Jump to content
Wug

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)

Recommended Posts

aradfan

Nu, atata timp cat nu e furata nu vad unde e problema. Acum multi ani am cumparat si eu o masina fara o cheie din Germania insa am negociat pretul unei chei. Cand am ajuns in tara am mers la reprezentanta si in cam 2 sapt a venit o cheie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stealth

Dar cheia aia poate fi la el sau la oricine ,care poate intra in masina oricand vrea. si sa plece cu ea...

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Cu gandirea asta, iti da 3 chei si mai cloneaza 1 si tot intra in masina. 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Poti sa-ti iei o alarma dupa ce cumperi masina.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

daca cumperi o masina cu o singura cheie, cum o asiguri casco ptr furt?

Eu am pierdut o cheie de la masina in 2 randuri si de fiecare data a trebuit sa schimb contactul, yala si cheia (pe casco ce e drept...) deoarece altfel nu ma despagubea in caz de furt.

 

Acum fiecare risca cat vrea... altfel nu ar mai exista cazinouri...


@Vakly - ce fel de insignia ai in vedere? berlina, hatchback sau combi? Oricare ar fi, te va surprinde prin greutatea mare si acceleratiile slabe din acest motiv... ca orice Opel dealtfel, care e mai greu in prezent cu aprox 200 kg fata de un VW echivalent (de pe MQB)...

si nu uita de consumul mai mare generat de o masina mai grea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TAS auto

si ca sa fie "tortul" complet: la masina cu 1 singura cheie sa nu existe nici istoric de service. Cum vi se pare ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
aradfan

E rau daca nu are istoric dar asta nu inseamna ca nu s-au facut reviziile. Depinde de tine daca vrei sa o cumperi sau nu, eu unul mai repede as lua una fara o cheie decat una fara istoric :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

un schimb complet de chei la un VAG gen octavia/superb/passat la reprezentanta costa 1200 RON.

Eu zic ca merita ptr linistea ta si ptr a o putea asigura...

Stiu ca sunt multi romani care merg fara casco desi au masini scumpe <5 ani dar ce sa le faci... asta e mentalitatea, ne strangem la maxim sa ne luam o masina si apoi riscam totul fara casco pe soselele patriei (prost marcate si aglomerate, traiasca Guvernul si CNADR!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
piny

Nu... Mentalitatea la romani e de a da bani degeaba fara a gandi, doar ca asa se poarta sau doar ca asa a facut si ala..." Ce eu sunt mai fraier?". Sti ca in cazul multor masini si anumitor categorii de varsta in 5 ani de casco ajungi sa platesti mai mult decat valoreaza masina?

De ce sa nu dau banii astia doar atunci cand si daca se intampla ceva?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by piny

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

si daca ti se intampla 5 evenimente in cei 5 ani ce faci?

 

Mie mi s-au intamplat 5 in acelasi an la fosta Octavie si doar o singura data am fost in masina la momentul respectiv... in rest asa am gasit-o pe strada (inclusiv raschetata de o cifa ). Sa nu mai zic de dauna totala care nu a fost din vina mea...

 

Parerea mea ca daca nu iti permiti marca/modelul X (casco si revizii complete la reprez/service autorizat), este simplu sa iei o alta marca. De exemplu Dacia are politele de asigurare mai ieftine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Scuze, dar ce este aceasta strutocamila?  golf cat? si ce e cu motorizarea aia?farurile?volanul? euro 5? 

 

http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/vw/model/golf/vhc:car,pgn:19,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:vw,mdl:golf,frn:2004-01,prx:5001,ful:diesel,ger:manual_gear,pwn:74,pwx:88,dmg:false/pg:vipcar/188143912.html

Edited by deenman
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

E un Golf 6, 2.0 TDI, 110 CP din fabrica. Echipare Confortline. Atat farurile cat si volanul sunt standard. Da, este Euro 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mike.

Se numeste VW Golf, cel catre care ai pus link este generatia a 6-a; in prezent se comercializeaza a 7-a generatie, care este ultima aparuta pentru moment.

Masina din anuntul catre care ai lasat link este propulsata de un motor termic cu capacitatea cilindrica de aproximativ 2000 cmc, ce foloseste diesel. Codul motorului este CBDC, cel mai probabil; avem colegi forumisti ce folosesc acest model carora le poti cere pareri. Emisiile de CO2 ale acestui motor il incadreaza in norma de poluare Euro 5.

Farurile sunt cele cu becuri halogen, sunt reglabile electric si au functie pentru DRL.

Volanul este imbracat in piele si are comenzi, se numeste volan multifunctional.

Probabil masina din anunt e lovita si reparata pe marginea santului ori scoasa dintr-un lac ori pur si simplu foarte ieftina - se stie ca acest model (Golf 6) e foarte prost si lumea se fereste sa cumpere astfel de masini. Dar, dupa cum am vazut ca nu te deranjeaza lipsa unei chei, mai mult ca sigur nu te vor deranja aceste mici detalii..

Edited by mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Nu mai faceti misto, golf 6 neavariat, diesel din 2009 la pretul acela? 4700 Euro? 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
cogdao

E teapa mai mult ca sigur, o fi plecat prin Anglia si vrea un avans sa fie sigur ca vine cineva sa o ia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Plus ca se vinde in Serbia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
piny
si daca ti se intampla 5 evenimente in cei 5 ani ce faci? "Raspuns: platesti casco. Daca nu se intampla nimic in cei 5 ani ? Ce faci ? Raspuns : platesti casco"

Mie mi s-au intamplat 5 in acelasi an la fosta Octavie si doar o singura data am fost in masina la momentul respectiv... in rest asa am gasit-o pe strada (inclusiv raschetata de o cifa ). Sa nu mai zic de dauna totala care nu a fost din vina mea...

Parerea mea ca daca nu iti permiti marca/modelul X (casco si revizii complete la reprez/service autorizat), este simplu sa iei o alta marca. De exemplu Dacia are politele de asigurare mai ieftine.

Imi pare rau de ce ai patit dar ori esti foarte ghinionist ori ti-o mai cauti si tu parcand aiurea.Ideea nu era daca iti permiti sau nu,daca vrei sa intelegi bine daca nu ma duc sa-mi cumpar dacie ca e mai ieftina intretinerea.

Acum revenind la topic: automat cand gasesti o masina sub pretul pietei trebuie sa te astepti la o surpriza, poate una buna ; omul are nevoie de bani ori una proasta ; a fost pocnita sau cu defectiuni.

Cred ca cel mai bine te duci si vezi fiecare masina in parte. Mergi cu ea , o urci pe un elevator, o duci la o reprezentata etc. Tot ce iti este scris aici sunt doar presupuneri si poate de multe ori sunt departe de adevar. Dar in aceelasi timp tot ce-ti este spus bun sau rau trebuie sa ai in evidenta atunci cand vezi o masina.

Numai bine.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Sunt uimit ca atata lume spune ca G6 e ""doar"" un facelift al lui G5.

 

Interiorul, am condus G5 si T5 din 2003 ,mi se pare o mare foarte asemanare, acelasi plastic cheap pe bord.

Acum umeaza sa cumpar un G6 si am mers cu unul putin, dar diferentele sunt totale, ceasurile ""inclinate"" au un aspect net superior fata de cele de G5 mi se parplictisitoare rau deja, prizele de aer,partea din dreapta, in spate loc mai mult mi s-a parut inclusiv in portbagaj.

Mi s-a parut foarte stabila in mers, la ruliu si "galop"".

Oricit am citit si am incercat nu am reusit sa inteleg la ce se refereau cei care spun ca G6 nu e ""inchegat"" (ca G5). Ce o insemna asta oare, au vazut cazute ornamente,nealinieri, s-au desprins prize de aer ceva in mers, au cazut piulite pe drum, toba,serios acum, ce insemna ca nu e inchegata?

 
E vorba de platforma care a ramas neschimbata si multe motoare care s-au pastrat.
Cei de la VW au zis foarte bine cand au lansat G6: pe tot ce poti sa pui mana e nou.
 
Au pus accentul pe antifonare, reducerea zgomotului la rulare.  A aparut airbag-ul pentru genunchi in partea soferului.
 
A fost  mai ieftin de fabricat decat 5-ul si asta a provenit din inlocuirea unor parti de metal, renuntarea spre exemplu la senzorul de autoleveling de pe puntea fata. Practic s-au optimizat anumite procese si faptul ca au pus mai putine suruburi in fata de usa nu s-a simtit. 
Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Da, si pentru reducerea zgomotului merita sa platesti o diferenta consistenta.   :) Thats right folks!  Eu inca sunt putin nostalgic ca nu am mai asteptat sa mai strang niste bani sa-mi iau un polo 2010 +, dotari medium, benzina sau motorina.

Edited by deenman
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daxx

Ce parere aveti despre un Golf 5 Variant 1.9 TDI Confortline din 2009 cu 7500 euro?

Masina este bine dotata (xenon, scaune incalzite, senzori parcare spate, climatronic, computer bord afisaj mare, jante aliaj originale pe 16, 12 airbags-daca le-am numarat eu bine, roata rezerva dimens. normala aliaj) si are 147.000 km. E a unei cunostinte (deci incredere) si arata foarte bine. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
TAS auto

..... E a unei cunostinte (deci incredere) si arata foarte bine. ........

eu nu inteleg sensul intrebarii tale.

Daca stii posesorul, mai conteaza pretul?!

 

inteleg sa ne fi intrebat de una de pe autovit. Eu personal sunt pt a da un ban in plus, dar sa stiu de la cine vine masina si ce tratamente a avut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daxx

Da, e mai important, fara discutie, sa stii sigur ce si de la cine cumperi, insa are si pretul rolul sau. :) Eram curios cum vi se pare voua, celor mai cunoscatori sau care ati trecut prin asa ceva, pretul. Am tot studiat anunturile si..nu am inteles nimic..:) De ce? Pentru ca preturile variaza foarte mult..adica am vazut masini similare (cu ceva minusuri la dotari, totusi) intre 5900 si 8200 euro. Deci....

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebip

Deci??? Masina are un pret bun...avand in vedere istoricul cunoscut!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daxx

Asta am vrut sa aud. :) Bun sau rau..pretul, zic. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Parerea mea, mi se pare mare pretul la acei bani poti cumpara passat 2009 (nu cel cu probleme) 2.0 cu dotari destule (comenzi volan,scaune incalzite) si daca cauti bine si km sub 200 000, trebuie doar sa ai rabdare si sa cauti atent cu verificarea km la cineva.

 

 

De ce nu as da in momentul de fata 7500 euro pe un golf 5 (fie el si 2009) pentru ca e un model invechit deja si astea se devalorizeaza cel mai repede, observa scaderea dramatica a pretului de cand a iesit golf 7. Si inca ceva, preturile pe autovit sunt cu 100-500 euro mai mari decat pretul din targ sau irl. Cu alte cuvinte gasesti golf 5 variant 2007/2008 si la 5500E :). 

 

Gaseste asa ceva cu km reali si ai facut cea mai bun afacere: http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C31830263.html

 

 

Cat despre masini de la cunostinte, sunt destui oameni care au masini, dar nu le schimba la timp consumabilele pt ca nu se manifesta, in sensul ca nu toti sunt asa de atenti cu masina precum unii de aici, sunt persoane care nu aud ca bate motorul, ca le bate o bucsa, ca au probleme cu un rulment, etc.  Sau sunt persoane care nici macar nu verifica nivelul de ulei intre schimburi, daca nu ii atentioneaza pe bord, da-i sa mearga.  Si apropo cunostinta are masina de noua? este masina facuta pt Romania? sau este cumpara tot de dincolo, verifica km.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri