Jump to content
Wug

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)

Recommended Posts

ionut.zegrean

Oare sa fie din cauza DSG? Are 7 trepte scurte, nu ar trebui sa consume mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiki

dsg-ul consuma ceva mai mult ! se ridica mai mult in turatii sau merge de multe ori prea subturat ! am observat chestia asta si la al meu cumnat la skoda octavia 1.6 dsg 7, si mi-a spus si el ca consumul este considerabil mai marisor !

Share this post


Link to post
Share on other sites
olixandruVW

Am masina de aproape un an de zile. Fac cam 40 de km pe zi (zilnic). In oras nu a sariti niciodata de 8% ( nici macar iarna). Sa nu mai zic ca pe centura mers cu 100 km/h am reusit sa scot consum de 4.6 %.

 

Sunt foarte multumit de masina, consum, pret consumabile etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut.zegrean

Înseamnă că este de la DSG...

Fraților cum vi se pare ca trage 1.6 TDI? Eu am avut 1.9 TDI pompe duze si tragea mult mai tare decat common rail, ăsta în schimb este mai elastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianionut

Intre 1,9 tdi pd cu 100 cai 2,0 tdi common rail de 110 cai si 1,6 tdi 4motion de 103 cai aleg 1,9 tdi pd.Este cel mai elastic si are rezerva de cuplu.In treapta 1 pleaca de pe loc la turatia cea mai mica fara sa se opreasca motorul, aproape de relanti.

Consum pe Bucuresti Timisoara si retur prin Craiova cel mai mc consum l-am scos cu 2.0 respective 4,7litri.Celelate masini au scos in jur de 5,4 litri.Toate cele trei masini a mers subsemnatul.

Cel mai silentios este evident 1,6.Cel mai zgomotos este 1,9.

Ca sa iti raspund la intrebarea ta, eu am preferat 1,6 dar cu 4 motion pentru un demaraj bun.Personal imi place motorul de 1,6 de cand neamtul la pus pe golf 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiki

Daca ma crezi, nici nu stiam ca exista 1.6 tdi 4motion.

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

pe golf 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristianionut

Da Wiki, neamtul a facut asa ceva din cel putin doua motive pe care eu le-am gasit:

-a vrut un remomerare a primului 1,6 cu tractiune integrala, care acum circa 25 de ani era 1,6 golf syncro, realizat in editie limitata si fabricat apoi in mexic.Practic acel model arata ca un golf 2 inaltat si aduce mult cu el actualul duster.

-un motor cu tractiune indegrala si pachet de drumuri grele si ceva gadgeturi poate fi un concurent al dusterului.In afara de garda la sol mare a Dusterului, golful da clasa.In Germania vazarile de Duster au fost o mare supriza pentru constructori germani de masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Daca a fost cumparata de noua din romania, da, este posibil sa fie km reali.

Verifica cartea service si intrarile in service la reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SergiuD

ceva nu miroase a bine daca e dispus sa o inchirieze de proba...

Share this post


Link to post
Share on other sites
snipe

Din punctul meu de vedere e posibil, cunosc personal pe cineva cu un Golf V din 2005, dar 1.6, care are sub 80000 km la momentul asta. Incearca sa coroborezi kilometrii din bord cu cartea service daca e primul proprietar sau proprietar pe carte. Daca e samsar e un pic dubios, desi nu pare sa fie.

Oricum trebuie sa vezi masina cum arata la fata locului iar pretul mi se pare foarte bun desi nu sunt detalii cu privire la dotari.

Chestia cu inchiriatul intradevar e un pic ciudata dar nu neaparat un semn rau, mai degraba as puneo pe seama faptului ca nu prea se mai vand masini, uitate la colegii nostri de pe forum, unii le au de mai mult de un an la vanzare. Bineinteles mai e vorba si de pret in raport de ceea ce ofera.

Edited by snipe

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Nu cumperi masina diesel ce a rulat in Bucuresti, Cea mai mare uzura la masinile diesel o fac pornirile/oprilile dese si distantele scurte. exact regimul pe care-l intalnesti in Bucuresti. Orienteaza-te spre o alta masina.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Si masine rulate in ce oras sunt ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

In orasul numit autostrada, evident, cu aroganta de rigoare.

 

LE: fiecare cumpara de unde doreste, eu unul nu as cumpara o masina DIESEL din Bucuresti, din foarte multe motive, pe langa ala de ti l-am zis mai sus, ar mai fi faptul ca drumul nu e asa bun, o buna parte, majoritatea au fost retusate/lovite usor (stiu asta de cand  imi cautam eu masina), si sunt multi tepari, mai multi pe m2 decat in alte zone.  De ce nu te orientezi spre o masina de langa Bucuresti, prim proprietar, spre exemplu?

 

Hai sa o luam direct, din aia 72000km facuti si 35000 km daca sunt in Bucuresti e destul de nasol. Daca vrei ne intalnim si iti arat volanul masinii mele la 265 000km, arata mai bine ca asta la 72 000km, asta din cauza ca a mea nu a prea vazult multe manevre de oras, iar mersul subturat si ruperile de ritm le intalnesti bineinteles, in aglomeratie, de amestecat in cutia de viteze nu mai zic.. Succes in cautare.

Edited by deenman

Share this post


Link to post
Share on other sites
16MAW

Vanzatorul nu raspunde la telefon, as vrea sa aflu mai multe detalii..

 

@deenman : Nu sunt de acord in totalitate cu afirmatia ta, daca as gandi asa..inseamna ca masinile diesel rulate in B nu s-ar mai vinde.. Nu cred ca masina respectiva a rulat doar in B.

 

Iti multumesc totusi pentru raspuns, sunt multi alti factori care conteaza in achizionarea masinii.

 

Dupa ce voi lua legatura cu proprietarul voi posta detaliile aici.

 

News Update :

 

Am luat legatura cu vanzatorul. Sustine ca are carte service, l-am intrebat unde au fost facute reviziile si mi-a raspuns "reviziile au fost facute la volkswagen in Bucuresti pana la 50 si ceva de mii , iar restul in tara". De aici pot trage urmatoarele concluzii :

 

1. Care volkswagen? unde? la PBN? (nu mi-a raspuns)

2. Pana la 50 si ceva de mii si restul in tara (destul de suspect, miroase a km dati inapoi..)

 

S-a grabit sa-mi inchida telefonul..

Edited by 16MAW

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Pai si atunci, care e solutia? Astea din romani nu ne plac ca sunt rulate in oras. Alea din germania nu ne plac ca au km prea multi...

Parerea mea este ca se cam exagereaza.

Eu am diesel de 5 ani si am 60.000 km. In bucuresti circul cat pot cu transportul in comun, pentru confort psihic, si in consecinta marea majoritate a acestor km sunt facuti extraurban.

Asa ca depinde foarte mult de regimul de exploatare. Poate respectivul o folosea zilnic la servici dar locuia in rahova si lucra in pantelimon.

Parerea mea personala: daca ti se pare ok in poze du-te sa o vezi. Daca iti place fa-i o verificare la "sange" la service si dupa aceea iei decizia finala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Am ajuns sa mitizam si sa punem mare accent pe faptul ca nu au fost rulate la noi. Strict pe ideea ca ei au drumuri extraordinare si noi ultimele ulite pline de gropi.

Plus conceptia ca neamtul are o grija deosebita de masina, pe cand romanii isi bat joc. Va rog sa sesizati nuantele de exagerare.

 

Se accepta mult mai usor masini aduse din alte tari cu 200k (reali sau nu) decat una cu jumatate sau mai putini, dar rulata in Ro. 

 

Am mai mare incredere cand stiu ca unele piese care s-au uzat au fost inlocuite decat sa iau una la multi km fara prea multe piese schimbate, dar "rulata in Germania, 90% autobahn".

 

Cine crede ca poate tine o masina impecabila estetic in Bucuresti si sa o foloseasca zilnic si/sau fara garaj la locul de resedinta se insala. Si daca a avut o bara schimbata de la un accident usor care e problema? Daca are zgarieturi care e problema? E un avantaj pentru negociere atat timp cat defectul este strict estetic (lonjeroane, armaturi ok).

Asta in general, nu e vorba strict de cele 2 modele din topic.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
16MAW

Ai dreptate The_Ego , perfect de acord cu afirmatia ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
megamotoreta

      Daca vanzatorul s-a grabit sa inchida telefonul inseamna ca l-ai blocat, nu stia unde facuse reviziile,semn ca acea carte de service era facuta pe calculator. Iti recomand sa cauti masina prin zona ta de domiciliu, sa o vezi de mai multe ori, o testezi de mai multe ori si apoi o cumperi, cand stii ce si cum...Daca vanzatorul este nemultumit inseamna ca nu e sigur pe masina si nu vrea sa fie luat la puricat. Ia sa-l intrebi ce ulei i-a pus,ce vascozitate?

    Altfel, dai banul repede pe o masina ''aranjata'' si incepe sa te lase in drum cand ti-e lumea mai draga...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorinaccio_G5

In nic un caz 1.6 mpi, e praf motorul asta, am avut-o 2 ani

Share this post


Link to post
Share on other sites
16MAW

Cea despre care vorbim are motor 1.9 TDI..

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Asta cu vascozitatea uleiului nu e neaparat adevarata... pe tata daca il intreaba cineva ce ulei baga in motor marca/norma/vascozitate habar nu are, dar asta nu pentru ca nu are grija de masina ci pentru ca sau se ocupa copilu' (aka eu) fie pentru ca se ducea la service si era de acord cu propunerile consilierului de service.

In concluzie nu ar trebui sa va mire/sperie raspunsuri de genul "nu stiu" sau "de care trebuie/scrie in carte".

Trebuie sa acceptam ca spre deosebire de noi nu toata lumea are grija de masina ca de un membru al familiei

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muraru Dan

O masina daca e condusa corect si e avuta grija de ea duce mult si bine si-n Romania.

Drumurile scurte si dese facute la viteze mici alea sunt daunatoare.

Poti metrge 90% din timp in oras insa daca faci cativa km, macar acolo drumuri de 5 km nu e nici o pbma. Bine, nici sa ajungi sa stai mai mult decat sa mergi insa intelegeti ideea.

Insa daca omul respecta ce zice cartea ( aici conteaza sa aiba un service serios in spate ) si schimba uleiul la 7000 km, e perfect.

Daca foloseste ulei din sursa sigura, de firma, nu vad ce pbma ar fi.

Sa nu credeti ca nemtii toti au grija de masina.

Doar faptul ca ale lor drumuri sunt impecabile si aici ma refer fara mizerie, praf mult, pietriceele si alte aiureli face ca o masina exploatata la ei sa arate impecabil si dupa multi ani, insa asta nu inseamna ca tehnic nu pate fi praf.

Si invers la noi

Bucsele se pot strica si de la viteza mare si pe autostrada le poti uza, la fel si suspensia.

Plus ca timpul nu iarta nimic, un cauciuc isi pierde din elasticitate si acolo precum o face si aici.

 

Ca o regula generala, eu nu as cumpara motorizarile de baza din gama si as cumpara modelul ce are preferabil 3 ani de la productie sa nu ma lovesc de multe boli de-ale copilariei.

Asta indeosebi pt golf 5, golful 6 fiind de fapt un golf 5 imbunatatit, insa si aici sunt motorizari la care trebuie avut grija (1.2 tsi spre exemplu).

 

Legat de necunostinta tuturor detaliilor, de acord, nu toata lumea e tehnica, pe unii putin ii intereseaza ce ulei folosesc, se duc in service si atat, insa important e ca au fost in service, mai degraba m-ar pune pe ganduri un cunoscator care are devizul lasa ca mai merge, de ce sa ma duc nu stiu in ce service sa folosesc piese de origine cand pot face eu compromisuri ca ma pricep.

De aceea ar fi bine ca macar pt ultimele interventii sa se obtina facturile pt tot ceea ce a fost schimbat.

 

Si sa se testeze cum trebuie masina, sa se porneasca cand e rece, dupa o noapte de stat, sa se mearga cativa zeci de km ( pe benzina cumparatorului sa nu fie cu suparare pt vanzator) in afara sa se observe comportamentul in diferite regimuri de viteza, orice refuz al vanzatorului de a testa masina inseaman o bila neagra. Si desigur sa nu se mearga singur, de preferabil sa se mai ia un prieten cat de cat priceput, unde-s doi puterea creste, e o vorba.

Cine se stie curat cu draga inima va accepta testele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
davydsss

Ca fost posesor de g5, 105cp si 2 x g6 110cp , îți recomand 2.0 TDI , dacă poți ia 140cp fata de 110 are alte frane, mai bune . La motor dif f mare nu e.

 

=)))hai ca mor de ras...Cine spune asta,ori e prea ofticat ca si-a luat model oricare sub 140 cp=)))) Doamne ce mai rad:))=))...scuza-ma,dar habar nu ai ...numai duce lumea in eroare.Am golf 5 2.0 tdi luat cu 6 mii euro Germania(cu totul aproape 8000) 186.000 km reali acuma(luat la 176.000) an 8/2006...Am facut [cenzurat] cu BMW 320 modelul dupa 2005 incolo ,il faceam incet incet...Am facut cu golf 5 1.9 cel de 105...Din a 2-a l-am lasat in spate...

 

Nu se compara 140cp cu 105-110. Cine spune ca nu e diferenta,ori nu stie ca nu a mers,ori e prea ofticat,ma repet! Sfatul meu e sa iei 2.0 daca nu ti-ai luat deja.Golf 6 nu exista probleme la motor ca la golf 5.

 

Eu sper sa ma tina cel putin 3 ani fara sa schimb nimic la el ca am dat o groaza de bani...luat in noiembrie anul trecut.La golf 5 se spune ca exista probleme dese la 2.0 TDI fata de 1.9 TDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri