Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Maf-ul e cel de langa, unde intra mufa in pozitie verticala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod intentionat nu am spus suma, e posibil sa-mi fi spus mie un pret iar tie sa-ti spuna altul, mai mare sau mai mic, si atunci situatia poate deveni delicata.

Daca esti interesat il poti suna, succes.

pai asa informativ cam cat ar fi ? acuma io n-am nici o legatura cu bucurestiu (ca vad ca voi sunteti din bucuresti), deci nu cred ca ar fi probleme sa-mi dai un pm cu o suma orientativa.

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa stiu cum sa scap de dat turbo jos: desfac continuarea la turbo(pe evacuare) o dau un pic deoparte si bag un pic de spray degripant(cu motorul oprit bineanteles :D ) o las o seara si dupa aia ar cam trebui sa se curete

daca exista vre-un risc sa se intample ceva dati-va cu parerea

ma gandesc la posibilitatea k sa mai ramana spray prin turbo si dimineata cand pornesc sa ia foc(e totusi un produs petrolier) si sa se intample ceva pe acolo

astept pareri pro si contra :(

sunt binevenite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni? haideti oameni buni ca vreau sa scap de limp mode:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rulat in seara asta in grupul 11 setarile originale si se vede ca agata: curasa de la axul actuatoului este oscilanta 0,7-1 cm asa ca trebuie sa vad neaparat cum curat turbina apropo nu a bagat nimeni nici o opinie pt curatare cu spray?

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rulat in seara asta in grupul 11 setarile originale si se vede ca agata: curasa de la axul actuatoului este oscilanta 0,7-1 cm asa ca trebuie sa vad neaparat cum curat turbina apropo nu a bagat nimeni nici o opinie pt curatare cu spray?

Nu prea sunt de acord cu asa ceva, eu iti recomand sa dai jos turbina si sa o cureti. In acel moment vei putea verifica si tija muuult mai bine si asa mai departe. Daca ajungi sa o dai jos si sa o cureti, sigur nu prea o sa mai ai problerme de genul asta - asta in cazul in ca care ai eliminat toate celelalte posibilitati (N75, vaacum, senzor presiune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sensorul ar putea avea vreo influenta ca membrana de la actuator sa nu faca cursa completa?

daca as avea probleme la vacum banuiesc ca nu s-ar mai misca deloc axul

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Daca tija merge greu si/sau agata atunci e sigur SI tija printre "vinovati". Poate fi si singura insa mai pot fi si altii. Senzorul de presiune de dupa intercooler nu este nici el exclus insa e recomandabil sa testezi / rezolvi cate una, pe rand ca sa nu dai bani aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dau membrana cu tot cu tija(am vazut ca tija e prinsa pe axul de la turbo cu o siguranta)de la actuator e posibil sa pierd ceva reglaje? as vrea sa curat calumea actuatorul

am atasat o poza cu ceea ce vreau sa desfac

senzorul de care se face discutia e cel de dupa intercooler si inainte de egr? si daca da cum se curatza? cu spray de contact?

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am vrut sa dau jos actuatorul si nu sau desfacut piulitele dar ca sa-mi fie mai usor am dat jos capacul de la flitru de aer(ornamentul) si cand am luat la purificat furtunele dau de unul care atarna lelea,uitandu-ma prin jur vad ca a iesit din carcasa de la filtru

exista posibilitatea sa fi tras pe acolo vreo mizerie si de asta sa numai lucreze bine actuatorul?

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor am si eu nevoie de o parere pls ajutati un amarat :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel furtun intra in carcasa de plastic a filtrului de aer sub elementul filtrant.

Pe el circula aer spre valvele de comanda pentru VNT (N75) si pentru EGR (N18).

Aceasta alimentare cu aer nu trebuie sa fie bine filtrata dar nici nu trebuie sa prezinte impuritati de dimensiuni mari.

Modificat de ender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca am mers cu el scos nu ar fi probleme?

eu ma gandeam sa nu fi tras ceva mizerie si sa fi infundat ceva

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Sper sa nu fiu :( dar as vrea sa intreb in cadrul categoriei "ce ar trebui sa stiu" ;) cum se ajunge la concluzia ca trebuie curatata turbina. Exista "semne" sau treaba e un pic mai stiintifica (adica teste cu vag-com-ul etc. )?

ionutc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost nevoit si eu sa curat turbina. De saptamina trecuta la fiecare drum in afara orasului imi intra motorul in limp mode. Daca duceam turatia motorului peste 3200 cu pedala apasata la maxim, in vitezele 3-4, masina nu mai vroia sa accelereze cum trebuie. Opream pe marginea drumului, scoteam cheia din contact ca sa poata sa-si revina. Am fost la reprezentanta Skoda au pus VAS-ul , s-au uitat la cursa tijei turbinei si mi-au spus ca e blocata. Cu inima strinsa, stiind ca nu prea am sanse in Galati de a o curata, am intrebat...ce-i de facut? Mi-au spus ca nu e nici o problema ..o curata ei..costa 3.200.000. Chiar am pus intrebarea daca au mai facut odata asa ceva? Ironic mi-au raspuns ca in jumatate de zi e gata. Masina acum este mai silentioasa, toarce mult mai frumos. Parerea de rau este ca nu am putut sa stau linga ei cind mi-au curatat-o ptr ca eram la munca si nu am vazut cu ochii mei cum arata turbina.... :emthdown:

Solutiile pe care le-au folosit au fost spray degripant si spray curatitor frine Wurth Sabesto amindoua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru greseala ...Pretul a fost de 2.300.000

Modificat de Leo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu curatat la mine turbina 1 mil lei.

Ca i-am dat dejaba ..nu se pune..era perfect curata.

Masina are in jur de 150 000 sau dumnezeu o sti cati km are masina.

Oricum..nu recomand a se incerca acasa desfacerea si curatarea turbinei decat daca esti de meserie sau mcar ai habar de mecanica.

Oricum nu recomand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti, Iancului - stau, Str. Ramuri Tei (in apropiere de Bd. Lacul Tei) lucrez. Da, te ajut cu placere insa azi si maine nu am cand. Incepand cu Duminica pot. Nu stiu evident daca pana atunci nu gasesti alt forumist dispus sa te ajute. Esti sigur ca axul actuatorului este de vina?

am facut niste loguri si uitati aici rezultatele (rog pe cunoscatori sa se uite peste ele;inclusiv pe dragos :huh: ) si aparent din cate am vazut eu si maful baga prea mult ; e busit?

http://www.filehost.ro/83851/My_Documents_rar/

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din logurile care le-ai atasat, se poate vedea f bine ca sari dintr-un limp mode in altul :lol: . Valorile pe MAF sunt cam mari, nu-mi dau seama de ce ... Oricum ... la tine pare sa se blocheze tija datorita mizeriei (funingine - nu altceva) din turbo. Recomand curatare de turbo ...daca s-a verificat deja vaacumul de pe ciuperca ... Daca ai vacum bun la intrare in ciuperca, la accelerare sa creasca putin presiunea inversa ... ar fi OK si N75-ul.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n 75 de la turbo se potriveste cu cel de la egr? am de gand sa le schimb intre ele sa vad daca mai apare problema singura diferenta dintre ele este la coduri, cel de la egr are un a in plus la cod si ma gandesc sa aiba si functii difertite

multumesc anticipat

p.s. andrei multumesc mult pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi inarmat cu multa rabdare si scule la greu langa mine am dat turbo jos, l-am luat frumusel in casa si cand l-am desfacut(nu a trebuit incalzit,i-am dat de 2 ori cu patentul peste carcasa de pe evacuare) am gasit 6 vane care agatau, intre timp am avut un vecin amabil care mi-a dat 1 litru de carbugol(solutie de curatat carburatoare) am bagat frumos carcasa pe care vin prinse vanele in solutie si am lasato 20 min(nu am desfacut capacul la vane ca-mi era frica sa nu pierd vre-un reglaj) dupa aia am inceput sa misc fiecare vana in parte si mergeau toate ca noi dupa ce am facut cateva miscari de dute vinola vane am bagat carcasa inapoiu in solutie pentru a mai indeparta eventualelel reziduri rezultate in urma miscarilor, dupa aia m-am bagat la montaj(dac se apuca cineva de asta sa nu uitati sa puneti ulei la turbo ca sa nu porneasac pe uscat); la terminare m-am suit la volan si i-am dat o cheie si l-am lasat sa se incalzeasca un pi dupa care hai la teste i-am dat 4500 in a 3 si na mai murit se vad si in log diferentele

vedeti ca in atasament sunt poze facute cat si logurile ianinte si dupa

cip 2 e inainte de curatare si cip 3 e dupa

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu curatat la mine turbina 1 mil lei.

Ca i-am dat dejaba ..nu se pune..era perfect curata.

Masina are in jur de 150 000 sau dumnezeu o sti cati km are masina.

Oricum..nu recomand a se incerca acasa desfacerea si curatarea turbinei decat daca esti de meserie sau mcar ai habar de mecanica.

Oricum nu recomand

eu am facuto ''acasa'' si nu am avut probleme(dar le am la capitolul mecanica ) si am folosit caburol(solutie de curatat carburatoare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca e diferenta...nu am mai simtit nici un limp mode decand am curatat turbo....si i-am dat fratilor si 4000r/min in 1-2-3-4-a si nu s-a mai agatat...

si nu cred ca face cineva ce am facut eu pt. 70euro...eu nu as mai face cred nici pt. mine pe gratis :))

e de munca mult, f mult, si nu e deloc usor totul a durat 12 ore de munca in continuu, cu scule adecvate (mai putin cleste special de coliere cu autostrangere)

cat despre loguri in mers astept propuneri de la cei din tm cu vag-com...

cine are intrebari despre demontat poate sa le puna si daca pot cu placere il ajut cu sfaturi

degeaba ai dato jos daca nu ai curatat mecanismul vanelor(de obicei acolo se depune multa calamina)

uite aici cam ce trebuia facut http://vwforum.ro/index.php?showtopic=3312&st=120

si apropo mie nu mi sa parut mult de munca(m-am apucat la 8 dim si la 3 eram cu ea la testare pe vag com)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!