Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

@freempi Te rog sa scrii pe forum daca stii ceva mai multe decat noi. Daca nu posturi ca cel de mai sus nu-si au rostul pentru ca nu aduce nici o informatie noua in legatura cu acest service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@freempi: hai scrie acum daca ne-ai intaratat. Chiar sunt curios despre ce e vorba, desi dupa experienta mea ma pot astepta la orice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.........concret si la subiect. Dus masina acolo pentru o constatare. Se da rezultatul defectiunii si a devizului estimativ de reparatii. Un pret enorm. Trec peste acest aspect. Ajung acolo sa preiau masina pentru a o duce in alt service. Ridic capota si fac o inspectie generala. Trei piese bune schimbate cu alte trei piese identice defecte. Motivul.....acestui schimb. Piesele respective au plecat, pe alte masini, in probe:P Cu prima ocazie cand ne intalnim va arat si hartogaraia care face dovada celor constatate de mine. Prefer sa ma opresc aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

:) :) incredibil.................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am ridicat masina si am intrebat daca s-a umblat la baterie pentru ca avea ceva albicios curs pe ea a sarit baiatul de receptie ca ars: "Cine? Nooooi?" (desi nu ii acuzam de nimic, dimpotriva, crezusem ca au complet ceva apa distilitata pentru ca bateria avea 'ochiul' negru si a stat cam mult pe la ei)

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns si eu azi pt. prima oara la service Avia. Aveam uneori un "bazait" la geamul de plastic de la ceasurile indicatoare din bord (cand mergeam pe sosea pietruita).

1. Cei de la livrari mi-au zis ca se poate uita cineva de la garantii atunci cand vin sa iau numerele de leasing (desi intrebasem inainte daca tb. programare). Nu a fost asa. Persoana de la receptie service mi-a spus ca fara programare nu se poate.....Am facut programare azi la 8.30.

2. Azi la 8.30....la receptie mi se ia comanda, sunt invitat in sala de asteptare (nu mi se permite sa asist langa masina .... ceea ce e normal pt. un service cu pretentii). Din ce am obs. pe geam....s-au demontat ceasurile indicatoare din bord, rama......

3. Dupa cca 45min masina e scoasa afara din service.......mai stau vreo 10 min pana ajunge cheia cu hartiile la receptie

4. Cand in final sunt chemat sa primesc masina, persoana de la receptie imi scrie repede de mana pe factura "am primit masina in perfecta stare" si ma pune sa semnez........Ezit, ii spun ca inca n-am primit masina...nu stiu daca au remediat defectul (chiar daca e minor)....si imi exprim dorinta de a vedea masina mai intai. Se irita un pic pesoana de la receptie.......mergem spre masina.....cand ma ia la "per tu" cand isi aduce aminte de politete.

5. Verific masina, e ok.... semnez ca am primit masina... si GATA.

Concluzie:

bila alba: tehnic n-am ce reprosa.....s-a lucrat curat si bine (si interventia a fost minora). Procedurile de service mi se par bine puse la punct.

bila neagra: relatia cu clientul lasa de dorit datorita unor persone de interfata nepotrivite.......Tocmai la receptie sa gasesti persoane cu comportament "smecheresc".......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de mentionat diferenta dintre "AVII" - Militari, Pantelimon......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.........concret si la subiect. Dus masina acolo pentru o constatare. Se da rezultatul defectiunii si a devizului estimativ de reparatii. Un pret enorm. Trec peste acest aspect. Ajung acolo sa preiau masina pentru a o duce in alt service. Ridic capota si fac o inspectie generala. Trei piese bune schimbate cu alte trei piese identice defecte. Motivul.....acestui schimb. Piesele respective au plecat, pe alte masini, in probe:P Cu prima ocazie cand ne intalnim va arat si hartogaraia care face dovada celor constatate de mine. Prefer sa ma opresc aici.

Acest lucru ti s-a intamplat la Avia Dreptatii ?

de mentionat diferenta dintre "AVII" - Militari, Pantelimon......

Pentru ca, asa cum spune si Godo, cele doua service-uri, desi cu aceeasi palarie, sunt alta Marie !

P.S. Anticipez ca service-ul din Dreptatii se va transforma curand in acelasi lucru cu fostul Brady, actualul Torb Motor din Bd Timisoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu in ce se si cum se va transforma. Acolo trebuie schimbata metalitatea, oamenii.............Indiferent de pravalie, de aspectul ei, de dotarea ei, oamenii fac totul............din paxcate acesti indivizi lucreaza sub aceasta palarie care indiferent de locatie tot Avia motors se numeste. Le urez multa bafta la "reparat", "testat", "rectificat"......."schimbat" sau "modificat". Eu unul nu am de gand sa fac experimente pe pielea mea si pana la urma pe buzunarul meu. Prefer un Porsche Romania care macar din acesta privinta, al schimbului de piese, este chiar un service corect. Poate din cauza aglomeratiei sunt pus in asteptare, poate din cauza agitatie nu sta cineva sa imi spuna toate detaliile, insa.............chiar si asa macar sunt sigur de un lucru.....piesele sunt piese si masina iese intreaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am retineri in privinta PoRo... nu odata au luat piesa buna de pe masina clientului si au inlocuit-o cu una deja uzata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as incerca sa schimb burdufurile la planetare la avia militari....alte sugestii nu am primit pe celalalt topic!

ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general lumea de pe aici a recomandat AVIA Pantelimon (parca la cel din Militari au fost probleme la tinichigerie din ce am vazut eu). Am prestat o data acolo si per general a fost Ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, mersi mult!

numai ca pt mine pantelimonul este ca si inexistent, din cauza distantei!

pt un burduf nu ma duc pana acolo nici mort!mai ales ca banuiesc ca or sa vrea programare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si suna-i si fa-ti programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.........concret si la subiect. Dus masina acolo pentru o constatare. Se da rezultatul defectiunii si a devizului estimativ de reparatii. Un pret enorm. Trec peste acest aspect. Ajung acolo sa preiau masina pentru a o duce in alt service. Ridic capota si fac o inspectie generala. Trei piese bune schimbate cu alte trei piese identice defecte. Motivul.....acestui schimb. Piesele respective au plecat, pe alte masini, in probe:P Cu prima ocazie cand ne intalnim va arat si hartogaraia care face dovada celor constatate de mine. Prefer sa ma opresc aici.

Sunt Mihail Barbato,

Nu am mai postat de foarte multa vreme si o fac de pe uzerul ardei deoarece nu imi mai stiu parola si user name-ul.

Referitor la quote-le de mai sus(mentionez ca inca nu am citit pagina 30) va rog sa insotiti afirmatia cu dovezi.Este de neacceptat acuzatia dumneavoastra atat timp cat dovediti cele spuse.

In spatele unui nick-name este usor sa faci astfel de lucruri.

Din cauza acestui gen de posturi ('' probleme'') am refuzat sa mai intru pe forum ,iar daca ati considerat constructive discutiile dintre noi rog moderatorii si moderatorii seniori si juniori si etc...sa stearga astfel de posturi (fara dovezi) , sa dea avertsimente ,sa aplice regulamentul ...

Multumesc pentru atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihail uite postul 574

"Vineri am fost in AVIA Pantelimon sa imi fac revizia... ajungand acolo se constata ca am baia de ulei fisurata. Ce sa mai zic, mi-au facut baietii verificarile pe partea mecanica si a ramas sa ma intorc pentru reparatia la baia de ulei. La plecare insa am stat vreo 30 min. dupa consilieri, care m-au pasat de la unul la altu (2 "consilieri tehnici" ) de parca ieream hopa-mitica si toate astea doar pentru a-mi ridica cartea de service si cheile de la masina. In cele din urma am ajuns la Florin Subtirica care a fost foarte amabil si m-a ajutat in gasirea cartii de service (restul, adica ceilalti doi consilieri "frecau" yahoo messengeru'). As fi apelat la Andrei Nitescu, dar din pacate ierea liber in ziua respectiva. Oricum am rezolvat problema.

Merg in aceeasi zi la politie si imi iau hartia necesara pentru CASCO si implicit pentru reparatia masinii.

Am revenit marti in AVIA Pantelimon pentru a mi se face constatarea de agentul Generali Asigurari SA, agent care a fost foarte amabil si a rezolvat probleme cat se poate de repede. Dupa acest lucru am deschis comanda de schimbare a baii de ulei, inlocuirea filtrului de ulei si uleiului. Comanda a fost deschisa de Florin Subtirica, avand promisiunea ca cel tarziu a doua zi am masina gata. Am lasat masina in service si am plecat acasa. Am fost foarte placut surprins cand am aflat ca masina ierea gata la prima ora a zilei de miercuri.

Totusi am o mica problema. Se pare ca nu toti mecanicii din AVIA au inteles ca trebuie sa imi lase restul de ulei in portbagaj. Din pacate doar ajuns acasa am avut curiozitatea de a verifica acest lucru.

Cam atat cu patania mea."

Nu ma deranjeaza prea mult ca nu am restul de ulei... doar gestul in sine. Poate pe viitor nu o sa se mai intample. La mine e prima revizie din 4 facute la AVIA pana acum cand mi s-a intamplat.

Referitor la date, eu am in profil si numarul masinii, dar si numele real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate domnule Mihail Barbato,

Ma consider un om serios. Luc rez intr-un domeniu care imi permite sa stiu multe despre imaginea si PR unei firme. Tin la aceste lucruri. Stiu si sunt constient ca indiferent cat de sus esti o astfel de tema si de subiect te pot face sa cobori extrem de rapid.

Imi permit sa mentionez ca cele afirmate de mine sunt mentionate in doua procese verbale. Totodata imi permit sa spun ca nu ar fi in avantajul dumneavoastra si a firmei pe care o reprezentati ca astfel de dovezi mai mult decat palpabile sa fie facute publice. Ulterior postari lor aici s-ar putea ca ele sa apara in presa, fapt pe care il consider neadecvat. Nu imi permit sa va judec, imi permit sa acuz, desigur cu dovezi, ceea ce pentru un client al unui service este inadmisibil. Ati facut apel la modelatori. Imi permit sa fac si eu apel la ei si in spiritul fair play-ului sa ii invit sa ne asiste la o discutie privata in care o sa va prezint toaqte dovezile pe care leam. Consider ca este un gest elegant din partea mea si sper ca va fi apreciat. Datele mele de contact sunt publice asa ca putreti sa ma contactati. Daca aveti si solutii fiabile v-as ramana dator.

In plus, fata de celelalte discutii de pe acest forum la care dumneavoastra ati participat, imi permit sa ma distantez de astfel de "elemente" si sa va solicit increderea pe care orice coleg de forum, pana la proba contracrie, ar trebui sa o acode unui alt coleg de forum. In speranta unei cat mai bune colaborari si discutii viitoare, va asigur de tot respectul meu, desigur cu rezerva generata de neplacuta intamplare din cadrul service-ului pe care il reprezentati.

In plus..........evetuala stergere, fara o verificare pralabila a celor sustinute, a unor astfel de opini, care pana la urma exprima o libertate de exprimare, o consider cenzura. Un act care pe un forum bazat pe reguli democratice ar aduce atingere scopului acesei comunitati virtulale.

Astept sa fiu contactat la srscip@yahoo.com. Totodata imi pemit sa ii asigur pe ceilalti colegi de forum interesati de acest subiect ca vor fi tinuti la curent cu stadiul si evolutia acestei dispute prin intermediul veteranului, cel putin pentru mine, domnul Godoroja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie, Barbato si Ardei cand ne intalnim cu freempi la un suc pe o terasa. :D .

Nu trebuie sa fie o disputa, barbato ne ajuta cum poate. Si nu uitati, avia Militari nu este egal cu Avia Pantelimon.....

Asa ca astept sa ne intalnim intr-un cadru privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mihail Barbato & freempi: vad ca freempi este dispus sa probeze cele afirmate, caz in care v-as ruga sa purtati o mica discutie pe PM sau alte mijloace pentru a lamuri problema. Nu cunosc cum se desfasoara activitatea in Pantelimon dar dupa cate ati vazut sunt ceva plangeri la adresa locatiei din Militari si va spun din proprie experienta ca multe lasa de dorit acolo.

Deocamdata toate post-urilor raman pe pozitie, pana la urma daca nu exista feedback din partea clientilor nu vad cum s-ar putea imbunatii serviciile companiei in care lucrati.

Eu sper ca problemele sa se remedieze (sau macar amelioreze), dorim (noi, utilizatori de VAG) cat mai multe service-uri competente si la standarde ridicate. Nu avem nimic de castigat cand un service o ia pe o panta descendenta, dimpotriva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate domnule Mihail Barbato,

Ma consider un om serios. Luc rez intr-un domeniu care imi permite sa stiu multe despre imaginea si PR unei firme. Tin la aceste lucruri. Stiu si sunt constient ca indiferent cat de sus esti o astfel de tema si de subiect te pot face sa cobori extrem de rapid.

Imi permit sa mentionez ca cele afirmate de mine sunt mentionate in doua procese verbale. Totodata imi permit sa spun ca nu ar fi in avantajul dumneavoastra si a firmei pe care o reprezentati ca astfel de dovezi mai mult decat palpabile sa fie facute publice. Ulterior postari lor aici s-ar putea ca ele sa apara in presa, fapt pe care il consider neadecvat. Nu imi permit sa va judec, imi permit sa acuz, desigur cu dovezi, ceea ce pentru un client al unui service este inadmisibil. Ati facut apel la modelatori. Imi permit sa fac si eu apel la ei si in spiritul fair play-ului sa ii invit sa ne asiste la o discutie privata in care o sa va prezint toaqte dovezile pe care leam. Consider ca este un gest elegant din partea mea si sper ca va fi apreciat. Datele mele de contact sunt publice asa ca putreti sa ma contactati. Daca aveti si solutii fiabile v-as ramana dator.

In plus, fata de celelalte discutii de pe acest forum la care dumneavoastra ati participat, imi permit sa ma distantez de astfel de "elemente" si sa va solicit increderea pe care orice coleg de forum, pana la proba contracrie, ar trebui sa o acode unui alt coleg de forum. In speranta unei cat mai bune colaborari si discutii viitoare, va asigur de tot respectul meu, desigur cu rezerva generata de neplacuta intamplare din cadrul service-ului pe care il reprezentati.

In plus..........evetuala stergere, fara o verificare pralabila a celor sustinute, a unor astfel de opini, care pana la urma exprima o libertate de exprimare, o consider cenzura. Un act care pe un forum bazat pe reguli democratice ar aduce atingere scopului acesei comunitati virtulale.

Astept sa fiu contactat la srscip@yahoo.com. Totodata imi pemit sa ii asigur pe ceilalti colegi de forum interesati de acest subiect ca vor fi tinuti la curent cu stadiul si evolutia acestei dispute prin intermediul veteranului, cel putin pentru mine, domnul Godoroja.

Scuzati dar trebuie sa postez cu ''quote''

Tot Barbato sunt , mi-am uitat user name-le si parola.

B 33 MPI nu figureaza in baza de date Avia sau Alto Syncro.poate masina a fost dar nu cu acest nr de inmatriculare.Poate ati fost cu o alta masina...,nu stiu.

Stiu sigur insa ca faza cu furtul vreau sa o dovediti.Daca am un hot ,voi scapa de el ,iar Avia Motors este o companie prea serioasa si prea puternica ca un caz (in eventualitatea ca dvs veti dovedi) izolat sa-i afecteze imaginea.

Si pt domnul Godoroja ..,va rog transmiteti-i la pm dlui cu acces la presa ( eu nu mai stiu sa ma log-ez) ca dumneavoastra ca modeLator (tastele fiind diagonal opuse) puteti intermedia o intalnire.Intre timp eu il astept pe dl cu injectia multipuncta libera sa vina frumusel la Avia (daca a fost vreodata) si sa faca o reclamatie scrisa...pana ajunge la presa!

Numai de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate domnule Barbato,

Imi permit sa fiu in continuare serios si sa dau dovada de fair play. Nu cred ca am fost ironic cu dumneavoastra si nici nu v-am luat peste picior. Va respect in continuare si consider ca daca aveti o problema ar trebui sa dati dovada de putin interes pentru rezolvarea ei. Eu personal nu mai am nici o problema, iar de reclamatii sa se tina altii. Cum am mai spus, acest caz izolat este la dumneavoastra in pravalie, chiar nu este job-ul meu sa fac ordine acolo, mai mult, acesta pravalie este reprezentata de dumneavoastra pe acest forum. Daca intradevar sunteti o firma serioasa, imi pun o singura intrebare: Cum se face ca aveti atatea cazuri de angajati neseriosi, de reclamatii si alte spete de acest gen? Am senzatia ca usor usor in seriozitatea dumneavoastra aveti acelasi comportament precum aveau cei de la PoRo nu de mult. In loc sa aveti acest orgoliu exagerat care nu prea isi gaseste corespondetul in actuala situatie, ar fi fost mai bine sa ma fi contactat. In rest..........nu am facut uz de nici un statut.........si nici nu o sa fac........mi-am permis cu injectia multipunct libera sa ii informez pe ceilalti colegi de forum de anumite neplaceri si probleme in service-ul AVIA MOTORS...........in calitate de coleg.......de forum. Cred ca interesul dumneavoastra, stimate domnule Barbato, vorbind din perspectiva PR-ului, ar fi fost sa aplanati acesta discutie, sa incercati sa ma contactati, sa aflati care este in fapt buba, si sa remediati ceea ce este de remediat. In rest.........numai de bine.......eu unul nu sunt de meserie reclamagiu..............dar nici reprezentant al unei firme in care se fura ca la drumul mare. Era un banc..............sunt un nesimtit pentru ca mi-am permis sa opresc politia pentru a spune ca am fost furat. Va mai trece timp pana cand conceptia reprezentantilor unor service-uri se va schimba, pana cand respectul si corectidinea, precum si calitatea lucrarilor vor ocupa primele locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numarul masinii in cauza este B 89653.

PS Am obosit sa imi bat capul cu reclamatii si alt gen de gadileli de acest gen in fata carora firmele de genul Avia Motors raman impasibile. Timp si nervi irositi de pomana in timp ce dumneavoastra stati si va ganditi cum sa gasiti explicatii "plauzibile" pentru a fi "inteles" de client. Stimate domn, am invatat sa am liberul arbitru si sa aleg. Pana la urma o fac pe buzunarul meu. M-am simtit dator sa ii atentionez si pe ceilalti colegi de forum. Inca am libertatea de exprimare, cel putin asta nu mi-a fost schimbata sau furata la dumneavoastra in service. Daca acest forum era proprietatea Avia motors intelegeam un anumit gen de cenzura, insa, pana la proba contrarie, este un forum liber, unde nu ne aflam doar sa laudam.

Cu acelasi respect,

si din pacate, urmand formula dumneavoastra, numai de rau..............cel putin pentru Avia Motors.

Scuze.......mi-am uitat userul si parola.......sunt freempi........:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era sa uit......numarul meu si indiferent de ce masina voi avea.........nu va figura NICIODATA in baza de date a service-ului AVIA MOTORS indiferent ca este MILITARI sau PANTILIMON ......"............din paxcate acesti indivizi lucreaza sub aceasta palarie care indiferent de locatie tot Avia motors se numeste."

Mai fac o mica paranteza domnule Barbato, accesul la presa, daca sunteti atent la sintaxa frazei s-ar face tocmai prin intermediul acestui forum postarea respectivelor hartii pe acest forum. Imi pare rau pentru interpretarea tendentiosa, precum si pentru reactia dumneavoastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, il rog pe barbato sa-mi dea nr lui de telefon pe PM sa stabilim o intalnire la o bere. MPI, barbato nu reprezinta avia pe acest forum, este aici din motive personale. Oricum ideea e sa rezolvam ceva impreuna nu sa ne luam la balacarit ca nu rezolvam nimic. S-au incins spiritele si le calmam pe o terasa week-endul asta , nu-i asa D-le MPI si Barbato ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor ce :wub: se intampla in tara asta, spune omul ca a avut probleme in service si ca are documente care confirma cele afirmate (cel putin asa am inteles eu) si "nereprezentantul" firmei incriminate sustine ca masina nici nu a fost in service si pe deasupra cere si "sanctionarea" pe acest forum a persoanei in cauza.

Pai daca tot a aflat "neoficial" ca a fost o problema de ce nu a incercat sa afle care este problema si sa incerce o rezolvare amiabila si fara "presa" a acesteia?

Ma gandesc cu groaza ca nici nu mai stiu unde sa merg cu masina pentru o revizie sau o reparatie, sa imi para rau ca nu am ramas la "nenorocita aia de dacie" pe care o puteam repara in fata blocului (sau in spate dupa caz) in familie.

"La noi in service nu se fura", si "marmota invelea ciocolata in hartie", probabil nu ca la bancorex sau eu stiu ce alt "tun" de acest gen, dar in rest eu nu cred ca nu se fura (sau "se completeaza" cum erea in armata).

Ii rog si eu pe cei implicati in "acesta discutie" sa ne spuna la ce "rezultat" au ajuns, ca eu chiar sunt interesat de calitatea unui service si nu doar de "firma luminoasa" (sau nu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!