Jump to content

Leaderboard

  1. yanq

    yanq

    Membru Level 2


    • Points

      144

    • Content Count

      526


  2. Doomy

    Doomy

    Membru Level 2


    • Points

      53

    • Content Count

      153


  3. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Points

      32

    • Content Count

      7,571


  4. F l o r i n

    F l o r i n

    Comerciant


    • Points

      30

    • Content Count

      43,303



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/19/2019 in all areas

  1. 10 points
    Un traseu "ușor" de vară, dupa o zi de ploaie...
  2. 8 points
    Intre timp.. s-a mai facut una alta pe masina. Pachetul complet de america (bara fata si spate). Jante audi S3 8L 17x7.5 cu cauciucuri 185/35 (inca nu am cheful necesar sa le vopsesc in gri-ul lor OEM 😂). Pachet GTI complet (bandouri, arcade) vopsite in culoarea masinii, mai trebuie sa vopsesc pragurile cu bumper spray si sa le pun sus. ce mai urmeaza e.. o alta suspensie cu drop mai mare, nu am fitmentul dorit. 😂
  3. 8 points
    ..ca sa ajungem aici nu ne-a oprit poliția niciodată. Insă armata turcă a facut-o de 8 ori. Cand faci pe prostul si te faci ca nu intelegi nici in engleza "go back" si nici gesticularile sa intorci te lasa in cele din urma sa treci 😂
  4. 5 points
  5. 5 points
    Limba gruzină este o limbă imposibilă atat scris cat si vorbit! Ei stiu foarte bine rusa (o stiam si eu pana prin clasa a 12 a...dar sunt 19 ani de atunci si n-am mai exersat-o deloc). Engleza nici atat...deci comunicare prin gesturi, mimica, poze si zambete. Georgia este printre primele tarile crestine din lume. Au si o legenda frumoasa. Se zice ca atunci cand Dumnezeu a impartit pamantul popoarelor de georgieni a uitat. Si cum nu putea sa îi lase fara pamant lor le-a dat ce e mai frumos...adica raiul. Aici am compilat o prima parte din traseul Ushgului-Lentekhi. Ce nu mai este un traseu turistic. Doar vreo 7 auto am intalnit in aprox 70 km. Poze din Gori (muzeul si casa lui Stalin...ăsta fiind georgian), Ananuri Fortress( a fost coperta Lonely Plantets in 2018) si mancare si dulciuri. Continuare in week-end intrucat concediul se prelungeste si in Romania 🙂
  6. 4 points
    Mai interesati-va inainte sa puneti 5w30 in motoarele noi cu gpf. Daca producatorul specifica in carte ca motorul are norma 508.00, asta puneti. Spre deosebire de normele vechi, 508.00 nu e compatibil cu normele vechi, cum 507.00 era compatibil cu 505.00 de ex. Iar legat de increderea in dealeri, nu va mai puneti baza 100% in ce zic ei, mai ales cand e vorba de schimbari recente. problema la gandirea ta e ca ei trebuie sa faca profit. Profit nu faci cu masini care nu calca ani de zile in service
  7. 4 points
    Piticul de pe creier nu m-a lasat.......scutul trebuia sa fie facut la perfectie. Nu m-am lasat si am "antifonat" scutul la modul serios Chiar daca rezultatul anterior era foarte OK , nu eram 100% satisfacut am tot cautat niste cauciuc mai de calitate pentru antifonare si am gasit asa ceva : Cauciuc dedicat pentru masina de spalat de 7mm grosime , facut special sa absoarba vibratiile , destul de moale sa fie maleabil si cu textura destul de abraziva pentru a fi lipit de metal . Am folosit Mamut Glue pentru a lipi cauciucul pe scut in punctele cheie iar rezultatul este cel de mai jos : Am adaugat 2kg in plus la scut dar acum pot sa spun 100% ca e tanc! Nu mai exista nici un dubiu , 100% din zgomote au disparut , chiar si daca reusesc sa iau pietre in interior ( am pus una de test) nu se mai aud zgomote in interior .
  8. 3 points
    Salut, revin cu update pe topicul cu pornitul greu...dupa spuselor celor de pe forum si video-ul cu golful, m.am dus la Porsche Timisoara si am cerut sa mi se schimbe capacul si ventilul VVT(variable valve timing - pentru cei care nu stiu, ca si eu am cautat de ma luat naiba...ca daca scrii pe google vvt iti arata orice mai putin aceste piese :)). De atunci am pornit masina de 5 ori, dupa ce a stat mult timp si merge din prima....o sa mai revin cu informatii peste o luna sa vedem daca mai apare pornirea grea. La Porsche Timisoara m.a costat aprox 1600 de lei cu totul. alte service.uri au refuzat sa schimbe piesele ca nu sunt identice...piesele au design nou atat capacul cat si ventilul, insa sunt " plug and play", fara adaptari sau alte modificari. cod piese: 03L109096B carcasa VVT(700 lei) 03L906455C supapa pozitionala(ventil VVT 450 lei) o zi faina!
  9. 3 points
    Ai vazut tu alta benzina fara E10? In Romania nu s-au schimbat masini sau motoare cu probleme grave .Pentru ce au motoarele voastre nici nu va baga in seama.
  10. 3 points
    @Doomy cam asa arata drumul in 2006 Am fost impreuna cu un bun prieten cu un matiz - garda la sol de suv mini modern eram si eu mai tanar... pe langa cojones... si inconstienta era mare. Mi-e dor sa revin in acele locuri...
  11. 2 points
    Primele doua secunde reprezinta lagul la care fac referire, acceleratia a fost cickdown
  12. 2 points
    Azi au venit în sfârșit becurile cu led H1 cu leduri Samsung (așa se laudă chinezul). Nerăbdător m-am și apocat de demontat și montat. Am scos beciurile și droserele pentru xenon după care am studiat puțin becurile cu led. Am observat că soclul care se monteaza pe lupă și in care intră becul, se poate demonta pentru a putea fi fixat mai ușor. După probă, am identificat și cuplat plusul și masa si am inchis farul pentru o probă. Lumina este albă spre 5000k, se aprind imediat, nu necesita timpul de încălzire, ca la xenon. Le-am reglat și aștept întunericul să fac o probă . Din păcate dau eroare în bord și rămâne și după stergerea cu vcds. Revin după ce fac și pozele pe întuneric. Mâine e zi de alimentat mașinile, ambele fiind aroape goale și abia aștept să le fac plinul. Pentru că mi-a mai făcut figuri bateria de la Tiguan, am comandat alta, Varta Silver Dynamic AGM. După ce o schimb, cred că anumite manifestări vor disparea.
  13. 2 points
    din ce stiu eu, galben trebuie la un plus permanent si rosu la un plus de dupa contact.
  14. 2 points
    Pe D e ca si cum ai schimba singur vitezele la o cutie manuală de doua ori la rând (considerand ca stai cu mana pe schimbător si stii ce sa faci). Este atat de lentă, ca sta cu 2-3-4 trepte peste ce trebuie, iar daca faci downshift si ajungi pe acelasi ambreiaj, e chiar plictisitor si periculos ca nu are vlaga cand ai nevoie, mai ales in oras, unde te mănâncă ceilalti. Ca referinta, undeva la 74 la ora este in D7 sau in S5. Modul S este aproape ce trebuie cu exceptia unor downshifturi care sunt mai agresive desi poate tu doar franezi sa opresti la semafor iar cutia crede ca vrei sa ii dai blană. Atunci se poate comuta in D cu un click inapoi pe manetă. @ska ma bucur ca esti incantat de jucărie si de noul soft. Sa te bucuri de ea.
  15. 2 points
    Salutare tuturor, Am montat si eu zilele trecute senzorul de nivel pentru lichidul de parbriz.Operatiunea am efectuat-o pe masina din semnatura (Jetta 2013). Montarea a decurs in felul urmator: a. ridicata masina pe cric si data jos roata dreapta fata (dupa demontarea rotii am pus o capra de sustinere si am lasat masina pe ea cat si pe cric pentru a nu risca sa cada) b. am demontat carenajul rotii (sunt peste 10 suruburi torx) localizate pe arcul descris de aripa, in spatele amortizorului, cat si sub masina(acolo unde carenajul se prinde de scutul de sub bara) c. am demontat rezervorul de lichid, deoarece pompa de lichid cat si locul de montare al senzorului sunt orientate catre interiorul barei fata, nu catre rota - deci accesul pentru taierea gaurii de senzor era imposibil d. am gaurit rezervorul in locul marcat, cu un cutter , urmarind conturul marcat din fabrica. Apoi am montat prima data garnitura senzorului, apoi am infipt senzorul in garnitura(a fost nevoie de un pic de forta si de lubrifierea garniturii cu un pic de apa, fapt care m-a incantat, deoarece asta inseamna ca garnitura va etansa corespunzator fara sa fie nevoie de silicon sau alte lipituri) e. am infipt mufa in senzor, am montant la loc vasul si am tras firele urmarind cablajul de la pompa de lichid de parbiz (urcand pe langa rezervor, tracand pe langa vasul de expansiune al lichidului de racire si intrand in habitaclu pe langa pompa de ABS). pentru ghidarea firului ce trebuie sa ajunga in ceasuri, am folosit o sarma lunga otelita confectionata dintr-un umeras de haine f. langa vasul de expansiune manunchiul de fire trece printr-un tub de copex - acolo, am identificat firul maro-albastru (earth-sender ) care pleaca de la vasul de expansiune , l-am taiat si am facut legatura cu unul din firele de la senzorul nou montat. legatura a fost izolata cu varnish termocontractibil. (era sa uit - firele cele noi au fost imbracate complet in banda izolatoare panzata TESSA) Legatura aceasta de masa (earth-sender), conform schemei electrice din ELSA trebuie facuta neaparat la firul maro-albastru (care ajunge in pinul 20 al ceasurilor de bord), si nu la unul din punctele de masa(earth point) ale masinii. g. Odata ajuns cu firul in habitaclu, prin spatele torpedoului(care a fost si el demontat), am inlaturat rama din jurul ceasurilor, si am scos ceasurile. h. Utilizand aceeasi sarma otelita, am ghidat firul pe langa harnessul din bord (care se afla in spatele gurilor de ventilatie centrale, cum privesti de sub bord spre baza parbrizului), catre ceasuri i. Am infipt cablul in mufa ceasurilor pe pozitia 17, l-am legat de manunchiul mare de fire , am infipt mufa la loc si am codat cu VCDS-ul in modulul INSTRUMENTS j. Am montat ceasurile, rama ceasurilor si torpedoul in ordinea inversa demontarii La final, am testat functionalitatea: pus contactul, se aprinde si se stinge lampa de control , apoi (nefiind lichid in rezervor) se aprinde lampa si ramane aprinsa. Dupa completare cu lichid, lampa s-a stins Timp total de executie (cu tot cu intreruperile venite din partea copilului):5 ore Operatiune incheiata cu succes si inca un upgrade bifat pe lista. PS: Am pus roata la loc si am dat jos masina de pe cric inainte de a incepe se umblu prin habitaclu (undeva inainte de punctul f) - e mai safe asa O zi buna va doresc si surubareala placuta
  16. 2 points
    Azi volanul, a primit haine noi.
  17. 2 points
    Ai tupeu , nu gluma ! Si spirit de aventura . Peisajele sunt bestiale !! Eu nu am avut curaj sa merg cu masina intre Pestera si Magura ! 😊
  18. 2 points
    Norocos? Nu am câștigat niciodată la loto. Încă astept să se întâmple (fără să cumpăr vreodată și bilete). 😀
  19. 2 points
    Si ca tot suntem la capitolul "Trans" mai bifam unul pe lista : TransApuseni Va urma o descriere detaliata dar deocamdata doar o mica parte a ce va urma: Stay tuned!
  20. 2 points
    Bună dimineața! În acest weekend a venit rândul schimbării navigației și prin urmare am instalat Columbus MIB 2.5 LTE varianta 2019. Trecerea la Columbus MIB 2.5 s-a făcut fără a modifica mufele existente de pe mașină ținând cont că aveam deja Columbus MIB1. Am adăugat antenele GSM/LTE și usb varianta care suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink. Totodată au fost activate Online toate codurile SWap, respectiv: Navigație, Bluetooth, telefon, Apple Carplay, Android Auto, Mirrorlink, comandă vocală etc. Pentru Retrofitul la Columbus MIB 2.5 LTE aveți nevoie de: 1. Display cod piesă folosită: 5E0 919 606 D; 2. Unitate de comandă cod piesă folosită: 565 035 021D LTE/SIM; 3. USB cod piesă folosită: 5Q0 035 726 E (suportă Apple Carplay, Android Auto și Mirrorlink); 4. 2 x Antene GSM cod piesă: 5E0 035 773; 6. 2x Cablu cu mufă fakra pentru conectarea antenelor; Pentru orice alte informații vă stau la dispoziție, de asemenea pentru cei interesați de acest Retrofit vă pot asigura asistența necesară.
  21. 1 point
    @john_skoda La 13 mm nu cred ca se pune problema de iesit in afara , doar la adus la linia aripii... Daca nu intorci capul spre masina cel putin de 2 ori dupa ce parchezi .....nu ai cum sa intelegi de ce le-am pus @deenman Mersi de pont, o sa caut folosind aceste informatii.
  22. 1 point
    Și comparația de azi. Lumina în lupa stângă pare puțin defocalizată, are o ușoara umbră luminoasă. Lumina este ok, mi puțin intensă decât la xenon, dar neașteptat de bună totuși. Am să mai ies la un test în afara localității, deși cu Golful nu am de gând să fac astfel de drumuri. Va las și pe voi să vedeți diferențele (sunt aceleași poze dar cu lipire pe orizontală și apoi pe verticală). Per ansamblu sunt mulțumit, nemulțumirea vine de la eroarea stocata si martorul din bord...
  23. 1 point
    Batranul Golf tocmai a trecut de 217.000 km si maine o sa ii fac un service de ulei cu Shell Helix Ultra 0W40. Timpul si-a pus amprenta din punct de vedere estetic pe el asa ca la finalul lunii August o sa il trimit la "spital" pentru 5 saptamani. Acum e ca un batranel de 70 de ani cu articulatii bune si inima de tanar de 20 de ani. Sper sa vina de acolo ca nou.
  24. 1 point
    Generatia a doua de cr Ea 288 parca asta e codul .. asa regenereaza .. cam la jumate din km cat regenera prima generatie fara dieselgate. Softul la astea seamana f f mult cu cel dieselgate .. deci programat sa scoata fum mult.. temp joasa pe evacuare .. casa iasa nox de euro 6. As fi curios cum ar fi la un euro 7 diesel🤣😂🤣😂
  25. 1 point
    Eu am folosit de acestea. Peste tot pe unde am putut. Lumineaza foarte bine si inca functioneaza si nici o eroare. Lumina alb, nu albastra. Gasiti pe olx(sau din china mai ieftin).
  26. 1 point
    Daca ai anvelope asimetrice nu e indicat sa le montezi cu mentiunea Inside pe interior. De aceea au si acel scris si nu au sens de rotatie. " In the wet, on the other hand, there will be numerous changes. This includes a noticeable reduction in speed, an increased chance of aquaplaning and, during fast cornering, a sudden loss of grip. " Pt cei care nu prea o au cu engleza: Creste pericolul de acvaplanare si s-ar putea sa pierzi aderenta in curbele luate mai entuziast.
  27. 1 point
    Uite cineva care ia downsizing-ul in serios. Motor mai mic, portbagaj mai mic, masina mai mica Glumesc, e foarte misto masina. Singurul lucru care lipseste este kit-ul de R-Line, care parca nu se putea lua pe culoarea asta, dar... nu puteai sa te plictisesti, trebuie sa faci si tu ceva...
  28. 1 point
    Cea mai buna decizie cu repozitionarea degetarului. A mea cand am desfacut-o era ca noua, nici pic de depunere pe clapeta.
  29. 1 point
    Releul de încărcare si cărbunii au fost problema la alternator! Va mulțumesc!
  30. 1 point
    Și a doua zi când motorul e rece face la fel. S-a aprins check engine, dar am făcut o diagnoză și nu era de la ea😁
  31. 1 point
    Update...azi mi-am facut timp si am montat barile transversale si suportul de bicicleta
  32. 1 point
    Dupa 7 luni de la postarea initiala am mai adaugat cateva mici schimbari - unele absolut necesare, altele pentru satisfacerea trupei de pitici din capul meu: - anvelope de vara Continental EcoContact 6 205/55 R16 clasa A/A - astea erau absolut necesare si sunt super incantat de ele. Imi pare totusi rau ca nu am mai avut rabdare sa fi luat niste jante noi pe 18 cu tot cu cauciucuri pe 18 - am inlocuit RCD310-le cu un RCN210. A fost cea mai ieftina varianta pentru a avea bluetooth in masina - pana acum si-a facut treaba foarte bine si se aude minunat - am inlocuit plafoniera ei, cu o plafoniera de passat (cu butoane iluminate si lumini ambientale) - am montat si activat footwell-lights - am montat si activat puddle-lights - ieri mi-a sosit senzorul de nivel de lichid de parbriz - cred ca weekendul asta il si montez Acum in august urmeaza sa dau comanda de RLS si/sau manete CCS(cu tot cu calculator de coloana). Tot luna asta care vine, trebuie sa mergem la revizie. O sa merg in reprezentanta sa schimbe uleiul+filtrul de ulei, sa verifice lichidul de frana si vreau neaparat sa imi faca update la ECU(din informatiile pe care le am, exista soft mai nou pentru ECU-ul meu). Filtrele de aer (motor si habitaclu) le schimb singur, asa cum fac de fiecare data. Anul trecut a primit chiar si bujii noi Bosch Si pentru ca ai mei pitici fac multa galagie, o sa incerc sa-i potolesc cu un set de Arcuri Eibach Pro - asta asa, ca si proiect pe langa restul lucrurilor de pe lista.
  33. 1 point
    Tragi de ea si iese. Depui putina forta...
  34. 1 point
    @mada_13 merci, ma gandesc totusi la ceva super light, gen cea mai mare transparenta pe faruri si o idee mai putin pe stopuri, dar cat inca sa arate OK.. si nu la modul ala urat Am vazut cateva masini facute recent cu folie calitativa si arata de parca ar fi farul / stopul oem asa. @Boditza long story short, nu merita nici 10 lei... (cu atat mai mult nu 50~ cat a fost) .. miroase ff sublim, aproape nu l simti. Mai repede dai banii pe seturile zara home de 3 cartonase cauciucate cu odorizant ... best money ever spent, a persistat si o luna un cartonas d'ala ... iar mirosurile par premium, nu ca alea clasice de masini.
  35. 1 point
    Nu iti garanteaza nimeni nimic , nu e nici o regula la masini SH, dar macar poti sa iti faci o idee . Km aia sunt pentru masini din 2015-2016. Daca are doar doua inregistrari e nerelevant pentru o masina de 10 ani. Km e foarte posibil sa fie masluiti. De aia am renuntat si eu sa mai cumpar VW sh (7 din 10 masini aduse din afara avea km dati in spate ; si da..10 am verificat ). Mai poti incerca pe https://ro.vin-info.com/
  36. 1 point
    Totodata, intre valva si piston trebuie sa fie vid. Altfel valva nu se deschide, deci nu se face presiune. Eu am avut motorina acolo (dupa ce am verificat valva metering) si n-a mai pornit pana n-am suflat motorina de acolo. Apoi, a pornit la prima cheie. Pana sa rezolv problema asta, aveam presiune de 8-10 bar si motorina ajungea la injectoare, dar fara presiune.
  37. 1 point
    Asta e putin Eu tocmai m-am intors din Thasos cu consum mediu de vreo 9.4
  38. 1 point
    Vazusem doar cate o lupa pe far, eram curios daca in poze ai avut doar faza scurta aprinsa sau in unele era si cea lunga? Masina mea (non VAG) e cu xenon OEM, insa fara lupe si uitandu'ma la pozele tale si, presupunand ca erai doar cu faza scurta, imi dau seama ca eu merg ca orbetele (desi extraurban vede doar la urgente, Ateca e baza)
  39. 1 point
    Nu ajuta nici un ulei, trebuie desfacut motorul si reparat total.
  40. 1 point
    Uite aici o alta procedura...scoti cablul de la manerul usii!
  41. 1 point
    Lumea incearca sa isi spuna parerea si sa te sfatuiasca, dupa posibilitati. Ce faci tu cu aceste informatii este strict decizia ta. Dar acum sa ne si certi ca am indraznit sa emitem niste pareri contrare celor pe care le ai tu... Poti folosi orice ulei doresti. Cei cativa de mai sus doar ti-au spus ca exista si variante mai bune. Cu aditivul voi sustine in continuare ca gresesti, chiar daca ma vei injura. Decat sa bagi un aditiv ale carui efecte pot fi bune sau nu in timp, eu zic ca mai indicat este sa folosesti un ulei superior, care are deja destui aditivi in el, nefiind nevoie de nimic altceva. Uleiul respectiv (oricare ar fi el) este certificat sa respecte norma producatorului, pe cand Metabondul acela nu. Este un risc pe care ti-l asumi tu bineinteles, doar ca eu consider ca e un risc total gratuit. Si ce sa vezi, niciun producator nu baga Metabond in masinile sale cand aceasta pleaca de pe poarta fabricii pentru "a reduce frecarea" :) .
  42. 1 point
    Am luat alte arcuri si vin altfel, arata ca inainte masina, s-a rezolvat problema.
  43. 1 point
    Imi place. Nu m-a convins logoul Cupra.. mi se pare putin copilaresc, ca masinile cu sigle din Transformers. Preferam sa ramana “Seat” in continuare.
  44. 1 point
    In 30k. mai completezi cu 3l. nu faci nici o smecherie, decat sa uzezi prematur motorul, nu e ulei pe piata care sa mai fie bun dupa max. 15k.
  45. 1 point
    Probabil zici ca il mai rodezi un pic...dar te rog...nu-l subtura in ultimul hal, doar de dragul consumului ca pe termen lung mai mult rau faci decat bine... este masina ta, faci ce vrei cu ea, dar un asemenea consum arata clar folosirea masinii intr-un fel... ai un motor potent, o masina superba, foloseste-o ca atare fara sa incalci legile, iar daca te iei dupa acel shift indicator, nu te astepta la multe bune legat de turbina, etc ... Numai bine si multi km fericiti in spatele volanului
  46. 1 point
    Eu recomand daca tot schimbi capital piesele din motor segmenti semeringuri, neaparat sa schimbi si cuzinetii, sunt f. importanti, mai ales cei de la biele care dupa atatia km incep sa se ovalizeze.
  47. 1 point
    Am cerut redeschiderea thread-ului pt ca am remediat si problemele descrise mai sus demult si am omis sa postez (de fapt, s-a inchis imediat). Dupa ce am mers la 3 electricieni diferiti si nu au reusit sa ii dea de cap, am rezolvat singur. Pe partea soferului, era schimbat motorasul de la geamul electric cu un altul de pe masina cu volan pe dreapta, care, practic, era identic cu cel de pe dreapta masinii mele, fara calculatorul care comanda toate geamurile s.a.m.d. si asta a cauzat toate problemele pe care le-am descris in thread. Am inlocuit motorasul cu unul de masina cu volan pe stanga si totul a functionat perfect.
  48. 1 point
    Stimabile! Copilul NU SE ASEAZA CU FATA LA AIRBAG ON PANA LA 12 ANI! Deci sfatul pe care l-ai dat sa se puna scaunul de copil cu fata spre directia de mers atunci cand copilul are peste 1 an este o enormitate..zau.. Mai intereseaza-te si cand ajungi la 9 kg sau 1 an il intorci cu fatza..ca altfel 1. nu sta si 2 vomita non-stop
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri