Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

bgd_b92 nu am spus ca dau 7000 pe un golf 5 :) Am zis ca bugetul e maxim 7000.

Golf 5 am vazut si la 4000 dar si la 6-7000.

Tot in 6-7000 am vazut si Golf 6 (cam pe aici incep preturile pt el). Tocmai de aceea am pus intrebarea daca sa merg pe 5 sau 6.

 

Intotdeauna mi-au placut golfurile deci tot pe golf as vrea sa merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce părere aveți de masina asta ?

VW Golf 6 Highline 05.2011 Trapa Led Navi Piele

http://olx.ro/oferta/vw-golf-6-highline-05-2011-trapa-led-navi-piele-ID56A3A.html

Mi-a furat ochii si e cam singura in bugetul meu care ma atrage ... Vreau sa ma duc zilele astea sa o vad .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine dar e samsarita adica nu are 149 500km sigur. 

Nu vreau sa intru in polemici dar e din jud. Arges si acolo cam toate au 149 500km.

 

Fa-i o testare la sange si daca e totul ok si iti place poti sa o iei. Pretul nu e mic asa ca sa nu crezi ca e vreo super-oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce înseamnă o testare la sânge ? Întreb fiindcă este prima mea masina ( prima mea achiziție ) si chiar nu sunt un cunoscător ...

Priprietarul actual se ocupa cu mașinile si este adusa de o saptamana , prețul ei final ar fi 8600 ,mulțumesc pentru ajutor si astept părerile voastre .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-ti timp si citeste topicurile legate despre achizitii masini SH de pe fiecare arie cat si topicul cu masini aduse din Germania.

 

Pe scurt :

-verificare serie de sasiu la reprezentanta ca sa vezi istoricul (cel putin ce revizii a avut facute in garantie). E o masina relativ noua si trebuie sa ai destul informatii acolo. Cand a fost facuta ultima revizie in .DE si la cati km , verifici cati km a facut intre revizii , piese schimbate pe garantie , avarii reparate la reprezentatanta , desi vanzatorul zice ca e nelovita...etc

-inspectie fizica (motor , sasiu , anexe , tot :) )

- tester pentru a vedea erorile 

- test la drum

 

Daca pica primul punct poti sa cauti alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dotari multe la pret relativ mic. Nu ar trebui sa te atraga asa ceva, dimpotriva. Masina nu are piele, este doar alcantara pe centru. Interiorul de piele adevarata arata complet altfel.

Afirmatia "nu are niciun element revopsit" in aproape 150.000km (pe bord cel putin) si 4 ani jumate mi se pare o afirmatie deplasata mai ales ca nu vine de la proprietar ci de la un samsar.

 

Nu te lasa pacalit de masini cu multe dotari la un pret aparent accesibil pentru ca samsarii exact pe acest aspect mizeaza. Verifica VIN-ul, sa aiba km verificabili, carte service reala (nu toate stampilele si semnaturile la fel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este vin-ul WVWZZZ1KZBW302170 , am verificat pe site-ul vw si cica ar fi afectată de soft (scandalul dieselgate) , asta ar fi o problema , nu ? Cum pot verifica km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti masina cinstita, vinde colegul unui unchi ce lucreaza la Actavis (farmaceutice) masina primita noua in 2011 si condusa pana anul acesta. Condusa de un singur sofer cu reviziile facute doar in reprezentanta pe bune (a platit firma tot, si are toate facturile pe bune), km sunt multi insa e o masina onesta, fara multe dotari si fara defecte ascunse, de asta pot garanta.

