Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 19.02.2024 în toate secţiunile

  1. Incet incet, mai bifam lucruri de pe to do list. - Înlocuit kit de brate complet, Lemforder - Înlocuit carenajele aftermarket cu unele originale. Nu recomand carenaje aftermarket noi. - Înlocuit amortizoare spate (Bilstein) - Am trecut la placute față ATE Ceramic. Inițial am avut Brembo, dar scârțâitul lor m-a făcut sa revin la ATE. - Buson ulei + antigel de Audi R8. Din păcate cel de antigel nu pot sa îl pun. Lovește în capota. Next -> Revizia airride. Voi duce masina la AFS, în București unde se vor ocupa baietii ce au și montat sistemul de Airride de la Airlift.
    9 points
  2. 8 points
  3. Pana la volan...iar am comis-o: alcantara, full electric, incalzire fata spate, masaj stanga dreapta
    8 points
  4. Piese de rezistenta pe ultima luna: reconditionarea a 2 seturi de xenon oem generatia 1. Curatat, refacut carcasa detetiorata, curatat lupe si sticle, refacut si gresat suruburile de reglaj, refacut cablajul,refacut oglinda faza lunga si vopsit ornamente lupe. Multa munca.
    7 points
  5. Acel moment când e mai ieftin trailerul pana la București decât benzina consumata Masina merge la AFS pentru revizia la airride. Planuiesc sa imi mai fac un set extra de amortizoare pe fata cu perne pe ele. Iar la următorul schimb, peste 4-5 ani, sa nu mai fiu nevoit sa bag un drum pana acolo doar pentru atat. Din păcate, nu am apucat sa ma înscriu si cu Skoda la Dropdown, un eveniment auto mai mare din Bucuresti unde voi face partea din echipa ce reprezinta RoDrag (noua organizare a drag-racingului din România). Va aștept acolo pe cei interesați sa vedeti atat masini de expoziție, cât și oldtimers, mașini de competitii etc. Vor fi prezenți și cei de la DOP, Carsx, WRT, Completechip impreuna cu masinile lor de prezentare.
    6 points
  6. Eh, tanculetul a atins 260.000 km si a beneficiat de o revizie de ulei si filtre si un set de jante 17 originale Phaeton.Nu am reusit sa gasesc ceva satisfacator decat in Germania, cu tot cu transport 600E dar sunt ce trebuie. Am avut ceva emotii pentru ca mai aveau un set la fel dar mai urat si ma gandeam sa zica: eh, romanisten, le trimitem pe alea naspa dar nu. Sunt enervante cele de 19, se simt toate denivelarile plus ca am mers la cineva cu aceeasi masina dar cu jante de 17, diferenta enorma.
    6 points
  7. Mic update… Revizie 30k, 9 litri ulei, filtru ulei, filtru aer motor, filtru habitaclu. Garantie: led spatar scaun pasager, se aprindea incomplet, s-a inlocuit sursa (banda este fibra optica, led-ul este intr-un capat). Pentru asta s-a facut interogare online cu fabrica, s-a comandat piesa si am lasat masina in alta zi ca nu stiam cat dureaza efectiv (in final s-a rezolvat in vreo 40 de minute) dar apucasem sa dau v8-ul pe… tramvai. Consumuri de 20+ mai vazusem dar acum era alta unitate de masura. E prima data cand merg cu electrica in utilizare zilnica fara sa fie un drive test, are plusuri.. la viteze mici e liniste ca in A8, e inchegata, vizibilitate buna, raza mica de bracaj. Materialele sunt simple, bordul e minimal dar nu ai nevoie de mai mult, chiar draguta. Revenind la A8, in ultima saptamana am folosit-o din nou ca daily, am prins si aglomeratie de oras, asa am bifat primul plin sub 400km, cu 65,7 litri pentru doar 396km, o medie de 16,6. Rezonabil dar necesar, Tiguanul era in suferinta cu un senzor si il asteptam sa vina (o sa scriu pe pagina dedicata). Si poza de final: nu e filmul Transporter ci doar o tenta catre o fransiza similara cu agentul double-o-seven!
    5 points
  8. După o absență destul de lungă în care am regandit de 5 ori evacuarea si am reușit într-un final să am sigle pe mașină, revenim în forță cu prima participare cu Beetle la un eveniment auto. Weekendul acesta masina a fost prezentă la Dropdown iar pasionații acestui model au fost mai multi decat ma așteptam.
    4 points
  9. Masinile folosite la drive test sunt foarte bune. Hai sa ne gandim ca aceste masini aduna cateva mii de km, rare ori zeci de mii. Faptul ca sunt masini de drive test si se urca mai multi potentiali clienti sau le mai folosesc cei de la dealer sa se deplaseze pe ici pe colo este egal cu zero. Apar eventuale mici semne din neatentia sau nepasarea unora ? Numa bine motiv de negociere. Chiar nu mai scapam niciodata de meteahna asta romaneasca, pur si simplu tampita, ca daca o avut masina bara vopsita, pai nu mai e buna ? Jesus ! Important sa fie masina ok si daca tie iti place masina X, o iei din sursa sigura, km putini, garantie, tot tacamul...si mai si stii ca fix masina aia X tu o cauti si pe aia o vrei, pai o cumperi frate. Hai sa desfintam tot ce inseamna masini din flote de Weltauto de exemplu (masini practic la final de leasing cele mai multe) sau alt gen de asemenea parcuri auto, ca poate o fi avut o bara vopsita sau o usa sau un parbriz schimbat. Pe principiul ca daca ne taiem la deget cu cutitul, restul vietii nu mai folosim nici cutit si nici mana aia cu degetu taiat. PS: Necesitatea vopsirii unui element poate surveni la 2 km dupa ce ai plecat cu masina aia nou, tzipla, din showroom sau poate chiar cand e adusa cu trailer-ul de noua, se descarca, ajunge sa sufere o dauna, intra direct la vopsit si peste 3 zile cand tu client ai livrarea, ti se livreaza masina. Da tu esti impacat ca ai luat masina aia mult visata, noua, tzipla. Sau poate chiar dupa ce masina iese pe poarta fabricii, te miri ce pateste si o mai baga inca odata la vopsit, iar clientul e anuntat ca se intarzie livrarea cu 10 zile gen. (asta o spun eu, care am lucrat niste ani in reprezentante si am vazut destule)
    4 points
  10. Am reusit sa vopsesc si etrierele spate, urmeaza sa le montez astazi si sa aerisesc sistemul.
    4 points
  11. Pentru un copil de 19 ani si fara experienta la volan n-as cumpara decat maxim o Fabia/Rapid 1.0 tsi, in acelasi buget. Ma aflu in aceeasi situatie ca tine. Prefer o masina cat mai simpla, care sa nu genereze probleme de fiabilitate, ieftin de intretinut si usor vandabila, pustii se plictisesc repede. 😀 Oricum ar fi, nu-i cumpara o masina care sa stea prin service, in loc sa o foloseasca. Bafta la cautari!
    4 points
  12. Rezultatul pentru volanul de R si unul de G4 Pacific.
    3 points
  13. @acidone77 sa speram ca va iesi bun, cel putin pe o garsoniera cu 7 locuri. Pana imi fac curaj sa ma apuc de manopera stage 3, tot o lungesc cu niste distantiere de H&R , parca nu mai arata ca un iepure care face poo. Pe fata am mers cu 11mm (sper c-o sa intre viitoarele frane), pe spate cu 18mm, singurele cu TUV si cu prezoane lungi.
    3 points
  14. daca l gaseai la 130000 era o chestie, dar sa dai o masina cu 190000 pe una cu 230000 pentru cativa ani nu stiu daca e o afacere
    3 points
  15. Stiu ca cele OEM cu metal sunt mai rare/greu de gasit, eu apelasem la folie aluminiu cu textura si am fost foarte multumit de rezultat.
    3 points
  16. Din setul oem de trimuri imi lipseste manerul sofer. Asa ca facem unul...
    3 points
  17. Da, rezultatul este peste asteptari. Vom vedea si daca acesta rezista in timp si la caldura. Momentan nu am nici o informatie in acest sens. Lupe de Sharan reconditionate: In toata acesta perioada am mai gasit cateva lucruri interesante : 1. Set trimuri oem - Aluminiu. Lipseste doar manerul sofer. Stare foarte buna. 2. Un set de grile Bora in stare acceptabila.
    3 points
  18. Asta ai inteles din ce se intampla zi de zi in aceasta tara ... ca avem ceva cu noi insine ? Cand o sticla de apa plata de 0.5 a ajuns 3 lei ? Cand ajungi acasa sa mananci si observi ca nu ai fost atent ptr ca ai si alte probleme , iar ce ai cumparat azi expria azi ? Ptr ca exista angajati platiti sa puna in fata tot ce e vechi ? Cand tin in depozite tot ce e proaspat ca sa poata vinde ce e vechi ? Iar alimente care expira peste 10 zile sunt deja umflate si alterate ? Pentru ca nu au fost depozitate si transportate cum trebuie ? Cand comanzi mancare la restaurant care se crede de top si primesti cartofi prajiti jumatate stricati ptr ca la " pachet " mai pot scapa de marfa stricata in loc sa o arunce Da , mere si eu cumpar romanesti ptr ca sunt mai bune Dar nu poti trai doar cu mere , e vorba de tot , general , si general totul e mai scump si mai prost aici din simplul motiv ca legile nu se aplica decat ptr cei mici Atunci sa mergem pe ce spun prietenii nostri paraziti : Ne place sa ne plangem cand e bine, ca asa ne vine Cand e rau, e rau de tot, da' inca e bine
    3 points
  19. Ieri am ajuns acasa. Desi sa incalzit e zapada naturala cat vezi cu ochii. Marea majoritate a partiilor sunt facute pe partea de nord . Doar in partea de jos e putin mai moale . Ei zic ca stratul de zapada e inca 30-120cm,31 din 35 partii sunt deschise.
    3 points
  20. Până la urmă m-am hotărât la mașina din Budapesta, are 4 ani garanție fără de 2 ani cea din Praga, deși avea opțiuni care îmi plăceau mai mult cea din Praga. Mă și simt mai în siguranță, fiind din Timișoara și la nevoie aș putea chiar să o duc la ei pentru eventuale probleme de garanție. Aceasta este câștigătoarea: https://www.dasweltauto.hu/vehicle/485910566 Aceasta este pierzătoarea: https://skladovevozy.volkswagen.cz/car/V-2021-0652895-CZ Mulțumesc mult pentru încurajări.
    3 points
  21. Ca și persoană fizică plătești o dată TVA, în cazul de față în Cehia și nu mai recuperezi nimic. Ca și entitate juridică e altă poveste, se plătește tot o singură dată dar poți lua cu taxare inversă.
    3 points
  22. Cu 0.27L Oil ash mașina ta are cca 400k km reali. Filtrul se încarcă cu 0.07L la fiecare 100k km. Pune un ss și cu presiunea diferențială.
    3 points
  23. Săptămâna trecută am avut un drum la București și am prins ploaie tot drumul, o ploaie susținută pe alocuri. A doua zi m-am uitat la stopuri să văd dacă sesizez vreo pătrundere de lichide, dar nu am văzut decât mizerie pe exterior. Acum două zile am spălat-o și chiar am staționat cu duza de la pompă cu presiune pe mai multe direcții și din nou par etanșe. Așa că @Doomy să știi că m-am mai liniștit. Cel puțin pentru o vreme!
    3 points
  24. Salut, Revin cu noutati. Masina este gata si da, sunt (inca) in rodaj. Voi incerca sa dau cat mai mult informatii, folositoare sper, celor care au acest tip de motor. Produse inlocuite: Supape admisie/evacuare, ghiduri si semeringuri supapa, tacheti, garnitura chiulasa, bolturi chiulasa, pod axe came, garnituri distributie, pistoane, cuzineti biela, suruburi biela, cuzineti arbore cotit, semering arbore, semering palier, distributie balansieri, distributie mare, flansa apa chiulasa, flansa apa turbina, senzor temperatura chiulasa Valva PCV Freon (completare), antigel, ulei, filtru ulei Recomandarea este ca dupa reconditionarea motorului primii 1000 de km sa nu se depaseasca 2500 RPM. Pana in momentul de fata am condus masina in jur de 450 de km in acest mod. Ca fapt divers consumul mediu de benzina Ramnicu Valcea - Bucuresti a fost de 4,8 l/100 km (pentru mine, cel putin, este un record). Astazi i-am facut si ITP-ul (din intamplare expira in cateva zile) iar totul a iesit impecabil (noxele, de exemplu, au iesit fix valoarea declarata de producator la iesirea din fabrica). Evident consumul de ulei a fost 0 pana acum. Dupa 1000 de km voi schimba din nou uleiul cu Fuchs 5W-40 Titan Flex 3 iar incepand de atunci voi efectua schimbul de ulei la fiecare 10.000 km. A doua recomandare este ca intre 1000-2000 km sa nu se depaseasca 3500 RPM. Dupa 2000 km motorul va fi rodat. In concluzie: sunt foarte multumit de rezultatul reconditionarii si recomand cu incredere FRM Garage. Multumesc din nou celor( @Doc Morelli , @aysmen) care mi i-au recomandat initial! A fost o experienta din care cred ca am invatat destul de multe iar Robert a fost foarte transparent si mi-a dat toate informatiile (cerute, sau nu :) ).
    3 points
  25. De fapt nu e viziune E vizuina , aici s-a bagat UE , e prea mica si acum nu mai stie cum sau daca e bine sa iasa Sta si se uita cum se joaca ceilalti pe afara pacalindu-se ca se simte in siguranta
    3 points
  26. Lasati glumele cu anvelope de zapada/gheata/scandinave la 18-20C in aer.
    3 points
  27. "Noul " volan are airbagul lui. Se vede in poza. Airbagurile volanelor ( standard si R) nu sunt interschimbabile datorita formelor diferite.
    2 points
  28. Consider ca imi lipsea un singur element la interior : volan R line. Update-urile facute pana acum trebuiau finalizate cumva. Mega incantat de achizitie. Un pret bun, buton de acc, buton telefon si fara padele. Am 2 variante: incerc sa reconditionez piele. Daca nu merge , o sa il retapitez.
    2 points
  29. Pe masina am deja pacific. Starea actuala :
    2 points
  30. Revin cu informatii,in primul rind,atunci cind cumparati injectoare,si puteti sa le vedeti inainte de a le plati,asigurati-va ca sint asa cum spune vinzatorul,adica noi,reconstruite,reparate,sh,etc. Toate injectoarele noi,au duzele inscriptionate cu laser,pe exterior,vizibil. Injectoarele reconstruite,pot fi partial reconstruite,adica duza noua,si restul vechi in interior,sau piesele din interior noi,si duza veche,cereti detalii.Repet,duzele noi sint inscriptionate pe exterior cu laser. Injectoare. Injectoarele reparate,de asemenea,se pot repara folosind piese noi,sau nu,asa ca cereti raportul cu rezultatele testelor facute in bancul de probe.In realitate,daca pompangiul sau vinzatorul vrea sa va pacaleasca,o poate face in multe moduri.Rapoartele nu pot fi falsificate,intrebarea este daca cel prezentat este de la injectorul care vi se vinde.Ca o garantie,ar trebui ca raportul sa fie facut pe numele cumparatorului,numai ca uneori,cei care le vind nu sint pompangii,sint intermediari. Injectoare SH,sfatul meu este sa nu cumparati niciodata asa ceva,decit daca sinteti prezenti in momentul in care dupa o prealabila testare,direct pe masina de unde provin,se scot si vi se inmineaza in acel moment. Aici aveti duze curatate cu ultrasunete. apoi duze noi cu inscriptiile caracteristice
    2 points
  31. Facem un mic update si la exterior. Sunt curios cum vor arata cele negre. Asa arata acum :
    2 points
  32. 3 sunt destule. E treaba fratelui meu ce face cu aceste 2 seturi 😁. El are 2 Golfuri 4 ( Un GTI si un AXR break ).
    2 points
  33. Acum mai trebuie si alta masina, sa nu stea atatea faruri degeaba? 😀
    2 points
  34. 10 ani m-am chinuit sa obtin la tara rosii ca pe vremuri , nu mai exista nicio sansa , nu am de unde sa iau seminte , toate au suferit mutatii genetice , nu mai exista E adevarat ca nu se compara cu nimic de pe piata sau de la nicio gradina care vinde , pana si cele necoapte sunt dulci Dar tot nu sunt ce era odata , departe ... Iar de stricat , evident ca se strica 50% orice as face Am renuntat , stresul era prea mare Asta e ghinionul celor care am apucat sa mancam fructe si legume cu gust natural cand mai existau inca Pot manca 20 de pere din parul meu natural de 30 de ani din spatele casei si nu am nimic , e ca si cum as bea apa Daca mananc o singura para din comert , indiferent de unde , am pus-o Cand eram mic stateam toata ziua in vie prin august si puteam sa mananc 20 de struguri pe zi , amestecam tot , bordeaux , producatoare alba , neagra , etc Acum orice struguri as cumpara fac vanzare la Zewa Da ,ce e romanesc e mai bun putin ca ce e de dincolo , la fructe si legume , dar nici vorba de diferentele care erau odata , nimic nu mai e ok Cei care vand fructe si legume la marginea drumului sunt la fel ca cei din piata , ma apuca rasul cand vad masini oprite pe Dealu' Negru la diverse tarabe cu fructe si legume sau la nespalatii aia cu cas de pe Valea Oltului ( ati fost vreodata sa vedeti cum le prepara si ce fel de oameni sunt ? - or fi cativa ok , dar majoritatea ... ) Cand merg spre Oradea in zona la pescuit trec prin Pericei ( langa Simleu Silvaniei , dupa Zalau ) unde la fiecare casa se vinde ceva ca toti sunt gradinari , cartofi , ceapa , rosii , tot ce vrei Va spun sincer , ce legume erau acum 15-20 ani si ce legume sunt acum acolo la vanzare ... diferenta uriasa Am vorbit cu ei , majoritatea au reununtat din comoditate sa mai usuce si sa pastreze semintele lor de la un an la altul si au cumparat noi in primavara Si asa in 20-30 de ani au disparut genele semintelor autentice cu gust adevarat On topic - faina masina , drumuri bune in continuare
    2 points
  35. Tu cred ca nu ai fost in UK Ba da e totul mai scump/ si prost in conjunctura asta numita tara, iar lumea incurajeaza cumparatul de la asa zisii "producatori locali" care nu respecta nicio norma si niciu minimul de igiena necesar. Toate mizeriile de mancaruri se aduc in Romania pt ca Mirel din Turnu Magurele prefera o porcarie ieftina si romanesca,decat un produs fin de la "straini". Calitatea produselor din Italia/UK/Germania etc n-ai sa o intalnesti niciodata in Romania.
    2 points
  36. Un pic de curățenie în regim DIY, cu doi bureți de microfibră, umeziți și spălați de câteva ori. Nu e o aducere la condiție de showroom dar piticul ăla nebăgat în seamă de prea mult timp trebuia calmat puțin. Curățat general compartiment motor, curățat colector perimetral trapă, curățat cele patru căpăcele de scurgere de la tuburile trapei, inspectat "marele recall la eleron", adică două șuruburi înfipte în tablă care prind bandoul negru de sub spoiler, măcar le-au pus simetric... ar fi deranjat alt pitic. Odată efectuat recall-ul la eleron simt cum am ridicat cu 1000% gradul de siguranță rutieră, cei cu cauciucuri slick vechi de 10 sezoane pot ieși acum liniștiți pe strasse. Ipse dixit !
    2 points
  37. Lipsa echilibrarii motorului afectreaza in timp .
    2 points
  38. am atasat aici cateva print-screen-uri in care se vede ce se intampla cu evacuarea, la rece, cand se forteaza incalzirea catalizatorului. Kangaroo-15tsi-dpca-ecu-v1910.pdf
    2 points
  39. Cu anvelope de vara am reusit 0-100 in 4.68s , stage1, sub cupra vz310cp. Deci chiar e alta masina, multumesc inca o data MRC @C Z R
    2 points
  40. Am luat un set kumho pt masina electrica si a trecut iarna cu brio . Sunt bune anvelopele , am mers si pe zapada cu ele , incetuc binenteles
    2 points
  41. @dumi_DC - nu s-a modificat consumul, am mers in paralel cu un coleg - aceeasi masina(la el stoc), in acelasi regim de condus, fix acelasi consum a iesit, deci sunt super multumit. Sigur ca in sarcina consuma mai mult dar la mers linistit e identic consumul. o sa vedem la stage 3
    2 points
  42. Sa mai punem ceva si pe acest topic: Ieri am facut si eu un mic test: am venit de la munte, Valea Doftanei -DN1-A3-Centura-Casa, cam 142 Km, viteza medie 72Km/h, 2 persoane , fara cine stie ce bagaje, 120-125 Km/h pe A3, mers linistit si fara excese, am avut 7.5L consum. N-am mai vazut de mult timp asa valori , eu in general scot 9.5-10L la dus si ceva mai putin la intoarcere (ca deh, e la vale ).
    2 points
  43. Am tras o fuga la munte, foarte placut impresionat de butonul offroad: Cel mai relevant video :
    2 points
  44. Daca tot e weekend, mi-am facut putin timp pentru Baloo🐻, l-am spalat bine dupa "urechi", desi nu era foarte murdar, insa imi place sa fie "tzipla" permanent 😄, aspirat interior, sters tot bordul, ceasurile, consola fata/spate, trimurile, fetele de usi, (cu solutie+microfibra) spalat toate geamurile pe interior cu solutie+hartie absorbanta moale si i-am verificat/umflat "labele" cu presiunea trecuta in cartea tehnica. (2.5 bar/fata, 2.3 bar/spate-fara pasageri suplimentari si bagaje, in caz contrar VW recomanda o presiune si mai ridicata in anvelope) Am verificat din nou toate fluidele, fiind inca la max, ne indreptam cu pasi repezi spre 100 000 km in confort de top si liniste suprema, masina pluteste pe autostrada si te invita sa setezi pilotul automat la o viteza decenta de croaziera, spunandu-ti parca: "Aseaza-te bine in fotoliu, seteaza suspensia in modul confort 1/4, regleaza temperatura ambientala la 22.5 grade pe toate cele 4 zone, nu iti fa griji, nu voi deschide trimurile sa te "suflu" in fata prin gurile de ventilatie, da-i play la muzica ta preferata si relaxeaza-te, de aici ma ocup eu!" 😄
    2 points
  45. Salut si eu sunt de curand posesorul unui Tarraco 2.0 TDI 150cp 4Drive. La fel consumurile in oras, inca mai fac cate un kick down si sub 10 nu consuma. In afara nu stau dupa moscaiti cu 80km\h undeva la 6,5-7. Nu prea urmaresc atat de mult consumul ... dar per total la cat de bine arata (fata de un kodiaq) merita cei 1l in plus
    2 points
  46. Salutare! Masina a ajuns intre timp la 185.000 km si urmatoarele retrofituri: - camera spate - AID nou - am pastrat nr de km reali - lampi LED oem la numere - folie spate ceramica 80% - vroiam cat de cat OEM look - husa baterie Ca probleme intalnite pe parcurs.. mentionez ca am ramas fara caldura pe partea dreapta a masinii si am inlocuit caloriferul de bord precum si aeroterma care uneori se bloca efectiv si scotea un sunet ciudat. Pe vara am pregatit niste jante Aspen pe 16' cu specificatiile recomandate pentru acest motor si anume 6J x 16 ET48. Cam atat momentan. La vara urmeaza sa schimb trimurile.. sa fie alea negre. Ma tenteaza sa pun niste H7 LED.. au aparut acum Osram care ar fi legale in alta tara dar poate se gandeste RAR si la Romania intre timp.
    2 points
  47. @akon daca ii rogi frumos, te rezolva si dealerii din ro. Acum multa vreme, i-am aratat configuratorul din cz baiatului cu care am configurat masina si a zis: se rezova, optiune de culoare speciala.
    2 points
  48. Ne aflam , ca omenire , intr-un moment total nepotrivit pentru orice schimbare tehnologica majora Este imposibil sa implementezi ceva nou la scara mondiala intr-o perioada in care ziua de maine nu se vede clar Tot ce ai , tot ce faci , tot ce visezi , tot ce planifici , e un castel din carti de joc Are nevoie de liniste , calm si stabilitate Tocmai aceste trei componente incep sa dispara cu fiecare zi ce trece
    2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!