Jump to content

New Content

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Muale

    VW Passat B7

    Gata vecine, am remediat cât de cât.
  3. mariusmrs

    Catalizator dus... inlocuire/schimbare catalizator

    O sa caut maine un service cu vag, sau pe cineva care are, pe aici majoritatea umbla cu panarame delphi care nu indica nimic bun. Ideea e ca poate sa fie sonda, insa, daca o iau si pe partea cealalta, ea acum vede amestec bogat, teoretic ar trebui ca ECU sa taie din combustibil si sa bage aer, ca sa ajunga la un mix bun, insa nu face asta, si culmea nici eroare de amestec bogat nu e. Sonda 2, e la 0.4, 0.6, asa indica elm ala, stiu ca nu-i ceva pe care te poti baza, insa altceva n-am avut. Ala indica s1 constant 1v sau maxim 0.9-8, si s2 constant 0.4 - 0.6. Ma mira si faptul ca am citit pe aici ca multi cu catalizator scos si le-a iesit noxele, iar la mine depaseste CO corr atat de mult. Daca ar fi sa aibe amestec bogat, si sonda sa fie ok, nici nu stiu de unde sa incep. Singurul defect pe care il stiu mai e epuratorul ala, am vazut azi sub ea ca are transpiratie de ulei, curge pe baie, dar nu cred ca are legatura cu noxele. Revin maine cu info dupa ce fac testele cu vag, tre sa rezolv cat mai curand, pe 7 am itp. :)))
  4. Multumesc, e raspunsul pe care il cautam. Dupa cum am zis face asa doar cand e motorul rece, maxim 1 km.
  5. BadGrandpa

    Catalizator dus... inlocuire/schimbare catalizator

    Fa un log pe voltajele sondelor dar nu cu mizeria aia de aplicatie /elm sau ce folosesti tu acolo , ceva sa fie cu o rata decenta de sampling , la s1 trebuie sa ai un switch constant intre 0.1v si 1v iar la s2 un ~0.6 - 0.7 +/- cat mai constant.Daca observi ca voltajul la s2 este aproape in oglinda cu s1 ma refer la rata de switch, cat este mort. Daca ai introdus si aer fals trebuia sa scada voltajul mai mult nu doar 0.9v .... ecu urmareste modul in care s2 oglindeste rata de switch la s1 si in functie de asta cand sunt aliniate intr-o anumita masura da eroare cu ''eficienta cat sub limita''
  6. ady.red

    Webasto Pe B6

    Eu zic sa verifici sigurantele. Mufa aia gri pare a fi antena de la modulul de pager al telecomenzii.
  7. mihai1

    Zgomot la mersul inapoi (marsarier)

    Sal nu știu dacă am nimerit bine dar la mine numai și numai in marșarier am niste fluctuații și anume 700 la 500 rotații rotații. Îmi face când și când numai la mersul in marșarier . Iar la relanti numai la pornire se duce undeva la 1200(am înțeles că este normal)
  8. F l o r i n

    Acumulatori [Passat CC]

    Fa o scanare sa vedem ce erori ai
  9. spido

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Da....cu root e altceva,dar nu face oricine..
  10. Incearca intai sa faci testele cu vcds (vag-com) pentru sondele lambda si catalizator. Engine - Basic Settings group 036 - pentru Sonda lambda 2, dupa catalizator -rezultat B1-S2 OK sau B1-S2 Not OK group 034 - pentru Sonda lambda 1, inainte de catalizator - rezultat B1-S1 OK sau B1-S1 Not OK group 046 - pentru catalizator - rezultat Cat B1 OK sau Cat B1 Not OK. Sonda lambda 1 trebuie testata obligatoriu chiar inainte de catalizator, iar temperatura catalizatorului trebuie sa fie peste 350 grade.
  11. passat19tdi

    Conectivitate Bluetooth OEM

    In general telefoanele single sim accepta rSAP. www.android-rsap.com/compatibility.html Samsung S8, S9, single sim Aproape orice telefon cu android accepta rSAP, trebuie instalata aplicatia din google play care necesita root.
  12. FCV2005

    Acumulatori [Passat CC]

    Salut tuturor, este posibil ca ACC, Front Assist sa nu mai mearga din cauza bateriei? Vreau sa mentionez ca bateria nu a fost schimbata din 2009!
  13. Today
  14. @bogdan_extazy e normal! Asa "face toate" !
  15. Cu motorul rece lock up clutch-ul de pe convertizor nu cuplează, acest lucru cauzează o încălzire mai rapidă a uleiului din cutie, datorita patinării (slippage) produsa in convertizor. De asta când iei piciorului de pe accelerație turația revine la relanti, convertizorul fără lock up clutch nu poate produce frână de motor. Cam asa e la orice mașină cu cutie automatica cu convertizor. E normal. Dar ar trebui sa se comporte asa doar când este rece, pentru câteva minute.
  16. spido

    Conectivitate Bluetooth OEM

    S6Edge merge 100% L-am avut eu si suporta rsap.Cauta la prieteni,rude,etc....inainte sa cumperi..
  17. nett3r

    Conectivitate Bluetooth OEM

    Am incercat pana acum Nokia 5, nokia 880, samsung galaxy s7 imi vede telefonu dar imi zice ca nu e compatibil am cautat dar la majoritatea zice Bt v2.0, 1.0, 2.1, A2dp ETC ETC MS Mi-a trimis cineva o lista de telefoane cica verificate si care sigur suporta rsap si se conecteaza FARA VREO ALTRA APLICATIE INSTALATA gen RemoteSIM acces ..... SAMSUNG Galaxy SL GT-I9003 (not sure if it supports out of the box!) Nexus S GT-I9020/GT-I9023 Galaxy S II GT-I9100 (Android 4.0.3) Galaxy Note GT-N7000 (Android 4.0.3) Galaxy Nexus GT-I9250 Galaxy S III GT-I9300 (builds XXA???) Galaxy S III Mini GT-I8190 Galaxy Xcover 2 GT-S7710 Galaxy S Advance GT-I9070 (Android 4.x) poate confirma cineva ca merge sa nu cumpar aiuirea telefoane
  18. dsr21

    Webasto Pe B6

    Unitatea webasto era pe masina cand am cumparat-o dar avea problema cu bujia,eroarea a apărut de cand am vrut sa inperechez telecomanda cu unitatea,m-am uitat de cabluri dar nu am gasit nimic, Probabil fostul proprietar ma scapat de ele. Doar ce se vede in poza am pe acolo😣
  19. mariusmrs

    Catalizator dus... inlocuire/schimbare catalizator

    Am facut astazi niste teste. 1. Am testat daca masina merge ok, daca e infundat catalizatorul automat avea pierderi de putere, insa merge bine, prinde suta in 12.8 sec, pentru o masina cu aproape 300k eu zic ca e ok. 2. Am dat aer fals, am scos furtunul la regulator, sa traga in admisie aer, nu s-a schimbat mare lucru pe valori, short term si long term tot aiurea erau, iar sonda a scazut de la 1V la 0.9 - 0.8v, nu trebuia sa dea amestec sarac? Sa duca sub 0.4? 3. Am scos sonda lambda, ciudat ca dupa ce am scos-o, short term a ramas pe 0%, long term se ducea in -5-6-7%, oare sa fie devina lambda? Sunt curios daca schimb sonda, doar sa gasesc la inceput una de imprumut, ca nu e cea mai ieftina.
  20. lexetordo

    Problema cutia de viteze

    Pentru problema cu marsarierul, metoda de mai sus e cea care imi iese de fiecare data. Mentionez iarasi: Cu restul treptelor nu am probleme. Intra foarte usor. @WooZie, am facut reglajul dupa manualul care circula pe forum (cui pentru blocaj la schimbatorul din interior, blocat selectorul din cutie, desprinse cablurile...) Operatiune repetata. O s-o mai fac... Poate ai si alte observatii la ce as mai putea sa ma mai uit sau la ce sa fiu atent cand fac reglajul. De schimbat la timonerie am schimbat suportii cablurilor, pe original vw (1J0711761B si J0711761C) Am cumparat si cele doua bucse (1J0711067L), tot pe original vw, dar nu le-am schimbat, pentru ca vizual nu pareau a necesita schimbarea. Cele doua bucse de plastic sau teflon se pun pe axul central al pivotului care impinge selectorul in jos atunci cand apas schimbatorul (cel din poza de mai jos) si pe care l-am uns inainte de montare cu vaselina siliconica. Dupa toate astea sunt multumit de cum imi intra in viteze dar problema cu marsarierul a ramas neschimbata. Adica, ambreiaj calcat, din neutru apas schimbatorul, apoi stanga si apoi in fata, dar se duce doar jumatate, nu face toata cursa. Daca dau drumul de tot la ambreiaj caraie dar daca dau drumul la ambreiaj usor si tin maneta impinsa in fata isi face loc si face toata cursa. Sunt momente cand intra din prima... fara alte trucuri Stiu ca mai sunt niste bucse la capetele cablurilor, sub maneta schimbatorului de viteze... dar e mai greu de ajuns acolo. Mi-as dori sa fie un reglaj al timoneriei si nu altceva, gen ambreiaj sau mai rau... cutie.
  21. alexholerga

    RCD 330G

    @Xtremu@AndreyPH Voi ce versiuni v-ati achizitonat si de unde, sa stiu si eu ce sa caut ? Oare trebuie ceva in plus pentru Dynaudio ? Intreb asta deoarece am vorbit cu cineva pe OLX si mi-a spus ca pentru Dynaudio imi trebuie o varianta mai scumpa cu 1300 lei si nu una cu 1000 lei, habar nu am de ce.
  22. Parca merge, e normal. Nu îmi mai aduc aminte... De la a mea.. Și am avut unul 2017 azi la modificat, dar nu am verificat. Mai departe, la cum se simte, trebuie mers cu ea. A mea nu avea funcția de coasting.... Deci, nu ma puteam bucura de asa ceva.
  23. WooZie

    Probleme / schimbare becuri plafoniera

    de regula dioda cand se buleste se face sarma, deci tot ar fi trebuit sa se aprinda, mai rar am vazut dioda care sa nu treaca tensiunea prin ea, dar nu e imposibil
  24. Sa spuna si altii , eu nu mi-am pus problemele astea pana acum dar am facut doar 22k pana acum cu ea Cand apare o coborare si am deja viteza , iau piciorul de pe acceleratie si o las sa curga linistita ( daca e drum liber evident ) , in functie de panta si lungimea ei , viteza poate creste Cel putin nu m-am gandit niciodata sa mut schimbatorul din D in N in timp ce masina merge Cat timp e pe drive si merg extern , nu e atins niciodata schimbatorul ... asa mi se pare normal ... dar poate gresesc si trebuie sa il mai misc
  25. andrei0241

    Seat Ateca 1.5TSI DSG 4Drive Style

    Am zis ca ai gasit'o pe a mea, aceeasi culoare si aceleasi jante de iarna, dar e doar o geamana din celalalt colt al tarii Drumuri bune si parcari goale!
  26. Constantincatalin

    Sistem Audio De Golf 5

    Multumesc !!
  27. F l o r i n

    Sistem Audio De Golf 5

    Da, se potrivesc
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri