Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Eu ziceam un consum cat mai aproape de real posibil.

Adica nici stat bara la bara dar nici cu strazile goale, nici sa adormi la volan dar nici sa depasesti pe toata lumea etc.

Odata ce se stabilizeaza motorul - nu ignorati faptul ca testele sunt facute cu masini cu 2-3.000 Km - cam asa ar trebui sa consume.

Consumul unui motor se stabilizeaza abia pe la 10.000 si modul de condus influenteaza consumul mediu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi vorbim de un motor turbo de 140 de cai... Nici 2.0 TDI nu consuma mult mai putin...

 

Ma gandesc la un 8 , 7 si ceva ?

2.0 TDI CR 140 CP pe O2 FL consuma medie 10% in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 500 Euro......comanda plasata astazi! Asteptam termenul de livrare..

Noua Octavia Elegance 1.8 TSI / 180 CP / 132 kW, DSG Cutie automata de viteze

Afisaj Maxi-DOT color 63,-- 78,12 4ZG

Banda decorativa crom

Iluminare spatiu pentru picioare

Jante aliaj usor Teron 7x17"

Pregatire GSM Confort cu Bluetooth conexiune wireless cu antena exterioara, PhoneBox in consola mediana fata 9Z3

Priza 230 V in consola mediana spate (max. 150 W) PW8

Proiectoare de ceata fumurii

Radio-CD & MP3-player Bolero MIB cu touch screen, afisaj color si SD card slot PJA

Roata de rezerva de uz temporar

Tapiterie partial piele

Volan multifunctional (comenzi radio si telefon) in 4 spite imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator viteze, Culoare: Albastru Race

tapiterie: Stofa, Bej.

Culoare plansa de bord (superior/inferior): Negru - Bej SL

Elemente suplimentare protectie sasiu

Fara inscriptionare motorizare 0,

Faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri, Day Light cu tehnologie LED

Modificat de petzre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superba alegere !

 

Vom avea si primul 1.8 TSI 180CP + DSG7 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In albastrul race va fi delicios!sa ai parte de ea.de tras,te asigur ca trage fenomenal.

Brgds

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.....am emotii cu termenul de livrare :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce dealer ai facut comanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 500 Euro......comanda plasata astazi! Asteptam termenul de livrare..

Noua Octavia Elegance 1.8 TSI / 180 CP / 132 kW, DSG Cutie automata de viteze

Afisaj Maxi-DOT color 63,-- 78,12 4ZG

Banda decorativa crom

Iluminare spatiu pentru picioare

Jante aliaj usor Teron 7x17"

Pregatire GSM Confort cu Bluetooth conexiune wireless cu antena exterioara, PhoneBox in consola mediana fata 9Z3

Priza 230 V in consola mediana spate (max. 150 W) PW8

Proiectoare de ceata fumurii

Radio-CD & MP3-player Bolero MIB cu touch screen, afisaj color si SD card slot PJA

Roata de rezerva de uz temporar

Tapiterie partial piele

Volan multifunctional (comenzi radio si telefon) in 4 spite imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator viteze, Culoare: Albastru Race

tapiterie: Stofa, Bej.

Culoare plansa de bord (superior/inferior): Negru - Bej SL

Elemente suplimentare protectie sasiu

Fara inscriptionare motorizare 0,

Faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri, Day Light cu tehnologie LED

Masina, dpdv emotional, tehnic si estetic este de TOP. Bravo. Felicitari si sa o stapanesti fara evenimente !!!

 

Dpdv al motorului iarasi este de TOP. Dar la ce folos ? Viteza medie pe Romania este tot de 120-130 km /h in 95% din timp, de ce va luati "rachete" ? Unde mergeti cu ele ? Merita acest tip de motor pentru cateva depasiri riscante pe care le faci in forta de cateva ori pe luna ? Pentru ca in rest, cu 90-100-110-120.......250 CP vei merge in coloana tot alaturi de Dacii, Cielo, Clio, Polo, Kia, Skode de 1.2....etc ....

Dpdv al consumului, ai dat-o rau in bara, trecand peste efervescenta si entuziasmul noii tale jucarii.....(iti prevad undeva la 14-15% in oras si 10% in afara). Nu ma injura acum, ai tot timpul din lume sa te convingi de asta cand vei face maxim 500-600 km cu un plin, la circuit mediu (maxim 400 km pe oras !!! unde mergi alaturi de toti, tot cu 50-60-70 km/h...).

Cel mai bun pachet pentru aceasta masina de familie  (pana la urma) este cel cu diesel-ul de 2.0 TDI 150 CP (putere si consum in limite decente)

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o masina aleasa emotional (pentru suflet), consumul este irelevant.

 

@petzre  Cat discount ai reusit sa obtii? Si ce termen de livrare ti-au dat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petzre - felicitari! sa o stapanesti sanatos! o alegere indrazneata dar excelenta, si eu mi-as fi luat aceeasi motorizare, pentru ca merita acesti 180cp, nevermind consumul, mai multi bani mai multa distractie:)) sa ne tii la curent, merita un topic "masina mea" aceasta motorizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales aceasta motorizare deoarece 1.4 TSI nu avea disponibila cutia de viteze DSG. Am preferat 1.8 TSI in locul 2.0 TDI deoarece am preferat sa imi pun optionale mai multe, fiind constrans de buget. Legat de consum nu imi fac probleme deoarece nu mai stau in Bucuresti, deci audio coloane si ambuteiaje. Mai mult de 20.000 km pa an nu fac deci ...

Am sa revin cu termenul de livrare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si te rugam sa nu uiti sa ne spui si daca ai reusit sa obtii ceva discount.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 500 Euro......comanda plasata astazi! Asteptam termenul de livrare..

Noua Octavia Elegance 1.8 TSI / 180 CP / 132 kW, DSG Cutie automata de viteze

Afisaj Maxi-DOT color 63,-- 78,12 4ZG

Banda decorativa crom

Iluminare spatiu pentru picioare

Jante aliaj usor Teron 7x17"

Pregatire GSM Confort cu Bluetooth conexiune wireless cu antena exterioara, PhoneBox in consola mediana fata 9Z3

Priza 230 V in consola mediana spate (max. 150 W) PW8

Proiectoare de ceata fumurii

Radio-CD & MP3-player Bolero MIB cu touch screen, afisaj color si SD card slot PJA

Roata de rezerva de uz temporar

Tapiterie partial piele

Volan multifunctional (comenzi radio si telefon) in 4 spite imbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator viteze, Culoare: Albastru Race

tapiterie: Stofa, Bej.

Culoare plansa de bord (superior/inferior): Negru - Bej SL

Elemente suplimentare protectie sasiu

Fara inscriptionare motorizare 0,

Faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri, Day Light cu tehnologie LED

Masina, dpdv emotional, tehnic si estetic este de TOP. Bravo. Felicitari si sa o stapanesti fara evenimente !!!

 

Dpdv al motorului iarasi este de TOP. Dar la ce folos ? Viteza medie pe Romania este tot de 120-130 km /h in 95% din timp, de ce va luati "rachete" ? Unde mergeti cu ele ? Merita acest tip de motor pentru cateva depasiri riscante pe care le faci in forta de cateva ori pe luna ? Pentru ca in rest, cu 90-100-110-120.......250 CP vei merge in coloana tot alaturi de Dacii, Cielo, Clio, Polo, Kia, Skode de 1.2....etc ....

Dpdv al consumului, ai dat-o rau in bara, trecand peste efervescenta si entuziasmul noii tale jucarii.....(iti prevad undeva la 14-15% in oras si 10% in afara). Nu ma injura acum, ai tot timpul din lume sa te convingi de asta cand vei face maxim 500-600 km cu un plin, la circuit mediu (maxim 400 km pe oras !!! unde mergi alaturi de toti, tot cu 50-60-70 km/h...).

Cel mai bun pachet pentru aceasta masina de familie  (pana la urma) este cel cu diesel-ul de 2.0 TDI 150 CP (putere si consum in limite decente)

Nu am de ce sa te injur ... Stiu la ce sa ma astept din punct de vedere al consumului dar nu imi fac griji. Daca plecam de la ideea unui consum cat mai mic atunci as fi ales 1.6 TDI iar in acest caz aveam bani sa imi pun pe ea tot dar unde mai era senzatia condusului. Este clar ca nu voi folosi poate niciodata cei 180 CP in Ro dar neavand alte variante cu DSG am ales acest motor si sincer nu imi pare rau...mereu mi-am dorit sa am o mica herghelie. :)

Discountul a fost undeva la 900 - 1000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si despre insonorizare sa ne spui, eu am turat acest motor pe loc si a fost ok dar mi-ar fi placut sa fie mai insonorizat, poate mi s-a parut, eu cautam cea mai "inaudibila" masina, deci pana la urma mi-am dat seama ca nu vreau masina sport ci una mai linistita.

LE: ritter ce treaba are varsta pe forum? Noi avem 36, altii au 18, altii 25, altii 50, si? O masina sport isi poate lua oricine, fara ca noi sa ii comentam la modul asta alegerea. Nu toata lumea vrea 1.2tsi sau 1.6tdi. Cine vrea cel mai ieftin ia 1.2tsi cine vrea cel mai economic ia 1.6tdi, in rest pentru cine nu vrea cel mai ieftin sau cel mai economic e liber sa-si ia motorizarile de top 1.8tsi sau 2.0tdi .. End offtopic .. PS: polemica tu o incepi si esti offtopic cu discutia despre varsta, cu toata stima

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petzre, doar o curiozitate personala: de ce ai ales roata de rezerva de uz teporar? Tinand cont ca ai ales jante pe 17" oare nu era mai "intelept" sa fi ales roata de rezerva din aliaj pentru cazul in care pe gropile de la noi ajungi sa iti distrugi vreuna din cele 4?

Felicitari pentru alegere si asteptare usoara!

Modificat de Septimiu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales aceasta motorizare deoarece 1.4 TSI nu avea disponibila cutia de viteze DSG

:wub:

Combinația asta o aștept eu.

 

 Felicitări pentru alegere! Marele avantaj la un motor puternic este că poate fi condus fie sportiv fie relaxat  pe când un mai slab poate condus doar relaxat

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu nu am inteles de ce RITTER 1976 in postul nr. 1283 zice ca viteza medie in Romania este de 120 Km/h in 95% din timp. Daca traversezi tara sau 1/2 din tara, riscandu-ti viata, mergand cu 100 prin localitati, nu cred ca poate cineva sa scoata viteza medie mai mare de 80 Km/h in Romania.

   Nu am inteles iarasi de ce PETZRE a ales "fara inscriptionare motorizare = 0 lei" la masina pe care a ales-o cu motor de 1,8 TSI. De obicei se alege optiunea asta de cei cu motoare slabe si le este rusine sa scrie pe ditamai masina 1,2 de ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut adevarat!

Dar vorbim de BMW-uri 318 si Audi-uri 1.9 TDI. Nu o data s-a spus la televizor "bolid" si "masina puternica" vorbind despre un BMW cu motor 1.6 benzina, crede-ma pe mine.

Accidentele sunt provocate de oameni, nu de masini. Si un bou o sa mearga ca un bou indiferent de ce motor are pe masina.

Eu pot sa-ti dau mult mai multe exemple de oameni cu masini puternice care merg decent si nu fac accidente decat poti sa-mi dai tu de oameni care au fost descarcerati.

Iar un motor puternic poate fi vazut de unii ca o masura de siguranta, faptul ca poti depasi si te poti replia pe banda ta cu o secunda mai repede este un lucru bun.

Si nici nu consuma 15% in oras 1.8-ul desi poate ajunge la 12%...

Felicitari pentru achizitie colegului si poate ii faci un topic in zona dedicata! Ce culoare e, ca nu am vazut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ritter, my friend, wtf? de la consum, am ajuns la SMURD?

Inteleg ceea ce spui, insa este educatia rutiera, ti-o autoimpui, chiar daca ai 25 ani si 250 CP sub capota.

Cazurile de imbecilitate la volan nu sunt din vina motorizarii ci izvorasc din slaba educatie rutiera,  frustrarile personale si teribilismul insuficinet "domolit" de catre parintii odraslelor ce fac astfel de tampenii.

No offence, insa cand vezi acasa ca ai mei este jmekeri cu procurori, au bani mai multi decat media, incepi sa te crezi un mic zeu pe sosea.

 

Felicitari pentru colegul cu 1.8 TSI. Misto agregat.... :lol:

Cat priveste consumul..am renuntat de mult sa ma uit la BC, pana la urma o viata avem...fuck it!

Back on topic.

Am facut ieri TD cu O3, 1.2 TSI si ceva optionale.

Impresii: La exterior arata foarte bine masina. Argintiu, cu jante 16, oglinzi rabatabile electric, foarte frumoasa.

Raman la parerea ca este foarte apectuoasa fata de concurenta (ma rog..sunt putin subiectiv), iar ca dimensiuni, vorba lui codz, nu cred ca ar mai trebui incadrata in segmentul compactelor.

Interiorul arata bine. Improvementul cel mai evident fata de O2 este plansa de bord. Usor restilizata, Instrument cluster mai "glossy", imi place nou tip de Bord Computer.

Scaunele sunt la fel ca la O2, fara sustinere laterala. Pe fetele de usi nu au mai pus stofa ci un plastic ieftin. Au pus stofa in partea de jos a usii, in dreptul sectiunii de depozitare diverse obiecte.

Partea asta cu plasticul pe usi, este intr-un fel de bine, deoarece stofa aia se murdareste (cum este la mine) si numai iese la fel cand o speli, insa puteau sa puna un plastic calitativ, cum este la plansa de bord.

 

Dinamica, nu pot vorbi despre ea, deoarece motorul era de 1.2 TSI. Mi-a placut cum se misca, parca motorul este mai vioi decat modelul de motor anterior..am inteles ca ar avea 16V.

In ceea ce priveste puntea spate, am mers cu modelul de TD pe  un drum cu denivelari, pentru a incerca sa vad daca se aude.

Well...nu se aude. Ba din contra, am impresia ca pachetul de drumuri grele de pe actuala O2, o face mult mai rigida cu tot cu suspensia independenta spate.

 

Overall, o masina corecta pentru ceea ce ofera, diferentiata pe alocuri de G7 prin unele plastice mai de low quality, insa OK.

Cei care cauta spatiu si multe optionale standard, este de luat.

Interesant, baiatul de la vanzari mi-a comunicat ca pe Combi, vine suspensie independenta spate.

Arata misto combi... :001:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petzre .. atentie! nu am vazut in optiuniunile comandate de tine "selectarea modului de conducere" .. daca l-ai uitat iti recomand calduros, neparat as zice! :) mai ales cu DSG face chestii interesante in Sport, Eco, Normal sau Individual .. pe configurator este trecut "driving mode selection" si este numai EUR 93,-

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de consum la 1.8 TSI, ieri am postat si eu cateva date adunate in timp aici: http://vwforum.ro/topic/9940-cat-va-consuma-agregatul/?p=2091776

 

Deci banuiesc ca 1.8 TSI de pe O3 prin faptul ca e mai usoara, are si start-stop va consuma chiar mai putin decat O2 FL.

 

Acele date sunt ale mele, obtinute de mine pe masina mea ( O2 FL 1.8 TSI 160CP + Jante de 17" Pegasus) deci nu vorbe aruncate cu 15% urban si 10% extern :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat la O3 cat si la G7 imi plac versiunile combi la maxim. Mie personal. Reusesc sa iasa din monotonia versiunilor anterioare (mai ales G6 combi).

Scaunele fata la O2 aveau mai multa sustinere laterala, pentru ca sezutul era putin mai adanc decat la O3. Imi placeau mai mult asa. Cele dupa O3 arata mai mult a stil Renault-Peugeot-etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit cele de mai sus, vreau sa va spun ca eu cand mi-am comandat masina nu am intrebat pe nimeni ce si cum, mi-am configurat-o singur.

Faptul ca am ales motorul de 2.0 L fata de 1.6 L a fost din cauza drive-testului care l-am facut cu 1.6 si care nu mi-a produs senzatii, precum si a momentului la care m-am gandit, atunci cand voi incarca masina cu pasageri si bagaje.

Faptul ca masina consuma 10-14-18L este strict problema clientului/colegului petzre, care poate castiga cat jumate de forum sau are benzinarie etc.

petzre, sa-mi povesteti senzatia cand te vei duce dimineata la masina sa pleci, si cand o sa o vezi in parcare /garaj iti va aparea un zambet ...de care vrei tu in coltul gurii...ai sa vezi ... :D

 

ritter1976, suntem apropiati ca varsta, te inleleg , ai dreptate ce spui, dar de cele mai multe ori,eu ma uit cu mare atentie la accidentele de la TV, politistii spun  "din cauza lipsei de experient".Faptul ca tu, x sau y face cascadorii cum zici,e problema celor care conduc acele masini.

Sunt si masini scumpe BMW, Audi, Jaguar care sunt conduse de oameni cu cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petzre .. atentie! nu am vazut in optiuniunile comandate de tine "selectarea modului de conducere" .. daca l-ai uitat iti recomand calduros, neparat as zice! :) mai ales cu DSG face chestii interesante in Sport, Eco, Normal sau Individual .. pe configurator este trecut "driving mode selection" si este numai EUR 93,-

Cine poate sa dea mai multe detalii despre cum functioneaza "Driving Mode Selection"?

Sunt mai multe softuri motor (Sport, Eco, Normal...) pe care le poti selecta in functie de preferinta? Si cand ma refer la softuri motor poate sa insemne schimbarea parametrilor CP sau Nm , ceva gen Eco Ciptuning, Stage 1 Ciptuning etc.

Am nevoie de un raspuns sa o conving pe vara-mea care a dat comanda luni pe 1 aprilie aproximativ exact aceasi configuratie ca si petzre 1.8TSI DSG + padele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.dailymoti...filauswahl_auto

 

M-am jucat cu el pe loc in showroom, pe masina de test nu era pus (nici pe O3-ul albastru de la PBA), are 4 setari fixe (Confort, Normal, Sport si Eco) - care modifica raspunsul volanului, al DSG-ului, al acceleratiei, al xenoanelor si al AC-ului - Eco pentru consum putin (si masina e lenesa) si Sport pentru tot ce poate motorul - (am testat 318 model 2012 cu selectarea modului de conducere si intre Eco si Sport era diferenta imensa) - nu stiu care e diferenta intre Normal si Confort - dar voi vedea :) pe langa cele 4 fixe mai ai modul Individual, in care iti apar pe ecran fiecare chestie care se poate modifica si o poti seta pe fiecare, de exemplu daca vrei totul Eco dar AC-ul sa mearga tare (in mod fix Eco AC-ul e pus pe minim sa consume mai putin)

 

LE: este un soft bineinteles, dar se joaca cu puterea motorului numai in jos, din pacate nu si in sus :)

post-1145-0-83628600-1365062208_thumb.pn

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!