Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 27.06.2024 în toate secţiunile

  1. Salut Haro…pai acum am 43, are si babuinul 17, la anul e major, poate sa bea legal😃😃 E genul de masina de care te indragostesti, daca a fost un vis, si ai putut sa ti-l indeplinesti…aveam cam 26 cand m-am cunoscut cu el, as putea sa zic ca l-am luat de nou, dar avea 33.000 km, luat de la un bun prieten, care cand a luat-o de noua, stia ca ajunge la mine…m-a dus peste tot, de la munti si mari si tari, la maternitate, la inmormantari, e genul de masina care imbatraneste odata cu mine dar nu isi arata varsta. Tre sa sic ceva frumos, ca mai citeste si el😃😃😃…il mai pozez, nu il fac de ras, ca sa nu se supere. More pics to come Babuin in vama veche, langa un cartonabil legendar In 2 Mai Imbatranim impreuna…si nu imi pare rau, am 43, el 17 si 250.000 km…mai avem timp si unul si altul Brgds
    11 points
  2. Viata merita traita si sa ne bucuram de ea…anul asta, fata de ceilalti ani, ne-a acomodat banuinul, noi suntem 2 parinti cu 4 copii, si de obicei pt concediu avem un touran cu 7 locuri, are si el topic pe aici, dar merge doar o luna pe an…si cum spuneam, fiul cel mare a fost plecat peste mari si tari si astfel am mers 5 cu golful…mergem babuinul cu noi peste tot, chiar si la munte, doar ca noua ne place marea, poate mai mult ca orice…erau ani cand aveam 7-8 calatorii la mare pe timpul verii, intre timp lucrurile s-au mai schimbat/ aglomerat, cert e ca noi ramanem aceiasi, cu tot cu banuin…imi place sa ma consider un membru mai vechi sa zicem si poate nu asa de activ ca in anii primei tinereti, insa noi continuam povestea, si va multumim ca mai aruncati un ochi din cand in cand. Brgds
    10 points
  3. Vara asta umbla ceva mai mult Golful decat anult trecut. De cand n-am mai postat s-au mai adaugat cateva drumuri. Ceva munti - Piatra Mare, Bucegi, o escapada de o zi la mare, etc. Si o iesire mai lunga pe la inceput de Iulie - "doar" Sighisoara - insa nu pe drumurile principale - la dus prin Codlea, Sercaia, Viscri - si la intoarcere pe Apold, Bradeni, Agnita - apoi Cartisoara si, de ce nu, fiind zi de lucru, Transfagarasan. Cumva tot ne intoarcem pe drumurile secundare de prin Ardeal. De fiecare data intalnim peisaje superbe, asfalt excelent, si putina aglomeratie. Plus locuri faine de vizitat. Toate bune, nu prea am de ce sa ma vait Doar ca in toamna voi schimba chinezismele de pe fatza. Sunt aproape la semn - aprox 50k km.
    8 points
  4. Ramasesem dator cu niste... detalii Pentru ca ii tot promisesem juniorului ca-l iau si pe el la un traseu... acum vreo 2 saptamani, profitand de atmosfera irespirabila din Bucuresti (si cam toata Campia Romana), ne-am intors acasa: Traseul a fost unul simplu, chiar daca pe alocuri am mers "pe aratura". Rosia a stat la locul ei cat timp ne-am plimbat: Si am am facut poze Cateva. Nu mai comentez despre ursi, balci si alte nebunii. Cam aglomerat dar am supravietuit
    6 points
  5. 6 points
  6. Azi a plecat comanda pentru una bucată Skoda Superb 4, 2.0 TSI 265 CP 4x4, echipare L&K, bifat tot ce era disponibil în configurator fără ștergător spate și cârlig. Și fără încălzirea staționară care nu mai este disponibilă pentru această motorizare. Nu cunosc motivele. Preț de catalog 52200, preț contract 46470. Timp de livrare 12-14 săptămâni.
    6 points
  7. Am rezolvat si cu softul pe noul mecatronic. Totul este tipla, exact asa cum trebuie sa fie, ma bucur foarte mult de cum merge. Am facut in acelasi timp si downgrade de la softul dieselgate, sunt tare curios la cat timp va face regenerare dpf acum. Inainte cred ca am apucat sa fac 2, cam pe la 300-350km, mers prin bucuresti dar nu in aglomeratie. Urmatorul pas este sa innoim puntea spate, apoi inlocuire prag si alte reparatii ici colo.
    5 points
  8. Iar bai nene…😃😃😃😃 si curate, nu murdarel babuinul asta isi cam face de cap Brgds
    5 points
  9. Pe mine ma fascineaza copilul ala cu rabdarea lui . Ma incurajeaza sa fac si eu "tampenii" d-astea cu ai mei, doar ca sunt sanse mari sa regret amarnic. Astept cu popcorn continuarea. Ps: pana acum ai fix traseul pe care mi-l propusesem acum 4 ani...dar a venit gunoiu asta de criza si...acum citesc la altii cum ar fi fost.
    5 points
  10. Am mai făcut și azi ceva, pentru retrofitul la farurile cu xenon. Deja cumpărasem un set la un preț foarte avantajos, întrucât avea prinderile superioare rupte. Asa că am cumpărat tot ce lipsea: kit de reparație faruri, drosere, module afs far, inele de prindere D1S și becuri cu led D1S, același model și producător pe care îl folosesc la Tiguan. Am montat foarte ușor cele 2 prinderii superioare cu ajutorul șuruburilor din kit (intr-o pungă au venit 6 bucăți, iar în cealaltă diar 2 bucăți, ambele sigilate) Apoi droserele di modulele afs La final am prins inelele D1S de leduri și le-am prins în poziție. Deocamdată am pus becurile de semnalizare care au fost pe Tiguan, având același soclu, dar am comandat și unele pe led canbus. Săptămâna viitoare sper să o termine de vopsit să continui montajul diverselor lucruri.
    5 points
  11. @acidone77 nu e a mea ;)) Cum zicea si @tetea Ulei motor 15.000/ 1 an max. 0W20. Filtrele anual/la fiecare schimb; in functie de cat de poluat e orasul, cel de polen merge ai 2x/an Ulei cutie/haldex 60-80.000km/4 ani. Max Bujii 60.000km. Lichid de frana 2-3 ani. Placutele de frana duc cam 60.000 (pe fata) si discurile cam 120.000km Motorul e cu GPF deci are nevoie de abuz. Dus in 6000rpm si lasat in frana de motor. De verificat pompa de apa (cea electrica - are obiceiul sa pice). bucsele mari fata fie sunt muci, fie urmeaza sa fie schimbate. Daca masina a mers cu schimburi la 30.000km/2ani o sa fie o problema. Sau mai multe. La 5 ani are in jur de 120.000km. Deci: uzura motorului o sa fie destul de pronuntata o sa ai de schimbat cam asa: ulei motor si filtru: 350 de lei ulei cutie si filtru (sa, se schimba si filtrul): 6l x 250 de lei (aprox) plus filtru 1700-1800 de lei. haldexul are in jur de 1l (cc @tetea) bujiile 4x150 de lei (OE) 600 de lei discuri si placute fata/spate: in functie de ce pui cam 2500 de lei. lichidul de frana e ieftin, vreo 100 de lei. la tot ce am scris mai sus, nu am pus manopera, mai pui jos macar 1500 de lei la toate operatiile. De verificat in reprezentanta daca exista vreun TSB/TPI.
    5 points
  12. Provin din familie cu istoric puternic in domeniul silvic, deci stiu cum ce se mananca toate detaliile astea. Problema e managementul prost si delasarea instituatiilor care gestioneaza aceste probleme. N-o mai ardeti cu gunoaiele, ca problema e suprapopularea fondului cinegetic ( ma refer strict la populatia de ursi ) care e aproximativ de 50% din toata populatia acestei specii in intreaga Europa!!! E innaceptabil ce se intampla. Aceasta problema e strans legata si de cainii stanelor, ca numar si brutalitate. Ti-e si frica sa bati unele trasee, ca mori dracu ca prostu. E o rusine ca trebuie sa-ti fie frica sa iesi cu familia in munti, la plimbare, si sa cari dupa tine petarde, spray uri si alte cacaturi.
    4 points
  13. Normal ca era mai ieftin sa iau o masina buna dar e greu sa stii sa iei o masina buna cand esti entuziasmat si n-ai mai cumparat in viata ta niciuna de capul tau Pretul raportat la piata si nr km ofereau cele mai bune sanse sa fie masina buna... celelalte variante disponibile la momentul respectiv nu pareau la fel de bune. Da, asa cum am zis si in primul post, nu a fost o alegere neaparat fericita, dar odata intamplata nu a mai fost cale de intoarcere, decat invatat lectiile, pus totul la punct si aia e. Nu consider o varianta sa o fi vandut cu problemele pe care le avea... as fi pierdut mai mult decat am bagat (vandut in pierdere + pus peste pentru una buna). Iar sa ascund problema, desi posibil fizic nu exista ca si varianta pentru mine. Asa... "mi-am luat fapta", fac eu ce trebuie ca masina sa aiba intr-adevar nr. de km din bord si mergem inainte. Oricum nu sunt genul care sa schimbe masinile des, probabil si asta va sta mult si bine asa ca banii aia sunt in cea mai mare parte cheltuiti tot pentru mine.
    4 points
  14. Salut.Te citez pe tine pentru ca faci referire la statistici,nu din alt motiv.Intrebarea este cite din aceste statistici sint masluite,personal cred ca toate. Ca multi care traim in EU,vedem pe la tv RO chestii care nu prea au logica,sau poate gresesc,cele din strainatate nu au logica. Ar fi prea multe cuvinte elocvente,de scris intr-un mesaj pe un forum,si trebuie sa mai ai si pregatirea necesara ca stii cum sa le asezi intro propozitie,in asa fel incit sa se inteleaga,si sa reiasa din continut ideia ca sintem mintiti pe toate partile. Cel putin pina acum,din cite mai vad pe la tv,si la cit ma ajuta pe mine mintea,cam toate teoriile conspiratiei sau implinit.Recunosc ca 90% din timpul petrecut in fata tv,mi-l petrec vazind Discovery Max,si restul alte 99 canale de stiri. Totul se afla sub influenta celor nesimtit de bogati,care au la indemina tot ce se numeste Mass Media,si aproape 99% internet.Mai avem si un mic procent de 1% pupincuristi care le cinta in struna pentru o felie mai mare de mamaliga,si cu asta sa cam terminat lumea. Libertate individuala!? La care te referi?Poti sa injuri pe oricine,bineinteles,dar daca are bani si putere te face sa iti vinzi un rinichi ca sa nu mergi la puscarie.Poti sa te plimbi pe unde vrei,si cind vrei...mda,dar inainte trebuie sa mergi la munca ca sa scoti banii necesari,sa platesti,apa,gazul,lumina,parcarea,impozite,medici,etc,si daca iti mai ramine ceva,poti merge la mare,sa iei o gura de alge,pe o plaja amenajata unde trebuie sa platesti pentru scaun,umbrela,etc. Nu stiu,poate ca ma batut soarele prea tare in cap,dar eu cind vorbesc singur,sint mai convingator,si cu greu gasesc ceva care sa nu imi dea dreptate.
    4 points
  15. Lipsesc multe ,nu doar statiile de incarcare. Asta se întâmplă când deciziile le iau politicienii pentru mediul de afaceri. E o piata falsa ,temporara,creata de subventiile guvernelor si lipsa taxelor.
    4 points
  16. Ha,ha,ha,ha, lasa bre stai linistit,eu oricum i-am dat ignore,nu vad ce scrie, ca elucubreaza mult,si degeaba,e frustrat. Daca ai sti cum ma privesc unii cind le spun ca au solenoidul piezoelectric defect,si ce ochi mari fac saracii,asta e viata,nu toti am terminat 7 clase,de studii superioare nici nu mai elucubrez ca deja ,,e" multe cuvinte. Pe de alta parte,tot incerc sa ma aliniez cumva si sa folosesc termenii tehnici cit mai corect in limba romana,care am observat ca sa schimbat foarte mult in ultimii 25 de ani de cind nu am mai trecut pe la Palatul Poporului,si ma costa cei drept. Revenim la subiect,eu personal repar orice tip de injector,indiferent ca se monteaza pe motoarele audi,vw,seat,sau dacia,renault,mercedes,peugeot,etc. Toate grupurile de masini monteaza printre altele si aceste sisteme de injectie siemens-continental,si am observat de-a lungul timpului,ca nu toate se strica cu aceeasi frecventa ca cele din grupul VAG. Ca un roman care se respecta,autodidact,orgolios,mindru din cale afara,am inceput sa folosesc componente din injectoarele siemens montate pe alte tipuri de masini,in reparatia celor de pe grupul VAG. Rezultatele sint foarte bune,reusita de 98% ca sa nu elucubrez prea mult,si in timp ce majoritatea afirma ca nu se pot repara astfel de injectoare,eu fac bani. Bobina injectorului despre care se face vorbire in acest topic,si anume siemens 03L130277B ,care in realitate este un solenoid format din placute de cuart,distantate intre ele,si unite la iesire din conector sub forma de doi pini,si care de asemenea au si o rezistenta de 200kohmi in paralel,lucru care asigura descarcarea rapida a ,,condensatorului" care de fapt nu este un condensator asa cum apare prin poze,chiar as putea spune ca este un condensator cu aer,cum erau pe vremuri condensatoarele variabile cu aer,montate in aparatele de radio,pe post de buton pentru cautarea posturilor,deci,dupa cum spuneam,aceasta bobina (ce frustrant este pentru unii) sufera in general de arderea rezistentei conectate in paralel ,si care din cite banuiesc,a fost pusa de fabricant de putere prea mica,0,25 w,iar la urmatoarele modele,cele din injectoarele 03L130277S au fost modificate cu rezistente tehnologia SMD de 0,5 w. La inceput,taiam bobinele si le puneam rezistente SMD de 0,5w dar din pacate,se pare ca unele placute de cuart intrau in scurt circuit din cauza supraincalzirii si nu mai puteau fi remediate,asa ca am cautat o alta solutie. Solutia finala?Costuri?
    4 points
  17. Schimbul de ulei este super ok la 10k km chiar si daca te bucuri de masina intr-un regim normal. Adica ii mai scapi din cand in cand cate o pedala .. doar e GTI. Cat timp nu faci 1data la 2 saptamani Lepsa in blana, parerea mea este ca esti OK. Bujiile au termen de schimbare mult mai mult de 7k km , parca 40-50k. Eu sunt stage 2 le schimb la 20k. Astea sunt propriile mele pareri si trebuie luate ca si pareri. Tu faci cum doresti tu la masina ta. @DB86CLP Ai simtit nevoie de o scanteie mai buna de ai ales sa faci acest upgrade care iti aduce batai de cap (in sensul ca trebuie schimbat mai des) ? Din ce stiu eu un simplu stage 1 nu necesita nici o alta modificare hw si la randu-i ... nici o alta modificare hw de acest tip nu va imbunatati (notabil) rezultatele unui stage 1.
    4 points
  18. Am trecut de încă un prag cu aceasta mașină specială în sufletul meu! În jurul valorii de 200.000 km vreau sa ii schimb și distribuția, rămâne de văzut dacă se va întâmpla anul acesta sau anul viitor. De mâine revin la Golf, unde ma așteaptă un weekend canicular și cu muuuulta treabă!
    4 points
  19. DMS nu e subiectiv deloc. Modifica raspunsul acceleratiei, ea fiind setata standard, atunci cand nu ai DMS, spre confort/consum deci niveleaza varfurile si intarzie raspunsul astfel incat sa ai un mers lin cu un consum optim. In sport motorul se tureaza o data cu pedala de acceleratie, nu dupa 0.5s (timp dat exemplu, nu stiu cat e intarzierea). E una dintre optiunile cele mai ieftine, dar cel mai greu de adaugat ulterior.
    3 points
  20. Da, este rezonabil, dar eu as merge pe motorizarea 1.5 TSI 150 CP. Evantual mai renuntati la optiuni in favoarea unui motor mai potent decat 1.5 TSI 115 CP. Cel putin asa as face eu.
