Jump to content

Clasament

  1. mirceateodor

    mirceateodor

    Membru Level 2


    • Puncte

      97

    • Număr postări

      300


  2. Emy D

    Emy D

    Membru Level 2


    • Puncte

      28

    • Număr postări

      2.340


  3. corad0

    corad0

    Membru Level 2


    • Puncte

      26

    • Număr postări

      211


  4. marius1982.11

    marius1982.11

    Membru Level 2


    • Puncte

      22

    • Număr postări

      5.168


Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 12.06.2025 in Postări

  1. Si.. cum vine vacanta si am de tras dupa mine rulota de 1400 kile 😟 pana in Grecia... am zis ca neaparat trebuie sa reconditionez chiulasa inainte de a pleca la drum lung. simptome: - Consum marit (cam 7.5 - 8 mixt in ultima perioada). - motor zgomotos -> devenea o corvoada sa mergi cu golful pe Autostrada la 130 kmph. - putere mica sub 2000 rpm. Practic, era lenes, nu avea vlaga in el. - miros de motorina nearsa. in special iarna. - fum usor in accelerare. Nu stiu ce culoare avea ca il vedeam in special noaptea in farurile celui din spate. - miros de motorina in ulei, desi nu prea crestea nivelul. sau crestea dar prin pierderi nu imi dadeam seama. - multe pierderi de ulei (admisie, retur turbo, etc). - Presiune in vas, antigel oribil de murdar, ruginiu. ce am schimbat: Chiulasa reconditonata cu urmatoarele: -supape noi -ghiduri supape -simeringuri supape - Cuzineti Glyco - Ax came Kolbenschmidt - simering ax Came - ganrituri noi admisie, evacuare, pompa tandem, flansa antigel Injectoare de ARL de pe un motor din afara cu vreo 200k km. Reglate la 180 grade. Garnituri injectoare si suruburi noi, evident. Suruburi chiulasa de ARL Suport cutie cu 3 prinderi, pt DSG. Gasit nu mai stiu de pe ce masina, nou. suruburi si piulite noi, garnituri etc, pe unde a fost nevoie. Turbo, a ramas momentan turbo de pe masina. aproape 400K, originala, fara joc in ax. Da, compresorul nu mai arata ca nou, dar se tine bine la batranete. Actuatorul in stare buna, geometria merge bine. si amu' niscaiva poze. Asa se pleaca cu masina spre sala de operatie: Si poza de la final inainte de plecarea spre casa. si.... valorile pe VCDS dupa operatiune: mno? Faina treaba! Rezultat: Consum de 4.8 pana la Sibiu mers in ritm alert. valori la injectoare aproape de 0. motorul se simte mai elastic, mai vioi nu mai este lent sub 2000 rpm. Turbo incarca bine acum si la ture mai mici. nu mai e zgomotos. E o placere sa mergi cu el pe autostrada la 130 kmph ca nici nu-l prea auzi. "0" presiune in vas. Daca inainte plecam de acasa, mers prin oras sa las copii, sotia la lucru si apoi eu la birou imi lua 8% acum imi ia 6%. Ce as mai fi facut: radiatorul de apa si cel de clima. DAR cum o sa trec la turbo, traseu si IC de ARL le voi schimba atunci. Ca...cam gata cu banii. S-a ajuns la fundul sacului momentan. Apoi soft, fara fum (vedem cat iese -> target - 170-180 cp). De acum, schimburile de ulei vor fi la 10K. Si cam atat. Va mai tin la curent - 10A
    11 points
  2. Dintr-o grota va urez drum bun si concediu placut !
    8 points
  3. Cam asa arata in linii mari. Rama xenon vopsita gri metal; sigle negre.
    8 points
  4. Rezervor nou de antigel. Capace printate amortizoare.
    8 points
  5. Completare: albastru si verde. 😄
    7 points
  6. Merge un golf si la a 2-a tinerete. Mersi frumos. Am scos cotetul la o mica plimbare. Nu e perfecta dar arata bine. Mai sunt multe detalii de corectat (ex. Aripile aftermarket imi dau cea mai mare durere de cap. Greu de aliniat cu bara si capota). Masina se conduce ca un cart: suspensia destul de rigida, usoara si f rapida ( la cei 180cp). Iti pune un zambet mare pe fata. 😄
    7 points
  7. Cred ca multi dintre noi am avut in copilarie, la un moment dat un poster pe perete cu cel putin una din masinile pe care le-am postat mai jos. Eu inca am ramas "baietel", cel putin in suflet si ma bucur si in prezent la niste "jucarii" la scara 1:18 pe care am inceput sa le strang de cand eram mic. Maicamea strangea bibelouri si le punea in vitrina, eu am pus masini! Fiecare cu ale lui! Colectia mea de supercaruri in miniatura a depasit 100 de modele in prezent si tot creste. Alti baieti de pe grupuri de machete au peste 1000! Deh, hobby! 😁 La acest eveniment, am avut ocazia sa intalnesc masinile la care visam din copilarie in "CARNE SI OASE"! Le-am mai vazut pe unele dintre ele pe strada in vacante sau la muzeu, insa cu multi ani in urma, pe graba. Intrand in contact cu oameni si masini, atat la munca dar si in timpul liber, afli si povestile care stau in spatele acestor masini, Countach-ul de mai jos l-am vazut anul trecut, actualul proprietar l-a luat de la Amari Supercars, un dealer foarte mare de supercaruri din UK. Am avut ocazia sa il intalnesc prin intermediul muncii si pe Sheikh Amari, nu stiam cine e, insa m-am documentat, pe urma, omul m-a lasat sa ii fotografiez niste masini pe care le avea in showroom acum vreo 2 ani si am aflat ulterior, dintr-un interviu acordat unei publicatii auto, ca ar fi unul din cei mai mari colectionari de Lamborghini Countach din lume, are in jur de 12 modele, colectia sa de Countach (si nu numai) scade si creste constant, omul "trade"-uie masini de colectie, la nivel planetar, le schimba, le vinde, cumpara altele, samd. cateva dintre ele sunt unicat si spunea ca nu o sa le vanda niciodata. Shmee spunea intr-un timp ca avea 300 de supercaruri in colectie cat si la vanzare, multe dintre ele cu circuit inchis, deci disponibile doar intr-un anumit grup. Omul a vandut masini la multi politicieni, vedete, cantareti, actori, pe tot mapamondul. O sa revenim la subiect daca sunteti doritori. Colectia sa este privata si nu este disponibila publicului. Permanent cica ar avea in jur de 70 de masini disponibile la vanzare, astea sunt doar cele de pe site, cand am fost la el avea 2 hale industriale pline de masini. Disponibile acum la vanzare: https://www.amarisupercars.com/for-sale O parte din ce a tradeuit: https://www.amarisupercars.com/previously-sold O sa postez si masini din showroom daca vreti si nu v-am plictisit insa pozele de pe site sunt mult mai calitative. Ce-i drept eu am fotografiat masini disponibile atunci care probabil in prezent nu mai exista, nu le vad nici macar in arhiva siteului, fiind vandute de mult. Sa revenim la showul auto si sa vorbim despre Porsche 959, masina langa care am stat vreo jumatatea de ora. A concurat Ferrari F40 si a depasit-o tehnologic, in urma cu 40 de ani, azi reprezinta o caramida fundamentala care a stat la baza termenului de "SUPERCAR"! ❤️ Daca v-ati intrebat de ce masina din imagini are acele abtibilduri negre pe faruri se datoreaza faptului ca, avand volan pe partea stanga, farurile sunt setate pentru drumurile din Europa, unde circulatia este cu sens pe partea dreapta iar acele "stickere" umbresc lumina in asa fel incat sa nu deranjeze ceilalti participanti la trafic din UK care circula pe partea stanga. In prezent, multe masini pot schimba pozitia farurilor automat din setari. In acelasi timp daca traversezi Canalul Manecii cu o masina de UK vei fi nevoit sa pui acele stickere pe faruri sau sa le modifici sensul din meniu. UK/EU Ion Tiriac si Bill Gates detin un asemenea model! Au gusturi, ce sa zic...Modelul asta a ajuns sa se vanda la licitatie cu pana la 3 000 000 $! 3 "MI-LE-OA-NE" de parai!🤪 Nu credeam ca o sa imi dea lacrimile vreodata 😢, doar pentru ca voi intra in contact cu o masina, m-am gandit sa fac o postare cu "Sfanta Treime" a masinilor din punctul meu de vedere, enjoy: Va urma!
    7 points
  8. M-a mancat undeva sa fac upgrade la airbaguri ( de la 4 la 8). Am luat tot kitul de la un Golf 4 1.6 : airbaguri, senzori impact, cablaj complet, suporti, modul airbag,plafon, stalpi etc. Aici problema devine un pic complicata: modulul momentan nu e recunoscut de masina.
    6 points
  9. Am reluat " activitatea " la masina, tarziu prin Mai. Greu cu vremea si " cheful de munca". Cateva saptamani pentru "tras" fire: Senzori de parcare oem, oglinda interior heliomata cu senzor, reverificat instalatia de spalator de faruri, lumina suplimentara portbagaj, mufa suplimentara bricheta fata - pe contact, modul lumini ambientale.
    6 points
  10. Salutare. Nu am mai scris de ceva timp pe aici. Nu am neglijat masina, din contra. Astazi am facut ITP-ul. Masina a ajuns la 65.000km, adica o medie de 5000 km pe an. Vara trecuta am schimbat cauciucurile din fabrica cu unele noi Continental Premium Contact. Am fost multumit de cele Continental cu care a venit masina asa ca am continuat la fel. Am comandat pe Aliexpress un set de amortizoare de capota pe care le-am montat impreuna cu un prieten. Am inlocuit senzorul de vacuum insa pana la urma s-a dovedit ca de vina era un fir intrerupt pe care am reusit ieri sa il lipesc la loc. Am schimbat pe CASCO bara fata si vopsit bara fata, capota, plafon si bara spate, o experienta mai putin placuta cu PBN, nu pe partea de vopsire ci pe partea de customer care, demontare si montare elemente. Masina nu mai are CASCO, cei de la Alianz unde am avut CASCO an de an din 2012 pana in 2023 au dublat valoarea politei motivand conditiile de piata. Plus ca aveam franciza 200 de euro. Planuri de viitor: - Discovery Media (deja cumparat)+trebuie schimbate si camera de marsarier(deja achizitionata)+unitatea de PLA (deja achizitionata); cu ocazia asta trec la Park Assist PLA 3.0 E necesar si update de soft la ceasuri, am rezolvat in Polonia. In Romania nu am gasit pe nimeni: ori nu pot, ori nu raspund la mesaje. - Blind Spot/Side Assist. Am schimbat deja pompa ABS cu una cu CC in coada cu suport pentru Rear Trafic Alert. Am cumparat radare, suporti, cablaj, capace noi de oglinda si cu ocazia asta o sa schimb si semnalizatoarele cu unele dinamice de pe Aliexpress. - Retapitat volan - Inlocuit interior cu unul de piele de Passat CC cu scaune fata ventilate. Va las mai jos cateva poze cu masina. Drumuri bune!
    5 points
  11. Pam pam. Einparkhilfe aktivieren
    5 points
  12. De ce nu ii recomanzi colegului un logan, alb, chel, fara radio, fara ac? E si mai ieftin parbrizul, nu ai ac, nu te intereseaza daca se strica... Pe bune acum, daca se pune problema ca nu mai luam senzori de parcare ca sunt scumpi de inlocuit, atunci AUTOBUZ. Si la fel la multe chestii, ne intoarcem la nokia 3310 ca alea nu se stricau. Un moderator sa faca niste curatenie prin ineptiile astea?
    5 points
  13. Salutare prieteni! Buun, a trecut ceva timp. Cel mai bine fac o lista (insotita de cateva poze). 1. Instalat MIB3 (unitate RW cu GPS incorporat) si OCU complet functional. 2. Instalat TPMS (modul, senzori de presiune) 3. Instalat Subwoofer Canton (cu amplificator ''special'') 4. Dataset MIB3 (5F) custom 5. Instalat parbriz facelift (incalzire fara linii vizibile), camera 2Q0980653H (2025), cu patch si dataset custom (mentinere 10 min si LA 40km/h) 6. WEBASTO 7. Jante 19'' --> URMEAZA Frane GOLF7R
    5 points
  14. Sa fie lumina: 2 lampi led albe + lampa rosie cu bec. In felul acesta nu mai pacalesc cu rezistenta si reusesc sa vad si eu ceva.
    5 points
  15. Exista..doar e nemontat. 😁 Am si pragurile dar inca nu sunt hotarat daca sa le montez.
    5 points
  16. 6 airbaguri . Credeam initial ca cele cortina se considera 4 (pana la urma acopera 4 locuri - fata/spate ). Nu poate tine nimic omul pentru el... :))) Si ceasurile :
    5 points
  17. Prea încărcat spatele ăla pt gustul meu. Drum bun și concediu plăcut!
    4 points
  18. Incet, incet facem si interiorul.
    4 points
  19. Cam dupa aproape un an a venit si randul nostru sa ne prezentam. Suntem un cuplu nedespartit: Volkwagen Passat Motor de 1.9 TDI (131CP AVF 96 kv) / cutie manuala in 6 trepte Culoare Gri metalizat Dotari: - climatronic - scaune cu incalzire fata - scaune reglabile pe inaltime si cu suport lombar - scaune din piele - 4 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale) - cotiera fata/spate originala - geamuri electrice fata/spate - instalatie audio originala (radio casetofon + 8 difuzoare) - oglinzi laterale electrice si incalzite - duze pentru spalarea parbrizului incalzite - pachet piele (volan + schimbator + frana de mana+ scaune) - jante de aliaj 15'
    4 points
  20. In pregatirea pentru sezonul calduros, am decisa sa imi pun folii pe spate. Motivul principal pentru care mi-am pus este legat de protectia solara/UV. Ma mai gandesc daca sa pun si pe fata un Air 80/90 Blue...
    4 points
  21. Cateva detalii: Fagura pe interiorul grilelor. Am incercat mai multe versiuni pentru fusta de V6. Am ramas la asta :
    4 points
  22. Pot sa zic ca undeva la 10K euro + . Nu mai tin socoteala ca nu are rost. Doar in linii mari : 1. masina + 2 donatoare undeva la 2000-3000 euro. 2. Refacut motorul 3000 euro 3.Vopsit complet 13.500 lei 4. Piese nenumarate, retrofit, seturi xenon (vreo 4 doar aici undeva la 4000-5000 lei)...etc
    4 points
  23. Am ieșit la niște poze 😀
    4 points
  24. Până o să desfac din nou ușile să văd cum fac oglinzile funcționale pe deplin, am schimbat parbrizul, cel vechi fiind foarte sablat și devenind deranjant la condus noaptea sau când era soarele în față. Apoi am montat un mic subwoofer in portbagaj Hertz Dieci DBA 200.3, 8"/20cm 300W care deși e mic sună foarte bine. Practic am adăugat o profunzime sunetului din mașină. Zambetul fiică-mii când a realizat că are bass în mașină, mi-a dat certitudinea că am făcut lucrarea cum trebuie!
    3 points
  25. @halamadridPentru mine s-a cam "diluat" F1 de cand au bagat reglementari peste reglementari, motoare de 1.6 care sa nu polueze, masuri de siguranta exagerate si abereatii de 2 lei implementate de politic. Unde mai e "spectacolul"? Daca ploua intra safetycarul! Really? Pai ori esti pilot, ori nu mai esti! Daca ploua ceva mai tare, se anuleaza cursa! Ies in decor si/sau abandoneaza 6-7 piloti daca e pista uda, iar restul reduc ritmul dorindu-si "DOAR" sa termine cursa... Mergea Schumacher pe ploaie mai tare decat merg astia acu' pe uscat, nu mai zic de SENNA, Alain Prost, Niki Lauda care aveau masini neasistate electronic, fara ABS, fara servo, fara control al tractiunii! 🏎️ Pe vremea aia nu anula nimeni cursele! Isi puneau viata in pericol in orice secunda, dar baietii si-au asumat asta si si-au dedicat viata pentru asta! De fapt pentru asta traiau, si se vedea! Era SPECTACOL! ❤️ Toata lumea traia momentul cu sufletul la gura! Eram copil cand ma uitam la F1 in direct in 1994 si l-am vazut pe Senna cand a iesit in decor si a murit. Tin minte ca am plans. Talentul de PILOT se tria atunci! Baietii se diferentiau de barbati! Masina te solicita fizic in primul rand, cica pilotii pierdeau 5 KG dupa o cursa. Acum asistam la niste masini controlate de niste computere, cea mai puternica si cea mai fiabila castiga. A dat 3 stropi de ploaie la Silverstone si au abandonat vreo 5 piloti. Pe bune? Au renuntat la curse F1 pe Nurburgring din motive de siguranta. Circuitul era "prea solicitant", prea lung si pot aparea diferente de temperatura si de umiditate in sectoare diferite ale circuitului, astfel "siguranta pilotilor poate fi pusa in pericol". Really? Pai astia de acu' nici n-ar termina cursa daca ar ploua la Nurburgring. Formula 1, pe vremuri, iti oferea EMOTIE! Acum e ALA BALA PORTOCALA! Bineinteles, e strict parerea mea de MOS EXPIRAT. In curand o sa stea toti pilotii cu o casca VR intr-o camera si vor concura online, fara sa polueze cu "emisii" sau fonic, de altfel si razboaiele sunt controlate dintr-un birou, niste "piloti" zboara niste drone, din celalalt capat al lumii, cu o mana pe joystick si cu o mana pe o Cola. Azi am vazut in trafic o duba de politie cu un curcubeu pictat pe ea cu un LOGO mare: PRIDE POLICE! N-am apucat sa-i fac poza, dar va arat ceva asemanator, oricum ma simt mult mai "in siguranta", astept si niste TANCURI pictate la fel, conduse de niste "soldati" cu parul roz: Pe vremea cand F1 era V12 si nu polua nici cu emisii si nici fonic, va recomand sa va uitati pe Youtube la urmatorul clip, nu am acces sa il postez, cautati F1 Classic Onboard: Senna On The Charge At The 1990 Monaco Grand Prix Cam asa era Formula 1 pe vremuri, cand pilotii erau BARBATI TALENTATI si erau nevoiti sa controleze o masina fara asistari de nici un fel: Va recomand sa va uitati si la documentarul cu Senna: Bun, am spus ce am avut pe suflet, sa revenim la MASINI cu adevarat BARBATESTI! N-am facut poze la toate masinile, n-am avut rabdare, insa asta mi-a atras atentia, cineva a platit pe aceasta Huayra V12, 3.3 milioane £ la licitatie, am mai gasit una disponibila la vanzare, aceeasi culoare, pretul se negociaza cu vanzatorul, i-am facut poze si la aia, masina asta am vazut-o live doar la Geneva Motor Show:
    3 points
  26. Am testat și eu ventilația scaunelor la 40 de grade, cu mașina lăsată în soare, și pot confirma ca nu se mai simte absolut nimic. Când afară erau în jur de 30 de grade, mai avea un efect cât de cât decent, simțeai curentul de aer slab, dar prezent. Din câte am înțeles, ventilația la Superb 4 e bazată doar pe ventilatoare, fără răcire activă cum au unele modele premium. Aerul este tras din cabină, nu dintr-un circuit separat sau răcit. Dacă habitaclul a fost încins în soare, nu are ce aer rece să tragă, cel puțin până când clima nu începe să răcească puternic interiorul. Dacă pornești clima pe Auto Low și o lași să răcească habitaclul câteva minute, ventilația scaunelor începe să își revină ușor, dar tot e departe de a fi eficientă la 40+ grade.
    3 points
  27. No , stiam eu ca aici se va ajunge , ne intoarcem la origini Drumuri bune si zile faine tuturor
    3 points
  28. Revin pe subiectul consum pana in Grecia: 8.55 consum la pompa. Rulota de 1400 kg, si golful incarcat. si clima, evident. Reversul medaliei: pe urcari, ajung la temperaturi cam mari. Imi trebuie ceva racitoare in plus (radiator de ulei, sau upgrade termoflot, etc). in urcare, antigelul ajunge la 100.5 grade. uleiul la 145. Bine, daca fac abstractie de informatiile din hypefis (care sunt preluate din grupurile de masura) ceasurile de bord arata ca totul e ok 90 Fix la antigel, fara alte erori. Pun si poze cand reusesc sa am o lingura mai mare de net.
    3 points
  29. si eu am bagat 4L de ulei OE in primii 8.500 KM Acum am cca 11.000 KM...si parca a mai scazut consumul de ulei...dar nu foarte mult! cei de la reprezentanta VW Oradea au spus asa ... scrie in cartea masini ca pana la 1L/1000Km e normal. cei de la VW din Debrecen au spus ca e mult ... si au spus asa: merg la ei sa faca o constatare ca nu am pierderi de ulei...daca nu sunt pierderi de ulei atunci se face schimbul de ulei ... si sa merg dupa cca 1200 KM la ei inapoi...daca se constata ca e asa de mare consumul de ulei atunci NU PLATESC SCHIMBUL DE ULEI ...si se deschide dosar pt fabrica saptamana viitoare ajung din concediu si o sa merg la ei! Recomand pt toti cei din vestul tarii sa mearga la Debrecen - Ungaria ... e altceva fata de cum se comporta cei de la reprezentanta din Oradea! Ai programare la ora 8:00 ...la ora 8:00 vine si iti ia masina si o baga in service...nu ca ...stati sa bem cafeluta...sa vedem ce mai e...si se face ora 9 -9:30.....NUUU...LA DEBRECEN , la ce ora ai programare iti ia masina si o baga inauntru! De prima data cand am mers la ei...fara sa ma cunoasca...te serveste cu cafea...apa...suc Preturi la fel ca si la noi...chiar mai mici uneori ...dar te trateaza cum ar trebui sa te trateze orice reprezentanta...nu isi bate joc de clienti! Am aproape 1 an de cand merg la ei cu mai multe masini...sunt foarte multumit de serviciile lor!
    3 points
  30. Si benzina e mai buna "afara", vorba aia...
    3 points
  31. Am uitat sa specific: dupa "permutarea" de jante si anvelope, am rezerva Santa Monica. 😁
    3 points
  32. Îl reîmprospătează mereu, ce rost are să mai schimbe...
    3 points
  33. Nimic notabil in ultimul timp cu Superbul in cauza. Folie pe faruri, stopuri si cam atat. Haleste kilometri cu nemiluita. 14.800 din Ianuarie pana acum, iar pun de-o revizie. 🙄 Incerc sa gasesc timp pentru a face chrome delete si ce mai trebuie, dar tot mai greu acum, cu perioada concediilor. 😕 Ma bucur de un consum foarte bun pentru stilul meu de mers.
    3 points
  34. Un pic de update si la interior. Vreau sa pastrez MFD1 ca look oem si am folosit : - bluetooth pe aux - magazie de CD in torpedou.
    3 points
  35. Salut. Nu vreau sa fac nici un upgrade la masina sau motor. O tin cat mai aproape de stock. Nu e neaparat masina de circulat zilnic. Consider ca sunt suficienti cei 180cp la 1300kg. O sa fie doar modificari minore care pot si reversibile ( daca e posibil).
    3 points
  36. In aceeasi nota eu zic sa taie 30% din salarii si pensii, ce zici ? Nu sunt de acord cu ce spui tu si o lasam asa.
    3 points
  37. Bun asa dar as fi in mare pericol ;@marius1982.11 m-ar astepta la colt ... Eleronul si pragurile au fost cea mai buna investitie : 200 lei eleronul si 100 lei pragurile, de pe un taxi.
    3 points
  38. Frane noi , rulmenti noi si kitul H&R montat.(fata si spate).
    3 points
  39. Deci, ai fost corupt si tu
    3 points
  40. Eu la aproape 400k km cu Golful, an de an in Grecia, iar anul asta cu rulota in spate :)))
    3 points
  41. Daaaa, bine ca n-am luat 2.0 tsi de 190 CP, ca lipeam lunar eleronul.😁
    3 points
  42. I feel you! 😁 La Superb am schimbat 1 injector, apoi egr-ul, acum a picat dpf-ul... asta pe lângă distribuției și alte mofturi ale mele, in nici un an de când am luat-o si nici 10k km. Sper sa ii fi dat de cap de aici încolo. La Golf fix in ziua de ITP l-a apucat regenerarea sau mai bine zis cred ca nu a reușit să facă una,că scotea un fum de ziceai că am egr si dpf off. După câteva zeci de km cu a 3-a la 2800rpm si-a dat drumul și nu a mai scos fum de loc. Nu mai zic de upgrade-ul la oglinzi care nu merg deși era un upgrade "simplu". Sper după ce mă intorc din Grecia să îi dau de cap! AC-ul din când în când refuză să dea rece. Luni o duc la verificat. Tiguanul l-am urcat pe capre pe partea dreaptă și am zis să-l urc si pe stânga să lucrez mai repede si să fac toate 4 etrierele o dată. După ce am ridicat-o pe cric si am început să scot prezoanele de pe stânga față am observat ca l-a ultimul prezon roata s-a înclinat dar nu puteam să o scot. Am dat încă 2-3 ture la cric și am observat că pleacă cu totul in față. M-am oprit si m-am dus sa văd caprele, cea din față stătea doar in 2 picioare ca si cum atunci când am ridicat fața stânga a împins in capră. Am chemat un vecin, a ținut mașina din dreapta, am coborât stânga pe a 3 a capră, neputând să scot nici roata, nici prezonul cu speranța să nu se rupă/îndoaie. Am ridicat dreapta față și am reasezat capră, apoi am mers din nou pe stânga, am pus cricul pe niște pavele, am ridicat din nou si am pus prezoanele la loc. Până la urmă am facut separat dreaptă si apoi stânga. Concluzia: când e să se întâmple, se va întâmpla orice ai face. Văd că ai ajuns la aceeași concluzie cu mine in ce privește trapa - raportul cost/beneficii. Și noi ne pregătim de plecare, mai mult de ai face plinul in rezervor si la lichid de parbriz nu mai am ce verifica. Ii mai trag un exterior/interior inainte de plecare, cumpăr vignete, fac o cruce mare și Doamne ajută să fie un concediu frumos și asta! Concediu frumos să aveți și drumuri bune!
    2 points
  43. la vag ceasul arata fix 90 pebtru orice temperaturi intre 75 si 110 grade.
    2 points
  44. Salutare ... Azi a ajuns și a mea la dealer. După circa 8 zile de stat la Curtici. Fiind weekend nu o o pot ridica deocamdată pentru că nu are numere roșii. Probabil miercuri să o iau acasă. Atașez câteva foto trimise de dealer.
    2 points
  45. Mistoo, si eu caut sa fac la fel la G4 meu. Am modulul, am airbag-urile laterale si mai trebuie sa iau cablajul sa il am intreg. dar imi trebuie de Variant, nu de Hatch. Cred ca trebuie codat modulul. 8 airbag-uri? 1 la sofer, 1 la pasager 2 in scaunele fata 2 cortina. unde mai poate avea G4 airbag-uri?
    2 points
  46. Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
    2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!