Jump to content
75NOR

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

Recommended Posts

EEXCALADE

In ce sens invarte motorul cel din clip ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
MarcCorneliu

Salutare! am gasit un seat leon fr din 2010, motor cczb, 2.0 tsi, 211 cp. Masina este in germania, are 99800km si as vrea sa stiu ce implica schimbarea intinzatorului problematic de la lant. Persoana care mi-a gasit masina, a facut si o filmare cu motorul pornit si va intreb daca are vreun sunet ciudat, intrucat nu stiu cum ar trebui sa se auda tipul asta de motoare. (e posibil ca sunetul sa fie putin denaturat sa zic asa datorita filmarii cu telefonul).

Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman
Posted (edited)

Masina manifesta acel zgomot in momentul in care ii dai cheie, adica in primele secunde de la rotirea motorului. In acel video motorul mergea deja, deci nu stim daca face sau nu face. In plus trebuie sa stea o vreme, si apoi pornita la rece.

 

Citeste mai multe despre probleme acestei motorizari, la ce sa fi atent, si cel mai important, sa fii realist ca iti va consuma 10-12 in Baia Mare, iar afara 7-8.

 

Ce auzi tu in video de mai sus este zgomotul produs de injectia directa (sunet similar cu o masina de cusut dar metalic) si e prezent pe toate motoarele TSI. Acel sunet se aude tare cu capota ridicata si aproape inexistenta cu ea inchisa, iar in habitaclu nu se aude deloc.

Edited by deenman
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
MarcCorneliu
Posted (edited)
3 minutes ago, deenman said:

Masina manifesta acel zgomot in momentul in care ii dai cheie, adica in primele secunde de la rotirea motorului.

 

Ce auzi tu in video de mai sus este zgomotul produs de injectia directa (sunet similar cu o masina de cusut dar metalic) si e prezent pe toate motoarele TSI. Acel sunet se aude tare cu capota ridicata si aproape inexistenta cu ea inchisa, iar in habitaclu nu se aude deloc.

o sa ii zic sa faca si cand porneste motoru. deci in mers se aude ok motoru? Schimbarea intinzatorului respectiv ce implica, ca si manopera si costuri?

Sunt constient de consum, nu e problema.

Edited by MarcCorneliu
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
AlexRadu16
Posted (edited)

 

On 5/23/2019 at 6:39 PM, Aerofan said:

salut, imi pare rau ca ti-a sarit lantul insa poti sa dai niste detalii te rog?

de la cati km ai luat masina?
cati km are acum cand a sarit lantul?
cat de des s-a schimbatu uleiul (cartea service)?
cat de des ai schimbat tu uleiul?
cat de turat ai mers cu masina

si nu in ultimul rand ai lasat masina in panta numai in viteza?
de ce te intreb atatea? Pentru ca si eu am un CDAA de 1.8 tot 160 de cai si si mie-mi tremura fundul ca o sa sara (efectul Ion Creanga cu drobul de sare) insa am citit pe net mai multe detalii si vreau sa ma conving ca fac bine ca schimb uleiul la 8-10 mii de km.
Aici am detaliat:

https://vwforum.ro/topic/128805-generatia-ea888-18-tsi-20-tsi/?do=findComment&comment=2850043

si aici

https://vwforum.ro/topic/128805-generatia-ea888-18-tsi-20-tsi/?do=findComment&comment=2944191

 

Salut aerofan. scuzepentru rasapuns intarziat. 

 

Masina o am de la 0km

Masina are 160k km

Uleiul s-a schimbat o data pe an, la mai putin de 10k km

Acelasi raspuns fiind singurul proprietar

Mers normal spre sportiv, dar nu exagerat.

Nu am lasat masina in viteza niciodata cand am parcat-o. Mereu am lasat-o cu frana de mana trasa. 

Te sfatuiesc sa o schimbii daca ai 150k km. mai putin bagi 2000 lei decat 10000. Fiind patit asta te-as sfatui.

 

On 5/23/2019 at 7:19 PM, EEXCALADE said:

Cum au constatat ca este necesara inlocuirea axelor cu came fara sa demonteze capacul ???

De ce trebuie inlocuite doa supapele de evacuare ???

De ce nu si cele de admisie ???

Salut,

S-a demontat tot motorul. Momentan stau cu el in portbagaj. Dupa scoaterea tuturor pieselor s-a constatat defectiunea si s-a oferit acel deviz.

Nu stiu sa iti raspund la ultimele doua intrebari.

On 5/25/2019 at 10:05 AM, EEXCALADE said:

In ce sens invarte motorul cel din clip ???

Din cate observ in sens invers.

Ati avea vreun mecanic d eincredere la care as putea duce masina pentru o alta constatare?

Edited by AlexRadu16

Share this post


Link to post
Share on other sites
GeorgeTSI
Posted (edited)

Legat de discutia despre problemele cu pistoanele la motorul 1.8 TSI gen2, am vorbit acum cateva luni cu cei de la KOLBENSCHMIDT. Ma interesa daca se pot pune segmenti de tip nou SLF pe pistoane cu boltul de 21mm, ca sa nu mai schimb si bielele. Dupa cateva discutii tipul imi spune ca stai ca avem un kit cu pistoane noi pe 21 si segmenti SLF. Aparent mai nou au adoptat acest tip de segmenti la pistoanele produse sub brandul ET Engineteam. Totusi nu aveau pentru toate dimensiunile, si nici nu le aveau pe toate la fel (aveau in stoc kit-uri si cu DSF si cu SLF). Dupa alte cautari mi-a spus ca kit-urile cele mai noi erau de tip SLF, asa ca se astepta ca in continuare sa primeasca (doar?) de acest tip. Exemplu de pistoane pe 21mm cu segment SLF:

https://www.ksmotorshop.com/article-detail/view/en/125551
https://www.ksmotorshop.com/article-detail/view/en/125553

De mentionat ca daca vreti un kit de pistoane pe 21mm cu segmenti SLF e recomandat sa-i contactati, sa fiti siguri ca le au/le produc in continuare. Pana sa-l intreb eu in detaliu omul nu stia ca exista mai multe variante, la el in depozit... Poate acum s-au mai lamurit, desi pozele de pe site nu s-au schimbat (in continuare de ambele feluri). Mai spunea ca teoretic segmentii SLF (2mm latime) merg si cu pistoane de 21mm diametru care vin cu segmenti DSF (tot 2mm latime), avand aceeasi dimensiune, dar nu recomanda. Daca au kitul complet pistoane+segmenti in varianta SLF e recomandabil sa le iei asa. O pagina cu toate pistoanele pentru motoare TSI gen2:

https://www.ksmotorshop.com/content/detail/en/86

Dar cum spuneam, unele informatii pot fi inexacte/depasite. Probabil ca daca primesc mai multe cereri isi vor actualiza paginile. Eu nu i-am mai contactat de atunci ca intre timp am luat un Golf TSI gen3. Sper ca cei care au probleme cu motoarele gen2 sa gaseasca o solutie cat mai simpla, ieftina si fiabila.

Edited by GeorgeTSI

Share this post


Link to post
Share on other sites
aysmen

Buna ziua, motoarele 1.8 TSI 180 cai din generatia a 3 a care s au pus pe gama VAG începând cu 2013+ mai au probleme cu, consumul de ulei cum aveau cele din generatia a 2 a?Toate aceste motoare sunt Euro 6?Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
safari hunter

Am instalat pe motorul meu set de pistoane / biele + bolț specifice pentru generația 3-a și de 30K km de la reparație nu am înregistrat nici un consum de ulei. Vorbesc despre un motor CDAA de generația 2-a. cu ascendent "zodiacal" în cea de-a 3-a. Pe acest considerent aș afirma că problema s-a remediat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF
4 hours ago, aysmen said:

Buna ziua, motoarele 1.8 TSI 180 cai din generatia a 3 a care s au pus pe gama VAG începând cu 2013+ mai au probleme cu, consumul de ulei cum aveau cele din generatia a 2 a?Toate aceste motoare sunt Euro 6?Multumesc.

Nu mai exista probleme.

Da, sunt EU6

Share this post


Link to post
Share on other sites
catalinmiti

La 2.0 EA888- gen3 voi ce temperatura aveti la ulei? Eu cu 5w30 am 103-108 grade. Cu 10 mai mult fata de generatia 1 cu 5w40. Este normal?

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Gen3 are gazele de esapement distribuite mai destept, a.i iti incalzeste antigelul mult mai rapid, nu ai observat ca ajungi la temperatura de lucru mult mai rapid? o sa vezi iarna ce diferenta mare e.

Temperatura este absolut normala, citeste manualul, pana la 130 C esti safe.

 

Uite, for fun, temperatura uleiului o ai sus, bineinteles, are modificari pe masina, si da, nu o sa ajungi la un asemenea regim de lucru.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvancc

La mine nu a trecut niciodata de 104 grade, regim sportiv sau viteza ridicata pe autostrada germana. Ulei 0w20 din fabrica.

Un ulei full sintetic este intradevar rezistent (130-140 de grade C stiam si eu) , insa daca iti tunezi masina si mergi ca nenea din clip ar trebui sa schimbi destul de des uleiul, mult mai des decat o recomanda manualul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
catalinmiti

Voi ati scos saculetul cu silicati din vasul de expansiune? mi se pare cam riscant sa se rupa si apoi sa scape acele particule in circuitul de racire. Din cate am citit, in timp, silicatul din saculet se dizolva in lichidul de racire, refacand concentratia de silicati necesara reducerii coroziunii partilor din aluminiu. Parca as scoate  totusi acel saculet de acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Saculet cu silicati? Nu am auzit de asa ceva pana acum. Pentru ce mai schimbi atunci lichidul de racire? Apropo, o intrebare-cum stie cat sa se dizolve si cand e nevoie de completare silicati? Ca doar nu e "smart bag". Poti pune o poza cu saculetul respectiv?

Share this post


Link to post
Share on other sites
catalinmiti

Eu am vazut poze pe net cu silicatul care a blocat radiatorul de incalzire din masina. 

EB56CAB5-AD23-4D5D-A2C5-815BC07462E0.jpeg

0FE7B799-1D8E-4AF2-9DF6-6CE7D060C846.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet

Cine stie la ce a folosit resp saculet precedentul utilizator. Mai degraba ptr a "ajusta" duritatea apei. In elsa se recomanda "tap water"-acum depinde si unde e resp robinet...😁.

Share this post


Link to post
Share on other sites
catalinmiti

Nu e vorba de fostul utilizator, daca ai rabdare sa cauti pe net vei vedea despre ce este vorba, asa vin din fabrica

Share this post


Link to post
Share on other sites
tetea
11 hours ago, razvancc said:

La mine nu a trecut niciodata de 104 grade, regim sportiv sau viteza ridicata pe autostrada germana. Ulei 0w20 din fabrica.

La mine stă undeva sub 100 grade iar cand o alerg nu sare de 105.

Cum pot afla cu ce ulei a venit din fabrică? Am întrebat dealerul si nu a știut sa-mi spună. Mi-a recomandat sa completez cu 5-30w...

Edited by tetea

Share this post


Link to post
Share on other sites
pronet
1 hour ago, catalinmiti said:

Nu e vorba de fostul utilizator, daca ai rabdare sa cauti pe net vei vedea despre ce este vorba, asa vin din fabrica

Am vazut acum. Inteleg ca e un spare parts 4E0 121 176.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF
54 minutes ago, tetea said:

La mine stă undeva sub 100 grade iar cand o alerg nu sare de 105.

Cum pot afla cu ce ulei a venit din fabrică? Am întrebat dealerul si nu a știut sa-mi spună. Mi-a recomandat sa completez cu 5-30w...

Nu poti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvancc
în urmă cu 1 oră, tetea a scris:

La mine stă undeva sub 100 grade iar cand o alerg nu sare de 105.

Cum pot afla cu ce ulei a venit din fabrică? Am întrebat dealerul si nu a știut sa-mi spună. Mi-a recomandat sa completez cu 5-30w...

Marca uleiului nu o stiu, am cautat si pe alte forumuri si nimeni nu sigur. Se banuia ca ar fi Fuchs, sau Castrol... Insa eu am confirmarea de la dealer ca uleiul este 0w20, iar pentru completare a folosit Castrol edge professional 0w20 LL IV si nu am nici o problema pana acum. 

Edited by razvancc

Share this post


Link to post
Share on other sites
tetea

La vascozitate ma refeream. Am întrebat dealerul cu ce sa completez cand va fi nevoie si mi-a spus cu 5W-30 LongLife III 507/00.

In manual scrie tot 5W-30 iar pe internet găsisem ceva de 0W-20.

Am văzut in configuratorul de Passat ca a aparut motorul 2.0 TSI ACT OPF DSG 190 CP.  Sa inteleg ca pe 2.0 TSI se vor dezactiva 2 cilindri cum este si la 1.5 TSI?

Edited by tetea

Share this post


Link to post
Share on other sites
ska

@tetea 0W20 se pune doar pe noile benzinare cu filtru de particule GPF, din cate stiu eu.

Pentru cele fara filtru, cred ca merge atat 0W30 cat si 5W30.

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvancc
On 01.09.2019 at 12:52, catalinmiti a scris:

Nu e vorba de fostul utilizator, daca ai rabdare sa cauti pe net vei vedea despre ce este vorba, asa vin din fabrica

M-am uitat si la mine, nu am asa ceva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
RazvR

Salut si bine v-am gasit. Vad ca sunt multi baieti cunoscatori pe acest forum ...

Posesor de Leon 5f 1.8 tsi CJSA 180cp 2014 ~110k km.... si inca nu sunt lamurit :

- trebuie verificat intinzatorul la acest cod motor ? 

In rest: 

- la ralanti se aude ca naiba. Tacane ca o masina de cusut... sunet metalic.

- am varianta de buson noua (codul cu C) ... dar tot am scapari  pe langa .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri