Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Dragi colegi, luati exemplu de la Ciprian (Cipos) si cand aveti ocazia sa mesteriti (voi sau mecanicul vostru etc..) faceti poze si puneti-le aici pentru ca toata lumea sa beneficieze de ele si sa impartasim informatia.

Bravo Cipos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, luati exemplu de la Ciprian (Cipos) si cand aveti ocazia sa mesteriti (voi sau mecanicul vostru etc..) faceti poze si puneti-le aici pentru ca toata lumea sa beneficieze de ele si sa impartasim informatia.

Bravo Cipos!

multumesc andrei :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil din cauza ca la tine motorul era dispus longitudinal?.....la mine turbina e intre parbriz si motor si e undeva destul de jos....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil din cauza ca la tine motorul era dispus longitudinal?.....la mine turbina e intre parbriz si motor si e undeva destul de jos....

da intr-adevar asa e sory :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iei tu painea mecanicilor si imbolnavesti service-ul Vw.

BRAVO!

Ca si ei noua de atatea ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din logurile care le-ai atasat, se poate vedea f bine ca sari dintr-un limp mode in altul :D . Valorile pe MAF sunt cam mari, nu-mi dau seama de ce ... Oricum ... la tine pare sa se blocheze tija datorita mizeriei (funingine - nu altceva) din turbo. Recomand curatare de turbo ...daca s-a verificat deja vaacumul de pe ciuperca ... Daca ai vacum bun la intrare in ciuperca, la accelerare sa creasca putin presiunea inversa ... ar fi OK si N75-ul.

dupa ce am curatat turbina maful si-a revenit

cauze pt maf mare: in momentul in care vanele agatau presiunea de pe evacuare era mare=>presiune pe admisie mare, maful dicteaza in functie de cantitatea de aer aspirata,deci daca pe admisie era o cantitate mare de aer e normal ca maful sa dicteze mai mult

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am curatat turbina maful si-a revenit

cauze pt maf mare: in momentul in care vanele agatau presiunea de pe evacuare era mare=>presiune pe amisie mare, maful dicteaza in functie de cantitatea de aer aspirata,deci daca pe admisie era o cantitate mare de aer e normal ca mful sa dicteze mai mult

:D Macar stim un lucru, ca nu stai rau cu MAF-ul ...daca a reusit sa furnizeze valoarea reala :D

Oricum, foarte bine ca ai resuit sa rezolvi problema prin curatarea turbo-lui ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incurajat de @cipos si de vremea buna m-am hotarat si eu sa-mi curat turbina, doar ca nu am avut curaj si scule sa ma apuc de unul singur asa ca am apelat la un prieten, si el "forumist", @laur976.

Rezultatele sunt spectaculoase, masina se comporta total diferit:

-urca mult mai repede in turatii, nu stiu cand ajunge la 3000-3500 ture

-motorul e mult mai "rafinat"

-si ceea ce e cel mai important, nu mai intra in "limp mode" !!

Am facut multe poze dar nu stiu cat pot incarca aici, turbina a fost scoasa pe deasupra iar reteta este cea spusa si de @cipos, mult degripant pentru suruburi si carburol pentru turbina, iar in plus as adauga, daca nu aveti scule nu va apucati singuri !

Se vede si din poze ca mecanismul era practic complet blocat, tija respectiva se misca f greu iar pe anumite portiuni era chiar blocata.

Toata "distractia" a durat cam 2 ore iar celor interesati le recomand sa-l sune pe Laurentiu ( @laur976 ) 0723454571

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

APROPO cum naiba se desface parte aia de la paletii de evacuare? parea sudata de atata ardere...ce procedeu exista? stie cineva?

Si la mine a iesit greu capacul turbinei, trebuie multa rabdare, spray antigripant si ciocanit usor din cand in cand pe capac, apoi iar antigripant..etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA BUCUR CA NU AM FOST SINGURUL CARE SIA FACT CURAJ SA UMBLE PERSONAL LA TURBO

SI APROPO, VAD CA LA TINE E DIFERITA TURBINA(TIJELE CARE ACRIONEAZA VANELE SUNT MAI SCURTE SI MAI GROASE LA TINE)

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am remarcat si eu diferenta, in plus am vazut ca tija respectiva are un reglaj pentru cursa..l-am lasat asa desi ma mancau degetele sa umblu putin la el...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o diferenta: eu am 11 vane pe cant tu ai 9 :(

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI APROPO, VAD CA LA TINE E DIFERITA TURBINA

Pt ca si motoarele difera ca si conceptie (miguel nonPD, cipos PD)

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ale mele sunt mai groase :(

Tot Garret e si turbina ta? La mine parca scria ceva de genul Garret si 15

Pt ca si motoarele difera (miguel nonPD, cipos PD)

cred ca diferenta mare este la partea de injectie...partea de turbo ar trebui sa fie la fel, numai ca a lui este generatie mai noua ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, acum inteleg de ce sunt vanele mai subtiri, s-a mai furat din material, au iesit niste cazane de tzuica de toata frumusetea din ele :( ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intru-cat la mine sunt mai multe vane nu puteau sa puna bratele alea la fel de groase ca numai incapeau toate :(

asa ca sau potolit sa mai fac cazane ;)

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VNT15 pentru non-pd si VNT17 pentru pd130. Pentru modelele pd pina in 130hp turbina este similara cu cea de la modelele non-pd.

Turbina VNT17 suporta presiuni mai mari sustinute cu pina la 500mB fata de VNT15

Modificat de ender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai @cipos are motor de 101 hp < 130 hp si are turbina diferita de a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a fost montata o turbina diferita de cea originala ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte poze in care se vede pozitia turbinei si cam ce e de dat laoparte pentru a fi scoasa pe sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a fost montata o turbina diferita de cea originala ....

la mine nu a fost schimbata turbina asa ca e posibil totusi in acte ca motorul sa fie de 100 dar eu in realitate sa am 130?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit si alt mod mult mai simplu de a verifica acea capsula vacuumatica:

-se scoate furtunul de deasupra ei, cel care face vacuum, se impinge de tija actuatorului in sus, astupati orificiul unde intra furtunul (cu degetul) si dati drumul la tija.

-in mod normal ar trebui sa se formeze un vid in interior , si cand luati degetul sa se auda acel "fas, pac " sau cum vreti voi, specific devidarii :)

-mi se pare o metoda mai usoara decat tras cu gura, astupat cu limba sau chestii de genul asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intreb si eu acuma ..daca merg constant cu turatie de 1600-1700 cu treapta 5 are ceva?

Depinde de distanta parcursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de distanta parcursa.

Din ce-am vazut, o turatie de 1700rpm este chiar recomandata ca turatie de croaziera... (sursa -> TDICLUB.COM)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!