Jump to content
75NOR

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

Recommended Posts

deenman

Desfa busonul, da jos garnitura, curata cu ceva busonul + garnitura+ zona unde se aseaza ganitura pe capacul motor. Cand le montezi la loc, intoarce garnitura si strange bine busonul. La mine a functionat.

 

Motorul 1.8 tsi 180 cp este cu distributie pe curea. Pe 5f nu exista distributie pe lant,  ci doar pe modelul precedent, care avea 160 cp.

Zgomotul de care spui este produs de injectia directa si se aude cu capota deschisa, din habitaclu nu se aude absolut deloc. 

 

Recomandare: sa lasi masina sa-si face preincalzirea catalizor la pornirea la rece - variaza turatia si porneste mai turat- daca pleci cu ea asa isi da in nas-, sa folosesti un ulei bun, schimbat la max 15.000km.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc Morelli

@RazvR zgomotul la care faci referire este specific tuturor motoarelor cu injectie directa si este datorat pompei de inalta presiune. Asa cum a recomandat si @deenman, la pornire lasa motorul sa isi faca preincalzirea catalizatorului. Dureaza doar 10-30 secunde, in functie de temperatura exterioara.

@RazvR@deenmanMotoarele din seria 1.8 / 2.0 TSI sunt pe lant chiar si pe MQB. Dar nu este nimic de speriat la asta intrucat au remediat problemele specifice distributiei cu lant de pe sasiul precedent, PQ35.

Pe MQB doar 1.0/1.2/1.4 si 1.5 TSI sunt pe curea ranforsata.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrei1980
1 hour ago, RazvR said:

Salut si bine v-am gasit. Vad ca sunt multi baieti cunoscatori pe acest forum ...

Posesor de Leon 5f 1.8 tsi CJSA 180cp 2014 ~110k km.... si inca nu sunt lamurit :

- trebuie verificat intinzatorul la acest cod motor ? 

In rest: 

- la ralanti se aude ca naiba. Tacane ca o masina de cusut... sunet metalic.

- am varianta de buson noua (codul cu C) ... dar tot am scapari  pe langa .

 

Am mai scris demult si iarasi o sa scriu: acele tacanituri de care unii se plang si de fapt zgomot care se aude la orice masina echipata cu motor TSI sau si la alte marci cu injectie directa si Turbina, provine de fapt de la pompa de inalta presiune care creaza o presiune de 150-200 bari si asa este injectat benzina . Doar ca multe lume inca traieste cu credinta ca un motor pe benzina trebuie sa sune ca un motor aspirat fara injectie directa de mare presiune, care are un zgomot fin. Este un zgomot absolut fara urmari mecanice negative si sa fiim seriosi, nu cred ca cineva aude acest zgomot din interior cu geamurile inchise. Asa ca chill down, 1.8TSI 180CP este un motor chiar bun si eu as fi mai mult fericit sa am asa motor decat pesimist. Pe deasupra nu mai are problemele predecesoarei de 160CP cu distributie pe lant, care avea si consum de ulei urias dupa o perioada si lant alungit... 

  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
RazvR
4 hours ago, Andrei1980 said:

Asa ca chill down, 1.8TSI 180CP este un motor chiar bun si eu as fi mai mult fericit sa am asa motor decat pesimist.

Da.. e ok motorul. Pacat ca-l am "combinat" cu DQ200 si sunt blocat la ~200cp ~250 280nm.

5 hours ago, deenman said:

 

 

Motorul 1.8 tsi 180 cp este cu distributie pe curea. Pe 5f nu exista distributie pe lant,  ci doar pe modelul precedent, care avea 160 cp.

Recomandare: sa lasi masina sa-si face preincalzirea catalizor la pornirea la rece - variaza turatia si porneste mai turat- daca pleci cu ea asa isi da in nas-, sa folosesti un ulei bun, schimbat la max 15.000km.

1.8 cjsa pe mqb e pe lant :). Uleiul il schimb la 10.000km (motul power 5w40)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc Morelli

Norma de vascozitate este 5W30 la TSI-ul tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabip

Este permis si 5w40 , VW 502 daca face schimbul la 1 an sau 15000km maxim. La mine in carte asa scrie si la fel in manualul de reparatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RazvR
17 hours ago, Doc Morelli said:

Norma de vascozitate este 5W30 la TSI-ul tau.

Merge si 5w40 cu schimb mai repede (pe care oricum il faceam). Iar la ce temperaturi sunt la noi vara ... nu prea as merge cu 5w40 (mai ales intr-un regim mai sportiv).

Share this post


Link to post
Share on other sites
laur_vd

in manual se specifica doar normele...502...504

Fara vascozitati. La 502 5w40 avem A3/B4, iar la 504 5w30 avem C3.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Daca e sa o dam dupa ureche, cam cu ce ulei credeti ca a iesit masina pe poarta fabricii?

Cea mai mare uzura apare la pornirea la rece. Un ulei mai gros nu inseamna deloc protectie mai buna, asa cum o arata analizele de ulei la motoarele VAG. La motoarele de generatie veche un 5w40/10w40 ofera o protectie buna,  dar la motorizarile noi cu turbina, tolerante mai mici un ulei mai fluid puternic aditivat este mai eficient. Vorbim de masini uzuale folosite zi de zi, nu de masini puternic modificate cu sute de cai putere, unde deja trebuie altceva.

Edited by deenman
  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aerofan

exista arie despre uleiuri. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri