Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

... deci o turatie dubla nu e buna ca turatie de croaziera ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observand ca masina nu trage cum ar trebui am fost la autovit sa ii fac un test dinamic.Motorul este f curat,nu are scurgeri de ulei,suna f bine si totusi au iesit doar 75 de cai putere maxima la 2800 ture.In carte puterea este de 110 cai la 4500ture...Ce explicatii ar fi(injectoare infundate,bujii,ceva electronic...)? Masina are 150.000 km dar nu cred ca asta e problema

P.S: azi am forjat-o putin si pe la 3800 ture parca mi-a fost intrerupta alimentarea cu motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine "turatia de croaziera" este de fix 3000 de ture unde am fix 140 km/h si mi s-a parut ca motorul se simte foarte bine la acea turatie .

Turbina era plina de mizerie cand am desfacut-o dar probabil ca nu a fost curatata niciodata in cei 7-8 ani de viata asa ca nu cred ca e de la regimul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru defect as banui, scoate-i mufa si fa un test daca trage mai bine cu mufa scoasa.. si apoi fa un test de drum cu un tester ( vag-com sau vag155[12] ) pentru MAF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bucuresti te ajut eu la test

apropo ce costuri au avut testarile pentru putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine ma duc la un test cu Vag Com sa vad precis ce are.poate sa fie debitmetrul,desi am mers cu un golfulet cu un debitmetru defect si era moarta rau. a mea parca are mai multa viata.

testul a costat 120 ron si in banii astia mi-au promis ca dupa ce imi repar masina daca vin cu bonul urmatoarea verificare este gratis...

Modificat de Barbie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul a costat 120 ron si in banii astia mi-au promis ca dupa ce imi repar masina daca vin cu bonul urmatoarea verificare este gratis...

Vezi sa nu te lasi pacalit sa dai bani pt diagnoza cu VagCom - scrie clar ca intra in pretul de testare pentru motor (cel putin scria acu' ceva timp cand am facut si eu testul de motor). Cat despre a doua testare gratis sunt obligati sa o faca, cu conditia sa arati bonuletul magic. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa,nu :offtopic:. VagCom-ul il fac la un service ca lumea.la vitan o sa ma duc sa vad daca eventuala reparatrie a dat roade.cand m-am dus eu,nu am vazut nicaieri scris ca la verificarea motorului pun si VagCom...

Barbie, te rog sa nu mai dai quote la postul anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de distanta parcursa.

Pai cand am dat exeplul asta m-am gandit cam la odistanta de aprox 50 km... sa zic ca un drum facut la Bucuresti de la Piatra Neamt. Unde dupa bacau fixez cruise control cam pe la 1700 in treapta 5 si am un consum nesimtit de 4 %. Ei acuma desigur ca eu ii dau turatii serioase, dar cazul asta(cu turatii mai mici) se intampla mai des cand o ia tata.

Deci in privinta asta nu am de ce sa-mi fac griji ..ca se compenseaza cu turatii exact cum a precizat ICE.

Multumesc.

PS: acum odata cu venirea "caldurii" am sa-i dau si eu forja ...sa vad ce scot :offtopic:

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intotdeauna un debitmetru defect poate fi detectat prin scoaterea mufei. Si nu toate debitmetrele defecte se comporta identic. In cazul masinii mele, am scos mufa si n-am observat sa se imbunatateasca cu nimic mersul. M-am dus la un prieten care are un Golf IV tot PD de 74 si i-am luat senzorul de la debitmetru de o proba. Alta viata! Deci, cel mai bine probati prin inlocuire (daca aveti de la cine). Se poate incerca si curatarea (vezi alte posturi). Recomand doar inlocuirea senzorului (care se scoate din locas desfiletand doua suruburi cu o surubelnita in stea mai ciudata, cu gaura in mijloc, pe care n-o gasiti oriunde), acesta fiind mult mai ieftin decat tot debitmetrul (aproape la jumate), intrucat la corpul acestuia n-are ce sa se strice. Pe mine un senzor Pierburg m-a ajuns 280 RON, dar daca aveam rabdare, mi s-ar fi putut aduce cu vreo 250, iar daca eram exagerat de rabdator, mi s-ar fi adus din Germania tot debitmetrul pe la 55-60 eur. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, 75 de cai pentru 2800 de ture nu e bine? Eu stiu ca puterea creste odata cu turatia. Mai degraba limp mode-ul pe care l-ai simtit la un moment dat ar trebui sa-ti dea de gandit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si garantia pentru debitmetru???? Cine o da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, 75 de cai pentru 2800 de ture nu e bine? Eu stiu ca puterea creste odata cu turatia. Mai degraba limp mode-ul pe care l-ai simtit la un moment dat ar trebui sa-ti dea de gandit.

Si eu sunt de acord cu tine: puterea maxima se obtine la o turatie mare.

De ex. la Golful meu puterea de 105 Cp (75 Kw) o obtin la 5700 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.In principiu am cam rezolvat problema.M-a costat 8 milioane toata treaba.

Aveam debitmetrul bulit,pe care l-am si schimbat, si am mai schimbat si magnetoventilul(sper ca este denumirea exacta).

masina urca greu in ture si cam de la 3000 incolo masina nu mai avea forta(era exact senzatia de limp-mode).mecanicii mi-au explicat ca magnetoventilul s-a putut strica din cauza mersului meu batranesc,eu schimband treptele 99,9% pana in 2200.

Ce a fost f ciudat este ca mi-a dat si o eroare la turbina(ceva cu "deviation"),nu i-am retinut exact numele,dar ei s-au facut ca ploua...daca cineva care are VagCom si ma poate ajuta cu un test as fi mult mai linistit,platesc normal.Ce imi e mie frica e ca desi masina merge mult mai bine acuma sa nu mai aiba si alte probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare cu deviation poate fi din cauza acelui magnetoventil de care zici.. adica a ramas turbina blocata din comanda ... de asta genera limp mode. Daca s-a curatat eroare si tragi de ea acum si nu face probleme.. e ok, poti reverifica cu un tester mai incolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici unul,ti-o pot spune cu mana pe inima dupa ce am vazut un passat 1.9 2001 cu 250.000km pe dinamometru.mergea perfect si i-au iesit exact valorile din carte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-urile duc si 4-500.000 km. Asa ca mai ai loc de bagat forja :lol:

Si garantia pentru debitmetru???? Cine o da?

Orice magazin de piese de schimb da garantie pentru piese, deci si pentru senzor. Cat? Depinde de magazin. Evident, daca se hotaraste omul sa si-l ia din Germania, e mai greu cu garantia, da si pretul e la mai putin de jumate! Evident, sugestiile mele sunt doar pentru cei care vor sa-si rezolve problemele cu mai putini bani, ca doar pentru asta e forumul. Cine are banul la ciorap si nu vrea dureri de cap si emotii gen "daca pica si n-am garantie", evident, stie toata lumea, se duce la reprezentanta si nu trebuie sa fac alt efort, afara de a numara banii pe factura. Dar, repet, sugestiile mele sunt doar pentru cei care vor sa economiseasca un leut, cu riscuri foarte mici. Bafta!

Modificat de catabeg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva aproximativ cati cai pirde un tdi la 150.000km(sa zicem ca masina nu este forjata)?

In mod normal nu pierde deloc... daca vrei poti cauta un topic numit ceva cu dyno pe golful meu sau ceva de genul asta, topic deschis de alexrosiu... era un golf 4 tdi 110cp din 99 pus pe dyno acu vreo 6 luni si avea cam 114cp :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.In principiu am cam rezolvat problema.M-a costat 8 milioane toata treaba.

Aveam debitmetrul bulit,pe care l-am si schimbat, si am mai schimbat si magnetoventilul(sper ca este denumirea exacta).

Ai luat debitmetru original sau de magazin? La Porsche Romania un debitmetru cu 2 ani garantie e 499RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il aveau baietii in stoc si mi l-au pus direct.mie imi parea nou...oricum am garantie la el.

m-am intalnit azi cu Cipos pt o testare pe Vag si imi da in continuare eroare pe turbina :positive deviation.

Oricum masina trage cum trebuie dar in 20-25% din cazuri la 3800 ture intra in limp mode,agata ceva....se pare ca singura solutie ar fi curatarea turbinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica ideea e sa nu se mearga "batraneste" cu masina? eu schimb turatiile in jur de 2000, chiar mai mult. sa aibe vreo problema mai tarziu? am inteles ca se buleste turbina, ceva de genul asta, ceea ce n-ar fi prea placut. voi incerca sa o turez ceva mai mult, daca asta se poate intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, cum i-am zis si lui barbie la masinille tdi este recomandat sa se schimbe peste 3000 pt ca vanele turbinei sa faca un circuit complet inchis-deschis, deci, oameni buni renintati sa mergeti batraneste cu tdi-urile, moataoarele astea sung facute de turatie nu sa mergi ca bunicu

pt ca sa intelegeti mai bine ce se intampla cu vanele va atasez o poza cu principiul lor de functionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca geometria variabila din turbo nu lucreaza din cand in cand la maxim (adica mergi batraneste) in timp se coxeaza (partea din evacuare) si mai tarziu, la turatii mari, nu functioneaza corect. Oricum aceasta este soarta, mai repede sau mai tarziu, pentru orice turbo. Nu scapa nici unul. Il cureti o data, de doua ori iar daca ai ghinion il schimbi. In Satu Mare stiu o firma care reconditioneaza si verifica turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!