Jump to content

Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 17.09.2017 în toate secţiunile

  1. 6 points
    Grijă mare cu asta: https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GnSCC.html Nu de alta, dar: https://www.autodna.ro/lp/WVWZZZAUZDW150791/auto/ef81b09808a70e26485e69dce998cebea89ae3da
  2. 5 points
    In sfarsit a venit si a mea dupa lungi asteptari. Conract semnat pe 14/06/2017 , initial au zis 16 saptamini , dar a venit pana la urma . Astea sunt pozele trimise de dealer, eu momentan nu sunt in Romania. Highline 2.0 TDI 140KW 190 HP, automata, 4x4, offroad .....etc Cand am sa pun mana pe ea o sa mai scriu.
  3. 5 points
    ^+1 Foarte multa lume baga bani in tot soiul de prostii la masina (frane mai mari decat a considerat necesar producatorul, bare stabilizatoare, etc., de parca every day e track day) fara sa tina seama ca principalul factor care influenteaza hotarator comportamentul unei masini e anvelopa. Oi avea eu o coaja de masina cu 200K km. care valoreaza, cu optimism, 3.500 Euro, insa pentru asta, am cauciucuri premium si de vara, si de iarna. Cand a fost cazul sa schimb placutele, am schimbat tot tacamul, ca discurile erau cele originale de pe masina, asa ca acum stau linistit ca masina vireaza cum vreau eu si franeaza asa cum trebuie.
  4. 5 points
    Cateva poze cu utilajul venit.
  5. 4 points
    Am deja 9k cu acest motor nou, 6mii de cand am resoftat-o. La ora actuala este cel mai puternic 2.0 CR din tara si 3 din lume din cate stiu eu.. (Darkside 404, Dervtech 375, amandoua masini de drag racing , a mea e stradala 100%) Urmeaza ceva modificari pentru a mari puterea, sper sa citesc 400 pe dyno. Soft cutie si motor DIO Performance. Ii multumesc lui Eric ptr sprijinul acordat.
  6. 4 points
  7. 4 points
    De multe ori uitam valoarea noastra, a proprietarului, indiferent de valoarea de piata a vehiculului la care ne raportam achizitia, iar daca luam in calcul decizia ta de a nu cheltui mai mult de XX Euro.... indiferent de consecinte, discutiile pro sau contra isi pierd din substanta. Am vandut o masina detinuta 9 ani si cu cateva luni inainte am inlocuit anvelopele premium - Conti Premium Contact 2 de 5 ani si 3 mm cu Premium Contact 6. Mi-a fost suficient sa trec cu bine prin 3-4 situatii de trafic influentate de conditii meteo unde comportamentul excelent a facut diferenta fata de cele buget. As mai adauga ca noul proprietar a fost incantat de dotarile masinii si a platit fara tergiversari pretul solicitat. Nu am pierdut mai nimic, nu am castigat decat siguranta mea si a familiei. Oare 5,5 % din valoarea unei masini de 4300 E este mult sau putin??? Dar o economie de la 210 lei Conti Premium Contact 6 la 170 lei pentru Kleber sau Nankang dimensiunea 195/55/15 (se) ...merita?? Imaginile sunt de la IAA 2017 Frankfurt.
  8. 3 points
    Dpf-ul tine atata timp cat motorul merge ok si nu-l infunda . Exemplu : BLS ,2006 ,in jur de 400 mii km ,masa cenusa 190 g ,masina merge fara probleme . Conform producatorului trebuia pus dpf nou dupa fiecare 60g
  9. 3 points
    Masina o tin doar pe modul sport. Am venit din Gr in iunie cu viteza medie, de 85km/h si consum de 5.8 % cu jante pe 18. Cu jante pe 16 imi scade consumul pana la 0.8 %. Daca mergi nepasator, ilegal, accelerari fara sa tii cont de nimic, talpa continuu cu patinat de roti, cu 160-170km/h pe autostrada, atunci scoti 7.3% consumul mediu exterior. Insa daca mergi normal (putin mai tare decat 90% din utilizatori) scoti consumuri bune. Dimineata merg la munca la ora 6:15 pe ruta Romexpo- Herastrau- Banu Manta- Basarab- Razoare- Drumul Sarii- Antiaeriana- Magurele IF, la ora respectiva totul este liber, se poate merge bine, prind si cu a 5a/a6a portiuni scurte insa ele exista, ajung la munca cu un consum de 5.5% si o viteza medie de 35km/h. La intoarcere la ora 16 pornesc din Magurele si revin spre Romexpo pe acealasi traseu, insa fac mici modificari in functie de trafic, uneori revin pe Grivitei, alteori pe Grant- Ion Mihalache- Parcului- Expozitiei- ma intorc cu 20km/h si 7-7.5% consum. Nu totul se rezuma la consum, sunt de acord, nu conduci o masina doar pentru consum, petru ca e plictisitor, si monoton, ii mai dau talpa, mai fac scarturi, insa rar. Totusi vorbesc de consum deoarece sunt de parere ca se situeaza in top 3 cele mai mici consumuri la un motor benzina turbo. Cand am trecut de la diesel la benzina, am avut o usoara frica ca o sa consume dublu fata de vechea masina, insa nu e asa. Consumurile diferita in functie de sofer, de trafic, folosesc doar benzina omv 100 sau petrom 99 (cica sunt la fel), circul mereu singur, fara bagaje, AC on mereu. Nu folosesc start-stop e dezactivat de tot, nu mai exista, si nu am ACT pe masina, am invatat sa fiu calm, respectuos si rabdator. Va dati seama cum eram acum 1 an? cand 99% din km ii faceam doar exterior in delegatii? dupa care am inceput sa fac 90% din km doar Bucuresti? eram plin de nervi.
  10. 3 points
    1. Modelul TDI din 2012 este intr-adevar printre modelele afectate dar nu este singurul model. Softul a fost manarit intr-un interval de mai multi ani. 2. La fel, la modelul din 2012 nu cade nimic din ce ai spus tu la 100.000Km reali. Nici macar pompa de apa. Ma abtin de la polemica cu calitatea mai buna pentru vest. 3. Modelul din 2012 ca tot vad ca bati moneda pe el are DSG6 cu ambreiaje umede. O cutie DSG6 intretinuta si exploatata corect duce fara probleme peste 300.000 Km(sunt exemple aici pe forum). Acuma, fiecare dintre cei interesati de pe aces topic sa ia informatia pe care o considera relevanta.
  11. 2 points
    Cheia- Buc, 4 persoane mers rensponsabil, cineva in spate avea rau de masina, asa ca am mers incet. Ac on, mers pe dn1, destul de aglomerat, era 4pm.
  12. 2 points
    Vanzator din Arges, "EXTRA FULL CU TAPITERIE DE PIELE MARO INDIVIDUALA". Suficient pentru mine sa inchid anuntul. Parere personala: Unii chiar si-o cauta cu lumanarea. Si din pacate, la o astfel de achizitie(gama 10-15.000 Eur), nu este vorba de oameni care fac banii cheltuiti pe masina a doua zi ci in marea majoritate de oameni care au muncit-unii din greu-pentru suma respectiva. Si stau si ma intreb: Cum sa nu iti iei minime masuri pentru a fi cat mai sigur ca faci alegerea corecta? Si aici nu vorbesc doar de inspectia tehnica de dinaintea cumpararii. P.S. Am cochetat foarte mult cu CC-ul fiind prima ea dragoste de la VW dar, la momentul cand am achizitionat B7-le un CC 2012-2013 cu istoric exact de service si fara a fi "extra full" ajungea spre 17.000Eur.
  13. 2 points
    Situatie similara cu a ta, prin prisma faptului ca cel vinovat avea sigurare tot la City Insurance... Eu am facut reparatia in reprezentanta dar cei de la City mi-au facut caluculul lor si astfel am iesit in pierdere cu aprox 300 RON la o factura de aprox. 3000RON. Legea permite intr-adevar reparatia in orice unitate service iar mai multe detalii gasesti pe site-ul ASF. Eu am preferat sa nu imi pierd timpul si nervii dar teoretic mi-as fi putut recupera de la ei intreaga dauna.
  14. 2 points
    Erai ironic sper, nu? E clar ca la noi e spuma.. si cand vezi si pretul.. te intrebi cum altii prind "ponturi" asa bune afara, de le aduc si in Romania, pun si capac si ies mai ieftine decat altele din Germania, care s mai slabe in optiuni. Trecand peste asta, numai cine nu vrea sa creada, nu crede ca masinile au anumite probleme.
  15. 2 points
    Atasat aveti consumul realizat cu masina mea. Consumul "De la pornire" este facut pe ruta - Zalau - Cluj
  16. 2 points
    Nu e doar optiunea de materiale. Este si diferenta de profil al scaunului. Are o forma ergonomica (nu ca variantele mai ieftine nu ar fi) dar asta are si o tenta sportiva - suport lateral pentru sezut si pentru spatar. Si apropos de sportivitate - un motor de 1 L si 100 cp - nu are nimic in comun cu sportivitatea sau cu economia. Deocamdata asta e singurul motor disponibil in Romania. Probabil din ratiuni economice. Daca alegi varianta Highline care arata cat de cat decent + cutie automata (foarte utila in oras, unde va fi folosita aceasta masina), porneste de la 17k EURO. Mi se pare absolut ridicol acest pret. OK - are ecrane si gizmos si electronica ... si e "frumoasa" (relativ) dar cred ca uitam care este scopul acestei masini: trebuie sa fie mica, ieftina la achizitie si ieftina la intretinere ca sa te misti prin oras.Daca faci o configurare minima: jante, vopsea, scaune incalzite clima si folie pe geamuri ajungi la fix 22.200 k EURO. Ca sa fac o paralela: in 2006 am luat un Clio nou dotat oarecum similar, care a costat fix 9800 EURO. Avea motor 1.5 dCi de 85 cp, clima, muzica si geamuri electrice tot in 2006 am luat un Polo Happy nou 1.4 benzina - masina pe care o conduc si acum: are A/C, comp de bord si 80 cp. A costat 11.200 EURO in 2009 am luat un FORD FOCUS nou 1.8 tdci Titanium: jante, muzica made by SONY (decent) clima bi-zona 115 cp fantastici si o tinuta de drum incredibila. a fost 14.500 EURO In 2017 - un Polo cu motor anemic si o cutie automata costa 22k EURO - si ne mai miram de ce are atata succes DACIA in EUROPA. Ma uit la un SANDERO FULL echiparea PRESTIGE, care in 10.000 EURO iti ofera mai mult decat ai nevoie: navigatie, cruise control, clima, pozitii LED, ESP, 4 airbags, USB, BT, jante, etc. Singurul minus este o cutie automata decenta (ne facem ca nu stim de mizeria aia robotizata Easy-R). Dar am speranta ca in maxim 2 ani vom avea optiune de cutie EDC si pe Sandero - si atunci chiar ca nu mai am cuvinte,,, Scuze - m-a luat valul !!! Cum sa ceri 22k EURO pe un POLO !!!!!!!
  17. 2 points
    Alex265

    DRL

    De la 2 septembrie DRL-urile pot fi folosite in loc de luminile de intalnire pe categoriile de drumuri prevazute in Codul Rutier. Art. 44 alin.2) se completează în sensul că „În circulația pe autostrăzi, pe drumurile expres și pe cele naționale europene (E) conducătorii de autovehicule și tractoare agricole sau forestiere sunt obligați să folosească și în timpul zilei luminile de întâlnire sau luminile pentru circulația diurnă”. Sursa: http://www.bihon.ro/codul-rutier-noile-modificari-aplicabile-din-02-09-2017-si-modificari-aplicabile-din-20-05-2018/1889822
  18. 2 points
    Nu imi vine sa cred ca publicul nu a inteles cat de importanta este optiunea de Front Assist (nu vb de ACC, este subiectiv cat este de util) care costa 257 euro si da mai multe sute de euro pe optiuni discutabile de confort sau design. Front Assist franeaza masina automat si poate preveni majoritatea coliziunilor frontale la viteze de pana la 50 km/h, mai ales cele cauzate de neatentia soferului. Mai are si alte functii precum detectia pietonilor, senzitivitatea este reglabila pe O3 FL, iar in viitor s-ar putea sa va scoateti banii pe reduceri de CASCO daca aveti optiunea asta.
  19. 2 points
    Din cate inteleg colegul colegului vrea Civic si colegul il instiga la Seat 1.8TSI nu se incadreaza la rabla din cate stiu eu, asa ca ii dorim colegului colegului sa stapaneasca Civicul fara incidente
  20. 2 points
    @GTD îți răspund acum la postul tău. Am fost în dimineața asta la un magazin de piese auto cu un coleg să își facă necesarul de piese pentru mașina lui printre care și un bidon de Valvoline. Mai erau acolo bidoane sosite pentru alți clienți. Din vorbă în vorbă cu băieții de la magazin mi-au spus că se repetă povestea cu Motul de acum câțiva ani și toată lumea recomandă acum Valvoline. Curios cum s-a format trendul acesta pentru că nu îl văd susținut de campanii publicitare și mă îndoiesc că cei care îl cumpără au vreo idee de faptul că au noi rețete sau chestia cu uleiul anului etc. Singura marcă pe care am remarcat-o că se mai promovează este Total. Dar ei plătesc păcatele trecutului când nu făceau cine știe ce produse. Chiar dacă acum au produse foarte bune, recomandă Total și vei vedea strambari de nas. Și iar ca un fapt divers, de când am uleiul meu în motor și am tot zis pe aici că îmi place cum merge mașina, nimeni nu m-a întrebat ceva de el. În schimb, cu mulți ani în urmă, am scris pe un forum că am băgat ulei Metabond în motor și atunci am fost asaltat cu întrebări. Deci rămâne un mister cum se formează tendințele ăstea ale pieței pentru o anumită marcă. Și postările pe forum pot sau nu să stârnească interesul.
  21. 2 points
    Nu e chiar asa. Ce ai tu voie sa pui sunt dimensiunile din carte, si nu de pe capac. Oricine poate lipi actipilde pe capac... insa in carte nu poate scrie oricine
  22. 2 points
    Pentru ca nu este incoronat miss uleiul anului 2018 de "astia" .Nu are nici o revolutie la activ nu este panaceu universal ca altele nu vindeca consumul de ulei, lipsa de compresie ,cancerul, pistoanele blege si altele. In plus nu se marketeaza in niste threaduri ratacite pe forumuri 😅 poate poate mai cumpara cineva un bidon . Iar revenind la intrebarea ta, ai avut ceva bun in motor inainte ramai pe ce a dat rezultate pt tine.
  23. 2 points
    @drw99In sfarsit un consum realist de la cineva care a si folosit calutii de sub capota si nu a scos consum (dormind in spatele volanului) cu condus la consum si bun de aratat pe forumuri. Cum in familie avem doua masini identice (Seat leon ST - FR) dar cu motorizari : 1. 2.0TDI 150CP . 2 1.4TSI 150CP ACT. Mers unul dupa altul, Cluj-Cascada Vallul Miresei- Ic Ponor si retur. Distanta 203 km Cosum TDI: 5.9% Consum TSI: 7.3% Stil de mers: mers sportiv(alert) pe DN 1 pana la Huedin si conform conditiilor de drum in continuare. Observatie: la mers legal si in stil "la consum" 1.4TSI este in stare sa scoata consum identic cu TDI(sau chiar mai mic). La mers sportiv sau/si masina incarcata, apar diferente considerabile cand sistemul ACT nu mai are sansa sa intre in functiune si sa coboare considerabil consumul unui motor de altfel foarte vivace la nevoie.
  24. 2 points
    Alternatoarele nu pot încărca bine o baterie cu acid (indiferent că acidul e în forma lichidă, gel sau AGM) prea slabă, degradată sau sulfatată. Un alternator poate genera un amperaj mare pentru scurt timp și 70% din amperajul nominal pentru intervale mai lungi de timp (cam 84 A din 120 A nominal). Dar nu e proiectat să facă așa ceva și nici nu e eficient. Și sistemul electric al unei mașini moderne are mulți consumatori - la turație maximă, numai cele 4 bobine de inducție pot consuma 30 A. Mai pune pompa de benzină (3-4 A minim), ventilatoarele de pe radiator (2 x 5 A, dar pe treapta a doua 2 x 17 A!), ventilatoarele din Climatronic, și realizezi că mai rămâne foarte puțin. Astfel încât un alternator în stare tehnică perfectă poate reîncărca bateria cu ceea ce se consumă la acționarea electromotorului și după aceea poate doar menține bateria încărcată. De multe ori alternatorul nu e în stare tehnică perfectă, iar noi facem multe drumuri scurte și mers bară la bară. De multe ori, oamenii pornesc prin tractare sau cu cablurile o mașină cu bateria moartă, și văd că după 300 m de mers bateria poate acționa o dată electromotorul. Dar asta nu înseamnă decât că s-a încărcat parțial. Dacă bateria e slabă din diverse motive, trebuie scoasă de pe mașină și încărcată cu redresorul. Preferabil în etape: conectată la redresor până când indicatorul arată că e încărcată, deconectată, lăsată câtva timp neatinsă, cuplată din nou, încărcată până când indicatorul arată iarăși. Astfel o baterie slabă mai poate fi făcută să funcționeze bine încă un sezon rece. Și după aceea e posibil să mai ducă un sezon dacă e încărcată iar.
  25. 2 points
    Scoti scaunul din masina si daca il intorci invers o sa vezi in partea din fata a scaunului un bolt. Ca sa scoti partea mobila de pe sina trebuie sa tai boltul ala. In locul lui pui un surub M8 si cu o piulita. Din cate mi-am dat seama nu are vreun rol de siguranta si doar limiteaza cursa scaunului. Codurile pentru ghidaje: 1J0881203A si 1J0881204A. Si un diy din Rusia: https://www.drive2.ru/b/1266649/
  26. 2 points
    Mai degraba iti iei o zi de concediu de la munca si dai o fuga pana la @EEXCALADE. Merita fiecare leu si e cel mai bun mecanic pe care il stiu.
  27. 2 points
    Am fost azi si la udriste, la aia cu permisele. Am dat pv si am intrebat daca scrie ceva de suspemdat permisul.. S,a uitat si a zis ca nu, apoi ca art 31 e cu altceva..apoi a vaz art 100 si a zis ,,aaaa". Bun, ii zic, da" nu trebuia sa fie completat, sa stiu si eu si altii ca e retinut si...perioada? ,,nu e obligatoriu"...zice el. Pai nu zice la 195/2002 ca trebuie copletat corect? Aaaa, nunu, se completeaza conf ord 2/ 2001... A. dar ce acte sa aduc dela instanta ca sa reiau permisul cat se judeca? ,,e informatie juridica, nu pot sa va dau inf asta.." Si m,a lamurit.. Nu e bataie de joc?
  28. 2 points
    @alex_passat Niciuna din teoriile emise de tine nu are acoperire in realitate. Sau, poate ai tu argumente despre care nu s-a discutat aici.
  29. 2 points
    Terminați cu prostiile.
  30. 2 points
    De rezistat rezista foarte bine chiar si pe denivelari cu o presiune corecta in ele, nu tu bolfe sau jante indointe. Dar confortabile nu sunt deloc!!! Doar aceia zic ca sunt confortabile care toata ziua o ard cu jante de 18-19 si au telescoape active. Da sunt diferente ca si confort dar nu chiar asa de mari... In schimb arata bine, si sunt foarte OK in curbe si cazuri de frane de urgenta. Cel putin pe Octavia si Leon nu sunt confortabile mai ales pana la puteri de 150CP unde si trenul de rulare spate sunt unele arhaice din vremea lui Mihai Viteazu adica semiindependente in H.
  31. 2 points
    Salut, Am observat zilele trecute ca unul din becurile de ceata nu se mai aprinde pe spate dreapta. (se aprinde doar cel din stanga) Stiti unde pot sa gasesc un bec sa-l inlocuiesc si daca exista un tutorial pe undeva cum se inlocuieste ? Model : vw cc 2013 4motion
  32. 2 points
    Bataie de joc crasa. Adica tu inchei un contract cu ei, iti zic o perioada de asteptare ca pentru un Ferrari si intre timp maresc dur pretul masinii respective. Sincer sunt din aur si arama aceste masini? In acel moment renuntam la masina, asa ceva nu se face, orice explicatii ati da si ar da si ei !!! OK maresc pretul la un model, nu este nimic nemaintalnit, dar sa te oblige pe tine sa platesti mai mult ca ei nu sunt in stare sa livreze ceva corelat la un pret conform caruia ti-ai configurat masina si ai facut niste calcule materiale. conform unei oferte de pret oficiale..este o gluma de prost gust fata de client. La clientii noi OK, dar sa-i fentezi si pe aia care deja au incheiat un contract de cumparare si ... stiu, probabil este stipulat si posibila schimbare de pret in contract....si totusi... Scuze de offtopic, dar cand citesc asemenea batai de joc, imi ies spume la gura...
  33. 2 points
    Oh well cred ca asta e subiectiv, pe mine chiar ma deranjeaza noaptea si as vrea sa fie stinse, doar ca trebuie sa termin de citit manualul.
  34. 2 points
    Salutare, Azi am făcut o ieșire frumoasă la munte, în zona Cheia. Primul din convoiul de 2, @deenman. Drumul e bunișor, ar putea fi mai bine. Nu e chiar un vis pe serpentine. Zona însă foarte frumoasă și tinta noastra mai departe de șosea O zi superba, companie foarte plăcută și o pizza neașteptat de buna in Văleni
  35. 2 points
    Vibratia a fost vinovata, rugina n-a fost cazul, papucul respectiv e din cupru si destul de gros , 100% s-a rupt din cauza vibratiilor ca de prins a fost bine prins pe caroserie. Oricum dupa ce am desfacut juma' de masina , m-am bucurat cand l-am gasit intr-o pauza de tigara 😎.
  36. 2 points
    O informație tehnică pentru toți colegii. Uleiul Valvoline SynPower Xtreme XL III C3 SAE 5W-30 nu se mai fabrică și a fost înlocuit/fuzionat de Valvoline SynPower XL III C3 SAE 5W-30. Sursa: http://www.valvolineeurope.com/english/products/expired_products
  37. 2 points
    Avantajul la 184 sta si in suspensia independenta spate si frane mai mari, nu numai in 34cp Pe de alta parte dc te interseaza mai mult optiuni ca sound, navigatie sau full link.....ia tot 184
  38. 2 points
    Dupa 8 luni de asteptare a sosit in sfarsit si a mea. 1.4 TSI 150 CP 4Drive DSG Xcellence, pe langa care am mai adaugat cateva optiuni: ACC, Conectivity Box, Enjoy Xcellence (alarma, pachet iarna, Park Assist, navigatie) si Full Link. Am luat-o ieri dupa amiaza si deja am 320 km facuti cu ea, este o jucarie superba si incerc sa ma bucur de fiecare moment cand sunt la volan. Revin imediat si cu o poza in topicul dedicat pentru consum.
  39. 2 points
    Multumesc pt sfaturi, am luat asa: ulei pt iarna asta si nu numai, sa vad cum se comporta - shell helix ultra ect c2/c3 0w30 ulei pt vara/toamna viitoare - Liqui moly top tec 4200 longlife III 5w30 filtre mahle/knecht. O sa vad pe viitor carei marci (de uleiuri) ii raman fidel. Am in plan sa incerc si Valvoline.
  40. 2 points
    Buna ziua colegi, Aceasta este prima scriere pe acest forum! Skoda Superb, style, 1.8 tsi, M6, duze parbriz incalzite, parbriz incalzit, trapa, jante 18 pegasus cu aceleasi cauciucuri ca si corbu33 (parca), canton, columbus, camera spate, travel assistant
  41. 2 points
    Consum Octavia 3 1.0 TSI ,Nei Pori - Cluj-Napoca 3 persoane,portbagaj plin. Consum autostrada. Traseu:
  42. 2 points
    cand opresti sa coboare cineva, ca sa eviti tragerea violenta, apesi si tu butonul de descuiere
  43. 2 points
    Kodiaq Sportsline spotted Eu zic ca arata chiar decent pe steel grey
  44. 2 points
    Deci eu nu pot sa te inteleg! In primul drum pe care il faci cu masina esti nemultumit de motorizare. Nu ai facut inainte un test-drive sa vezi cum se comporta masina? Adica un bec, un arc, o optionala le mai bricolezi pe parcurs, dar cu motorul ramai cat timp tii masina!
  45. 2 points
    @Marian, @vdragos, @Al Bundy: nu aveti dreptate. Asta nu inseamna ca colegu' @KRAKEN avea slobod la gura (desi asa e el...), insa omul zicea bine ce zicea: ART. 468 Cod Fiscal spune ca: (1) Orice persoană care are în proprietate un mijloc de transport care trebuie înmatriculat/înregistrat în România datorează un impozit anual pentru mijlocul de transport, cu excepţia cazurilor în care în prezentul capitol se prevede altfel. (2) Impozitul pe mijloacele de transport se datorează pe perioada cât mijlocul de transport este înmatriculat sau înregistrat în România." Daca vehiculul a fast achizitionat radiat si scos din evidenta fiscala, practic a incetat sa fie vehicul, e doar multa tabla cu un motor termic si roti. E evident din textul legii ca nu se datoreaza impozit pentru situatia expusa de initiatorul topicului , dar daca e mai simplu sa faci oamenii tembeli, decat sa stai 5 minute pe Google... mno... ce sa zic, fain.
  46. 2 points
  47. 2 points
  48. 2 points
    Dupa traducerea din engleza in romana facuta de un ungur pare a fi switchul de frana.
  49. 2 points
    Pt ca de obicei nu au norma 507.00 si uleiurile 5w40 sunt uleiuri medium/high saps, continut ridicat de cenusa/sulf care duc la colmatarea dpf-ului. PT dpf cauti 507.00 norma intalnita la 5w30 si 0w30 mai nou. spor.
  50. 2 points
    m-am uitat de curiozitate pe un configurator, daca tot e sa dai 25k pe o masina de ce sa nu-ti iei masina visurilor asa cum ai spus intr-un post anterior pleci de la Style si cum vad ca nu te dai in vand dupa optionale, te intereseaza mai mult motorul si cuplul, adaugi doar cateva optionale, de ex: 2.0 TDI, DSG, 4x4, 184 CP Style + pachet CleverPack Gri Quarz Tapiterie stofa ACC Driving Mode Selection Senzori parcare spate Volan multifunctional incalzit + padele Pret total: 25.263 Euro poate mai negociezi putin si iesi sub 25k Macar daca tot dai un ban pentru urmatorii 5-6 ani si principalul criteriu este cuplul dieselului ... poti lua versiunea de 184 CP + 4x4 Succes !
×