Jump to content

Poze montaj/demontaj polo 9N si 9N3


nicuiry
 Share

Postare recomandată

Florin Catalin

Sal baieti, sunt nou pe acest forum. de curand detin un polo 9n1 1.2. Vreau sa ii schimb stopurile spate cu cele de la 9n3. De curiozitate am probat unul de la prieten si merge perfect.Am cumparat apoi 2 lampi spate si surpriza, a venit fara suport la bec.Din cate stiu acele suporturi sunt f.scumpe, nu prea se gasesc, nici de la dezmembr. Acum ramane de vazut daca pot sa adaptez suport vechi de bec pentru lampa spate model 9n3. Daca a reusit cineva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa par un pesimist, dar totusi nu cred ca vei putea monta soclul din plastic de 9N in stopul de 9N3 :( Si oricum, daca vei schimba pana la urma si socul cu unu de 9N3(ca sa il poti pune in noile tale stopuri) tot va trebui sa faci o adaptare la fire in mufa (posibil va trebui si mufa schimbata). Iti pun mai jos o ordine a firelor in mufa 9N - 9N3 :

St

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Catalin

stiu doar ca am pus stopul de 9n3 cu tot cu suport de la bec original si a mers perfect..acum am cumparat doar stopul fara suport bec. sa vad ce o sa fac..o sa revin cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot cautat si nu am gasit ... cum se demonteaza stopul din mijloc (cel de pe hayon)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozele de demontare a acestuia sint in topic-ul :Al 3-lea stop pe frina!Tot in aria polo 9n3,mai insista...Spor la demontare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Detin masina din semnatura POLO 1.2 AZQ 2003 47KW.

Am o mare nelamurire poate cineva ma ajuta. Cand am luat masina nu m-am uitat la fire, mufe de sub masina, am constatat ca am 3 mufe in aer.

Cred ca una e de la mers inapoi, una de la releu incarcare de pe alternator, una de la clima.

Imi poate spune cineva care este codul culorilor?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
dobre.cristian.ro

Am o intrebare ceva mai ciudata:

Detin un Polo 9N 2003 TDI. De curand, masina a fost in service pentru schimbarea casetei de directie, operatiune in urma careia, claxonul nu mai functiona si senzorul de airbag statea aprins. Am revenit la service, problema se pare ca a fost remediata, au declarat ca au rupt firele de la claxon si airbag. Am scos erorile cu VAG-COM-ul si acum totul este in regula. Sub volan, in spatiul dintre bord si masca volanului am gasit un fir negru taiat, a carui provenineta nu o cunosc. Firul vine de undeva din partea stanga, de jos. Tin sa precizez ca la scanarea cu VAG-COM masina nu da nici un fel de eroare, si ca toate sistemele masinii functioneaza corespunzator si fara erori. La punerea contactului, martorii ABS,AIRBAG,SERVO, etc sunt functionali. Airbagul soferului este la locul lui. Aveti idee ce provenienta poate avea acel fir ?

As fi dat jos masca de jos a volanului, insa nu am reusit sa gasesc vreo metoda pentru a face acest lucru fara sa dau jos tot volanul. Exista ?

Va multumesc anticipat!

Modificat de dobre.cristian.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Cine stie de la ce este radiatorul de sub masina, undeva in dreptul pragului de la pasagerul din fata? Motorul e 1.4 tdi.

Am ridicat-o pe o rampa si am vazut ca e ceva ca un radiator din aluminiu parca.

Salut,

Este un procedeu constructiv des intalnit.acest radiator raceste motorina la retur.

Sper sa nu ma insel:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

am o mica problema la masina si vreau sa o vopsesc. Masina in cauza e un Polo 9n 2002, trebuie sa ii vopsesc capota,bara fata si aripile. E de culoare alba, dar nu gasesc codul de vopsea. M-am uitat in portbagaj dar e stearsa hartia de langa roata de rezerva si nu se intelege nimic. Am fost in Vitan sa cumpar vopsea (am banuit ca stiu ei codul) si mi-au spus sa demontez capacul de la rezervorul de motorina si sa ma duc cu el ca sa imi faca vopseaua la fel.

Stie cineva cum se desface?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o intrebare. Am un VW Polo 9N din 2003 1,2 12V 64 CP si am probleme cu vasul spalatorului de parbriz care curge. Are cineva niste instructiuni referitoare la cum as putea sa-l dau jos eventual sa-l inlocuiesc cu unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Trebuie sa dai bara fata jos ca sa ai acces la vas(dreapta fata se afla, cum te uiti din fata la masina), deci ai nevoie de o rampa neaaparat. La fel am patit si eu, avea pierderi de nou si i-am facut un dop.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru informatii. O sa caut pe undeva o rampa pentru ca as incerca sa-l repar caci unul nou e vreo 240 Ron. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aveti pentru ce, sigur este ori furtunul(daca lichidul se pierde imediat din vas) ori vreo gaura!

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal,

Am si eu o problema la Polo 1.2 9N 2004. Azi iarna am lovit masina pe partea soferului si a trebuit, pe langa alte reparatii, sa schimb si farul. Problema este ca becul pentru faza lunga l-am montat dupa ceva timp si nu functioneaza. Eu cred ca nu are firul de la masa prins. Am doar mufa ce intra in bec. Exista fir de masa ce iese din conectorul farului? Vreau sa dau farul jos sa caut firele care alimenteaza becul acela. Mai exista o problema in zona aceea. Imi curge lichid de la radiator si am observat o mufa ce intra in radiator. Mufa se afla la mijlocul radiatorului si din ea ies fire, ma gandesc ca e un senzor de temperatura?!?

Va rog ajutati-ma cu niste informatii, niste poze ar fi binevenite.

Ms,

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia de pe mijloc la radiator e termocupla ventilatorului,la mine incepuse sa curga pe acolo,desi nu am umblat niciodata la ea si masina o am de noua.O desfaci,dai cu silicon de garnituri,de ala negru,il lasi un pic sa se intareasca si o montezi la loc,daca intr-adevar curge pe acolo...In privinta farului,mufa becului trebuie sa aibe un papuc,masa e in comun la toate becurile si are iesire in mufa de pe carcasa farului.In plus,vezi ca ai sigurante pe aceste becuri.Verifica sigurantele,iar daca sint bune,pune becul in soclu,aprinde farul si pune masa de pe bec direct la baterie sau pe sasiu.Eu cred ca e siguranta dusa...

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie siguranta, din cate am citit e 21 sau 22. Problema e ca intr-o dimineata am scos becul de acolo si mi-a cazut clema aceea pe la motor si dusa a fost. Acum nu mai am masa, numai sa pun pe sasiu. Se gasesc cleme de prindere pentru bec? Oricum d-au farul jos sa ajung la termocupla aceea ca pierd lichid.

Ms de informatii, revin cu solutii

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problemuta.

Mi-a adus un amic un radio cu display color de passat model 2005.Problema e ca eu vreau sa il pun pe un polo din 2003 si vreau sa stiu daca se poate face legatura(adica daca ii pun mufele o sa imi porneasca sau e legat la computerul de bord si nu o sa il pot folosi.)Daca a mai facut cineva o asemenea moodificare si poate sa ma imi zica daca e posibil.

http://carsystems.ro/magfinal/media/catalog/product/cache/13/image/400x400/aec30d3509829723f0c53b9fb909f111/s/i/sistem_navigatie_dvd_tv_tti-6511_hart_full_europa_pentru_vw_passat_cc_golf_6_tiguan_eos_scirroco.jpg

cam asa arata doar ca e cel original.Cum ziceam vreau sa stiu daca e compatibil cu computerul de bord, sau nu are treaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar parca ala de care spui are colturile rotunde, iar la Polo radio-ul are colturile patrate....

Cum va intra? Sau cum va arata??? :huh:

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra bine , intradevar e un pic rotund si in partea de jos e un pic mai mic dar asta nu ma deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema .. Cum demontez grila stanga din bara? Cea din dreapta am reusit, avea un holsurub ,dar cea din stanga nu are .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu are nici un surub nici stanga si nici dreapta. Pur si simplu sta in niste clipsuri de jur imprejur. Ca sa o scoti afara trebuie sa tragi dintr-o parte tare de ea si iasa. Eu am grilele cu proiectoare, la alea fara proiectoare nu stiu cum e, dar sistemul de prindere mai mult ca sigur ca e acelasi.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi catalist. O sa incerc in momentul in care se mai incalzeste afara, acum sunt inghetate toate plasticurile si mi-e tiama sa nu rup ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa fie destul de cald afara ca altfel risti sa rupi clemele. Sau daca ai acces intr-o hala sau garaj incalzit. Ar trebui sa fie minim vreo 5 grade afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o schema cu manerul care trage capota ma poate ajuta careva? :) ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • NuCeTaNu pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!