Jump to content

Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)


stofarius
 Share

Recommended Posts

Pachetul de offroad eu cred ca e inutil, masina si doar cu torsen central cata vreme are anvelope adecvate face fata cu brio la orice "offroad" la care posesorul s-ar putea duce.

Link to comment
Share on other sites

Mda... depinde - oricum, nu e o masina de facut offroad cu ea... pt asta folosim - Patrol, Landcruiser, s.a.m.d - modificate puternic... si ai cu ce sa faci - diferentiale blocabile, body lift, s.a.m.d.

 

Touareg este un  suv premium - ca te poti juca cu el si in afara drumului, asta e altceva.

 

la ce nu as renunta la un Touareg 7P?

 

1. suspensia pneumatica - care face diferenta intre cal si magar....

2. faruri xenon

3. pachet crom - arata urat fara el.

 

sunt lucruri care fac diferenta intre o masina cumparata doar pt nume... sau una care isi merita numele.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

La 25k e plin autovitu de 150.000km + dzeu stie cati dati inapoi . Daca nu te intereseaza acest aspect samsarii vand touareguri FULL la banii astia . In Germania cu 25.000e nu gasesti . Trebuie sa iei in calcul si 2-3k drum/taxe .

Eu am luat Touaregul de la www.rk-autowelt.de ( reprezentanta ) in 2012 cand cel mai ieftin touareg pe autovit era 55k .  Avea 5 luni si 25.000km 43.500e la care sau mai dus 2000e pe drum/taxe/inmatriculari . Mai vrei niste jante extra bani , mai vrei cauciucuri extra bani . Ce vreau sa punctez este ca masini pe bune cu km reali , reprezentanta nu gasesti la pomeni . Eu am stat 3 luni cu banii pe masa si nu am gasit nimic in romania , m-am lovit doar de samsari si masini bubuite .

Edited by hukkk
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

... la care sau mai dus 2000e pe drum/taxe/inmatriculari

 

Poți detalia cam cât pe drum și cât pe taxe/înmatriculări?

Link to comment
Share on other sites

avion (300e)

aeroport - reprezentanta ( depinde cat ai de alergat pana la masina ) 100e

numere - 300e

mancare ( ?!)

motorina ( depinde consumu ) la noi au fost 3 plinuri undeva la 450e

cazare - ( depinde daca dormi in masina , conduci direct sau faci oprire undeva )

RAR - depinde ce masina aduci motor etc 700 ron la mine

taxe si impozite - idem 2   - 2000 ron la mine

actele traduse si legalizate 100-200 ron

nu mai retin daca imi scapa ceva...

Link to comment
Share on other sites

Huk, ce an este a ta ? Eu la rar am platit 450 lei numai pt omologare faruri adaptative originala.... cica importatorul - Porsche - nu a facut asta si nu avea masina omologarea E... ci D... 

 

Masa, sunt farurile masinii.... din fabrica...

 

P.S. - superba masina, ne mai intersectam in trafic, pe Postavarului....  :icon_thumleft:

 

in rest, cam astea sunt costurile - afara poti calcula un consum in jurul la 7.5l/100km... daca mergi blana, ai 10.

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

An 2012, la rar cum spuneam undeva la 7 mil , stiu ca era ala foarte mirat dc nu este euro 6 . Consumul daca mergi chill ai 7.5 lejer dar mai ales in Germania i-am dat grav ....

Se poate aduce si pe platforma ceva mai ieftin ... in 2012 costurile erau 500e+

Multam mult , ce masina ai  ? cea din descriere ?

Bafta la shopping

Link to comment
Share on other sites

nup - una ca a ta, dar argintie....

 

chil - chil, pt 7.5l/100 km, in Romania - oricum, un pic irelevant - nu asta e scopul acestui model, economia de carburant....

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

7.5 ? fara clima, fara sa sari de 120 pe autostrada, si in stare de letargie .... poate

 

si asta pe bord ca la pompa e alta poveste 

Link to comment
Share on other sites

nu am verificat cu pompa, dar in Romania da - cam asa sta treaba.... alt carburant afara, alt consum - daca mergi 130-140, clima, etc... in jurul la 8.5.

 

daca mergi repede... in jur de 10.

 

ma repet - Touareg nu este o masina economica, nu este gandita in acest sens - are alte atuuri.

Link to comment
Share on other sites

avion (300e)

aeroport - reprezentanta ( depinde cat ai de alergat pana la masina ) 100e

numere - 300e

...

 

Multumesc! :)

Link to comment
Share on other sites

Mers pe consum masina se duce sub 8  , de aceea am specificat mers "chill" mersul de autostrada este 8.5-10 maxim viteze nu tocmai legale . Nu o sa mergi pe autostrada cu 100 la ora sa ai consum 7.5 evident . 

 

 

avion (300e)

aeroport - reprezentanta ( depinde cat ai de alergat pana la masina ) 100e

numere - 300e

...

 

Multumesc! :)

 

Cu placere 

Link to comment
Share on other sites

  • Marian locked this topic
  • Andrei_72 pinned and featured this topic
  • Andrei_72 unpinned this topic
  • 2 weeks later...

Salut,

De ieri nu mai imi functioneaza suspensia pneumatica la Touaregul din familie, apare pe bord mesajul: "Stop! Error: running gear"

Pe VCDS are eroarea 0643 - Ride Height System Plausability Error

Toate acestea sunt generate probabil de faptul ca siguranta F56 de 40A de la panoul din bord partea soferului insa cum o schimb se arde imediat. 

 

S-a mai lovit cineva de asta?

Link to comment
Share on other sites

siguranta e pe alimentarea compresorului pentru suspensie

daca se arde instant atunci ai scurt pe alimentarea lui ( 40A cand se arde instant = scurt serios )

releul e putin probabil sa fie de vina , cel mai probabil defect e compresorul care cred ca este Continental si costa ceva nou

trebuie desfacut si vazut ce cauzeaza scurtul

 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n
1 hour ago, Boditza said:

Salut,

De ieri nu mai imi functioneaza suspensia pneumatica la Touaregul din familie, apare pe bord mesajul: "Stop! Error: running gear"

Pe VCDS are eroarea 0643 - Ride Height System Plausability Error

Toate acestea sunt generate probabil de faptul ca siguranta F56 de 40A de la panoul din bord partea soferului insa cum o schimb se arde imediat. 

 

S-a mai lovit cineva de asta?

Da, ai un scurt. 

Touaregul.... Este an de fabricație.. Cod motor? 

Link to comment
Share on other sites

  • Andrei_72 unlocked this topic

Scuze ca nu am dat detaliile, obisnuit cu Passat-ul: fabricatie 2011 cod motor CASA. O sa incep prima data sa umblu la compresor sa vedem daca apare ceva suspect pe acolo.

 

L.E. In incercarea de a inspecta vizual compresorul s-a constatat ca nu se vedea de gheata si au pus aeroterma pe el in jur de 10 minute. Dupa bagat siguranta noua si a mers totul bine fara nimic in plus. Cel mai probabil problema va reveni si trebuie vazut de ce ingheata dar pana atunci mai e asa ca merge workaroundu asta pentru moment.

Edited by Boditza
completari ulterioare
Link to comment
Share on other sites

doar daca intra apa la alimentarea compresorului , ingheata si face scurt

altfel nu are cum sa sara siguranta doar ca e acoperit de gheata

e posibil sa se incalzeasca vremea si sa nu mai fie probleme dar e bine sa izolezi zona de alimentare

Link to comment
Share on other sites

@tavitara ai cumva la indemana pozitia alimentarii lui si ce ar trebui sa izolez?

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n
14 hours ago, Boditza said:

Scuze ca nu am dat detaliile, obisnuit cu Passat-ul: fabricatie 2011 cod motor CASA. O sa incep prima data sa umblu la compresor sa vedem daca apare ceva suspect pe acolo.

 

L.E. In incercarea de a inspecta vizual compresorul s-a constatat ca nu se vedea de gheata si au pus aeroterma pe el in jur de 10 minute. Dupa bagat siguranta noua si a mers totul bine fara nimic in plus. Cel mai probabil problema va reveni si trebuie vazut de ce ingheata dar pana atunci mai e asa ca merge workaroundu asta pentru moment.

atunci curatat bine, uscat...si poate a scapat.

are conectorul pe langa el...la vreo 10 cm maxim de el, daca imi aduc bine aminte

Edited by F l o r i n
Link to comment
Share on other sites

daca e cel Continental , asta e mufa

recomandat sa le izolezi pe ambele

curatate , uscate bine , asa cum spune Florin si apoi izolate

ori cu varnis termocontractabil ( daca gasesti asa mare ) si apoi izolate terminatiile pe fire cu banda scotch tip panza impermeabila ( gen gri sau negru cum se gaseste la Lidl )

ori acoperi bine conectorul cu altceva impermeabil cauciucat si izolezi la capate

astfel incat sa nu mai poata intra niciun fel de umezeaza la el

4197937289.jpg

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Boditza said:

@tavitarala indemana pozitia alimentarii lui si ce ar trebui sa izolez?

 

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsurile prompte. S-a desfacut mai putin ca la carte dar cat sa fie accesibil si a fost curatata mufa care se vede in stanga cu spray de contacte insa de izolat nu am gasit nimic deocamdata, mai studiem. O mica neclaritate mai am: la 1:30 in filmuletul de mai sus desface un furtun, aceea este alimentarea cu aer sau ce este? Daca da de unde trage aer?

 

IMG-20180302-WA0004.jpg

Link to comment
Share on other sites

Alimentarea cu aer.

Din compresor spre amortizoarele pneumatice.

Link to comment
Share on other sites

compresorul furnizeaza aer comprimat

aerul il ia de afara , din ... atmosfera , deci aer la presiunea atmosferica

la un ciclu , aerul din recipientul compresorului isi micsoreaza volumul brusc pana atinge presiunea stabilita si apoi este eliberat prin acel furtun catre pernele de aer

apoi recipientul compresorului se umple cu aer la presiune atmosferica si totul se repeta cu o anumita frecventa

 

daca tot am vazut imaginile de sub masina , exista in general probleme cu rugina la 7P ?

Edited by tavitara
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

La Touareg 7P este cu circuit închis, acumulator presiune, etc... Nu se alimentează cu aer de afara, este cu azot. 

La Touareg ul vechi era asa

Link to comment
Share on other sites

  • Andrei_72 changed the title to Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)
  • Andrei_72 pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!