Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Eu am pus Wahler, lumea zice că nu este aşa bun, dar eu îl am de câţiva ani şi merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am vazut pe autokarma ptr masina din semnatura exista doua tipuri de termostate , ptr marca behr, unul la 46, altul la 64, de ce diferenta de pret ? Caracteristicile am vazut ca sunt identice .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma uitam si eu.O sa le trimit si codul TX1587D care e de Behr si o sa vad ce zic.O sa iau si o flansa 18230 pe Febi ca se rupe la demontare si pentru 15 lei nu e problema tinand cont ca eu fac schimbul si manopera 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa rupi flansa la demontare , eu am umblat la termostat de 3 ori si nu s-a intamplat nimic grav .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se ,,lipeste" termostatul de motor cand tragi de flansa se rup pinii care tin termostatul in flansa.Probabil ai avut noroc.O sa schimb termostatul in afara orasului si nu am acces la magazin de piese auto.Daca nu se rup pinii dau retur la flansa si aia e.Nu e o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

How about, OEM?

post-34985-0-86032500-1354205564_thumb.j
post-34985-0-19789800-1354205535_thumb.j
post-34985-0-99120200-1354205556_thumb.j

 

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tuktuk: era vorba de piesa , sa comanzi OE (original) :lol:

 

Ok, habar nu am daca era originala sau nu, am dat 70 de lei pe el (termostatul). Nu mai stiu ce model/marca era. Imi este cam frica iar sa il schimb si sa nu mearga, apoi sa imi fiarba iar motorul. Pot sa circul in continuare cu el stricat? Si pe timp de iarna? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic, doar consum si uzura o idee mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic, doar consum si uzura o idee mai mare

 

Mhm, multumesc. Banuiesc ca la uzura motorului te referi. Sper sa reusesc sa-l schimb intr-o zi, si sa nu ma dezmembrez pana atunci. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi termostatul.Problema rezolvata cu variatia temperaturii.Cum am scris si mai sus bine ca am luat si flansa ca nu a iesit intreaga ,mai exact s-au rupt pintenii care tin termostatul.Efectiv nu am avut cum sa salvez flansa.Dupa ce am smuls flansa am vrut sa trag cu un patent de termostat si era lipt acolo.Am folosit o surubelnita dreapta sa scot oringul lipit si am reusit sa scot si termostatul.

Ca major tips:

1 Cumparati flansa inainte ca e ieftina

2 Sa aveti o tija cu magnet in cap ca sa nu scapati suruburile la demontare

3 Inainte sa montati flansa sa scoateti cu ceva apa din gaurile suruburilor neaparat

4 Puneti peste hexagonul surubului o bucata de ceva ca sa intre greu in tubulara.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai eu nu stiu la ce flansa va referiti voi . Este vorba de carcasa termostatului , cea de plastic in care vine furtnunul ? Poate posta cineva o poza cu acea flansa si pinii care spuneti voi ca se rup .? Eu am schimbat 3 termostate pana acum dar nu am rupt nimic , sau mi-a scapat mie ceva ? Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am cumparat ultimul termostat am primit doua garnitiri , la ce foloseste a doua garnitura ? Termostatul o ma fi compatibil si la alte masini ? Am postat imagini cu ambele tipuri de garnituri .

post-16436-0-95662300-1449921953_thumb.j

post-16436-0-01617300-1449921964_thumb.j

post-16436-0-76471000-1449921972_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) NU MAI va certati.

Acei pini care se rup ii vei gasi la flansele termostatelor de TDi.E flansa din mijloc.Si aceasta ii are lipsa.Ei sunt dispusi in asa fel incat sa se agate pe termostat(pe nervura metalica superioare care ramane spre exteriorul motorului).De  multe ori(99% din cazuri) la demontarea flansei acestia se rup fiind foarte fragili.

Ca si idee,daca nu ai avut o flansa noua in mana sa vezi cum arata,posibil sa crezi ca nu cea din poza e OK.

Personal am montat flansa cu acei dinti rupti si nu a contat cu nimic.

post-71704-0-37529100-1450047202_thumb.j

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta chestie ciudata pe care nu o inteleg este faptul ca desi temperatura apei este cu o [cenzurat] inainte de 90 , elctroventilatoarele sunt pornite amandoua . In momentul cand comut climatronicul pe modul auto se opresc . Este normal ca ventilatoarele sa porneasca chiar daca temperatura apei nu a ajuns la 90. Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal cea ce inseamna ca ai  senzorul temperatura defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat motorul sa se raceasca complet , am pornit si aceiasi situatie , in momentul cand dau drumul climatronicului ventilatoarele pornesc ambele , acestea se opresc doar cand comut in modul ECON sau AUTO ., Indiferent de treapta sau temperatura pe care o setez, ventilatoarele invart .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e o situatie...atunci cand pe climatronic nu scrie nici econ si nici auto,daca temp ext e mai mare de 5 grade ia valoarea setata pt habitaclu e mai mare decat cea reala,ventilatoarele tot fctioneaza(cel putin asa e la mine)

mai bine fa rost de o interfata si verifica temperatura pe engine si apoi pe instruments.Daca diferenta e mai mare de 10 grade intre cele 2 valori,ai probleme cu senzorul g2/62....Daca valorile sunt apropiate dar ventilatoarele fctioneaza haotic,sa nu fie termocupla de pe radiator cu probleme.Pentru aceste verificari,exista un topic special deschis si DIY postat de AlBundy,un fel de mura in gura.

http://vwforum.ro/topic/23419-electroventilatoare-detalii-privind-functionarea-si-verificarea-lor/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristinelsandru

poate posta cineva cum se schimba termostatul la g 4 motor de 1.4 cod motor axp. multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am observat ca pe frigurile astea a mea masina se incalzeste foarte greu(ma refer pe ac indicator) in 30 km(mers jumatate pe drum de tara cu tr 2 si 3) nu a ajuns apa la 90 grade, dar curios este ca imi da caldura in habitaclu foarte repede si ce am mai observat este ca in coborare(aprox 2km) imi scade temperatura apei...este normal? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca termostatul sa fie blocat "pe deschis"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era de la caldura din masina si mers mult in frana de motor, chiar acum la -19 in 15 minute de mers este aproape de 90grade dar am mers fara caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si la mine in aceasta perioada se intampla asemanator cand pornesc caldura pe treapta 3 sau 4, cu aer din exterior. E normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Cam de 3-4 zile am o problema cu temperatura la masina. Indicatorul trece de 90 de grade si se opreste undeva aproape de 100 de grade (~98 grade). Pe langa asta, de la o pornire din parcare, cred ca in max 5 km parcursi ajunge la aceasta temperatura. Am incercat sa opresc si caldura, tot la fel se comporta. 

Puteti sa ma ajutati cu un sfat ?

 

Mersi

post-65180-0-68909000-1451947624_thumb.j

Modificat de bcosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai o problema cu termostatul- blocat pe inchis, sau cu senzorul de temperatura al lichidului de racire.

In cazul in care termostatul e blocat pe inchis si inchizi caldura nu faci nimic, ba chiar mai mult rau. Pune caldura la max si treapta de ventilatie la 3-4, va trebui sa scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu VCDS-ul verifica valorile temperaturilor pe Engine si Instrumente - G2 si G62 - in functie de asta vedem daca este vorba de senzor defect sau termostat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!