Jump to content

VAG in cadere libera ?


soila
 Share

Postare recomandată

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SOLAR

    27

  • GABIVVX

    27

  • soila

    23

  • bogmotorsport

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Update, situatie Hyundai pe prima jumatate din 2011 in USA la vanzari. Numarul 1 !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piata din SUA nu are nici o relevanta pentru Europa, au alte modele, preturi mult mai mici si un alt cumparator tinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa nu mai spuneti ce probleme are Hyundai sau Kia, pentru ca nici VW nu mai este etalonul fiabilitatii (si oricum era intr-o perioada cu totul alta, acum vreo 15-20 de ani cand si concurenta era alta).

Cred ca in acest moment VW isi trage ponoasele pentru ca a vrut mai multi bani fara sa vina cu ceva concret si foarte bun, asa cum se intampla cu Golf II, III sau IV. Cazuri simple:

-au renuntat la 1.9 TDI in favoarea lui 1.6 TDI si 2.0 TDI (stiti care e treaba cu motoarele astea).

-au folosit platforme comune la greu, de la Lupo pana la Tuareg, bazandu-se pe vanzari datorita imaginii de marca. Beetle-ul meu e fabricat in 2007... a aparut in 1997 si de atunci s-au facut cateva mici retusuri (spoiler, faruri, ceasuri de bord... si cam atat), in conditiile in care comutatoare, bloc de lumini,scaune etc sunt de Golf IV (adica de la masina proiectata prin '95-'96)... iar tu, neamtule, imi ceri in 2007 17000 de euro pe ea. Nu zic, masina e buna, dar...

-au venit cu modele "noi", Golf VI avand platforma de Golf V, V ceva de pe la IV... ca sa nu mai zicem ca Passat are platforma de Golf si se simte. Va mai amintiti de Passatul de acum 10 cu platforma de Audi A4?

-au zis ca viitorul pentru ei inseamna motoare mici supraalimentate. O idee atat de buna incat se dorea intr-un timp scoatetea din productie a lui 1.2 TFSI (105CP parca) pe motiv ca sunt costuri de productie prea mari. dar putini au sesizat ca un 1.4 FSI de 86 CP este mai scump in conditiile in care e mai slab. Hmm, ceva nu se leaga.

-oricum o dai 15000 de euro pentru o masina care are in fata un "W" argintiu mi se pare mult. trebuie sa fi fan VW ca sa iti poti lua unul, dar nu conteaza, pentru ca imaginea de marca e foarte buna si oricum vanzari bune vor fi, indiferent de pret sau dotari.

In timp, cel putin din cate am vazut, VW a imbunatati constant tinuta de drum, confortul, siguranta, nicidecum fiabilitatea. Deci in ziua de azi m-as gandi de doua ori daca sa aleg inca un VW si sincer nu pred ca as mai face-o.

PS: mi-a picat sonda Labda la 40000 de km, sonda pe care VW o garanteaza 140-150000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:vw iti garanteaza tie sonda aia cand mergi cu masina,nu ca la noi,mergi iarna 6km,nici nu se incalzeste si ai oprit-o.vorbesc la modul general.

O da toata lumea cu fiabilitatea,de parca ceilalti constructori sunt mai breji.in contextul in care un logan full nu se apropie de un confortline la dotari dar are un pret de iti pica fata,da,am sa dau 15k euro pe un vw.

Comparam cu marci gen kia,hyundai,si remarcam un asa zis salt urias,doar ca au facut in sfarsit si ei o masina decenta dupa multe incercari esuate.bravo lor,dar pana a egala vw mai este.

Vw a fost intotdeauna un brand comercial popular si simplu,poate doar intunericul in care am stat atatia ani a facut ca odata iesiti la lumina sa il vedem maseratti.

Bucurati-va de ele,sau vindeti-le!

P.s:vorbesc la mod general.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LauCalin-nu stiu unde scrie ca o sonda lambda e garantata 150kkm insa eu am schimbat cam la toate ce le-am avut inainte pentru ca nu mai indicau bine si iti pot spune ca erau garantate 40-60kkm sau 4 ani dupa care trebuie schimbate ca se poate sa nu mai functioneze in parametrii si are dreptate si @vali_devil legat de exploatare la care mai pot adauga si carburantul folosit...

Fiabilitatea nu sta doar din auzite ca x are probleme cu masina y sau cu z...Sunt atatia factori.Uitati-va cat vinde VAG si cat vand ceilalti...Nu poti spune ca mama ce praf e un golf 5 ca pica la greu cand el saracul a fost exploatat la maxim dincolo si il aduci aici cu 100kkm pe bord cand el are aproape de 300kkm si dupaia te miri de ce se strica.Sau il iei cu motor de 1.4 si ii faci cip si alte prostii si mergi cu el ca si cum ar fi o masina de curse si ai aceleasi asteptari...

Cu hyundai nici nu merita osteneala pt a fi comparat VW pentru ca vanzarile lor sunt aproape imfime fata VW de unde e si normal ca rata defectiunilor sa fie mai mare la VW datorita vanzarilor...

Modificat de bogmotorsport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparam cu marci gen kia,hyundai,si remarcam un asa zis salt urias,doar ca au facut in sfarsit si ei o masina decenta dupa multe incercari esuate.bravo lor,dar pana a egala vw mai este.

asa ziceam si eu ca tine, dar am vazut cu ochii mei masini mai ieftine si mai bune fata de ce scoate vw :)

si daca trendul continua (asteptam aparitia lui golf7) atunci vw in 5-7 ani va intra intr-un con de umbra, sau va renunta la atatea marci, si va mentine Audi ca masini premium si gata

iar noi vom cumpara masini coreene si chineze, ca vor oferi un raport pret/fiabilitate mult mai bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal m-am urcat si in kia si in hyundai...sa imi dau eu banii pe una din ele nu se va intampla.

Asta este o chestie de gust,de cum iti place tie una sau alta.atat.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba e ca HY si Ky..copiaza motoarele constructorilor.Sunt facute si sunt pe acceleasi principii.Ne cazul sa comparam constructorii mari cu constructorii coreeni.Si hy si ky sunt masini ieftine care au o clientela binedefinita,oameni simplii cu venituri modeste.Problema se pune altfel...multe din masinile vag au probleme,si ma refer in speta la masini de fabricatie recenta,dupa 2005-2006.Ca preturile sa fie ok..se face rabat mult la calitate.E forumul plin de masini noi din grupul vag cu diferite probleme.O sa vedeti peste cativa ani..cum sta treaba cu TSI,BLUE MOTION,..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blue motion e un rebut total, eu nu inteleg cum au putut scoate asa ceva cei de la VW

am vazut pe 6 craftere cum pur si simplu creeaza numai probleme

masina se cumpara dupa puterea financiara si dupa nevoi

nu va cumpara nimeni VW (cum zice vali_devil) cand va gasi coreene si chineze mult mai ieftine si mai acceptabile la intretinere

daca am fi toti nemti cu salarii de la 1000 euro in sus, atunci ti-ai permite sa schimbi la 3-5 ani cate un VW nou nout

am si eu un cumnat american, si face 10.000 dolari pe luna (jumate se duce pe ipoteci) dar tot ii raman 5000 dolari pe luna

si are un hyunday santa fe modelul vechi din 2005, si nici ca ar vrea sa-l schimbe... imi tot zice ca lui nu-i trebuie masini noi anual cat are una buna si rezistenta cu care face naveta zilnic de vreo 150 mile

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si el cand mai lucreaza daca face 230km pe zi? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in america 230km ii faci in sub 2 ore :D atat faci ca sa tranversezi bucurestiul dintr-o parte in alta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SantaFe e masina nu bicicleta. distanta aia o parcurgi in maxim 2 ore :tomato:

Eu nu inteleg de unde a venit trendul asta cu BlueMotion si motoare de 1.2 si 1.4 stranse de coæ. Serios acum!

...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila-"daca am fi toti nemti cu salarii de la 1000 euro in sus, atunci ti-ai permite sa schimbi la 3-5 ani cate un VW nou nout"

ai spus bine insa nu uita ca in primul rand vw fabrica masini pt ei si dupaia pt restul...nu e neaparat sa spui ca daca am avea toti salarii de la 1000e in sus ne-am permite sa le schimbam la 3-5 ani-francezii,englezii,italienii,suedezii,olandezii etc au salarii frumoase fata de noi romanii care visam la ceva ce nu ne permite salariul...am mai spus in posturile anterioare ca pentru noi romanii este dacia si restul care isi permit cu adevarat un vw nou sunt putini raportat la salariul care il avem...Acum il poti lua si cu credit si in leasing,variante sunt multe de achizitionare insa e greu sa le intretinem cand salariul nostru mediu este de 150 de euro...Pt cei de dincolo cand pica o piesa este un fleac iar pt noi o catastrofa si alte datorii pe la banci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici Audi nu e de ridicat in slavi totusi :)) . Este un VW mai bine desenat, mai bine finisat si rafinat, dar diferenta de pret e prea mare. Cine are bani de Audi isi ia, cine are bani de VW isi ia, la un moment dat brand-ul vinde, acoperit sau neacoperit de realitatea calitatii si fiabilitatii.

Personal am fost pasager in cateva masini germane (mercedes, audi,vw, opel), recunosc ca erau in variante de echipare mai de doamne ajuta :)) , dar iti ofera un anumit confort, siguranta, iar totul este pe principiul functionalitate si apoi design. Dai un ban, dar stai in fata ca sa zic asa.

Am fost si cu o Honda Jazz, arata urat in interior, este sub golf 6 trendline. Intamplator avea cutie automata, o prostie pe langa DSG.

Masinile japoneze nu iti ofera asa ceva, decat la preturi comparabile, caz in care clar nemtii castiga. Hyundai SantaFe nu cred sa se ridice la nivelul unui Touareg sau chiar Tiguan. Nu mai spun de Q5 pentru ca sunt in categorii diferite de pret.

Daca vorbim de performanta, Mitsubishi Evo sau Subaru Impreza WRX STi, ca masini de circuit, raliu, la preturi foarte bune. Aici nu cred sa aiba grupul VAG o alternativa mai buna raport calitate/pret si sa fie all-rounder.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila: atata timp cat imi permit vw nou,il iau.nu pot,il iau sh.sau poate audi,nu are importanta.

Si asta o pot spune mai multi de pe forum.

Fiecare dupa gusturi si posibilitati.

Nu se poate impune nimic.

Offtopic:ai un cumnat a intaia!

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se fabrica pentru nemti, ca altfel vindeau vw numai in germania, si la noi numai skoda ca deh e mai ieftina

si inca exista diferente intre un golf vandut in germania si unul vandut in romania, era pe aici un coleg care zicea ca o masina vanduta in germania se verifica in 30 puncte dupa ce e asamblata, iar cea pentru europa de est in 14 sau 12 puncte

@vali devil, asta e si problema majora, daca de pe acum vw-urile ies cu probleme vandute de noi, apai ce te faci peste 5-6 cand vrei tu sa cumperi sh-ul de la neamt ?

pai eu am luat golf-ul fara nicio retinere (dupa ce am analizat-o si testat-o bine) chiar daca avea aproape 7 ani vechime cand am cumparat-o eu la a doua mana

peste 7 ani cand cumperi un golf6 blue motion sau 1.2 TSI fabricat in 2011, o cumperi cu aceiasi siguranta ca e masina buna ????

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris si intr-un alt topic, masinile de azi nu mai sunt facuta sa reziste asa mult. De la niciun producator, pentru ca e mai rentabil pentru ei asa, iar omul se adapteaza (isi ia mai chel option, dar nou decat full option insa vechi).

Chit ca pe garantia mea este stipulata o perioada de 8 ani, ca durata medie de folosire, nu cred sa se mai ajunga acolo fara bani bagati in diverse piese. Only time will tell.

L.E.: Sau da, se reprofileaza, cum bine zici.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omul nu se adapteaza, ci se reprofileaza pe altceva care considera ca e mai bun (cel putin asa fac eu)

goana dupa profit te mananca de viu daca nu stii ce faci

exemplu: Nortel, cea mai mare corporatie de echipamente de telecomunicatii din america de nord a dat coltul pentru ca desi le facea bune acum 10 ani, au inceput sa le faca proaste si relativ scumpe... asa ca s-au reorientat toti pe alti producatori

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai sa te gandesti e absolut normal ca un TSI sa nu reziste la fel de mult ca un motor aspirat. Cu cat e mai complicat un lucru, cu atat sunt sansele mai mari sa crape una sau alta. Mai multe piese in miscare, mai multe sanse sa mearga ceva prost.

Lucru asta e valabil pentru toti producatorii,nu numai pt VAG, cu cat motoarele devin mai complicate si mai electronizate cu atat vor fi mai putin fiabile si mai scumpe.

Japonezii si coreenii nu au intrat total in hora asta, ei merg pe solutii mai clasice. Tocmai de asta sunt mai fiabile si mai ieftine. Am in familie un Pajero Sport, din 2006, motor 2.5tdi de 116cp. De rasul curcilor la performante, dar la masina aia nu s-a schimbat absolut nimic in afara de revizii si merge brici. Absolut nici un fel de probleme.

Modificat de abunea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vorbim de clasic.TOURAN 2008 1.9 ..180.000,axa came distrusa,senzor presiune schimbat,sistem culise stergatoare intepenite.Masina numai revizii in Germania.A fost adusa la vanzare de un prieten bun al meu.Radea si spunea;trebuie sa mai cada DSG sa fie treaba buna..sa stiu o chestie ca am reparat juma de masina :lol: .Din cate stiu cu un ALH...faci la km de imbatranesti..pt ca e de generatie mai veche..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa ca si o cunostinta de a mea avea un touran cu doar 180 de mii pe bord din 2005 si azi pica una,maine alta si i-am spus sa punem masina pe tester ca sa-l conving sa nu mai bage banii in ea si sa o vanda pt ca nu are km reali si nu avea decat 370 de mii si a luat-o din germania cu carte service insa cand a achizitionat-o avea doar 140 de mii si a mai facut el 40 de mii.Deci ea in momentul achizitionarii avea doar 330 de mii reali...E normal sa pice mai ales daca nu e condusa cum trebuie si nu ii dai ce-i trebuie pe motivul lasa ca mai merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinile din ziua de azi nu mai sunt ce au fost cele de acum 5-10 ani. si nici bmw si nici mercedes nu fac masini fiabile. Dc toate masinile ar rezista n sute de mii de km fara probleme cine ar mai cumpara masini noi si daca nu mai vand de unde profitul exorbitant pe care il au producatorii de masini? Astazi masinile sunt facute sa reziste atat cat sunt in perioada de garantie " +" "-" cativa ani. Asta e si politica oricarei firme auto . Si apoi e diferenta intre masinile asiatice si cele germane,atat la calitate cat si la fiabilitate cat si la pret.Asta nu inseamna ca daca o masina este mai ieftina este mai slaba si nici viceversa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e ca un TSI nu rezista la fel de mult precum unul aspirat. Problema e ca e doar un amarat de 1.4 din care se storc 140 sau chiar 160 de cai. Undeva trebuie sa cedeze.

A, si inca ceva, piata auto se adapteaza dupa economia de piata. Unde nu este cerere, nu este nici oferta. Daca nu se cumpara nu se vinde. NU invers. E asa de simplu!

Lumea nu a inceput si nu se v-a termina cu mine sau cu tine, majoritatea decide. Daca intrun studiu de piata majoritatea europenilor spun ca vor tine masina 4,5,8,n ani, masina atat v-a funtiona in parametrii; dupa care trebuie schimbate una-alta pentru ca au ajuns la limita lor de uzura.

Plus ca piata pieselor de schimb e giganta. Axele cu came nu se "distrug" singure; un ulei prost combinat cu un stil de condus agresiv... . Majoritatea sunt habarnisti in ale automobilelor, iar cand vine vremea sa schimbe 2 bucse, bujii, jante, cauciucuri, ambreiaj, senzori si nu stiu mai ce se plange ca nu'i buna, asta dupa ce a utilizat-o 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt de acord cu fabulatiile gen "motor stors" care se fac la adresa TSI

Asta e progresul tehnologiei...unde scrie ca un motor trebuie sa aiba o anumita putere raportata la cilindree,si ca aceasta nu poate fi depasita?

in anii 80 Mercedes facea motoare de 3 L diesel aspirate care scoteau sub 100 cp ,acum fiind supraalimentate scot peste 200 cp,asta ce inseamna ca sunt impinse la maxim?

Bentley in anii 70 din celebrul V8 de 6.75L scotea sub 200CP,dupa ce VW a cumparat Bentley a reinviat acest motor,l-a supraalimentat si ia crescut puterea la peste 450 CP

si exemplele sunt multiple...

TSI-urile au urmat acelasi drum,dintr-un motor mic aspirat ,normal ca supraalimentandu-l ii creste puterea simtitor.

Un motor impins este ceea ce a facut FIAT prin 2005-6 si anume a creat experimental un otor de 1L (1000cc) care dezvolta 250 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!