Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

Golf 7 chiar nu mai e facelift.

 

Era vorba de motorul de 1.9TDI 105 ca e depasit, nu modelul in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la niste Seaturi Leon, generatia a doua (cu facelift, dupa 2009) si par destul atractive. 

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/seat-leon-1-6-tdi-dpf-ecomotive-style-dortmund/197256856.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=22500&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&ambitCountry=DE&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=FRONT_FOG_LIGHTS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&emissionsSticker=EMISSIONSSTICKER_GREEN&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&maxCubicCapacity=2000&noec=1

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/seat-leon-1-6-tdi-dpf-ecomotive-style-klima-pdc-bruchsal-helmshe/196611612.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=22500&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&ambitCountry=DE&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=FRONT_FOG_LIGHTS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&emissionsSticker=EMISSIONSSTICKER_GREEN&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&maxCubicCapacity=2000&noec=1

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/seat-leon-1-9-tdi-dpf-sport-pdc-tempomat-t%C3%BCv-neu-bad-lippspringe/194844081.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=22500&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2012-12-31&ambitCountry=DE&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&features=FRONT_FOG_LIGHTS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&emissionsSticker=EMISSIONSSTICKER_GREEN&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&maxCubicCapacity=2000&noec=1

 

Daca stau sa ma gandesc, Golful 5 din 07-08 pe care il vreau eu, ar costa 5000e sa zicem + taxa 1000e, inseamna 7000e. Taxa la un Leon din '10-'11 (~150,000km) e 150 lei fiind Euro5 si 1,6L. Cum ati spus si voi, e mai ok sa aleg o masina mai nou care e mai putin predispusa la probleme decat una cu 200,000km+.

 

Despre motorul asta 1,6TDI si de Leon (a 2-a generatie, dupa 2009) in ansamblu ce parere aveti? Am citit la un tip ca cica ar avea rapoartele cam lungi, 50km/h in a 3-a. Stiu ca nu sunt prea problematice, am cativa prieteni cu Seaturi si nu am auzit sa se planga de belele mari gen turbina/volant/etc.

Modificat de elvis31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare. Am nevoie de sfatul vostru in legatura cu achizitia unui VW Golf 5 1.9 TDI din 2007. Am gasit unul extra-full intr-unul din parcurile auto din Constanta. Extra-full insemnand: piele, navigatie, trapa, incalzire scaune, bixenon etc. Masina arata impecabil atat in interior cat si in exterior. Am fost cu ea la un test, s-a comportat ok, nu bate nimic, trage bine, o singura problema mi s-a parut suspecta si anume consumul instant din computerul de bord arata tot timpul peste 13l/100 km. L-am intrebat pe vanzator insa a evitat sa-mi raspunda explicandu-mi ca s-a dat mai tare la ea si probabil din aceasta cauza. Odata ajuns la service pentru testare in loc de 165 000 km cat indica masina, testerul arata 250 000km, insa seful-mecanic de acolo (ruda de-a mea, deci n-avea de ce sa ma minta) a spus ca masina e buna, si ca daca am grija de ea ma poate duce lejer pana la 5-600 000 km. Testerul a mai gasit o problema minora (asa spunea mecanicul) la aerul conditionat, 3 din 4 bujii arse, un bec pe spate ars, si o problema cu geamul dreapta spate, scartaia in momentul in care se ridica. Pretul masinii este de 6600 euro, vanzatorul spunand ca mai mult de 100 de euro nu poate sa-mi lase oricat de mult am insistat eu. Va intreb si pe voi, neavand cunostinte in domeniu si fiind prima masina care o achizitionez daca merita banii astia sau sa-mi caut altceva. Va multumesc anticipat.

Daca masina nu are probleme, merita banii, desi gasesti mai ieftine de atat, eu n-as da mai mult de 6000 pe ea.

Cine spune ca Golf 5 e masina depasita cred ca nu realizeaza ca urmatoarele doua versiuni sunt practic facelifturi.

 

gasesc cu 300-400 de euro mai ieftine, insa nu are aceleasi optiuni, nici pe jumatate, intr-adevar cu 50 000 de km mai putin... sunt total indecis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai zis mai sus parerea mea despre achizitia unei masini cu 250.000 km...dar in fine, fiecare cu conceptiile lui...sa mai dau si 6600 pe ia...si fiind un model vechi...nah..in mintea mea nu prea merge ; in primul rand, tu nu poti sa stii cum a fost intretinuta acea masina, si atata timp cat nu s-a desfacut motorul, nimeni nu stie ce este inima acelui motor, deci nu iti poate NIMENI spune CAT TE MAI DUCE ! asta a fost o vrajeala...o greseala de amator ca sa zic asa....trebuia sa iti spuna asa : masina este buna in momentul de fata, insa peste 2 luni daca te lasa motorul, imi pare rau, nu raspund pt verificare ; nu sa te induca in eroare sa iti spuna cate sute de mii mai tine,...aproape fiecare motorul duce 4-500.000 km daca au fost intretinute corespunzator ! insa intelege, nu motorul in sine este problema...o segmentare costa maxim 1000 euro, iar in 400.000 km....e o nimica toata ; restul pieselor te omoare insa...turbina , injectoare, egr, volant, ambreiajt, senzori, caseta directie, planetare, amortizoare, si multe altele ! care daca nu au fost schimbate sau reconditionate macar cateva din ele, clar tu vei fi norocosul !  

p.s : eu personal nu as face sula mare la samsari...el nu iti mai lasa nimic pt ca trebuie sa faca profit, iar astea sunt masini care se vand si profitul este asigurat ; pe el nu il intereseaza ce probleme are masina si cati km..doar nu merge el cu ea ; pt el totul este un business, si pe vremea asta, cu masinile bune si cinstitie nu faci business ;)                                                                                                                                                                                                                                                  

elvis : dupa cum ti-am spus mai sus, mergi cu incredere pe leon ! o masina noua si cu km sub 130.000 isi va spune cuvantul ; iar valoarea de revanzare va fi alta ; 1.6 tdi este ok daca nu ai nevoie de performante ; trage cam la fel cu 1.9 TDI, insa nu chiar asa agresiv, dar tot pe acolo ; este un motor silentios si foarte economic ( 6 urban , 3-4 extraurban ) si ar fi bine sa il alegi pe acesta in detrimentul unui TSI care iti poate creea mult mai multe probleme specifice generatiei ; 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok Leonurile, doar ca imi cam depasesc bugetul. Am vazut ca incep de la 8,000 (cateva), iar restul 9,000+. Sa vad cu bugetul cum fac. Momentan ma uit la Leonuri pt ca e mai ok varianta asta. Cum ati spus si voi, e mult mai bine sa iau o masina mai noua. Inca astept pareri si recomandari de la voi, in special de la cei care au motoarele 1.6TDI DPF. La 1.6TDI si 1.9TDI (cel vechi de pe Golf V) difera doar turatiile (putin mai mari la 1.6), in rest puterea si cuplul sunt aceleasi.

Marci ca Kia sau Hyundai le exclud. Polo mi se pare cam micut. Focusul mi se pare nefiabil si plasticos, am mers acum 2-3 ani iarna cu un Focus automat pe motorina si consuma peste 15L. Frantuzestile nu le suport. Japonezele sunt cam scumpe si la achizitie si la intretinere. Ar mai fi Opel Corsa care e spatios, arata decent dar nu prea e fiabil nici Opelul. Raman tot pe VAG. Golf sau Leon.

Multumesc!

Modificat de elvis31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic :D Zic de Corsa ca mi s-a parut spatioasa pt ca am mers la mare de 2 ori, odata cu una in 2 usi si anul asta cu una in 5 usi si a fost ok. 5 insi + bagaje pt 4 zile. S-au descurcat bine ambele. Cu Polo nu am mers inca. Oricum, Corsa e cam ultima varianta daca nu gasesc ceva decent. Nu prea ma incanta designul :)

Modificat de Bwwlan
Nu mai da quote postului imediat anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu un corsa D coupe din 2007..cu 60.000 km..am avut destule probleme cu el..1.4 90 cp benzina..am schimbat cutie + planterare + un senzor si am avut si chiulasa fisurata ; poate am fost un caz izolat dar....nu mi-a placut...plasticos pe interior si cu destule probleme de fabricatie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina destul de ok, nu e nici Golf, nici Leon, insa e ceva mai versatila si e aceeasi platforma:

 

http://vwforum.ro/topic/113732-seat-altea-2009-19-tdi/

 

Bineinteles, merita cumparata doar daca cumparatorul este corect si masina e ceea ce pare in descriere, nu una cu mai multi km si defecte ascunse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu-mi place,imi da senzatia de Mini-Van.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut..o masina care isi merita banii si iti ofera tot ce vrei : aspect placut, sportivitate, spatiu mult mai mare, intretinere relativ ieftina...un compromis foarte bun ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ma incadrez cu banii astia (7.000 pretul NET pt masina) nici la un un Polo 1.6TDI. Si nu am pretentii la dotari, doar clima, proiectoare, primul propietar, max. 200,000 km si carte service. Nici Leonuri nu prea gasesc. Sunt in impas acum... :|

M-am uitat si la Focusuri, dupa 2009, 8,000+....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Motorul Golfului de mai sus de 122 cp sa stii ca are doar turbina pe cand motorul din titlul topicului (1.4 TSI 160 cp) are turbina+compresor. Compresorul intra de la turatii joase deci previne acel turbo-lag specific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo lag nu exista, decat daca vrei sa accelerezi brusc sub 2000 RPM. Masina pare ok, insa pretul e putin cam mare. Ma distreaza descrierea, tapiserie din piele, dar in acelasi timp din velur. Trebuie verificat istoricul, sa vezi daca au fost probleme cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este, totusi, o masina care a costat cca 17.500€ de noua..cat sa coste de putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are 3 ani si peste 80.000 km, probabil ca un pret corect ar fi jumatate din pretul de noua. Cam asta e devalorizarea normala. Din cate vad, e un HL cu cateva optionale, insa nimic deosebit, nu are nici macar senzori de parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru multi alcantara=piele. E HL cu pachet de iarna si Dynaudio totusi.

 

Merita verificata foarte bine. Mai bine bani in plus dati acum pe o asa masina comparativ cu una rupta de km si incerta decat mai multi bagati ulterior.

 

O varianta ar fi si asta: http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C34370142.html, dar acum vad ca e CL.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu observasem ca are dynaudio..in cazul asta, ajungem si mai aproape de 18.000;

nu cunosc metoda de calcul a devalorizarii, insa nu mi se pare normal ca in 3 ani sa scazi jumatate din pretul de nou, cu atat mai mult cu cat nu are nici 100.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre acel parc auto aveti vreo informatie? Sunt cat de cat seriosi sau risc sa iau o masina dubioasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parcul ar trebui sa fie destul de ok... din ce am observat este foarte folosit de firmele care au flote de masini, pentru vanzarea acestora.

Golf-ul din link, dupa numarul de inmatriculare, este 99% masina de serviciu a unei firme de produse farmaceutice, deci ar trebui sa poti verifica foarte usor istoricul la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in cautarea unui Golf 5/Jetta cu motorizarea 1.4 TSI 140/170 cp. Un coleg de pe forum a venit cu oferta aceasta : http://olx.ro/oferta/vand-vw-golf-5-variant-sportline-2009-1-4-tsi-160-cp-ID1k7aF.html#028b9d3b6d

Codul motorului este CAVD si din cate stiu este prezent si pe Golf 6. Din ce-am citit, au cam fost probleme la motoarele TSI de pe Golf 6, poate mai multe decat pe Golf 5 dar asta nu stiu cat e de adevarat.

Sa fie mai fiabil oare motorul de 170 hp de pe Golf 5 GT?

Vanzatorul este al doilea proprietar, a cumparat-o de la un director, m-ar afecta pe mine in viitor faptul ca eu voi fi al treilea proprietar? Are vreo relevanta?

Reviziile pana la 60.000km au fost facute la reprezentanta, pe perioada garantiei, restul au fost facute la service-uri normale.

Ce parere aveti? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Optionale de genul Dynaudio ar trebui sa va intereseze mai putin, cel mai important e istoricul masinii, apoi dotarile functionale, gen comenzi pe volan, bluetooth, senzori de parcare, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GolfMk1Vr6 

 

Cand mergi sa vezi masina respectiva sa ciocanesti usor cu degetul portierele/aripile si pragul din partea stanga, s-ar putea sa ai o surpriza. Masina are o tenta mai inchisa la portiera+aripa spate, bineinteles sunt doar niste poze s-ar putea sa ma insel, dar merita testat.  Daca nici nu e primul proprietar atunci se poate sa nici nu aiba km reali, cu cat mai multi proprietari cu atat cresc sansele sa fie mai aranjata.

 

Sa zicem ca masina a avut garantie 2 ani (sa zicem) si -a terminat garantia in 2011 acumuland 60 000km in 2 ani, pana in 2014 mai sunt inca 3 ani, o fi avand 150 000km dati inapoi la 95 000km sa fie mai atractiva la vanzare? posibil. O fi avand un usor accident pe partea stanga spate? posibil.  Poate proprietarul al 2 lea habar nu are ce s-a intamplat cu masina la primul prop. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca a fost zgariata si revopsita pe dreapta spate care e problema? Oricum, metoda ta cu ciocanitul nu vad ce ar putea sa arate. Nu se mai chituiesc demult elementele de caroserie, se indreapta perfect, prin tragere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!