Jump to content

New Content

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. ZIM

    DAS ZIM Edition One

    Stikere, un drum la RAR, ceva bucse si noi documente.
  3. yeeeeman

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    @Xman_ghio 2.0 TSI este gurmand poate in variantele mai mari de putere, cele de pe VRS, GTI, R. Cel de 190 de cai are o multime de particularitati tehnice gandite fix pentru reducerea de consum. Deci diferenta de consum fata de 1.5 TSI e mai mica decat iti imaginezi, @zidanne are pe topicul sau multe valori de consum, ca idee. PS: de pe spritmonitor.de, diferenta de medie a consumurilor e de 0.9L/100km (6.7 vs 7.6 pt 2.0 TSI), dar tine cont ca ai si 40 de cai in plus si ceva newtoni, deci consumul se justifica. Si 2.0 TDI 184 cai are media 6.9, deci acelasi consum pt aceeasi putere, dar DPF, EGR, injectoare, volant cu masa dubla, Adblue si tracatracatraca mereu.
  4. dragos124

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Eu unul am testat 1.5TSI in diferite configuratii, atat MHEV cat si normal, dar doar DSG. In ceea ce priveste cutia, clar varianta automata isi merita toti banii, chiar si cu anumite chestii mai enervante uneori (ex. schimba treptele la turatii foarte mici) confortul este incomparabil fata de o manuala, mai ales in oras. Legat de motor, as zice ca mai placuta la condus este varianta MHEV, chiar daca in oras la viteze mici tot opreste motorul cu start stop-ul dezactivat (chestia asta nu se mai intampla daca tii cutia pe S). Acum mai departe parerile deja incep sa devina subiective, cel mai bine este sa mergi sa testezi si sa vezi cum te simti cu fiecare.
  5. vizitator

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    @Gabriel: mergi la test drive, Octavia 4 cu cutie manuala vei gasi la Brady Trade si la Porsche Bucuresti Nord. Mie mi-au dat cheile de la masina si am adus-o inapoi dupa aproape o ora, nu mai sunt nici dealerii asa de stricti sa te lase cu masina doar pana la coltul blocului. Cutia manuala de pe Octavia 4 este OK la condus dupa parerea mea ptr ca pedala de ambreiaj este destul de moale si nu te deranjeaza sa apesi ambreiajul. Problema este acel efect de cangur pe care eu l-am simtit in treapta I, poate intre timp l-au eliminiat cu un update de soft (pe cele automate nu simti asta). Cutia automata DSG e mai confortabila, dar schimba treptele prea jos, lucru care pe mine m-a scos din minti, mai ales daca esti genul caruia ii place ,,sa se bage". Cutia manuala este mai fiabila si detii controlul total al transmisiei, deci e un avantaj. Ambele variante au avantaje si dezavantaje si totul tine de cum privesti tu lucrurile. Gasesti si cutii automate ptr test drive, daca nu pe Octavia vei gasi la un test drive cu Volkswagen Golf sau Seat. PS: ptr un motor cu capacitatea de 1500 cm impozitul in Bucuresti este de 71 RON, iar ptr unul cu capacitate de 2000 cmc impozitul este de 210 RON.
  6. F l o r i n

    Golf 6/Jetta - Probleme electrice

    Nu ai asa ceva, cum doreste el, in plafoniera, din pacate
  7. Today
  8. florilar1

    Golf 6/Jetta - Probleme electrice

    Plusul de la plafoniera?
  9. ct_act

    '22 A8 D5.5 facelift 4.0 V8

    @ portul Tomis "Need some space" scrie pe perete PS: Nu am parcat acolo, am stat doar pentru poză. Și am urcat abia la 6000km. Trebuie timp și pentru plimbări! Momentul ăla când ai mașină neagră si te întrebi dacă e cazul sa iti deschizi o spălătorie... priceless! Din bătrâni se povestește că cel mai bun sfat ca să întreții o mașină neagră, e sa o iei pe altă culoare. Lăsând gluma la o parte, îmi face placere să mă ocup personal, e un hobby care mă relaxează și reușește sa mute gândurile de la subiectele zilei.
  10. Xman_ghio

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    2.0 TSI e un motor foarte misto de condus, dar extrem de gurmand si "neprietenos" cu portofelul. Daca nu te intereseaza consumul de carburant mergi linistit pe asa ceva! 2.0 TDI este un motor foarte misto de condus... in anumite conditii! Nu in oras, nu drumuri scurte, mers pe autostrada; plus DPF mai "pretentios", plus AdBlue, plus alte dezavantaje specifice dieselului. Dar este "visul umed" al multor romani (mai ales 2.0 biTDI 4 Motion - chiar daca ei merg 80% din timp in oras si in restul 20% nu merg pe zapada abundenta ca sa aiba nevoie de 4M). 1.4/1.5 TSI mi se pare de departe cel mai "echilibrat" motor pentru majoritatea "use case-urilor"! Adica mers 50-60% in oras, nu prea se infunda nimic la ea daca o mai si turezi putin (sa nu mergi batraneste si sa schimbi la 1500 ture). Au rezolvat problemele anterioare (eu la 1.4 TSI din 2017 nu am avut niciodata consum de ulei sau alte probleme).
  11. Gabriel*77

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Probabil că m-am obișnuit. Conduc de ceva vreme și asta este explicația, plus că nu am de ales. E vorba de job. Nu mă pricep la cutiile automate, însă 2.0 tsi e o variantă pe care nu o iau în calcul. Consum mai mare, probabil și taxe mai mari. Merg pe ideea că producătorul știe ce face și pe faptul că mașina o folosesc în regim normal, fără condus sportiv sau demaraje în forță. Garanția unui bun e teoretică. Poți avea noroc să nu se strice mulți ani după ieșirea din garanție, sau ghinionul să se strice în perioada de garanție. Mulțumesc pentru sfaturi!
  12. Dupa codarea ECU trebuie luat contactul si pus inapoi.
  13. Yesterday
  14. danutzn@yahoo.com

    Conectivitate Bluetooth OEM

    10x man. Big like.
  15. Raulbogdan

    Zgomot la motor

    Va salut, revin cu un nou video cu zgomotul/rezonanta auzita in jurul plajei de turatie 1500 - 1700 rpm. Se aude doar la load mai mare de 50% dar nu mai mult de 70-80% ca sa nu retrogradeze cutia. Daca ma poate indruma cineva cu ce as putea verifica, as fi recunoscator, la service habar n-au de la ce s-ar putea auzi.
  16. Am refăcut toate codările ieri dimineață și tot nu functiona. Am avut de umblat si la un far și a trebuit să scot borna. De curiozitate, la un drum după asta am testat pilotul și funcționa perfect. Merci !
  17. zidanne

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    @Gabriel*77 ieri un prieten (tot sofer, tot Duster dar dCi) ma suna ca a avut treaba in Bucuresti si ca a trebuit sa ia Maniu de la A1 la Leu’ la ora de varf si concluzia a fost “sunteti eroi, n-as rezista sa fac asta zilnic”. Strict vorbind de norme, poluare &co: durata de viata (de exploatare) a unei masini e de 8-10 ani. 12 zic unii. Daca maine apare o lege noua, trebuie sa tina cont de asta. Daca (daca, daca) te uiti la orasele care au interzis/ taxat anumite motoare (diesel fara DPF de ex) au facut-o la 8-10 ani dupa ce au fost scoase din productie. Ia si asta in calcul. DQ381 este mult mai solid decat DQ200 dar vine doar pe 2.0TDI/TSI. Problema da 2.0 TDI 150CP DSG e cu 1600€ mai scump decat ce vrei tu. Spor la testdrive.
  18. ionut10a

    Filtru diesel de particule - DPF

    erori ai pe motor? verifica valorile la injectoare si cantitatea injectata
  19. Gabriel*77

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    @zidanne8 ore din 8, programul de muncă, care este în schimburi, conduc. Conduc mimentan un Duster 1.3 tce de 150 cp manual și nu mă deranjează absolut deloc cutia manuală. Nu m-a deranjat niciodată oricât de aglomerat ar fi. Nu asta e problemă mea. Automata aș vrea-o din alte considerente. Style vine doar cu mild hybrid și cutie automată și, după cum am mai spus, iau în calcul și eventualele modificări legislative viitoare legate de mediu, când și dacă vor fi. @Adi_vwLa mașină nouă nu cred că e indicat să-i umbli în "măruntaie" că pierzi garanția.
  20. lupo_bv

    Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI

    Eu bănuiesc că nu este distribuţia pusă bine. Pentru a determina asta ai nevoie de un VCDS. Până una, alta spune cum porneşte cu mufa de la senzorul de temperatură scos (vezi în poza de mai jos poziţionarea lui). După pornire pui mufa la loc.
  21. mihaibra

    Filtru diesel de particule - DPF

    Vreo parere?
  22. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Am terminat si etrierii. Cei din fata sunt usor de facut dar cei din spate m-au chinuit. Al naibi inel de siguranta. Unul s-a lasat montat dupa 30 minute. Maine o sa incerc sa montez restul de piese: senzorul pe punte, etrierii, discuriile si placutele, conductele si restul.
  23. gabriel88

    Vw Scirocco 2.0 tdi

    Mici detalii, am adaugat cativa cai in plus, becuri led osram pe drl-ul ei amarat si la placutele de inmatriculare. Am schimbat si lip-ul fata spart cu acelasi model de lip totul arata ok acum pe fata. Imi mai ramane de facut polish la faruri si de pus folie pe ele. Ciudat ca led-urile de pe fata imi dau eroare de bec ars iar pe spate la numar nu desi scrie pe ele ca sunt canbus si sunt totusi de la osram. Oare trebuie alt model de bec sau anulator de eroare? le-am luat de pe emag si daca nu rezolv cu ele le dau retur.
  24. Adi_vw

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Cred ca e deranjant ca opreste motorul in mers, mai ales in oras si apoi il porneste la semafor pentru ca e SS dezactivat. Nu ai ceva optiuni in driving mode selection pe Individual in care poti dezactiva oprirea motorului la coasting? Gen sa pui motorul in sport si cutia in eco? Se poate dezactiva cu un soft custom facut la un tuner. La fel si comportamentul cutiei in D poate fi modificat sa tina treptele cat de sus vrei.
  25. tavitara

    Jante si anvelope (Touareg 7P)

    E aceeasi masina , ai dimensiunile astea in talon , deci totul ok
  26. zidanne

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    @Gabriel*77 08:00 sau 17:00. Zic de ora la care strazile sunt blocate. Si intr-un km (aka 30 de min) faci gamba stanga cat pulpa dreapta - aka repeti “ambreiaj - 1 - frana - ambreiaj - N - frana” de macar 200 de ori. Aici e avantajul automatei. Mai ales cu TGA. Si la drum lung impreuna cu (p)ACC si LA.
  27. horinceanu daniel

    Probleme Geamuri Electrice

    dupa ce mia scris Ai Bundy ca e posibil sa fie de la fire am miscat de manson si nu mai functiona geamul deloc , am gasit un fir rupt , acum le-am reparat dar geamul are aceleasi simptome ca la inceput -coboara si urca in trepte , la o apasare pe buton se deplaseaza 1-2 cm
  28. akon

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Exact ce ziceam, la mine e putin diferit
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!  

Nu sunt de acord (nu vizitez)