Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 79 zile.
- Ultima oră
-
Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Să iei in calcul și situația expusă mai sus cu privire la restricționarea producătorului asupra combinației cutie DSG/motor 1.5 TSI datorată cererii mari și ca atare un timp de livrare cu vreo două luni în plus față de termenul dat la semnarea contractului. La mine se pare că mașina e confirmată în producție (nu știu perioada, dar inclin să cred că după jumătatea lui septembrie mașina va fi produsă) și termenul de livrare actual din sistem este săptămână 42, adică după jumătatea lui octombrie, deși trebuia în septembrie la semnarea actelor, și în noiembrie dacă se menținea perioada anunțată după cu cele două luni suplimentare. Sunt la jumătate, adică vine cu doar o lună întârziere, sau cel putin așa sper, deși eu aș vrea-o în septembrie. Nici nu știu ce să-ți zic. Să te grăbești cu avansul pentru a putea prinde rabla, care începe în septembrie, sau să nu te grăbești să ai mașina cu an de fabricație 2025. Cel mai important este să găsești un preț bun la ceea ce-ți dorești pe mașină. Baftă! -
Astăzi voi face în drum la Lacul Roșu vedem cum se comportă și ce consumuri scot. Zi frumoasă vă doresc.
-
Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
M-am uitat și eu și văd că au disponibil doar motorul diesel cu 150 cp. Măcar să-l vi avut pe cel de 190, altfel de ce ți-ai lua un sportline? Pentru câteva elemente de caroserie de culoare neagră? Din ce am observat nu are Matrix în stabdard, așa cum era la generația anterioară. Sportline ar trebui să fie un intermediar între normal și sport, nu doar o mașină cu plafon și elementele cromate vopsite în negru. Fostul pachet VRS, dar mașina nu era nici pe departe un VRS. Am așteptat și eu de la începutul lansării FL motorul de 2.0 tsi să văd un preț și câteva caracterizări pentru că l-aș fi vrut, dar... ioc. Nu am văzut nici pe YouTube vreo recenzie cu privire la mașină, la O4 FL, din partea vreunui vlogger român, deși YouTube-ul e plin pe subiectul FL, dar de vloggeri străini. Ori, 35.000 preț de pornire pe un 2.0 tdi cu 150 cp fără matrix... și ce i-o mai lipsi, eu cred că e exagerat. -
Consum după primii 4000km cu 40% urban și 60% extraurban - 10l media.
- Astăzi
-
Daca motorul este galagios,continua cu modificarea avansului pina ajungi la nivelul dorit.Tine cont totusi ca pompa de injectie nu este singura care influenteaza in producerea zgomotului nedorit. Observ ca reglati avansul modificind pozitia pompei fata de blocul motor,e bine si asa,daca uzura pompei permite un reglaj complet,eu insa fac altfel,poate asa va vine mai bine,slabesc cele 4 suruburi ale partii electrice din partea superioara a pompei,cu motorul OPRIT,apoi fac un semn intre corpul pompei si partea electrica,dupa care cu un ciocan de guma lovesc incet in partea electrica dinspre partea de unde ies tevile injectoarelor,spre distributie pentru ai da mai mult avans,si in sens invers pentru ai lua din avans. Trebuie sa aveti grija sa nu modificati foarte mult pozitia,este vorba de 1....3 milimetri,uneori chiar mai putin de 1mm. PS: Asta este modul de lucru, ,,la ochi" cind se face distributia si clientul,cum sa nu,vrea repede si ieftin. Varianta optima,se face pe bancul de probe,sau cu ceasul comparator direct pe masina.
-
Volkswagen Golf 7 1.0 TSI/ 110 CP
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de Nenciu Victor din Masina mea
Intre timp masina a primit folie Global IRX 20% pe spate, vopsit etrieri cu Foliatech Pure White ( buna vopseaua, dai 2 masini, dand 3 straturi per etrier ), pe viitor vreau sa ii cumpar jante pe 16" negre si am gasit Dezent TR Black sau Alutec Monstr Racing, am fost la RAR, costa 1600 lei sa omologhez pe 17" neavand in talon ... Am mai comandat capace oglinzi negre lucios, nu tip batman, mi se pare chici si cred ca si fluiera ... Capacele pentru prezoane si cam atat. Ultima fotografie am photoshopat-o sa vad cum arata cu jantele masinii negre ... Ar trebui lasata mai jos da imi e ca o ating la ce strazi avem - Ieri
-
Ai pus ate fata si trw spate ? Am mai auzit de la unii că ate se cam ovalizeaza (probabil de la montaj incorect) iar trw pe față nu țin mult. Eu am luat mașina de la fostul proprietar cu discuri originale și placuțe trw abia montate.Au ținut cam 55.000km și cred ca mai duc 5000 în siguranță, dar de discuri nu știu nimic.
-
Probleme motor! Trepideaza la oprire.
Dotcom a postat în topic iniţiat de cata_ray din Leon / Toledo 1M
Nu știu dacă mai e de actualitate subiectul dar am o problemă asemănătoare tot pe Alh. Câteodată motorul se oprește frumos, se și aude după aceea clapeta shutoff cum revine pe deschis, iar câteodată zici că sare motorul afară și nici clapeta nu se aude. Ideea e că funcționează când cum are chef. Am schimbat electrovalva, tot la fel face, am schimbat furtunasele de vaccum, capsula e bună, am curățat clapeta, se închide ușor la mâna....unde sa mai caut, sau ce sa mai verific?!? Mulțumesc -
Eu până acuma am folosit doar ATE și TRW. Nu am avut niciun fel de probleme cu mărcile astea. Testele de frânare au ieșit de fiecare dată foarte bine.
-
Salutare, Un mic update. Masina se comporta foarte bine de când cu swapul de la TDI la VR6. Dpdv software, un singur bug trebuie rezolvat și anume calibrarea injectoarelor. Le-am înlocuit odată cu refacerea motorului. Masina merge ok, nu afectează cu nimic, singurul simptom fiind pornirea mai greoaie în anumite circumstanțe (mai rare). Pe parte mecanica, 2 probleme, dar nu mari: 1. Am descoperit ca pompa de apa secundara nu funcționează corespunzător, o voi înlocui și pe aia. Motorul merge oricum destul de încins (97°-102° pe BC, in trafic pe caldurile astea) indicatorul de temperatura apa arata 90 ca la toate VAG-urile, însă ecranul color e setat sa îmi arate temperatura reala). Tot timpul a mers asa de când l-am pus. Am discutat cu mai mulți posesori de R32, și aspirat și turbo, însă toți mi-au zis ca e normal, asa mergând și la ei. Pompa de apa secundara am descoperit ca nu merge în momentul în care am oprit masina și pornit-o după 2-3 minute iar apa a urcat +5 grade fata de cât era când am oprit. La pornire, ventilatoare își fac treaba și răcesc foarte repede. 2. Clima. Desi am încărcat cu freon și a funcționat perfect 3 luni (nu au fost identificate pierderi de freon la incarcare) intr-o zi am descoperit ca baga foarte slab rece iar ulterior deloc. Compresorul îl cuplează și după decupează in secunda 2. O sa ma pun intr-o zi sa verific. Exista 3 scenarii: ori a murit compresorul, ori a scăpat tot freonul pe undeva, ori presiune prea mare. Vom afla și repara, probabil când schimb și pompa secundara de apa. Bun, pe partea de to-do list, pe lângă cele ce au apărut (de mai sus), am dus masina la vopsitorie pentru revopsire bara fata și plafon. Sunt singurele elemente afectate în cei 6 ani de când am vopsit-o. Plafonul probabil de la cum a stat masina doar în soare s-a matuit iar bara fata, urme de pietricele. Probabil va urma și un detailing exterior după. Și o folie de protecție pe plafon. Pe lângă problemele mentionate, masina se comporta ok, motorul merge ok, suna bine, nu exista probleme de ordin electric, erori etc. Chiar am pus VCDS-ul zilele astea și 0 erori pe motor. (Nu avem DTC-uri sterse). Chiar am fost contactat de niște indivizi ce au făcut un swap similar pe un b5.5 sa ma întrebe cum am rezolvat erorile de pe ceasuri de ABS, ESP și frana de mana deoarece nu reușesc sa ii dea de cap. - intr-adevar o problema destul de greu de rezolvat din software când faci un swap similar și 3.2ul provine de pe masina cu, cutie automata. Las aici și un cold start 😁: Și un rev limit pe noapte: Bun, și sa încheiem cu o veste bună, după 6 ani aproape cu BBS CH, a venit vremea de o schimbare sau mai bine zis un upgrade la niște jante pe care mi le doream de mult, sincer. BBS RS-GT 19" x 8.5j, ET37 - modulare (2 piece) - forjate (9 kg) E un set destul de rar de la BBS, iar preturile sunt destul de mari la ele, deci o putem numi investite 😅 BBS CH-urile ce le am momentan le-am pus la vânzare dar sunt puțin pe gânduri dacă sa le dau. Probabil ca le revopsesc si le voi tine ca și al 2-lea set. Și ca tot vorbeam de clima, sa facem și haz de necaz
-
Si eu cred ca e falsa, eu un alt mit din folclor. Tocmai pe pilot automat ar trebui sa fie mediul ideal pentru o regenerare rapida si eficienta, motorul stand la o turatie constanta si ECU-ul putand mentine o temepratura de regenerare optima foarte usor.
-
Multumesc Florin! Eroarea pentru farul stanga nu a mai aparut dupa ce a fost stearsa. Si confirm ca inainte de scanarea de azi am inlocuit 2 sigurante de 10A care erau arse. Cele 2 sigurante erau pentru farul stanga si dreapta (pentru motorul care misca becurile cred, pentru ca becurile se aprindeau dar nu se reglau) Dupa ce am inlocuit sigurantele becurile regleaza la pornire (miscare stanga-dreapta si sus jos) si bat la o distanta normala. Eroarea persista in bord iar la scanare doar erorile de mai jos persista: U101400 Control Module Coded Incorrectly C1082F1 Right Headlamp Power Output Stage - Incorrectly coded Am inteles ca modulul AFS trebuie codat. Farul stanga este cel original, iar farul dreapta este aftermarket cu droser si modul AFS de la dezmembrari.
-
Salutare,revin cu o problema.Am schimbat un rcd 300 cu un rcd330g cu android auto,totul este ok,am bagat testerul sa vad daca am erori si imi apar astea dintre care cea cu comanda in bord tot reapare,trebuie facuta vreo adaptare/codare? Afecteaza cu ceva gen sa descarce bateria? Am canul cu terminatia E.Am volanul cu 8 butoane si nu merg comenzile imi trebuie un adaptor,de acolo sa fie problema? 01317-Modul comanda in bord (J285) 004-lipsa semnal/comunicatie 01305-Bus de date infotainment 004-lipsa semnal/comunicatie-intermitent
-
Salutare.Am schimbat un rcd 330 cu un rcd330g cu android auto,totul este ok,am bagat testerul sa vad daca am erori si imi apar astea dintre care cea cu modul de bord tot reapare,trebuie facuta vreo adaptare/codare? Afecteaza cu ceva gen sa descarce bateria? Am canul cu terminatia E.Am volanul cu 8 butoane si nu merg comenzile imi trebuie un adaptor,de acolo sa fie problema? 01317-Modul comanda in bord (J285) 004-lipsa semnal/comunicatie 01305-Bus de date infotainment 004-lipsa semnal/comunicatie-intermitent
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
discutam despre ce pateste el acum, nu iarna. De asta am zis ca trebuie sterse erorile si verificate din nou dupa ce se manifesta problema. in general se rezolva cu inlocuirea unitatii -
Sunt convins ca aceasta informatie e falsa.Merg preponderent in afara orasului,aproape tot timpul pe pilot automat si iti spun sigur ca regenerarile au avut loc atunci cand a fost nevoie,fara sa-i pese ca e pe pilot.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
grp a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Foarte mișto. Te mai urmăresc și pe insta și pe ytube. Distracție frumoasă și drum bun! -
@Emy D să rezolv cu bucșele și concediul, apoi cu broski gri și îi fac și polish.
-
Nu. Doar asa cum ai activat acum. Poți face retrofit la alarma originala
-
Pe farul stânga nu-ti vede calculatorul de AFS. Verifica siguranta și calc AFS. După care, vedem mai departe
-
@Jeffy86able o să postez aici, poate mai sunt și alții interesați. Pragul l-am luat de pe epiesa, aprox 416 lei Klokkerholm, așa mi-a recomandat tinichigiul. Pentru fiecare piesa vopsită manopera este 240 lei, fără vopsea. La prag, dacă îmi aduc aminte corect 550 lei tăiat, sudat, etc fără vopsit (mai exact o să știu când o iau). Vopseaua nu mai știu sincer, că asta diferă dacă e cu lac sau separat lacul de vopsea.
-
Nu are nicio legătură caldura, la mine se manifestau chiar și când afara era 15-20 grade, asta fără a lua în considerare sistemul de răcire al mașinii care trece prin bord 😉. Ce reclam eu și colegul sunt bubele copilăriei..
-
Motoras Faruri - montare si reglaj
b4dy a postat în topic iniţiat de bogdan sandru din Golf IV & Bora
-
Pare sa nu deschida termostatul nou.