Jump to content
Wug

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)

Recommended Posts

robert28

Salutare,

Doresc sa obtin cateva sfaturi sau pareri de la voi in privinta achizitionarii de catre varul meu a unui Golf VI si anume masina din acest link http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C29256455.html . Am dori sa stim daca cineva cunoaste masina desi sunt sanse slabe.In urma discutiei cu proprietarul masina este adusa din Germania in 2012,o lasa la 9000 de Euro,are inlocuite barile fata+spate,grila frontala,stopuri spate,jante.

Orice sfat este binevenit!

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Salut, pana la urma am achizitionat o Skoda Octavia 2 facelift 1.6 tdi 105 cp. Am observat un lucru, masina nu porneste deloc daca ambreiajul nu este cuplat indiferent daca schimbatorul este in viteze sau nu.

 

Cine a mai vazut sau a azit si poate sa ma linisteasca si pe mine, este normal acest lucru ?

Edited by olixandruVW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Da. Este o masura de siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

corect, e ceva normal, stai fara grija



Asteptam impresii , cum ti se pare 1.6 tdi 105 cp, face fata pe Octavia? Esti multumit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiki

Salut, pana la urma am achizitionat o Skoda Octavia 2 facelift 1.6 tdi 105 cp. Am observat un lucru, masina nu porneste deloc daca ambreiajul nu este cuplat indiferent daca schimbatorul este in viteze sau nu.

 

Cine a mai vazut sau a azit si poate sa ma linisteasca si pe mine, este normal acest lucru ?

 

da la toate din grupul VAG e asa ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Vai da ce m-am speriat am crezut ca are ceva. Ce vrei asa este cand vi dupa o masina veche de 12 ani :))

Multumesc baieti, o seara placuta va doresc.

 

O prima impresie: o am de 2 zile este super, cam puturoasa 105 cai pe caroseria asta. Avand in vedere ca am condus inainte, asta e OZN :)) imi place mult revin pe viitor si cu alte impresii. 

Edited by olixandruVW

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Am revenit, 1.6 tdi 105 cp este ok, trage cum trebuie sa traga un motor de 105 cai. Consumul este acceptabil nu cum scrie in carte  dar in oras este undeva pe la 6.5l/100km. Nu este la fel de confortabila ca un Golf 6 dar nici "obositoare" la drum lung.

Are si cateva minusuri: viteza 1 este foarte scurta, iar atunci cand bag motorina full se aude cum se misca combustibilul in rezervor.

 

Cateva nelamuriri: am inteles de la prieteni ca viteza trebuie schimbata la 2500 turatii, voi la cat schimbati viteza? Cica astea cu filtru de particule sunt pretentioase si din cauza asta trebuie schimbata viteza intr 2500 si 3000 turatii, este adevarat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

Exact, dupa ce s a incalzit motorul(temperatura apei la 90 grade) schimba intre 2500-3000 ture si vei fi in cuplu ceea ce e bine pentru motor , turbina si filtru de particule



daca aveai 6 trepte, fiind mai scurte, puteai schimba mai jos, asa la 5 trepte sunt foarte lungi cu exceptia treptei 1 si de asta ca sa cazi pe cuplu trebuie turata mai mult, fiind si motor CR suporta lejer turatiile

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valentin

Cateva nelamuriri: am inteles de la prieteni ca viteza trebuie schimbata la 2500 turatii, voi la cat schimbati viteza? Cica astea cu filtru de particule sunt pretentioase si din cauza asta trebuie schimbata viteza intr 2500 si 3000 turatii, este adevarat?

Masina nu se conduce dupa niste numere care nu spun nimic de unele singure.

Viteza se schimba in functie de sarcina, nu doar de turatii. Sunt situatii in care 1200 rpm sunt suficiente si potrivite (de exemplu la o coborare cu viteza constanta) si alte situatii in care 2500 rpm sunt prea putine (de exemplu inainte de o depasire).

Daca tot vrei sa conduci corect, incearca sa asculti si sa intelegi motorul si cum functioneaza el, nu te lasa condus doar de niste numere.

In general, daca motorul merge rotund, fara trepidatii si zgomote suspecte la o anumita turatie, atunci acea turatie este potrivita pentru sarcina pe care il pui s-o execute. In schimb, daca de exemplu accelerezi, iar motorul isi schimba zgomotul rotund sau incepe sa trepideze usor, trebuie sa retrogradezi. Cu timpul o sa ajungi sa-l cunosti si nu te vei mai feri de nicio turatie daca stii cat sa-i ceri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Salut, si-a montat cineva navigatie aftermarket pe masina lui ? Sunt bune de ceva? Ce producator ati montat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi2106

salut,

 

  vreau si eu cateva sfaturi de la voi(posesori de g5)

  in curand intentionez sa achizitonez un golf 5 benzina ,4 usi (la maxim 5000E) ,vad ca sunt foarte multe oferte pe internet ,atat la noi cat si in germania,as opta mai mult pentru achizionarea de aici.

  eu m-am gandit la o varianta 1.4 pentru ca astea sunt majoritatea la pretul asta,mentionez ca fac naveta aproape zilnic 15km la serviciu,in rest drumuri scurte .

  ce sfaturi aveti in privinta asta ?am inteles ca cele de 75cp sunt puturoase ,voi ce recomandari aveti ,orice parere e binevenita

Share this post


Link to post
Share on other sites
wld-ro

Păi în acei bani, dacă nu tii la spaţiul interior şi din portbagaj, ai putea lua polo diesel sau chiar şi benzină 1.4. Fiind mai uşor, se va mişca mai bine decât golful. Pe de altă parte, nici cu golful nu este aşa rău. Am avut 1.4 16v şi o turam mai tare în depăşiri dar nu am tremurat aşa cum spun mulţi. Oricum un motor aşa micuţ te îndeamnă la un mers mai liniştit sau bătrânesc cum se mai zice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi2106

Da am aflat asta de aici de pe forum .ma indrept acum spre 1.6 sau poate inapoi la un diesel ...desi nu as mai vrea

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rune

@cristi

 

15 km dus si 15 km intors ptr un diesel ( mai ales daca mai e si cu filtru de particule) e moarte curata, ori tre sa curati EGR ul si turbo la jumatate de an.

 

Eu asi alege ceva pe benzina, dar un motor care sa il poti trece si pe GPL, si daca vezi ca e prea scump cu benzina treci la GPL , ori poate gasesti ceva care are deja de fabrica instalatia GPL.

 

Cu GPL iesi sigur la sfarsit de an mai ieftin decat cu diesel, si sufera mai putin din cauza curselor scurte decat un diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Complet fals ca omori motorul diesel, turbina , egr-ul daca mergi 15km dus si alti 15 intors. Sunt suficienti km ca motorul diesel sa se incalzeasca. Probleme cu turbina apar daca e folosita necorespunzator.

Sent from my ApfelPhone

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi2106

@rune daca citeai atent benzina vreau ,acum am un diesel si adevarul e ca la drum intins(romania-grecia= consum mic ,mers impecabil) dar la naveta asta zilnica de 10-15 km consumul e mare ,mersul prin oras nu e favorabil in conditiile astea.

 

Intre timp m-am orientat catre un 1.6 fsi ,1.4 deja e prea lenes pentru mine 

Share this post


Link to post
Share on other sites
stealth

Salut colegi si la multi ani !

Sunt in pragul achizitionarii unui Golf sh si am o deja o mare dilema, am gasit in 6000 eur un G5 GT de 170 cp la 110mii km si un G 6 tot la 100mii km dar motor de 1.4 80 CP... optic G6 e super ,interiorul, ceasurile mi se par de vis,insa motor slab dar fiabil, insa GT e un vulcan insa potential plin de cheltuieli si surprize in drum... Optic deja G5 mi se pare vechi, depasit,interiorul nasol,depasit comparativ cu G6.

 

Nu stiu ce sa fac, rational as lua G6, mai nou, mai frumos, mai fiabil dar fara sa ofere bucuria  puterii.

 

Cu inima GT-ul, odata in viata sa calaraesc si eu o masina potenta,sa-mi potolesc pofetele reprimate atitia ani de masini mediocre... :) venitul meu e in medie 700 euro lunar .

Ce ati face in locul meu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

G5 gt as zice. La interior poti sa il face sa arate aproape de 6 cu un rcd, climatronic. Exteriorul la gt e foarte atractiv comparativ cu un g5 si chiar g6 stock. Sasiul este acelasi.

O sa regreti motorul slab. Acum depinde si cum mergi.

Sent from my ApfelPhone

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
CRISS/67

Salut,fara sa ezit G 5 gt,se mai pot aduce multe imbunatatiri in timp,dar caluti sunt senzatia care........nu se uita!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinaccio_G5

G5 GT, clar

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Si eu tot GT as zice. G5-ul o fi el mai vechi, insa langa un G6 sta fara problema ba chiar un G6 TL/CL e chiar uratel comparat cu un G5 GT. Componente de upgrade gasesti berechet, si una e sa ai o masina de pensionar si cu totul altceva e sa conduci o masina "care stie cat ii ceasu' ".

Share this post


Link to post
Share on other sites
B_o_g_d_a_n

Masina aia ii un jeg ordinar. Grila fata ii din alt fil, jantele alea n-au ce cauta pe masina aia, iar ala care o vinde ii un samsar jegos. Ca toti samsarii.

Un GT onorabil m-as mira sa-l gasesti sub 6.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stealth

cunosti sellerul dupa telefon ceva?

pacat ca nu se vinde acum niciun GT dintre forumisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri