Jump to content

Leaderboard

  1. Doomy

    Doomy

    Membru Level 2


    • Points

      60

    • Content Count

      147


  2. tavitara

    tavitara

    Membru Level 2


    • Points

      54

    • Content Count

      869


  3. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Points

      50

    • Content Count

      7,430


  4. Jetta20tdiHLDSG6

    Jetta20tdiHLDSG6

    Membru Level 2


    • Points

      49

    • Content Count

      685



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/25/2019 in all areas

  1. 22 points
    Buna ziua! Eu sunt Eli și de acum ma alătur și eu vouă! Ce pot spune rapid cât am timp: -culoare Ara Blue -senzori fata-spate -Faruri matrix -Magnetic ride -scaune super sport -pachet Performance( dacă așa se numește??, asa mi s a zis ) cu stitching roșu și etrieri rosii -Virtual Cockpit -MMI Touch + -Audi sound system -Keyless entry / Go
  2. 18 points
    Nu am mai postat de mult timp pe acest topic. Intre timp au mai survenit destule modificari , cea mai importanta fiind conversia la Quattro/4Motion Haldex. Masina donatoare a fost un Audi A3 8P 2.0 TFSI quattro , adus personal din Anglia de pe care am luat toate piesele necesare. Mai am mici reglaje de facut la asezarea cardanului dar deja am mai bine de o luna de cand circul cu masina si totul este ok , inclusiv indicatorul de benzina S-au schimbat si discuri + placute fata spate , la ambreiaj am trecut la masa simpla + disc cu pucuri de kevlar dar as dori sa trec inapoi la masa dubla + un kit care sa tina. Ce kituri recomandati care sa vina bolt-on cu volant originala cu masa dubla ? Am foarte multe poze cu conversia dar majoritatea sunt in telefon.Le voi descarca si voi face un colaj daca vor fi interesati.
  3. 16 points
    “If you don’t look back at your car after you park it... you bought the wrong car”
  4. 16 points
    Arcuri Eibach Prokit E10-85-016-08-22 coborare punte fata 25mm coborare punte spate 20mm Masina e mult mai stabila,mai legata,calca mai bine gropile. Insesizabil mai rigida. Presiune in roti 2.4 cu azot Pozele sunt facute imediat dupa montaj,posibil ca se mai lasa putin dupa cateva zile.
  5. 13 points
    So... am stat putin in cumpana daca sa ii fac sau nu topic celui mai nou membru al familiei... dificultati tehnice: vreme urata, lipsa poze (am avut vreo doua tentative de a iesi la fotoshuting ne... materializate), lipsa timp darr... sa incepem: Skoda Octavia 3 "Bestiuta" Style DSG 2.0 TSI 190CP Velvet Red Cum batranica O2.5 a inceput de prin vara sa vorbeasca de pensionare si plimbat nepotii (momental doar unu') pana la gradi si inapoi am inceput demersurile pentru o masina noua (dupa ultimele experiente sh-ul era aproape exclus). Bineinteles ca ne-am trezit la spartul targului (vezi @valyemil81 cu O3.5 la 16k si nitel) am... cam ratat majoritatea ofertelor bune asa ca am mers pe la reprezentante pentru o masina "pe comanda" (cam tot ce am gasit erau mai mult sau mai putin submotorizate si... majoritar diesel). Cu un buget relativ mic dar cu dorinte mari (benzina, in niciun caz hibrid, DSG/EDC/PowerShift in baie de ulei, in niciun caz manuala/CVT, interior deschis (bej/crem), spatiu interior cel putin la fel ca la O2.5 (nota bene .5=FL), de preferat sedan-hatch - in niciun caz drick (sau break, cum ii se mai spune in popor) relativ usor de parcat pe locurile inguste/scurte de prin Bucuresti si imprejurimi) am purces la discutii cu agentii de vanzari. In final am redus lista la vreo 4-5: Superb 3 Ambition, Octavia 3.5 Style++, Megane Sedan/Talisman si Honda Civic Sedan. Bineinteles eram in perioada cu omologarile WLTP asa ca la Superb aveam doar diesel, motoarele interesante de pe Megane au sublimat subit dar a ramas in carti daca reuseam un pret corect, Honda Civic a picat din motive de CVT si pe la Talisman preturile erau o leaca cam prea sus. Dupa o noua runda de testdrive si ceva documentare (forumuri - never renoro, documente de la producatori - am gasit 3 pdf-uri de la Getrag legate de 7DCT300 care nu prea se pupau intre ele... detalii ar zice unii) am decis ca pana la urma 2.0 TSI 140kW (190CP - EA888Rev3 B) si DSG 7 (DQ380) o sa ne castige portofelele. Cum Superbul 3 venea doar in varianta R (282 CP si Haldex) am purces la discutii cu dealerii Skoda pentru una bucata O3.5 (era deja inceput de decembrie 2018). Fastforward pana in 19 ianuarie 2019 (parca) semnam actele la Avia Pantelimon pentru una bucata Octavia 3 FL Style 2.0 TSI DSG7 FWD cu ceva imbunatatiri: PSC Adaptive Cruise Control si Front Assist PE4 Airbaguri laterale Spate 4ZG Banda decorativa crom 8SP Blocuri optice spate top led $07 Clever pack PKR USB locuri spate PFC Driving mode selection 1SL Elemente suplimentare de protectie sasiu PK9 Faruri LED adaptive cu instalatie splalare PJU Jante aliaj 16" PDE KESSY PW4 Oglinzi pliabile electric, antiorbire si iluminare spatiu de intrare in masina PH5 Parbriz incalzit RAC Bolero MIB 2.5 9JB Scrumiera (vine cu USB) 7X1 Senzori spate 9WT Smartlink 9S0 Virtual cockpit PL7 Volan incalzit (comenzi radio, telefon si padele dsg) PWL Blind spot detection Pe 19 februarie 2019 a intrat in productie si pe 7 martie am vazut-o cam asa: Asta era intr-o joi, pe seara. Bineintels ca din varii motive (rca/casco/pregatire) masina mi-a fost livrata luni... am ratat un weekend foarte frumos... dar compensat in urmatorul: Primul drum a fost din Pantelimon in Militauri via Piata Victoriei pe la 4:30PM. Am avut timp suficient sa ma obisnuiesc cu lipsa pedalei din stanga. Si cu majoritatea functiilor noi Bineinteles ca in aceeasi seara am scos-o la o plimbare nocturna unde am testat si farurile. Si bineinteles ca 3 zile mai tarziu eram la Avia Pantelimon pentru reglaj. Prima mie de km a fost asa... de cunoastere (intre mine si masina si, bineinteles, intre componentele masinii), cutia si motorul invatand sa lucreze impreuna. Dupa care lucrurile au intrat pe fagasul normal. Mai putin una bucata surub slabit (undeva in zona plafonierei) care m-a trimis iar la Avia Pantelimon. Meanwhile am reusit sa montez si camera adusa de plutasi pe la la inceputul lunii martie: Si era cat pe ce sa dau de o dauna total-partiala: Dupa vreo 2000 de km pe plaiurile mioritice ma declar multumit de alegera facuta (incluzand si compromisurile). Combinatia cutia si motor "e ceea ce trebuie" pe drumurile nationale cu o singura banda (pline de camioane ce se taraie cu 70), cand e nevoie de economie un 6.2 (extra) se poate obtine doar din acceleratie. Pe de alta parte este foarte usor de pierdut permisul pe drum drept (un mic imbold il acceleratie arunca acul aproape instant de la 50-60 in la 120 in S). In oras, consumul sta pe la 10-12-14-15 ( daca drumul e mai scurt de 10km (fara SS, in functie de ora) si scade spre 8-9 daca drumul e mai lung/liber. Mixtul e pe la 8 dar distractia e nepretuita. Momentan, pentru spalare exterioara doua fise la Selfjetul de la OMW fac minuni (impreuna cu solutiile pentru jante/scos petele de insecte de la reprezentanta) si interiorul se aspira usor cand ajung pe la tara (cealalta tara, nu cea de la porumb). Tre sa mai cumpar unu-doua bidoane de lichid de parbriz de la ei. La 8 lei 3l e greu de gasit ceva mai bun. Ce n-am gasit inca e solutie de protectie/tratament piele. Dar mai insistam la etaj poate se deschide la parter =)). *Disclaimer: in timp o sa mai adaug poze/filmulete la postarea initiala. ** Batrana O2.5 era pregatita de maritis pana soata s-a decis ca... ar vrea si ea masina ei luni s-a dus sa monteze rotile de iarna. Luni ce vine ma duc la constatare la CASCO :))) Noi sa fim sanatosi.
  6. 12 points
    A venit timpul sa imi dau si eu cu "parerea" despre anvelopele noi de vara ! Dupa 2500+ km parcursi cu ele in toate regimurile posibile toate conditiile meteo eu zic ca pot sa imi dau macar o parere... Discutam strict de anvelopele de vara Michelin Latitude CROSS 235 65 R17 108V XL pe care eu le-am ales ca "incaltari de vara" pentru noul Explorator. Informatiile care urmeaza sunt strict pareri personale si comparatii facute doar cu foste anvelope folosite de mine pe aceasta masina si nu din auzite sau de la alti utilizatori . Sa incercam sa comparam mere cu mere si nu altceva. Inainte de achizitie m-am gandit destul de mult ce tip de anvelope vreau si ce dimensiune. Am zis ca vreau sa maresc talonul anvelopei special pentru coclaurile in care ma bag si cele in care urmeaza sa ma bag. Plus ca pentru o groapa luata la viteza mare nu stica deloc. Iar in final motivul decisiv a fost "de ce nu?" Din start am avut mai multe intrebari care ma cam macinau destul de mult: Incape dimensiunea asta pe tiguan fara sa atinga in amortizor? Atinge in carenajele rotii? O sa fie instabila? ..... citeam pe diferite siteuri/forumuri si nu gaseam dimensiunile clare de constructie ale anvelopei. Dupa masuratorile mele estimate mai erau cam 7 milimetri pana la amortizor luand in calcul zeci de poze si siteuri de comparatie dimensiuni anvelope. Situatia era putin incerta dar cum e si vorba aia "Noaptea este cea mai intunecata inainte de zori" ......am dat peste un alt pasionat de Tiguan care a montat aceste anvelope pe un Tiguan 5n care ghici ce........avea si pachetul de inaltare montat pe masina : Ironic .... pe un forum din Rusia am gasit informatiile dar utilizatorul era Grec Nu numai ca mi-a dat toate informatiile necesare , m-a ajutat si cu masuratorile conform fisei tehnice iar in momentul ala situatia era ceva de genul " back in business" . De mentionat faptul ca nu orice anvelopa 235 65 R17 incape pe TIGUAN ! Aceste anvelope incap datorita formei lor Trapezoidala a trenului de rulare : Trenul de rulare al acestora este cu aprox 2 cm mai mic decat anvelopelor normale 235 55 R17 : Iar de aici in colo povestea anvelopelor este cancan .....dragoste la prima vedere ! Sa vorbim putin si de ratinguri : Am luat testele generale ale utilizatorilor pe site-ul Michelin si am pus procentele care cred eu ca sunt OK conform ce am simtit eu : Unde am trecut OK , sunt de acord cu ce au votat ceilalti utilizatori , dar am considerat ca la zapada si gheata sunt sub cele indicate mai sus. ( la gheata posibil sa fie mai mic procentul ) . - Ca si zgomot sunt cu 71 DB rating dar sa fiu sincer nu mi se par mai zgomotoase ca Nokian WRD4 de iarna care au 69db. Odata montate pentru mine nivelul de zgomot a ramas acelasi. Au fost testate cu toate vitezele legale posibile si nu am vazut diferente mari de zgomot intre acestea si cele de iarna. - Stabilitatea nu mi se pare afectata ! ba din contra sunt mai dure decat anvelopele de iarna Nokian si feelingul pe curbe este unul de fermitate si siguranta la virare . - Pe drum umed franeaza foarte bine ( mult mai bine decat Bridgestone Dueller vechi) . - Pe autostrada cu ploaie torentiala nu am simtit nici un moment ca incep sa rupa aderenta din cauza apei , chiar mers cu viteze peste 100kmh. Nu cred ca sunt eu asa expert incat sa imi dau seama de diferentele intre o anvelopa care are A si una care are B la franare pe umed , sa fim seriosi , pentru noi (chiar si pasionati) placebo lucreaza la greu asa ca fara teste adevarate cele expuse mai sus raman doar pareri impartite intre colegi pe forum. Pe scurt : franeaza bine , aderenta buna , stabilitate buna , zgomot acceptabil....... asta este Feedbackul meu general ! Dar.... exista un dar.... si doar un dar ..... Pe mine m-a ros faptul ca anul trecut ...... chiar si cu 4x4 al masinii impreuna cu mult entuziasm si mult avant , nu am reusit sa urc un deal acoperit cu iarba uda si cu noroi . Asa ca plin de tupeu si impins de orgoliu am mers intr-o zona mai mlastinoasa sa pun la test si acest aspect . Din toate considerentele mele daca nici acum nu urca un deal cu iarba umeda (adica imediat dupa ploaie) clar anvelopele nu isi fac treaba si le-am luat doar asa de "forma" . Testul : Urcat panta pana la jumatate ->oprit masina -> Pornit masina din mijlocul pantei . Va las pe voi sa decideti , daca tractiunea oferita este sufiecienta , eu sunt foarte multumit ca masina nu a luato la vale nici macar un cm Pana acum numai de bine , toate lucrurile par perfecte la prima vedere , dar cum Mos Craciun nu exista si anvelopele trebuiau sa aibe si ele un punct slab..... acest punct slab s-a manifestat intr-un asa fel incat aproape am crezut ca am o problema tehnica la masina Exact cum am fost prins cu pantalonii in vine de cricul masinii fiind mai scurt , asa am aflat si eu pe pielea mea marele defect al acestor anvelope , sentimentul a fost asemanator.....cum de nu m-am gandit?.....cum de nu am citit? ......ca dupa ce se intampla parca peste tot gasesti scris ...... Daca ati avut rabdare sa cititi atat de mult nu va mai tin in suspans...... Ale naibi anvelope aduna pietre intre zimti ca la balamuc ! asa cum ziceam si mai sus , intr-o zi cand am parcat intr-un popas de autostrada am trecut prin ceva nisip/pietris pe jos care la prima vedere nu era nimic neobisnuit. Bai baieti ....cand am accelerat sa ma inscriu inapoi pe autostrada , pe la 80 in sus a inceput sa tremure volanul iar pe la 110 se auzeau niste bufnituri comparabile cu situatia atunci cand iti bat mascatii la usa "Deschideti Politia" ..........am tras repede pe dreapta pe banda de urgenta ca sa descopar ca pe roata fata dreapta era prinsa o piatra cam cat o nuca la forma......odata ce am scos piatra totul a revenit la normal . Din obsesie am tras pe dreapta la urmatoarea parcare si am curatat pietrele din toate rotile. De atunci situatia cu bataile s-a mai repetat de 2 ori dar nu la acelasi nivel. Am cumparat o scula speciala pentru acestea care imi usureaza munca foarte mult . Iar dupa cum se vede mai jos ....chiar e necesara. Intradevar pietrele acestea sunt periculoase pentru alti participanti la trafic .......daca ar parasii zimtii anvelopei dar oricat de tare as merge tot acolo le gasesc Cand merg printr-o parcare subterana parca sunt un Bichon Maltez cu ghearele pe parchet .......asa se aude... Am vrut anvelope de OffRoad acum trebuie sa suport si consecintele , nu pot sa las aspect sa imi strice placerea , cu 5 minute pe saptamana alocate dau jos toate pietrele. Cine ar fi crezut ca anvelopele acestea sunt colectionare de pietre .... macar de as gasi un inel de "haur" prins intre zimti
  7. 11 points
    nu cred ca e cazul sa isi faca asemenea probleme are oricand optiunea sa renunte la casa si pastreaza masina
  8. 10 points
    Welcome cu downvote Astia suntem 🤣
  9. 10 points
    Multumesc ! Sper sa mearga linkul urmator : https://photos.google.com/share/AF1QipOb1l9iHSi4rebd7I_7bAjTYO4fMVcPV-ALinvd6O8xeVOr7-Z8oPt_iSRAI9UKog?key=NURheF9vOWRNWUpSZ19DNlNiaGxPR0FTcExydEVn Nu am mai facut poze si cu evacuarea. Este un downpipe dedicat de S3 ( 76 ) care continua cu o intermediara tot pe 76 asezata inainte de puntea spate , dupa care se reduce la 63 si urmeaza inca o intermediara la care au fost sudate tips-urile vechi. Astfel , acum evacuarea are 2 intermediare pentru a reduce zgomotul , lucru care s-a si intamplat. Daca vor fi persoane interesate sa se apuce de proiect ii voi ajuta cu sfaturi dar nu imi cereti sa postez aici pe forum. Am facut o postare in care am cerut ajutorul legat la codarea pompei de abs si mi-a fost stearsa.Dupa lungi cautari am gasit raspunsurile cerute pe care sunt dispus sa le impart celor interesati.
  10. 10 points
    Scurt update: Din cauza lipsei acute de timp, nu prea am mai avut niciun ragaz sa ma ocup de ce mi-as fi dorit. Am reusit, totusi, sa pun saptamana trecuta setup-ul de vara
  11. 10 points
    Intre timp masina a suferit si o interventie mai serioasa pe la motor, anume schimbarea intinzatoarelor lanturilor superioare ale distributiei. Evident am luat aceasta decizie intrucat unul dintre ele facea un zgomot la pornire dupa ce masina statea parcata peste noapte, cel de pe partea sofer pierdea presiunea si avea nevoie de timp sa se incarce cu ulei, semn ca cedase supapa aceea din el, il mai ajuta doar partea mecanica, adica un telescop cu arc, insa nu era suficient. Asa ca, dupa un indelung research, in care am descoperit ca probabil 99% dintre 3.0tfsi(indiferent de caroseria pe care s-au pus ) au problema asta, cel putin in USA exista si un TSB pe tema aceasta intrucat multi acolo au sesizat aceste zgomote inca de la rulaje de 20-30k km si rezolvarea era schimbarea acestui intinzator de pe partea sofer, in cele mai multe cazuri asta era de vina. Daca pentru B8, C7 sau D4 exista un p/n revizuit pentru intinzator, pentru C6 nu, probabil si pentru ca s-a fabricat doar in perioada 2009-2011 si au uitat de ele. De asemenea am decis sa fac eu aceasta operatiune, in mine am mai multa incredere, am intrebat putin si prin alte parti insa nu prea stiau ce si cum e cu motorul asta, ideea este ca nu mi-au inspirat incredere, unul singur care imi este si prieten si are service ar fi putut sa o faca si aveam incredere in el dar e in alt judet si imi era peste mana. Asa ca, inarmat cu documentatia necesara din ELSA, citit/vizionat cam tot ce se putea despre acesta operatiune, facuta o investigatie amanuntita care sa imi demonstreze ca intr-adevar intinzatorul este problema si apoi cumparat trusa de cale specifica motorului pentru blocarea distributiei, m-am apucat de treaba. In final am ajuns sa schimb: ambele intinzatoare pe care le-am luat INA, cele originale erau tot INA, patinele superioare, garnitura corp filtru ulei, garnituri capace axe came, bujii, suruburi axe came si alte maruntisuri. Satisfactia a fost foarte mare cand dupa ce am pus totul la loc conform procedurii masina a pornit din prima fara nicio eroare si fara infamul zgomot, am rasuflat usurat :).
  12. 10 points
    aha .. pai de aia vrea SUV sau crossover cum se numeste Duster-ul sa poata sta cat mai lasat pe spate si mai jos si totusi sa vada ceva si prin parbriz in caz ca pe drum apar intamplator masini sau pietoni sper ca nu mergi si lasat pe o parte cum am vazut azi un copil intr-un bemve , avea obrazul lipit de geam , am crezut ca e poster cu el
  13. 9 points
    Nu lua in derâdere astfel de practici. Eu i-am recomandat unui prieten tot cu kodi sa îi facă încă de nou o sfințire. Nu a vrut sa asculte spunând că sunt prostii ce nu ajută la nimic si de atunci îi papă cu 1-2 litri mai mult la suta de km față de al meu. Cu doar 200 lei sfintire promotională ar fi economisit aprox 2000 lei/an numai din diferența de consum...
  14. 9 points
    Mda, nu avem prea multa imaginatie in familie...
  15. 9 points
    Saptamana trecuta am bifat o deplasare de 1500 Km pana in Ungaria si cu cateva zile de stat in Timisoara . La intoarcere am profitat si eu de vermea proasta de afara si am zis sa testez anvelopele corespunzator semului de pe ele : M+S asa ca am ales drumul de Petrosani ->Obarsia Lotrului cu speranta ca voi urca si putin pe Transalpina macar asa de o poza frumoasa . Partea de Petrosani spre Obarsia Lotrului este si mai varza decat era in anii precedenti : Mare dezamagire cand am ajuns la intrare pe Transalpina , se pare ca nu va fi deschis destul de mult timp de acum incolo , la cata zapada era ... , nici macar de semnul cu "drum inchis" nu se putea trece : Asa ca am optat sa merg spre Sebes pana langa lac apoi sa ma intorc sa o iau spre Voineasa si mai departe pe valea Oltului. Pe partea de Sebes drumul se prezinta fara zapada pe carosabil dar cu foarte multe pietre si copaci cazuti De la Cabana Oasa am facut cale intoarsa si m-am intors pe la Obarsia Lotrului spre Voineasa ->Valea Oltului : drum realativ OK cu mici exceptii sau bucati de asfapt cu diferente de nivel foarte mari. Diferenta intre exploratorul curat inainte de calatorie si una de pe drumul de intoarcere : Nu ma pot decide in care din poze arata mai bine curat/murdar . Si un scurt clip cu aceasta mica aventura :
  16. 9 points
    Buuun, am facut-o si pe asta. Am dat comanda de axa cu came de golf 5 2.0 SDI, kolbenschmidt. Abia am gasit-o, vine in 5-7 zile. Urmeaza sa comand si tacheti si cuzineti axa. Saptamana viitoare sper sa le am montate. Si o poza, asa, ca sa fie 😬 PS Da, botul e mai sus putin ca fata. Dar va cobori curand la loc.
  17. 8 points
    Tuning tată ! L-am si asortat corect, nu?
  18. 8 points
    T-ul merge, nimic de reprosat, si extraordinar de placut la drum. pun o poza simpatica pe care am gasit-o pe net - o motivare pentru cei care am ales t4 in detrimentul generatiilor mai noi.
  19. 8 points
    Timpul pentru anvelope noi, primele după cele originale. După cum am hotărât am luat Michelin Primacy 4. DOT 0219, Made in Italy. Primele impresii pozitive, confort (ceea ce căutam), absorb bine, parca suspensia a fost data pe confort ,urmează sa vedem cum se comporta la viteza, pe ud și pe drumuri cu asfalt rugos, la frânare și la mers sport pe viraje. Cele de iarna (GY UG8) mai merg încă un sezon, interesanta scanarea profilului.
  20. 8 points
    Exploratorul aduna km cuminte , mai este putin pana facem anul impreuna , urmeaza si un review pentru anvelope . Am deja 1000+ cu anvelopele dar mai urmeaza inca 1000+ pe diferite drumuri si apoi o sa revin cu info destul de detaliate.
  21. 7 points
    Dupa aproximativ 1 an de cand m-am gandit sa schimb masina, dupa 6 luni de studiu si test drive pe la toate firmele(unde ma incadram ca bani), dupa 4 luni si 6 zile de asteptare pentru livrare "Silver Arrow" este AICI!!!! Octavia 1.5 TSI Manual echipare Style cu 12 optionale - Faruri LED fata - Stopuri spate LED - Oglinzi pliabile electric cu iluminare - Kessy - Hill hold control - Navi Amundsen - Smartlink+ - Skoda Connect - Comenzi vocale - Senzori de parcare - Spatar scaune spate in piele - Vopsea metalizata - Pachet drumuri grele Ieri, imediat dupa ce am ridicat masina am plecat la o tura de statiuni si am facut 100km, kilometrii in care masina m-a cucerit. Totul este la locul lui si bine gandit iar farurile bat excelent desi vazusem de pe forum ca sunt probleme cu ele(probabil le-au reglat din fabrica\service). Regimul 2\4 cilindrii e o placere de condus, doar daca satai cu ochii pe maxidot observi cand se face schimbul in rest este foarte lin, iar consumul decent(mai ales ca e in rodaj). Masina a primit deja cateva cadouri: presuri de cauciuc, suport tableta in tetiera, folie pe navigatie, breloc, protectii praguri, odorizan CWS, card SD 64GB(poze mai jos) Dupa febra sarbatorilor si cand se mai elibereaza service-ul sunt progamat la montat de: alarma viper, aparatori de noroi, camera trafic, protectie ceramica, folie faruri. Urmeaza comanda pe superskoda: protectie tunel spate, protectie incarcare portbagaj in culoarea caroseriei si inca sunt in dubii pentru bandouri, megaled portbagaj, telescop capota. Momentant am 3 mici probleme sa le zic asa ca nu imi dau seama unde gresesc: 1. Skoda connect nu reusesc sa il activez. Am facut cont, am bagat VIN, apare in aplicatie masina dar doar in modul GARAJ, atat, fara alte functii. (poza mai jos). Daca aveti un sfat va rog sa ma ajutati. 2. Am bagat pe cardul SD 4-5 foldere de muzica, fiecare folder cu 20-30 melodii. In laptop le arata asa cum le-am pus eu dar in masina arata care un folder pentru fiecare artist, adica zeci de foldere(poza mai jos). Ma gandesc acum sa ii dau formatare FAT32 poate le vede cum trebuie, o sa incerc..... Si.......cateva poze
  22. 7 points
    Merci Ideea era ca DQ250 tine spre 700Nm ajutata de un soft. DL382-7Q (cred ca asta ai) tine cel putin la fel (desi unele voci spun ca tine chiar mai mult fata de DQ250, la fel si DQ381) Nu zici rau cu focul, cat despre welcome back, nu stiu
  23. 7 points
    Am profitat de vacanta prelungita primita de Pastele catolic ....am inceput cu o spalare corecta si un strat protector de la Simoniz(ieftin si ff bun ) O cafea corecta la Cars and coffe , pe urma un pic de offroad local pentru plimbat Noah .Fiind mai multe zile libere am purces spre sud , autostrazi bune ..km trec fara efort..Prima oprire a fost Bristol , pe urma Weston super mare unde am mers LEGAL pe plaja , am cautat un loc mai retras ...foarte fain sa te plimbi pe nisip , prima oara cnd merg asa mult ! Am trecut prin defileul din Mendip Hills unde am urcat pe o "poteca"pietruita pana sus , prima oara cand folosesc reductorul pentru mai mult timp. A urmat un drum un pic mai lung mai spre sud...stradute mici , caldura si gelato . Cu fiecare km pe care il fac ma indragostesc si mai mult de Touareg , este superb sa ai o masina cu care te poti baga peste tot , care poate sa care caine , familie bagaje fara discutii , care sa mearga pe autostrada km buni fara sa te oboseasca (autonomie oferita de un rezervor plin este de 700-750 km la un mers mixt) , sa stii ca te poti baza pe ea mereu . La revenirea acasa a implinit 230 000km .
  24. 7 points
    Cum o dai....iese la fel
  25. 7 points
    O masina Euro 3 in stare tehnica buna polueaza mult mai putin decat o masina Euro 5 in stare tehnica proasta. De cate ori nu trebuie sa trecem aerul pe recirculare sau sa inchidem geamurile ca avem in fata nori negri de fum scosi de o masina sigur peste Euro4? Este o prostie sa pui o asemenea masura intr-o zona saraca a tarii. Sunt sigur ca vor fi afectati mii de proprietari de Logan 1,4 Euro3 cu 50-80.000 Km la bord care nu scoate gram de fum, dar nu vor fi afectati proprietarii de TDI cu 400.000 Km, EGR off, DPF off, care-ti intorc stomacul pe dos cu mirosul esapamentului..
  26. 7 points
    Dupa cinci luni de folosire si cateva mii de kilometri, am avut numai experiente placute cu masina. Prima data am inlocuit kit-ul de distributie si cel de accesorii, consumabilele, am inlocuit RCM 310, am cumparat un rand de roti pe 15 de iarna(cauciucuri noi pentru ambele tipuri de jante), am cumparat roata de rezerva normala si am testat pachetul de drumuri grele. Si cateva poze....
  27. 7 points
    Zicea cineva pe aici, ca daca mai intorci capul sa te uiti la masina, dupa ce ai plecat de langa ea, inseamna ca ai masina potrivita
  28. 7 points
    66.xyz km Incepem cu punctele rele: trebuie schimbat o folie La schi a fost deschis portbagajul cu o casca de schi pe partea de polita, nu eram la masina, rezultatul probabil inca un punct pentru un eventual dosar casco, solutia pe moment....e romaneasca In rest am reconditionat setul de jante achizitionate anul trecut, setul de 18 Cassiopeea a fost vandut, am ramas cu un set de vara, vor intra de vanzare pneurile vechi (R18 225/50 Bridgestone, vara, DOT 5016 , 4/5mm "carne), daca sunt pe forum doritori, cu drag PM, las cateva catre cu jantele, facut pana la urma un "negru perlat" Acestea le-am incaltat cu Dunlop Sport Maxx RT225/45 R19 96W DOT 0819, Made in Germany. Din pacate nu am fost atent la aspectul capacelelor centrale, acestea mai trebuie sa le achizitionez, las cadre pe fuga, vor urma dupa ce pun capacelele, ma zgarie acuma cum arata fara Iarna: VS: ^^ Vara: Urmeaza un concediu de Olanda si Franta, estimez ~4500/5000 km, poate pana atunci apuc sa pun si capacelele si sa mai aduc cateva cadre, pe moment inca 2019 nu isi va schimba propietarul
  29. 7 points
    Nu e topicul potrivit pentru acest subiect. O garda la sol mai inalta nu inseama ca nu mai trebuie sa ocolesti gropile . In toate orasele din RO sunt drumuri mai bune si mai rele ,totul tine de sofer 😀
  30. 7 points
    domnule Ionut , eu nu as face niciodata ce faci tu acum la 26 ani cu rata la casa , as lua o masina second care sa imi placa enorm si m-as bucura cativa ani de ea de la 30 de ani , cand esti stabil financiar + mai matur si cu ceva pus de-o parte , te poti gandi ce masina noua sa iei dar na , la 26 de ani esti plin de incredere ptr viitor ...
  31. 6 points
    Vineri mi-am luat liber si... am purces spre Dubova. A fost pentru prima data cand am traversat Dealul Negru fara urma de incordare. Cutia in S, asigurare, talpa si de la capat. Ne-am oprit in Targu Jiu pentru pauza de intins picioarele prin parcul Coloanei Infinitului. Pe serpentinele dintre Ramnicu Valcea si Horezu ne-am jucat putin (din nou modul S e pentru motorasul asta cam ceea ce e luna pentru varcolaci) si m-am ales cu un ranjet. De Joker. Bineinteles ca, ajuns in Tg Jiu, am facut toate pozele posibile mai putin cele cu masina (more luck next time). Apoi am purces la o pizza cu ceapa (sau praz)... cea mai tare din parcare. In za end am decis sa facem cale intoarsa... pe Dragasani. Drum de beton (Bâc! Bâc! Bâc!) putin mancat de carii (dar fara gauri/cratere) asa ca am lasat-o mai moale. Daca mai era ceva slabit... gaseam se auzea sigur. Ajunsi in Pitesti, a plouat sanatos pe A1 (ce bun e ACC) si ne-am oprit la jet pentru o baita binemeritata. Normal ca am ratat si poza de la 3000. Poate la 3333 (daca nu-l ratez si pe asta). Ieri am curatat putin motorul si am observat o brida de plastic slabita. And za final result: Me happy!!!
  32. 6 points
    Am facut drumul Bucuresti-Sibiu si retur, iar acolo o mica urcare spre Paltinis pe care am facut-o din pacate pe ploaie. As fi vrut sa merg mai tare pe curbe, dar nu m-au lasat cauciucurile si cuplu. 650 km cu un plin, mers deloc la consum cu depasiri de fiecare data cand am avut ocazia. La dus am mers impreuna cu un prieten cu CLA45AMG si, el mergand in fata, a ramas foarte surprins de “cat de repede vine golful dupa el in depasiri”. Ceea ce mi-a uns sufletul Masina imi place la nebunie, merge foarte bine, parca abia astept fiecare mic drum cu ea. Urmeaza si un dyno, ca sa vedem si cifre, dar pana atunci am dat banii pe care ii aveam pentru asta pe o bara fata pe care nu puteam s-o ratez. Sa schimb in sfarsit mizeria de bara AM pe care o am pe masina. Inainte sa plec la drum, am bagat un bidon de Liqui Moly Diesel Purge pe injectoare si am alimentat cu motorina buna. Cand m-am intors, astea erau valorile injectoarelor. Sunt in limite, nu arata niciun semn de oboseala, ba chiar mi s-a zis la drumul asta ca fumul in forja pe care il dau e foarte putin. Totusi, le voi tine sub supraveghere si le voi masura periodic.
  33. 6 points
    Astazi mi-am facut de lucru in ciuda vremii si am schimbat urmatoarele: -curele de accesorii -conducta ac inalta presiune -filtru din conducta -filtru de polen MANN FreciousPlus. Mai ramane doar de incarcat instalatia ca sa verific daca mai am pierderi.
  34. 6 points
    Eh hai, cum adica doar RAR..lol. Cam orice autoritate tehnica poate restrictiona circulatia unui autovehicul. Si tot prin legislatie: De exemplu prin legislatia referitoare la asigurare obligatorie, la ITP (care nu se face obligatoriu la RAR), la taxare si, de ce nu, la poluare. De exemplu politie iti poate restrictiona circulatia. De exemplu autoritatile publice cetrale sau locale pot impune legislatie care, ulterior, sa restrictioneze circulatia. Discutii cu "in Germania" sunt lungi si nenumarate. De la cum umbla cainii cu covrigii in coada, si ce bune sun drumurile. De obicei, in toate tarile unde s-au luat asemenea masuri, de exemplu, dar nu numai, Germani, Franta, Belgia, Spania, Anglia, masurile au fost luate si aplicate iar, pe alocuri, diverse grupuri de contestatari au formulat diverse actiuni pe la diverse curti nationale si/sau europene unde, majoritatea au pierdut. Cauta pe google si vezi ca tot in Germania CJUE a decis ca orice autoritate publica poate lua asemenea decizii. De fapt e si normal pentru ca multimea de X a unei zone, sau a unui oras, care au dreptul la sanatate, includ si multimea Y (unde Y<X) de soferi cu masini care nu respecta respectiva norma si se bosumfla. Se urla despre drepturi, taxe si impozite ca la problema fumatului, de parca nefumatorii nu platesc taxe si impozite sau de parca ai cu masini cu norma >euro 3 nu platesc taxe si impozite. Dar, as usual, in timp ce Europa civilizata face niste lucruri cu 5-10 ani inainte si rezolva si disputele intre timp, cand apare si mai la coada estica initiativa incep toti sa se revolte. De fapt toate lucrurile astea bune care se intampla la altii si la noi nu sunt impedicate de diversi contestatori care urla dupa drepturi. P.s -ai dreptate cu ultimul paragraf si iti multumesc de informare, chiar daca nu sunt din Iasi voi sustine initiativa tocmai ca sa devina un precedent. De cand astept si in Bucuresti asa ceva.
  35. 6 points
  36. 6 points
    Salut, 1. In primul rand trebuie sa te hotarasti foarte clar, ab initio, adica de la bun inceput, cat de departe vrei sa mergi si cat de pregatit esti sa suporti un demers lung si anevoios. Acestea fiind spuse, daca te hotarasti sa mergi pana la capat, succes. Abandonul undeva mijloc-sfarsit e costisitor si pagubos dar pentru tine. 2. Presupunand ca esti ferm, tot ab initio, masina n-ar fi trebuit dusa la service-ul care ti-a montat piesele, avand in vedere faptul ca ai dubii referitor la care parte este in culpa - producator vs. montator. Masina trebuia dusa la o terta parte care sa constate obiectiv (si sa consemneze ca atare) ce gaseste - piesa buna montata prost sau piesa proasta montata bine (exista si alte doua posibilita - piesa proasta montata prosta si culpa se imparte si piesa buna montata bine => ghinion). 3. Conform vechiului si reputatului principiu actori incumbit probatio, va trebuie sa dovedesti, in ce priveste latura materiala, raspunderea unuia, a altuia sau a ambilor si de-abia ulterior, in functie de rezultat, cauze si relatia dintre acestea, sa soliciti o dauna morala dar acestea sunt raportate la rezultatul produs nu la ce s-ar putea produce. 3.a. *nu uita ca te vei putea afla in situatia de piesa buna montata bine, ca rezultat al cercetarilor, caz in care nu primesti nici/nici. 3.b. spre exemplu ai putea primi o dauna morala raportata la faptul ca la viteza de 50, ducandu-te spre ax, puteai tampona o alta masina => reparatia unei aripe/bara/ iar nu faptul ca puteai muri de frica sau masina ta sa intre in coliziune cu alta masina care sa omoare 10 oameni dintre care unul avea un buton atomic in buzunar si putea disturge planeta. In incheiere, pana la daune morale mai e mult pana departe. Mai intai sa vezi dpdv material cine si ce culpa poarta. Azi e duminica, linisteste-te si gandeste la rece. Daca maine dimineata iti mentii intentia vorbeste cu un avocat si succes.
  37. 6 points
    Cateva poze din timpul operatiei, revin dupa cateva zeci de km cu sunetul motorului before/after. Am reglat si injectoarele, zilele astea o sa verific si valorile pe vcds, sa vedem cum stam. Deocamdata astept sa se “aseze” lucrurile, o sa merg atent pentru un scurt rodaj. Caut sa fac programare si pentru dyno.
  38. 6 points
    ...si dupa ce am terminat partea mai serioasa am facut si o curatare a corpului acceleratiei si a superchager bypass valve(care arata tot ca un corp de acceleratie), asta pentru ca pe ultimul aveam o eroare intermitenta. Nu erau atat de murdare si uitandu-ma in istoricul masinii mai fusesera curatate, dar au rezolvat usoara vibratie de la ralanti pe care o sesizam cateodata. As fi putut-o face cand aveam compresorul dat jos, dar nu mi-a trecut prin cap :), insa e o operatiune de 15min asa ca merita oricum facuta cu regularitate.
  39. 6 points
    Avem pregatit: axa came, cuzineti axa, tacheti, simering axa si kit reparatie pompa tandem. Joi ne murdarim la prima ora!
  40. 6 points
    E o gramada de masina pentru banii astia. Mult m-am tot invartit sa ma reintorc la Phaeton, am avut asta vara una cateva saptamani, tot un GP2 2009 dar 3.6 benzina, model ca si al tau, Individual, dar oricat de mult imi place mi-am dat seama ca mi-ar lipsi faptul ca nu prea ai ce sa ii faci pe parte de modificari si masina asta se simte cel mai bine pe autostrada, in oras nu e habitatul ei, se simte greoaie, e parca ca un elefant printre bibelouri. Dar, daca o folosesti ca si o masina de weekend sau drumuri lungi, nici nu poti face o alegere mai bune decat aceasta, e the best :). Oricum, tine - o pentru ca astfel de masini, chiar daca nu vor deveni de colectie, reprezinta un moment important din istoria VW, sunt anii care au propulsat mult brand-ul si in care au aparut cele mai interesante masini si motoare produse de ei. Nu uita ca asta a fost platforma de Bentley, poti prelua la interior multe elemente care sunt plug&play la Phaeton, gen butoane scaune, geamuri, samd. Intotdeauna voi intoarce capul dupa un Phaeton ingrjit iar a ta este un super exemplu si prin prisma dotarilor, daca vreodata vei avea nevoie de ceva sfaturi te ajut cu mare placere, cunosc destul de bine platforma asta.
  41. 5 points
    Te rog frumos sa lasi sfaturile astea puerile si sa citesti cu MARE ATENTIE ...de CE AM FACUT EU DECARBONIZAREA...restul e can-can si gargara ieftina. Daca tu esti toma necrediniosul, asta e alt poveste...la mine a mers si tinut perfect cu Check Engine. Sunt satul de buricii pamatului astia cu sfaturi...afla ca eu merg cu masina "mai sportiv" (daca se poate spune asa la 102CP) si schimb todeauna numai la 4000r/m....pentru ca aspirat! PS: Hai sa ne oprim aici cu aberatiile tehnice ca NU este aria tehnica....si evitam si penibilitatea si sanctionarea totodata! Multumesc anticipat! @horry_bv...multumesc frumos pentru apreciere, putini au "tupeul" sa mearga cu o masina veche sa faca ITP anual la RAR ca mine....astea se fac pe bani, pe bani multi. Din pacate toti au masini, dar ai dreaq de putini le si intretin cum trebuie!
  42. 5 points
  43. 5 points
  44. 5 points
    Cum proviziile din frigider erau pe terminate am... iesit la vanatoare in supermarket. Bineinteles, cum niciodata nu gasesc totul la un loc, am setat traseul optim, incluzand si un jet la OMV care nu s-a mai materializat din motive de ploaie (care si aia a foat doar o jumatate de aversa). Pe drumul de intoarcere, din motive de incadrare aiurea (deficitara as zice)... am testat plecarea de pe loc in S... am rupt aderenta aproape instant cu tot pomul de Craciun in bord plus zgomotele aferente. Asta doar gadiland usor acceleratia. Ajuns acasa, pe o strada pustie cu asfalt de calitate si putin ud, fara trafic, fara treceri de pietoni, fara pietoni, fara masini parcate aiurea, am retestat fiind si mai delicat cu acceleratia. Same result. So, daca mai trageam o speranta de la Nexenuri (in weekend s-au comportat OKish...) e clar ca nu trec de primul sezon... oricum voiam 17-18”... acum am motiv ;))
  45. 5 points
    Problema la noi este mentalitatea si lipsa banilor. Ai 8.000 Euro sa cumperi un Passat, dar nu ai 1.500 euro sa ii schimib DPF-ul, in schimbi ai 300 sa ii faci DPF OFF. Dar ai vrut Passat.
  46. 5 points
    Legea asta nu e nici buna, dar nici rea. Problema mea, la fel cand s-a pus aceeasi problema si in Bucuresti, e ordinea in care se desfasoara aceste schimbari. Nu lasi omul sa isi poata cumpara orice masina si dupa nu il mai lasi sa o foloseasca peste noapte. Statul ar fi trebuit sa o ia treptat, de ex: din 2018 nu mai ai voie sa inmatriculezi masini euro 3 iar din 2020 incepi interzicerea lor selectiva. Asa, omul ala care a avut 2-3000 euro pt un euro 3, nu va avea bani in continuare de o masina mai scumpa, dar macar ramane cu banii aia in buzunar, nu sta si se uita la ei in parcare. Pe langa asta, itp-ul anual pentru masini mai vechi, daca ar fi corect ar sorta mult din masinile de pe strada. Spun masini, pentru ca sunt si euro 5 neintretinute, cu dpf anulat si cu sute de mii km care polueaza mai mult decat un euro 3 intretinut corespunzator.
  47. 5 points
    eh, dac-ai intrebat 2 prieteni avocati atunci scuza-ma pe mine 🙂 "În ședința de ieri, 18 septembrie 2018, Curtea Constituțională a soluționat sesizarea antepromulgare privind proiectul legislativ de modificare a Legii medierii și a declarat ca neconstituționale toate articolele care se referă la medierea obligatorie. Curtea Constituțională elimină absolut orice articol care aduce ideea de mediere obligatorie, sub orice formă sau denumire ar fi introdusă în lege. De aici reiese că orice formă de mediere obligatorie este neconstituțională în România și nu va trece de examenul de constituționalitate. Curtea statuează că medierea poate fi o procedură recomandată de judecător ori de legiuitor în faza de regularizare a cererii de chemare în judecată, dar dacă părțile nu încearcă medierea în această etapă, nici reclamantul și nici pârâtul nu trebuie să sufere vreo sancțiune." e drept ca oamenii de regula incearca sa-si solutioneze amiabil conflictele inclusiv prin concesii, renuntari, compensatii, etc, si, de obicei, ajung in instanta cand nu se inteleg. dar nu-i poti obliga sa se inteleaga de-aia si cand se introdusese aceasta etapa premergatoare era un non-sens pentru ca trebuia doar sa faci dovada c-ai participat, nu ca te-ai si inteles. ceea ce, daca erai deja in punctul ala, probabil era tardiv oricum. in fine, nu e topic de drept ci de mecanica, oricum esti conectat la domeniu asa ca sa nu mai poluam inutil. 😄
  48. 5 points
    Hai ca usor usor ii dam de capat. Am facut rost de TPI TPI 2042131/3. Nu cred ca am voie sa-l atasez, asa ca voi pune niste poze. O sa incerc solutia data si va anunt. Cod piesa necesara: N 105 409 01 Colier de cablu 4,6 x 292
  49. 5 points
    Pentru a evita supraincalzirea ecu porneste vetilatoarele si pompa electrica de recirculare antigel
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri