Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 18.03.2024 in Postări

  1. Pregatit de vara. Presuri noi OE. Roti OE 19 ,import DE .
    12 points
  2. @cxr2test Mersi fain. La momentul acesta sunt in proces de a adapta oglinzi de Skoda Superb non facelift pe Golf 4. Oglinziile sunt rabatabile electric, mari ( forma identica cu Golf 4) si lumini ambientale. Pentru adaptare sunt necesari cativa pasi : mutare suporti, mutare switch pozitie, mutare pini/recablare/ adaugare fire, codare, adaugare timer pe placa modulelor motoraselor, buton. Am avut mare noroc cu @marius1982.11. Ii multumesc mult pentru sfaturi si ajutor.
    8 points
  3. ITP luat fara probleme. Singurul comentariu : un furtun de combustibil nu etanseaza corespunzator si se vad picaturi. Dezamagirea mea : anul trecut am schimbat ambele furtunuri cu unele aftermarket noi. Acum unul e crapat si celalalt curge. 🫣 Oem noi nu se mai fabrica... O sa cumpar furtun la m si le inlocuiesc pana vin altele de silicon comandate.
    8 points
  4. Am montata in sfarsit noile roti pe 19.
    7 points
  5. Dupa 8 ore de munca cu 1 ora pauza, am reusit sa il pun singur dar… greu, fara ajutorul unui vecin cu rampa as fi avut 0 sanse Maine revin si cu impresii, astazi sunt… rupt. Maine instalam si softul, in sfarsit a venit
    7 points
  6. Avem roti noi🥰 OZ Superturismo LM, 8Jx18, ET48 Ma declar super mega incantat si fericit!😁 Intre timp schimbam si prefixul
    6 points
  7. Celălalt membru mai mic din frăția inelelor avea nevoie de experiența și mâinile pricepute ale lui @EEXCALADE la o distribuție (plus altele) așa că săptămâna trecută am dat o fugă la Bacău. Un fel de "van-damme split" cu perechea de inele Audi. Peretele cu scule din garajul lui Cătălin arată impresionant iar etrierii de frână și tips-urile evacuării de la Macan S arată mai bine în realitate decât in poze. 😍 La întoarcere am venit prin Măcin și am făcut un mic popas pe malul Dunării. La câteva zile dupa asta am trecut la jantele de vară, Tiguan-ul a ajutat la transport, a urmat apoi spălat, aranjat și depozitat setul de iarnă.
    6 points
  8. Bunatati. 😄 Discuri fata si placute Brembo. Placute spate Brembo pentru ambele masini. Suspensie H&R Cup Kit.
    6 points
  9. Azi mi-au ajuns ornamentele de la schimbătorul de viteze. Nu-mi plăceau cele cromate. Am luat unele negru lucios și una de piele perforată.
    6 points
  10. Gata cu interiorul. 🤩 Mega multumit de updaturi.
    6 points
  11. In fiecare weekend, atat mie, cat si sotiei, ne place sa ne relaxam si sa ne bucuram de viata. Eu as sta permanent cu castile pe cap jucandu-ma pe calculator/consola, as pregati o mancare buna, as bea un pahar de vin, as viziona un film seara si as putea sa spun ca am avut o zi perfecta. Insa nu ma pot gandi doar la mine, asa ca "trebuie" sa o multumesc si pe ea. 😌 Ea e mai "activa", ii place sa se plimbe in natura, sa viziteze locuri noi, sa faca shopping (carei femei nu ii place?), chestii "obisnuite" de femei!😒 Problema este ca si eu trebuie sa fiu "implicat" in aceasta activitate, asa ca weekendul trecut am "iesit din casa" si am reusit sa impac utilul cu placutul, o zi de shopping + o zi de plimbare, nu de alta, dar trebuia sa mai "improspatez" garderoba.😶 Cand vine vorba de shopping, eu sunt pe modul, -"Ce am nevoie?" - "chilotz", ciorapi, 3 triocuri, curea, blugi, "tenesi", o geaca si am plecat rezolvand totul intr-o ora. Nevastamea are nevoie de o zi intreaga cand vine vorba de "tzoale" asa ca am rezervat ziua de sambata pentru shopping. 😴 Desi avem al 3-lea cel mai mare MALL din UK la 5 minute distanta de mers cu masina, o sa atasez niste poze si de acolo cu alta ocazie, este o cladire impresionanta construita de cel care detine si Harrods din Londra, ceva "baiat GREU din Qatar", totusi am hotarat sa mergem la cel mai mare outlet din UK. Un fel de "Parndorf" englezesc cu peste 30 000 metri patrati de magazine, in jur de 150 de magazine/branduri, parcare exterioara imensa, dupa parerea mea, asa, de vreo 2 ori cat cea de la MALL Baneasa, incluzand si parcarea supraetajata si subterana, culmea n-am gasit niciun loc liber disponibil cand am ajuns, se statea la coada de pe breteaua autostrazii. Lume multa, cumetre! 🤬 N-aveam de gand sa stau "cu orele" la cozi de masini, ma si gandeam ca daca nu reusesc sa parchez repede, plec! Nevastamea era deja dezamagita, dar nu tinea de mine faptul ca TOATA LUMEA a iesit la shopping sambata, asa ca am "dat-o frumos" pe langa kilometri de masini care stateau la coada sa intre FIX in parcarea outletului, felicitandu-ma! As fi stat degeaba la coada! O echipa de baieti de la paza a blocat toate intrarile in parcarea outletului cu jaloane, toate locurile fiind OCUPATE, tot traficul era deviat, deci toti cei care stateau la coada, CU ORELE (dupa parerea mea) erau redirectionati. M-am uitat pe Google Maps si am vazut ca fix langa outlet este un Debenhams cu o parcare foarte mare, asa ca mi-am incercat norocul acolo! La prima vedere era FULL! 🤬 S-au gandit si "alti Bucuresteni" sa "fenteze" coloana! 😆 Ce sa vezi, fix cand am intrat in parcare, un domn care venea dinspre outlet impreuna cu sotia ma vede ca ma uit dezorientat si dezamagit dupa un loc de parcare (totul era full), imi bate usor in geam si imi face semn sa vin dupa el, tocmai pleca! Omu', cu un Audi RS6 Avant violet ultimul model, era parcat si pe primul rand, ce sa mai zic, "strainii sunt RECI!" I-am multumit frumos, el m-a salutat inapoi respectuos si satisfacut ca m-a putut ajuta, asa ca l-am "infipt" pe BALOO in locul lui, fix in "buza" outletului. Vorba cantecului, "am norocul scris in frunte"! 😄 Inca o "lectie" pe care am primito de la straini. 🤐 Cand ai fost invitat de cineva ultima data sa il urmezi ca sa iti ofere locul de parcare in Bucuresti? Eu, in 15 ani, niciodata! 🤔 Mai departe, a urmat o zi "plictisitoare" (pentru mine) cu kilometri parcursi la pas, din magazin in magazin, pentru nevastamea a fost THE BEST DAY EVER la shopping! Eu m-am bucurat de o pizza, o bere si un "clatit de ochi" la alte parti feminine! 😄 Sunt un 🐷, stiu! Lume ca la meci, toate natiile, toate categoriile sociale (in general peste medie), tineri, batrani, familii cu copii, catei, "purcei". In parcare "masini de masini", cred ca am vazut vreo 7 Urus, 2 Purosangue, Aston DBX, Cayenne Coupe, Levante si Stelvio sunt deja la fel de banale ca Touaregul si asta in 10 minute cat am mers de la masina pana la primul magazin. 😳 Nu ca as fi mirat, trec supercaruri cu sutele pe autostrada, dar parca e prea de tot! Ce muncesc astia frate? 🤨 Am intrat intr-un magazin de ceasuri (fiind pasionat si eu), un asiatic tocmai facea o achizite cu cardul, mi-a atras atentia ceasul Breitiling de pe mana lui, unul asemanator era expus si in vitrina, in jur de 18 000 GBP. Ce sa zic?! 😄 Tot felu' de "oameni"! Am incheiat ziua obosit, dar macar am gasit tot ce mi-am propus, preturi FOARTE BUNE, pentru toate buzunarele, cu reduceri de pana la 40-60% la foarte multe produse, o gama infinita de articole de orice fel, nu exista sa nu gasesti ceva sa iti placa si sa nu fie disponibil numarul tau sau marimea ta, iar daca nu exista pe stoc produsul dorit, ti se poate aduce prin comanda in magazin sau livrat acasa. Am apreciat foarte tare acest aspect! Nu se pune problema sa pleci nemultumit! Stiu sa VANDA! Am observat chestia asta si in outleturi din Austria, Franta si Italia. Ziua 2 a fost dedicata iesirii la "aer curat" si plimbarii in natura, ne place (ei ii place😄) sa vizitam cate o casa "de boieri" diferita de fiecare data, galerii de arta, domenii si gradini private deschise publicului larg, toate avand o poveste foarte interesanta in spate. Nevastamea e pasionata de familia regala, citeste foarte mult, vizioneaza filme si seriale care fac trimitere la acest subiect si stie tot ce misca in materie de printi, printese, contese, regi, regine, duci, ducese, lorzi, marchizi🙄 si imi propune de fiecare data cand avem timp sa vizitam cate o proprietate "de genu'". 😴 National Trust are cateva sute de proprietati private in administratie, intretinute din biletele de intrare + donatii si voluntariat. Primavara este cel mai frumos anotimp pentru vizitat aceste locatii. Natura explodeaza si esti inconjurat de toate pasarile si culorile pamantului! Chiar este o experienta, orice iesire! ❤️ Asa ca din nou mi-am "ignorat" camioanele🚛 din "SNOWRUNNER" si demonii👿 din "DIABLO 4" si am iesit impreuna sa ne plimbam! Ma "sacrific" cu mult drag daca trebuie sa conduc Phaetonul pe niste distante considerabile pentru a ajunge la aceste obiective. In cele 2 zile de weekend Baloo🐻 a inghitit vreo 600 de km de parca n-ar fi existat, masina asta chiar te duce oriunde in perfect confort, liniste deplina si siguranta la cel mai inalt nivel. Ma simt rasfatat de fiecare data cand ating orice comanda, totul este la superlativ. Mai mult decat atat, am resetat kilometrajul in momentul in care am alimentat, inainte sa plec cu el la "drumetie", autostrada fiind locul preferat, am atasat 2 poze in care RANGE-ul arata in jur de 1200 km cu un plin, se pot vedea kilometri parcursi de la alimentare in MFD (partea dreapta), asta daca setezi pilotul automat la 130-140 km/h. Daca il setezi la 100 km/h Phaetonul de 2.5 tone arata consumuri de sub 5 litri la 100 km si RANGE si mai mare. O fi stricata? 😄 Mi se pare incredibil! 😍 Dar fie vorba intre noi, nu poti merge cu 100 km/h, ai impresia ca "stai pe loc" la viteza asta! 😴 Masina se apropie de 100 000 km si as vrea sa ii fac revizia de ulei, desi computerul spune ca as putea sa mai fac 12 000 km linistit la acest stil de condus. Filtrele de clima le-am verificat si sunt ca noi dupa 9 luni de condus. 🤔 Weekendul asta sper sa pot sa ma joc in liniste, insa sotia imi spune ca duminica ar fi soare! Help! 😌
    5 points
  12. Incep prin a multumi lui @C Z R pentru devotament si implicare, intr-un final am reusit sa ating obiectivul de putere dorit, fara compromis pe alte planuri. Astfel va prezint mai jos valorile: benzina 95 - 278cp/387nm benzina 98 - 422cp/536nm benzina 100 -450cp/571nm Cel mai important si ce m-a surprins, pe langa puterea obtinuta, e timpul 0-100 si 100-200 pentru o masina de talie ei (cu scaun de copil montat) : Inca nu m-am adaptat la "noua" masina, o sa revin cu feed-back pe parcurs. Fara modestie, cred ca e cel mai puternic kodiaq rs din Romania, trebuie sa verific pe dragy motorsport ce timpi a scos restu' lumii.
    5 points
  13. Am reusit sa instalam pachetul complet pt stage 3: -Turbina Garrett PowerMax -Admisie RacingLine R600 -Downpipe SuperSprint -Intercooler Wagner Competition -Arcuri H&R -Suport antibalans PowerFlex O sa ne indreptam spre MRC , pt soft final. Pumnii stransi
    5 points
  14. Au venit jucăriile. Eu zic ca arată bine, nu ?
    5 points
  15. Un polish light si putina ceara. Coafura rezista.
    5 points
  16. Nu nu, nu ma intelege gresit, nu judecat ca de ce iti permiti, doamne fereste. Este doar meritul muncii tale. Ziceam doar ca masina electrica, asa cum e ea acum, are un pret prohibitiv pentru ce ofera si toate limitarile. Atat
    5 points
  17. Din manualul de reparatie ,elsawin. Manualul de reparatie este cel mai bun ghid. Incearca sa renunti la pareri,specialisti,site-uri…toate acestea sunt doar modificari dupa ureche .
    5 points
  18. Practic cu aceasta concluzie se poate și închide acest topic😁
    5 points
  19. Uleiul NU se alege dupa recomandari ,pareri…. Se pune norma si vascozitatea data de producator la momentul fabricatiei. Se inlocuieste mai devreme sau mai tarziu (in functie de distantele parcurse) Asta e tot !
    5 points
  20. Peste 32400km si urmeaza schimb de ulei, la 7k de la ultimul schimb pt ca a fost mult mers urban si urmeaza un drum de Germania. Plus am de rezolvat pe garantie o eroare la schimbatorul de viteze. Intre timp, am pus jante de 19 pt care de fapt e facuta masina asta. Specificatii oem cu 8x19 et49..nu cele mai estetice ca ET, dar directia a ramas la fel de usoara si doar un discomfort usor mai crescut fata de jantele 18. Am pastrat P zero si pe 19 gasind o oferta buna si cu AO1.
    5 points
  21. Vecinu' s-a mutat de curand in apartamentul de langa mine (impartim un perete comun). Aseara mi-a batut la usa, venind sa se prezinte impreuna cu sotia lui. (initial sotia mea s-a speriat, nu avem prieteni si tangente atat de personale cu nimeni p-aici) Ne-au adus o tava de lasagna (facuta de ea) si o sticla de vin in semn de "Suntem noii vostri vecini (de langa) bine v-am gasit!" 🙂 Am trait in Romania (in vestul tarii si in capitala) atat la casa cat si la bloc in cartiere "de nord" si pe cat sunt romanii de "primitori si calzi", NICIODATA, NICI UN VECIN nu a facut vreun gest asemanator!😒 Din contra, de obicei imi bateau la usa sa imi ceara ceva sau sa ma deranjeze cu nimicuri! Asta asa, inopinat, am primit o mica lectie legata de "cat de reci sunt strainii"! (ce-i drept, nu sunt englezi!) 👳‍♀️ Din vorba in vorba, am dezbatut subiecte legate de traiul in comunitate, mentananta cladire si servicii, securitate, lifturi, gradina si am ajuns la coduri acces in ansamblu, parcare si ulterior la MASINI, un subiect pe care amandoi il indragim! Se pare ca omul e pasionat, avand "niste jucarii" din gama VAG 😄: P.S. Si el l-a remarcat pe Baloo 🐻 cica "I ❤️ your "Bentley", I bet it's like driving a cloud!☁️" 😄 Eu l-am corectat: "Poor people's Bentley" 😄
    5 points
  22. Mersi frumos @UNHleaSHDAm noroc ca am ajutoare excelente. 😁 Urmatorul pas : trebuie sa mut TLE6208-3 de pe modulele de Audi pe G4 .
    4 points
  23. Ultima zi de martie... 24-27 de grade, cetatea Capidava și împrejurimi.
    4 points
  24. Dar poti lua in calcul sa incerci data viitoare si 235/55R17 99Y cum spune Elsa
    4 points
  25. Desi am mai umblat la masina nu prea am mai avut timp sa postez. Revin i. Curand cu mai multe detalii, pana atunci las o poza
    4 points
  26. Aceste “teste” sunt doar pentru share ,like,subscribe…etc. Ele nu au absolut nici o relevanta atata timp cat nu sunt facute in conditii identice cu cele din motor ,cu materiale identice dintr-un motor….etc. In motor nu gasim un surub si o rola alese la intamplare care se freaca sub presiune ,fara toleranta pentru pelicula de ulei .
    4 points
  27. Niste cadre cu sora albastra stoc....
    4 points
  28. la asta nu fac nimic , promit.
    4 points
  29. La multi ani dragi colegi, pe anul acesta nu ne-am auzit Am mai bifat inca un retrofit de care sunt mandru ca l-am realizat cu succes. Sign assist, am trecut de la camera 3AA la camera 3Q0, perfect functional acum sign assist, cum am trecut la unitate MIB, presupun ca si din cauza bordului 3D, nu mai afisa semnele de circulatie. Oricum aveam de gand sa schimb si acest modul ca sa fie in conformitate cu celelalte, incet incet ajungem la FULL MQB cu modulele pe platforma PQ. Intre timp am pus si softul de fabrica al masinii de la , deoarece nu mi-a placut cum functionau regenarile daca masina sta in oras. Erau cazuri in care ajungeam la fiecare 200 de KM sa isi faca regenerare masina, daca statea in jur de 2 saptamani in oras. Am studiat putin cazul si ca sa nu ajungem la o uzura a EGR-ului si alte componente, am constatat ca ar fi necesar sa trec la softul vechi. Dupa mai bine de 3000 de km cu softul nou, pot spune ca masina se comporta mai bine, regenearile in oras sunt undeva la 500 km, motorul suna bine, temperaturile sunt ok, ceea ce nu inteleg dar voi mai studia acest caz, astept aici si pareri de la cei care se pricep mai bine, daca merg lejer scot un consum de 4.7 ceea ce n-am mai reusit de cand am masina, dar scade temperatura la apa in mers si revine din nou la 90, scade pana undeva la 80 de grade. Am schimbat distributia si pompa de apa + termostat la cutie. La revizie am sa verific celalalt termostat. am trecut de la 9977 la 4779 dupa cum se vede si in LOG. Pe urma am inceput pregatirea suportilor la camera 3Q0, deoarece este mai mica fata de 3AA sunt necesari 2 adaptori, pe care i-am facut la imprimanta 3D, pot face la comanda contra cost detaliile in PM. si va trebui ajustat si suportul de camera, de pe parbriz, ca sa incapa camera. Am pilit putin si din camera noua 3Q0, ca sa nu imi mai rupa suportul cel mic printat la imprimanta 3D, am stricat cam 7 suporti am refacut pinii confirm diagramei, si am inceput setarea parametrilor, si codarea camerei 3Q0. Totul bine si frumos, s-au incarcat parametrii, masina vedea camera, doar ca din pacate camera avea o problema software, asa presupun... si nu functiona, ramanea mereu eroare pe diagnoza. Ca norocul am mai avut o camera disponibila, pe care am ajustat-o si am instalat-o pe masina. Totul bine si frumos, avem Sign assist 3q0 de MQB pe PQ 🤩 noroc ca nu m-am abtinut si am desfacut camera veche sa vedem ce are inauntru, daca cumva este vreo lipitura rece, si cred ca s-a stricat pana la urma camera mica din unitate. Ce este pacat la acet retrofit, ca nu iti da si un semnal acustic sau ceva atunci cand apare limita de viteza cum este la platforma noua, ca iti si afiseaza in bord in oricare meniu ai fii inainte. Poate pe viitor o sa avem aceasta notificare. cei care se pricep mai bine la computere de bord si le modifica. Dar overall sunt multumit de ce am reusit sa fac, si continuam mai departe. Multume module nu mai am de schimbat pe masina 🤣
    4 points
  30. Helou, Nu stiu cum sa incept dar here goes nothing : dupa lungi framantari sufletesti si nopti petrecute pe internetz incercand sa imi dau seama ce masina s-ar preta cel mai bine stilului meu de viata si planurilor viitoare am ajuns la concluzia ca un Subaru Outback Wilderness s-ar potrivii de minune dar cum intregul proces de achizitie , import si omologare individuala parea prea anevoios m-am multumit cu next best thing adica un Passat Alltrack 2.0 TSI GPF. Presupun ca trebuie sa descriu si un pic partea mecanica : Sub capota se afla un ea888 gen3 acompaniat de un is38 si un filtru cu particule o cutie automata cu 7 rapoarte ( sper dq500 dar cel mai probabil este un dq381 ) precum si un sistem de tractiune integrala de tip haldex gen5 . Tot acest pachet a fost asamblat in 2019 si pana in momentul cand a intrat in posesia mea a parcurs 66k pe drumurile din germanica . Dotari : Sincer nu stiu numele "pachetelor de optiuni" si nici nu as vrea sa folosesc expresia "full fara piele" asa ca o sa incerc sa enumar dotarile ce le-am descoperit pana acum : 2 pedale - una face masina sa mearga mai tare una sa mearga mai incet - great success Una bucata volan plin de butoane plus 2 pe spatele lui care ca prin magie face ca sa creasca sau sa scada zgomotul din habitaclu 3 ecrane, cu mentiunea ca unul e jucaus tare si ba apare ba dispare la apasarea unui buton Prajitor de chelie Scaun sofer fara happy end , ca altfel incearca sa faca ceva acolo la lombar Pachet soacra - e mai atenta decat tine sa pastrezi distanta regulamentara , daca mergi intre benzi , daca ai ceva in unghiul mort ( sincer sper sa si puna frana ) Pachet prietena - daca are loc face si o parcare laterala cat de cat decenta ACC - asta a fost cam una dintre cerinte Priza de 220v Planuri viitoare : 0. Protectii metalice motor/cutie si haldex 1. Haldex controller - Papa needs that 4x4 lock 2. Lift kit - Asta daca ajung sa o pun pe burta pe undeva 3. Baie de ulei din metal - fooo vw si responsabilitatea fata de mediu prin folosirea de mult plastic reciclat Multumesc.
    4 points
  31. După o absență destul de lungă în care am regandit de 5 ori evacuarea si am reușit într-un final să am sigle pe mașină, revenim în forță cu prima participare cu Beetle la un eveniment auto. Weekendul acesta masina a fost prezentă la Dropdown iar pasionații acestui model au fost mai multi decat ma așteptam.
    4 points
  32. Nu-ti face de treaba singur. Scoate masina periodic la drum extern.
    3 points
  33. Multumesc pentru feedback si aprecieri @mkvgti! Te scutesc eu de acea cautare 😅: FELICITARI, detii cel mai rapid Kodiar RS worldwide (conform Dragy)! 💪 Sa te bucuri de ea si sa te plimbe cu zambetul pe buze 😁 Voi clarifica putin pentru restul cititorilor ce inseamna cele 3 valori de putere, de fapt. Sunt 3 harti de putere (functia MRC multimap). Harta poate fi selectata inainte de pornirea motorului. - harta 1 este low boost compatibila cu orice sortiment de benzina (am folosit boost si avans similar cu Kodiaq RS stock) - harta 2 este optimizata pentru benzina 98+ - harta 3 este optimizata pentru benzina 100+ - harta 4 -> functie antifurt bonus: Start&Stop memory (apreciat de multa lume). Am mentionat pentru ca din mesajul initial se putea intelege ca a fost masurata pe benzina 95, ceea ce nu este cazul.
    3 points
  34. Revin ! Eorare: 02248 - Ventil pentru control gradul de deschidere ambreiaj(N373) - 014 - defect intermitent Initial: Am schimbat uleiul, filtrul de ulei de la Haldex, am curatat sita pompei de ulei. Modulul de comanda in care am gasit usoare urme de circuit oxidat, l-am dus la "electronist" si "l-a reparat". Ulterior: Am verificat pompa de ulei de la Haldex(testat pe un acumulator 12V, verificat inclusiv rezistenta electrica - totul ok) functioneaza. Am verificat intre timp si valva solenoid N373, functioneaza si ea in parametrii, mai mult pot spune ca era curata tipla nu avea nicio depunere.(am testat-o la un acumulator 12V) Cu toate acestea eroarea se tot pastra. Am cumparat haldex SH complet, am luat doar modulul de comanda de la el (cod identic cu al meu), l-am montat pe masina mea si ...surpriza eroarea a disparut, totul functioneaza perfect. Dupa ce am constatat ca functioneaza, am desfacut din nou modulul de comanda si i-am mai dat un strat suplimentar de mastic Victor Reinz la imbinare pentru a evita in viitor infiltrarea apei. Astfel am rezolvat problema cu eroarea 02248 ! Am incercat sa repar modulul de comanda dar nu am gasit pe nimeni in Ro capabil sa-mi ofere si o garantie , tot ce am gasit este o firma de prin UK dar care in momentul de fata nu mai accepta comenzi decat de la clienti din UK, spun ei ca sunt prea aglomerati, au comenzi prea multe...in fine ! Costuri reparatie: Haldex SH complet - 1000 Ron Ulei+filtru Haldex 252 Ron Set garnituri valva solenoid 188 Ron Manopera mecanic 200 Ron ------------------------------- Total = 1.640 RON
    3 points
  35. Sunt de acord, de la 3-a in sus se vad numai avantajele. Dar ca prima/singura alegere (in ideea in care vom ajunge sa folosim lucrurile mai eficient) ? De altfel, corecta argumentatia vis-a-vis de avantaje/dezavantaje. Dpmdv inca e greu sa "schimbi" complet tehnologia. Sa o ai ca alternativa : cu siguranta. Daca e smart, are peste 400 de cai, cred ca e Smart 3 , deci nu are 100 km autonomie.
    3 points
  36. Stergatoarele originale "si-au dat duhu" (din punctul meu de vedere, probabil ca pentru altu' "mai mergeau"😋) insa mie imi place sa fie totul "tzipla" asa ca am inceput sa "sap" pe net pe site-uri de specialitate dupa niste stergatoare noi, dar, din pacate, nu am gasit decat pentru o parte, ori stanga ori dreapta, branduri diferite sau set complet dar pentru masini cu volan pe partea stanga (model pentru UK n-am gasit niciunde avand prinderea diferita) iar la reprezentanta nu am intrebat, desi urma. Stergatoarele originale BOSCH au prinderea metalica, turnata in lamela stergatorului, dar la toate magazinele de piese la care am fost, n-am gasit decat aftermarket cu prinderi suplimentare/adaptoare (de plastic) disponibile pentru Audi A7/A8, Cayenne, Touareg etc aceleasi dimensiuni ca si pentru Phaeton. Am decis sa cumpar un set "Bremen Vision" foarte recomandat in UK, compatibile si cu Phaeton, insa, spre surprinderea mea, pentru montarea lor trebuia sa desfac capacele de plastic de pe bratele lamelelor (adaptoarele nu incapeau decat daca demontam acele capace de pe brate) si sincer mi-a fost frica sa nu le rup, "urechile" de prindere par fragile si probabil ca necesita ceva surubelnita speciala, ascutita, asa ca mi-am incercat in continuare norocul si la alte magazine de specialitate. Pana la urma, dupa multe cautari in orasele diferite din aria mea de Nord Vest, cu acelasi rezultat nedorit am ajuns tot la "o relatie" care face parte din industrie si a reusit sa gaseasca pe stoc intrun depozit/magazin din CREW (oraselul unde se afla si fabrica Bentley, coincidenta sau nu 🙂) 2 stergatoare Bosch Aerotwin compatibile Phaeton/Bentley, mi-a dat contactul si am plecat dupa ele. (80 km distanta) Imaginati-va un magazin (showroom) de dimensiunea unui Kaufland + depozit inca pe atat doar cu piese auto! Un consilier de vanzari a gasit pana la urma ce cautam! Stergatoarele le-am achizitionat separat, nu se ofera ca si set intr-o singura cutie, deci tot stanga/dreapta. "De ce Doamneee, de ceeee?" (cu voce de Dorel din Las Fierbinti) 😭 Din pacate nu imi place ca suportii de pe bratele stergatorului raman “descoperiti” (la stergatoarele originale erau acoperiti (lamelele erau turnate in metal) imi e frica sa nu rugineasca in timp, nu stiu daca sunt din fier sau aluminiu) Pentru inlocuire, trebuie pus contactul, stergatoarele trebuie setate in pozitia service din meniul masinii, astfel vor "iesi" de sub capota si poti sa ai "acces" la ele. Recomand sa puneti ceva hartie moale/absorbanta sau o carpa intre bratul stergatorului si parbriz, astfel il veti proteja de zgarieturi/ciobituri, in nici un caz sa nu le lasati ridicate fara lamela, arcurile pot sa plieze bratele si veti sparge parbrizul! 😉 M-am chinuit vreo ora pana am reusit sa le montez, sa conectez adaptorii speciali, initial am uitat ca au dimensiuni diferite si le-am montat invers. (cel de la sofer este mai lung, cel de la pasager mai scurt si cand le-am readus in pozitia normala, cel de la pasager atingea in caroserie 🤪) "DOREL", ce sa faci! ) Bine ca nu am stricat motorasele, DA! Phaetonul are 2 motorarse, cate un motoras pentru fiecare stergator! Cand deselectezi pozitia service, stergatoarele pleaca pe rand inapoi la locul lor, sub capota! 🥴 Dupa ce le-am inversat, le-am testat cu lichidul de parbriz si am realizat ca raman zone pe care stergatoarele nu le acopera, nu calca optim pe parbriz!!!! Am innebunit!😱 M-am gandit ca n-or fi compatibile sau ca sunt defecte din fabrica (desi au fost comandate dupa numarul de inmatriculare, un sistem online care e la fel ca si seria de sasiu, apar exact toate specificatiile masinii) Iar la ce magazin aveau baietii acolo, ma miram sa imi dea ceva gresit, insa puteam sa le returnez fara probleme! Bineinteles ca "DOREL" a montat ADAPTOARELE invers!!!! A trebuit sa scot iar lamelele cu tot cu adaptoare si sa le rasucesc (in pozitia optima) astfel sa fie montate CORECT in celalalt sens, lamela sa calce "cum trebuie" pe parbriz! BAAA pe bune!!??? 🤪 Ca si ultima solutie, daca nu gaseam la reprezentanta, nu imi ramanea decat sa incerc sa inlocuiesc DOAR lamela de cauciuc de pe alte stergatoare Bosch cu aceleasi dimenisiuni si sa incerc sa le montez pe stergatoarele originale, pentru unii se pare ca e mult mai convenabil asa, desi nu pare foarte simplu din ce am vazut pe youtube, risti sa le rupi, insa nu e imposibil. ☺️ Insfarsit masina are stergatoare noi si isi fac treaba cu brio, sterg in mare fel! Nu de alta, dar in UK eu chiar am nevoie de stergatoare bune! ☔ Cred ca am facut 10 fire de par alb si am imbatranit cu 5 ani doar cu schimbarea stergatoarelor, sa ma fereasca Mniezo de alte complicatii, nu de alta dar cica Phaetonul are 3.2 KM de cabluri si 400 de mufe...eh, noi sa fim sanatosi! 🤪
    3 points
  37. Buna ziua tuturor. Dupa 5 ani petrecuti cu Octavia FL (2018), am decis sa mizam tot pe marca SKODA, si sa facem upgrade la un SUV care sa ne satisfaca nevoile de familie si aici ma refer la confort la drum lung, iesiri multe la munte la cazari cu acces mai dificil, spatiu mare pentru cel mic in spate, si binenteles un portbabaj pe masura pentru a cara toate cele necesare familiei pentru multele sejururi. Masina din semnatura a fost achizitionata in aprilie 2023 de noua din reprezentanta SKODA Piatra Neamt, este varianta de echipare style tractiune integrala, cutie automata DSG 7 (DQ381 cod cutie) motorizare Diesel , 150cp/360 Nm, cu mici optionale peste (scaune spate incalzite, volan incalzit, padele pt DSG etc. driving mode selection OFFROAD).Skodiaq-ul l-am achizitionat de la Piatra Neamt, a intrat si reducerea aferenta progamului Rabla 2023, si in plus a fost si o oferta la dealer si am prins si anvelope iarna din partea lor. Pana in prezent dupa apx. 15 000 km (la prezenta data) , va pot impartasi experientele mele cu skodiaq-ul :).Imi place confortul masinii, pozitia inalta a postului de conducere, garda sol cca. 195 mm cu, care ma simt foarte confortabil pe drumurile forestiere,iarba etc, si in jungla urbana gen parcari la borduri inalte.Eram invatat de la Octavia precendenta cu spatiul generos in spate dar la Kodiaq e si mai mare, insonorizare buna, virtual cockpit ul este un must de acum incolo.Cutia de viteze (DQ381) e lenesa la schimbat in modul normal (lucru stiut de aproape toti utilizatorii de DSG) dar odata trecuta in sport e ceea ce trebuie.Folosesc modul D cu precadere in oras, si daca am nevoie de raspuns mai rapid fac shift in Sport prin apasarea in jos a manetei schimbatorului.Ma incanta cuplul, se simte de la turatii mici, urcatul rampelor pe teren dificil (cai acces drum pamant, forestier, iarba etc ) este foarte simplu, nu simt nimic chinuit totul decurge firesc.Farurile Matrix Led is superbe , am vazut ca odata puse pe auto noaptea nu deranjez pe nimeni din fata , chiar am ramas putin uimit de cum se face un con de umbra pentru cel din fata special ca sa nu il orbeasca si totul e dinamic (la vechea Octavia nu aveam asa ceva ). Aspectele negative pana in prezent, un senzor stanga fata cam da rateuri in sensul ca in mers tot se triggereste ca si cum ar avea un obstacol dar nu e cazul (sper ca se rezolva odata cu recall-ul 91GF configurare unitate comanda senzori, tocmai am fost instiintat de un astfel de update la masina personala de catre cei din reprezentanta).Dinamica masinii la condus urban chiar si in modul sport e dupa parerea mea sub Octavia avuta in trecut (1.0 tsi 116 CP manuala), adica trebuie sa fiu mai temperat intr-o oarecare situatie in trafic unde necesita sa fii fasnet, ceea ce nu e cazul marelui urs :)).La fix 8200 km , dupa un martor presiune ulei , a trebuit sa completez cu fix 200 de ml de ulei deoarece nivelul era sub minim , cu toate ca la predare nivelul se incadra in normal.Din punct de vedere stilistic nu imi plac insertiile cromatice de la nivelul geamurilor dar se pot face un chrome delete (poate pe viitor).Alte probleme nu am gasit pana la prezenta data si cca 15 000 km. Tocmai am facut prima revizie deoarece masina vine dotata cu un timp variabil decis de catre masina cumva (mai aveam cca 2000 de km pana la schimb ulei , valoare calculata de calculatorul masinii).La prima inspectie, conform planului de service s-au inlocuit filtrele de ulei/aer habitaclu/polen si uleiul (cca 6l).Uzura placutelor fata este undeva la 20% si cele din spate 15%.Cam atat de spus pana in prezent.Daca va mai pot ajuta cu alte informatii va stau la dispozitie. Toate cele bune!
    3 points
  38. Nu ma pot abtine, cand vad ca toti sunt profesionisti in a cumpara masini la mana a doua. Deci, uzura scaunului la masina respectiva, nu are nici o legatura cu numarul de km. Am un 7P din 2012, are peste 190k km, la mine e de aproape nou. Aceeasi uzura o am de pe la 100k km, ba din contra, la aripioara de la spatar, am si niste zgarieturi de la gecile sotiei. Sunt un tip greut, dar nu foarte, am in jur de 100kg. Pentru a evita astfel de cute, ar trebui in mod constant curatate si hidratate scaunele de piele, ceea ce, recunosc, nu prea am facut. Pentru a depista nr real de km, altele sunt metodele. Un scaun de peste 300k km, ma astept sa aiba zgarieturi, rupturi, nu cute. Mai este un mit, d-le, nu lua masina din Romania ca e distrusa. Uite ca am exemplul meu, si inca nu e distrusa dupa 12 ani, ce-i drept, vopseaua originala nu prea mai e pe multe elemente, dar tehnic, o consider inca excelenta. Asa ca, dmpdv, acea masina pare destul de ok, am vazut ca ai si VIN-ul pe anunt. Deci @Acidone77 ,dupa ce ii verifici VIN-ul si daca e ok, mai trebuie sa mergi sa o vezi, la fata locului ai putea observa daca a fost pocnita, si sa-i faci si o diagnoza. Navigatia e o chinezarie after-market, daca masina a avut RCD550, atunci, daca acea chinezare e montata cum trebuie, ii da clasa RCD-ului. Oricum, maximul posibil din fabrica, RNS850, care nu prea mai face fata timpurilor prezente, il gasesti la dezmembrari. In rest, cum zice ANdi B., noi romanii, vrem masini la mana a doua, destul de vechi, care sa aiba si km putini, sa aiba si vopsea originala, sa nu aiba nici daune in istoric(nu ma refer la daune totale) si cel mai important, sa fie degeaba.
    3 points
  39. Rezultatul pentru volanul de R si unul de G4 Pacific.
    3 points
  40. @acidone77 sa speram ca va iesi bun, cel putin pe o garsoniera cu 7 locuri. Pana imi fac curaj sa ma apuc de manopera stage 3, tot o lungesc cu niste distantiere de H&R , parca nu mai arata ca un iepure care face poo. Pe fata am mers cu 11mm (sper c-o sa intre viitoarele frane), pe spate cu 18mm, singurele cu TUV si cu prezoane lungi.
    3 points
  41. daca l gaseai la 130000 era o chestie, dar sa dai o masina cu 190000 pe una cu 230000 pentru cativa ani nu stiu daca e o afacere
    3 points
  42. Ultimul retrofit, am pus plafoniera cu led de pe facelift si in fata si in spate iar acum am tot interiorul cu leduri oem inclusiv portbagaj, torpedou si portiere partea de jos. Partea interesanta e ca plafoniera a fost cumparata de un amic de pe ebay uk si surpriza a fost ca iluminatul butoanelor era pe rosu si nu alb cum e normal la facelift. Pe spate, butoanele sunt iluminate alb dar smd-urile alea se pot inlocui foarte usor cu unele rosii. O problema ar fi ca butoanele si geamul ala sunt gri iar plafoniera mea e bej dar nu e problema ca le pot cumpara noi la preturi relativ mici. Cu toate ca nu sunt deloc fan al luminii reci, per total e mai interesant acum, pare mai "modern". Inainte de asta, am inlocuit becurile din stopurile spate cu unele led Philips rosii si am codat sa se aprinda toate 4 pe frana, nu doar cele exterioare. Am ales solutia asta pentru ca imi plac mai mult stopurile astea decat cele originale led, mi se par mai "agresive" daca pot spune asa. Diferenta de luminozitate nu e, poate o idee mai puternice, dar culoarea cu siguranta e mult mai interesanta, rosul e mult mai intens si mai placut. La semnalizari am pus ceva Osram PY21w. Nu-mi mai da voie sa uploadez poze, poate intr-o postare viitoare unde voi povesti si despre retrofitul R-Line.
    2 points
  43. Prea mare bataia de cap cu softuri d astea... sunt destui tuneri ok care sa ti faca un soft custom excelent si dupa placul tau in Romania...
    2 points
  44. O detaliere a specificatiilor uleiurilor si un test comparativ intre "probabil" cele mai folosite branduri din lumea auto cu indicii 5W30 FULL SYNTHETIC: (Mobil1, Castrol, Liqui Moly si Motul) Eu personal am folosit doar Mobil1 si Castrol Edge in ultimii 20 de ani la toate masinile pe care le-am avut <mai multe BMW (5,6, X5), VW Tiguan/Golf GTI, Porsche Cayenne (Diesel+Turbo)> cateva masini depasind pragul de 300 000 km, cu schimburi anuale/15 000 km, dar sunt convins ca nici un alt ulei nu ar fi cauzat probleme atata timp cat ar fi indeplinit indicii corecti pentru motorul in cauza si schimbatul la timp. Inca nu stiu ce ulei o sa folosesc pentru Phaeton la schimbul de 100 000 km insa inclin tot spre Mobil 1. (brand folosit de reprezentantele Porsche/Bentley) Enjoy:
    2 points
  45. @dragos suma au fost multi altii inaintea ta care si-au pierdut foarte mult timp cautand uleiul ideal, care nu prea exista, repet, toate uleiurile bune isi fac treaba la un schimb de max 10/12k km... asta la o utilizare normala a masinii. Daca o conduci in medii extreme, sau vede circuit des, atunci da, acolo se poate sapa, dar la utilizarea normala, nu ti bate capul... Pune un 5W30 de marca, si bucura-te de masina!
    2 points
  46. @Al Bundy Motoarele mai puternice functioneaza la temperaturi mai mari, care "uzeaza" uleiul mai tare, probabil de aia e recomandat 0W30 la 2.0TSI de 272/280cp...
    2 points
  47. Știți ce e ciudat pentru noi, românii? Ne dorim mașini rulate care să fie ca noi la prețuri de nimic, așa ceva nu o să se întâmple.
    2 points
  48. 2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!