Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 11.08.2025 în toate secţiunile
-
7 points
-
O sa ne luam transportoare blindate in viitor , probabil prin programul " primul tanc "5 points
-
3 points
-
Iti spun din proprie experienta: cutia Thule e una din cele mai bune investitii! Arata urat, dar "gets the job done"! Vara caram haine extra, jucarii de plaja, etc. Iar iarna ski-uri, placa snowboard. Merita toti banii!2 points
-
Nu-i problema, VW a incetat sa mai faca de curand Touareg: UN BEST SELLER! De acum inainte, daca vrei SUV mare, de lux, scoti banu tati! Cumperi Q7/Q8 sau Cayenne, desi practic e cam aceeasi masina la de 2-3 ori pretul de Touareg, ca sa nu mai zic de Urus/ Bentayga. Totul este gandit pentru profit in prezent! Tin minte cand am primit oferta la VW Touareg atunci cand am cumparat GTI-ul , generatia a 2-a, de la PBV, 0 km, varianta Mountain, 3.0 V6, automat, 30 000 euro+TVA. Vremuri de mult apuse. Azi o Skoda SUV din clasa inferioara poate ajunge 70 000 euro. Globalizare si progresism! ❤️ Da, corect, concurenta premium bazata pe platforma de Touareg are alt interior, alt design, dar in principiu toate sunt pana la urma un Touareg mai fancy. Cam asta a fost si problema Phaetonului: Imaginea! Macar pe Phaeton/Bentley si Touaregul din prima generatie gaseai W12, V10, motoare exclusive, iar nivelul calitatii oferite materialelor concurau TOP-ul masinilor disponibile atunci pe piata, pe vremea aia cand toti ofereau CALITATE! ❤️ Acum ai cam aceleasi motoare pe toate brandurile, indiferent de model. Au ajuns sa puna pe BENTLEY 3.0 V6 hibrid, motorul disponibil si pe Touareg/AUDI/Cayenne si au renuntat la W12. Boring! 😴 Oare de ce noul Bugatti o sa mentina motorul W16 pe care l-a pus Piech pe Veyron in 2005? Exclusivism? Hmm 🤔 Vrei ceva TARE? Scoti 4 milioane de euro din buzunar! ❤️ Asta se intampla cu VW acum, de asta au renuntat si la Touareg, s-au prins ca profitul poate fi centralizat, mai ales ca populatia lumii cica e mult mai bogata comparativ cu 2010! Vrei ceva cu adevarat special? Te cauti bine in portofel! Nu va faceti griji, Passat si Golf o sa se vanda in continuare, la greu, am vazut si preturi de 40 000 GBP in parbriz la Golf-urile expuse in curtile din reprezentante! Tiguanul sarea de 40k...Mda... Piech a incercat sa faca ceva special si a reusit, ca publicul nu l-a perceput asa la vremea aia, nu mai conteaza. Omu' si-a atins scopul, despre ce vorbim? A inventat QUATTRO TORSEN pe care l-a implementat si in Phaeton iar grupul VAG il foloseste si azi, dupa moartea lui, n-au inventat nimic superior! Masinile noi, premium, in general, 80% sunt mult mult sub Phaeton din punctul meu de vedere, cel putin cand vine vorba de calitatea fabricatiei, materialele pe care le numesc PREMIUM si fibailitatea care lasa de dorit, sunt pline servisurile de masini premium de 3-4 ani. Trebuie sa vedem ce o sa se intample in viitor. Mi-e greu sa cred ca o sa vedem un i7 sau un S 350d cu adblue sa mearga fara probleme peste 20 de ani sau sa aiba juma de milion de km cum am vazut pe niste Phaetonuri, fara interventii la motor, cutie etc. Ca tot a venit vorba de devalorizare, un Phaeton e "pistol cu apa", cred ca am batut recordul pe acest forum cu cel putin una din masini. Imaginati-va ca am cumparat Cayenne Turbo cu 150 000 euro, nou, 0 km si l-am dat cu 30 000 euro! Macar l-am tinut 10 ani si vreo 330 000 km. In fine, am castigat "o parte" din pierdere la achizitia Phaetonului desi masina, in general este cea mai proasta investitie, asta daca nu iei ceva de epoca sau ceva super mega special la care sa-i creasca valoarea in timp. Tin minte ca pe vremea cand am luat Cayenne-ul puteam sa iau un SLR cu putini km la aceeasi bani, chiar am primit o oferta de la Autoklass, acum un SLR valoreaza vreo 450 000 euro. In fine, niciodata n-am luat o masina cu ratiune, ci doar din pasiune, banii investiti in ele si mentenanta nici nu o mai pun la socoteala. Vreo 15 mii a fost doar reconditionarea cutiei in Elvetia, mai vreo 15 000 euro interventii de mentenanta pe la motor, distributie, role, curele, reconditionare turbine, asta asa ca exemplu, desi au fost mult mai multe investitii ca sa il tin in stare perfecta atatia ani. Cei de la Porsche Pipera au zis ca nu se schimba uleiul in cutie. In fine, pe vremea aia era al 2-lea Cayenne Turbo din Ro luat nou. Franele le schimbam la 40-50 000 km , costau vreo 2000 euro, la fel si anvelopele, o servisare la 2 ani costa in jur de 6-7 000 euro, fara sa se strice nimic, nu mai zic de taxe, RCA, CASCO, impozit si benzina! +inca 10 000 euro/an. Cred ca a mai costat inca o data de pretul de nou in 10 ani. Vorba aia, nu prea isi cumpara lumea! Macar motorul disponibil atunci, 4800 cmc V8 biturbo era exclusiv, se regasea doar pe Panamera Turbo si Cayenne Turbo, masinile mergeau spre 300 km/h! Panamera era ajutata de aerodinamica. Intelegeai sportivitatea si ADN-ul PORSCHE si intelegeai de ce platesti atatia bani pe o masina, chiar era speciala! Phaetonul face parte din aceeasi generatie si este special, cred ca de asta l-am luat. Oriunde pui mana intelegi rapid ca este o masina scumpa, chiar daca emblema de pe volan tradeaza. Mi-am asumat toate masinile pe care le-am avut, nu imi pare rau! Cei din reprezentanta nu stiu nici sa se lege la sireturi si vand masini premium. Nu vreau sa generalizez, poate ca au mai evoluat lucrurile si "s-au mai spalat" baietii, dar pe vremea aia au fost PRAF! 🙄 Servisare la pamant! Exemplul cu "boala masinilor" este prezentata in continuare pe acest topic. Mi-am asumat si "PASSATu'" asta de 2.5 tone. Experienta mi-am facut-o in timp, stiu cu ce se mananca masinile premium. Cert e ca nu e ieftina nici asta! Si inca nu s-a stricat nimic la ea, desi o folosesc zilnic! Pot detalia cat m-a costat masina sa o tin "BOBOC" in cei 2 ani in caz ca sunt persoane interesate. 200 GBP costa doar garajul/lunar! 😄 Partea cu "oriunde pui mana, intelegi ca este o masina scumpa" se regaseste si in facturile de mentenanta emise de specialistul Bentley, masina fiind tehnic similara, desi specialistii spun altfel: Bentley este un VW complex (Phaeton), nu invers! Trebuie vazuta nuanta si perspectiva pana la urma! La fel cum spune "lumea" ca Phaeton seamana cu Passat B7, aparut in 2010 Decembrie, dar Phaetonul a aparut in 2002. Specialistii spun ca Passatul seamana cu Phaeton, pana la urma, cine cu cine seamana? 🙄 I ar Passatul B7 facelift cu stopurile similare cu Phaeton, facelift a aparut in 2015. Eh, perspectiva si nuanta cum am spus mai sus, tine doar de informare. E usor sa tragi concluzii. Nu toti trebuie sa ne pricepem la masini desi e gratis sa ne informam. 😄 "Gura lumii" va comenta mereu, indiferent de adevar. Vorba aia, unii conduc Golf 4 in 2025 si se simt bine in pielea lor, Doamne-ajuta! Boala grea cu masinile astea, bine ar fi sa nu va luati masini de toti banii de care dispuneti, mai ales daca sunt premium, luati in calcul mentenanta! in fine, Work hard, play hard! Trebuie sa ne bucuram la ceva in viata asta, in cazul de fata niste "fiare" cu 4 roti! 😄2 points
-
E ca si cum dacia acum ar vrea sa faca o limuzina de uber lux si chiar le-ar iesi, dar care nu va avea succes pt ca "dacia" si anxietatea etichetei de "sarak" dupa ce ai îngropat sa zicem 100k intr-o dacie. Dacia nu e un brand de lux cum nici vw nu e. Dacie e maxim masina cu care mergi la sat, cand nu vrei sa murdaresti panamera.2 points
-
Eroarea e foarte clara : - Excessive Soot Accumulation DPF-ul necesita curatare/inlocuire1 point
-
1 point
-
De ieri sunt fericitul posesor al unui Passat B9. Joia trecuta m-am hotarat ca trebuie sa schimb masina anterioara, Passat B8, vineri am gasit-o pe stoc si am achitat-o si luni am fost si am luat-o. A fost expusa in mall, are anul de fabricatie 2024 si 7km la vanzare. Motorul este 1.5 eTsi mild-hibrid, cutie DSG 7 trepte DQ200. La drum lung e super placuta, putere suficienta, consum super mic. De la Sibiu la Iasi am avut consum de 4.7% si am mers normal, nu la consum, adica pe autostrada la Bacau am mers cu 130+ km/h si in rest putin peste viteza legala.1 point
-
Faina masina! Mare, spatioasa, confortabila! Recunosc, cred ca as fi optat pentru un 2.0 TDI/2.0 TSI, desi motoarele noi mici TSI cred ca sunt suficient de potente. O alegere corecta, arata bine break! Imi place si culoarea! Sa te bucuri de ea! ❤️1 point
-
@dercosAsa este, sunt de acord! Am condus atat Boxster S PDK cat si Cayman S manual, 3 pedale si scaunele optionale de curse, acele "bucket" seats (scoica), care in opinia mea nu sunt comode, dar te tin "strans" in brate atunci cand intri tare in curbe! Masina avea si evacuare optionala de curse! Motorul amplasat central si distributia maselor pe punti de aproape 50/50 % o pun in topul masinilor "de condus" din punctul meu de vedere, este pur si simplu un KART! Sunetul este magnific! 🏎️ Desi stiu ca motorul asta e mai "redus" decat la GT4, 3.4 litri, tot 6-BOXER, 325 cp parca, oricum isi "face treaba"! 😄 Cutia PDK ofera acele "partzuri" in evacuare la schimbarea treptelor, la fel ca si la GTI DSG/Audi S-tronic, iti pun un zambet pueril pe fata, dar cutia manuala + pedala de ambreiaj te fac sa simti ce inseamna cu adevarat CONDUSUL! Ambele variante sunt grozave, tine doar de gust in alegerea potrivita, avantaje si dezavantaje! La manual imi placea ca poti da din treapta 2 in 4 in 6 si invers, sarind cate o treapta, ceea ce nu poti face cu PDK-ul, trebuie sa treci prin toate vitezele consecutiv, de exemplu, in schimb e mult mai comod de condus in oras! Ma gandesc ca GT4 RS este EXTREM, set-up facut din fabrica special pentru curse. Oricum, astea sunt masini "de weekend" de "dat pe circuit" si pe serpentine pana vomiti 🤢...❤️ Cayman S mi s-a parut chiar mai "fun to drive" decat 911, am condus mai multe generatii de 911 de-a lungul anilor, dar daca ar fi fost sa aleg, oricum stiu cu care as fi plecat acasa! 😄 De fapt cativa ani mai tarziu, baietii de la Porsche m-au si chemat la lansarea modelului cu "dunga" luminata in spate si "am plecat acasa" cu una, pentru 2 zile doar, in fine, bune si alea! Am facut 3 plinuri de benzina in 2 zile, imi va ramane mereu in suflet 911, am condus o Carrera S si pe circuit, e dementa! Nu vreau sa ma repet cu pozele, cred ca am mai postat pe topicul Cayenne-ului Turbo, dar ala e inchis de mult.1 point
-
Garanția de 8 ani la baterie pt sistemul hibrid este valabila doar pt primul proprietar.1 point
-
Da stiu, e mai greu sa scrii de pe telefon, sa nu mai zic de citit... 🤣 nu era nimic acid, daca te-ai "simtit" ofensat nu era CAZUL, nu asta era ideea 🤣1 point
-
Nu, nu as putea! 😄🫠🤗 E mai "vizibil" bolduit! Ghilimelele reprezinta sarcasmul si/sau varianta figurata, nu credeam ca e nevoie sa explic unor cititori aspectul asta! 🥴 Aveam pretentii! 🙄 Vad ca urmaresti topicul de la inceput chiar si asa, nu e problema! Cum am mai spus, daca pe mine ma deranjeaza sau nu ma intereseaza ceva, dau skip si ignore, nu imi "dau cu parerea"! 🤐 Iti recomand sa faci si tu la fel! 😙 Lasa comentarile "acide" @acidone77! 🤡 Eu nu iti atrag atentia ca incepi o propozitie cu litera mica sau ca mananci litere si nu pui cratime! 🤫1 point
-
@corad0 nu ai putea renunta la atat de multe capslock uri, ghilimele, emoticoane, bolduituri, etc ? ... e f greu e urmarit si citit ce scrii... toate postarile sunt f incarcate... mai urmeaza si underline si italic si ne ai spart... 🤣1 point
-
@pronetDa, oricum asta parca seamana mai mult cu Phaetonul din prima generatie care a fost proiectata in 1999 si scoasa pe piata in 2002, ambele modele avand stopurile (rotunde) cu LED-uri.1 point
-
Rezolvat, mulțumesc joeperry! In Odis masina trebuie identificata ca VW Passat 2015. La grosimea plansei(cea printata) puneți valorea de 5mm. Planta de calibrare trebuie sa fie la o distanta de 1200-1500mm măsurat de la centrul rotii spate pana in dunga neagra a plansei de calibrare. După ce poziționați plansa in spatele masinii, adăugați la valoarea măsurată valoarea de 330mm, in caz contrar o sa primiți eroarea calibrare eșuată(Passat B8 este mai lung decat Golf 7). De exemplu avem 1500mm de la axul rotii pana in placa de calibrare, adăugăm in Odis valoarea de 1830.1 point
-
Update: dupa un incident in parcare datorat unui vecin neatent, a reiesit dauna ce se vede in prima poza (aripa, bara, far, spalator). Am inlocuit sticlele la faruri (recomand Faruri Custom Brasov), aripa noua, si cu aceasta ocazie am vopsit intreaga laterala stanga + bara fata (aveam mici defecte si zgarieturi si pe usi/aripa spate - asa e cand ai obsesie pt detalii 😂). Super multumit de rezultat cu toate ca are o culoare pretentioasa, masina a fost vopsita la Maxi Paint, pe care ii recomand 100% daca sunteti din Brasov sau imprejurimi (pret/piesa de vopsit peste media pietei, dar merita). PS: am mai schimbat racitor ulei si o conducta de apa.1 point
-
@cristi511: "cei care au veyron sau bani de el NU stiu cum arata b5-ul. Asa ca da, nu ii doare capu de vreo asemanare." Eh, asta e parerea ta! Opresti sa alimentezi Bugatti si vine unu' langa tine la benzinarie si iti arata ca are si el faruri la fel pe Passat! 😁 Crezi ca astia conduc Bugatti pe alta planeta? Tot in trafic, langa "muritorii de rand" merg! Bah chiar se simt superior ca sa nu zic "DUMNEZEI" ...printre saraci! 😄 Macar Phaeton a costat 80 000 $, nu 4 000 000$ cand vine vorba de "asemanari" cu Passat! Totusi, de asta cei care cumpara Bentley/Porsche de noi nu sunt interesati de devalorizare si cei care au Phaeton (in afara Romaniei) nu sunt interesati de pretul taxelor, consumului sau a intretinerii! 🤗1 point
-
@halamadridBine ca nu seamana cu Skoda! Glumesc, evident, imi place Skoda Superb si Kodiaq, sunt masini ok, primesti masina "multa" de banii dati, comparativ cu concurenta, acu' nah, iti asumi brandul si sigla de pe volan care este sub VW! Phaeton facelift nu prea are nici o treaba cu B 5.5, am gasit niste poze de comparatie, poate seamana varianta NON facelift cu Passat, dar cu varianta B6 care a aparut 3 ani mai tarziu (Phaeton 2002, Passat B6-2005): B6-le aduce parca ceva, din fata, sa zicem, dar a aparut 3 ani mai tarziu: Eu am considerat mereu ca Passat B7 facelift, aparut abia in 2015, deci 5 ani mai tarziu, seamana cu Phaeton care a primit al 2-lea facelift in 2010 (5 ani inaintea Passatului), repet, ceea ce spuneau specialistii, nu doar eu! WTF? 🙄 Passatul seamana cu Phaeton, nu invers! Lumea le-a asimilat, ca deh, vezi milioane de Passaturi in trafic, mai rar cate un Phaeton, mai ales daca e sa ne raportam la perioada cand a aparut, nu? In 2002 eu aveam 16 ani, n-am vazut nici un Phaeton pe vremea aia dar tin minte ca aveam un coleg de clasa, ta-su' actionar la Fabrica de Bere Timisoreana, milionar, isi cumparase un PASSAT B5.5 pe comanda, 2.5 TDI V6, automat, faruri cu xenon, piele, trapa, etc etc! Ne-a luat de la scoala si tin minte si acum, era intuneric si avea ceasurile alea albastre cu indicatoare rosii...mi se parea SF masina la vremea aia, dar mai un PHAETON! Pe vremea aia nici Passaturi nu erau in Romania! Eram vecini si mergeam des la el sa ii admir Passatul, stateam in scaunele de piele si ascultam MP3-uri de pe SD-card! Beam cate o bere si stateam "la caterinca"! Ce mai! SF! ❤️ Pretul platit pe masina aia, de noua, era o avere, in fine, omu' avea o vila care azi cred ca trece de juma' de milion$! Cred ca primul Phaeton l-am vazut pe strada dupa 10 ani, prin 2012 si era modelul vechi, NFL! Visam la Phaeton de atunci, intelegeam ce reprezinta, oricum! Mi-am dorit un Phaeton de mult! ❤️ Ma bucur ca am reusit sa bifez si "DAMBLAUA" asta! 🤗 Asta ca sa intelegeti ce insemna in Romania Passat nou in 2002, nu stiu daca a fost primul, dar oricum, printre primele! NAVA SPATIALA! Ce sa mai zicem de SARBU, patronu' PRO TV care si-a luat Phaeton W12 nou in 2004? 😈✈️🚀 Pentru cei interesati, aici aveti link-ul: Aceeasi "problema" e si la Mercedes, C Class seamana cu S class, e strategie de marketing, ca sa vanda multe masini din gama mai ieftina! Gama de lux are "de suferit" cand vine vorba de imagine, in schimb vand masini din clasa medie de rup! ❤️ Passat 2015 are stopurile cu LED, desi semnalizarile nu sunt LED, au ramas tot cu bec, astea seamana cu cele de Phaeton: Phaeton 2010 FULL LED, inclusiv semnalizari: Touareg 7P facelift a aparut in 2014 si are stopuri similare cu cele de Phaeton, semnalizarile sunt tot cu bec, la fel ca la Passat, ce sa vezi, seamana cu cele de Phaeton: Tot Touareg 2014: Le-au pus si pe EOS in 2011, tot dupa faceliftul Phaetonului, macar au updatat semnalizarile cu LED: Stopurile NFL Phaeton seamana cu cele de Veyron, Piech a creat ambele masini, a vrut sa isi lase semnatura, atat cu motorul W16 Quad Turbo, derivat din cel W12 de pe Phaeton, montat si pe Bentley, suspensia pe aer, nivelul calitatii interiorului, grilele de aer din usile fata pentru ventilarea geamurilor (dezaburirea geamurilor laterale fata) scaunele ventilate, etc: Phaeton NFL: Veyron: Phaeton NFL: Veyron: Bine ca cei care isi permit Bugatti nu plang ca seamana cu Passat B5.5 : Veyron: Passat B5.5: Cred ca ma cunoasteti deja, imi place sa comentez doar din experienta sau atunci cand sunt documentat si imi pot sustine punctul de vedere! Internetul e gratis, trebuie doar sa te informezi! 🙄 Gura lumii comenteaza si va comenta oricum, indiferent de ce conduci, important e sa te simti bine TU la volanul masinii tale! Vorba aia, "Cainii latra, ursu'🐻 Baloo merge!" Unu' mai sus zicea ca Phaeton are imagine de GOLF, altul compara VW cu DACIA, hai ca nu ne mai facem bine! Nu pot decat sa rad si sa ma distrez!😄1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sunt curios cata lume o sa dea cca 100.000 Euro pe un Q7 sau cca 120.000 pe un Q8...preturi valabile azi...posibil sa mai creasca preturile si dupaia sa se prabuseasca vanzarile la masini scumpe... ... si asa VW...se duce INCET DAR SIGUR... IN CAP cu vanzarile !!! Vorba aia...NICI Volkswagen...NU MAI E CEEA CE A FOST ! aceasi problema ca si la Touareg 3.0 TDI 286 CP... sunt si la Q7...Q8...consum EXCESIV de ulei...si sa dai atatia bani pe o masina...1 point
-
In sfarsit am comenzi pe volan Am luat spira cu ....AL, de pe un Q3 cu tot cu manete, am montat cu tot cu manetele de Q3 (parca da mai bine cu manetele astea si in plus ai tempomatul pe maneta separat), am facut codari si adaptari. Aproape totul functioneaza corect in afara de tempomat. Am codat modulul cu tempomat separat pe maneta, cand dau pe ON dispar KM si apar liniutele alea si KM, dar cant apas SET nu se activeaza. Sa fie swichul de SET defect sau am ratat vreo codare?1 point
-
1 point
-
Eu as zice ca Phaeton seamana cu Passat B 5.5 la partea frontala, caz in care e clar cine a fost primul si cine cu cine seamana . Cand iti place o masina, nu conteaza cu ce se aseamana. Multi ma intreaba de ce pastrez O3 FL daca are deja 6 ani, iar O4 FL a avut oferte bune. Pur si simplu, nu imi place cum arata O4, nu-mi spune nimic. Superb mi se pare prea scumpa pentru ce am eu nevoie, in vacante merg cu avionul, iar prin Romania pot face 1000 d ekm si cu asta. Astept O5.1 point
-
doar din prisma faptului ca DSG-ul are 96 kg fata de cutia manuala care avea 36kg In rest, niste suruburi de la planetare, o mufa la cutie, 2 suporti, electromotor si suruburile spre bloc. Si cam aia e... vine tot jos. Cand am schimbat acum ceva km am pus Sachs. Nici eu nu stiu ce sa mai pun la Volant, mai ales ca Sachs si Luk sunt aceeasi firma acum, difera ambalajul.... In alta ordine de idei, am o vibratie la roti de care nu reusesc sa scap. Culmea, uneori apare, alteori nu. Asa a fost din totdeauna. Si cu cutia manuala aveam asta uneori. Azi dimineata am mers pe Autostrada cu viteza maxima legala. nici o vibratie. Ieri cand am mers acasa, la 120 kmph vibra volanul. Cand vibreaza volanul vibreaza indiferent ca accelerez sau franez. Pe acelasi sector de drum, uneori vibreaza alteori nu. 1. Cand am pus discurile acum 2 ani, am pus rulmenti noi, SKF. 2. Nu am joc in bielete/ pivoti, capete de bara. 3. Planetarele, intregi, sunt noi, luate anul trecut. stg + dr. 4. Uneori face si uneori nu. Spanac... Daca ar trebui sa merg pana in Germania si sa o alerg pe Autobahn, mi-ar fi frica sa depasesc 130 kmph. (nu e cazul acum...dar na).1 point
-
1 point
-
Dealerul are 0 capacitate de interventie. Eventual concesionarul (Porsche Romania), dar nu prea se baga la urgentari. Fabrica decide cand produce masina si emite catre concesionar -> dealer data estimativa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu nu am zis nimic de antigel, deci ... La mers linistit, uleiul va sta undeva la 86-96 grade in functie de ..x factori. Dar daca mergi pe autostrada de ex, uleiul va fi la peste 100 grade.1 point
-
Pe golf 4 e aceeasi chestie. Eu am kit color si ma uit pe el ca am in pagina principala: temp antigel si temp ulei. Cand plec cu masina am antigel si ulei cam la aceeasi temperatura (pe vara zic) si cam la 10 minute daca antigelul e la 90 de grade uleiul este la 50 de grade. Ai de mers mult mai mult ca sa faci uleiul la 90. In alta ordine de idei, masinile moderne g7, g8 au pe ceasuri temp ulei. Pana la 50 de grade vezi "---" dar dupa 50 vezi temperatura. E un indicator bun pentru sofer sa stie cand poate incepe sa 'traga" un pic de motor. Sunt tentat sa cred ca uleiul ofera o mai buna protectie la 90 de grade decat la 45-50 de grade.1 point
-
Ajuta daca pui eroarea, poza complet sau intreg textul copiat aici.1 point
-
Tot pe diagnoza ai la valori de masura statusul la fiecare capsa piroehnica si daca rezistenta circuitului este buna. Misti de fire, mufe si urmaresti valorile. Pe la alte marci chiar iti arata rezistenta in ohmi, la vag spune daca e ok sau nu. Presupun ca stii ca nu se masoara cu multimetru capsele pirotehnice, exista risc de declansare.1 point
-
1 point
-
@andrei_221Perfect adevarat! ❤️ E adevarat si ca gusturile nu se discuta, pe unii nu ii "coafeaza" acest gen de masina desi poate si-o permit si inteleg asta, insa mie daca nu imi place sau nu ma intereseaza ceva ma abtin de la comentarii, dau skip, nu arunc cu hate, dar unora le face placere sa fie rautaciosi, sa te contrazica, fara sa fi condus in viata lor o masina de genul asta, in acelasi timp e gratis si sa fii neutru. Eu mi-am exprimat parerile de fiecare data in cunostiinta de cauza, din experienta, avand habar zic eu despre ce vorbesc. Nu toti suntem la fel, din fericire, 😄 am observat ca exista cativa useri care oricum comenteaza pe toate topicurile si isi dau cu parerea despre orice. In fine, treaba lor, sa le fie de bine! Nu doresc raul nimanui, traim intr-o lume "libera"! Oricum, iti place sau nu iti place, cert e ca masina asta incheie o epoca auto, nu poate fi neglijata si are un cuvant greu de spus in industria de automobile, chiar daca vanzarile nu au fost dupa asteptari. 🤗1 point
-
@dan_ionutDa, m-a chemat si pe mine Callum, fondatorul/liderul grupului PHAETON din UK, suntem amici "virtuali". Nu sunt CHIAR asa de impatimit incat sa ma duc pana la fabrica din Dresda, insa apreciez MEGA pasiunea unora. Totodata imi place ca proprietarii de Phaeton sunt foarte uniti si isi rezolva toate problemele "in house". Oamenii se ajuta intre ei, recomanda mecanici, service-uri, cativa sunt chiar specialisti in Phaeton, multi dezmembreaza masini, recomanda tot felul de servicii, piese, se ajuta cu sfaturi, etc! Callum a reconditionat de curand, impreuna cu' ta-su' o balena speciala, amandoi conduc Phaeton, de data asta un MONSTRU de masina cu care nu cred ca o sa ne mai intalnim prea curand, motorizare V10 TDI, sa moara de ciuda Greta si Ursula in 2025: "Povestesc" online cu Callum destul de des, mi-a trimis poze de la intalniri, ma tot "ispiteste" sa merg cu ei, i-am spus ca si romanii (unii) sunt foarte pasionati si isi ingrijesc masinile! ❤️ Atasez cateva poze de la iesirea lor de la Die Gläserne Manufaktur, THE TRANSPARENT FACTORY din Dresda, fabrica in care s-a produs Phaetonul, Ferdinand Piech alocand 1.5 miliarde de euro pentru a produce acest model, doar pentru Bugatti a mai fost alocat astfel de buget, tot de Piech: Acasa la Callum, inainte sa plece: V10-le reconditionat, pe care l-am postat si pe Youtube, mai sus, masina e din 2005, anul asta face 20 de ani si arata cam asa: Grupul: In trenul care traverseaza Canalul Manecii DOVER-CALAIS pe sub mare, eu iau feribotul, imi place sa ma relaxez, la aer, sa beau o cafea dupa un drum de 6 ore: Tot din tren: Parcarea subterana de la Dresda: Parcare si afara: Fabrica Transparenta din Dresda: Casa parinteasca a Phaetonului: Astazi, aici se fac aceste "glume" de plastic, ca sa nu zic "vibratoare" care trebuie bagate in priza, unii le considera "masini": Ultimul PHAETON produs, semnat de toti angajatii fabricii, sfarsitul EPOCII de AUR AUTO😌: Bere 🥃la discretie, doar esti in Germania: Cat de nebun sa fii sa ai 2 volane, unul de iarna, cu incalzire, de piele, altul de vara, de lemn?😄1 point
-
@dercos"masini precum Touareg sa nu mai prezinte interes si sa nu mai fie viabile economic. Nu cred ca a fost vreun succes nici pana acum." "Over 1.3 million Volkswagen Touareg SUVs have been sold worldwide, according to Volkswagen Newsroom. The first generation, sold from 2002 to 2010, reached approximately 450,000 units. The second generation, released in 2010, sold around 479,000 units. The third generation, introduced in 2018, has sold over 200,000 units, according to Volkswagen. " "Over one million Porsche Cayenne vehicles have been sold since its introduction in 2002.The (1 000 000) millionth Cayenne, a GTS in Carmine Red, was delivered in the summer of 2020, according to Porsche Newsroom. In the last five years, from 2019 to 2023, Porsche has sold a total of approximately 430,272 Cayenne vehicles worldwide. This includes 92,055 in 2019, 92,860 in 2020, 83,071 in 2021, 95,604 in 2022, and 66,682 in 2023. In 2024, Porsche delivered 102,889 Cayenne models, making it the top-selling model in their lineup. This represents an 18% increase compared to the previous year. " Au salvat Porsche de la faliment, "i-am ajutat" si eu cu 2 generatii de Cayenne luate noi, INCA este cel mai bine vandut model Porsche worldwide 😄: https://carbuzz.com/boxster-or-cayenne-save-porsche-bankruptcy/ Din pacate, Touareg nu se va mai produce, probabil VAG vrea sa vanda doar SUV-uri Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini. Vrei SUV mare? Scoti banu' tati! https://www.automarket.ro/stiri/oficial-final-de-drum-pentru-volkswagen-touareg-suv-ul-va-fi-retras-din-123705.html P.S. A ajuns o Skoda SUV sa coste 70 000 euro? Fie ea si de top, totusi: 🙄 https://www.autotrader.co.uk/car-details/202506113405625?sort=price-desc&searchId=4c9baaa7-8b3e-4259-a511-d0db4d8c860e&make=Skoda&model=&postcode=M5 3DE&year-from=new&advertising-location=at_cars&fromsra Imi aduc aminte cand VW avea oferta la Touareg GEN 2, varianta Mountain V6 TDI automat prin 2011, 0 KM, 30 000 euro+TVA, da stiu inflatie etc...oricum, vremuri de mult apuse!1 point
-
au o colaborare si cu Rivian, pe electrice. Si cu Ford (Fordurile electrice folosesc platforma de la VW) De aia au garantie 8 ani pe baterie si motor? E destul de linistitor, zic eu Ingineri NASA sau un om cu un training pe subiect facut? Sa nu exageram, softul evolueaza pe toate modelele, nu doar pe electrice. E adevarat ca pt unii e de preferat o masina fara softuri complicate, dar am vazut si oameni care spun ca aleg sa cumpere masina pt soft (sisteme de siguranta, de condus autonom), mentalitatile cred ca evolueaza f mult in functie de generatii. Am vazut multi care spuneau ca vor in continuare telefoane cu butoane, dar acum stau pe TikTok cu rezultatele care le cunoastem1 point
-
@cristi511Viziunea noastra este limitata local? Am condus ieri e-308 nou nout, de nevoie, nu mi-ar trebui electrica, nici gratis! Da, e mai misto decat sa mergi pe jos, dar incerc sa ma consider pasionat, multumesc, "nu mi-e foame"! 🤢 Eu daca as avea venituri mai mari mi-as lua Bentley. Vorba aia, la Monaco n-am vazut nici un Taycan/Macan parcat in fata la Casino, supercaruri, Bentley si Rolls FULL DE ELE! Majoritatea GHOST d-alea mari, V12, multe Maybach S650, numere de Elvetia/Rusia/Andorra. Desi "s-au prostit" si astia cu Rollsu' electric! Spectre parca se numeste? In fine, ca sa ajung din UK pana pe Coasta de Azur cu o electrica, incarcat de bagaje si cu AC-ul pornit blana, probabil ca mi-ar lua vreo 4 zile! Doamne fereste! 😄 Inca imi place sa vad RANGE 1400 KM in bord, sunt mai "old fashioned" ca sa nu zic mos expirat. 🤗 Bineinteles, este doar parerea mea subiectiva si am inteles de ce fac oamenii UBER cu ele pana de curand cand am mers cu un ID5, l-am intrebat pe sofer daca e multumit si mi-a spus ca regreta ca a luat-o, au bagat taxe in UK si au ridicat pretul "curentului" si nu prea mai merita. O incarcare la 2 zile/luna costa la fel ca un plin de benzina, ba poate chiar un pic mai mult. Daca faci km mai multi, costul creste. Se mai plateste si o taxa suplimentara daca ai parcare subterana, pentru ca cica exista risc de incendiu. Asa mi-a spus taximetristul, In fine! N-am "sapat", nu ma intereseaza subiectul, dar cica asa o sa fie la nivel global. Deci omul si-a luat electrica, doar ca sa faca profit! Sunt convins ca asa au "agatat" multi clienti. Acu' HOPA, ce sa vezi, costa cam la fel sa mergi si cu termica si cu o electrica. Omul a zis ca vrea sa o vanda sa isi ia un Passat Variant TDI. L-am intrebat ce pret a fost masina? 52 000 GBP. Are niste scaune si un plastic in ea de zici ca e CADDY. Bineinteles ca tableta aia mare de pe bord iti ia ochii! Eh detalii, englezoii isi schimba masina la 5 ani, nu prea conteaza, ratele merg toata viata si conduc mereu masini noi. La ce preturi au, nu mai conteaza ca sunt electrice sau termice. Probabil asa e si in celelalte tari din Vestul Europei. Tine doar de gust. Daca o cumperi ca romanu' cu gandul ca vei merge toata viata cu ea, o sa fii dezamagit. Masinile sunt facute special sa cedeze relativ repede. Nu mai zic de probleme si servisare si softari si updateuri ca la telefoane si batai de cap. E nevoie de ingineri NASA sa ti-o repare iar daca pica bateria in afara garantiei, costa cat jumatate din masina costul inlocuirii. Omul a deventi de ceva vreme consumator! Banu' sa curga in buzunarul marilor companii! Doamne-ajuta! ❤️ Inteleg acum de ce cumpara lumea BYD. Daca tot e "naspa", macar sa fie mai ieftina. Si parca nici nu e chiar asa de "naspa" daca e sa compari cu ce ofera concurenta. MADE IN CHINA a devenit de ceva vreme CALITATE! 😄 Vanzarile o spun, nu eu.1 point
-
@corad0 dada, stiu! Nu ma las Multumesc ! @Emy D e o operatiune urata.. cel mai naspa a fost cautatul de piese, sa gasesti piese in stare buna.. bordul cred ca se da jos mai usor la tine decat la superb, dar tot e de lucru enorm. Si daca tot il dai jos, ar fi indicat sa schimbi tot ce se poate inlocui prin spatele lui, sa stii ca nu mai ai treaba acolo. Ce sa zic.. multa bafta ! Si rabdare1 point
-
Salut, Am "reconditionat" etrierul fata stângă și problema s-a rezolvat in proporție de 90%. Zic asta pt ca foarte rar, la anumite tipuri de gropi se mai aude parca ceva dar poate e din alta parte sau poate așa trebuie sa se audă, nu mai stau sa o caut. Oricum, diferența e imensă, nu mă gândeam ca un etrier poate face așa mare gălăgie. Se simte foarte închegată acum, e alta mașina. Am băgat sâmbătă un Transfagarasan cu Baby Audi, mi-a venit ideea măreață sa mergem pana la Bâlea... Proasta idee. In ultimii 2-3 ani am fost foarte des pe Transfag dar doar mai sus puțin de Vidraru (la cabana Zimbru). Ultima data la Bâlea am fost acum 4-5 ani. Pe ultimii 4km era blocat și Waze arată 1 ora...N-am rezistat și am întors, ne-am oprit prin alte părți. La o denivelare mai pronunțată când s-a zguduit mai tare mașina am auzit un trosnet metalic pe sub mașina, mi-a fost teama de vreun cap de bara ceva dar apoi nu s-a mai auzit, totul pare in regula. Oricum, drumul mi se pare destul de prost. Ce mai vreau sa zic e ca nu am mai văzut de mult atâta prostie și nesimțire strânsă la un loc. Nu sunt nici eu monument de bun simt dar parca nici așa. Cum poți mă sa oprești in mijlocul drumului la fiecare urs ca sa faci poze și sa blochezi drumul, sa se facă coloana in spatele tău și sa ți se rupă? Sa dai de mâncare la ursi și sa pui astfel in pericol viața celor care sunt pe jos? Sa tai haotic banda continua ca sa intri pe sensul celălalt ca sa faci poza la urs? Și altele. N-am mai rezistat și i-am claxonat pe unii și le-am mai urat de bine. Oare la ZOO nu ar fi mai ușor sa se ducă?1 point
-
Sistemul ăsta m-a salvat, de 2 ori, de la necaz. Ieșire din parcare spic, a frânat super rapid, cât pe aci să lovesc o mașină în mers, altfel eram pa cu spatele. Si o parcare cu 2 bolarzi pe care nu i-am văzut, în rapiditatea manevrelor față-spate, a frânat de au cârâit roțile. Și e Octavia 3 fl, fără senzori laterali (unghi mort), doar cei pt parcarea cu spatele.1 point
-
Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta. Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. Cam așa arată mașina in prima zi In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto. In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine. Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima. Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.1 point
-
0 points
-
0 points
-
Interfata e cam veche-baza date/label 2018. Posibil sa nu poata accesa corect si nici genera cod acces pe module mai noi, cu label-uri diferite (in mod normal asociaza unul vechi, asemanator platformei respective 1k0 etc.).0 points
-
Cu erorile prezente,nu are cum sa plieze/deplieze oglinzile nici din buton nici din telecomanda.Calculatoarele sunt High,dar sunt probleme la conectica.0 points
-
1. Selectati "Door Elect, Driver" - modul 42 2. Click pe: "Security acces -16" 3. Inserati codul de securitate: 04354 si click pe "Do it!" 4. Cand ati ajuns din nou pe meniu precedent, click pe "Adaptation - 10" 5. Aici selectati urmatorul canal: (9)-System_Parameter_0-System Parameter Byte8 6. Odata selectat veti vedea vechea valoare 90. Aici aveti 2 optiuni inainte de a da click pe "Do it!": a. 95 (pe care am ales-o) - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul cand pornim motorul. b. 99 - va plia oglinziile automat cand se tine apasat pe butonul de blocare usi si le va rabata la loc in momentul in care deschidem usa soferului. Incearca sa verifici datele respective. Ptr geam - mentine butonul in poz sus/jos cateva secunde, astfel incat sa invete operarea la impuls. Decupleaza si borna cateva min, sa nu fi intrat intr-un loop modulul.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00