Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul posted in for the last 365 days.

Acest flux se actualizează automat     

  1. Ultima oră
  2. yanq

    Kodiaq - discuții generale

    Ai cutie manuala la experientele expuse? Pentru ca la un dsg daca apesi brusc acceleratia retrogradeaza tocmai pentru a iti oferi ceea ce ai nevoie. La 190 cp cu siguranta nu este o masina care sa te lase la greu in depasiri si inclin sa cred ca nici la 150 cp nu s-ar descurca in sprint-uri la viteze joase precum 80 km/h Kodiaq-ul nu sta deloc prost la performante, dimpotriva ofera cuplu si putere maxima pe plaje de turatii mai mari deci concurenta...asta desi au aceleasi motoare.
  3. vdragos

    Kodiaq - discuții generale

    Inca o data - Kodiaq este o masina mare si grea, sta mai prost un pic decit altele la perfomeante - in special reprize si mai bine sau semnificativ mai bine decit altele - toate marci cunoscute. Inca o data, nu facem versusuri aici dar e de domeniul banalului sa afirmam ca mai placute la condus, in cazul masinilor mari si grele, sunt versiunile mai puternice. Nu in ultimul rind, motorizarile se aleg pe baza de drive test daca exista cerinte speciale. Ce ti se pare tie lent, mie mi se poate parea racheta. Comportamentul de asemenea poate fi diferit de la marca la marca - eu am condus multi ani un Tucson model 2008 care nu mi s-a parut niciodata submotorizat in ciuda celor 140 de cai si 1800 de kg la gol. Evident ca nu sta in comparatie cu ce conduc acum dar asta e alta poveste, nu am ajuns niciodata sa vad de aproape masca tirului nici cu ea incarcata la refuz.
  4. vidi

    Jante / anvelope

    A facut cineva trecerea de la ContiSportContact 3 la Michelin Pilot Sport 3 pe configuratia 235/35/19? ContiSportContact 3 mi se par rigide si zgomotoase. Probabil din cauza tehnologiei Conti Seal. As vrea sa stiu daca Michelin sunt mai confortabile si silentioase.
  5. cris2109

    Seat Ateca 1.4 TSI 2wd 6mt

    Nici eu nu am problema asta, si la fel ca si Cristian, imi spal masina singur la spalatoriile self service.
  6. Sputnik

    Kodiaq - discuții generale

    Nu esti deloc. Tirul mergea cu 80 la ora, eu la fel. Eram in viteza a 4 a. Am trantit acceleratia si "m-am dus". Nu trebuia sa fac mai mult de 4 sec. Iar eu eram de abia la jumatatea lui. Masina trecuse de la 2000 la 3500 de turatii fara sa simt nici un boost. Am bagat a 5 a repede si de abia abia dar cu aia oprind in loc. N-am patit in viata mea asa ceva in sute de mii de km pe drumuri nenorocite rau. Recunosc principala vina e a mea...nu eram obisnuit cu masina si am tratat-o ca pe cea veche...era sa-i nenorocesc si pe altii. Dar totusi, motorul mi se pare f. slab.
  7. Irinel9

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Multumesc, spido. In curand o sa schimb placutele de frana si o sa-i spun mecanicului sa curete de rugina si oxidare tot ce este pe acolo.
  8. vdragos

    Kodiaq - discuții generale

    Scuze ca sunt pisalog ... dar daca ai ajuns in situatia de a vedea radiatorul in fata, nu masina este problema, indiferent de motorizare.
  9. Sputnik

    Kodiaq - discuții generale

    Primul drum de o banda ploiesti buzau, modul "sport", singur in masina...70 kg...noroc de 2 soferi de tir ce au franat pana la oprire altfel tandari ma faceam. Drum facut de zeci daca nu sute de ori cu alta marca aceeasi motorizare si greutate. Una e impresia una e evidenta grilei de radiator al unui tir..... incep sa ma gandesc serios daca doar emisiile de noxe sunt trucate 🤨🤨🤨 in rest masina e un urias.....problema e cu picioarele
  10. Today
  11. vdragos

    Kodiaq - discuții generale

    Well nu facem aici versusuri iar pe cifre fara a intra in detalii, discutam doar de impresie.
  12. djt

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    Ultimul schimb am bagat top tec 4200 + ceratec si m'a dezamagit, motorul e mai zgomotos si plus ca il cam papã.
  13. Sputnik

    Kodiaq - discuții generale

    Motorul 2.0 cu 150 cp motorina este slab rau de tot. Singurul mod in care iti dai seama daca accelerezi sau nu este uitandu-te la turometru. Sunt singurul caruia i se pare asta? Prin comparatie renault si mitsubishi pe motorizarea asta zboara de sub tine..
  14. spido

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Nu e senzorul de vina ci butucul cu inelul de citire care e ruginit,oxidat...
  15. gabriel20

    Caseta directie Golf 5

    Poate sa fie chiar dacă nu bate? Am observat ca în unele curbe parca spatele ar lua-o mai în dreapta
  16. Irinel9

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Am facut azi o scanare si am gasit urmatoarea eroare: 00287 - ABS Wheel Speed Sensor, Rear Right G44. 003 - Mechanical Failure - Intermittent Am sters-o si nu a mai reaparut la urmatoarea scanare.Inteleg ca este vb de senzorul ABS pe dreapta spate.De la ce ar fi putut sa apara? Alte erori legate de ABS, ESP sau senzorii de presiune nu are.
  17. Laurentiu_LWR

    Masina mea,LWR-itza

    Proiect upgrade intercooler- finished Am reusit sa scap si de vuvuzeaua de care vorbeam putin mai sus si acum este totul ok... Dupa multe incercari de schimbat coliere si cuple ,teste,montat/demontat,mi-a trecut prin cap sa imi fac 2 capace care sa le pun la inceputul si sfarsitul traseului si sa bag aer pe instalatie si sa identific vuvuzeaua... Din pacate era fix unde nu vroiam...adica la imbinarea de sub far...dar i-am dat de cap... Am reuzit sa pun si scutul...deci totul este ok acum... Am probat cu ocazia asta si vechiul sistem Pozne
  18. Laurentiu_LWR

    diverse LWR

  19. aditzu'

    Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5

    Ti-am dat pm cu un link. Eu caut cel de la Autopilot Color MFA. Sunt curios daca exista stock pe undeva. Cel de la Diaz l-am testat deja.. l-am butonat tot.
  20. Dolfin

    Jurnal DSG7

    Nu comandati ambreiajele strict dupa codul de mai sus, doar dupa seria de masina si la dealeri veti primi cu siguranta ultimul cod valabil, codurile depind si de marca din grup, chiar daca CLHA este un singur motor pe toata gama codurile de ambreiaj pot sa difere in functie de marca si model-ul de masina pe care s-au montat (probabil conteaza masa masinii, hartile ECU, cutia - rapoarte transmisie, hartile din mecatronic, etc). Ce am dat exemplu mai sus este pentru CLHA pentru Golf, acolo este un singur cod. De ex. la Skoda, CLHA, ambreiajul DQ200 are istoria de coduri de la CAYC de mai sus, cu incepere de la terminatia G. La Audi, CLHA, are aceeasi istorie de coduri ca la CAYC de mai sus, cu incepere de la terminatia K.
  21. nvPutin

    Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5

    @Aditzu Nu cunosti un site sau pe cineva care le importa la noi in Romania?
  22. Cristi_45

    Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari

    Preturile la masinile diesel sunt in cadere libera pt ca nemtii vor sa scape de ele.
  23. cristynik

    Jurnal DSG7

    Pentru CLHA DQ200, 0AM198142T este ultimul cod? Au mai fost altele înainte? Mă bucur că avem cunoscători. Mulțumesc pentru informații!
  24. andrei_221

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    pai asta nu inteleg.... 12 ani a fost totul bine... de ce sa schimbi acum?
  25. Justin91

    Probleme directie / reglare

    Si pentru LEMFÖRDER 2991701
  26. vdragos

    Intrebari tehnice despre Octavia 3

    Daca faceai un minim efort de cautare, gaseai discutia asta
  27. FRZ87

    Intrebari tehnice despre Octavia 3

    Buna ziua! De cateva saptamani am sesizat un zgomot de tipul unui scartait la motor, atunci cand acesta este neincalzit. Initial am suspectat existenta unei probleme la cureaua de accesorii. Astazi m-am prezentat la AVIA si un angajat al service-ului mi-a comunicat ca, la prima vedere, ar fi rola intinzatoare. Mentionez ca masina are sub 30 mii de km si 1 an jumatate vechime. Consider ca e cam devreme sa apara probleme de acest gen. S-a mai lovit cineva de situatia aceasta? Cel mai probabil saptamana aceasta o voi "interna" si voi reveni cu detalii.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri