Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/25/2019 in all areas

  1. 19 points
    😂🤣😅 m-am amuzat copios pe seama antitezei celor doua comentarii ... in alta ordine de idei sunt de parere ca fiecare se imbraca asa cum se simte bine cu exceptia anumitor situatii unde nu poti face nota discrepanta , dar in duminica in care am facut eu acele poze am consultat manualul masinii si nu impunea nici un "dress code" si am zis ca merge si cu blugii de zugrav 😋
  2. 8 points
    Jantele sunt si ele aproape gata
  3. 8 points
    Pana la destinație....🙂
  4. 5 points
    Problema rezolvata temporar. Demontarea motorasului de directionare aer se face doar dupa ce se demonteaza bordul. DAr am demontat plasticul de la picioare, tubulatura de aer si am ciocanit in el in timp ce ma jucam la tastele de directionare aer, dupa 3-4 ciocaneli si-a dat drumul si lucreaza bine acum. I-am facut calibrarea. Daca I se mai blocheaza, solutia este inlocuirea cu demontarea bordului, nu este o alta solutie de inlocuire.
  5. 5 points
    La multi ani! Bucuresti -> Bansko si inapoi. ~1100 km de placere si depasiri cu toti caii. 5000 km de la revizie si uleiul este identic pe joja (i ♥️ Motul). 2020 imi aduce o dorinta uriasa de a pune la punct toate detaliile si a rezolva toate problemele (estetice si tehnice). 100% tipla probabil ca nu va fi niciodata, dar se poate muuult mai bine ca acum. P S imi place la nebunie cum arata masina murdara (totusi maine face baie sigur)
  6. 4 points
    Nu prea am facut mare lucru la masina din lipsa de timp. Am facut foarte multe drumuri si am mai dezmortit putin pedala in schimb am avut "mici" neplaceri in parcare... oamenii care nu apreziaza distanta intre masini si dupa ce te lovesc pleaca repede. las si o poza cu farurile inca nemontate dar cu prima ocazie le montez.
  7. 4 points
    La multi ani tuturor !! Sa avem parte de un an 2020 mai bun, multa sanatate si realizari, iar nu in ultimul rand un an fara probleme pentru masinutele noastre! 😂 Anul acesta masina a fost cuminte si a venit mosul.
  8. 3 points
    Salut. Se discuta in aceste zile destul de intens despre poluarea atmosferica. Din pacate, cei care petrecem foarte mult timp in trafic, in special in trafic "bara la bara" suntem foarte afectati de particulele din atmosfera, cu atat mai mult cu cat prin lipsa unor reglementari legislative s-au incurajat intr-un mod exagerat, pana la letal, importul de masini foarte poluante si dezactivarea functiilor antipoluare (filtru de particule, instalarea de emulatoare AdBlue). Aceste lucruri, coroborate cu lipsa unei coerente in dezvoltarea unui transport in comun corect proiectat si adaptat cererii si a locurilor de parcare care sa decongestioneze benzile blocate (Drumul Taberei, recent asfaltat cu 3 benzi pe sens, are 2 benzi blocate cu masini parcate), ne obliga pe foarte multi dintre noi sa ne folosim masinile pentru a ajunge la scoli, servicii, acasa, etc. Destul de multe masini din grupul VAG, poate chiar toate care sunt dotate cu Climatronic in ultimii ani de productie au si functia AirCare. As vrea sa ne documentam mai mult in privinta acestei functii. Eu o am pe Passat B8 de 1 an. Functia este activa, tin clima pe Auto. Am trecut si prin vara si prin iarna. Frecvent mi se intampla sa merg in norul de noxe al cuiva si sunt nevoit sa setez manual recircularea. Cum functioneaza de fapt AirCare? Ce senzori are? Producatorul spune ca analizeaza calitatea aerului cu niste senzori de poluare. Ce face el cand "simte" poluarea si la ce nivel de poluare face ceva? Ce masoara senzorii ca sa "vada" ca este un grad de poluare? Ce filtru foloseste? Unde este montat, cat de des se schimba? Ce alte lucruri ar fi interesant sa cunoastem despre acest sistem? Ar fi interesant de vazut aceste aspecte, pentru ca am senzatia (si nu sunt singurul) ca acest sistem este un ser fiziologic cu care tratam o boala grava. Multumesc.
