Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

In portbagajul de BMW Seria 1 intra fix o poseta un pic mai mare, nu plic... Dar fiecare cu nevoile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dai 12.000 pe un BMW care nu are macar volanul imbracat in piele mi se pare o investitie necugetata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-ti faci o parere vezi ce poti lua de banii astia daca iti place mai mult BMW. Si e de la mama lui nu dupa Autovit.Euro5 taxa modica.

 

jante 163 de cai..140 de mii ..2011 
Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera si piesele sunt gratuite, chiar si consumabilele. Culoarea îmi place mult.

 

 

da, dar si la bmw service-ul este gratuit 2 ani sau pana in 150000km. la golf imi e frica putin cu defectiunile alea la EGR care am vazut aici pe forum ca sunt destul de des intalnite la 1.6 TDI...

Se pare ca erai decis inca de la deschiderea topicului, dar ai vrut sa ne arati bmw-ul, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eram, nu sunt încă decis. Îmi place mult BMW-ul. Am facut un drive test cu un Seria 1(nu cel din link) si mi-a plăcut foarte mult cum trăgea masina, stabilitatea ei. Nu am condus încă un G6 sa pot face o comparatie, sunt constient ca BMW-ul e un compromis dar am facut postarea in ideea de a îmi face o idee mai buna despre plusurile si minusurile fiecărei masini. E o situație in care tre sa aleg cu inima sau cu capul ;) Masina o sa fie luata prin leasing deci nu cred ca merge adusa din afara. Nu cred ca accepta firmele de leasing varianta asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum arata G6 a fost in flota Petrom (la toate masinile de import din flota au pus xenon). Deci e cu dus intors, dar poti fi sigur ca masina a vazut reviziile asa cum spune cartea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te omoara leasing-ul, mai bine cauta un imprumut in euro, este mult mai convenabil la rate dobanzi, asigurarile sunt duble plus ca te obliga sa faci casco care este scump sare de 2000ron pe an, mai studiaza ofertele de finantare, nu te arunca la leasing.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am cum, am salariul mic pe cartea de munca, cu un avans de 3000euro+tva finantare pe 3 ani, ma descurc (rata o voi plati fara TVA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin.g si fara leasing crezi ca, casco, e sub 2000 de ron? Eu am avut anul asta 560 de euro la valoare estimata de 8000 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu dar nu este obligatorie, asta e ideea ca platesti de te rupe in acesti ani, bani multi pierduti plus devalorizarea masinii mai bine lipsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banii pe Casco, in Bucuresti, cel putin, nu sunt pierduti, nimeresti sa te plesneasca un Astra, Carpatica sau Euroins... Om te-a facut

Modificat de Catalin_AC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mna, am vorbit la Porsche despre Golf si a fost reparata si revopsita aripa dreapta spate, schimbat EGR in februarie anul acesta. A spus un coleg ca masina a fost in float Petrom si dreptate a avut. Pe Weltauto mai sunt cateva Golf-uri identice, cu diferenta de Km si de pret bineinteles, cele cu Km mai multi pana in 120k au avut deja pompa de apa schimbata, EGR, plus o gramada de elemente revopsite (aripi fata/spate, capota, haion). Sunt cam confuz, au o gramada de bube masinile astea, sau mai bine zis motoarele astea, nu stiu ce sa fac... Despre 3 Golf-uri am discutat, toate din flota Petrom, toate cu mai mult sau mai putine elemente revopsite, una cu parbriz schimbat, doua cu EGR schimbat si pompa de apa schimbata, mi se pare mie sau sunt prea multe hibe pentru o masina care are pana in 100k km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te ca daca are pompa de apa schimbata, inseamna ca are distriibutie schimbata. Eu nu m-as gandi la asta, m-as gandi ca are istoric si asta vrei sa stii... Daca te duci pe autovit, te minti singur. 'Are o aripa schimbata' asa si? L-a lovit unu si i-a strambat-o. Perfect ca au schimbat-o si ti-au zis. Te duci in targ si iti zice samsaru 'boss, e ca noua, nu tromcane, nu bocane etc' si deja te-a fermecat! EGR schimbat, aia e boala de mers in oras, sau subturat... Bine ca e schimbat. Masina la 60k cu istoric si xenon, eu zic ca e OK. Dar sunt banii tai. Am masina, in familie, ca aia, revizii la timp si totul OK. Ah! Are deja 105k. Asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca crezi ca acestea sunt probleme peste care nu poti sa treci la o masina cu km reali cu service in reteaua PoRo poate iti gasesti prin targ una care e ''papusa''  de Germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat si eu la Golfurile alea. EGR-ul este o buba stiuta a motorului, la fel si pompa de apa. E un lucru bun ca au fost schimbate, altfel ar trebui sa le schimbi tu.

Mie mi se par decente preturile pentru dotari (cam minime, dar na...) dar mai ales pentru istoricul service complet si kilometri. Mai ales faptul ca sunt si reali!

 

Ca au avut o bara revopsita sau schimbata nu e o mare problema. De fapt, nu e deloc o problema! Este o piesa de plastic, care se schimba in 10 minute si nu afecteaza cu nimic masina.

Sunt lucruri normale la o masina din zilele noastre, mai ales avand in vedere ce "papusi" primesc masini moca de la firme si cum se iau permisele la noi...

 

Decat sa iei o masina din Germania, cu aceeasi km in bord si vreo 150.000 - 200.000 in plus, reali. Sau una dauna totala, reparata cine stie unde si vanduta ca "fara accident, nu bate, nu troncane"... Macar asa vezi sigur ce cumperi, si eu zic ca lucrul asta merita banii in plus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te ca masina nu te lasa in drum de la o aripa schimbata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare cu banii lui! Eu zic Golf! Dar aici nu e democratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu inca 500 de euro pe Golf pui volan cu comenzi si RCD 510 (ecran color, touchscreen) si ai schimbat total interiorul. La BMW nu (prea) poti sa faci lucrul asta...

 

Eu as alege BMW, dar nu ala, unul cu xenon si comenzi pe volan... Poate si navi, strict pentru ecran. Dar pe mine ma intereseaza mai mult cum se conduce masina, nu spatiul.

BMW-ul e mai mic in interior, sensibil mai mic, la fel si la portbagaj...

 

Alegerea mai practica, din cam toate punctele de vedere, e Golful. Seria 1 castiga la imagine si la cum se conduce. Si... cam atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la un asigurator si vezi cat platesti RCA. Daca esti din orase mari (sunt pe telefon, nu vad profilul) gen Buc, CJ, TM CT etc., la BMW vei plati cu cel putin 80% decat la Golf, lasand la o parte diferenta se cilindree. Nu mai pui Casco si altele. In rest, +1 la Rave

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am condus Golf 6 1.6 TDI insa am facut un drive test cu un 118d 143 cp si mi s-a parut "WOW"

@Catalin_AC sunt din Sibiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... 1.6 TDI nu e WOW... e cam...  MEH... Din punctul meu de vedere, cel putin... Pe langa 1.2-ul din semnatura cred ca e si asta oarecum wow... :)

 

Vezi ca daca BMW-ul asta are N47-le, are vestita problema a lantului de distributie care, daca nu e schimbat la timp, se rupe si distruge motorul. Costa cam 3.000 de lei schimbul distributiei, cam cat EGR-ul :), si se schimba cam la acelasi interval de timp.

Si mai erau niste bube cu vibrochenul pe 320d fl, posibil sa fie si pe asta avand in vedere ca motorul e 95% acelasi, intereseaza-te mai bine inainte sa cumperi!

 

In rest nu stiu ce sa zic... Daca ai copil, sau e in plan in perioada in care pastrezi masina, ia Golf! Daca nu, ia BMW! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca am varsta pentru un "proiect" de genu dar nu e in plan încă :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere , nu as cumpara nici una din cele doua masini , daca ne rezumam la dotarile care le au. Dupa cum a zis si un coleg mai sus, la Golf 6 poti sa schimbi interiorul foarte rapid si ieftin , in schimb BMW-ul are un interior de toata jena, aceeasi culoare in bord din 1900 toamna + este foate inghesuit si destul de ,,chelos'' ca si dotari. Ca si performanta intre cele doua motoare, clar castiga BMW-ul , dar cam atat !!

 

Motorul de 1.6 TDI , fara sa jignesc pe nimeni, este un motor slabut , care nu-ti ofera satisfactii prea mari. Recomand motorul de 2.0 110 cp sau 140 cp.

 

Acuma depinde ce iti doresti tu, vrei performanta, siguranta in depasiri, adrenalina , este musai sa te orientezi la motoare mai mari cu cel putin 140 cp , indiferent de masina aleasa.

 

Am facut un pic de off topic, intre cele doua aleg clar GOLF.

 

Bafta la cumparare.

Modificat de MariussBV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!