 

Am zis ca o pun, pt ca e mic pretul:

 

http://olx.ro/oferta/vand-golf-6-ID50OGa.html

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu VIN-ul la reprezentanta vw-skoda si iti verifica tot ce s-a facut la masina ( daca s-au efectuat la service agreat vw ) si ce urmeaza de schimbat la reviziile urmatoare . O sa te coste 50 lei . Din experienta mea cu auto sh proaspat cumparata cu toate intrarile la Audi am sunat la mai multe reprezentante pentru info despre urmatoarele revizii si info costuri . Toti sefii de service cu care am vb , foarte draguti si politicosi , mi-au dat tot istoricul auto si ce va trebui sa fac la urmatoarele revizii plus un pret pentru ele , totul pe gratis .

Ai putea sa suni si sa le spui ca vrei sa faci urmatoarea revizie la ei , sa intrebi in ce consta ea si ce apare ca a fost schimbat la masina ( frana , distributie , lichid de frana ... ) . Bafta si in nici un caz sa nu dai atatia bani pe o masina neverificata cu km dati inapoi ca in timp exista un risc mare sa investesti mult in ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decat golful de la pitesti cu 149.999 as lua la orice ora golful de la actavis cu 240.000 mai ales ca poti verifica la el orice dacaa avut reviziile facute la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred in asa anunturi. Mi se par putini 149 500 km pentru un Golf 6 din 2011. A mea cand am cumparato (an. 2010 adusa din Germania) avea la bord 172.000 km si aia verificati la reprezentanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ziceți de cartea service ?

post-160985-0-21614400-1449166620_thumb.

post-160985-0-86323400-1449166628_thumb.

post-160985-0-48405900-1449166639_thumb.

post-160985-0-13811100-1449166741_thumb.

post-160985-0-07176300-1449166749_thumb.

Modificat de cioclea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina cu 150.000km trebuie sa aiba in cel mai bun caz 5 revizii, pe ultima inteleg ca te lasa pe tine sa o faci fiind la limita de 500km, tot raman 4. E clar ca daca a fost inmatriculata in 2011 s-a ajuns la limita de km inainte de limita de an in conditiile unui rulaj asa mare. In carte vad ca sunt doar 3 revizii. Oricum eu nu cred ca sunt km reali.

Nu e completa, nu te baga la masina asta.

 

Dotarile sunt ultimul lucru care conteaza la o masina din clasa asta plus ca se pot pune ulterior. Ok, trapa si motorul mai greu, in rest este realizabil.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

As vrea sa stiu de la posesorii de Golf 6 motor,2.0 TDI 81kw, daca au avut ceva probleme pana acum, tinand cont ca acest motor nu s-a vandut decat in 2009-2010, ar cam fi timpul sa apara probleme...?

 

Din tot ce am citit eu pe forum, nu am vazut la acest motor, sa fie probleme cu EGR, Injectoare, turbina, volant ?

 

Cum sunt valorile la aprox 190.000 km, incarcare pe fp

 

  120 ml   Particle Filter Oil Ash Volume
  12.9   Particle Filter Carbon Mass (spec.)
  7.2   Particle Filter Carbon Mass (act.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Am motorul asta pe golful meu si sunt foarte multumit. L-am achizitionat la 110.000 km si acum am in jur de 150.000 si nu am nici o problema.

 

Am vazut in istoricum masinii ca a picat turbina de la 34.000 km, dar probabil a fost defect de fabricatie. In rest motorul probabil il cunosti bine din prisma consumului si al perfomantelor.

Incarcatura de pe filtru pare corecta pentru acest rulaj, probabil ca nu o sa ai probleme pana dupa 250.000 km incolo cu filtrul.

 

Am cativa prieteni cu acelasi motor, ba chiar l-au resoftat stage 1 si unul se apropie de 250.000 km fara probleme majore si altul a trecut de 200.000 km.

 

Personal il vad ca cel mai corect motor pe aceasta caroserie dpdvd al performatelor si al consumului. My 2 cents.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu ce zice blacka. A mea de Craciun ajunge la 190 mii si nu are nimic.

Luata la 109 mii cand am schimbati si senzor lambda. Pana la 145 mii a consumat ulei si filtre si tot atunci i-am facut si distributia. Pe la 168 mii a picat capsula vaccum de pe turbina, am schimbat cu una noua la reprez.

De la 133 mii am stage 1 facut la TCM.  si mai mult ca sigur, daca nu o vand, ii aplic un upgrare la 170 cai.....sa fie.

Urmeaza sa schimb uleiul in 1000km, cu prilejul asta am sa golesc filtrul de motorina in borcan sa verific cu atentie daca apare faimoasa pilitura de care toata lumea se teme.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu are 170.000 si in afara de revizii am avut urmatoarele defecte(+ costul aferent):

 

 - Motorasul de la clapeta de aer nu mai funtioneaza cum trebuie(nu se poate inlocui decat cu tot cu galeria de admisie si ajunge la aprox 3.000 ron)

 - Webasto deja fumega cam tare uneori si fie pot incerca o curatare a camerei de ardere, fie o inlocuire a acesteia(aprox 1.000 ron)

 - Prin vara incepuse sa imi bata destul de tare volantul asa ca am schimbat kitul de ambreiaj desi discul mai ducea fara probleme(2.500 ron)

 - Termoflotul a cedat mult prea usor si a trebuit sa curat toata instalatia de racire plus inlocuit piesa in sine(1.200 ron)

 

Pe langa asta, masina in sine mi se pare mai firava decat un Golf V. 

 

Personal sunt multumit de masina si motorizare, dar se putea si mai bine  :frigbaitata:

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc foarte mult de ajutor , mi-am luat un golf 6 1.4 tsi 122 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ViBogdan multumim de prezentarea cheltuielilor, ma cam strange in spate cat au costa unele chestii ...le-ai facut la reprezentanta sau atat e costul total ?

3000 ron o clapeta de aer ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ViBogdan multumim de prezentarea cheltuielilor, ma cam strange in spate cat au costa unele chestii ...le-ai facut la reprezentanta sau atat e costul total ?

3000 ron o clapeta de aer ?

 Salut! Nu le-am facut la reprezentanta ci la un service apartinand unui prieten(nu am incredere sa las masina nesupravegheata decat la cineva de incredere  :icon_geek: ....am eu nebuniile mele). Insa trebuie sa mentionez ca am pus tot timpul piese din gama mai scumpa. De exemplu la kitul de ambreiaj puteam lua Valeo si ma limitam la 1600ron. Am preferat un Luk de calitate mai buna in schimb si de aceea m-a dus mai mult. La fel si la problema cu termoflotul. Am preferat sa fac o curatare a instalatiei cu mai multe cicluri ca sa nu mai ramana urme de ulei pe circuit si asta m-a dus mai scump.

 

Cat despre clapeta de aer, nu doar ea in sine costa atat. Problema mea e la motorasul V157 ce actioneaza clapeta. Insa acest motoras nu poate fi inlocuit seprat(decat daca il iei SH) ci vine impreuna cu un intreg ansablu ce contine si o bucata de galerie de admisie(sau cel putin asa imi pare mie). Pretul poate varia in functie de magazin dar undeva pe la 2.700-3.000 ron am primit oferte pe unde am intrebat, cu maneopera inclusa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ViBogdan

Offtopic, dar de stiut pt altii, eu am inlocuit galeria de admisie cu tot cu garnitura si motorasul v157, cu 180 euro, am comandat tot ansamblul in DE la o firma, erau reconditionate, cu garantie 1 an.., manopera m-a costat 150 ron.., merge si acum fara pb , la un B6 din 2010...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ViBogdan

Offtopic, dar de stiut pt altii, eu am inlocuit galeria de admisie cu tot cu garnitura si motorasul v157, cu 180 euro, am comandat tot ansamblul in DE la o firma, erau reconditionate, cu garantie 1 an.., manopera m-a costat 150 ron.., merge si acum fara pb , la un B6 din 2010...

 

Adevarat, foarte bine de stiut :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!