Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

Nici 1.2 TSI nu este un motor lipsit de probleme: http://vwforum.ro/topic/86370-motorul-12-tsi-cbza-cbzb-cbzc-distributie-pe-lant-probleme-si-rezolvari/si m-ai sunt cred 2 topic-uri care s-au inchis intre timp.

1.4 pana acum s-a dovedit a fi mai fiabil decat fratele mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am de o luna si ceva un G6 Highline, 1.4 TSI, 122cp, DSG7 cu 203 mii km adus din Germania.

Am facut aprox 1000 de km, consumul 7.9, 60% oras, 40% afara(o sa vad din nou media la urmatorul plin ca nu am incredere in ce afiseaza cb).Taxa mediu este 300lei, RCA pe 6 luni 260 lei.

Despre probleme tehnice si fiabilitate inca nu ma pot pronunta, per total eu sunt multumit, venind de la logan e o diferenta:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta cineva cu un istoric la un vw golf 5? Sau daca ma duc la un volkswagen pot plati pentru asta? wvwzzz1kz9w114702

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 il exclud din calcul ca pare putin problematic si pt G6 s-ar putea sa nu fie intotdeauna suficient. Raman pe 1.4TSI, Golf 6 sau Seat Leon 1P cu facelift. Problema e ca sunt destul de putine in Germania cu motorizarea asta.

Daca aveti vreo recomandare legata de evitarea vreunui an de fabricatie, lot, nr de km, etc, mi-a fi de mare ajutor.

Am sa citesc si topicul despre 1.4

 

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou, vad ca se poarta anunturile cu maxim 70.000 km. Samsarii astia, au trecut la un nou stil ?! Nu le mai ajunge 150.000 - 170.000 , au trecut la masini aproape noi cu ,, numai'' 50.000 km ( poate pe o roata )  ...... Cum este si primul anunt  ( cel care si-a batut grav joc de aspectul exterior, prin modificari  mediocre ,cu tente de cocalarism )

 

Am condus mai multe motorizari pe golf 6 ( 2.0 , 110 cp , 1.2 TSI ) , dar nici unu nu ,, m-a satisfacut'' in comparatie cu motorizarea de 2.0 , 140 cp.

 

Eu am DSG 6  cu 2.0 , 140 cp si totusi, parca ii mai lipsesc cei 30 cp putere, ca sa ajunga la varianta de 2.0 , 170 cp. 

 

Daca vrei cuplu si adrenalina mergi pe varianta maxima , daca vrei consum si ,, rugaciuni in depasiri '' mergi pe 1.2 :)

 

Stima

 

Cat iti consuma urba si extraurban?mers frumos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta maxima fiind 2.0d de 170 cp, nu? Pentru ca, nu-i asa, la ce buna puterea daca ai cuplu :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , e diferenta mare la costurile de intretinere dintre golf 5-6  si audi a3 1.6 benzina ( acelasi motor ) ? Adica ma refer daca piesele au pret fix   , uleiul filtrele , consumabilele sau se plateste sigla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi .. nu am mai scris pe forum de cel putin un an de cand am vandut passatul ... a venit vremea sa ma reintorc la marea dragoste , volkswagen ... am gasit un golf 6 2.0 tdi, 140 de cai destul de dotata ...masina adusa acum din germania...pe brief scrie 10.09.2008 prima inmatriculare .. si EURO 4.

Am tot cautat alte situri golf 6 cu motor Euro 4 dar nu am gasit niciunde. La RAR o sa iasa cum scrie in brief, respectiv Euro 4?

Serie VIN : WVWZZZ1KZ9W400341 

la codul motor scrie ACCBABXO

Va multumesc pentru raspunsuri si imi cer scuze daca s-a mai discutat despre asta, dar am dat search si nu am gasit nimic.

 

http://olx.ro/oferta/golf-6-tdi-ID4PHC4.html#cefab60249 acesta este anuntul mai exact ...

Modificat de Andyyreyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca masina iese euro 5 la masurarea gazelor (desi nu cred asta), o vor trece euro 4. Prin simplu fapt ca brieful specifica euro 4 si pentru a plati o taxa cat mai mare.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua.as fi interesat de parerea voastra in legatura cu acesta masina http://www.dasweltauto.ro/d/detail#brand=Vlc*&carId=1019400703&carIndex=0&fuelType=TW90b3JpbmE*&garantie=false&maxPage=2&maxPrice=12000&minPS=110&minPrice=6000&minRegYear=2010&modelgroup=Vld8VlcgR29sZg**&privat=false .ceva pareri daca se poate.multumesc

Modificat de ioanv21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrurile care ridica cert pretul sunt motorizarea, km putini, dsg si Weltauto. Daca primeaza cele 3 criterii enumerate si certitudinea ca sunt reali (sa fie dovediti ca sunt 50.000km) atunci e de luat in considerare cu o usoara negociere. E totusi putin ciudat un diesel de 5 ani cu doar 50k km. Asta ar insemna ca poate s-a mers cu el mai mult urban, drumuri scurte asa ca n-ar strica sa fie vazuta incarcarea dpf. Mai ales daca e de luat masina si tinut 3-4 ani, mers destui km e de luat in considerare.

Singurele dotari care nu pot fi puse ulterior (prea usor) sunt motorul si cutia, in rest pentru toate exista retrofit.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un TL dotat foarte destept, de verificat DSG si DPF si daca sunt ok atunci pretul e corect la km aia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu in principal m-am gandit la numarul de km.multumesc pentru sfaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am gasit pana la urma unul din 2012 2.0 TDI,140CP,cu 85k km,destul de dotat la 10000 euro.Va multumesc pt sfaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Cochetez de mult timp cu ideea de a-mi lua un Golf VI GTI. Ultima oara cand am 'plecat' sa-mi cumpar un GTI am vazut in curtea de la daswelt un C30 (Volvo) de care m-am indragostit si pe care n-am putut sa-l las acolo. 

Caut o masina la nivelul acesteia (prin asta inteleg: dsg, bluetooth, xenon, scaune incalzite, senzori parcare fata/spate, navi, km relativ putini). Ciudat este c-am gasit o gramada de GTI-uri chele, atat pe siteurile autohtone cat si pe mobile dar si pe alte siteuri externe. 

Bugetul meu este de aproximativ 15000e (masina linkata este 17500 cu tva - daca o aduc de afara voi gasi o firma prin care sa-l deduc, deci in cazul acesteia as ajunge la un cost de aproximativ 15500e - cost platforma + atentia pentru firma prin care se deduce), pot gasi ceea ce-mi doresc in banii astia? M-ar ajuta mult niste costuri cat de cat mai precise pentru consumabilele GTI-ului, daca este cineva suficient de amabil incat sa mi le ofere.  :D

Precum a punctat un coleg in thread-ul deschis fraudulos (de mine) in sectiunea Golf VI, masina din link nu are comenzi pe portiera soferului pentru geamurile spate. Este.. 'a thing' la VW sau este doar mega-dubioasa masina?

Am mai gasit in tara masinuta asta pretul mi se pare corect, presupunand ca e luata din Nemtia cu TVA-ul pierdut pe drum, si ca probabil e deschis la negocieri.

Multumesc anticipat pentru ajutor. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fost proprietar de Golf 6 GTI DSG, pot spune ca e o alegere foarte buna, masina in cauza e un hot hatch veritabil, ofera senzatii frumoase si nu trebuie sa mai incerce cineva sa te convinga asupra alegerii. Avand in vedere intretinerea, nu cred ca difera cu intretinerea unui Passat 2.0 TDI DSG. Personal eu sunt anti service in reprezentante autohtone, si nu datorita preturilor umflate in mod nesimtit ci doar pentru ca am intampinat caz concret intr-un centru autorizat in care s-a platit revizia si nu s-a efectuat nimic, (facusem cu carioca o dunga pe filtrul de ulei doar sa vad daca se schimba...surpriza...filtrul a ramas neschimbat) asa ca prefer si acum sa fac reviziile in service pe care il cunosc, sa cumpar piesele de schimb personal, sa stau langa masina cand se intervine asupra ei si cel mai important, la preturi reale. Asa ca pentru mine, o masina care are "istoric in reprezentanta" in Romania, nu are nici o valoare. Legat de bugetul de care dispui, o sa gasesti masini echipate cum doresti tu, doar ca au un rulaj de peste 100 000 km la bord. Ca exemplu, cea mai ieftina oferta de pe mobile, cu un kilometraj decent se afla in Romania, dar depaseste bugetul de 15 000 euro. Neavand poze mai detaliate in interior, mi se pare un pic suspect..de aceea as prefera sa ma uit la masini SH din Germania, anul de fabricatie l-as recomanda dupa 2011.

 

 http://www.mobile.de/ro/Automobil/Volkswagen-Golf-GTI/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25200%3B-29%3Bgti,frn:01-2010,ful:petrol,mlx:100000,ger:automatic_gear,pwn:147,drc:four_or_five,xhl:true/pg:vipcar/217866909.html

 

Ai avea doua posibilitati ca sa te incadrezi in buget: Sa alegi o masina cu dotari mai putine, un an mai bun si kilometri mai putini (ceea ce iti recomand), decat o masina dotata cu optionale mai multe, an mai prost dar si  cu kilometri mai multi.

 

Bafta! 

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos pt sfaturi. Bugetul.. nu e batut in cuie, dar nici nu as depasi cu mult. Bani ar fi, totusi cred ca dorm in birou cu pisica daca ma intind prea tare. :D

De masina din tara ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!

Pentru un buget de maxim 7000 de euro (+ eventualele taxe) ce imi recomandati sa iau? Golf V sau VI ?

 

Momentan am un Golf IV 1.6 pe benzina.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal (si nu pentru ca am eu Golf 5 de care apropo nu sunt 100% multumit) as merge pe un Golf 5 2007-2008 (finalul de generatie). Mai ales ca Golf-ul 6 e cam tot un Golf 5 cu alta fata si alt bord si mici cosmetizari pe ici pe colo. Plus ca mi se par nesimtit de scumpe Golf-urile 6 care de exemplu sunt din 2009...sa nu mai vorbim de cele care deja sunt 2010-2011. Avand Golf-ul pe benzina banuiesc ca tot pe benzina vrei sa te orientezi, deci un Golf 5 pe benzina, eventual echiparea Goal (care mie personal mi se pare foarte faina si dotata cu tot ce ai avea nevoie) ar fi chiar ok si te-ai incadra lejer in banii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat LUFY.

Cand l-am luat acum 3 ani am tinut cont de parerea altora cum ca la diesel se strica injectoarele, egr  sau alte piese scumpe. Daca ai ghinion poate sa iti cada si la benzinar. Bani bagi in masini oricum.

Nu tin neaparat sa fie benzina. Poate sa fie si diesel.

Ideea e ca ma interesa sa stiu si un model/editie anume, eventual un cod de motor mai reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Woaw..7000€ pt un golf 5? La banii aia iei un focus 2011-2012, un astra J, o honda civic, peugeot 308, oricare alta masqina peste care nu a trecut un deceniu+...daca esti setat pe golf, as opta pt masina cat mai noua, si cu o motorizare decenta pe benzina ( 1.4 tsi 122 cp ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in 7000 de euro as mai pune 1000 si as lua Opel astra facelift 1,7 125 cp motorina  sau 1,4 140cp benzina motor de vis, este peste Golf 5 si mai nou cu 5 ani plus euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!