Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

totusi nu inteleg care e rolul acestei afirmatii. Sa comparam O3 cu A6 dpdv al marimii exterioare? Ca sa vedem ce?

Sa vedem cat de mare a ajuns o "compacta", pentru ca asta se vrea O3...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un argument bun atunci. Problema e sa nu o dam in opelisme ca si alea-s mari cat Mama Rusia la exterior dar la interior ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk 21364808618.285221.jpg Putin ciudat momentul in care o Octavia e aproape la fel de mare ca un A6... (Luat de pe pagina de fb a Autograma) Sent from my iPhone using Tapatalk 2

 

eu zic ca nu prea sunt tot atat de late.... ca e mai inalta, da.... dar in rest, nu are treaba. Ca a crescut in dimensiuni - da, majoritatea masinilor au crescut in dimensiuni, de la o generatie la alta.

 

oricum, nu are sens sa comparam Audi cu Vw sau cu Skoda... fiecare e alta mancare de peste .... vrem sau nu sa recunoastem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cam asa este, O2 nu prea mai era compacta, iar O3 cu dimensiunile acestea trebuie scoasa clar dintre compacte, respectiv trecuta din segmentul C (medium cars) in segmentul D (large cars) - conform clasificarii EU EEC 4064/89 - unde (in segm.D) va fi cu Passat-ul, A4, C-Class, Insignia, Mondeo, S60, C5, Avensis, Superb, Laguna .. samd

 

LE: sunt curios daca O3 va lua premii, sau va fi recomandata de vreo revista auto de renume, apropo Whatcar a ales Car of The Year 2013 pe Audi A3 mi se pare corect, daca nu te uiti la bani, altfel, jurnalistii auto din juriile European Car of The Year si World Car of the Year au ales G7 in loc de A3, la fel de corect :) De mentionat ca O3 nu a intrat intre cele clasificate pentru premiu, de ce oare?

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

aer curat....daca ai alternative la banii astia..eu as vrea sa le aud...sincer sa fiu si eu sunt in dubiu...nu prea m-a convins interiorul....si as merge pe Golf 7...spuneai k exista mai multe optiuni la banii astia? care sunt? k eu nu-mi dau seama... :P

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati baieti ca 'om trai si cu "lipsurile" de la O3. Acum nu ma faceti sa ma rusinez ca ies cu ea pe strada, bineinteles, cand va veni.

Nu as vrea sa intelegi gresit ce am (mai tot) scris in acest topic, reprezinta strict parerea si impresia mea; nu inseamna, sub nicio forma, ca O3 e proasta sau mai stiu eu ce nazbatii. Si nici nu ma erijez in vreun mare cunoscator, sau detinatorul adevarului absolut.

Oricum meriti felicitari pt comanda (mai ales ca nu ai putut testa cum trebuie configuratia dorita) si sper sa fi fericit si multumit de alegerea facuta, fara nicio problema.

Apropos de test drive, la pba am solicitat un  drive test fie cu Rapid, fie cu O3, dar doar motorizare 1,4 tsi, nu aveau; se pare ca un exemplar tocmai ce fusese avariat, iar alte 2 erau pt 2 sapt la dispozitia presei. - spusele agentului de vanzari de acolo.

 

Octavia nu a fost niciodata o compacta clasica, ci undeva la limita dintre clasa compacta si clasa medie, a avut si are nisa ei.

Desi are dimensiuni incomparabil mai mari decat Fabia Combi mk1.2, ma uitam ca este apropiata dpvd al greutatii; si cum tinem cont de faptul ca nu s-au utilizat materiale inovative din domeniul aerospatial (sau inginerii exclusiviste), entuziasmul dat de scaderea greutatii (nu-i putin lucru in zilele noastre) tinde sa devina altceva.

 

@distrugatorul: pt alternative mergi la diversi dealeri (pt modele care-ti plac, sau care prezinta interes), vezi daca realitatea confirma asteptarile si necesitatile (realiste) si negociaza cu respectivii (si chiar cere oferte dealerilor din ale regiuni). Nu e locul potrivit, pe acest topic, pt astfel de discutii.

Insa cateva alternative s-au mentionat si-n paginile anterioare, inclusiv in curtea Vwag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aer Curat: am ales masina din considerente practice. Cu copil si cu purcel prin concedii, asta este masina care ma satisface. Am O2, dar au inceput sa imi lipseasca ceva dotari. Asta a fost motivul pentru care am schimbat-o. Nu este nici aleasa ca frumusete, nici ca premii obtinute, ci ca este o masina care pana acum nu m-a dezamagit si nu am vrut sa dau bani fara justificare. (ma refer sa cumpar o marca doar ca arata bine sigla).

 

 

@Distrugator: am analizat si eu variantele si am ramas la 2, ba nu 3:

1. Am fost la 1 mm sa imi iau Ford Mondeo, 2.0 TDI 150 CP. Ne-am "tziganit" la pret, pentru ca a vazut ca vreau sa cumpar si a ridicat pretul cu 600 euro (nu stiu ce diferente de curs, ziceau ei, si nu au vrut sa cedeze).

2. Hyundai i40. Mi-a placut foarte mult cum arata, pretul a fost cat tot cat am dat pe O3, dar toti prietenii m-au indemnat sa renunt.

3. A aparut noul Ford Kuga si a avut un pret de lansare foarte bun. Nu m-a satisfacut dimensiunile la interior, in rest masina este super. Motor de 1.6 de 150 CP pe benzina, similar cu un diesel la curba de cuplu.

 

Pana la urma m-am "penibilizat" si am ales cea mai clasica si mai putin "moderna" masina din cele noi, adica O3. Toate celelalte mi se par mai atragatoare, dar m-am gandit la service-uri (cat sunt de dese), la experienta celor din service - unde Hyundai are deficiente, la fiabilitate, unde grupul VW are si nu se plange si ca este un model nou, care poate peste cativa ani conteaza la pretul de revanzare samd.

 

concluzia: mi-ar fi placut sa ma dau acum cu Modeo, dar nu am nici o retinere cu O3, mai ales ca dotarile care mi le-am dorit le-am ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, probabil este una dintre cele mai bune alegeri pt tine.

Nu trebuie sa intelegi gresit ce se discuta pe aici, sau oriunde altundeva.

Iti dai seama ce lume trista ar fi daca toti ar avea aceleasi preferinte si ar face alegeri identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati gasit vreun drive test concret cu 1.4 TSI 140 CP de pe Octavia 3?

DIn Romania sau orice alta tara. Parca e prea mare linistea despre motorul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

cu cate kg e mai usoara O3 2.0tdi 150cp decat un a4 2.0 tdi 170 cp ? am facut comparatie cu video-ul asta si mi se pare ca merg cam la fel 

Modificat de octavia 4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur sa vad "impartasita" opinia mea cu privire la interiorul O3. 

La exterior, personal imi place, insa nu traiesti doar cu exteriorul.

O3 va castiga la spatiu interior si revizii mai ieftine.

Personal sunt dezamagit de interior insa, asta e.

Pacat, ma asteptam sa fie cum a fost O2 fata O1, adica un improvement evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce scriu cei de la Skoda pe site:

"Nu este deloc uşor să îmbunătăţeşti ceea ce este deja cel mai bun."

 

Asa ca incercati sa ii intelegeti si pe ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar poti sa dai in jos calitatea si sa maresti pretul :) acum sunt rau dar cam asa se fac bani pe criza, perioada in care calitatea masinilor crestea pentru ca lumea cauta calitate a trecut, acum e perioada in care lumea vrea cat mai ieftin si mai mult (mai mare si mai multe optiuni incluse) si dupa cerere si oferta Skoda .. sa vedem cifrele de vanzari, dupa ce apar pachetele Business si pe final de an cand mai apar oferte

 

LE: tocmai am primit pe mail oferta de start pentru Clio4Estate - pret lista: 10800-13700 EUR benzina, 12400-15100 EUR diesel, deci cu 12000 eur iei benzina (consum oficial 4.5-5.5l/100) sau cu 14000 eur diesel (consum oficial 3.6l/100!!) - masina are 443 litri portbagaj (compar cu G7 care are 380litri oficial, ca se pare ca au cam trisat cu podeaua dubla), vopseaua metalizata e 323 eur, senzori parcare spate 185 eur, A/C automat 282 eur, una peste alta multe la pret bun, dupa cum ziceam, un concurent serios pentru O3, chiar daca O3 e mai mare, s-ar putea ca lumea sa se mai indrepte si spre masini mai mici, uitandu-se la pret si la cheltuielile de intretinere, inclusiv la consumuri ff mici


Pe la 15000 eur (+-2000 eur) se invarte grosul vanzarilor de masini noi de import -- deci alegerea este privita .. ieftin/ieftin sau ieftin/mare, adica Clio la 13-14 mii sau O3 la 16-17 mii :), sau mai exista categoria ieftin/korea - am vazut kia rio sedan (masini la 11-12 mii eur) (ca sa vorbim doar de masini de import, nu si de Dacia, care deja in Europa a devenit un simbol al ieftinului - daca vrei o masina ieftina iei Dacia - Sandero, Logan MCV sau Duster au mare cautare, fiind cele mai ieftine pentru ce ofera, fara pretentii)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G7 hatch are 380 litri portbagaj, la fel are si break-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codz,

 

Sper ca tu glumesti comparand Clio cu Octavia.... Auzi vorba, cheltuieli de intretinere scazute....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand citesc unele pareri de aici ma intreb ce masina ati vazut :)

 

Am fost si eu in weekend, am vazut un Elegance 2.0 tdi, m-am urcat in ea si sincer nivelul finisarilor este cu muuuuult peste Passatul B6 pe care-l detin acum.

 

Pe mine m-a convins si sper in toamna sa-mi comand si eu una. Sper totusi ca au de gand sa puna o cutie de viteze decenta pe 1.8TSI. Momentan vad ca e doar DSG-ul 7 si nu cred ca mai e nevoie de lamuriri cu privire la 'performantele' acesteia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

sincer sa fiu nu te inteleg... sa renunti la passat 2009 pt octavia 3...d p meu de vedere nu se compara :P acum tu stii...

tu te-ai uitat atent la interior? :D am condus si eu passat-ul varianta asta...si mi s-a parut la vremea aia k sa fiu in tonul tau muuuuuuuuuut peste O2 :P ma refer la antifonare..calitate...design...etc...iar antifonarea pe noua octavia nu s-a imbunatatit simtitor :)))) eu numai pt asta nu as renunta la passat

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codz,

Sper ca tu glumesti comparand Clio cu Octavia.... Auzi vorba, cheltuieli de intretinere scazute....

Nu compar eu Clio cu Octavia, vorbesc de vanzari, lumea alege dupa buget, alege marci ieftine, Clio era un exemplu doar de Octavia Vs. Everybody :) iar cine face td cu O2/3 mai trage un pic plapuma si isi ia Skoda :)

Dar atentie la Clio4, hatchback si estate, are review-uri foarte bune, un design ok si pentru flote si nefamilisti poate atrage mai mult ca O3 nu numai prin prisma pretului

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@distrugatorul: Singurul lucru la care Octavia 3 este mai prejos decat Passatul meu e la designul exterior :) In rest, eu doar de bine zic de Octavia 3. Recunosc ca n-am facut drive test deoarece n-au decat 1.6TDI momentan...

 

Cat despre antifonare eu am 1.9TDI PD si nici un fel de material nu poate tine sunetul 'hergheliei' PD in exterior :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz: parerea mea este ca Skoda nu este o masina ieftina, si cine cumpara Skoda are ceva mai multe pretentii decat a lua o masina si aia ieftina. Sa nu vorbim aici de Clio sau Logan sau altele. Imi luam un Logan cu 7 mii, restul puneam la banca si din dobanda bagam ceva benzina, asta cand luam dobanda.

Cine se uita la Octavia este peste medie, ca de, are ceva pretentii si in plus nu iasa din tipare sa sara cu inca cateva mii pentru ceva "spuma" sau ceva sa intoarca lumea capul. Cred ca asta este valabil cel putin la masinile noi, ca second gaseam Audi sau BMW la bani ceva mai putini, dar ca fiecare de aici, vorbim ca ne dorim o masina noua, un model nou si ceva dotari care sunt la "surorile" mai mari.

Modificat de Mihai2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu [mai] e o masina ieftina atunci clar a pierdut locul 1 anul asta:) in rest ai dreptate cu totul, trebuie sa ai ceva pretentii in plus ca sa iti iei Skoda, de prin 2009 incoace (eu mi-am luat Skoda O2 in 2004) lumea a vazut ca e masina buna si s-a vandut bine, acum insa sunt mai multe optiuni la pret mai mic, O3 a plusat la spatiu (mai era nevoie?) si la tehnologii noi (-1 puntea spate), sa vedem cum se va vinde. Deocamdata pe forum la O3 esti "pionier";)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O3 s-a dus asa de mult la pret in sus, incat s-a apropiat periculos de Passat. Cine are 23.500 sa dea pe o O3 Elegance 2.0 TDI se va gandi daca nu cumva, la aceiasi bani, merita mult mai mult un Passat CL 1.4 TSI 160 CP (poate mai slab echipat, dar mult mai finisat, mai puternic, imagine de original "adidas" nu de copie "adibas" cum este Skoda fata de VW, etc).

Sincer....(si va spune asta un fan Octavia, ce-i drept in varianta 2 FL :tuktuk: ).

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul in nici un caz nu e mai puternic. La 22.000 iti iei Octavia 1.8 180cai care pe langa ca e mai usoara e si mai puternica, e construita pe platforma noua si in plus iti mai raman si vreo 1500 de euro pt ceva optionale.

 

Passatul CL 1.4TSI 160cai nu are nici macar climatronic in standard, este practic vechiul passat cu un design nou si in plus pretul incepe de la 23.800 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar e Passat. Feeling total diferit per ansamblu vs Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirmatie pur-sange :D

 

Iti poti inchipui ca poate exista cineva caruia nu-i place Passat? poate exista si genul ala de om caruia efectiv nu-i place modelul asta sau are gandirea asta "dar e Passat frare !"

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!