Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/04/2021 in all areas

  1. #postarelunga Bun, dupa cum am promis, revin cu updates in privinta noilor "upgrades" la Superb. Avand in vedere ca proiectul este in principiu finalizat pe toate aspectele: exterior, interior, portbagaj, putere, muzica.. am zis sa lucrez la un aspect la care putini oameni se baga cand vine vorba de un proiect de genu. Si anume, FEELING-UL masinii. Si cand zic feeling, NU ma refer la partea de putere sau stabilitate (aici stam bine). Ma refer la feeling-ul masinii in general. Desi dotarile Superb-ului, pentru anul ei de fabricatie, trimit Superb-ul in zona premium, fii
    29 points
  2. ROTAC Race 5 - Transilvania Motor Ring Cu destula intarziere (am sperat sa pot pune si o poza cu trofeul/cupa de anul trecut), revin cu rezumatul ultimei curse ROTAC 2020. A fost o cursa foarte interesanta si palpitanta, avand in vedere faptul ca ziua a inceput cu pista uda (s-a zvantat dupa 30 min) iar prognoza anunta ploaie torentiala incepand cu ora 12. Din acest motiv, a fost tinuta o singura sesiune de antrenamente, iar apoi au inceput sesiuni de curse fara pauza de pranz, avand in vedere ca oricand cursa se putea intrerupe si orice sesiune putea fi ultima (era inutil sa mai t
    19 points
  3. Când ai mașina de cinci ani și încă îi faci poze după ce o parchezi 🥰
    17 points
  4. Ceva frumos pt unii, kitchos pt altii - schimbat toate becurile cu leduri ( plafoniere, parasolare, torpedo, portbagaj ) - montat footwell lights cu led si activare cu vcds ( oemish style, apar si in CB'ul masinii ) - montat lumini ambientale rosii sub trimuri ; sunt perfect ascunse, ca de fabrica, vizibile doar cand sunt pozitiile / faza scurta aprinse ; intensitatea se poate regla din rotita clasica - montat leduri ambientale in manerele interioare Modificarile nu le'am facut eu, ci la un servis specializat in asa ceva, de care ma declar fff multumit i
    15 points
  5. Si pentru ca ieri a fost o zi frumoasa, ne-am abatut de la ruta uzuala spre parinti cu cateva zici de kilometri. Astfel, am ajuns intr-un loc interesant, vizitand o biserica parasita, o locatie pe care o aveam in plan de ceva vreme. Accesul este ok pentru o masina avand garda la sol ceva mai mare, panorama din varful dealului e superba... Aveam si ceva saci pentru gunoi la indemana, asa ca le-am dat o mana de ajutor localnicilor care s-au bucurat de ceva pet-uri cu bere la umbra nucului din apropiere.
    13 points
  6. Exceptional, un seat de 60-70k euro. O sa rupa... In ultima perioada iti trebuie tupeu serios sa intri pe configuratoarele VAG si sa sari de 1.0 tsi...
    12 points
  7. Ca sa mai steg praful pe aici.... Masina in aprilie iese din garantie, dar nu am mai asteptat pana atunci si m-am apucat sa termit "retrofitul" ceasurilor, adica sa dau jos AID OEM si sa la inlocuiesc cu cele AM. Ca sa le pot monta pe cele AM aveam nevoie de electronica unora analogice. Le-am achizitionat de mai bine de un an dar garantia m-a tinut pe loc🤔 Daca tot am decis ca nu mai astept inca 4 luni m-am apucat de treaba, am adaptat ceasurile analogice in locul celor AID. Totul a decurs fara nicio problema, au tipat astea analogice ca au alt kilometraj dar am trectut peste. A
    11 points
  8. Am montat si rama ,multumesc @alin 105 Zapada mare,desi am coborat garda la sol ,nu am avut dificultati
    11 points
  9. Salutare, Intretimp am reușit să înscriu mașina si am făcut o plimbare de doua zile prin Maramureș, la Borșa, Pasul Prislop. Foarte frumoase priveliștile, păcat ca am prins ceața destul de mult, dar au fost zone fără ceața. Însă știu zona din vară, recomand! Mașina se comporta exemplar, confortul este maxim, spațiu mare pentru bagaje si doua echipamente de schi. Suspensia este foarte confortabila fata de cum eram obisnuit pe B6 unde am telescoape noi normale + arcuri eibach. 4motion-ul la fel, nu îmi da emotii ca nu am sa urc vreo pantă sau că r
    11 points
  10. voi renunta la siglele cu Vrs de la schimbator si volan deoarece masina mea este normala. la schimbator am trecut la basic iar la volan, la versiunea superskoda (pozele sunt de pe superskoda.com)
    10 points
  11. Pregatiri pentru soft, voi merge pe softul celor de la APR ecu + dsg. Dupa experiente cu alternative de intercoolere mai ieftine upgrade de pe ebay si de prin Bucovina care nu veneau chiar plug and play si nu mi-au placut cum erau facute, am optat pentru: 1. Intercooler plug & play APR model IC100012 2. Pompa HPFP de la Autotech 3. Supapa de retur de RS4 cod 079130757 Masina este pregatita hardware pt soft stage 2+ cu urmatoarele upgrade-uri: admisie, evacuare, intercooler, pompa hpfp, supapa retur rs4.
    9 points
  12. Salut tuturor si bine v-am gasit! Sunt prezent pe forum de prin 2017 cand mi-am luat prima masina - Golf7- pe care nu m-am gandit sa o prezint 😆 Intre timp am schimbat jucaria asa ca de data asta nu mai ratez ocazia 😁 Leon 5F Xcellence 1.5 benzina 130cp manual fabricatie sfarsitul lui 2018. Este in posesia mea de anul trecut din martie. Masina de test-drive luata la 4.9xx km in prezent are undeva la 10.xxx km. Nu vreau sa respect recomadarea de service long life asa ca in jur de 15k km o sa ii fac prima revizie.. Cateva dotari Full led, beats, DCC, semi-piele, kessy, pachet i
    9 points
  13. Am cumparat Octavia 4 1.5TSI Style si am 14k km parcursi din August 2020. Au fost ridicate niste intrebari de-a lungul celor 17 pagini care au fost clarificate mai mult sau mai putin. Va spun parerea mea si ce info am eu. - Jante Rotare Aero de 17" standard pe Style ofera aerodinamica foarte buna. (cauciucuri de iarna pe alte jante din comert fix aceleasi dimensiuni si caracteristici si se simte la consum si la zgomot). - Oferta O3 Style cu optiuni de 2.2k euro si acelasi motor/cutie in 2018 - 22k euro (si Rabla 20.5k euro). Comparativ cu O4 26k euro, minus sabla si reduceri dealer -
    8 points
  14. Și cifra magica Salutari din Bansko ⛷
    8 points
  15. Nu am mai scris de ceva timp, la aproximativ 5500 km cu range ramas de 2k km am mai adaugat 10L de Pipi de rechin(AdBlue)=> range de 15k km. Ieri am profitat de vremea frumoasa si am facut o spalare ca la carte(prima a masinii) : -Sonax Full Efect pt jante+cauciucuri -Autobrite Magifoam pt pre-spalare -2 bucket method cu Chemical Guys Black Light shampoo -Sealent de la 303(putin dezamagit de acesta,o sa incerc altceva) -Meguair's tyre gel Suplimentar am inlocuit suportii de numar cu varianta slim.
    7 points
  16. salutare dupa ce am finalizat incalzirea pt locurile din spate am trecut la urmatorul retrofit: volan incalzit Astept spira (fire trase, mufa pregatita, volan sosit)
    7 points
  17. Da, ii urmaresc de mult pe baieti si acum o luna cam asa a filmat o Vlad, a durat putin pana au urcat clipul.
    7 points
  18. Nu înlocui jantele, sunt spectaculoase acestea!
    6 points
  19. Salut, Vestea proasta: m-a zgariat unul cu o remorca. Vestea buna: avem cauciucuri noi. Trebuie doar sa reconditionez jantele, parca nu as lua unele noi, imi place look-ul clasic.
    6 points
  20. cel mai recent retrofit: volan MY2021 pe Karoq MY 2019. la acest moment tasta "VIEW" nu este functionala insa in aprox. 1 luna se va rezolva. astept cu nerabdare. :d
    6 points
  21. Chiar daca nu am mai postat de ceva timp nu inseamna ca nu s-a mai intamplat nimic 🙂 astazi cei 62000 km îi jubilăm cu cateva noi update-uri sw: - Air Conditioning (08) a primit o nouă actualizare de la sw version 2005 la 2202 - Driver Seat (36) sw version de la 23 la 24 - Gateway (19) a primit noul Software number 3Q0907530AG cu sw version 5422 (de la 5323) si cu ultimul odx 013026. Ca de obicei totul a decurs fara probleme si la final zero erori. Rezultatul: MY2018 cu sw 2021 🙂mulțumită colegului @sabinx
    6 points
  22. Salutare prieteni. Am revenit cu un nou retrofit, de aceasta data incalzire pe spate. Acum 5 luni cand am fost intrebat de ce nu o fac si pe asta...am raspuns ca nu are rost (am 2 fetite mici - drept urmare 2 scaune) insa datorita pandemiei cea mica sta mai mult pe acasa si in masina mai am doar 1 scaun. Zilnic iau pe cineva in spate si afara...e cam frigut :)). Drept urmare am decis sa trec la fapte. Cele necesare: Set cablaj complet (OEM style) - se comanda din afara UE (nu china) (aprox 100 EUR) modul incalzire scaune: 3AA 959 772 - 1 buc x aprox 480
    6 points
  23. @ShadoWzZ, clar. Oricum masina, in ciuda greutatii, se misca foarte bine. Eu personal nu simt diferenta. Poate daca era stoc de 130 cp, se simtea ceva. Legat de roti, dupa cativa ani cu Nankang sau alte branduri mai low cost, am trecut la Toyo Proxes Sport. Am trecut si de la 215 35 19 la 225 35 19. Din experientele altor cunostiinte cu gumele astea, ar ajuta mult la aderenta, Toyo-urile. Ramane de vazut la vara. Cert este ca sunt mai silentioase decat Nankangurile (am apucat sa ma plimb putin cu ele, inainte de a insonoriza masina). Capacelele au ajuns si ele!
    6 points
  24. Hai sa va zic si parerea mea: urmeaza un post mai lung! Eu sunt maniac cu intretinerea unei masini. Toti prietenii imi zic asta. Am nspe produse de detailing si piesele tot timpul sunt OEM sau mai bune decat OEM. Cazul meu: O3 luata de noua de aici (100.000 km actual) si un Volvo V40 (185.000 km) luat din Olanda ambele din aceleasi an, Skoda mai batrana cu 6 luni. Pe partea de aspect, daca masina nu a fost lovita arata clar mai bine decat una din Romania. Eu Skoda o tin in curte, la casa dar la cumparaturi cum zicea si @tavitara nu pot sa o iau cu mine in buzunar
    6 points
  25. Salutare, Pot sa lamuresc eu situatia rotilor temporare. Garantez ca nu a fost nicio "manevra" facuta de dealer. Masina a fost primul Formentor ajuns in Bucuresti si ne doream sa-l punem pe strada cat mai repede. Din pacate, a ajuns cu o janta lovita de pe transport si termen de livrare pentru o janta de genul acela nu exista la momentul respectiv. Variantele erau sa tinem masina pe dreapta fara sa stim un termen de livrare pentru janta sau sa schimbam rotile cu unele de pe o masina pe care nu o foloseam. Evident ca, am ales sa folosim masina. Intre timp, masina s-a si vandu
    6 points
  26. Salutare tuturor. Astazi am finalizat un retrofit inceput acum cateva saptamani impreuna cu @b94uri si anume volan 2021 montat pe tiguan 2020 R line. Dupa ce am citit si recitit bloguri intregi m-am gandit ca solutia este relativ simpla - update gateway la verisunea AG, apoi parametrizare si codare. FALS! Toata operatiunea pana in acest punct a fost facuta cu ODIS 9.2.2 / dupa comparari de loguri, telefoane in strainatate...etc update la ODIS 12.2 am codat volanul. Stergem erori si la final ne alegem cu ACC nefunctional. Am luat-o pe firul logic
    5 points
  27. 5 points
  28. Update: 120.021km (puțină simetrie) A mai trecut o iarnă fără nimic de semnalat. Am mai schimbat un set de becuri Osram Night Breaker Laser pe faza scurtă. Am făcut o excursie prin Moldova în perioada vacantei școlare. Mai aștept puțin și voi reveni la jantele de 16” cu anvelope de vară. În continuare foarte mulțumit de mașină. Până în toamnă mă voi decide cu ce o înlocuiesc.
    5 points
  29. 112000 km: Dupa cum ziceam in postarea anterioara, am vrut sa schimb distributia - zis si facut: 03C109509P - Sina ghidaj lant distributie OE 03C109469K - Patina lant distributie OE 03C109507BA - Intinzator lant distributie OE 03C109158A - Lant distributie OE 038103085E - Simering distributie arbore cotit fata OE 03C109287G - Garnitura distributie OE Mecanicul mi-a aratat patinele originale si aratau ok, schimbul a fost oarecum prematur, dar vorba aia, better safe than sorry Una din rolele de la cureaua de accesorii incepuse sa faca zgomot
    5 points
  30. 236.000 km : schimbat azi termostat ( facea figuri cateodata, scadea apa cu ~ 10 grade cand stateam pe loc cu clima ON, si parca urca greu in conditii de trafic normal ; verificare pe rampa de rutina, totul perfect. P.s: am vandut in sfarsit audi Pejoul e nepornit de 1 luna + dar bag mana in foc ca o ia la sfert 😄😄😄 Asteptam vremea buna sa dau din nou un glaze pe ambele.
    5 points
  31. Work in progress. Le: in lumina naturala masina arata ca noua. Ce sa mai, ii curat interiorul, bag niste odorizante si o bag pe Autovit, la un pret la care sigur nu voi fi sunat decât sa fiu injurat. Asa ma mint ca "eu am vrut" dar "nu s-a dat". PS: cine ma poate ajuta cu niste coduri pt arcuri si amortizoare de la suspensia non-sline?
    5 points
  32. E continuarea povestii de mai acum o luna. Dupa ce s-au urcat cainii cu picioarele pe ea era necesar un tratament de...cosmetizare. Asadar, polish. A fost facut punctual sau local pentru ca vopseaua arata aproape impecabil, eu nestergand masina dupa spalare. Doar strictul necesar.
    5 points
  33. Nu trebuie sa citesti E un topic unde fiecare se plange de ceva
    5 points
  34. Eu am doua schimburi cu ravenol vmp usvo si daca sta 2-3 zile, la pornire se aud tachetii. Nu mi se pare ca ofera prea multe la ce pret are. Pentru urmatorul schimb am cumparat original VW norma 0w30, la un pret mult mai mic.
    4 points
  35. Clar nu inlocui jantele cu altele, asa trebuie sa arate un R32, si oricum la reconditionare vor iesi ca noi
    4 points
  36. Va multumesc tuturor pt. aprecieri si ma bucur ca macar tura aia v-a distrat un pic (stiu ca din pacate nu prea se transmite pe video ce se intampla in masina, si asta e cam plictisitor la turele in care merg la timp/n-am masini prin jur). @GabiAB Ma bucur sa aud ca iti fac pofta de circuit ... e cel mai sigur si mai distractiv mod de a te bucura de o masina, zic eu @Rave la 1:07 doar pare exagerata frana, insa la 1:30 am destabilizat-o un pic prea mult. Din fericire, trasa overall si viteza pe viraj au fost ok. Tura a fost la 0.15s de optimal best-ul zilei, iar timpul
    4 points
  37. @detinator 1. Passatul meu B6 din 2010 "Euro 5", avea soft care truca emisiile de noxe. Degeaba erau cu adblue câteva motoare, că și acelea aveau soft trucat. Plus că Mercedes folosea adblue din 2005, deci nu e invenție a VW. 2. S-a dovedit că emitea de 20 de ori mai mult NOx decât valoarea declarată, nicidecum că erau înaintea normelor de poluare. 3. Prima mașină electrică cu patru roți, a fost produsă în 1888, deci nici aici nu au fost primii 4. Ce credibilitate mai are ceea ce declarau ei? Odată ce au fost prinși cu o asemenea înșelătorie, e foarte posibil să fi trucat
    4 points
  38. Salutare, salutare! Nu ne.am mai auzit de mult si restrictia pe Germania cu guvidu tot nu se mai ridica o data sa fac si eu MTM.ul ala... Pana una alta mai vin cu vesti! Am schimbat tampoanele de la motor si cutie, din cauza ca masina a stat mai mult decat sa mearga, tampoanele s.au “lasat in jos” si am decis sa le schimb, diferenta la confort fiind una simtitoare, la fel incepuse sa faca fite canistra de carbon care la fel posibil din cauza varstei sau cine mai stie ce dadea eroare de incorrect fuel flow sau ceva de genul. Ei bine dupa ce am schimbat.o a fost o diferenta dementiala la accel
    4 points
  39. Incepand de azi ,pentru urmatoarele 10-15 zile, masina intra la vanzare. Se vinde doar in cadrul forumului.
    4 points
  40. Pentru ca schimbul volanului s-a facut la cererea mea, fiind beneficiarul direct, pot spune ca nu exista castig de fuctionalitate sau ca era o necesitate. Cel mult un grip mai bun si prin faptul ca este ceva mai gros fata de modelul stock. Nu cred ca ai de ce sa iti ceri scuze, dar nu intotdeauna un retrofit inseamna o imbunatatire a functionalitatii sau a necesitatii. In acest caz, pentru majoritatea este vorba doar de o piesa cu design diferit si actualizata la gama 2021.
    4 points
  41. @yeeeeman, legat de depasirile regulamentare si mai mult decat atat , in siguranta : - nu depasesti niciodata doar ca sa depasesti ci doar cand e nevoie si doar cand e posibil , in niciun caz la limita - nu depasesti doar ptr ca masina din fata e mai ieftina si nu te simti bine - cate cazuri .... - nu depasesti doar ptr ca masina din fata e mai sumpa si vrei sa ii demonstrezi ce poti - cate cazuri ... - nu depasesti cand se mege in coloana doar ca sa fii cu o pozitie mai in fata Si ar mai fi multe ... @ili2k2, ai dreptate
    4 points
  42. Aproape 6 luni si 5000km facuti 50/50 oras/in afara. Se comporta si prezinta mecanic excelent la aproape 85.500km. In ultima perioada am destule ganduri spre alta masina cu o putere mai mare.. simt totusi lipsa unor 200cp sau macar 180..venind de la un GTI n-am sesizat asta la prima vedere insa... 😀 it is what it is.
    4 points
  43. Pentru ca ecranul ceasurilor este prea glossy si reflecta o parte din lumina am decis sa pun folie.Cu aceasta miscare impusc 2 iepuri: protectia clascia oferita de folie si disparitia reflexia luminii. Rezultatul optic este unul imbunatatit🙂
    4 points
  44. Eu am 1.5 TSI 150CP, am 20000km si nu am comlletat ulei niciodata iar pe joja arata foarte bine si clar pana in aprilie cand am revizia nu o sa ceara ulei. Eu zic ca toata treaba despre uleiul papat este modul de a face rodajul(sau macar conteaza in anunit procentaj). Pana la 1000km am mers foarte linistit si facuti doar in exterior cu 2800rot/min maxim(am plecat in concediu cand masina avea 100km si am vebit cu 1200km acasa) apoi pana la 3000km am menajat masina de ture mari dar am crescut spre 4000rot/min. Concluzie, cu putina rabdare la inceput masina nu papa ulei iar din cand in cand verif
    4 points
  45. Tu esti tu, altii-s altii. Nu toata lumea vede periplul descris de tine ca fiind ceva comod, placut, reconfortant. Nu toti sunt sa zicem curajosi Solutia asta ar fi intradevar cea mai ok, avand in vedere conditiile bune din DE, civilizatia lor. Ca masinile pentru vest sunt mai bune, ma indoiesc. Nu cred ca vopseaua e mai groasa acolo si mai subtire la noi, dau un exemplu. Posibil sa se trimita masinile cu mai multe defecte la noi, asta da. Insa ma indoiesc ca exista diferente mari. In orice caz, eu am observat ca la noi exista o pata de civilizatie in Vest. Am vazu
    4 points
  46. Superb 3, 2.0 TDI, 190 cp, DSG7, 4x4, combi, livrata in aprilie 2019, aprox. 60k km pana acum, masina de companie, interval flexibil. 1. dupa fiecare 14k km, se aprinde becul de ulei, si este la minim pe joja. trebuie completat cu aprox 1 litru, pana acum am facut de 4 ori 2. parbrizul calitate foarte slaba, plin de "inflorituri" si ciobituri 3. la 43k km, etrieri blocati pe spate. Colegul meu cu masina livrata in aceeasi zi, identica, o patise cu 2 saptamani mai devreme. Necesar, schimb discuri si placute pe spate, lichid de frana nou. 4. Completare cu antigel
    4 points
  47. Back from Bansko, 6.8l/100 media daca mai conteaza, deja 100500km and going smooth @nsmpana cand o mai tin? din moment ce merge atat de bine si am trecut de 100mii probabil nu mai este de vandut ci de tinut in familie .. dar pentru mine inca nu stiu, am facut un test drive cu CX5 (benzina 2.5, fara turbo) si m-a dezamagit (tinuta de drum, balansul la viteza - mi s-a parut efectiv nesigura la miscarile volanului, zgomotul si acceleratiile, atat de pe loc cat si din mers), ma intreb pana la urma daca un SUV este de mine sau nu, asa ca gandul meu ramane tot la un A4 quattro (daca e sa
    4 points
  48. Fosta masina de scoala. Vanzatorul devine agresiv verbal si nesimtit daca i se atrage atentia asupra acestui aspect si bate campii cand vine vorba de butoanele extra de la plafoniera. https://www.olx.ro/oferta/vand-vw-golf-vi-match-2013-2-0-tdi-140-cp-model-de-top-IDex3BA.html
    4 points
  49. Am zis ca prind o poza la 111111km, mi-am adus aminte la 111121 😅 In alta ordine de idei, sa tot avem parte de temperaturi de 15 grade si 0 nori in februarie 😎 Desi au rasarit in ultima vreme spalatoriile self service ca ciupercile, la una singura am gasit pana acum POS - mult mai convenabil decat sa ma lupt cu un aparat care vrea doar bancnote impecabile 👍 Urmeaza foarte curand revizia si schimbarea distributiei... din ce am observat in topicul pentru 1.4 122cp, nu scapa motor CAXA fara distributie schimbata dupa ~100k km, asa ca o fac preventiv. LE: Am zis la
    4 points
  50. Cand am cumpărat masina avea deja ambreiajele uzate, primeam eroare pe cutie la anumiti KM. Dintr o data m am trezit ca au inceput sa licare consecutiv literele in bord. La o constatare au identificat ca ar fi calculatorul mechatronicului, l am inlocuit, in noul calculator a scris direct softul TVS. Intre timp i am facut Stage 1 la care am câștigat 33 cai conform testului Dyno. Cu ambreiajele am mai mers un an pana a picat ambreiajul pentru vitezele pare ( au picat dupa un drum Bucuresti-Oradea in timpul concediului...) Inapoi la București am venit folosind doar vitezele impare...
    4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept