Jump to content

VAG in cadere libera ?


soila
 Share

Postare recomandată

Cati ar cumpara G2 azi ? Depinde la ce bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SOLAR

    27

  • GABIVVX

    27

  • soila

    23

  • bogmotorsport

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

@paul- daca au facut si nemtii una 2 greseli nu e cazul sa aruncam cu pietre in ei la fel si in francezi dar daca ne uitam bine nemtii cam fabrica masini exceptionale dupa parerea mea,in comparatie cu francezii...Cate marci auto sunt sub conducerea germanilor si cate sub a francezilor...Parerea mea e ca este o jignire la adresa nemtilor sa spui ca francezii au industrie auto mai presus...Daca francezii vor fi mai presus in calitate si fiabilitate in viitorul apropiat ramane de vazut insa eu nu cred...

Nu a zis nimeni ca tara x are industria auto mai presus decat tara y..am zis doar ca modul in care ai pus problema mi se pare gresit, plecand de la premiza ca francezii habar nu au sa faca masini si ca testele euroncap sunt trucate. Francezii au progresat mult si au si ei atuurile lor la masinile pe care le produc, nu vad de ce ai arunca cu noroi in asta.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul nu,e prea depasita..poate cine stie ce masina de colectie sau una pe care vw o expune in vitrina si e virgina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul-nu te contrazic ca francezii nu au progresat insa pana la a spune ca ei fac doar masini cu 5 stele euro Ncap si germanii abia abia le tin pasul,deja e depasit...nu ma refer la tine ci in general...De aia m-am referit la faptul ca ei au inceput cu sampania si branza pe cand nemtii aia au facut toata viata si in acelasi timp au scris si istoria in automobilism...

@gabi,scuza-ma dar nu prea am inteles la ce te-ai referit,poate poti scrie mai pe larg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am raspuns la intrebarea colegului;Flavyus;Cati ar cumpara G2 azi ? Depinde la ce bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne-am indepartat mult de ideea topicului...Mi-e foarte greu totusi sa cred ca nemtii nu vor mai face masini bune in comparatie cu concurenta atata timp cat istoria a demonstrat-o ca au fost printre cei mai buni...

Ca le vor face mai fiabile sau nu asta depinde doar de clienti...Cum am mai zis de atatea ori,atata timp cat cei din tarile decente isi schimba masinile la 3-5-7 ani si sunt multumiti de ceea ce au cumparat nu cred ca are rost sa le faca sa dureze mai mult deoarece tehnologia avanseaza continuu si nimeni nu mai cumpara.Pentru majoritatea dintre romani a fost creat loganul nu passatul...

Cati dintre voi mai aveti telefoane mobile fara ecran color?Degeaba erau bune si nu se stricau si le tranteai de mama focului si nu pateau nimic ca nu le mai cumpara nimeni...toti vor din astea cu tehnologie cat mai multa incorporata....asa e si cu masinile si cu oricare alt lucru...Noi doar ne-am atasat foarte mult de masini dar ei fac bani si sunt sigur ca nu-i intereseaza de cativa oameni care sunt pasionati ci de restul care cumpara constant de la ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acod cu tine. In plus s-a demonstrat ca indiferent de clasa sociala toti isi doresc performanta cat mai mare, fie ca vrem de ex. 140 CP dintr-un motor de 1.8 litri benzina, 2.0 TDI, sau 1.4 TSI. Indiferent de cat ne tine buzunarul ne dorim, daca nu sa avem tehnologie de ultimul tip, macar una cat de cat moderna. Este si cazul dotarilor. De exemplu aerul conditionat este cautat de aproape toata lumea, desi se poate trai si fara el. Inchiderea centralizata si ea, MP3 Playerul la fel, putere cat mai mare cu consum si pret cat mai mici (iote unul din motivele pentru care VW a facut downsizeing si a prins -si cred ca din cauza asta VAG a ramas in urma la partea cu masinile electrice).

Si referitor la Renault: este absurd sa compari siguranta unui Renault de 5 stele care a fost proiectat sa ia neaparat cele 5 stele EuroNCAP, fiind testat in laborator sa faca fata cel mai bine testelor de impact EuroNCAP. Nu am vazut un test de impact din spate, rasturnare, rostogolire, impacturi din diferite unghiuri cu Renault, decat din situatiile date de EuroNCAP. Asta e diferenta dintre cei care sunt recunoscuti pentru siguranta ridicata si restul. Volvo si Mercedes au in acest moment cele mai avansate centre de testare a sigurantei, sunt facute mii de teste din difeite unghiuri si la viteze variate fata de ce face EuroNCAP (in plus Volvo colaboreaza cu politia din Suedia si State si atunci cand o masina de-a lor este implicata intr-un accident serios un reprezentatnt Volvo merge la fata locului, vede cum s-a produs accidentul si se simuleaza o astfel de situatie in laborator cu modelele care urmeaza sa fie lansate - pentru ca adevaratele teste de siguranta se dau pe sosele, iar realitatea e alta fata de cea data de EuroNCAP). Pentru mine asta inseamna siguranta, nu EuroNCAP.

Da, stiu, m-am intins foarte mult cu off topicul, insa vroiam sa-mi spun parerea despre cele 5 stele (verzi) ale Renault si campania lor de marketing. Nu zic ca nu sunt masini sigure, dar asta nu inseamna ca sunt cei mai buni, asa cum zic ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport: Eu am Sony Ericsson W910i cu ecran color. De prin 2007 până acum, am pierdut şirul ocaziilor în care a fost trântit de pământ, asfalt, duşumele. Are 2 julituri de 0,5 cm pe carcasă şi cam atât. Nici măcar ecranul nu e zgâriat serios, doar puţin atins. Merge oriunde, are semnal 3G în metrou şi în toate cotloanele. În schimb softul a fost tot timpul încet, greoi, enervant când era vorba de alte funcţii decât vorbitul. Cam aşa ca Passat B2 1.6D, care e cea mai puturoasă maşină imaginabilă, dar atât de rezistentă încât nu tuşeşte nici după 500 000 km. Cade caroseria înainte motorului.

Fiabilitatea maşinilor la noi depinde de câţiva factori mai puţin cunoscuţi de public, în afară de faptul că majoritatea carburanţilor sunt de 3 parale, şi unul din ei e căldura. O mare parte din motoarele moderne (1.8T şi 2.0TFSI în mod sigur) funcţionează foarte fierbinte. Nu îţi dai seama de asta de la bord, sistemul de răcire ţine blocul la 90°C, aşa cum scrie la carte. Dar deschizi capota şi pui mâna ceva mai aproape de evacuare, se simte. Dacă ai evacuare de serie cu downpipe mic la 1.8T, poţi să apropii mâna de pragul din stânga după o alergătură vara, simţi cum se ridică un val de căldură ca de la gura unui cuptor. După 3-4 ani şi mii de cicluri încălzire-răcire, mai ales când faci curse scurte, e o adevărată plăcere să ai de-a face cu furtunele şi cablajele de 1.8T, atât de multe încât motorul pare desprins dintr-o poveste steampunk. Se întăresc, se fac scoarţă, se crapă, se macină. Nu degeaba Forge şi Samco vând seturi complete de furtune de silicon pentru aer, benzină, lichid de răcire, ştiu ei că uneori e mai sigur să le ai montate.

Piesele mecanice mari cedează destul de greu. Când ai o problemă, e mai sigur să iei la rând tot ceea ce ţine de furtune, cabluri, senzori. Nu sunt scumpe şi nici foarte greu de instalat.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati dintre voi mai aveti telefoane mobile fara ecran color?Degeaba erau bune si nu se stricau si le tranteai de mama focului si nu pateau nimic ca nu le mai cumpara nimeni...toti vor din astea cu tehnologie cat mai multa incorporata....asa e si cu masinile si cu oricare alt lucru...Noi doar ne-am atasat foarte mult de masini dar ei fac bani si sunt sigur ca nu-i intereseaza de cativa oameni care sunt pasionati ci de restul care cumpara constant de la ei...

Sa compari un telefon mobil cu o motorizare de pe o marca auto este clar o idee fortata. :icon_cheesygrin:

O volant este o volant una pica in 40 de mii de km alta in 200 de mii de km.

Un injector pica in 40 de mii de km iar altul in 240 de mii de km.

....si poate nu intamplator Nokia,Sony tot se tot muta din tara in tara cautand sa scada costurile.

...in timp ce Sachs,ZF,Lemforder,Bosch,VDO Siemens sunt in continuare in W.

...prietenii stiu de ce :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum s a mai spus mai sus, masinile VAG si nu numai sunt proiectate in special pt primul proprietar si nu pentru noi romanii care vrem sa luam masini SH la 30% din pretul initial..no offence, si eu imi doresc acelasi lucru..iar acel prim proprietar este intr o proportie covarsitoare un vest european care tine masina maxim 4-5 ani - pt ca deja a facut ~200 k cu ea, iar pt el nu prea mai conteaza daca est europeanul care o cumpara ulterior va avea sau nu probleme cu masina respectiva

Off topic: recent m am uitat/ am testat mai multe modele noi din clasa passat-ului de la alte marci; dintre mazda 6, mondeo, insignia, avensis, superb si un renault parca latitude sa zic ca ii spunea, doar mazda 6 mi a lasat o impresie buna, insignia si avensis mi s au parut dezamagitoare..in final am luat tot VAG (Passat) ca am vrut automata si DSG e DSG..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic. Pacat ca nu te-ai uitat si la Accord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa compari un telefon mobil cu o motorizare de pe o marca auto este clar o idee fortata. :icon_cheesygrin:

O volant este o volant una pica in 40 de mii de km alta in 200 de mii de km.

Un injector pica in 40 de mii de km iar altul in 240 de mii de km.

....si poate nu intamplator Nokia,Sony tot se tot muta din tara in tara cautand sa scada costurile.

...in timp ce Sachs,ZF,Lemforder,Bosch,VDO Siemens sunt in continuare in W.

...prietenii stiu de ce :icon_cheesygrin:

Poate au sediul in Germania dar produsele lor sunt fabricate in multe locatii.

Oricum despre Siemens nu as spune ca reprezinte un inalt standard de calitate (daca ma refer la injectoarele pe care le produc cel putin cele cu cristal piezoelectric de pe motoarele 2.0 TDI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la injectoarele SIEMENS...e mai mult decat simpla..nu cade injectorul in sine..cade doar cablajul..spira ..bobina lui.A fost un prieten al meu la buzau..in 60 minute au schimbat injectorul si l-au reparat,cost 5 milioane.Mai stiu pe cineva de la BPN care face acceasi operatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba se intampla in felul urmator.

Acum 20 de ani se produceau masini mai putine, care te tineau o viata, lucru care nu era bun pentru productia de piese de schimb.

Generatiile de masini tineau 10-15 ani pana la inlocuire si in acest timp se puteau face inovatii pentru componente mai bune, pentru ca era timp pentru conceptie si testare. Acum insa apar generatii noi de masini la 3-4 ani pentru ca masina are acum, in mintea unora, o importanta mai mare in ceea ce priveste statutul in societate. Adica nu poti sa agati o fata cu un Golf IV, indiferent cat de bine intretinuta ar fi masina. Sau nu te poti duce ca director la o intalnire si sa cobori dintr-un Passat vechi. Plus ca vin japonezii si coreenii din spate cu modele mai noi si mai multe

Asa ca europenii intra in hora si incep sa scoata modele noi la 2-3 ani, cu piese studiate insuficient, cu probleme rezolvate pe parcurs prin chemari in service in loc sa le testeze 1 an cum se facea inainte cu modele noi. Piata este din ce in ce mai pretentioasa. Trebuie o masina care sa te duca din A in B dar sa te maseze, sa iti faca cafea calda, kinderii sa se joace in spate, frigiderul din portbagaj sa tina rece, ESPul sa nu te lase sa te duci in camp, si alte chestii. In afara de cele de siguranta (ESP, ABS sau cum s-or numi) celelalte sunt chestii de confort, gadget-uri, unele sunt inutile, altele sunt folosite prea putin.

Singurul mod in care porti sa scoti modele noi la 2-3 ani este sa le faci mai ieftine, sa imparta platformele intre 3-4 modele, sa pui plastic mai mult. Asta fac ei acum si reusesc sa isi amortizeze productia. Se poate si mai prost? Vom vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba se intampla in felul urmator.

Acum 20 de ani se produceau masini mai putine, care te tineau o viata, lucru care nu era bun pentru productia de piese de schimb.

Generatiile de masini tineau 10-15 ani pana la inlocuire si in acest timp se puteau face inovatii pentru componente mai bune, pentru ca era timp pentru conceptie si testare. Acum insa apar generatii noi de masini la 3-4 ani pentru ca masina are acum, in mintea unora, o importanta mai mare in ceea ce priveste statutul in societate. Adica nu poti sa agati o fata cu un Golf IV, indiferent cat de bine intretinuta ar fi masina. Sau nu te poti duce ca director la o intalnire si sa cobori dintr-un Passat vechi. Plus ca vin japonezii si coreenii din spate cu modele mai noi si mai multe

Asa ca europenii intra in hora si incep sa scoata modele noi la 2-3 ani, cu piese studiate insuficient, cu probleme rezolvate pe parcurs prin chemari in service in loc sa le testeze 1 an cum se facea inainte cu modele noi. Piata este din ce in ce mai pretentioasa. Trebuie o masina care sa te duca din A in B dar sa te maseze, sa iti faca cafea calda, kinderii sa se joace in spate, frigiderul din portbagaj sa tina rece, ESPul sa nu te lase sa te duci in camp, si alte chestii. In afara de cele de siguranta (ESP, ABS sau cum s-or numi) celelalte sunt chestii de confort, gadget-uri, unele sunt inutile, altele sunt folosite prea putin.

Singurul mod in care porti sa scoti modele noi la 2-3 ani este sa le faci mai ieftine, sa imparta platformele intre 3-4 modele, sa pui plastic mai mult. Asta fac ei acum si reusesc sa isi amortizeze productia. Se poate si mai prost? Vom vedea...

Adica teama de concurenta japoneza sau coreeana ii impinge sa faca masini mai slabe calitativ?

Eu credeam ca este tocmai invers: cand esti amenintat de concurenta scoti ori un produs mai bun decat concurenta ori un produs la fel de bun ca si concurenta dar mai ieftin.

Eu cred ca pur si simplu nu le pasa, calitate produselor lor nu are legatura cu nici o concurenta ci doar cu un calcul matematic: daca mai sunt oameni care cred in calitatea "germana" atunci masini se vor mai vinde indiferent de probleme. Pana la urma ei se bazeaza si pe noroc: poti nimeri o masina buna si atunci devii fan VW pe viata sau poti nimeri una mai putin buna si atunci o sa-ti intoarca spatele. Este, din pacate, doar loterie. Vanzatorul iti promite calitate pe care ti-o vinde sau nu in schimbcumparatorul nu promite bani ci chiar plateste aceea suma de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Standardele de calitate au scazut la producatorii pe orizontala odata cu preturile de cost...

Proiectarea si testarea lasa mult loc de mai bine...

Exact ca si la softuri/jocuri pt PC multe versiuni, update-uri, relativ ieftine si bineinteles proaste si cerinte de resurse mari cit China...

Nu tot timpul concurenta este benefica pt end-user...

Sa va zic ca un potential client se uita la noi de sus si strimba din nas acum citiva ani in urma , iar anul asta deja ne da comenzi...calitate aproximativa cu ce vrea el, iar pretul mult mai mic deict alti furnizori...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Japonezii/coreenii ii forteaza sa scoata pe piata produse insuficient testate si pentru a putea tine pasul cu preturile scad si la calitate. E o parere de nespecialist, parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au sediul in Germania dar produsele lor sunt fabricate in multe locatii.

Oricum despre Siemens nu as spune ca reprezinte un inalt standard de calitate (daca ma refer la injectoarele pe care le produc cel putin cele cu cristal piezoelectric de pe motoarele 2.0 TDI)

...toate enumerate se fabrica in Franta cu exceptia lui VDO Siemens o spun in cunostinta de cauza.

Treaba se intampla in felul urmator.

Acum 20 de ani se produceau masini mai putine, care te tineau o viata, lucru care nu era bun pentru productia de piese de schimb.

Generatiile de masini tineau 10-15 ani pana la inlocuire si in acest timp se puteau face inovatii pentru componente mai bune, pentru ca era timp pentru conceptie si testare. Acum insa apar generatii noi de masini la 3-4 ani pentru ca masina are acum, in mintea unora, o importanta mai mare in ceea ce priveste statutul in societate. Adica nu poti sa agati o fata cu un Golf IV, indiferent cat de bine intretinuta ar fi masina. Sau nu te poti duce ca director la o intalnire si sa cobori dintr-un Passat vechi. Plus ca vin japonezii si coreenii din spate cu modele mai noi si mai multe

Asa ca europenii intra in hora si incep sa scoata modele noi la 2-3 ani, cu piese studiate insuficient, cu probleme rezolvate pe parcurs prin chemari in service in loc sa le testeze 1 an cum se facea inainte cu modele noi. Piata este din ce in ce mai pretentioasa. Trebuie o masina care sa te duca din A in B dar sa te maseze, sa iti faca cafea calda, kinderii sa se joace in spate, frigiderul din portbagaj sa tina rece, ESPul sa nu te lase sa te duci in camp, si alte chestii. In afara de cele de siguranta (ESP, ABS sau cum s-or numi) celelalte sunt chestii de confort, gadget-uri, unele sunt inutile, altele sunt folosite prea putin.

Singurul mod in care porti sa scoti modele noi la 2-3 ani este sa le faci mai ieftine, sa imparta platformele intre 3-4 modele, sa pui plastic mai mult. Asta fac ei acum si reusesc sa isi amortizeze productia. Se poate si mai prost? Vom vedea...

... de acord cu ce spui.

Un manager in domeniu mi-a spus ca problema principala este ca "toti tragem din aceasi "felie".

Nu avem piete de desfacere in expansiune,vindem in aceasi zona la aceaiasi clienti.

Adica teama de concurenta japoneza sau coreeana ii impinge sa faca masini mai slabe calitativ?

Eu credeam ca este tocmai invers: cand esti amenintat de concurenta scoti ori un produs mai bun decat concurenta ori un produs la fel de bun ca si concurenta dar mai ieftin.

...eu spuneam acum cateva pagini exact ce intuiesti .

...isi permit sa faca mai slabe astfel incat sa nu se duca sub concurenta.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la injectoarele SIEMENS...e mai mult decat simpla..nu cade injectorul in sine..cade doar cablajul..spira ..bobina lui.A fost un prieten al meu la buzau..in 60 minute au schimbat injectorul si l-au reparat,cost 5 milioane.Mai stiu pe cineva de la BPN care face acceasi operatie.

Off topic

Poti da numele firmei din Buzau daca nu e cu suparare?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a primii borduri si bolovani pe chip..mai postez si eu ceva.Japonia e o tara cu resurse naturale foarte limitate.De fapt sa stie cauza intrarii Japoniei in ww2..Japonia importa foarte multa materie prima.Cu toate astea datorita S.U.A..si a gandirii japonezului de rand ,a devenit in cativa ani dupa razboi o putere economica.Pana si mafia lor Yakuza joaca la alt nivel fata de mafia din S.U.A sau Camorra.Am vazut azi un Lexxus...ma ..pe el.O scarba de masina.Va postez o poza cu modelul vazut.Iti da senzatia de lucru ieftin..sincer.Eu unul nu as achizitiona nici o gama de masina japoneza sau coreeana in ruptul capului.Doar Toyota Hilux..pe care nimeni niciodata nu o sa o detroneze de le locul 1.Nu mai postez o poza cu concurenta europeana ca pur si simplu nu are rost.

...

post-64586-0-23519200-1319009867_thumb.j

post-64586-0-68642400-1319010004_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul imi place mai mult ca Tiguan-ul sau X3, este o masina senzationala Lexus-ul RX400! Doar un singul minus, nu receptioneaza decat posturi de radio impare... :)

O am intr-o baza de date, uite o serie de sasiu sa vezi cat de dotata este- JTJHW31U600035160 .

Ce mai poate fi catalogat un minus este capacitatea cilindrica 3,3L, doar 155KW si o masa totala de 2505kg.

Vag nu este deloc in cadere libera, vinde foarte bine iar service-urile autorizate sunt din nou pline de masini.

Vor investi in continuare si se vor extinde, fac masini mai ieftine, vei plati doar look-ul si gadgeturile iar fiabilitatea va lasa mult de dorit.

O masina o vei tine 4ani, cat o amortizezi!

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un om normal mai cumpara VW stiind ca tin 4-5 ani ?

si de aici va incepe caderea de care zic inca din primul post

eu unul ma voi reorienta spre altceva care imi ofera fiabiliate pentru pretul dat

decat sa dau 15.000 euro pe un motor 1.2 TSI dus la extrem, si cu alte tehnologii pabugoase precum oprirea cilindrilor sau jaful de blue motion care opreste motorul cand stai pe loc.... mai bine imi iau un hyunday sau chiar vreun renault fara milioane de senzori sau electronica din belsug

ok, zicem ca este evolutie, masinile au mai multa electronica pentru a fi mai eficiente, dar daca nu reusesc sa le faca si fiabile.. la ce rost ??

mai bine ne intoarcem la motorul de pe mercedes cobra, care apropo avea sirocol la motor, il programai sa porneasca si incalzea motorul inainte sa-l pornesti tu :D

la ce folos atatia senzori si electronica complicata ? nu ma intereseaza de senzor pentru presiunea din cauciucuri sau de senzor de bec ars

un sofer "normal" stie ce masina are, ce presiune la roti are, ce becuri are... etc :)

cei care au masini clasice precum golf2 sau passat b4 sau T3-T4 imi vor da dreptate

iar cei care vor sa impresioneze cu cele mai noi gadget-uri si cele mai noi tehnologii, nu imi vor da dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca poti lua BAN ...

Modificat de R_a_z_v_a_n
Doar pentru SPAM te-ai inscris?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan_SPD..JTJHW31U600035160=Market

Europe,General,N. America;Market

Europe,General,N. America Year 12/2005 Make LEXUS Model RX400H Frame Vehicle characteristics

GRADE: STD: STANDARD TYPE

DESTINATION: EUR: EUROPE

BODY: WG: WAGON

DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE

ENGINE: 3MZFE: 3300CC 24-VALVE DOHC EFI

COLOR CODE: 4R4

TRIM CODE: LB01 MHU38..etc..etc...DA ai dreptate ..dar rad cu pofta...O MASINA PT PIATA EUROPEANA CARE ARE SISTEM RADIO PT PIATA AMERICANA :lol: .Am avut un un cd de masina trimis din state..nu iti zic ce nervi imi facea pt ca nu prindeam toate posturile de radio.Pretul la modelul respectiv..de la 17000euro pe mobile.Sunt ok nu zic..dar eu unul nu as achizitiona o astfel de masina in detrimentul unei europene.Despre piesele de schimb..am tacut.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!