Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/27/2020 in all areas

  1. @C Z R Nu, nu! Am pastrat ce-i mai bun pentru final! M-am tot invartit, razgandit cum sa prezint urmatorul capitol, dar pana la urma, o sa fie unul "All-Inclusive"... P.S: Sa nu ma injuri pentru urmatoarea tona de tag-uri din postare . Chapter IV: "Look, Momma', I'm not driving fast. I'm flying low!" a.k.a Boost, Power & Go Fiindca in ultimele saptamani timpul a fost mai mult decat limitat, dar si, mai ales, fiindca prezentarea doar a unor piese, fara imaginea de ansamblu, m-am gandit ca nu o sa ajute prea mult, urmeaza cel mai lung, dar si cel mai fai
    44 points
  2. Poate m-am grabit putin cu jurnalul, dar am zis ca daca tot se implinesc 3 ani de cand am comandat-o.. Pentru mine masina asta este perfect definita de nume.. o iguana polivalenta cu ambitii de tigrisor. Pentru versatilitate am luat-o si nu m-a dezamagit deloc pana acum, ramanand cu siguranta prima mea optiune in segmentul asta. Inainte sa insir dotarile si experientele cu ea, sa va spun cum am ajuns impreuna Prima masina am cumparat-o cu sufletul, fara analize, comparative, etc.. cumva grabit si de circumstante - am luat o Mazda CX-5 (primul model). A fost o experienta faina, masi
    27 points
  3. Tot ceva low quality, but daaaamn. Maine merg s-o iau 😍
    22 points
  4. Vreme de o săptămână am colindat nostalgic Moldova noastră, locurile copilăriei, poate deschid apetitul generației care vine din urmă. Am plecat de acasă inclusiv cu bicicletele, am montat suportul pe cârlig si i-am dat bice. După cca 1000km de utilizare la drum întins (la destinație le-am dat jos), pot spune ca în afară de un balans la unele denivelări mai pronunțate la care o lăsam mai încet, se ține foarte bine, iar la depășiri am putut lăsa liberă herghelia. Fiind padurea aproape am profitat de ture de dimineață pe doua roți si de ieșiri combinate auto+velo cu jumatatea mea mai bună la
    18 points
  5. Dupa mai bine de 12 ani de la prezentarea "noului RIO", am decis ca este timpul sa prezint din nou, noul RIO. Asadar, Noul RIO este un A4 B9 2.0 TDI, S-Tronic, quattro si Avant nascut in decembrie 2016 si adoptat pentru prima data prin 2017 de catre un neamt. Din pacate, neamtul s-a plictisit repede de masinuta si dupa 3 ani de la adoptie, a decis ca este timpul sa o dea. Aici am intervenit eu, iar in urma unei licitatii a ajuns in posesia mea. Ca si dotari, masinuta sta foarte bine din punctul meu de vedere. Sunt unele chestii pe care mi le-as mai fi dorit, dar nu sunt capat de lume
    17 points
  6. Trackday Smart-driving - Transilvania Motor Ring Cu ocazia Rotac 4 am ajuns si eu in sfarsit la Transilvania Motor Ring, un circuit in opinia mea mai frumos si mai tehnic decat MotorPark Adancata, avand in plus diferente de nivel si viraje oarbe, mai greu de ghicit si care necesita curaj. Cu o zi inainte, am participat la un track-day organizat de Smartdriving, unde am incercat sa descopar si sa invat circuitul, mai intai mergand pe fata cu o pereche de Federal RS-PRO aproape terminate (poza e de la final ), si ulterior trecand la un set nou de Nankang AR-1 235/45/17.
    17 points
  7. Usor usor... Niste poze mai low quality + redimensionate pe Whatsapp. O sa-i trag niste poze bune dupa ce o iau. Sunt tare curios cum e live, pt ca e metalizata culoarea si se schimba in functie de lumina; gri deschis, gri inchis, albastrui. *Nu, nu e Nardo
    17 points
  8. Revin dupa o lunga perioada in care cred ca toti ne-am petrecut timpul in acelasi mod, in casa 😞. A venit momentul cand " am scapat " si pe la sfarsitul lunii trecute am decis sa merg intr-un concediu. Toate bune si frumoase, am plecat cu destinatia Sibiu ( am petrecut 3 zile acolo ) dupa care am mers catre Turda ( inca 3 zile aici ), destinatia finala, Transfagarasan 😄 si intr-un final, acasa. Am avut ghinionul sa spun asa, ca la iesirea pe autostrada catre Turda sa am parte de un sunet metalic, bine-nteles ca am intrat in prima parcare si m-am oprit sa vad despre ce e
    14 points
  9. Salutare tuturor, Incepand de astazi sunt mandrul posesor al unui Seat Leon 5F FR 2016. Vazut pe olx..dragoste la prima vedere..asteptat 3 saptamani pentru perfectarea actelor(masina a fost in leasing si a trebuit sa asteptam actele de la final de contract).. mers astazi in Brasov.. verificat..condus..cumparat. Motor: 1.4 tsi 125 HP. Culoarea: Verde...dar este verdele ala de care nu ma mai satur 😄 Dotari: Full led - Faruri&Stopuri&Interior, lumini ambientale, mod de condus (sport/normal/eco), clima pe 2 zone, faruri automate cu senzor de ploaie, sc
    14 points
  10. Va multumesc! Nu-s profi pozele, dar nah Per total sunt foarte multumit de lucrare; doar mai trebuie reglata putin usa de la sofer si haionul.
    14 points
  11. Salutare ! Dupa 5 ani de VW Golf 4 stage 2 245cp cu ceva peripetii pe partea de performanta si car audio a venit timpul sa renunt la el, moment in care am achizitionat un VW Golf 6 GTD in 2017. Incantat de noua masina, optiunile si aspectul acesteia am facut rapid cateva imbunatatiri clasice: jante, arcuri sport, kit frane VW Golf 6r si stage 1. Din punctul meu de vedere este o masina care echilibreaza majoritatea nevoile mele si fiind ft multumit de ea o folosesc si in ziua de azi. Dupa 1,5 ani am hotarat GTD-ul sa ramana masina daily si sa luam VW Golf 6R
    13 points
  12. N-am mai scris de mai bine de o luna pe aici, timp in care masina a trecut de 7000km si a vizitat si 2 tari Despre masina: - dpdv dinamic se simte lipsa independentei pe spate in curbe, nu e o masina cu pretentii sportive chiar si cu DCC pe sport. - foarte confortabila la drum lung, am condus peste 12h fara nicio problema. In schimb pasagerii din spate au spus ca au dormit mai bine in passat - sistemul de infotainment are multe bug-uri, unele prea mari ca sa ajunga la client. Daca stie cineva unde se pot raporta bug-uri as fi recunoscator Am mai pat
    12 points
  13. Multumesc, baieti! . Incerc sa acopar tot ce este sau merita mentionat. Da, recunosc, imi place ca orice chestie pe care o fac, sa fie intai documentata, testata, facem comparatii si apoi sarim pe ele . Intre timp, pana mai adun si/sau pun cap-la-cap restul componentelor, urmeaza: Chapter III: Stayin' planted a.k.a Suspensie si Stabilitate Cum mentionam in postarile anterioare, wheel gap-ul imi statea pe creier. Grav! Aspectul general dadea impresia ca este "pe picioroange", lucru accentuat de jantele mari si talonul mai mic al anvelopelor. Totodata, rasfoind diferi
    12 points
  14. Salut, A trecut ceva vreme de la ultimul post si am zis hai sa fac un update pana nu vine iarna si intram la hibernat :). - Avand in vedere ca acum ceva vreme mi sa ars o bobina am zis sa nu mai astept sa pice si celelalte si am decis sa iau 4x NGK R8, alea clasice de culoare rosie. - Nu stiu daca e placebo, dar cand am pornit prima data dupa inlocuire nici nu auzeam motorul, mi se pare mult mai silentios chiar si acum dupa cateva luni. - Pentru ca tot doream un stage 1, a urmat si un soft facut la Kingpin Performance in Cluj Napoca. - Stage
    11 points
  15. Masivul Iezer - ascensiune pe roți pănă la 2364 m. Cea mai mare altitudine atinsă de Kodița mea în țară.
    11 points
  16. 11 points
  17. Se pare ca sunt oleaca masochist, ca nu am suportat prea mult timp o masina corecta si fiabila ( aka hyundai i40 2013 ) din simplu motiv ca era varianta de 116 cp stock ( pe care am softat'o la 136 cp si 323 nm pe dyno ), asa ca sambata dimineata si'a gasit client ( primul telefon in 1 luna, venit, vazut, placut, cumparat ) masina mea impecabila din toate pdv. Aveam salvate deja cateva e90 corecte 320D 2010+, dar si una dintre singurele masini pe care mi'o doream demult din grupul vag ( si ma jurasem ca nu mai iau una < 2015 ). Era singurul CC 2010+ vanduta de proprietar din Bucuresti sub 8
    10 points
  18. Parca te-am vazut prin Germania. Mergeai spre Munchen
    10 points
  19. M-am tot uitat pe topicul tau si de curiozitate am aruncat un ochi pe ebay uk sa vad cat e un S4 Cabrio si nu pot sa inteleg de ce ai munci atat sa faci o masina din bucati care nu va fi niciodata un S4 sau RS4. Inteleg pasiunea si placerea de surubareala prin parcari dar din punctul meu de vedere nu merita. Genul asta de masina niciodata nu va fi "gata" si cred ca iti ingropi banii fara un rezultat pozitiv. Spor in continuare! Imi asum downvote-urile puteti da cu pietre.
    10 points
  20. Eu as lua S3 8v facelift sedan. Mi se pare ca masina arata grozav :-). M-am uitat si eu la ele, pana la urma am ales MX5 si apoi Mustangul. Dupa ce am avut si Cupra 1P, nu as mai lua hot hatch, FWD... no fun. In rest da, G30, Alfa Giulia (Nu stiu nimic de fiabilitate + pretul de revanzare). Cand ai buget mic, alegi greu o masina. Cand ai buget mare, alegi si mai greu
    10 points
  21. Vara asta a fost mai mult despre plimbari si facut km Imediat ce ne-am intors din Maramures a trebuit sa las permisul o luna si am circulat cu Lime-uri. Not great, not terrible. A fost un fel de pedeapsa ca in copilarie. Cu ocazia asta am facut primul drum mai lung ca pasager in Leon. Am ajuns cu bine in Sarichioi, am vizitat zona Deltei si am mai facut un filmulet in genul celui din Maramures. Not car related.. https://www.youtube.com/watch?v=loJ6IP6_lLo Am revenit la volan si am dat o fuga pana in Navodari cateva zile. Apoi a urmat o pl
    9 points
  22. Am compilat si un pic de video din ascensiune...
    9 points
  23. Adevaratul GTE si "impostorul".:))) Plus poza doar cu contactul pus:
    9 points
  24. Totul montat si functional. C'urile fac acum diming corespunzator , la fel cu drl'ul din faruri. Am schimbat blocul de lumini,aspirat interiorul si sters motorul. 😉
    9 points
  25. 2.09.4 cel mai bun timp, dar masina poate si mai mult. Mai am de invatat...
    9 points
  26. Am instalat si aparatorile de noroi, super usoara abordarea, am facut si test astazi, nu se mai stropeste toata masina la prima balta. Am schimbat si distantierele spate cu cele de 20mm si footrest-ul.
    9 points
  27. Si dupa 4+ ani de cand il am, am facut in sfarsit un drum serios cu Golful. Si anume Bucuresti Timisoara si retur, with a twist. La dus am luat-o pe transfagarasan. De ce? Pentru ca VR6 si 4motion. Dupa toti cei 1100 de km parcursi in doua zile, m-am reindragostit, daca se poate spune asta. Cuvintele cheie sunt "efortless" si "grip". Adica felul in care urca absolut relaxat orice serpentina, si felul in care intra discret haldexul. Felul in care accelereaza si "te ajuta" in orice depasire. Felul in care se aseaza la drum pe autostrada. Pe langa astea, neavand ocazia sa parcurg pana a
    8 points
  28. Ma repet, daca vrei senzatie la volan nu iti iei Golf GTI. Daca vrei FWD iti iei Reno Megane RS sau Type R.. Daca vrei altceva, sunt variantele de mai sus. Nu stiu ce simbol mai e GTI-ul, poate de cel mai echilibrat Hot hatch, pt conservatori. Mie nu imi spune nimic.. Cel mai fain e pe forum, ca iti “cumperi “ ce masina vrei tu, pe banii altora
    8 points
  29. Se pare ca asta o sa fie ultimu meu post in calitate de posesor al golfuletului, masina o sa ajunga la varul meu @rvm# ceea ce ma bucura foarte mult ca ramane in familie, l-am dat fara volanu de golf 7 iar in schimbu lui am pus volan in trei spite din piele perforata de pacific/octavia vrs, in rest a ramas totul la lucul lui 🤣 Asadar gulfuletu a fost in posesia mea timp de 10 ani, timp in care a fost super intretinut si niciodata nu m-a dezamagit, este o masina fiabila, usor de intretinut, iar in cazul lui destul de potent, pt mine a fost masina perfecta dar datorita faptului ca o
    8 points
  30. Saptamana asta SOF'ica a stat prin servisuri..din fericire nu pentru ca a avut vreo problema, ci pt styling. - reconditionare roti ( dejantat, indreptat toate rotile, sablat, vopsit in camp electrostatic, montat ) - demontat bara spate, vopsit senzori de parcare si eleronul in culoarea caroseriei - reglat usi fata - schimbat lichid de frana Astea s'au intamplat in primele 3 zile ale saptamanii, iar ieri, am trecut pt a3a oara consecutiv pragul domnilor de la Racing code pt o resoftare profi. Ca si cifre, stock a scos ~ 140 cp si 329 nm, si dupa resoftare
    8 points
  31. Nu creeeed. Cum sa nu mai fie suport de ochelari ? Am si la Hyundai i20 din 2018, masina fara pretentii si care a costat de noua 8700 de euro. Dar in fine, daca lumea accepta toate astea de dragul unui touch screen si a 2-3 sisteme de asistare (care sunt obligatorii oricum datorita UE) , asta e. Vad ca lumea discuta aici de luni de zile doar despre display-uri si piano black si cum arata farurile noi. Intrebarea e daca s-a taiat de peste tot de ce pretul e acelasi sau mai mare ? Nu mai exista capitonaj in torpedou, telescop la capota, acoperire la cup holdere, nu mai exista comenz
    8 points
  32. Ziua marilor schimbari🙂 - frane fata swap - bara fata RS4 swap Proiectoarele exista, insa trebuie achizitionati suportii din spatele barii pentru a putea fi montati. Nu am stiut de ei, asa ca sunt next on the list. Urmatorul focus este pe aripi. Se vad terminatiile barii cum vin. Aripile RS4 sunt evazate asa ca am mare nevoie de ele. Nu sunt rare, sunt foarte rare. Cele de saloon. Cele de cabrio foarte foarte rare. Voi vedea cum rezolv ecuatia, dar trebuie rezolvata.
    8 points
  33. In lucru Abia astept sa fie gata
    8 points
  34. Revin cu informatii dupa soft. Fisa dyno mai jos: Masina scoate acum 393CP / 746NM. Cum ar zice @C Z R, poate la iarna scot 400, dar nu alerg dupa cifre, asa ca n-o voi face Masina merge la fel ca inainte in turatii joase, spre dezamagirea colegului @Boditza In schimb in ture si la viteze mari e "monstru". Spun asta si bazandu-ma pe G-urile din graficul Dragy. Inainte de soft la 100km/h era in jur 0.25G iar dupa soft acesta se mentine in jur de 0.4G-0.5G. Asa cum stie si colegul @bubu182, masina nu scoate 0-100 asa cum este declarat pe fisa tehnic
    7 points
  35. Eu sunt de parere ca masina colegului de pe forum ar fi una corecta ( mk6 break 1.4 tsi ) ; a schimbat distributia...deci din start economisesti niste bani ; arata si bine, este dotata ( panoramic, incalzire in scaune, R17 ), la pret sigur este flexibil si un 6200-6500e pt o masina buna ar fi decent. Insa trebuie vazuta si verificata si ea, ca nu cumparam doar din poze ; plus ca are km putini, ~ 120k daca nu ma insel ; mi se pare o alegere buna pentru tine ; iti spun din propria experienta ( am avut 13 masini SH pana acum ) ca o masina cumparata de la proprietar, si mai ales de la un forumist
    7 points
  36. Cum a spus și @~LauR~ mai sus voi prelua ceea ce el a construit și voi încerca să am grijă de mașină cel puțin cum a avut și el. Bineînțeles vor mai apărea îmbunătățiri de câte ori va fi nevoie ! Am preluat ștafeta !
    7 points
  37. Gata si detailingul..pot spune ca mi:a iesit perfect 5-6 ore de munca fara pauza. Ca si pasi : Exterior : spalat, uscat, degresat fiecare suprafata inaintea polisului, polisat, sters rezidurile cu prosop de microfibra, aplicat sonax brilliant shine, aplicat dressing anvelope. Compartiment motor : curatat Interior : aplicare tratament pt piele, curatat cu mafra pulimax. As mai fi vrut sa polisez elementele cromate, insa nu ma mai simteam capabil asa ca am lasat'o pe altadata. Pot spune ca sunt foarte multumit de soft si de compor
    7 points
  38. Din postarile de mai sus, se vede clar si concis motivul pentru care grupul VAG si nu numai se concentreaza mai nou pe brizbrizuri si fac downgrade la orice altceva mai tehnic, mai ales daca nici nu prea se vad acestea. Sa aiba lumini de mii de euro, ecrane mari si in rest aia e...sa nu se strice in primii 2-3 ani. Acum incep sa-mi dau seama ca noi dinozaurii, soferii de moda veche care ne-am petrecut copilaria cu Dacii 1310 cu motoare de 54-64CP si trenuri de rulare vai si amar... ne dorim masini bine motorizate in primul rand si cu trenuri de rulare mai complexe care stau bine pe drum si nic
    7 points
  39. Woww! Ce postare de adio. Sigur primeai 5447962894 upvotes daca nu erai moderator Revenind ontopic, ce ai facut tu cu e-up'ul a deschis niste drumuri si pentru altii. Cand i'am zis sotiei ca vreau electrica, ma tot întreba cum facem cu aia, cu cealalta etc. La un moment dat i'am zis "auzi, daca colegul ala de pe forum sta la bloc si se descurca cu masina electrica de 2-3 ani incoace, noi de nu ne'am descurca? Deci multumim ca ai fost un early adopter si ca ai sharuit cu noi toata perioada asta.
    7 points
  40. Am reusit recent sa fac o mica sedinta foto, impreuna cu un prieten si al sau b5.5. Nimic nou de mentionat.. masina, anul asta, mai mult a stat. (am facut cam 800 de km in juma de an cu ea ). Inca nu au ajuns footrest-urile pentru pasagerii din spate. (astept sa vina un prieten din Germania sa intru in posesia lor).
    7 points
  41. In 2012 cand m-am intors din Canada in Romania, mi-am adus si masina de la aceea vreme, un EOS din 2007, R-Line, 2.0T, FSI. Am fost innebunit dupa aceea masina pe care am avut-o de noua. In 2016 m-am despartit de ea, cu durere in suflet, sincer, dar asa a fost sa fie. De cateva saptamani am achizitionat un CC din 2016, pe care, daca il cautam special, nu cred ca l-as fi gasit! Argintiu cu interior negru, cu insertii de aluminiu, kit R-Line si... model american! Poate din cauza faptului ca 12 ani petrecuti pe taram nord american, m-a facut sa ma obisnuiesc cu optiunile cu care vin pre-echipate
    6 points
  42. Discuri ovalizate..o, da daca fenomenul a aparut dupa ce ai schimbat rotile, " clar " e de la discuri...iar metoda cu strungul, era ok la dacii..pt 300 lei cat costa 2 discuri, mai bine le schimbai direct ( mai ales ca sunt tocite dupa cum ai descris ), daca tot ai desfacut ; cand o sa mai desfaci inca o data si o sa platesti manopera, o sa constati ca n`ai facut afacere. Succes
    6 points
  43. Traseul zilei a șaptea a avut 68 km și am înregistrat un consum mediu de 6.8 l/100km, iar traseul a fost Albac - peștera lui Ionele - peștera Ghețarul Scărișoara - peștera Coiba mare - peștera Vârtop - Albac. Peștera lui Ionele e destul de mică, ca lungime, pentru că din 2011 au fost închise două porțiuni pentru protejarea unei colonii de lilieci, pe cale de dispariție, care se află acolo. Drumul până aici e asfaltat iar accesul în peșteră este foarte facil 13 lei / persoană). Mai departe am plecat spre peștera Ghețarul Scărișoara, deși știam că este închis, pentru peisaje. Dr
    6 points
  44. Numai mie mi se pare aiurea zona pe care am incercuit-o in poza? Nu stiu ce rol are, dar nu arata bine deloc imbinarile in zona respectiva. Eu zic ca cei care si-au luat e-golf cu reducere de 4-7k euro nu ar trebui sa le para rau. Sincer cred ca dpdv al interiorului e mai fain de stat in e-golf decat in id.3.
    6 points
  45. Cristi, eu cred ca ai nevoie de o a 2-a masina "just for fun" ! Iti zic din experienta proprie. Nici eu nu sunt foarte incantat de cei 190 CP si sunt convins ca nu voi fi nici cu 220-225 CP dar este o masina foarte confortabila si placuta la drumuri lungi iar puterea este suficienta pe autostrazi dar si pentru depasiri linistite pe nationale. Pentru nebunii, o masina de pana in 1400 kg + 200-300 CP o sa te faca sa uiti de minusurile audiului. Totodata o sa te ajute sa te si bucuri de confortul si usurinta cu care se conduce a4-le.
    6 points
  46. Show must go on... Ieri am schimbat pompa de ambreiaj, de fapt alaltăieri, ieri am luat mașina. Mi-a spus mecanicul că după schimbarea pompei și aerisirea cilindrului pedala de ambreiaj a rămas tare, ceea ce înseamnă că de fapt e dus și rulment sau placa de presiune. L-am întrebat dacă pot pleca în concediu cu ea, dar mi-a zis că pot rămâne oriunde. Plec din service, schimba normal, dar într-adevăr pedala mai tare si spre sfârșitul cursei tare de tot. Mă duc până la nevastă mea să iau Golful, totul normal, dar parcă intra din ce în ce mai greu în viteză. D
    6 points
  47. @mihai.onu94 nu ma grabesc, ba chiar la mine a trecut de mult "repedele" cu care ii dam de cap Ieri am lucrat din nou, am fost si mi-am luat furtun pentru eliminarea epuratorului de gaze din admisie... alt rost decat pentru recicurlarea uleiului nu vad sa fie, si nu mai vreau sa se umple admisia cu ulei. Solutia ideala ar fi fost un catch tank, dar e plin de chestii scumpe si care nu isi fac treaba, asa ca am ales o solutie mai putin ortodoxa dar eficienta. Furtunul e albastru rau de tot... ma dor ochii cand ridic capota, dar ii voi face eu ceva (inca nu stiu exact ce) sa il fac negru.
    6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri