Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Un consum extraordinar de bun pt un 1.8 turbo de 180 de cai...fata de 1.8t de acum 10 ani,consumul a scazut simtitor.

Sunt curios cat credeau 'ziaristii' ca va consuma,probabil ca au crezut ca au 1.6 tdi la test.

Brgds

Totusi conteaza cine face testul,in speta un jurnalist auto,nu unul de retete de prajituri sau biznis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai2, on 29 Mar 2013 - 10:49, said:

"Un alt sistem pe care l-am simtit, uneori fara sa vrem, este cel care detecteaza masinile si obiectele din jur. Te ajuta sa eviti impactul dar si sa parchezi, enervant pentru ca la apropierea oricarei masini in coloana, are momente in care iti sesizeaza pericolul de impact ca fiind iminent."

Deci, asta e genială! Am râs de m-am crăcănat. :biggrin: Să faci o naivitate, e una, dar s-o mai şi publici ca articol de presă.....

LE

Şi apropo de consum.... unii vor şi rachetă şi benzină cu pipeta. Ete, nu se poate!

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici 1,6 tdi nu consuma sub 8 in oras decat in conditii ideala care nu le gasesti in orase mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc ca daca esti slab de inima te face cu un infarct masina asta! Ma refer la sistemul cu .. iminent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind jurnalişti de biznis au testat şi ei un motor ce dă bine în lumea lor trecând cu vederea motoarele best seller.

 

Dacă viitorul 1.6 tdi de 90 CP va fi ca preţ între 1.2 şi 1.4 tsi, eu prevestec că ăsta va fi best seler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Makron: depinde de unde pornesti. Daca treci de la o masina mai modesta la Octavia sa zicem pe 1.6 TDI si in varianta de 105 CP este super. Daca esti posesor de 1.9 TDI si treci pe 1.6 TDI nu iti place. Cel putin mie. Asta a fost un motiv pentru care am optat pt 1.4 TSI. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul turbinei pe 1.8 tsi m-a facut praf... Cred ca m-am indragostit... :)

Daca o sa lanseze si versiunea M6 la 20000 EUR pe Elegance, cred ca asta va fi urmatoarea mea masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca turbina de pe 1.8tsi este foarte buna, m-am uitat la ea (bineinteles pe afara) si e supradimensionata, o fi aceeasi de pe RS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teaser pentru O3 vRS. O sa fie lansata la Goodwood Festival of Speed

 

423449_423686077723859_1581890771_n.jpg

 

72972_468051459930864_173807097_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare doar mie, sau chiar nu se inghesuie lumea sa cumpere Octavia 3?

Dupa atata tam-tam, un singur cumparator de pe forum

 

Asta e, daca au uitat sa dea bonus de lansare ca in alte tari.

Presimt ca la toamna o sa avem Octavia 3 Business cu 1000 Euro mai ieftin si Business Pack (cu Xenon + Bolero) la vreo 900 Euro.

 

Mai bine dadeau un bonus de lansare generos si umpleau strazile cu O3. Reclama ma buna nu se putea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un model nou, daca acuma (cat potentialii clienti sunt entuziasmati) dau reducere, dupa 2 ani de la lansare ce sa mai dea ?!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic, ca oricum e inflatie in EU. Pastrand preturile 2 ani, e ca si cum ar da o reducere.

 

Eu cred ca in spatele acestei politici de preturi sta faptul ca Skoda pana la vara nu prea are capacitati de productie, iar cota pe care o are Romania pana atunci se vinde si la pretul asta (asa spera Porsche). 

 

Iar in toamna cand au liber la livrari, o sa faca un bum de vanzari prin Business sau alte promotii.

 

Doar ca pana atunci posibil sa mai piarda din teren. De exemplu eu m-am saturat sa astept dupa Ocavia 3 Combi sau VW Gold 7 variant si analizez si alte optiuni. De ex. noul RAV4 diesel la 22.500 Euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare doar mie, sau chiar nu se inghesuie lumea sa cumpere Octavia 3?

Dupa atata tam-tam, un singur cumparator de pe forum

 

Asta e, daca au uitat sa dea bonus de lansare ca in alte tari.

Presimt ca la toamna o sa avem Octavia 3 Business cu 1000 Euro mai ieftin si Business Pack (cu Xenon + Bolero) la vreo 900 Euro.

 

Mai bine dadeau un bonus de lansare generos si umpleau strazile cu O3. Reclama ma buna nu se putea.

Skoda este o marca care, pe langa fapt de necontestat ca a avut o buna reconstructie, retehnologizare si aport tehnic si financiar f important, a scos modele bune, fiabile (peste medie, iar reparatiile nu atat de scumpe precum in cazul altora) si nu chiar exagerat de scumpe (desi erau in segmentul mediu -> superior de pret in clasa respectiva); toate bune si frumoase pana cand au mai scazut fiabilitatea si chiar calitatea, desi nu f mult initial, iar preturile au tot crescut.

Chiar daca in RO, Skoda vindea din inertie (cum spuneau unii dealeri, se vindea singura), pe langa cele de mai sus, a mai intervenit si criza economica, dar si trezirea/repozitionarea clientilor (macar intr-o anumita masura). Chiar daca in tarile destupate, treaba asta se intamplase de mult.

Din aceste considerente si nu numai, Skoda va vinde mai greu si mai putin; iar fara oferte si/sau pachete concrete (nu povesti) si mai putine echipari si motorizari de top.

 

Am fost, zilele trecute, la pba (eram in zona) si m-am uitat la Rapid si O3, exact in ordinea asta. Rapid-ul era chel line (echipare&motorizare), impresia generala lasata a fost de un lowcost lucrat atent, dar la pret de compacta.

O3 era in versiune elegance, 2.0 TDI, + optionale, impresia generala a fost dezamagitoare (am avut o impresie sensibil mai buna despre O2 la lansare, atunci fiind la un pas de a o comanda), iar pretul, dpmdv, nu este justificat de produsul oferit; la acest pret sunt alternative din clasa medie si nu numai, chiar daca in cadrul unor oferte (nu a oprit nimeni poRO sa faca oferte pt O3).

Ca idee, sau ex., priviti manerul interior pt deschiderea usii; la Rapid am avut senzatia ca se rupe in mana mea, la O3 e ceva mai bine, dar ...... Si asta ca o chestiune minora, dar vizibila si sesizabila la fiecare utilizare a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceasi prima impresie dezamagitoare am avut-o si eu can am vazut Octavia 3 in showroom, o calitate usor dubioasa pentru banii aia. 

 

Tehnologia era acolo, probabil si performantele, dar distante intre elemente de sasiu neuniforme, vopsea imperfecta.

In patea de jos a pragurilor era zgrunturos, arata oribil. Si la alte masini e asa, dar e mai atent mascat. 

 

Ma asteptam la o calitate estetica mai buna la o masina de 24 de mii de Euro cum erau cele doua O3 din showroom. 

Si daca pe afara e asa "atent" lucrata,  ma cam ingrozeste gandul ca ce calitate o fi in locurile care nu se vad.

 

Ca sa nu fie dezamagirea totala, mi-am spus ca aceste prime exemplare din shworoomuri au fost fabricate la repezeala cu procesul tehnologic inca nepus la punct. Astept sa vad cum se prezinta cele la comanda, dupa ce au produs macar vreo 10 mii de bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai acum la lansare au pus modelele bune, lucrate atent si tot nu a iesit cum trebuie. Repet, la banii astia nu-mi place raportul pret/oferta masina. Este si prea mare, O2 era arhisuficient. Dar trebuiau sa o faca asa, altfel intra in conflict cu Rapid (care arata low-cost la greu, dar atent lucrat cum ziceai mai sus).

O2 mi-a trezit o mare emotie la lansare, mai ales in varianta FL. De aia o sa-mi iau iar, al 4-lea exemplar :icon_bounce:

O3, stand langa ea, nu m-a "miscat" absolut deloc....(chiar aveam emotii ca am ales G7 si o sa-mi para rau ca nu am mai avut putina rabdare pana la O3 dar....nu a fost asa...) :tuktuk:

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am vazut primele poze cu O3 eram hotarat sa fac un upgrade iar cand am vazut preturile pentru Romania eram sigur ca o sa fie viitoare masina.

Partea proasta este ca cei de la buy-back mi-au spus ca pentru O2 trebuie sa se plateasca timbrul de mediu deoarece la momentul inmatricularii (martie 2009) am fost scutit datorita unei ordonante menite sa stimuleze vanzarile de masini noi. Atunci probabil taxa era de vreo 200EUR iar acum e 1000EUR. Din aceasta cauza mi-au oferit cu 1000EUR mai putin decat valoarea reala. Mare porcarie.

Vineri am fost la revizie cu O2 si am vazut pe viu O3. Nu pot sa spun ca am fost foarte dezamagit dar nici nu m-a dat pe spate.

 

Referitor la oferta de lansare dealer-ul mi-a spus ca inca mai asteapta si e posibil sa intre dar nu e nimic sigur.

 

Interiorul m-a dezamagit cel mai tare:

- Scaunele mi se par mai proaste calitativ decat la O2, iar tapiteria pe Elegance mi se pare total nereusita. Stie cineva daca se poate comanda versiunea Elegance cu tapiterie de Ambition?

- Insertia de aluminiu (imitatie) de pe usi care nu se mai continua pe bord si manerele de deschidere terminate "in aer" dau senzatia de lucru neterminat.

- Butoanele pentru deschidere geamuri si reglarea oglinzilor exterioare mi se par pozitionate aiurea.

- Imitatia de piele de pe manerele de la usi in loc de textil nu imi place dar in schimb imi place capitonarea spatiului de depozitare din usi.

- Pe parasolarul din dreapta este un sticker de avertizare referitor la airbag daca se monteaza scaun de copil pe locul din dreapta. Foarte urat si nu se poate indeparta.

- Consola centrala cu Bolero nu prea imi place iar spatiul de jos unde este conectorul USB imi pare foarte prost gandit.

- Lipsa profil longitudinal pe plafoniera. Parca imi place mai mult la O2. Nu imi plac nici intrerupatoarele de la luminile din plafoniera.

- Manerul de deschidere pentru usa torpedo-ului imi placea ma mult la O2

- Cotiera nu mai este climatizata

- Am observat totusi ca manerele din plafon au amortizare la inchidere spre deosebire de O2.

 

Exteriorul mi-a placut dar parca seamana prea mult cu Rapid-ul . Dupa parerea mea trebuiau diferentiate mai tare cele 2 modele.

 

Referitor la mult discutata suspensie spate, la revizia de 4 ani si 51000km, mi-au descoperit uzura la bucsele de la bieletele de conexiune si se pare ca nu vin numai cu tot cu bielete. Toata distractia costa aprox. 800 RON cu reglaj de directie inclus. Ma gandesc ca la suspensia noua aceste bielete nu exista.

Chiar daca imi place multilink-ul pe spate cred totusi ca bara de torsiune e mult mai fiabila dar nu la fel de "confortabila".

 

Cam astea sunt parerile mele referitoare la O3. Nu am mai facut drive test datorita problemei cu buy-back-ul si cred ca o sa mai astept cel putin pana anul viitor pentru upgrade. Poate intre timp se schima timbrul de mediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca se vorbeste din nou de feelingul si calitatea materialelor la O3, primul lucru pe care l-am facut cand m-am urcat in O3 este sa verific manerul interior de deschidere al usilor, pentru ca la O2 manerul este capitonat pe interior (unde bagi mana) cu un fel de cauciuc foarte fin la atingere - supriza! la O3 nu mai este. Si de acolo inainte am observat multe exemple de scadere a calitatii si finisajelor, le-am mai prezentat dar le mai enumar o data: torpedoul, cotiera, fetele de usi, scaunele fara suport lateral de la subrat in sus, bancheta spate mai ingusta si mai prost profilata. Usile si chederele sunt facute ca sa iasa mai ieftin, nu ca sa fie mai bune (avand in vedere ca sistemul de chedere este diferit ca la O2), mie in O2 nu mi-a intrat niciodata fir de praf, am fost ff multumit inclusiv pentru acest lucru.

 

+1 @Aer Curat - O3 are sanse sa piarda locul I la modele de import pe care il detine din 2011 daca nu mai vinde din inertie, sau poate raportul pret/marime inca va conta - am facut un top pe topicul asta, Octavia va ramane in top3, dar sa vedem cum ii merg vanzarile comparativ cu G7, Clio si coreenele, se cauta ieftin asta e clar, 1.2tsi si 1.4tsi si dieselurile mici (1.5dci) se vor vinde bine

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati baieti ca 'om trai si cu "lipsurile" de la O3. Acum nu ma faceti sa ma rusinez ca ies cu ea pe strada, bineinteles, cand va veni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi unele observatii sunt pertinente altele parca sunt doar de dragul de a zice ceva...

 

 

Eu nu am observat nicio diferenta intre antifonarea si folia (zgrunturoasa de protectie) de sub praguri intre O3 si Golful meu...

Si faptul ca (din cate tin eu minte) s-a pastrat plafoniera de pe Golf pe O3 e de bine. Se va putea pune cea cu lumini ambientale (care mie imi place ca design) mai ieftin, fiind deja o groaza pe piata.

Si lipsa profilului longitudinal pe plafon iar e de bine pentru ca da o impresia de spatiu ceva mai accentuata, nu inteleg de ce cuiva i-ar placea un plafon care e mai gros pe mijloc...

 

Dar na... fiecare cu parerea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai cu comenzile la O3 ca deja sunt mai multe noul RAV4 pe strada, am vazut doua una dupa alta:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-12783-13648086229159_thumb.jpg

Putin ciudat momentul in care o Octavia e aproape la fel de mare ca un A6...

(Luat de pe pagina de fb a Autograma)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia ma gandesc ca Superb-ul va deveni in scurt timp o amintire. Clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Putin ciudat momentul in care o Octavia e aproape la fel de mare ca un A6...

 

:) Aproape ai dreptate.. totusi nu inteleg care e rolul acestei afirmatii. Sa comparam O3 cu A6 dpdv al marimii exterioare? Ca sa vedem ce?

 

 

 

De aia ma gandesc ca Superb-ul va deveni in scurt timp o amintire. Clar.

 

Niciodata. Superb-ul are si va avea clientii sai devotati. La urma urmei, la cat de mica a ajuns diferenta de bani intre O3 si Superb, eu nu as justifica Octavia.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 iulianb2007 .. cu toate ca eu personal nu agreez foarte mult spatele actualului superb, daca ar fi sa aleg intre el si octavia 3 eu personal nu as avea dubii in privinta alegerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!