Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. voinea

    Noul motor 1.5 TSI

    continuare la atașamentele din postul anterior (e o limită chiar și la mine pe post cați Mb se pot atașa) 1.5 l direct injection.pdf 4-cylinder direct injection engine (1.5 l engine, 4V, EA.pdf 11-2020-engine-daca-dada-dacb-dpba-dpbe-dpca-dfya-repair-manual-eng.pdf 11-2020-engine-daca-dada-dacb-dpba-dpbe-dpca-dfya-repair-manual-eng.pdf complet4-cylinder direct injection engine 1.5 l engine, EA211.pdf engine-daca-dada-dacb-dpba-dpbe-dpca-1-5-eng.pdf D4B8078C002-1_5_110_kW_TSI_EVO_Engine 08.2019.pdf SSP00016920-Nr__169__1_5_L_TSI_ENGINE.pdf D4B8078C002-1_5_110_kW_TSI_EVO_Engine 08.2019.pdf Karoq-1_5_110_kW_TSI_EVO_Engine.pdf seat-15tsi-dada.pdf
  3. ford sierra tdi

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut, Download link https://wetransfer.com/downloads/22cc032ed1054886bf4874d068b1d0fc20230927054012/b37047283ef2db6ab30b20215015f95820230927054037/39a126 Posibil sa fie prin fisiere si date pentru 1.5tsi-evo2 Acesta are 2 mari diferente fata de evo1(dada/dpca) : separator activ vapori ulei si GPF activ (ca sa fie euro 7) Multumesc! Update by Voinea (edit la postul lui @ford sierra tdi) am pus pe vwforum atasamentele lui deoarece wetransfer expira dupa cateva zile si linkul respectiv devine inutil _pps_555_dvigateli_1_5l_96-110kv_tsi_rus.pdf _pps_658_dvigatel_audi_1_5l_tfsi_ea211_evo_rus.pdf _SSP 118 -Skoda- Le moteur TSI a essence 4 cylindres EA211 EVO.pdf _SSP 169 - Seat- Moteur 1,5l TSI.pdf _SSP 658 Audi moteur TFSI de 1,5l de la gamme EA211evo.pdf 1,5 110 kW TSI EVO Engine.pdf
  4. andreihey

    Servicii și costuri de incarcare

    Azi a fost un update pe iOS, au corectat și adăugat opțiunea “incarca acum”
  5. akon

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Prima afirmație se aplica și în alte domenii😂Legat de inginerii Skoda, daca au calculat tot aia ce , ajunși cu mașina la generația 4 tot necesita banda izolera la ușile spate sa nu mai clentane când torsionează caroseria, lasă-mă să mă îndoiesc . Cine nu mă crede sa fie atent când urcă/coboară o bordura. Concluzia e simpla , eu sunt Pro, tu ești Contra, caz clasic de cerut sfaturi pe forumuri 😂
  6. Today
  7. F l o r i n

    Vw Creafter 2.0 163 cp

    Diagnoza, log in mers, măsurare presiuni, valoare umplere dpf, presiune gaze ieșire, etc...au fost verificate?
  8. Yesterday
  9. Nu e regenerare, am aplicatia Vag Dpf si monitorizez toate regenerarile. Turatia la regenerare este putin mai mare -cca 1100 rot/min, si masina trage altfel la regenerare (este fara AdBlue si injecteaza motorina suplimentar la regenerare)
  10. Vlad48

    Noul motor 1.5 TSI

    Salut! Poti atasa si fisierul pentru 1.5 TSI 96Kw te rog?
  11. zidanne

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    @akon PDG-ul inseamna foarte putin fizic, insa foarte mult psihic. Crezand ca PDG e panaceu universal, este posibil ca cineva sa forteze mai mult decat au calculat inginerii de la Skoda. Si atunci se lasa cu baie de ulei sparta. Deci e cu du-te, vino. Bine, pe O3FL, eu am 17cm standard si suspensie sport. Si juma’ de scut. De PPR.
  12. akon

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Eu o folosesc destul de mult pt pasiunile mele ce includ multe drumuri prin natura si e okish cu suspensia standard dar ar fi mult mai relaxata treaba cu PDG. Sa nu mai zic ca te apropii foarte mult de garda la sol de 17cm ce o au majoritatea Suvuletelor astea pe trending. Am avut PDG pe Octavia 1 si imi amintesc ca atingeam non stop, exact cum descrie @andrei_221, facea balans. Diferenta este totusi ca 1.9tdi avea baia jos + suspensia foarte moale, la O4 e putin diferit, fiind ceva ceva mai ferma.
  13. Xman_ghio

    Sfaturi achizitie Golf 7 SH

    Doar pe cablu. Eu am rezolvat cu un Carlinkit 4.0 si functioneaza wireless, dar la drum lung tot pe cablu il folosesc ca imi mananca destul de multa baterie. Asa ca nu am rezolvat mare lucru 🙂
  14. zidanne

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Bai dar ce “1st world problems” aveti. @ShMan ia-o normala, aia 1.5cm sunt fix pix. Sunt la a doua Octvie fara PDG. Cu prima, am batut Bucegii in lung si in lat. Doar intr-o primavara, pentru a rezolva mici detalii legate de nunta, am facut Trabsbucegii de 16 ori. Cu actuala, cu 225 40 ZR18, ajung cam la doua saptamani pe forestier - ca e Valea Badenilor, ca e pe la Schitu’ lu’ Pahomie, ca e pe drumul de iarna spre Pestera, ca m-am dus pe la Dobresti sau pe la Podul cu florile - masina are jurnal - nu am lovit nimic. In anumite situatii era util AWD… insa daca vrei sa te duci serios pe forestiere, ia un Karoq AWD.
  15. 1Q Andrei

    VW NewBeetle 1.8T 20v 2002 VOTEX

    Arata foarte frumos masina,te urmaresc pentru idei .Poate imi pot da un PM catre un tapiter
  16. BadGrandpa

    Filtru diesel de particule - DPF

    Soot nu conteaza nu te crampona de el, creste la cald ..scade e o valoare estimata/calculata nu este masurata de nimic ,este irelevant, urmareste doar presiunea
  17. DonDonel

    VW NewBeetle 1.8T 20v 2002 VOTEX

    Am rezolvat intr-un final probleme electrice, m-am ambiționat și am făcut un filon nou din față până în spate ca la carte. Și Între timp, am prins și peștișorul auriu Un set de scaune față recaro 2 de audi A3 pe care desigur că nu le las așa, dar revin după retapitare cu alte detalii.
  18. andrei_221

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    nu e solutie ok pentru drumuri forestiere. Cand face putin balans imediat atingi cu scutul de pietre.
  19. ShMan

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    @BFlamer, @Doomy Mulțumesc mult. @akon știu, exact asta ma interesează și pe mine. Trebuie sa schimb masina din dotare si as vrea ceva sa merg si pe drum mai accidentat cu juniorul in natura (a nu se citi offroad extrem, doar drum forestier). Si chiar nu ma atrag deloc SUV-urile.
  20. andrei_221

    Schimbare placute frana spate

    curatare butuci, curatare culise etrieri si ungere cu vaselina speciala, curatare/sablare suporturi etrieri/placute, degresare discuri de frana, etc procedura este complexa si 99.99% din mecanici nu o respecta pentru ca nu au timp si nu sunt motivati. Principiul este merge si asa.... montajul incorect este pricipala cauza a aparitiei problemelor de scartait/ ovalizare/ alte defecte de franare un montaj ca la carte, Eric este maniac pe tema asta.
  21. EEXCALADE

    Schimbare placute frana spate

    “Procedura” nu inseamna demontat placutele cu mana stanga si montat cu imediat cu mana dreapta . Tocmai de asta sunt si probleme dupa . Service-ul poate fi autorizat si de Wolfsburg ,asta are zero importanta . Important e cel care lucreaza la masina !
  22. sasalucy

    Filtru diesel de particule - DPF

    deci ce ai resetat senzorii de presiune diferențială ? și la mine soot measured face figuri ba creste ba scade și ajunge prima la regenerare. Eu am filtru curățat ....regen la un300-400 exterior ...la oraș nu stiu că o folosesc la drum lung
  23. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @quze 10x!
  24. VWliv

    Schimbare placute frana spate

    Bună seara! Am utilizat piese de schimb originale, așa cum am menționat anterior. Nu înțeleg la ce faceți referire când menționați "procedură", dar este important să știți că manopera a fost efectuată într-un service autorizat.
  25. EEXCALADE

    Schimbare placute frana spate

    Pune discuri + placute OE ,respecta procedura si totul o mearga cum trebuie.
  26. VWliv

    Schimbare placute frana spate

    Salutare! A reușit cineva să rezolve această problemă? Doresc să subliniez că am schimbat discurile, plăcuțele și etrierele de pe roțile din spate. Roțile din spate se încing considerabil și nu rămân frânate. La viteză în oraș(60km/h max), se produce un sunet ascuțit.
  27. mirceateodor

    VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)

    Acum luna am gasit si cumparat asta : scaune sport piele. Scaunul dreapta se pare ca luase foc. Planul este ca pe viitor sa inlocuiesc partea de sezut si spatar cu alcantara. Curatate si hidratate arata mai bine.
  28. F l o r i n

    Sfaturi achizitie Golf 7 SH

    Usb A, pe cablu. Vrei wireless, se cumpara modul separat, il bagi in mufa si va merge
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!