Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 12.02.2025 în toate secţiunile

  1. Salutare si La mulți ani! Topicul de azi, pernele de aer și prin ce am trecut cu ele în ultimele luni. Dupa cum ziceam pe forum, in 6 ani de când am pus sistemul de airride, masina s-a comportat exemplar. Problemele au început dupa ce am înlocuit pernele de aer, cele vechi având o vârstă deja și vorba aia, safety first. La scurt timp, pernele pe fata au inceput sa scape aer. A inceput cea din stanga, apoi dreapta. La modul in cateva ore masina nu mai avea aer pe fata. Nu era problema in mers, Airlift (air managementul) stie sa compenseze si sa sesizeze pierderi. Dar parcam undeva sau o lasam peste noapte si cand ma intorceam, masina era cu fata jos. Bun, pe garanție, mi-au trimis alte perne. Dupa au început cele din spate, la fel, altele. Apoi cele din fata din nou, pe rand. Cireașa de pe tort a fost când cea din dreapta fata a început sa scape asa tare încât în 1 minut, masina era stanga fata jos. Oi fi nimerit un lot prost, idk. Erau exact același brand ce îl aveam și înainte (Rubena). Desi am primit de fiecare data alte perne pe garanție, timpul pierdut sa le dai jos sa pui altele te scoate din pepeni, apeleaza la prieteni, blocheaza elevator, ramai fara masina o perioada.. Satul de toate astea am zis ca trebuie sa fac ceva. Ori renunț la airride, ori caut alta soluție. Plus ca de când ne-au chemat înapoi la birou, Skoda a devenit o necesitate, soția folosind masina cealaltă pentru Copii, dus la grădiniță, etc. Cum nu am vrut sa renunț la airride, (deoarece mi se pare o opțiune ideala pentru mine, oferind atat un aspect "stance" când vreau, dar și opțiunea de a ajusta înălțimea dupa necesitati, am zis ca voi cumpara un kit de amortizoare cu perne de fabrica. Adică un amortizor gândit din start cu pernă pe el, nu unul stock modificat cum aveam eu. In 2017 când am pus kitul, opțiunile de genul erau foarte limitate. Dar, după un mic research, am aflat ca s-a dezvoltat foarte mult piata pentru acest segment. Partea proasta este ca s-a dezvoltat mult pentru mașinile noi, nu pentru un Superb din 2002 😂 Cu toate astea, am găsit kit dedicat de la TA-Technix. Știu, auzi Ta-Technix, te gândești ca e varianta low budget. Dar nu e asa când vine vorba de suspensie pe aer. Si asta reflecta și prețul care a fost undeva la 4000 ron doar pentru cele de fata. Aparent fac chestii foarte calitative când vine vorba de suspensie cu perne de aer, lucru ce mi l-au confirmat mai mulți, atat utilizatori, cât și service-uri ce se ocupa cu asa ceva. Momentan am schimbat doar cele de pe fata, pernele din spate având deja ceva timp în care nu am avut probleme deloc. (Pe spate, perna e separata de amortizor la mine) Cum au ajuns, nu am mai avut răbdare și m-am pus pe treaba, în curte. Masina nu era deplasabila datorita pernei dreapta fata care scapa instant. Si stătea deja de o luna... Am avut și ajutor dupa cum vedeți în poze 😁 Bun, ca și feedback, suspensia este foarte comfortabila. Cel puțin la nivelul de mers principal. Merge pe 1 bar mai puțin la același nivel, fata de suspensia stock, deci presiune mai mica pe instalatie. Partea de stabilitate nu am testat-o, decât puțin și e super ok, stabilitate mai buna fata de suspensia stock, dar aici joaca un rol important și air managementul care știe sa compenseze. Foarte mulțumit, rămâne de văzut în timp cum se comporta. Nu mai vreau sa o laud ca pe cealaltă și sa ajung în aceeași situație
    11 points
  2. Sambata mi-am facut niste timp sa mai trag niste fire ca HypeFis-ul nu era complet integrat in masina, si anume: Pinul 4 de la Switch-ul de la faruri, l-am dus pana la un pin din ceasuri (aici am folosit pinul 15 din mufa verde pt ca e liber (la fel si 16 pt cine vrea sa conecteze acolo firul de marsarier) Pin-ul 6 si 9 de la modulul de confort (desi era deja populat - acestea mergeau doar in mufa OBD) asadar ne-am legat cu alte 2 fire torsadate pe acei pini si i-am dus in mufa verde la 8 (CanH) si 9 (CanL). Si amu' e alta treaba. Daca pleci de pe loc si nu ai farurile aprinse, primesti avertizare in bord care se stinge cand aprinzi farurile. (bine, se poate configura si altfel, dar asa mi s-a parut cel mai fain: Always >20kmph). Si amu' vedem toate usile deschise (bine, aici e doar usa soferului, dar imaginea 3D functioneaza pt toate usile si pt haion. Teoretic si pt capota ar trebui, dar nu merge deocamdata - trebuie sa verific switch-ul de la capota. Si acum, avem martori in bord si cu alte info din CCM: dezaburirea + blocarea geamurilor spate. Si cred ca pot implementa si car locked/unlocked. Tot felul de martori aici Dragut? draguuuus, foarte draguuus... Acum testez un alt software More to follow!
    10 points
  3. "Buna ziulica, dRaga pRivitoRule!" (ca sa-l citez pe Gainusa cu accentul rrr-it)! 😄 Nu vreau sa va mai "plictisesc" cu poze din vacanta, cred ca am postat suficient pe paginile precedente, ideea e ca am reusit sa "bifez" Coasta de Azur la volanul "URSULUI" care a "zburat" 5000 km ca si cum nu ar fi fost nimic! 🤭 Am reusit sa fac niste ture de circuit la Monaco, am traversat coasta franceza de la vest la est si invers, in mare parte pe drumul vechi paralel cu Mediterana pentru a admira peisajul. Phaetonul a "despicat" 2 tari de la Nord la Sud (UK-Franta)+ feribot + niste sute de km plimbari aferente pe Riviera Franceza apoi retur, cele 2 tari traversate din nou de la Sud la Nord + feribot, deci mi-am atins obiectivul. Ok, sa va povestesc si un FILM HORROR: Temperaturile au variat de la 12 grade la 34-36 grade, am trecut printr-un ciclon in Franta la intoarcere, cand am plecat din Nisa spre Cannes pe autostrada A8, a plouat mai tare decat a plouat in Anglia timp de 4 ani, n-am mai vazut asa ceva, cu stergatoarele date la maxim, mergeam cu 50 km/h pe autostrada, incercand sa imi iau punct de reper stopurile de ceata al unui tir din fata mea, noaptea, vizibilitate aproximativ 20 de metri. Masinile s-au oprit in benzinarie, chiar si un Cayenne si un Q7 cu care mergeam in coloana si care m-au depasit la un moment dat, la fel si tirurile, inclusiv curajosul sofer profesionist de tir dupa care ma tineam s-a oprit, a renuntat lupta cu natura! Sotia spunea sa ne oprim si noi, insa nu aveam de gand sa dorm intr-o benzinarie. A plouat atat de tare incat in 20 de minute, in momentul in care fulgera, vedeai toata autostrada acoperita de apa. Erai inconjurat de apa in toate directiile. Nivelul a crescut pana la praguri, am hotarat sa ridic masina din perne la maxim si sa continui drumul, incet, cat sa reusesc sa trec de "URGIE" si sa dorm in patul de la hotel sau cel putin asa speram.🙄 Nu cred ca am fost atat de speriat niciodata in viata mea la volan in cei peste 21 de ani de condus si peste 1.5 milioane de km! Nici cand m-am dat peste cap cu masina, fiind tinerel, dar aia e alta poveste! 😄 Pe nevastamea a luato plansul la un moment dat pentru ca abia ne mai auzeam in masina de la zgomotul ploii care lovea caroseria si parbrizul, ori in Phaeton abia daca auzi ceva de afara in mod normal la cat de bine e antifonat. Intuneric bezna, eh, nu mai traversasem un ciclon pana acum. Autostrada nu se vedea, mergeam printr-o "mare de apa", m-am orientat dupa parapetul metalic din lateral, ca sa merg drept paralel, sa urmez banda autostrazii, am pastrat viteza de 50 km/h, gandindu-ma ca daca cedeaza ceva pe partea electrica si masina se va opri, vom ramane sinistrati in mijlocul apei. Am hotarat totusi sa imi continui drumul, pana la urma, oricum era prea tarziu sa renunt, trecusem de benzinarie, urmatoarea era la peste 20 de km, ma gandeam ca au si francezii elicoptere si barci, va veni cineva sa ne salveze in caz de nevoie, nu e problema! 😄 Botul masinii facea valuri, in lumina farurilor nu se vedea decat apa, la un moment dat imi aduc aminte ca incepeam sa rostesc in gand "Tatal Nostru" concentrat sa merg drept. Dupa 20 de minute de chin, autostrada a inceput "sa urce", nivelul apei incepea sa scada, urma un deal mare si ma gandeam la ce urma sa ma astepte la coborare. Incepeam sa imi fac "filme" in cap, nu mai era nici o masina pe autostrada, toata lumea se oprise, doar EU, "BATMAN BATMAN"! Dupa ce am inceput coborarea, ploaia a scazut in intensitate, dupa 10 km nu mai ploua deloc, era totul uscat, pot sa spun ca Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunea, timp de inca o ora (100 km) nu am scos nici un cuvant nici eu nici sotia, am ajuns la hotel, am dat drumul la TV si ne uitam ca Marsilia era sub ape, morti, raniti, poduri daramate de ape, tot orasul sub apa, sinistrati, oameni fara locuinte etc etc. CICLON a fost termenul folosit de autoritati! De asta l-am mentionat si eu. Inca eram socati! La hotel era inca liniste, ne-am pus la somn, dar "ciclonul" isi facuse aparitia si la hotel dupa vreo jumatate de ora, "ne-a prins" din urma, a plouat infernal inca 2 ore, niste palmieri rupti, apa pe strazi, acelasi scenariu de cosmar, dar macar eram in pat, nu in masina intr-o benzinarie. Am dormit ca un bebelus, a 2-a zi "ne-am amuzat" de experienta, vorba vine! Inca ma trec fiori cand ma gadesc ce am trait! Familia ne-a sunat in urmatoarea zi sa intrebe "ce si cum" auzind tot felu' de la stiri. Urmatoarea zi a fost "de vara", normala, autoritatile au strans "pagubele" rapid, ca si cand nimic nu se intamplase. Totul uscat! Nu platesc taxe degeaba nici francezii! ❤️ Ce sa zic? Am fost prost, trebuia sa ma opresc probabil, la fel ca ceilalti participanti la trafic, iar acum cand ma gandesc la situatie si judec "la calm" parca imi pare rau ca am continuat drumul. Ce se intampla daca se oprea masina? Nu stiu. 🙃 Sotia ma cearta si acum si imi spune ca am fost inconstient, eu doar apreciez calitatile acestui UBER-SALOON care si-a facut datoria! Am prins si mai mare drag de el si il apreciez si mai mult! ❤️ Probabil ca adrenalina a gandit in locul meu, cert e ca am testat Phaetonul mai mult decat l-au testat oamenii lui Piech in fabrica, cel putin cand vine vorba de condus prin URGIE! Masina e TANC, fiind atat de masiva a trecut prin vant si ploaie extrema fara probleme, n-a intrat nici macar o picatura de apa in interior, totul este inchis ermetic, am scos covorasele, am atins mocheta peste tot, am verificat portbagajul, NIMIC! Nu a "sughitat" nici macar o secunda. A rezistat cu brio la furia naturii, la temperaturile variate si ne-a adus acasa in maxim de confort si siguranta. Sa nu uitam ca vorbim totusi de o masina de 14 ani? In fine! 😉 Am facut 20 000 km fara nici cea mai mica problema. Acum are 110 000 km, este folosita zilnic, indiferent de vreme! Ne apropiem de 2 ani de relatie. Vecinu' inca nu a scos Cayenne-ul cel nou din service, am inteles ca dureaza reparatia, inca nu i-au dat de cap in totalitate si sunt multe piese inca pe drum, s-au tot schimbat anumite componente fara rezultat pozitiv, masina e inca pe "butuci". Se foloseste in continuare de Macanul "Turbo" nou electric dat la schimb. Nu-l plang eu pe vecinul, mai are 2 Porsche, se descurca, nu merge pe jos, asta-i clar! 😄 C'est la Vie! 🤗
    10 points
  4. Am ajuns la 66000 km Apoi m-a prins iarna pe la Braila si am venit spre Constanta pe niste drumuri "minunate". Cand ninge e bine sa nu tranzitezi Dobrogea, e groaznic la intretinere drunuri. Anvelopele s-au comportat foarte bine, cumulat cu adaptarea vitezei la conditiile de drum nu am avut deloc emotii. Sunt multumit de alegere mai ales in ideea in care vineri au fost +10°C iar duminica am venit pe -5°C Masina dupa 200km: Si pentru prima data anul acesta am folosit protectiile acestea foarte utile mai ales dimineata cand te bucuri de ele. Intre timp am primit la munca o masina noua(Caddy 2025) cu multe optiuni peste masina personala si imi plac toate. Dupa ultiemele "vesti" se pare ca octavia ramane mica si incep sa ma gandesc pentru prima data la Superb Combi. Bine, nu in viitorul imediat apropiat dar asa incepe totul, de la un gand :).
    9 points
  5. Vacanta de iarna . Si anul asta tot la Jasna ( BIELA PÚŤ ) Vremea a fost super ,partiile de top ,masina sa comportat impecabil.
    7 points
  6. Dupa ultimul drum la Rarau am sesizat un viuet la aprox 45 km/h care disparea si aparea iar la 80 km/h. Masina avand multe lucturi care se invart am urcat-o pe un elevatort la un amic ,accelerat pana la 45km/h in timp ce eu cu un stetoscop am verificat tot ,de la rulmenti ,grup ,rulment cargan ,cutie.....si asa am gasit vinovatul ,rulmentul spate dreapta. I-am inlocuit pe toti patru. (fata si spate) Am comandat rulmenti FAG dupa codul de Porsche si am primit rulmenti OE Porsche . Rulmentii fata si spate sunt identici. Inlocuirea nu e foarte dificila avand sculele potrivite.
    7 points
  7. Oricum si XC90 va face probleme doar dupa ce il cumperi
    6 points
  8. Astazi a venit timpul pentru o noua revizie, la 118.000 Km, ocazie cu care s-au facut urmatoarele operatiuni: - inlocuire valva PCV (operatiune preventiva) - schimb bujii - placute frana fata - ulei motor - montaj dog bone Powerflex
    5 points
  9. no, sa pun si eu niste poze, pt ca Duminica am vrut neaparat sa le pun. Dupa un polish la sticla de la ceasuri. Welcome aboard! Si-amu, cum arata. Volkswagen Airllines cu acest mic pui de "feto" (Phaeton). Sii.... cred ca trebuie sa mai vad prin codare pe acolo, ca viteza citita de ABS e diferita fata de cea din ceasuri. Pe ceasuri arata cu 3-4 km mai mult decat pe ABS. Din moment ce viteza citita de ceasuri e cea din ABS, acul ar trebui sa indice acea viteza, nu? banuiesc. Vedem. Si... extra cu ce sa ma joc: Motor CAN sniffer. CAN data: Diagnoza merge bine. Un pui de VCDS acolo: Measuring blocks, Fault codes, erase fault codes. Si dupa ce opresti motorul, ramane asa pt cateva secunde. Ca la alea noi. Deci, Golf 4 cu apucaturi de Golf 7? Cand am timp sper sa imi fac propriul skin. Pana atunci, ma bucur de ce avem aici. Drumuri bune!
    5 points
  10. Foarte bun acest DIY, am montat si eu de curand pe Passat AllTrack 2023, modulul l-am montat sub bara spate dreapta, in suport dedicat pentru masina, si am intrat cu firele pe langa cele existente, apoi am traversat portbagajul spre stanga masinii si am ajuns cu firele pana la mufele de conexiune de la baza stalpului A, unde m-am legat de can extended si de un fir ce avea alimentare de la KL30, am preferat sa ma leg de cel de la goarna de alarma. Altfel trebuia sa mai trag fir pana in panoul de sigurante. https://www.drive2.ru/b/561466438431277491/ de aici puteți downloada un programel cu care să generați acel xml pentru ce presiuni doriți să fie în anvelope cat și pentru dimensiunile lor.
    5 points
  11. Salutare, Mai in gluma, mai in serios, incepuse sa infloreasca ideea de a lua inca o masina care sa fie "mai mica si mai economa" decat cea pe care o aveam deja. De pe la sfarsitul anului trecut nu mai am masina de munca iar masina personala, un W221 din 2006 nu este chiar cea mai buna optiune cand vine vorba de drumuri scurte cum ar fi 6km dus-intors pana la gradi. In afara nu ma plang, este superba, insa in oras nu prea. Cum nu sunt neaparat adeptul masinilor noi, m-am gandit la ceva mai vechi dar care sa bifeze cateva optiuni: - sa fie in 4 usi, mica dar totusi suficient de incapatoare sa ne putem plimba ok 2 adulti si un copil; - sa consume putin, nu doar mai putin decat Mercedesul ci semnificativ mai putin; - sa aiba ceva dotari - sa nu aiba deloc rugina sau cat mai putina (nu-mi place sa le vad ruginite sau sa trebuiasca sa bag bani in vopsit) - SA-MI PLACA (nu doar sa ma duca din A in B)! Am mai avut 2 A2-uri in trecut (diesel si benzina) si cred ca mi-au ramas cumva la suflet. Ceva in mine imi spunea sa imi iau tot un A2. Martea trecuta am zburat la Leipzig si de acolo a inceput aventura...Am fost sa vad un A2 1.2TDI automat (proprietar neampt) care nu mi-a placut si deja lucrurile incepeau sa se complice pt ca imi planificasem sa ma intorc la volan in Romania. Marti seara am calatorit cu trenul spre Hamburg ca sa vad o Meriva 2011 cu o groaza de dotari (mai am o Meriva in familie si cumva imi place spatiul interior). In aparenta mi-a placut, am dat un avans si am stabilit sa ne vedem a2a zi dim ca sa mergem la acte, numere etc. Am observat totusi ca schimbatorul se misca aiurea atunci cand era in treapta a1a si plecam de pe loc, nu am dat prea mare importanta dar cand am ajuns la hotel m-am documentat putin si nu e chiar ok, e netu plin de povesti. A2a zi m-am intalnit cu vanzatorul (dealer arab din Kosovo, cel putin asa se declara) si s-a lasat cu putin scandal. L-am citit si voia sa ma faca si de bani. Am lasat Meriva si avansul acolo si am plecat de la vanzator. M-am trezit la o periferie, habar nu aveam pe unde sunt si ce urmeaza sa fac In ziua precedenta, dupa ce stabilisem deja sa calatoresc spre Hamburg sa vad Meriva, ma sunase o batranica nemtoaica de 36 ani careia ii dadusem eu mesaj ca sunt interesat de masina ei (cea din titlu) dar initial nu a vrut sa se "complice" cu vanzarea catre export. Probabil s-a mai gandit si m-a sunat sa vada daca mai sunt interesat. Cum deja eram in tren spre Hamburg, am incercat sa o tin in standby in caz ca ceva merge rau cu Meriva...si a mers. Revenind la ce am facut dupa ce am plecat de la Meriva, am sunat-o pe doamna neamt si usor usor am stabilit o intalnire pt ziua urmatoare (joi). Am rugat-o sa se intereseze daca putem scoate nr rosii a2a zi de dim pt ca altel s-ar fi complicat si mai tare sederea mea in Germania. S-a interesat, se poate, totul suna bine. Am calatorit iar ore intregi cu trenul (schimbat tren de multe ori etc), m-am intalnit miercuri seara cu ea ca sa vad masina si a fost dragoste la prima vedere (la Audi ma refer). A2a zi de dim mers la acte si pe la 10 dim plecam inapoi spre Romania. Sper ca nu v-am plictisit cu povestioara si ca am fost cat de cat coerent. Revenind la masina, este un A2 1.4 TDI din 2004 75cp Akoya Silver cu destule dotari pt un A2: - tempomat, computer bord mare, scaune incalzite, climatronic, Audi Concert, navigatie, interior negru, airbaguri extra si probabil si altele. Mi-a placut ca pare intreaga, nu vad nimic rupt. Am primit 2 chei, 2 seturi de roti (aliaj de Audi A3) si cu capacele originale, dosar cu toate facturile, covorasele originale, mapa originala cu toata documentatia masinii, kitul de urgenta original. Trusa de scule intreaga etc. Totul pare la locul sau. TUV era facut in noiembrie 2024. Consumul pana acasa a fost de 5.1 cu tempomatul pe autostrazi la 130. Nu este totusi perfecta, nici nu ma asteptam. I-am comandat kit distributie INA cu pompa apa, bucse stabilizatoare FEBI si bielete antiruliu Lemforder (bucsele fac zgomot iar bieletele erau schimbate anul trecut dar sunt ieftine si am zis sa le iau si pe astea sa fie), uleiul si toate filtrele. Urmeaza pe sapt viit sa le schimb. Vineri am ajuns rupt acasa dupa 24 ore de condus dar sambata am tras si o fuga la mare ca sa arat familiei ce poate noul bolid E destul de nervoasa jucaria, cred ca are in jur de 850kg. Las si cateva poze, nu este foarte curat interiorul, proprietarii sunt mari iubitori de caini...Insa nu este nimic rupt inauntru. Apropo, mai aveau un A2 in familie. Las si poza de la batranica de 36 ani din curte. Probabil in poze pare putin mai patat decat in realitate. O sa il spal cu un Karcher. Multi mi-au zis ca nu sunt ok pt ca dau banii pe un A2 in 2025...pt mine este o intreaga experienta si nu doar o masina (stiti si voi probabil istoria A2, ca e facut din aluminiu etc) si iubesc fiecare mm la masina asta Sper sa se dovedeasca si o alegere buna dpdv financiar. Multumesc si o zi linistita la toata lumea.
    4 points
  12. Cand ai nevoie sa suni dupa platforma 😄:
    4 points
  13. Eram ironic Cauza principala e calitatea slaba a asfaltarii , s-a vazut acum mai clar ca oricand cu cele doua judete pe acelasi drum , au trecut aceleasi masini in aceeasi zi Credeti ca ei nu vad ? Asa iese la iveala prostia si hotia , ne iau acum cu explicatii de scoala generala ca sa ne uitam in alta parte Doar ca se vede prea bine
    4 points
  14. Stiu ca Formentor nu e Leon dar dupa ce am condus deja 25000km un Formentor MY2024 1.5TSI DPCA DSG si 36000km un Golf 8 Style MY2022 1.5TSI 96kW DPBA 6MT am niste remarci: 1. per total Golful e mai bine insonorizat. Motorul chiar daca e cu ciclu Miller nu e asa galagios ca si la Formentor, cu toate ca stai mai departe de motor in Formentor. Zgomotul de rulaj e mai pronuntat la Formentor si asta probabil din cauza rotilor de 245 plus a formei masinii care lasa aerul sa faca mai mult zgomot. 2. Calitatea asamblarii e mai buna la Golf. In Formentor am greieri in multe locuri incepand cu borna 3000km, in timp ce la Golf am avut probleme doar la hayonul stricat de cei din reprezentanta. Apoi per total mai difera dotarile chiar daca ambele is destul de dotate. Per total in Formentor lipsesc: 1. Airbag-uri laterale spate, nici nu era optiune macar. 2. Claxon bitonal. Practic umbli cu o goarna dupa tine. Si aici iti dai seama ca Goful e mai bine insonorizat. Cand claxonezi zici ca ai claxonul cu tine in habitaclu. 3. Senzor lichid de parbriz. Bine, el de fapt e acolo, dar nu are cablaj chiar daca pachetul de iarna e pe masina. 4. Captuseala in buzunarele de la usi nu e. 5. Locuri incalzite spate. Lipseste optiunea cu desavarsire. Pentru sotie era bine sa fie acolo Din ce vad la Golf 8.5 poti avea incalzire in bancheta doar impreuna cu incalzirea stationara. 6. Isofix-ul e acolo, dar e la fel ca la Dacie. Trebuie sa rupi tesatura ca sa-ti faci loc. Era mai fain cu capac ca la Skoda sau chiar cu clapeta ca la Golf. Dar nah, Formentor nu e masina de familie neaparat. 7. Easy entry. Dar l-am activat cu OBD11. Pe mine ma ajuta pentru ca pozitia de condus in Formentor e ca in BMW, si poate stau prea aproape de volan. Volan care deja e zgariat in partea de jos fie de mine fie de sotie. 8. Doar covorasul soferului e cu sistem de prindere 9. Centuri reglabile pe înaltime. Mare economie au facut cu asta. 10. Indiferent ce nivel de incalzire setezi in scaune si volan, eventual ajungi sa fie foarte calde, volanul poate chiar arde. In Golf sistemul e foarte ok calibrat. 11. Oglinda sofer convexa. 12. Nu are iluminat ambiental spate. 13. Sezutul soferului nu e reglabil. Chiar daca am scaunele sport electrice si incalzite. Majoritatea lipsurilor de mai sus probabil nu deranjeaza pe nimeni. Eu le-am trecut aici in caz ca cineva poate chiar e interesat de ele. Si cu siguranta mai sunt si altele. Din pacate nu am facut atunci un test drive cu un Leon. Dar din reprezentanta cel putin interiorul parea la fel dar usile de exemplu pareau ca au chedare mai de calitate, ca la Golf, in timp ce la Formentor usile suna a gol ca la Skoda Octavia 3 de noua.
    4 points
  15. Am mai adaugat vreo mie si ceva de km, cu ocazia 14 februarie (doar pretext), unde altundeva, decat tot pe drumurile din Ardeal Targu Mures, Reghin, Toplita, Sovata, Odorheiu Secuiesc etc. Ales pe unde a fost posibil drumuri alternative rutelor principale, nu am fost dezamagiti nici de data asta. In Targu Mures Palatul si turnul primariei merita toti banii si timpul de vizitare, Toplita e amarat rau, dar exista o cascada cu apa termala cel putin interesanta, in sovata fusesem acum 15 ani si am gasit-o destul de schimbata, relativ in bine... si Odorheiul suprinzator de dichisit in zona veche centrala. Zapada doar vineri spre sambata - si am prins inceputul zapacelii din sus duminica noaptea - de la Valeni am mers doar pe zapada. Am prins cea mai joasa temperatura de anul asta pe la pasul Bucin (-8) constatand ca termostatul nu este chiar atat de praf cum parea Luminile sunt extraordinare, si la un control de rutina la ora 21 sabata seara somewhere in Harghita, politistului nu i s-a parut nimic suspicios. In rest nimic de reprosat (sper sa nu cobesc, anul asta implineste 24 de ani)
    4 points
  16. Buyback si direct A8 🤣
    4 points
  17. Siii, am facut ce am facut si avem acum 99% din ce mi-am dorit in materie de software: In loc de D, S, 1->6 acum arata ca la masinile noi D1, D2, D3, D4, D5, D6. S1, S2, S3, S4, S5, S6 M1, M2, M3, M4, M5, M? (deaia e doar 99%) - Lucram sa facem si asta complet functionala. Nu ca as sta eu in M6 prea des, daaaar, sa fie totul functional acolo. eee? Alta viata, nu? Amu' dintr-o singura privire, stiu in ce treapta e masina (D sau S, ca la M era usor si inainte) trebuie sa ma apuc si sa imi fac propriul skin, mai simplist si mai organizat un pic, dar nu mi-am facut timp deloc inca sa il fac.
    3 points
  18. Vin vremuri grele, te poti deplasa cu Golf/Octavia de 115/150 CP la ~ 25.000 de euro, nu mai arunca multi o sacosa de bani pe o electrica.
    3 points
  19. De ceva timp nu am mai activat aici,dar suntem împreună!
    3 points
  20. Am fost o saptamana pe la munte, la Fundata si imprejurimi pentru relaxare si scos junior la zapada. Am urcat cu masina pana la 1237m Bineinteles ca am prins zapada serioasa si am testat cu succes anvelopele: ma declar multumit si am scapat de griji, franare la zero, plecare din rampa etc. Pe drum am ajuns si la 67000km: Am facut si putin offroad(ma bucur ca am PDG) pe drumuri usor dezghetate in timpul pranzului si am resuit sa pun noroi inclusiv pe antena GPS O plimbare pana in Poiana Brasov s-a lasat cu un consum de diesel Iar consumul din fata blocului inapoi in fata blocului a fost:
    3 points
  21. Mie mi se pare genial regimul ACT iar dupa 67000km tot acelasi motor as alege la configurare.
    3 points
  22. Pe principiul: ”Nu e Volgă dar e neagră, nu mi-au dat-o, mi-au luat-o!” și cum în Craiova nu e Seat, am ales Nurvil Vâlcea (cu toate că am avut de la alții oferte mai bune la fix aceeași configurație), azi am dat avans și am timp de livrare 16-20 săptămâni. Domnul de acolo mi-a mai promis că, dacă apare rabla, mă înscrie (personal nu cred că prind). Aș avea Golful 4 de dat, vedem ce/dacă iese. Am făcut azi DT cu Formentor de 150 cai dar DT-ul îl consider neconcludent, sunt diferențe mari față de Leonul ales de mine. Singurul ”ce” pe care-l am pe suflet este că am cumpărat pielea ursului din pădure (adică eu nu știu cum arată ”pe viu” un Seat Leon, aveau doar Cupra Leon in showroom) dar sunt sătul de teste, teste, teste... cu diferite mașini, dar NU mașina pe care urma să o achiziționez. Am ales Leon, dintr-un singur considerent: financiar. A fost cu cca 2500E mai ieftină ca Golf (ținta mea din acest an) echipat identic. Vedem când vine dacă am făcut o alegere corectă sau ba și vă țin la curent cu evoluția ulterioară... În drum spre casă mi-am amintit un aspect: am uitat să scot semnătura aia Leon de pe haion (trebuia bifată o opțiune), sper să fie singurul neajuns.
    3 points
  23. O data cu prima zapada am zis sa testez putin tractiunea la Macan. Am iesit putin pe un drum lateral si am ramas placut surprins de modul cum se comporta pe zapada (un strat destul de mare).
    3 points
  24. Parerea mea este ca nu se misca la fel. Am intrebat un dealer ce parere are de acest motor, si a zis ca are aceiasi dinamica cu cel de 150 CP. Personal nu cred acest lucru: daca ne uitam in fisa tehnica, un Golf 8 1.5 eTSI DSG 150 CP prinde 100km/h in 8.4 secunde, iar Golf 8 1.5 TSI DSG 115 CP prinde 100km/h in 9.9 secunde. Este o diferenta de 1.5 secunde la dinamica, nu au cum sa se miste la fel, orice ar spune dealerii.
    3 points
  25. Da,seria de aberatii de la “specialisti” continua. Trebuie sa mergem pe jos 50 de ani ca sa compenseze chimicalele aruncate in aer de razboaiele actuale .
    3 points
  26. Ce va mai place Mai adaug aici: Ieri am fost pana in oras sa cumpar diverse, am pus Spotify din meniul masinii (nu din AA), si a mers doar pana la prima oprire. Dupa ce m'am urcat iar in masina, a ramas blocat in "loading media". Chiar si dupa alte cateva opriri, tot asa s'a manifestat. Aseara am luat iar masina si cand am pornit, mi'a aparut in bord ceva eroare la partea audio a senzorilor de parcare. Adica ei functionau, se vedeau pe ecran, dar nu se mai auzeau avertizarile acustice. Nu ma intelegeti gresit, de fiecare data cand apar problemele astea o dau un pic in sport plus si uit de toate. Pe parte tehnica, masina e superba, e o minune inginereasca. Dar pe parte de software are mai multe toane decat o femeie in perioada aia a lunii..
    3 points
  27. Dacă nu ar funcționa sub 5 grade am merge toată iarna cu mașinile aburite, când e umed afară. Verifici apăsând butonul fizic de dezaburire rapidă. Sau pui pe AUTO, dezactivezi AC din iconița de pe display, apoi îl repornești. Plus că (dacă ai muzica oprită) se aude compresorul cum pornește.
    3 points
  28. Next: coloana cu reglaj electric 🤦
    2 points
  29. Desigur, între timp lucrurile s-au mai schimbat un pic. Prețul de pornire este 34.415 euro cu TVA și sunt disponibile 4 niveluri de echipare: - Base (doar tracțiune față): 2.0 TDI 122 CP, 1.5 eTSI 150 CP și 1.5 TSI PHEV 204 CP - Business (doar tracțiune față): 2.0 TDI 122/150 CP, 1.5 eTSI 150 CP, 2.0 TSI 204 CP, 1.5 TSI PHEV 204 CP - Elegance: 2.0 TDI 150 CP, 2.0 TDI 193 CP 4x4, 1.5 TSI PHEV 204 CP - R-Line: 2.0 TDI 193 CP 4x4, 2.0 TSI 265 CP 4x4, 1.5 TSI PHEV 272 CP Toate vin cu cutie DSG cu 7 trepte, cu excepția variantelor PHEV, care au cutie DSG cu 6 trepte. Am atașat și o listă cu date tehnice. Eu am dat ieri comandă pentru un VW Passat 2.0 TSI 204 CP în echiparea Business (alb) cu câteva opționale: jante Bologna negre 7,5Jx17, pachet acustic, pachet IQ Drive, pachet piele/piele ecologică Varenna, sistem audio Harman Kardon și volan încălzit. Termen de livrare: circa 6 luni. Date_tehnice_Passat.pdf
    2 points
  30. Sa dam startul pentru 2025
    2 points
  31. Fara piata din China (care reprezenta aprox 40% din vanzari ) nimic nu e pozitiv la vw .
    2 points
  32. Salut, azi am fost pe la o reprezentanță Skoda in București.. aveau expuse înăuntru toate cele trei niveluri de echipare pe Kodiaq, RS, Sportline si Selection. Faine toate! (Modelul Selection cu tapiteria standard are doar o singura "trapă culisantă" la consola centrală in loc de două.) În vorbă cu un dealer, mi-a spus ca modelele comandate cu trapă sau/și cu cârlig au un termen de livrare un pic mai mare decat cele fara aceste optiuni.. In rest, zicea ca in luna martie vine o transa maricica cu masini.. poate ne mai linisteste pe cate unii dintre noi
    2 points
  33. Eu am avut Dogbone powerflex pe Golful actual si l-am dat jos cu prima ocazie in curte transmitea vibratii muult prea mult si am renuntat....
    2 points
  34. Practic daca te dai cu parfum prea tare masina nu mai porneste. Parfumul contine alcool Parfum! Vor aparea anunturi ca si alea: fac dpf off, egr off, start stop off😁. Tot la ideea ca golf 4 e cea mai buna masina ajung.
    2 points
  35. Sa fie intr-un ceas bun! La final de Ianuarie am comandat si eu, gasisem chiar si culoarea Desire Red in configurator insa zilele astea m-a sunat dealer-ul sa-mi transmita ca vopseaua e indisponibila temporar la fabrica. Si pentru a nu risca sa pierd Rabla, am ales si eu Fiord Blue. Plus ca era 1000 euro aproape. In concluzie, am luat masina aproape identica cu a ta, doar ca varianta Sportstourer 115cp, fara parck asist, cockpit digital si pachet iarna la acelasi pret, 21100 euro. Pe mine m-a interesat spatiul, fiind masina de familie. Am vazut Seat Leon ST la dealer exact culoarea Fiord Blue. Au si Cupra Leon, am avut posibilitatea sa le compar. In afara de elementele exterioare de design (bara fata, jante) si volan si scaune, e aceeasi masina, motorizari identice, infotainment identic. Desi Cupra Leon avea 150cp iar Leon avea 115cp, ambele aveau punte chioara fara brate pe spate, asta desi citisem pe forum ca variantele de la 150cp ar avea brate pe spate. Dar cum am mers fara suspensie independenta pana acum, cred ca e moft pentru mine. Am trecut pe la Skoda azi sa testez un pic timoneria cutiei manuale pe un Scala si l-am rugat pe dealer sa-mi faca o oferta pentru Octavia, in aceeasi parametri de optionale si motorizare, Skoda Octavia 115cp Manuala era 25450 (reducere de 1800 euro doar pentru motorizarea 150cp si masina iesea undeva la 26300). Si asta fara climatronic pe 3 zone. Deci pana nu se scumpeste (si urmeaza sa scumpeasca,Seat e singurul brand din familia VAG care nu a urcat inca preturile in ultima jumatate de an), consider ca Leon-ul este best buy. Am ceva emotii pentru combinatia caroserie ST si motorul de 115cp, insa vin de pe o masina de 86cp ce era cu 280kg mai usoara, deci tot pe acolo ar fi. Am facut test drive si la hyundai I30, motorul 1.5 tgdi 140 cp pe un hatchback, se conduce superb. Insa e 23800 euro. Spatiu interior mult mai mic. Insa e tot turbo, eu fiind atras de motorul aspirat de 96cp. Insa 96 cp pe varianta Wagon.... Scaunele mult mai bune la hyundai comparativ cu astea basic de pe Leon. Am discutat cu dealer-ul si despre revizii. Interval variabil Recomandare schimbat filtre polen si aer la 1 an. Aici sunt de acord cu ei, mult praf la noi. Prima revizie la 2 ani / 30000 km (cand spune masina) - Schimb ulei La 3 ani si din an in an dupa - Obligatoriu verificare periodica (nu vorbesc de ITP, ci de inspectie vizuala dupa lista producator) - Nu se face, se pierde extragarantia. Din nou revizie la inca 2ani / 30000 km (cand spune masina). Eu personal ma gandesc sa optez pentru interval fix la revizie. Motoarele astea sunt mai sensibile, e mai ieftin un schimb de ulei decat eventualele probleme datorate lipsei de lubrifiere / lubrifieri deficitare.
    2 points
  36. abia astept sa iasa din garantie, sa scot ACT/COD, e cel mai de cacao "feature" inventat sunt sanse mari sa distruga volant (ca ea preia toate vibratiile ca sa protejeze motorul si cutia)
    2 points
  37. Vaaai, aceste cuvinte ne doare. Cum sa dai golful la rabla?
    2 points
  38. Am fost intr-o mică excursie și când ne-am întors in țară, am luat și balena la Galați. Am plecat de la 23°C și ne-am întors pe -5°C și zăpadă. 😁 Aveam programată schimbarea distribuției și revizia de un an, plus verificare zgomote stânga față, dar mai ales depistarea cauzei pentru care s-a descarcat bateria de 2-3 ori! E adevărat că se răcise mult față de cand aveam mașina, dar totuși nu parea doar o baterie descărcată de frig si nefolosire mașinii câteva zile. Am vorbit cu colegul de la care am luat mașina iar el nu pățise așa ceva și ținând cont că bateria fusese schimbata în urmă cu doi ani, clar era ceva de la ce am adăugat eu, de când luasem mașina. În plus, de când s-a răcit, la pornire făcea foarte urât un injector, am bănuit eu. Mașina tremura și nu se accelera peste 2000rpm, până se încălzea motorul puțin, după care toate dispăreau și motorul funcționa normal. O dată ajunși la Galați, am lăsat mașina mecanicului și am plecat acasă. Am schimbat distribuția cu tot cu pompă, optând pentru un kit Hepu inclusiv pompa de apă și curea Contitech. Cureaua originală nu prezenta uzură mare, dar începeau să se vadă fisuri. La revizie am mers pe Mobil 1 si filtre Mann, pe care le folosesc la toate mașinile mele de ceva ani. Bun... mergând mai departe la verificsrea zgomotelor și știind ce schimbasem ultima dată, mecanicul a verificat flanșa de la amortizor, care în urma accidentului și schimbării amortizorului, NU fusese schimbată!!! Niste ordinari, care au trecut pe factură piese și le-au pus tot pe alea vechi. După înlocuire, zgomotele au dispărut, nu se mai aud pocnituri la trecerea peste denivelări. Totodată pe parcursul acestei operațiuni a observat că senzorul de autoleveling de pe față este rupt (nu știu dacă tot în urmă accidentului și l-au lăsat așa sau doar din cauza uzurii) și a fost schimbat și acesta cu unul nou. În următoarea zi am luat mașina și am mers la @Mihai.Nechiforpentru a identifica consumatorul misterios. La verificarea cu multimetrul, consumul era de 0.35A, de peste 11 ori mai mare decât cel normal. A verificat circuitele și consumul a dispărut după ce a scos siguranța radio-ului. Am scos radio-ul și i-a venit ideea să deconecteze alimentarea camerei de mers înapoi. La reverificare cu multimetru am obținut valoarea normală, așa că am schimbat alimentarea camerei pentru contact și cam asta a fost cu "hoțul de curent". Ajuns acasă, l-am sunat pe domnul care recondiționeaza injectoare la Mărăcineni, județul Buzău și în urmă convorbirii telefonice mi-a spus că "asta e boala lor, bat la rece, iar după ce se încălzesc funcționează ok" și că "nu recondiționeaza acest tip de injector întrucât nu are piese de schimb". L-am întrebat dacă mai are rost să caut pe altcineva să îl recondiționez sau să-l schimb și mi-a recomandat să-l schimb chiar dacă se va "găsi unul care să ți-l facă". I-am mulțumit pentru franchețe și am revenit la mecanic, unde am lăsat mașina pentru înlocuirea injectorului nr. 2, în următoarea zi. La -7°C, a doua zi, a pornit-o și motorul parcă mergea în 3 pistoane, valorile pe injectoare fiind cele de mai jos. Discutând cu mecanicul prețul injectorului și constatând că intre cel nou Bosch si cel recondiționat (din fabrică) cu piesă la schimb, este o diferență destul de mică, l-am achiziționat pe cel nou. Azi am luat mașina din service, după ce fusese pornită și ieri și nu mai apăruseră probleme. La -5°C, a pornit la sfert, fără zgomote suspecte, fără bătaie la injector, doar un motor diesel normal. Valorile de injecție păreau ok, așa că am plecat spre casă și mașina se comportă, din nou, cum ar trebui. Acum il aștept pe utilizatorul principal să vină și să-l ia pe STeVe acasă la el! 😁 Drumuri bune tuturor și căscați ochii prin service-uri sau veti căsca portofelul, pentru că, din păcate, mai există oameni care profită de neatenția sau necunoașterea altora, chiar dacă au fost plătiți să nu o facă, bucurându-se pentru câteva sute de lei...
    2 points
  39. eu cred ca ar trebui sa fie fix invers,vara km mai multi intre regenerari fata de iarna,deoarece componentele ajung mai repede la temp optima de functinare.
    2 points
  40. Salutare, Si eu am o comanda "pe rol", lansata in 02.10.2024, cand am platit si avansul pt punere in productie. Configuratie Selection, 2.0 TDI DSG 4x4, cu "de toate" pe ea... Inafara de panoramic si ledurile din grila fata, am bifat tot, ca si pachete si, de asemenea , ca si optionale( sirocou, cârlig remorcare,etc) Termenul de livrare din contract: 22-24 saptamani. In urma cu putin timp am primit confirmarea de la vanzator ca masina are serie de sasiu alocata si se va produce ( in sfarsit !!!, lunga asteptarea...) in saptamana 10 ( 03.03.2025-07.03.2025). Am primit asigurari ca mi se va livra pana la sfarsitul lui martie ( s-ar respecta, astfel, intocmai, termenul din contract)
    2 points
  41. Mulțumesc frumos dar merg pe principiul nu mașini cu F (Ford, Fiat, franțuzești! Și nici Ferrari că-s sărac!) Vreau MUSAi din grup, cea mai lesne compactă. Sper ca luni să fac achiziția iar timpul de așteptare să fie omenesc. Am încercat câteva automate și parcă-mi lipsește ceva. Momentan vreau manuală, automată poate următoarea. Mulțumesc pentru sfaturi, am luat legătura cu ETG Pitești dar, din păcate, mi-au dat ofertă mai mare decât ce am acum. Am testat Ceed, stă mai rău ca Golf, de opțiuni vs preț, vezi linkurile puse de Cristi511. Referitor la Garanția de 7 ani, hmmm... Nu știu nimic de hyundai dar, sincer, nici nu-mi plac asiaticele. Depinde de noroc! Eu sunt mulțumit de tinichelele din grup, cea mai nouă este din 2017 (dețin un Golf 4 AXR din 2005, un Golf 6 CFFB 2012 și o Fabia 3 benzinară). Vedem cum se va comporta următoarea... Vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și încurajare!
    2 points
  42. Un prieten de-ai mei a fost in aceeasi situatie luna trecuta, cauta ceva in bugetul acesta dar break si a mers pe hyundai i30 dar manuala. Cumva in acest buget masina ofera foarte multe, 22k varianta de mijloc ca dotari dar cu multe dotari de bun simt(volan incalzit, virtual cockpit,camere, senzori) iar sincer la materiale masina chiar m-a impresionat, materiale moi, interior placut si design destul de clasic la exterior. Initial era setat pe corolla touring dar nu i-a placut interiorul si materialele plus diferenta de pret consistenta, undeva pe la 26-27k dar aveai avantajul hybrid-ului cu versiunea de 1.8 care este destul de lenesa. Pe hartie 1.5 de 140 de la hyundai arata chiar decent. Oricum multe variante in acest buget nu prea mai sunt, iar la grupul vag iei doar variantele entry-level care din pacate au ajuns si ele cu niste plastice la interior de tot rasul. Spor in alegere.
    2 points
  43. Eu am prins oferta pentru ultimele bucati de Leon 5F. Arunca un ochi si in ograda Kia/Hyundai . S-ar putea ca la pret de golf chel sa gasesti 1.5tgdi dct7 care are si cutie automata si suspensie independenta. Sa ne zici ce ai ales cand te hotarasti. Nu cred ca exista independeta pe Scala.
    2 points
  44. Ma faci sa rid,neutra CO2,pai la cite dosuri au aia,numai daca da fiecare un vint pe zi,si mai dau si indienii la fel,pai poti sa iti faci abonament la Elon Musk sa te plimbe prin cosmos ca sa nu mai respiri pe planeta asta. Treaba asta cu populistii suna a politica,mie mi se par toti populisti,fara nici o exceptie.Toata treaba asta arata ca umbra trenului plecat din gara,adica stim ca a fost,dar nu mai este,si as vrea sa vad cum o sa ne facem o salata de rosii crescute sub panourile solare ale unor populisti,cultivate pe plantatiile de banane din Europa. Uneori mai este nevoie sa mai iesiti din tara,unii nu toti,ca sa vedeti in ansamblu lumea. Cind mi-am dat jos galosii din picioare prima data,pentru ca altfel nu puteam sa urc in metro,erau plini de balegar,eram fericit si minunat de cite butoane colorate au astia in trenuri,si ce scaune frumos vopsite au,iar trecatorii se tineau de nas,mde,balegarul miroase urit,iar acuma as minca o mamaliga cu brinza si salata de rosii crescuta din balegarul ala lasat in urma,numai ca in timp,peste el,sau asezat deseurile din plastic ale produselor moderne. Matematica nu minte fratilor,dar poate fi manipulata. Eu inca fac desene pe hirtie ca sa inteleg anumite chestii,asa sint eu mai putin inteligent,si din desene reiese ca pe planeta asta,avem o mica parte numita Europa care vrea musai masini electrice,si panouri solare,dar cind numar bilele de la numaratoare da cu virgula,China,India,America,Rusia,merg cu gaz,si nici nu vor schimba curind chestia asta pentru ca ar muri de foame. Cei mai bogati oameni din lume vind petrol,europa vinde vise.Bine ca a aparut inteligenta artificiala,o sa stam acasa cu totii,ca niste pastile de paracetamol expirate,si o sa mincam fripturi de pui 3D scoase la imprimanta. Ca rezumat,mie mi se pare ca rahatul are acelasi miros in toata Europa,doar ca in unele tari este ambalat mai fain.Cine vrea sa convinga pe altii ca masina electrica e optiunea noastra de viitor,sa ne dea cite una gratis si sa ne plateasca ca sa o folosim. Pentru cazul opus,adica masina clasica,nu mai este cazul sa se faca nimic,deja le folosim cu totii si cunoastem despre ce este vorba. Cind Henri Ford a decis sa faca masina in serie,ieftina, a facut ca omul sa se deplaseze mai mult,mai repede,si lumea sa unit. Acum ca astia si-au dat seama ca uniti sintem o forta,vor sa ne desparta cu masina electrica,sa conduca doar cei care isi permit,si nu mai departe de granita judetului ca sa nu devenim invidiosi.
    2 points
  45. Passat B8, 2015, 2.0 tdi , 150 cp,manuala,crlb, fara adblue, luata de noua, acum are 197.000 km, in primii 3-4 ani doar rompetrol de 55 ,dupa care, doar Omv maxxmotion(de-aia scumpa), nicio problema la injectoare ,pompa , etc Principalul motiv care m-a determinat sa alimentez doar cu premium ,e faptul ca are cel mai mic procent de biodiesel. Pe la 160.000 am schimbat saibe de foc,oringuri injectoare, oringuri retur,toate garniturile de la capac si de la injectoare plus cele doua suruburi care strang bridele de fixare. Nu scapau gaze pe langa, m-am gandit ca 9 ani si 160.000 km le ajunge. Regenerari intre 200 km in oras(foarte rar oras...) si 440-520 km in afara orasului oil ash mass 51.1 g oil ash volume 0.12 L Soot mass calculated scade mai mereu sub 3 g , dupa regenerare...
    2 points
  46. Si aproape gata, maine realizez montajul definitiv. Modulul a venit parameterizat dar nu cu ceea ce trebuie pentru masina mea. L-am parameterizat cu ODIS-e si fisierul a fost generat cu programul de aici: https://www.drive2.ru/b/561466438431277491/ Am avut deja senzorii in jantele de iarna, urmeaza sa comand senzorii pentru a fi montati si in cele de vara.
    2 points
  47. Din pacate aproape nici un propietar nu vrea sa o mai repare din punctul asta ,toti cauta o solutie magica ca masina doar sa mearga .
    2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!