Jump to content

VAG in cadere libera ?


soila
 Share

Postare recomandată

Chiar cand am luat masina am rugat pe cei de acolo sa imi trimita un mail in ce consta garantia..nu mi-au raspuns. Probabil acuma cum vad pe strada masini noi cu xenoane lipsa..tind sa cred ca si la garantie au umblat..probabil a ramas partea electrica mecanisme si motorul..Sa ma corecteze cineva daca xenoanele intra pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SOLAR

    27

  • GABIVVX

    27

  • soila

    23

  • bogmotorsport

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu stiam ca in Romania becurile intra la consumabile..ca si injectoarele :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de becuri, la Golf s-au ars stopurile fix cum a ieșit mașina din garanție.

Una din problemele" Chinei este mana de lucru ieftina. Cum toate companiile prefera sa apeleze la China si tocmai din cauza asta s-a ajuns la o blocare a economiei interne ale unor tari. Asa a ajund China o super putere economica mai ales o data ce toata lumea a cautat productie la preturi cat mai mici datorita crizei.

In plus contractele cu companiile chineze sunt cu dus si intors. In primul rand nu ai acces la toate datele si actele pe care le semnezi atunci cand faci un contract. Asa s-a intamplat acum cativa ani in Polonia parca atunci cand o companie chineza si-a luat angajamentul sa construiasca o autostrada. Costul se ridica la 50-60 de mil de euro sau undeva pe-acolo. Au construit chinezii cam un sfert si-au luat jucariile si au plecat. Ulterior cand s-au verificat actele s-a constat ca chinezii avea u voie sa procedeze asa, motivul fiind ce-l pe care ti l-al spus mai sus. Ideea ar fi fost in felul urmator: China ar fi spus ca da 50 de mil, insa ei au dat vreo 20, au facut o portiune de 20 de mil si au plecat, urmand sa incaseze bani pe bucata aia de autostrada din taxe. Dar polonezii au apelat la ei tocmai pentru ca erau ieftini.

Oricum China este o tara comunista cu ideologii comuniste.

Cel putin la concluzia asta am ajuns dupa ce am avut ceva discutii si cu oameni care se pricep mult mai mult decat mine la economie.

PS: zi-mi si mie o companie 100% chineza care are fabrica in Europa ca eu nu stiu. :)

C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci au calculat bine inginerii de la VW perioada de garantie nu ? Vezi asta numesc eu precizie germana !

BUT pai daca bagam si injectoarele la consumabile.... atunci mai bine toata masina si ajungem la adevar 10 ani- casare- masina noua in principiu asta este societatea de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va contrazic in unele chestii...

Am avut un A3 8P 1.6 MPI tiptronic din 2004, roti pe 17, masina e la un prieten... nu a schimbat nimic la ea... doar filtre, ulei placute. Acum are 60 de mii de km.

Am mai avut un A4 8E B7 2.5 TDI Multitronic7 din 2005, roti pe 18, nici eu nici el nu am schimbat nimic la ea, nici un surub, nici o bucsa, absolut nimic, filtre, ulei, placute, discuri, distributie, revizie cutie. Acum are 380 de mii de km. Nici un defect pana in ziua de azi, nici macar o siguranta sau cea mai mica eroare pe VCDS. Masina in perfecta stare de functionare. Inca are consum mediu de 8.5 (soft Superchips -192 CP - de la 100 de mii de km).

A5 actual are 64 de mii de km. Nici o problema.

A3 actual 2.0 TFSI, 125 de mii de km. Nici o problema. Aici am intervenit noi, pistoane, biele, supape, axe, injectoare, turbo, pompa benzina, frane, suspensii schimbate de noi. Masina este pregatita de circuit si multa putere. 380 de cai, nici o problema.

Eu cred grupul VAG face masini bune in continuare si asta e un motiv pentru care nu voi renunta la Audi, poate doar pentru un Porsche.

E adevarat ca nu toate sunt perfecte... dar probleme sunt si la casele mari. Credeti ca daca va luati altceva nu veti avea probleme ? Nu aveti BMW sau Mercedes sa vedeti cum este... Nici nu va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce aud aici nu voi crede in veci...dar cred ca de fapt este vorba de cel care priveste. Cu siguranta tu Kostas ai un alt nivel material si toate pb masinii le privesti usor si simplu si uiti ce e rau ptr ca oricum tu nu depinzi de masina. E vorba de celelalte aspecte din viata. Ceea ce spui aici nu exista dar pentru tine este real. Observatorul conteaza...

Altfel spus la cel sarac nici boii nu trag. Reciproca este valabila.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa va povestesc ceva,ceea ce spun e 100%real.Un bun client al meu su bun prieten lucreaza la o firma destul de maricica pe postul de director la parcul auto.Acum ceva vreme seful lui la trimis cu MB ds model mai nou la reprezentanta,masina nu avea km destul de multi dar problema era ca se balbaia motorul de relanty si avea lipsa de putere.Ceei de la reprezentanta dupa 2 ore de teste intense si dupa sedinta cu toti mecanicii si softisti din firma au spus;e o problema interna a motorului si singura solutie este sa trimitem motorul sau masina in Germania.I-ai recomandat sa dea o fuga si la ceelalalt dealer MB din bucuresti.A ajuns la cealta locatie(nu dau amanunte sa nu se interpreteze ca reclama).Dupa inca 2 ore ..accelasi raspuns.A plecat prietenul meu sukarit si se gandea cum sa-i comunice sefului raspunsul.Pe la ora 14 sa oprit la service la Diham sa mai plateasca ceva.A lasat masina pornita(de frica)si in timp ce statea de vorba cu seful de service despre problema si toti mecanicii liberi se uitau la masina..a iesit un mecanic mosulica de 50 de ai din hala cu ochelari cat fundul de sifoane.Sa uitat la prietenul meu si la intrebat;iti place domne cum merge masina asta?Asta nervos si suparat ia raspuns;bine ca ma iei si matale la caterinca ... mai avea putin si il lua la injuraturi.Mosulica ia spus scurt;deschide capota...sa bagat jumate in motor si ia spus ;da o fuga la magazie si cumpara un furtun de benzina de injectie de dacia..vezi ca te costa 10 lei.Prietenul mau razand;hai ma nea...matale ma iei la misto?Seful de service ia spus...du-te ma si ia furtunul respectiv.A adus furtunul..avenit mosul cu 2 coliere mai bune cu un cuter si a inlocuit un furtun de vacum care era spart.Surpriza maxima..Masina a mers din clipa respectiva..normal si toate problemele au disparut.A ramas prietenul meu socat si a vrut sa-i dea bani mecanicului ..la care mosulica tafnos;mai vrei sa imi dai si bani dupa ce mai aveai putin si ma injurai :lol: .A alergat dupa el..nimic nu a vrut sa primeasca nici un ban.Dupa patania asta a ajuns la mine prietenul meu,de cand a intrat...am remarcat ca radea aiurea in tranvai si a prost.Mi-a povestit treaba si am vrut sa il scot in suturi afara si am crezut ca face mistoo de mine.Mi-a aratat in portbagajul masinii furtunul vechi de pe masina si restul de furtun nou,ce mai ramasese din el.Mi-a spus sec;o sa-i spun sefului ca masina a fost reparata la MB,pt ca daca spun ca mi-a reparato,la bordura ,un mecanic de 50 ani cu cur de sifon in loc de lentile si ce am patit..nu o sa creada.VA JUR CU MANA PE INIMA CA CE AM SPUS E REEAL 100%.Posibil mosulica respectiv sa se mai fi lovit de problema respectiva..prietenul meu mi-a spus ca sa dus la fix la furtunul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kostas tu ai dreptate, dar din pacate ai avut pe maini masini premium

cumpara ceva din gama low-medium si ai sa vezi cate bube au :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am promis ca nu mai particip la dezbatere pe tema asta doar o sa completez.

Parerea mea, daca imi permiteti, este ca la maisnile noi lucrurile se complica. Cand eram la scoala stiam ca problema din fata mea are si un raspuns la sfarsitul cartii. In viata multe probleme nu au raspuns. Asa si la mecanicii de acuma cand apare o pb mai complicata se sperie si dau vina pe electronica. Au si dreptate pentru ca putini cunosc secretele respectivului modul. Cel mult sa-l inlocuiasca dar este destul de complicat sa inlocuiesti ECU doar sa probezi. Mai bine se ocupa de o revizie sau de 10. Mosulica putea sa rezolve sau putea sa nu rezolve. Poate ca au mai fost si alte masini la care rezolvarea servicurilor erau cea data inainte de aparitia mosuletului. Electronica complica mult o reparatie.

Oricum este frumoasa povestioara pentru ca e bine sa nu te sperii orcie se intampla. Poate este foare simplu.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ar fi o masina de sofisticata

si orice marca ar fi ea principiile

de functionare sunt clasice, electronica doar controleaza, ajuta, regleaza, ajusteaza, etc., insa tot furtunul ala amarat de cauciuc de pe o masina de 300 euro este si pe una de 30.000 euro, un mecanic cu experienta stie asta si imediat rezolva problema prin inlocuirea unui furtun spart cu altul nou care costa maxim 2 euro, pe cand un 'mecanic' modern apeleaza la ultimele softuri de pe masina dand vina pe tot felul de piese scumpe si injectoare, apoi se constatata ca acel furtun era vinovatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu la Skoda Aviatei cand s-a ars modulul de aprindere,mi-au verificat si bobinele ,in raport scria ca sunt bune....asta pt ca au verificat doar din tester,in realitate una era explodata,trebuia doar sa o scoata sa se uite la ea.

Cam asa se intampla cand incerci sa repari masina din laptop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ganduri bune si frumoase, degeaba ai un VCDS de ultima generatie daca nu stii da deblochezi un surub ruginit.

Din ultimele postari reiese ca de fapt acesta cadere libera a VAG ului se datoreaza datorita : lipsei de bani pentru a intretine o masina, mecanici prost pregatiti sau din cauza boilor care nu trag bine.

Sau poate datorita MassMedia ca suntem din ce ince mai la zi cu informatiile.

Eu gasesc tone de informatii, dar este din ce in ce mai greu sa selectezi aceste informatii. In ziua de astazi nu mai este ca acum 20 de ani cand stiinta insemna putere, astazi conteaza numai cat de rapid stii sa ajungi la informatie, si cat de priceput esti in a selecta informatia.

Eu cred ca, calitatea masinilor este influentata negativ si de faptul ca fiecare isi poate permite o masina, dar nu fiecare poate sa intretina corect o masina.

Mdicina si mecanica invatata pe net, sunt lucruri periculoase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În general problemele prezentate pe forum sunt trăite de către posesori, nu "învățate" pe net. Toate produsele sunt din ce în ce mai proaste, dar unele excelează la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...eu din contra din postarile anterioare vad numai generalizari legate de Vag nimic concret.

Strict si la obiect : in functie de codul motor se poate deosebi un motor reusit sau nereusit dealungul timpului,cei mai pasionati de macanica si Vag cunosc hibele de proiectare ,nu detaliez cine cauta ...va gasi exact motoarele impricinate. :icon_confused:

Kostas a avut un

-A3 8P 1.6 MPI motor produs timp de 11 ani de Audi sub diverse coduri motor fara probleme deosebite,

-apoi un A4 8E B7 2.5 TDI Multitronic7, 2005 aici a trecut glontul pe la ureche multe modele de 2.5 tdi anterioare au probleme cu axele cu came .

-A3 2.0 TFSI aici cu mare probabilitate a trebuit schimbata pompa de benzina pentru ca pistonul pompei a lovit direct in axele cu came si 100% talerul si tachetul pompei a fost distrus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A. Garantia este sub orice critica la unii dealeri vw-seat-skoda-audi din romania (nu mai dau exemple - am dat la vremea respectiva);Altii au personal si atitudine ok.

B. Fiabiliatea a scazut la modul general; Si la VW in mod particular. (si aici pot sa dau exemple destule)

Fata de restul producatorilor fiabilitatea VAG este inca peste medie. Conteaza si ce loz tragi cand cumperi o masina. Daca te bazezi doar pe reclame e foarte probabil sa iasa nasol...

Daca cumperi niste motoare care deja si-au dovedit in timp performanta si fiabilitatea ai sanse mai mari de succes. Vad ca sunt multe probleme cu 1.6 TDI, 1.2 TSi (motoare fara fiabilitate dovedita). Fata de un 1.9 TDI ALH sau alte motoare cu o fiabilitate foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema fiabilitatii este cu atat mai vizibila cu cat reprezentantele din romania sunt pline de mecanici incompetenti/indiferenti.

Motoarele zic eu ca sunt mai fiabile ca alte componente conexe.

Kostas am vazut ca a avut experiente placute cu Audi, asa speram si eu in 2008, s-a dovedit din pacate contrariul. Asteptari mari, dezamagiri si mai mari, cum iti e norocul, bine zicea MOTANUL, chiar conteaza ce loz tragi.

Fiabilitatea nu se masoara numai in anii pe care masina ii trece fara probleme. Se masoara si la numarul de exemplare proaste scoase pe piata. Spre exemplu, daca din 100 motoare 1.2TSi 10 au probleme e una, daca doar 1-2, e complet altceva.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai avut un A4 8E B7 2.5 TDI Multitronic7 din 2005, roti pe 18, nici eu nici el nu am schimbat nimic la ea, nici un surub, nici o bucsa, absolut nimic, filtre, ulei, placute, discuri, distributie, revizie cutie. Acum are 380 de mii de km. Nici un defect pana in ziua de azi, nici macar o siguranta sau cea mai mica eroare pe VCDS. Masina in perfecta stare de functionare. Inca are consum mediu de 8.5 (soft Superchips -192 CP - de la 100 de mii de km).

Imi cer scuze de interventie si/sau offtopic, dar eu chestia din quote n-o cred nici daca imi arati masina respectiva. Serios acum, inteleg sa exagerati, dar masini la care CONSUMABILELE (bucse, amortizoare, chestii) tin atat de mult eu nu am vazut... :) Asta ca sa nu mai vb de faptul ca ai avut mare bafta daca n-ai avut probleme cu multitronicul.

Modificat de Ciuby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de fapt Kostas a dorit sa spuna ca alea le-a schimbat in rest nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliez.

La A3 2.0 TFSI am facut schimbari majore din prima zi cand am luat. Anume, pompa benzina APR + camfollower schimbat la fiecare 10 mii de km, pistoane, biele, supape, axe, turbo K04, injectoare, frane, suspensii, intercooler. Masina este modifiata cu piese stock de S3 si ceva aftermarket.

La A4 nu am schimbat nici o bucsa macar. Vod motor BDG, nu mai are problemele din trecut. Au fost remediate la B7. Cutia cu 7 trepte merge perfect si in ziua de azi. Toate reviziile facute la zi si la motoare si la cutii. Cine nu crede este invitat sa vada masinile care arata perfect. Si aici nu e vorba de latura materiala. E vorba de cum o pastrezi in timp. Masina e ca un om. Te speli, te parfumezi. Igiena corporala. Cam asa e si cu masinile. Nu-ti trebuie bani multi sa te intretii, nici tu nici masina.

Cine ma cunoaste stie ca masinile sunt fix asa cum spun eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai mers cu A4 Kostas? Si cate masini mai aveai pe langa A4?

M-amuitat un pic la profilul tau si am vazut ca probabil te ocupi de masini. Daca maisnile iti aduc bani e normal sa le lauzi. Noi cei care doar cheltuim cu masinile le mai putem si critica un pic.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumperi niste motoare care deja si-au dovedit in timp performanta si fiabilitatea ai sanse mai mari de succes. Vad ca sunt multe probleme cu 1.6 TDI, 1.2 TSi (motoare fara fiabilitate dovedita). Fata de un 1.9 TDI ALH sau alte motoare cu o fiabilitate foarte buna.

Problema e ca nu ai alternative, nu ai de unde alege. Omul merge sa isi ia 1.9 TDI care e un clasic, si cand ajunge in showroom constata ca nu mai exista. Vanzatorul ii zice ca nu e nici o problema, ca exista 1.6 TDI, care e mai economic, mai rafinat, tehnologie mai noua, aceeasi putere, mai ieftin...bineinteles ca clientul cumpara bucuros, crede ca a facut afacerea vietii lui, dar din pacate afla de pe forum, mult prea tarziu, ca motorul e testat pe spatele lui si ca in scurt timp s-au facut cateva update-uri de softuri si ca va fi tot in service cu masina lui noua, in loc sa se bucure de ea. Trist!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul meu de job si-a achizitionat O2 facelift de la avia.Masina a costat cu toate nebuniile 17.000 si a fost platita cash.Inainte de a alege motorizarea..am testat piata si din cunostintele noastre am ajuns la concluzia ca 1.9 105 cp e ceel mai potrivit.Cand a fost la aleaga masina a stat de vorba cu unul din reprezentantii de vanzari,accesta a spus negru pe alb;va recomand 1.9,pt ca la 2.0 sunt probleme cu consumul de ulei si la 1.6 nu stiu ce sa va spun pt ca sunt calde si nici noi nu stim ce e de capul lor.Toata discutia a fost dupa ce colegul a fost,,atent..,,cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putini cai de 17.000 euro.

Iti iei o casa la tara cu banii aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde pui cei 109 cai, tre sa cauti o casa cu grajd mare si nu mai ajung banii.

Vanzatorii de masini sunt acolo ca sa vanda masini, deci poti astepta de la el o parere obiectiva?, eu nu cred atat timp cat salariul lui este in functie de ce vinde interesul lui este clar.

Deaceea exista aceste forumuri cu bunavointa unora care le creeaza, unde te poti interesa ca atunci cand mergi la garaj sa stii exact ce/cum vrei si prin ce modalitate vrei sa achizitionezi.

Si totusi masinile VAG sunt cele care isi mentin cel mai bine pretul pe piata Romana( si nu numai), oare DE CE ?

"Toata discutia a fost dupa ce colegul a fost,,atent..,,cu el."

Asta este una din "marile greseli" a Romanului sa te hranesti cu minciuni contra cost.( rog a nu fi luat personal)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Ca o mica paranteza,eu am avut doar masini vechi din grupul VAG mai precis vw si audi...Pot spune ca nu m-au dezamagit niciodata si toate au avut in jurul a 200.000km.Ce-i drept,niciodata nu am cumparat una care arata rau si am incercat sa gasesc una cat mai impecabila si cu proprietari putini (indiferent ca pretul era mult mai mare decat media pietei),carte service,etc..In afara de consumabile nu mi-a picat niciodata nimic la nici o masina dar adevarul este ca mai mult de 2 ani nici nu am tinut vreuna nu din faptul ca nu erau bune ci pur si simplu mi se punea pata pe altceva sau interveneau anumite probleme si nu le mai puteam tine...

-Legat de cele noi am o cunostinta care a luat un golf 5 de 1.4 nou in 2007...Cate a vazut masina aia saraca(rar schimba sub 5000-6000 de ture),ii spuneam ai grija,evita,ca este o groapa la care mi se raspundea:da...ia sa vedem cat de mare e...poc...In momentul de fata are aprox 95.000km cu bucsele originale si nu bate deloc,nici o defectiune si singurul lucru ce l-a schimbat a fost distributia la 90.000km si service-urile obligatorii cu consumabilele aferente.Mai este cineva cu un golf 5 tot de nou, a schimbat caseta de directie la putini km...

Sunt cazuri si cazuri...culmea cei care nu prea au grija nu patesc nimic cu ele si cei care le ingrijesc intampina anumite defecte.

Ceea ce am observat eu la grupul VAG in comparatie cu alte marci este calitatea vopselei care se scorojeste...

-In zilele noastre sa-ti cumperi o masina second de 3-4 ani este o loterie dar la fel si de noua...Avantajul este ca la cele noi ai garantie plus ca o conduci dupa felul cum stii tu si la fel va si functiona masina insa daca o iei second si o prinzi "hamalita" dupa ce ca nu mai sunt facute sa reziste macar 10-20 de ani risti destul de mult si ai sanse destul de mari sa scoti multi bani din buzunar pt reparatii...

-Parerea mea este ca toti sunt intr-o "cadere libera",doar suntem o societate de consum...ce ar mai face service-urile,cine ar mai produce piese de schimb,cine ar mai fabrica atatea masini daca nu s-ar defecta...eu zic ca s-a ajuns la o medie de 5 ani de functionare dupa care esti oarecum obligat sa iei o decizie in privinta vanzarii sau de ce nu a casarii...

-Eu zic ca in cativa ani buni nu se vor mai vinde masini second asa mult si se vor produce masini noi cu un anume termen de functionare dupa care vor ajunge la casat si vei lua alta noua deoarece nu va merita sa o repari...Costurile de achizitionare al unui automobil nou va fi mai mic dar si anii de functionare vor fi mai redusi...

Daca asta cere clientul asta va primi...Noi ca suntem pasionati punem atat suflet pt automobile dar uitati-va in jurul vostru cati au grija de masini,cati le ingrijesc ca noi, cati le tin 10-20 ani,pe cati ii intereseaza ca tapiteria este din nu stiu ce material sau ca iarasi bordul este din nu stiu ce material etc?

De ce sa faca vw sau oricare alta marca o masina sa tina 20 de ani fara probleme?Nu vedeti ca toti asteapta sa iasa un nou model si sa si-l cumpere ca deja s-au plictisit de cel care si l-au luat acum 3-4 ani...Daca o masina care in ziua de azi costa 15 mii de euro ar costa undeva la 7-10mii de euro cu rabla la schimb n-ar mai cumpara multa lume masini second...Strainii nu creaza in primul rand masini pentru piete ca romania unde salariile sunt infecte...mai intai se gandesc la ei si dupaia la ceilalti...Pentru noi a fost creat Loganul,sandero,duster etc...Pentru nemti spre ex o masina de 15 mii de euro si-o poate lua intr-un an si 3 luni daca pune 1 mie de euro pe luna deoparte...la noi in cat timp poti lua o asemenea masina?ca sa nu mai zic sa pui 1 mie de euro pe luna deoparte...sunt f putini din clasa de mijloc care pot pune o asemenea suma deoparte cum acolo in clasa de mijloc sunt foarte multi care pot pune 1 mie de euro deoparte...

Cu parere de rau vremuri cu masini care sa reziste 20 de ani si sa arate ca una de 2 ani nu cred ca vor mai fi deoarece asta este societatea in care traim...Noi oamenii am creat-o, nimeni altcineva iar cei care sufera sunt cei care nu au o situatie materiala acceptabila...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!