Jump to content
Wug

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)

Recommended Posts

Wiki

4motion doar daca esti amator de senzatii tari si consum mai mare.. da ce sa zic... doar ca usor usor vw incepe sa de rasol ... cam la tot..

Si nu.i un semn bun. Salut

P.s. iti mai recomand o chestie. Du.te la dealer si fa.te interesat de modelul golf si ca ai vrea sa testezi 1.6 105 si 2.0 140 si incearca sa t gandesti strict la motor si vei vedea diferentele ... a si sa nu uit la contacte da.i un nr de telefon gresit ca altfel vei fi terorizat :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
mark21

Ca fost posesor de g5, 105cp si 2 x g6 110cp , îți recomand 2.0 TDI , dacă poți ia 140cp fata de 110 are alte frane, mai bune . La motor dif f mare nu e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Ai dreptate modelele dupa 2005 nu mai sunt ca cele pana in 2005, pe mine ma intereseaza mai putin cati cai care masina sau ce consum are, dar vreu a stiu fiabilitatea motoarelor din titlu.



Mark ai avut ceva probleme mai grave pe Golf 6 daca tot este la al2lea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
StefanSSD

@olixandru: in Romania EGR-ul costa 2000 ron, in Luxemburg costa ... 250 EURO!!!! problema nu am apucat sa o rezolv pt ca momentan sunt in Luxemburg pt un training. o sa incerc sa aflu cat costa si in Germania. EGR-ul sigur il voi cumpara de aici. Porsche Romania vad ca ne ia de prosti si isi bate joc de noi cu preturile astea.

   ca si consum in oras nu stiu exact ce sa-ti spun 6,5-7% in oras cu trafic lejer, 7-8-9% in trafic de bucuresti, mers bara la bara etc., drum intins 4-4,5 - 5%. Merg destul de des pe ruta Brasov-Campulung-Brasov, drum cu multe serpentine, urcari, coborari. La un mers normal fara accelerari bruste imi ia cam in jur de 5%, daca merg mai sportiv consumul ajunge cam la 6%. Ca fapt divers, cand am mers acum o luna de la Campulung la Pitesti (drumul e putin in panta) cu maximum 70-80 km/h, am reusit un consum de 3,6%.

  Per ansamblu mi se pare un consum mai mult decat decent.

  Cat de fiabil e motorul 1.6 TDI 105 cp nu stiu exact ce sa spun. In afara de problema cu EGR-ul, sunt multumit. In legatura cu consumul de ulei, intre revizii mi-a mancat 0,5 l, lucru normal cred eu.

  Gandeste-te bine ce vrei de la masina, aduna informatii despre motoarele astea si alege ceea ce crezi ca ti se potriveste.

  Bafta!

Edited by StefanSSD

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

Ca fost posesor de g5, 105cp si 2 x g6 110cp , îți recomand 2.0 TDI , dacă poți ia 140cp fata de 110 are alte frane, mai bune . La motor dif f mare nu e.

A fost pe golf 5 motorul 1.6 tdi de 105 cp de care intreaba colegul? Din cate stiu din 2010 s a introdus....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mishutz

De Golf 6 intreaba, nu de 5 :)

Eu unul recomand 2.0, 110 sau 140 de cai. Are mai multa forta, poti merge mai linistit cu el, are rezerve mari de putere incat sa poti face o depasire decenta cu 4 persoane si bagaje. 1% in plus la consum e fix pix pe langa celelalte avantaje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Mergand pe fiabilitate uite-te doar la 2.0TDi. Intre 110 si 140 nu sunt diferente la motor (s-a mai discutat despre asa ceva), insa are cutie de viteze in 5 rapoarte fata de 6 pe cel de 140.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

De Golf 6 intreaba, nu de 5 :)

Tocmai de asta am si scris, ca era vorba de golf 6 aici

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Multumesc Stefan, cel mai complex raspuns si exact asta voriam sa aud despre fiabilitatea Golfului 6, dupa cum spuneam si mai sus foarte putin este important pentru minte consumul si capacitatea motorului, eu merg majoritatea timpului la drum intins cam 45 km zilnic. Ai dreptate Porsche Romania chiar ne ia de prosti, asta e.

 

Micuzzu_Marius cred ca userul mark se refera ca pe golf 5 a avut 105 dar motorul de 1.9.

 

@The_ego un alt punct bun de vedere, despre cutia de viteze un lucru de care trebuie sa tin cont, multumesc.

 

De asemenea multumesc tuturor care mi-au raspuns. Nu ezitati sa mai discutam de problemele mai des intalnite pe VW GOLF 6 (si nu despre cat consuma).

Share this post


Link to post
Share on other sites
skodita100

eu am 60mii km cu un 1,6tdi

pana acum numai schimb ulei si filtre,  se pare ca este f fiabil

ciudat imi pare faptul ca nu am schimbat nici un bec

la cta la reprez este 1200 ron egr ... (so 250 euro in luxemburg e exact suma corecta) ...asa am fost informat de catre mecanici ...

vezi ca la 1,6 cade egr si este 1200 ron

se pare ca la modelele dupa 2011 nu mai sunt probleme nici cu egr (dupa10/2010)

familia mea nu are 4 membri asa ca astept si eu sa adun 4 pers sa le bag in masina si sa pun si vre0 10 geamantane sa fac un test

90% din km i-am parcurs singur in masina sau cel mult cu 2 pes. asa ca lucruri gen vezi ca nu o sa mai pleci de pe loc cand se urca socrii in masina ... tu stii daca trebuie sa le iei in calcul . Nu cred ca vrei sa o iei pentru transport in comun . a si vezi ca nu pre merge peste 200km/h fata de 2,0 care merge 207km/h

Edited by skodita100

Share this post


Link to post
Share on other sites
StefanSSD

@skodita100: daca la constanta la reprezentanta egr-ul e 1200 ron, atunci de ce la brasov la reprezentanta mi s-a cerut 2000 ron???

Share this post


Link to post
Share on other sites
mark21

Eu am avut g5 , 1,9 TDI pd si 2.0 TDI CR.

Am avut 2 pr ca unul era confortline si l am vândut sa iau Passat dar a apărut o oferta buna la un g6 highline si nu am putut sa mă abtin. CIA siguranță o sa mai iau un g6 dar acum trebuie sa iau ceva mai mare..

Următorul g6 va fi cu dsg , Xenon si suspende reglabila. Eu n am avut nici o pb cu nici unul, doar consumabile dar schimbate la timp si oem. Personal îmi place mai mult cutia in 5 trepte, am un g5 in 6 trepte Masina de serviciu, si trebuie sa schimbi f des in oraș .. Pt oraș as recomanda si confortline, suspensia e mai moale , la HL simți toate liniile de tramvai si denivelarile..

G5 PD avea 193.000 km, l an ținut 40.000, am schimbat pompa si cilindrul de la ambreiaj, nu mai revenea pedala. 2 ani l am condus.

G6 CF de la 88000 la 94500 km, doar o revizie am făcut la el. 6 luni l am avut.

G6 HL , vezi topicul Masina mea..1 an fără pb.

De la 148.000 km la 168.000, distribuție, frane, amortizoare spate, biletele antiruliu, etc

După experiențele avute sunt convins 100% ca mașinile făcute pr West sunt superioare calitativ celor care sunt livrate in ro, mai ales dacă alegeți trebdline ..HL e mai ok in ro , dar tot nu cred ca e ca in afara...

Share this post


Link to post
Share on other sites
StefanSSD

scuze daca sunt cam off-topic. in legatura cu EGR-ul, m-am interesat de preturi la cateva reprezentante si ofertele le-am primit pe mail.

 

Tess Brasov - 1569 ron, PBV1 Bucuresti - 1648 ron, Euro Tehno Group - 1549 ron, Cardinal Motors Constanta - 1569 ron ( nu 1200 ron cum sustinea un coleg mai sus ca fusese informat de mecanicii de acolo), reprezentanta VW Luxemburg - 250 euro (1075 ron). Toate preturile au TVA inclus. Maine aflu cat costa si in Germania.

 

deci pana la urma tot de aici din afara il voi cumpara. 

Edited by StefanSSD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiki

Mda.. romania. Si in plus ai si siguranta ca e piesa certificata si verificata klumea !

Share this post


Link to post
Share on other sites
asbo

eu am 1.6 90 cp. nu am decat 25000 km si pana acum fara probleme. ce pot sa-ti spun despre motor:

- consum mic: cam 6.4% in oras si 4.2% in afara. marturisesc ca nu sunt foarte agitat in trafic. la mers eco am scos 3.5 in afara....dar devine plictisitor dupa un timp :P

- destul de silentios pt un diesel

- pentru 2 persoane este super suficient daca nu ai pretentii prea sportive

- cu 4 persoane si bagaje full e cam puturos....cam tragi de el la deal, iar in depasiri mai "dubioase" o sa simti lipsa calutilor.

la capitolul revizii:

prima revizie a costat 600 lei la reprezentanta, iar a 2-a 1200 lei. sincer eu am facut-o la service autorizat cu 450 lei...

Nu cred ca poti stabili pe forum care motor este mai fiabil...pare mai degraba o chestie de noroc, desi n-ar trebui.

Cum spuneau si colegii ar trebui sa le conduci pe toate.

Edited by asbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Multumesc la toata lumea, ieri am fost de am vazut masina Golf 6 1.6 105 cp, am ramas surprins ce am verificat despre ea, masina are acum 81.000 si a fost lovita grav (airbag-uri schimbate) la 20.000 km la 40.000 km si 60.000 km. Da si a avut schimbat EGR si nu stiu ce pe la placuta de acceleratie, se pare ca acestea sunt problemele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiki

chestiunea cu airbag-urile nu e o chestiune grava. poti lovi masina usor in fata si sa sara airbag-urile. cum ai ajuns la concluzia ca a fost lovita grav ? daca a fost schimbata o bara o masca , o capota sau un radiator , nu e ceva asa grav, atata timp cat este reparata klumea. Egr, daca a fost schimbat e foarte bine , iar placuta de acceleratie probabil a fost curatata sau ceva de genul asta, daca in rest e ok, atunci e bine :),

 

P.s. atata timp cat nu are kit e perfect ! 

Edited by bosseby

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Nu e chiar asa. Este nevoie de un impact destul de serios si din cate am inteles a avut a 3 accidente. La fiecare accident s-au schimbat airbag-urile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiki

uite este un coleg pe forum care tocmai a avut o usoara tamponare cu o alta masina din neatentie ! si ceea ce s'a intamplat a fost ca s'a botit putin capota s'a crapat farul si s'a crapat grila si din bara s'au desprins senzorii de parcare si de asemenea i-au sarit airbagurile ! toate s'au inlocuit si vopsit .....  deci ... ??? 

Edited by bosseby

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Doua dintre cele 3 accidente au fost grave, m-am uitat pe deviz si a schimbat, rotile, radiator, radiator clima, compresor, usile, pana si scaunele din fata au fost schimbate (cred ca in ele au fost airba-urile). Lista continua: faruri, airpi, bara fata, etc

 

Sunt curios, oare cina a condus masina asta inainte.

 

Inca mai caut, poate gasesc o Skoda Octavia 3 sau un Polo model nou, dar gandul imi este tot la Golf 6 :).

Edited by olixandruVW

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

octavia 3 cam greu la pret bun ca e proaspat lansata, mai cauta polo sau golf 6, trebui sa gasesti si ceva in stare foarte buna :icon_thumleft:

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Cand am zis Octavia 3 ma refeream la Octavia 2 facelift.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciupilici

Salutare , cel de 105 Cp e ok si la consum si la putere, trage bine , am fost cu 2 si mi s-au parut OK, s-a umplut Muresu de golf 6 , apropo de achizitie , in Ro pe autovit si in targuri sunt f ieftine masinile fata de ce gasesti pe Mobile.de ceea ce ma duce cu gandul ca multe sunt manarite sau au fost cumparate accidentate si carpite in tara , nu stiu cum e in DE , poate le iau din targuri samsarii de la persoane fizice fara TVA , mai negociaza cu vanzatorii persoane fizice ca daca scazi comisionul lui si costul excursiei te sperii de ce pret a avut masina :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
asbo

mi se pare foarte logic sa faca o verificare la reprezentanta. nu cred sa nu gaseasca eventuale probleme. mai e si varianta cumpararii din reprezentante a masinilor sh. sunt un pic mai scumpe, dar mai arunca si o garantie pe acolo. plus ca ai istoric si toate cele... o masina lovita si refacuta nu va fi niciodata ca noua.

Edited by asbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiki

nici o masina folosita nu mai e ca noua :)) , dar o masina zgariata si revopsita cum e? :)) iar in romania o masina "prefecta" o mentii doar in casa, nu afara sau in garaj. asta da, au fost schimbate cam multe la ea, dar sa nu ne inspaimantam !!! in romania in ziua de azi daca folosesti o masina pentru ceea ce este , adica automobil, adica sa circuli, sa iti faci treaba sa te duci la serviciu, la market, la tzara, prin tzara, prin tzari straine, nu cred ca va scapa pe o durata de 5-7 ani, fara sa vopsesti macar o aripa... eu n'am vazut . mai ales la cat este de proasta si de subtire vopseaua asta pe baza de apa !! mai ales la modelele vandute de VW !!! dar sa te trezesti dimineatza, sa scoti bibeloul din garaj sa te duci pana la serviciu, sa o parchezi in curte si cu acoperis daca se poate, iar apoi seara sa te intorci acasa si sa faci acelasi lucru, sa faci 7000 km anul maxim si sa mai ai si peste 60 de ani, poate ca da.. va ramane "ca" noua, dar nici atunci, hai noroc ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri