Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/13/2025 in all areas

  1. Apropo de Ferrari , mie imi plac pozele , ma plictisisem doar de poze cu Phaeton , e pozat din toate unghiurile deja Nu iti fa probleme ptr altii , omul de rand o duce mai bine decat atunci In 2011 cand eu mi-am luat carnetul la 41 de ani si un Focus 1 - 1.4 benzina , jumatate din cei de pe scara de la firma aveau o masina , acum toti au masina iar jumatate din ei au chiar doua Tot atunci pe straduta care mergea spre padure unde am casa la tara era colt de rai , 2-3 masini in weekend cand veneau de la oras , acum sunt peste 20 care stau acolo si merg non stop Cei care lucrau la zi cu sapa pe 30 de lei acum isi fac si ei casa , nu mai merge nimeni la sapa pe bani Toti au telefoane smart , internet , televizoare smart , atunci nu aveau Se fac gratare peste gratare , se bea bere fara niciun stres Probabil vad eu alta lume sau unii au uitat de unde s-a plecat per total , ptr cei care lucrau la sapa cu ziua si acum au masina si isi fac o casuta e o evolutie , ptr cei care aveau Cayenne nou pe vremea aia poate pare altfel
    5 points
  2. Acum 5-7 ani am probat si eu “licoarea” 2T ,cum am mai spus nu ajuta cu nimic. Si da ,regenerarile au fost mai dese. Masina personala de la vremea aceea ,E4 cu DPF .
    5 points
  3. Pune suspensiile in sport, daca ai aceasta optiune, Touareg are suspensii moi, iar copiilor nu le place treaba asta. De altfel nici adultilor pasageri, mai ales cand sunt viraje, schimbari de directie, franari samd. PS Treaba asta e accentuata de eventualele telefoane/tablete folosite.
    4 points
  4. Bun la casa omului, ajunge pe unde trec caprele. Am ajuns pana la Lemos ( capul sudic al Sithoniei) in companie selecta ( Vitara, Jimny, Terracan si un Pathfinder). Alimentat 87 litri in Nikiti si ne pregatim de drumul intors.
    4 points
  5. Chimic vorbind (puteti verifica), zincul se separa din sarurile gen ZDDP cam la 380°C, la mai mult de 419,5°C (temperatura de topire) incepe sa se topeasca si sa se oxideze rapid. Odata format, oxidul de zinc este o cu totul alta substanta chimica cu temperatura de topire de 1975°C. Cum in catalizatoare si DPF temperatura la regenerare ajunge cam la 600°C zincul va oxida si va crea o pelicula de oxid de zinc pe peretii acestora. Oxidul de zinc odata format nu mai poate fi inlaturat deoarece sa incalzesti catalizatorul/DPF-ul la mai mult de 1975°C inseamna distrugerea lor. Toate studiile arata ca 2T adaugat in carburant in motoarele cu catalizator si/sau DPF duc la moartea lor prematura, inclusiv cei care produc 2T specifica ca e doar pentru motoarele in 2 timpi, dar unii se incapataneaza sa contrazica stiinta doar ca au pus ei si nu s-a intamplat nimic observabil intr-un interval de timp.
    4 points
  6. Trebuia sa fiu prezent la cel mai tare show auto din UK, daca nu si din Europa! Baloo 🐻 a plutit 500 de km pe autostrada, fara sa fie impresionat, bineinteles, se plictiseste saracu' sa mearga cu 130 km/h legal, la 2000 rpm, fara efort, parca cere sa ii fie invartita turbina mai tare, dar legislatia din UK nu ne permite. Aia e! Speram sa ii intindem picioarele la urmatoarea vacanta in Sudul Frantei! 😄 Boon! Am ajuns la SUPERCARFEST editia a3-a, am facut in jur de 1000 de poze, o sa selectez cateva masinute care mi-au atras atentia, incepand din parcare, pe langa care am trecut, intr-o mare de masini, evenimentul se intinde pe 6 HECTARE, atasez doar pozele pe care le-am facut in 5 minute din locul in care am parcat masina pana la intrare, spotterii erau dotati cu camere profesionale si dadeau "tarcoale" parcarii, pe randuri, pentru ca aveau ce sa fotografieze, se multumeau doar cu masinile vizitatorilor. Oricum puteai sta afara si vedeai tot ce intra/iese la show. Nebuneala, ce sa mai spun, cultura auto la un alt nivel! S-au inscris in jur de 1200 de masini ca sa va faceti o idee! Parcarea publica a vizitatorilor "expunea" masini de vis, incepem frumos cu niste break-uri de familie , o sa va plictisesc cu mai multe "cotete" cu volan pe dreapta, numai sa imi fac timp sa le uploadez, prima ar fi un RS6 GT 1 of 660 in lume, 1 of 60 in UK: Bad Boys, Bad Boys, "uaciugonnaduuuuu"???? Tiriac are un 458 Aperta galben expus in galerie, am surprins si eu una in parcare, masina asta costa la ora actuala in jur de 1 000 000 euro! Nu e suficient doar sa ti-o permiti, Ferrari selecteaza clientela, trebuie sa ai cel putin 8 modele cumparate de noi din reprezentanta Ferrari, pe comanda, astfel va trebui sa fii acceptat sa poti comanda un asemenea model. Te inscrii pe o lista si ei te vor "cauta" sa iti propuna sa cumperi un asemenea model. In prezent nu se mai produce, a fost ultimul Ferrari cu motor V8 aspirat. "To own a Ferrari 458 Speciale Aperta, a collector needs to demonstrate significant engagement with the brand and a strong track record of Ferrari ownership. This typically includes owning other Ferrari models, particularly those with similar engine configurations and having a diverse and recent collection. The Aperta variants, being limited production and highly sought-after, are often reserved for long-term, active customers. " 1 din 499 in lume: 458 Speciale, si asta e in jur de 500 000 euro: Va urma!
    4 points
  7. Salut, revin sa va impartasesc cu voi noile schimbari ce le-am facut la masinuta !! * capace pe badge-urile fata spate * chrome delete la grila centrala si cea de jos * dat jos embleme cu R fata, spate, laterale * infoliere geamuri * eleron haion Maxton * distantiere Bimmec 12mm fata, 15 mm spate * volan custom comandat de la "controlcustomsuk" (insta,fb) Cu drag astept si parerile voastre si alte sugestii de ce nu !! O zi frumoasa.
    4 points
  8. N-are ce sa nu-ti placa, e un motor foarte reusit pt categoria lui, in rest doar aberatii si 'senzatii'. Semnat, 1.5TSI 157k km.
    4 points
  9. Prezint si eu Skoda mea, prima dealtfel, este din 2021 , ca optiunui are multe, sunt cateva pe care le-as fi vrut dar depesea cu mult bugetul Este varianta cu 150CP Scaune material textil electrice,incalzite,memorii, sistemul Columbus, incalzire in volan , ACC adaptiv, l-am testat pe autostrada si drum national bine marcat, se comporta foarte bine , ia curba fara sa ating volanul, pastreaza si accelereaza in functie de masina din fata. Are lumini ambientale, ce ma enerveaza ca nu are bricheta decat in portbagaj si a trebui sa leg camera la panoul de sigurante dar cu ocazia asta am montat si kitul 4G pentru camera , pentru parcare. Muzica e cea standard dar se aude decent. Ce nu are si mi-as fi dorit sa le am portbagajul electric, scaune piele si ventilate, head-up display si muzicantii de la Canton. Se conduce bine, imi place cum sta pe drum, suspensia e ok, foarte confortabila, de consum nici nu are rost sa zic..:) inca nu am avut nicio masina care sa consume 4 l/100 km Are farurile Led Matrix, inca nu am apucat sa o conduc noaptea sa vad de ce sunt in stare, farurile astea sunt adaptive si lumineaza in curbe?
    4 points
  10. @marius1982.11Poti vizita turul "panoramic" al fabricii cu un mini bus, te plimba prin exterior si iti arata diverse obiective. Exista multi pereti de sticla si poti vedea in interior+masinile care ies din fabrica, "proaspete", duse in niste parcari de unde sunt preluate si pregatite pentru livrare sau export. E adevarat ca nu ai voie sa intri langa linia de productie, nu este deschisa publicului insa soferul de BUS care ducea grupurile in tur pe vremea aia era roman, din vorba in vorba ne-am "imprietenit". Grupul era mic, vreo 6 persoane si l-am rugat daca ne poate arata macar de la "intrare" putin. Ne-a lasat sa ne dam jos din bus si ne-a urcat pe niste scari metalice in interiorul fabricii de unde se vedea toata linia de productie, motoarele, linia de asamblare, etc. Am stat 5 minute ne-am "holbat" bine si am plecat. Ne-a rugat totusi sa nu facem poze, oricum, a fost"baiat"! 😄 Am ramas cu o amintire frumoasa. Asa este, "astea de la Stuttgart nu se pun"! 😄 Trebuie sa fii client Ferrari sau sponsor F1 pentru a avea acces. Am fost intr-un tur al Italiei pe vremea aia cu "Porcu" timp de 2 saptamani, Roma, Venetia, Lacul Como etc la intoarcere Elvetia, lacuri, statiuni, orase si niste "Pass-uri" in Alpii Elvetieni inca o saptamana, tin minte ca am condus vreo 6000 km, atasez niste poze de la muzeu:
    3 points
  11. Exact asa fac atunci cand nu e drumul muci, se si coboara masina si reduce din ruliu/tangaj. Dar le era rau dupa 4-5 ore de mers in RO si in Passat si ala e ferm tare la suspensii. Cel mai rau e pe Dn-uri aglomerate. Dar m-am obisnuit sa merg pe noapte, e mult mai liber, parcursul mai alert, consumul mai bun, fetele dorm liniștite, cand se trezesc mai au maxim o ora si ajungem . Fac tot ce pot ca stiu cum e, am avut un rau de masina infiorator cand eram mic, vomitam de vreo 12 ori de la Suceava la Neptun/Olimp, mi se spargeau vasele la fata /ochi, ajunsesem de am vomitat o data langa masina înainte sa plec de stres . Bine, era si Dacia cum era, dar si cand si-a luat prin 2000 tata un Mondeo de prima generatie pe benzina cu aer conditionat, chit ca eram mare deja, stateam in fata, tot nu s-a imbunatatit situatia pana nu am ajuns sa conduc efectiv ( nu ajuta nici ca tata era foarte incantat si-l conducea ca Senna).
    3 points
  12. @halamadridFrumos, tare! Am vizitat Maranello, am vazut motoarele direct la fabrica+cele expuse publicului la muzeu, insa am ajuns sa ma lovesc de ele si la munca! Cine ar fi crezut? Eu sigur nu! Era sa lesin cand am vazut ce are un client in garaj, dupa care, in timp, am inceput sa ma obisnuiesc, in UK sunt multi "d-astia". Am aflat "din incinta" ca si Tiriac colaboreaza cu niste baieti de la Londra pentru reconditionare si mentenanta cand vine vorba de Ferrari de epoca: https://www.dkeng.co.uk/ Clientul asta la care am ajuns este situat in Nord Vest, aproape de mine. Nici macar nu au pagina de FB, media etc. Sunt cunoscuti local si n-au nevoie de reclama. Really? Mda, n-as fi crezut asa ceva, daca nu traiam "pe pielea mea". Cred ca eram foarte castigat daca ma apucam sa fac vloguri, tiktok etc, poate as fi castigat mai mult, mai ales ca intru in contact cu masini de vis foarte des, insa nu mai am rabdare si nici timpul nu imi prea permite. Fac in curand 40. M-am "ofilit". Pot sa spun ca am reusit sa ajung sa iubesc ceea ce fac si chiar o spun cu mana pe inima ❤️ Tot ce mai am "rabdare" sa fac sunt niste poze umile:
    3 points
  13. Mayfair e "something else"! Am vizitat Londra de mai multe ori, ai nevoie de minim 2 saptamani cel putin ca sa vizitezi "in mare" tot ceea ce merita. METROPOLA are multe cartiere frumoase, daca stai sa te gandesti ca populatia se apropie de 9 milioane + 10 milioane in "imprejurimi", te ia ameteala! 🤪 Proprietati deosebite sunt multe, Vladimir Putin detine o parte din centrul Londrei, multe cladiri cumparate prin oligarhii controlati, citeam ca a cumparat de curand o proprietate de 250 000 000 GBP. Cat? "O CASA" vorba vine, domeniu de un sfert de miliard? Deh! Londra! Nu "englezii" sunt jmekeri pe "cocioc", mai degraba arabii, rusii si indienii. Doar prin Sudul Frantei mai exista proprietati la pretul asta, daca ne "limitam" doar la Europa. 😉 Proprietatile regalitatii sunt controlate de stat, sunt publice, 'vorba vine", apartin societatii si sunt intretinute din taxe, NATIONAL TRUST dar sunt disponibile vizitatorilor (publicului). E adevarat ca exista o inalta societate, foarte multi duci/ducese care detin proprietati si domenii private. @halamadridTe inteleg perfect! La fel si nevasta-mea, interesata de cladiri, cultura, istorie, puncte de interes, filme, moda, regalitate, cultura, eu "geana" pe masini, atasez cateva poze random, facute la ultima vizita. Eu, in fundal facand poze la jucariile baietilor care "dorm" pe petrol, bineinteles: Hotelul a fost foarte misto situat in inima ❤️ Hyde Park! O cladire de prin 1780 situata in Marble Arch: Pat mare cum imi place mie: Mic dejun "englezesc", am intrebat de ciolan si ceapa rosie langa fasole, da' n-aveau: Desi micul dejun era inclus in fiecare dimineata la hotel, am hotarat sa incercam si "peste drum", ascultand recomandarile "in soapta" ale unui opatar "chinez" 😄, ce sa zic, n-am regretat: Cel mai bun "Fish and chips" din Londra este la Mayfair Chippy, dupa recomandarile locale, pe strada, puteai admira, la 2 minute cate un Bentley, ROLLS, Maybach, Ferrari, Lambo etc Monaco mi s-a parut "pistol cu apa" : Desi Londra este un izvor de diversitate, gasesti orice fel de restaurant, de orice fel de nationalitate, dupa toate buzunarele, eu am fost cel mai multumit in CHINA TOWN, se mananca diversificat, rata, vita, noodles cu legume, orez cu fructe de mare, etc etc, nu dai gres: Am parcat masina la subterana, (nu Aventadorul, eu am un "Passat" mai lung) vis-a-vis de hotel, 50 GBP/zi, la Monaco era 30 de euro/zi. Ce sa mai zic? Scumpa Londra, nene! Gelateria italiana este TOP: NANI, ca tot l-am recomandat pe Michael Fassbender cu noul serial AGENCY, eu "iubindu-l" de mai de mult, din seria ALIEN: Nevasta-mea facea poze cu Churchill, eu cu: Am niste "giga" de poze doar din Londra, dar nu vreau sa poluez, am vrut doar sa raspund la subiectul "Mayfair". Hi-hi! @vizitator: "Nu merita banii pe chirie, nici in Ferentari nu vezi asa gropi in asfalt. Cum sa dai 50 000 lire pe luna pe un loc in care cazi in groapa cand iesi din casa??🤑" Majoritatea proprietarilor iti cer chiria platita integral pe un an intreg! Deci daca vrei sa te "muti" adauga chiria/luna x 10! AVANS! Mai adauga un contract semnat pe minim 5 ani, deci dupa ce ai platit avansul te "angajezi" ca o sa platesti chiria pe urmatorii 5 ani, lunar, iar daca nu mai vrei si renunti, bineinteles ca exista clauze, deloc ieftine! Toate astea sunt datorate cererii foarte mari. "Nu merita" este subiectiv, pentru altii care au buget, merita! 😉 Asta este valabil in general pentru straini sau pentru cei care nu au nici un istoric de chirie! Crede-ma pe cuvant! Pretul chiriilor in general este raportat le nivelul de trai, nu la cate camere si metri patrati are apartamentul/proprietatea, asta daca o luam dupa mentalitatea romaneasca, desi e logic, ca un apartament cu 3 camere va fi mai scump decat unul cu 2 camere. Londra este un HUB principal in economia mondiala, nu doar al Europei. Atata timp cat lumea va castiga bani frumosi acolo, cererea o sa fie mare si chiria o sa fie mare. Daca n-ar fi cerere, n-ar exista oferta. Simplu! BTW: lasa cateva gropi din fata "blocului" , "orice padure are uscaciuni", cand mergi pe centura cu 5 benzi pe sens, uiti de toate gropile din "orasi"...I In Londra nu prea are sens sa ai masina, transportul in comun este foarte bine pus la punct, am coborat la -4 la metrou pe scari rulante, sa ne intelegem, statii pe 4 nivele????? Trec metrouri unele peste altele! ❤️ Gandeste-te cata populatie trebuie sa se deplaseze...REPEDE! Ah, si daca ai masina...costa enorm sa o detii! 12.50 GBP/zi costa doar taxa de poluare, cam 150 GBP/luna RCA in medie iar parcarea in zona centrala 10 GBP/ora, dupa 5 ore poti sta toata ziua 50 GBP/zi.
    3 points
  14. Cam asa arata o parcare la subsol in blocurile din nordul Bucurestiului
    3 points
  15. Masina a primit folie faruri + baterie noua si intra la vanzare in aria dedicata: Multumesc !
    3 points
  16. Upgrade la etrier de performance 312 > 340. Altă viață
    3 points
  17. A fost intentie setupul Sa am in campul vizual (al pozei) ce e mai frumos in zona. Aproape tot 🙄 Casa este in zona Campina - este tzara mea prin adoptie (de prin 1995 incoace) - si pe vremea aceea am putut sa luam ditamai livada la pret de 1/2 Cielo edit: Acum am realizat - de 9 ani suntem impreuna. Golful si cu mine.
    3 points
  18. *cu conditia ca lichidul AdBlue folosit sa respecte certificarea VW sau sa fie cumparat pe codul VIN. Altfel, cu AdBlue bagat din lighean sau de la benzinarie, e la noroc.
    2 points
  19. La 2.0 TDI e de preferat sa cureti mai des clapeta decat galeria si porturile supapelor. Modificarea asta,de obicei ,aduce intreruperi la turatii mici ,in trepte inferioare,in panta .(mai pronuntat la DSG)
    2 points
  20. ...pai nu e chiar asa! E ca si cum VW recomanda 5w30 (ma rog, norma X) si tu pui 1/4 ulei de floarea soarelui ca tu crezi ca ala lubrifiaza mai bine. La schimbul de ulei mai des nu spune VW ca NU e voie sa pui mai des. Aici iti spune ca sa alimentezi cu "Diesel X" nu cu alte chestii. Asa de ce nu pui si putin kerosen? Sunt inii care pun 1-2l de benzina la un plin de motorina...
    2 points
  21. Corect , la mine se apropie de 350.000 km dar nu imi e frica sa merg nicaieri Ghinion poate sa apara si la masini intretinute exemplar cum e cazul explorerului din acest topic Nu poti trai cu frica , faci ce trebuie si iti vezi de viata
    2 points
  22. Bravo !!! Sa deschis sezonul !!!
    2 points
  23. Si replica lui Musk.😀 Pervers mosu', ravnea la minore. De ce are Musk pretentii. O fi vreun concurs intre prducatorii de electrice pentru a iesi in evidenta cu detalii bizare. Usa prizei de incarcare la o Kona era musai sa fie pe botul masinii?
    2 points
  24. @halamadrid Corect! Multe hoteluri au acest tip de mic dejun, am intalnit si eu in Grecia si Spania, avand foarte multi turisti britanici, se conformeaza. Englezii detin o gramada de proprietati in Spania, mai ales la mare. Fiind imperiu, au colonizat, au facut comert cu sclavi, etc! Nu mori de foame cu bucataria englezeasca, dar sunt praf comparativ cu italienii, francezii si spaniolii. Ei considera mancare traditionala, curry! 😄 Unul din lantul lor de magazine cu electrocasnice, gen Altex in Ro se numeste Currys. 🤭
    2 points
  25. In cele trei parti și cel mai atehnic om înțelege ca uleiul 2T are minerale sau aditivi care se vor depune in CAT sau filtru!Am fost la zeci de cursuri ținute de Adrian Gidali pe motoare termice,electrice chiar cutii de viteze,omul este unul din cei mai buni traineri din RO,preda periodic in facultățile de profil din tara si afara!Pot garanta acuratetea informațiilor din "cursul" despre uleiul 2T! Ar trebui sa-i multumiti pentru aceste informatii gratis,unii le obțin pe bani!🤫
    2 points
  26. Va plangeti degeaba. Am vazut un clip pe net cu sistemul audio top/premium de la BMW seria 5. Daca pe g30 este tot fibra, cablaje individuale, drivere de calitate, etc, pe g60 au bagat marfa "de la turci" si l.au fentat din setari adica au taiat calitate la cablaj, la amplificator si la drivere. Deci se poarta. Nu degeaba zic ca cele mai bune masini pe care le poti lua acum sunt cele gandite/proiectate in 2016-2019. De acolo totul s a dus in jos dpdv calitate si in sus dpdv pret.
    2 points
  27. Niste "PORCI" 🐷:
    2 points
  28. Pai Seat tot timpul a fost cel mai 'dezbracat' din grup dpv antifonari/finisaje. Una peste alta tinand cont ca Leon costa 1 Sandero + un weekend la mare , imi pare o oferta buna.
    2 points
  29. Piata e sf in perioada asta. Nu am gasit sa cumpar un formentor nou cu scaun sofer electric sub 30k, cash. Câteodată nu pot decat sa le urez faliment tuturor...
    2 points
  30. La Skoda Kodiaq 2019 2.0TDI 150cp E6 cu adblue la 360.000km am avut regenerari la 70-80 km cu eroare p2002. La reprezentanta mi s-a recomandat înlocuirea filtrului de particule si a racitorului egr de joasă presiune. Acestea le știam și eu dupa codul de eroare. Am rezolvat prin curățarea racitorului egr, verificarea lui cu presiune sub apa sa nu aibă fisuri si o spălare a filtrului dpf. Bineînțeles am eliminat o posibila cauză: un injector care avea valori mari la diagnoza a fost recondiționat, fiind verificate toate injectoarele, acel injector avea valori peste limitele admise pe bancul de testare. Acestea au fost făcute in urma cu un an, timp in care am mai făcut 20.000km, cu regenerari între 280km in oraș si 400km extern. Contează foarte mult modul de exploatare si întreținere al autoturismului. Am condus Crafter 2.0 TDI E6 care in momentul de față are peste 700.000km cu DPF original, dar care face drumuri lungi pe autostrada 3000km dus-intors, cu schimbarea uleiului si a filtrelor la 30.000 nu la 10.000 cum recomanda unii! Dacă km îi faci mai mult in oraș, da, este altă uzură alte ore de funcționare si atunci reduci nr de km la care faci schimbul.
    2 points
  31. Eu am zis de bobine, nu de bujii.
    2 points
  32. Se schimba cand sunt defecte nu prevenitv. Decat daca te dau banii afara din casa.
    2 points
  33. A trecut ceva vreme, mai stergem praful pe aici... Masina in continuare se prezinta bine, adunam kilometri impreuna (in curand prima suta de mii). Dupa iesirea din garantie am inceput schimbul de ulei in regim propriu, pastrez un interval de 15.000 km intre schimburi. In afara de o bujie defecta (montata la 60.000 km si defectata la 80.000 km), totul este in regula. Vacanta trecuta a pierdut-o din cauza transferului intarziat dupa finalizarea leasing-ului, insa 'unchiul' s-a descurcat onorabil (chiar si dupa 16 ani si peste 210.000 km adunati). In continuare menajat impotriva traficului urban unde este inlocuit de motorasul cu 125cc si la nevoie de acelasi 'unchi' care nu dezamageste. Sa avem calatorii linistite si mii de kilometri fara incidente!
    2 points
  34. Mie nu-mi pasa de luminile masinilor pe care le conduc. Am mers ani de zile noaptea cu halogen si a fost ok. Nu-mi placea ca trebuia sa comut mereu de pe faza lunga pe lumini de intalnire. Dar la masina actuala am faruri Matrix si de fiecare data cand conduc noaptea zic: wow, cum am trait pana acum? Nu mai concep de acum inainte o masina fara faruri Matrix. Lucreaza impecabil, nu am primit flash-uri din sens opus niciodata. Ma refer la drumurile din afara localitatilor, pe drumurile luminate nu functioneaza, se dezactiveaza singure.
    2 points
  35. Trece timpul destul de repede. Doar ce am vazut ca in februarie am mai scris pe aici si deja suntem la jumatatea anului aproape. Si bine-nteles ca s-au mai intamplat mici chestiuni 🙂 Mai exact, pe la inceputul primaverii, daca tot am incaltat masina cu anvelope noi de vara, am zis ca fac si o geometrie, sa fie treaba facuta bine de tot. Si daca tot reglam directia, pai sa schimbam si captele de bara 🙂 Inca nu dadeau semne de oboseala, dar m-am gandit ca din pricina varstei deja (fiind cele originale), mult nu mai aveau pana sa le apuce cloncanelile. Asa ca, stau linistit si la acest capitol. Un alt capitol la care stau linistit este actuatorul de la capacul rezervorului. Tot preventiv, am zis sa il schimb. Anii adunati, praf, mizerie, umezeala puteau deja oricand sa ii puna capac la cel original si sa raman cu ochii in Soare te miri pe unde as fi fost si sa nu pot alimenta. Am descris pe topicul dedicat cam cum se inlocuieste la versiunea Variant de Golf 7. Destul de simplu, treaba de 15-20 de minute. Iar cea mai de impact "actiune" efectuata recent a fost recurgerea la un full polish la un atelier de detailing. Nu doar ca aceasta culoare ce o am pe masina (Urano Grau) este ordinara, sensibila, se pateaza usor, se zgarie usor, insa in ultimele luni (as zice incepand cu preponderenta de toamna trecuta), lacul de pe capota incepuse sa se albeasca tot mai tare. Si deja ma exaspera maxim cum arata. Nu imi explic de ce. Masina nu este niciodata spalata in Soare iar felul cum o parchez in zona de rezidenta nu o afecteaza din punct de vedere al Soarelui. Cel mai probabil, cum mi-au confirmat si cei de la detailing, spuma activa de la spalatorii. Oricum, masina a iesit brici. Am intinerit masina bine de tot. Capota refacuta iar pe restul caroseriei am scapat (momentan) de toate zgarieturile, petele si panzele de paianjen. Si ca idee, cam cat de ordinara ajunsese capota, las o poza mai jos
    2 points
  36. Doar spre stanga spre galerie s-a adunat mizerie multa , spre dreapta aproape curat Data viitoare ma gandesc sa demontez galeria complet sa curat iar tot S-a curatat tot ce s-a putut acum
    2 points
  37. Din experienta personala iti recomand injector/injectoare noi. Mai ai varianta SH ,dar la injectoarele siemens/continental sansele sunt minime sa gasesti unul bun. Exclus reconditionare (cel putin in RO)
    2 points
  38. The Active Cylinder Management ACT+ is a further development of the previous Active Cylinder Management ACT system. In the ACT system, only cylinders 2 and 3 were switched off. In the ACT+ system, cam contours on the exhaust and inlet side, which have been optimised for two-cylinder mode, are additionally switched over for cylinders 1 and 4.Furthermore, the cams on the inlet side are twisted towards retarded by 30° crankshaft angle (°CS). This measure reduces fuel consumption during the switch-over process.
    2 points
  39. Weekend-ul trecut am facut o plimbare pana la Oradea. Am vrut sa mai schimbam aerul, vremea la Brasov oricum nu a fost prea prietenoasa, macar acolo am vazut soarele in 2 zile. S-a mers pe absolut toate tipurile de ploaie, mocaneasca, torentiala, vijelie, etc. Pe drum am atins si borna de 222222km. Masina este in continuare foarte confortabila extraurban, placuta la condus, destul de bine antifonata. La Oradea am gasit si un eveniment Skoda, unde mai erau expuse si cateva modele retro, dar foarte bine puse la punct. Pentru drumul retur m-am gandit sa mai incercam alt traseu, prin Apuseni cu iesire la Gilau, via Marisel. Peisaje foarte frumoase, sosele libere, poate si pentru ca a fost duminica turului al2-lea cu alegerile, timp ploios, etc. S-a facut si soft offroad, neintentionat, dar daca am ajuns in punctul acela al traseului am mers inainte. Au fost doar vreo 5km de drum pietruit in creierul muntilor, undeva la limita judetelor Alba si Cluj. Ajunsi acasa, bineinteles ca a fost nevoie de o curatare mai temeinica. Rezultatul arata cam asa:
    2 points
  40. Pune motorina buna,amesteca ulei 2T in rezervor,ia masina la drum,si fa un drum spre Turnu,dupa ce treci de Izvorul Rece,de dealurile alea,bagi in 1 viteza,si mergi asa vreo 200m...300m,apoi a 2-a si la fel citeva sute de metri,si continui in fiecare treapta de viteza,in acelasi mod,iar cind ajungi in ultima treapta de viteza,incepi sa cobori din viteza in viteza,pina la 1-a.Repeti de 2...3 ori chestia asta. Ideia este sa mentii masina in aceeasi treapta de viteza cit mai mult timp,fara sa exagerezi bineinteles,ca sa-i dai timp ECU sa invete fiecare injector.Apoi foloseste masina in mod normal. A doua zi,daca ai posibilitatea,verifica cu masina de diagnoza,ce corectii ai,si noteaza rezultatele.Iesi iar la drum,mai fa inca odata aceeasi manevra cu invatatul ECU.Repeta doua sau trei zile toata istoria. Daca nu vezi imbunatatiri in corectiile ECU,scoate injectoarele,si schimba-le locul in motor,NU codifica nimic.Schimba prima data sa zicem inj 1 cu inj 2 si urmeaza procedeul cu invatatul. Toata tarasenia,poate dura citeva zile,nu te grabi,nu mereu se observa imbunatatiri din prima zi. Daca nici asa nu vrea,ori cumperi injector nou,ori te duci la pompangiu si il rogi sa iti recalibreze injectorul care bate mai tare.Daca nu sau pus duze noi la injectoare,este posibil sa nu iti reuseasca nimic. Vad ca pompangiul tau are un banc de probe destul de apreciat,dar daca nu stie sa il foloseasca,nu prea ai ce sa faci.Alta varianta nu ai,sau poate sa duci masina pe Podul Nou si sa o ineci in Vedea cind pun aia barajul.Succes!
    2 points
  41. Nu stiu sa ti raspuns de cate ori insa dupa polish e de preferat sa aplici folie de protectie. Nu o sa se mai matuiasca.
    2 points
  42. "'Dau semnal și depășesc. Mașina mea este setată la 120 km/h. Ai idee cam cât merg în paralel cu cel pe care vreau să-l depășesc dacă eu am 120 și cel din dreapta 110?"" Nu inteleg fraza asta. Cine te impiedica sa accelerezi din pedala de acceleratie de la 120 la cat vrei, sa depasesti,eventual sa revii pe banda pe care erai inainte de depasire. Dupa ce iei piciorul de pe acceleratie masina incetineste singura la valoarea setata, ex 120. Reglajul se anuleaza numai la franare.
    2 points
  43. @Gabriel*77 locuiesc in Arad asa ca am autostrazi si inspre Est, dar mai ales inspre Vest 😉 Inclusiv la Lidl merg pe autostrada ca e la 2 strazi de mine si cobor la prima iesire 👮‍♂️ Dar nu inteleg de ce nu poti seta ACC-ul pe 130-14km/h si mergi doar asa cu el. Daca esti pe B1 si nu poti trece pe B2 o sa te incetineasca automat. Apoi iesi pe B2 si urca la 140 km/h cat e setat. Daca esti pe B2 si se trezeste un TIR sa depaseasca te va incetini automat, iar cand TIR-ul trece pe B1 o sa urce viteza automat la 140km/h cat era setat. Eu fac drumuri de Budapesta lunar si destul de rar ating pedala de frana chiar si in trafic destul de aglomerat... ACC-ul isi face treaba si eu doar urmaresc sa fie totul ok.
    2 points
  44. Pe mașina anterioară am avut tempomat. Îl foloseam pe autostradă când era liberă pentru a-mi mențină viteza că altfel nu mi se pare nicio sfârâială. Dacă e aglomerat mai rău mă stresează. Actuala are ACC care mi se pare ok într-o lume ideală unde toți respectă regulile de circulație și nu îți sar în față sau te împing de la spate. Am încercat să-l folosesc pe autostradă (in oraș nici nu mă gândesc) însă, după cum spuneam, nu e nicio sfârâială dacă e aglomerat nici cu ACC-ul. Doar dacă te mulțumești să mergi în banda 1 fără a depăși nimic pe toată durata deplasării. Frânează la apropierea de mașina din față și accelerează dacă schimbi banda și nu mai sesizează obstacol în față, dar când accelerează și ajunge la viteza setată nu o mai depășește si dacă îl ai pe unul în spate care te presează să depășești... Plus că de două ori m-a pus in cap pe autostradă că a sesizat curbă periculoasă deși eu mergeam în aliniament. Norocul a făcut să fie gol, să nu am mașină în spate că mă făcea pachet. E bun, nu contest, dar repet, este bun pe autostradă când ești amorțit de stat mult la volan sau a preveni această amorțeală, dar cu condiția să fii cam tu și încă 3 masini pe șosea. Nu știu cum de voi îl folosiți cu așa mare satisfacție, sau nu am eu ce trebuie?
    2 points
  45. Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
    2 points
  46. In timp filtrul de ulei acumuleaza mizerie si asta duce la o scadere a debitului de ulei prin cutie. Odata cu scaderea debitului de ulei are de suferit si disiparea de caldura. Tinand cont ca acelasi ulei circula prin toata cutia, inclusiv prin unitatea mecatronica, o sa incalzeasca calculatorul mai tare. In general limita de temperatura a componentelor electronice e in jur de 110C.
    1 point
  47. Felicitari pt retrofit. Este destul de rar, deoarece multa lume prefera frana de mana mecanica vs electrica, din diverse ratiuni....unele financiare (etrieri, etc) Pt cei care vor sa isi faca singuri acest retrofit, gasiti codurile componentelor ce si cum este de facut, aici https://octavia-rs.com/thread/27758-nachrüstung-epb-am-octavia/?pageNo=1 Spor la treaba, felicitari si sarbatori fericite!
    1 point
  48. si eu tot cu cayenne as pleca. iar comparatie Thule vs remorca :) e funny rau. cine a condus cu amandoua...va intelege.
    1 point
  49. ce mai conteaza...GTS-ul este pt cei care nu au avut bani de Turbo :) si au vrut unul sa para a Turbo superba masina
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!