Jump to content

Leaderboard

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Points

      82

    • Content Count

      7,764


  2. bgd_b92

    bgd_b92

    Membru Level 2


    • Points

      37

    • Content Count

      1,274


  3. tavitara

    tavitara

    Membru Level 2


    • Points

      36

    • Content Count

      980


  4. F l o r i n

    F l o r i n

    Comerciant


    • Points

      33

    • Content Count

      44,297



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/06/2019 in all areas

  1. 25 points
    44.000km si a venit vremea unei suspensii complete. Am ales KW V3 cu anularea dcc si reglaj manual de compresie si detenta. Momentan suspensia este setata pe maxim moale si dupa cateva zile de rodaj inghite denivelarile foarte frumos iar la comportament dinamic este mult peste OEM sau OEM + arcuri (de asteptat de altfel). Garda a ramas unde era si cu arcurile. 45.000km au venit cu un soft stage 1 care pe dyno spune : 200CP > 240CP 340NM > 420NM
  2. 5 points
    Buna dimineata! Retrofiturile la Skoda Octavia 3 VRS continua... De aceasta data am montat trimurile de la uși pentru Ambient Lighting. In continuare va detaliez de ce aveți nevoie pentru acest retrofit: 1. BCM varianta Facelift (terminatiile ...084CQ/DD/DH) 2. Trim uși (codurile pentru varianta carbon VRS sunt: 5E0867061 SI7, 5E0867062 SI7, 5E0867067 SI7, și 5E0867068 SI7 ; 3. Conector 4 canale x 4 buc Cod: 8E0971832; 4. Șaibă metalică 28 buc cod: WHT006661; 5. pini conectare uși/mufa/BCM (nu știu codurile) 6. Fire; 7. Schema Pentru orice alte întrebări va stau la dispoziție in limita timpului disponibil
  3. 4 points
    Am facut-o si pe asta, se vede pe grafic cat a scos masina stoc si cam ce castig a iesit. Ma bucur ca motorul la km lui a scos Cp aproape ca nou. Teoretic este putin dar se simte mai elastica in accelerare si urca mai usor in ture. Nu a fost o suma mare cu tot cu dyno si de aceea am zis sa incerc.
  4. 3 points
    La capitolul rpm in treapta superioara, clar sta muuuuuult mai bine decat manuala...care este dezastruoasa dpmdv..la manuala ( care este doar in 5 trepte pe 1.6 mpi 102 cp ) la 3000 rpm ai ~ 93 km/h...la 5000 ai 160. Puteau sa o faca macar ca la restul cutiilor din grup, antice, care la 110 au 3000 rpm..deci a ta sta super ok cu DSG 7. Propun sa facem o cheta sa`ti luam un volan
  5. 3 points
    Stim cu totii care este situatia in Bucuresti. Eu i`am sugerat solutia pe care o abordez si eu, si anume transportul in comun. Ieri seara am stat 20 minute ( doar dus ) in 1,5 km in bara la bara, consum 22%, am parcat pt 10 minute printre stradute pe locul platit al cuiva ( care m`a sunat dupa 5 minute sa mut masina ), tot pt ca nu aveam unde parca ( sau puteam sa o las pe bulevard la dristor cum fac toti, pe avarii si sa blochez prima banda - si sa`mi asum o posibila amenda / zgarietura / lovitura si apoi sa injur ca nu am unde parca -), si ma injuram singur ca nu am luat tramvaiul 2 statii si ajungeam in 6-7 minute. Dar depinde in functie de situatia si nevoie pe moment cum te poti adapta. Revenind la problema omului, eu i`am sugerat sa nu intenteze proces / reclamatie pt ca situatia dpmdv este cat se poate de clara si corecta dpdv legal. A avut ghinion, asta e.
  6. 3 points
    Salut, @alex.1983 Am mers pe timp de noapte destul de mult timp dar nu mă deranjează acele fricele. Se vad si la mine dar cred că depinde de fiecare cum percepe. Tehnologia fara acele fricele se pune pe Kodiaq si Superb din cate stiu. Poti sa te interesezi daca există ceva AM fara acele fricele si eventual il poți schimba pe casco. Iar despre masina mea, am trecut de 14k km fara probleme, am facut un schimb de ulei si filtre la Avia, cost 1170 lei cu 6l ulei Mobil 0w-20. Filtrele de aer si polen destul de imbacsite cu toate că peste 70% din km au fost făcuți extraurban. Ulei in cei 14k km nu mi se pare ca a consumat, uleiul pe joja era la fel ca la început. Pentru iarna am ramas cu jantele Trius 17 cu anvelope Contiental TS860 iar pentru vară am achiziționat o pereche de jante SH, Pictorius 18 pe care le-am reconditionat in culoarea neagră (vezi poza). La anvelope pentru vară încă nu m-am hotărât ce sa iau, probabil Continental sau Goodyear dar dupa ce voi vinde cele pe 17 de vară.
  7. 3 points
    234.000 KM - revizie totala facuta (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru combustibil) + constatare si per total am iesit ok - va trebui sa fac geometria pentru ca volanul nu sta drept (asta stiam de cand am luat masina) Am achizitionat si capacul de la janta dreapta spate care lipsea si l-am si montat. Am refacut mansonul din piele de la schimbator (piele neagra + cusatura albastra). Am cumparat nuca schimbator de B6, dar din pacate nu sta cum trebuie, asa ca nu am mai montat-o In rest, toate bune. Mai astept sorturile de noroi spate, un cd player nou, alarma, debadge pe spate si tipsul dublu (toate astea urmand sa fie finalizate in cursul lunii Decembrie). Cateva poze, inainte si dupa spalare. P.S. Ce-i mai place benzinaaaaaaaa
  8. 3 points
    Azi a venit rândul Tiguanului la pregătirea pentru iarnă. Am vrut să schimb stergatoarele, dar cele pe care le-am primit de la magazin, Bosch, nu se potrivesc, deși sunt pentru Tiguan. Le-am dus înapoi și mâine voi primi altele, ca si cele de pe mașină. Intors acasă, am pus un bidon de 5 litri cu lichid de spălat parbrizul de iarnă și am trecut la schimbatul roților de iarnă. Când am scos prima janta de vară, am văzut cam multă rugină pe distanțiere, așa că le-am scos, pe rând, le-am frecat cu peria de sârmă și le-am curățat cu WD40. Doar că n-am realizat, la timp, că am pus tot prezoanele lungi și după ce am terminat de strâns toate prezoanele am vrut să scot mașina din curte. Surpriză, după 5cm s-a auzit un pac și nu am putut pleca de pe loc. M-am gândit că am ceva sub mașină, m-am dat jos și m-am uitat, nu era nimic. M-am urcat la volan și... am realizat ce prostie am făcut. Am pus repede cricul si am scos fiecare roată, să pun distantierele la loc și să rămân pe prezoanele lungi. La spate stânga totul ok, dar, la roata stânga față, un prezon a ieșit foarte foarte greu. În capăt are o spiră pe un sfert desprinsă, dar ... filetul de la butuc l-am stricat... ce era la gura mea..... Ok, am prins roata in 4 prezoane și am trecut mai departe. La restul a fost in regulă. Așa că am completat comanda la magazin cu un butuc. O să vorbesc mâine cu mecanicul pentru programare, poate mă primește luni, voi schimba bucșa de la brațul stânga față și butucul de la roata stânga față. Concluzia: când faceți o treabă, nu vă mai apucați și de altceva, cum am făcut eu, pentru că există riscuri, se pare. . Not my day today!
  9. 3 points
    De cand am luat masina ma tot gandeam sa fac retrofit la RVC, dar am zis ca nu dau 500+€ nici batut... Pierdeam vremea pe ebay si am gasit din intamplare in UK camera si cablaj complet pt retrofit, 100 lire. Yay 😊 Deci curand bifam si optiunea RVC in emblema
  10. 3 points
    Nu am auzit pana acum, dar e destul de grav si probabil ca e defect din fabrica.
  11. 3 points
    Nu gasesti gata facute, sau daca gasesti, ori gasesti tot panoul usii, ori sunt cazute ca la tine. App. Eu am B5.5 Highline (piele la interior) si ce crezi, sunt cazute si la mine. Deci, mergi la un atelier, dar o sa te doara inima, ori te apuci de croitorie si vei fii satisfacut. Am un atelier pe langa mine, dar sigur or sa ridice din nas. Plus ca trebuie sa scoti cochiliile de pe panouri si nu se vor baga. Deci, dai jos cochiliile, le cureti bine si le trimiti la atelier sau le faci tu. Lasa ca iau nr de la Adita si-ti dau pe wapp niste poze cum facusem eu la fostul Passat, dar meseriasul tot nu a facut cum am vrut eu. Asta este.
  12. 3 points
    Iarna asta ramane asa pentru ca iarna..si stim cum se circula in Buc Legat de patanie , baietii buni de la City Ins au decis ca e culpa comuna pt ca masina era parcata ilegal. Mi-au trimis o scrisorica acasa si m-au instiintat printre altele ca despagubesc 50%, adica 504 RON. Pentru acel "adica 504 RON" , o sa fac plangere la ASF. Din cate stiu , nu au voie sa puna suma in clar pentru ca n-am fost la nici un service din retea din care sa reiasa costurile reparatiei. So, pentru City Ins am doar traditionalele urari de mama . Cei care va pricepeti , credeti ca am vreo sansa sa contest si culpa comuna? Masina era parcata pe trotuar , juma' de metru pe strada.
  13. 3 points
    Cred ca am găsit răspunsul la activarea rain closing. In primul rând : “Rain Close can drain your Battery since the Car won't go into Sleep mode, that's why it is not used anymore.” nu se mai folosește deoarece mașina nu mai intra in sleep mode și Descarcă bateria. in al doilea rând: “Rain closing working only in module 5Q0955547 for 2015 MY, but it not working an another RLS module-example 5Q0955547A...” funcționează doar cu senzori fără index ( A sau B). Mașinile după MY 2015 au senzor cu index. P. S. Scuze dacă in postul anterior am dat informații incomplete sau gresite. Erau informații de pe forumul Ross Tech ( care credeam ca e 100% de încredere ), forum in care e o harababura totala, acum înțeleg de ce tin admini și moderatorii la respectarea regulilor pe acest forum. 😉 Am pus burta pe carte, am cercetat și am găsit. 😉
  14. 2 points
    Problema cu consum de ulei nu este ca dispara din carter (desi mi s-a parut un pic rusinos cand VW ne a propus la revizie sa tinem un bidon de ulei in portbagaj la o masina care avea atunci nici 40k la bord), ci cauza si unde se duce uleiul asta. Cauza pare sa fie blow-by care introduce o cantitate mare de gaze in carter, vapori de ulei se duc apoi in sistemul de recuperare, care nu e destul de eficient, si apoi intre in admisie. La distributie sunt probleme cu intinzator, nu mai tine pozitia / lant intins la pornire cand nu are presiune de ulei. Noi am patit-o cand motorul avea intre 70 si 80k km. In SUA exista chiar doua class actions pe tema asta: https://topclassactions.com/lawsuit-settlements/lawsuit-news/336220-another-class-action-alleges-vw-audi-engine-defect/ si https://topclassactions.com/lawsuit-settlements/lawsuit-news/335859-vw-audi-class-action-targets-hidden-engine-defect/ Noi am ajuns cu aceasta masina (2.0tsi din 2010, 200cp, intretinuta in retea VAG pana 90k) la 100k km si am patit asa in mare: - sarit lant de distributie de pe punct din cauza intinzatorul stricat, rezultatul fiind valve indoite etc. - scurgeri de ulei la pompa de benzina / de vacuum si prin diverse alte locuri, parca acum si la cutie - isi marcheaza teritoriu. - injector blocat deschis (curgea benzina pe toba) - consum ulei 1L pe an (undeva pana intre 8 si 10k km), nu de la inceput, as zice ca undeva pe la 60k a inceput sa manance sesizabil, dar nu e rau inca. - rupt spira volanului (eroare airbag, comenzi volan lipsa si nici claxon nu merge) - rugina sus pe prag sub cheder usa spate - inlocuit o bobina - multe becuri arse - suntem la cea de a 3-a baterie In rest e in regula masina, am schimbat chiar saptamana asta ventilatorul de clima, dar deja are o varsta si ma astept sa mai pica una-alta.
  15. 2 points
  16. 2 points
    Sper sa n-am probleme. Cablajul nou pt camera low line e 55 euro pe carsystems.eu Multumesc! Abia astept sa-l vad cu jantele noi. Acum arata excelent cu astea originale vopsite. Toata ziua ma uit la el La cat a costat era si pacat sa nu o iau Am PDC fata-spate dar am vrut si camera... Piticii mei, cum a fost si clusterul color
  17. 2 points
    Piese astea NU trebuie sa le cumperi tu. Piesele aste le aduce service-ul care le monteaza ,ca sa si ambele garantii in acelasi loc . Codurile le afli de la orice magazin de piese auto
  18. 2 points
    Da, să o stăpâneşti sănătos! Şi pe mine mă depăşesc mulţi dar nu mă supăr. Şi nici nu-i număr.
  19. 2 points
    @ShadoWzZ, ce noroc pe mine ca Seat are contract cu Corul Madrigal... 🙃🙃
  20. 2 points
    Ok, multumim de sfaturile privind T-roc. Dupa parerea mea sunt binevenite. Passat B8 este o masina f bine antifonata, nu vei mai auzi zgomotul motorului la fel de tare ca la T-roc sau ca la Skoda Octavia 3. Acum decizia este a ta. Vezi cand dai comanda (in caz ca o dai), in asa fel incat sa prinzi si programul Rabla 2020. 😃
  21. 2 points
    Dada. Dupa sarbatori ne apucam de el.. sa fie un GTI veritabil si.. back to golf frontend
  22. 2 points
    Am montat si noile roti de iarna. Nu pot sa zic ca ma incanta extraordinar lookul ( bye-bye low rider -> welcome camila rider) iar cand m-am dat jos prima data din ea era sa ma impiedic ca mi s-a dus piciorul putin in gol, daaaar ca si utilitate e super ok, mai confortabila si directia mai usoara. Am reglat suspensia sus maxim peste tot. N-am mai vopsit deloc jantele, le voi reconditiona pentru iarna urmatoare cum trebuie.
  23. 2 points
    La capota...golf 8 revine la cric, iar o4 pistoane, in interior alte mici chestii de bun gust la o4 , pe cand la g8 nu..deja cred ca o4 trece peste g8...mai ramane insonorizarea de vazut si suspensia...daca si acolo au facut rabat...deja putem spune ca o4 este peste g8 la capitole de baza. Asta este cel putin ce am vazut noi live la cele doua modele.
  24. 2 points
    Pentru că la curățarea clapetei de accelerație am văzut o conductă foarte apropiată de capacul motorului și auzeam o zornaială din când în când, m-am inspirat de la colegul @Doomy și am comandat cele 4 bucse noi, ma8 înalte. Le-am scos foarte ușor pe cele vechi, le-am montat pe cele noi, am pus capacul înapoi și am pornit mașina. Am venit în față și am constatat că încă se aude o zornaila, un zgomot de plastic ce atinge un alt plastic. Am apăsat puțin pe capac și zgomotul a dispărut. Bun; opresc motorul, scot capacul și îl studiez. Am scos buretul și am observat că o clema este ruptă. cu grijă și atenție am separat cele două plastice, le-am spalat și le-am studiat puțin. Mi-am adus aminte că mai aveam bandă STP anti squick și am lipit-o pe margine, astfel încât cele două plastice să nu se mai atingă direct. Am reansamblat totul în ordine inversă, am pus capacul înapoi pe motor, am pornit mașina și am scăpat de zgomotul respectiv. mă declar mulțumit de investiție, cei 7$ pentru cele 4 bucse și 7 lei rola de STP, precum și de rezultat. Mulțumesc și colegului @Doomy pentru împărtășirea codului produsului și modificării aduse.
  25. 2 points
    LED bar-ul sa fie spot plus flood pe mijloc sa fie ce trebuie!
  26. 2 points
    Ne pregătim pentru schimbat anvelope. Fac si schimbul de lichid de frana cu ocazia asta si pun termostat nou.
  27. 1 point
    O singura solutie este, PS4, crede-ma, cele mai bune anvelope pe care le-am avut vreodata.
  28. 1 point
    Nu se renteaza gpl pe tsi la km astia. Daca aveai un mpi.. era mai eftin si eficient.
  29. 1 point
  30. 1 point
    Ai mers mult cu spatele Tot fain ramane GTI-ul asta 😎
  31. 1 point
    Furtun de retur combustibil dintre pompa tandem si senzoru de temperatura ,il gasesti la orice magazin de piese auto dupa seria vin.
  32. 1 point
    Iar ca fapt divers.. In iunie am luat direct din Germania de la dealer vw, un G7 din 08.2015, dotare HL, 1.4 TSI, 150 CP, 55k km cu 17000 euro.... Deci se poate si mai bine decat A3 propus si, recomand mobile.de pentru oferte mai bune 😁
  33. 1 point
    Vezi injector, mufe, fire.
  34. 1 point
    La orice magazin de piese auto Inainte de a inlocui o piesa electrica se verifica mufa si cablajul
  35. 1 point
    Salutare tuturor, Am decis ca este timpul sa imi prezint "polonicul" achizitionat anul trecut prin luna noiembrie din Romania . Masina un cauza: Volkswagen Polo; Motor :1.8 turbo BJX; Putere : 150 HP/ 111kW, Cuplu : 220NM. Culoare : Negru Pachet : GTI(praguri, bara fata/spate,emblema bla bla). Dotari : Oglinzi electrie/incalzite, geamuri electrice fata/spate, climatronic, scaune sport (GTI edition- cele in "carouri"), jante 16" GTI(nu cunosc denumirea lor ) Despre masina: Ca un scurt istoric este achizitionata din Romania-Bucuresti de la unic proprietar. Este cumparata de noua din tara (Porsche Bucuresti in anul 2007). Are 127.000 de km acum(a fost achizitionata pe la 124.500k. Isoric complet Porsche Romania. Defecte/Imperfectiuni : Anii si-au spus cuvantul asupra vopselei ce imbraca caroseria (cred ca o sa ase vada in poza)- are 2 julituri pe capota de la o sticla de sampanie aruncata de un petrecaret de revelion de la etajul 10 . Jantele sunt julite - trebuiec sablate si vopsite.Farul din stanga este matuit - urmeaza polish + folie. Stergator luneta - rupt/spart (motorasul functioneaza insa nu face cercul complet - mai degraba sterge invers.. pe usa de la portbagaj).Are si un "carlig" spate destul de lung - nu este din fabrica este pus de vechiul proprietar. Emblema GTI de pe grila frontala urmeaza sa fie schimbata cu alta la fel cu toate literele Cea actuala are lipsa litera " i " (GT..). Mecanic sa bine necesita schimabat termostatul pentru ca nu mentine cand sunt sub 5 grade temperatura la 90 .. mai exact cand depasesc 70km/h scade temperatura pana aproape de 65/70 (se aplica si in cazul pornirii climei).Am schimbat un senzor de temperatura de cand a achizitionat masina. Per total e o masina buna, am decis sa o achizitionez deoarece cunosc acest motor si stiu ca este emblematic, daca nu exceptional in materie de fiabilitate/potential. Pret achiziie : 4600 EUR. Numar de inmatriculare : B06RIP(OLD) -> New : B305VAG Sper ca nu v-am plictisit las mai jos niste poze!
  36. 1 point
    In cele din urma,mi-am rezolvat singur problema.(mecanicii o dadeau de gard) M-a ajutat faptul ca am garaj.Mi-am cumparat capre,scule si m-am apucat de treaba.Ambele perne spate,piedeau aer,foarte putin,dar pierdeau.Le-am comandat din Germania,intr-o saptamana le-am primit,le-am montat,le-am calibrat pe toate patru.Daca la demontat te descurci de unul singur,la montaj,este nevoie de inca o pereche de maini pentru a baga prezoanele din partea superioara(cele din portbagaj).In service pentru aceasta operatiune,mi se cereau 3500 eur cu tot cu perne.Pe net pernele se gasesc la 800-1000 eur/bucata.
  37. 1 point
    Conteaza mai mult ce ai trecut in CIV. La ITP si eventuale controale in trafic de acolo vor lua dimensiunea anvelopelor. ET42 in loc de ET46 inseamna ca janta va sta mai inafara cu 4 mm; asta nu are cum sa fie o problema. Atentie la distanta intre prezoane si gaura de centrare.
  38. 1 point
    Totul ok in putinii km pe care ii fac. Joi am inscris'o ( se facura 3 luni de cand e in posesia ma ). Din lipsa de inspiratie si din comoditate am pastrat numerele actuale .
  39. 1 point
    @72THX , la 37km/h viteza media in Bucuresti , probabil ai condus pe strazi libere noaptea Nerelevant , nu se merge asa in Bucuresti , te pacalesti singur A se vedea viteza de 41 respectiv 44 km/h extern de la colegul @SMO
  40. 1 point
    12821 km Schimbat astăzi filtrul de aer. Intervalul de 30 000 km e o prostie. Marketing cu afectare înceată, dar sigură a motorului și a pasagerilor. Urmează uleiul cât mai curând. Impresii: mașina îmi place de fiecare dată când merg cu ea. Am mers la drumul des pe care îl parcurgeam cu Sandero. Evident, consum mai mic si viteză mai mare. Aveți mai jos un atașament. Include 16 km de București, de la Băneasa la Piața Sudului, ora 15.
  41. 1 point
    Salut colegi ! Am revenit la Golf Dupa ce am terminat mk2, la doar 8000 de km , a luat foc. Doi ani de zile am fost doar cu masina de serviciu. Pana ieri. Am devenit posesorul unui Golf mk4 GTI 1.8 turbo, 180 hp. Am luat-o de la un prieten, care din 2009 pana acum a facut 50000 km El, la randul lui a cumparat-o de la prieteni de familie, care au cumparat-o noua din US. De fapt de aia am luat-o, ca ii stiam istoricul. Masina are 121000 km, prima inmatriculare a fost in 2004 Consumul mediu pe 50 km in oras este de 11.2, mers in trafic, cu usoare sprinturi. In urmatoarea perioada, din pacate nu voi putea conduce masina. Dar am un plan pentru ea soft stage1 , evacuare de inox, o alta suspensie si alte frane. Suspensia se simte cam obosita. Intrebarea mea ar fi : ce suspensie recomandati ? Ma intereseaza un raport calitate pret bun. Recomandati reglabila ? KW din ce am vazut fac doar reglabile. Eventual preturi ...
  42. 1 point
    Se poate închiria de la orice firmă, cu condiția să fie de aceeași clasă sau inferioară cu cea avariată ce se află la reparat. Ex. ai Polo iei Polo sau Fabia nu Superb ori Passat.
  43. 1 point
    Tu stii daca merita analizand singur din punctul tau de vedere. Ca si look eu zic ca da, merita, Tiguan R-Line (exterior) arata super bine, il vei remarca pe strada imediat. Diferentele le puteai vedea si tu in mare, chiar din configurator - prima poza H-Line, a doua R-Line si tot asa:
  44. 1 point
    Fa un print screen la grupul 51 cu motorul oprit (doar cu contactul pus) si daca in loc de -3 iti arata 00000000, inseamna ca nu e avasul , e Shut-Off Status, Injection Sequence
  45. 1 point
    SC 23 e pentru fata. Sc 32 pentru spate.
  46. 1 point
    Salut ma confrunt de mult tmp cu aceasta problema si astazi am fost cu ea la cardinal motors si am facut tot ce se putea acolo pentru a putea remedia problema motorului lenes nu are viata deloc am facut un log in mers ia sters toate erorile dar ramane mereu eroare 01237 valva n109 de pe pompa de injectie (fuell sutt-off solenoid) asta ne da mereu si nu are viata deloc motorul . In timpul mersului cu testerun Vag-com original cuplat la mufa calculatorului sa vada motorul daca lucreaza in parametrii si dintr'o data a scos fum negru si si dat drumu motorul cca 500 m apoi iar sa plafonat la modul lenes va rog spuneti'mi si mie ce face acea valva ce rol are poate cauza la puterea motorului . cei de la vw mi'au spus sa caut una sh dar buna si sa o pun de proba sa vad cum merge si apoi sa iau una noua sa nu dau banii degeaba Va multumesc :icon_thumleft:
  47. 1 point
    Problema este ca nu merge incalzirea in scaune, cum gasesc care e buba? rezistenta e cusuta pe tapiterie, iar accesul la fire e greu dupa cum se observa din poza de mai sus, ar trebui sa tai un strat din rezistenta ca sa vad firele, dar sunt tare subtiri, nu vad fire intrerupte dar, buretele e prajit! http://vwforum.ro/style_images/sim...resize-down.gif Resize larger CARE E CAUZA!!! CE REPREZINTA ARSURILE DE PE BURETE?? COLEGI DE FORUM ASTEPT DE O SAPTAMANA,DAR RASPUNSURILE NU PREA APAR! ASTEPT UN RASPUNS PRACTIC! CUM SA PROCEDEZ MAI DEPARTE???
  48. 1 point
    am rezolvat tot singur! forumul asta nu prea da roade. postezi ceva si nu ti se raspunde....... k . cine intampina aceeasi problema ma poate contacta ca sa-i spun care ar fi posibilele probleme si cum sa le remedieze. merci oricum celor care au avut macar curiozitatea sa citeasca post-ul meu, mai putin celor care au dat warn degeaba, in conditiile in care am avut dreptate postand in mai multe parti, ca dovada iata faptul ca au trecut cateva luni si nu mi-a raspuns nimeni. multumesc rapier pt. "promptitudinea ajutorului oferit" prin warn!
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri