Jump to content
75NOR

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

Recommended Posts

75NOR
On 9/10/2018 at 10:59 AM, toni said:

... si pare ca exista un buson reviziut: 06K103485C (in loc de A)

Am adresat si eu problema, am inlocuit ieri busonul original cu 06k103485C.

Am curatat bine zona si il monitorizez cam la 2-3k rulaj si vedem daca mai transpira.

IMAG6527.jpg

IMAG6586.jpg

IMG-20180910-WA0012.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
cris.g

Am incercat si eu busonul de la VWR, e ceva mai bine dar nu s-a rezolvat complet. Vine fara garnitura, trebuie mutata de pe busonul original. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
75NOR

@cris.g: garnitura de pe busonul asta cu galben, 06k103485C, vizual este o idee mai mare decat cea de la cel original, le-am comparat ieri. Ce-i drept nu am avut la indemana un subler, asa ca e cu iz empiric si subiectiva parerea...

Share this post


Link to post
Share on other sites
cris.g

Da, dar nu cred ca gasesc separat doar garnitura. :) Sunt curios daca se rezolva la tine si dupa aia mai cautam variante. Si oricum, probabil ca daca s-ar fi rezolvat doar cu garnitura nu scoteau un model nou de buson cu totul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aerofan

Eu nu stiu ce sa mai cred. De paranoic ce sunt, m-am uitat sa vad cum e intinzatorul la mine. Arata super la 105 000 de km. Parca e nou, cred ca se vad 2 dinti din aia 10 sau citi are.
7E62CD1D-4375-426B-9D98-C5EE321A100F.thumb.jpeg.5e4efa1bb80d23bab2a456e42fce0c71.jpeg38F12789-892D-4D04-ABD3-CB39F3C888A0.thumb.jpeg.80924aadaf3fde149308f52dee46a59e.jpeg

La tubina am ulei si nu stiu de unde. Traseul intercooler-ului e curat in toate directiile. Pe la traseul de ungere e iar curat, in schimb e umeda turbina.
N-am idee de unde. Planetara e umeda, semn ca si picura putin Nu lasa urme sub in parcare, deci doar in mers pierde. Cosumul de ulei aprox 1L la 10000.
9725DDC5-ADB4-4C18-AAFB-D1E44918EFB0.thumb.jpeg.369eb3e4c4a4f011ed9898a200875da6.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Salut, am si eu problema cu busonul de umplere, se prelinge ulei pe acolo, vapori. Nu e mult dar e murdar.

Am citit ce s-a postat pana acum insa daca nu ma insel, busonul meu la seat leon 5f 1.4 tsi 2013 nu arata ca si cel postat de voi mai sus.

As vrea sa-l comand de pe ebay/amazon. Imi puteti da un link? Cred ca cel cu garnitura galbena nu se potriveste.

 

 

Edited by deenman

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Denis, nu ai citit tot, ai codurile mai sus:

06K103485A cel negru

06K103485C cel galben teoretic revizuit

Poti desface si citi codul la al tau sa vezi daca e compatibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Capacul meu e din ala clasic cu 2 urechi de metal. Nu vad cum e compatibil ala galben, care are filet. O sa ma uit la codul de pe buson. Multumesc.

Asta e al meu, aveam niste poze de acum cateva luni.

 

IMG_20171121_094818.jpg

IMG_20171121_094824.jpg

IMG_20171121_094826.jpg

Edited by deenman

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Daca citesc eu bine e 03C 103485, costa 12 euro nou, aci suntem offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skodamen

Deenman, ai buson ca al meu. Deocamdata intoarce garnitura, O poti schimba cu cca 17 lei pe original E ok la 2 schimburi de ulei. Drept ca 1,2 tsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
75NOR

@deenman & @skodamen: domnilor, topicul asta este exclusiv pentru EA888 1.8tsi si 2.0tsi. Aveti topic de 1.4 tsi, va rog nu poluati aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian M

Azi m-am uitat si eu la al meu capac de ulei si pare ok dupa ~20.000km. 

Se pare ca la ultimul schimb de ulei nu l-au mai pus la semn; e decalat cu 90 grade :)

IMG_3723.jpg

IMG_3724.jpg

IMG_3722.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
safari hunter

8000 km de la reparație, totul merge foarte bine, nivelul uleiului a coborât foarte puțin, cred că 100 - 150 ml ar fi suficient să completez. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marin_titus

Salut! Lectura urmatoare va fi un roman, asa ca, pregatiti cana de cafea, tigara si rabdarea.

Am cumparat in august 2017 o Skoda Octavia 1.8 TSI, motor CDAA, adusa de afara si care a stat destul de mult timp pe dreapta (dupa discuri). Masina se prezenta foarte bine, atat interior - impecabil - cat si exterior, fara elemente revopsite, fara rugina, etc. Teava de esapament neagra, dar stiam ca acest tip de motor "pisca" din fabrica in cote cat de cat acceptabile, deci am purces la observarea mai amanuntita. Motorul pornea frumos, nu dadea fum, se accelera liniar, turbina sufla bine, totul in regula. Ca o mica observatie, am luat pachetul complet de cosmar si anume si cutia automata DQ200, cea cu 7 trepte, si aceasta din urma schimba frumos, fara sa smuceasca, fara zgomot, etc.

Am cumparat masinuta cu 6700 euro, din 2010, la cum arata si cum mergea am crezut ca am facut afacere. Am plecat acasa, de la Bucuresti la Buzau, urmarind din spate intr-o alta Skoda, noua achizitie ce gonea inaintea mea. Dadea foarte putin fum cand pleca de la semafor... nu mergea "stramba de c*r" etc. Prietenul ce conducea noua achizitie in fata imi relata ca trage bine, schimba bine, etc... toate astea la pana pe la VITEZA LEGALĂ cat i-a dat in fata mea. Am ajuns la Buzau, am preluat auto si am decis sa o plimb putin prin oras iar de aici incep belelele:

A inceput sa trepideze la relanti iar dupa alti 30-40 km a inceput sa mearga in 3... A doua zi am fost cu ea la un mecanic, am pus-o pe tester... rezultat lipsa aprinere pe cilindrul 2. Schimbam bobinele intre ele, ramanea cu probleme tot cilindrul 2, scoate bujia - soc - nu mai avea "cracan" (asemenea unei poze din acest post) plus toate bujiile imbacsite de ulei. Le-am schimbat pe toate. Am crezut ca am scapat. Plec la Bucuresti cu treaba, pana sa ajung la centura apare nivel de ulei scazut, compeltez cu ulei, plec mai departe, dupa aproximativ 130 km, apare iar martorul. M-am documentat serios despre motor, am realizat ca m-am bagat in rahat, m-am resemnat si m-am pornit sa remediez problema. Am citit prin mai multe forumuri cum ca s-ar putea trisa procedura de reparatie in sensul ca se pot modifica (luat la freza/strung/largit lacasele pt segmenti) pistoanele existente pentru segmentii revizuiti si ca cineva a reusit aceasta operatiune in Bucuresti. Am gasit un mecanic "recomandat" in Buzau, care a zis ca face treaba asta. Ca tot eram acolo, am decis sa schimb si distributia, filtre, etc. Zis si facut, toata operatiunea a costat 3500 ron cu tot cu piese. Nea mecanicul a zis ca masina e fresh, totul e ok, a curatat si supapele, a pus simeringuri, etc etc. A zis ca nu e nevoie sa o menajam, sa ii dam blana (ceea ce bineinteles ca NU am facut). Am parcurs 200 km cu brio, nu a consumat ulei. Am plecat cu treaba in Danemarca -WOT!- Masina a mers, foarte bine chiar, nu am abuzat de ea, nu a consumat ulei, totul bine si frumos. La intoarcere chiar pana sa ajungem la Buzau, surpriza: martor de ulei aprins.

Back to the drawing board.

Deschidem motorul de data asta la niste baieti cu adevarat buni si pasionati din Buzau. Rezultatul a fost un piston cu segmentul de radere pentru ulei atarnand, cu buza ce trebuia sa il tina la locul lui de mult cazuta prin baia de ulei, un bloc motor zgariat in asa hal incat a devenit ireparabil, toti cilindrii super uzati... intelegeti ideea - catastrophic failure.
Baietii de la garaj mi-au zis ca este necesar sa cumpar bloc motor de la dezmembrari, bloc pe care urma sa montam pistoane noi. In ideea asta am cautat timp de 4-5 luni un motor CDAA fara rezultat. In final am decis sa duc blocul existent la un atelier CNC din apropiere pentru a aleza blocul, a pune camasi dupa care si acestea au fost aduse la cota originala a pistonului nou. Operatiunea a durat 1 saptamana si a costat 900 ron cu camasi alese de atelier si anume Goetze. Blocul arata ca nou, singura diferenta se observa in nuanta camasilor fata de restul blocului.
Am revenit cu blocul reparat la garaj, unde baietii s-au pus pe treaba. Remontarea motorului a durat efectiv circa 4 zile, toate piesele au fost curatate temeinic, puse cap la cap cu raspundere si am fost chemat la prima cheie dupa reparatie. Masina a pornit de la prima incercare. Am decis sa schimb la montare si intinzatorul lantului care am inteles ca avea ceva probleme.
Motorul in prezent are parcursi aproximativ 600 km si urmeaza sa schimb uleiul pentru prima data de la rebuild. Merge rotund, suna frumos, nu a consumat ulei, in schimb am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv si de aceea scriu aici.

Mi s-a aprins aproape imediat check engine si la o scanare a dat o problema la axul cu came pe admisie si anume variatorul de profil. Masina e putin mai lenesa la turatii joase (pana in 2000 -2500), merge pe amestec prea bogat (dedus din mirosul puternic de benzina si bujiile innegrite la baza - dar nu zoite cu ulei cum se intampla inainte) plus ocazionale rateuri atunci cand motorul este cald. Iar ca bonus, invarte prea mult la pornire, circa 1.5 - 2 secunde.
Cei de la garaj mi-au zis ca toate se datoreaza acelui variator si ca trebuie schimbat. Problema este ca variatorul de pe ax vine impreuna cu axul si costa 2200+ RON. Mai este un fel de comanda in capatul acestui variator, ca un dop cu santuri si canale mici in santuri si care, din ce am inteles, da comanda la variatorul de pe ax. Nu am retinut exact ce cod da pe tester, dar voi reveni.
Intrebarea este ce sa fac mai departe, sa schimb si axul cu came, iar sa deschid motorul, iar bani cheltuiti... etc... merita? Deja am bagat aproximativ 2000 euro in piese si manopera per total in masina asta si deja imi vine sa o las balta. Daca rezolv cu asta nu este practic un motor nou? Merita tinuta masina ca fiind noua sau sa o arunc la primul client?

In speranta ca ati avut rabdarea necesara parcurgerii intregului text, va multumesc si astept pareri. O seara buna!

P.S. voi reveni cu coduri de piese pentru toate modificarile plus codul de eroare.

20180831_175112.jpg

20180904_120750.jpg

WhatsApp Image 2018-09-03 at 11.15.25.jpeg

WhatsApp Image 2018-09-03 at 11.15.42.jpeg

Edited by lupo_bv
Eliminare viteza ilegala
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian M

Trist.

Ca fost proprietar de 1.8TSI CDAA pot sa zic ca motorul e performant si silentios.... cat timp merge. 

Ai dat 6700E pe masina, reparat motorul cu 2000E si din ce descrii mai trebuie sa arunci inca 500-600E pentru variator. Daca e sa vinzi masina acum cu vreo 8000E, ai putea sa o faci? ce rulaj are acum masina?

Daca ai incredere ca motorul si cutia de viteze o sa te tina 3-4 ani fara alte reparatii, eu zic sa pastrezi masina. 

 

Edited by Iulian M

Share this post


Link to post
Share on other sites
marin_titus

Nu cred ca are rulajul afisat pe bord... pe bord arata aproximativ 160k dar acum motorul are practic doar 600+ km :)) in fine, nu stiu ce sa fac cu variatorul ala... am dat un search pe forum dar nu am gasit nimic concret, vreo experienta finalizata cu un diagnostic ceva...

Cat despre motor, am inceput sa cred ca nu stiu ce imi rezerva nici pe ziua de maine... nu am auzit pe nimeni cu camasi la 1.8 tsi... deci nu stiu ce sa cred... sunt un deschizator de drumuri :)) va spun cum o iesi. Oricum daca o vand nu stiu daca imi mai scot investitia.

Edited by lupo_bv
quote postare anterioară

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

@marin_titus, ai vreun cod de piesa de la variatorul acela?

Poate fi?

- 06H109257C - supapa control ax admisie - ~205Lei

Aceasta piesa nu vine cu tot cu ax, dar poate am identificat eu gresit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marin_titus

Da si asta e o posibilitate, dar mai este cel din capul axei cu came, cea care vine practic cu tot cu axa. Piesa pe care ai specificat-o tu intra in capul rotii mari din capul axei. Imi este ca am sa cumpar piesa de 200, desfac capacu motorului si dupa tot sa nu mearga, sa trebuiasca sa iau in final toata axa... nu se poate diagnostica mai specific?

s-l640.jpg

Edited by lupo_bv
quote postare anterioară

Share this post


Link to post
Share on other sites
skodamen

Totusi, de ce se pune problema vanzarii?

Daca e sa vinzi masina acum cu 8000 E ai putea sa o faci? Adica, daca ai putea pacali  pe cineva cu 8000 E ar fi ok?

Repara masina si sa multumim vw pentru ce ne ofera. Pentru masini de .......unica folosinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marin_titus

Masina daca ar fi sa o vand, nu as vinde-o cu probleme. In nici un caz asa cum am primit-o, nu intentionez sa nu pot dormi noaptea. Daca o vand, o vand pentru a scapa de o incertitudine, daca merge 100k, 200k sau 10k - 20k km.... Eu imi doresc si pentru mine si/sau pentru cumparator sa mearga pana la 400k dar incertitudinea ma omoara. Am sa fiu sincer cu omul si de ce nu, poate sunt oameni care apreciaza reparatia.

Edited by lupo_bv
quote postare anterioară
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
skodamen

Greseala zilelor noastre e ca, credem ca luam cu 7000 E o masina de 20000, care sa ne tina 6-7 ani fara probleme(asa cum se intampla cu golfurile 4 si octaviile pana in 2007-8, luate la km fara numar de la o bunicuta si care mai tineau aproape fara probleme inca pe atat),

Azi , cand luam o masina de 6-7 ani cu 7000 de E ar trebui sa mai avem cel putin 3000 deoparte,,,,,,,,,,sa fie. Ca la 170000 de km incep sa aiba nevoie de reparatii...........

Share this post


Link to post
Share on other sites
marin_titus

Din păcate, asta e adevărul, am făcut-o și eu și sunt sigur că o vor mai face și alții în continuare... Mult până la 3000 de euro nu mai am. Măcar de as baga 3000 și aș avea bază pe ea, dar nu vezi că nu știi ce să mai crezi... Aspirate nu mai găsești decât pe la Mazda... Înainte îți luai benzina și știai o treabă - simplitate. Acum îți iei benzina și ai aceeași complexitate ca la diesel, dacă nu chiar mai rău. Păcat.

Edited by R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

@marin_titus, axa cu came are codul:

- 06H109021J - arbore cu came, admisie - ~2.850Lei la dealer cu discount 20% masina mai veche de 4 ani

La un ax cu came poti sa masori lobii, dar trebuie sa stii ce dimensiuni au la una noua.

 

Pana una alta afla eroarea exacta si eventual schimba marca de ulei.

Distributia este pusa cu cale?

Share this post


Link to post
Share on other sites
marin_titus

Distributia este 100% garantata de cei ce au refacut motorul, a fost verificata si pe tester cica, in fine ei pot sa jure ca este perfecta. Schimb uleiul miercuri, momentan am Motul specific 5w30 504.00 - 507.00 si am sa trec pe Liqui Moly 0w40 dupa ce am facut ceva research pe tema uleiului. Dupa alti 3000 km, am sa schimb uleiul din nou, cel mai probabil cand va incepe sa se incalzeasca in primavara si acela va fi schimbul definitiv, adica pentru inca 10000 de km. Lobii la ax nu cred ca au nimic, adica profilul nu ar fi bulit, doar sistemul de variatie, ca EA888 gen 2 are sistemul de valvelift de la audi... alta complicatie... ce sa mai zic.

Edited by R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dolfin

Mergi la @EEXCALADE la Bacau pentru o verificare, Buzaul este relativ aproape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri