Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

debitmetrul vechi poti incerca sa il vinzi pe aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu turbina, era de vina turbosuflanta. Daca aveti vreodata nevoie duceti-va pe Soseaua Alexandriei 199E la EXPRESS DIZEL POMP SRL, singurul service autorizat Garrett pt Turbo. Si nici preturile nu sunt mari, au kit-uri de reparatie pt orice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu turbina, era de vina turbosuflanta. Daca aveti vreodata nevoie duceti-va  pe Soseaua Alexandriei 199E la EXPRESS DIZEL POMP SRL, singurul service autorizat Garrett pt Turbo. Si nici preturile nu sunt mari, au kit-uri de reparatie pt orice.

<{POST_SNAPBACK}>

Am fost si eu la ei dar cu pompa de injectie ... pana la urma s-a dovedit ca avea jeg in modulul de comanda al debitului.. Mi-au curatat modulul ala cu aprox 1MLei cu o reglare a debitului.

Tie cat ti-au luat si pentru ce operatiuni si / sau materiale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au luat 13 mil. Kit de reparatie turbina, pompa de vacuum turbina, corp turbina(cel vechi fff ruginit) + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quote " Am fost la un mecanic la Midocar si mi-a spus ca s-a dus vaccumul de la turbina" . Ce e aia pompa de vacuum ???? Actuatorul ( o chestie cu o tija care e legata pe turbina ) sau N75-ul ( o cutie cu mufa electrica in care intra niste furtune ). Intre cele doua si turbosuflanta care zici ca era defecta, este o diferenta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au si magazin ? Sau are cineva cunostinte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme : problema 1 (plecat dimineata fara vlaga, abia urca in turatii) + problema 2 (limitare in mers 110 km/h viteza a 5-a) - solutie adoptata: oprit motor, repornit motor, problema rezolvata. Ce este ? Cat de grav este ? Recomandari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

2. e nevoie de o diagnoza.

Limitarea de viteza este limp mode (protectie).

Se remediaza si 1 si 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. e nevoie de o diagnoza.

Limitarea de viteza este limp mode (protectie).

Se remediaza si 1 si 2.

<{POST_SNAPBACK}>

Sunt convins ca se remediaza, dar depinde cu ce costuri ..... Ne auzim pentru o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema e un pic altfel :

pot sa o turez fara nici o problema (in treptele inferoare am ajuns fara probleme la 4500 rpm), dar viteza max este 140-145 km/h ( si asta lent, pe o portiune dreapta f. lunga). Nu mi-a "cazut" acceleratia niciodata, dar totul se desfasoara lent.

Sa fe aceeasi problema (trebuie curatate depunerile) sau altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu, si rezolvarea a fost schimbarea maf-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie: Nu schimbati componente doar pentru ca asa a mers la altcineva. Este o metoda costisitoare , care nu da roade intotdeauna. Facand un log , puteti afla rapid problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e si dorinta mea (sa fac un log cu VAG-COMul), dar nu stiu pe nimeni in TM. Se ofera cineva ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e si dorinta mea (sa fac un log cu VAG-COMul), dar nu stiu pe nimeni in TM. Se ofera cineva ????

<{POST_SNAPBACK}>

Salut,

daca poti sa faci rost de un laptop(xp preferabil) cu usb, vin eu cu interfata si cu softul.

Pt laptop ai putea sa iai legatura cu colegul nostru Paul78 tot din timisoara.

Ar trebui sa facem asta maine dupa amiza cel tarziu, ca apoi plec o saptamana in concediu.

Numa bine.

PS: Hai sa mutam restul discutiilor pe PM si apoi venim pe topic cu concluzii si rezultate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine ma poate ajuta cu un test de VAG COM, in Bucuresti? Va multumesc anticipat.

Cred ca mi-am luat si eu un "limp mode", sambata, eram pe la 3400 ture. Desi apasat accel in continuare nu mai urca.

Si am incetinit, am retrogadat treapta, si pe la 2400 parca nu nu prea vroia sa urce - nu mai stiu daca era a treia sau a patra (la 2400).

Sunt sigur k a ramas o eroare stocata.

Daca m-ar poate ajuta cineva, va multumesc inca o data anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinica2001 said:

 

Salut,

In primul rand un multumesc pentru Alin si Andi care m-au ajutat aseara cu teste pe VAG COM.

Thanks again.

Rezultatul => experimentasem o agatare a vanelor, dar mai nou, lichidul racire avea 100-104 grade pe VAG COM (90 in bord) si, ventilatoarele nu pornesc sub nici o forma => trebuie mers la electrician si luata pas cu pas.

Insa, azi dimineata, cand sa plec la serviciu, am am intalnit o alta problema: Becul de preincalzire motor la Diesel (rezistenta galbena) se stingea de obicei primul la punerea contactului (si airbagul stiu k era ultimul), insa azi dimineata se sting toate si becul de preincalzire mai sta inca vreo 6-8 secunde si se stinge.

Am pornit apoi, si am mers 10 km => motorul cald acum, si repet figura la destinatie - la fel se stinge ultimul dupa 7-8 secunde dupa celelalte.

Aveti idee ce poate fi?

PS. Daca este OT postul, creez un topic nou. Let me know. tx.lockquote widget

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un topic cu o problema asemanatoare (daca nu similara) aici:

Daca aveti raspunsuri pentru aceasta problema, pentru a nu fi off topic, va rog sa raspundeti aici:

http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;p=94731&

Multumesc.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am o mica nelamurire....am masina din semnatura..si am 1500-1600rpm in treapta a 4-a...si vreau sa depasesc imediat un obstacol(tir,camion etc)..cum e indicat?daca sunt mai departe de obstacol sa accelerez usor pana cand sar de 2000rpm si atunci sa o accelerez mai fortat sau sa trec din treapta a 4-a intr-a 3-a care ar fi pe la aprox 2500-3000rpm si atunci sa dau de talpa pana trec de obstacol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mica nelamurire....am masina din semnatura..si am 1500-1600rpm in treapta a 4-a...si vreau sa depasesc imediat un obstacol(tir,camion etc)..cum e indicat?daca sunt mai departe de obstacol sa accelerez usor pana cand sar de 2000rpm si atunci sa o accelerez mai fortat sau sa trec din treapta a 4-a intr-a 3-a care ar fi pe la aprox 2500-3000rpm si atunci sa dau  de talpa pana trec de obstacol?

<{POST_SNAPBACK}>

Dai a 3-a! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai a 3-a si pe la 3700-3900 dai a 4-a

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uitati sa-i spuneti sa nu faca figura asta in perioada de rodaj a masinii :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul si nu stiu in ce masura se aplica "sfaturile" postate aici si pt mine (masina din semnatura). In sensul ca mi se pare ca majoritatea acestor tips-uri se aplica masinilor dotate cu turbina cu geometrie variabile (dupa felul cum suna explicatiile lor). E drept ca sunt termeni pe care de abia azi aud (wastegate, VNT etc) dar am cam inteles in mare parte.

Si totusi... pt motoare ALH (deci cu turbina cu geometrie fixa) cate din aceste lucruri de tinut cont sunt valabile...??? Pt ca mie mi se pare enorm de turat motorul sa schimb 1-2, 2-3 la 3000rpm. Huruie de zici ca isi ia zborul... Ori am probleme cu izolatia fonica, ori cu motorul... ori nu e cazul sa il duc pana la 3000 ??? Abia astept testarea aia cu VAG-COMul, poate ma mai lamuresc...

PS: la ALH-uri la ce turatie intra turbina...? variaza in functie de treapta in care te afli...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uitati sa-i spuneti sa nu faca figura asta in perioada de rodaj a masinii  :(

<{POST_SNAPBACK}>

normal :D ma refeream dupa 3-4 mii de km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul si nu stiu in ce masura se aplica "sfaturile" postate aici si pt mine (masina din semnatura). In sensul ca mi se pare ca majoritatea acestor tips-uri se aplica masinilor dotate cu turbina cu geometrie variabile (dupa felul cum suna explicatiile lor). E drept ca sunt termeni pe care de abia azi aud (wastegate, VNT etc) dar am cam inteles in mare parte.

Si totusi... pt motoare ALH (deci cu turbina cu geometrie fixa) cate din aceste lucruri de tinut cont sunt valabile...??? Pt ca mie mi se pare enorm de turat motorul sa schimb 1-2, 2-3 la 3000rpm. Huruie de zici ca isi ia zborul... Ori am probleme cu izolatia fonica, ori cu motorul... ori nu e cazul sa il duc pana la 3000 ??? Abia astept testarea aia cu VAG-COMul, poate ma mai lamuresc...

PS: la ALH-uri la ce turatie intra turbina...? variaza in functie de treapta in care te afli...?

<{POST_SNAPBACK}>

Gresesc daca spun k asta e primul diesel pe care il conduci? Daca nu, atunci raspunsul este: o sa te obisnuiesti cu "huruitul" de 3000 ture (si chiar o sa ti se para placut - o sa vrei sa mai experimentezi).

In alta ordine de idei, am impresia k August 2000, ALH => ai turbina cu geometrie variabila (geometrie fixa de fapt e wastegate).

Turbina merge tot timpul (chiar si la relanti). Vanele in pozitia maxim inchis nu obtureaza complet (100%) paletii turbinei.

Ea variaza in functie de senzorul pedalei si sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul si ... pt motoare ALH (deci cu turbina cu geometrie fixa) cate din aceste lucruri de tinut cont sunt valabile...???

Daca citeai mai bine, aflai ca ALH-ul este dotat cu turbina GT1749 turbo GARRETT VNT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!