Jump to content

Leaderboard

  1. EmilianPop

    EmilianPop

    Membru Level 2


    • Points

      42

    • Content Count

      205


  2. kadettro

    kadettro

    Membru Level 2


    • Points

      39

    • Content Count

      263


  3. buca_daniel

    buca_daniel

    Membru Level 2


    • Points

      39

    • Content Count

      32


  4. CristiALF

    CristiALF

    Membru Level 2


    • Points

      36

    • Content Count

      874



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/01/2020 in all areas

  1. 15 points
    Merci. Acum nu e prea curata, ca n-am mai mers sa o si spal azi, dupa patania de la vulcanizare Anvelopele sunt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 225/45/ R18 XL 95Y. Surpriza este ca desi le asteptam sa fie produse la inceputul anului 2019, dot-ul zice ca sunt 4619, deci din Noiembrie 2019, made in Slovacia.. Sa va povestesc ce-am patit azi la vulcanizare, unde am mers sa schimb rotile. Foarte aproape de mine s-a deschis o vulcanizare noua, de vreo 2 saptamani, putine masini, preturi bune, fara cozi (cel mai important !). Azi la 09:00 eram acolo, la 09:10 au deschis, primul client (vorbisem cu ei de ieri si mi-au zis ca de dimineata nu e nimeni). nerabdator nevoie mare ! Pff..deja ma gandeam ca pe la 09:30-09:45 maxim (!), termin cu tot si am si plecat. Pac !, dam jos prima roata de 17, cu chef baietii sa puna prima anvelopa 18 pe noile jante, pac, pe masina aia de montat si ..cand sa terminam, stai asa ca ..nu terminaram ! O mica particica din circumferita avelopei (cam 15-20cm) nu facea "poc" si nu se "janta": nu isi termina procesul de a veni pana in buza exterioara. De ce? Pentru ca marginea avelopei nu vroia sa treaca de "buza" jantei din interior. Soc soc soc, va dati seama ! Baga presiune (3-3.5-4 !), da-o jos, incearca iar (de multe ori), tranteste cu ea de sol poate poate se aseaza, incearca cu ranga aia a lor (rezolvam acolo, se facea la fel in alta parte), bate cu ciocanelul (poate poate!), NIMIC ! Nici de-a dreaq nu vroia. Bun, incearca anvelopa pe alta janta - la fel ! Deja eram ingrijorat... In pana de idei, stabilim sa o montam pe fata dreapta, sa incercam sa miscam masina, poate isi revine nebuna! Zis si facut, da-i iainte/inapoi, fa si stanga/dreapta, nimic. Baga presiune, scoate presiune, reia miscarea. Pune o caramida in fata rotii, urca-te pe ea, deja va dati seama...daca imi zicea cineva sa o pup ca poate merge, faceam si asta! Nimic nene, nimic! Parcaaa..se mai apropiase putin, dar ..degeaba. Facem o mica pauza (incercand sa ne gandim la next steps...OZN-uri ceva..eram deschisi la orice ! ) - intre timp era "in lucru" a doua la interior pe standul de lucru - cand...auzim de afara "poccc!" - era acel "poc" (din fericire) de fericire ! Se asezase nebuna ! Un moment de fericire maxima, daca nu era CoVidu cred ca ne si pupam Eram fericiti deja la acest moment, avand cumva "solutia" magica. Dupa cum va spuneam, la interior se incerca gasirea si a altor variante fiind in lucru janta nr 2. O idee (tampita, sa nu incercati!) i-a venit baiatului respectiv sa incerce sa bage anvelopa pe janta de la interiorul (jantei), in ideea ca in acest fel, acea buza va fi deja trecuta si scapam de necazuri. Oameni buni..cred ca am fost mov/verde/rosu/albastru, am zis ca s-a dus dreaq anvelopa mea noua de 550 lei Nu a mers bineinteles, a ramas aia blocata pe janta intr-o parte, anvelopa arata de ziceai ca e ...praf! Nu exista cuvinte sa descriu...horor! Cu chiu cu vai am facut rollback (ala tot zicea sa stau linistit ca nu are nimic anvelopa, eu insa...deja ma gandeam pe ce tip de atac sa merg si cum sa procedez pentru a-i neutraliza pe amandoi, dupa ce imi vor spune ca ei nu scot 550 lei din buzunar ). Dar..totul e bine cand "se termina" cu bine si... minune (!) - a naibii avelopa nu avea chiar nimic, rezistente Domne' ! Acum..dupa ce pe aceasta a doua avelopa am supus-o putin la exercitii Yoga, am incercat iarasi metoda traditionala si ..surpriza, a mers din prima (inainte nu a mers, ati retinut acest aspect, da?) ! A treia...stop joc, la loc comanda! Nu mergea, bineinteles. A patra, la fel. Le-am pus pe jante asa cum s-a putut, ramanand sa le montam pe fata pe rand si hai cu inainte/inapoi, st/dr, caramida, etc, pana ce sar si astea la locul lor - macar aveam un plan de avarie. O montam pe a treia si zic hai sa bagam acum presiune in ea, cat a avut si prima cand a mers cu caramida. Bun, asta facem (prima avea 4 atm !). Si se pune asta si baga presiune, doar ca el baga si mai mult. Prieteni...a bagat 4.5 atm si s-a intamplat minunea ! Poccc! S-a pus anvelopa pe janta, unde trebuia. Am procedat la fel si cu a patra bineinteles. Baietii astia de la vulcanizare ziceau ca ei nu s-au mai intalnit cu asa ceva pana acum si ca nu stiau ca rezista unele anvelope la atata presiune, lor li se parea oricum si 3.5-5 atm foarte mult . Acum..eu nu stiu daca a fost (si) lipsa lor de experienta sau/si "norocul" meu, dar vreau sa va spun ca am plecat la 11:30 de acolo, deci am stat 2.5 ore aproape, cu patania mea. Mai jos cateva poze in care se vede si cum se manifesta "problema" si la sfarsit, cum arata acum masina cu noile jante+anvelope (chiar daca e murdara, nu mai am energie azi sa fac nimic). Despre avelope nu pot sa zic nimic deocamdata, am mers cu ele cred ca ...800m. La o prima impresie, clar directia s-a intarit si cred ca e un pic mai rigida masina acum (normal), dar nimic suparator. Astept sa merg putin cu ele, sa ma lamuresc mai bine. Si-am incalecat pe-o sa/roata, si v-am spus experienta mea/toata ! Morala: daca patiti ca mine, bagati tata presiune cu tupeu !
  2. 12 points
    Au venit cu suspensia si sunt mai scurte decat cele stock Am iesit la lumina soarelui si am luat ITP-ul :
  3. 12 points
    ODO: ~121.400. Nimic nou, strangem piese pt primavara Au ajuns momentan: jantele Motec Ultralight (8.5x19 ET43, matte gunmetal), discuri spate Tarox F2000 (310x22), placute fata-spate Tarox Strada, cablajul pt RVC + piesele uzuale pt revizie: filtru ulei, polen, benzina, cam follower. Revizia asta dau baia jos pt curatare si schimb si sorbul de ulei. Pe drum sunt: discuri Tarox F2000 bespoke pt fata (370x32). Astept cu nerabdare luna mai ca sa le urc pe toate pe masina Si 2 poze cu jantele. A iesit ciudat culoarea in pozele mele, arata ca pe R-ul de mai jos Stay safe!
  4. 12 points
    Sunt singurul care se intreaba daca este ok sa te duci pe circuit cu o masina pe care o ai de 2 saptamani, si mai mult, are ea insasi doua saptamani de cand vede asfaltul? Nu zic de rodaj de xx km, insa nici chiar blana din prima... ca banuiesc, pe circuit nu ai mers pe eco, la consum...
  5. 11 points
    N-am reusit sa vopsesc decat etrierele fata, urmeaza saptamana viitoare si cele din spate.
  6. 10 points
    Multumesc de aprecieri, mie imi plac asa cum sunt si asta e cel mai important.
  7. 10 points
    Vine vine primavaraaaa Revin cu updates: - Am montat jantele. - Am luat distantiere de 10 mm pe spate, prezoane noi pentru toate jantele, sa fie totul ca nou. - Dupa lungi cautari, am gasit si un volan de Superb facelift care nu are gram de uzura pe plasticul din mijloc. L-am retapitat, si momentan astept sa imi duca curierul si airbagul ca sa il pot monta sus. - Am gasit si oglinzile de facelift. Sunt de pe un model cu acelasi dotari ca a mea, deci sunt rabatabile electric, au puddle lights, si sunt negre, ceea ce e perfect ca oricum aveam de gand sa le vopsesc negre daca erau alta culoare. Se pupa cu plafonul si cu jantele. - Am gasit si capacele OEM ce vin in locul semnalizarilor din aripi (se vad in poza cu oglinzile) - Am mai cumparat si broasca usa spate dreapta si fata stanga, motivul inlocuirii lor fiind switchul care era mort si masina nu vedea usile deschise. Dupa momntarea broastelor, pot sa spun ca tot ce e pe masina e 100% functional care la varsta si dotarile ei.. pot sa zic ca e un lucru mare. Si odata ce volanul si oglinzile sunt sus, pot sa zic ca masina e 100% facelift, pana la cel mai mic detaliu (grila bara fata, grila capota, stopuri, oglinzi, volan, cluster, ornamente manere, grile de ventilatie ) deci inca un capitol incheiat. O sa revin dupa montarea lor.
  8. 10 points
    Upgrade cadou la împlinire frumoasei vârste de 3 ani, ocazie dublata de venirea primăverii (si) oficial; ca iarna n-am avut, degeaba ne luam suv-uri 😔 Jante Vega 20”
  9. 9 points
    Din ce in ce mai aproape … Din pacate incepem sa avem probleme cu livrarile de piese.
  10. 9 points
    Am profitat ultimele 2 saptamani sa rezolv cateva treburi. 1. Schimbat stergatoarele cu alt set original Audi (cu ocazia asta inainte de a le schimba am si degresat + decontaminat cu argila parbrizul) 2. Inlocuit capacul de la lichid parbriz (cum face mai toata lumea) 3. Protectie isofix pentru bancheta spate, original Audi (astept sa vina bebe acum.. deh ) 4. Masina a venit normal cu kit pana, fara roata rezerva. Am achizitionat roata slim pe 19 + spuma polistiren trusa scule + capac protectie bloc valve de la perne. 5. Achizitionat toate cele necesare pentru revizie (filtre ulei, diesel, aer OEM Audi + polen MANN antifungic etc) 6. Ulei Ravenol 5W30 VMP USVO ... m-am documentat mai bine de o saptamana despre ulei, studiat fisa tehnica, studiat analize laborator, pareri, review-uri... pare sa fie una dintre cele mai bune solutii atat pentru ungere + temperaturi mai scauze cat si pentru DPF . De adaugat si faptul ca uleiul nu poate fi contrafacut, fiindca are 2 serii unice ascunse (razuibil) pe spate care sunt verificabile online. 7. Comandat niste "Goodies" .. momentan sunt surpriza pana ajung mai dureaza mult oricum, mai ales cu situatia actuala de izolare etc. Revizia nustiu cand voi apuca sa o fac insa... probabil va mai trece ceva timp (izolare etc)
  11. 8 points
    Revin cu pozele si filmarile promise. Pot sa zic ca am finalizat cu retrofit-urile de FL. Masina este 100% facelift pana la cel mai mic detaliu. Grila capota, grila bara, stopuri, oglinzi, ornamente aripi, oglinda interioara, grile ventilatie, cluster, volan, ornamente manere usi. Interiorul este 90% gata. Mai am sa vad ce fac cu scaunele. Am 2 variante, ori stau si astept pana gasesc un interior de edition 100 (full piele si alb) ori il retapitez pe actualul. Nu sunt hotarat aici dar vreau sa fie tot ca nou la interior. Scaunele actuala arata bine, nu sunt rupte sau ceva, dar au cateva urme de uzura specifice varstei. Nu e asa graba cu ele. Ma bucur ca de cand am schimbat broasca usa sofer, ma pot bucura de memoriile din scaun. Cred ca sunt vreo 2 ani de cand a cedat Scuzati calitatea dar au trebuit redimensionate pentru a ma incadra in capacitea maxima pt atasamente. Setupul la airride din poze e cel de ride height, adica prinipalul. Cu asta merg 95% din timp. 2015 vs 2020 Filmarile aici:
  12. 8 points
    Prea mult stat in casa, dauneaza
  13. 8 points