  9. 3 points
    daca mi permiteti.o opinie; eu zic ca, orgoliul nu e tocmai binevenit cand cumperi o masina. lovitura aia nu pare deloc una care sa afecteze in vreun fel siguranta masinii, chiar daca nu e reparata n reprezentanta/dealer VW. eu am avut asa masina luata din DE, si n am avut probleme deloc, de nici un fel, in 6 ani cat a stat la mine ... si a fost reparata aripa spate dr. eu zic ca, daca asta este singura problema, masina poate fi cumparata.
  10. 3 points
    Masina a implinit 2 ani. 32000km fara probleme. Am reusit sa mai scad putin numarul de km parcursi intr-un an. Asta si datorita trotinetei electrice care a sarit de 4500km. Cred ca am facut o alegere buna la momentul respectiv, acum probabil ca as opta pentru o hibrida mai ales ca au aparut si versiuni mai potente. Tratamentul cu ozon rezista. La multi ani! PS: A primit o baie de ziua ei
  11. 2 points
    https://www.autokarma.ro/producatori-piese-auto-volkswagen/motor-auto-sistem-agr/supapa-egr-03l131512dq-volkswagen Asta pentru ,, cunoștința" ta, pentru tine vezi profilul celui care a scris mai sus.
  12. 2 points
    In iulie, la revizie am intrebat de ceva update-uri la Brady si au zis ca nu sunt. Nu ma stresez deocamdata. Face cand si cand iarna, si cand vad asa o dau in S si gata. Oricum, iarna cand e rece o tin in S ca sa se incalzeasca mai repde. Merci de sfat, nu vazusem discutiile anterioare legate de TPI.
  13. 2 points
    Putina lume merge cum trebuie cu un hibrid in oras. Mai ales in Bucuresti de-aia e atata nebunie, cum prinde romanu' o suta de metri liberi dupa ore de bara-n bara cum ii da talpa. Iar afara hibridul e inutil si incurca in primul rand prin greutatea aditionala carata inutil. N-are romanu' banii si cultura de masina de oras/naveta/concediu/etc. Cel mai eficient mod in care te poti bucura de masina, termina sau electrica, e sa-ti pese cat mai putin (consum, consumabile, manopera, revizii)
  14. 2 points
    Valvoline este peste LM , este o parere strict personala , nu vreau sa supar pe nimeni
  15. 2 points
    Nu am dat jos nimic m-am inspirat din clipul de mai jos ,in schimb la pedala de acceleratie m-am chinuit vreo15-20 min cu pauze ca ma dureau degetele de la frig si pozitia (jumate bagat sub volan 120 kg si 191 cm 😂 am intrat la fix 🤣 ) pana a intrat la loc .
  16. 2 points
    Azi am inlocuit pe garantie exide agm . Dupa 22 luni capacitatea maxima era de 50%. Am pus tot exide agm Moll,exide sunt baterii bune ,doar ca nu prea sunt cerute din cauza pretului ,si asa pot sta si un an in depozit.
  17. 2 points
    Salut. Atat jantele cat si cauciucurile sunt noi, oem. Pretul a fost unul mai special... 5800 lei. Am pus o poza la rezoluție mai mare in care se vede ca inclusiv capacele sunt bagate in tipla de catre producator. LE si o poza cu masina ce a fost livrata azi
  18. 2 points
    De cele mai multe ori preventia este cea mai buna. Daca stai sa acumulezi X grame pe care le arzi mai rau, nu este echivalent cu Y grame pe care le arzi mai repede si mai des? x >y De ce ar ramane mai multa cenusa cand arzi mai rar si mai multa decat cand arzi mai putina si ma des. Din cate am inteles la EURO6 se merge mai mult pe preventia, adica regenerari dese, tocmai pentru a avea mai mereu filtrul curat. Multumesc!
  19. 2 points
    Cenușa (oil ash) este un reziduu principal al uleiului de motor, respectiv al aditiviilor din ulei. De aceea este foarte importanta norma uleiului. Soot este ars și eliminat complet din filtru. Mai multe detalii https://www.dieselnet.com/tech/dpf_ash.php
  20. 1 point
    Deci la un service de reprezentanță ți-au montat piese NEORIGINALE, dar le-au facturat ca fiind originale???? Eu n-am auzit niciodată de așa ceva până acum, dar nu te contrazic. O astfel de faptă se numește înșelăciune și este infracțiune. De asemenea, n-am mai întâlnit ca la un service de reprezentanță să se folosească piese AM pentru reparații. Cum de numește service-ul respectiv?
  21. 1 point
    Nu ai switch la voltajul primei sonde, de acolo ai "amestec bogat" si LTFT cu minus dar probabil sonda vede amestecul bogat din cauza circulatiei insuficiente a gazelor datorita catalizatorului infundat .Poti sa induci artificial o stare de amestec sarac printr-un vacuum scos sau ceva sa vezi ca scade voltajul pe sonda excluzand astfel un senzor defect care ar prezenta o simptomatica identica, dar eu cred ca ai catalizatorul infundat .Cauta unul in dezmembrari si nu mai circula asa cu masina .
  22. 1 point
    Eu, in DE, ii pun scaunul(are 4 ani) si nu am/avut probleme.
  23. 1 point
    Diluant pentru vopsele.
  24. 1 point
    Sambata am reusit sa termin de instalat ansamblul de manete cu Cruise Control + Calculator de coloana Highline + tras fir intre Calculator coloana si ECU. Rezultatul este cu atat mai satisfacator cu cat am indurat frigul de afara (2-3 grade + vant). Din neatentie , aproape de finalul montajului cand trebuia sa introduc cablul in conectorul ECU, cand am incercat sa scot pinul fals din pozitia 45, am tras de el, uitand sa scot inainte regleta de blocare si i-am rupt capatul inauntru. Mi-am dat seama de acest lucru atunci cand mi s-a parut ca pinul metalic nu intra cum ar trebui, dar cu toate acestea, l-am lasat asa si m-am trezit cu eroare pe ECU care raporta Semnal Implauzibil de la Switch-ul CCS. A fost chinul lumii sa scot ramasitele de plastic din acea gaurica...s-a lasat cu montarea completa a conectorului ECU, seara pe la 6, pe intuneric cu o lanterna de ortac pe cap si cu una intre dinti, dotat cu un ac sterpelit din trusa de croitorie a sotiei si cu multa rabdare. Printre altele, am paralizat de frig :))) Pentru ca cei care vor face si ei acest retrofit, sa nu faca aceleasi greseli ca si mine, am incropit un tutorial aici (pagina 6): PS: Tutorialul pentru RLS este facut si el pe jumatate - sper ca pana saptaman viitoare sa apuc sa il termin. PPS: Am iesit cu masina la testat si vreau sa spun ca e fantastic CCS-ul - nu stiu de ce naiba am asteptat atat sa-l instalez.
  25. 1 point
    Sigur ca nu. Trebuie alt modul camera. Alte oglinzi... Camere... Cablaje.
  26. 1 point
    Merci @mirceateodor! Faza e ca masina nu sa mutat din judet, doar eu m-am mutat :)). Un mic update, daca tot am inceput anul cu acele covorase, continuam cu o revizie ca imediat face 10K km de la ultimul schimb. Ulei Motul 5w30 Specific VW. Pe Castrol imi manca cam 1L intre schimburi, iar pe Motul doar 400-500 ml. Filtre Mahle, din ce am vazut pe unele scrie made in China, pe unele made in Austria... Bujii, ma gandeam intre NGK sau VW, pana la urma am mers pe VW ca nu stiam exact ce sa iau de la NGK, poate next time :). Total - 861 lei, sa vedem cat ajunge si manopera, doar ca mai este un pic pana miercuri. Drumuri bune!
  27. 1 point
    Un video mai raw, traducerea primului comentariu: "In the past, people were upset about Japanese cars because of plastic bombers and today they buy a Golf for € 40,000 that is almost only made of cheap plastic. Since there is no reference to reality ... " Masina, e manuala, pret 39.000euro.
  28. 1 point
    Confirm ca masinile 4x4 sunt mai slow si mai putin fasnete, chiar si cu 20-30 cp in plus fata de alta FWD. In alta ordine de idei, de ce nu incerci 190cp benzina sau 280cp benzina (tot motor 2.0) Motorul de pe cea de 280cp dezvolta defapt aprox 300cp, e acelasi motor+cutie de pe Golf 7R (un deliciu).
  29. 1 point
    La 60.000 Km doar la benzina. Tu cum ai diesel, deci ai bujii cu incandescenta nu cu scanteie, nu exista nr. de km pentru ca nu functioneaza deloc cand motorul este cald. Ele se schimba cand se ard.
  30. 1 point
    Salut! Dupa un an si ceva de condus batranul Opel Astra G al tatalui meu am adus in familie o frumusete de masina, un VW Golf 6 din anul 2009 avand un interior crem cu multe mofturi 😁 Masina am cumparat-o de aproximativ 4 luni la 194000 km intr-o stare impecabila pe care o pastrez in continuare chiar si dupa ~7000km parcursi intr-un timp foarte scurt fiind o placere sa mergi la drumuri lungi cu ea! Motorul care da viata masinii este un 2.0 TDI de 140 de cai care isi fac treaba minunat, iar senzatia resimtita de la 100 cai ai vechiului Opel la acest Golf e wow 🤐 Masina consuma undeva la 6.2l/100km la un drum lung mixt dar stie si ~10% doar in oras. Ca si dotari masina le are cam pe toate spre fericirea mea: navigatie mare, volan cu comenzi imbracat in piele, scaune incalzite, dublu climatronic, cotiera fata-spate, faruri automate, coming home-leaving home, senzori de ploaie, sistem DYNAUDIO, proiectoare ceata, park assist, trapa etc. Singurii bani investiti in masina au fost revizia(schimb filtre,ulei,distributie etc) si inscrierea masinii ea fiind adusa din Germania. Pe viitor ma gandesc sa ii fac ceva modificari in principal de look, niste sugestii cu ce ar fi ok sa incep ar fi apreciate, intre timp o sa ma mai distrez cu ea stock in sezonul de iarna 😋 Am pus mai jos niste poze mai vechi cu ea, acum are jante de tabla pe parcursul iernii si nu arata foarte spectaculos 😂
  31. 1 point
    Cutie MHA: - G052171A2 - ulei transmisie 1L, capacitate 2,3L
  32. 1 point
    Dupa aproape 22 de luni bateria exide a murit. In urma unei verificari a rezultat o capacitate de 48%. Dupa ce a stat la incarcat (la garantie) o zi capacitatea a crescut la 50%. Am primit baterie noua.
  33. 1 point
    Salut. Deschid acest topic pentru a veni in intampinarea celor ce vor avea aceasta problema - defectare cablu capota motor. Dupa cum am mentionat si in alt topic, saptamana trecuta am ramas cu capota blocata pe inchis si am urmat urmatorii pasi pentru a verifica/ desface capota: 1) verificat cablu maner interior - OK 2) verificare amanuntita sistem inchidere capoata la o alta masina cu sistemul functional. Solutie: Dupa ce am masurat exact distanta pana la balama (capota) am improvizat o sarba de otel pe care am reusit sa o introduc printre capota si grila fata (pe deasupra chederului) si am ajuns sa apas pe sistemul de deschidere al capotei (dupa vreo 20-30 de incercari). am un filmulet cu toate detaliile (link mai jos). https://www.dropbox.com/s/nue5n00dty8auno/IMG_7579.MOV?dl=0 Problema: Cablul este format din doua bucati: Prima: de la manerul interior pana la tabla de vine langa farul stanga fata (mai exact se prinde de acea tabla) A doua: de la far pana la sistemul de deschidere al capotei. Aceste doua bucati se unesc printr-un plastic casant. In cazul meu acest plastic a cedat (cred cu tarie ca aceasta problema o sa fie destul de des intalnita). Cost cablu~60 ron (doar pe original). Solutie de rezerva: In cazul in care nu se poate deschide prin fata (dupa cum am zis mai sus, am reusit din ~20-30 de incercari) se poate demonta contra-aripa stanga si se poate ajunge la acea imbinare dintre cabluri. zona marcata cu rosu in poza.
  34. 1 point
    Caddy 1,9 sdi este mai mic, fiind pe platforma lui Polo iar cel 2,0 sdi pe platforma lui Golf 5. Pot să îți spun despre motorul 2.0 sdi PD că am avut un golf 5 cu acest motor și că este fiabil. L-am vândut cu 470.000 km acum 4 ani și încă circula prin țară că l-am verificat la RAR și chiar are mai putini km acum 🤔.
  35. 1 point
    @ Nicusan Posturi despre downgrade dispar , eu citesc zilnic pe forum. Cred ca fiecare isi cunoaște mașina si daca am zis ca nu am depasit mai mult de 250 km cu regenerarile asa este , eu locuiesc într-un oraș mic unde practic pot sa spun ca mai toate drumurile sunt spre extraurbane, drumurile cele mai scurte sunt de 13 km până la munca , pentru oras ,drumuri de 2-3 km folosesc un Polo 1.2 benzină. An nou fericit!
  36. 1 point
    Incheiem anul 2019 cu 16.253 kilometri in bord, 3.964 kilometri parcursi de cand este la mine. Multumit de achizitie, e ceea ce mi-am dorit, o schimbare destul de importanta in viata mea. Sa cumperi o masina in zilele astea nu e asa usor, insa, cu munca, cu sanatate si cu sustinerea/bunatatea celor din jur, s-a reusit Anul ce vine va aduce un OBDeleven. Ca sa incepem anul cum trebuie Sa fiti sanatosi! Un an mai bun sa aveti! La multi ani!
  37. 1 point
    Depinde de am fabricație /generație calc Ușa, opțiuni. Sfatul meu... Pune instalația ta
  38. 1 point
    Distronic mentine si distanta fata de vehiculul din fata (accelerand sau franand singur), pe cand tempomat-ul doar mentine o anumita viteza setata de tine. Anuntul, dupa cum este formulat, este unul tipic "samsaresc".. eu de astia am fugit intotdeauna. Acum, fiecare cu gusturile lui
  39. 1 point
    Salut colegi ! Am revenit la Golf Dupa ce am terminat mk2, la doar 8000 de km , a luat foc. Doi ani de zile am fost doar cu masina de serviciu. Pana ieri. Am devenit posesorul unui Golf mk4 GTI 1.8 turbo, 180 hp. Am luat-o de la un prieten, care din 2009 pana acum a facut 50000 km El, la randul lui a cumparat-o de la prieteni de familie, care au cumparat-o noua din US. De fapt de aia am luat-o, ca ii stiam istoricul. Masina are 121000 km, prima inmatriculare a fost in 2004 Consumul mediu pe 50 km in oras este de 11.2, mers in trafic, cu usoare sprinturi. In urmatoarea perioada, din pacate nu voi putea conduce masina. Dar am un plan pentru ea soft stage1 , evacuare de inox, o alta suspensie si alte frane. Suspensia se simte cam obosita. Intrebarea mea ar fi : ce suspensie recomandati ? Ma intereseaza un raport calitate pret bun. Recomandati reglabila ? KW din ce am vazut fac doar reglabile. Eventual preturi ...
  40. 1 point
    Salut, Ca prima impresie, eu cand vad asa ceva la descriere, fug. Nici nu m-as deranja sa il sun... -AUTO PENTRU PRETENTIOSI,FOARTE INGRIJITA (CA SI NOUA)!! Model - 2014. *MODEL DEOSEBIT INTERIOR HIGH LINE EDITION Cu Lumini Ambientale!! 4 MOTTION. Apoi referitor la pret.. este foarte ieftina comparativ cu preturile pietei. Uite, iti las doua linkuri cu masini asemanatoare cu cea postata de catre tine https://www.autosuche.de/suche?t_manuf=BQ&t_model=BQCE&t_ez_fr=2014&t_pe_to=22500&sort=PRICE_SALE&sortdirection=ASC https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=36&maxFirstRegistrationDate=2015&minFirstRegistrationDate=2014&minMileage=150000&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING La cele de pe mobile, poti vedea ca cea mai ieftina, cea de 15k euro are 300k km. Iar mai jos sunt masini cu peste 250k km la 18-19k euro. Acum gandeste-te tu ce poti primi la cei 13.700 euro negociabili la cel din RO Eu merg pe un principiu.. nimeni nu vinde o masina ingrijita si in stare buna la pret mic. Multa bafta!
  41. 1 point
    Cred ca am găsit răspunsul la activarea rain closing. In primul rând : “Rain Close can drain your Battery since the Car won't go into Sleep mode, that's why it is not used anymore.” nu se mai folosește deoarece mașina nu mai intra in sleep mode și Descarcă bateria. in al doilea rând: “Rain closing working only in module 5Q0955547 for 2015 MY, but it not working an another RLS module-example 5Q0955547A...” funcționează doar cu senzori fără index ( A sau B). Mașinile după MY 2015 au senzor cu index. P. S. Scuze dacă in postul anterior am dat informații incomplete sau gresite. Erau informații de pe forumul Ross Tech ( care credeam ca e 100% de încredere ), forum in care e o harababura totala, acum înțeleg de ce tin admini și moderatorii la respectarea regulilor pe acest forum. 😉 Am pus burta pe carte, am cercetat și am găsit. 😉
  42. 1 point
    Vin cu update. Am verificat in 47 pe mufa ECU si firul verde cu negru pare ok. 1.1 ohmi masurat cu aparatul. Dar nu gasesc firul rosu cu negru. In ce mufa ar trebui sa il caut ? Am masurat si pe electrovalva N75 care are maro galben si rosu negru si da 1.7 ohmi cu 3, 5 si 6 de pe mufa ecu. Sper ca se vede si in poza. Din ce vad pe schema rosu negru de la N75 ar trebui sa fie comun cu firul 1 de la N345 ... dar masurat intre ele nu am nimic.
  43. 1 point
    Dupa multe amanari am reusit si eu sa fac operatiunea de spalare mai exigenta la iesirea din iarna. De obicei fac asta anual mai insistent. Am curatat si glisierele de la geamuri si am dat cu spray siliconic, ca sa mai usurez munca macaralelor. Am impresia ca macaralele actuale sunt de toata jena. Arata bine batranica. Spalarea s-a facut la OMV seflwash, cu galeata ca ciobanul (semn de interzis cu galeata la intrarea in boxa).
  44. 1 point
    E foarte ciudat. Am stat vreo 2 ore langa masina sa vad ce fac baietii... Au scos siguranta care raspunde de ștergătoare si ștergătoarele functionau in continuare. Mâine urmează sa schimbe motorașul, ceasurile din bord si ceva fire la instalatia electrica... Deocamnda nu s-a rezolvat absolut nimic...
  45. 1 point
    Am inceput sa strang componentele necesare pentru PLA.... pun o lista cu codurile, in caz ca are cineva nevoie. Modul PLA 1.0: 1T0919475/A/B/C Modul PLA 1.5: 1T0919475H Senzori PLA: 1T0919297AGRU (2 bucati necesare) Suport senzor stanga: 3c0919493GRU Suport senzor dreapta: 3c0919494GRU Banda adeziva suport stanga: 3C0919939F Banda adeziva suport dreapta: 3C0919939G Garnitura senzor: 1T0919133B (2 bucati necesare) Mufa senzor: 1T0973203 (2 bucati necesare) Contacte mufa senzor: 000979034E (3 pentru fiecare mufa) Contact bara protectie mama: N10335807 Contact bara protectie tata: N10336105 Etansare contacte bara protectie: 3C0972741 Buton PLA: 3C0927111REH(stanga jos) sau 3C0927120REH(dreapta mijloc) Majoritatea sunt mai ieftine la magazin online, decat SH. O parte le-am comandat pe aliexpress sau ebay. Inainte de a face upgrade, verificati compatibilitatea ABS, IC, caseta. Pentru ABS, trebuie sa aiba revizia minim 20, de obicei modelele 2008+ functioneaza. Instrument cluster, de culoare rosie, ar trebui sa aiba codul 3C0920871D... iar cele albe ar trebui sa functioneze toate. Cu privire la caseta, se intra cu VCDS pe modulul 44(Steering assist), se introduce codul de securitate 89753, dupa care la adaptari se codeaza Park steer assist cu 0, in loc de 2.
  46. 1 point
    Eroarea actuala e p0087 ? Eu iti vorbesc din practica ,nu din ce am citit pe undeva,daca nu iei in calcul ce iti spun ...ne pierdem timpul inutil . P.S.Reparatiile se incep cu ce e mai simplu si mai ieftin.
  47. 1 point
    Stau si citesc si ma minunez ce gasesc din partea unor hateri. Passatul B6 2.0TDI e fenomenal, iar A4 B7 care la partea de motorizari 2.0TDI e aceeasi masina e cea mai proasta masina ever. Exista motorizari cu filtru de particule, cu un ax sau 2 cu came, exact ca la Passat B6, ba chiar si problema cu pompa de ulei exista si pe B7 si pe Passat B6. De frana electrica, stopurile ce se ard, imobilizatorul, injectoare, pompa de ulei, probleme la sistemul 4motion de ce nu zice nimeni nimica ? Ca sa nu mai vorbim de cum da rugina in B6. Inca A4 B7 n-am vazut ruginit, in schimb passat b6 o multime, ceea ce nu mi se pare deloc normal de la o masina cum e passatul (obisnuit fiind cu B5 sau B5.5). Iar la A4 poti lua motorizarea 1.9tdi de 116cp, pe cand la passat cea de 105cp mi se pare mult prea lenesa pentru stilul meu de condus. Practic intr-un benzinar aspirat de 100cp ma simt mult mai bine. Iar in privinta lui e90, sa te feresti de motorizarea de 177cp. Mergi pe cea de 163cp. Sunt niste masini superbe, foarte calitative, nu prea sunt probleme la ele, merg foarte bine, tinuta de drum foarte buna, consum foarte mic la ce poate masina comparativ cu 2.0tdi de pe vag. Nu degeaba e BMW. Sfatul meu e ori sa alegi A4 cu 1.9tdi sau in cel mai rau caz 2.0TDI de 140cp BPW, sau daca nu evita cu orice pret 2.0tdi de 170cp de pe b7 ca e varza. Ori Seria 3 de 163cp. Passatul B6 e o masina foarte frumoasa si dupa 10 ani de productie, arata mult mai bine ca multe masini actuale, interiorul iarasi e foarte reusit, dar problemele de fiabilitate nu prea mi se par ok. Sau daca iei b6 pd, cauta sa aibe pompa de ulei si injectoarele schimbate, de preferat BMR-ul de 170cp. Si pe mine ma atrage mult ca aspect aceasta masina, mi se pare peste A4 B7 si E90 la design, dar cam atat. Nu am avut B6, insa am avut foarte multi prieteni cu B6. Multi au ramas cu ele prin alte tari cand au plecat in concedii, sau cu ele "blocate" prin oras, iar altii mi-au zis ca au bagat foarte multe mii de euro in masina. Iar masinile au fost cumparate de noi de la reprezentanta in mare parte, doar cateva cunosc sh. CR-ul iarasi am inteles ca e recomandat cel de dupa 2010 (de preferat 2011) deoarece si cel din 2009 nu e prea stralucit. Dupa ce tragem linie. As alege E90 (motorizare, tinuta de drum, consum) si B6 (design foarte reusit) sau A4 B7 (care teoretic e un a4 b6 imbunatatit la caroserie, care a fost o masina legendara... insa la partea de motorizari 2.0tdi au fost cam fail).
  48. 1 point
    Ai inteles prost. BKP-ul de pe Passat are probleme cu injectoarele. Ia Golf 2.0 TDI 16V 103kw (BKD) din 2006 sau mai nou. Chiulasele incepand cu revizia C nu mai au probleme. Iar injectoarele pe BKD sunt foarte bune. Eu in 172.000km am schimbat turbina (90.000km), ambreiaj/volant (160.000km) si un rulment la roata spate (170.000km). Nu m-am atins de pivoti si alte cele. Un soft bun de 170cp si nu mai ai nevoie de nimic. DAR m-as mira sa gasesti asa ceva la 5500 euro si sa fie si masina buna.
  49. 1 point
    Am mapa de bord completa pentru Touran in limba romana, scanata, cei interesati trimiteti PM cu id de mess si o pot trimite. Mapa de bord cuprinde Planul de service, Siguranta, Manual de utilizare, Sfaturi si intretinere si Date tehnice.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri