Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

Cum a spus Rave, daca iti place sa conduci, atunci e mai ok seria 1. Insa e pacat ca e destul de chel, iar la banii aia incepi sa ai alternative mai bune in Germania.

Daca ai nevoie sa ajungi undeva, fara sa te intereseze experienta pana acolo, fara sa te doara capul si fara cheltuieli suplimentare, atunci Golful e varianta mai buna. Plus ca e mai practic, mai ales pt cei de pe locurile din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare placere la sofat intr-un seria 1 diesel de 140cp cu roti pe 16", intr-adevar..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa te mire. Raportat la Golf, evident. 

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am condus inca un Golf 6, dar ce e drept Seria 1 140cp e senzatie. Pozitia soferului e destul de joasa iar tractiunea spate e foarte misto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa te mire. Raportat la Golf, evident.

Am fost acolo, m-a surprins; in sens negativ.

Astept, insa, argumente pentru placerea de a conduce un seria 1 diesel de 140cp cu 16". Chiar sunt curios, sincer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, la fel cum stiu oameni cu Golf 2.0 TDI PD care isi considera masina sportiva, exista si oameni care considera Seria 1 sportiv.

 

Plus, cauciucurile/jantele nu au o atat de mare influenta ca in cazul Golfului, sasiul e mai echilibrat.

 

Ce te-a surprins negativ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raportat la Golf, subvirarea e aproape inexistenta. 
Daca intri cu acceleratia la podea in curba, atunci da, apare. Probabil apare la orice masina asa, botul masinii nu mai are greutate.

Dar daca iei piciorul sau o mentii apasata putin si dozezi in curba acceleratia, o sa vezi ca ii poti controla comportamentul doar din pedala, in functie de nevoi.

Practic ii stabilesti traseul cu pedala si volanul, iar diferenta e ca, accelerand, masina se intoarce si mai mult spre interiorul virajului.

 

Din pacate la Golf, sasiul nu e atat de permisiv, nu iti permite controlul asta. Acolo poti sa controlezi doar subvirarea din accelaratie si frana, iar cand ai intrecut limita, tot ce poti sa faci e sa ridici piciorul si sa astepti.

 

LE: oricum un set de jante de 17 sunt ~300-400 euro. cine vrea neaparat, poate sa le puna ulterior. ce am spus mai sus e valabil cu roti de 16.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate explicatiile astea pentru un BMW de 140 de cai... Pai fratilor, de alea care au de la 300 in sus ce mai ziceti?! Hai sa nu exageram cu ridicatul pe piedestal al BMW-ului. Vorbeam mai sus de costul aaigurarilor, pai aveti mai sus motivul pentru ca BMW-ul este una dintre marcile cu risc in catastifele asiguratorilor. Si tot mai sus este si explicatia pentru mirajul BMW si cum vrea oricine o asa masina, dupa ce s-a dat jos de pe caruta... Eu zic sa pastram linia topicului... Ca la sofat... Sunt soselele pline de Schumacheri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pentru un BMW de 140 de cai, asta era subiectul discutiei.

Daca iti spun ca asigurarea RCA e cat la un Audi A3, mai e atat de rau?

 

Nu am postat sa fac polemici, am incercat sa il fac pe cel care a intrebat sa vada ambele parti ale problemei. Pentru ca se spusese doar o parte, partial adevarata, partial falsa.

 

PS: daca consideri ca m-am dat jos de pe caruta doar pt ca am explicat cum intervine subvirarea, atunci poate discutia asta nu ti se adreseaza tie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles nimic! Nu era vorba de tine! Si cu asta inchei!

P.S. Doar o mica informatie: in bazele de date ale asiguratorilor, marcile cu risc ridicat (adica ale caror proprietari fac mai multe daune) sunt, poate nu in ordinea asta: BMW, Audi, Mercedes si mai sunt... Sunt vreo 10 in total. Pentru toate platesti mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

guys, e ok, am comandat Golf-ul, nu are rost sa va aruncati sageti, multumesc mult pentru ajutor, chiar am tinut cont de toate parerile de aici dar nu e nevoie sa mai stabilim acum detalii de subvirare, asigurari si alte chestii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful acela era intradevar flota Petrom. TL destul de chel (nici macar capace oglinzi si manere vopsite), dar cu xenon, climatronic, cb+ si senzor de lumini. Ciudate mai sunt caile petromului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ziceam si eu mai sus.

Bine ca alea se pot pune ulterior (jantele) iar manele si oglinzile pot fi vopsite.

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma deranjează atât de tare ca are mânerele si oglinzile negre. Cu folie neagra si niste jante negre sa mai salvează din imagine si oricum mai bine asa decat cu manerele vopsite si fără xenon. Nu e masina visurilor mele dar e ok ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles nimic! Nu era vorba de tine! Si cu asta inchei!

P.S. Doar o mica informatie: in bazele de date ale asiguratorilor, marcile cu risc ridicat (adica ale caror proprietari fac mai multe daune) sunt, poate nu in ordinea asta: BMW, Audi, Mercedes si mai sunt... Sunt vreo 10 in total. Pentru toate platesti mai mult.

