Jump to content

Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)


stofarius
 Share

Recommended Posts

Evident

Cand aud pe cate un Dorel din asta ca raspunde el pentru improvizatii ....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, @Mihai_c pune siguranta originala, si eu am aceeasi problema cand afara sunt minusuri, si vad ca mai multi colegi - la minus 10 nu mai ridica suspensiile, cmpresorul se blocheaza si uneori arde siguranta. Eu am ami multe de 40mA de rezerva si le inlocuiesc - daca pui mai mare am vazut cazuri cand s a aprins compresorul. Sunt masini de vara se pare.

Link to comment
Share on other sites

Urmează în weekend - 15. O testez atunci :). Nu știam ca sunt și originale. Am cumpărat câteva sa fie. 

Link to comment
Share on other sites

eu nu am patit sa imi arda siguranta in 2 ierni de cand am masina....patiti asta probabil si din cauza faptului ca nu tineti suspensia pe Normal.

Eu tin pe suspensia pe Normal si pernele pe auto.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Bună, sunt nou posesor de Touareg 7P, și am observat o chestie, nu neaparat o problemă, dar când încui mașina se ridică suspensia câteva secunde.

 

Inițial am crezut că are probleme suspensia, dar a stat 2 zile și când am venit și am pornit-o am stat atent să aud dacă pornește compresorul dar nimic, era ok, nu pierduse nimic din nivel.

 

Să-nțeleg că se lasă mai jos când oprești ca să te poți da jos din ea? Știu pe unele Audi există chestii din astea că se ridică/coboară ca să te poți urca sau da jos din ea, dar nu mă gândeam că ar fi și la Touareg.

Link to comment
Share on other sites

In prima faza spui ca se ridica apoi ca se coboara...tind sa iau in calcul varinta nr. 2 si raspunsul este da este normal acest lucru.De obicei autoleveling-ul se face atunci cand parchezi in locuri cu denivelari si rotile nu sunt la acelasi nivel..dar practic eu am intalnit situatia asta si pe plan drept...foarte rar dar mai apare :)

 

 

Edited by Bogdan.TM
Link to comment
Share on other sites

Mă refeream că se coboară când deschizi ușa, ca apoi să se ridica înapoi când o încui.

 

Fenomenul l-am observat deocamdată doar după ce ne dăm toți jos și o încui, n-am fost atent când mă opresc, era doar o presupunere. Și l-am întâlnit și pe plan drept.

 

Dacă tot suntem aici, citind tot topicul cap coadă am înțeles că ar fi mai multe tipuri de suspensie pneumatică, există vreun mod prin care pot afla care o am? Sau dacă e varianta R-line deja presupune automat un anumit tip?

 

Mulțumesc.

Link to comment
Share on other sites

De coborat cand deschizi usa nu am intalnit pana acuma, doar dupa ce inchizi masina  se coboara si apoi cand te urci in ea si pornesti se ridica si da, se intampla si atunci cand sunt mai multe persoane in masina si se dau jos.

Eu suspensia o am pe Auto si directia pe normal.

 

Legat de mai multe tipuri, eu stiu ca exista un singur tip de suspensie pneumatica.R-line se diferentiaza pirn alte aspecte la T-reg.Da stiu ca la Audi de ex 1BV este suspensie sport iar restul normale...dar asta in cazul celor pe arcuri...nu pneumatice.

 

Eu asa stiu, nu inseamna ca este si corect.Atat despre faza cu urcat/coborat cat si despre tipul de suspensie eu nu am am gasit alte date in manualul masinii.

Edited by Bogdan.TM
Link to comment
Share on other sites

Și la mine e la fel, auto și normal. Din ce am mai citit, pentru o viață cât mai lungă e bine s-o lași în Normal că acolo e cel mai puțin forțată. La drum lung probabil o voi ține în sport pentru orice eventualitate dar în rest nu prea.


Am încercat și eu să găsesc manual să citesc dar nu găsesc nicăieri pentru facelift. Și pe net găsesc doar pentru 2013 cel târziu. Și la facelift știu că s-au schimbat destul de multe deci ar fi ceva diferențe probabil. O să mai caut poate găsesc. Cel care-l am evident e în germană :)

Link to comment
Share on other sites

Auto+normal te "salveaza" mai ales in sezonul rece, unde exista posibilitatea sa iti inghete prin zona compresorului(gasesti mai multe date pe net) si atunci el forteaza sa iti faca nivelul...etc  cel putin am vazut multe persoane care se plangeau de acest lucru iar noi astia care le aveam setate pe auto+normal nu am avut probleme, nu zic ca asta este combinatia castigatoare dar eu unul nu am avut probleme cu suspensia in cei ~2 ani de cand am masina.

 

Pt. manuale vezi si forumul din Uk de exemplu...poate ai mai multe sanse. 

 

L.E. si eu cand ies la drum lung pun pe sport(inclusiv cutia), mai ales cand drumul este plin de curbe, iar in general drumurile pe care eu merg sunt foarte bune si nu necesita suspensia pe confort...oricum T-reg mi se pare o masina confortabila si pe sport, in comparatie cu celalata masina a mea cu suspensia sport pe arcuri :)

Edited by Bogdan.TM
Link to comment
Share on other sites

Eu dacă o las pe normal lucrează compresorul de fiecare data când întru în mașină. Asta iarna mi-a și ars siguranța la compresor. Acuma o țin pe comfort și nu se mai aude compresorul. La iarca o sa merg pe comfort. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bună

Sunt posesor de Touareg 7p 2012 cu suspensie pneumatica, si mq confrunt cu următoarea problema 

1. Ca si eroare: C10D307 - level regulation, mechanical malfunction (intermittent)

2. Mașina nu se ridica pana la ultima treapta. In general după ce ridica 1 nivel se oprește compresorul si apare eroarea în bord. Dacă las masina peste noapte se lasa, dar nu de tot, doar pana la un anumit punct și egal pe toate părțile.

3. Sa verificat dacă sunt scurgeri, si nu au fost găsite.

Am cumpărat compresor nou aftermaket, nu sa remediat problema. Am cumpărat compresor original nou și de asemenea nu sa rectificat problema. ( se simte diferenta între oe si sh)

Apoi am cumpărat bloc de valve (sh) și modul de control suspensie (sh), si tot nu sa rezolvat problema.

Acumulatorul de presiune nu primește suficient aer. Cu masina pornita, presiunea pe sistem este de 2 bari, pe acumulator 5 bari  si pe pernele din fata 6 bari iar cele din spate 5 bari. Când primește comanda sistemul de ridicare, nu se face presiune (în acumulatorul de presiune mai mare de 5 bari) în timpul prestabiliy și compresorul se oprește.

Dacă se introduce manual aer pe sistem, pernele funcționează fără eroare.

Dacă cineva poate oferi o părere, va mulțumesc 

 

 

Screenshot_20210921-203351_WhatsApp.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nivel scazut de azot in acumulator, intra pe live data si vezi cati litri iti indica la canitatea totala. Trebuie sa fie intre 115-130l. 

Link to comment
Share on other sites

Bună.

Am încărcat și cu azot sistemul, dar aceeași problema. Se ridica și după se oprește compresorul pentru ca nu face presiune

Link to comment
Share on other sites

@Avild, ce eroare iti apare in bord?

@zoly, ar trebui sa-i apara eroare separata pentru senzori, pe diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

În bord, Stop running gear, cu rosu

Nu apare eroare pe senzori. Doar aceeași eroare care apare de la inceput, care teoretic si practic te duce la schimbul compresorului. Dar deja am schimbat 2 compresoare

Link to comment
Share on other sites

Dar senzorii i-ai verificat? E treaba de cateva minute. La mine au avut ambii problema. Unul a avut suportul metalic rupt, iar la celalalt s-a rupt parghia, probabil ca s-a blocat la capete si a fortat-o perna pana s-a rupt. La cel cu suportul metalic rupt, n-am avut eroare de senzor, conectorul se mai tinea cat de cat pe pozitie, dar avea joc maricel.

Link to comment
Share on other sites

Da. Sunt verificați senzorii de nivel.

Posibil sa fie altundeva problema ?

Link to comment
Share on other sites

0644 - Level control system

C10D3 07 [008] - Mechanical Failure

Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

Asta e tot ce da 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

O chestie interesantă am pățit azi, m-am speriat un pic dar până la urmă nu era nimic. 

 

Eram parcat și tot simțeam că se mișcă mașina, și din când în când tot intervenea și compresorul de la suspensie. Stătea câteva secunde, iar simțeam că se mișcă, iar intervenea. 

 

Am zis gata, mi-a trebuit mie suspensie pneumatică, m-am scos.

 

Când deschid ușa, sufla un vânt așa puternic afară, perfect din lateral, că de fapt aia mișca mașina într-o parte și senzorii vedeau că se modifică înălțimea ai încercau să compenseze. 

 

Problema era că mergea radio, și fiind și bine antifonată nu mi-am dat seama că e vânt așa puternic. După ce am plecat a fost ok, n-avea nimic de fapt.

Link to comment
Share on other sites

Apoi asa bate vantul la voi acolo , te ia pe sus

Eram la pescuit asta vara intre Zalau si Oradea si unde nu a venit o rafala dinspre voi de mi-a zburat totul in mijlocul baltii

Dar asa e cand ai Touareg si asculti muzica , ti se pare ca e totul ok

Eu de aia nu mi-am luat cu perne , merg des in zona voastra si nu am vrut sa am asemenea erori cauzate de vant

 

Link to comment
Share on other sites

Păi asta ziceam că n-a fost nici o eroare, doar se tot adapta. 

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

Imi poate da careva masuratorile, pentru cele 4 roti, din centrul rotii pana la buza aripii? Suspensie pe aer.

Masuratorile trebuie facute pe o suprafata dreapta.

image.png.edc41fce042ddd40a5cfd6a89ab87ba5.png

 

Am schimbat senzorii de nivel pe fata si masina tot statea putin aplecata pe stanga. Am recalibrat suspensia si mi se pare cam joasa.

Multam mult!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!