua infrangere, dau totusi un VIN, dar nu al meu pentru ca deja imi imaginam un mare "NU" din partea VW AG. Ce serie sa dau ? Pai seria de pe R-ul iubitei mele Echipat cu asa ceva din fabrica... Trimitem seria, mai asteptam cateva zile (suficient timp sa ne facem un milion de scenarii in cap) si vine un nou raspuns - "solicitam constatare, obligatoriu cu poze, din care sa se reiasa ca piesa este AVARIATA si se afla PE MASINA cu seria respectiva" Ma apuca toti dracii, cum domne nu vor sa-mi ia banii ?! Evident ca o scuza penibila de genul "proprietarul vrea sa aiba una de rezerva" nu a tinut... 22.10.2018 - Dupa aproape 5 luni de balit la masina iubitei (7R FL), nenumarate email-uri trimise catre toate colturile lumii in cautarea PIESEI in lipsa careia nu dormeam bine, nu-mi mai placea masina, nu-mi mai gaseam fericirea...ma lovesc de un anunt pe un forum in UK. Da, asta visam in nebunia mea dupa ce am urmarit toate clip-urile cu Akrapovic de pe YouTube dar mai ales dupa ce o auzeam live (pentru ca viata bate filmul). Si mai era si NOUA, 0 km! Iau legatura cu vanzatorul si il intreb daca anuntul mai este disponibil. Mentionez ca in acel moment era singurul anunt de pe tot internetul asta infinit. Si nici nu ma interesa ca era nou sau SH. Era singurul! Da, inca era disponibil! (anuntul fiind publicat in luna August!). Detaliile anuntului: "local pickup only!". Mi-a pus conditie sa fie ridicata din fata usii lui ca el nu risca cu curieri. Desi l-am asigurat ca riscul este al meu pentru ca eu platesc inainte sa vad produsul, nu invers, si tot eu imi asum riscul transportului etc etc, a inceput sa se eschiveze, sa imi spuna ca nu mi se va potrivi (de parca nu stiam tot ce era de stiut despre subiect - deja stiam codurile pe de rost). Ne-am "certat" si am ajuns la concluzia ca de fapt nu vrea sa o vanda. Tot lui i se parea ciudat ca am acceptat pretul lui fara negocieri si tot el se simtea sub risc (da, stia ce tara reprezint). In luna Noiembrie a fost povestea cu comenzile esuate in Romania iar in data de 10.12.2018 i-am scris iar englezului Deja mi se parea ca ma milogesc dar ce mai conta... era ultima speranta. I-am spus ca ma duc personal sa o ridic (da, inca era disponibila) si sa-mi dea adresa ca eu vin sa o iau! Iar refuzuri, iar abureli, domne "mie imi place", "cred ca o pastrez" (astepta comanda de 7.5R care ii tot intarzia din vara)... I-am oferit un pret pe care nu l-a putut refuza - reactia a fost sa ma faca nebun (pe buna dreptate) si sa-mi spuna OK, e a ta! A doua zi eram in avion (Bucuresti-Birmingham) seara inchiriam masina iar in ziua urmatoare (a treia) eram deja la el la usa (St. Helens - la 1h30 de Birmingham, aproape de Liverpool) Am lasat evacuarea la sediul MRC Tuning (Banbury, UK) care era in directia opusa (1h sud de Birmingham) urmand ca ei sa mi-o trimita acasa. Am mai "comandat" una-alta si am ajuns la coletul asta 😵 Mai multe despre el in urmatoarea postare. Nu ma intrebati de pret Cine stie, cunoaste cat este una ca optional. Este si va ramane cel mai scump upgrade pe care l-am facut vreodata. Asa e cand disponibilitatea/exclusivitatea dicteaza pretul. Akrapovic (de cand cu colaborarea cu VW AG) nu are voie sa vanda aceasta finala decat prin intermediul fabricii (masini noi) / reprezentantelor (in caz de dauna).
  2. 17 points
    Probabil ultimele poze inainte de bocancii de iarna...
  3. 7 points
    Azi am reușit să fac schimbarea între tunelul central fără cotieră și cel cu cotieră. Sunt obișnuit cu desfăcutul 😁 așa că mi-a venit oarecim ușor să fac operațiunea. pentru un montaj mai facil am preferat să scot scaunele față, iar cu ocazia asta, am făcut și o aspirare temeinică a interiorului. Tunelul central se demontează relativ simplu, iar cotiera se montează iarăși relativ simplu. Cu puțină atenție și câteva scule o puteți schimba in maxim 30-40 de minute. Cotiera a venit inclusiv cu conducta pentru aer, așa că acum am cotieră cu răcire 🙂. În plus acum și pasagerii din spate beneficiază de guri de aerisire și suport pentru pahare. Before & after pics: Mâine probabil voi aspira și Tiguanul în interior și le voi spăla pe amândouă. Weekend plăcut tuturor!
  4. 6 points
    Pana la urma m'am linistit de tot. A venit bebele si ne'am dat seama ca Golful e muuult prea mic, asa ca m'am dus in NL si mi'am luat un Volvo
  5. 5 points
    Manifestăm modalități diferite în a obține satisfacție de la un autoturism. Unii sunt mândri doar gândindu-se că au mașina în garaj (chiar și de nu o folosesc), alții manifestă plăcere deosebită și preocupare în a-i da luciu și a o spăla în fiecare week-end (chiar daca probabil nu a folosit-o deloc de la precedentul), altora sa o echipeze pentru offroad desi știu ca nu o vor folosi niciodata într-un atare scop, altii tind după cp in plus si un cuplu mai mare desi probabil modul de a o conduce rămâne neschimbat. Eu mă bucur de ea atunci când o folosesc, în rest nu generează pasiuni cand nu-mi este utilă. Faptul ca lucește după spălătorie nu mă mișcă cu nimic. În altă ordine de idei Android 10 vine cu Wireless MirrorLink build-in (Android Auto facand deja pasul asta odata cu ultima versiune aparută).
  6. 5 points
    2) Retrofit OEM Wireless charging de pe Golf 7 FL: Piese necesare: 5G1863391K 82V - Center console storage compartment 5G1863328D 82V - Insert for stowage compartment 5NA980611 - Wireless Charger Module 4B0971978B - 6-Pin Connector Housing Trebuie mutat trim-ul de pe "usita" pe noua piesa Demontat modulul/antena GSM din cotiera Mutat firele in fata (consola centrala) Mufa neagra cu 2 pini va fi folosita pentru iluminare 😎 Codari necesare: [5F] Information Electronics -> Coding -> Byte 15 -> select: - bit 0 Baseplate - bit 1 Antenna_baseplate (necesar doar daca ati relocat si antena GSM) - bit 5 Wireless_charging_availability Rezultatul: Cine se incumeta la asa ceva va avea nevoie si de schema electrica (detalii aici). La mine a fost relativ simplu. Majoritatea firelor necesare erau deja trase (masina avand keyless, telefonie si navi+dynaudio).
  7. 5 points
    Imi aduc aminte de vremurile cand telecomanda se infasura intr-o punga.
  8. 4 points
    Nu intotdeauna un ulei "modern" este compatibil cu normele inferioare. Masinile noi cu GPF vin de ex. cu ulei norma 508.00, 0W20 care nu include norma 502.00 sau 504.00 de ex. Tu desi ai 1,4 TSI si un ulei bun pentru intervalul de schimb flexibil ar trebui sa fie norma 504.00, poti sa bagi linistit 502.00 datorita faptului ca schimbi uleiul exagerat de des. Adica esti la nivelul anilor '70 sau '80. Desi este off topic pentru ca vorbim de "ce ulei recomandam" nu "la cati Km schimbam uleiul", intervalul de schimb dat de tine se folosea pe vremea cand uleiurile erau doar minerale si nici macar nu erau multigrad. (de bagai iarna ulei mineral M20 si vara M40). Tu schimbi uleiul de 3 ori mai des decat trebuie.
  9. 4 points
  10. 4 points
    Nimic special... Tiguan Allspace Highline. Opționale: 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone priza incarcare USB si AUX-IN Alarma antifurt "Plus" cu senzor supraveghere interioara, back-up horn si protectie antitractare App-Connect Tapiterie standard Drive Net Fara inscriptionare model si cilindree Incalzire sau ventilare stationara programabilã cu operare de la distanta prin telecomanda si programabila din computerul de bord Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Pachet iarna extins: scaune fata incalzite, locurile laterale spate incalzite, duze instalatie spalare parbriz incalzite Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii Priza Rear View Camera si Park Assist inclusiv Park Pilot Scaune fata ergoActive scaune sofer si pasager reglabile pe 14 directii, inclusiv reglaj pentru lungimea sezutului suport lombar cu reglaj electric pentru scaune sofer si pasager functie masaj pentru scaune fata scaune fata incalzite spatar fix scaune fata fara sertare sub scaune fata Servodirectie progresiva Side Assist Plus, Lane Assist, inclusiv Rear Traffic Alert Sistem proactiv de protectie pentru Front Assist, recunoaste situatiile potentialpericuloase si strange centurile de siguranta ale soferului si pasagerului din fata si inchide automat geamurile si trapa Soundsystem DYNAUDIO Excite Surround amplificator digital cu 10 canale difuzoare cu rezonanta scazuta si 1 subwoofer, putere 400 W Trapa din sticla panoramica Volan multifunctional piele incalzit cu padele pentru schimbarea treptelor cutiei de transmisie DSG
  11. 4 points
    Nu cred ca alegerea VW Tiguan Allspace ca si masina a fost marea greseala....Poate alegerea motorizarii nu a fost cea mai inspirata pentru o caroserie/greutate asa de mare....
  12. 3 points
    Pai nu sunt pt ca sunt bune. In general lumea se plange de probleme despre cele de 184 care sunt si pe leon FR sau G7 GTD am auzit numai de bine, si intr'o mica masura nici despre cele de 150 cp nu am vazut sa se planga nimeni. Nu cred ca ai de ce sa'ti faci griji atata timp cat alegi o masina intr'o stare cat mai buna.
  13. 3 points
    Cred ca stiu de care Golf 7 zici @EmilianPop. Pana nu de mult scria R in grila fata. Are 4 tips-uri de R si motor 1.2 Culmea, tips-urile sunt de la mine Eu am dat evacuarea cu totul dar fostul proprietar a taiat-o... Masina arata bine (exceptand ca-i pe burta). N-am nimic cu ea cat timp nu incearca sa arate a ceva ce nu e. Nu de putine ori ma intreaba lumea "e R pe bune?". E plin orasul de fake Golf 5 GTI. Sa revenim totusi la non-fake-R: SuperPro strut mount kit (TRC5000): Rezultatul: Si un plus de disconfort dar nimic de speriat. Ma asteptam la mai rau sincer. Nu sunt zgomotoase (au totusi insertie de poliuretan, nu e chiar fier pe fier) iar raspunsul directiei a fost imbunatatit. Ma asteptam sa obtin mai mult de 2° (cu minus) dar e foarte ok si asa. Cel mai mult ma bucura ca este egal stanga/dreapta si nu m-am atins de punte.
  14. 3 points
    Astea-s schimbarile pe care le-a facut VW la versiunea actuala de Polo fata de cea precedenta. A adaugat foarte carenaje sub masina pentru trecerea aerului cat mai usor. Se observa ca puntea spate a fost imbracata pe toata suprafata ei. Si basculele fata au fost imbracate. Una din modificarile pe care le-am facut si eu, deoarece basculele sunt din tabla ambutisata si nu pline. Pentru racirea etrierelor s-a ales varianta directionarii cat mai precisa a fluxului de aer catre etrier si asa s-a putut scade cantitatea intrata in carenajul rotii/scade rezistenta la inaintare.
  15. 3 points
    Dupa aproape 11 ani cu Audi A3 in 2 portiere, a venit vremea sa o schimb cu ceva mai mare, pentru ca acusi vor fi 2 copii. VW Passat Variant 2.0 TDI 150cp, Bluemotion (nu stiu exact ce vrea sa insemne asta), echipare Confortline, culoare Night Blue, fabricata in 11/2015, luata de mine la 150.000 km. In plus fata de varianta de echipare are Infotainment Discover Media cu navigatie (cam mic ecranul), camera video marche arriere, AAC, volan, scaune fata si duze stergator incalzite, functie masaj scaun. Mi se pare ok functia de masaj in scaun, dar nu inteleg cum functioneaza sau e ceva stricat...se pare ca incepe sa se miste lombarul dupa ce apas de 2 ori pe butonul de masaj si dureaza gen 10 secunde. Am tot cautat informatii si am gasit doar ceva ca ar trebui sa mearga maxim 10 minute, dar totusi 10 secunde e cam putin. Inteleg ca nu e mare smecherie sa se umfle pernele de la lombar, dar parca merge putin masaj la calatorii mai lungi. Nu am putut sa iau echipare Highline (buget), cutia automata nu a fost prioritara, desi nu m-ar fi deranjat deloc. Asa ca sunt cateva lucruri pe care mi-as fi dorit sa le mai am, dar sunt multumit de ea asa cum este. Ce mi-as mai fi dorit: ecran mai mare, app-connect, suspensie adaptiva, inchidere/deschidere electrica portbagaj, faruri led, oglinzi rabatabile electric. Cum spuneam, am luat-o cu 150.xxx km si acum are deja 153.000 dupa un concediu prin tara. Nu o sa continui in ritmul asta cu kilometrii totusi; cu A3-ul am facut cam 11.000 km/an. Imi place cum merge si cum arata, nu se simte la fel de agila ca A3-ul (diferenta de caroserie), dar urca totusi in viteza destul de ok. Am vrut spatiu si 4 portiere si le am Mai jos sunt caracteristicile decodate cu un VIN decoder pe un website: Parameter Value E0ASpecial editions: No special edition 1PALockable wheel bolts: Standard wheel bolts 7ZDVehicle class differentiation units/platform components: Vehicle class differentiation -3G0- 0P0Exhaust tailpipe: Rear exhaust tailpipe (standard) UG6Hill start assist: Hill hold control 7MMEmissions standard: Emission standard EU6 plus 1D0Trailer hitch: Without trailer hitch 4UFAirbag: Driver's and front passenger air bag with front passenger air bag deactivation 1E0Activated carbon canister: Without activated charcoal canister 8ZHAntennas: Antenna for AM/FM reception, "diversity" 6XUExterior mirror setting: Exterior mirrors: automatically dimming, electrically adjustable, separately heated EA0Follow-on warranty: Without subsequent warranty 5SLLeft exterior mirror: Left exterior mirror: aspherical GM1Electronic engine sound measures: Standard outside sound 5RQRight exterior mirror: Right exterior mirror: convex 0K0Alternative drive system: Without alternative drive module 1X0Drive layout: Front wheel drive 9WC"Multimedia", video/DVD/notebook connection: Without "Multimedia" in vehicle A8CEquipment levels: Comfort equipment 6K3Area monitoring systems: Front Assist incl. city automatic emergency braking for ACC low 1KUBrake type in rear: Disc brakes, rear J2DBatteries: Battery 380 A (68 Ah) 1ZABrake type, front: Disc brakes, front 4M6Beverage holders: Cup holder NY0Battery/alternator capacity: Standard battery/alternator capacity B0AComponent part sets with country-specific design requirements: Component parts set without country-specific design requirement 1S1Tool kit and jack: Tool kit and jack 1ATBrake systems: Electronic stabilization program (ESP) 4V0Front passenger seat control: Without front passenger seat adjustment from the rear 0VCOwner's manuals: Information kit in German 9Z3Operating voltage: Operating voltage 12 V plus 230 inverter 9T1Heated washer nozzles: Heated washer nozzles, front 7RECD ROM/DVD/SD card: SD card (Europe) 2H0Charism: Without "drive select" QJ1Chrome package: Chrome work package C43General operating permit, alterations: Operating permit, alteration 3S2Roof rails/roof load rack: Black roof rails 3FARoof insert/convertible top: Without roof insert (standard roof) 1JASuspension system in rear: Rear shock absorption, basic design 1 G01Suspension system in front: Front shock absorption 1Y0Differential lock: Without differential lock 2G5Insert for the filling up of unleaded fuel/fuel type: Filler neck module 1 without insert EF0ECO function for driving profiles and Drive select: Without ECO function 0ENInstallation differentiation for vehicle components: Installation differentiation for transmission MQ 350 vehicle components 7AATheft protection system: Electronic vehicle immobilization device 5MAInserts: Decorative inserts 7M0Scuff plates: Plastic scuff plates in door apertures 7X2Park distance control: Park distance control, front and rear 7W0Extended safety system: Without extended safety system UI2Electric interface for external use: Electric interface for external use AUX-IN and 2 x USB 0FGManufacturing sequence differentiation: Mosel manufacturing sequence 6A0Fire extinguishers: Without fire extinguisher VL1Pedestrian protection: Extended pedestrian protection measures VF0Pedal cluster: Standard pedal cluster 8K3Headlight control: Separate daytime running lights with low beam assistant and "Coming Home" function UH2Parking brake: Parking brake 7G0Vehicle tracing system: Without preparation for VTS (vehicle tracking system) F0AVehicle specifications: No special purpose vehicle, standard equipment 8GUAlternators: Alternator 140 A 0G4Transmission types/gearshift mechanisms: Cable gearshift 0YCWeight category rear axle: Weight range 3 installation control only, no requirement forecast L33Weight category front axle: Suspension range 33 installation control only, no requirement forecast TR1Base engine: 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 04L.A 4U0Luggage net/pocket on backrest(s): Without luggage nets/pockets on backrests 3U2Luggage compartment cover: Sliding trunk cover 6M0Tie down straps/net/pocket: Without tie down straps/net/pocket 8T7Cruise control system: Adaptive Cruise Control (w/o "Follow-to-Stop") and Speed Limiter VC0Garage door opener: W/o remote-controlled garage door opener G0KTransmission specifications: 6-speed manual transmission 5J0Rear spoiler: Without rear spoiler 6NAMolding roof liner: Unsplit molding roof liner 3NTRear seats: Rear seat bench unsplit, backrest split folding (three pieces) with center armrest KH7Heating and air conditioning system: Climatronic (3-zone) with rear air conditioning control panel 8IDHeadlamps: Halogen twin headlights KS0Head-up display: Without head-up display 20AHybrid drive: Without electric motor ( hybrid ) FC0Customized installation: Without customized installation 6T1Interior light in footwell: Interior light in footwell U5AInstrument clusters: Instrument insert, km/h speedometer 4L6Breakaway interior rearview mirror: Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming K8DBody style: Station Wagon Variant/Avant QK0Camera/distance sensor: Without camera without distance sensor (driver assistance system) 6SMLuggage compartment floor covering: Needle-punched trunk floor covering (Dilours) 0M4Fuel tank capacity: Fuel tank 4H3Child safety lock: Manual child lock QA0Child seats: Without child seat 0Y1Climatic zones: Standard climatic zones QR8Compass/road sign display: Without traffic signs recognition 4D0Seat ventilation/massage seat: Without seat ventilation/massage seat 3T2Rear head restraints: Three rear headrests 5ZCHead restraints: Headrests for front seats (x-adjustment) 1Z0Fuel quantity for initial filling: Initial standard fuel filling A63Tire categorization: Category 3 0F5Fuel systems: Fuel system for diesel engine 5C0Body measures: Without special body measures KA2Camera systems/accident sensors: With rear view camera system (type 2) KK1Refrigerant: Refrigerant R134a 31KLicense plate carrier: Front and rear license plate carrier (ECE) 5K7Paint preservative/transit coating: Transport protection film (minimum protection) with additional transport protection measures 3GARear luggage/load compartment floor: Without cargo area QQ0Light package (lighting): Without add. lights (interior lighting) ES0Vehicle inlet: Without vehicle inlet L0LSteering system arrangement: Left-hand drive vehicle 8S6Reading light: Two reading lights front 1N3Steering: Speed-related variable steering assist (Servotronic) 3H0Backrest release: Without backrest release for front seats 8G0Light control systems: Without light assistant EV0Charging cable: Without charging cable 2P1Loading edge protection: Plastic trunk sill protection 8I2Lumbar support: Electrically adjustable lumbar support for left front seat with massage feature 2ZWSteering wheels: Leather trimmed multi-function steering wheel, heated AV1Driving on the left/on the right: Driving on the right 8RMSpeaker installation: 8 speakers (passive) 8Q1Headlight range control: Headlight-range adjustment 6E3Center armrest: Front center armrest FM0Versions: Basic equipment variant 9S5Multi-function display/trip computer: Multi-function display/on-board computer "Medium" 3D2Center console: Center console EM1Driver alert system: Rest Assist (drowsiness detection) 8Z5Engine cooling system: Not hot country DN4Engine specifications: 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/110 kW (4V) TDI common rail| b.engine T37/T6F TS1/TR1/T0P/T0N/T13/T29/TM4/TD1/TI9/T1I 7UFNavigation device: Navigation system - Standard 8TBRear fog lamp: Rear fog light 8WHFront fog lamp/additional headlamp: Front fog lamp and cornering lamp EL3Online services: Online service, with OCU, with head unitcoding, without engine immobilizer interconnection 1NLWheel covers: Covers for alloy wheels F86Wheels: Alloy wheels 6.5J x 16 I8ERadios: Standard radio (Gen2) 9JASmoker's/non-smoker's package: Non-smoking package ER1Regional code for radio: Regional code " ECE " for radio 7K1Direct tire pressure monitoring system: Tire pressure warning light H3YTires: Tires 215/60 R16 95 V super-optimized rolling resistance V0ATire suppliers: Tires w/o specification of tire brand 1G2Spare wheel/breakdown kit: Steel spare wheel with original equipment tires 0B4Wheelbases: Wheelbase 3QTRestraint systems, front: 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front PNCNavigation feature "Discover Media" (for "Composition Media") PTVInstalacja telefoniczna "Comfort" WBD"Business Premium" package incl.navigation YOWCar-Net - dostêp do mobilnych usªugOnline za po«rednictwem telefonu(bezpªatnie przez trzy lata) ZCBSystem radiowy "Composition Media" 4X3Side airbag: Side air bag front with curtain air bag 6Q2Gearshift knob/handle: Leather gearshift knob/handle 0SBSpecial labels/plates: Labels/plates in German 8SKRear combination lamps: LED taillamp assembly 4E2Lock operation for tailgate/trunk lid: Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) QI6Service indicator: Service indicator 30,000 km or 2 year ( variable ) 9P9Seat belt check: Seat belt reminder, electric contact in the buckle, advanced safety equipment 3ZBOuter rear seat belts: 3-point seat belts, outer rear with ECE label 3C7Center rear seat belts: 3-point seat belt for center rear seat N0USeat trim covers: Cut pile seat covering 3PWSeat adjustment: Man. height adjustm. f. front seats plus seat squab inclination a. depth adjustm. left, plus el. backrest adjustm. left 4A3Seat heater: Seat heater for front seats separately controlled 7L6Start-stop system/regenerative braking: Start/stop system with regenerative braking 8Y1Horns: Two-tone horn SA0Control number (no PR family): Model year change calendar week 45 5XUSun visors: Sun visors with mirror, illuminated, extractable, airbag label on sun visor QH1Audio-response system/voice control: Voice control 7Y0Lane change assist/lane keeping system: Without lane change assistant 4KCSide and rear windows: Side and rear windows in heat-insulating glass 4B3Protective side molding: Protective side molding 3Y0Roll-up sun screen for rear and side windows: Without roll-up sun screen 7B3Socket: 12-volt socket(s) 2JPBumpers: Bumper 7U0Starter: Standard engine starter 8X0Headlamp washer system: Without headlight washer system 8N6Windshield wiper intermittent control/ light/rain sensor: Windshield wiper intermittent control with light/rain sensor 3M0Special registration measures: Without special measures 0PPNameplate set: Nameplate set "BlueMotion" 1Q2Mass damper for steering wheels: Mass damper for steering wheel, 36 Hz 4I7Door and lid locking system: Central locking system "Keyless-Go" without deadlock B01Type approval countries/countries with special requirements: Type approval Germany 5D1Carrier frequency for radio remote control: Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz 3CXPartition: Net partition 3LCDoor and side trim panels: Door and side trim panel in foam film and woven fabric QV0TV reception/digital radio reception: W/o TV reception/digital radio reception 1VGInstallation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine 1SAFront underbody guard: Without additional front underbody guard 1EXIdentification plates: Special identification plate for EC for M1 passenger vehicle 2A0Delivery equipment: Without delivery equipment 1T9First aid kit / warning triangle: First aid kit with warning triangle and safety vest 9D0Preparation for two-way radio installation: Without preparation for two-way radio installation Q2JFront seats: Comfort front seats 9F0Preparation for sound combination for rotating beacon: Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9IFTelephone / telematics: Comfort telephony with WLAN 9TJAdditional warning lights: Additional LED warning light (door area) front QG1Service interval prolongation: Service interval prolongation 7E6Heat accumulator system/auxiliary heater: Electric auxiliary air heater 4GFWindshield glass type: Windshield in heat-insulating glass 8FASecond battery/battery installation: Without second battery 2WAAdditional tires (snow tires): Without additional tires 0TDFloor mats: Front and rear floor mats 4ZBDecorative trims: Bright moldings 3B4Additional child seat anchors: Child seat anchor for child seat system ISOFIX 9M0Auxiliary heater: Without auxiliary/parking heater UP0Clocks: Analog clock
  16. 2 points
    Ce ulei LowSaps ai gasit tu 507.00? Cat are cenusa?
  17. 2 points
  18. 2 points
    Azi in sfarsit am reusit sa ma bucur cat de cat de masina. Am luat intre timp si ceasuri noi pentru a le inlocui pe cele de pe masina, dar nu am gasit pe nimeni care sa le poata face azi, asa ca ramane pe luni. Daca tot am incercat sa pun ceasurile, am scos acul de la turometru, l-am pus invers si acum arata ok cu toate astea, le voi inlocui pentru ca sunt pixeli morti, iar acul de combustibil nu arata bine deloc. Antena de pe cupola, jantele si tipsul trebuie sa dispara cat de repede. Mai jos veti vedea cateva poze cu ea spalata si aranjata (cat de cat).
  19. 2 points
    @AndreiCH11 Corpul pompei e din aliaj de aluminiu, angrenajul interior (cama, rola și ce mai e pe acolo) e dintr-un aliaj mult mai dur, ce este atras de magnet. De ce îți spun că particulele văzute de mine in filtru nu erau de la cp4 - am făcut mai bine de 20 de mii de km de când am trecut la cp3 și am schimbat filtrul de motorina de 2 ori, și acele particule sunt inca prezente și nu trec de filtru. Regulatorul era curat iar mașina mergea, ca și acum impecabil. Știu pe cineva cu un A3, 1.6 cayc, are aceleași particule in carcasa filtrului de când a luat-o și a făcut peste 100 de mii de km cu ea și încă funcționează. Ce vreau sa spun e ca desi nu îmi pare rau că am făcut conversia, as fi vrut sa am pe cineva să mă liniștească și să îmi zică că acele particule nu sunt produse de cp4.
  20. 2 points
    Sunt independenti in continuare, doar ca au o colaborare care ii impiedica sa vanda independent pe modelele respective. Strict piesa contractata, nu masina cu totul. Pentru 7.5R se poate cumpara downpipe + link pipe direct de la ei. Pentru 7 GTI este in continuare disponibila varianta completa Slip-On Line. @ska stai ca inca n-am pus si povestea in care m-am chinuit sa o fac sa intre pe masina
  21. 2 points
    in cartea masinii scrie doat atat vw 507.00. PS. 0w30( 58.7 la 40gr si 11.9 la 100gr)vara este mai subtire decat 5w30(67.5 la 40gr si 11.7 la 100gr) la prima cheie.
  22. 2 points
    Eh, sa nu exageram totusi... Faptul ca masina are fetele de usi din plastic si nu din plastic moale sau piele, artificiala ca vorbim de o masina Eco Friendly 😛 , nu e echivalent cu o masina "cheala"... Si un ID. 3 full electric de 140 de cai, sau cat are varianta basic, nu e deloc o masina inceata. e-Up!-ul meu are 80 de cai si e mai rapid decat orice masina de 120-150cp in oras prin semi-aglomeratie. Nu mai vorbesc de cel cu motorul de 200 de cai, ala e... sa zicem special Si interiorul nici nu e foarte important! De ce zic asta...?! Pai sunt 2 motive foarte clare. 1. Aceleasi discutii erau si cand a aparut Octavia 3 si era toata lumea nemultumita ca are fetele de usi din plastic si... masina s-a vandut in draci! Aparent toti cumparatorii ei au trecut peste faptul ca erau mai premium fetele de usi de la O2 decat cele din O3 si s-au concentrat pe celelalte avantaje oferite de masina si aparent "riscul" asumat de Skoda a dat roade si masina e un succes... Ca erau oamenii mai multumiti daca fetele de usi erau mai premium la aceeasi bani este indiscutabil dar nu traim intr-o lume ideala ci intr-o lume cam de... cacao bazata pe capitalism. Asta-i viata! 2. VW are deja in line-up o masina full electrica cvasi-premium dupa cum vor ei sa zica. Anume actualul e-Golf! Care ofera totul la nivelul unui Golf dar si un range decent. Si care... nu e chiar cumparata pentru ca oamenii, desi se dau zmei si cer chestii nu vor sa si plateasca pretul cerut pentru toate acele chestii si vor mai mult pentru banii aia. Asa ca ID. 3-ul ofera fix asta. Mai mult range, cu costul unui interior mai... spartan sa zicem, si la fel de multa tehnologie, pentru cine vrea. Si eu pun pariu ca masina asta se va vinde mult mai bine decat actualul Golf. Daca e sa vorbim despre dezavantajele ID. 3-ului atunci are 2 mari. Primul dezavantaj este tractiunea spate, care este mai delicata pentru majoritatea soferilor, mai ales cu o masina cu 300Nm (sau cat are ca am uitat) disponibili instant la orice viteza. Si al doilea este faptul ca motorul este in spate, ceea ce limiteaza spatiul din portbagaj. Sau na, asa vad eu lucrurile...
  23. 2 points
    Exact, si pentru asta te si duci acolo, pe langa drum. Zapada ok, am prins chiar si o ninsoare de cativa cm in noaptea de dinainte. In august. Pentru mancaruri si bauturi sunt alti pasi.
  24. 2 points
    In concluzie, camera e destul de ok. Se vede bine si-n fata si-n spate, integrarea e cat de subtila se poate, imaginea e ok si ziua si noaptea. Va las cu niste poze ale camerei si cu o faza amuzanta surprinsa chiar in prima zi P.S. imaginile sunt mult downsized ca sa le accepte forumul
  25. 2 points
    ieri am ajuns sa schimb toate fliudele sistemului 4 motion: -Cutie viteze -Diferential fata -Diferential Spate -Haldex + filtru haldex + curatare pompa haldex in plus a fost aerisit ambreiajul si s-a facut o verificare a clapetei de acceleratie care se prezenta destul de bine(fusese inlocuita in urma cu 20.000 km in garntie) si curatat ''degetarul'' si tubulatura metalica Degetarul era plin de funingine/cenusa... Filtrul haldex se prezenta cat de cat ok,insa pompa,mai exact sita pompei era plina de chestii gelationase Masina are acum aproape 91.000 km. Opertiunile au fost executate bineinteles de un specialist(Catalin) caruia ii multumesc!
  26. 2 points
  27. 1 point
    Culmea, asa e si la BiTDI, cifrele "reale" de fabrica masurate pe dyno sunt pe la 250cp... Eu nu am masurat-o pe a mea ( ce urat suna... ) dar la cat de bine merge, nici nu cred ca mai imi bat capul sa o pun pe dyno. Si eu as vrea Stage 1 la DSG, dar aici in vest, inca mai trebuie asteptat...
  28. 1 point
    @razvancc ms de sfat. UG8 nu am vrut eu, initial m-am uitat la GY Ultragrip Performance Gen-1, dar am vazut ca a fost inlocuit cu modelul mai nou Performance +, care din pacate nu vine XL. Da, nu par rele nici Vredesteinurile, dar sunt comandate... voi reveni cu feedback
  29. 1 point
  30. 1 point
    Azi, noi cadouri pentru Silver Arrow. 1. Jante Velorum 16' incaltate cu anvelope Nokian WD4 2. Activare needle sweep 3. Activare afisare cantitate de alimentare cu carburant 4. Activare afisare treapta ventilator pe auto
  31. 1 point
    Sa montezi cele mai subtiri roti posibile (trecute in cartea masinii) nu ajuta? Dpdv aerodinamic castigi intotdeauna iar ca aderenta si tinuta de drum iarna sigur ai de castigat. Daca va uitati la cursele de pe zapada si gheata, masinile au roti ca de roaba.
  32. 1 point
  33. 1 point
    @OviVal Multumesc frumos. Ma ajuta enorm. Acum pot sa imi dau seama de ordinea de asamblare, cum arata clemele si directie de desfacere. Super.
  34. 1 point
    Cred ca Aerofan se referea la amortizoarele pentru DCC...
  35. 1 point
    Si Shell ECT C2/C3 este produs in Germania si are cod de verificare a calitatii. Nu inteleg de ce Ravenol VMP este net superior unui ulei GTL? Pe oilclub.ru nici nu gasesti Ravenol din cauza scandalului cu batch-uri diferite ca si calitati iar pe oilclub.de sunt recomandate Mobil 1 ESP si Shell. Aici fara probe de ulei uzat imediat apare Ravenol ca top care este doar un mixer de uleiuri si atat. Fabrica este acceasi cu cele de la Mannol/Fanfaro etc.
  36. 1 point
  37. 1 point
    Salutare tuturor! Revin pe forum cu povestea mea. Masina este cea din semnatura, passat B6 2.0 CBBB 170cp 2009. Zilele trecute, mergand normal prin oras, am auzit cum motorul si-a schimbat suntetul, se auziea un tacanit si pedala de acceleratie nu mai reactiona ca inainte. Am continuat sa merg pana acasa, fiind aproape (mers aproximativ 2-3 minute). Cum am ajuns, am dat capacul jos, senzorul de pe pompa si surpriza (poza). Tin sa mentionez ca nu s-a aprins nimic in bord, nu are nicio eroare in calculator. Am luat deja legatura cu Mac, astept kit-ul de conversie cu filtru de 1 micron si sper ca totul sa fie ok. Cu toate ca masina avea in istoric in 2012 la 82k schimbata pompa si 4 injectoare, acum la 253k a cedat si a doua pompa (sper sa nu fie cu tot cu injectoare). Asa ca.......toti care aveti cp4 recomand conversia la cp3 cat mai repede.
  38. 1 point
    Amortizorul de zgomot este pe partea rotii. Eu am punte independenta pe spate. In cazul meu, protectia puntii spate este cea mare de pe passat B7. Nu am montat-o dar am in plan daca gasesc una intreaga la dezmembrari. Noua costa prea mult pentru ce face. Toate scuturile le-am montat cu mult inainte de aparitia topicului. Aveam eu niste pitici si am vrut sa vad cum e. Pe spate am montat decat scutul din zona incercuita :
  39. 1 point
    Este echiparea style. Era în lista cu opționale. Mulțumesc mult pentru urări. Abia miercuri o să intru în posesia ei.
  40. 1 point
    In Bucuresti nu merita sa dai multi bani pe vopsea , e traficul ingrozitor si plus sunt multi care ori nu stiu sa manuieasca volanul cum trebuie ori nu sunt atenti ... A iesit bine vopseaua !
  41. 1 point
    Sa rugineasca uniform, da. Sa rugineasca si sa se uzeze total aleator (neuniform, doar pe alocuri), nu. Inseamna calitate proasta a ansamblului de franare placuta/disc.
  42. 1 point
    Bun venit in comunitatea posesorilor de CP3 😆.
  43. 1 point
    Incearca pe autokarma, vad ca este 229 lei, in comparatie cu bidonul de 4l care costa 240 lei 🤔.
  44. 1 point
    Da, este compatibil. Se poate monta orice spira/calc coloana de Passat B7, varianta Highline... Ca sa meargă comenzile, pilotul, etc
  45. 1 point
    Eu am folosit de acestea. Peste tot pe unde am putut. Lumineaza foarte bine si inca functioneaza si nici o eroare. Lumina alb, nu albastra. Gasiti pe olx(sau din china mai ieftin).
  46. 1 point
    Foarte frumoasa jucăria ...motor aspirat 3.2...bijuterie. Sa o stăpânești sănătos...
  47. 1 point
    ~140000 - am montat cruise control si am schimbat nuca de la schimbator.
  48. 1 point
    Avand in vedere ca ambele au acelasi frame exterior obligatoriu au ecranele de 8" (daca pozele sunt ceea ce vand si in realitate). Faptul ca au diagonale diferite in descrieri denota cat de profesionisti sunt cei care le scot la vanzare! Concluziile le trageti voi....
  49. 1 point
  50. 1 point
    SHC inseamna "synthetic hydrocarbon" si desemneaza vechiul full PAO fiind un "trademark" al Exxon Mobil. The Truth about SYNTHETICS v 2.pdf Multa sanatate!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri