Jump to content
Sign in to follow this  
soila

VAG in cadere libera ?

Recommended Posts

B_U_T

soila - dupa ce iti vei cumpara un BMW mai nou de 2006 iti va parea rau ca le-ai ridicat in slavi motoarele..am mai spus-o si in alte topic-uri am amici cu seria 3 care si-au blestemat zilele.

Edited by B_U_T

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

asta cu statisticile sincer cine mai are incredere ?

stim cu totii ca se face lobby si se platesc bani frumosi pentru promovare

numai tanti aglaia din piata nu are departament de marketing si de PR, in rest orice firma care se respecta are asa ceva, si se investesc bani frumosi

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

daca e so luam asa..si avioanele mai cad din cand in cand :lol: .Eu zik sa punem problema altfel;cate masini din actuala generatie,nu conteaza marca,cu toate sistelele lor electronice;esp,tsp.cur.ppl..mmc etc..etc :lol: ,o sa aiba durata de viata a unui e36 bmw,sau vento,sau 180,sau astra f?Pai deja o sa inceapa vremea sa se schimbe filtrul de particule DPF..si e cam deranj la buzunar.Singurele marci care din cate stiu ca nu au probleme cu DPF sunt BMW si MB.Ieri VECTRA C 2008..in jur de 150.000 DPF belit,nu sa rezolvat cu reegenerare,cu clisma..cu nimik.Sa spart DPF..scos din el ce era de scos si cusut la loc.Merge masina brici acum ;) ;) .Sa fi vazut ce chip a facut proprietarul si cum la apilii alea mari cat Dunarea cand a auzit ca e DPF belit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

Imi cer scuze dar mie mi se rupe de FIRME si titulaturi. Ok? TOTI au un interes. Exista pereri obiective si universal valabile? Hai sa fim sanatosi.

Mai lasa-ma...

Sorry, dar asta-mi suna a teorie a conspiratiei...

ADAC nu e firma, e numai un club al automobilistilor (vreo 17 milioane) - exact la fel ca forumul asta. Ei sunt chemati sa repare/tracteze masina cand se strica in Germania. Daca ce zic ei nu e credibil, atunci chiar ca nu stiu ce e.De aia tind sa-i cred pe ei mai mult decat niste pareri subiective.

Uite, de pilda statistica pentru anul 2010 s-a facut pentru 98 de modele de masini, pentru peste 4 milioane de interventii la care au fost chemati. Totul s-a normalizat (pt. ca vb de matematica) la numarul de inmatriculari din Germania pentru fiecare model in parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SOLAR

Repet! NU ma intereseaza parerea cuiva chiar daca se semneaza pompos. Iar teoria conspiratiei desi suna idiot se pare ca se adevereste zi dupa zi an dupa an.

Asta e alta discutie.

Daia ai Toyota? Ca ai citit statisticile aste amereu sau de ce?

Eu repar macar saptamanal un VAG al unui cunoscut si crede-ma ca sunt ca oricare alte masini. Are fretele meu un renault si are 60k si FARA pb. Si pe aici vad oameni multumiti ca masina dupa 100k de km nu are pb. E ridicol. Cica VAG.

E mai frumos are un plus dar nu cred ca mai e asa o mare diferenta.

Totul s-a nivelat.

E parerea mea si imi cer scuze daca ti se pare ca-ti raspund agresiv dar vorbim strict de VAG.

Edited by divinewind

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

La BMW 318d si chiar 320d sunt motoare ca sa fie. Nu le-au acordat prea multa atentie si sunt prea putin rafinate. Ei sunt recunoscuti de la L6 in sus, dar pentru L6 in special.

Momentan mai interesante la BMW ar fi:

3.5d cu 313cp si 630Nm, pe seria 5, 0-100km/h - 5.5s, 5.4% cons mediu, pe x3 5.8s 0-100km/h, cons mediu 6.1% - Ca raspuns la motorul Audi, l-au actualizat putin. Parca Audi are ceva mai mult cuplu.

2.0d bi-turbo 218cp si 450Nm, pe seria 5 0-100km/h in 7s, cons mediu 4.9%

2.0i turbo 184cp si 270Nm, 7.8s 0-100km/h, 6.8% cons mediu sau 6.4% cutie automata (pe seria 5)

2.8i (2l) turbo twin-scroll, 245cp 350Nm , 6.3s 0-100km/h, 6.5% cons mediu (seria 5) - motorul care va duce la disparitia lengendarelor L6 pe benzina.

si presupusul (este confirmat oficial doar ca aceasta masina va exista sub numele de 550dM x-drive, nu stie nimeni exact cifrele) 5.0d (toate astea 3.5, 4.0, 5.0 se pare ca vor fi de 3l de fapt) de pe 550dM x-drive, o varianta diesel la M5, un motor cu 3 turbine, pana in 500 de cai si 900NM. Inca nu se stie sigur ce vor face, mai ales ca vor sa-l implementeze si pe SUV-uri, probabil intr-o versiune mai putin puternica.

Au si BMW-urile si Mercedes-urile propriile probleme. Din punctul meu de vedere mult mai grave la Mercedes.

VAG cred ca a investit mult in motoare mai mici pe benzina si mai putin in diesel in general. La BMW a fost tocmai invers. In principiu este de inteles de ce. VAG-ul ar avea nevoie de un diesel 2.0 ceva mai competitiv in zona de jos. Dar asa isi vor faulta motoarele pe benzina. Cum grosul vanzarilor VAG s-a bazat pe TDI, oamenii asteptau ceva din aceasta directie si VAG inca vine cu 2.0TDI la 140 de cai, ca panaceu. A cam trecut vremea lui.

BMW a facut o treaba pentru a nu-si canibaliza prea tare oferta. A scazut pretul la variantele pe benzina. De exemplu la 535i si 535d, aproape 100% indetice ca performante (culmea, diesel-ul iese mai rapid nitel in unele teste), benzinara este cu cateva mii de euro mai ieftina.

+

Statisticile in general se confirma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
condrutz85

Subscriu si eu la acest topic. Masina din semnatura (Golf V 2009) am fost de 16 ori cu ea in garantie (caseta directie, calc gateway, apa in masina etc). Daca o sa am ocazia sa iau alta masina nu o sa mai fie VAG. VW si-a facut renume si acum s-au prostit de tot, cumperi numele , ca masini nu mai sunt demult. De exemplu , batranii mei au un Seat Cordoba 89.000Km si au schimbat decat consumabilele, si masina aia n-a vazut mila, dar e facuta in 2004. Deci ideea este ca se fac masini de unica folosinta cum a zis si cineva mai sus. Vrei masina? Ia o Bora/Golf IV/O1/Seat Cordoba. Ce se face in ziua de azi arata super dar e de rahat ca tehnologie/fiabilitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

cititi si voi asta: http://www.automarket.ro/stiri/vw-golf-va-avea-un-motor-tsi-cu-sistem-de-dezactivare-a-cilindrilor-40212.html

si sa scrie fiecare ce intelege, pentru ca eu inteleg un singur lucru: cei de la VW incearca sa reinvie o tehnologie pe care altii au inventat-o, au folosit-o si au renuntat repede de ea inca de acum 30 ani

acum sa nu se inteleaga ca am ceva cu VW, ca m-am facut agent comercial la vreun brand,

nu am nimic cu VAG, imi "iubesc" cele 2 vw-uri, le consider masini reusite, ma simt bine in ele, si as alege fix aceleasi modele daca ar fi de noi

Edited by alios

Share this post


Link to post
Share on other sites
tengola

Bine si technologia Pumpe Düse nu au inventato cei de la VW ci tot asa au reanviato apoi au renuntat ca cica era prea scumpa, aseara am citi ceva precum ca VW vrea sa revina la Tecnologia PD datorita normelor de gaze Euro VI si mult bla bla bla.

Am vazut la cineva mai sus o interpretare buna fiecare din marii constructori de auto sunt nevoiti sa produca masini pe care sa le vanda, dar cum in ultimul timp si cei care stau ca trantorii pe social isi permit o masina ... masinile trebuie vandute la preturi mai mici si stiti voi deviza lui Ceasca " Sa transformam calitatea intr-o noua cantitate " cine i de vina Marx si Engel manca iar puricii.

Edited by tengola

Share this post


Link to post
Share on other sites
ondin

ce v-am spus eu, daca nu incearca inginerii nimic, sunt niste inapoiati si lenesi, altii fac si dreg si scot motoare noi pe banda cu zeci de tehnologii in fiecare zi care mai de care mai smechere, iar inginerii VAG nimic d-le.dorm linistiti. daca fac si ei ceva, iar nu-i bine ca de ce nu fac.ar fi si culmea sa vrei o masina sa fie si noua, cele mai cele tehnologii ultimate pe ea, sa mearga si brici, ca o masina testata si rodata ani de zile, sa fie si eleganta si rafinata dar sa stie si off road, sa aiba si garda la sol inalta cand mergem la iarba verde, dar apoi pe centru sa fie marginea la aripa cu un deget mai sus de anvelopa, herghelie sub capota dar sa consume maxim 1 litru de motorina la 1000 de km, consumabilele sa tina mult mult..

:)

important ca stau bine la vanzari, ca imaginea sta in picioare, ca sunt si multi clienti noi fericiti cu noul golf, jetta, passat, tiguan, tuareg, etc., sa nu ii uitam nici pe acestia, ca au si ei un cuvant de spus, iar daca sunt si cativa care au probleme cu masina asta nu inseamna ca toata sandramaua se duce de rapa.

sa vedeti peste 1 an sau 2 ce bine vor merge toate modelele astea aparute recent pe piata.

ce sa mai spuna cei de renault sau honda sau bmw care au chemat zeci de masini noi inapoi la fabrica pentru probleme de franare sau mai stiu eu ce? cred ca acestia ar avea mult mai multe motive de nemultumire si nu ii vad sa arunce cu pietre, da se mai strica una alta la masina cand este in garantie, se repara si se merge mai departe.

credeti ca la bmw, mercedes, opel, renault nu se defecteaza masinile in garantie si ca alea merg brici pana la 500. 000 km fara nici un fel de problema?

sunt piese adunate din toata lumea pe masinile astea, toti vor costuri cat mai mici, ca a fie pretul final cat mai mic, dar sa ramana si ceva profit, clar nu, peste tot, si astea sunt cosecintele, cele subliniate de voi.

Edited by ondin

Share this post


Link to post
Share on other sites
PTDA

ondin, sunt de acord cu faptul ca toate masinile au anumite probleme, si ai subliniat bine, cu toate ca ai facut-o cu alt scop, alti producatori de masini fac rechemari in service cand apar probleme. Din pacate VAG incearca sa musamalizeze totul si mai rezolva la revizii fara sa dea de stire clientului ceea ce se poate si costa putin, in rest D-zeu cu mila. Clientii testeaza masinile pe buzunarul si pe nervii lor.

Privind si partea plina a paharului, modele VAG au si plusuri: interioare destul de bine lucrate, fara zgomote adaugate, fara prea multi greieri, cutii de viteze excelente, foarte precise si fiabile, consum de combustibil decent sau chiar mai mult decat decent la motoare diesel, benzinarele de cilindree mai marisoara (1.8, 2.0 turbo) care din punctul meu de vedere sunt foarte reusite, VAG castigand destule premii de-a lungul timpului la aceste categorii, sistemul torsen fiabil si fara costuri de intretinere.

Raman intr-adevar problemele cu volantul, turbine, injectoare, etc, care sunt costisitoare.

Ca si incheiere, nu mi se pare ca fiabilitatea VAG este in aer, dar cu siguranta a scazut fata de anii 2000-2005 de exemplu

Edited by paul.todea

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moog

Cica BMW cheama in service o caruta de masini cu probleme...unele si de prin 2001 :)

In fine asa ziceau la tembelizor...depinde daca au citit in diagonala stirea...

Vad ca tot va legati numai de VAG...comparati si cu altii...

Anul trecut cautind o masina (eram deschis la mai multe marci) am sapat pe net/forumuri/etc...

O linie general valabila modelele peste 2006-2007 aveau probleme...nu conta firma de la Ford la Mertz/BMW ...

Stiu destule cazuri de masini NOI pina in 5000km cu care s-a ajuns in service...ca s-a oprit in drum...

Ca un ex de tigaie longeviva ce ziceti de MB Cobra? In multe tari inca se gasesc la greu si folosite ca taxi...

Legenda spune ca au fost inlocuite cu alt model mai prost nu din cauza ca nu se vindea...din cauza ca nu se strica :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

un mecanic al meu are o cobra 123 din 78 motor ds 2 litri parca.,el are in jur de 60 ani.Pe vremea lui culae le repara masinile studentilor straini din tara.Zilele astea a vopsitoo si a mai lucrat la tinichigerie.L-am intrebat de 20 ori..de ce nu iti iei o masina mai noua?Raspuns;ma pisi pe ele..mai buna ca asta nu exista si ea vrea sa ma ingroape.Promit sa revin cu poze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
PTDA

Adevarul e ca in afara de niste modele Transporter, de la VAG rar vad cate o masina de 20 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
soila

nu e adevarat, exista multi colegi cu Golf 2 si Golf 1

chiar aici in neamt sunt colegi cu Golf 2 care merg de n-au aer, motoare 1.6 benzina sau diesel simple, piese gasesti la orice colt de strada, etc

Transportere T2 si T3 iarasi sunt multe, am vazut chiar si prima generatie de LT

asa s-au si facut cunoscuti cei de la VW (in afara de broscuta)

cine nu avea bani de mercedes cobra, isi lua un hatch golf, ca era mai mica si consuma mai putin

Edited by alios

Share this post


Link to post
Share on other sites
SOLAR

Pai ce mare branza au facut la motoare? Au pus niste electronica sa optimizeze consumul si arderea si in rest nimic. Electronica care e groaznic de scumpa si incredibil de slaba face toata treaba. Sunt aceleasi masini de acum 20 de ani de fapt doar ca electronica e punctul slab dar cum avem nevoie deconfort il platim scump.

Acum o sa inceapa multi sa spuna ca bla bla bla. E parerea mea!

Share this post


Link to post
Share on other sites
PTDA

Intr-adevar mi-au scapat din vedere golf-urile, cu siguranta sunt destule care arata bine. Cu toate astea, in Romania piata masinilor "cu experienta" e domninata de BMW, Suzuki Vitara, Nissan Patrol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

Stiti cum numesc posesorii de VW broasca productie anii 50,60 masinile noastre moderne? Plastic.

Indiferent ca ai Passat, Skoda, Seat, Golf noi, sunt numite cu dispret "plastic" si atat. Au mare dreptate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PTDA

la un impact frontal intre plasticul meu si bucata aia de fier, nu stiu sincer care iese mai sifonata. Hai sa nu o dam in extreme. Asa putem vorbi si de trabant, dar nu stiu daca e constructiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SOLAR

Da, alte discutii, privind siguranta care sunt relative. Aveam un prieten cu subaru forester si a avut un impact frontal cu un peugeot. Ambele masini dauna totala dar nu poti sa vezi care a rezistat mai bine pentru ca amandoua au cam aceleasi deformari. Bineinteles ca prietenul meu considera ca plasticele de pe subaru l-au ajutat. Probabil asa considera si cel de pe peugeot. Fiecare cu ce a acceptat dar in final nu stiu cine si ce poate sa masoare fara expertiza si fara o groaza de bani. Poate e mai sigura masina noua dar fiabilitate cu siguranta nu e aceeasi la motor .

Noi tot comparam mere cu pere. Situatia s-a schimbat fundamental de acum 50 de ani. Pe un forum discuti strict o pb ca sa nu fie offtopic dar adevarul este ca discutiile astea sunt corelate cu alte aspecte. Acum 50 de ani cati aveau masini? Cati au azi masini? La o productie atat de mare si la cererile economiei, la ideea noastra de civilizatie de acum. nu se poate compara nici cu ce era acum 10 ani macar.

Nu putem nici sa stim cat de fiabila e o masina pentru ca nu avem cum testa. Totusi putem observa ca daca ai o masina in ziua de azi nu te poti baza pe ea cum te bazai pe una de acum 10-15 ani da poti suna oricand la tractari. Sa nu amestecam costuri, confort, vopsea, caroserie cu ideea de fiabilitate.

Nu o sa stim de asemenea ce o sa fie peste 10 ani. Nu mai este nimic previzibil...

Lucrurile se schimba...a cam disparut concurenta si cam totul se niveleaza. Concurenta dispare pentru ca dispare piata. Piata dispare opentru ca e criza si mergem in jos. Pe timp de criza nu te ocupi de calitate si de inventii ci te ocupi sa iti menti vanzarile cu orice pret. Ca sa rezisti faci compromisuri iar criza se prevedea inainte de 2008. Dupa mine as renunta la forumuri distincte si as uni toate forumurile auto din Romania ca sa putem lupta in criza asta la nivel de client. Am afla lucruri incredibile prin comunicare. Dar oricum fiecare forum are interesele lui asa ca nu se poate pentru ca si forumurile traiesc oarecum prin aceleasi principii ca toata societatea.

Edited by divinewind

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihuz

Adevarul e ca in afara de niste modele Transporter, de la VAG rar vad cate o masina de 20 ani.

tu ce forum citesti ????

si iti spun eu ca un afn da clasa PD-ului tau

e constructiv!

Edited by mihuz

Share this post


Link to post
Share on other sites
PTDA

sa-l folosesti sanatos...oricum dupa calculul meu golful tau are 14 ani, nu 20. Daca ai dat quote la un comment de-al meu, macar concentreaza-te sa raspunzi la subiect.

Referitor la BJB-ul meu, pot sa iti spun ca e un motor extrem de fiabil, mai toata lumea sustine asta aici pe forum. Se apropie de ALH. Nu stiu din ce punct de vedere afn-ul "da clasa" BJB-ului, si sincer nici nu ma intereseaza.

In ultimul rand as vrea sa iti amintesc ca nu suntem pe o arie versus. :icon_thumright:

Edited by paul.todea

Share this post


Link to post
Share on other sites
LauCalin

VAG nu este in cadere libera, daca ne referim la evolutia modelelor, gen confort, siguranta, tinuta de drum etc... mai putin insa fiabilitatea. Si asta pentru ca piata nu mai este ca acum 20 de ani, concurenta este tot mai puternica. Japonezii si coreeni au venit foarte puternic din urma.

Spunea cineva cum ca pana prin 2005 s-au facut cele mai bune VW. Nu stiu cat e de adevarat. Beetle-ului meu i-a picat sonda Lambda la 33000 de km. si vorbim de o masina proiectata intr-o perioada in care la VW se putea vorbi fara nici o retinere de calitate.

Cu toate astea sunt si constructori care inca mai mizeaza pe calitate/fiabilitate si asta in primul rand ca nu vand (in Europa mai ales) datorita prestigiului. Culmea e ca mai toti proprietarii sunt multumiti de masinile lor. Lucru care nu prea se intampla la VAG. Am zis mai sus de ce.

Cu toate astea eu nu as renunta la Beetle-ul meu nici in ruptul capului. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

VAG este in cadere libera. Caz concret, VW Passat din 2004, 87.000km fara probleme de niciun fel. Audi A4 din 2008, la 28.000 ambeiaj dus, la 31.000 se aprinde martorul de sonda lambda, pe motiv ca a crapat ceva la admisie, imi scapa acum ce anume(a fost descoperit asta dupa ce intai s-a inlocuit senzorul si a fost degeaba, iar masina a stat in service 3 sapt) .Condus de acelasi sofer si la urma urmei parca audi trebuia sa fie marca premium. Daca ziceti ca a fost ghinion cu A4, am vazut ca pe subforumul de A4 b8 multe au probleme de ambreiaj. Nu compar VAG cu altele, ci doar diferentele de fiabilitate intre doua modele ce apartin VAG aparute la 4 ani diferenta.

Faptul ca raman competitivi si fac masini comfortabile, performante, sigure nu inseamna ca trebuie sa faca economie la fiabilitate. Este acest trend sa iti vanda o masina full option, puternica,dar la fiabilitate, ne vedem in servicelaugh.gif.

Acum ce face vag sa scoata masini de mic litraj, consum mic, dar puse pe steroizi seriosi pt performante bune, este cu doua taisuri. Nu degeaba este expresia daca fugi dupa 2 iepuri nu prinzi nici macar 1.

Edited by George Mihail

Share this post


Link to post
Share on other sites
iulian_1976

Rezultatele financiare din ultimii ani arata ca VAG stau chiar bine :)

In momentul de fata tfsi-urile si tdi-urle cr sunt acceptabile raportat la concurenta din punctul de vedere a fiabilitatii.

Exista modele mai vechi cu mult mai fiabile este drept de exemplu 1Z A4B5 sau AVX -ul A4B6

dar asta este alta poveste.

Sa incerc sa dau si o solutie.:Driver:

In momentul cand volantele Sachs o sa aiba 5-6 concurenti,cand injectoarele Siemens o sa fie concurate de alte 4-5 concurenti,cand orice componenta electronica Bosch o sa aiba

4-5 alternative, o sa reapara si notiunea de fiabilitate :blah:

In momentul de fata orice model nou se afla intr-un mic monopol inconjurat de firme ce produc inca in W Europei pe 1200 e/ cap de muncitor , am enumerat cateva mai sus.

Numai bine si grija la condus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri