Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


Recommended Posts

safari hunter

Deenman "noile pistoane" sunt piese noi  ? așa cum poți observa în fotografiile de mai sus. La fel și bielele, mai puțin cuzineții.

Prețul reparației a fost între 3000 și 4000 E, dar dacă dl. Elad dorește, nu am nimic împotrivă și pot posta factura scanată. Acest preț aproximativ include și kit ambreiaj + volantă așa cum am spus anterior și pompa de apă, ca piese importante, pe lângă multe alte mărunțișuri pentru motor precum bujii Iridium Denso VK 20, ulei, antigel G12 nou, agent frigorific înlocuit, era la limita de 2 ani, ulei motor etc.

GTD @ mulțumesc, mesajul va merge la Carfix Motors pentru avea timpul necesar găsirii și aducerii acestui ulei despre care am o părere bună și cu care aș relua utilizarea.

51.jpg

52.jpg

42.jpg

Edited by safari hunter
Link to post
Share on other sites
  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • safari hunter

    32

  • marin_titus

    27

  • deenman

    18

  • Ursu82_kiki

    17

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Să încheiem anul într-o notă optimistă, există satisfacție și după o reparație corectă la mai bine de 34K km de la reparație și  aproape 200 K  km de utilizare. Tocmai am revenit după un drum de capit

Nu esti strain nu esti strain, dar..te pricepi cu adevarat, esti mecanic?  Ca daca doar "nu esti strain", eu as zice sa duci masina la un mecanic care a mai facut astfel de investigatii si se pricepe

Efect? doar placebo. Mai sanatos pentru motor ar fi sa pierzi pe jos 150 ron decat sa ii dai la decarbonizare. Pune un ulei bun, benzina de 100 si mergi cu ea in diferite moduri, economic, sporti

Posted Images

cuzinetii erau ,,noi,, de nu au trebuit schimbati?

Link to post
Share on other sites
safari hunter

Un set nou era puțin peste 300 RON, dar cei verificați nu prezentau semne de uzură. Am mers pe ideea că un pantof folosit este mai comod decât unul nou.

IMG_9174.JPG

9.jpg

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, safari hunter said:

Prețul reparației a fost între 3000 și 4000 E

cat a fost manopera din astia 3000-4000 de euro?multumesc

sau posteaza factura,te rog

Link to post
Share on other sites

Ma bucur tare ca am scapat de 1.8TSI cand inca consumul de ulei nu era atat de mare.

Ce mi s-a parut interesant era ca 1.8 TSI 160CP BZB (cel Euro4) nu avea probleme cu acest consum de ulei ci mai mult seria 160CP CDAA Euro5 (care in mod normal ai crede ca e motorul revizuit si mai bun).

Pe mine in Irlanda m-ar fi costat cred 7-8000E daca nu mai mult la cat e de scumpa manopera acolo (aproape cat pretul masinii SH).

Edited by Iulian M
Link to post
Share on other sites
safari hunter

2500 Km de la reparație, motorul merge excelent și cel mai important nivelul uleiului neschimbat.

Ionut10@ ai toate elementele unei simple deductii cu 1 singura necunoscută...?

Iulian @  motorul CDAA,  a primit, dacă datele mele sunt corecte și confirmate după demontare, un singur upgrade față de BZB, întinzătorul de lanț și asta după săptămâna 22 / 2010. Oricum ai scăpat de problemă înainte ca ea să se producă.

Edited by safari hunter
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
safari hunter

6000 km de la reparație, motorul merge foarte bine, nivelul de ulei măsurat în aceiași poziție - neschimbat.

Aș adăuga un consum de carburant mai apropiat de normal / limitele constructive față de perioada de consum a uleiului în exces.

Link to post
Share on other sites

Am facut 13.ooo km si vad ca antigelul G13 il cam papa. Nu mi se pare chair ok, mai ales ca in luna mai, cand masina avea 9.ooo km nivelul era la minim, am completat cu apa distilata pana cand nivelul era intre min si max, iar acum, dupa 4 luni si inca 4.ooo km nivelul este aproape ne minim.

Asa arata acum:

20180825_102722.jpg

Edited by Roger
Link to post
Share on other sites

La 2.0TSI-ul meu (EA888), nivelul e la maxim dupa ~16.000km.

La 1.8TSI (cod CDAA - 160CP) a scazut nivelul pana la minim pe la 8-10.000km, am completat la maxim si acolo a ramas pana la 45.000km. Incearca acum sa completezi cu G13 si mai urmareste situatia.

Edited by Iulian M
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 8/26/2018 at 1:48 PM, Roger said:

Am facut 13.ooo km si vad ca antigelul G13 il cam papa. Nu mi se pare chair ok, mai ales ca in luna mai, cand masina avea 9.ooo km nivelul era la minim, am completat cu apa distilata pana cand nivelul era intre min si max, iar acum, dupa 4 luni si inca 4.ooo km nivelul este aproape ne minim.

La 15.000km eram si eu la minim cu antigelul. Au completat la revizie. Acum am 23.000 si e aproape la maxim, cam 3mm sub maxim.

E aceeasi pompa si la 2.0 TSI, ca la diesel ? Am schimbat la 60k si 75k la dieselurile din familie pompa de apa pe motiv de consum acutizat de antigel :( 

 

 

 

Ma inscriu cu o intrebare pentru colegi cu TSI, in special 2.0TSI: cum stati cu busonul de umplere cu ulei ? Scapa gaze in jurul lui ?

La mine pana la 15k rulaj a fost perfect. Dupa revizia de la 15k, pe la 18k mi s-a parut ca parca are un inceput, dar, acum, la 23k s-a confirmat - poze mai jos.

@toni, @cris.g, @lambda_dryver la voi cum e ? 

IMAG6582.jpg

IMAG6584.jpg

Link to post
Share on other sites

Parca a postat cindva colegul @CZR despre un buson de la VWR care rezolva problema, care e cunoscuta la GTI/R.

Link to post
Share on other sites

@toni: mersi fain pentru ideea cu noul buson. Studiez si eu sa vad review si detaliile de "dupa". Prefer si eu sa o rezolv cat mai OEM posibil...

Tu ti-ai luat busonul cu "C" in sufix ?

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 2 ore, toni a scris:

... si pare ca exista un buson reviziut: 06K103485C (in loc de A)...

Am verificat in ETKA, codul cu A exista si este idependent de cel cu C, nici unul din ele nu are o revizie.

Link to post
Share on other sites

@75NOR: sunt inca cu busonul OEM si ulei pe langa el :) N-am mai cautat de mult pe tema asta, m-am reactivat acum cand ai intrebat tu.

@Dolfin: citisem ceva ca modelul cu C ar proveni de pe piata chineza... probabil asta e.

Link to post
Share on other sites

@toni: incerc eu cu ala cu "C" si repejor... 

Am mai citit solutia cu dublarea O-Ringului din capac, dar nu sunt fan al solutiei.

Revin cu noutati si poze.

Link to post
Share on other sites

Nu, modelul cu C este pentru toata piata internationala, doar ca pentru alte motoare.

Link to post
Share on other sites

Asta cica rezolva problema.

Aici se explica in clar ca se stringe cu arc si remediaza scurgerile de vapori pentru ca stringerea este cu arc/click si nu e sensibila la variatiile de temperatura.

Link to post
Share on other sites

90 $ ?! :eek:

Tot uleiul pierdut din vaporii care ar scapa pe aici nu face atat nici daca tin masina 1 mil Km probabil :P

Link to post
Share on other sites

La mine (inca) nu scapa vapori. Din poze, observ totusi, precum a mentionat si @toni pe topicul meu, ca existaun "gat" suplimentar la buson, spre deosebire de busonul lui @75NOR. Posibil sa ajute cu ceva?

P.S: Reatasez poza si aici pentru comparatie.

6109DD44-1ECB-4FDF-8150-C037C950FBFA.jpeg

Link to post
Share on other sites
15 hours ago, CristiALF said:

90 $ ?! :eek:

Tot uleiul pierdut din vaporii care ar scapa pe aici nu face atat nici daca tin masina 1 mil Km probabil :P

Asta clar. Pe joja e la maxim, e insignifianta "transpiratia" aia, probabil 2-3 picaturi de ulei

Link to post
Share on other sites

Si al meu 1.8 TSI scapa gaze pe la buson. Pana la 30k km (al doilea schimb ulei) nu am observat nimic. Acum la 40k e murdar in jurul busonului.

Voi semnala asta cand merg la revizie, prin octombrie.

Link to post
Share on other sites

ati incercat sa schimbati garnitura? E cca 17 lei la reprezentanta, dar dispar urmele de ulei. Deocamdata...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri