Jump to content
Wug

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)

Recommended Posts

cogdao

Verifca GT-ul de la Weltauto, si daca e ok, ia-l ca nu vei regreta. Ai avea o masina rara, puternica, care nu te va rupe la buzunar cu consumul.

Intreaba de distributie, daca e schimbata, porneste clima, vezi daca face zgomote cu AC pornit si fa cateva ture mai "serioase" cu ea si dupa ascult-o la relanti. Daca ai un tester cu tine, vezi sa nu aiba probleme cu missfire prea mari(cele mici sunt normale).

Nu te speria de tacanit, e normal nici de un usor tremurat la relanti, si ala e normal.

Daca mai ai intrebari in privinta GT-ului, ma poti contacta pe pm.

Edited by cogdao

Share this post


Link to post
Share on other sites
br34k

Multumesc pentru sugestii/sfaturi/idei.

 

Legat de GT-ul de la Weltauto, a avut urmatoarele probleme:

 

- undeva ~ 60.000 km (2010 cred) s-a schimbat chiulasa cu totul, probleme de compresie in cilindrii 3 si/sau 4. Presupun ca aici s-au schimbat si intinzatoarele de lant, daca nu chiar toata distributia.

- undeva ~ 70.000 km (2011) s-a schimbat o turbina, nu am reusit sa aflu care dintre ele.

- recent s-a schimbat parbrizul.

- iar pentru baietii de acolo, aproximativ 95.000 km inseamna de fapt 112.500 km :D

 

Dar din 2011 pana acum, in ~ 40.000 km, in cartea de service nu mai apare nimic in afara de parbriz. Mi s-a spus ca toate reparatiile au fost facut pe garantie la service-uri partenere. Nu ca asta inseamna neaparat ca au fost facute bine si cu piese de calitate, dar na :)

 

O sa dau astazi o fuga sa-l vad si va tin la curent :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
br34k

Am revenit :)

 

Fost, vazut, placut, cumparat.

 

Ce am mai gasit in neregula:

 

- discurile de frana acoperite cu un strat generos de rugina, cele de pe fata erau chiar un pic ovalizate.

- capota si aripa dreapta fata revopsite; aripa cam prost, la oala vazandu-se cam 4-5 cm rugina. Un prieten mi-a spus ca s-ar putea sa fi fost atins si motorul un pic.

- in portiera dreapta spate vibreaza ceva serios cand te joci un pic cu bass-ul.

- cand am ajuns in Bucuresti, am observat ca se aude un zgomot de la aerul conditionat, probabil un ventilator (murdar), care parca agata in ceva. Zgomotul vine din zona centrala, sub bord.

 

In rest toate bune si frumoase, masina se comporta foarte frumos, dar din pacate a zburat una din pleoapele dreapta spate, pe autostrada, undeva intre 180 si 220 km/h :D

 

In prima faza o sa schimb toate discurile si placutele de frana, pentru ca se pare ca nu au fost schimbate pana acum in 112.500 km. O sa am grija si de bucatica de rugina de pe aripa. Schimb de filtre, ulei.

 

Sunt totusi curios daca cineva are idee de zgomotul facut de aerul conditionat si eventuale cauze/remedii.

 

 

Va multumesc inca o data pentru suportul primit pana acum! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Sa o stapanesti sanatos. Pune-o la punct si dupa aceea enjoy :D.

Sa tot zboare pleoapele de pe ea :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
cogdao

Zgomot am si eu la cuplarea Ac si nu sunt singurul, ar putea fi un defect de fabricatie, sunt sigur ca ii vom da de cap.

Sa inteleg ca ai luat-o?

Daca da, sa o stapanesti sanatos si ma bucur ca ne inmultim cu GT-urile, eram cam putini!  :icon_thumleft:

Care a fost pretul final? Ca presupun ca ai mai negociat, la Weltauto intotdeauna e loc de negocieri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
br34k

Multumesc frumos!

 

Alea de pe spate, da, sa zboare cat mai departe, si chiar nu ma deranjeaza daca nu le mai gasesc :lol:

 

 

De negociat mi s-a spus din start ca daca negociez nu mi se mai ofera cele 6 luni de garantie. Mi s-a spus 7500 euro fara garantie. Am incercat 7600 si garantie dar nu au vrut. Asa ca am luat-o cu 7500 iar restul de bani mai bine il bag in reparatii.

Edited by br34k

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Ai facut bine ca nu ai luat "garantia" lor.

 

Apropo, vezi ca tu ai TSI pursange nu TFSI :P

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
cogdao

Exact asta ii spuneam si eu :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
br34k

Asa spun si eu, dar am un mecanic in care am incredere si el tot insista ca este TFSI. Sper sa isi schimbe ideea dupa ce i-o duc sa o vada :D  ..tot am impresia ca faca o confuzie legata de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

TSI =  twincharged stratified injection. Este twincharged pentru ca are turbina si compresor. La fel este si cel de 140cp. 

La 122 titulatura este TFSI (Audi asa foloseste), dar VW a zis sa mearga pe TSI la toate. TFSI = turbocharged fuel stratified injection, iar TSI in cazul asta ar fi turbocharged stratified injection.

Share this post


Link to post
Share on other sites
br34k

Complet de acord :D

 

Cred ca e o confuzie la mijloc. Si sper, pt ca altfel nu o sa imi mai placa de el ca mecanic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chucky_Catalin

Felicitari, sper sa te bucuri cati mai multi km de masinuta.

Cum ti s-a parut primul drum cu ea (valcea-buc daca nu ma insel) pe autostrada, in depasiri, consum, pareri :)

 

Hai ca-s curios :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
br34k

Multumesc!

 

Pai sincer la inceput a fost un pic rigida. Ambreiajul cam tare si la franare zici ca erau speedbump-uri constante. Dar daca ambreiajul si-a revenit relativ repede, franele n-au avut acelasi succes (dar asta din cauza problemelor la discuri).

 

Drumul pe autostrada a fost umbrit doar de faptul ca legal, n-ai voie mai mult de 130 km/h :P

 

Ce sa-ti spun, masina e extrem de placuta. Are o ridigidate placuta, pe drum se tine excelent, in viraje nici nu o simti, la capitolul acceleratie n-ai ce-i reprosa, fie ca esti in rampa sau in linie dreapta. Am calcat-o o singura data un pic mai tare si vreau sa iti spun ca a ajuns la 180 fara nicio problema si apoi a continuat catre 220 linistita, de parca avea 60 :D

 

Cat despre consum..de vis. Am vazut consum instantaneu de la 4.6 pana la 20-25. Pe autostrada, consum mediu cu AC pornit, 6,7, 7,7.

 

Ce sa mai spun, in speranta ca nu o sa o laud si sa o deochi, mi-a intrecut sincer asteptarile :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
cogdao

220 a fost maxim ce a putut masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
br34k

Din cate am inteles este limitata la 220. Atat scrie si in documentele oficiale si sincer, n-am incercat mai mult :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
cogdao

Limitata? Nu cred. Oricum, in documente scrie mai putin intotdeauna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
br34k

Interesant :D

 

Revin cu completari atunci :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Salut, sunt pe cale sa-mi cumpar un VW Golf 6, am de ales intr-un 1.6 TDi de 90 CP, un alt motor de 1.6 TDi de 105 cp si un motor de 2.0 TDI 140 CP.

 

 

Care dintre cele trei motoare de mai sus este cel mai fiabil?

Ce alte probleme mai des intalnite se pot gasi pe un VW Golf 6 ? a avut cineva probleme cu ambreiajul, turbina, injectoare etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
StefanSSD

eu am Golf 6 1.6 TDI 105 cp. la nici 60000 km mi-a picat EGR-ul (se pare datorita unui de defect de proiectare sau fabricare a piesei respective). in rest sunt multumit, consumul este decent. probleme la injectoare, turbina sau alte chestii nu am avut deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

cat a costat repararea EGR-ului ?

Si cat iti consuma in oras ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

sari peste cel de 90 cp, cel de 105 cp este decent, trage ok, consum mic, taxe mici etc, dar sa nu crezi ca faci play cu prietenii ca nu va tine, cel de 140 cp, normal are rezerva de putere si diferenta de consum fata de 1.6 tdi de 105 cp e de maxim 1 litru, deci daca diferenta e mica de bani alege 2.0 tdi, daca e diferenta prea mare ramai cu 1.6 tdi de 105 cp....parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Multumesc marius, diferenta este mica de bani, consum este mai putin important, ma intereseaza daca sunt probleme, daca sunt mai reusite decat VW Golf 5, am vreo 4 peiteni care au Golf 5 si toti au schimbat compresorul de clima si ambreiajul, nici o masina din cele 4 nu a depasit 100.000 km pana nu au fost schimabte aceste piese.

 

Din cauza asta intreb daca la Golf 6 se intalnesc probleme de acest gen, mai grave.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiki

subscriu dupa cum spunea si marius. totusi vezi daca se incadreaza la cele cu recall, au mai fost niste chestiuni si la astea cu niste contragreutati si prostii ( la cele de 2.0 ) , totusi si eu daca ar fi sa mai aleg o data as alege 2.0 :D nu pot sa zic ca.mi pare rau.. dar parca nici prea bine :)) ca am ales 1.6, parerile sunt impartite, iar la vw am vazut ca de la an la an mai modifica cate ceva. n-ai sa vezi acelasi model dotari .. identic in acelasi an, se mai schimba cate ceva la piese la interioare, plasticuri.. etc. eu as merge pe 2.0 .fa-i un test mai riguros si daca gasesti ceva in neregula care poate fi rezolvat usor, mai trage la bani si mai negociaza, bafta multa... totusi vezi ca mai exista si alte marci inafara de vw :)) in ziua de azi vw e cam cu dus intors, eu m-am ars cu vw si daca ar fi sa mai aleg o data... hm.. m-as mai gandi :)) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin1

Vezi ca mai este pus pe golf 6 si motorul de 2.0 TDI cu 110 CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

@bosseby pana acum am avut Daewoo, Ford,Peugeot iar acum VW si Audi, cel mai multumit am fost de Daewoo si VW, stiu ca exista si alte marci dar acestea au fost cele mai fiabile, eu vand si piese auto si diferenta de pret la piese este mare dintr-un Ford si un VW.

 

Eu ma gandeam si la o Toyota, Mazda sau Honda, dar dupa ce am analizat piata pieselor este greu sa gsesesti o oglinda, sa nu mai vorbesc despre altceva mai rar intalnit, si atunci cand gasesti ori este furata la un pret acceptabil ori originala de 10ori mai scpuma decat una aftermarket.

 

Am deschis acest topic sa aflu despre fiabilitatea VW Golf 6 in comparatie cu Vw Golf 5 care am auzit ca are probleme cu compresorul de clima si ambreiajul.



Multumesc Florin, stiam, pe langa cele enumerate mai sunt si 2.0 TDi de 136 CP si 2.0 TDi 140cp 4Motion. Insa eu am gasit 3 masini cu motoarele din titlu.

 

Tu esti multumit de Golful tau? Cati km ai si ce probleme mai grave ai avut la el ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri