Jump to content

VAG in cadere libera ?


soila
 Share

Postare recomandată

Stiu ce zici, la fel poate fi "programata" si mecanica sa cedeze.

E clar ca se fac economii in ceea ce priveste calitatea. Dar asta e o practica generala, nu este specifica grupului VAG.

Cine vrea sa experimenteze este liber sa treaca la concurenta.

Pana la urma ce reprezinta actul cumpararii unui bun; o serie de compromisuri si de posibilitati financiare valabile intr-un anume moment.

Cam cum crezi ca preturile raman aceleasi(uneori chiar mai mici) in contextul dotarii masinilor cu tehnologie si optiuni greu de imaginat acum cativa ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SOLAR

    27

  • GABIVVX

    27

  • soila

    23

  • bogmotorsport

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu s-au gandit? Nu s-au asteptat? Pentru ce sunt testele care se desfasoara, cel putin in reclame in desert, in conditii de + si - 40 de grade, se parcurg zeci de mii de km pe toate suprafetele de teren, dar din nou asta poate sa fie doar marketing. Motorul turat pe stand constant la linia rosie pentru ceva vreme ca sa ii verifice rezistenta. S-au gandit si au zis ca mai bine scot ceva mai ieftin, mai putin fiabil si daca e sa fie folosit in conditii mai dure, se duce, preferabil si programabil dupa garantie si se inlocuieste. Eu vorbesc acum de masini nechipuite, dar sa nu uitam ca si VW chipuieste la greu masinile, 1.4TSi de 180 CP nu pare stors pana la ultimul cal putere? Avand in vedere ca este acelasi motor ce pe Golf 6 dezvolta 160.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru unii mai puţin interesaţi de performanţe, e o sursă de m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Tilu. Eu nu sistin ca VAG a cazut mai mult ca ceilalti. Toti au cazut insa exista un prag unde nu mai exista diferenta intre masini. Fiabilitatea consider ca a cazut in ultimii ani si am spus de ce. Cantitate si calitate nu se poate. Totusi cei ce se laudau cu masini bune au ajuns sa dea kixuri mari de tot. eu desi am o diploma de inginer electrician prefer masinile cu mecanica simpla ca sa stiu ca ma bazez pe ea. Altfel o sa imi cumpar masina cu electronica insa si una pe langa ea ca sa o am in timp ce cealalta sta prin servicurile reprezentantelor la reparat in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te multumesti cu putin, o sa ai putin

Nu asta spunea bunul vostru prieten Ceaşcă, după care pl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile fabricatie pana in 2000;Intercoolerele vag nu se mai spargeau si nu mai bubuiau asa des,bucsele au la unele masini 2000.000km si nu au mai cedat,Bobinele si modulele de aprindere merg si in ziua de azi,Compresoarele de aer condiţionat..am vazut zilele trecute un g3 a carui compresor a cedat pe la 300.000km,scuturi de motor..inexistente si nu a mai spart nimeni baia la masina. :blah: Deci se poate.Apropo de turbo A4 96 peste 300.000KM merge turbo de sfarie,si masina e de 4 ani in romania.Am prieten cu GTI din 2008,masina are maxim 80.000km..i-au cedat 2 bobine de inductie,am ras cu pofta de el cand a venit cu masina megand in 2 pistoane si i-am facut complimente de genul;e diesel?,ce rotund merge motorul,participi la NASCAR?etc..etc :lol: .A facut schimbarea gratis la PBN pt ca sa considerat ca e o eroare de fabricatie a bobinelor.Consider ca toata vina o au producatorii auto pt ca odata cu caderea comunismului a crescut cererea de masini si toti vor sa scoata masini cat mai performante si ieftine,asta in detrimentul calitatii.Inainte de intrarea unui model in fabricatie se face un studiu referitor la piesele componente ale masinii.Se contacteaza diferiti producatori,sa zicem la rulmenti..Schaeffler(FAG) si SKF.La elemente de directie se alege sa zicem;ZF cu LEMFORDER sau TRW.Va dati seama ca ceel cu preturile cele mai joase castiga si produsul lui are prioritate la masina noua la primul montaj.Vezi cazul sistemului de injectie SIEMENS ales in locul sistemului de injectie BOSCH care este mult mai bun calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilus, ce ai scris acolo sunt niste aberatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai bani si nervi nu iti cumperi masina noua. clar. de aia le si fac asa slabe ca sa te testeze pe tine ca si cumparator modern, plin de bani si de pretentii de la o masina noua, facuta pe genunchi si la repezeala, insa cu un design futurist. trebuie sa platesti un mic pret pentru ca iti cumperi masina noua. asta pe langa rate si dobanzi bancare.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind sa cred ca asta s-a vrut. Din moment ce se vand masinile oricat de putin fiabile ar fi.

Dupa ce am avut Honda, tind sa cred ca masinile japoneze urca in ierarhia celor mai fiabile, asta dupa parerea mea, nu trebuie sa fiti de acord cu mine, :)

Dar eu asta am observat.

Chiar ma batea gandul sa schimb golful cu un Auris HSD. Tehnologia Hybrid a celor japoze, pot spune ca e cel putin geniala ( Honda Insight ; Toyota Prius; Honda CRZ ; Toyota Auris HSD ; Lexus ct 200h ; Lexusurile din clasele business , GS / LS / RX si multe altele )

Sunt de parere ca, in Europa , singurii producatori ce mai produc masini fiabile sunt cei de la Mercedes-Benz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Honda in ce an era fabricata? Gaseai piese? Mecanicii se pricepeau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi gandire comunista legata de piese , manopera si frica de masini noi/tehnologie noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E usor sa vorbim despre frica de nou cand avem in curte o Octavia 1. Hai...

Ia si citeste service honda cluj

Situatia s-a mai imbunatatit in timp, dar oricum service-urile japonezilor in Romania nu se compara cu service-urile germanilor. Teama oamenilor de costurile si bataia de cap pe care le implica intretinerea unui Subaru, Honda, inca sunt justificate. Chiar si Toyota, pana acum 2-3 ani cand au deschis un nou sediu stateau destul de rau la capitolul service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hudrea tu ai idee ce spui sau vorbesti asa ca sa ai o parere? Ai idee cat conteaza,pentru mine cel putin sa am acces la forumul asta si la diverse softuri cu scheme. Poti face treaba asta la o honda? Poate ca da poate ca nu dar deocamdata la chestiile astea VAG sta foarte bine. Japonezele si coreenele inca nu.

Mai mediteaza...

Eu am ales golful asta pentru ca aveam interfata de diagnoza in defavoarea unui opel pe care il cunosteam foarte bine. Pentru mine conteaza amanuntele astea si nu e vb de mentalitate comunista. Un subaru forester costa dupa 2 ani de la achizitie jumatate din pret. Oare de ce? Se duce o turbina iau dela cipos. Am pb la audi iau brate din Germania sub pretul pietii. Cum am pb la o masina japoneza cum intervin multe..Germania este la o zi de mers cu masina.Dau fiabilitatea japonezelor pe intretinerea germanelor cel putin deocamdata.Vino la Nipon Car Center din Constanta si te asigur ca nu e nimeni pregatit sa instaleze o alarma Viper. Cand am desfacut chiulasa la golf am alergat o zi intreaga sa gasesco cheie de prezoane oare la honda cat alerg? Ma intreb daca faci macar schimburile de ulei cu mana ta ca sa vezi ca nu e chiar usor si asta nu din cauza complexitatii ci ptr ca sunt scumpe sculele si ai nevoie de ele.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind

nu toti isi iau masina cu gandul sa si-o repare singuri asta e strict alegerea ta si problema ta daca alegi sa iti repari singur masina.

Si in afara de asta daca vrei iti spun eu serviceuri autorizate care repara orice la Lexus,orice model si la preturi rezonabile.

Un prieten a facut la IS 250 revizie cu ulei LL +filtre si a schimbat discuri+placute spate totul cu 1.600 RON.Convenabil dupa parerea mea.

Acum daca tu vrei probabil sa imi spui ca cu banii astia iti repari singur motorul (ceea ce pare-mi-se ca ai incercat dar fara prea mare succes) e iarasi alegerea ta.

Si mie imi place sa mai surubaresc/mesteresc la masina dar service-ul e baza in cazul reviziilor si a reparatiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate am incercat si nu am reusit sa-l repar pentru ca vorbim de o ovalizare a camasilor. Sa vad eu ce faceai tu la motorul meu cu 5 milioane jumate cat am cheltuit eu atunci ,tu sau oricine la orice service. Includ aici o garnitura de chiulasa, prezoane de chiulasa, semeringuri de supapa, ulei,filtru, si cateva chei. Si tine minte ca am desfacut motorul cand trebuia sa fac revizia ca sa nu cheltui nimic suplimentar. Crede-ma la cate am reparat pana acum 1600 e un pret mare. Am platit si eu niste preturi astronomice pana sa ma apuc personal de motor dar faptul ca iti faci reviziile in alta parte e de inteles. Zilele astea am schimbat brate la audi cu 8 milioane incluzand manopera si nu 17 milioane pret final cat oferea servicul. Dar hai sa aruncam cu mizerii pentru ca atata putem.

Ar fi interesant din ce traiti voi astia de va permiteti masini cu 16 mil revizia. 3 zile sa-ti vad actele contabile si apoi vorbim ce si cum...

Ma vad nevoit sa multumesc iar acestui forum daca stau sa-mi aduc aminte cati bani am economisit...

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inteles-o pe asta cu "3 zile sa-ti vad actele contabile si apoi vorbim ce si cum"

iti repet,pe mine nu ma intereseaza sa imi repar singur masina...ma duc la SERVICE.Am o masina ieftina pe care mi-o permit indiferent ce s-ar strica la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca nu ai frica de tehnologie atata timp cat nu pui mana pe un filtru. Felicitari!

In cazul asta poti sa-ti permiti japoneze si practic orice masina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,deci te crezi superior pt ca iti faci singur reviziile,si te crezi bun cunoscator al unor tehnologii din acelasi motiv,ok? :somnmare:

Pot sa inteleg asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi gandire comunista legata de piese , manopera si frica de masini noi/tehnologie noua.

Nu ma cred superior nimanui. Tu ai inceput cu afirmatiile astea care sunt deplasate. Vroiam doar sa stiu parerea lui cu privire la o Honda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta poti sa-ti permiti japoneze si practic orice masina.

Omu` a specificat ca isi permite orice s-ar strica pentru masina lui , nu pentru orice masina . :blah:

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine baieti eu ma opresc aici. VAG nu se compara deocamdata la manopera si intretinere cu nici o japoneza. Daca, consider ca VAG a cazut in fiabilitate este pentru ca nu mai sunt la fel de durabile ca acum ceva ani dar daca le compar cu altele...este mult de discutat.

Dezbatere placuta legata de subiectul asta :)

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,imi mentin afirmatia...dupa revolutie tot romanul se ferea de masini straine din cauza pieselor.

Acum, 22 ani mai tarziu se regaseste aceeasi frica,lucrurile au evoluat foarte mult,si dupa parerea mea daca ai ceva bani iti permiti cam orice masina medie,fie skoda,fie honda.Am dat un exemplu cu Lexus (care e masina de lux) tocmai sa subliniez ca pana nici acolo preturile nu sunt foarte mari.

Dar daca te raportezi la 500 RON ca la o suma considerabila de bani ,nu prea poti sa ai masina,ca asta e viata scumpa in Romania.

Sa fim seriosi cu 500RON nici de mancare nu poti lua prea multe,factura la curent pe timp de vara e de 300 lei

Repet,asta e viata scumpa in RO

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Honda este 2007 ; Acum tocmai am facut revizia de 180 000.

Nu am avut nicio problema. Mai mult, anul trecut m-au chemat, sa schimbe fulia, pe cheltuiala lor, pentru ca, se auzise ca ar fi o problema cu unele Honda Accord, a mea, ne avand nicio problema legata de fulie, dar au schimbat-o.

Legat de piese.. nu mai este chestia aia : " stai 2 luni pana vin piesele din Japonia " . Sunt atati importatori/distribuitori/ dealeri cu piese pe stoc, sau pe comanda.. livrare in 7-10 zile.. deci si subiectul asta cade.

Oricum vad ca deja se imparte topicul in Europene vs Japoneze. Deci nu mai are rost sa continuam :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, satisfactia vine si din servicii, nu strict din produs.

Daca am avea standardele de calitate din Germania la dealeri, ne-am simti mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-mi place mie la masinile din grupul VAG, este ca sunt galvanizate. Eu ma atasez de masini si le tin mult. Motorul si restul se repara usor, dar caroseria ruginita nu. Seatul meu de 10 ani nu are pic de rugina. Am avut masina mai tanara la care trebuia sa pun scandura intre cric si caroserie sa nu se infiga cricul in ea. Despre calitate, cred ca toate masinile tind sa aibe aceeasi calitate dar alt design. Toti cumpara volane de la fabrica de volane, airbag-uri de la fabrica de airbag-uri, si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!