Jump to content

Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)


stofarius
 Share

Postare recomandată

Am inteles, dar cum pot verifica prin montare/demontare o problema la acest filtru daca mi s-a spus ca acel filtru e neaccesibil la 7P si doar la 7L poate fi accesat/schimbat/etc. Speram o confirmare/infirmare si a acestei afirmatii

Modificat de herrdoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cel vechi... 7L...se găsea kit, care conținea și particulele pt filtru, etc. La 7P nu am verificat. Exista firme care recondiționeaza compresoare, cauta pe Google și da câteva telefoane, sa verifici. Tot asa, găsești compresoare aftermarket care nu sunt foarte scumpe și fac treaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre un aftermarket ma orientasem, gasisem Aerosus la 2079 ron. Stiti ceva de marca asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate, nu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea coboara imediat dupa ce o inchid din cheie si urca inapoi cand o pornesc. Nu mai tin minte exact daca face asa si pe drum drept, dar cand e cu o roata pe bordura asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este doar air dryer-ul problema,il poti repara si singur!


Legat de cei de la Aerosus..eu personal,le-am trimis inapoi produsele,nu erau compatibile tehnic.Iti recomand Miessler,mai scump dar mai bun!

Modificat de Elro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles din mai multe surse de incredere ca la 7P nu se poate remedia nimic pe filtrul uscator din pacate, varianta era valabila doar la 7L. Am renuntat la Aerosus pentru ca nici nu mai era pe stoc dar e binevenita informatia pe viitor. Am reluat cautarile si revin dupa ce gasesc ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am observat iarna asta la a mea, după ce am închis masina acesta a coborât singura,  masina era parcata cu roata stânga spate puțin mai sus fata de restul.Ma gândesc ca este un comportament normal...in plan drept nu am văzut niciodată sa facă acest lucru.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îsi face leveling ul. Dar... Alta e sa o lași asa... Și dimineață să o găsești destul de jos... Toată... Sau numai o anumita zona... Însemna că ai o pierdere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.air-suspension-shop.com/Air-Supply_46
 

Mie personal,compresoarele mi se par identice.Nu vad diferente de la 7L la 7P(eu am 7P).Acelasi compresor este si pe Porsche,Q7,Mercedes etc.

De ce zic ca nu vad diferente..cand am avut probleme cu pernele spate,am pornit de la compresor/bloc valve/conducte/perne,pana am gasit defectul.La fel,m-am documentat cateva zile de pe internet/forum-uri am mai intrebat mecanici.Revin la compresor,mie personal mi se par identice.Nu stica sa il dai jos,faci poza la serie/cod si cauti pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum asa , identice ?

Functioneaza diferit

Nici macar nu arata la fel ...

7P :

HTB1BtCrXyHrK1Rjy0Flq6AsaFXa8.jpg

7L :

61lxNziNVHL._SL1000_.jpg

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, tavitara a scris:

Pai cum asa , identice ?

Functioneaza diferit

Nici macar nu arata la fel ...

7P :

HTB1BtCrXyHrK1Rjy0Flq6AsaFXa8.jpg

7L :

61lxNziNVHL._SL1000_.jpg

 

Compresoarele de aer(fie mari sau mici),au acelasi principiu de functionare!!!

Ca arata diferit,este alta treaba.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici aici nu e asa

Daca retin eu bine , Florin mi-a explicat odata ca la 7L compresorul foloseste aerul de afara iar la 7P are circuit inchis , acumulator de presiune , merge cu azot , nu cu aer , etc

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. 7P are circuit închis. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.01.2020 at 0:53, tavitara a scris:

Pai cum asa , identice ?

Functioneaza diferit

Nici macar nu arata la fel ...

7P :

HTB1BtCrXyHrK1Rjy0Flq6AsaFXa8.jpg

7L :

61lxNziNVHL._SL1000_.jpg

 

Compresoarele de aer(fie mari sau mici),au acelasi principiu de functionare!!!

Ca arata diferit,este alta treaba.

în urmă cu 14 ore, F l o r i n a scris:

Exact. 7P are circuit închis. 

 

în urmă cu 14 ore, F l o r i n a scris:

Exact. 7P are circuit închis. 

7P are circuit deschis.Va rog sa va mai documentati.Vorbesc din experienta,m-am lovit de problema!

AA49CF7A-F24E-4469-9647-6F0ADA979336.jpeg

Modificat de Elro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu asta sper sa clarificam circuit deschis/inchis!

La cele cu azot,si cu acumulatoare sferice (bile) circuitul este inchis.
 

7L si 7P au sistemul semi-inchis.Aerul este luat din filtrul de aer motor(dar la unele modele,mai au un filtru auxiliar pana in compresor,eu nu l-am gasit) se umple sistemul si butelia de aer. Cand se ridica/coboara foloseste aerul din sistem/butelie.In momentul cand exista pierderi in sistem,compresorul ia aer de afara(filtru motor) pentru a tine aceeasi presiune in sistem.

Cand se testeaza sistemul de suspensie cu VCDS,este o functie de golite sistem in atmosfera(asa se poate elimina si condensul din butelie).In acel moment masina coboara sub modul SPORT.Cand se face umplerea sistemului,de unde credeti ca isi ia aer?!... exact din filtrul aer motor,adica din exterior.

 Va rog sa vorbiti din experienta/fapte nu din auzite.Unii colegi au nevoie de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Elro said:

Compresoarele de aer(fie mari sau mici),au acelasi principiu de functionare!!!

Ca arata diferit,este alta treaba.

 

7P are circuit deschis.Va rog sa va mai documentati.Vorbesc din experienta,m-am lovit de problema!

AA49CF7A-F24E-4469-9647-6F0ADA979336.jpeg

În primul rand, având 8 posturi pana în prezent, va mulțumesc ca ne atrageți atenția asupra acordarii ajutorului, colegilor de forum. Noi, cei cu N ani vechime și 5x.xxx posturi, nu cred ca ne dorim acest lucru..... 

Va atașez poza din manualul de reparație al producătorului, unde ne specifica la  7P, după înlocuirea compresorului, ca se poate umple și cu nitrogen... Și cum... Ceea ce nu am găsit la 7L

Pe principiul ca tot un compresor este... Asa este... Am și eu unul la mine la service de 350L...dar cam greu de îndesat în Touareg. 

Ca idee, sunt compresoare diferite, cine își cumpără un 7P, recomand sa îl repare asa cum trebuie și cu ce trebuie... Și nu sa facă improvizații.... 

Oricum,va mulțumim pentru modul de adresare și pentru ca ne atrageți atenția. 

Sa aveți o zi plăcută! 

IMG_20200109_142217.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..Am si eu o problema cu suspensia la  Touareg 7P 3.0 TDI, in sensul ca odata la o saptamana cand il taie pe el capul, compresorul imi arde siguranta  MAXI de 40A si imi da eroare in bord si pe VCDS  0644-Level COntrol system(C10307 - Mechanical failure). Schimb siguranta si totul e ok, dispare eroarea.

Pe de alta parte, mai am o eroare(Cu galben de data asta) si anume 0599- Pressure sensore for Ride-Height-C103112 Short to Plus care am citit ca ar putea avea legatura cu blocul de valve. Totusi mecanicul imi zice ca nu e din blocul de valve si din faptul ca o valva din compresor care comuta intre eliberarea aerului din si in perne se blocheaza. Tind sa ii dau dreptate deoarece mi s-a intamplat sa fiu langa masina de vreo 2 ori cand un sunet de compresor chinuit care da sa porneasca dar nu poate a inceput vreo 3-4 secunde si bam, siguranta arsa.

V-ati mai intalnit cu aceasta problema?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, F l o r i n a scris:

În primul rand, având 8 posturi pana în prezent, va mulțumesc ca ne atrageți atenția asupra acordarii ajutorului, colegilor de forum. Noi, cei cu N ani vechime și 5x.xxx posturi, nu cred ca ne dorim acest lucru..... 

Va atașez poza din manualul de reparație al producătorului, unde ne specifica la  7P, după înlocuirea compresorului, ca se poate umple și cu nitrogen... Și cum... Ceea ce nu am găsit la 7L

Pe principiul ca tot un compresor este... Asa este... Am și eu unul la mine la service de 350L...dar cam greu de îndesat în Touareg. 

Ca idee, sunt compresoare diferite, cine își cumpără un 7P, recomand sa îl repare asa cum trebuie și cu ce trebuie... Și nu sa facă improvizații.... 

Oricum,va mulțumim pentru modul de adresare și pentru ca ne atrageți atenția. 

Sa aveți o zi plăcută! 

IMG_20200109_142217.jpg

Nitrogen/Azot se baga din fabrica.In timp azotul se pierde din instalatie si este completat cu aer din filtrul motor/atmosfera.Daca pierderile sunt mari,instalatia va fi plina doar cu aer,de aici apar problemele cu silicagelul,condensul din instalatie etc.

Azot pur in instalatie,nu vom avea atata timp cat compresorul isi ia aer din filtrul motor.

Este ca si cand ti-ar umfla rotile la vulcanizare cu azot,dar fara sa le videze.Deci va fi un amestec de aer/azot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, chris_zbanca a scris:

Salutare..Am si eu o problema cu suspensia la  Touareg 7P 3.0 TDI, in sensul ca odata la o saptamana cand il taie pe el capul, compresorul imi arde siguranta  MAXI de 40A si imi da eroare in bord si pe VCDS  0644-Level COntrol system(C10307 - Mechanical failure). Schimb siguranta si totul e ok, dispare eroarea.

Pe de alta parte, mai am o eroare(Cu galben de data asta) si anume 0599- Pressure sensore for Ride-Height-C103112 Short to Plus care am citit ca ar putea avea legatura cu blocul de valve. Totusi mecanicul imi zice ca nu e din blocul de valve si din faptul ca o valva din compresor care comuta intre eliberarea aerului din si in perne se blocheaza. Tind sa ii dau dreptate deoarece mi s-a intamplat sa fiu langa masina de vreo 2 ori cand un sunet de compresor chinuit care da sa porneasca dar nu poate a inceput vreo 3-4 secunde si bam, siguranta arsa.

V-ati mai intalnit cu aceasta problema?

Multumesc.

Blocul de valvule permite evacuarea si umplerea cu aer a pernelor.la coborarea masinii, aerul este stocat in acumulator/rezervorul de aer,iar la ridicarea masinii,tot blocul de valvule cu ajutorul compresorului ia aerul din acumulator si il trimite catre perne.
Blocul de valvule este alcatuit din 6 electro valvule.Mai exact:

1-aer de la compresor

2–aer de la acumulator

3 si 4 - electro valvule puntea fata

4 si 5 - electro valvule puntea spate

Compresorul are o singura valvula de siguranta(safety valve,este mecanica).

Din modul in care ai descris problema,tind sa cred ca in momentul in care vrea sa ridice masina 3/4 sau 4/5(se deschid/inchid in pereche) compresorul nu are unde sa trimita aerul din cauza ca blocul de valvule nu deschide pe puntea fata/spate si de aici sare siguranta.
Poti din VCDS,sa faci un test pe fiecare punte individual(coborare/urcare) si vezi exact.Poti monitoriza si temperatura pe compresor.

Ca un mic pont..in momentul in care se deschide usa la masina,vei auzi/simti la mana pe blocul de valvule cum isi face check-ul pe solenoizi,sunt 6 pacanituri distincte (pentru asta trebuie sa fii bagat sub masina,partea pasagerului si scutul de plastic demontat).

Tot cu VCDS poti verifica si pozitiile (inchis/deschis) a solenoizilor din blocul de valvule cand dai comanda de ridicare/coborare.

Spor si sper sa te ajute!

Modificat de Elro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

ma tot intalnesc cu eroarea atasata, o sterg si dupa cateva zile apare din nou.Conform ross tech ar fi cam asa:

" 31896/U1400/054272 - Function Restricted due to Insufficient Voltage

Possible Symptoms

System Malfunction

Possible Causes

Battery Voltage too Low

Possible Solutions

Check/Replace Fuse(s)

Check/Replace Battery

Check/Replace Generator

Special Notes

This Fault Code is a note which normally indicates a temporary Low Voltage Situation and unless it occurs regularly it shouldn't be of concern. "

 

suspensia functioneaza zic eu normal, fara erori in bord...am verificat in toate modurile. Aveti ceva idei ce ar mai putea genera aceasta eroare?

 

Mersi

 

image.png.4a8239133de45b2babeb8f20d95a5174.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai curent putin in baterie... poate e pe duca!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Bogdan.TM said:

Salut,

ma tot intalnesc cu eroarea atasata, o sterg si dupa cateva zile apare din nou.Conform ross tech ar fi cam asa:

" 31896/U1400/054272 - Function Restricted due to Insufficient Voltage

Possible Symptoms

System Malfunction

Possible Causes

Battery Voltage too Low

Possible Solutions

Check/Replace Fuse(s)

Check/Replace Battery

Check/Replace Generator

Special Notes

This Fault Code is a note which normally indicates a temporary Low Voltage Situation and unless it occurs regularly it shouldn't be of concern. "

 

suspensia functioneaza zic eu normal, fara erori in bord...am verificat in toate modurile. Aveti ceva idei ce ar mai putea genera aceasta eroare?

 

Mersi

 

image.png.4a8239133de45b2babeb8f20d95a5174.png

E posibil. 

Daca nu ai nicio problema, dă-i pace. Doar monitorizează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce este posibil sa fie de la baterie cu toate ca semne nu imi da, cel putin la pornire se descurca impecabil.Am sters eroarea, "m-am jucat" cu suspensia si eroarea nu a aparut..doar la cateva zile in mers apare.

offtopic:aveti idee de ce inregistreaza la km o valoare toata neadevarata(693504) si data eronata?si pe net am vazut ca cei care au avut aceasta eroare tot asa aparea inregistrat.

 

Mersi baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!