Jump to content

Clasament

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE

    Membru Level 2


    • Puncte

      1.028

    • Număr postări

      5.481


  2. 75NOR

    75NOR

    Echipa Moderatorilor


    • Puncte

      565

    • Număr postări

      2.628


  3. C Z R

    C Z R

    Membru Level 2


    • Puncte

      477

    • Număr postări

      918


  4. The_Ego

    The_Ego

    Membru Level 2


    • Puncte

      436

    • Număr postări

      4.799



Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 23.08.2016 în toate secţiunile

  1. 14 points
    aha ... nu am citit intre timp ce a mai postat daca mai asteapta cateva luni , la cum ii creste bugetul , poate sa ia orice
  2. 13 points
    Cum poti sa lasi la o parte pretul? "Hmm..sa dau 40k pe o masina sau 90k..hmm..ma mai gandesc" Eu as lua un Bentley Beytaga sau cel putin un SQ7, dar a sunat telefonul si m-am trezit.
  3. 12 points
    Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...
  4. 12 points
    Si cum am zis aici vinerea trecuta, masina a ajuns ieri la dealer, cel mai probabil o ridic azi. 3 Luni, Samoa Orange, 2.0 dsg 190cp si cu ceva bife acolo la optionale - in cazul meu, mai mult decat decent, rabdare tuturor Preview mic, voi reveni cand imi va permite timpul in aria dedicata cu cateva poze si o prezentare ...ca sa fie
  5. 11 points
    Am luat leonul alb de la Avia postat mai sus de un coleg, ms pt anunt, nu are încălzire în scaune în rest are tot ce voiam. O sa i fac un jurnal după ce ma obișnuiesc cu el. Ms tuturor pt ajutor.
  6. 11 points
    Primele impresii de proprietar: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver. Scuzati incoerenta , include comparatii cu Passatul actual. Directia mai precisa si mai nervoasa, cica au mutat asistarea (motorasul) de pe coloana de directie direct pe caseta; vizibilitatea f. buna, in special pe luneta nu ma asteptam la o vedere atat de OK; insonorizare f. buna, desi producatorul spune ca a insonorizat cabina, nu compartimentul motor, nici cu geamul deschis nu auzi mare lucru; pleaca glont de pe loc din compresie, inainte sau marsarier, zici ca pleaca din block start; pentru oras e f. agila, cand i-am dat putina talpa totusi se simte ca trebuie sa se tureze; trecand de la DSG la AT6, nu stiu cum merge treaba, daca retrogradeaza tot 2 trepte ? nu am indicator de viteze si sunt usor confuz. Inca nu am avut drum lung. Parca am sesizat niste lag-uri la cutie in cateva momente prin oras, dar nimic deranjant. Tinuta pe sosea impecabila (eu merg destul de sport in oras), o simt ca o berlina practic, desi cred ca aproape incap sub masina... Stiti sentimentul ala de autobuz cand conduci diverse SUV-uri, cand simti ca masina nu e atat de "adunata" ? Ei, aici e diminuat la minim as zice. Suspensiile f. confortabile, desi e pe jante de 19 cu 2.4 in anvelope. Interiorul f. incapator, comod si modern (as spune cu tenta de lux, dar totusi bugetul si clasa masinii nu ma lasa, aici vorbesc cu oameni avizati...), am bagat 5 oameni normali si fiecare era incantat de spatiu. locuri de depozitare clar mai putine Pielea perforata aspectuoasa, aderenta (vorbesc de sezut, in curbe). Foarte bine izolat, tine caldura pe noptile astea reci. Inca o data, sunt incantat de vizibilitate pe toate partile. Ah, designul... botul ala blamat nu ma deranjeaza cu nimic, in realitate masina e f. misto chiar si din fata, dar in poze recunosc ca apare botul ala ca o broasca uneori, ceva gen camera nu o iubeste Am in parcare un Mitsu ASX de cativa ani, pe langa ala e clar mai inalta si mai WOW. Am avut un soc mediu cand am luat-o, de la test mi se atenuase impresia de SUV si parca asteptam ceva mai modest, dar face impresie. Culoarea... stiu ca e comuna... dar nu as alege altceva ca sa pun in evidenta contrastele (grila neagra, farurile rosii etc). La minusuri inca nu dau nimic, ma deranjeaza niste fleacuri dar vreau sa fiu sigur ca inteleg comenzile si butoanele.
  7. 10 points
  8. 10 points
    https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7Gm84x.html WVWLF7AUXFW211718 Stati departe de asta
  9. 10 points
    Sa va povestesc ce am mai facut Urmeaza un post lung, cu multe poze, so sit back and relax Bun! Ieri am inceput ziua in Innsbruck cu un cer noros, care a tot amanat ploaia. Am gasit pe website'ul orasului idei de un tur de o zi, plus ce idei am mai furat de aici si am ajuns la urmatorul itinerariu: Dupa ce ne'am luat Innsbruck card de 24 de ore (o foarte buna afacere cu acest card), am luat funicularul, apoi telecabinele si am ajuns in varful HafelekarSpitze, la aprox 2-3 grade. Dupa pozele de rigoare, ne'am incalzit cu un gulas si un strudel la cabana din varf si am coborat spre temperaturi mai normale Dupa, am coborat la Alpen Zoo. Mi s'a parut o plimbare reusita, intr'un zoo organizat foarte bine. Ce mi'a placut foarte mult este ca toate animalele aveau niste habitate generoase ca spatiu si cat mai apropiate de realitate. De asemenea, toate animalele erau in perechi, iar ceva de apreciat Dupa, am coborat in centrul vechi si am facut o binemeritata pauza in care am savurat un germknodel De aici incolo, deja norii erau foarte amenintatori si am mai avut putin timp la dispozitie pana sa inceapa furtuna. Am mai reusit sa mai vedem Golden Roof si sa urcam in Turnul Orasului, apoi a inceput vijelia. Pe o ploaie torentiala am plecat din Innsbruck spre Hintertux. Ajunsi acolo, ne'am cazat la o pensiune de langa gondola principala, cu niste gazde de toata isprava (de exemplu, azi ne'a lasat sa stam pana la ora 3, fara nicio suprataxa) - Pension Christina. Mare ne'a fost mirarea cand am incercat sa gasim ceva decent de mnacare, ca statiunea era pustie. In afara de un hotel la care un snitzel era 19 euro, altceva nu era nimic deschis Am ajuns intr'un final la o cafenea de benzinarie, unde doamna de la tejghea s'a oferit sa ia o pizza congelata din magazinul benzinariei si sa ne'o faca in cuptor (ospitalitate ca la tirolezi rar mai gasesti). Dupa ce pe perioada noptii, temperaturile au fost cu minus (da, stiu, in Bucuresti va cam topiti ), dimineata la 7 m'am trezit si am avut privelistea asta Asa cum am lasat sa se inteleaga si in postarile anterioare, noaptea in Hintertux a avut un scop precis, si anume o sesiune de ski pe ghetar. Asta era un vis mai vechi de al meu, si daca tot stiam ca trec prin zona, mi'am luat echipamentul (mai putin placa) si am zis ca trebuie sa incerc. Ca fapt divers, la baza telegondolei e un rent store foarte bine echipat, cu de toate, de practic poti sa ajungi in blugi acolo si te echipeaza ei cu de toate. Pentru orice detalii legate de ski in Hintertux, puteti sa imi scrieti in privat si o sa incerc sa va raspund, bineinteles din ceea ce stiu si m'am documentat Si acum si niste poze Am bagat coborari pana la pranz si dupa un gulas si inca un germknodel, am coborat in statiune, sa iau consoarta si sa plecam spre Viena. Din Zell am Ziller, in loc sa merg pe drumul clasic, inapoi in autostrada, bucatica aia prin Germania, Salzburg si de acolo spre Viena, am preferat sa intru printre munti si am facut dreapta spre Gerlos. De aici, am trecut fara sa vrem si pe langa cea mai mare cascada din Austria - Krimmler Wasserfalle si apoi spre Kaprun si Bischofshofen, unde am intrat pe A10 si am revenit pe traseul normal. Am ajuns in Viena cam rupt de oboseala si cu un inceput de raceala, dar au fost 2 zile pline care au meritat efortul
  10. 10 points
  11. 10 points
    Poate sunt putin off-topic dar in opinia mea conceptul de "marca premium" este inteles putin gresit din ce vad. O masina premium nu consider ca trebuie obligatoriu in echiparea de baza sa-ti ofere mai multe dotari (sau un "minim" - valoare subiectiva evident! - de dotari) decat una "de volum" pentru a fi considerata "premium" sau pentru "a-si merita banii". Ceea ce inteleg eu prin "premium" este in primul rand varietatea de optiuni care iti este pusa la dispozitie. Si aici nu ma refer la numarul de gadgeturi sau sisteme de asistenta sau dotari, ci la posibilitatea de a alege dintr-o paleta cat mai variata pentru aceeasi dotare optionala. De exemplu, optiuni cat mai variate de culoare, inclusiv culori non-standard, optiuni cat mai variate de modele, culori si materiale pentru tapiterie, paleta cat mai variata de motorizari si sisteme de tractiune pentru acelasi model, etc. Cu alte cuvinte, o marca "premium" din punctul meu de vedere trebuie sa-ti permita sa-ti individualizezi masina cat mai mult. Evident ca atunci cand, in loc sa cumperi de la un furnizor un scaun in doua variante de tapiterie, il cumperi in cinci variante de tapiterie pe trei forme diferite de scaun, pretul va fi mai mare prin prisma volumului mai mic din fiecare tip de scaun si al complicatiilor de natura logistica. Iar aceste costuri se transmit direct cumparatorului pentru ca scopul producatorilor auto este sa faca profit, nu? Ca sa nu mai zic de faptul ca un producator "premium" vinde sensibil mai putine masini decat unul "de volum" dar anumite tipuri de costuri vor fi similare pentru cei doi producatori, doar ca ponderea lor in pretul final al masinii va fi mai mare la cel care produce mai putine masini. In fond si daca iti faci mobila din casa la comanda vei plati mai mult pentru ca e manufacturata "doar pentru tine" decat daca te duci sa o iei de pe raft de la IKEA, nu? Din acest motiv uneori nu inteleg de ce sunt comparate strict prin prisma pretului modele care se adreseaza unor categorii complet diferite de cumparatori. Exceptand Romania unde exista cumparatori doar ai marcii (cei care chiar cumpara acel "kel-line" pe care il tot vad in comparatia cu echiparile de top ale modelelor din acest versus), in orice tara "cu apa calda" - unde de altfel sunt si pietele care prezinta cu adevarat interes pentru acesti producatori - marcile premium sunt cumparate doar de la nivelele medii de echipare in sus, nicidecum in echipari de baza, tocmai pentru a le putea individualiza cat mai mult. Iar acolo pretul final este sensibil mai mare decat pretul pentru modelul de baza, moment in care acesta comparatie nu isi mai are rostul. Din acest motiv nu poti compara un Ateca complet dotat cu un Q3 in echiparea de baza. Pentru ca un cumparator pentru Q3 nu-l va lua in echiparea de baza, ci il va individualiza dupa placul lui si in limita bugetului pe care il are. Si sunt sanse foarte mari nici sa nu considere Ateca o alternativa, chiar daca nu va avea acelasi numar de dotari. In fond, pentru marea majoritate achizitia unei masini (atunci cand nu vorbim de achizitii de flota unde factorul pret primeaza) este o decizie extrem de subiectiva si din acest motiv nu exista "raspunsul corect universal valabil". My 2c...
  12. 10 points
    Mda... Hai sa-i zicem Ziua Zero. A venit pe Laxermax pe "raftul" de sus, a doua in rand Am fost de fata la descarcat. (fac parte din acea categorie de clienti "cu nevoi speciale", din fericire baietii de la dealer sunt "de zahar". Sau, poate s-au obisnuit cu piticii mei ) Ma asteapta cuminte inca putine zile. Joi seara o ridic, vineri plec la un drum de rodaj de 1,500km. Revin cu topic dedicat la "Masina mea" Sa mai zic ca nu mai am stare ?
  13. 10 points
    Boon, hai ca a venit si momentul ala... Azi am platit avansul pentru: Superb 3 Style 220 TSI DSG Optionale (fata de standardul Style) Cappuccino Bej Interior Alcantara Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie Sport Directie Progresiva Canton SunSet Parbriz incalzit (pentru ca vine cu IR reflective coating) Volan cu padele Parking Assistant DAB Prezoane antifurt Me - happy Am configurat-o dupa sufletul si poftele mele , asa ca nu are sens sa dezbatem de ce nu am pus aia sau aia... Am configurat-o la blind, fara TD cu asa ceva, in ideea in care suspensia sport si directia progresiva, complimentate de jantele 19'' ar trebui sa-i dea tinuta de drum pe care o caut, iar motorul...e razbunarea mea pentru anii in care mi-am dorit un Golf 5 GTi si nu mi l-am putut permite. Now...we wait. O sa fie o iarna luuuuunga, dar primavara va fi superb-a
  14. 9 points
    Incredibil cata informatie aiurea aici in topicul asta. Pentru ca lucrez de peste 15 in industria asta si pentru clienti mari (Renault, PSA, BMW VW, Audi, GM, etc.) ca furnizor sa va spun care este adevarul. Fiecare OEM construieste si omologheaza o masina - de ex Golf - pentru fieecare tara in parte unde va vrea sa o vanda. In functie de informatia de la dept. de Marketing pentru tara respectiva, ingineria construieste ceea ce se cheama " Fisa Gama de tara" pe baza careia se stabileste exact definitia produs (BOM ul masinii si fiecare furnizor pentru fiecare componenta). In functie de puterea de cumparare a tarii si de legislatie (atentie legislatia in vigoare) OEM stabileste ce norma de poluare va vinde (in Brazilia de exemplu toti OEM vand Euro3 - chiar si BMW pentru ca asta obliga legislatia), ce echipari standard (India de exemplu airbag ul nu este mandatory pentru omologare) si ce nivele de echipare "superioare" va propune pe piata respectiva. De aici rezulta si BOM uri diferitre si furnizori diferiti pentru anumite componente. Revenind in Europa - da pentru Romania exista o Fisa Gama de Romania la toti OEM ii in baza careia RAR omologheaza vehiculul la vanzare in Romania. RAR nu da omologare unui vehicul omologat in Germania by default. cei care s-au lovit de asta stiu ca a trebuit sa mearga la RAR pentru a-l putea inmatricula. Din aceasta cauza este foarte probabil ca masinile pentru RO luate de noi de la orice marca sa aiba diferente de furnizor pentru anumite componente (atentia componenta ca si produs nu este schimbata, doar furnizor diferit cu pret diferit). Iar pentru ca RO este o tara cu putere mica de cumparare pentru masinile de RO se vor folosi furnizori mai ieftini ca sa poata oferi un pret competitiv pe piata respectiva. Va dau un singur exemplu - la unul din OEM ii pe care ii cunosc - pompa de motorina la un motor Diesel era livrata de 2 furnizori - pentru tarile bogate era livrata de Siemens (furnizor mai scump si calitate mai buna cel putin din datele de retur) si pentru tarile cu putere medie de cumparare era furnizor Bosch cu o fabrica intr-o tara saraca (calitate mai slaba din datele de retur). Piesa in sine era la fel doar calitati diferite si pret diferit. OEM ii nu au linii de asamblare diferite ci doar BOM uri diferite in functie de Fisa Gama omologata in tara respectiva. La caroserie singurul lucru diferit sunt doar ranforsarile - in functie de norma de siguranta care se vrea atinsa (in India spre ex se duce la minim BOM ul de caroserie) dar in Europa este la fel peste tot din cauza specificatiilor Euro 6c in vigoare acum si care sunt mandatory si in RO. Sper sa terminam cu prostiile in topicul asta.
  15. 9 points
    Urmareste cum functioneaza o linie de productie https://www.youtube.com/results?search_query=golf+7+production poti sa cauti aproape orice masina pe YouTube prin cautarea "Producator production" Ca sa intelegi cum functioneaza un flux de la A la Z. Unele sunt foarte bine documentate. Sa nu crezi ca un producator investe o suma de ordinul milioanelor intr-o linie de productie paralela dedicata Europei de Est si oameni mai putini calificati la QC. Au fost zeci de modele de la diversi cu producatori de-alungul timpului care au avut fel si fel de probleme optice (imbinari, chedere, bari de protectie ce nu se aliniau, samd.) Nu toate reperele sunt fabricate de acelasi producator, pot exista diferente de calitate pentru aceeasi piesa, fie ca vorbim de materia prima din care se confectioneaza usa direct in fabrica VW, fie ca vorbim de o lampa care are chiar 2-3 producatori (Hella, Valeo, Bosch, etc) Daca produsul se califica in cotele cerute de producator, e ok, nu vor fi toate 100% identice, si cele mai fine repere au tolerante acceptate. Sa nu crezi ca atunci cand pe linia de productie intra la echipat o masina pentru Romania, angajatii isi arunca o tigara in coltul gurii si zic "da-o incolo pe asta ca e pentru romani". Sper sa iasa mitul asta din cap romanilor in timp, odata cu faza "m-a tras curentul".
  16. 9 points
    Pentru ca am tot comentat pe aria asta o sa mai fac doar un scurt comentariu: A VENIT!...cu 3 luni mai devreme.
  17. 9 points
    @the_andy16 Poate acum 2-3 ani era raportul mentionat. Acum raportul s-a transformat in viol la adresa bugetului familiei.
  18. 9 points
    Intram in offtopic si flame. Trei lucruri vreau sa precizez dupa care ma retrag de pe acest topic (nu vreau sa plictisesc lumea cu propriile convingeri): Nu incerc sa conving pe nimeni sa-si ia nimic, fiecare este stapan pe propriile dorinte si "inca" suntem liberi sa ne cheltuim banii asa cum credem de cuviinta. Acesta este un forum si eu mi-am formulat o opinie aducand argumentele de mai sus. Pot sa fiu de acord cu alta parere pe o discutie constructiva, sunt deschis sa mi se spuna ca gresesc atata timp cat sunt convins prin argumente, dar nu accept caterinca de 2 bani si refuz sa continui astfel de discutii. Nu e nici o problema sa detii masini de 75 CP (mai ales ca au in jur de 1000kg), am condus mult o Fabie 1.2TDI 75CP si nu a fost nevoie de mai mult, dar in Olanda, unde am mers doar in oras si pe autostrada, unde nu ai nevoie de mai multa putere sa ajungi la viteza de croaziera (max 120km/h ca acolo iti furi amenzi grase). Personal nu as lua masina asta pentru Romania decat daca as merge preponderent in oras, dar repet, fiecare e liber sa aibe o alta parere si sa faca ce doreste (suntem inca liberi si putem sa circulam in fiecare weekend chiar daca avem numar de inmatriculare impar). La acesti bani (27.200 euro) care nu sunt putini, gasesti foarte multe optiuni pentru masini suficient de spatioase, sigure si performante care sa te ajute sa termini o depasire intr-un timp cat mai scurt. Fiecare secunda petrecuta mergand in paralel cu masina pe care o depasesti se traduce in expunere suplimentara la incidente neprevazute (nu ma refer doar la masinile de pe contra sens, poate fi vorba de un pieton, o bicicleta, o groapa pe care nu ai vazut-o etc).
  19. 9 points
    Mhm, este off topic in opinia unora faptul ca nu suntem multumiti de aburelile dealerilor ca o scumpesc din cauza inflatiei nu? Ba chiar are legatura stricta cu O3 FL, nu vorbeam de bursa gogosarilor din Plovdiv. De aia se sterg posturi, democratie frate. Ca si cu scumpitul Octaviei (faptul ca am remarcat ceva, a deranjat pe unii, fara niciun interes, bineinteles) Dpmdv, e si mai hidoasa fara Leduri, are triunghiul ala de semnalizare ascuns intr-un trapez invers.
  20. 9 points
    Personal, oricât de multe si de bune si de extraordinare ar fi dotările masinii, nu pot sa trec peste "botul" ala...
  21. 8 points
    Poate foloseste cuiva.... Si poate asa vor intelege si multi colegi de forum de ce preturile din Romania sunt mai mici decat cele din Germania si alte tari https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-cc-ID7GmysH.html Raportul_autoDNA_WVWZZZ3CZEE515356.pdf Istoric pe scurt al masinii : Masina avariata cumparata din Cehia in februarie 2017 cu suma de 14 150 euro si vanduta in Romania in august (reparata si full, inclusiv piele - cum le place romanilor-) cu suma de 19 990 euro
  22. 8 points
    @SacreDro "motorul o sa se manance singur" ...sa inteleg ca in cateva luni o sa ajunga motorul de la 1000 cmc la 800 cmc?
  23. 8 points
    @Aerofan merg la Hintertux cu un scop anume am auzit ca's renumiti pentru zapada 365 zile/an, asa ca m'am pregatit temeinic @Ebi e parerea ta si ti'o respect. Dar la fel, permite'mi sa am alta parere. Mi'am propus concediul asta sa fac cate putin din toate: un pic de citybreak, un pic de mare, un pic de vizitat rude, un pic de drumuri si statiuni montane, un pic de ski etc Asta nu inseamna ca toti trebuie sa faca ca mine
  24. 8 points
    Comparatiile pe toata plaja de modele si strict din punct de vedere al pretului este apanajul societatii noastre. Nu se incepe de la necesitati, ci de la ce Audi/BMW/MB etc pot sa iau de banii x. Mai sanatos ar fi: Am nevoie de spatiu? Ma uit la Kodiak. Primeaza design-ul? Atunci Ateca. Vreau un interior ceva mai placut? Tiguan. Asta fiind strict un exemplu. Ideea este ce te-ar interesa la o masina, ce dotari sa aiba, ce motor si apoi bugetul ajunge sa plafoneze dorintele si orienteaza spre un model/marca. Nu e sanatosa nici captivitatea intr-o anumita marca si cu siguranta nici mentalitatea romanului care nu gandeste rational deloc. 40.000 euro munciti ar trebui gestionati rational la achizitia unei masini. O Skoda daca indeplineste criteriile A,B,C,D si e in buget, atunci e masina potrivita. La acelasi pret daca Audi indeplineste doar A,B inseamna ca apare compromis. De ce sa sacrific nevoile, motorul doar pentru a avea ceva mai prestigios pe capota? Asta e gandirea mea. Evident ca daca criteriile sunt indeplinite de ambele si sunt in buget, normal devine favorita marca mai bine cotata. E logic. La o masina noua, imediat dupa achizitie sa apara nemultumiri de genul lipsa unor dotari, dorinta de alt motor, transmisie inseamna ca decizia achizitiei a fost proasta sau a fost luata pe niste considerente exclusiv subiective.
  25. 8 points
    Saracii...majoritatea sufera de insomnii, sunt piele si os, si-au pierdut pofta de mancare, familii destramate din cauza jobului (sotiile si copilasii nu au mai suportat viata langa un asemenea specimen). Dar vezi tu, au si ei rostul lor pe lumea asta, altfel cine ar mai cumpara bijuteriile pe care le au ei la vanzare. Cata vreme exista creduli, si mai ales oameni comozi si indiferenti vor exista si ei din pacate.
  26. 8 points
    Esti un tip foarte colorat dl KRAKEN, in fiecare luna deschiz cate un subiect din asta TABU si de abia astept sa apari, e ca un abonament la ziar. ESti un tip foarte dificil din moment ce apari cu tot felul de situatii care mai de care. Parerea mea, mai rareste din activitati, ca se pare ca nu te descurci cu atatea din moment ce ai nevoie de sfaturi pe forum.
  27. 8 points
    pentru cei care au votat masina verde si si pentru toti care blocheaza intersectiile de acest gen : cand merg semafoarele , nu se iau in calcul niciodata semnele de prioritate si cedeaza in rest , oricine a intrat intr-o intersectie cu semafoare functionale si nu merge drept inainte , cedeaza trecerea - daca o ia la stanga , masinilor de pe sens opus , daca o ia la dreapta , pietonilor sunt reguli elementare ps : niciun politist nu iti da tie prioritate in fata ambulantei cu semnale pornite , intr-o intersectie
  28. 8 points
    pai la 2km parca as merge pe jos... economisesti bani si faci si conditie fizica. Scuze de offtopic
  29. 7 points
    Daca e M complet, nu prea mai e de ales sincer. Suporti si tu ceva scandal acasa, dormi pe canapea 2-3 saptamani, aia e, te sacrifici. Supararea trece, pachetul M nu mai apare
  30. 7 points
    Nu vreau sa fiu eu ala .. dar.. sunt 81 de pagini de pareri, sfaturi, informatii.. etc in acest topic, puneti niste intrebari care se repeta odata la cateva pagini
  31. 7 points
    Cumperi alta masina! Ca doar de asta ai postat in aria de achizitie masina
  32. 7 points
    Cand se cauta chilipiruri, asa se intampla.... S-a tot spus aici pe forum : uitati-va in Germania la masini similare si veti constata ca in Romania ajung la samsari chiar mai ieftine decat pretul NET din Germania (fara a mai pune la socoteala transport + profit, sa isi explice cumparatorul roman cum este posibil asa ceva). Romanii cauta masini cat mai noi, km putini, FULL FULL, la pret de dumping + in Arges sunt cei mai mari samsari
  33. 7 points
    Sunt curios si eu sa vad configuratia ta cu 'strict necesar' la 37k. Cred ca toata lumea are un 'strict necesar' foarte diferit Personal inca imi place sa mestec in ciaun si primul lucru bifat este cutie manuala si apoi, sa zicem, 4x4, de care majoritatea suntem constienti ca nu`l vom folosi cu adevarat decat de foarte putine ori, dar e un asset bun acolo.. vorba romanului... 'lasa sa fie'. Si nu as vrea sa incepem iar discutiile despre sistemele 4x4 de pe masinile astea de oras, in comparatie cu adevaratele 4x4 offroad si tot asa mai departe....Daca va uitati putin pe vanzarile masinilor de import, ponderea benzina/motorina a inceput sa se incline catre benzina dar, recunosc, sunt putin sceptic ca un motor de 1.4 este corespunzator unui SUV de proportiile Kodiaq, in care, teoretic, pot calatori 2 familii cu cate 1 copil fiecare. Daca ai 1-2 copii si sotiei inca ii place sa plece cu casa dupa ea, cu siguranta vei fi multumit de spatiu, ca doar nu te-ai orienta catre Kodiaq pentru a`l folosi 90% singur si fara niciun bagaj? Hmmmm.... Asa ca ori te duci spre diesel, cu un cuplu mai decent, ori urci cilindreea la benzina pentru niste cai putere in plus. Nu trebuie sa fiti de acord cu mine, imi exprim parerea pur personala. Apoi, fiecare isi adauga optiuni care lui i se pare absolut necesare. Trebuie luat in considerare ca acestea variaza si in functie de unde locuieste omul. Daca stai la bloc si ai loc de parcare subteran, ce sa faci cu parbriz incalzit sau incalzire stationara? La fel si daca stai la casa si ai loc pentru un garaj decent, incalzit. Sunt 'mofturi' unele din ele, pe care ti le doresti, nu neaparat ca iti trebuie. Sunt de asemenea 2 feluri de oameni, cei care s-au obisnuit cu telefonul conectat la HU si mirroring/Android Auto, si cei care isi doresc neaparat navigatie. Toti au argumente bine sustinute. Sau cum zicea @kthor mai sus, pentru el era esential ACC, in timp ce pentru altii nu conteaza deloc pt ca nici nu au autostrazi pe langa ei sau rar ies din tara cu masina. Nu mi se pare corect sa ne plangem de preturile acestei masini dupa ce din start configuram motorul cel mai scump, cutia cea mai scumpa, interior piele/alcantara, navigatii, ACC, KESSY, asistent la parcare, scaune electrice si cu memorie (desi multi sunt singurii soferi pe acea masina) trapa panoramica si alte elemente care clar fac masina mai scumpa. Si apoi ne miram de ce e 38-40k....
  34. 7 points
    nu tu cautai 4x4 cu garda mare la sol ptr ca iesi des in natura ? si nu tot tu mergeai preponderent extraurban ? si asta nici acum 2 luni ? eu sincer nu te inteleg , ai trecut prin toate tipurile de masini , nu se poate sa nu stii ce vrei cat de cat Salut, pana la jumatatea lui 2017 mi-am pus in plan sa-mi schimb masina. Am nevoie de o masina cu garda la sol de minim 17 cm (preferabil mai mult) un portbagaj putin mai mare decat cel al golfului 5, 4x4 daca se poate, in rest dotari de bun simt. Nu am nevoie de dotari de top pt ca am alte prioritati si nu sunt dispus sa blochez o suma mare de bani in masina, mai ales pt ce va fi folosita ar fi jenant din partea mea, sa-mi iau masina scumpa si sa o bag la sonda. buget: 9000E maxim. motorizare: 1000-2000cmc , preferabil diesel, insa accept si benzina. cutie: manuala. va fi folosita preponderent extraurban: 17000km extraurban si 2000km in oras/an. nr de persoane care vor fi in masina: 1 persoana 50% din timp, a2a persoana restul timpului. Masina o sa fie folosita preponderent pt drumuri lungi pe asfalt, in tara si afara, si o sa mergem des la munte/camping deci o sa ies uneori e drumuri cu pietre/noroi de 5cm maxim, nici vorba de off-road, nu caut o masina de offroad ci un crossover pe care sa-l conduc extraurban. Optional poate ii pun un roof tent, sau in turul europei sa pot dormi in spate (asta de 1-2 ori pe an), asta aca sunt prins in salbaticie fara sa pot gasi cazare.
  35. 7 points
  36. 7 points
    salutari tuturor ! Sunt printre cei care din imprudenta,necercetare amanuntita am facut update-ul la insistentele unui angajat vw!!! Insa din fericire (datorita colegului EEXCALADE-Catalin-un om cu o educatie ,deontologie si etica profesionala aparte ,cariua ii multumesc din nou pe aceasta cale ca m-a consiliat si sfatuit ) am reusit sa revin la softul anterior ,recastigandu-mi masina dealtadata care mergea ceas ! Ptr tipul de motor care il detin pe masina ,update-ul facut este dezastruos(eram hotarat sa vand masina ) - puere scazuta ,gatuita intre 1500-2000 ture,consum marit,regenerari din aproapre 200 in 200 km( monitorizat atent in 1000 si ceva de km indiferent ca au fost extern sau intern,zgomot mare la rece al injectoarelor ca de lant plus ca uleiul ca niciodata s-a consumat,ars probabil din cauza regenerarilor dese (de cand am masina niciodata nu a consumat ulei pana la update). Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!! regenerari in oras la 550-600-sper sa nu exagerez insa de la ultima am acum 550 km facuti 70% urban si restul extra ! Deci daca puteti evita update-ul e cea mai buna solutie! Asta este experienta mea pe tipul de motor CBDC 81kw ! pe celelalte nu ma pronunt! O experienta total dezamagitoare! Imi cunosc foarte bine masina , sunt o persoana meticuloasa ! iar cele mentionate au fost constatate cu mare atentie ! Multumesc !
  37. 7 points
    Orice interior ar avea KIA Ceed, nu cred ca poti compara o masina noua cu una care are 197.000 KM. damn..
  38. 7 points
    No offence dar SUV-ul mentionat de tine nu il recomand in Romania noastra fara autostrazi. Are o performanta periculoasa pentru DN-urile noastre ( 0-100km/h in 12.3 sec si probabil cand faci o depasire 80-120km/h iti trebuie multa cale libera in fata). Pur si simplu 192Nm sunt prea putini pentru o caroserie de 1700kg. Nu mai vorbesc de consum. Totusi daca se circula preponderent in oras performanta nu mai devine o problema.
  39. 7 points
    GTI are alta imagine de marca fata de un 1.5, 1.8 sau 2.0.. Cine e fixat pe un GTI nu ar lua 1.8 sau altceva..
  40. 7 points
    In categoria de pret da, sunt multe optiuni dar in categoria de performanta nu. Daia nu e plin de ele, pentru ca altii prefera confortul sporit si spatiul mai mare. Si daca lumea si-ar permite pretul lor(inclusiv consumul ala de rupe buzunare, 1L in plus de ulei, costul cauciucurilor mai mari, asigurari...etc) cu siguranta erau peste tot. Chiar sunt curios cati ar alege goful de 1.2TSI fata de GTI sau leonul de 1.6tdi fata de Cupra daca nu exista factorul financiar :))) La fel de ridicol mi se pare sa se spuna ca datorita performantelor masina asta te lasa fara permis si cu un teanc de amenzi....asta o poti face f usor si cu un Matiz Si cine nu se poate abtine atunci probabil nu ar trebui sa conduca deloc
  41. 6 points
    Salutari din Innsbruck! Ziua de azi a fost ceva mai lunga, cu un drum de aproximativ 600 de kilometri, in care am traversat Elvetia, dar a fost o zi fascinanta. Astazi chiar am condus de placere, avand in vedere ce peisaje s'au perindat prin fata ochilor. Traseul a fost cam asa: Chamonix - Martigny - Berna - Lucerna - Obersee - Walensee - Liechtenstein - Innsbruck Observatiile zilei: Vremea mi'a distrus toate planurile din Chamonix. Dimineata a plouat si era o ceata de nu se vedea la 100 de metri, apoi ploaia s'a oprit dar plafonul de nori era foarte jos si foarte solid. Am scos si ultimul as din maneca si m'am uitat pe webcams, sperand ca la 3800 de metri sa fie deasupra plafonului de nori, dar ghinion. As fi vrut sa urc pe Aiguille du Midi, apoi sa mergem la Mer de Glace, o plimbare cu un trenulet, pana la un ghetar din apropiere. Nemaiavand ce face in Chamonix, ne'am facut bagajele si am decis sa plecam. Pe drum am vazut un indicator spre Finhaut - Emosson si imediat mi s'au aprins beculetele Anul trecut a fost o etapa in Turul Frantei ce s'a terminat acolo, asa ca nu m'am putut abtine. Sus de tot (1950m) e un lac artificial, stavilit de barajul Emosson. Urcarea are vreo 7-8 km cu pante destul de serioase si inca se mai vedeau mesajele de incurajare scrise pe asfalt anul trecut. Drumul prin Elvetia absolut superb, nu te plictisesti absolut deloc si chiar nu am simtit cand au trecut aprox 500 km. Referitor la viteze si amenzi, nu stiu care e smecheria, dar foarte multi soferi nu respectau acea limita de 120/100 km/h, dar nici nu exagerau cu viteze de peste 140 km/h. M'am mai luat si eu dupa unu altu, mai ales pe limitele de 100. Ce masini am vazut azi, doar la intoarcerea de la mare de 1 Mai, pe A2, am mai vazut. Ce pot sa zic... Elvetienii au gusturi bune si aleg cam cele mai potente motoare pe masinile lor. Ca sa enumar pe scurt: GT-R, Maserati, 4 SQ5 pe numarate, vreo 5 S3 si 2 RS3, un SQ7, Mercedesuri C, E 350 4 matic, 2 Golf R etc In Liechtenstein, nici nu mai zic, acolo m'am imbolnavit, numai masini noi de super fita au aia. Autostrada Liechtenstein - Innsbruck e o lectie pe care ar trebui sa o primeasca si autoritatile noastre. Cum sa te iei la tranta cu muntele si sa faci o autostrada. Au facut astia tuneluri de nspe kilometri si noi nu reusim sa trecem niste amarati de Fagarasi. Bonus, era inchis tunelul Arlberg, asa ca am fost redirectat pe sus, prin trecatoare, prin statiunile St Cristoph si St Anton. Super! In noaptea asta am oprit in Innsbruck. Mi'a placut orasul asta de cand l'am vazut de pe autostrada, in drumul spre Solden, si am zis ca neaparat trebuie sa il vizitez. Carnati buni, bere buna, pacat ca nu am gasit si germknodel. Maine vizitam ce avem de vazut pe aici si apoi dupa amiaza mutam baza la Hintertux. Miercuri e o zi speciala!
  42. 6 points
    Cateva impresii si poze si pentru ziua 3 Sper sa ma mai urmareasca cineva, sa nu scriu degeaba Asa cum va spuneam ieri, azi m'am abatut de la traseu si am ajuns in Croatia, la Opatija, langa Rijeka. Drumul pana aici a fost de aprox 500 de km, 100% pe autostrada. Jumatate din drumul prin Ungaria ne'a plouat torential si eram deja suparat ca mi s'a murdarit masina si mai am atata de mers. Mare surpriza cand am oprit la croati intr'o parcare si am vazut masina la fel de curata ca atunci cand am plecat Nu stiu ce fac ungurii astia cu autostrazile lor, daca le spala cu sapun, dar sunt un exemplu de urmat. Banuiesc ca si in restul tarilor civilizate e la fel. Am intrat putin si prin Zagreb, ca avea nevoie consoarta de costum de baie. Nu am mers chiar prin centru, dar pare un oras aerisit. Totusi, si la ei acele blocuri turn comuniste, deosebit de hidoase. Traversarea Croatiei pe autostrada = 15 euro. Mare grija sa nu intrati pe banda pe care scrie ENC. Cred ca e un dispozitiv din ala electronic, cum e telepass'ul in Italia, si nu e nimeni la casa. Eu am crezut ca scrie ENG pe asfalt si ca e banda unde iti pot oferi informatii si in engleza Claxoane, avarii, carne croata in frigider romanesc Se mai intampla... Autostrada de la Zagreb spre Marea Adriatica e pur si simplu superba. Tuneluri peste tuneluri, urcari, coborari, ce sa mai, o adevarata lucrare inginereasca. Si cand ma gandesc ca la noi de 30 de ani se chuinuie sa treaca muntii Croatii sunt mult mai corecti fata de unguri. Peste tot aici poti plati in euro, dar spre deosebire de Ungaria, astia folosesc cursul oficial, de 7.4 kuna/euro. Sunt atat de corecti incat atunci cand restul in euro le da cu virgula, iti mai dau si niste kune pe langa. Niste informatii turistice: Opatija e asezat pe o stanca, deci plaje propriu zise ioc (am auzit ca ar fi una la vreo 10 km), dar peste tot sunt "plaje" de piatra, un fel de pontoane cu sezlonguri, care au amenajate si niste intrari in apa. Apa neasteptat de calda pt inceput de iunie, aprox 20 de grade. Mancarea e foarte buna, cu destule influente italiene, berea locala si ea buna, am baut chiar si un pahar de chardonnay croat, chiar decent. Ahh, si sa nu uit, branza de pe insula Krk merita incercata Maine revin la planul initial si o intindem spre Torino (aprox 6 ore), unde ma asteapta un unchi nerabdator si unde voi vedea si finala CL. Sper sa fie de buna augur. Forza Juve!
  43. 6 points
    Astazi am luat la teste noul E-Golf. Interior fancy, IC digital, consola centrala touch, appleCarPlay si o baterie cu 50% mai mare. Toate astea se insumeaza la un, ahem (clears throat), Road Trip . Revin cu un review, o comparatie intre cele doua in weekend.
  44. 6 points
    Pai daca-l dam castigator direct pe Ateca de ce mai discutam? In opinia mea, din ce am vazut si pipait, Ateca nu e vreo nebunie, in niciun caz spatios iar in privinta calitatii...mai discutam dupa ce vor incepe livrarile. Mai nou judecam masinile dupa forma geamurilor laterale? Serios acum, asta e ultimul lucru la care m-as uita. As fi intr-adevar interesat de vizibilitatea din interior spre exterior, nu invers.
  45. 6 points
  46. 6 points
    Primesc telefoane de la diversi indivizi si primele intrebari standard tin sa cred : 1. Cum merge motorul? 2. Cum schimba cutia? Mai fratilor ce este in capul vostru? Ultimul auziti intrebare - "are suspensie cu perne aer?" sau "cutia este DSG 2" ( deducea doar ca am schimbat nuca schimbatorului ) intreb daca a mai avut vw - si sa eschivat cu "am avut alte masini" Cum sa nu fie pacaliti de samsarii nostrii? Eu inainte sa imi cumpar masina am pierdut nopti intregi pe forumuri / sau am sacait prieteni cu tot felul de intrebari sau am mers cu masini care aveau optiuni apropiate celor care le doream eu. Dupa vreo 20 de masini verificate ( passat cc si skoda superb ) bineinteles cu sute de mii de km dati inapoi si samsari gen "merge bine bossulica - nu bate nu troncane" si cand l-am luat tare la intrebari sau la sigur am primit raspunsuri "haide frate ma lesi la banii astia vrei si kilometrii reali" m-am dus frumos in Germania si am avut 3 masini salvate pe care le-am vazut si condus. Si ce crezi - dupa toate verificarile sa intamplat neintamplata la nici 2/3000 km span in instalatie ( reparatie de 2/2500 Euro numai cu piese originale ) Nu a fost usor ca deh ca tot romanul - ne aruncam la bani si masini care nu ni le permitem. Este ca o ruleta ruseasca - unii au bulan si nu se strica nimic / altii baga bani in ele si aici nu ma refer la tuning sau retrofit`uri. Mergeti si vedeti masina - puneti in balanta bune si rele. La samsari sunt toate COSMETIZATE ( interior / exterior / motor ( aici un baiat care a venit si a vazut masina mi-a spus de ce nu am spalat motorul? Ca toate masinile ce le-a vazut in targ sunt cu motoarele spalate. Bineinteles ca au motoarele spalate - ca sa nu se vada eventuate urme de ulei ) Nu esti din acelas oras? Ai un prieten sa vada masina sigur - ce te costa? Cartea masinii se poate face foarte usor. Cereti VIN`ul masinii sau chiar prietenul sa faca o poza ( poti primi VIN'uri ale altor masini ) - verifcati masina la VW. TREZIREA !!!
  47. 6 points
    Am comandat și eu Kodiaqul, cu livrare in săptămâna 20-21 (deci in jur de 15 mai). M-am grăbit sa îl comand, sa îl am măcar la toamna, dar se pare ca problema cotei mici pentru România nu a fost chiar problema. Am reușit sa fac și DT weekendul acesta, și împărtășesc cu voi câteva impresii: spațiu mare pe locurile din rândul 2 (am testat cu scăunelul copilului care in Octavia3 făcea locul din dreapta fata incomod (încerc sa atașez și o poza); mașina este antifonata mai bine ca O3, calitate plastice mai buna; sistemul Canton este și el mai bun ca in O3, însă nu se compara cu HK de pe Mercedes, BMW (chiar și X1); ținuta de drum este buna, și nu am avut deloc la frânare senzația de mașina grea pe care am experimentat-o in ML sau Land Cruiser. As indrazni sa spun ca se comporta mai degrabă ca un break. Mașina testata era echipata cu DCC, poate și asta a contat. Referitor la preț/discount, eu am optat pentru 2.0TSI, cu tapiserie piele, trapa, nav amusden si alte câteva optionale mai ieftine. Preț final 35.5k euro, după un discount foarte mic, sub 1000 euro. Am sperat sa mai scot ceva la rabla dar e exclus cu noile condiții de CO2, și încă sper la un Bonus de la Porsche Leasing. Pretul e mai bun decât la KIA Sorento sau Hyunday Santa Fee. Alte concurente le-am exclus din start fie din cauza dimensiunilor mai mici, fie din cauza prețurilor mult mai mari.
  48. 6 points
    Eu unul nu pot sa am incredere deplina in testele in care Falken iasa mai bine decat Goodyear (ca sa dau un exemplu din testul precedent). Nu pentru ca ar fi Falken niste anvelope proaste, ci pentru ca ar insemna ca personalul de la Goodyear sa fie chiar incapabil (cu traditie si investitii mai mari au scos ceva mai prost si la pret mai mare). In plus de asta, nu prea exista teste facute de germani in care Continental sa nu iasa pe primul loc. Asta desi sunt destui utilizatori care atunci cand compara propria experienta cu Continental vs Goodyear ori cu Continental vs Michelin, spun ca au fost mai multumiti de Goodyear/Michelin decat de Continental (lucru imposibil de crezut daca te uiti la teste). Testele te ajuta mai mult in cazul in care modelul pe care-l doresti inregistreaza in mod constant rezultate mai slabe in toate testele, iar atunci te poti orienta catre altceva. Sunt foarte multe aspecte de luat in considerare ca sa testezi complet o anvelopa, nu doar rezultatele unui test superficial de franare in care nu sti cum au fost procurate anvelopele testate (ori ce au trimis producatorii la testare). Ca sa dau un exemplu, sunt anvelope care atunci cand sunt noi franeaza mai bine decat altele, dar cand sunt tocite pe jumatate franeaza mult mai prost decat alte anvelope aflate in aceiasi situatie (si pe care le bateau cand erau ambele noi). De obicei se recurg la mici tertipuri pentru a ridica unele dintre modelele testate. Daca modelul pe care ai pus ochii este in mod constant in fata (top 3, top 5 etc - depinde de tipul testului) in majoritatea testelor (nu chiar in toate), atunci este o garantie ca nu cumperi o porcărie si ca in realitate este pe la acelasi nivel cu restul anvelopelor de top. Daca un model anume ar fi cu mult mai bun decat toate restul, atunci ar castiga detasat absolut toate testele, iar restul nu s-ar mai cumpara. Ce am vrut sa spun de fapt in acest comentariu este ca rezultatele unui test te pot ajuta sa-ti faci o parere, dar nu inseamna ca sunt 100% conforme cu realitatea. Am scris cam mult pentru a expune o idee atat de simplista.
  49. 6 points
    Am citit la pareri despre uleiuri de m-am plictisit. Si la vechiul Opel si la actualul VW. Discutile sfarsesc inevitabil in cifre, viscozitati, analize, TBN, cASTM , caca-maca, etc. In primul rand, toate valorile sunt date pt uleiuri noi , nu se stie ce se intampla dupa 5000 de km sau dupa 15 000 km cu fiecare ulei... (sunt unele analize parca pe blackstone , poti sa "trimiti uleiu' la analiza", ....bla, chiar sa nu ai altceva mai bun de facut ?) In al doilea rand , majoritatea dintre noi nu avem posibilitatea sa verificam ce scrie acolo si nici nu intelegem pe deplin ce inseamna toate numerele respective. Eu zic sa folositi un ulei cu caracteristici recomandate de fabricant , dintr-o sursa cat de cat sigura , ce preferati voi (Mobil , Valvoline, Castrol, Motul, etc) Daca chiar vreti sa tina motoru' 1000 de ani , eventual schimbati uleiul de 2 ori pe an (primavara si toamna , as zice eu) In cazul asta chiar cel mai slab din cele de mai sus, schimbat de 2 ori pe an, se va comporta mai bine decat cel mai bun care a fost schimat doar odata pe an. Orice motor modern, servisat corect (cu schimb la max 15000/1 an) duce lejer 200 - 250 000 km.
  50. 6 points
    Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.
×