Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.08.2025 în toate secţiunile

  1. Eroarea e foarte clara : - Excessive Soot Accumulation DPF-ul necesita curatare/inlocuire
    1 point
  2. Un Passat 😀 prins in trafic dimineata. Foarte ingrijta masina, a virat dreapta intr-o zona unde sunt spitale, posibil sa fie a unui medic, caz in care bugetul de intretinere e generos.
    1 point
  3. Adaug niște poze daca interereseaza pe cineva.
    1 point
  4. @dercosAsa este, sunt de acord! Am condus atat Boxster S PDK cat si Cayman S manual, 3 pedale si scaunele optionale de curse, acele "bucket" seats (scoica), care in opinia mea nu sunt comode, dar te tin "strans" in brate atunci cand intri tare in curbe! Masina avea si evacuare optionala de curse! Motorul amplasat central si distributia maselor pe punti de aproape 50/50 % o pun in topul masinilor "de condus" din punctul meu de vedere, este pur si simplu un KART! Sunetul este magnific! 🏎️ Desi stiu ca motorul asta e mai "redus" decat la GT4, 3.4 litri, tot 6-BOXER, 325 cp parca, oricum isi "face treaba"! 😄 Cutia PDK ofera acele "partzuri" in evacuare la schimbarea treptelor, la fel ca si la GTI DSG/Audi S-tronic, iti pun un zambet pueril pe fata, dar cutia manuala + pedala de ambreiaj te fac sa simti ce inseamna cu adevarat CONDUSUL! Ambele variante sunt grozave, tine doar de gust in alegerea potrivita, avantaje si dezavantaje! La manual imi placea ca poti da din treapta 2 in 4 in 6 si invers, sarind cate o treapta, ceea ce nu poti face cu PDK-ul, trebuie sa treci prin toate vitezele consecutiv, de exemplu, in schimb e mult mai comod de condus in oras! Ma gandesc ca GT4 RS este EXTREM, set-up facut din fabrica special pentru curse. Oricum, astea sunt masini "de weekend" de "dat pe circuit" si pe serpentine pana vomiti 🤢...❤️ Cayman S mi s-a parut chiar mai "fun to drive" decat 911, am condus mai multe generatii de 911 de-a lungul anilor, dar daca ar fi fost sa aleg, oricum stiu cu care as fi plecat acasa! 😄 De fapt cativa ani mai tarziu, baietii de la Porsche m-au si chemat la lansarea modelului cu "dunga" luminata in spate si "am plecat acasa" cu una, pentru 2 zile doar, in fine, bune si alea! Am facut 3 plinuri de benzina in 2 zile, imi va ramane mereu in suflet 911, am condus o Carrera S si pe circuit, e dementa! Nu vreau sa ma repet cu pozele, cred ca am mai postat pe topicul Cayenne-ului Turbo, dar ala e inchis de mult.
    1 point
  5. 1 point
  6. In sfarsit am comenzi pe volan Am luat spira cu ....AL, de pe un Q3 cu tot cu manete, am montat cu tot cu manetele de Q3 (parca da mai bine cu manetele astea si in plus ai tempomatul pe maneta separat), am facut codari si adaptari. Aproape totul functioneaza corect in afara de tempomat. Am codat modulul cu tempomat separat pe maneta, cand dau pe ON dispar KM si apar liniutele alea si KM, dar cant apas SET nu se activeaza. Sa fie swichul de SET defect sau am ratat vreo codare?
    1 point
  7. @corad0 dada, stiu! Nu ma las Multumesc ! @Emy D e o operatiune urata.. cel mai naspa a fost cautatul de piese, sa gasesti piese in stare buna.. bordul cred ca se da jos mai usor la tine decat la superb, dar tot e de lucru enorm. Si daca tot il dai jos, ar fi indicat sa schimbi tot ce se poate inlocui prin spatele lui, sa stii ca nu mai ai treaba acolo. Ce sa zic.. multa bafta ! Si rabdare
    1 point
  8. Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta. Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. Cam așa arată mașina in prima zi In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto. In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine. Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima. Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!