    3 points
  21. Consumul pe bord pentru cei 566 km parcurși (mixt - oraș, DN, DE, fără autostradă) a fost de 6.1l/100km, iar cel real la pompă a fost de 6.7l/100 km. Am fost 3 adulți, ceva bagaj și mers vioi. Rămâne această diferență de aproximativ jumătate de litru între real și imaginar (aproximat de computerul de bord). O să mai fac o comparație la urmatorul drum de București de săptămâna viitoare, pentru că apare o viteză de deplasare mai mare, având și 212km de autostradă, dar și un consum mai ridicat la deplasările prin capitală. Pe ultimii aproape 1000km, aproximare din bord este de 8.1 și o viteză de deplasare medie de 31km/h. O să mai fac niște teste doar în oraș să văd și un consum, cât de cât, real al mașinii.
    3 points
  22. Asa am si facut, nu avea rost sa dau dublu la dealer, de acum merg la ei doar cand ma cheama masina.
    3 points
  23. am ajuns la 6000 km cu stage 3, concediu pe Grecia la 40+^c , totul ok, masina merge perfect - mai ales cu Shell V-power. Unde s-a putut am mers pe pilot cu 150km/h, ideea e ca am stat f mult in vama iar pe bulgaria se merge f prost, viteza medie iesind in jur de 80km/h Si pentru prima data am vazut autonomie 690km
    3 points
  24. @acidone77 un A6 AllRoad si un RS6 Avant toti suntem datori.
    3 points
  25. Probabil in 10 ani vor avea atatea lumini in interior ca nu vei mai vedea nimic pe drum Toate prezentarile de masini noi de top abunda in jocuri de lumini exterioare si interioare A devenit mai important acest aspect decat cel de masina efectiva Astept masina care te recunoaste cand treci pe langa ea si te saluta sau te invita sa o conduci Sa mergi in parcare undeva si sa incepi sa auzi in toate partile : - Vasile , bine ai revenit , abia astept sa mergem impreuna ( ceva mai de top ) - Salut Ion ( masina ieftina )
    3 points
  26. Multumesc pentru aprecieri @tavitara🙏 , galant ca de obicei! Baloo 🐻 nu prea are aprecieri, din contra, observ multe contraziceri si comentarii inutile, ca sa nu zic "hatereala" si numeri pe degetele de la o mana like-urile date la postari, desi vad ca prezinta interes, aproape 35 000 vizualizari in primul an "de viata". 😊 Pentru mine e o relaxare forumul asta, mai bei o bere, mai schimbi o idee, mai afli o parere, mai o "caterinca", mai o "socializare" virtuala, ma distreaza as putea spune intr-un anumit fel. Nu stiu de ce ma simt surprins, am avut aceeasi experienta si cu celelalte masini prezentate pe forum. 😜 Preocupare am sa iasa poze ok, acum cat se poate face cu un Samsung A55, imi pare rau ca n-am apucat sa trag niste cadre mai bune de la inceput si sa-i fac o prezentare pe masura masinii, mai ales ca am dat copy/paste in engleza la niste dotari prezentate in anuntul de vanzare, multe dintre optionale le-am descoperit dupa ce am luat masina, m-am grabit si nici timp la discretie n-am prea avut sa-i ofer atentia meritata. Totodata, abia dupa ce am postat primele imagini am observat ca forumul nu iti incadreaza pozele in atasament la adevarata rezolutie, le face mult mai mici si le strica din calitate, csf! 🙄 Dupa niste research-uri pe net, am reusit intr-un final sa uploadez (la ultimele postari) fotografii in Google Photos care iti permite sa lasi link-ul fiecarei fotografii in comentariu si iti ataseaza fotografia la calitatea initiala. Eh, noi sa fim sanatosi! Invatam si ne conformam cu timpul!
    3 points
  27. Am luat mașina pot spune ca se conduce ok confortabilă scaunele de piele întoarsă fac toți banii nu am transpirat în ele aveam și 22*C nu prea aveam cum dar s-au mai văzut cazuri. Pot spune ca se aude sistemul canton foarte bine. A mers de la Porshe Nord la Bacau cu un consum de 6.4 mi se pare rezonabil m-au costat 345 km 167 lei. Atașez câteva fotografii
    3 points
  28. @cristi511 erau jos... vreo 2 mame cu pui pana in Valea cu Pesti @acidone77 mie imi spui @dercos erau 24C pe DN7C pe la 10 cand am inceput urcarea. Sus pe Capra/Vanatarea lui Buteanu am facut frigu'
    3 points
  29. Si....in sfarsit: Work in progress. O sa pun lampile numar noi (poate le gasesc noi, pe Original)... caut alt maner de deschidere... etc. Mno... Speram sa iasa ce trebuie.
    3 points
  30. Cu mare drag, dar nu i-am mai facut poze. Proaspat intors dintr-un mini concediu din Sibiu. Masina se comporta exemplar, am alergat-o scurt pe DN1A (sa simt si eu 4x4), dar valorile de trafic actuale nu permit reprize sustinute, plus ca am primit imediat atentionari de la familie 😆.
    3 points
  31. Dacă tot aștept mașina de la vopsit, am continuat cu piesele scoase. Le-am spălat și lăsat să se usuce la soare, apoi după ce am făcut carcasa de la stâlpul B și pe partea stângă, mi-am îndreptat atenția către plasticele de la stâlpul C La stâlpii C am folosit un material ce pare vatelina (are o pe spate lipici) pe care îl luasem de ceva vreme și nu știam unde o să-l folosesc. I-am găsit intrebuintare aici, dar și la plasticul care vine la hayon Apoi m-am apucat de oglinzi, pe care nu le luasem cu puddle lights (nu aveau nici decupajul făcut, decât marcare), dar întrucât cele pe care le-am luat aveau pe lângă semnalizare dinamică și un joc de lumini la deschidere, am cumpărat puddle lights separat si fire de reparație VW și m-am apucat de decupat și lipit Le-am prelungit cablurile și le-am lipit pentru proiect La sfârșit am dat și niște silicon că s-a etanșez bine și le-am lăsat să se usuce Apoi am reparat prinderea pentru agatatorile de la polița portbagajului. Una era ruptă și la cealaltă era introdus un șurub. Am cumpărat de pe Aliexpres un chit de reparatie, am scos șurubul, am nivelat cu un cuter ce era mai sus, apoi am găurit (mini-dremel-ul iar a fost de mare folos și aici si la oglinzi) și am introdus cei doi bumbi Și e prea cald să mai continui, așa că pauză. După ce vine mașina, trebuie să lărgesc puțin găurile de la uminile de la picioare de la scaunele din fără întrucât astea pe care le-am luat au 2-3mm în plus și nu intra. De asemenea trebuie să modific două plastice din portbagaj pentru luminile suplimentare, pe care le voi monta ca la Tiguan
    3 points
  32. Este cam excesiv sa schimbi bujiile la 7k km. Nu strica .. dar nici nu este necesar pentru stage 1. Uleiul este discutabil. Daca nu esti boi racer si nu traiesti la 5k rpm poti tine intervalul normal , 1 an - 15k.
    3 points
  33. Weekendul care a trecut a fost dedicat trasului de fire, testare, montare și finalizării parțiale a mașinii pentru că azi a intrat la vopsit. Am inceput cu refacerea plafonului, unde am mers doar pe izolantul negru de 1cm. Nu am vrut să mai adaug inca un strat, sa nu risc să cadă și acesta (deși asta negru rămăsese lipit de cel argintiu) și astfel să mai stric din material. Am tras firele pentru camera de mers înapoi, pentru camerele de supraveghere a traficului (am optat pentru aceeași cameră pe care o am pe Tiguan, dar în plus am luat și cameră de filmat pentru spate), alimentarea de la panoul de siguranțe a camerelor, alimentare pentru un viitor subwoofer, un mic comutator (cum am și pe Tiguan) pentru remote-ul stației de aplicare, pentru proiectoare de ceață. Am profitat de cablul de alimentare pentru subwoofer și l-am folosit pentru a trage în habitaclu sau în compartimentul motor alte cabluri. Măsurători pentru a afla alimentarea pe contact Cablurile le-am tras frumos să nu rămână atârnate prin compartimentul motor Camera de pe spate am tras-o tot prin burduf. Ar fi mers și direct din plafon sau stâlpul C, dar am zis ca... ce mai contează 15-20 minute 😀 De asemenea am refăcut mufele de la luminile parasolarelor (am pus cabluri mai lungi, care s-au dovedit prea lungi când zm montat plafonul). și bineînțeles le-am probat inainte de a mai scoste pentru s doua sau a treia oară șuruburile de la mânere sau parasolare. La demontare am reușit, din neatenție să crăp plasticul lămpilor, așa că le-am comandat din nou. A ddouachestie observata cu parasolarele a gost că atunci când le-am inversat nu au mai funcționat, in sensul că lumina nu s-a mai aprins când deschideam oglinda. Mi s-a parut ciudat, dar am probat la ambele si nu au functionat... O dată cu montarea plafonului a început să semene a mașină, din nou 😁 Dar am constat altă problemă, pe care am detaliat-o aici si anume, parasolarele nu mai reveneau la locul lor, la remontare. Cel puțin cel de la șofer face exact ca în clip, zici ca îl împinge un arc în jos. Idei de rezolvare? Apoi am inlocuit comutatorul de lumini si am adăugat un papuc la firul instalației proiectoarelor de ceață, pe care l-am introdus in locul liber (parcă 5 era numărul). Cel mai mult m-am chinuit să deschis siguranțele mufei, aveți poza de mai jos, să nu vă chinuiți și voi. Se deschid de jos înspre sus și se aude de parcă se rup... Am făcut proba la proiectoare după codare și nu s-au pornit... m-am uitat pe net, prin meniu de la vcds, poate nu am bifat ceva. După 10 minute, mă duc spre ce era evident și anume cablajul... îmi căzuse minusul ancorat provizoriu, 😁 l-am reconfirmat și totul a fost în regulă. Totodată am înlocuit becurile halogen cu led-uri, aceeași marcă folosită și la Tiguan. Nu am testat de eroare în bord, pentru că aveam prea multe de reconectat, dar o să revin în altă postare. De la becurile cu halogen s-a încălzit tare toată carcasa proiectorului, la led nu s-a întâmplat la fel, în schimb carcasa led-ului erai fierbinte. Apoi am schimbat unitatea media de la RCD310 fără Bluetooth la RCD360 PRO cu Bluetooth. A venit cu un cablu RCA pentru conectarea camerei AM (pe care îl primisem și la cameră) și un cablu adaptor la antena de la două intrări la o intrare. Bluetooth-ul se aude clar atât în mașină cât și la telefonul interlocutorului, muzica prin Bluetooth e ok, la fel și prin radio. Camera pentru mers înapoi e destul de clară, culorile nu sunt foarte arse, se poate regla luminozitatea, contrastul și căldură culorii. Nu prea sunt obișnuit cu fisheye-ul, dar oferă un unghi larg de vizualizare. Am testat și funcția android auto prin cablu, merge ok, cu un ușor lag, probabil și pe apple carplay e la fel. Singur minus e că nu prinde nici un post de radio cu autosearch, trebuie căutate și memorate manual. În schimb după memorare, pe lângă frecvență, apare și numele postului. La un moment dat mașina arăta asa și mi se părea ca nu mai reușesc să o termin. Plus o luptă pierduta din tart cu căldura înăbușitoare și rolurile de țânțari! 🤣 Am continuat cu remontarea cotierei și a tunelului median, unde am mai tras câteva înjurături la adresa proiectanților VW. Ca și ordine de remontare ar fi: conducta de aer, corpul cotierei, partea de jos a tunelului, partea de sus, capacele de consola unității media și la sfârșit capacul cotierei, partea din spate a cotierei și cele doua laterale ale tubelului median. Cel mai mult m-am chinuit la așezarea capacului cotierei, care are 3 cleme pe fiecare parte si care intra în corpul cotierei. După mai multe minute, 4-5 încercări (plus scos suruburi, etc) și înjurături am reușit să prind doar 5 din cele 6 și sincer, am renunțat să-l mai scot. Nu afectează scaunul șoferului așa că vă rămâne cum este. Am completat cu noul schimbător de viteze și în sfârșit începea să arate din nou a mașină și nu a mașină dezmembrata. 😆 Am demontat bara spate, am spălat-o și cu ajutorul unei freze, am dat cele 4 găuri pentru senzorii de parcare, bară din față vi e deja cu decupaje și cu suportii senzorilor montați. Apoi cu mini-dremelul și cu smirghel am continuat ajustarea gaurilor până la dimensiunea senzorilor. După acea am măsurat cei doi suporți de lângă numărul de înmatriculare și i-am decupat. Am degresat încă o dată și apoi am lipit suporții cu tot cu senzori, pentru a-i centra cât mai bine. La sfârșit, după 2 ore am scos senzorii și am lăsat bara la soare pentru a încălzi bine adezivul și am mai apăsat bine suportii pentru o lipire cât mai bună. De asemenea am scos carenajele spate și le-am spălat cât de bine am reușit, de noroiul strâns de-a lungul timpului. Apoi am montat stâlpul A și cel B, pentru a putea pune pragul de plastic de jos, mânerul de deschidere al capotei și evident, scaunul șoferului. La stâlpul B înainte de montare, am făcut o antifonare cu STP GB și cu buretele negru. Am terminat ziua de duminică pe la 22.30, după ce am spălat ambele mașini, că nu era să spăl doar Golful, nu? 😁 Dimineața am băgat cele două bare și pragul in Golf si am plecat sa predau masina la vopsitorie. În oglinda se vedea o mașină frumoasă In principiu vor fi vopsite capotă, aripile spate, ambele bare și cel puțin o portiera. Rămâne de văzut starea aripilor față dacă și ele intra sau nu la revopsit. Vor rămâne nevopsite tavanul, hayonul și cred celelalte 3 portiere care nu au decât câteva puncte sărite sau zgârieturi cd par a ieși la polish, dar va conta părerea vopsitorului. Aștept sa se apuce de ea și îmi va da verdictul final. Ajuns acasă am realizat că am curățat piesele din plastic, dar va trebui sa le mai curăț o dată, întrucât stând afară s-au prăfuit. Dupa ce le voi degresa, le voi adaugă antifonarea și apoi le voi băga în casa până revine mașina la mine. În încheierea prezentării vă "arăt" și cum sună după antifonare . Am condensat câteva zile de muncă in cateva rânduri, sper să se vadă rezultatele la final. Multă muncă, atenție și pe alocuri înjurături la adresa proiectanților de la VW. Un sfat: când mergeți la cei care fac retrofituri nu vă mai mirați când vă spun cât este manopera și apreciați munca depusă!
    3 points
  34. Mergi si reactiveaza-le. Pe fata, ai airbag sofer si aibag pasager, plus airbag genunchi sofer. In caz de accident serios fara centura, airbagurile iti pot rupe coloana. Daca ai pasageri in spate fara centura, la impact vor trece peste scaunul tau si iti pot provoca fracturi la coloana. In cel mai bun caz ajungi la 2m sub pamant, in cel mai rau caz... in scaun cu rotile. Eu am rezolvat-o simplu: le-am zis ca masina nu pleaca de pe loc daca nu sunt toate centurile puse.
