Jump to content

New Content

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. puma_k1ng

    Broasca (incuietoare) de Golf 4

    Salutare, a apărut pe piață o broasca aftermarket fiabila? Sau mă apuc sa o recondiționez pentru lipiturile reci? Îmi tot sare pe spate închiderea la una din usi. Mulțumesc anticipat.
  3. Today
  4. Emy D

    Vw Golf IV Variant

    La scrumiera, strict pentru priza 12V/incarcator telefoane am acces. Putintel mai greu dar am. Ma gandesc sa modific si prinderea la scrumiera incat sa aiba o alta pozitie. Mufa de diagnoza se poate reloca sub volan in locul dedicat. La clima am acces nestingherit. @acidone77 din pacate, da, timoneria e de Anglia pt ca asa am gasit kitul dsg. Cand gasesc o timonerie de dq250 de europa schimb doar timoneria si rama si aia e. As putea schimba si doar husa cu manerul dar nu ma deranjează momentan, se opereaza usor si asa. Pana acolo sa termin eu si cu Esp-ul care inca e nefuncțional (am o eroare fara eroare pe esp...) Drum SB-Focsani- 6.0 Sunt multumit momentan. Ramane de vazut care e consumul de la plin la plin.
  5. acidone77

    Navigation maps

    Salut, ai card original vw de 32gb? Daca da, imposibil sa nu mearga. Trebuie formatat fat32 si dupa ce descarci fisierul din link il copiezi direct pe card. Incape la marele fix.
  6. tudy_cnu

    Starea drumurilor

    @LuciosuTu spui din auzite, eu iti spun ce spun pentru ca tatal meu are o benzinarie de vreo 25 de ani, plus ce a mai lucrat si la fostul PECO inca vreo 10, ca inginer. Ar fi bine sa se mai cunoasca toata lumea cu toata lumea. Cand a fost psihoza aia cu preturile, a avut vreo 10 controale intr'o saptamana, de la toate institutiile statului. Iar de carburantul Lukoil, ce sa zic.. El aduce marfa ori de la Lukoil, ori de la Midia de la Rompetrol, in functie de pret. In 25 de ani, cred ca s'au facut mai bine de 1 milion de km cu masinile familiei + cisterna. Stii cate injectoare s'au schimbat? Filtre infundate sau alte chestii ce pot aparea de la carburant prost? Ei bine.. un mare 0.
  7. Am acum la schimb un golf 1.0 manual cu sensori cu park assist. In afara faptului ca e un gadget misto sa te prostesti cand parchezi, senzorii aia in plus nu mi se par ca aduc ceva nou in comparatie cu ce am eu (4 fata + 4 spate). Tot cu lag se activeaza in fata si ori sunt eu capcaun ori ... sunt degeaba
  8. piroi

    Jurnal DSG6

    simteai si socuri la retrogradarea treptelor ?
  9. Soso67

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut Atasez si eu cateva date cu vcds cu starea DPF care isi face regenerare la fiecare 200 km Puteti sa imi spuneti daca e ok ? ( am sch de curand senzorul G450 cu unul original si am executat protocolul din vcds) Va multumesc anticipat Motor oprit; RELANTI: Partic filter diff press -1hpa 3hpa ...................off set for diff press 0 hpa 0hpa ...................oil ash vol 0.00l 0.00l soot mass calculated 7.05g 7.06g soot mass measured 8.40g 8.04g sensor for particular filter diff press 1 hpa 5hpa particle filter diff press dynamic. 1hpa. 1hpa
  10. sutit

    Codari VCDS pentru B7 (numai verificate!)

    Al Bundy mai ai nevoie si de o auto scanare eventual ca sa iti dai seama ce poate sa fie ?
  11. Executron

    Schimbare bec semnalizare din oglinda laterala

    Poate ajută pe cineva să descriu experiența mea cu schimbarea semnalizărilor. În primul rând, există două modele de lămpi de semnalizare : (1) cele cu luminare ambientală (cu bec W5W) și (2) cele fără luminare ambientală (au doar LED-urile pentru semnalizare). (1) are codul 1Z0 949 101 D. (2) are codul 1Z0 949 101 C. În al doilea rând, în perioada 2005-2006 semnalizatorul a venit cu modelul de mufă arătată mai sus. Se numește mufa JST JWPF proiectată pentru medii ude in care spațiul e redus. Sunt destul de peformante. ULTERIOR, mufa a fost schimbată cu una încorporată în carcasă (mai bună, din perspectiva mea). De aceea VW/Skoda au adăugat și adaptoare pentru trecerea între cele două mufe. Codurile sunt 1Z0 949 101 DD/1Z0 949 101 CC. În al treilea rând, producătorul OEM este Magnetti Marelli. Din păcate actualmente MM produce DOAR modelul fără lumină ambientală. Dacă aveți cu luminare ambientală și vreți acest model luați fie ALKAR (care e MULT inferior) sau alți producători similari. Dacă vreți OE sau OEM luați fie original de la Skoda, fie Magneti Marelli, dar FĂRĂ luminare ambientală. Eu am ales varianta 2, căci costul a fost 80 lei/lampă MM cu adaptor inclus în pachet (2 lămpi 160 lei), în vreme ce OE de la Skoda era cam 200 lei lampa+50 lei adaptorul original (2 lămpi 500 lei). Diferența mi s-a părut nejustificată. Dacă aveți modelul cu luminare ambientală și montați modelul fără luminare ambientală trebuie să modificați adaptorul, prin eliminarea mufei mamă cu 2 pini și să luați mufa mamă cu 3 pini de la lampa e pe mașină. Nu am vrut să ciopârțesc adaptorul, astfel încât am de-pin-at mufele (cu un ac, cu mare atenție, căutați pe net cum se de-pin-ează acești conectori) și astfel s-a rezolvat problema în mod elegant. Calitatea MM este una OE, este identic cu modelul original existent pe mașină (chiar se vede pe interior că are semnul Skoda șters), s-a potrivit perfect, fără lufturi. Sper să vă ajute!
  12. DaLyR

    Senzor turatie motor golf 4

    Tocmai ce am facut modificarea si nu mai porneste ca si cum n-as avea sensorul, ce am gresit? Am testat continuitatea de la senzor la masa si am, sigur se aplica si la mine acest diy? Repet, am continuitate de la pinul din mijloc de la cablajul care intra in senzor la masa. Ce am facut: Am separat firul negru care vine (si era legat de cel alb care se uneste cu firul negru din mufa ecu) de la mufa g28, am extins firul si l-am legat la masa de langa ecu Edit:// S-a intrerupt firul alb la montare (la imbinarea din fabrica), am rezolvat si acum porneste. Mersi!
  13. koma

    Codari VCDS [Passat CC]

    Salut, are ceva dacă e bifat Travel Mode? Sau îl bifam când mergem în UK?
  14. Dan.MDLL

    Jurnal DSG6

    mamă… eu am 350.000km si nu am schimbat asa ceva inca, poate e cazul Imi spui te rog cat te-au costat?
  15. madalin1Q

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Cum anume? Momentan mecanicul meu e ocupat momentan, saptamana viitoare ajung cu ea la el dar daca ai putea sa detaliezi problema/rezolvarea ar fi super
  16. vlahdacoroman

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Se rezolva...daca vrei
  17. Dementor

    Software Update 2.4

    Verificați înainte de update cate zile aveți rămase până la inspecție și după update sa reverificați sa fie setat corespunzător. In timpul update-ului se face reset la valoarea de fabrică (730 zile), iar după update se face modificarea în service. Nu își revine singur după un timp. E importantă informația asta pentru că dacă nu o să respectați intervalul pentru inspecție posibil să aveți refuz la unele lucrări in garanție. Știu că s-a mai menționat, dar de reținut: Pentru ID inspecția de face la 2 ani, nu e dependentă de km.(informație valabilă pentru țările europene).
  18. madalin1Q

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    https://imgur.com/a/ZE6f9Bp
  19. powershot

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Cred ca e vestita eroare, low fuel presure. Pune un vcds, ca sa ai descrierea corecta cu frezee frameuri.
  20. negraruovidiu

    Ulei pentru motoare TSI

    Salutare sunt un nou posesor de 1.4 tsi CAXA 122 cp si as vrea sa stiu ce ulei folositi, am vazut ca 5w30 se pune dar ce marca ma intereseaza ca folositi voi cei care deja aveti acest motor, si ce ar trebui sa schimb la distributie acum? Masina are 170.000, am vazut ca este pe lant si trebuie schimbat lantul?
  21. Am scanat de erori dar nu mi a dat nimic. De mai multe ori am făcut asta. Sa vad cand ma mai întâlnesc cu el sa refac unele log uri și sa ne uitam și dacă se mișcă tija la turbina. Asta dacă nu schimba turbina pana atunci, ca are stilul de a schimba piesele și după sa vadă ca nu e de acolo
  22. madalin1Q

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Da, am inlocuit o, degeaba
  23. Intra în limp mode pentru suprapresiune, de aia taie turbina și apoi își revine după oprire, până se întrunesc din nou condițiile. Vezi că dacă scanezi de erori o să găsești o eroare pe Engine. Ia uită-te, când dai să facă Bs011, se mișcă tija turbinei macar 1 cm intre on și of
  24. Salut mulțumesc pentru răspuns! Azi am reușit sa vorbesc cu posesorul mașinii, (unchi). El spune ca de când a recondiționat turbina face asa dar mie nu prea îmi vine sa cred, ca e tipica și s ar fi plâns de atunci. Când am făcut log ul ea mergea asa cum merge, dacă ii dădeam mai mult îmi anula de tot turbina. La un drum de 80 km îmi anulează turbina cam de 2 ori sau și de 4. După dacă opresc motorul și îl pornesc, își revine, revine e mult spus ca tot nu trage mașina. Dar măcar are jumătate de turbo. Acum are de gând sa ia o turbina di. Dezmembrări.
  25. salut! Am incercat sa schimb doua bobine intre ele ... dar cauciucul ala se tot intinde si am vrut sa nu raman de tot fara bobina. A mai intampinat cineva problema asta? Cum ati rezolvat? Multumesc.
  26. Dan Cristi

    Jurnal DSG6

    270 000 Km
  27. vlahdacoroman

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    O inlocuiesti degeaba....
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!