Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 80 zile.
- Ultima oră
-
2 carburatoare solex de bus 2,0
ionut_che a postat în topic iniţiat de mishu achihaitei din Cumparari [Aircooled]
Abrud de Franţa? -
Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
Vlad-Mihai a postat în topic iniţiat de m0nique din Tiguan 5N & 5N2
Address 01: Engine (J623-CFFB) Labels:. 03L-906-018-CFF.clb Part No SW: 03L 906 018 LG HW: 03L 907 309 AD Component: R4 2.0l TDI H24 9979 Revision: 42H24--- Serial number: 00000000000000 CVN: 5498AAD9 Coding: 00250012043600080000 Shop #: WSC 68012 187 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018LG 003013 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018LG_VW36.rod VCID: 7AFB47EFFDDF50590F-802E VINID: 9E65EAAAA15EA939C51850C1187C2E91C9 2 Faults Found: 4113 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 00 [096] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 261264 km Date: 2024.02.27 Time: 17:44:30 Engine RPM: 1950.00 /min Normed load value: 94.5 % Vehicle speed: 106 km/h Coolant temperature: 89 °C Intake air temperature: 20 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.340 V Unlearning counter according OBD: 37 Engine start: start synchronization: EPM_MODE_OK Engine start: start synchronization-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 48 4114 - Camshaft Position Sensor (G40) P3007 00 [096] - No Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 260578 km Date: 2024.02.27 Time: 09:42:42 Engine RPM: 1901.50 /min Normed load value: 61.2 % Vehicle speed: 23 km/h Coolant temperature: 83 °C Intake air temperature: 32 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 13.980 V Unlearning counter according OBD: 22 Engine start: start synchronization: EPM_MODE_OK Engine start: start synchronization-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 48 Readiness: 0 0 0 0 0 Salut, de 2 luni am erorile de mai sus, desi masina porneste foarte bine. Vreau sa desfac capacul la distributie si sa curat un pic senzorul respectiv cu un pic de contact cleaner si o periuta. Mentionez ca am mai avut erori (cred ca aceleasi, doar ca era doar 1) la senzorul asta acum 2 ani, dar au disparut dupa ce l-am curatat un pic. Sa fie totusi senzorul pe duca? sau e doar mizerie? Multumesc. -
HALDEX - Intretinere & Probleme (Tiguan 5N & 5N2)
Vlad-Mihai a postat în topic iniţiat de Andrei Buzatu din Tiguan 5N & 5N2
Salut eu am aceeasi eroare pe Tiguanul meu din 2012. Am cumparat-o cu eroarea asta. Mentionez ca am facut 2 revizii la haldex. Prima revizie fix cand am cumparat-o doar uleiul si pompa (nu stiam prea multe atunci) si dupa la cateva luni am facut o revizie completa cu ulei, filtru si curatare pompa. Eroarea tot nu a disparut, in schimb tractiunea 4 motion merge. Eu banuiesc 2 chestii: fie e un contact oxidat/imperfect la conectorul care pleaca catre valva din calculatorul haldex sau calculatorul in sine. Am cerut niste oferte acum 1 an la un service sa mi se schimbe doar valva N373 si au zis ca vine la pachet cu calculatorul si un pret total de undeva la 6500 de ron. Am renuntat, am lasat-o asa, la urmatoarea revizie haldex vreau sa scot toti conectorii si sa ii curat. Si aici este eroarea mea pe care o sterg cam la 2-3 luni si tot apare: Address 22: AWD Labels: 0AY-907-554-V1.clb Part No SW: 0AY 907 554 E HW: 0AY 907 554 E Component: Haldex 4Motion 0043 Coding: 0000005 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 4D91DC33D4D117E1FA-8018 1 Fault Found: 02248 - Valve for Controlling Clutch Operating Angle (N373) 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 13 Reset counter: 40 Mileage: 260573 km Time Indication: 0 Date: 2018.07.20 Time: 09:35:19 - Astăzi
-
Ok. Multumesc!
-
VW Passat B8 - White (Stormtrooper)
mirceateodor a postat în topic iniţiat de mirceateodor din Masina mea
Salut. Da, solutia se aplica prin tamponare cu buretele. Gasesti aici preturile pentru ce te intereseaza : https://vispec.ro/shop/ De la 70 lei la 300 lei in functie de cantitate. -
Alt DPF, asta e prea plin pentru alte regenerari viitoare
-
mi se pare destul de ok rezultatul. Pusa solutia pe burete si tamponat? Ce pret are solutia, te rog?Merci
-
Eu vreau să dau comandă de un Karoq 1.5 tsi dsg style plus ceva opionale gen piele întoarsă, Admunsen cu virtual cockpit, porpagaj electric, camere 360* fără trapă ca nu ma interesează, scaune și volan încălzite. Ce părere aveti credi ca are dotari de bun, sunt respectă termenele de livrare de către dealeri ?
-
Am fost și eu la event, din păcate fără Skoda.. fiind focusat cu RoDrag-ul, nu am apucat sa o duc. Foarte faina masina, congrats!!
-
Multumesc mult dragi colegi! Din punct de vedere vizual, sunt multumit de mașină, însă trebuie sa rezolv cumva problemele de racire a aerului din admisie. Beetle nu are grila la nivelul capotei, astfel toata partea de sus a motorului este destul fierbinte. Ma gândeam sa fac un ghidaj de aer care sa vina din bara, din zona acelei grile rotunde pana in capul filtrului de aer. Dar tot trebuie sa fac ceva la intercooler si aici sunt destul de limitat, nu as vrea sa tai bara si sa renunt la proiectoare daca pun unul frontal. Totodata lansez catre voi o cerinta, daca are cineva un ambreiaj de 1Z (passat b4/golf 3 etc), am pus mana pe o cutie de viteze de alh. Pierd putin pe deramaj dar scap de cele foarte multe ture pe autostrada. Las mai jos si alte cadre cu buburuza
-
salut,cel mai bun sfat este sa faci o diagnoza,ceva erori,ceva valori,.....
-
Din poze se vede ce culori au alea. Eventual doar schimbate butoanele pe corpul original.. sau mutata placa originala in carcasa de china.
-
@sabinxLa mine imi facea figura odata la 2-3 zile si chiar am crezut ca este bateria,apoi mi-am dat seama ca nu e asa, fiindca mi-a facut figura fix dupa 24 ore de redresor stand pe baterie si apoi a fost schimbata spira pe garantie si din Ianuarie nu am mai avut nici o problema cu claxonul/acc-ul si nici nu am mai pus bateria pe redresor sau ceva.
-
2 carburatoare solex de bus 2,0
ricacristea a postat în topic iniţiat de mishu achihaitei din Cumparari [Aircooled]
nu are cum sa fie el. Userul asta e din Abrud -
Asa este, amândouă superbe ! @DonDonel felicitari!
-
Va salut. Am si eu urmatoarea problema la passat b6 170 cai bmr. La maxim 100 km intra in regenerare si imi trepideaza foarte tare,ca si cum ar merge in trei. Asta pentru 15-20 km dupa care isi revine. E normal sa trepideze asa? Multumesc si astept un sfat!
-
Nr 1. Sa schimbi bateria. Oricate spire blocuri inlocuiesti tot bateria este buba
-
Upgrade camera marsarier de la lowline la highline
sabinx a postat în topic iniţiat de sabinx din Karoq
Din cate imi amintesc mib2 entry (respectiv SWING) NU SUPORTA camera marsarier. Chip video....lipsa -
Da unitatea suporta! Mergi la reprezentanta. Doar acolo o poti rezolva.
- Ieri
-
Salutare. Am și eu un b8 din 2016. Problema este că nu știu ce are de nu se aude basul deloc. Înaltele și mediile merg, se pot regla....dar bas nu are. Știe cineva cam de unde ar putea fi Problema?
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
passatweis a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salut! Deranjez si eu cu rugamintea pentru decodare la seria WVWZZZ3CZGE220460. Multumesc! -
spălat bine,solutie țărănească(sare de lămîie+oțet) si delicatese,liqui moly dedicat...în faza doua ,interval de 7 zile...să fie din clapeta aer rece?(nu închide bn)
-
chiar si 2.0 TDI cu putere redusa (110-120 cp) merge tot pe DQ200, pentru ca nu depaseste 250Nm cuplu
-
pe original nu se gaseste separata. Se inlocuieste galeria cu una noua, modificata. Este o supapa cu membrana, acolo e vacuum, nu ar trebui sa ai ulei posibil sa gasesti ceva aftermarket .. cauta pe google...
-
Bună seara,mă poate ajuta cineva vă rog cu denumirea piesei incercuite?(tot găsesc urme de ulei in jurul ei) golf 5 plus,1.6 mpi,cod motor BSE.Mulțumesc