Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 16.06.2025 în toate secţiunile
-
Si.. cum vine vacanta si am de tras dupa mine rulota de 1400 kile 😟 pana in Grecia... am zis ca neaparat trebuie sa reconditionez chiulasa inainte de a pleca la drum lung. simptome: - Consum marit (cam 7.5 - 8 mixt in ultima perioada). - motor zgomotos -> devenea o corvoada sa mergi cu golful pe Autostrada la 130 kmph. - putere mica sub 2000 rpm. Practic, era lenes, nu avea vlaga in el. - miros de motorina nearsa. in special iarna. - fum usor in accelerare. Nu stiu ce culoare avea ca il vedeam in special noaptea in farurile celui din spate. - miros de motorina in ulei, desi nu prea crestea nivelul. sau crestea dar prin pierderi nu imi dadeam seama. - multe pierderi de ulei (admisie, retur turbo, etc). - Presiune in vas, antigel oribil de murdar, ruginiu. ce am schimbat: Chiulasa reconditonata cu urmatoarele: -supape noi -ghiduri supape -simeringuri supape - Cuzineti Glyco - Ax came Kolbenschmidt - simering ax Came - ganrituri noi admisie, evacuare, pompa tandem, flansa antigel Injectoare de ARL de pe un motor din afara cu vreo 200k km. Reglate la 180 grade. Garnituri injectoare si suruburi noi, evident. Suruburi chiulasa de ARL Suport cutie cu 3 prinderi, pt DSG. Gasit nu mai stiu de pe ce masina, nou. suruburi si piulite noi, garnituri etc, pe unde a fost nevoie. Turbo, a ramas momentan turbo de pe masina. aproape 400K, originala, fara joc in ax. Da, compresorul nu mai arata ca nou, dar se tine bine la batranete. Actuatorul in stare buna, geometria merge bine. si amu' niscaiva poze. Asa se pleaca cu masina spre sala de operatie: Si poza de la final inainte de plecarea spre casa. si.... valorile pe VCDS dupa operatiune: mno? Faina treaba! Rezultat: Consum de 4.8 pana la Sibiu mers in ritm alert. valori la injectoare aproape de 0. motorul se simte mai elastic, mai vioi nu mai este lent sub 2000 rpm. Turbo incarca bine acum si la ture mai mici. nu mai e zgomotos. E o placere sa mergi cu el pe autostrada la 130 kmph ca nici nu-l prea auzi. "0" presiune in vas. Daca inainte plecam de acasa, mers prin oras sa las copii, sotia la lucru si apoi eu la birou imi lua 8% acum imi ia 6%. Ce as mai fi facut: radiatorul de apa si cel de clima. DAR cum o sa trec la turbo, traseu si IC de ARL le voi schimba atunci. Ca...cam gata cu banii. S-a ajuns la fundul sacului momentan. Apoi soft, fara fum (vedem cat iese -> target - 170-180 cp). De acum, schimburile de ulei vor fi la 10K. Si cam atat. Va mai tin la curent - 10A11 points
-
8 points
-
8 points
-
6 points
-
6 points
-
Am reluat " activitatea " la masina, tarziu prin Mai. Greu cu vremea si " cheful de munca". Cateva saptamani pentru "tras" fire: Senzori de parcare oem, oglinda interior heliomata cu senzor, reverificat instalatia de spalator de faruri, lumina suplimentara portbagaj, mufa suplimentara bricheta fata - pe contact, modul lumini ambientale.6 points
-
5 points
-
4 points
-
Pot sa zic ca undeva la 10K euro + . Nu mai tin socoteala ca nu are rost. Doar in linii mari : 1. masina + 2 donatoare undeva la 2000-3000 euro. 2. Refacut motorul 3000 euro 3.Vopsit complet 13.500 lei 4. Piese nenumarate, retrofit, seturi xenon (vreo 4 doar aici undeva la 4000-5000 lei)...etc4 points
-
4 points
-
Merge un golf si la a 2-a tinerete. Mersi frumos. Am scos cotetul la o mica plimbare. Nu e perfecta dar arata bine. Mai sunt multe detalii de corectat (ex. Aripile aftermarket imi dau cea mai mare durere de cap. Greu de aliniat cu bara si capota). Masina se conduce ca un cart: suspensia destul de rigida, usoara si f rapida ( la cei 180cp). Iti pune un zambet mare pe fata. 😄3 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
-
Salutare prieteni! Buun, a trecut ceva timp. Cel mai bine fac o lista (insotita de cateva poze). 1. Instalat MIB3 (unitate RW cu GPS incorporat) si OCU complet functional. 2. Instalat TPMS (modul, senzori de presiune) 3. Instalat Subwoofer Canton (cu amplificator ''special'') 4. Dataset MIB3 (5F) custom 5. Instalat parbriz facelift (incalzire fara linii vizibile), camera 2Q0980653H (2025), cu patch si dataset custom (mentinere 10 min si LA 40km/h) 6. WEBASTO 7. Jante 19'' --> URMEAZA Frane GOLF7R2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Ferdinand Piech a avut multe ambitii, dupa cum unii stiti deja, a stat la baza crearii multor masini consacrate, inclusiv Porsche 911, a creat Porsche 917 care a facut istorie in LeMans, a inventat sistemul QUATTRO TORSEN (disponibil si pe Phaeton), Audi Quattro facand istorie in WRC, sistem 4x4 revolutionar, inca disponibil pe o serie de masini din prezent. Omul a tranzactionat cumpararea Lamborghini, Bentley, Porsche si Bugatti de catre grupul VW, probabil ca fara aceasta "mutare strategica" am fi vorbit la trecut de aceste branduri HIGH-END. Desi a fost foarte dur si a "calcat pe cadavre" ca sa isi atinga obiectivele, a lasat in urma sa 2 modele de care vorbim si in prezent: VW PHAETON si BUGATTI VEYRON, singurele modele auto din istorie care au avut un buget individual alocat de dezvoltare de 1.5 MILIARDE de EURO si PROPRIA FABRICA! Ambele modele au "scurs" compania de niste milioane, pierderile au fost evidente datorita vanzarilor, care nu au fost dupa asteptari. Piech si-a atins totusi obiectivul, a creat niste masini de TOP, impunand niste detalii de domeniul fantasticului inclusiv pentru ziua de azi! Desi, daca e sa ne raportam la ce "plastice" se construiesc azi, cred ca nici n-ar mai trebui sa compar, inclusiv in gama "de LUX". Azi, in fabrica transparenta de la Dresda, unde era creat Phaetonul, chiar si Bentley pentru o perioada scurta, se fac modele electrice, ID3, ID4 si Golf E, VW si-a scos "parleala", ba chiar e pe plus bine de tot. Nu era o problema, oricum VW a castigat enorm din vazarea altor modele "de masa", deci e irelevant. Lambo, Bentley si Porsche fac profituri mari in gama de lux, deci au acoperit de mult gaura facuta de Bugatti si Phaeton care e foarte mica comparativ cu vanzarile globale. Bugatti inca se vinde pe pierdere! VW isi permite si vrea sa ramana in TOP cu aceste HYPERCARURI la nivel global, doar pentru ca poate, nu e problema! ❤️ Grupul VAG se afla pe locul 2 la nivel global, dupa Toyota in acest moment! Chiar azi citeam un articol legat de acest aspect. Niste poze "umile" din telefonul meu cu "niste VW BEETLE"🐝 create de Piech: DIVO-vandut cu 10 000 000 euro la licitatie! Chiron SUPER SPORT 300+ vandut cu 8 000 000 GBP tot la licitatie! 0-200 km/h 5.8 secunde Viteza maxima 440 km/h Grand Sport Vitesse, record pentru cea mai rapida masina decapotabila din lume 408.84 km/h:2 points
-
In aceeasi nota eu zic sa taie 30% din salarii si pensii, ce zici ? Nu sunt de acord cu ce spui tu si o lasam asa.2 points
-
Bun asa dar as fi in mare pericol ;@marius1982.11 m-ar astepta la colt ... Eleronul si pragurile au fost cea mai buna investitie : 200 lei eleronul si 100 lei pragurile, de pe un taxi.2 points
-
2 points
-
La 224329km s-au intamplat urmatoarele: - revizie Haldex - demontat pompa, curatat sita, inlocuit garnituri + suruburi. Cam asta a fost situatia la Haldex dupa 43000km rulati de la schimbul precedent. Nu la fel de murdara ca la schimbul precedent, dar tot degradat uleiul, se vede mazga formata pe sita. - sita curatata cu garnituri noi; - schimb ulei diferentiale fata + spate. - inlocuit busoanele de golire/umplere la toate grupurile.2 points
-
Mistoo, si eu caut sa fac la fel la G4 meu. Am modulul, am airbag-urile laterale si mai trebuie sa iau cablajul sa il am intreg. dar imi trebuie de Variant, nu de Hatch. Cred ca trebuie codat modulul. 8 airbag-uri? 1 la sofer, 1 la pasager 2 in scaunele fata 2 cortina. unde mai poate avea G4 airbag-uri?2 points
-
@halamadrid Am vazut Countach-ul alb pe DN1 pe langa Otopeni pe sens invers, n-am avut timp sa fac poza, dar a fost surprins in media, romanii din St. Gallen Swiss, chiar o duc bine: L-am adaugat si eu in "vitrina de bibelouri" 😄 Enzo si SLR sunt din alta generatie, eu am selectat "Sfanta Treime" de SUPERCARS din anii 80, masinile care au stat la baza supercarurilor din prezent, dar daca esti asa de fan Enzo, adaug niste poze cu niste modele surprinse de mine: L-am adaugat si pe asta la colectia de "bibelouri": Am reusit sa il aud pe pista, "chinuit" la maxim, ce sa zic...ORGASM: Langa Enzo am surprins si noul Porsche P39, de 900 CP, 1 din 10 in lume, mult mai rar decat ENZO, oricum daca ar fi sa aleg, tot rosu as vedea in fata ochilor: Cateva poze si de la munca, m-am tinut tare sa nu lesin la clientul asta in showroom, imi tremurau mainile pe telefon, cum ziceam, I ❤️ my job: Am mai fotografiat unul si la Muzeul Ferrari, l-am postat mai sus. Va urma!2 points
-
Eu la aproape 400k km cu Golful, an de an in Grecia, iar anul asta cu rulota in spate :)))2 points
-
Dupa garantie ,daca se stica ceva la mild hybrid o sa-ti fi dorit sa consume 10 l/100 km 😀2 points
-
1 point
-
Masinile "astea" asa sunt facute in comunitatea "row" care nu sunt entuziasti. A mea e etichetata "cutie de conserva" de ex Pe ăștia ii mock-uim in felul asta. PS: Donez aripa oem cu puncte de rugina incipiente pt matrita de carbon.1 point
-
Programul Rabla, așa amețit cum e, își atinge scopul într-o oarecare măsură, problema e că numărul de rable scoaze din uz pe bani (publici) mulți se întoarce în trafic de zeci sau sute de mii de ori din cauză că nu se descurajează în niciun fel importul și/sau folosirea lor. Până nu vom avea impozit corelat pe bune cu nivelul de poluare (nu doar CO2, ci norma euro, nivel emisii particule) vom continua să respirăm fumigene ca acum sau mai rău. Trebuie să usture la buzunar. Toți vrem mașini, dar trebuie să mai și respirăm.1 point
-
Fara sa fiu "cu manusi", habar nu ai cum functioneaza SEN. Erau consumati de vecinii tai doar daca aveati cabluri trase intre panourile tale si casele lor. Da, în cazul in care NU a existat cere pt energie electrica peste capacitatea de productie, kw pe care tu i ai injectat s au "evaporat" pentru ca nu au fost stocati nicaieri si nici nu a fost nevoie de ei dpdv consum. Pe de alta parte, ar trebui explicat mult mai clar si in termeni cat se poate de simplii (ca pentru prosti) de unde vin banii pt programele astea. Opinia mea: Rabla clasic-> Doar daca rabla casata a avut iTP in ultimii 2 ani, cuantumul sa nu depaseasca 2.5k euro iar masina noua sa fie HEV si sa nu produca mai mult de 80g co2/km. Rabla EV-> doar pt masini de pana in 35k euro, intr-un cuantum de 5k euro + conditia de mai sus Casa verde -> Pf -> obligatoriu cu baterii de minim 15 kwh + sistem de panouri de 5kwh ( la o casa normala n ai nevoie de mai mult) in cuantum de 10k euro Pj -> obligatoriu cu baterii mari/marite ( se poate calcula un consum zilnic mediu per persoana * nr de locuri din pensiune/hotel/rest) in suma maxima de 50k euro. Vrei sa fii prosumator? Daca vrei o instalatie mai mare atunci se aplica plafonul de pf + plata de diferenta.1 point
-
1 point
-
Fagurele il am de f mult timp. Gasesti aici exact ce am cumparat in urma cu vreo 8 ani. https://pimpauto.ro/product/plasa-fagure-din-abs-plastic/ Fixarea : - grilele oem - soricei negri (zip ties) - grilele printate - le-am creat zone de fixare cu surub.1 point
-
Oricum modalitatea de oprire nu e tocmai kosher, firmele deja au incasat avansuri, rablele se casau pentru acest program, sunt dealeri care au mii de masini in vama si platesc chirie, etc. Sunt costuri deja angajate in baza acestui program anuntat si deja bugetat. Cred ca oamenii de la Ford RO nu-s foarte incantati, incepusera sa produca 3 modele electrice in RO si probabil au facut investitii si planuri de business serioase in RO in baza programelor anuntate si asumate de AFM. Inteleg sa intrerupi un altfel de program la sfarsitul anului financiar astfel incat sa nu afectezi clientii si firmele implicate. Dar asa, fix in derulare. Eu ma bucur acum ca am dat avans fix 1000 Euro pt. un Ioniq 5, care este deja in curtea dealerului, daca pierd suma, nu e tragedie. In unele cazuri oamenii au dat vanduri destul de mari pentru masina, va fi deranj mare. Plus TVA marit, etc, etc.1 point
-
Masina miroase a nou, e o senzatie tare placuta. Am facut cam 1300 km, inca nu am turat prea tare. Motorul, oricum, este foarte potrivit pentru gabaritul masinii. Usile spate au un sunet diferit la inchidere fata de cele din față, dar e "pachet". La drum sta bine in curbe, pleaca usor de pe loc, frana e calibrata sa poti opri in mod confortabil, fara sa bruscheze. Auto hold-ul e f. ok, deblocheaza lin rotile la plecare, nu smunceste. Sistemele de asistenta se fac simtite, mai ales la o parcare cu spatele, sunt foarte sensibile la pietoni sau bordura sau alte obstacole, gen plante care stau si ele pe acolo..1 point
-
1 point
-
Partea cu consumurile este relativa, functie de picior, relief, ca sa nu mai zicem de aglomeratie. Daca mergi de la Constanta la Cernavoda(60km) pe autostrada, nu e acelasi consum cu 60 km de autostrada la drept. Eu cred ca motorul 1.5 TSI 150 hp cutie manuala, este bine optimizat. Consumul de ulei nu mai este o problema ca inainte. Eu am completat cu 0.5 lt in primii 14k km (de noua) Legat de eTSI , defintia celor siceri din reprezentante, este o masina cu durata de utilizare determinata.1 point
-
1 point
-
Adica 556 euros??Asa imi iese mie cind bag pe internet ron to eur...daca asa este,inseamna ca va trag astia teapa prin toate orificiile sa ma scuzati de vocabular. Aici costa 363 eur plus TVA 21% si mi se pare foarte scump. Reparatia,in functie de ce se pune,duza sau bobina,ori ambele,150....180 eur iar la serviciul oficial 250 eur. Reparat 4 injectoare+schimbat garnituri pompa,filtru motorina,spalat rampa,+montaj 950 eur +TVA 21%1 point
-
Nu stiu cat o sa imi ia pe Autostrada. Ramane de vazut. Mai trebuie sa schimb carligul sa trec la cel OEM, detasabil. Acum 2 ani parca mi-o luat de la SB la BV cam 9-10 % mers cu rulota pana in 110 kmph pe autostrada. Ramane de vazut cat o sa ia acum. la @vladinsky1 point
-
1 point
-
Merci. Avea si Jenson Button un Enzo de vanzare la un moment dat, cred ca nu mai incapea in hala industriala care ii servea drept garaj.😀 Pe DN1 poti vedea orice masina din lumea asta, iar cu ocazia asta m-am informat ce este blefaroplastia.🤣1 point
-
Eu am consum de 4.8 la drum lung si 7.8 in oras si totusi vorbim de masina de 4.9 metri si oras Iasi care e varza la trafic. Eu sunt foarte multumit de consum. E chiar mai mic decat la cealalat masina mai mica, mai usoara si cu numai 3 cilidri.1 point
-
E motivul pentru care eu mi-am propus momentan sa nu mai iau masina noua, pe langa devalorizare. In 2021 am luat o Toyota Rav 4 noua benzina, manuala, monument de fiabilitate japoneza. In 1500 km si o luna am schimbat de 2 ori ambreiajul pe garantie pentru un colier de plastic uitat la montaj pe placa de presiune care facea ambreiajul sa scartaie ingrozitor si vitezele sa se cupleze greu (jos palaria totusi la garantia Toyota, nu a fost nevoie de scandal, comparatii cu alte masini si alte smecherii vag) . Am dat-o inapoi la dealer cu o pierdere modica (1000 eur), am luat Passatul din Germania cu 150000 km, am ramas si cu bani sa termin niste lucrari la casa si am zis in sinea mea ca la un SH macar imi asum si nu ma enerveaza ca pica ceva, dar la masini noi sa patesc asa ma scoate din sarite. Si stiu si eu vreo 3-4 povesti in plus de la cunostinte, tot asa, in primii 2 ani tot felul de dude.1 point
-
1 point
-
Asa imi spuneau si mie cei de la Oradea de la reprezentanta ...dupa seria de sasiu NU EXISTA NICI UN UPDATE ! Am mers in Ungaria...EXISTA UPDATE pe toate modulele ...si pt senzorii spate...modificare cablaj... Tind sa cred ca ai nostrii sunt foarte slab pregatiti...nu stiu unde sa se uite sau rea vointa...sa scape de clienti...interesul lor e doar sa vanda...nu sa si repare...cred 100% ca au acelasi program ca si cei din Ungaria! De cand am fost in Ungaria nu mai am probleme cu pornirea...senzori parcare ...etc1 point
-
Buna seara , Avem si noi un Tiguan 2024 luna 11 2.0 tdi 150 cp dsg , Asemena multe erori, se sting se aprind martorii singuri, gen :ACC -ul a aparut prima data ca eroare apoi senzorii de parcare pe partea dreapta portbagajul cand se deschide cand nu si-au revenit in schimb fara interventii, Si mai nou am postat si in sectiunea geamuri ,luneta faruri etc, au aparut niste pete in faruri in interiorul acestora .... La reprezentanta cel ce a intermediat vanzarea, telefonic spun sa o lasam asa .... Masina de slaba calitate raportat la cat a costat din pacate.1 point
-
Azi am ridicat si eu asina de la VW Debrecen...sa modificat traseul cablurilor pt senzorii de parcare...alta viata! Senzorii pe spate "lucreaza" acum normal...vad corect...distanta pana la obstacol! Ce este ciudat ca cei de la VW Oradea au zis ca nu am nici o actiune pt cablaj dupa seria de sasiu...desi le-am dat REVISION number : 2076832 /1 si /2 Cei de la VW Debrecen...dupa seria de sasiu au gasit imediat amandoua update-urile... cablaj + update soft nici nu stiu ce sa mai cred... Debrecen-ul foloseste alt program? Lipsa de pregatire a celor din Oradea? Rea vointa...avand in vedere ca am avut cateva " contre " cu cei pe partea de service si cu cei de pe vanzari ( autovehicule comerciale...care te mint cu termenele de livrare ), desi mai sunt si alte persoane care au probleme mari pe partea de service si livrare la Oradea! Se pare ca la Oradea ... MINCIUNA este ceva la ordinea zilei! " nu este nici un update " ... "nu stim" ... "nu am auzit" ...etc ...raspunsul celor de la Oradea. FUGITI CAT PUTETI DE REPREZENTANTA VW D&C ORADEA!!! Se pare ca sunt depasiti rau de situatie...habar nu au cate " prune" au in straita! Multumiri lui ... @Ionutz83 ...de la el am primit nr update-urilor pt cablaj si update de sofer!1 point
-
Pune 4 bujii arse sa vezi daca motorul tau trepideaza din cauza lor, bujiile functioneaza 5 sec.pt.a incalzi camera de ardere. In alta ordine de idei bujie arsa=eroare stocata. Cum au spus si colegii, pare volant dusa la el.1 point
-
Salutare! Se poate 'calca ambreiajul' tinand pe frana si pus maneta pe drive se poate observa in filmare cum dispare zgomotol atunci cand se 'calca ambreiajul' , se aude mai accentuat in partea stanga a masinii1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00