Jump to content

Suspensie pneumatica - Probleme; Retrofit & Mod de funcționare (Touareg 7P)


stofarius
 Share

Postare recomandată

REGULAMENTUL INTERZICE CITAREA POSTARII ANTERIOARE!

 

Am gasit in targ la vitan,am luat 5 sa am de rezerva,in dimineatza asta s a ars a doua oara...totusi nu exista nici o explicatie de ce se ard rezistentele?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treci pe modul comfort. La mine s a ars iarna trecuta ca o țineam pe normal 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, zoly said:

Am gasit in targ la vitan,am luat 5 sa am de rezerva,in dimineatza asta s a ars a doua oara...totusi nu exista nici o explicatie de ce se ard rezistentele?multumesc.

Sigurante..... cel mai probabil, ai o problemă la compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am câteva probleme poate cineva a întâlnit cu așa ceva si ma poate ajuta…de curand suspensia intra in avarie in mers,când deschid portiera se aude in instalația pneumatica un fel de borborosit (ca si cum ar avea apa in ea)daca nu ma înșel chiar are…presupun ca de la condens,compresorul intra in avarie,la 12-14 ore de stat in parcare se lasă numai stânga spate…multumesc…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Știe cineva care e codul de acces la calibrarea suspensiei (level control) cu VCSD? 31564 nu merge 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu imi mai aduc aminte, iti verific, dar parca este 20103

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie îmi da un cod acolo pe vcds dar nu merge. O sa le încerc și pe astea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 10/8/2020 at 3:57 PM, adidas00 said:

N-am gasit unde sa-l masor, m-am uitat peste tot in measuring blocks. Fizic, el pare in regula, tija aia verde se misca cam greu sus-jos. Am sa-mi comand unul nou, original e 780 lei, Metzger e 460 lei si Topran 360 lei.

Multumesc tuturor pentru input! ?

Care senzor l-ai pus?Sunt in aceeasi situatie si nu stiu care sa-l iau.Topran e ieftin dar nu as vrea sa-l schimb de doua ori pentru ca e de rahat.Merci pt. raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Silviu Sop, am ales Metzger. I-am schimbat pe ambii de pe fata. Unul are deja 2 ani iar celalalt ceva mai putin si nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o nelamurire. Patesc destul de des ca suspensia pneumatica din dreapta fata sa inceapa sa lucreze in timpul mersului sau la stationare (coboara sau ridica). Aproape mereu dupa pornirea motorului se vede cum se ridica partea din dreapta fata, iar timp de cateva minute de la pornire se aude cum lucreaza continuu compresorul. Masina o parchez aproape intotdeauna pe loc drept. E normal acest comportament? Daca nu, care ar putea fi problema? Multumesc.

Modificat de ssergiu14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii - astazi am gasit pentru prima data masina coborata in parcare, dupa cateva zile in care nu a fost pornita. Doar partea din fata era coborata (atat stanga, cat si dreapta, ca si cum ar fi suspensia pe modul Sport, desi eu am lasat-o pe Comfort), pe spate nu am observat diferente...

Modificat de ssergiu14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 4/14/2014 at 3:27 PM, mecea said:

suspensia are 5 trepte de inaltime :

 

1.load - inaltime de incarcare, se poate cobora doar spatele de la butoanele din portbagaj, sau toata masina de la comutator > circa 165 mm, odata  pornita masina din loc se ridica automat cand se depaseste viteza de 7km/h

2/3.auto level - pozitia din stanga comutatoturului > pe comfort/normal circa 205 mm, pe sport circa 185mm, la suspensia pneumatica sport setarea de normal a inaltimii este aceeasi cu cea de sport

4.offroad 1 - pozitia din dreapta comutatorului > cca 245 mm, la 72 km/h coboara singura la treapta 2, daca suspensia este blocata, se apasa lock, masina nu depaseste 72km/h

5.offroad 2 > cca 300mm, este selectabila pana la 20 sau 30km/h, cand se depasesc aceste viteze coboara automat in treapta 4

 

ca sa poti ridica masina pe cric se tine apasat butonul LOCK, parca 4 secunde, dar oricum trebuie sa apara mesaj in bord JACK MODE

Stiti cumva daca in Jack Mode asta, daca butonul clipeste este setata vlocarea suspensiei, sau are o problema? La mine clipeste, ma gandeam ca teebuie sa ramana aprins....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

gasesti destule info daca folosesti google...si este gratis + te scuteste de timpul de asteptare a unui raspuns.

 

sau citesti manualul.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. La un Touareg 7P am inlocuit ambele amortizoare pe spate cu ceva aftermarket "Arnott". Daca ii dau comanda sa urce sau sa coboare, fața urca/coboara lin si frumos cum mergea inainte, spatele merge intermitent (o secunda merge/o secunda sta). de asemeni la mers pare mult mai rigida. Umplerea rezervorului si a pernelor a mers corect. Am zis sa le mai golesc odata si sa le umpu. Fața a luat comenzile corect. La spate coboara o secunda si se opreste. Nu apare absolut nici o eroare. Nici cu VAG nici cu ODIS. M-am impotmolit. Ceva păreri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completez cu foto si video

Cand merge compresorul continuu - baga aer in pernele fata, cand merge cu pauze - baga aer in pernele spate.

www.youtube.com/watch?v=hndJY6lEqUM

air quantity test.PNG

bleed lr malfunction.PNG

bleed rr malfunction.PNG

component test.PNG

fault codes.PNG

Modificat de mdfkmw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mdfkmwia incearca asta (vezi daca poti sari pasul 3):


 Modul 34:

1. Bagi codul: 210673

2. Basic Settings: Level Control System -> Am selectat Normal din drop menu si am dat Start -> Finished Correctly

3. Adaptations: Left front level ctrl sys sensor: adapt. value (zero pos) -> am introdus in mm valoarea masurata de mine.

                Right front level ctrl sys sensor: adapt. value (zero pos) -> am introdus in mm valoarea masurata de mine.

                Left rear level ctrl sys sensor: adapt. value (zero pos) -> am introdus in mm valoarea masurata de mine.

                Right rear level ctrl sys sensor: adapt. value (zero pos) -> am introdus in mm valoarea masurata de mine.

4. Basic Settings: End Basic Setting -> Start -> Finished correctly

5. Adaptations: Complete Height Calibration -> YES

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, a schimbat cineva perna de aer? Ce producatori recomandati? Ca am gasit mai multe variante si nu stiu pe care sa merg.

Sau recomandati reconditionarea ei?

Modificat de ssergiu14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reconditionat una si tot scapa pe undeva, am luat una SH de pe un model mai nou si tot scapa putin pe undeva. Singura chestie pe care nu am schimbat-o a fost valva, am folosit-o pe aceeasi de la perna veche la cea noua si acolo cred ca era problema.

Daca scapa prin partea de jos, pe sub burduful ala, ar merita reconditionata. Te costa undeva la 700 lei cu piese originale si ceva chei noi cumparate sau modificate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, poate confirma cineva ca circuitul la 7p este unul inchis? Anume daca nu sunt pierderi de presiune, sistemul nu trage aer din exterior ci doar il recircula din butelie in perne si vice-versa. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb pentru ca pe langa ca am o pierdere (gasesc masina pe burta dupa 2 zile de stat in parcare), nu am reusit sa rezolv nici problema inghetului…iar daca circuitul e inchis inseamna ca rezolvand scurgerea + umplere cu nitrogen ar rezolva situatia. 

Cu siguranta mie imi ingheata condensul pt ca aud cateva secunde compresorul ca pocneste incercand sa porneasca, apoi pusca siguranta

Modificat de herrdoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, herrdoc said:

salutare, poate confirma cineva ca circuitul la 7p este unul inchis? Anume daca nu sunt pierderi de presiune, sistemul nu trage aer din exterior ci doar il recircula din butelie in perne si vice-versa. Multumesc

Da. E circuit închis atât timp cât nu există pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuitul e inchis si umplut cu azot. In cazul unei pierderi, pentru a compensa, trage aer din atmosfera prin filtrul de aer.

Uite presiunile mele, si eu am o mini pierdere cu toate ca am schimbat perna stanga spate (dupa ce am reconditionat-o). Cred ca pierderea e de la valva ca e singura neschimbata. Compresorul porneste cateva secunde la pornire si dupa nu mai am treaba, masina se lasa cam 1-2 cm daca sta parcata cateva zile.

1097354434_Screenshot2021-10-312-48h.thumb.png.cbe17971e25db3575808742e1f87b02e.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles…probabil asa se explica ca in SSP 469 la air suply, pg.18, in primul alineat spune ca sistemul isi ia aer prin filtrul de aer (dar fara sa mentioneze ca asta se intampla la pierderi), apoi in ultimul alineat scrie ca e circuit inchis…contradictie care pe mine ma nelamurea complet! Multumesc

Modificat de herrdoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!