Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Unii oameni nu au garaje sau curti si pe strada vin tot felul de gigei care voit sau fara sa-si dea seama ti-o zgarie putin sau poate mai putin. Se mai intampla mici zgarieturi sau accidente si de asta se mai revopseste. Acum nu cred ca 80% e lateralul unei masini...exagereaza si omu. 80% ar fi capota fata+spate si ambele laterale remanand nevopsit doar plafonul...si poate bara fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina se vopseste "pierdut", de fapt se cheama "blend-in" si asa fac peste tot unde se respecta. Garantat iese alta culoare daca se vopseste doar elementul avariat, pentru ca a beneficiat de alt timp de uscare, de alta perioada (nu s-a uscat o data cu celelalte piese ale masinii) si sa recunoastem nu stim cu ce vopsea a fost vopsita masina in fabrica si cu ce vopsea a fost vopsita in service. Altfel spus, va pot garanta (am lucrat in vopsitorie) nu se potrivesc cataloagele de culori intre Glasurit- Standox-Max Meyer- Spies Hecker- de beers etc.

Dupa vopsire se poliseaza ca sa iasa gunoaiele (dar asta dupa 2 saptamani). Vopseaua continua sa emane gaze (insesizabile omului) inca 3 luni.

Ca idee, FIAT e singurul care trece pe un sitcker pe interiorul portbagajului culoarea masinii+vopseaua (MAx Meyer)+ codul de vopsea de la acel producator. Deschideti hayonul la un Fiat Panda (nou) si o sa vedeti.

Grupul VAG vine cu SPIES HECKER si /sau Glasurit (BASF)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu spui ca Avia (sau oricare alt dealer) nu stie ce marca era vopseaua folosita original din fabrica ? Nu e o informatie pe care ar trebui sa o primeasca de la producator ? Daca se foloseste vopsea produsa de alta firma, normal ca nu o sa iasa culoarea....

Eu am vazut multe masini la care se vopsisera doar anumite elemente si nu se vedea nici o diferenta.

Daca vopseaua este metalizata se mai poate aplica tehnica asta de "blend-in" ?

Modificat de lucus80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la revizia nr 2 (25000 km) ,si in afara de faptul ca am avut programare la 1230 si masina a intrat in sectie la 1320 ,(deh pauza de masa oare de ce or face programari in timpul pauzei de masa?),totul a fost ok.

combinata revizia ,cu ceva defecte de geamuri electrice pe garantie,si un schimb de placute de frana am rezolvat dintr-o singura vizita la service.

anul asta sunt foarte multumit de ei...acolo ma duc si in continuare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va spun ce mi-au vopsit cei de la Avia Motors: usi fata si dreapta si stanga, usa dreapta spate, bara fata, aripa spate dreapta, aveti dreptate poate nu este 80 %. ideea cu blen-in mi-au invocat-o si ei, dar daca ati vedea masina sigur nu ati mai avea aceeasi parere, este gazata peste tot, aripa din spate desupra busonului este matuita iar tot ce este vopsit are aspect de coaja de portocala.

Imediat dupa ce am plecat de acolo am fost la un alt service autorizat si mi-au spus ca asta este doar o scuza si ca la ce exista acum trebuiau sa imi vopseasca doar ce era in foaie.Cine a vazut masina pana acum a spus ca a fost lucrat execrabil.

Am facut testul de vopsea la service-ul din incinta Autovit si tipul de acolo s-a crucit cand a vazut cum este vopsita masina si mi-a aratat exact unde este vopseaua originala si unde este revopsita.

ideea este in felul urmator , cand am luat masina am facut ceva reclamatii le-am spus ca nu sunt multumit dar fiind prafuita nu am observat totul, cred ca ar fi trbuit ca domnul care mi-a predat masina sa imi spuna de la inceput de acesta metoda de vopsit, nu dupa ce am alergat prin oras si am platit 1200RON sa mi se confirme ca sunt vopsite si alte repere...o sa va tin la curent cu ce o sa se mai intample.

Ei au recunoscut modul foarte prost in care a fost vopsita masina dar isi mentin ideea cu blend-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e metoda pentru vopsitul lateral, e BLEND-IN, pentru ca se vede foarte urat diferenta de culoare altfel. O capota se poate vopsi doar ea, intrucat ochiul nu vede diferenta de culoare cand e privita masina. Dar in lateral se vede imediat o usa rosie langa una visinie.

Este foarte posibil ca masina sa fi fost vopsita PROST prin metoda asta si intr-adevar sa iasa oribil. Oricum masina trebuie polisata ca sa iasa ca lumea, doar din vopsea+lac nu iese.

Nu, dealerul nu stie cu ce vopsea a fost vopsita masina in fabrica, este in functie de furnizor/contracte/reduceri/bonusuri etc. Este ca dealerul habarnuare cu ce pneuri va veni masina incaltata cand o comandati? Este aceeasi situatie.

Altceva: nu exista "bidon cu vopseaua gata preparata se face dupa reteta prin amestec, cu gramaj pe cantar electronic. De exemplu, rosu flash (VAG), sau LP3G contine rosu, portocaliu, galben si negru in el. Stiu ca suna aiurea, dar asa e.

In vopsitorie aveam doua variante

1. Vopsita masina sa iasa lucioasa si automat se scurgea lacul la uscare si arata rau. Dar o scoteam la polis orice scurgere

2. Vopsita "murata" sau "coaja de portocala" ca sa nu se scurga lacul si arata rau. Dar ii dadeam luciu mecanic, prin polishare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este urmatoarea:

Daca ai vopsea care difera foarte putin la nunta fata de cea originala se foloseste metoda Blend-In.Ce presupune aceasta metoda: pai se vopsesc elementele respective apoi se gazeaza in continuare elementele vecine pierzandu-se totul.Unde se face pierderea vopsitorul face ca un buzunar din scotch de hartie si acolo ,mai de la departare da cu vopsea si se gazeaza intr-un mod f uniform si nu iti dai seama.Apoi se da cu lac.

Metoda este foarte eficioenta in mainile unui vopsitor f bun,dar f periculoasa atunci cand nunta difera clar vizibil fata de cea originala pentru ca masina va arata vargata sau este periculoasa atunci acnd vopsitorul nu prea stie meserie ca se poate exfolia,etc.

Eu de exemplu am masina vopsita prin metoda blend-in si a iesit perfect.Prima data mi-au vopsit elementele respective de caroserie si furnizorul de vopsea a gresit nuanta,adik a fost reteta eronata,iar vopsitorul nu a mai afcut proba de vopsea(sa vopseasca o bucatica si sa o compare cu vopseaua originala) deoarece serviceul era hiper aglomerat si s-a grabit.Si cum se spune :graba strica treaba!

Apoi am vb cu cei de la service si cu ei am cazut de acord ca mai trebuie vopsita inca odata ,lucru care s-a intamplat pe cheltuiala lor.Bineinteles ca serviceul respectiv este al unui prieten, ca altfel nu mai pupam eu masina revopsita.

Referitor la masini revopsite: am vazut o gramada de masini revopsite la reprezentanta (de la VAG pana la Hyundai XG) care aveau diferente de nuanta absolut evidente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am fost si eu pentru o programare. (pantelimon)Am o lovitura in parcare, usoara. M-au programat pe 18 Septembrie!! Consilierul, plictisit, nici nu mi-a deschis comanda...cica au prea mult de lucru si sa revin eu in jur de 5 septembrie cu un telefon...Am intrebat daca sunt pe stoc reperele(far si janta de inlocuit)..mi-a raspuns ca parca sunt...Ma rog, nu ma asteptam sa faca rezervare acum, dar puta sa deschida comanda...

Ghinionul meu e ca doar cu ei are asiguratorul meu decontare directa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea.Au avut dreptate cei de la avia cu metoda pe care au folosit-o in vopsirea acelor elemente, dupa ce mi-au adus un expet si dupa cateva discutii am hotarat sa ii las sa isi termine treaba, masina trebuia polisata, acum a iesit foarte bine are luciu, nu se cunoaste nici o diferenta intre ce este vopsit acum si ce a fost vopsit inainte. Parerea mea este ca sunt foarte aglomerati si de aceea apar si astfel de problemetrebui sa ia mai putine comenzi si sa isi faca treaba cu mai multa seriozitate.

Respect domnului Ulici care pana s-a inplicat foarte mult pentru a se rezolva problema.

Sper ca cei care ajungeti pe acolo sa aveti norocul sa prindeti o persoana calificata care sa va lucreze la masina, pentru ca ei au aparatura de ultima generatie si in mod normal ar trebui sa isi faca treaba exemplar.

multa bafta va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda. cam mare diferenta intre ultimul post si cele anterioare. :blink:

dinumihai, cred ca te-ai cam pripit cu acuzatiile in posturile anterioare, te aprinzi cam repede.

vezi ca se poate si altfel?

Modificat de Cristian Nastase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am zis de la inceput ca blend-in trebuia si trebuia polisata. iese perfect de fiecare data :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am fost si eu pentru o programare. (pantelimon)Am o lovitura in parcare, usoara. M-au programat pe 18 Septembrie!! Consilierul, plictisit, nici nu mi-a deschis comanda...cica au prea mult de lucru si sa revin eu in jur de 5 septembrie cu un telefon...Am intrebat daca sunt pe stoc reperele(far si janta de inlocuit)..mi-a raspuns ca parca sunt...Ma rog, nu ma asteptam sa faca rezervare acum, dar putea sa deschida comanda...

Ghinionul meu e ca doar cu ei are asiguratorul meu decontare directa...

Ei bine,lucrurile se schimba. Am fost sunat de Dl Bogdan Marinescu (caruia ii multumesc) pentru a-mi deschide comanda la programarea facuta.Mai mult, incearca sa devanseze lucrarea, in functie de incarcare Deci se poate..:).

Daca e mana D-lui Barbato, care stiu ca intra pe forum, tin sa-i multumesc, nu atat pentru ca mi s-a rezolvat problema, ci pentru ca reactioneaza la posturile noastre.

Keep up the good work :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul acesta este urmarit si de alte persoane din Avia, unele avind mare "greutate" si putere de decizie numai ca nu cred ca o sa vedeti vreun post din partea dinsilor.

Parerea mea, vorba lui nenea Iancu.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Mai baieti, sa fiti sanatosi si noi pe laga voi...sau invers :hainoroc: :lol: mai ales daca ne multumiti(pe noi) prin serviciile voastre. Cand nu reusiti... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e, uitasem de Andrei, sorry..:hainoroc:

Multumirile mele se adreseaza atunci tuturor celor din Avia care ne urmaresc, si reactioneaza la problemele semnalate.

PS: dau eu maine cu mopul la Offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

-Deoarece am o problema la cutia de viteza si masina este in service Avia,am solicitat D-lui Barbato sa verifice si ambreiajul daca este Luk si daca este cazul sa fie schimbat conform cu rechemarile amintite mai sus,acesta mi-a spus ca masinile afectate sint anuntate pe serii si ca eu nu intru in aceasta categorie daca nu am fost anuntat(amintesc ca masina mea a fost fabricata in luna aprilie 2005)si pentru a fi mai sigur am sunat la Brady si surpriza-mi s-a spus ca daca ma duc acolo,se pune masina pe rampa se da scutul jos si se verifica ambreiajul si in cazul in care este Luk se inlocuieste imediat cu Sachs-oare cine are dreptate?eu nu stiu ce sa fac in acest caz deoarece deja am cutia data jos de pe masina(problema este descrisa la"Probleme Octavia II -partea a 2-a"la postul 183 si 207)si e pacat sa nu se efectueze si operatia de schimb de ambreiaj(daca este cazul).

am scris aceste lucruri si la sectiunea "rechemare service"deoarece problema mea se incadreaza la ambele topic-uri-poate asa primesc si eu un raspuns

S-au implinit 3 zile de cind masina sta la Avia cu cutia de viteze data jos de pe masina si eu nu stiu ce mai urmeaza...

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Celor de la Brady, le-ai spus cand este fabricata masina? Iti schimba ambreiajul indiferent de data de fabricatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Celor de la Brady, le-ai spus cand este fabricata masina? Iti schimba ambreiajul indiferent de data de fabricatie?

Da,in cazul in care este fabricata pina in luna 06.2005(am mentionat in post)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail

Domnule Velicu ,

Sesizez in postul dumneavoastra asa cum am sesizat si in privirea dumneavoastra o oarecare nota de disperare si ma opresc aici ca sa nu ii spun altfel.Nu stiu de unde ati auzit despre aceasta campanie de rechemare in service ,mai ales ca acestea sunt date confidentiale si nu se impartasesc oricui .

Campaniile de rechemare in service se desfasoara la cererea fabricantului si fiecarui dealer ii sunt transmise seriile de sasiu care fac obiectul campaniei. Acesta are obligatia (si va spun eu ca nu uita nimeni chestia aceasta) sa cheme respectivii clienti in service prin intermediul unei scrisori sau telefonic.recomandat scrisoare.Daca un dealer nu face lucrul acesta si clientul isi rupe gatul din cauza defectiunii descrise in actiunea de rechemare se lasa rau tare de tot.

E foarte bine ca aveti ambreiaj Luk ,nu este nici un pericol.Daca ati fi facut obiectul acestei campanii de rechemare cu siguranta ca colegii de la Brady v-ar fi chemat in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult Domnule Barbato,eu m-am lamurit,aveti perfecta dreptate,ma gindeam doar la faptul ca tot e cutia demontata si din moment ce Brady mi-a confirmat ca-mi schimba ambreiajul daca este Luk ,de ce sa nu se faca aceasta operatie la Avia, dar asta e, cind se va rezolva problema cu cutia, am sa ma duc la Brady si asa cum mi s-a promis poate imi vor schimba ambreiajul,inca o data multumiri pentru ajutorul dat in solutionarea problemei cu cutia.

Despre rechemarea in service am aflat din acest forum,si din ce am citit aici sint afectate toate masinile grupului care au motoare TDI 2.0

iata un coleg forumist "razdan"a fost in service (nu stiu care ,el are golf 5)pentru verificarea si reglarea geometriei rotilor

si acolo s-au uitat la ambreiaj si cind au vazut ca e Luk ,gata s-a trecut la schimbare(problema descrisa la topicul"rechemari service"postul 42) http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...025711E003715D2

Sa stiti ca eu am incredere in dumneavoastra si din acest motiv am si indraznit sa va solicit ,nu pun la indoiala ce-mi spuneti,iar privirea mea va rog sa ma credeti ca asa e ea-pare mai "disperata"-poate din cauza serviciului meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre rechemarea in service am aflat din acest forum,si din ce am citit aici sint afectate toate masinile grupului care au motoare TDI 2.0

SI eu am Octavia 2, motor 2.0 L si nu mi-a zis nimeni nimic, intre ce perioade sunt masinile afectate?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu am Octavia 2, motor 2.0 L si nu mi-a zis nimeni nimic, intre ce perioade sunt masinile afectate?

Merci

Build Start Date : 2/1/2004

Build End Date : 6/30/2005

apasa pe acest link http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...025711E003715D2

interesant este ca Brady m-a invitat fara comentarii cind am sunat,sa verifice daca este Luk,mi s-a spus textual ca sa ma duc acolo si-mi pune masina pe rampa si daca este ambreiajul Luk il schimba,necazul este ca daca ai ghinionul sa se blocheze ambreiajul undeva,acolo ramii si ai sanse sa-ti ia si masina foc,poate si din acest motiv am eu o privire mai "disperata"

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaa, eu am primit masinuta acum 3 luni deci nu are cum sa fie afectata!

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa va lamuriti : actiunea in sine de rechemare a masinilor in service este numai pentru anumite serii de sasiu . Si strict pentru verificare . Daca este cazul se inlocuieste ambreiajul . Cei ale caror masini sunt afectate de aceasta actiune sunt contactati telefonic sau prin scrisoare recomandata .

Iar ambreiajul nu ia foc ....explodeaza direct si face un crater mare sub masina ...si ciuperca atomica

Pentru informarea voastra sa stiti ca toate masinile au fost chemate in service si li s-a facut verificarea . Asta deoarece dealerii au un termen limita pentru executarea acestei actiuni , pe care daca nu-l respecta risca mari penalitati din partea fabricii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stii de gluma deloc :Driver:

Ambreiajul se blocheaza si cam atit. Exista o posibilitate (mica, de altfel ) de a lua foc masina din cauza abreiajului, insa acesta nu ia foc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!