Jump to content
75NOR

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

Recommended Posts

Leotsi

Salutare! Ma ajuta cineva cu informatia legata de cantitatea de ulei de motor necesara la un schimb (cu si fara filtru) la motorul 1.8 TSI gen 3 an productie 2018? Va multumesc! 

In alta ordine de idea eram si eu ingrijorat de consumul mare de ulei de care citeam pe Forum dar dupa 10.000 de km parcursi cu Octavia SCOUT 1.8 TSI Dsg6 pot sa va confirm ca nivelul de ulei pe joja a scazut cu max 1 mm. Consumul mediu de Benzina pe primii 10k km este de 7.4 %, cam 70 % extra urban si restul oras. In oras cam 10% iar afara la drumuri lungi intre 5.8-7 % in functie de modul de condus si incarcarea masini. Am remarcat ca pe vreme rece consumul creste cu 10-15% fata de perioada primavara-toamna. In rest f multumit de acest motor, e relaxant la condus iar la nevoie are performance dinamice foarte bune! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alunakis

@Leotsi

Cred ca te ajută tabelul ăsta:

Capture.JPG

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc Morelli

@Alunakispoti sa atasezi sau sa dai un link catre acel fisier ?

Edited by Doc Morelli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alunakis

E luat din manualul de mentenanta. Imi trebuie adresa de e-mail si-l trimit cui are nevoie SAU doritorii isi fac cont pe erwin skoda, platesc 8,33 euro/ 1 ora si descarca ce documente doresc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tetea

Stie cineva ce cod motor au motoarele 2.0 tsi de 190 CP?  Cele care vin si pe Octavia 3 FL.

Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvancc

Si ar mai fi interesant de stiut cu ce ulei vin din fabrica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc Morelli

Nu stiu de cod are motorul dar uleiul sigur are norma VW 508 00 si vascozitatea 0W-20. Asta inseamna ca VAG vrea sa mergi mai usurel cu acest motor, intrucat 0W-20 nu este un ulei de performanta cat pentru consumuri bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

Cu mentiunea ca functie de climatul in care se vinde masina tipul uleiului va fi diferit. 

Cu alte cuvinte, in Spania vei gasi alt ulei fata de Romania sau Rusia in motor, la prima umplere. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc Morelli

Da, exista si tari unde OW-20 nu se potriveste cu temperaturile inalte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marin_titus
On 2/19/2019 at 12:17 PM, marin_titus said:

Salut! Întâmpin o mica problema mai mult enervantă decât funcțională (sper) la motorașul din profil: când se încălzește bine motorul, adică la vreo 15 minute după ce ajunge la 90 apa, apare o mica trepidație la ralanti, este o trepidație uniformă. Menționez că dacă dau drumul la AC sau o turez, această trepidație dispare, urmând să reapară daca opresc AC sau o las la ralanti din nou. Bujiile sunt schimbate și nu da nici un fel de eroare pe tester, ce ar putea fi?

Mulțumesc!

Nimeni?

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvancc
On 05.03.2019 at 8:42, Doc Morelli a scris:

Nu stiu de cod are motorul dar uleiul sigur are norma VW 508 00 si vascozitatea 0W-20. Asta inseamna ca VAG vrea sa mergi mai usurel cu acest motor, intrucat 0W-20 nu este un ulei de performanta cat pentru consumuri bune.

Uite ce zice VAG despre Castrol 0W-20  https://www.volkswagen.co.uk/owners/recommended-oil , nu mi se pare ca zice nimic de mers "usurel" :). E pacat de motor. 

Insa daca ce scrie acolo e doar marketing nu as putea spune. VAG a mai dat cu chifteaua in gard si e posibil sa ne vrajeasca pe fata si cu uleiurile. 

Se pare ca totusi e ok sa se foloseasca si norma VW 504 00, pe castrol.com 5W-30 este prima recomandare. Iata cateva exemple:

https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=volkswagen-(vw)-(eu)&model=polo-vi-aw-(2017-)&modelType=polo-vi-2-0-tsi-gti-(2017-)

https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=porsche&model=macan-95b-(2014-)&modelType=macan-(174-kw)-(2015-)

https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=skoda&model=superb-iii-3v-(2015-)&modelType=superb-iii-2-0-tsi-(162-kw)-(2015-)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zidanne
On 3/4/2019 at 6:42 PM, tetea said:

Stie cineva ce cod motor au motoarele 2.0 tsi de 190 CP?  Cele care vin si pe Octavia 3 FL.

Mulțumesc.

DKZA, de aici.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
ultimu_neuron

Salut.

Stiti cumva daca pot afla fara sa desfac motorul ce tip de intinzator am la al meu CDAA? Se poate afla doar dupa VIN?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ultimu_neuron

@Aerofan multumesc pentru răspuns. Am citit topicul cap-coada, de aceea am întrebat dacă se poate afla varianta de intinzator doar din VIN, fără sa desfac dopul raspectiv. 

Scrisesem și pe pagina mașinii ca trebuie sa desfac sa verific, doar ca nu am avut timpul necesar. Întrebam de VIN pentru ca ideal ar fi fost sa pot afla fără sa desfac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
safari hunter
1 hour ago, ultimu_neuron said:

@Aerofan multumesc pentru răspuns. Am citit topicul cap-coada, de aceea am întrebat dacă se poate afla varianta de intinzator doar din VIN,

Motoarele CDAA instalate după 18 05 2010 au versiunea îmbunătățită.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

Pentru EA888 Gen3 a aparut un nou model de filtru de ulei de la MANN.

Pana acum avea codul HU 6002z si a fost inlocuit cu HU 6013. Modelul anterior era vizual indentic cu cel OE, inclusiv marcajul cu sigla MANN si locul de fabricatie (Cehia). Cel nou are hartia diferita si are mai putin pliuri, deci suprafata filtranta mai mica, dar este intarita pe interior si este produs in Germania.

Sunt curios daca si reperul OE a suferit aceleasi schimbari. A mai cumparat cineva filtru de ulei OE in ultimele 6 luni? Eu l-am luat anul trecut pe cel OE.

Poze comparative cu filtrul OE (in stanga, Mann in dreapta):

47742363291_acd54f43c3_c.jpgIMG_3751 by toni.pieleanu, on Flickr

46825654995_105d79da8e_c.jpgIMG_3752 by toni.pieleanu, on Flickr

46825655225_c423c7f868_c.jpgIMG_3756 by toni.pieleanu, on Flickr

33865217978_cfa8da0a67_c.jpgIMG_3754 by toni.pieleanu, on Flickr

47742363011_5c4da6fafc_c.jpgIMG_3755 by toni.pieleanu, on Flickr

 

  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robotzel9
Posted (edited)

Buna seara!

Am o problema in urma cu 2 saptamani am schimbat ulei filtre etc. la servisul de unde am cumparat masina.Unul dintre mecanici a zis ca,curge putin ulei pe la capacul de la lantul de distributie, masina fiind in garantie, mi-au facut programare la servis partener Seat care se ocupa cu garantiile, am dus masina la ei si dupa 2 zile am luat-o la fel, mi-au zis ca nu curge,ca probabil a curs ulei pe langa cand sa bagat uleiul nou si ca motoarele astea de 2.0 tsi mai "transpira" si ca au curatat ei tot acolo,,,,ram zis ok.Saptamana trecuta am verificat sa vad daca mai e ulei si surpriza uleiul a aparut din nou sau poate era tot acolo nici nu s-au chinuit sa il curete de acolo,saptamana viitoare o duc din nou la ei(Toata intamplarea asta in Germania 😥).O sa las niste poze mai jos,voi ce parere aveti ?ce ar putea fi ?Si ce ar putea fii chestia aia rosie din poza?silicon sau ? Multumesc frumos si o seara placuta!

Masina e din 08/2017 si are 27000 km.

https://imgur.com/a/tCqvUMS

Edited by Robotzel9
greseala

Share this post


Link to post
Share on other sites
AlexRadu16
Posted (edited)

Salutare tuturor,

Intampin si eu o problema cu masina din semnatura.

Povestea este in felul urmator. Toate bune si frumoase pana intr-o zi cand dau sa plec de la cumparaturi si masina nu a mai pornit. Initial am crezut ca este bateria de vina si am zis sa o chem o masina de tractare sa ma duca pana la service.

Dupa ce s-au uitat de la service la ea mi-au spus ca nu este de vina bateria, ci distributia, care a sarit de la punct. Toata problema a plecat de la faptul ca intinzatorul de lant s-a blocat, afectant astfel distributia si chiulasa. Am primit un deviz de 100 milioane pentru rectificarea problemei.

Va pun si un filmulet si devizul ca sa vedeti cum arata inauntru si in ce consta solutia oferita de ei.

 

Momentan masina este in fata casei si ma tenteaza foarte mult sa o vand asa cum este, nevrand sa mai bag atatia bani in ea.

Ce sfat mi-ati da? Sa o mai arat si altui mecanic sau sa o vand asa (mie personal mi se pare un deviz foarte mare) si nu as mai fi dispus sa bag atatia bani in ea, in conditiile in care pana la finalul anului voiam sa o vand.

 

Din cate am inteles de la mecanic, ar putea fi reparata cu un cost mai mic, superficial cu aproximativ 3000-4000 lei, insa nu garanteaza ca va rezista in timp.

Nu vreau sa o repar superficial si sa "imi bat joc" de cel care o cumpara, insa sunt sigur ca in Romania se gasesc astfel de oameni. 

Multumesc,

Alex

43565407_876843552650848_1765103770494042112_n.jpg

60880685_456807178223829_3881611629023985664_n.jpg

Edited by AlexRadu16

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aerofan

salut, imi pare rau ca ti-a sarit lantul insa poti sa dai niste detalii te rog?

de la cati km ai luat masina?
cati km are acum cand a sarit lantul?
cat de des s-a schimbatu uleiul (cartea service)?
cat de des ai schimbat tu uleiul?
cat de turat ai mers cu masina

si nu in ultimul rand ai lasat masina in panta numai in viteza?
de ce te intreb atatea? Pentru ca si eu am un CDAA de 1.8 tot 160 de cai si si mie-mi tremura fundul ca o sa sara (efectul Ion Creanga cu drobul de sare) insa am citit pe net mai multe detalii si vreau sa ma conving ca fac bine ca schimb uleiul la 8-10 mii de km.
Aici am detaliat:

https://vwforum.ro/topic/128805-generatia-ea888-18-tsi-20-tsi/?do=findComment&comment=2850043

si aici

https://vwforum.ro/topic/128805-generatia-ea888-18-tsi-20-tsi/?do=findComment&comment=2944191

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE
Posted (edited)

@AlexRadu16 Este TOTAL interzisa invartirea motorului in sens invers,in special la motoarele cu distributie pe lant si cu intinzator hidraulic. (asta face cel din clip)

Si la o masina noua poate sa sara distributia daca invarti motorul rece in sens invers.

Edited by EEXCALADE

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Cum au constatat ca este necesara inlocuirea axelor cu came fara sa demonteze capacul ???

De ce trebuie inlocuite doa supapele de evacuare ???

De ce nu si cele de admisie ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
jhonutz

Cum spune colegul EExcalade, a fost desfacut motorul pentru constatare? De ce sa schimbe axele cu came?

Nu stiu ce mecanici ai , ce inseamna acel superficial? Daca desfaci motorul si schimbi ce e de schimbat poti merge multi km de acum incolo. Oricum decizia se ia dupa ce se deface motorul si se face constatare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc Morelli

@EEXCALADESalut,

Ai spus mai sus ca este "Este TOTAL interzisa invartirea motorului in sens invers". Poti sa clarifici putin ? Cum poti sa invarti in sens invers ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri