Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

cristian- problema e ca a fost vopsita pe o alta nuanta si se vede si cand zice fara accident imi vine sa-i dau niste bobarnace peste fata. As cumpara o masina ce a fost revopsita din n-motive, sau usor avariata/zgariata, dar nu de la asemenea indivizi, pt ca incepi sa descoperi 1 minciuna si apoi vin restul.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, faptul ca ascunde ceva e clar ca e o problema. Tocmai de aceea eu cand am vandut masina am oferit viitorului proprietar inclusiv poze cu avariile la fiecare dauna, pentru a fi in cunostinta de cauza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu ca portiera alta nuanta, prima oara m-am gandit ca ar fi o cladire in dreptul portierei mai inchisa la culoare si se reflecta in usa, dar nu are cum pentru ca numai portiera s tanga spate e asa.

 

Ok, deci sa inteleg ca motorul de pe Golf 5 de 170 cp e mai fiabil decat 160 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca pe Golf 6 s-a lasat cu multe motoare schimbate in special in perioada 2009-2010. Vorbind de CAVD, 1.4 tsi 160.

Acum unii nu au avut probleme vreodata. 

Poti lua 1.4 160 care a fost intretinut bine, nu a avut probleme, dar si pretul e pe masura. In functie de buget cauta sa gasesti o masina cu un istoric complet, detaliat. Dotarile sa fie pe planul doi (se pot pune ulterior fara prea multi bani unele), important e ca motorul sa fie ok. Sa nu ai dubii in privinta km, sa fie actele ok. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit o Jetta de 170 cp din 2007, istoric full reprezentanta (masina de firma), probleme : volan foarte ros, este luata vopseaua neagra intr-o proportie foarte mare, si bara fata care prezinta niste lufturi (la faruri + capota) vanzatorul spunandu-mi c-a sters cu numarul de inmatriculare pe cineva intr-o curba, lucru care se vede si-n pozele trimise de dansul, cele 3 litere ale placutei fiind sterse. S-ar putea ca bara sa necesite a fi schimbata, eventual repozitionata daca nu are cleme, prinderi rupte.

 

BTW, cam cat ar putea costa o bara fata de Jetta/Golf Variant cu acel ornament cromat? Dar un volan cu comenzi?

 

Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pacat ca de problemele care tot apar pe forum (EGR, DPF) 

Am si eu unul 105CP Golf6, daca nu esti foarte pretentios la demaraj (condus sportiv) este ok. Mie imi place foarte mult, consum bun (~6.5-7% in oras), iar daca e o depasire si apesi acceleratie se duce bine de tot. In rest doar de bine, e spatioasa, cu functionalitatile te obisnuiesti repede (Comfortline), sper sa ma ocoleasca problemele.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Care ar fi un pret mediu pentru Golf 6 Variant Comfortline kilometri sub 125000, preferabil diesel, in Germania la ceva reprezentanta ?

Ma refer la o masina luata de la sursa sigura si cinstita, nu la nush ce licitatii sau alte manevre care se mai fac prin Germania.

In jur de 10000 euro ar fi ok ? E prea mult, prea putin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe-acolo incep.

Da' te tiganesti fara cea mai mica jena. Si in niciun caz nu raspunzi nici in ruptul capului la intrebarea "cati bani vreti sa dati pe masina?" sau variantele ei. Te faci ca nu auzi, zici "depinde", "sa vedem ce-mi oferiti", pur si simplu nu voluntarizezi nicio suma.

Obligatoriu sa aiba TÜV frisch gemacht, Gebrauchtwagengarantie, sa fie scheckheftgepflegt, sa te lase sa faci un test drive singur si daca pretul din geam e 10.000, in niciun caz sa nu dai pe ea mai mult de 9.250 Pur si simplu, pleaca, indiferent cat de misto e masina. Sa nu-ti para rau.

Dealeri sunt destui, tabla daca sta, rugineste, deci ei au tot interesul sa faca marfa sa circule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Sunt nou pe forum si o sa postez aici o mica nelamurire in privinta achizitionarii unui golf 5.

 

M-ar interesa in mod special 1.4 mpi si 1.6 fsi sau mpi.

Am citit tot forumul referitor la 1.4 si pentru mine e super ok.

Ma feresc de motorul 1.4 fsi pentru ca nu se poate pune gaz pe el...si poate in viitor ma hotarasc sa ii bag o instalatie gpl.

 

Intrebarea mea ar fi...care dintre cele de mai sus e mai ok?

Precizez ca bugetul meu trage mai mult spre 1.4 mpi, merg cam 80% prin oras, drumuri (in principiu) scurte...deci exclus diesel.

Ar mai fi 1.6 fsi dar am auzit ca motoarele astea sunt mai greu de intretinut.

 

Voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa alegi una din motorizarile clasica si fara batai de cap : 1.4 / 1.6 MPI ; ambele sunt durabile, fiabile, ieftine la intretinere si slabute ca performante ; ambele consuma la fel de mult, si avand in vedere faptul ca vei pune si gpl eu as inclina spre 1.6 ; diferenta mare de pret nu prea este pe piata SH ; 1.6 este un motor clasic in 8 valve, cred ca instalatia gpl va fi mai ieftina, insa nu sunt 100% sigur ; totusi, nu ar fi de neglijat nici un 1.4 bine intretinut si cu mai multe dotari ; cel mai bun compromis ar fi 1.6 mpi bine dotat ; depinde de ce bani dispui si daca vrei sa o iei inmatriculata RO sau nu. FSI-urile sunt cam pretentioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns.

 

O iau inmatriculata ca o gasesc in jur la 4500. Sau poate gasesc recent adusa, neinmatriculata, ca oricum taxa e mica la 1.4 mpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avantajul la 1.4 este ca pretul de vanzare e mic ; dar este de inteles, a fost o motorizare entry level ; spor la cautat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Nu ma deranjeaza motorul, pentru mine e perfect.

Daca il gasesc si cu ceva dotari... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un golf 4 highline nu te incanta ? Clima, 4 geamuri electrice, cotiere, interior sport, pilot automat, computer bord, torpedou refrigerat, incalzire in scaune, comenzi volan, trapa, sistem audio bun, etc, iti fac viata la volan mult mai frumoasa :D intretinerea e mai ieftina, piese mai accesibile, tinuta de drum foarte buna, motorul de 1.4 16v 75 cp e super ok pt gpl si pretul de achizitie nu cred ca sare de 3000-3500 euro pt una in stare foarte buna importata ! O masina dotata e super misto.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o masina buna, chiar asta era prima mea intentie, am gasit FULL si super intretinute la 3000 foarte multe, (an 2001-2003) dar intre timp am mai adunat ceva si m-am bagat pe Golf 5 1.4. Nu stiu unde ai vazut tu Golf 4 la 4000 eu am gasit la maxim 3500 neg :icon_confused: . In fine, oamenii sunt liberi sa ceara oricat vor ei, asta nu inseamna ca o sa si primeasca. Nu e prost cel care cere :).

 

Ce spui, merita sa o iau de la samsari? Am gasit azi cateva la 4500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, am editat postul dupa 3 minute.. ~ 3000-3300 le gasesti aproape full ; hai sa-ti spun o treaba cu samsarii ; masini BUNE si ieftine nu vei gasi la samsari ; despre kilometraj nu are rost sa ma leg, 99% sunt manarite, dar asta mai vine la pachet si cu alte probleme..gen dauna totala si reparata, probleme la motor, bucsaraie sau altele ; preturile in Germania sunt mai mari pt aceleasi masini care la noi ajung mai ieftine..asa ca..mare grija ! Daca a fost lovita sa fie reparata cum trebuie si sa nu aiba lonjeroane strambe, punte stramba, airbaguri sarite, etc ; dupa cum ti-am zis, eu as lua un golf 4 foarte bine dotat ! Sau un 5 la fel de dotat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca sunt si G5 foarte dotate, dar cu motor mic intr-adevar. Dieselurile de 1.9 TDI sau alte motoare mai mari, e normal sa fie mai scumpe ca ofera alte performante.

Cred ca pentru un Golf 5 cu dotari medii si motor 1.4, pretul de 4500 de normal. Daca o gaseam la 3500, atunci da, puteam sa intru la banuieli.

In ce priveste masinile de la samsari, si eu am observat ca in Germania sunt mai scumpe (culmea) decat cele din obor. La km nici nu ma mai uit ca nu are rost. Nu stiu care e smecheria aici :)

 

Dar la o verificare mai amanuntita, nu se vad eventualele probleme? Daca a fost lovita sau dauna toatala, punte stramba, etc? O duc la mecanic sa verifice absolut tot, inclusiv pe tester o pun.

Asta daca e de acord vanzatorul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vad si nu se vad..depinde cat de priceput e cel care o inspecteaza ; testerul nu minte intr-adevar, insa mecanicii pot omite multe chestii..ca idee, inainte sa mergi la test ( sa nu dai banii degeaba ) invata sa le inspectezi tu vizual ca sa nu pierzi bani de fiecare data ;

Uitete dupa lufturi la caroserie, dupa urme de indoituri si strambaturi jos pe praguri cand deschizi usa, uitete la liniile masinii, la capota / aripi / haion sa nu fie urme de suduri sau de suruburi schimbate si tocite, uitete atent cand pui contactul sa se aprinda toti martorii si sa se stinga apoi normal ( in special ABS / Airbag / check engine ), fi atent la sunetul motorului sa nu intrerupa si sa rontaie ca un diesel, inspecteaza vizual amortizoarele sa nu fie scurse, esapamentul, da la o parte mocheta de la portbagaj si uitete la roata de rezerva sa nu fie infundata, geamurile sa aiba toate aceeasi data de fabricatie, farurile la fel, radiatorul daca este nou ( semn de accident sau de intrebare ) , apoi in mers fi atent la ambreiaj, sa tina unde trebuie, sa nu scoata zgomote pe loc cu el apasat sau pe liber, cutia sa schimbe ok si sa nu agate, laso putin in frana de motor in toate treptele si vezi sa nu huruie rulmentii, pleaca de pe loc cu viraj maxim dreapta / stanga sa nu bata planetarele sau sa scoata zgomote caseta de directie, la.60-70 km/h scoate-o pe liber si fi atent sa nu huruie rulmentii la roti ( nu confunda cu zgomotul dat de anvelope ) , verifica sa functioneze fiecare dotare, inclusiv clima ( se aude cand porneste compresorul), ABS-ul sa intre la o franare mai agresiva, geamurile electrice sa nu scoata zgomote, apoi inspecteaza consumabilele ( discurile + placutele + anvelopele ), fi atent sa aiba antigel in vas si sa nu fie presiune mare in borcan ( semn de garnituta de chilasa dusa / chiulasa fisurata )..

Desigur multe dintre problemele astea le vei intalni, dar eu ti-am enumerat cat mai multe ca sa stii ce compromisuri sa faci si ce sa bagi de seama..daca probleme vor exista la martori luminosi, caroserie si motor / cutie eu zic sa le excluzi din start, daca nu, incearca sa evaluezi costul celorlalte reparatii si vezi cat poti negocia la pret ; apoi mergi la servis pt constatare si neaparat diagnoza inainte de achizitie ; fi cu o ochii pe ce fac mecanicii, spune-le sa inspecteze si ce ti-am zis eu daca la sfarsit vezi ca au omis ceva, pt ca cu siguranta nu se vor uita la toate detaliile de mai sus, nu inghitii gogosi de genul " ma inveti tu sa imi fac meseria ? / stiu eu boss ce am de facut ! / nu are treaba acolo /" sau mai stiu eu ce si fi tare in gura cu ei in cazul in care te iau cu vrajeli pt ca tu platesti constatarea si e dreptul tau sa iti verifice ce le zici, plus ca nu iti cumperi masina in fiecare zi..si nu asculta povesti si gogosi nici de la vanzatori..mai ales de la samsari..pe tine te intereseaza strict masina nu povestea ei inventata, spune-le asta daca vezi ca incep sa abereze si nu ii lasa sa te distraga atunci cand verifici ceva, gen sa dea drumul la muzica sau sa inceapa sa vorbeasca, etc...lumea e parsiva tare, asa ca mai bine fa o lista cu ce trebuie verificat si multa bafta ! Tine cont, masini si femei neatinse numai gasesti asa ca vezi ce compromisuri faci ; ia in calcul pretul de achizitie si cat mai investesti ca sa o aduci in starea care trebuie, adica foarte buna ! 500€ oricum se duce instant pe schimb ulei + filtre + lichide + distributie + mici nimicuri..bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce spui tu aici, cum sa fie,bla,bla,bla nu gasesti la 5000 de Euro. hai sa fim seriosi, la banii astia uzura este pe masura, dar nu crezi ca vei gasi vreo fata mare ratacita printre samsari. Masinile bune , adica impecabile,ingrijite cu istoric adevarat se vand la pret pe masura dupa cum mai vedem aici pe forum.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru sfaturi.

Sa fiu sincer, nu ma deranjeaza o masina usor avariata si reparata profi. Asta e...sunt masini de 10 ani, nu au cum sa nu fie lovite.

Motorul in schimb, trebuie sa fie perfect functional.

 

Oricum, daca vanzatorul nu accepta o inspectie tehnica amanuntita, sigur ascunde ceva.

 

Duminica merg in targ sa vad daca gasesc ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine cont, masini si femei neatinse numai gasesti asa ca vezi ce compromisuri faci ; ia in calcul pretul de achizitie si cat mai investesti ca sa o aduci in starea care trebuie, adica foarte buna !

Calin, am subliniat si acest lucru ;

Ionel, nu te duce in targ..te duci degeaba..eu stau foarte aproape de autovit si iti recomand sa nu cumperi niciodata masina de acolo ; se vand tepe, nu masini..iar vanzatorii o sa iti provoace sila si greata..cauta pe autovit.ro, dar nu cumpara din targul autovit ; nu e totuna ;

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, Aradul este foarte limitat in ce priveste piata auto. Nu sunt asa multi locuitori incat sa poti cauta doar la persoane fizice. Majoritatea anunturilor de pe net (autovit sau bestauto), sunt puse tot de samsari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti filtra anunturile..selectezi doar din Bucuresti, suni la cele care te incanta si intrebi " sunteti proprietar pe carte si talon?" ; daca primesti raspuns afirmativ iti faci o lista si cand vi in Bucuresti ii anunti pe oamenim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit azi cu un ''samsar'' la telefon si mi-a zis sa merg cu masina oriunde vreau eu s-o verific. Cu tot cu inmatriculare ajung undeva la 4600.

Alta masina tot in pretul asta am gasit, dar adusa din Franta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!