Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Poza este la ralanti sau cu motorul accelerat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe timp de vară, acul de la apa urcă ușor la 90 de grade, nu scade, nu fierbe apa şi rămâne acolo. Pe timp de iarnă, nu se stabilizează la 90 grade, sau dacă se stabilizează are fluctuaţii mai ales când merg în afara localități acesta scade la 70-80 grade, iar creşte. În mașina se încălzește rapid, nu am probleme cu temperatura în habitaclu.  Nu e ceva care să mă deranjeze, dar nu e normal să facă aşa ceva.Trebuie schimbat termostatul sau senzorul de temperatura? Menţionez că am verificat antigelul şi acesta are punctul de îngheţ la aprox.-50, dacă are vreo legătură.

Modificat de al3xandru1228
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e vorba despre termostat blocat pe deschis (am patit asa ceva). :icon_thumleft:

Pot sa fie si - 25 de grade afara, cand a ajuns la 90 de grade acolo trebuie sa stea (mai ales ca e si benzinara). Recomand sa cumperi termostat Behr. :beer:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, termostatul e de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.eu am avut probleme cu ea la pornirea la rece si mi.am schimbat senzorul de temperatura cu unul nou oem(multumesc Gabivwx pentru ca mi.a oferit codul senzorului original)dupa ce l.am montat pe cel nou am tot barait masina sa o încălzesc si sa se si aeriseasca si surpriza...apa nu mai sta la 90 de grade...am pus testerul si intradevar diferenta era de 4 grade intre instrumente si engine,darr in nici un caz la 90 de grade...undeva pe la 76...am crezut ca nu e aerissita si am lăsat.o asa ca oricum a doua zi trebuia sa fac un drum mai lung si atunci vedeam ce face...si a doua zi...la fel,acul sta la prima gradatie sub 90 pe ceas...deci,mai mult ca sigur termostatul stricat...probabil senzorul vechi,având eroare,dădea eronat si pe ceasuri,cu toate ca pe tester era diferenta tot cam de 4-5 grade,însă arata pe engine ca apa avea 7 grade,dupa o noapte de stat nepornita si la o temperatura exterioara de 0,-1grad.asa ca va întreb,care furtun trebuie sa se încălzească si care sa fie rece la golf 4 1.6 bcb?eu am văzut ca termostatul ar fi pus pe furtunul care merge jos la radiator,si ala raamane rece.primul care se incalzeste e cel de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel de sus se incalzeste prima oara, ala e turul cum ar veni.

nici pe loc nu ajunge la 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...mai fac ceva verificari si o sa iau si termostat...oriccum,la cum se anunta ger,o sa.l schimb când se va mai încălzi Putin...nu afectează cu nimic daca mai merg asa cu ea,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simtitor nu afecteaza nimic.


ca uitasem, sa iei si flansa termostatului noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda,am verificat si am observat ca si furtunul de jos e cald,însă nu la fel ca cel de sus de unde deduc ca a ramas doar putin deschis,nu de tot.Maris de care flansa zici tu?doar partea aceea cu 2 suruburi,sau toata chestia aia din care ies furtunele si in care intra senzorul de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa in care vine prins termostatul,din plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.mersi o sa.l comand si sa vad când am timp sa.l schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, ma poate ajuta un coleg cu o poza unde mai exact vine termostatul? golf 4 1.9 tdi pd 74 kw. multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

 

Are cineva idee unde este pozitionat termostatul la Golf 4 1.9 SDI ?

 

Intreb pentru ca nu mi se mai ridica acul decat pana pe la un 40 de grade, asta dupa un drum de 60km. Am observat ca a ajuns la 90 doar in trafic bara la bara aproximativ 30 min, numai treapta 1 si 2 maxim si ocazional. Anul trecut, iarna, statea constant pe la un 75 in regim normal de functionare, vara cam la fel, doar in trafic vara se ridica la 90. Trafic ingrozitor si canicula. Mentionez ca pana la cele 40 de grade se incalzeste relativ repede, 2 - 3km.

 

Din aceste motive mentionate mai sus, suspectez ca ar fi de vina termostatul si nu senzorul. Daca aveti ceva sfaturi si sugestii sunt binevenite.

 

Va multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am schimbat recent.Mie toata vara imi sta pe 90....acum iarna imi sta undeva la 60-70 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica dupa ce l-ai schimbat iti sta tot la 60-70 grade,acum ca ii iarna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi! am si eu o problema cu termostatul, la golful meu 1.6 16v, AUS din 2000. De ceva timp am observat ca nu imi mai statea apa la 90 de grade, cand erau 10 grade afara imi statea cam la 80-85, iar acum, cand sunt temperaturi sub 0, imi statea undeva la 60 de grade in mers, cu caldura pornita pe auto.

Ieri am cumparat un termostat nou, (cred ca de la hans pries - topran, nu mai tin minte exact ca am aruncat cutia) + 3 litri de antigel si apa dedurizata, deoarece voiam sa refac amestecul din cauza ca am tot completat ba cu apa ba cu antigel.

Ajung la mecanic, deschide robinetul de sub radiator, cred ca au curs cam 3 litri de lichid, demonteaza termostatul, a mai curs cam 0.5-1 litru, desi eu citisem ca intra in instalatie cam 6 litri de lichid.

dupa ce l-a montat, a bagat 4 litri de lichid (2 antigel+2 apa) si am pornit motorul sa se aeriseasca.

Acum vine partea ciudata: am tinut masina la ralanti cam 20 de minute, in garjul in care eram imi arata -6 grade, am mai turat-o pana cand imi arata in bord 90 de grade, dar nu baga deloc caldura. Ies cu ea pe sosea, o alerg putin, incepe dintr-o data sa bage caldura in schimb indicatorul de temperatura a scazut la 60 de grade, iar afara erau -10. Ma intorc la mecanic, mai completeaza in jur de 200 ml de lichid, plec acasa, dar pe drum a coborat indicatorul de temparatura la minim, ca si cum ar fi motorul rece complet. Am oprit, am verificat atat conductele care duc la radiatorul mare cat si cele care duc la radiatorul mic si erau toate reci si nici nu mai baga caldura in masina. Ma enerveaza ca emai rau cu termostatul nou decat cu cel vechi. am masina de aproape 3 ani, am mai mers cu ea la temperaturi negative dar niciodata nu am avut probleme cu termostatul. Singura data cand nu mi-a stat la 90 de grade a fost in decembrie 2014, cand erau -17 afara, mergeam pe autostrada dar acul indica in jur de 80 de grade. Daca puteti sa imi dati un sfat sau o solutie, e binevenit(a).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi l-am schimbat si eu pe al meu , am pus Behr,al tau nu stiu ce marca e si am completat cu 2l antigel+2l apa distilata. Am incalzit motorul si caldura ciuciu , asta pana a deschis termostatul si pana s-a aerisit instalatia , apoi a inceput sa bage caldura calumea,acul la temperatura apa sta fix la 90*.Verifica senzorul temperatura lichid de racire G62,s-ar putea sa fie el decalibrat,atentie ca nu da tot timpul eroare,trebuie sa compari temperatura de pe Engine cu cea de pe Instruments , cele 2 valori trebuie sa fie apropiate,max 5 grade diferenta.,la mine e 1,6 grade diferenta intre cele 2 valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa o verific, si daca nu e de la senzor, o sa iau si eu tot un Behr, daca nici asta nu e bun il pun pe cel vechi si merg asa. Multumesc!

 

P.S.: Aseara am mers cu masina, afara erau -6 grade, am facut cam 20 de km dar acul de la indicatorul de temeratura nici nu s-a miscat, iar caldura abia baga, foarte putin. Deci e ca si cum nu as avea termostat deloc, toata apa o baga in radiatorul mare.

Modificat de mariuspolizei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclin sa cred ca e termostatul nou defect , ramas blocat pe deschis(ma indoiesc sa-l fi montat gresit mecanicul),daca-l schimbi pune numai Behr si verifica si senzorul G62 si mai uita-te odata la nivelul lichidului din vasul de expansiune si la termostat sa  nu cumva sa pierzi lichid pe langa el,flansa de plastic ai schimbat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun...probabil ca o sa.mi iau bobarnace de la moderator dar cred ca nu e cazul sa deschid alt topic doar pentru asta..dupa n verificari m.am hotărât să schimb termostatul;acum intrebarilee sunt:

Bher sau whaler?

Schimbat cu acel gat de plastic,sau doar termostatul?

Marti vreau sa il comand si as vrea niste ppareri de la cei ce cunosc mai bine.am gasit. Termostat cu garnitura si acel gat de plastic la 83lei(whaller) si bher la 42lei+2leigarnitura+10lei flansa aceea pe topran...ce si cum sa iau?

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand numai Behr,ieri l-am schimbat si eu si in cutie avea si garniturile 2 la numar.Oricum vroiam sa intreb si eu asa ca intreb aici,eu am montat doar una dintre ele(nu pierde lichid) dar nu stiu de ce au fost 2,trebuiau montate ambele oare? Atasez si o poza:

post-58309-0-75852700-1453661748_thumb.j Se vede in poza care garnitura am montat-o pe termostat si cea de langa mi-a ramas,trebuia montata si ea? Mentionez ca termostatul vechi avea doar garnitura care nu am pus-o eu,acel O-ring. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cealaltă vine pe flansa aceea,sau e pentru alt tip de motor..asa am avut la golf 3 când l.am schimbat,mai multe garnituri.tu ai schimbat si flansa termostatului(gatul ala de plastic)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu , am uitat de ea , abia am gasit sambata termostatul (mai scump( 72lei)decat mi-l aducea un prieten pe luni(45 lei) dar am vrut neaparat sa-l schimb sambata si magazinul respectiv a inchis la ora 13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!