Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 17.11.2025 in Postări

  1. Salutare ! Daca tot putem prezenta alte mărci aici, vin si eu cu al meu bob de orez koreean. Si anume un Kia Ceed 3 GT-Line, 1.4T-GDI, cutia 7-DCT, ambreiaje uscate, FWD. Masina luată de noua in 2020. Cum am ajuns fix la Kia? Pai in 2019, pe final de an, isi luase un coleg un Proceed GT (1.6T, 204 hp). Omul mega încântat de masina, tot trăgea de mine sa mi-o prezinte. La vremea aia, eu cand auzeam Kia, ma gandeam la Sorento-urile alea vechi, urate si la Kia Picanto (Lastun-ul koreean). Practic nu aveam o părere buna, dar nici argumentata. Proceed 3 al colegului in schimb, m-a lasat placut surprins. Materialele, dotarile, design-ul si... raportul calitate-pret. Noi la vremea aia, ne si cautam o masina, dat fiind ca vindeam daily-ul vechi (Golf mk5, 1.6 mpi). Iar Golf 7 sincer nu m-a incantat. Next day, ață la dealer-ul Kia. Aveau pe stoc un Ceed cu cu configurație similara față de ce vroiam noi. Puțin mai dotata chiar, pe care am și luat-o. Am vrut Ceed deoarece ne doream un hatchback. Cat despre echipare, nu am vrut GT-ul din simplu fapt ca aveam Superbul pentru apucături de GT. Adica mai galagios, suspensie mai rigida. Voiam un hatchback cat mai silentios, si cat mai comfortabil. Bun, si prezentarea mașinii. Are linia de echipare GT-Line, cutie 7-DCT, culoare: Dark Penta Metal. Optiuni extra: - Tapiterie scaune - piele intoarsa (practic, scaunele de pe Ceed GT) - Suport lombar scaun sofer cu reglaje electrice - Suport lombar scaun pasager cu reglaje electrice - Faruri Full Led - Geamuri spate si luneta fumurii - Semnal schimbare directie de mers incorporat in oglinda laterala - Oglinzi exterioare electrice si incalzite - Oglinzi exterioare pliabile electric - Scaune fata incalzite - Volan incalzit - PTC - ECM - Padele volan - duze spalare parbriz incalzite - Senzor ploaie - Schimbator de viteze imbracat in piele Ca si modificari, stage 1, facut relativ repede, cred ca avea sub 10k km masina. In prezent 90k. De la 140 cp la 179 cp. Link aici. Ce sa zic, se simte diferența binișor. E si ușoară masina, avand 1300 kg daca nu sub. Foarte agila, cutia DCT de la Kia e ok, nu ma plâng, deși am auzit unele probleme despre ambreiajele lor. Ca si probleme, pana acum, in 6 ani, am inlocuit pe garanție flansa cap telescop, bobina electromotor si ceva bucsa de la coloana volan. Feedback despre masina: PRO: - Raport calitate pret foarte bun. Si fata de concurenta. Tin minte ca am configurat un Golf 7 1.5TSI cu dotari similare, si sarea peste 27k. Kia a fost 21500. - Scaunele foarte comfotabile - Suspensia comfortabila - Kitul GT-Line merita banii. O face mai speciala fata de un Ceed normal - Incalzirea in volan care vine impreuna cu scaunele incalzite - Plastice foarte bune la interior. M-as arunca sa spun ca sunt peste cele de la VW Golf 7. CONTRA: - Camera marsarier are o rezoluție slabuta. - insonorizare slabuta - Butoane reglaj oglinzi nu sunt luminate - Nici o lumina ambientala seara / noaptea. Face ca interiorul sa para foarte saracacios - Fara lumini la picoare, lumini la usi sau sub usi. - Sistemul audio standard - o mizerie. Mai ales cum schimb mereu din Superb in Kia, nu pot sa nu compar.. este o mizerie mare. Dar aici sunt subiectiv, colegul de mai sus cu Proceed zice ca lui ii se pare ca se aud foarte bine boxele. - Toata masina LED si la numar au pus becuri normale.. - Fara telescop capota - Evacuare fake. Cel mai enervant e ca evacuarea relala are doar o iesire pe dreapta. Tipsurile fake sunt pe ambele parti. Iarna e enervant sa o vezi cum scoate aburi doar pe o parte. - Faruri full led dar fara auto-level. Dap, desi sunt full led, au reglaj manual. Si nu au functii adaptive (sus-jos, stanga dreapta). Cam atât, enjoy!
    10 points
  2. La sfarsit de octombrie am facut un mic city break la Varna - un oras surprinzator de fain, ocazie in care am mai incercat niste drumuri din tara vecina - inclusiv o zona cu calcul viteza medie. Sa vedem daca mi-a "iesit" Detour-uri pe la Shumen pana la Monumentul fondatorilor Bulgariei, manastirea rupestra Aladza (nu imi e clar cum se scrie de fapt), ca doar e pacat sa faci doar drumuri directe. Apoi dat fiind vremea ploioasa si tot felul de drumuri mai "utilitare" am reusit sa nu misc Golf-ul o luna de zile, folosind la greu dinozaurul. Si in iarna, intentionez sa il menajez, nu vreau sa il afecteze excesiv sarea de pe drumuri si noroaiele. Insa, dupa o luna a pornit fara ezitare, dovedind ca Ultron-ul a fost o alegere buna. Nu m-am putut abtine la niste poze "urbane", la intoarcere, de pe acoperisul parcarii supraterane.
    8 points
  3. S-a facut. Eu unul nu am ce prezenta acolo caci atelajele actuale nu prezinta vreun interes. Insa evolutia forumului vine curge natural pentru ca si membrii evolueaza. In plus de asta, cu greu reusesti sa mai gasesti masini in line-up-ul VAG care sa fie decente la pret si sa starneasca vreo urma de sentiment. Spor la prezentari!
    6 points
  4. Zici bine. La noi nu prea merge cu vorba buna, cei care asculta de ea au inteles de multa vreme, nu ei sunt problema. Cu restul (multi) e problema, ii doare-n ..cot ca polueaza si se otravesc si pe ei si pe noi. La fel cum ii doare in cot cand arunca tigara pe geam, mizeria pe jos sau opresc pe bulevard pe banda 1 si pun avariile blocand tot traficul. Cu astia nu merge cu vorba buna pentru ca sa ma ierte D-zeu, au un grad de nesimtire "sky's the limit". Drept urmare eu unul i-as arde (dar rau) la buzunar pe unde i-as prinde: ai aruncat tigara pe geam? Nu e bai, scoate 5000 lei amenda si arunc-o si pe doua sa iti iau 10.000 lei. Ai blocat banda ca "stai dAcat 5 minute" ? Super, mai da-mi 5000 lei si stai pe bara 30 zile. Esti recidivist in primul an? Suuuuperr!, baga x 2. Ai parcat ca bizonu' si ai blocat intersectia/tramvaiul/pe colt, la fel, te ard de nu te vezi. Ai masina E (- infinit) ca iti place tie , trece itp-ul ok te las, dar platesti nene, pentru ca tigaia ta polueaza. Eu cand am vazut saptamana trecuta ce impozite de 2 bani platesc cei care polueaza fata de masinile noi, am crezut ca nu vad bine. Asta dupa ce in urma cu luni de zile se bateau in declaratii "poluatorul va plati" si alte minciuni. Evident, Statul ca un jepcar nenorocit, era de asteptat ca vrea sa mulga de la cat mai multi, am crezut ca poate poate se indreapta ceva - ti-ai gasit..
    6 points
  5. Da pai acum înțeleg de ce unii "șoferi" de bmw sunt agresivi în trafic...li se trage de la ofertele alea agresive
    5 points
  6. Recent a beneficiat si de un detailing interior + exterior (polish + ceramica). Vopseaua a fost destul de afectata aparent, chit ca nu am pus peria pe ea niciodata. Oricum, a meritat din plin!
    5 points
  7. Super tare! O masina fantastica, am avut ocazia sa conduc un M2 Comp (S55) si am fost la milimetru sa o si cumpar, insa la momentul respectiv intentionam sa am in posesie o singura masina, si nu se potrivea cu nevoile de familist si drumurile de 1500-2000km. Dar masina este una dintre cele mai reusite ale diviziei M si ofera niste performante si un feedback incredibil la un pret mai mult decat decent. In plus, si design-ul este apogeul BMW. Ma bucur si ma uit cu admiratie de fiecare data cand vad cate una pe strada. Te invidiez maxim si in acelasi timp ma bucur pentru tine pentru ca ai posibilitatea sa te bucuri de ea asa cum trebuie, pe circuit. La cat mai multe ture, seturi de anvelope si placute tocite care sa-ti puna zambete pe fata! PS: Ce tare ma bucur ca s-a introdus sectiunea asta! Sper sa reusesc in curand sa-mi prezint si eu aici atelajele, vwforum este una dintre cele mai frumoase comunitati de pasionati auto.
    5 points
  8. O dată revenit acasă și sosită și camera comandată, m-am apucat de desfăcut. Cu WD40 trecerea cablurilor prin manșon a fost mult mai ușoară. Am profitat de cablajul vechi si l-am tras pe cel nou cu ajutorul lui până la unitatea media. Deosebirea între cele două, exceptând cablajul (in dreapta cea nouă) Am închis hayonul si am testat, apoi am tăiat firul verde pentru a scoate liniile de ghidaj, care erau degeaba fiind foarte scurte. După probă, am reansamblat totul si am aruncat cealaltă mizerie Rezultatul final este ok Camera are imagine bună si in condiții de iluminare mai slabă.
    5 points
  9. @voineape la altii exista o sectiune in Off Topic de tipul "Ce masini mai au membrii....". Creata una aici pe forum si s-ar putea respecta toate regulile actuale. Doar zic.
    5 points
  10. In primul rand uleiul ar trebui schimbat la NUMARUL DE ORE DE FUNCTIONARE, aprox 250-300H, care pot insemna atat 5000km daca stai in bucuresti si mai mult stai pe loc decat mergi, sau pot insemna si 15k km daca mergi probabil mai mult extraurban. Schimburile dese de ulei PREVIN uzura, daca intelegeti cum functioneaza un motor si ce rol are uleiul. Dar pe banii lui fiecare e liber sa schimbe la cat doreste, 10/15/30/50/100k km (cu nr de ore specific) ca doar uleiul e LONG LIFE, si oricum stie producatorul mai bine ( o sti el, dar nu-l intereseaza decat cei 2-3 ani de garantie ).
    4 points
  11. Sa nu zici ca nu ai fost avertizat
    4 points
  12. Ce am patit azi la service-ul Porsche din Pipera a fost pur si simplu antologic! Asa cum se poate citi mai sus, am facut programare pentru azi inca din 19 noiembrie, pentru problema cu camerele 360 care s-a acutizat intre timp. Ajung la ora 9:18 in parcare, intru si las masina si iau o masina la schimb (pe cheltuiala mea). La ora 2:41 primesc urmatorul mesaj Deja imi suna cam dubios. Ma uit in aplicatie si observ cu stupoare ca masina era nemiscata de la ora 9. M-am urcat repede in masina de schimb si am plecat spre Porsche Pipera unde am ajuns la ora 16, iar masina mea tot astepta linistita in parcare. Am cerut si am vorbit cu managera consilierilor de service care a verificat veridicitatea spuselor mele apoi si-a cerut scuze si a ramas ca maine dimineata imi vor rescrie software-ul unitatii care controleaza camerele video, iar daca nu functioneaza nici asta, imi va face un dosar sa il trimita la fabrica. De asemenea, a ramas ca masina la schimb (250 de lei / zi) e din partea lor de data asta. Totusi, e peste puterea mea de intelegere de ce chemi un om la service, ii faci programare cu 2 saptamani inainte si in ziua respectiva nu bagi deloc masina in service. Putea sa ma sune ieri sa imi spuna ca azi e prea ocupat atelierul si sa reprogramam, va jur ca nu ma suparam, macar nu ma punea pe drumuri. Eu macar stau in Otopeni, ajung in 30-40 de minute. Dar unul care sta in Constanta, Bacau, Iasi etc. ce face? Numele consilierului este Stelian Mina. Poate unii pe aici il cunoasteti, poate chiar e omul pe forum. Nu am nimic personal cu el, dar sfatul meu e sa il evitati. Asa lipsa de profesionalism eu nu am vazut in niciun domeniu de activitate. Pana si Doreii pe care ii mai chemi cu ziua, sa iti sape in curte, sa stranga buruieni sau mai stiu eu ce, pana si aia sunt mai seriosi. E deja a 3a experienta neplacuta la acest consilier, dupa faptul ca a zis ca revine cu raspunsul fabricii si nu a revenit, si nivelul de antigel cu 2 degete sub minim dupa ce chipurile la revizie mi-au facut si "inspectie service" de 1500 de lei + tva. I-am explicat si doamnei manager ca cele 2 experiente din martie si aprilie au contat decisiv in decizia mea de a nu prelungi garantia la aceasta masina. Dar probabil afacerea merge din inertie, fiind doar ei si PBV2 acreditati sa se ocupe de masini Porsche pe o raza de multi km patrati, asa ca ii doare pe ei undeva de garantia mea. No offense, imi place masina, nu imi pare rau ca mi-am facut damblaua, o viata am, dar e primul si ultimul Porsche. Al 2lea doar daca mi-l da cineva pe gratis. Si chiar si atunci, m-as gandi foarte bine End of rant
    4 points
  13. sincer subwooferul ala arata ca la cocalari... iti mai lipseste o naveta cu sticle de bere si o plasa de rafie in portbagaj 😄
    4 points
  14. @Doomy , am testat masina ptr ca si mie mi-a placut , senzatia cand o conduc e de masina mai mare ca a mea , mai confortabila si mai luxoasa Definitv merita ptr confortul la drum lung chiar daca prin off-road se va strecura mai cu atentie Si asa cum am spus , la 50k primesti cu sacul , de toate @marius1982.11 , C-HR-ul e un piticut , nu il poti compara cu Tiguan Cu 47 k poti lua un C-HR nou sport , care e tot SUVulet , nu ? Adica de 49k primesti monstrul asta si de 47k soarecele ala sportiv de la Toyota
    4 points
  15. Nici fabrica si nici angajatul nu sunt scutiti de surprize , au avut ghinion , next Doar nu crezi cu ai tu ghinion si la ei totul a mers super ok cat au avut masina Eu nu mai am incredere in nimeni si nimic , m-am lamurit demult cum merge lumea asta , de prin armata cand iti furau iarna boneta de pe cap cand ieseai de la dus ptr ca era intuneric iar solutia era sa furi si tu de la altcineva
    4 points
  16. Daca te face sa te simti mai bine poti sa ma injuri pe mine pentru asa zisele limitari pe care ti le impune o institutie fara fata, pe care nu o poti scuipa pe strada. Pe de alta parte, fiecare dintre noi suntem victimele alegerilor personale. Sunt de acord ca suprareglementarea este gresita sau ca anumite decizii afecteaza o minoritate pentru a (teoretic) avantaja o majoritate. Dar, ca acceptam sau nu, toti suntem parte a problemei. Asa ca ar fi mai util sa discutam constructiv si sa propunem solutii. Doar zic. Spre ex, si stiu ca nu e o parere populara, eu as propune urmatoarele: - impozit anual pentru vehiculele sub 2000 cc sa fie marite x3 sau x4. Exemplu personal --> as plati vreo 1000 ron pe an versus 250 acum - sub valoarea de 500 de lei a impozitului sa nu existe reduceri de tipul ( ai hibrid clasa x/electric, platesti x% din impozit); - eliminarea tututor exceptiilor de la impozitarea automobilelor cu mentirea a 2 categorii: vehicule de epoca si cauze medicale REALE!!! - obligativitatea ca parcul auto institutional "de strada" sa fie minim E5. Discutia e lunga si evident polarizanta. Revenind la topic, Introducerea fortata a BEV-urilor si in general a limitatilor Green Deal, prin legislatie restrictiva la pachet cu incentive-uri nerealiste sau suprataxare, din punctul meu de vedere a facut doar rau. Pe de o parte a pus pe butuci industria europeana, a scumpit serviciile "de baza" inutil si a distribuit fonduri prin programele de "Rabla" de la toata lumea catre (in general) cei cu venituri medii si mari. Ca doar cine isi ia un VW electric de 40-50k nu poate sa spuna ca e sarac sau ca o duce rau...
    4 points
  17. Asta da "cadou" de Craciun. Este superba, sa va poarte fericiti si fara eveimente la cel putin atatea locuri frumoase ca si acum deja The Old Explorer. E prima data cand aud asa ceva ca ceva sa soseasca cu 3 luni mai repede. N-am avut norocul acesta niciodata. Abia astept sa deschizi topic la The New Explorer, ma voi abona categoric.
    3 points
  18. Bun, deci trebuie sa joc la Loto. Mai am 6 luni sa câștig... 😀
    3 points
  19. Daca incerci sa deduci 100% cheltuielile cu masina pe firma sunt pe capul tau non stop astia de la ANAF , daca stai linistit la 50% te lasa in pace Asa ca mai bine 50% @tudy_cnu , https://www.emag.ro/1set-82mm-74mm-bmw-emblem-badge-front-rear-trunk-logo-replacement-for-bmw-e46-e39-e38-e90-z3-z4-x3-x5-x6-gm-k0274-0408-027/pd/DFY2ZZYBM/ Poate nu se prind
    3 points
  20. Pfff, BMW de 82k euro si n-are ACC.
    3 points
  21. Cred ca o sa il foloseasca, la ce am vazut ca a facut cu Tiguanul. La vara planuiesc sa revin pe Strategica - de data asta pe uscat - si ii voi lansa invitatia - are timp sa se invete cu tancul pana atunci
    3 points
  22. Asta cu asigurarea din bara in bara am muscato urat de tot cu toyota. Se bateu cu pumnul in piept ca 6 ani garantie, care defapt erau doar 3 din bara in bara, cand am aflat in al 3-lea an si a 2-a zi!!! a 2-a zi dupa 3 ani deci, ca difuzorul nu intra in garantie si ca costa fabuloasa suma de 1700ron, pt 1 bucata difuzor. De banii aia aproape ca imi pun linie audison in regim prorpiu. Puteam sa merg si mai rapid, ca doar stiam ca am 6 ani garantie, nu? sase! ei, fraiereala. Asa e cand crezi orbeste tot ce ti se spune. Chiar ma miram cum de nemtii au "decat" 3 si noi, fraierii lumii, avem 6. Fain, fain, adevat SUV, dar intrebarea e: il veo folosi vreodata ca SUV sau doar ca astia cu gleznele goale in Q8, la mall? urcati pe bordura, ca de aia le trebuie gip. Sa te bucuri de ea asa obiectiv cum ai facut alegerea, cu un excel 😐 Ai vazut video-ul lui Vlad Micsunescu? Fix asa incepe! Cu aia care cumpara masini pt "statut", care nu ar lua in considerare asa masina.
    3 points
  23. Ai atins 50k sau ai scos pretul sub ? Oricum nu vad ce alt tanc poti lua cu 50k Posibil sa te plictisesti 5 ani sa stai sa te uiti cum altii fac revizia si lucreaza la masina
    3 points
  24. Salutare tuturor! Din păcate, chiar și cu acest filtru în 6-7 cazuri din 10, camera tot nu funcționează. Așa că am comandat altă,pe care o să o montez in decembrie. Si tot din păcate,nu am mai putut face rambursare la ea, întrucât trecuse perioada de grație. Am dus Tiguanul l-am service pentru remedierea problemei cu căldură pe partea dreaptă. Am schimbat termostatul întrucât rămânea blocat uneiri și caloriferul. La termostat am mers pe original Iar la calorifer pe Denso A fost ceva de lucru, mai ales că la schimbarea anterioară se pare că s-a lucrat puțin neglijent... De asemenea la o observare mai atentă, vasul de expansiune prezenta microfisuri Așa că l-am schimbat cu unul nou și de asemenea s-a înlocuit și antigelul complet. I-a facut si un test de presiune peste noapte! 😁 Din când în când apare o eroare pe motorașul din dreapta și i-a apărut si acum, dacă aveți ceva sugestii, vă ascult. Deocamdată pare rezolvată problema, caldura vine și pe dreapta și in plus la maxim chiar bagă fierbinte. Oricum urmează un drum mai lung și o să verific. Apoi i-am schimbat roțile de vară cu cele de iarnă. Chiar dacă mai rămăsese ceva vaselină, am gresat atât discurile cât și distanțierele dar și prezoanele, care rămăseseră gresate din primăvară Apoi am spălat, degresat și curățat și rotile de vară și după uscare au mers la păstrat, in magazie. Azi am pus un suport pentru telefon pe marginea ramei de la RCD, întrucât la tentativa de a-l prinde de grila de aerisire s-a soldat cu scoaterea ramei și repuberea lamelelor pe poziție... Am incercat spre volan, dar e prea sus și incomodează vederea așa că l-am mutat in dreapta și pare a fi ok. O sa văd la drumul lung care urmează.
    3 points
  25. ITP pe bune, si descurajarea totala a tot ce tine de dezactivarea sistemelor de noxe ( DPF, EGR, ADBLUE, etc ). Aici pe vwforum inca vad ca e destul de permisiva situatia si se dau chiar sfaturi in sensul asta. Doar ca exemplu pe alt forum similar ( nu dau nume ) orice discutie de genul asta despre DPF off, EGR off, ABDLUE off, etc, este sanctionata, topicul inchis/sters, si sigur nu se primesc sfaturi sau indicatii in acest sens de rezolvare a problemelor unde sistemele sunt dezactivate. Poate nu ar strica ca si aici pe forum sa se ia o atitudine similara Nu costa nimic pana la urma.
    3 points
  26. Ziua de ieri a fost dedicata in intregime pentru a pune, in sfarsit, muzica sus pe masina. Instalarea am facut-o la baietii de la android-auto pe care ii recomand. Oameni seriosi care stiu ce fac, nu bajbaie, atenti cum lucreaza, fara cleme rupte, plastice zgariate, s.a.md. Las mai jos o lista de piese folosite de mine si apoi impresiile: - 2x Difuzoare Audison APK 165, care vin insotite de Tweetere Audison AP 1 - Amplificator Hertz DP 4.300 cu care am amplificat difuzoarele - Subwoofer activ DD Audio, 400W - Kit cablu Audison Plug&Play AP T-H AVS02 - Prima T-Harness Audi-VW 52PIN - Kit cablu plug&play CN ISO 560P&P I/O - ISO EXTENTION IN/OUT 560CM/220" - Kit cablu alimentare Connection FPK 700, 4 AWG (20 mm2) - Adaptor semnal HI-LOW Connection SLI 2.3, 2 canale Instalarea a fost 90% plug&play, acesta fiind principalul motiv pentru care am ales piesele de mai sus. Integrare OEM cu instalatia masinii, fara taiat, cositorit si alte asemenea. Insonorizarea masinii in 3 straturi o voi face personal, cred ca in primavara, cand temperaturile revin la valori mai prietenoase si poti lucra de placere la masina, afara. Mai am cateva reglaje fine de facut pe parte de amplificator si subwoofer, pentru a suna perfect dpmdv, ieri nu a mai ajuns timpul. Amplificatorului i-am gasit culcus in spatiul din dreapta, unde statea in mod normal trusa medicala. Nu este o integrare perfecta, date fiind dimensiunile, insa sunt foarte multumit ca am scapat fara a-l fixa pe spatarul banchetei sau lateralele portbajului, cum o fac multi. Vreau sa vin cu ceva burete insonorizant sa acopar partea de cablaj inestetic. Cu subwooferul am in continuare ceva de lucru, intrucat nu reusesc sa ii gasesc o pozitie cat mai ergonomica. Podeaua portbagajului la Arteon nu este perfect dreapta de la un capat la celalalt, are o portiune fix sub spatarul banchetei unde mocheta urca brusc la 45 de grade, avand polistiren dedesubt. Nu am inteles inca rostul acestei minuni si cercetez in continuare o modalitate de fixare mai omeneasca. Am cumparat deocamdata niste cordeline elastice cu carlige la capete, si il voi ancora asa. Legat de calitatea sunetului, am luat-o treptat: prima data inlocuite difuzoare si tweetere apoi testat. Deja se auzeau muuuult, mult mai bine decat boxele stock din carton presat. Diferenta mare. A urmat instalarea amplificatorului Hertz, trase cablajele din torpedo, prin praguri, pana in locul final. Montat, dat cheie, auditie. Nu am cuvinte sa descriu rezultatul. Am ramas gura casca, nu ma asteptam la asa ceva nicio clipa. La volum 25% din meniul MiB-ului, nu te mai poti intelege in masina fara sa urli de la unul la celalat, in timp ce la 50% volum, deja devine deranjant pentru timpane, si nu in sensul ca distorsioneaza notele muzicale, sunetul este in continuare clar si ascutit, dar iti pui problema daca nu cumva poate produce leziuni ale urechii. Cireasa de pe tort a venit dupa finalizarea instalarii subwoofer-ului, care completeaza minunat gama de frecvente. Am ales un reglaj mediu, de inceput, pana ne mai imprietenim si isi face si acesta rodajul. Chiar si asa, vibreaza toate organele in tine si nu simt nevoia de mai mult. Costul total al pieselor + manopera, a ajuns la 6000 lei. Daca recomand achizitia ? Fara nici cel mai mic regret, pentru cei care cauta un sunet mai bun decat optiunile de fabrica, sa aleaga cu incredere. Fata de Dynaudio ce vine pe Arteon, Bang & Olufsen pe A4 B9,5, A5 B9, ceva Bose de pe Q7 si Hyundai pe care le-am ascultat recent, acestea par niste glume in materie de sunet. Ceva rau ... Difuzoarele sunt in rodaj si se vor mai "aseza" peste ceva timp, de aceea nu voi abuza de ele. Ma astept la un upgrade masiv dpdv sunet dupa ce voi insonoriza usile si portbagajul. Abia astept. 🥰
    3 points
  27. intre timp noi astia cu 17" sau chiar 16" iarna....
    3 points
  28. Tiriac si-a donat toata colectia de masini termice deci viitorul este electric Ok , si le-a donat tot lui dar gestul de donator conteaza Parca tot el si-a donat anterior toti banii , tot lui
    3 points
  29. Asa cum zicea Creanga , nu stiu altii cum sunt , dar eu ... - nu mai am curaj sa investesc in tara asta pe termen lung - nu mai am curaj sa cumpar sau sa construiesc o casa in tara asta Deci de masini electrice sau nu , noi , scumpe , nici nu se pune problema Momentan poporul este ocupat sa umple magazinele , cosurile si targurile , cu ochii in telefoane Viitorul ii va lovi ca un baros pe majoritatea si oricat m-as pune eu la adapost nu am cum sa nu imi pese Pentru ca o tara saraca e o tara in care mi se va da in cap la fiecare colt de strada
    3 points
  30. Logica e ca NU trebuie sa fim autonomi . Trebuie sa platim din ce in ce mai multe taxe si impozite ,NU mai putine. Derulati 15-20-25 ani in urma.
    2 points
  31. Va ajunge cat sa acopere procentul actual din taxele si accizele din combustibili + impozitele + profiturile reprezentantelor si a producatorilor …. Doar nu visam ca vom conduce masini electrice cu incarcari foarte ieftine ,poate gratuite,fara costuri de intretinere,impozite zero ,parcari gratuite…. Costurile de la termice se vor transfera la electrice care vin cu durata de viata mult mai mica si reparatii ridicol de scumpe inafara garantiei .
    2 points
  32. Uleiul la 30k il schimbi din motiv de costuri nu ca e vreo sanatate pt motor insa chiar si asa 200-300k km nu ai treaba, uzura se simte cand masina e ajunsa deja la cumparatorul castana. La stilul meu de mers oricum nu mi se pare nici foarte economicos, am observat ca dupa 15-18k km consumul de ulei creste exponential asa ca mai bine il schimb.
    2 points
  33. Eu la toate masinile in ultimii ani am schimbat uleiul la 30 mii si asa voi face si de acum inainte. Am incredere mai mare in recomandarile producatorului masinii decat in mecanicii mioritici. La fel si cu distributia.
    2 points
  34. Am un deja vu, discuțiile astea se tot repeta. Uleiul nu se schimba la 30 k ci la maxim 30 k sau la maxim 2 ani. In funcție de stare intervalul de schimb ulei se modifica și apare în bord, în aplicație, etc. Intervalul pentru inspecție este cel care nu variază.
    2 points
  35. Fix asa! La mine, dupa 4 ani, timp in care au aparut si 2 copii in scena, arata foarte bine... Ok, curat, intretin, insa la cealalta masina care e full black mi se pare ca se vede absolut orice urma de orice.
    2 points
  36. Motor refacut cu lipsa presiune ulei insemna ca … trebuie inlocuit cu unul cu mai putini km si mai multe revizii.
    2 points
  37. Dupa un an impreuna am adunat cam 10.000km. Urmeaza cat de curand revizia cutiei DSG si schimbul de bujii. Momentan fara probleme majore doar ceva senzori naravasi care la frig mai dau ceva erori (Travel Assist, Emergency Assist, etc). Cand o sa merg la revizie o sa-i rog pe baieti sa verifice. Ieri a primit si un update de soft. Eram pe fuga asa ca nu am bagat prea tare in seama ce modificari aduce.
    2 points
  38. Mi se pare mie sau fata se ridica mai mult?
    2 points
  39. Depinde unde sunt conectate exact acele doua rezistoare smd de putere arse BH-16 este un npn de tip BCP56-16T1G 1.2A 80V si nu pare sa aiba trasee conectate la rezistoare
    2 points
  40. Sfârșit de călătorie împreună cu Golf-ul după 11 ani și 215k km. O mașină de care am fost și sunt foarte mulțumit. O mașină cu care am foarte multe amintiri plăcute și o grămadă de vacanțe. Dar era timpul pentru un upgrade, amânat deja de multe ori. Zilele trecute a venit PHEV-ul nou, dar am schimbat brandul. Drumuri bune în continuare tuturor!
    2 points
  41. prezoanele se curata bine si se ung pe con, atat.
    2 points
  42. Conteaza norma ,NU vascozitatea . Orice ulei care respecta norma nu afecteaza motorul
    2 points
  43. Păi nu prea ai cum să nu mergi, totul este politic astăzi.
    2 points
  44. Asta e un tabel din care poti determina data fabricatiei pentru Exide. Se urmaresc ultimele 3 cifre din codul stantat pe baterie.
    2 points
  45. Am sunat acum la un magazin de nu ii dau nume si mi-a zis sa revin in 2 sapt. Primeste LOT NOU si cu poza noua. Deci cred ca e 2025. E bine. Deci 2 saptamani ma rog sa nu moara. Multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns. Sunt mai luminat.
    2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!