Jump to content

Leaderboard

  1. tavitara

    tavitara

    Membru Level 2


    • Points

      36

    • Posts

      1,829


  2. Emy D

    Emy D

    Membru Level 2


    • Points

      25

    • Posts

      2,305


  3. EmilianPop

    EmilianPop

    Membru Level 2


    • Points

      24

    • Posts

      211


  4. cristi511

    cristi511

    Membri Seniori


    • Points

      22

    • Posts

      2,119


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/27/2024 in all areas

  1. Pana una, alta.. teach 'em young! Mi se pare amuzant cum pentru un copil de aproape 4 ani, nu contează anul, km sau ce marca e. Le place sunetul, le plac luminile, și tot timpul, cel mare alege Skoda când e de mers undeva, chit ca cealaltă masina din familie e cu 20 de ani mai tânără 😅
    14 points
  2. Salutari oricui intra pe acest topic, cu inclinatie spre @ToniM😆 Vorbeai despre jurnal. Va dura ceva sa listez ce s-a intamplat cu masina pe parcursul unui an intreg, dar de dragul tau voi incerca sa sintetizez totul cat mai elegant posibil... Sper sa fie de interes nu doar pentru tine, ci si pentru alti membrii ai forumului! Primul pas facut dupa ce am deschis topicul asta cred ca a fost retrofitarea aerului conditionat. Adica, daca te uiti cu atentie la primele poze postate aici in thread, butonul inscriptionat "AC" este inexistent . Cu rabdare si cu taica-miu, @spido am inceput sa facem inventarul pieselor necesare pentru Climatronic: compresor, conducte, aeroterma, cablaj, unitate Climatronic, radiator etc. 4-5 sute de euro si o saptamana mai tarziu, Polo-ul s-a transormat intr-un frigider Fram 😂... Suspensia - un kit fix de la Bilstein, B12 Pro-Kit ca sa fiu mai precis cu drop de 25 mm pe fata si 30 mm pe spate. Un an mai tarziu, inca nu regret alegerea facuta. Poate doar partea de aspect, spatele masinii n-a coborat cat m-as fi asteptat. Pasul doi, a fost o intermediara sport, direct-flow... S-a schimbat putin sunetul. Apoi am echipat aceleasi jante de A1 cu niste anvelope Uniroyal RainSport 5 215/40 R17. In setupul asta, cu ulei Motul 5W30 X-Clean, am fost cu Polonicul la primul lui track-day la Motorpark Adancata si as putea spune ca i-a fost cam cald... Uleiul a ajuns la 135 de grade, lichidul de frana a fiert si doar speranta m-a mai oprit. In rest suspensia sunt convins ca ar fi stralucit cu adevarat cu un set mai serios de anvelope. Dar oricum, a fost distractiv si am fost cat de cat multumit de masina. Mai departe, am schimbat uleiul cu un Liqui Moly Synthoil 5W40 cu aprobari VW 502 00 si Porsche A40 tratat cu CeraTec in urma unui tratament cu Engine Flush. Motorul a tacut, vibratiile s-au redus semnificativ iar temperatura uleiului a scazut in medie cu 5 grade. Una peste alta, foarte multumit de noua "zeama". Dupa ulei, am schimbat doi etrieri de frana de pe spate care din pacate au ramas blocati si cu ocazia asta am trecut si la un lichid de frana nou, proaspat, si orientat mai spre performanta: ATE Typ.200. Schimbarile aduse franelor s-au simtit, de asemenea, instant. Iar daca tot am umblat acolo, am hotarat sa vopsesc etrierii in galben cu un kit Foliatec. Dupa aceasta faza, a continuat febra retrofiturilor: lampi la picioare, pedalier de aluminiu Audi S1, tweetere in spate, OPS fata, lampa in torpedou, si un un RNS510. Doar atat, pe restu le-a avut din fabrica 😆 De atunci, Polonicul doar a mers: la evenimente, la munte, la mare. Dar nu m-am putut abtine prea mult si am intrat iar in el... Impreuna cu un drag tovaras i-am confectionat din inox o admisie pe 76mm cu filtru RamAir deschis. Suna a 500 de cai... Ce vorbesc, minim 600 😂 adds to the driving experience cum zic englejii. Apoi masina a fost la un detailing complet cu corectie de lac la George de la G&A Car Wash pe care il pot recomanda oricui, oricand, pentru orice masina. A mai trecut timpul, a dat frigul si am realizat ca nu am jante pentru cauciucurile de iarna cu care cumparasem jantele de A1 asa ca, dupa cateva zile de cautari m-am hotarat la un set de BBS-uri de CrossPolo 9N3 pe care am dat doar 500 de lei, in stare jalnica, bineinteles. Cu putina rabdare, le-am curatat de vopseaua scorojita si oxidul ce se ascundea sub ea si le-am vopsit in Candy White, bineinteles culoare OE Volkswagen Dupa vopsea, au fost la Autosoft, unde au fost indreptate si echilibrate insa dupa operatiunea asta costisitoare, rotile tot au trepidat. Din vorba in vorba am ajuns la baietii de la anvelope.ro, unde Andrei Dragoi, care intre timp mi-a devenit bun prieten, mi-a explicat totul despre jante, anvelope si ce si cum trebuie facut ca o roata sa se invarta perfect rotund, fara vibratii. Am mers pe mana lui, am echilibrat rotile in atelierul lor, iar intr-adevar, masina a rulat pe un covor plutitor in urma interventiei. Asa ca, da, recomand fara indoiala anvelope.ro, chiar daca preturile sunt mai mari. In urma acestei interventii m-am hotarat sa acord putina atentie volanului si schimbatorului si le-am trimis la retapitat cu piele perforata,alcantara si cusaturi albastre... Dupa aceasta iarna, am hotarat sa acord mai multa atentie vopselei: capota era revopsita prost, metalizatul era prost distribuit iin vopsea, acul foarte subtire si sarit pe margini, si ca sa puna capac, avea si o zgarietura pe mijloc. Plafonul a suferit si el la viata lui si ii lipsea un petic decent de lac. Asa ca, am inceput sa ma informez despre lacuri, vopsele etc ajungand sa ma hotarasc la un lac Glasurit 923-255 si vopsea Standox pe baza de solvent. Plafonul, rama trapei panoramice, o bucata de spoiler, fundalul emblemei de pe haion, oglinzile si prelungirile spoilerului au fost vopsite insa in Mythos Schwarz Metallic de Audi, pe cand capota a ramas tot Silk Blau Metallic, ca de fabrica. Nu am apucat insa sa fac niste poze care sa faca dreptate vopselei de cand masina a fost gata... Cam atat, ce putin deocamdata. Las pozele sa spuna ce am omis eu in romanul asta 😂
    12 points
  3. Salutare, i-am facut un mic "upgrade" golfuletului....am montat un kit Eibach SPORTLINE. Rezultatul in pozele de mai jos, personal imi place foarte mult!
    10 points
  4. Merita, pana nu mai merita. Dupa aproape 3 ani si 60k km s-a incheiat etapa electrica pentru mine. Prioritatile s-au schimbat, am revenit la ICE si am redescoperit cat de simplu e sa faci plinul in 3-5 minute si sa ai un confort psihic si o stare de liniste vazand ca ai ~1000 km autonomie. A meritat electrica. Pt mine. Am mers 3 ani 'gratis' economisind 6k euro pe combustibil si tragand linie chiar am iesit pe plus. Daca o mai tineam, nu merita. Pentru ca degeaba incarcam cu 10 lei/100 km daca pierdeam sute de euro/luna din devalorizare. Peste 1 an probabil primeam cu cateva mii de euro mai putin, peste 2 ani probabil primeam jumatate si peste 3 ani probabil nu o mai cumpara nimeni, pentru ca... Electrica Sh. P.s. Is ft faine electricele, se conduc super misto, la inceput esti entuziasmat pentru ca totul e nou, tehnologia noua, pare chiar misto sa stai sa incarci si sa vezi ca mergi mai departe. Pana la un punct, pana cand nu mai e. As mai lua electrica. Dar fie ieftina pt oras pana in 10-12k euro, fie Tesla (pt superchargere). Altfel nu.
    9 points
  5. Naspa , mi-a stricat toate planurile , nu mai iau Bentley
    9 points
  6. Deci fara subventia de la stat de 10.000 ai fi iesit pierdere 4000
    7 points
  7. Salutare tuturor! Dupa numeroase experiente cu modele mai vechi (2 buc Bora, Passat b5.5, Passat b6) am decis sa trec la ceva mai nou, si anume masina pe care urmeaza sa o prezint aici. A fost dragoste la prima vedere, si spun asta din numeroase motive: masina este un mk6 facelift, productie final 2016, provenienta Romania, am luat-o de la un proprietar de nota 10 care a fost foarte transparent, plus configuratia care o face destul de rara printre suratele ei, si anume: - culoare Dark Bronze Metallic (a fost wow factor cand am vazut-o in realitate, pe lumina puternica) - motorizarea 2.0 TDI 150CP cuplata la un DSG 6 trepte DQ250 (destul de rara pe piata, majoritatea fiind benzinare de 1.2 sau 2.0 TDI 110cp manuale) - computer bord Plus cu ecran color - unitate media cu Android Auto si Apple Carplay originala - volanul cu 18 butoane (acesta a fost retrofit realizat de mine ulterior) - dublu climatronic, scaune incalzite, pilot automat, senzori parcare fata-spate, alarma de fabrica, camera marsarier, etc. Legat de configuratia masinii consider ca ii lipsesc doar farurile cu xenon pentru necesitatile mele (mi-ar fi placut tare mult sa le aiba, dar compenseaza prin altele). Toate cele bune!
    7 points
  8. Hristos a inviat! De paste, a venit iepurasul cu un obiectiv nou pentru camera, acum trebuie sa isi faca mana "fotograful"
    7 points
  9. Salutare forum. Si celor pe care ii stiam si care inca mai sunt aici. Si celor care, poate, mai citesc topicul acestei masini. Inca mai exist. La fel si Maurul meu, care acum are 69.000 km. Si ramane valabil ce am spus: sunt hotarat sa nu il vand. Anul trecut am facut o frumoasa tura cu el pana in Grecia. Din care am reusit sa ma intorc cu permisul in portofel. Desi nu meritam, dar na ... : ))) Multam fain @voinea pentru soft. A fost o alegere buna la vremea aia. Acum ar trebui sa mai fac un pas pe drumul asta La intoarcere l'am dus la un detailing, ca nu avusese niciodata parte de un tratament profesional. Pentru care ii multumesc lui Cristi @zanga_style. In toamna a primit - cluster de GTI, care are inca soft de Anglia. Sper ca in cursul acestui an sa rezolv situatia - anvelope noi GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 215/40R17 87Y Acum trag de mine sa imi fac timp sa ii fac un schimb de ulei si filtre si sa rezolv vesnica problema a bucselor/flanselor de la amortizoare care, datorita suspensiei, se duc la 4-5.000 de km si necesita inlocuire. De data asta am sa merg pe ceva bucse de poliuretan - POWERFLEX PFF85-430 Vad eu ce am sa patimesc si de la astea : ))). No ce sa zic ... sper sa ne reauzim cat mai curand.
    7 points
  10. Sal'tare! 374 000 km. A ruginit pagina de cand nu am mai avut deloc timp sa scriu. Am fost plecat in delegatii, apoi muuuulta treaba si pe acasa si pe la birou incat masina a primit....doar motorina. O data cu ocazia trecerii la rotile de vara, am trecut la Borbet Exor. + dist fata/spate (10, respectiv 15mm). Si...asa arata animalul incaltat de vara:. Intre timp m-am pus pe pregatit lucruri: am luat o chiulasa de 1.9 TDI si urmeaza sa o schimb. Caut un set de injectoare de ASZ sau ARL in stare buna la pret bun (daca stie ceva ceva, sa dea un semn) Chiulasa a primit ghidaje supape noi + simeringuri, supape noi si o sa primeasca cuzineti noi, Ax came nou Kolbenschmidt + culbutori noi (le am deja, trebuie doar montate). Intre timp am luat si un suport de tel Original (integrarea aia de la Nokia) pe care vreau sa adaptez un suport magnetic de tel cu USB C + Wireless charging pt ca m-am saturat de tiganii in grilele de ventilate+ ca la un anumit timp, chiar daca sunt noi, incep sa vibreze/scartaie, etc. Dar nu e prioritar... cum tragem tare sa punem chiulasa "noua". Asadar: Urmeaza maine schimbul de ulei si filtre ca am depasit termenul ( ) + verificat de unde curge ulei (tot pica ulei de pe undeva si nu e de la capacul culbutori. + Instalez in sfarsit suspensia DTS luata din...Ianuarie. Si apoi, urmeaza sa caut injectoare + sa cumpar garnituri ranforsate pt injectoare (80 Euro doar cele 2 inele x 4). Eventual, sa caut si galeria despre care zicea @rudiRUDca are flow-ul de aer mai bun. Ideal era sa merg pe https://07eins.com/ro/products/komplett-set-original-pde-korpushalter-4-zylinder-viton-dichtungen-pde-montagesatz dar e pricey rau kitul asta. Suruburi chiulasa de ARL + Suruburi noi pt Injectoare si pt capacele de la Ax came. Ne auzim data viitoare. Drumuri bune!
    6 points
  11. Ne punem panouri,pompe de caldura,ne luam masini electrice si nu mai platim combustibil,gaz,curent …devenim independenti …ce film frumos ! Si statul ce mai “mananca” ? In momentul cand majoritatea vor avea ev-uri (panouri ) vor aparea diverse taxe ,energie mai scumpa…..nu vor permite sa fim independenti,niciodata nu am fost .
    6 points
  12. Tare mult imi place cum arata "fundul" asta, mai ales dupa montarea arcurilor. Urmeaza pe viitor sa ii schimb tipsurile.
    6 points
  13. Ce oameni tari sunteti, jur! Efectiv ma bucura enorm sa vad ce scrieti si o va raspund separat: @Laurentiu_LWR clar se numeste maturizare. Pasiunea nu dispare, dar balanta se inclina diferit. Legat de desfacut... asa gandesc si eu din ce in ce mai tare. Mai ales cand vin oamenii cu banii in mana, e greu sa zici nu. Si nu e ca si cum intreaga as lua muuult mai multi bani pe ea. @~LauR~ slabe sanse sa se nimereasca cineva sa o ia, cu atat mai putin cineva potrivit. Oricum, pentru mine si-a servit 100% scopul (poate chiar mai mult:)). Am niste povesti extraordinare care vor ramane forever. @EmilianPop crede-ma ca am gandit-o si razgandit-o pe toate partile. Daca aveam grija de ea corect cum ai avut tu de skoda aproape sigur nu faceam asta. Dar nu motorul e singura problema. Iar cand va veni momentul potrivit, iau un r32 tipla si aia e. Am rezolvat @mad_kat apreciez ca nu m-ai certat, dar nu m-ar fi deranjat nici daca o faceai. Legat de desfacut, cum i-am zis si lui Laur, e greu cand vin oamenii cu banii in mana, uneori poate chiar mai multi decat am dat eu. @cristi511 multumesc! E dureros doar daca te cramponezi in nostalgie, dar nu e cazul. Viata e frumoasa si merge inainte. Va multumesc pentru cuvinte, m-au facut sa vreau sa deschid topic si pentru noua masina. Si voi si faptul ca... am ce povesti 🤦🏽‍♂️. Si asa putem face o comparatie intre cine am fost ca proprietarul bolfului si cine sunt ca proprietarul gtd-ului. LE: @EmilianPop la mine era singura masina. Ma mai descurcam imprumutand de ici colo cand era cazul, dar am ajuns sa nu imi mai doresc asta.
    5 points
  14. Faine pozele Asa arata si la noi parcarea de langa bloc Ma refer la aglomeratie , in rest compelt diferit , masinile au volan pe stanga
    5 points
  15. Se poate închide acest topic! În luna noiembrie aventura alături de Green Bora a ajuns la final! Continuăm cu - 44 WOB, acum cu un Audi A8 2010 3.0TDI quattro!
    5 points
  16. Raspunsul tau face toti banii. Jur! Apreciez energia depusa in a il scrie si mai ales research-ul facut la adresa-mi postala plus sageata aruncata. Stim cu totii ca gaura din gogoasa e mai rotunda pe alte meleaguri. Chiar ma bucur ca gasesti atatea formulari diferite de a spune acelasi lucru, e de apreciat. Pana una alta, ce am spus ramane perfect valabil. Adica, in cuvinte mai simple si mai mult mai putine (a nu se intelege ca lipseste vocabularul necesar) e ca pe un forum e normal sa ne laudam basculantele dar tu duci treaba asta la rang de arta. Jos palaria!
    5 points
  17. Este un nonsens sa intrebi persoane necunoscute daca orice, Merita . Fiecare are calculele proprii, pentru unii 8k sunt bani de seminte, pentru altii sa schimbi NFL cu FL e o tampenie pentru ca tot o tigaie este etc. Atat ai frecat si ai invartit la configurari pentru ca voiai manuela si acum esti nemultumit...iti recomand pe viitor un test drive prelungit.
    4 points
  18. Masinile electrice sunt ca specialistii americani Stirile cu specialistii americani le stiu de cand eram mic Specialistii americani au descoperit ca daca manaci X si Y in fiecare zi poti preveni ZZ boli si probleme Peste cativa ani tot specialistii americani descopera ca cei care mananca zilnic aceleasi X si Y sunt predispusi la multiple boli si probleme , multe fiind chiar cele ZZ care erau prevenite in studiul initial Asa si cu electricele , prima data toti au venit cu avantajele incredibile si dupa cativa ani au aparut problemele reale In viata si in absolut orice altceva , echilibrul este totul , nu poti inclina balanta fortat pe repede-ianinte , ca se intoarce ca un bumerang si nu multi pot sa il prinda
    4 points
  19. @cristi511, aici te contrazic.. partial: Depinde de situatie. Daca e singura masina, atunci da. Trebuie sa stii cand sa te opresti si sa te orientezi spre altceva care sa nu iti dea batai de cap, timp pierdut, bani etc. Dar daca e a 2-a masina, a 3-a, etc. iar masina in cauza e doar un hobby, nebunie de a ta, atunci nu iti dau dreptate. Si ma pot da pe mine ca si exemplu, avand Superbul de 9 ani. Eu vad Superbul strict ca si un proiect. Un hobby. O provocare, cum a fost swapul de vr6 cand toti ziceau ca nu se poate, ca nu incape, ca nu va merge etc. Am tot timpul chestii TO-DO la ea si sincer imi place, ma tine ocupat pe partea asta in putinul meu timp liber. Evident ca avand o gramada de chestii pe cap, masina ramane pe ultimul plan, si de aia lucruri ce se pot face in decurs de 1 luna, ma intind pe 1 an cu ele. Pasiune / nepasiune, atata timp cat lucrezi cu placere la o chestie, nu vad nici un motiv sa o schimbi. Da, masina de zi cu zi, corect, aia o mai schimbi, faci upgrade la alta mai ok, mai comfortabila, mai dotata, complet de acord. Iar legat de: Sunt 1000 de lucruri mai bune de facut cu banii pe care i-ai baga intr-un fier mort. - asta putem zice de majoritatea hobby-urilor pescuit / vanatoare / etc. etc. Tot timpul am sustinut ca atata timp cat banii investiti intr-un hobby nu ii simti sau nu faci anumite sacrificii inutile pentru acel hobby, atunci nu trebuie gasit un argument valid sau logic pentru cheltuirea lor, gen: merita? are sens? daca te face happy, go for it.
    4 points
  20. Am lasat-o mai jos si e mult mai ok... ca si confort. Inca nu sunt decis daca raman cu reglabila sau o dau la pret bun si pun niste amortizoare stock din nou pe Eibach pro kit si aia e....
    4 points
  21. Pai... hai sa nu ducem toti banii in China. Hai sa producem local in Europa. Hai sa nu mai depindem de China... ca la un moment dat Chinezu o sa zica, niet... nu va mai dau piese,...sau hop, pandemie... nada transporturi, nada X, Y, etc... Sau ... backdoor...si cand am eu chef iti opresc masinile, sau spionez sa vad cam care iti e stilul de viata, etc. Da-i putere economica Chinezului si o sa vezi ce misto o sa fie in lumea asta. La fel cum ar fi si Rusul cu ceva putere economica.
    4 points
  22. Bifam inca un evenimentul anul acesta cu brocoiul
    4 points
  23. Iar nu am avut timp sa mai scriu pe aici dar am fost intr-o mica vacanta de Paşte prin tara. Juniorul meu a vrut sa stea ca un domn bine si sa foloseasca cotiera pentru a avea apa la indemana(nu stiu unde a vazut dar ii prinde bine), noroc cu dotarea masinii Am facut plimbari pe jos prin natura si drumetii de munte iar masina a fost lasata pe planul 2 in acest mini concediu, doar ne-a dus pana in locul special amenajat apoi la picior. Si un consum din fata blocului inapoi in fata blocului.
    4 points
  24. Pentru ca am avut ocazia sa merg de cateva ori cu 6cyl si mi-a placut cat de relaxat merge motorul de 3.0, asa ca am aterizat intr-un M340i mhev
    4 points
  25. Primul consum este de la Paprika, practic granita dintre Austria si Ungaria pana acasa. Cei 1690km fiind facuti din sudul Germaniei pana acasa. De la Paprika am mers in tandem cu un Q3 1.5TSI, care a scos cu 0.3% mai mult.
    4 points
  26. Doi ani jumatate a "tinut" freonul. Din nou, la umplere, si verificare scurgerea e prea mica sa fie detectabila. Si daca tot avem frig, reincepem drumurile serioase. Minivacanta petrecuta prin zona Drobeta - Orsova, bineinteles cu incursiune pana pe la Svinita. Drumuri si peisaje superbe. La dus am preferat drumul prin Targu Jiu, suntand insa aglometaria de la boromir iesin din DN inainte de Milcoiu si apoi pe drumuri judetene pana pe langa Horezu inapoi in DN. Drumuri foarte frumoase pe acolo si foarte bune - te rpinzi ca nu estei pe DN doar ca sunt mai inguste benzile. Intoarcerea pe la Craiova - cu o oprire de cateva ore, care din nou ne-a aratat ca cele mai jalnic centru vechi din tara se afla in Bucuresti - apoi Pitesti, pe noul dex, Targoviste - Moreni - Campina. O placere si acest drum in sambata mare cu putine spre deloc camioane Sunt maruntisuri de facut si rezolvat la ea, insa global acceasi experienta faina cu masina asta mancand km pe paine
    4 points
  27. ce volum are cutia? A reusit sa scoata volumul minim/ideal pentru difuzor? Al meu, construit de mine: 😛 player aftermarket, iesire separata pt Subw... all good Asadar, nu ai de gand sa treci la un player AM (ceva Navi cu Android de calitate) ?
    4 points
  28. Am rezolvat si problema inchiderii: am schimbat placa incuietorii sofer, refacut lipituri, curatat motorasul, schimbat switchul. Masina se inchide perfect, fara erori, oglinziile functioneaza ok si interior e pus la loc.
    4 points
  29. Ei, departe de mine sa "ambalez" ceva, doar ti-am oferit o parere care nu ti-a plăcut. De acolo ai luat foc. Fii atent parerea mea sincera despre masina, nu a ta, nu despre tine. Sper ca daca nu iti pica bine sa nu ma certi iar enumerandu-mi istoricul tau auto sau facand trimiteri spre diverse alte subiecte, independente de zona automotive. Phaetonul este, ca multe alte realizari sau esecuri, extensia ego-ului unei persoane. Este un instrument extrem de bine executat, o masina (obiectul) premium in adevarul sens al cuvantului, asa cum bine ai mentionat nu de putine ori. A fost, la momentul lansarii, o realizare inginereasca impresionanta. Cu toate astea, a fost si este un esec. Problema ei a fost, cum bine a mentionat cineva mai sus, badgeul. Cum tot singur ai mentionat, de banii aia(pretul de nou) ai fi luat altceva. Case closed. Partea frumoasa este ca acum se pot gasi masini extrem de bine intretinute, cu rulaj minim (gasisem acum cateva luni in jermanica ceva pe la 20k cu sub 100k km rulaj) insa dezavantajul "exclusivitatii" e ca e genul de masina "cu care mori". Si, oricat de mult nu ti-ar placea formularea mea, in cazul de fata vorbesti din postura unui client de masina sh, care considera ca a facut un deal extraordinar. Eu nu vad nimic pasional in instrumentul (masina) asta. Dar inteleg de ce te fascineaza confortul in raport cu banii platiti. (Incearca si un citroen c5 cu hydractive, s-ar putea sa ai o surpriza colosala) Si ca sa iti arat ca totusi citesc cand scrii ceva cu adevarat interesant, pasionant si pasiune mi se pare faptul ca ai fost dispus sa reconditionezi bmw-ul ala. Restul e can can de pub. Cheers!
    4 points
  30. @Gabriel*77: Eu nu as face pasul ca sa schimb o Octavie cu alta Octavie, chit ca cea noua vine cu cutie automata. Cutia DQ200 de pe motoarele 1.5 TSI nu este cea mai potrivita pentru traficul in oras, poate ceda la frecarea in oras si cuplul maxim la care rezista este de 250 Nm (adica exact cat are motorul tau). Daca as fi in locul tau, m-as uita la Audi A4 TFSI 150 CP cu cutie automata. Este alta cutie automata, mai buna decat DQ200, si mult mai confortabil si placut la condus decat Octavia 4. Un A4 in varianta Base cu dotari decente ajunge la 39000 euro, dar reducerile sunt mari acum . Eu am obtinut preturi de 33 000 euro la negocieri ptr aceata masina, parerea mea e ca merita. Daca vrei neaparat sa ramai la Skoda Octavia si nu te intereseaza alta marca, atunci mai bine o tii pe cea de acum, parerea mea este ca nu merita sa dai banii in plus.
    3 points
  31. Dupa 2 ani de inactivitate, o pauza lunga a masinii si multe schimbari si experiente prin care am trecut, am ajuns la decizia de a mai recupera ce se mai poate recupera din masina prin vanzarea ei intreaga sau pe bucati. Nu e o decizie usoara, insa dupa o pauza in care nu am mers cu masina, am intampinat niste probleme pe care nu mai am energie sa le rezolv: aerul conditionat iar nu mergea, fum mai mult decat de obicei la pornire si la rece (ulterior si un check coolant), masina nu trage (limp, n75, map, egr, turbina, cine stie..). Astea pe langa ce era oricum de rezolvat. Problema este ca de-a lungul timpului, foarte multe lucruri pe care le-am facut la masina asta nu au fost facute cum trebuie. Din lipsa de bani, din lipsa de cunostinte sau alte motive. Si acum m-au prins din urma si nu mai am energia si nu mai vreau sa ofer timpul pentru a rezolva probleme fara garantia ca sansele ca sa apara altele sunt mici. E batrana si alergata, nu este o baza ideala pentru un "proiect" si chiar daca m-am incapatanat de-a lungul timpului sa contrazic treaba asta, asta este adevarul. Prima data am ajuns la concluzia ca trebuie sa imi iau alta masina, dar dupa ce am si luat-o, mi-am dat seama ca este momentul sa ma despart de bolf. Si pentru ca pur si simplu sta in parcare degeaba, si pentru ca altcineva se poate bucura de el sau de piesele mai speciale adunate in timp de mine. Sunt proaspat posesor de golf 6 gtd dsg, o masina care ma bucura foarte tare (sa ii fac topic?) si care va beneficia de toata experienta adunata cu bolful, spre o cale mult mai buna sper eu. Nu stiu daca imi va parea rau, amintirile raman tot acolo si daca este la mine sau nu, si daca imi va parea prea rau, in viitor se gaseste oricand un exemplar intr-o stare buna pentru a continua povestea. Multumesc tuturor care au scris aici de-a lungul anilor si multumesc vwforum pentru unul dintre cele mai vizionate topic-uri. O sa rog daca se poate sa nu se inchida pana nu am o concluzie cu masina, cine stie cum se suceste situatia Asadar, am pus masina de vanzare, daca nu o vrea nimeni intreaga asa o sa vand de pe ea ce e mai de pret. Jantele deja au plecat si am interesati si de frane si interior. Daca exista interesati de piese, let me know!
    3 points
  32. Clar ,la termica poti pierde mult mai mult ,asta stii de cand o cumperi . Cine da 35-40.000 € pe o termica nu o cumpara pt economie,o cumpara pt confort ,lipsa stres autonomie…. In general EV-urile au fost cumparate pt cei care fac naveta,bolt….,au vrut sa iasa mult mai ieftin ,dar realitatea ne arata ca nu e chiar asa.
    3 points
  33. Bun , macar e cineva cinstit si recunoaste ce s-a spus aici de multa vreme Merita pana nu mai merita e definitia perfecta ptr electrica
    3 points
  34. În sfârșit am reușit să fac înlocuirea caloriferului și curățarea instalației (nu eu, personal). Pentru curățare s-a folosit și mai multe ture cu apă distilata. Ce a ieșit... Caloriferul vechi ajunge la gunoi Iar cel nou la locul lui Acum am și frig și căldură. 😁 Totodată am schimbat uleiul și filtrele am făcut puțină curățenie sub ștergătoare, am suflat vele 2 filtre (am mai comandat și unele noi) Și am resetat intervalul de service pentru următorul an Am rămas in continuare cu eroarea și cu gura de aerisire din dreapta pasagerului care nu bagă nimic. O sa comand motorasul de sub torpedou, să vedem dacă se rezolvă ceva după inlocuire. Credeți că el ar fi vinovatul sau altceva? În altă ordine de idei, am scos amortizoarele de la capotă, care nu prea mai funcționau, ridicau foarte sus și în plus uneori nu se deschidea capotă. Weekend fain tuturor!
    3 points
  35. Să vă povestesc un lucru interesant legat de treaba asta cu "broasca" cu toate ca masina este de fapt un gandac(bug). Eram la un amic saptamana de dinaintea pastelui, montam cutia de viteze de ALH si ambreiajul pe mașină. La un moment dat, vine mama acestui amic, o femeie de peste 60 ani si ne spune, ce mașină frumoasă are baiatul, parcă e o broscută. Deci, involuntar, fara sa ai vreo treabă cu domeniul auto, te duce cu gandul ca seamănă cu o broască. Acum dacă tot am deschis subiectul ambreiaj si cutie, zic sa detaliez, poate e cineva interesat. Cutia iese de pe mașină fara cadru demontat, însă trebuie desfacuta priza de planetara din partea dreaptă. Oricum am pus ulei nou, deci nu a fost un impediment si oricum trebuia sa pun flansele mele de planetare pe cutia de ALH. Am dat jos cutia mea, am demontat de pe ea flansele de la planetare, am pus flansa din stanga pe cutia de ALH, am pus ambreiajul (reteta de masa simpla LUK de 1.9 ATD a venit ca uns) la fel si cutia, de altfel identica fizic, mai putin flansele de la planetare. Dupa ce am pus totul sus, cu ulei nou, furca rulement noua, simering prinza nou, totul a functionat perfect inca din prima secunda. Ambreiajul nu are zgomote, este perfect silentios, cupleaza fin daca ridic piciorul normal de pe ambreiaj, bruscheaza doar daca si eu la randul meu bruschez miscarea pedalei. Cutia te unge pe suflet, cand ma gandesc ca inainte aveam 105km/h la 3000 ture si acum am spre 140 la aceeași turatie, nu ca as merge în fiecare zi cu viteza aia, dar acum paja si la 100 am pe la 2100 ture iar galagia din habitaclu a disparut. Treptele 1 2 sunt aproximativ la fel, a doua fin mai lunga(sub 10km/h in plus la 7000 ture) iar a 3 a daca schimb la 6500 ture are pe la 160, inainte aveam pe la 140 sau 145 nu mai știu exact, deci repriza încă am, însă acum nu mai sunt intre treapta 3 si 4 in oras, le mestecam mereu 3 4, 4 3, 3 4 etc, acum plec de pe loc, 1 2 3 si raman in 3 fara probleme chiar si pe la 60 70 ora, nu imi urla motorul in cap. La 250 cai cat am, ma descurc lejer cu noile rapoarte, daca am peste 120, merge ok chiar si a 5a, avem cuplu. A 4a dupa caluculele mele este fosta a 5a care era foarte teapana dupa 110 la ora. Super super mulțumit ca din calcule cu rapoarte gasite pe net si cautare de masini cu masa simpla diesel am gasit si un ambreiaj care sa tina 400nm, dar si o cutie faina atata pt demaraj cat si consum. Nu e vreo reteta de pe net, e ceva calculat de mine.
    3 points
  36. Salut! Va prezint si eu Passat-ul meu, motor 2.0 TDI PD BKP, pack Sportline. Momentan e full stock cu basic mods applied, dar vreau sa fac cateva modificari pe ea. Masina are 111.800 km reali, inainte a fost a lu taicu-meu care o cumparata noua in mai 2005, dar nu sa folosit foarte mult asa ca am avut noroc-ul sa o prind cu 67930 km initial. Service pe ea cu ulei Ravenol 5W40 VMO (nu are DPF) interval 10.000 km. Motorizare: 2.0 TDI PD 16V cod. BKP 140 cp 320 nm cu soft facut la VAGSPEED in Spania (estimat 180 cp? ceva de gen) 6MT Specs: Sportline: scaune sport textil black, lowering springs, etc. Jante BBS Westwood 17x7.5j ET47 (RT249) Michelin Pilot Sport 4 235/45 R17 pe cele patru roti (doar vara, aici in Spania nu prea ninge) Frane din fata: discuri EBC si placute EBC Red Stuff Frane din spate: discuri Girling si placute Bosch OEM. Filtru intake replacement K&N MFD MaxiDot Auto lights, autowipers, semi electric seats, etc. Android HeadUnit Ossuret cu CarPlay, si amplifier. Dynamic mirror signals In viitor e idea sa modific urmatoarele chestii pe ea: Turbo swap la un GT1860VKLR sau ceva similar Bilstein B12 Suspension set Jante pe 18 sau 19 inch, gen Omanyt, BBS Speedline, sau alte optiun, in functie de market Kit R line, daca stie cineva de un kit R line original relativ ieftin apreciez enorm, aici in Spania e imposibil de gasit sau e extraordinar de scump :((( Rear OEM camera Xenon conversion sau Bi-LED retrofit DRL pe signals Skyline Rear Lights Daca trec pe jante pe 18 sau 19 ma gandeam sa fac schimb la un set de Continental SportContact 7 sau Yokohama Advan V107 in loc de Pilot Sport 5, dar nu stiu care ar fi parerea voastra. Multumesc daca ati citit pana aici!
    3 points
  37. @emanoeladrian CAYC cu 300.000++ km am CP4.1 Conti... va anunt cand ajung la 500k ;))
    3 points
  38. Scaunul ala de piele.. 😄 Momentan doar 1. Bancheta si scaunul ars sunt in pod. O sa mai dureze pana la un interior piele decent. Incet incet le voi face ...cred..😇
    3 points
  39. Masina arata bine de la distanta dar nu de aproape. Realitatea...🫠
    3 points
  40. am mai completat lista cu retrofit-uri radare 5Q0 cu functia Rear traffic assist, radarele acum pornesc de la 15km/h modul Easy open, daca tot eram in zona respectiva, am zis sa instalez si modulul Easy open, o placere in a deschide portbagajul plin cu cumparaturi 🤩 si m-am jucat putin cu ODIS pe memorii, am facut pe passat B7 DLA american Style, asa a inceput pasiunea pentru retrofi, a fost prima mea codare pe care am facut-o la prima masina ( a parintilor Jetta 2008) pe care am si invatat cat de cat VCDS mie imi place, sunt mandru de ce am reusit pana acum la masina😁
    3 points
  41. La fel ca și până acum, micul citadin își face treaba și astfel am ajuns la 70,000 km împreună, de curând ajungând la borna 205,000 km. Am schimbat și uleiul și filtrele, mergând pe Liqui Moly împreună cu filtrele de la Mahle. Pe lângă ele s-a mai schimbat și un furtunaș buclucaș. Drumuri bune și frumoase!
    3 points
  42. Cupra = SEAT + x% markup. Asta e miscarea din spate, pur marketing si nimic altceva. Cine crede/spera altceva este naiv.
    3 points
  43. Multumim ptr pont , am luat legatura cu proprietarul la aia de 3.2 dar nu e cooperant , nu vrea sa lase nici 100 lire sa am bani de avion Sa fie sanatos , de abia am platit intretinerea , nu am bani de aruncat pe bilete de avion ca ne creste salariul minim de la 1 iulie
    2 points
  44. @akon vedem... in cel mai rau caz, refac motoru ;))
    2 points
  45. Sau mai degraba e mai ieftin sa ai un singur motor pe care sa il setezi la diferite puteri (uneori doar din soft, alterori cu diferente minime hardware) si sa il vinzi la preturi diferite.
    2 points
  46. Posibil de la aditivii din benzina sa aibe un "zvac" mai mare. Incearca Omv 100. Nu cred fie asa mare diferenta de pret. Eu unul nu alimentez de la Lukoil niciodata.
    2 points
  47. Lista celor ”făcute și de făcut” s-a schimbat și totodată s-a mai micșorat: Interior: • înlocuit RCD310 cu RNS 510 - rezolvat • montat folie geamuri - rezolvat • înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat • montat footlights spate - rezolvat • schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat • ornamente praguri uși - rezolvat • achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat • achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat • înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat • înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat • înlocuit interior cu cel de R-line: scaune piele față cu reglaj electric la șofer și cu reglaj manual pasager, bancheta spate, fețe de uși - rezolvat • montat lumini în portiere - rezolvat • montat mânere uși față iluminate - rezolvat • efectuat insonorizare completa interior - rezolvat • montat lumini suplimentare portbagaj - rezolvat • montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat • montat porturi USB în tunel median - rezolvat • montat cameră supraveghere trafic - rezolvat • inlocuit sistem sunet OEM cu ceva mai performant - am renunțat deocamdată la această idee • montat subwoofer custom in portbagaj - rezolvat Exterior: • înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat • înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat • înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat • înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat • adăugat eleronul R-line - rezolvat • revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat • montat tips-uri Inox - rezolvat • înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat • înlocuit becurile proiector cu leduri - rezolvat • înlocuit becuri semnalizare față - rezolvat • montat leduri la număr fără eroare - rezolvat • montat camera mers înapoi OEM - rezolvat • înlocuit oglinzi cu cele cu semnal dinamic - rezolvat • înlocuit capace oglinzi cu unele negre - rezolvat • înlocuit jante Portland 16” cu Boston 17” plus anvelope noi iarnă - rezolvat • inlocuit jante Dezent 18" cu Mallory 18" plus anvelope noi vară - rezolvat • retrofit faruri xenon - rezolvat • montat stopuri LED - urmează • clean look hayon - urmează • aplicată folie neagră pe plafon + ornamente inox grile - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat. ---------------------------------- După cum spuneam, am renunțat la ideea de a mai înlocui difuzoarele din portiere (am vândut deja difuzoarele Hertz), dar nu am renunțat la ideea de a avea un sunet mai rotund. Aveam wooferul de la JBL achiziționat, așa că am tot studiat cum l-as putea integra, fără sa pierd spațiul din portbagaj. La un moment dat am găsit un anunț pe olx, am luat legătura cu domnul respectiv și i-am spus ce as vrea să fac. Cu primul drum în București am fost până la el și a luat numeroase măsurători, i-am lăsat o parte din polistirenul de sub capacul portbagajului pentru a realiza curbura necesară și difuzorul de bass urmând a ne auzi la telefon când e gata. De asemenea am trecut pe la sediul be-loud.ro și am cumpărat un amplificator Crunch. L-am rugat să-mi trimită câteva poze din timpul construcției incintei și o să vi le arăt și eu: Am vorbit să realizeze această "compartimentare" întrucât voiam să montez amplificatorul și adaptorul hi-low astfel încât să pot face un management al firelor. Rezultatul final: De Paște am profitat că băiatul meu a venit și l-am rugat să-mi aducă cadoul de la iepuraș . Am făcut prima probă și am văzut că se incadregoarte bine. înainte după totul vine bine, capacul se inchide ok, sunt foarte mulțumit. Singurul minus este RNS510 și faptul că trebuie să iau semnalul prin adaptorul hi-low și nu pot da basul prea mult întrucât distorsionează. Dar pentru ce mi-am propus eu, e mai mult decât suficient! Mai trebuie să confecționez un suport din polistiren pentru al doilea triunghi reflectorizant, compresor și trusa medicală. Momentan le-am pus niște burete ca să nu vibreze. Am făcut și un mic clip pe YouTube, dar surprinzător pentru mine, telefonul nu captează foarte bine basul.
    2 points
  48. Poate nu am fost suficient de clar: SEAT NU va mai exista ca producator de masini dincolo de o data anume, stabilita de managementul VAG. Toate modelele vor migra spre brandul Cupra, care in esenta reprezinta o modalitate ieftina sau fara costuri de a cere mai multi bani pe acelasi produs. edit: cel putin asta e narativul oficial. Sau era...Pana una alta clientii sunt fortati sa cumpere un produs neschimbat ( 2 3 badgeuri si niste culoare cuprata pe ici pe colo nu inseamna schimbare) mai scump.
    2 points
  49. Ce de timp a trecut, de la ultima postare.... Doar ce am implinit 140.000 km Ultima revizie efectuata la inceput de ianuarie, totul ok , mentenanta corecta:)
    2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!