Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

sa este , o astfel de operatie se face gratuit ,dar numai cu acordul unui factor de decizie

Deci daca eu vin cu masina la dumneavoastra pentru aceeasi operatie nu imi luati nici un ban? Eu am cumparat masina de la un alt dealer (de fapt o astept sa soseasca) iar dealerul meu mi-a spus ca habar n-avea ca o operatie de genul autolock se poate activa prin calculator..... ceea ce ma dezamageste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stofarius, clar ai ales un dealer, hai sa zicem, care nu sta tocmai bine cu pregatirea tehnica in domeniu. Masina ta cuprinde mult mai multe sisteme si subsisteme decit modulul de confort.

Cu privire la disputa de pe aici in legatura cu gratuitatea unor lucrari efectuate la masini. Sint de acord ca mai trebuie facut si gratis lucrari mici, dar totusi de aceasta gratuitate mi se pare firesc sa beneficieze clientii firmei respective. Cu alte cuvinte, ai cumparat masina de la dealerul X, iti faci reviziile la dealerul X sau Y de ce sa ai pretentia ca dealerul Z caruia ii calci prima oara pragul sa iti faca ceva gratuit? Eventual poate sa-ti faca un discount ca sa te convinga de serviciile lui.

Exemplul lui Stofarius vina sa intareasca ceea ce a spus Barbato vis a vis de calitate. Atunci cind a invocat calitatea cred ca a vrut sa sublinieze si faptul ca a stii sa faci un lucru iti da un avantaj in fata altora.La Octavia 2 nu mai este chiar asa de simplu ca la Octavia 1 (46/10/01,02..etc) ci trebuie facuta recodarea urmarind alti pasii si Vag_com chiar daca este cu interfata HEX-CAN ramine neputicios (se poate si cu el dar este mult mai greu fiind vorba de asa zisa codare lunga). Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect Ninos, nu sunt client Avia. Intrebare poate off topic: diverse probleme /serviceuri cu masina, sunt obligat sa le fac numai la dealerul de la care am cumparat masina? Nu le poate rezolva gratuit orice dealer SKODA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Atat timp cat este vorba de un service autorizat. E valabil pentru orice operatie post-vanzare, pe perioada garantiei (reparatii, revizii, intretinere, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foaie verde de aluna ... de la ce se porneste si la ce se ajunge :wub: ..

Pe scurt, la AVIA, Brady, PBA & Co. dealeri autorizati din ROMANIA se pot face lucrari absolut gratuite in conditiile in care le acopera garantia oferita de producator (in cazul nostru SKODA). Setari cu vag-com sau alte minuni din astea care nu tin de garantia oferita, evident ca pot face obiectul unor prestari de servicii contra cost :)! Ca ai cumparat 3 masini de la dealerul X si ca ii esti simpatic, poate iti face gratuit operatia .. dar daca apari ca un strain singuratic la usa ptr prima data, isi poate rezerva dreptul de a te taxa! Reviziile + orice lucrari de service se pot face ABSOLUT ORIUNDE exista un dealer autorizat Skoda, prostia cu "ai cumparat masina de la X, la el mergi ptr lucrari de service/revizie" este o tzaranie autentica si ar trebui "interzisa" pe forum cultivarea ei :rolleyes:!

So, revenind la AVIA .. eu am luat masina de la PBA, dar totusi am mers cu ea fara programare intr-o zi, vb cu dl. Florin Subtirica, mi-a facut comanda aia (sau cum ii zice) in 30 min. a intrat masina direct in fata geamului, mi-a reglat ce era de reglat baiatul de acolo .. a sters-o pe capac :P, verificat nivel ulei si back 2 me! Timp de predare 14.30 .. masina predata la 14.10 => o mare consideratie ptr service AVIA, o sa-mi fac si card de fidelitate ptr ca mi-au lasat o impresie placuta !

PS si ma duc sa dorm .. fiecare sofer de skoda, poate sa-si ia masina de unde vrea, sa o duca unde vrea (ptr revizii + lucrari de service) atat timp cat e vorba de dealeri autorizati SKODA ! Ce tine cu adevarat de garantie se repara/inlocuieste gratuit, iar ce nu .. ramane la "simpatica" dealerului in cauza .... parerea mea :P !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
PS si ma duc sa dorm .. fiecare sofer de skoda, poate sa-si ia masina de unde vrea, sa o duca unde vrea (ptr revizii + lucrari de service) atat timp cat e vorba de dealeri autorizati SKODA ! Ce tine cu adevarat de garantie se repara/inlocuieste gratuit, iar ce nu .. ramane la "simpatica" dealerului in cauza .... parerea mea :D !

Sa nu exageram, cu o floare nu se face primavara. Poate ar trebui sa-ti povestesc intamplarea mea cu Avia Militari si sa vezi ca nu e chiar asa de roza situatia. N-am facut-o pana acum din dorinta de o uita (si inca nu s-a terminat complet), cand imi rezolva complet problema pentru care am fost o sa scriu si aici un mic capitol din romanul Service-uri in Romania :huh: , cred ca au fost laudati prea multi si mai trebuie cateodata sa li se aduca aminte unde este pamantul (nu generalizez, vorbesc strict de experienta mea).

PS: DArtagnan a exagerat putin intr-adevar, exista multe alte domenii in care se intampla lucruri asemanatoare, nu este o tragedie.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne faci curios :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: DArtagnan a exagerat putin intr-adevar, exista multe alte domenii in care se intampla lucruri asemanatoare, nu este o tragedie.

:D tot balamucul l-a inceoput nea` Barbato cand a sarit ca ars ca de ce arat la lume ce preturi practica Avia , defapt, daca vroia sa iasa mai gentel si fara noroi, putea sa scrie pur si simplu ca a fost o greseala de scriere in mail (cu toate ca am intrebat de doua ori si in ambele cazuri mi s-a raspuns cu aceasi suma astronoma), credeti ca daca mi se comunica sa zicem 100.000 lei vechi nu ma duceam? Orice serviciu se plateste, n-am sustinut ca trebuie sa fie gratis ca doar n-am luat masina de la dansii...dar in fine, astept sa divorteze domnul Barbato de Avia asa cum a promis si o sa trec si eu pe acolo :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sper sa nu "divorteze"! :D

Modificat de Havoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt multumit de AVIA din toate punctele de vedere. Oricum domnul DArtagnan a fost mereu contra la toate discutiile la care a participat din momentul in care a intrat pe forum... Cred ca ar fi mai bine sa ne comportam civilizat chiar si in momentul in care nu ne convine ceva si nu sa "dam" in cineva care doreste sa ne ajute. Eu unul am fost ajutat de Mihail si nu am luat acest lucru ca o favoare.

Cred ca trebuie sa apreciem ca raspunde la posturile de pe forum. Daca stau bine sa ma gandesc AVIA este singurul dealer care are reprezentant (neoficial) pe forum. Restul de oameni angajati la diferitele service-uri sau dealeri VW (sunt multe rauuu) nu ii intereseaza corespondenta sau parerile de pe acest forum. Ciudat este ca in momentul cand au nevoie de publicitate (ma refer aici la parada broscutelor) imediat apar.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) Exact, asa s-a nascut democratia, cu contra :P

Revenind la subiect, referitor la faptul ca doar Avia are reprezentant gresesti, la Brady domnul Costin Voicu mi-a demonstrat cat de bine stie ce este pe forum, chiar si partile negre ale acestuia ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dvs D-le D'Artagnan cel care sunteti un spadasin de seama la curtea regelui ,de ce tot timpul criticati serviciile Avia Motors sau si pe cele ale celorlalti dealeri ?Alegerea dealerului pentru service-ul masinii este o chestie strict personala identica cu alegerea masinii pe care vrei sa o cumperi ....Si in fond si la urma urmei pe cine intereseaza unde va reparati Dvs masina . ?Este o alegere strict personala , insa Dvs aruncati cu noroi acolo unde nu trebuie........

Imi cer scuze pentru tonul folosit .

Are dreptate Barbato cand zice ca nu mai vrea sa scrie pe acest forum ...se pare ca prea putini inteleg ce vrea sa zica...

Iar daca vreun reprezentant al vreunei firme sau a alteia sta pe acest forum sa stii ca o face in nume personal si opiniile lor nu implica raspunderea firmelor la care sunt ei angajati , pentru ca daca se intampla asa este grav de tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut o lucrare de tinichigerie (bara fata usor lovita, aripa stanga ondulata, usa stanga usor lovita). Mers pentru comanda pe 02.05, programat pe 16.05, gata in 3 zile. Din cauza hartiilor cu asiguratorul, am ridicat-o in 5. Lucrarea a fost ok, cu exceptia unei mici lacrimi de lac, remediata pe loc in 5 minute. Nu se vede absolut nimic (aceleasi distante fata de capota, far, etc ), culoarea e identica. La minus-uri as puncta comunicarea, unde cu siguranta se mai pot imbunatati lucrurile..Per total, deplin multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la Aviamotors Pantelimon, unde m-am intalnit cu Dl.Barbato pt. o constatare la masina ce tinea de garantie!!

Trebuie sa recunosc ca dansul a fost extrem de operativ si dragut, rezolvand problema in 5 min! :D

Eu eram mai sceptic si ma gandeam ca va dura ceva...dar m-am inselat! ;)

Multumesc inca odata pe aceasta cale Dl-ui Barbato!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti motivul aici:

http://vwforum.ro/index.php?showto...0&gopid=220606&

Multumesc pe aceasta cale D-lor Adrian Pascu, Andrei Radulescu si electromecanicului Nino care m-au ajutat sa rezolv problema. Chiar daca am cooperat la rezolvarea ei, recunosc meritul acelora care au sprijinit demersurile mele si m-au incurajat sa perseverez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am fost si eu azi la avia pantelimon .. nu era curent :P .. am stat de m-am plictisit p-acolo, si ce sa vezi, aveau generator dar nu il foloseau unii consilieri ..

am lasat masina ptr o lucrare la caroserie (vorba vine) .. am niste zgarieturi mai urate pe spate + ceva pe fatza si un pic pe aripa spate dreapta ..

dl Cristi Chitu mi-a preluat masina .. mai vedem cat dureaza, am inteles ca pe vineri o sa fie gata + cat dureaza pana dau asiguratorii banii ..

per ansamblu ma simt f naspa ca raman atat fara masina :huh:, macar sper sa fie lucrarea buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, sambata 24.06 tot fara masina sunt .. la avia am reusit intr-un final sa vorbesc cu cineva, si mi-a spus lucruri noi ptr mine - asiguratorul (ieri) la suc. din Izvor, mi-a luat devizele .. nu stia ce-i cu ele, i-am zis ca am nevoie de acc. d pl. - a scris pe un set din ele accept nush ce, si al doilea set mi l-a dat inapoi cu un nr de ordine si data (Cred).

In ansamblu .. un mare 1 ptr BCR Asigurari, sunt neseriosi si se vede ca nu vor sa isi faca meseria (ajute clientul).

Am ramas cu un mare gust amar dupa toata porcaria asta in legatura asigurator -> service .. revin cu urmarea!

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi 26.06 am fost sunat pe la 9.00 AM de dl. Chitu d p un nr de RDS sa merg sa iau masina :P, mai mare veselia ! Am ajuns dupa masina, ce sa vad .. prima de reevaluare sau nush ce (alti $$ de dat) ptr BCR asig, altfel nu-mi dadea AVIA masina .. platesc, alta minune : trebuia sa duc factura si anexele la asigurator, ptr a plati ulterior acesta banii catre service ..

Despre lucrarea facuta : un mare 10 ptr vopsitoria AVIA, nu se observa nici o diferenta comparativ cum era inainte, masina am primit-o cam prafuita si niste minuni uscate pe parbriz/plafon (gen paine inmuiata -> uscata ulterior) dar la interior cum am lasat-o, diferenta la bord a fost de 1 km comparativ cu nr de km pe care-i avea cand am dus-o la serv. Toate la locul lor, deloc umblat/schimbat sau sa mi se para ceva suspect !

Termen livrare dat de AVIA 23.06 (vineri) - exact atunci a fost gata, pana azi au durat procedurile cu asig (daca eram la Allianz/Generali o luam vineri exact cand era gata :P )! Per total, am fost tratat ca un tractorist de catre BCR, dar totusi s-au miscat repede (comparativ cu ce am auzit, saptamani pana la accepturile de plata).

Intr-un final : Avia 10 / BCR Asig 5 ... nu las corigent asiguratorul ptr ca s-a miscat relativ rpd, despre AVIA tot respectul ! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata! S-a umplut paharul in ceea ce priveste Avia Militari!

Sa incep cu inceputul: ma duc in urma cu vreo 3 luni la pentru urmatoarele:

- vopsit bara fata

- vopsit capota (in cateva mici puncte in care tabla era infundata)

- schimbat far dreapta (cleme superioare rupte)

- inlocuit grila radiator centrala (cea cu sigla)

Toate pe asigurare Casco la Allianz.

Buuun, le explic situatia cu grila ca nu este cea originala care ar reiesi din VIN si sa aibe grija ce comanda, eventual sa se uite pe grila actuala sa ia codul, fac programare peste vreo 2 saptamani si astept sa ma prezint la ei. Stabilim ca lucrarea va dura maxim doua zile, o duc dimineata iar a doua zi dupa-amiaza cel tarziu o iau.

Ajung la ei la data stabilita, dimineata si astept sa incepem lucrarea. Intreb de grila (aveam o banuiala), mergem la magazie, bineinteles ca venise grila normala si nu cum imi trebuia mie. Asta e, nu e domeniul lor, se descurca mai greu cu piesele de Seat. Propun sa facem totusi restul, grila se putea schimba ulterior fara nici o problema.

Bag masina, se da bara jos si se constata ca mai trebuiau inlocuite si altele: grila de radiator completa si tragger-ul (cica asa s-ar numi fieratania aia de sub bara) si ... bara fata pe motiv ca nu se va mai putea prinde grila de ea dupa ce va fi data jos! E adevarat ca sistemul de prindere e putin ciudata acolo, dar grila aia se poate lipi oricand de bara, moment in care domnul mai responsabil de toate cele la vopsitorie (parca mereu suparat) imi reproseaza ca el incearca sa faca o treaba ca lumea si eu nu il las. Problema era ca bara mea nu intra in asigurare si in plus cei la Allianz nu vor despagubi nici in ruptul capului pentru o bara nou de 500E pe motiv ca "nu se poate prinde grila". Urmeaza vreo 15min de discutii si certuri cu domnul respectiv care nu intelegea ca grila vina ca piesa separata de bara si chiar daca ar fi asa el nu are cum sa o prinda acolo.

Pana la urma rezolvam si dilema asta, mi se da drepata pana la urma (asta si la insistentele domnului de la receptie cu care am discutat si intelesese situatia) si ajungem la urmatoarea problema. Masina ramane in service pana vin piesele. Ceeee?! Alte certuri si discutii, ca ei nu fac aceeasi munca de doua ori (montat/demontat bara). Le explic ca nu se stie cand ajung piesele, grila centrala oricum au comandat-o gresit iar asta care trebuia schimbata acum nu se mai putea schimba ulterior. In fine, dupa alte lungi discutii sunt de acord sa-mi dea masina si sa fiu rechemat cand vor veni piesele.

Trec peste o saptamana pe la ei sa vad daca au venit (mi se spusese ca le comanda si intr-o saptamana sunt acolo - yeah right!) nimic, sa trec saptamana urmatoare. Mai trece o saptama, ajung iar la ei, bineinteles ca vin tot grila comandate aiurea (alea dupa VIN, nu dupa cod), ramane sa le comande din nou si sa discute sa trimita ce trebuie, sa revin saptamana urmatoare. Si tot trec eu asa pe la ei vreo luna - luna jumate si nimic, pana cand ma satur si le zic sa ma sune cand vine ce trebuie.

Primesc un telefon dupa ceva timp ca au venit piesele, stabilim cand sa aduc masina. Zis si facut, ma prezint la ei, las masina, de data asta nu am mai putut sa stau acolo si ramane sa vin a doua zi sa iau masina gata.

Ziua 2: pe la 12-1pm dau telefon sa vad care e situatia, mi se spune ca masina nu va fi gata azi pe motiv ca bara mai fusese vopsita o data si a necesitat mai multa pregatire. Ce puteam sa mai zic, mi se promite ca ziua urmatoare va fi gata si astept sa mai treaca o zi.

Ziua 3: tot pe la pranz doua telefon, mi se spune ca masina tot nu este gata, probleme cu cabina de vopsit azi. Ma prezint la ei pe la 3.30-4 sa vad care este situatia, masina era in cabina la vopsit, dar trebuia sa se usuce si sa monteze bara, iar uscare dureaza cel putin 2 ore. Discut cu putin cu vopsitorul, imi spune ca a mai fost vopsita o aripa si o usa, ma intreaba unde a fost facuta, raspund ca in Germania, la care: "Da, lucrarea foarte bune, asa vopseam eu la 16 ani! :lol: Nu mai zic nimic, oi fi dat peste vreun vopsitor super si imi iese masina brici.

Nici nu ma invart bine pe acolo ca deja incep sa stranga, sa stinga luminile. Alooo, domnilor, eu trebuia sa iau masina ieri, era asa greu sa se stea peste progrogram pentru a termina macar azi? Aparent, da. :lol: Domnul de la receptie imi spune ca ziua urmatoare dimineata este sigur gata, cine il mai credea la momentul asta ...

Ziua 4: dimineata la ora 9 sunt la ei, cu stupoare vad masina gata! :lol: Ma uit sa vad cum s-a lucrat ... execrabil! :lol: Probleme:

- lac curs pe bara in vreo 3 locuri pe o suprafata mare

- capota are multe puncte de praf sub lac

- lac curs pe la colturile si muchiile capotei, au dat cu lac parca in dusmanie, evident domnul vopsitor de la 16ani nu cunoaste defectul de coaja de portocala al capotei mele: incerci sa-ti vezi reflexia in ea si parca ai fi in Casa Oglinzilor la parcul de distractii, numai imaginea reala nu este reprodusa!

- in colturile extrioare ale capotei lacul lipseste! Trebuie sa dau eu cu lac ca mi-e frica sa nu se exfolieze.

- faruri aliniate la liniile masinii lipsa, arata mai rau decat cand era lovita (si a fost un accident super usor), unul am reusit sa-l ajustez eu, dar celalalt nu se poate decat daca se da bara jos.

- culoarea e asa si asa, din unele unghiuri bate putin spre albastru.

Intru sa discut cu domnul de la receptie si sa terminam cu actele. Intreb cum rezolvam cu grila cealalta (centrala), mi se spune ca a fost o greseala si au scos altceva si va discuta cu cei de la Allianz sa o obtina si pe aceasta (desi ea era trecuta initial pe constatare). Dupa ceva discuti pe tema asta ajungem la un moment in care mi se spune verde in fata ca daca mai ceva de vopsit ar fi bine sa ma duc in alta parte, ca s-au plans oamenii ca au avut mult de lucru la masina (trebuia pregatita mult) :D Iar raman mut de uimire! Foarte buna modalitate de ati atrage clientii. Si cum vine asta, au muncit prea mult?! Si ce? Pentru ce sunt angajati sa stea?!

Pana la urma ii replic ca ar trebui sa ma duc si eu sa le spun ce treaba "minunata" au facut si il invit la masina sa vada. Ii arata toate defectele, ce mi se spune: "Este lacul prost!" Siiiii? Schimbati domnilor furnizorul daca este prost, nu ma intereseaza pe mine de ce a iesit lucrarea prost. Intreb daca au fost reglate farurile, raspuns: "da, bineinteles!".

Se ofera sa "repare" lacul curs de pe bara, cheama un baiat inarmat cu smirghel si polish si pana la urma o rezolva intr-un loc, dar il opresc din a mai continua si in celelalte. Erau mai putin vizibile si sincer nu mi-a placut cum lucra.

Plec scarbit, urmand sa astept un telefon de la ei cand va obtine si comanda grila centrala.

Trece vreo luna-luna jumate, nici un semn, nici eu nu am mai trecut pe acolo din lipsa de timp dar nici nu vroiam sa mai am de a face cu ei. Constat in aceasta perioada ca farurile mele erau reglate pentru UK, cel din dreapta batea mai jos decat ala din stanga . Ma hotarasc sa sun si cer cu domnul de la receptie cu care lucrasem pana in momentul respectiv. Mi se spune ca dansul nu mai lucreaza in firma (nemaipomenit) si ma redirectioneaza catre cineva care ma poate ajuta. Explic situatia si mie spune ca vor reveni ei cu un telefon in jumatate de ora dupa ce afla ceva.

Nimic. Pe la 3pm (discutia avusese loc pe la 9am) primesc un telefon chiar de la domnul care nu mai lucra acolo (hmmm?!) care imi spune ca el nu mai lucreaza acolo si ca nici nu a putut sa obtina acea grila de la Allianz pe motiv ca au scos-o pe cealalta si asa raman iar dezamagit.

Azi, cireasca de pe tort, umblu la faruri si ma uit de curiozitate sa vad daca mi-au lasat becurile mele (avea Osram Silverstar) si ce vad: pe stanga becul meu pe dreapta Narva! :P (becul era in stare perfecta de functionare). Acum trebuie sa caut bec sa mi-l schimb. Pe banii cui? Ai mei, normal!

Asadar, din partea mea un mare BILOI NEGRU cu care sa le dau in cap celor de la Avia Militari! Nu am obiceiul sa generalizez dar am avut parte de un tratament sub orice crita din partea tuturor angajatilor de acolo cu care am luat contat.

Desi faptul (mai bine zis faptele, ca sunt o gramada) este consumat, daca vreunul din membrii Avia care activeaza la noi pe forum doreste sa ofere o explicatie sau un punct de vedere, este invitatul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Imi pare rau sa aud povestea asta mai ales ca vroiam sa merg la ei sa-mi fac si eu spoilerul fata de la ibiza. Am avut un "feeling si am dus mai intai spoilerul spate la Metrotehnica. Daca nu iese bine nu stiu unde sa ma mai duc nici eu! Maine dimineata ma duc sa iau masina de la ei o sa postez si eu impresii la sectiunea corespunzatoare!

Pacat auzisem numai lucruri bune de cei de la avia in materie de vopsitorie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni - nu esti singurul nemultumit de tinichigeria de la Avia Militari. Pe mine m-au pierdut de client pe partea asta, dupa ce am vopsit-o de 2 ori la ei si de fiecare data a fost vopsita prost. Pentru mine ramane varianta Porsche RO, unde dureaza la fel de mult vopsitul, dar unde masina a fost vopsita ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He he .......am aflat de ce nu mai posteaza Dl Barbato pe forum :cica si-ar fi dat demisia de la Avia si s-a transferat la Alto Syncro ......aviz amatorilor de SEAT .........daca va intalniti cu el pe acolo....feriti-va!!! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am fost in AVIA Pantelimon sa imi fac revizia... ajungand acolo se constata ca am baia de ulei fisurata. Ce sa mai zic, mi-au facut baietii verificarile pe partea mecanica si a ramas sa ma intorc pentru reparatia la baia de ulei. La plecare insa am stat vreo 30 min. dupa consilieri, care m-au pasat de la unul la altu (2 "consilieri tehnici" ) de parca ieream hopa-mitica si toate astea doar pentru a-mi ridica cartea de service si cheile de la masina. In cele din urma am ajuns la Florin Subtirica care a fost foarte amabil si m-a ajutat in gasirea cartii de service (restul, adica ceilalti doi consilieri "frecau" yahoo messengeru'). As fi apelat la Andrei Nitescu, dar din pacate ierea liber in ziua respectiva. Oricum am rezolvat problema.

Merg in aceeasi zi la politie si imi iau hartia necesara pentru CASCO si implicit pentru reparatia masinii.

Am revenit marti in AVIA Pantelimon pentru a mi se face constatarea de agentul Generali Asigurari SA, agent care a fost foarte amabil si a rezolvat probleme cat se poate de repede. Dupa acest lucru am deschis comanda de schimbare a baii de ulei, inlocuirea filtrului de ulei si uleiului. Comanda a fost deschisa de Florin Subtirica, avand promisiunea ca cel tarziu a doua zi am masina gata. Am lasat masina in service si am plecat acasa. Am fost foarte placut surprins cand am aflat ca masina ierea gata la prima ora a zilei de miercuri.

Totusi am o mica problema. Se pare ca nu toti mecanicii din AVIA au inteles ca trebuie sa imi lase restul de ulei in portbagaj. Din pacate doar ajuns acasa am avut curiozitatea de a verifica acest lucru.

Cam atat cu patania mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fusei si eu azi la astia .

Nu am dat nici un telefon. M-am programat pe site (adica am trimis mail ca nu am vazut ditai butonul PROGRAMARI). Treaba buna a fost ca am facut un schimb de vreo 2 mail-uri in care aspecificat de fiecare data ce vreau. Adica trei lucruri: schimb lichid frina, verificare directie (trage stinga) si verificare ceva timonerie. Ajung acolo cu 30 de min mai devreme si nu ma lasa sa astept. Bila alba :D Dar totusi pe programare era trecut doar geometrie roti si mi-a spus ca s-ar putea sa astept mai mult. Din fericire nu am asteptat deloc. Tipul de la receptie m-a luat cam la per-tu, dar a fost Ok pina la urma. Mi-a luat masina in primire un mecanic cam incepator care m-a si speriat si era sa-i sar in cap. Noroc de geamul despartitor. Mi se paruse ca decuplase bateria si m-am speriat ca nu am codul de la radio. Intreb si eu pe cineva de la receptie si mi-a zis ca se rezolva daca e ceva. M-am linistit. A durat cam 3:30 ore toata aventura. Schimbul de lichid de frina a fost luuuung. Nu mai spun de verificare/corectare unghiuri. A strins baiatul la suruburi pe acolo de am zis ca mor. Oricum aparatul de masurare arata altfel decit ce stiam eu. La un moment dat am erut voie sa ma duc la masina (desi era chiar in fata geamului) si tipul de la receptie a fost super Ok . Am intrebat si eu pe baiat daca la verificarea unghiurilor conteaza presiunea in pneuri si mi-a zis ca nu. Taica-meu spune ca da. Astept lamurire inca :D Mi-a aratat pe calculator rezultatele la masuratori si pe spate era in afara tolerantei la o roata. Mi-a zis ca e aproape sigur de la aparatul de masura.. L-am crezut pe cuvint si oricum am o oarecare garantie pe manopera. Daca e ceva m-a duc inapoi. Am plecat lasind cca 2.6 mil. La PoRo Vest1 mi-a facut un calcul pe la 4 mil minim. Zic ca am iesit bine. Cit priveste directia se pare ca ceva schimbare exista. Acum sa fac un drum pe afara ca sa vad mai exact cum sta treaba. NU sint sigur ca e 100% rezolvata. In drum spre casa mi s-a aprins martorul de ESP si a ramas asa desi am mers foarte usor. Posibil sa fie normal, dar nu strica si aici o lamurire. :D Am testat frina destul de mult in drum spre casa si parca e ceva mai ferma.

S nu uit. Mai era sa ma iau de cineva. Vad la un moment dat ca masina revine in service si de la volan coboara alt tip (despre care am inteles ca uraste VW-ul :D ). El a venit si a adus acte si chei la receptie inapoi. L-am intrebat daca merge bine masina si a zis ca da si e multumit si ca problema e cam rezolvata. Cind am vazut ca era la obiect am renuntat. Cred ca era datoria lui sa verifice rezultatele.

Deci opinia pe general e ca service-ul e Ok. Nu zic ca sint mari specialisti, insa isi dau silinta sa se miste si sa faca treaba destul de bine. O sa revin cu un feedback peste citeva zile. Daca sint multumit o sa mai merg pe la ei da sper sa nu ajung client fidel :D ...

ps: sa nu folositi automatul de cola si alte minunati ca va papa banii. Mi-a 30 de mii cu ochii si mina exact cum spunea pe instructiuni :D

Jules

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simt ca ma dor degetelele..........adica buricele degetelelor. In continuare prefer sa ma abtin sa fac vreo declaratie sau afirmatie vis a vis de acest service si cam ce se intampla pe acolo cu unii dintre clienti........care pentru unii dintre angajati par mai fraieri. Ma multumesc sa tac si eventual sa ii rog pe cei care considera ca reprezinta AVIA Motors sa ma contacteze. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!