Jump to content

Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)


stofarius
 Share

Postare recomandată

On 4/2/2020 at 6:27 PM, ingdan said:

al meu il gasesc dimineata lasat, iar cand deschid usa se ridica - da mi arde uneori siguranta de la releu. E normal sa se lase peste noapte? 

Vezi, se lasa peste noapte ,dar se ridică,  sta normal cand e deschisa usa, e pornita, etc. In afara faptului ca are o problema la compresor si arde siguranta.....suspensia e calibrata - de aceea revine la normal......si pierde aer....de aceea o gaseste mai jos, de fata, cu mult, fata de spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E parcata pe loc perfect drept, si in prima faza ma gandeam ca este ceva setare ascunsa care "relaxeaza" pernele dupa un anumit timp de la cuplarea franei de mana. Am observat ca , dupa 2 - 3 minute de la pornirea motorului, o mai lasa putin de fata, insa @Florin cred ca ai dreptate, e mai lasata fata dimineata.

 Si 2) nu inteleg de ce cand e umezeala in aer arde siguranta de la compresor- si atunci fata e lasata jos de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/2/2020 at 6:27 PM, ingdan said:

al meu il gasesc dimineata lasat, iar cand deschid usa se ridica - da mi arde uneori siguranta de la releu. E normal sa se lase peste noapte? 

Nu e ok deloc. E o problema la.compresorul tau. Din cate imi aduc aminte,.mai avem astfel.de masini/colegi, pe forum. Au rezolvat cu schimbarea compresorului. Din cate stiu, nu exista kit de schimbare a filtrului dezumidificator la 7P. Cineva specializat pe mecanica, iti poate preciza exact. Eu, te pot ajuta doar pt electrica, electronica, soft...

Ideea este ca eu am avut 7p Vreo 4-5 ani.. pana anul trecut. Niciodata nu l-am.gasit lasat, nici dupa o saptama de stationare, incat sa constat vizibil acest lucru. Deci, la tine garantat e o problema,  trebuie sa verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La faza cu verificatul am avut noroc cu acest forum - sa le dea Domnul sanatate la cei care l au initiat. Mecanicii cand au auzit cuvantul perne au facut blank, electricienii la care am ajuns...au dat din umeri. Avem in Cj cativa "pretiosi" dar nu ajungi numai cu pile la ei - mi-au dat raspuns sec pe whhapp :schimba compresorul. Faza e, ca suspensia functioneaza perfect, ridica , coboara masina pe modul manual, etc. Erori de soft nu am - de aceea ma si tem sa ma apuc sa recalibrez suspensia sa nu o stric. O sa le iau pe rand, valvele de la pernele de pe fata si mufele de la compresor sa vad daca le pot izola. Schimbatul e ultima optiune - vin greu piesele din Germania acuma. 

Va multumesc de sfaturi! Stay safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/5/2020 at 5:25 PM, herrdoc said:

Ar putea cineva sa ma lamureasca daca in interiorul compresorului e normal sa mai apara umezeala/condens sau nu? Daca raspunsul e nu, filtrul uscator din interiorul compresorului ce rol mai are? 
 

Dupa ce am mi-am schimbat compresorul care ingheta la sub -5 grade afara si ardea siguranta instant (mecanicul spunand ca e din cauza filtrului uscator imbatranit), am luat alt compresor (care se pare ca era chinezesc si mai avea si urme pe suruburile de la imbinari) si am aceeasi problema. Vanzatorul a spus ca imi accepta returul doar daca dupa ce il desface va constata ca nu a patruns nici un strop de umezeala in compresor. Asadar, intrebarea de mai sus...

Vezi cazul domnului doctor.... 

Asta și recomand. Întâi verificare temeinica, vezi de ce se lasă fata, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu mai ridica la deschiderea usii si arde siguranta iar asta se intampla la sub 0 grade e problema filtrului uscator din compresor, filtru care nu poate fi service-at deci trebuie alt compresor. Faptul ca masina se lasa peste noapte mie mi s-a spus in mai multe randuri ca e normal in limita a maxim 3 cm cursa...mie asa mi-a facut mai mereu. Dupa teapa de 2300 ron din constanta am luat inca un compresor din germania si nu mi-a mai inghetat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@herrdocmultumesc de raspuns, si sper ca n-am fost insistent dar am vazut ca aveai aceeasi problema. Cat e vara sper sa o mai duca, insa deja incep sa caut compresor! Daca te rog, pune aici ce marca ti-ai luat, de unde , cat a costat- sau in mesaj privat! Se pare ca la mine mai e si faza cu pernele de pe fata - pe timpul noptii, o sa revin cu detalii cand rezolv problema/problemele. 

PS legat de teapa fa plangere la OPC si ar trebui sa se rezolve- eu asa am facut, s-au ocupat baietii de tepar, si mi-a returnat banii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@herrdoc , ai trimis inapoi compresorul ?

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am trimis...mi-a spus fara pic de rusine ca banii nici nu se gandeste sa-i returneze si sa-l reclam linistit ca putin ii pasa!

@ingdan. Daca masina se lasa asimetric fata/spate sau dreapta/stanga atunci e totusi o problema. A mea se lasa perfect simetric fata/spate/dreapta/stanga si se ridica la deschiderea usii (intai spatele apoi fata).

Modificat de herrdoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asimetric.....se vede clar in masuratoarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Daca tot avem timp acum cu noile reguli, am facut o scanare a masinii, iar la modulul 34 am obtinut urmatoarele:

''Address 34: Level Control (J197)       Labels:. 7P0-907-553.clb
   Part No SW: 7P0 907 553 K    HW: 7P0 907 553 K
   Component: PASM          H01 1110  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000111440629
   Coding: 14210000
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   ASAM Dataset: EV_PASMConti 001004
   ROD: EV_PASMConti.rod
   VCID: 3F8771AFA6085E7E3B-806A

1 Fault Found:
0544 - Bleed Valve for Ride-Height
          C103B 4B [008] - Over temperature
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 55
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 978944 km
                    Date: 2036.02.02
                    Time: 17:61:06

                    Default: F3
                    Default: 72
                    Default: 00''

Nu am observat vreo diferenta de inaltime anormala la roti, dar nici nu am facut masuratori exacte. Compresorul de aer il aud lucrand normal, fara perioade lungi de functionare. Eroarea am putut s-o sterg din VCDS fara probleme. Are cineva vreo sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lmvg Din ce ai postat tu mai sus  Fault Frequency: 55 inseamna ca este destul de recurenta , fa si masuratorile si vezi daca ai diferente. 

Totusi ar trebui sa iti dea de gandit si asta Mileage: 978944 km :blink:...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are relevanta Mileage. Daca te uiti mai atent si data este una ciudata, la fel si ora. Asa apare pe acest modul. Pe alte module,  unde am alte erori, acesti parametri sunt indicati cum trebuie. De exemplu, uite pe modulul 5F, unde am eroarea 03175:

1 Fault Found:
03175 - Invalid Data Set
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 247
                    Mileage: 154160 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.12.29
                    Time: 20:42:45

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.90 V

Vizual, nu vad diferente de inaltime. Voi incerca sa fac si masuratori exacte, dar nu stiu daca voi reusi, pentru ca acum unde sunt nu prea am o suprafata cat de cat plana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km menționați la scanare nu sunt date real, asa face pe unele module..mai ales la o diagnoza clona.Daca mai face alta scanare o sa die alți km și tot asa.

ontopic: sfatul meu ar fi sa urmărești după câteva zile dacă eroarea reapare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, lmvg said:

Pai nu are relevanta Mileage. Daca te uiti mai atent si data este una ciudata, la fel si ora. Asa apare pe acest modul. Pe alte module,  unde am alte erori, acesti parametri sunt indicati cum trebuie. De exemplu, uite pe modulul 5F, unde am eroarea 03175:

1 Fault Found:
03175 - Invalid Data Set
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 247
                    Mileage: 154160 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.12.29
                    Time: 20:42:45

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.90 V

Vizual, nu vad diferente de inaltime. Voi incerca sa fac si masuratori exacte, dar nu stiu daca voi reusi, pentru ca acum unde sunt nu prea am o suprafata cat de cat plana.

Trebuie reparametrizat modulul onform specificatiilor masinii, cu vcp sau odis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de fapt pacalit un pic , a ramas cu eroarea aceea in urma unui update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, ANdi B. a scris:

Trebuie reparametrizat modulul onform specificatiilor masinii, cu vcp sau odis.

Eroarea aceea o am in urma update-urilor de navigatie si e demult, dar nu ma deranjeaza. Am postat-o pentru colegul Doomy care sustinea ca ar fi ceva ciudat in legatura cu log-ul de pe modulul 34 de mai sus. Problema de care intrebam este legata de eroarea "1 Fault Found: 0544 - Bleed Valve for Ride-Height C103B 4B [008] - Over temperature" postata mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 12.04.2020 at 17:39, lmvg a scris:

Salutare! Daca tot avem timp acum cu noile reguli, am facut o scanare a masinii, iar la modulul 34 am obtinut urmatoarele:

''Address 34: Level Control (J197)       Labels:. 7P0-907-553.clb
   Part No SW: 7P0 907 553 K    HW: 7P0 907 553 K
   Component: PASM          H01 1110  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000111440629
   Coding: 14210000
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   ASAM Dataset: EV_PASMConti 001004
   ROD: EV_PASMConti.rod
   VCID: 3F8771AFA6085E7E3B-806A

1 Fault Found:
0544 - Bleed Valve for Ride-Height
          C103B 4B [008] - Over temperature
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 55
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 978944 km
                    Date: 2036.02.02
                    Time: 17:61:06

                    Default: F3
                    Default: 72
                    Default: 00''

Nu am observat vreo diferenta de inaltime anormala la roti, dar nici nu am facut masuratori exacte. Compresorul de aer il aud lucrand normal, fara perioade lungi de functionare. Eroarea am putut s-o sterg din VCDS fara probleme. Are cineva vreo sugestie?

Revin cu problema semnalata mai sus, poate ajuta pe cineva in viitor. Dupa aproximativ o luna, am purces la un drum mai lung cu masina. Eroarea de mai sus nu a mai aparut. Dupa o ora de mers, mi-a aparut pe bord mesajul de eroare ''Running Gear Fault''. Avand laptopul cu mine, am pornit VCDS-ul si am obtinut urmatoarea eroare:

Address 34: Level Control (J197)       Labels:. 7P0-907-553.clb
   Part No SW: 7P0 907 553 K    HW: 7P0 907 553 K
   Component: PASM          H01 1110  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000111440629
   Coding: 14210000
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   ASAM Dataset: EV_PASMConti 001004
   ROD: EV_PASMConti.rod
   VCID: 3F8771AFA6085E7E3B-806A

1 Fault Found:
0644 - Level control system
          C10D3 07 [008] - Mechanical Failure
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 82
                    Reset counter: 2
                    Mileage: 588800 km
                    Date: 2090.01.02
                    Time: 26:01:00

                    Default: 15
                    Default: 7C
                    Default: 00.

Simptomele observate au fost ca, in orice setare automata a suspensiei, imediat cum pleca masina de pe loc, la roata fata stanga, masina ''cadea''. Pe modul manual, totul era normal. Fiind noapte, a aparut si o problema cu iluminatul pe farul stanga fata, fasciculul nu se mai ridica cat trebuia, deci lipsea autoleveling-ul. Am facut cale intoarsa si am demontat senzorul de nivel de pe stanga fata si l-am gasit intr-o stare jalnica: bratele blocate, suportul rupt. Codul senzorului este 7P0 616 213 si l-am luat de la dezmembrari, am zis sa nu dau 1038lei pe unul OEM. Dupa montare, am sters erorile aparute cu VCDS-ul. Masina a facut vreo 1500km de atunci si totul este in regula. Operatiunea de demontare este relativ simpla, maxim o jumatate de ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, mi s-a blocat si mie fata in pozitie putin mai lasata (cam ca pe sport) si am aceeasi erroare doar cu priority 3 si frequency 251: 

1 Fault Found:
0644 - Level control system
          C10D3 07 [008] - Mechanical Failure
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 251
                    Reset counter: 0

Inteleg de mai sus ca ar fi din senzor de nivel. Problema e ca eu maine trebuie sa plec in concediu (1400 km dus-intors) si cu siguranta nu o pot rezolva in asa scurt timp. Pot pleca asa cu masina? dupa cum am spus nu e f lasata fata, doar putin, fara mare diferenta intre puntea fata si spate, dar totusi este. Astept va rog un raspuns ca sunt in impas. Multumesc
                   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa o faci înainte sa pleci. Sa nu te trezesti ca se lasa de tot de fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca asta as prefera dar de azi pe maine sansele sunt minime (mai ales daca trebuie vreun senzor/piesa...etc). Cu noroc poate reusesc sa ma primeasca mecanicul dar sa o si rezolv.....greu de crezut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti trebuie nu stiu ce mare mecanic daca ai senzorul, doar o cheie de 10. Daca totusi nu reusesti sa procuri senzorul, poti incerca cu suspensia pe manual, dar nu e chiar  comfortabil sa mergi asa cu masina, plus ca ai si 2 erori urate pe display. Ai si un pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut tester si compresorul nu face presiune. Se pare ca nu scap de acest “blestem” al compresoarelor...dupa cum stiti de mai sus, dupa ce s-a dus originalulu am luat unul nou, neoriginal din CT care a inghetat la o sapt dupa ce l-am luat iar omului nu i-a pasat de loc asa ca am ramas cu el, apoi am luat de pe ebay cel care il am acum tot nou, neoriginal cu garantie 2 ani care a tinut 3 luni si momentan neamtu nu imi raspunde. Am avut noroc ca mecanicul m-a primit si l-am pus cu cateva ore inainte de plecare pe cel din CT care statea in pivnita. Sunt deja la 1000€ cheltuiti, cu doua compresore defecte si problema nerezolvata...daca stiam luam direct original...invatatura de minte

Modificat de herrdoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Dintre cei care ati mai reparat sau schimbat ceva la suspensie - s-a facut reincarcarea cu azot cu procedura de bleeding, etc?

Daca ati facut si ati fost multumiti, va rog sa lasati aici o recomandare pentru ca nu reusesc sa dau de cineva serios, care sa nu lucreze dupa ureche.

PM me please daca se considera reclama, desi sper ca suntem cu totii constienti ca este foarte greu de gasit un service sau mecanic care chiar stie intr-adevar cu ce se mananca suspensia asta cu circuit inchis sau semi-inchis.

 

Multumesc,

Iustin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!