Contează prețul la RCA, într-adevăr. La A4 cu BM B13 plătesc 1600 lei pe an iar la Gti cu B1 plătesc 1200. Modificat de Grofu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

 

De o vreme m-am pus sa caut Golf V sau VI.Problema ar fi ca nu ma pricep la VW si am gasit pareri impartite legat de motorizari,in specialcele TDI.Pe mine personal ma intereseaza consum si fiabilitate

 

In principiu ma intereseaza Golf VI 2.0TDI(105 CP) si am gasit urmattoarele anunturi

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vi-ID7GezEW.html#3466b1d31e

http://olx.ro/oferta/golf-6-diesel-110-cai-putere-2009-ID4gA8u.html#53d4029ed8(este inmatriculata)

http://olx.ro/oferta/golf-6-ID47zVM.html#53d4029ed8

 

La Golf V m-am uitat la 1.6MPI si 1.9TDI dar problema este ca nu am prea gasit la o fiferenta de pret acceptabila fata de Golf VI si 1.9TDI am vazut ca este PD si din cate am inteles asta inseamna "pompe duse" :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, diferenta intre 2.0 105 si 1.9 105 este data de silentiozitatea primului, in rest nu prea mai are avantaje.

Prima masina nu pare a avea km respectivi... Butonul de lumini este prea tocit pt un asemea kilometraj daca luam in considerare faptul ca masinile astea au DRL automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima e teapa curata, km nu sunt reali, partea dreapta fata are lufturi si apoi masina are un aer general de proprietar cu valente de cocalar. 

 

Cat despre celalalte, preturile sunt corecte. Acum, ce sa zic, personal n-am vazut masini de samsar, fie el amator sau de rang inalt, fara kilometraj gadilat. Fie el catusi de putin.. 

 

Apoi, nu stiu, n-ati auzit si voi de "efectul Arad"?  E un fel de "focus-pocus!" asa, masina nici nu trece granita ca deja e mai sclipitoare si kilometrajul intinereste. 

 

Eu unul nu sunt fan al.. jocurilor de noroc. 

 

 

Cat despre motoare, ambele au +uri si -uri.

 

2.0 mai silentios si te maseaza mai putin prin vibratii fata de 1.9.

1.9 mananca axele dar pe de alta parte 2.0-ul are sanse sa moara de cancer de pompa de inalte, rampa si injetoare de tanar. 

 

In rest, cu turbinele, ambreiajele, etc e loterie. Doar vbim de SH. 

Si totusi, o axa parca o auzi ca bate. Dar cu spanul ala e cam tricky. De costuri nu mai vbim.. raportul e cam de 1/3 sau chair 1/4. ( 1.9/2.0)

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un Golf 5, 1.9 TDI 105cp si 4x Golf-uri 6, 2.0 TDI 110cp 5trepte, 2.0 TDI DSG 6 trepete, 1.2 TSI DSG 7 trepete, imi permit sa recomand..

 

cel mai bun raport pret/calitate/intretinere, asigurari este motorul de 2.0 TDI , manual 5 trepte 110 cp , consum bun, silentions, cuplu mare, se poate face si la 150cp soft lejer..

 

daca vreti doar sport , recomand 140cp + dsg, exclus manual pt mine, cutia in 6 trepte manuala m-a scos din minti, se schimba prea repede ..

 

1.2 TSI + dsg 7 a fost mai mult decat ok pt oras, dar in afara cu AC lasa de dorit..

 

1.6 TDI l-as recomand doar pt navetisti, cu min 50km/zi, dar tot as prefera 2.0 110cp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia manuala in 6 trepte nu e fiabila comparativ cu DSG-ul? Cred ca esti printre primii care afirma asta, eu unul nu m-as incumeta la DSG, fie el si DSG 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, el zice ca trebuie sa schimbi vitezele mult prea des la diesel, ca sa fie ok manuala... Nu sa schimbi cutiile de viteza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou, vad ca se poarta anunturile cu maxim 70.000 km. Samsarii astia, au trecut la un nou stil ?! Nu le mai ajunge 150.000 - 170.000 , au trecut la masini aproape noi cu ,, numai'' 50.000 km ( poate pe o roata )  ...... Cum este si primul anunt  ( cel care si-a batut grav joc de aspectul exterior, prin modificari  mediocre ,cu tente de cocalarism )

 

Am condus mai multe motorizari pe golf 6 ( 2.0 , 110 cp , 1.2 TSI ) , dar nici unu nu ,, m-a satisfacut'' in comparatie cu motorizarea de 2.0 , 140 cp.

 

Eu am DSG 6  cu 2.0 , 140 cp si totusi, parca ii mai lipsesc cei 30 cp putere, ca sa ajunga la varianta de 2.0 , 170 cp. 

 

Daca vrei cuplu si adrenalina mergi pe varianta maxima , daca vrei consum si ,, rugaciuni in depasiri '' mergi pe 1.2 :)

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu aveti idee, daca cineva cumpara un Golf 6 2.0tdi euro 5 cu motorul "problema" va plati taxa pentru norma euro 5 si o va putea inmatricula abia dupa ce remediaza problema la dealerul vw cand o sa faca actiunea de rezolvare a poluarii sau se poate inmatricula normal ca inainte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Despre motoarele 1.2TSI si 1.4TSI in special, ce parere aveti? merita achizitia unui G6 din Germania cu un motor dintre astea si cu peste 100.000 km? Din ce m-am documentat, au un consum rezonabil, reviziile sunt ceva mai ieftine decat la cele diesel, la fel si taxele si impozitele. 

Cam cand si la ce nr. de km apar probleme costisitoare la motoarele TSI astea 2? gen turbina, ambreiaj, etc.

Urmaream sa imi iau 1.6TDI dar avand in vedere probleme aparute, ma complic aiurea acum cand nu s-au linistit apele.

S-ar putea sa nu ma incadrez in bani si sa imi iau Leon cu unul dintre TSI-uri.

 

Astept cu intere sfaturi, in special de la posestorii de G6/Leon cu motoarele astea.

 

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!