    3 points
  35. Am avut asa multă treaba toată săptămâna încât nu m-am putut atinge de mașină aproape deloc (nici de scris aici nu am gasit timp). Ideea mea de a termina totul în maxim o săptămâna nu s-a mai materializat. Singurul lucru pozitiv a fost că au continuat să vină piesele comandate. De Rusalii având liber, am scos plafonul. Cu această ocazie am vrut să împușc 2 iepuri: să repar/înlocuiesc cablajul și să antifonez tavanul. Am descoperit o bătaie de joc la cablaj, niște lipituri, improvizații, o mufă lipsă... cel care a retapițat plafonul și-a bătut joc , l-a făcut la fel de "bine" cum l-am făcut eu pe cel de Golf 5, iar în plus a stricat și instalația electrică. Am mers la un centru de dezmembrări auto și am luat un cablaj sh, de pe o mașină cu volan pe dreapta. Două lucruri am descoperit referitor la cablaj: unul ar fi că diferă modul cum VW îndoaie cablajul la capete în funcție de poziția volanului și mi-a dat ceva bătaie de cap repoziționarea acestuia și al doilea lucru o să-l spun mai târziu. După scoaterea celui vechi și poziționarea cablajului nou am lipit polimerul/buretele/spuma gros de 1 cm pe spatele plafonului. Apoi am iesit afară la scos cartonul/spuma ce vine din fabrică. Spre deosebire de Golf-ul 5, partea din spate a tavanului a flambat mai mult la dezlipit, de parca tabla e mai subțire sau poate e tăiată diferit, desi nu cred ca sunt diferențe majore între G6 și G5. Am curățat foarte bine și am degresat tabla și am trecut la aplicarea primului strat de STP GB. Foliile am preferat să le pun cât mai întregi, pentru o rigidizare mai bună, chiar dacă dimensiunile sunt mari (75×47cm) și a fost destul de greu la dezlipit hârtia de pe spate și poziționat cu doar două mâini, iar la final arăta cam așa A urmat cel de-al doilea strat, din spuma 6mm cu foita de aluminiu și cel de-al treilea cu polimerul/buretele/spuma de 1 cm. Și cu asta am încheiat ziua. Din păcate a doua zi am găsit atârnat stratul al doilea având lipit stratul al treilea încă, ceea ce m-a dus cu gândul că, cei de la www.autocomenzi.ro de unde am cumpărat izolantul negru și cel cu foita de aluminiu, au păstrat în condiții improprii sau poate era foarte vechi materialul cu aluminiu. În plus, unele semne de întrebare mi le-am pus când am văzut că foita de aluminiu se desprindea în unele locuri dar am sperat că adăugând și stratul trei va remedia și problema aceasta. 2mp de material cu aluminiu și 2mp de polimerul/buretele/spuma gros de 1 cm aruncate la gunoi, plus bani, muncă și timp pierdut... asta din cauza politicii de rahat a unor magazine, de a reduce pierderile vânzând chiar și materiale depreciate.
    3 points
  36. Arata fain interiorul , mereu m-am uitat cu placere la pozele puse de tine Eu nu mai folosesc odorizante de ceva ani , nu mai pot inspira suplimentar chimicale Daca vrei sa te bucuri de cat mai mult timp stat cu fundu'n masina , vino cu ea perioada urmatoare pe Valea Oltului , scapi de 6-7 grade la Londra si vei avea o noapte tropicala de neuitat in care vei putea socializa cu sute de soferi de tir
    3 points
  37. “Lupta pentru motoarele cu combustie. Green Deal va fi modificat și mașinile pe benzină și motorină vor fi permise și după 2035“ https://www.antena3.ro/externe/lupta-pentru-motoarele-cu-combustie-green-deal-va-fi-modificat-si-masinile-pe-benzina-si-motorina-714289.html https://www.national.ro/economie/curtea-de-conturi-europeana-atac-la-fanteziile-green-deal-verdele-tranzitiei-e-chinezesc-831582.html/ Se pare ca sunt acri strugurii
    3 points
  38. Cu siguranță va primi și o variantă Sportline, dar încă nu au prezentat-o. Pe forumurile din străinătate se aude că va exista și o variantă cu 300 CP. Începând de azi, pe lângă reducerea acordată de dealer, se mai acordă o reducere Clever Bonus de 2500 de euro.
    3 points
  39. Si eu cred ca e falsa, eu un alt mit din folclor. Tocmai pe pilot automat ar trebui sa fie mediul ideal pentru o regenerare rapida si eficienta, motorul stand la o turatie constanta si ECU-ul putand mentine o temepratura de regenerare optima foarte usor.
    2 points
  40. @dercos sambata a plouat in toata tara, mai putin Buila... Pana si in Cozia era naspa. Imi rezerv mereu un weekend pentru Buila undeva in Octombrie. Am prins si Buila Trail Race - marcajele au fost exceptionale
    2 points
  41. 2 points
  42. @Doc Morelli Mergi si fa un schimb de ulei intermediar la 10.000-15.000km la alt service autorizat RAR si n-ar trebui sa ai probleme de garantie. Sigur iesi mult mai ieftin si e mult mai sanatos pentru motor decat sa astepti 30.000km. Vezi aici.
    2 points
  43. Buuun, revin in sfarsit cu un update. Dupa ce am trimis prima cutie inapoi si am luat-o pe a doua, aceasta a ajuns sa fie si pusa pe masina. Insa... am luat semi teapa si de data asta, pentru ca in vcds cutia avea 285k km, nu 170 asa cum mi-a spus vanzatorul si avea si eroare de disengagement care cel mai probabil venea de la ambreiaje. Dupa ce vezi asta, te astepti sa nu mearga cum trebuie si asa a fost. Ambreiaje uzate, tremura, schimba greu etc. Ma suna mecanicul, stam de vorba si ajungem la solutia de a vorbi cu cel de care am luat cutia, sa ii explic situatia si ca ce mi-a vandut el nu este ceea ce mi-a zis ca imi vinde, si in baza garantiei fie i-o trimit cu totul inapoi si imi returneaza banii, fie pastrez mecatronicul si imi returneaza doar o parte din bani. Nu i-a placut situatia dar a acceptat a doua varianta si am ajuns ca mecatronicul sa coste undeva la 2500 lei. La intrebarea catre mecanic "macar stim ca mecatronicul asta este bun?" el mi-a raspuns ca nu putem stii sigur pana nu il punem pe cutia mea si sus pe masina, dar ca eroarea aia este 80% din cauza ambreiajelor. Apoi, el foarte aglomerat, a trebuit sa mai astept o saptamana si jumatate (timp in care mi-ai recuperat si permisul dar nu am avut masina ) pana sa imi vina randul. Si in sfarsit ieri mi-a venit randul si m-a sunat si mi-a spus ca masina merge perfect si ca este totul absolut bine. Efectiv nu mi-a venit sa cred ca mi-a spus Intr-o ora, cat mai avea program, am fugit de la munca acasa si apoi la el sa iau masina si apoi direct la drum pana la Ploiesti si inapoi pe DN. Numai puteam de dorul de a conduce, mi-am promit ca voi mai ramane nicidoata fara permis. 120-150 km mai tarziu, foarte fericit, totul merge cum trebuie. Astazi urmeaza sa discut cu TCM sa merg sa punem si pe mecatronicul asta softul, sa scriem nr de km corecti ca si in cluster si as mai vrea sa fac downgrade de la softul dieselgate daca nu s-a facut atunci cand am facut prima data softul. Acum mai am planuit doar sa schimb ce e de schimbat la puntea spate (ceva bate calumea acolo) si poate niste becuri noi cu xenon (pentru ca am fost obsedat intotdeauna cand vine vorba de faruri ) pentru ca am vazut la colegul @Doomysi as pune si eu niste Osram Night Breaker Laser. Pentru ca in grecia voi pleca noaptea si pentru ca becurile astea nu au fost schimbate probabil niciodata in 15 ani.
    2 points
  44. Masina are dedicate de velur, montate deja, sunt prinse cu niste clipsuri rotative in suportii de pe mocheta, dar sunt foarte subtiri si nu par impermeabile, cele de cauciuc sunt groase, rezistente, duc la "tavaleala", am detaliat deja. Nu exista altele originale, am intrebat la reprezentanta.😉 Multumesc! Asa e si oricum, chiar daca se uzeaza, prefer sa schimb niste covorase de cauciuc decat sa uzez sau sa repar mocheta aia pufoasa. Nu mai imi bat capu' cand urc in masina, calc fara nici un stres pe toata suprafata. Este valabil si pentru pasagerul din dreapta. (in cazul meu, sotia) In spate nu urca nimeni, mai urc eu din cand in cand, sa ma minunez cat spatiu are masina, sa imi dau seama ce confort are un demnitar si cum ar fi sa am sofer personal, desi nu cred ca as vrea asta, prefer sa conduc. 😄 E foarte simplu cu aceste covorase de cauciuc, mai ales ca sunt impermeabile si au o parte textila pe mijloc, rolul ei e sa absoarba umezeala de pe pantofi, nu se strange apa la picioare, sunt perfecte pentru zilele ploioase din UK.
    2 points
  45. La asta nu ma dusese mintea ... in cautarea unei solutii pentru o problema care nu exista. Modul asta exccesiv de a avea grija de masina poate fi daunator uneori, atat pentru tine cat si pentru masina ... vorbim totusi de doar 150 de KG.
    2 points
  46. B000n.... si dupa episodul Moldoveanu... am ramas dator cu o poveste. Cum juniorul mi-a zis ca anu asta el nu vrea la mare - ca e cald, e sarata si sunt valuri - si ca el vrea la piscina cu tobogan iar cu colega de apartament (ieri s-au implinit vreo 11 an de cand am cerut-o de nefasta... ) tot voia sa vada hOradea... am zis... hai la Oradea. Acasa la @acidone77. Ziceam sa beau o bere cu el... n-a fost sa fie. Data viitoare. Am plecat... mult dupa rasarit si, cum ai mei dormeau dusi, am zis sa nu trec de 2000rpm. Cand am ajuns la Brad... am ajuns bine: Despre hOradea nu sunt prea multe de zis, berea e rece apa a fost calda, liniste. Multa liniste. Daca tot eram in zona, am dat o fuga prin Apuseni... n-am intrat la Scarisoara din... motive dar am vazut cateva pesteri Orasul e... dragutel Cam pustiu in timpul saptamanii Dar... aia e ;)) Probabil mai revenim... vedem cu ce motiv Bineintelesc ca, la intoarcere, drumul a fost un calvar - Valea Oltului plina, Dealu Negru... vreo 2 accidente... dar am ajuns intregi. 5000km in 6 saptamani.
    2 points
  47. 60000km cu toate cele bune. La vechea masina faceam distributia cu o revizie foarte costisituare la acelasi numar de km dar la Skoda nu este cazul
    2 points
  48. Salut, si eu am avut aceasta problema cu un Vw Golf VI 1.6 TDI, cod motor CAYC 105CP. Avea urmatoarele simptome : - rontaia cand pleca dupa loc la turatii mai mici de 2500 ture - fluctua turometru de la 800 - 1100 - intrerupea motorul in ralanti - facea regenerare de 3 ori pe zi, lucru care nu este normal - fum alb / albastrui mai ales la rece Toate problemele erau de la injectoare decalibrate (uzate). Problema mea a fost rezolvata la Reparatii Injectoare Buzau, Maracineni 104 (am vazut ca au peste 700 recenzii bune). Acolo iti dau injectoarele jos, le verifica pe banc profesional destinat pentru injectoarele Siemens VDO / Continental. Lucrarea la mine a durat 6 ore cu demontarea injectoarelor, verificarea injectoarelor, reparatia injectoarelor si remontarea lor pe masina inapoi. La fiecare injector mi s-a dat fisa de testare cu cod nou. Toate simptomele descrise mai sus, au disparut, masina merge brici, sunt multumit.
    2 points
  49. Este un nonsens sa intrebi persoane necunoscute daca orice, Merita . Fiecare are calculele proprii, pentru unii 8k sunt bani de seminte, pentru altii sa schimbi NFL cu FL e o tampenie pentru ca tot o tigaie este etc. Atat ai frecat si ai invartit la configurari pentru ca voiai manuela si acum esti nemultumit...iti recomand pe viitor un test drive prelungit.
    2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!