    Am mai cumparat o masina pentru sotie si mai merg si eu ocazional cu ea. Este vorba de un Seat Leon ST de familie pentru ca asta duceam lipsa la cele 2 golfuri din dotare. Acum porbagajul este destul de mare. Ca motorizare e foarte buna pentru dimensiunea ei si ce consum scoate. In oras eu am scos intre 6,1 si 6,5 la mers cum merg cu GTIul :). Afara din oras cam 5.2. Momentan e o masina destul de echilibrata cu destule optiuni pe ea. E adusa din Olanda si e in curs de inmatriculare. Masina este full led si are faruri matrix care sunt foarte bune seara. Sunt foarte multumit pana acum de alegere. Insa comparand cu G4 care e 1.9 TDI nu e prea sprintena decat dupa 2500 ture, nu vreau sa compar cu GTI ul ca acolo se schimba povestea. La G4 trage de jos si fuge de sub tine, bine probabil e si greutatea, plus 21 cp in plus. Eu unul ma multumeste pe deplin G4 insa de sotia vrea tehnologie si ceva mai nou, asta e trebuie multumita si ea :).
  14. 8 points
    Sa o stapanesti sanatos! Pe rosu o prinde foarte bine. Tinand cont de sensibilitatea TFSI/TSI-urilor la papat ulei, nu as fi dus-o inca pe circuit. (la fostul meu Leon Cupra TFSI, am facut rodaj cam 3.000 km si la 90.000km nu completatam ulei intre revizii.)
  15. 7 points
    @Serj Arad multumesc ! Am pus si airbag-ul. Momentan nu este functional claxonul si comenzile, dar am reusit sa aflu si de ce. Am nevoie si de releul 486, care l-am comandat, astept sa vina. O sa comand si emblema noua de Skoda si o voi inlocui pe cea actuala de pe airbag.
  16. 7 points
    In sfarsit cineva care da "soc in motor" corect corespunzator altii cumpara masini cu acelasi motor doar ca sa se duca la piata cu ele si sa posteze poze din spalatorii Cu caii cum stam?
  17. 7 points
    Impresii si schimbari la 65.000 km si un an jumatate de folosinta: - sunt (inca) impresionat de consum (venind de pe un 3.0TDI e si normal) - surprinzatoare este durabilitatea placutelor de frana cu care vine masina, sunt la 40-50% - au fost deja facute 4 revizii (~ la 10.000km) schimb ulei si filtre si una la cutie, ulei filtre Am infoliat (aproape) tot crom-ul de pe masina, mai sunt tips-urile false de pe bara spate, pentru care astept un moment sa dau bara jos ca sa le fac cum trebuie Au fost montate arcuri Eibach Pro Kit
  18. 7 points
  19. 6 points
    Salut ! Am revenit cu un mic update la topic, s-a pus praful rau pe aici Masina inca este la mine si a mai primit cateva modificari necesare dar si frumoase din punctul meu de vedere 1. Ambreiajul a cedat. A fost inlocuit cu unul CUSTOM de la Atix Performance. S-a trecut la masa simpla, placa intarita si disc kevlar pentru un plus de rezistenta in ce va urma. In prezent am cam 20000 de KM cu el si se prezinta ireprosabil. La inceput a fost zgomotos, dar cu timpul inveti sa conduci masina asa si nici nu mai bagi de seama la fel si pasagerii. 2. Masina a primit upgrade pe partea de iluminat. Faruri cu lupa DEPO cu interior negru, LED H7 lunga-scurta dar si pozitii. De asemenea s-a rezolvat problema cu iluminatul la interior caruia nu i-am dat de cap 5 ani de zile. La interior s-au schimbat becurile cu unele LED albe. In partea din spate am trecut la LED frana-pozitii rosii si semnalizare LED portocalie. 3. UPGRADE la franele pe fata. Discuri ROTINGER 288 cu placute ATE. 4. Prin incercarea esuata de a trece la cluster de B5.5 deoarece masina nu este CAN, am ales varianta schimbarii iluminatului trecand la ALB, inele cromate si acele de pe cluster-ul B5.5 cat si clima ( nu au mai ajuns led-urile dar se rezolva zilele astea tinand cont ce este afara ). S-a mai facut UPGRADE si la blocul de lumini, am trecut la ce cu functie auto avand functiile coming-leaving home. [/url P.S: Grilele de ventilatie for fi schimbate :D 5. Nu in ultimul rand, am schimbat inchiderea centralizata si cheia avand un aspect mai OEM. Deoarece aveam cheia simpla si urata + o telecomanda separat pentru inchiderea centralizata. Mai jos va las cateva poze cu masina. S-au mai schimbat 2 etrieri pe spate, discuri si placute din nou tot pe spate, furtune, ulei, filtre dar astea nu se mai pun. Mecanic se prezinta bine, asteptam vara pentru un upgrade la jante si suspensie sau o culoare mai deosebita, in functie de cum ma mai decid pana atunci. Sper ca sunteti bine in perioada asta. Va salut !
  20. 6 points
  21. 6 points
    Am uitat sa va arat cum arata filtrul de aer dupa 1 an si 10k Km. Arata chiar binisor, nu era foarte murdar. Daca il mai si suflam, il puteam pune la loc Azi am fost si am facut revizia Haldex, detalii aici: Tot azi mi-au venit si anvelopele, maine dimineata fug cu ele la o vulcanizare sa le pun. De-abia astept! Revin maine cu poze si prima impresie
  22. 6 points
    Azi am fost si am facut lucrarea de intretinere: inlocuit ulei, desfacuta pompa, inspectata si curatata, schimbate cele 2 oringuri. O lucrare pe care o poate face efectiv oricine, cata vreme ai o pompa de bagat uleiul pentru a nu te chinui. Am platit 575 lei, am stat langa masina la operatiuni si am facut poze Dupa aproape 4 ani de zile si 42700 Km, uleiul Haldex arata excelent zic eu iar sita nu era murada, avea doar niste puncte de mizerie, nesemnificative. Detalii in poze mai jos. Ma declar foarte multumit
  23. 6 points
    Si pe masina. Voi lasa si rotile pe 18 la indreptate si revopsit ... si revenim cu poze decente. Dap @cristi511, anul asta va intra la vanzare.
  24. 6 points
    Nu sunt mari noutati sub soare in ceea ce priveste masina. Am ajuns la 85k km si cu ocazia asta am schimbat uleiul la cutie pentru a doua oara impreuna si cu un clutch pack nou. (I know .. i know .. issues 🤕) Ce am mai facut este sa pun la uscat cabanosii astia rosii Urmeaza si schimb de ulei filtre , bielete capete , uns bucse .. toate cele ...
  25. 6 points
    Si zici ca masina are itp-ul luat pe bune?
  26. 6 points
    După un drum Constanța - Slatina, la retur pe centura București observ în ambuteiaj fiind, un relanti instabil, o balbaiala a motorului de parca urma sa se oprească., în mers nu sezizasem nimic, în bord nici un martor aprins. Oprim la Ikea în parcare, ridic capota, totul ok, nici o pata, nivel ulei ok, după 2h pauza pornesc mașina, aceeași balbaiala. 200km pana la Medgidia sper sa nu-mi facă alte probleme. Ajung acasă, bag mașina în garaj, suspectam clapeta de accelerație căci în afara de relanti instabil nu aveam nici un alt simptom. Dau clapeta jos, o curat(nu prea era murdara--spre deloc) pun la loc, adaptare fără vag-com, pornesc.... aceleași simptome. Găsesc un prieten... scan.. și apare eroarea Sap în continuare pe net detalii(între timp se aprinsese și martorul check engine) și schimb valva pcv, relantiul se îmbunătățește, ies sa dau o tura, acum nu eram mulțumit nici de cum trage și pana sa ajung înapoi acasă hop în bord țiuit și "low oil pressure"! Bag mașina iar în garaj(deja ma gândeam sa dau Baia de ulei jos, sorb murdar știind predispunerea 1.8t-ului de oil sludge). Sap iar pe net, mai aflu de o valva... Detalii pe YouTube și zic hai sa ma inhaț sa o schimb
  27. 5 points
    Check'ul continua sa se aprinda, am luat legatura cu tunerul si dupa ce iesim din pandemia asta va primi o resoftare. Avand in vedere ca a trecut ~ 1 luna de la revopsire, aseara a primit si prima baie corespunzatoare ( pana acum am dat doar jeturi de apa la jetoane, fara sa pun carpa pe ea ). Spalata cu metoda 2bm cu manusa de microfibra, cu sampon sonax cu ph neutru, uscat cu prosop de microfibra, aplicat quick detailer sonax xtreme brilliant shine si mafra black tyre pe cauciucuri. E o placere acum sa o spal, cu noua culoare
  28. 5 points
    In modul Eco lag-ul este atat de mare de zici ca ai uitat motorul acasa. Este cumplit si in unele cazuri chiar periculos. Restul modurilor sunt utile.
  29. 5 points
    Salut, dupa o lunga asteptare de vreo 5 luni mi-a ajuns si mie masina. Tiguan Allspace 2.0 TSI DSG 190 CP Highline.
  30. 5 points
    Io nu inteleg balconul ala fara balustrada :)
  31. 5 points
    Salutare! Retrofitul Lane Change Assistant/ Rear Cross Traffic Alert a fost implementat cu succes după 6 ore de munca, aștept sa se termine calibrarea automata sa ma pot bucura de funcționalitate maxima, va atasez câteva poze cu rezultatul final. In momentul de fata am full asistenți. Ultimul Retrofit va fi Webasto și cu acesta am finalizat toate retrofiturile posibile pe o Skoda Octavia 3.
  32. 5 points
    Salutare Noh, a venit primavara, asa ca...hop si eu (nu din tufis, ci din garaj) Weekendul trecut Superbul meu a implinit fix 3 ani de la livrare. Trece timpul ca la balamuc... Vremea m-a ajutat, asa ca l-am scos din barlog. (Iarna asta a fost blanda, asa ca a fost repausul scurt, am apucat sa ies cu el si la fine de Decembrie si apoi scurt in inceput de Februarie) Am dat buzna la spalatorie, sa dau jos praful si apoi m-am pus pe ceva invartit roata lejer prin Tara Barsei...ocazie cu care am ajuns la un rulaj rotund pe bord. Apropos, recomand cu caldura Cetatea Feldioara. Proaspat renovata, este o supriza foarte placuta. Peste Cetatea Rupea ca si detaliu de renovare si atmosfera, privelistea la fel de spectaculoasa. Revin...curand.
  33. 5 points
    Foarte frumoasa culoarea , este ceva intre ciment ud si sobolan maidanez Partea buna e ca in curand vine vara si o poti schimba cand le reconditionezi Edit later - da , orice e mai bun ca acel gri
  34. 5 points
    Azi am reusit doar sa montez tipsurile. Diferenta se vede in pozele de mai jos:
  35. 5 points
    La vanat de sapun si servetele de maini.
  36. 5 points
    Ieri am muncit mai mult la Golfuleț, dar am spălat și Tiguanul, printre picături. Dacă tot l-am spălat și e cald afară, am zis să trec la roțile de vară. Cum în toamnă mi-a fost lene, le-am curățat acum. Ieri a fost ziua roților, că am spălat de m-am omorât . Le-am degresat cu SuperMafrasol și le-am dat apoi cu Sonax full efect și după încă o frectie cu peria, au ieșit foarte bine. După montarea lor pe mașină evident că am spălat roțile de iarnă, fiindcă așteptam să se usuce vopseaua pe discuri la Golf, să mai dau un strat. Doar că între timp s-a făcut noapte Azi am continuat cu interiorul ambelor mașini și cu schimbarea presurilor de cauciuc cu cele textile, care după părerea mea, sunt adevăratele vestitoare ale primăveri. Și le-am băgat sub acoperiș, că se anunța ploaie . De fapt, la ora la care scriu aceste rânduri, deja a plouat, pe Golf, că am ieșit cu el. Btw, ieri pentru Galați era doar înnorat și 10% șanse de ploaie. O săptămână ușoară tuturor vă doresc!
  37. 5 points
    Foliatec Toxic Green, asteptam vreme frumoasa.
  38. 5 points
    Astept cu interes ziua de sambata, ca sa avem despre ce discuta Downpipe 76 cu catalizator sport incoming
  39. 5 points
  40. 5 points
    Am ridicat azi masina, in sfarsit. Am facut rapid cateva poze la dealer, sper sa apuc sa i fac mai multe dupa ce i fac un detailng exterior.
  41. 4 points
  42. 4 points
    Din episodul #stamacasa, astazi am montat kitul de semnalizari progresive pe oglinzile de fl. Nu sunt eu mare fan al acestor semnalizari pe modele ce nu au asa ceva de fabrica, dar le-am luat pentru sticla neagra ce se potriveste perfect cu oglinda. + ca iluminatul arata mult mai bine ca cel oem (cele 3 leduri de pe margine). Astept sa se incalzeasca putin afara, si ma apuc de montat. Un link cum functioneaza semnalizarea aici Inca astept dupa airbagul de la volan. Sper sa ajunga maine sa finalizez si cu volanul. Pentru cei ce mai fac retrofit-uri de genu, mare grija cand cumparati airbag-ul, sa fie DOAR de pe Superb. Chit ca cel de octavia 2, fabia 2 arata identic, difera cablajul si numa va legati la cap. Da, am facut eu greseala asta
  43. 4 points
    @john_skoda ce sa zica mamaia ... acelasi lucru care il zicem si noi si anume ca nu ii place culoarea 🤕
  44. 4 points
    Astazi am bifat a doua revizie la Kodiaq la 45.040 km si exact 1 zi ramasa in bord. Filtrul de habitaclu foarte îmbâxit. Se pare ca ar trebui inlocuit chiar mai devreme de 1 an. Si cel de aer la fel, murdar. Experienta evaluata la aprox 1400 lei (plus pe bon o pereche de ochelari 89 lei, 50 lei depozitare roti si o manopera de 48 lei la schimbatul unei aparatori de noroi ce valoreaza 35 lei si maxim 1 min operatiune). Un zgomot ce imi statea pe creier gen țăcănit la motor acum nu s-a mai manifestat. Posibil sa fi fost doar noroi intarit si praf prin zona curelelor....ramane de vazut. Antena radio digitala din hayon detectata (de mine) cu scurtcircuit - eroare - si se va inlocui in sfarsit pe garantie. In rest, placerea motorului care toarce frumos cu uleiul proaspăt...si roti de vara, sper ca nu prea devreme. In alta ordine de idei...compartimentul de incarcare prin inductie a ramas prea mic pentru noile generatii de 7 inci.
  45. 4 points
  46. 4 points
  47. 4 points
    Prietenul meu m-a anunțat de vineri că jantele de vară sunt vopsite, așa că am oprit la un centru de vopsele și am comandat o vopsea albastră pentru vopsirea etrierilor. Așa că ieri, am suspendat Golful și am spălat bine pasajele roților. Apoi după uscare, cu peria de sârmă și smirghel am frecat etrierele și marginea discurilor de frână. Apoi le-am mascat și le-am vopsit pe rând, întâi trei straturi la etriere și apoi două la discuri. Peste noapte le-am lăsat așa. Dimineață am avut pe cineva de dus, iar când m-am întors, fiind aproape 6, n-am mai avut răbdare și am montat jantele. Mai târziu, am spălat si Golfuletul și la fel ca la Tiguan, i-am schimbat și presurile de cauciuc cu cele textile. Deși nu am capacele centrale, care urmează să fie vopsite și o sa mai dureze puțin până ajung și stickerele cu VW, deja Golfuletul s-a schimbat. Dacă reușesc să o și vopsesc, măcar în etape,o sa fie super, pentru că are o vârstă și anumite zone încep să ruginească. Dar o să vedem, în timp, pentru că totuși sunt ceva bani de băgat, fiind aproape de o vopsire integrală. O săptămână ușoară tuturor vă doresc!
  48. 4 points
    E din ce in ce mai aproape de a fi gata 😂
  49. 4 points
    Revin cu update-uri, am infoliat elementele cromate de pe masina dar nu sunt multumit de cum s-a facut lucrarea...chedere ciupite fin dar se vede la o privire atenta. Am tot cautat jante de 19, am vrut modelul xtreme dar nu am gasit decat replici si nu m-au incantat. Originale noi sunt prea scumpe plus ca nu exista decat cu ET54. Asa ca tot cautand pe site-urile de profil am gasit un set de jante de 19 originale dar de Seat noi, la super pret asa ca le-am luat instant. Am comandat si cauciucuri de vara Michelin Primacy 4 singurele pe care le-am gasit cu eticheta AA si astazi le-am facut proba. Funny thing una din roti n-a avut nevoie de echilibrare, era perfecta chiar a fost pusa de 4 ori pe dispozitivul de echilibrare :). Urmeaza cat de curand bara fata Sportline, pragurile de la usi dar nu pot decide daca pentru spate sa merg pe Sportline sau VRS, problema aparuta e modificarea tobeisa vina in dreptul tipsului...
  50. 4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri