Jump to content

Clasament


Popular Content

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2017 în toate secţiunile

  1. 2 points
    Valvoline 5w30 ,507.00,dupa 8000 km . In primii 4000km a fost galben/maro 2.0 CR
  2. 2 points
    Releul are 4 terminale in cele mai multe cazuri, daca sunt folosite cele auto la terminalul 86 pui firul ce merge spre becurile de mers inapoi, 85 il legi la masa. Mai raman terminalul 30 si 87, la 30 se leaga un +12v iar la terminalul 87 se leaga alimentarea camerei. Metoda este buna dar mai complicata, cel mai simplu se poate construi un mic filtru cu un condesator. Mai multe info pe google dupa "pwm to dc".
  3. 1 point
  4. 1 point
    La grupul 007 sa vezi ce temperatura indica g62 ,dimineata doar pe contact si apoi la cald
  5. 1 point
    După 3 mii k cu mobil formula 1 esp se pare ca uleiul e c am negru fata de cel care îl foloseam înainte la aceiași km.. Nu stiu ce sa zic dacă e de bine sau nu...
  6. 1 point
    Întâlnire Vw forum în Zakinthos :)))
  7. 1 point
    Ajungi degeaba la mecanic, dar daca vrei sa te scarpini degeaba de bani, nu ai decat, au mai fost cazuri pe forum cand au schimbat juma de motor degeaba, putin ulei pe la ax, putin pe la supape, sunt destule de verificat, nu cred ca renteaza financiar pentru o nimica toata, bucura te de ea, cand esti sigut de defect atunci te implici.
  8. 1 point
    Pina nu verifici de ce nu comunica radarul-degeaba te chinui cu codarile.. .mai rau o dai peste cap.Vezi daca ai alimentare in pin 10 din conectorul radarului,verifica siguranta sc19,vezi daca ai masa pe pin 2 si 9 la radar,verifica releul J788 din foto atasat,verifica continuitatea firelor de can,si daca toate sunt ok..schimba radarul.
  9. 1 point
    Mie mi se pare scumpa. dotari nu prea are, nu are niciunul din sistemele de asistenta ( Front Assist, Lane Assist, Side Assist etc). Macar are xenon despre care cred ca ar trebui sa fie obligatoriu in dotarile de care nu te poti lipsi. Nici km nu are putini. Nu stiu, are multe lipsuri pt 15000 de euro. Parerea mea
  10. 1 point
    Salut la golf 6 motor 1.6 tdi cayac ulei FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) normal 504 507 1 L 46 lei? Se gaseste doar pe comanda pe internet sau cel putin eu nu am gasit in magazine. La passat b6 1.9 tdi BCK am folosit FUCHS 5w40 gti xtl technology. Consum in 10000 600ml. Sunt multumit de acest ulei voi folosi la passat.
  11. 1 point
    Ulei pt 1.2 Tdi 3L este 0W30 cu specificație 506.00 Este singurul .Este un ulei cu proprietăți mai bune de lubrifiere și curățare. Nu degeaba e peste 50 Ron litru. (Dacă gasesti la 50).
  12. 1 point
    Salut, vin cu o propunere de iesit la munte pe 2 zile (cazare intermediara 1 noapte). Din Bucuresti pana acolo faceti putin peste 3 ore. Traseul este Bucuresti (in cazul meu)- Ploiesti- Valea Prahovei (daca este aglomerat o luati pe Cheia)- Sf Gheorghe- Tusnad. Ce puteti face in Tusnad: - Tusnad Welness Spa- un loc foarte cochet si cu diverse activitati (piscina apa rece/calda/sarata/ vreo 4 saune/ masaj/ sala de fitness/ piscina exterioara inconjurata de munte/brazi). - lacul Sfanta Ana- il vizitez anual, poate de mai multe ori pe an, anul acesta saptamana asta au terminat de peticit drumul ce leaga Bixad de Sfanta Ana, nu mai sunt cratere/gropi si se merge bine cu 30-40km/h - deci este un moment oportun de mers, pt ca aceasta carpeala va tine exact cateva luni, pana sar plombele. Cum sunt foarte familiarizat cu zona, ca merg des la spa/tusnad puteti sa va cazati la Hanul Secuilor sau la Hotel Ritz (conditii foarte ok, curatenie maxima, preturi mici) sau daca vreti 4 stele, la Ozon. Mancare buna gasiti la Hanul Secuilor, diverse preparate, sau la Pizzeria Apor - bere buna, mancare buna, preturi omenesti. Atentie la ursi, ca sunt multi, si vin si prin oras, seara.
  13. 1 point
    si la fiecare 4 ani platesti manopera pt distributie?curelele din zilele noastre au mai mult plastic decat cauciuc in ele,deci nu risca sa imbatraneasca
  14. 1 point
    @kelu si terminatoru Nu cred ca am dat detalii despre cum se poate fenta legea, ci despre ce si cum se poate face ca sa scapi de abuz. Din ce ziceti voi se poate trage concluzia ca sunteti de cealalta parte a "baricadei". Hai sa luam pe rand. In lege scrie clar ca n-ai voie cu folii cu transparenta sub 75%. Eu exact asta am intrebat. Cum isi da seama agentul, pe marginea drumului ca am sau n-am 75%? Daca extrapolam ce ziceti voi, ar insemna ca amenda ai putea lua si ca i se pare lui ca ai mers cu viteza, sau ca ai depasit pe linia continua, etc. Eu n-am spus ca are sau ca nu are dreptate. Ci cum probeaza? Da, am recunoscut de la inceput ca am folii, dar nu sunt 5% transparente ci peste 50%. La fel cum la viteza are proba video, si aici ar trebui sa aiba dispozitivul ala de verificat transparenta. Dar nu au. Si mi-au luat talonul doar pt ca i s-a parut lui. Nu stau sa dezvolt toata scena, fiindca ajungem sa discutam altele. Repet: NU AM FOLIE 5% transparenta, ca sa vada si cei care n-au citit pagina anterioara, si nici nu sunt de acord cu ea. Nu a fost pusa pt figuri (ce figuri sa ai cu Touran??) sau altele, ci doar pt protectie impotriva spargerilor si solara. Deci e decenta, mai mult decat decenta. Fratilor, daca va opreste politistul si va ia talonul ca asa i se pare lui ca ati mers peste 100km/h in localitate cu limita de 50, ce faceti? Nu vi se pare ca o astfel de sanctiune trebuie probata in vreun fel? Tocmai aici era problema. Sunt subiective sanctiunile. Oricum, vad ca n-am primit nici un raspuns de la un coleg avocat/jurist, doar raspunsuri "emotionale". Multumesc oricum. LE: @terminatoru da, tocmai politistii sau cei cu anumite grade militare, au in marea lor majoritate, folii cu transparenta mica. Unii chiar si pe MCV. Dar din nou, e alta discutie, care nu-si are locul aici. @deenman dar la dube/camioane/autobuze/ remorci inalte/ etc, cum te uiti prin ele?
  15. 1 point
    Eu in Decembrie am programat schimbarea volantei (kit complet cu ambreiaj si toate cele). Actualmente masina are 190k si daca cele originale m-au tinut atatia km, am optat tot pentru volant cu masa dubla pentru o diferenta de cca 150E. Asa cum spuneam acum vreo doua luni cand intrebam daca este nevoie de schimbarea aceste volante singurele semne de oboseala sunt doar zgomotele de "metale care se lovesc" ce se aud de acolo. In rest nimic... nici vibratii, nici patinari ale ambreiajului... nimic. Schimb doar ca sa-mi sporesc gradul de liniste la volan. Eu nu cred povestile cu afectatul motorului sau cutiei daca folosesti volant simplu, insa merg pe cel cu dubla masa din simplul considerent ca daca cel pe care-l am acum m-a tinut atat, macar jumatate din km daca ma tine cel nou eu sunt multumit salutam !
  16. -1 points
    Perfect de acord cu ce spune colegul mai sus. Nu suport sa-i vad pe cei care au folie inchisa (vezi 5% transparenta) pentru ca pur si simplu nu vezi nimic din spate, prin masina celui din fata, pot sa evit multe accidente, obstacole daca vad prin luneta celui din fata mea. In plus sa spunem ca ai folie pe fata, pai si la pieton sau cand vrei sa cedezi cuiva cum faci? scoti capul din masina sa te vada? Politia ar trebui sa procedeze in cazul tuturor fix cum au procedat cu Flavius, sa va dea amenda instant fara optiunea sa dati jos pe loc foliile/becurile, si sa fie imensa amenda, astfel incat sa dispara toti cu ilegalitatile de pe sosea. La fel ar trebui sa se procedeze si cu becurile aftermarket. Terminatorul ce ai facut tu, este exact (nu aproximativ) aceasi ilegalitate : iti pune repartitor de caldura pe calorifer in casa, pt reteaua de termoficare, iar tu iti schimbi caloriferul cu unul fara contor, ca sa furi. Ar trebui sa ramai fara talon, instant. Si treaba asta se poate face, pentru ca vezi ce panica creaza IDCTR-ul in randul celor cu transport marfa, la fel ar trebui sa fie controale la sange si in randul soferilor cu masini, sa se verifice la sange totul, martorii din bord (cati dintre voi stiti ca sunteti pasibili de amenda daca aveti martor de defectiune aprins in bord? gen abs) uzura anvelope, becuri, In Bucuresti, e o smechrie mare in special in randul celor cu itp, pai cat am stat eu sa astept la ITP am numarat cel putin 2 cacanari care au venit au lasat cheile/masina au lasat bani si la revedere, nici macar nu le este verificata masina pe bune, vai de ele.
  17. -1 points
    Doar cureaua o schimbi si stai linistit inca 4 ani. Doar daca sesizezi oarece jocuri la role sau pompa atunci le inlocuiesti si pe ele. Dar la 70000 sigur rolele si pompa mai merg lejer cel putin alti 70000. Eu la ale mele le inlocuiesc cureaua la 4 ani si complet la 8 ani. Tot cam 70000 fac si eu in 4 ani.
  18. -1 points
    Practic o iau la 12.500,ca o iau pe firma. Eventual daca mai negociaza putin oamenii,daca am noroc.
  19. -1 points
    Sterge joja cu un servetel, si vezi ce culoare ramane dupa 1 minut, daca e maro e ok, daca e negru ca zmoala nu e ok. In poza de mai sus e ulei maro dupa 9000km de la revizie in fosta mea masina diesel, nu in benzinar, se poate!
  20. -1 points
    Subscriu și eu la ceea ce spune colegul @deenman. La diesel trebuie să fie nuanța spre maro iar la benzinar chihlimbar închis. Un ulei negru fie este extrem de contaminat fie ars, adică a fost supus la solicitări termice intense. Uleiul se mai schimba și când sesizezi modificări de tonalitate la motor sau turbină. De asemenea trebuie urmărite schimbările de fluiditate comparandu-l cu uleiul proaspăt, nu trebuie să fie subțire ca apa sau prea vâscos chiar dacă la culoare este ok. Și trebuie înlăturate preconcepții de genul mașina trebuie să meargă cu o anumită marcă de ulei. Exceptând fluctuațiile de calitate a lubrifiantului, sunt producători care fac produse mai bune, mai avansate tehnologic. Puțină documentare nu strică iar mecanicul care de când a terminat școala nu a mai citit o pagină cap coadă nu este o sursă de informare tocmai bună.
  21. -1 points
    Uleiul eu îl schimb mereu la 10.000... e prima data când folosesc alt ulei și anume mobil formula 1 esp..si se pare ca e c.am negru... nu înțeleg de ce celălalt la acești km nu era asa...
  22. -2 points
    Cui sa dau un mail?
  23. -2 points
    Mi au zis ca masina nu mai e oricum in garantie iar garantia nu include piese de caroserie. vreau sa dau mail cuiva in Europa sa primesc ok si sa le indes pe gat mailul.
  24. -2 points
    Este mai veche de 4 ani, cu foarte putin. Am sa le dau un mail cu poze sa vedem ce parere au si ce rezolvare imi dau. Nu scapar sa le schimb, insa daca se poate de ce nu.
  25. -2 points
    Multumesc pt informatii, am inaintat un mail catre mai multe institutii (printre care si PoRo) si astept raspunsul lor. sper sa se rezolve, daca nu poate stopuri de facelift, cand s-or face tandari astea.
  26. -2 points
    Pe Emag are pret bun...135 lei -4l
  27. -2 points
    ulei la 9000km in motor TDI PD -kilometraj masina 310.000km (mai daunator dpdv al oxidarii si uzurii decat TDI CR): Egr-ul este pe masina si functional, chiar nu inteleg de ce mai insist, daca tot nu se intelege dupa atatea pagini interminabile, daca schimbi un ulei prost la 15.000-30.000km o sa inceapa sa lase depuneri usoare in motor, pentru ca tot jegul produs de egr este captat de ulei si reintrodus in motor. Daca uleiul folosit nu are detergentii necesari neutralizarii, atunci o sa ai negreala in motor, sau ulei negru dupa 500km de la revizie. Pe forum s-a demontrat, ca nu e neaparat adevarat ca uleiul se face negru la orice diesel, andrei, eu si Catalin dar si altii au pus poze cu ulei uzat din diesel care nu e negru. Negru e la cei care nu schimba uleiul la timp, au o problema tehnica la masina (prea mult carburant ars, amestec incorect, injectoare care scapa, debimetru defect).
  28. -4 points
    Curata marmelada lasata de castrol.
×