Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/28/2020 in all areas

  1. @cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de
    29 points
  2. O seara frumoasa va doresc din nava?
    28 points
  3. Salut, Am decis sa sparg gheata in materie de prezentari pentru ID.3 si astfel imi voi prezenta noua masina, un ID.3 1st Edition Max. Dupa aproximativ 4 ani de atentie acordata masinilor electrice, o tentativa in vara de a lua un i3s, am decis ca ID.3 bifeaza majoritatea cerintelor pentru o masina electrica, ce va fi folosita majoritar in oras. Asadar aceasta este masina, despre dotari, este pachetul Max, cel mai dotat dintre cele 3 oferite la lansare. Dupa peste 100 de km in Bucuresti si pe langa in prima zi, mi-am confirmat ca a meritat saltul de la Plus la
    25 points
  4. Winter mode activated?
    23 points
  5. A sosit timpul pentru upgrade!!!! Cei de la MTM au trimis "sculele" in Romania deci saptamana viitoare va fi upgrade la motor (+100 Nm +80 hp) si cutie ❤️ O sa fac poze si multe impresii In rest se pare ca am innebunit putin si deja am ajuns la 30k km cu dansa dar cam aici ne vom opri anul acesta presupun, gata cu drumurile Bucuresti-Arad. Ultimul drum facut astazi prin parcul natural apuseni, un drum frumos dar pe alocuri rupt...RUUUUPT!!! si lucrari de m-am plictisit eu... mai ales ca in Romania lucrarile la drumuri se fac iarna ca deh vara e cald Am
    21 points
  6. E timpul sa dau drumul la update-ul despre frâne, cu greu am gasit timp sa scriu după două luni de la montare si aproape 6000km, in sinteză: au plusuri, le-am gasit un oarecare minus, dar la cele stock nu mă mai întorc. Motivele inlocuirii au fost cumulate: discurile spate trebuiau înlocuite datorită defectului cunoscut in gama VAG (rugină pe suprafață), plăcuțele spate erau consumate, dar cele mai supărătoare erau vibrațiile mari pe frânare însoțite de zgomote de metal si senzația permanentă ca oprește prea lung, fading la a doua-treia frână mai consistentă iar mersul sportiv era exclus,
    19 points
  7. Salutare, Haide sa va prezint si eu noua achizitie si cum am ajuns la ea.(warning long post ahead) Este a 2-a masina prezentata pe acest forum dupa un Golf V si in total a 3-a masina VAG pe care o detin : VW Golf 5,Audi A6 C6 Fl(Sedan...🤔), Skoda Kodiaq. Am mai avut alte masini si inca mai avem altele( a sotiei) insa sunt din alta marca si nu merita mentionate :))) Desi Golful a avut topic dedicat nu am mai postat update-uri pe el din pricina job-ului,Golful a devenit masina de oras pt sotie si eu am inceput un job unde faceam naveta aprox 140km zilnic(foloseam Ford Fiest
    16 points
  8. Salutari tuturor🤗.dupa 2 sapt de asteptari am reusit sa montez evacuarea astazi🤪.deja simt ca am alta masina,mai lispesc jantele si niste filtre sport si pot spune ca am terminat .daca mai scapam si de covid sa ma pot plimba in voie atunci am reteta completa🥰
    16 points
  9. Salutare, incep prin a va prezenta noua mea achizitie. Este vorba de noul Audi Q3 S-line 40 TFSI quattro, motor 2.0 TFSI ,190 CP, cutie S-tronic 7 trepte si cu ceva mai multe optionale ? Tapiterie scaune Negru/Negru - cusatura gri Fels Vopsea exterior Albastru Turbo Jante aliaj usor 7J x 18; Design S Roata de rezerva compacta si cric Volan sport multifunctional plus, padele Cheie confort cu senzor pentru portbagaj Airbag-uri pentru locurile din spate Bancheta spate Plus cu cotiera Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Cotiere usi din piele ecolog
    16 points
  10. Salut!totul a inceput in luna martie cand am platit avansul pentru noua masina (golf 8),cea veche fiind un (golf 4 )care m a plimbat timp de 8 ani si de care m am despartit cu greu.asteptarea a fost grea si lunga(4 luni si 3 saptamani)fiind sunat de cei de la pbn spre sfarsitul lunii iulie.de atunci si pana in prezent masina a rulat 6500km fara nicio problema. Masina este varianta style cu motorul 1.5 etsi 150 hp iar dotarile optionale sunt: -faruri led matrix -jante aliaj ventura -pachet asistenta sofer -privacy glass Mi ar fi placut sa am dcc,trapa si nav
    15 points
  11. Dacă tot am trecut la roțile de iarnă nu se putea să nu fie ele retestate așa intempestiv. O plimbare ușoară de toamnă târzie s-a finalizat într-o maree albă pe Tabla Buții la - 6°C. Ceață de te rătăceai si cu gps-ul, zăpadă înghețată (de a necesitat montarea lanțurilor, evident pentru cine are asa ceva-nu e cazul meu). Urcarea a fost dinspre barajul Măneciu și coborâre pe vestitul "tobogan". (nicio vizuină de viezure nu a avut de suferit pe parcursul trecerii).
    15 points
  12. Si uite asa mai avansam putin?
    14 points
  13. Am făcut azi o tura pe Transbucegi, atât pana la Piatra Arsa și pe jos o plimbare la Babele cât și pana la Peștera, hotelul arată bine ma întreb cum o fi acolo de Revelion. La ducere in benzinăria Breaza nu mi-a venit sa cred când am dat sa plec .. așa ca am făcut poza de mai jos ? pe bune 4 Golfuri 7 diferite toate unul lângă altul intamplator? Fără gluma nu eram împreuna cu nici unul dintre ele. Era cineva de pe forum cumva?
    14 points
  14. she got home safely.🥰😇
    13 points
  15. Cu un pic de intarziere, multumesc pt aprecieri @mad_kat @quze @kadettro @andrei.toledo ODO ~129.000km Am revenit dupa o scurta perioada de inactivitate cu ceva modificari N-am fost niciodata mare fan al farurilor bi-xenon cu DRL; am avut o tentativa sa le vopsesc pe cele originale dar meseriasii cu care am vorbit nu mi-au inspirat prea multa incredere asa ca am preferat sa pun noi de R si nu ma doare capul. Rezultatul se poate vedea mai jos. Bonus grilele de la proiectoare *Are si prietenul meu un Golf ca al
    13 points
  16. Salut! Dupa luni de cautari, am ales sa iau un Golf GTE ... si i've joined the forum Criteriile mele au fost: sub 4,4m pt a putea fi folosita prin oras si de sotie / kids / gradi /etc (a picat bmw 330e) eficienta stop/start, poluare mai mica cat astept in fata scoala/gradi cu AC pornit sa vina cei mici deci electric sau hibrid ( i3-ul ma forta la o a doua masina, ID3-ul am o problema cu designul) sa fie rapida (deci nu Toyota CHR) conectata la un app telefon / incalzire din telefon sau Alexa dimineata Singura care s-a p
    12 points
  17. Adica in conditii de iarna/ploaie/lapovita o sa mergi supercuminte??? Economisesti intr-adevar cateva sute de lei si iti pui frane mai bune, pare buna ideea....DAR degeaba....pana la urma degeaba ai sa zicem frane Brembo daca ai cauciucuri slabe... tot Doamne Doamne te va opri, cand si unde o sa vrea El....parapet/copac/alta masina... Palma aia de anvelopa/cauciuc care te tine pe asfalt conteaza mai mult decat orice discuri/placute hipermegasofisticate... Deci, fara sa fiu eu contabilul nimanui, dar la asa o masina, cumparata de noua de la reprezentanta cu 40k-50k, cat o fi fost pretul, nu cre
    12 points
  18. Christmas came early this year... Planuri de moment, nu prea avem. A fost calic fostul propierar si le.a facut el pe toate. 🤣🤣🤣 Momentan o conducem cu placere si o intretinem corespunzator. @bubu182 Cuvintele sunt de prisos. totul pe sport, motorina buna si talpa. Oh...the smiles. 😁😁😁😁
    12 points
  19. Dupa 2 modele Seat Ateca, un Style si un Xcellence,azi am devenit, jumatate de proprietar(masina este in leasing ) al unui Cupra Formentor VZ 2.0TSI 4Drive, 310 CP Nu sunt eu un impatimit al masinilor dar , va pot spune faptul ca m-a lasat fara cuvinte. Maine revin cu poze
    10 points
  20. Și ca o surpriza, nici măcar nu mi-am propus, pe drumurile noastre cu o bandă am descoperit recent și range-ul total de peste 1000km... curgeau râuri de mașini, așa că am mers cu coloana... iar cei 240 de bidivii cumințiți si educați de nevoie au livrat un consum de 4.9 l/100km, chiar coborâse la 4.8 pentru o scurta perioada de timp ceea ce pentru aproape 2 tone de fier este excelent.
    10 points
  21. Din seria detailiilor... De mult timp eram in cautare de covorase OEM de edition 100 / L&K, din pacate nu am gasit nimic si nici noi nu se mai puteau comanda. Asa ca am gasit un site interesant in tara unde iti poti configura covorasul, incepand de la margini pana la materialul din care sa fie facut. Am mers pe cel mai "pufos" din lista in ideea in care sa si fie calitative. Le-am configurat in asa fel incat sa arate exact ca si cele oem de Edition (material negru, margini gri deschis). Sunt foarte incantat de ele, mult peste cele normale dedicate ce le gasesti pe net.
    10 points
  22. Dupa prima dragoste, Octavia 2 Elegance - my2008, care inca merge, am trecut la ceea ce devine, incetisor, a doua dragoste... Kodiaq Style 2020 luat la insistentele nevestei pentru ca nu mai voia sa mergem ca toti "saracii" cu O2 veche Dupa lupte seculare ce au durat cam 2 ani am cedat si pentru linistea din familie am luat "duba" cum zice un prieten: Kodiaq Style 4x4, sunset, camera spate, carlig, asistent la parcare, parbriz incalzit 2020 6km achizitie 200km finalizat colantare folie transparenta + folie geamuri 1500km trecut pe anvelope de iarna
    8 points
  23. salutare...un nou retrofit in curand. - lumina ambientala pe usi. am cumparat fetele cu totul de pe o skoda octavia scout 2018. impecabile. - am comandat cablaj. dupa ce primesc cele comandate ma apuc de treaba si fac un nou tutorial la sectiunea O3.
    8 points
  24. Multumesc pentru urari. Cateva poze la ceas de seara. Un mare plus pentru farurile Matrix Led, chiar isi fac treaba.
    8 points
  25. Salutare tuturor! Revin pe forum cu o noua masina. Dupa doar cateva saptamani , am decis ca noua masina sa aiba thred-ul sau. Asa ca la experienta mea adaug un nou capitol cu Skoda Kodiaq, lasand in urma : Seat Ibiza (2005 -1.9TDI -101cp) usoara, fasneata si mult prea inghesuita; Ford Focus wagon (2007 -1.6 TDCI – 109CP), spatiul era prost compartimentat (putin pentru locurile din spate), probleme cu DPF-ul, in final eliminat si soft la 131 cp(nu as mai repeta isparava), VW Jetta (2008 - 1.4TSI -140 cp), habar nu aveam de “TSI” iar si bugetul era red
    7 points
  26. Salutare! Sunt nou aici, dar "proaspat" (de aproape 2 luni) de acest Polonic. Bestiuta mea are motor de 1.6, 8v, 75cp, scaune sport si volan sport de fabrica (nu le-am facut poze...). Ma gandesc sa nu ramana stock, deocamdata cel putin. Am inceput cu o "mica" finala sport de inox cu sunet placut si mici puscaturi pe frana de motor de la 4500 ture in jos. Pe viitor ma gandesc la niste jante de aliaj si o suspensie mai rigida deoarece mi se pare cam instabila (poate si din cauza rotilor mici pe 13).
    7 points
  27. Exact asta am si facut. Cand am ajuns azi cu gandul sa sterg uleiul, am zis sa pun o aeroterma in masina si sa imi gasesc altceva de facut pe la ea, iar la final sa sterg uleiul (3-4 ore). Intre timp, m-am apucat de desfacut tragger ul. Chiar daca nu mi-au venit inca suruburile (au ajuns doar cele de la faruri), am zis ca pot sa completez ulterior cu ce lipseste. Partea buna e ca nu lipseste decat unul singur, parte pasager sus. In rest sta super fix cel nou. Intr-un final am sters si scaunele, doar ca nu a ramas prea multa lumina pentru poze calu
    7 points
  28. Update: 115.000km 40.000km și 2 ani de la înlocuirea motorului; nici un pic de ulei consumat de la revizia de acum 1 an în 20.000km. Am făcut revizia de 6 ani cu schimbat filtre, inclusiv cel de polen + igienizare instalație clima. S-au schimbat din nou bujiile și am schimbat pentru prima data discurile de frână spate + plăcute. Am schimbat de asemenea parbriz pe Casco; era ciobit în doua locuri de la pietre. Separat am înlocuit lamele ștergătoarelor fata/spate cu lame Bosch + baterie cheie. In continuare foarte mulțumit de mașină; am d
    7 points
  29. Suma finala e irelevanta, oricum nu a sarit de 43k. Relevant e ca ai avut curajul sa o iei, tinand cont ca pe cine se duce la td il doare fix in banana de rodaj, temperatura uleiului si alte mici detalii nesemnificative de genul asta. Important e ca tie sa iti placa, restul e can can. Sa o plimbi sanatos!
    7 points
  30. Dupa ce am vandut Golf 7 1.6 tdi DSG, fabricatie 2014, ce aveam in familie de 1,5 ani, am dorit sa ne luam o masina mai noua, dar aproximativ cu aceleasi dimensiuni. Ne doream o masina cu interior cat mai spatios si portbagaj cat mai incapator (scaun copil +carucior sa incapa fara probleme+cumparaturi). Cautam doar benzina si doar cutie automata! Ca optionale ce trebuia sa aiba masina cea noua erau 4x geamuri electrice, incalzire scaune fata, aer conditionat automat climatronic. Criteriile acestea legate de cutie/motor+optionalele acestea absolut elementare in 2020 si un buget fix, m-au pus pe
    7 points
  31. Adaug si un video putin mai profi✌️
    6 points
  32. Astazi a fost din nou o zi productiva. Am lucrat la spatele masinii, unde am demontat bara, spoilerul si senzorii. Am curatat bine spoilerul, am slefuit foarte putin (pentru a nu modifica textura) si am aplicat spray negru mat intr-un strat foarte subtire. La fel si pentru prelungirea si grilele de la bara fata. Sunt multumit de rezultat. Apoi am montat prelungirea, senzorii si lampile de numar pe noua bara, pentru a o monta completa. Culoarea iesita nu este identica cu cea de pe masina, dar nici nu ma asteptam. Am fost avertizat in legatura cu ast
    6 points
  33. Salutare tuturor! Dupa ce am rasfoit cateva topic-uri pe acest forum, pentru a avea un jurnal cu toate modificarile aduse, pentru a-i ajuta pe altii cu idei si pentru a primi la randu-mi sfaturi si recomandari, am decis sa imi prezint si eu masina - un VW Passat B7 Break, motorizare 2.0 TDI CFGC, 177HP, culoare mocca brown. Nu este primul VAG pe care il detin, insa este primul diesel. Ca dotari: faruri bixenon (a fost un must la cautare), senzori parcare fata-spate (fara park-assist), parbriz incalzit, camera sign assist, trapa panoramica, portbagaj electric si cam atat care
    6 points
  34. Azi am avut drum pe la PBV1 și am nimerit tocmai când aduceau noul Golf 8 Variant în showroom. Arata interesant; în spate este clar mai mult spațiu decât în versiunea precedenta.
    6 points
  35. Mai stergem putin praful.. Multe nu s-au mai intamplat, intre timp am achizitionat un intercooler TurboWorks si adaptat pe prinderile originale, ca dimensiuni este aproximativ dublu fata de stock. S-a simtit la prima talpa de dupa montaj prezenta lui, trage o idee mai liniar masina iar plafonare nu exista nici dupa multe talpi, deci ma declar multumit. Inca nu am masurat-o si nici nu am de gand prea curand din lipsa de timp, insa intr-o accelerare pe o distanta mai lunga VS un M550d F10 ma departam incet de el, eu avand mai multe persoane + bagaje in masina, deci estimez
    6 points
  36. Mhm, da, da... asa zic toți mai putin cei care au bitdi. @Yasmin sa te bucuri de mașină.
    6 points
  37. @ct_act a fost o oferta buna. @grpMultumesc pentru urari. Topicul ramane deschis, iar povestea ei va continua sub aripa mea protectoare. Nu are rost sa mai fac introducere, cine mi-a urmarit si celelalte 3 masini prezentate aici ma cunoaste si stie cine sunt si cum le tratez. Sunt cateva mici planuri de viitor dar nu le facem pe toate odata, ca sa nu ne plictisim pe viitor. Stay tuned. Cu stima,
    6 points
  38. @blordc Multumesc, deocamdata este foarte bine, simt ca franeaza, vedem in timp. @acidone77 La masina asta chiar nu i-am facut vreodata consumul la pompa, adevarul e ca nu prea conteaza asa precis, din stilul de mers pot scoate 5 sau 9 extern in orice zi, diferentele pot fi foarte mari. @adrian001 Este corect ce spui dar acest biturbo nu a fost niciodata gandit pentru consum, a fost facut in special pentru the highest specific power and the highest torque of all comparable engines (in 2015), doar blocul motor s-a pastrat, cel de 190cp va scoate intotdeauna un consum mai jos cu 1 li
    6 points
  39. Salutare tuturor! Se apropie sezonul rece asa ca i-am pus incaltarile adecvate. Am cumparat inca din vara jante Dezent 7x18" , PCD 5/112, ET 43 și anvelope NEXEN Windguard Sport 2, dimensiuni :235/ 55 R18 104H. Gata montate și echilibrate. Sunt exact ca cele cumpărate de colegul b94uri . I-am cerut sfatul și am făcut o alegere foarte bună, zic eu... Am cumparat si niște adaptoare pentru capacele de VW, însă cei care mi-au montat rotile nu au reușit să le fixeze. O sa mai incerc eu. Ca să vă faceți o idee cam cum arată pe Tiguan o sa atașez cateva fotografii.
