Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Daca la urban imi ia 10% pe 1.2 TSI 105 CP in mod real (fara AC), fa socoteala cat iti va lua 1.4 TSI 140 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi, în loc să vă uitați la suliman magnificu, polemizați pe tema consumului. Știați că hurem s-a certat cu mustafa și suliman a obligat-o să-și ceară scuze? Nu știați....Doaaaamne, ați făcut varză topicul ăsta :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai dreptate,dar daca omul nu vrea sa inteleaga?

La 1.4 va fi consumul mai mic,asa cum la golf v 1.4 tsi 170 consuma mai putin in urban decat cel de 122.

Tu extrapolezi,zicand ca 1.2 consuma 10,1.4 ia 12,1.8 ia 15 si 2.0 ia 20?nu merge asa deloc

Per total vei fi surprins sa afli ca un 2.0 tsi va consuma cu maxim 3l decat tine,condus normal.

Si cu asta m-as retrage ca e 3-0 pt olanda.lol.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca 1.4 TSI 170 CP consuma in oras mai putin decat cel de 122 CP, io' ma retrag. Renunt. Whatever...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu crezi dar ce sa iti fac?cel de 122 consuma mai putin in zona extraurbana.cel de 170 e ajutat de compresor,pe cand cel de 122 asteapta sa se incarce turbina.stai mai putin cu piciorul in gaz,consumi mai putin.

As putea sa iti explic mai multe,dar deja este varza aici.

Daca vrei si ai vreo nelamurire,putem discuta pe pm.avantajul este ca maninc tsi pe paine de 5 ori pe zi,fara a ma da destept,dupa 5-6 ani de tsi.e posibil ca in timp sa vezi despre ce e vorba,acum esti la inceput.

Nu trebuie sa te superi pe mine,discutam discutii.

Brgds

Modificat de vali_devill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni....hello ! Ne intoarcem si noi sa povestim despre Octavia 3 ? Nu de alta, dar ultimele 6 pagini sunt doar OT pe baza unor cifre de consum absolut irelevante, caci in practica nu ai cum sa scoti consumurile producatorului.

 

Am studiat si eu O3 in variantele Ambition - fara alte optionale in afara culorii metalizate si Elegance - un exemplar de 29 900E, cu "de toate": 2.0tdi+DSG+Xenon+LED+proiectoare ceata negre+Scaune incalzite+sistem audio Canton+jante 17''+volan mutifunctional cu padele, etc.

 

Am studiat ambele exemplare, dar m-am oprit mai mult la Elegance-ul de top. Avand in vedere ca pe echipare echivalenta, este cu 2500E peste Superbul pe care mi l-am comandat (care are optionale gratuite de 2500E), adica masinile costa identic in conditiile in care nu ar fi promotia la Superb....mi-am pus intrebarea daca am ales bine. Dupa vreo ora de studiat forme, pipait materiale, actionat butoane si comenzi, am ajuns la urmatoarele concluzii:

1- O3 este un pas peste O2, se vede in forme si tehnologie

2- Regret cei max.50E cu care s-au zgarcit la fetele de usi fata textil si la zona din fata schimbatorului - cea care inglobeaza butoanele pentru diverse functii. Din punctul meu de vedere zona fetelor de usi si cea din fata schimbator sunt singurele cu economie "vizibila" si regretabila. Spun asta pentru ca, exceptand aceste zone masina are un aer modern, se simte o amprenta de tehnologie si modernism.

3- Pe partea tehnologiei - care nu se vede - ma refer la puntea spate, parerea mea este ca e mai mult un argument psihologic. 90% din posesorii de masini habar nu au tehnica, cu atat mai mult nu ar sesiza diferente de comportament intre cele 2 solutii tehnice. Pentru ceilalti 10%, cei care ar simti diferenta, ea ar fi sesizabila doar pe un procent minor de drumuri, ma refer la cele virajate cu asfalt valurit, unde intr-adevar masina are tendinta sa plece de spate - topaind pe sosea. Totusi, nu asta enerveaza atat de mult, ci faptul ca stii ca ai luat o masina noua, dar cu tehnologie mai simplista. Eu as fi lasat cumparatorului optiunea puntii: un 400E ca si optional pentru suspensia independenta ar fi fost ok

4- In ceea ce ma priveste...m-am linsitit, stiu ca am ales bine, intrucat, strict pe nevoile mele Superbul imi indeplineste mai bine asteptarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus si o repet: pana la aparitia Superb Facelift, oferta la Superb 2 e mai avantajoasa ca cea ptr O3 la aceleasi dotari si puteri mai mult sau mai putin echivalente.

Avantaje O3 e noutatea modelului si interfata radio-Cd care afiseaza grupat info de pe BC + optiunea de maxidot color + sistemul de pastrare a benzii de circulatie, motoare tsi mai performante

Avantaje Superb: punte spate indep, twin-door + deschidere portbagaj din telecomanda, amortizor capota motor, pedala de acceleratie mai frumoasa, tapiterie usi, lumini la manerele deschidere usi + reglaj doze de aer, ecran cu ceas si term in spate

Intrebare O3: rotitele de la distributia aerului (cele 4 in fata + 2 spate) sunt luminate?

La Passat nu sunt (din cate am observat) in schimb la Superb sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de passat ... nu cred sa fie iluminate la Octavia..daca ar fi fost sigur ar fi amintit asta in lista de dotari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca a aparut pe skoda.hu Octavia 3 Combi cu configurator si preturi. Deci in Ungaria se pot face deja comenzi. 

Inseamna ca nici la noi in maxim cateva saptamani o sa vedem preturile.

 

Acolo diferenta intre hatch si combi e 800-1000 Euro (variaza in functie de motorizari si echipare).

Ceea ce ma enerveaza cel mai mult este ca la ei se dau 2000 de Euro bonus de lansare si inca 500 daca finantezi prin Porsche.

 

La noi... nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu te duci acolo sa cumperi?

Taxa de prima inscriere e aproape nimic, drumul e destul de putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uitati ca au TVA de 27% iar preturile de lista sunt cu 500 EUR mai mari

Plus drumul si cazarea la hotel care duc 200 EUR

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca pot lua in leasing de acolo. :)

Si nu m-ar mira ca Porsche sa fi interizis vanzarea catre firme romanesti. Mai ales fara TVA.

Pentru ca dealerii din Romania n-ar  mai vinde nimic.

 

Ce-i drept, nu m-am interesat inca, dar sunt convins ca portitele astea sunt inchise.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poti face leasing extern...eu stiu pe persoana fizica,nu stiu pe firma.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am inteles din ultimile pagini de la acest post:

 

suleiman magnificul s-a certat cu mustafa cum ca 1.4 consuma mai mult in oras? sau ...nu? mai bine te uita la un Golf. 

 

Cam asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la Suleiman pe vremea aia aveau TSI, acum eram departe.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie asta rs-ul?

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 3, 1.8TSI manual:

Impresionant de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce frumos se aude turbo :)

 

Asta e acelasi tip de inregistrare dar de data asta este vorba despre 2.0 TDI 150CP (mult sub 1.8 TSI ... vreo 9-10 secunde diferenta intre ele pe accelerarea de la 0 - 200 km/h)

 

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu le-am postat atunci :), dar daca tot a adus vorba si a postat link-ul din nou, ma gandesc ca nu a citit tot topicul (si cu siguranta nu numai el).

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au facut cei de la DailyBusiness un test cu 1.8 TSI. Printre randuri ce mi-a atras atentia:

 

"Ce ne-a frapat a fost insa consumul. Nu am reusit sa scoatem mai putin de 8,8 la suta in oras, astfel ca, in weekend-ul in care am testat-o, am consumat aproape jumatate de rezervor de carburant si asta fara sa parcurgem distante foarte mari. Dimpotriva. Ne-am rezumat la cateva drumuri prin Bucuresti."
 

"Am folosit, inerent, sistemul stop-go, care opreste motorul si il reporneste cand stai la semafor, sistem menit a reduce consumul de carburant.
Ne-a placut si nu prea. Daca nu esti obisnuit sa iti “moara” motorul cand opresti masina in trafic, vei fi cu siguranta agasat de inovatie. N-am incercat sistemul sa vedem cum functioneaza in panta, cand esti in coloana."
 

"Un alt sistem pe care l-am simtit, uneori fara sa vrem, este cel care detecteaza masinile si obiectele din jur. Te ajuta sa eviti impactul dar si sa parchezi, enervant pentru ca la apropierea oricarei masini in coloana, are momente in care iti sesizeaza pericolul de impact ca fiind iminent."
 

Modificat de Mihai2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand fac si ziarele de business teste auto? :) Nu cred ca se asteapta nimeni ca 1.8tsi, chiar si cel nou (EA211) pe MQB (mai usoara masina) sa consume sub 8,5/100 in oras. Eu de asta m-am indepartat de aceasta versiune, apoi pentru ca nu mai este niciuna cu independenta spate pe O3, m-am dus la G7/1.4

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are importanta cine face testul, important este ca exista o valoare reala a consumului oferita de un prim test, cel putin pe motorizarea de 1.8

Asta ca sa se mai rareasca posturile cu previziuni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ce ne-a frapat a fost insa consumul. Nu am reusit sa scoatem mai putin de 8,8 la suta in oras

Chiar se asteapta cineva ca un motor turbo de 1.8 litri si 180 de cai sa consume sub 8% in oras?

Nici macar 2.0 TDI nu consuma sub 8% in oras. 1.2-ul meu consuma 8% in oras! Cred ca daca as merge si eu decent ar consuma mai putin dar...

@codz - eu stiam ca 1.8 TSI e singura motorizare care are suspensie independenta spate.

LE: Din brosura Octavia:

Puntea spate:

Bară de torsiune cu braţe compuse / 1.8 TSI: Suspensie multi-link cu un braţ longitudinal şi trei braţe transversale şi bară stabilizatoare

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de asta m-am indepartat de aceasta versiune, apoi pentru ca nu mai este niciuna cu independenta spate pe O3, m-am dus la G7/1.4

Nu m-am exprimat eu foarte clar, vroiam sa spun ca as fi luat 1.8tsi tocmai pentru ca avea suspensia independenta, dar pentru ca consuma (desi foarte bine pentru un motor 1.8tsi/180cp, consumul pe medie oras/extraurban este maricel pe real, daca mergi normal si nu la economie) si pentru ca alta versiune (in afara de 1.8tsi) nu mai are independenta, am mers la G7 benzina (pentru ca oricum vroiam o schimbare diesel->benzina) si am ramas acolo nu pentru ca 1.4tsi/G7 ar consuma mult mai putin ci pentru ca mi-a placut per total G7 vs O3, nu mai detaliez aici de ce, dar am declarat, raman fan Octavia, dar testez si G7:)

 

Sa punem si link-ul test drive-ului respectiv http://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/test-drive-ce-noutati-aduce-noua-generatie-skoda-octavia-foto-video-87806/

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!