Jump to content

New Content

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut, în parametri normali însemnând aprox. la ce interval de km?
  3. Today
  4. mishu achihaitei

    Distributie Passat B8 TDI

    Doar OE sau Conti sa se foloseasca kiturile de distributie si accesorii.
  5. CAdrian

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    Am luat această unitate în speranța că se poate activa Android Auto la ea. Este de pe un golf 7. Part number bănuiesc că este cel din poză. 5G0035864
  6. F l o r i n

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    De ce ai inlocuit unitatea? Daca nu are component protection off, atunci obligatoriu trebuie pusa online si facut component protection sau cp off De pe ce masina a fost unitatea si ce part number are? Nu se vede asa de la component protection, ci de la rezoluție si sau vedem ce sw are pe el
  7. killer10

    Compatibilitate interior - Golf 7

    Salutare ca sa nu mai deschid alt topic am si o mica intrebare am avut un accident cu cineva a intrat in mine si mi-a busit aripa, bara si far, stie cineva se potriveste elementele de pe un golf 7 scurt, eu am golf 7 break, farul stiu sigur ca merge ca e acelasi nu stiu bara si aripa daca se potrivesc
  8. roby vw

    Codare baterie Agm

    Mersi… între timp am readus setarea la “Glass Fiber” cum era standard de fabrică, după câteva căutări. AGM fiind “Absorbed Glass Mat”, adică materialul elemenților interiori, mă gândesc că e mai ok astfel, la fel cum e și corect Fleece folosit mai nou. N-am înțeles de ce în lista așa lungă de opțiuni din diversele softuri de diagnoză nu există setarea AGM, ci Binary-AGM care oricum nu se comercializează prin Europa și din ce-am găsit despre asta, e vorba de niște baterii mai compacte ca dimensiuni, cu altă construcție care suportă o încărcare mai rapidă mai mare și probabil alt regim de tensiune, pe care nu știu dacă mașinile astea îl știu prin soft (atașez și-o poză cu o baterie Binary ca info). Iar pentru cine mai întreabă dacă e nevoie de codare sau nu, că oricum sunt apropiate 68ah cu 70ah, le pot spune că obligatoriu da, după ce am văzut la mine cum s-a comportat și anume: Bateria nouă Varta de 70 am instalat-o acum 3 săpt. fără codare că cea originală și-a dat duhul. În primele zile aveam start-stopul disponibil instantaneu, SOC era 100%, apoi în câteva zile a început să intre dupa câțiva km sau după ce se încălzea motorul, pentru că mașina avea stocat regimul vechi de încărcare pe cea veche și evident nu băga corespunzător în cea nouă. Acum 2 zile i-am făcut codarea, și imediat după și-a revenit start-stopul, e disponibil la fiecare pornire, indiferent că e motorul rece dimineața, nu că-l folosesc dar e semn că bagă suficient curent în ea cât să meargă în parametri. Iar cea veche pe original a fost jos pălăria, anul ăsta în Aprilie ar fi făcut 10 ani de funcționare.
  9. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Momentul acela cand la LIDL parcheaza langa tine un Porsche Cayenne Turbo Techart Magnum de 720 cp... 😄 Imi pare rau ca nu am reusit sa fac o inregistrare video, pornisera vreo 3 alarme de la niste masini din jur de la evacuarea monstrului, cred ca vecinii il iubesc teribil! 😄 Am avut si eu aceeasi generatie de Cayenne Turbo pe care l-am condus in jur de 200 000 km, dar a ramas in familie pana pe la 330 000 km iar evacuarea de fabrica SPORT care echipa masina era suficient de galagioasa cat sa iti ridice parul de pe maini in ture ridicate dar suficient de silentioasa cat sa nu deranjeze pe nimeni in trafic la mers normal. Un adevarat MONSTRU! 👹
  10. CAdrian

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    Salut! Mă puteți ajuta? Am înlocuit unitatea din torpedou și am ecranul împărțit în patru. Cele două ecrane din stânga arată același lucru iar cele din dreapta sunt negre. Apărea la un moment dat și component protection active. Să fie de la component protection sau e defectă unitatea?
  11. Raduchu

    Probleme specifice motor BMP

    Nu, tocmai pt a evita minuni din astea. Motorul e lacrima pe interior, ca i-am facut schimburi de ulei dese.
  12. ct_act

    Tiguan Allspace bi-turbo 240CP MY2018

    Un pic de curățenie în regim DIY, cu doi bureți de microfibră, umeziți și spălați de câteva ori. Nu e o aducere la condiție de showroom dar piticul ăla nebăgat în seamă de prea mult timp trebuia calmat puțin. Curățat general compartiment motor, curățat colector perimetral trapă, curățat cele patru căpăcele de scurgere de la tuburile trapei, inspectat "marele recall la eleron", adică două șuruburi înfipte în tablă care prind bandoul negru de sub spoiler, măcar le-au pus simetric... ar fi deranjat alt pitic. Odată efectuat recall-ul la eleron simt cum am ridicat cu 1000% gradul de siguranță rutieră, cei cu cauciucuri slick vechi de 10 sezoane pot ieși acum liniștiți pe strasse. Ipse dixit !
  13. mishu achihaitei

    Probleme specifice motor BMP

    ai folosit engine flush la acel motor? probabil ai infundat canal de ungere in vilbrochen si de aceea.
  14. mishu achihaitei

    Filtru diesel de particule - DPF

    exact cum ai zis trebuie schimbat. Daca l-a spalat acasa cu solutie fara demontare,e degeaba. Frectie la picior de lemn.
  15. EEXCALADE

    Probleme specifice motor BMP

    Lipsa echilibrarii motorului afectreaza in timp .
  16. Raduchu

    Probleme specifice motor BMP

    Hmm, ok..dar totusi s-au parcurs cam 70k km de atunci..ma gandesc ca se intampla ceva mai repede. Pe grupurile de pe fb zic bajetii ca au patit minuni din astea la BMP si cu pompa normala. Izolat, cateva cazuri si la BMR. Oricum, masina e ok acum, s-a pus bloc de 1.9 BKC/BLS (nu mai retin exact), schimbat tot ce se poate schimba si aia e..
  17. EEXCALADE

    Probleme specifice motor BMP

    Pt ca la 1.9 si BMM balansierii sunt integrati in vilbrochen
  18. Raduchu

    Probleme specifice motor BMP

    Balansierii...dar BMM de ce vine cu pompa de 1.9 si nu se strica?
  19. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    Ieri am ajuns acasa. Desi sa incalzit e zapada naturala cat vezi cu ochii. Marea majoritate a partiilor sunt facute pe partea de nord . Doar in partea de jos e putin mai moale . Ei zic ca stratul de zapada e inca 30-120cm,31 din 35 partii sunt deschise.
  20. EEXCALADE

    Probleme specifice motor BMP

    Pompa de 1.9 ce nu are ? Am mai intalnit astfel de cazuri
  21. acidone77

    Porsche Macan S

    Fain. Si eu am fost de anul asta de 2 ori... mai era ceva zapada naturala, sau doar artificiala? Pare cam gol oe partii... ceea ce e foarte fain
  22. acidone77

    Tiguan Allspace bi-turbo 240CP MY2018

    Cutie transfer si diferential spate. Aici nu e complicat, scoti uleiul si bagi altul.
  23. Salutare. Am rugămintea să mă ajutați cu decodarea următorului VIN : WAUZZZ8KXDA142523 Mulțumesc.
  24. Raduchu

    Probleme specifice motor BMP

    Va salut! B6, BMP, 2008, ~325k km reali (masina verificata la VW si cartea ei de service era 1:1 cu ce zicea reprezentanta)..posesor de 5 ani, schimbat ulei + filtre mereu la 8-9k km, volant si ambreiajul schimbate la 275k imediat dupa ce a inceput sa tzacane putin volantul, conversie la pompa de 1.9 facuta la ~270k km. Motorul a inceput sa bata, din senin acum cateva zile. Primul suspect - axul cu came, dar surpriza, axul e impecabil, la fel si tachetii... Se mai studiaza problema si surpriza, capacul de palier nr.1 rupt si vilbrochenul fisurat, apoi iesind pe bucati afara...cuzinetul cel mai afectat e cel din poza, dar nu e ajuns la cupru.. Masina nu avea absolut nici o eroare pe VCDS, pornea usor (cum, nu stiu), corectiile pe injectoare erau ceva de genul +-0,3 (sa fac asa o medie), ulei a avut mereu, nu s-a aprins martorul de lipsa presiune ulei.. Si totusi, am mai citit pe ici pe colo si se pare ca nu sunt singurul cu buba asta la BMP. De ce? Eu inteleg ca masina are 16 ani si ceva km, dar nu mi se pare normal sa se intample asa ceva..
  25. cipirila27

    Actiunea Takata Airbag recall

    Întreb și eu ceva, poate primesc un răspuns, deși e 2024. Eu dacă bag țară românia zice ca e afectata de recall. Dar dacă bag Belgia zice ca nu. Mașina e din 2016 și în 2020 am luat-o eu din Belgia. Dacă rămânea în Belgia nu trebuia verificata după cum apare... Cum mă sfătuiți sa fac?
  26. Posibil bateria de filtrare. Problema este cunoscuta la 1.6, se macina peretii bateriei de filtrare. Trebuie scoasa si verificata daca au cedat garniturile la termoflot sau la baterie. Atentie sa nu inceapa sa iti amestece uleiul cu apa.
  27. R Z F

    Filtru diesel de particule - DPF

    valoarea veche era 100 si ceva gr
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!