Jump to content
75NOR

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

Recommended Posts

safari hunter

Deenman "noile pistoane" sunt piese noi  😉 așa cum poți observa în fotografiile de mai sus. La fel și bielele, mai puțin cuzineții.

Prețul reparației a fost între 3000 și 4000 E, dar dacă dl. Elad dorește, nu am nimic împotrivă și pot posta factura scanată. Acest preț aproximativ include și kit ambreiaj + volantă așa cum am spus anterior și pompa de apă, ca piese importante, pe lângă multe alte mărunțișuri pentru motor precum bujii Iridium Denso VK 20, ulei, antigel G12 nou, agent frigorific înlocuit, era la limita de 2 ani, ulei motor etc.

GTD @ mulțumesc, mesajul va merge la Carfix Motors pentru avea timpul necesar găsirii și aducerii acestui ulei despre care am o părere bună și cu care aș relua utilizarea.

51.jpg

52.jpg

42.jpg

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut10a

cuzinetii erau ,,noi,, de nu au trebuit schimbati?

Share this post


Link to post
Share on other sites
safari hunter

Un set nou era puțin peste 300 RON, dar cei verificați nu prezentau semne de uzură. Am mers pe ideea că un pantof folosit este mai comod decât unul nou.

IMG_9174.JPG

9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut10a
1 hour ago, safari hunter said:

Prețul reparației a fost între 3000 și 4000 E

cat a fost manopera din astia 3000-4000 de euro?multumesc

sau posteaza factura,te rog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian M

Ma bucur tare ca am scapat de 1.8TSI cand inca consumul de ulei nu era atat de mare.

Ce mi s-a parut interesant era ca 1.8 TSI 160CP BZB (cel Euro4) nu avea probleme cu acest consum de ulei ci mai mult seria 160CP CDAA Euro5 (care in mod normal ai crede ca e motorul revizuit si mai bun).

Pe mine in Irlanda m-ar fi costat cred 7-8000E daca nu mai mult la cat e de scumpa manopera acolo (aproape cat pretul masinii SH).

Edited by Iulian M

Share this post


Link to post
Share on other sites
safari hunter

2500 Km de la reparație, motorul merge excelent și cel mai important nivelul uleiului neschimbat.

Ionut10@ ai toate elementele unei simple deductii cu 1 singura necunoscută...😀

Iulian @  motorul CDAA,  a primit, dacă datele mele sunt corecte și confirmate după demontare, un singur upgrade față de BZB, întinzătorul de lanț și asta după săptămâna 22 / 2010. Oricum ai scăpat de problemă înainte ca ea să se producă.

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post
Share on other sites
safari hunter

6000 km de la reparație, motorul merge foarte bine, nivelul de ulei măsurat în aceiași poziție - neschimbat.

Aș adăuga un consum de carburant mai apropiat de normal / limitele constructive față de perioada de consum a uleiului în exces.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger

Am facut 13.ooo km si vad ca antigelul G13 il cam papa. Nu mi se pare chair ok, mai ales ca in luna mai, cand masina avea 9.ooo km nivelul era la minim, am completat cu apa distilata pana cand nivelul era intre min si max, iar acum, dupa 4 luni si inca 4.ooo km nivelul este aproape ne minim.

Asa arata acum:

20180825_102722.jpg

Edited by Roger

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian M

La 2.0TSI-ul meu (EA888), nivelul e la maxim dupa ~16.000km.

La 1.8TSI (cod CDAA - 160CP) a scazut nivelul pana la minim pe la 8-10.000km, am completat la maxim si acolo a ramas pana la 45.000km. Incearca acum sa completezi cu G13 si mai urmareste situatia.

Edited by Iulian M

Share this post


Link to post
Share on other sites
75NOR
On 8/26/2018 at 1:48 PM, Roger said:

Am facut 13.ooo km si vad ca antigelul G13 il cam papa. Nu mi se pare chair ok, mai ales ca in luna mai, cand masina avea 9.ooo km nivelul era la minim, am completat cu apa distilata pana cand nivelul era intre min si max, iar acum, dupa 4 luni si inca 4.ooo km nivelul este aproape ne minim.

La 15.000km eram si eu la minim cu antigelul. Au completat la revizie. Acum am 23.000 si e aproape la maxim, cam 3mm sub maxim.

E aceeasi pompa si la 2.0 TSI, ca la diesel ? Am schimbat la 60k si 75k la dieselurile din familie pompa de apa pe motiv de consum acutizat de antigel :( 

 

 

 

Ma inscriu cu o intrebare pentru colegi cu TSI, in special 2.0TSI: cum stati cu busonul de umplere cu ulei ? Scapa gaze in jurul lui ?

La mine pana la 15k rulaj a fost perfect. Dupa revizia de la 15k, pe la 18k mi s-a parut ca parca are un inceput, dar, acum, la 23k s-a confirmat - poze mai jos.

@toni, @cris.g, @lambda_dryver la voi cum e ? 

IMAG6582.jpg

IMAG6584.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

La mine este putin mai rau, 47k km.

Pare ca este aceeasi problema la toate: https://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=35123
Unii au incercat sa adauge un o-ring suplimentar.

... si pare ca exista un buson reviziut: 06K103485C (in loc de A)

c6be42ds-960.jpg

Edited by toni
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Parca a postat cindva colegul @CZR despre un buson de la VWR care rezolva problema, care e cunoscuta la GTI/R.

Share this post


Link to post
Share on other sites
75NOR

@toni: mersi fain pentru ideea cu noul buson. Studiez si eu sa vad review si detaliile de "dupa". Prefer si eu sa o rezolv cat mai OEM posibil...

Tu ti-ai luat busonul cu "C" in sufix ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin
în urmă cu 2 ore, toni a scris:

... si pare ca exista un buson reviziut: 06K103485C (in loc de A)...

Am verificat in ETKA, codul cu A exista si este idependent de cel cu C, nici unul din ele nu are o revizie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

@75NOR: sunt inca cu busonul OEM si ulei pe langa el :) N-am mai cautat de mult pe tema asta, m-am reactivat acum cand ai intrebat tu.

@Dolfin: citisem ceva ca modelul cu C ar proveni de pe piata chineza... probabil asta e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
75NOR

@toni: incerc eu cu ala cu "C" si repejor... 

Am mai citit solutia cu dublarea O-Ringului din capac, dar nu sunt fan al solutiei.

Revin cu noutati si poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Nu, modelul cu C este pentru toata piata internationala, doar ca pentru alte motoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Asta cica rezolva problema.

Aici se explica in clar ca se stringe cu arc si remediaza scurgerile de vapori pentru ca stringerea este cu arc/click si nu e sensibila la variatiile de temperatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

90 $ ?! :eek:

Tot uleiul pierdut din vaporii care ar scapa pe aici nu face atat nici daca tin masina 1 mil Km probabil :P

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
lambda_dryver

La mine (inca) nu scapa vapori. Din poze, observ totusi, precum a mentionat si @toni pe topicul meu, ca existaun "gat" suplimentar la buson, spre deosebire de busonul lui @75NOR. Posibil sa ajute cu ceva?

P.S: Reatasez poza si aici pentru comparatie.

6109DD44-1ECB-4FDF-8150-C037C950FBFA.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian M

La motorul meu inca e curat la 20.000km si doua schimburi de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
75NOR
15 hours ago, CristiALF said:

90 $ ?! :eek:

Tot uleiul pierdut din vaporii care ar scapa pe aici nu face atat nici daca tin masina 1 mil Km probabil :P

Asta clar. Pe joja e la maxim, e insignifianta "transpiratia" aia, probabil 2-3 picaturi de ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites
zorro00

Si al meu 1.8 TSI scapa gaze pe la buson. Pana la 30k km (al doilea schimb ulei) nu am observat nimic. Acum la 40k e murdar in jurul busonului.

Voi semnala asta cand merg la revizie, prin octombrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skodamen

ati incercat sa schimbati garnitura? E cca 17 lei la reprezentanta, dar dispar urmele de ulei. Deocamdata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri