Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/15/2020 in all areas

  1. @C Z R Nu, nu! Am pastrat ce-i mai bun pentru final! M-am tot invartit, razgandit cum sa prezint urmatorul capitol, dar pana la urma, o sa fie unul "All-Inclusive"... P.S: Sa nu ma injuri pentru urmatoarea tona de tag-uri din postare . Chapter IV: "Look, Momma', I'm not driving fast. I'm flying low!" a.k.a Boost, Power & Go Fiindca in ultimele saptamani timpul a fost mai mult decat limitat, dar si, mai ales, fiindca prezentarea doar a unor piese, fara imaginea de ansamblu, m-am gandit ca nu o sa ajute prea mult, urmeaza cel mai lung, dar si cel mai fai
    46 points
  2. Salutari iubitori auto,nu de mult sunt posesorul noului audi rs6 si m am gandit sa impartasesc cu voi viitoarele experiente.masina a fost achizitionata din germania in luna ianuarie si mi au predat o in luna martie,cum nu se putea mai prost,in plina criza.una peste alta am reusit sa ma bucur de ea 1500 km,iar acum ma asteapta in garaj nerabdatoare sa rupa asflatul,nu al nostru ca e deja rupt?.despre dotari nu o sa vorbesc foarte mult,ar fi o lectura plictisitoare zic eu,are tot ce se poate pe ea...dar o sa las pozele sa vorbeasca mai mult decat mine.
    38 points
  3. Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va
    33 points
  4. Salutare, Dupa 4 luni si o saptamana am ridicat noua Octavia 4. Povestea a inceput in februarie dupa ce am comparat 6-7 oferte de la dealeri diferiti si am dat comanda la PBN care au facut cel mai mare discount. Asadar avem 2.0 TDI 110kW DSG, echipare Style cu urmatoarele optionale: faruri Matrix LED, blocuri optice TOP LED, camera marsarier, clima pe 3 zone, parbriz incalzit, ACC, park assist, priza 220 si USB C-uri, DCC si driving modes, spalatoare faruri, scaune ergonomice certificate AGR (piele, reglabile electric si memorie, masaj, ventilate), volan incalzit cu padele, ornamente
    33 points
  5. A trecut extrem de mult timp de cand am promis ca postez, dar timpul devine din ce in ce mai limitat, si imi pare rau ca am intarziat atat... Today is the day! Chapter V: Concluzii - To The Fun Mobile and Beyond! Chiar si dupa atata timp, pot spune, absolut si complet sincer, ca masina este in continuare ca o gura de aer proaspat de fiecare data cand "invart cheia". Nu conteneste sa nu-mi provoace o surpriza la fiecare drum, fie ca e vorba de o plimbare relaxanta "la consum", ca este un drum tintit prin Bucurestiul creator de stres cumulat cu statul nesfarsit in trafic
    32 points
  6. In sfarsit a ajuns bestia si in sfarsit am gasit niste timp sa va arat si voua cateva poze cu ea. Long story short, in afara de trapa are absolut orice pe ea, as cauta si brief`ul de la dealer dar e in germana si nu imi e putin lene sa stau sa traduc totul Impresii din prima saptamana: Rosul asta e bestial, bate mai mult spre visiniu si e vede super bine atat in lumina cat si seara Super bine plantata pe drum, in special in serpentinele de aici in Elvetia. Ah, am si niste clipuri facute cu interiorul, insa nu stiu unde sa le fac upload.
    31 points
  7. @cristi511 n-ai idee.. situatia sta asa: Imi iau cauciucuri SH: "- Vai, cum sa iei cauciucuri SH, nu tii la viata ta... ce conteaza ca sunt brand premium si sunt in stare foarte buna, tu nu tii la viata ta, te duci pe .... cu alea, mai bine iei noi de buget daca n-ai bani.." Imi iau cauciucuri noi de buget: "-Ai A7 si n-ai bani de cauciucuri mai bune? sarakie.. cum sa iei chinezariile alea.. pfai" Imi iau cauciucuri noi premium: "-Lol, cat ai dat ??!! mama, n-as da in viata mea atat pe cauciucuri.. iei o groapa si plangi langa ele, mai bine iti luai de
    31 points
  8. O seara frumoasa va doresc din nava?
    28 points
  9. Poate m-am grabit putin cu jurnalul, dar am zis ca daca tot se implinesc 3 ani de cand am comandat-o.. Pentru mine masina asta este perfect definita de nume.. o iguana polivalenta cu ambitii de tigrisor. Pentru versatilitate am luat-o si nu m-a dezamagit deloc pana acum, ramanand cu siguranta prima mea optiune in segmentul asta. Inainte sa insir dotarile si experientele cu ea, sa va spun cum am ajuns impreuna Prima masina am cumparat-o cu sufletul, fara analize, comparative, etc.. cumva grabit si de circumstante - am luat o Mazda CX-5 (primul model). A fost o experienta faina, masi
    28 points
  10. Salut, Dupa aproape un an de urmarit in tacere toate discutiile voastre, a venit vremea sa va prezint noua mea jucarie, Skoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG. Povestea a inceput in luna ianuarie cand am decis sa inlocuim masina noastra, o Alfa Romeo Giulietta, care contrar tuturor parerilor, ne-a purtat 7 ani si 103.000 km fara nici cea mai mica problema. Nevoia a venit din lipsa de spatiu din Giulietta, asa ca era deja decis ca urmatoarea masina va fi una cu un portbagaj incapator. Initial am fost contra SUV-urilor, deoarece le gaseam inutil de mari pt o masina de zi cu
    27 points
  11. Salut, Am decis sa sparg gheata in materie de prezentari pentru ID.3 si astfel imi voi prezenta noua masina, un ID.3 1st Edition Max. Dupa aproximativ 4 ani de atentie acordata masinilor electrice, o tentativa in vara de a lua un i3s, am decis ca ID.3 bifeaza majoritatea cerintelor pentru o masina electrica, ce va fi folosita majoritar in oras. Asadar aceasta este masina, despre dotari, este pachetul Max, cel mai dotat dintre cele 3 oferite la lansare. Dupa peste 100 de km in Bucuresti si pe langa in prima zi, mi-am confirmat ca a meritat saltul de la Plus la
    26 points
  12. Eu ii dau dreptate lui @emihai90si imi retrag afirmatiile cu imagini horror , nu m-am uitat atent , se vad si fire de iarba Pana la urma de aia ne-am luat suv-uri , sa evadam in natura ca sa scapam macar in weekend de stresul ratelor la masina Muntele sa puna mana sa se regenereze rapid si sa lasa ciocul mic , ca avem avocatul poporului si daca ne supara , il facem litoral , sa vedem daca ii convine Si @yanqdreptate , intotdeauna altii sunt de vina , noi nu facem niciodata decat bine Biciclistii sa nu mai transpire , se recomanda hainele bufante de la turul Frantei , sa ram
    26 points
  13. Ma bucur foarte tare ca exista oameni care urmaresc istoria masinii, e printre cele mai importante lucruri pentru mine. Asta si sentimentul pe care il am cand ma urc in ea. Buuuun, hai sa o luam cu inceputul. Primul lucru care s-a intamplat a fost bineinteles negativ. Mi-am gasit masina lovita in parcare. Numar de telefon? Un semn? Lucruri pe care eu le-am facut cand am fost in postura opusa? Bineinteles, nimic. Ooook, trecem peste. Reusesc si gasesc pe facebook un baiat binevoitor la Pitesti, care avea o usa fata stanga si pe care era dispus sa mi-o dea fara nici u
    26 points
  14. Multumesc, baieti! . Incerc sa acopar tot ce este sau merita mentionat. Da, recunosc, imi place ca orice chestie pe care o fac, sa fie intai documentata, testata, facem comparatii si apoi sarim pe ele . Intre timp, pana mai adun si/sau pun cap-la-cap restul componentelor, urmeaza: Chapter III: Stayin' planted a.k.a Suspensie si Stabilitate Cum mentionam in postarile anterioare, wheel gap-ul imi statea pe creier. Grav! Aspectul general dadea impresia ca este "pe picioroange", lucru accentuat de jantele mari si talonul mai mic al anvelopelor. Totodata, rasfoind diferi
    24 points
  15. Salutare tuturor ! A venit vremea sa va prezint noua mea achizitie, un VW ID3 1st Pro PLUS, si asta spune totul despre motorizare si dotari, ca si culoare este makena turcoaz cu volan si bord negru. Masina a fost luata de la Nurvil , deoarece acolo am primit un discount bun. Cei de la PBV1 (exceptie @mastermox, cu care am intrat in legatura destul de tarziu, doar dupa ce am dat fiscalul lui @Aaron) nu au vrut sa de nici-un discount. Oricum, masina luata de la Valcea este masina din curtea PBV1, care a facut un drum pe platforma la Valcea si retu
    23 points
  16. Winter mode activated?
    23 points
  17. Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric,
    22 points
  18. Salutari tuturor?.am reusit sa cobor din nava?,glumesc...am mers destul de mult ce i drept vara asta,aprox 14.000km dar situatia generala m a facut sa fiu putin mai ocupat ca de obicei,avand in familie 3 membri in prima linie in lupta cu covid...vremuri grele si vin vremuri si mai grele asa ca paziti-va bine de tot.cat despre masina...pfff,e nebunie curata in cel mai mic detaliu,absolut nimic de reprosat.astazi mi au ajuns si rotile de iarna,astept sapt viitoare evacuarea de la milltek si mergem sa montam tot
    22 points
  19. V ati $%&# pe el de peisaj. Ce sa zic, ASA NU!
    22 points
  20. Tot ceva low quality, but daaaamn. Maine merg s-o iau ?
    22 points
  21. A sosit timpul pentru upgrade!!!! Cei de la MTM au trimis "sculele" in Romania deci saptamana viitoare va fi upgrade la motor (+100 Nm +80 hp) si cutie ❤️ O sa fac poze si multe impresii In rest se pare ca am innebunit putin si deja am ajuns la 30k km cu dansa dar cam aici ne vom opri anul acesta presupun, gata cu drumurile Bucuresti-Arad. Ultimul drum facut astazi prin parcul natural apuseni, un drum frumos dar pe alocuri rupt...RUUUUPT!!! si lucrari de m-am plictisit eu... mai ales ca in Romania lucrarile la drumuri se fac iarna ca deh vara e cald Am
    21 points
  22. Iata ca ma inscriu si eu pe lista celor atinsi de virusul electromobilitatii. Am renuntat la ambele masini termice pentru a ma trezi, aproape peste noapte as putea spune, cu doua masini electrice in familie. Totul a pornit mai mult intr-o joaca: sotia mea dorea sa schimbe masina, un Polo din 2014, cu una mai mica. Prin Februarie anul asta am inceput cautarile, am fost pe la diversi dealeri in cautarea alesei. Ne-am oprit in final la o Kia Picanto deoarece avea motorizarea 1.0 Turbo de 100CP, care ni s-a parut foarte fasneata. Din pacate (sau din fericire, cum s-a dovedit ulterior) am afl
    21 points
  23. Upgrade la sitemul audio. Am inlocuit mocheta cu una cu usa de vizitare mai mare (de la modelul cu 2 baterii).Pe usita urmeaza sa pun grila difuzorului nou (momentan nu e pe stoc in RO) Pregatita de vacanta de iarna
    21 points
  24. Ceva funny: acel moment cand masina iti transmite mesaje subtile la ceas de noapte!
    20 points
  25. O perspectiva altfel
    20 points
  26. E timpul sa dau drumul la update-ul despre frâne, cu greu am gasit timp sa scriu după două luni de la montare si aproape 6000km, in sinteză: au plusuri, le-am gasit un oarecare minus, dar la cele stock nu mă mai întorc. Motivele inlocuirii au fost cumulate: discurile spate trebuiau înlocuite datorită defectului cunoscut in gama VAG (rugină pe suprafață), plăcuțele spate erau consumate, dar cele mai supărătoare erau vibrațiile mari pe frânare însoțite de zgomote de metal si senzația permanentă ca oprește prea lung, fading la a doua-treia frână mai consistentă iar mersul sportiv era exclus,
    19 points
  27. Imi si imaginez oile pascand iarba din zona ... O1 : "hmmm ... jur ca miroase a 2.0 TDI .. cu DPF incarcat 80%" O2 : "deh ... ture mari, viteza mica ... in varf sigur i-a dat regenerare" O1 : "be-hehehehe"
    19 points
  28. Vreme de o săptămână am colindat nostalgic Moldova noastră, locurile copilăriei, poate deschid apetitul generației care vine din urmă. Am plecat de acasă inclusiv cu bicicletele, am montat suportul pe cârlig si i-am dat bice. După cca 1000km de utilizare la drum întins (la destinație le-am dat jos), pot spune ca în afară de un balans la unele denivelări mai pronunțate la care o lăsam mai încet, se ține foarte bine, iar la depășiri am putut lăsa liberă herghelia. Fiind padurea aproape am profitat de ture de dimineață pe doua roți si de ieșiri combinate auto+velo cu jumatatea mea mai bună la
    19 points
  29. Multumesc baieti! . Info ajunge mai usor pe alte cai, dar aici planuiesc sa detaliez intru-totul. Lista e lunga si nu o sa o detaliez chiar pe toata. Ma voi rezuma la componente mai mari . Chapter II: Intercooler + Pipe kit Avand mult timp de lectura, stand acasa, si in lipsa altor activitati... Evident, piticul nu putea sa stea potolit. Asa ca am inceput cu liste, review-uri, comparatii, pareri despre cat se poate de multe si felurite piese. Planul oricum m-ar fi adus, mai devreme sau mai tarziu, in punctul in care ma regasesc acum asa ca, daca tot nu e de concedii si plimbari anul
    19 points
  30. Maramures din nou, primul drum lung facut cu noile arcuri. Simt ca masina e mai agila pe serpentine iar la mers relaxat e neschimbata in comparatie cu arcurile originale. De aceasta data am revenit cu mai putine poze dar cu un filmulet in care am prins majoritatea zonelor vizitate.
    19 points
  31. Salutare tuturor si bine v'am regasit! Am onoarea sa va prezint noua mea ascutitoare electrica, un E-Golf culoarea Tungsten Silver. Dintre cele mai relevante dotari, as putea enumera: Faruri LED Mid (standard) Navigatie Discovery Media (standard) ACC si Front Assist (standard) Parbriz incalzit (standard) Volan din piele cu comenzi (standard) Climatronic (standard) Priza combinata AC/DC (optiunal) Pachet iarna (optional) Camera spate (optional) Avand in vedere ca va fi folosita preponderent in oras si imprejurimi, am consider
    18 points
  32. Interiorul are linii foarte indraznete la portiere si bord, scaunele sunt foarte confortabile ( mult mai mult decat la jetta spre ex), bordul are materiale de calitate buna si placute la atingere, spatiul pentru telefon unde e incarcarea prin inductie este generos (intra fara probleme s20 ultra care la kodi nu mai incape cu carcasa de protectie). Displayul mib 3 este foarte responsiv (inteleg din meniu ca ar fi facut de panasonic). Motorul este unul aerisit, fara capac de protectie, cu spatiu destul de mare liber in stange(zona curelelor) si
    18 points
  33. ODO: ~128.000 Intrucat situatia actuala lasa de dorit si mi se pare ca-mi bat joc de bani daca o dau pe degeaba cu multitudinea de piese noi pe ea, am decis ca mai sta la mine cativa ani. Asa ca masina a intrat la vopsit pe 18; schimbare de culoare, va fi brand new Ma satisface ca-n prima zi, saptamana viitoare implineste 6 ani de cand e la mine. Am dat saptamana trecuta o tura prin tara (Transfagarasan, Valea Oltului, etc) si e ce trebuie. Cand va veni timpul pt ceva nou, mai mult ca sigur va ramane si GTI-ul in garaj. Atasez si niste poze Drumuri bune!
    18 points
  34. Dor de vacanta... sau cum te faci baiat cuminte si iti dispare orice tentativa de racing, MMA ansamblu aprox 4300kg (categ BE). Si, ca sa deviez de la subiectul "in cat timp face suta cu remorca atasata", sa ne oprim la spectacolul naturii cu fascinatia culorilor intr-un apus pe lac.
    18 points
  35. @yanq un singur lucru - semnalizarile dinamice pentru oglinzi. Am terminat cu tot cromul de pe masina acum si clean ass. Nu stiu daca sa pun la loc skoda si kodiaq 4x4 pe negru.
    18 points
  36. @C Z R @catalinmiti Am îndesat și eu cât s-a putut! Rezultat: loc de 2 persoane, 4 jante și 8 anvelope . Atentie - long post ahead! Pentru ca in ultima perioada am cam tras chiulul la partea de “făcut” chestii la masina, cu toată situația pandemică, am profitat de proaspătul câștigat timp petrecut in casa pentru “documentat”, “căutat” și “comandat” . Și pentru ca următoarea perioada se anunța a fi una plină, cu așteptări ridicate și cu frecat de mâini de nerăbdare, următoarele postări vor fi structurate sub forma de capitole . Chapter I: Wheels and Gummi Dupa nu foar
    18 points
  37. 56.000km si un set nou de jante pentru gumele de vara.
    18 points
  38. Am ridicat azi masina, in sfarsit. Am facut rapid cateva poze la dealer, sper sa apuc sa i fac mai multe dupa ce i fac un detailng exterior.
    18 points
  39. Unele persoane afirmă că urcarea pe vârful Lăcăuți este un traseu destul de dificil chiar și vara. Noi l-am facut iarna pe zăpadă cu gheață dedesubt. Ieri au reusit urcarea un Jimmy (meteorologul, împins), 2 Dustere si subsemnatul fără lanțuri. Restul au dat fail și au făcut cale întoarsă iar o Toyota a ținut drumul blocat vreo 4 ore pe coborâre după ce pe urcare a scăpat-o la vale necontrolat vreo 100 m și s-a oprit la 1 m de prapastie iar apoi cu lanțurile montate greșit și-a retezat conducta de frână...
    17 points
  40. Dupa mai bine de 12 ani de la prezentarea "noului RIO", am decis ca este timpul sa prezint din nou, noul RIO. Asadar, Noul RIO este un A4 B9 2.0 TDI, S-Tronic, quattro si Avant nascut in decembrie 2016 si adoptat pentru prima data prin 2017 de catre un neamt. Din pacate, neamtul s-a plictisit repede de masinuta si dupa 3 ani de la adoptie, a decis ca este timpul sa o dea. Aici am intervenit eu, iar in urma unei licitatii a ajuns in posesia mea. Ca si dotari, masinuta sta foarte bine din punctul meu de vedere. Sunt unele chestii pe care mi le-as mai fi dorit, dar nu sunt capat de lume
    17 points
  41. Trackday Smart-driving - Transilvania Motor Ring Cu ocazia Rotac 4 am ajuns si eu in sfarsit la Transilvania Motor Ring, un circuit in opinia mea mai frumos si mai tehnic decat MotorPark Adancata, avand in plus diferente de nivel si viraje oarbe, mai greu de ghicit si care necesita curaj. Cu o zi inainte, am participat la un track-day organizat de Smartdriving, unde am incercat sa descopar si sa invat circuitul, mai intai mergand pe fata cu o pereche de Federal RS-PRO aproape terminate (poza e de la final ), si ulterior trecand la un set nou de Nankang AR-1 235/45/17.
    17 points
  42. Usor usor... Niste poze mai low quality + redimensionate pe Whatsapp. O sa-i trag niste poze bune dupa ce o iau. Sunt tare curios cum e live, pt ca e metalizata culoarea si se schimba in functie de lumina; gri deschis, gri inchis, albastrui. *Nu, nu e Nardo
    17 points
  43. Va salut! Din pacate, la Skoda Octavia, motor 1.5 TSI, cutie manuala, problema cu smuciturile inca persista, nu este la fel de evidenta ca inainte de update, dar destul de deranjanta cand apare, mai ales smuciturile de tip "cangur" (pot sa nu apara in unele zile, iar in altele da - de cele mai multe ori cand motorul e rece). De altfel, trepidatiile sunt mai evidente in treapta a 2-a de viteza, iar daca in acel moment schimbati in a 1-a pentru a scapa de acele trepidatii, pedala de acceleratie parca raspunde prea brusc, si raspunsul ei variaza chiar daca atingerea este aceeasi (treaba ast
    17 points
  44. Dupa ultima escapada pe Motorpark din 2019 cand am stricat o volant aproape noua, m-am decis din nou (prima incercare a fost in 2011) sa montez un kit cu masa simpla. De data am mers pe kit-ul de la Darkside, intrucat are cea mai grea volant single mass pentru cutia mea (10.5kg), lucru care ar trebui sa reduca chatter-ul din cutie. Placa si discul sunt tot Sachs Performance, cu care am mers si pe volant DMF (evident, piese pentru volant SMF). Desi zgomotul la ralanti este acolo, am ajuns sa ma obisnuiesc cu el si sa nu-l mai constientizez, nici macar cu geam deschis. Uneori se aude chiar
    17 points
  45. Sa mai adaug o rubrica in jurnal, desi mare lucru nu s-a intamplat. Am mai facut un schimb de ulei, tot cu Mobil1 0W-40 FS. Am zis sa incerc un nou filtru de ulei, Mahle 1217D. Ca aspect pare identic cu "noul" Mann 7013. IMG_4605 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_4606 by toni.pieleanu, on Flickr Cu ocazia schimbului am trecut la noua supapa de retur si noul vas pentru filtru care este necesar pentru supapa (vasul 06L115408D si supapa 06L115678Q). Busonul baii de ulei a fost inlocuit si el. IMG_4601 by toni.pieleanu, on Flickr Am luat si busonul de ulei care ar trebu
    17 points
  46. Inapoi la rotile corecte
    17 points
  47. Am revenit! Cu noutati, bineinteles! Masina a intrat la reparatii si dupa 3 saptamani si jumatate de stres, de lipsa libertatii de miscare (carless), de batai de cap, am luat-o pe data de 19.02.2020. Sunt multumit de ce a iesit. Mai trebuie sa rezolv 1 chestie: re-asezata bara fata. Ceva nu s-a asezat chiar perfect si trebuie sa mai lucrez eu un pic, dar...sa dea caldura. Si-amu pozele: Inainte de vopsitul barelor fata si spate, am facut si decupajele pentru Side markere. Apoi s-a inceput vopsirea masinii: Am mon
    17 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

 

 

Accept