Jump to content

Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 16.09.2017 în toate secţiunile

  1. 5 points
    Cateva poze cu utilajul venit.
  2. 2 points
    O informație tehnică pentru toți colegii. Uleiul Valvoline SynPower Xtreme XL III C3 SAE 5W-30 nu se mai fabrică și a fost înlocuit/fuzionat de Valvoline SynPower XL III C3 SAE 5W-30. Sursa: http://www.valvolineeurope.com/english/products/expired_products
  3. 2 points
    Avantajul la 184 sta si in suspensia independenta spate si frane mai mari, nu numai in 34cp Pe de alta parte dc te interseaza mai mult optiuni ca sound, navigatie sau full link.....ia tot 184
  4. 2 points
    Dupa 8 luni de asteptare a sosit in sfarsit si a mea. 1.4 TSI 150 CP 4Drive DSG Xcellence, pe langa care am mai adaugat cateva optiuni: ACC, Conectivity Box, Enjoy Xcellence (alarma, pachet iarna, Park Assist, navigatie) si Full Link. Am luat-o ieri dupa amiaza si deja am 320 km facuti cu ea, este o jucarie superba si incerc sa ma bucur de fiecare moment cand sunt la volan. Revin imediat si cu o poza in topicul dedicat pentru consum.
  5. 2 points
    Multumesc pt sfaturi, am luat asa: ulei pt iarna asta si nu numai, sa vad cum se comporta - shell helix ultra ect c2/c3 0w30 ulei pt vara/toamna viitoare - Liqui moly top tec 4200 longlife III 5w30 filtre mahle/knecht. O sa vad pe viitor carei marci (de uleiuri) ii raman fidel. Am in plan sa incerc si Valvoline.
  6. 2 points
    Consum Octavia 3 1.0 TSI ,Nei Pori - Cluj-Napoca 3 persoane,portbagaj plin. Consum autostrada. Traseu:
  7. 2 points
    cand opresti sa coboare cineva, ca sa eviti tragerea violenta, apesi si tu butonul de descuiere
  8. 2 points
    Kodiaq Sportsline spotted Eu zic ca arata chiar decent pe steel grey
  9. 2 points
    Deci eu nu pot sa te inteleg! In primul drum pe care il faci cu masina esti nemultumit de motorizare. Nu ai facut inainte un test-drive sa vezi cum se comporta masina? Adica un bec, un arc, o optionala le mai bricolezi pe parcurs, dar cu motorul ramai cat timp tii masina!
  10. 2 points
    @Marian, @vdragos, @Al Bundy: nu aveti dreptate. Asta nu inseamna ca colegu' @KRAKEN avea slobod la gura (desi asa e el...), insa omul zicea bine ce zicea: ART. 468 Cod Fiscal spune ca: (1) Orice persoană care are în proprietate un mijloc de transport care trebuie înmatriculat/înregistrat în România datorează un impozit anual pentru mijlocul de transport, cu excepţia cazurilor în care în prezentul capitol se prevede altfel. (2) Impozitul pe mijloacele de transport se datorează pe perioada cât mijlocul de transport este înmatriculat sau înregistrat în România." Daca vehiculul a fast achizitionat radiat si scos din evidenta fiscala, practic a incetat sa fie vehicul, e doar multa tabla cu un motor termic si roti. E evident din textul legii ca nu se datoreaza impozit pentru situatia expusa de initiatorul topicului , dar daca e mai simplu sa faci oamenii tembeli, decat sa stai 5 minute pe Google... mno... ce sa zic, fain.
  11. 2 points
  12. 2 points
  13. 2 points
    Dupa traducerea din engleza in romana facuta de un ungur pare a fi switchul de frana.
  14. 2 points
    Pt ca de obicei nu au norma 507.00 si uleiurile 5w40 sunt uleiuri medium/high saps, continut ridicat de cenusa/sulf care duc la colmatarea dpf-ului. PT dpf cauti 507.00 norma intalnita la 5w30 si 0w30 mai nou. spor.
  15. 2 points
    @aureliandan - Daca toata lumea ar cumpara anvelope doar pe baza testelor publicate de diferite organizatii (in special germane), atunci toti producatorii in afara de Continental ar fi in faliment.
  16. 2 points
    Salut, am ajuns acasa azi dupa un weekend fain pe Transalpina si imprejurimi: Vineri dimineata la ora 6 spre Novaci/Pestera Muierii, unde ne-am si cazat pt 1 noapte la pensiunea Casa Motata. Recomand, gazdele sunt primitoare, curatenie, preturi mici, ai ce sa faci 1 seara pe acolo, am facut si o plimbare pe dig si am vazut caprioare, am dat si o tura prin padure. Sambata pe la ora 7 am pornit hotarati sa urcam transalpina, toata, am mai fost pe ea, deci stiam la ce sa ne asteptam. De la Novaci pana la Obarsia Lotrului, drumul este foarte bun, mai bun decat oriunde in Romania ( de 50 de ori mai bun decat pe Transfagarasan) drum marcat, cu parapeti, se merge foarte bine. Am pornit asa devreme ca sa nu prindem multe masini sus, voiam sa merg in stilul meu, nu sa stau dupa toti care merg cu 20 km/h. Am ajuns pe la ora 11 la Hanul Haiducilor, unde am mai fost cazati, si am mancat un mic dejun copios, recomand placinta cu mere si clatitele cu afine ca desert. Preturile sunt maricele, mai mari fata de acum 1-2 ani, insa sa zicem ca am prins finalul sezonului, din septembrie incolo preturile scad mult, inclusiv la cazare, locatia este de vis, mancarea la fel. Am oprit mult pe traseu intre Novaci si Obarsie, pt ca am mers sa cautam si ciuperci. Dupa mic dejun, am pornit spre a 2a parte a Transalpinei - intre Obrasia Lotrului si Sugag. Partea asta este mai proasta comparativ cu prima, insa asfaltul este ok, am luat o singura groapa in rest am mers bine. Eu recomand sa o faceti toata, insa daca nu puteti urcati macar pana la barajul Oasa (eu nu opresc acolo, pt ca mereu e plin si nu suport genul de oameni care opresc acolo). Dupamasa am ajuns la Dobra, langa Sugag si ne-am cazat la pensiunea Casa David care este detinuta de acelasi proprietar care are si Casa Silvra Dobra, care a fost recomandata si aici. Intradevar, gazdele sunt foarte amabile, ne-au dat zacusca proaspata de vinete, am luat si masa la ei, placut. Problema a fost, idiotul de peste drum, care a scos 3 mese afara, a inceput sa puna manele pe niste boxe de 1 m inaltime, sa auda tot satul, si a tinut-o asa pana la ora 3 dimineata, iar din cand in cand mai vorbea si la microfon sa dea dedicatii. Niste manelari cocalari cu x6. Prima impresie conteaza mult, chiar daca a fost deranj indirect, nu ne-am simtit bine la cazare. O sa alegem alta data o cazare mai sus, catre Jina, Poiana Sibiului, deoarece peisajele acolo sunt de 10 ori mai faine. Duminica la ora 7 am pornit spre Bucuresti, Dobra- A1 Sibiu- Valea Oltului - Bucuresti. Peisajele, casele, drumul, oamenii sunt de top intre Dobra si Saliste, asa bun drum nu gasesti nici pe drumurile europene de la noi, paduri de brad si pin, case vechi sasesti, renovate, de departe cel mai fain drum care merita vizitat! Am ajuns la Talmaciu unde oprim de fiecare data tot la o recomandare de aici de pe forum- Pensiunea Ela, e un loc unde opresc traseistii, si mancarea e proaspata mereu, preturile foarte mici, servirea cea mai rapid. Problema a fost ca am prins un convoi militar pe valea Oltului, care mergea spre Buc, si am mers 35 de km in spatele lui, deoarece masina politiei care insotea convoiul nu lasa pe nimeni sa devanseze pe portiunile cu doua benzi, pe motiv ca atunci cand se termina banda, s-ar fi bagat cativa intre autoutilitarele convoiului. Una peste alta, un weekend reusit, cu bune si putine rele. Ca o mica observatie, data trecuta am facut transalpina cu un diesel cu roti de iarna pe 15, acu l-am facut cu o benzina turbo cu roti pe 18, incomparabil mai bine, stabil, fara greturi pasagerilor, nu s-a plans nimeni si am luat curbele mai tare. Temperatura minima pe transalpina a fost 10 grade. Atentie la motociclisti, ii auziti daca nu aveti data muzica tare. Fosta:
  17. 1 point
    verifici cablajul si conectorul - daca este ok, inlocuiesti sezorul
  18. 1 point
    Putin sub 2000 euro.
  19. 1 point
    Da trimurile jos si pune vasilina transparenta pe toate suprafetele de contact . Am rezolvat asa la B6 si la CC
  20. 1 point
    Scriu și la vw România, și la vw Europa și la Nurvil ca sunt celular aproape. De ce nu as rezolva, istoricul de revizii e la zi la dealeri atât în Germania cât și de când e la mine, și e rugina de la interior spre exterior, la o mașină care acum face 6 ani, nelovita, care a primit aceasta garanție anticoroziune de noua, indiferent de proprietar. Chiar, cât este, 8, 10 sau 12 ani? Cred ca nici loganul nu ruginește asa repede. Dacă nu rezolvam cu binisorul exista Opc și omologul acestuia la nivel UE. Mersi de sfaturi.
  21. 1 point
    Am revenit. Masina mea anterioara e un Opel Astra H, 1.7cdti, cu 100cp, pe care l-am luat cu 65.000 km si am facut 160.000 de kilometri in 8 ani, deci toate raportarile le fac la el. Per ansamblu, evident sunt incantat de masina, am facut 1500 de kilometri, si incerc sa o menajez primii 5000 de km. Este foarte spatioasa, confortabila, eleganta. Nu este o masina foarte rapida, nu vreau sa zis ca e inceata, dar e sa zicem o limuzina fara vreo pretentie sportiva, dar oricum stiam asta de la inceput, nu am vreun regret. Ideea e ca prin comparatie intre Opel, cu 1450kg gol, 100 cp si 5 trepte, la 1520kg gol, 150cp si 6 trepte nu simt un plus imens, dar masina compenseaza cu multe altele. Inainte de a o cumpara, am incercat sa ma gandesc la motorul de 190 de cai, si la diferenta de pret de circa 1500 de euro. Acum nu imi pare rau de alegere, sunt foarte multumit. Ca si consum pana acum, de la prima pornire am un consum mediu de 6.0 litri, la o viteza medie de 30 km pe ora, jumatate prin oras, jumatate prin afara. Are multe gadgeturi pe ea(carlige, umbrele, suporturi, etc, pe care le stiti foarte bine). Culoarea imi place foarte mult, se vede praful pe ea evident, dar asta e. Poate ar fi fost ok sa fie o nuanta mai deschisa culoarea, sunt momente cand e aproape neagra(in umbra). E doar o constatare, nu un repros.
  22. 1 point
    Schimba motorina, corecțiile se rotesc. Am mai văzut asta când nimerești motorina proasta. Poate ai noroc și asta e cauza.
  23. 1 point
    ti-am scris mai sus - nu, nu mai ai ce salva. ce cod are pompa ta, de ABS ?
  24. 1 point
    Anvelope extraordinare, atat am de spus.
  25. 1 point
    https://vwforum.ro/topic/46068-ce-ulei-de-motor-recomandati/?page=103
  26. 1 point
    Salutare Dupa 4 luni de asteptare ieri mi-am ridicat si eu "jucaria" S3 1.4 TSI manual, nivel echipare Ambition, Laser withe + ceva dotari ( fara ACC sau DCC ) Prima impresie dupa un drum de Cluj - Zalau ( fara drive test prealabil cu aceasta motorizare ) 120 km Pozitv: Aspect - Foarte frumos Spatiu - "Unlimited" Zgomot in habitaclu - liniste Suspensie - comfortabila, nu simt gropile/denivelarile Dierectie - mult mai buna dacat la O3. Volanul se invarte mult mai usor decat la O3 Negativ: Putere - pot sa spun ca nu sunt prea inchitat de aceasta motorizare, si am sa explic de ce: fac comparatie cu O3 1.2 TSI si anume reactia / sprintenitatea ( daca pot sa ma exprim asa) era mult mai buna la O3 vs. S3 dar aci poate este doar feeling-ul meu. Roata de rezerva - 16" iar rotile de pe masina sunt de 17" Tot ce am spus eu mai sus se refera la o comparatie intre vechea O3 si actualul S3
  27. 1 point
  28. 1 point
    Salut. Până la urmă am decis sa incerc Elf Evolution FULL-TECH TDI. Mâine îl schimb și revin cu impresii.
  29. 1 point
    Se citesc cele vechi. Sau online la support-ul ross tech-ptr cei care detin interfete originale. Se poate genera insa codul de catre interfata. Cel mai simplu-citit cel anterior si rescris. LE: nu e cod de acces ci codarea modulului.
  30. 1 point
    Am primit si eu Ateca (dupa 7 luni de asteptare) 1.4 TSI 4Drive 6M cu pneuri all-season Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 Consum mediu 6.1 l/100km dupa 950km de mers in stil de "rodaj", adica schimbat vitezele la 2500rpm si tinut sub 2500rpm tot timpul. Viteza medie a iesit 78km/h - cca 350km pe dn-uri - restul de 600 km pe A2 si A3, cu tempomat pornit, la viteza de cca 107-110km/h 2 pasageri, fara bagaje, cu a/c pornit. Fara a/c am vazut 5.5-5.6 l/100km. Modul selectat a fost Normal, dar vedeam in bord cum trecea si in mod eco 2 cilindri. Mi se pare foarte tare ca la stilul asta de condus ai autonomie de cca 850km! Separat, in oras la ora de varf (centura bara la bara plus aglomeratie Bucuresti), pe distanta de 9km am avut consum 10% (viteza medie 17km/h).
  31. 1 point
    faci un log in mers si ne uitam la valorile obtinute
  32. 1 point
  33. 1 point
    Da, stiu, se numeste "indice de viteza", insa in lege spune clar... Potrivit art.100, aliniatul 6 din Noul Cod Rutier, pentru conducerea unui autovehicul care are montate anvelope cu alte dimensiuni sau caracteristici decât cele prevăzute în certificatul de înmatriculare sau înregistrare ori sunt uzate peste limita admisă, şoferii riscă o amendă din clasa a IV-a de sancțiuni (de la 9 la 20 de puncte-amendă). In plus, in cazul unui accident, aia de la casco abia asteapta o astfel de chichita... Ai si tu dreptate in felul tau. In manualul masinii, la anvelope (pagina 149) scrie asa: Simbolul de viteză Se pot utiliza anvelope pentru toate anotimpurile sau de „iarnă“ (marcate cu M+S şi un simbol de vârf de munte/fulg de zăpadă ) dintr-o categorie de viteză inferioară decât cea menţionată în documentaţia tehnică a autovehiculului, cu condiţia ca limita de viteză maxim admisă pentru aceste anvelope să nu fie depăşită, dacă viteza maximă posibilă a autovehiculului este mai ridicată. La autovehiculele cu sistem Infotainment se poate seta de la tasta CAR limitarea de viteză pentru anvelopele pentru toate anotimpurile sau cele „de iarnă “ La alte autovehicule există posibilitatea să dispuneţi setarea limitării vitezei într-o unitate specializată. Dacă autovehiculul este echipat cu anvelope pentru toate anotimpurile sau de „iarnă“ dintr-o categorie mai mică de viteză decât viteza maximă indicată a autovehiculului (nu se aplică la anvelopele cu care a fost livrat din fabrică), se va aplica în habitaclu, în loc vizibil, în câmpul vizual al şoferului, o etichetă de avertizare cu valoarea maximă a vitezei pentru categoria de viteză a anvelopelor montate. Eticheta de avertizare (autocolant) poate fi înlocuită, valoarea maximă a vitezei pentru categoria de viteză a anvelopelor montate se poate seta în Infotainment (Valabil pentru anumite ţări.). Această etichetă stabileşte viteza maximă admisă a autovehiculului cu anvelopele pentru toate anotimpurile sau de „iarnă“, care nu trebuie să fie depăşită. Cu toate acestea art.100, alineatul 6 reprezinta legea...
  34. 1 point
    Ulei 5w50? Cel mult 5w40, daca nu chiar 5w30 pt motoarele TSI.
  35. 1 point
    Janta + Anvelopa dupa folosirea Meguiar's Hot Rims Wheel & Tire Cleaner + Meguiar's Endurance Tire Gel Astept sa vad cum se comporta in timp si sa observ rezistenta la praf. O sa revin cu poze peste cateva zile de rulaj.
  36. 1 point
    Dupa carte dupa primii 2 ani sau 30.000 Km se schimba doar uleiul si filtrul de ulei. Nu de aer, nu de polen, nu de combustibil. Dar fiind in Romania, cum este formula "shaurma cu de toate", asa este si formula "uleiul si toate filtrele". (daca vrei sa arunci cu banii).
  37. 1 point
    Configuratorul de la Avia Motors:
  38. 1 point
    m-am uitat de curiozitate pe un configurator, daca tot e sa dai 25k pe o masina de ce sa nu-ti iei masina visurilor asa cum ai spus intr-un post anterior pleci de la Style si cum vad ca nu te dai in vand dupa optionale, te intereseaza mai mult motorul si cuplul, adaugi doar cateva optionale, de ex: 2.0 TDI, DSG, 4x4, 184 CP Style + pachet CleverPack Gri Quarz Tapiterie stofa ACC Driving Mode Selection Senzori parcare spate Volan multifunctional incalzit + padele Pret total: 25.263 Euro poate mai negociezi putin si iesi sub 25k Macar daca tot dai un ban pentru urmatorii 5-6 ani si principalul criteriu este cuplul dieselului ... poti lua versiunea de 184 CP + 4x4 Succes !
  39. 1 point
    Caseta generația a doua ai poți să pui generație 3 cu 3 prinderi dar cu cablaj cu tot...daca pui gen 3 îți trebuie vcds sa oprești senzorul după ea ...dar mai întâi incearca sa o gresezi și să o mai strangi pe a ta...se gresează și se mai strange pe la cei doi călăreți sau tacheți pe la pinionul motorului electric (este unu singur calaret sau tachet)și pe la axul central al casetei unde ai și un rulment
  40. 1 point
    Valeriu daca poti scoate scaunele sport, si eu am renuntat la ele din pricina vizibilitatii. Cei mici nu mai vad nimic in fata. Mai ales daca zici ca e un pic claustrofob. Nu o sa fi dezamagit de 2.0TDI DSG6. Eu zic ca e alegerea perfecta pentru o Octavia 3. Cuplul te va ajuta in depasiri, cutia automata e painea lui Dumnezeu in oras. Sincer pe mine ma intereseaza mult si consumul. Adica la stilul meu de mers cu masina din profil 2.0TDI DSG 6 am consum de 5.6.-5.8%, daca merg identic cu o masina pe benzina sare de 7%. Ceea ce se simte pe durata lunga. La fel, in oras a mea ia 7.5-7.8% iar o benzina ajunge la 10% in oras. E o diferenta mare.
  41. 1 point
    Fara a face un versus, diesel-ul o sa revina in forta, deja trend-ul este inversat, Continental extinde gama de motoare diesel de la avioane mici, prin asta face posibil ca un combustibil larg utilizat in aviatie, kerosen (care se aprinde doar prin compresie/explozie) sa fie accesibil si avioanelor mici (in loc de benzina), astfel creste fiabilitatea motoarelor, nr. de ore de exploatare precum si raza de actiune. Revenind la O3, cred ca trebuie renuntat la scaunele sport in favoarea pasagerilor din spate, pentru un copil este important sa vada in fata, mai ales daca este sensibil la mersul cu masina. O alta intrebare, la 1,4TSI este pasla de antifonare pe capota, are si scut?
  42. 1 point
    eu n-am obtinut cine stie ce, pana la urma tot banii aia ii dadeam, +/- 1000 eur. important e si DSG-ul 6 care pt mine, cel putin psihic, e mai sigur. am studiat foarte atent piata second hand in Ro. preturile se tin foarte sus pentru diesel. de fapt nici nu prea sunt multe diesel-uri comparativ cu benzina la vanzare (cu putini km) si asta pentru ca sunt foarte cautate la noi. peste 4 ani nu se va schimba conceptia asta prea mult. din pacate, am observat ca benzina se cam lasa asteptata de clienti (vorbesc de second hand)
  43. 1 point
    Clasicul gri quart... ala sobolan... eu am vrut albastra, sotia neagra... si am mai adaugat: Afisaj Maxi-DOT color Conexiune USB pentru locurile din spate Driving Mode Selection si functie Offroad Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS (Adaptive Frontlight System) si instalatie de spalare a farurilor cu verificarea nivelului de lichid pentru spalare Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire Pregatire telefon cu Bluetooth comanda vocala Scaune fata / spate incalzite cu reglaj termic separat Sistem de navigatie Amundsen MIB2 touch-screen color, AUX-IN, USB, cititor card SD si harti Europa inclus inclusiv Smartlink+ SKODA Connect Infotainment online (1 an) Trapa portbagaj electrica
  44. 1 point
  45. 1 point
    Nu am poze, nu sunt genul sa fac poze la mancare. Incarcare: pasageri cam 230 kg, bagaje cred ca vreo 50 kg (portbagaj plin) Distanta: 1100 km, opriri putine si relativ scurte, (cred ca 5-7), alimentare benzina, masa, vinieta, taxe, toaleta...etc. Viteza setata in bord 130, cu respectarea limitarilor in diferite zone (drum in lucru, tuneluri ...etc). Mai bine de jumate din drum am mers cu viteza setata pe bord. In cea mai mare parte a drumului viteza mxima legala a fost respectata, cu o exceptie de vreo 100-150 km cand am facut slalom cu 1xx/1xx km/h, accelerari, frane. Viteza medie afisata in bord 110km/h, consum mediu afisat in bord 5,6 Din cei 1100 km cam 1050 pe autostrada. Benzina OMV de 95, un plin in tara si unul la mama lui, nu am observat diferente de comportament, doar ca benzina de la mama ei este mai scumpa cu 50%. Intentinat am vrut sa fac un plin cu rezervorul cat mai gol cu omv de la mama ei, sa vad daca sunt diferente asa de mari cum circula vorba prin targ. Nu am sesizat diferente. Este vorba de motorul de 1.4, 150 cai. Am prins si portiuni cu vant puternic. Rotile umflate cu 2,5.
  46. 1 point
    Aproape 5000 Km cu masina in 10 zile nu se poate numi vacanta. Este rupere de oase, munca grea, oboseala si nervi, nu te poti bucura de nimic. Eu personal nu m-as inhama la asa ceva.
  47. 1 point
    What? In Romania schimbi uleiul la 30000 km? NU mai da QUOTE la postul anterior! La urmatorul vei fi sanctionat conform regulamentului. Multumesc anticipat pentru intelegere. Marian
  48. 1 point
    esti sigur ca piuie si pentru pasager? chiar daca nu se suie nimeni pe locul pasagerului?imi pare cam prost gandita faza cu cea a pasagerului...ca poate nu ai mereu un pasager... eu recomand centura pusa...ca nu stii ce se poate intampla...cat despre acei pacalici...Moartea..nu o poti pacali...:))
  49. 1 point
  50. 1 point
    DAca tu reusesti sa scoti partea de dedesupt fara pasii indicati de ELSA inseamna ca esti mai tare decat cei care au construit oglinda. Si daca o sa pui LED acolo nu o sa se aprinda si o sa ai eroare de bec ars.
×