New Content
Showing all content posted in for the last 365 days.
- Past hour
-
Problemă cu rezervorul de combustibil la VW Touareg CR7 - Capacitate și umplere
xCr posted a topic in Touareg CR7
Bună tuturor, Am un Touareg CR7 (2023) și întâmpin o problemă ciudată cu rezervorul de combustibil. În sistemul VW, mașina apare ca având un rezervor de 75 de litri, dar la prima alimentare am pus 93 de litri, iar de atunci am umplut de fiecare data spre 90 de litri. Problema este ca la fiecare alimentare, pompa se oprește prematur (cu ~20 litri înainte de a fi plin), și trebuie să țin duza în afara gâtului de umplere pentru a finaliza, ceea ce durează mult. Am fost la un 3 service-uri autorizate VW, dar nu au identificat cauza. Am încercat mai multe benzinării și poziții ale pompei, dar rezultatul e același. Bănuiesc că e o problemă cu sistemul de ventilație al rezervorului sau că rezervorul e de fapt de 90 de litri, dar documentația e greșită. A mai întâlnit cineva problema asta? Are cineva idee ce ar putea cauza oprirea prematură a pompei sau cum să verific dacă rezervorul e de 75 sau 90 de litri (poate prin codul piesei)? Se poate rezolva fără demontarea rezervorului? Orice sfat sau experiență similară e binevenită! Mulțumesc anticipat! - Today
-
Intretinerea si costurile service Skoda Octavia 3
SwatKat replied to Teodoreanu's topic in Octavia 3
Pentru motorul meu si seria sasiu pe E-piesa imi apar ca optiuni 2 tipuri de bujii OE: - OE VW 04E905601B si - OE VW 04E905602 Care e diferenta intre ele? Sau sa incerc NGK / Bosch? (daca da, aveti vreun cod sa pot cauta?) Multumesc -
Pompagiul a zis ca a vazut cum face motorul, a zis ca injectoarele nu erau scrise si ca dupa ce le-a scris merge bine. Eu stiu sigur ca pe cel nou l-am scris, si pe celelalte nu le-am verificat, le-am numerotat si pus la loc de unde le-am scos. Am dat si refresh la toate codurile insa fara sa verific pe injectoare ce scrie. Eu sunt sceptic si nu cred ca s-a rezolvat ceva, oricum cele 3 au fost pe masina ani de zile, deci ma gandesc ca codul ala nu mai conteaza ca deja ecu le-a "invatat".
-
Atita timp cit va imaginati ca acea corectie reprezinta o valoare reala,corecta,sau demna de luat in seama,mereu veti termina fara o solutie finala. Am mai comentat pe undeva,acea corectie este ca si masuratoarea returului cu eprubetele,adica la fel de buna,sau de rea,dupa cum vrea sa creada fiecare,sau bineinteles dupa cunostintele fiecaruia,atit teoretice cit si practice. Mai am o alta opinie asupra acelor rezultate prezentate de bancul de probe,in viata reala,bobina de 200k cred ca am vazut decit o singura data,si vorbim despre masurarea a citorva sute de astfel de injectoare. In general, o astfel de bobina arata pe instrumente 195k...197k atit sub tensiune cit si la rece. Bancul de probe face masuratoare o singura data,inaintea inceperii testelor propriuzise,numai ca,dupa ce incep probele,valoarea bobinei poate suferi schimbari,atit in rezistenta cit si in capacitate,inclusiv poate intra in scurt circuit si simulatorul nu va simti acest lucru. Pe de alta parte,chiar conectorul electric de pe masina,unul din cele 4 ale injectoarelor,poate fi slab,si poate face ca injectorul sa functioneze aiurea. In ce priveste comentariul despre functionarea foarte fina,cind toarce ca o pisicuta....asta se poate face doar daca pompangiul are masina la dispozitie,cel putin odata,ca sa analizeze cu osciloscopul sau auditiv sunetul produs de fiecare injector,apoi vazind ce cantitati injecteaza fiecare,si coroborind cu sunetul...sa regleze fiecare injector,in bancul de probe,dupa cerinte. Uneori un astfel de reglaj nu dureaza prea mult,depinde de temperatura de lucru,de calitatea combustibilului,si de uzura interioara a fiecarui injector,ca sa nu mai vorbim ca aceste motoare inca din fabrica sint zgomotoase mai mult decit ale altor masini diesel. Daca piesele interioare ale injectorului sint toate noi,ceea ce nu cred ca este posibil la ce pret ziceti ca sa efectuat reparatia,se poate ajunge la un motor putin galagios pentru o perioada satisfacatoare,1 an,sau chiar mai mult. In concluzie,lucrind cu datele oferite de bancul de probe,eu as ruga pompangiul sa coboare cantitatea la IDLE a injectorului 1,de la 6,1ml la 4,5...4,7ml si preinjectia de la 1,52ml la 0,5ml- Alta metoda,as asculta fiecare injector la ralentin,cu ajutorul unei surulbenite mai lungi,sau ce va trece prin minte,un capat lipit de corpul injectorului,iar la celalalt capat puneti urechea si ascultati,atentie ce ustensila folositi sa nu va raniti.Injectorul care suna mai puternic,mai metalic,trebuie calibrat. Mai exista si codificarea ,,mincinoasa"pentru injectorul mai zgomotos,copiati codurile altor injectoare de aceeasi referinta,si incercati unul cite unul codificind injectorul care face zgomotul cel mai puternic. Uneori merge din prima,alteori este nevoie si sa iesiti cu masina la drum ca sa ,,invete" ECU cum trebuie sa faca corectia.
-
Vin cu o intrebare legata de We Connect sau VW Connect. Toate Passat GTE au eSim sau este o optiune. Ma intereseaza daca sunt nou prorpietar cum pot sa inregistrez masina in aplicatie ? Mai specific ma intereseaza sa folosesc optiunile de incalzire/racire climatizare prin aplicatie. Multumesc Multumesc. Pana la urma am luat masina. Astept sa vina.
-
Nu stiu sa ti raspuns de cate ori insa dupa polish e de preferat sa aplici folie de protectie. Nu o sa se mai matuiasca.
-
Acum 3 ani mi-a polishat un cetățean farurile la Golf 6 dar acum necesită alt polish. De câte ori se poate face acest lucru cu rezultate notabile?
-
Salut, o decodare pentru VSSZZZKL5SR088663? Mulțumesc!
-
v erifica temperatura raportata de senzorul de pe radiator.
-
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan 5N & 5N2)
Al Bundy replied to Crecium Marius's topic in Tiguan 5N & 5N2
merge orice can cu HW HW: 7N0 907 530 AN si in flasuiesti la orice versiune de la BL in suss Part No SW: 7N0 907 530 BR -
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan 5N & 5N2)
F l o r i n replied to Crecium Marius's topic in Tiguan 5N & 5N2
Ultimele generații, cele cu Bx... BL parca da. -
Am prins un Long Term la 9999km chiar duminica Consumul mai mic se datoreaza faptului ca acum conduc mai legal si mai relaxat cu tirurile aferente in spate care ma claxoneaza si imi dau flash-uri in localitate Sau poate doar s-au mai uzat anvelopele
-
Sisteme de asistenta la conducere - Probleme & Discuții (Tiguan 5N & 5N2)
Scotianu replied to Crecium Marius's topic in Tiguan 5N & 5N2
DOC-20240426-WA0021PDF_240426_194654 (1).pdfDOC-20240426-WA0021PDF_240426_194654 (1).pdfDOC-20240426-WA0021PDF_240426_194654 (1).pdfBuna ziua ,un mic ajutor ,ma poate lamurii cineva ,pt un retrofit side assist vw tiguan ,an 2014 ,motoriz cffb ,am can gateway cod 7N0907530AK, activez 3c,accepta codul dar nu vede cele doua module radar ,nu apare nici asistentul side assist in bord ,vad ca nu am 5f ,am si asistentul de oboseala ,deci cred ca ar trebui sa schimb canul ,e neaparat nevoie schimbarea lui ?? ,dar care modele ar fi cel mai ok , pt tiguan cele cu terminatie BL ? Pun si poze cu functiile can. DOC-20240426-WA0021PDF_240426_194654 (1) (2).pdf -
Maine dimineață, dacă nu este prea târziu.
-
Florin, nu porneste deloc. Am testat si cu siguranta 24 - Climatronic/Climatic operating unit - scoasa : au pornit ambele ventilatoare la turatie maxima fara sa fie la temperatura de declansare. Bineinteles ca dupa am avut o gramada de erori, le-am sters. Al Bundy, temperatura o vad pe diagnoza ( senzorul G62) in timp real sau pe bord la climatronic pozitia 19 cu 1 (nu stiu daca m-am exprimat corect, scuze). Acum 10 zile am cumparat rama noua NRF si acum 2 zile am montat senzori noi, SWAG. Am verificat cu ohmetrul senzorii vechi si sunt buni. Cel de langa termostat era VW cumparat pe original acum 2 ani. Pentru asta nu stiu unde sa ma uit la valoare. Este cumva G6? Acum am testat vechiul ventilator, cel mare, asa cum ai zis mai sus si este defect, nu porneste. Cel mic dupa 15 secunde se invarte. Multumesc!
-
Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR
Tartacuta00 replied to racingparts.ro's topic in TDi Forum
Salutare tuturor. Am și eu un golf 6 1.6tdi cayc din 2012. Zilele trecute am făcut schimbul de ulei și filtre și am găsit șpan în filtrul de motorină. Mașina este la mine de nouă și nu am avut probleme cu ea până acum. Are 226000 km. Am citit toate cele 33 de pagini dar nu am reușit să-mi dau seama decât de ce problema ar putea avea și ce soluție aș avea. Întrebarea mea este dacă se poate face această conversie la acest motor și unde aș putea găsi tot ce ar fi nevoie pentru asta?- 825 replies
-
Eu am unul defect, nu se mai conecteaza la masina si am licenta pe viata
-
Salut. Am cumparat un VW Crafter din 2014, cu motor 2.0 D Defect. Masina porneste insa scoate un fum alb imens cu miros de ulei si dupa vreo 40 km de mers fierbe apa. ( Am dus-o acasa pe roti circa 150 km). Desigur, nici nu are putere din cand in cand. S-a mai lovit cineva de problema asemanatoare? Sa stiu sa-i schimb motorul din prima sau sa-i fac o reconditionare completa a motorului?
-
Skoda Columbus (Mib2H), Seat Navi Plus (Mib2H), VW Discover Pro (Mib2H), Audi MMI Navigation Plus (Mib2H) Porsche PCM4.0 (Mib2H) ECE 14.6 GB Version: V03.959.821.PD 410 ECE 2026 DevVersion: P410_N60S5MIBH3_EU_NT_Q3.24 VW portal: - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH2_P410_EU_202522.zip Files inside: 2024.10.02 Downloadable: 2025.05.20 Published: 2025.--.-- # Rest of World 15.9 GB Version: V03.959.821.PD 413 ROW 2026 DevVersion: P413_N60S5MIBH3_ROW_NT_Q3.24 VW portal: - Škoda portal: https://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH2_P413_ROW_202522.zip Files inside: 2024.10.02 Downloadable: 2025.05.20 Published: 2025.--.--
-
Si la mine la fel cand au fost noi Ieri la 40k ina au trebuit echilibrate serios
-
@sandumbogdan gataaa! Mulțumesc, am găsit setarea! Mâine, când voi pleca cu mașina voi testa să văd cum și dacă apare... Leon 2025 1.5 TSI, 85KW.
-
Apesi pe volan in partea din dreapta unde este view si poti sa schimbi ce afiseaza pe ceasuri in stanga. Daca acolo nu ai optiuna de consum (fara mediu) atunci daca de sageti sus/jos si mergi la setari si pui bifa pe consum. Cel putin asa e la Passat B9, tu la ce masina faci setarile?
-
Am pus pe pilot azi. Adică DOAR pe pilot am mers, nu apare nimic. Nu am găsit nicăieri ”consum instant”. Doar ”de la pornire, de la alimentare și termen lung”. Vorbesc de VC dar același lucru este și pe tabletă. Poate găsesc, momentan suntem în perioada de împrietenire... Nici eu nu doresc acel regim in 2C dar vreau să știu dacă și cum merge... Nu îmi dau seama cum pot seta asta...
-
Masina a primit folie faruri + baterie noua si intra la vanzare in aria dedicata: Multumesc !
-
Au înlocuit un set de Petlas Velox Sport PT741 DOT 2021 care începuse să aibe microfisuri, cotate tot cu 72dB. Mers 30km de autostrada și vreo 50 de DN și pot spune că sunt mai silențioase, dar și mai confortabile.... Revin cu mai multe impresii când adun mai mulți km/ situații! P.S. au cerut foarte puțin la echilibrare!