    6 points
  40. Downpipe Milltek & Cat Back Scorpion 76mm cu rezonator si valva in aceeasi pozitie ca cea originala. Interesant ca functioneaza exact ca cea originala, in vacuum si nu in functie de presiune ceea ce ma va scuti de furtun + adaptor tras din galeria de admisie. Tipsurile si toba finala le voi da cu un chit special pt inox rezistent la temperaturi inalte si vor fi vopsite negru mat. Sudurile si materialele folosite la evacuarea Scorpion par de o calitate mai buna comparativ cu Milltek.
    6 points
  41. Acum 3 saptamani am schimbat ambreiajul(sachs), simering palier(oem) pe unde prelingea putin ulei si suport motor de pe dreapta cel hidrolagar (lemforder). Intre timp am trecut la anvelopele de iarna, am curatat aripile fata in partea de jos, dat cu spray anticoroziune( ceva gen antifon de praguri) plus ceara de cavitati la spray. Bonus am gasit aripa dreapta , este la vopsit deja, sper pe saptamana viitoare sa o montez, iar aripa stanga este in stare perfecta, avea ceva mizerie adunata pamant si frunze. Si ceva ce cautam demult chederele/ornamentele de la usile fata, ale mele erau um
    6 points
  42. As dori sa intreb un simplu lucru pe care nu l-a luat nimeni in calcul. Rulajul anual. Cred ca este un factor decisiv in alegerea unui anumit brand/model sau alegerea unui taxi. Daca faci sub 10.000 anual e mai ieftin taxi sau inchirierea unei masini/autorulote in perioadele de vacanta. Daca faci 10-20.000 pe an poti alege cu sufletul. Masina noua in 90% la rulajul asta nu iti va crea probleme in urmatorii 5 ani. Daca faci 30-50.000 pe an e alegerea ce mai grea(trebuie sa iei in calcul eventualele probleme, ce iti zice inima si consumul) Daca faci peste 50.000 pe an t
    6 points
  43. Va salut ! Dupa aproximativ 7000 de km cu asa alintatul golfuletz , am revenit si ma declar mai mult decat multumit de achizitie. Asa cum a fost el invatat sa fie plimbat prin locuri frumoase, si-a facut primii 1000 de km de cand este la mine pe un drum Braila - Buzau - Intorsura Buzaului - Brasov - Zarnesti - Bran si imprejurimi iar intors Bran - Sinaia - Campina - Ploiesti - Buzau - Braila , 4 persoane , portbagaj plin. Mi s-a parut un traseu destul de ok pentru a ma acomoda cu masina din punct de vedere al stabilitatii si a puterii. Dupa plimbare, am atins cei 8000 de km de la ultimul
    6 points
  44. Am zis ca nu mai merg cu masina pana nu vopsesc si montez ce trebuie. Dand de un pic de timp, cateva zile am lucrat la noua bara fata. Am dat gauri pentru spalatoare, cate putin cate putin. Avand spalatoare de golf si bara de bora, exista diferente si capacele nu se potrivesc nici unele, nici celelalte. Asadar am facut un model hibrid, cu picioruse de prindere pe spalator de golf si capacul care vine pe bara, de bora. Mai am doar sa lipesc cele 2 bucati, am probat si totul este cum trebuie (dupa lungi ajustari).
    6 points
  45. Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va
    5 points
  46. Acum ca vine iarna si trebuie puse rotile de iarna, mi-am adus aminte ca am schimbat intre timp si jantele de vara cu unele acelasi model dar alt offset. Inainte aveam Segment 19" 9J ET52, acum am Segment 19" 9J ET33. Jantele noi sunt mai concave si vin mai in exterior cu 19mm. Mult mai bine estetic. Mai jos puteti vedea diferentele dintre cele doua configuratii
    5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri